HARTA Rezultate Evaluare Nationala 2016: Listele cu notele de la examene au fost publicate online

de Corina Ionel     HotNews.ro
Vineri, 1 iulie 2016, 13:32 Actualitate | Esenţial

Rezultate Evaluarea Nationala 2016
Foto: edu.ro
Ministerul Educatiei a publicat online astazi, in jurul orei 16:00, listele cu notele obtinute de absolventii de clasa a VIII-a la Evaluarea Nationala 2016. 241 de candidati au obtinut media 10 la examen, fata de 409 anul trecut. In Bucuresti au fost 47 de medii de 10. Listele cu rezultatele elevilor sunt afisate pe judete si, potrivit modelului din ultimii ani, pot fi sortate in ordine alfabetica sau dupa medie. De asemenea, poate fi vizualizata lista scolilor din fiecare judet si elevii care au participat din partea respectivei institutii, ordonati alfabetic. Potrivit calendarului Evaluarii Nationale 2016, elevii pot sa depuna contestatii pana la ora 20:00. Rezultatele finale vor fi afisate marti, 5 iulie.




Rezultate Evaluarea Nationala 2016 pe Judete - Listele complete cu note

Un numar de 111.510 candidati - 75% din totalul celor au prezenti la probele Evaluarii Nationala 2016 au obtinut medii peste 5, iar 241 de candidati au obtinut media generala 10, cei mai multi dintre ei aflandu-se in judetul Iasi, reiese dintr-o centralizare realizata de Ministerul Educatiei care are in vedere rezultatele inainte de contestatii. Pe transe de medii, cele mai multe - 13.533 - sunt cuprinse in intervalul 8 si 8,49.

Rezultatele Evaluarilor Nationale din ultimii 12 ani

Numarul elevilor cu note peste 5 in anii 2004 - 2015 a fost:
  • 2015 - 79,36% ( 79,3% inainte de solutionarea contestatiilor)
  • 2014 - 71,12% (70,78 % inainte de solutionarea contestatiilor)
  • 2013 - 75,89% / Al doilea an cu camere video, primul cu acuzatii ca subiectele sunt simple
  • 2012 - 66,12% / Primul an in care au fost introduse camere video la evaluare
  • 2011 - 81,79%
  • 2010 - 85,97%
  • 2009 - 88,90%
  • 2008 - 89,93%
  • 2007 - 77,96%
  • 2006 - 67,16%
  • 2005 - 62,39%
  • 2004 - 71,38%
(Sursa)

Citeste si:



Citeste mai multe despre   









71582 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    notele vor fi pe abscisa, adica pe axa OX (Vineri, 1 iulie 2016, 15:08)

    tropotaru [utilizator]

    atentie la legenda din dreapta tabelului cu notele
    • +5 (9 voturi)    
      ar trebui (Vineri, 1 iulie 2016, 16:13)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      sa le dea doua note valabile :)
    • 0 (4 voturi)    
      La vizualizarea lucrarii nu se vad notele! (Vineri, 1 iulie 2016, 17:34)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      Atentie la contestatii! In secretariate se pot face ajustari la unele note ale celor care au facut contestatii. Se iau niste zecimale de la unii copii si se pun la alti copii, astfel ca sa nu existe diferente pe total (cheia de control). Beneficiaza copiii ai caror parinti vin cu o "atentie". Parintii nu pot sesiza autoritatile pentru ca la vizualizarea lucrarii nu se pot vedea notele!
  • -9 (11 voturi)    
    intrebare: exista sau vreo diferenta (Vineri, 1 iulie 2016, 15:29)

    tropotaru [utilizator]

    in sensul urmatoarelor doua formulari?
    1. "in diagrama de mai jos este prezentata repartitia notelor obtinute de elevi"
    2. "in diagrama de mai jos este prezentata repartitia numarului de elevi in functie de notele obtinute"

    Daca exista, atunci enuntul problemei 6 a fost eronat. Pacat, era un examen serios, nu un test de perspicacitate si amuzament. Trebuia abordat cu curaj, nu cu Curaj.

    Uitativa oriunde pe internet si cautati un grafic, indiferent de domeniu. Daca acel grafic prezinta variatia/distributia marimii "mumu", atunci pe axa verticala se va afisa valorile lui "mumu".
    De-aia unii copii au fost indusi in eroare. Voi, cei care invocati cutumele in desenarea graficelor, care invocati regula notarii de la 1 la 10, chiar nu pricepeti ca tocmai obisnuinta de a pune pe verticala marimea careia i se reprezinta variatia grafica, tocmai acest lucru i-a determinat pe unii elevi sa considere ca valorile notelor sunt masurate pe axa verticala?
    • -5 (9 voturi)    
      diagrama de la problema 6 (Vineri, 1 iulie 2016, 16:03)

      tropotaru [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      reprezinta distributia numarului de elevi, nu distributia notelor. Enuntul este eronat, problema este formulata contradictoriu, una se specifica in enunt, alta in legenda. Si, cel mai grav, pe axe nu este trecut explicit marimea pe care o reprezinta.

      Toata presa prezinta parerea matematicienilor din Romania care spun ca problema e corect si precis formulata. Eu zic ca matematicienii aia au facut facultatea la Spiru Haret sau la StanDfort.
    • +4 (6 voturi)    
      NU (Vineri, 1 iulie 2016, 16:30)

      be_real [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      Exemplu de grafic - http://www.ielts-exam.net/academic_writing_samples_task_1/718/

      Parintele are responsabilitatea de a ii explica copilului ca e ok sa gresesti atata timp cat inveti ceva din asta si ca pe viitor sa fie mai atent, cu atat mai mult intr-un mediu foarte concurential cum este admiterea la liceu.
      Mentalitatea invechita a societatii noastre care este in declin intelectual, i-a facut pe parinti sa semneze petitii dandu-le copiilor impresia ca greselile pot fi trecute cu vederea daca faci galagie. Sper ca ministerul sa nu dea inapoi asa cum la contestatii sper ca raspunsurile la intrebarea aceea sa nu fie analizate cu dubla masura.
      Atat am avut de spus!
    • +5 (7 voturi)    
      cum de au luat atat de multi elevi 10? (Vineri, 1 iulie 2016, 16:38)

      TDragos [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      Sa inteleg ca cei care au luat zece sunt niste prosti ca nu s-au uitat la diagrama din perspectiva "obisnuintei" si au gandit?

      Sa presupunem ca dumneavostra aveti dreptate, va rog sa-mi spuneti numarul elevilor care au luat atunci nota 3 si daca ati primit nota "0" in scoala...daca presupunem ca notele 9-10 se dau doar profesorilor.
    • +5 (5 voturi)    
      mai oameni buni (Vineri, 1 iulie 2016, 16:39)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      problema la prima vedere avea doua rezultate: 8 si 3. daca se folosea logica se elimina una din variante.
      Daca se punea legenda pentru ambele axe, devenea o problema de citire, nu de logica.
      vreti mura-n gura sa luati numai 10 si cand veniti la angajare habar nu aveti pe ce lume sunteti.
      • +4 (4 voturi)    
        Nici macar (Vineri, 1 iulie 2016, 17:56)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Problema avea la prima vedere, si la a oricata vedere vreti, un singur rezultat. Pe mine ma mira faptul ca unii au putut vedea si altceva.
        In afara de faptul ca formularea e scuza parintilor (elevii sigur nu au facut atatea interpretari), eu nu prea vad o diferenta de semantica intre cele doua formulari, ca sa-i raspund lui tropotaru:
        - repartitia notelor obtinute de elevi - distribuirea numarului total de note luate care este egal cu numarul elevilor care au luat acele note, nu? in functie de nota, desigur
        - repartitia numarului de elevi in functie de notele obtinute - dstribuirea numarului total de elevi care, bineinteles, este acelasi cu numarul total al notelor obtinute; tot in functie de nota, desigur

        Ca sa torn gaz pe foc, parca mai clar a fost anul acesta, or fi avut plangeri anul trecut :)
  • +7 (7 voturi)    
    Intr-o lume ideala.... (Vineri, 1 iulie 2016, 16:31)

    PlnkFIoyd [anonim]

    Ar trebui langa rezultate si un link spre un pdf cu lucrarea copiilor, astfel incat sa nu mai existe niciun dubiu si sa stii daca mergi la contestatie sau nu.
    Nu ca nu am avea incredere in cei care corecteaza, insa o greseala din partea lor, cantareste foarte mult in alegerea liceului copiilor.
    Au fost cazuri, cunosc personal pe cineva care a luat 8.50 si dupa contestatie a primit 9.70, ceea ce inseamana destul de mult.
    • 0 (4 voturi)    
      Atentie la contestatii! (Vineri, 1 iulie 2016, 17:28)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui PlnkFIoyd

      In urma contestatiei la unii copii "nebazati" nota se poate si miscora, iar la altii "bazati" (si care nu prea le aveau cu invatatura) se poate mari, dar nu la controlul lucrarii, ci la listele care se afiseaza la scoli! Masinatiunea se intampla la secretariate!

      Problema e ca la vizualizarea lucrarii de catre parinti nu se pot vedea notele de pe lucrare, astfel ca se pot face niste "ajustari" fara sa bata la ochi la lista de contestatii la secretariate scolilor de unde provin copiii: se iau niste zecimale de la un copil "nebazat" si se dau acele zecimale, la unul sau mai multi copii "bazati", care sa nu depaseasca marja de diferenta din urma controlului de la contestatii.
      • 0 (2 voturi)    
        De vreo zece ani ... (Vineri, 1 iulie 2016, 23:11)

        CipiM [utilizator] i-a raspuns lui fit

        ... parintii nu mai pot "vizualiza" (adica nu mai au acces) la lucrarile odraslelor.
        Lucrarile a caror nota a fost contestata se verifica tot la centrul unde a fost trimisa, nu in scoala de unde elevul, adica tot acolo unde a fost evaluata initial. Secretariatul primeste lista online, nu intervine in niciun fel asupra ei. Ce rost ar avea sa afisese scoala o lista modificata, lista de la minister conteaza!!
        • +1 (1 vot)    
          Lucrarile se pot vedea (Sâmbătă, 2 iulie 2016, 12:11)

          Mihail4321 [utilizator] i-a raspuns lui CipiM

          dupa afisarea rezultatelor finale, pe baza unei cereri. Pe lucrari nu sunt corecturile, care se fac pe formulare separate, pt a nu influenta "mana a doua" sau corectura in urma contestatiei.
          • 0 (0 voturi)    
            NU SE POT VEDEA inainte de contestatie (Sâmbătă, 2 iulie 2016, 15:23)

            CipiM [utilizator] i-a raspuns lui Mihail4321

            Lucrarile din jud Brasov, de exemplu, se corecteaza in Bucuresti. Lucrarile sunt transportate in seara examenului sau peste noapte. Dupa ce se corecteaza si se afiseaza rezultatele initiale (transmise online - lucrarile se deschid la centrul de corectare), ai doar cateva ore sa depui contestatie. Nu exita timp sa se trimita lucrarea contesta inapoi in Brasov ca s-o vada parintii si apoi sa revina la Bucuresti pt corectarea dupa contestatie. Parintii nu pot vedea lucrarea inainte de contestatie. Iar dupa contestatie, chiar daca ar vedea-o, degeaba. Valoare zero. Nu e buna nici sa te stergi undeva cu ea. Cel mult sa i-o bage odraslei pe gat (daca ar folosi la ceva).
            "Mana a doua" reprezinta corectarea celui de-al doilea profesor din cadrul aceleasi sesiuni de corectare. Adica prima data corecteaza 2 profesori, mana intai si a doua, iar dupa contestatie inca cel putin 2 profesori, mana 1 si 2, chiar mai multi daca nota dupa contestatie diferea prea mult.
            In caz ca vrei sa sustii altceva, te rog numeste articolul din metodologie unde scrie ca parintii pot depune cerere sa vada lucrarile inainte de contestatie. Ca dupa contestatie, nici cat hartia igienica nu mai valoreaza.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e nevoie pt copii de peste nota 8 (Vineri, 1 iulie 2016, 23:07)

      CipiM [utilizator] i-a raspuns lui PlnkFIoyd

      Pentru cei peste nota 8 nu e nevoie de o copie a lucrarii. Copiii isi noteaza pe foaia de examen (aia cu enunturile - cu care pleaca acasa) rezultatele si demonstratiile pe scurt. In aceeasi zi afla baremul si pot sa-si estimeze nota obtinuta, de obicei cu ajutorul profesorilor lor de la scoala. Iti spun din practica ca estimarea este f buna, sub pragul de 5 puncte de la care are sens o contestatie. Celor cu note peste 9,5 nu trebuie sa le ducem noi grija, stiu f bine ce au facut si daca trebuie sau nu sa conteste. Nota 8 e doar o valoare de referinta aproximativa ca medie a testelor rezolvate inainte de examen. Pentru cei cu note sub 7 nu cred ca trebuie sa ne agitam daca nici ei nu s-au agitat sau nu au resurse pentru mai mult.
      Tot din cazuistica iti pot spune ca au existat si situatii cand s-au dat note chiar si cu 2 unitati mai mici dupa contestatie (de la nota 7 la 5 si ceva sau de la 5 si ceva la 3 fix).
      De gresit poate gresi oricine. Se poate gresi cand faci adunarea punctelor date pe lucrare (se verifica la mana a doua de corectare), cand treci nota in tabel (se verifica la doua maini), cand introduci tabelul in forma digitala (se da print si se repartizeaza la alta pereche pt verificare). Greu sa scape ceva dar nu-i exclus.
  • +1 (3 voturi)    
    Parinti isterici & Copii din portelan (Vineri, 1 iulie 2016, 16:52)

    Ciobanasul_Mioritic [utilizator]

    Observ parinti isterici si copii cocolositi pana in clasa a 8-a, care invata de la parinti ca e mai bine sa "faci scandal" decat sa gandesti logic. In afara de legenda evidenta, pe axa orizontala este la fel evident pentru orice elev ca sunt notele de la 1-10 la un test de clasa a VIII-a.
    Asadar ma intreb: ce fel de adulti vor deveni acesti copii protejati excesiv de parinti?
    • 0 (2 voturi)    
      Mai buni decat generatia cu sechele ceausiste. (Vineri, 1 iulie 2016, 20:31)

      BogdanNiculae1 [anonim] i-a raspuns lui Ciobanasul_Mioritic

      Daca ne-am obijnuit sa tinem in noi si sa plangem in pumni, macar ei sa stie sa isi cere drepturile si sa protesteze.
      Indeajuns generatii intregi au tacut si a ajuns de rasul inrtegii lumi,
      Cu mici exceptii ex, Revolutia din 89 si alte cateva proteste (fara cele dictate de politruci hapsani de contracte), noi tacem si asteptam sa vina cineva sa ne salveze, ba un neamt, ba un francez.

      Da este bine sa iti educi copii intr-un spirit civic, democratic, in care sa isi cunoasca obligatiile, dar mai ales drepturile.
      • 0 (0 voturi)    
        Copii mai buni, dar presati de parinti frustrati (Vineri, 1 iulie 2016, 23:38)

        Ciobanasul_Mioritic [utilizator] i-a raspuns lui BogdanNiculae1

        Inteleg frustrarea ta ca ai avut drepturile limitate, s-a depasit etapa, mergem mai departe. Copiii nu trebuie stresati cu frustrarile si paranoia parintilor.
        Exista contestatie pentru cei care se considera neindreptatiti.

        PS: in societatea democratica la care visam copiii trebuie sa isi cunoasca in mod egal si drepturile si obligatiile. Multi sunt crescuti crezand ca au doar drepturi: sa se planga, sa faca scandal, sa vina machiati strident inca din clasa a 5-a, sa se imbrace precum prostituatele, sa nu aprecieze munca, sa nu respecte profesorii si nimic in general.
        Vinovati de toate astea sunt PARINTII.
  • 0 (2 voturi)    
    Copii de portelan & Parinti prea protectivi (Vineri, 1 iulie 2016, 17:26)

    Ciobanasul_Mioritic [utilizator]

    Dragi parinti, nu mai cocolositi atat copiii!
    Ce vor invata de la voi? Ca e mai bine sa faca scandal sau sa vada pe un grafic evident axa cu notele de la 1-10?
    Lasati-i sa invete din propriile greseli.
    Aceasta e cea mai buna lectie in ziua de azi, cand sunt bombardati cu informatii din toate partile: sa fie ATENTI si sa GANDEASCA.
  • +3 (3 voturi)    
    diagrama (Vineri, 1 iulie 2016, 19:45)

    anonimicus [utilizator]

    10 elevi au obtinut media 241 la evaluare! ;-)
  • 0 (0 voturi)    
    Nou pentru 2016 (Vineri, 1 iulie 2016, 23:39)

    CipiM [utilizator]

    Doua noutati pt 2016:
    - deja foarte multe scoli inregistreaza si sonorul la examen (nu numai video)
    - lucrarile s-au corectat interjudetean; de ex in Bucuresti au venit lucrari dintr-un anume judet trilingv (stiu care dar nu precizez) pt care au venit profesori care predau mate in germana/maghiara din cu totul alt judet pt corectare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică