George Maior si-a dat demisia de la sefia SRI, Iohannis i-a acceptat-o. Florian Coldea va conduce interimar institutia - surse

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:07 Actualitate | Esenţial

George Maior
Foto: Agerpres
George Maior si-a dat demisia de la sefia SRI, anunta Administratia Prezidentiala intr-un comunicat de presa. Maior si-a inaintat demisia astazi, 27 ianuarie, iar presedintele Klaus Iohannis i-a acceptat demisia. Comunicatul Administratiei Prezidentiale nu face referire la o noua propunere din partea presedintelui pentru functia de sef al SRI.

Ora 14.41: Florian Coldea, prim-adjunctul directorului SRI, va fi seful interimar al institutiei, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate Administratiei Prezidentiale.

Demisia vine la o saptamana dupa ce Maior a criticat dur decizia Curtii Constitutionale de a declara neconstitutional proiectul legii securitatii cibernetice si dupa ce presedintele CCR, Augustin Zegrean, a denuntat public presiunile SRI.

George Maior (47 de ani) a fost numit in functia de director SRI in 2006, nominalizarea sa fiind facuta de presedintele Traian Basescu pe principiul numirii de sefi de servicii din randul Opozitiei. Maior era la acea vreme membru PSD. George Maior a fost nominalizat in campania prezidentiala din 2014 de candidatul PSD Victor Ponta drept posibil premier, iar seful SRI nu a dezmintit public niciodata o intelegere cu Ponta pentru sefia guvernului.

Ca o ironie, George Maior declarase sambata 24 ianuarie intr-un interviu pentru Evz/B1 tv ca presedintele Klaus Iohannis nu i-a cerut sa-si dea demisia. Intrebat de ziarist daca asta inseamna ca Iohannis i-a reconfirmat mandatul in fruntea SRI, Maior a spus "Asta puteti sa o spuneti dumneavoastra". Pe de alta parte, intr-un interviu pentru Adevarul pe 7 ianuarie, Klaus Iohannis a fost intrebat daca George Maior trebuie schimbat sau nu de la sefia SRI, iar seful statului a raspuns: "E o discutie putin artificiala, SRI functioneaza in parametri buni. Nu simt nevoia de a face din asta o tema."

Reamintim ca George Maior era secondat la conducerea SRI de prim-adjunctul Florian Coldea si de adjunctii George-Viorel Voinescu, Ion Grosu si Dumitru Cocoru.

SRI e implicat in mai multe actiuni de anvergura la nivel NATO, ultima misiune fiind aceea de coordonare a grupului de lucru aliat care va asigura securizarea cibernetica a Ucrainei.

In acest moment, nici SRI si nici SIE - principalele servicii de informatii ale Romaniei - nu mai au directori plini. In cazul SIE, Teodor Melescanu a demisionat de la sefia institutiei inaintea campaniei electorale din 2014 pentru a candida la prezidentiale, iar serviciul este condus interimar de generalul Silviu Predoiu.

Comunicatul Cotroceniului:

"Comunicat de presa
(27 ianuarie 2015)

Ref.: Demisia Directorului Serviciului Roman de Informatii, domnul George Maior

Directorul Serviciului Roman de Informatii, domnul George Maior, si-a inaintat demisia de la conducerea SRI Presedintelui Romaniei, marti, 27 ianuarie a.c. Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis, i-a acceptat demisia.

Departamentul de Comunicare Publica
27 Ianuarie 2015
"


Carte de vizita George Maior

George Maior - director SRI, Mircea Dusa - ministrul Apararii, vicepremierul Gabriel Oprea - ministrul Afacerilor Interne, si premierul Victor Ponta, la sedinta Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT)
Foto: Agerpres
George Maior este fiul istoricului Liviu Maior, care a fost ministru al Educatiei intre 1992-1996 si senator PSD in 1996-2000, precum si ambasador in Canada.

Liviu Maior a fost extrem de influent in PSD Cluj, fiind considerat un mentor al asa-numitului Grup de la Cluj (Ioan Rus, Vasile Dincu, Vasile Puscas).

Maior este profesor universitar, titular al cursului masteral Politica Externa si de Securitate Comuna la Departamentul de Relatii Internationale si Integrare Europeana din universitatea de stat SNSPA.

A urmat cursurile Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Babes-Bolyai (1988-1991), apoi studii de masterat in drept international si comparat al Universitatii George Washington din Washington D.C. (1991-1992), unde a obtinut titlul de Master of Arts in Drept International si Comparat.

In anul 1998 a obtinut titlul de doctor in drept international al Universitatii Babes-Bolyai, cu teza de disertatie cu denumirea National si european in jurisprudenta Curtii Europene de la Strasbourg, nominalizata pentru Premiul Most acordat de UNESCO. In anul 2001 a absolvit Colegiul National de Aparare din Bucuresti.

Din anul 1992 lucreaza ca diplomat in Ministerul Afacerilor Externe, in perioada 1997 - 1999 fiind Insarcinat cu afaceri la Ambasada Romaniei in Irlanda.

Dupa castigarea alegerilor de catre Partidul Social Democrat (PSD), George Maior a fost numit in decembrie 2000 in functia de Secretar de Stat si Sef al Departamentului pentru Integrare Euroatlantica si Politica de Aparare din Ministerul Apararii Nationale. In aceasta calitate, a condus negocierile de aderare la NATO.

La alegerile din noiembrie 2004 a fost ales senator de Alba pe listele PSD.

La data de 4 octombrie 2006 George Maior a fost validat in plenul Parlamentului ca director al Serviciului Roman de Informatii.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
35766 vizualizari
  • 0 (24 voturi)    
    autistul (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:04)

    autistul [anonim]

    Da mare tragedie! Nu pot dormi seara!
    • +13 (17 voturi)    
      Maior are probabil un viitor politic (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:16)

      Peraspera [utilizator] i-a raspuns lui autistul

      E o situatie favorabila noului presedinte, Iohannis, care va avea posibilitatea sa numeasca cei doi sefi ai principalelor servicii de informatii, fara sa mai fie obligat sa dea el afara vreunul, evitand astfel orice fel de scandal.

      Dl Maior a procedat foarte corect, tinand cont ca dincolo de schimbarea presedintelui care il numise si neconfirmarea sa oficiala de catre Iohannis, mai avea de suportat si presiunea mediatica a disputei cu CCR in privinta legilor sigurantei nationale.

      Prin comparatie, luati o tara mare si influenta in America Latina, Argentina, acolo unde presedinta i-a dat afara cu scandal 3 sefi ai unor servicii de informaii, servicii care in 23 de ani nu au reusit sa avanseze in ancheta privind atentatul islamist de la Buenos Aires (114 morti si 500 raniti).
      Iar procurorul de caz a fost gasit impuscat exact cu o zi inainte de prezentarea raportului sau in parlament, raport in care o acuza pe presedinta si oameni din servicii ca protejeza Iranul din motive financiare.

      Cat timp Maior a condus SRI acest serviciu a facut performanta, a devenit respectat in NATO-UE, Romania a evitat atentate sau crime politice, iar DNA-ul a avut un sprijin tehnic foarte eficient al SRI.

      Maior poate juca acum si o carte politica in interiorul PSD, in caz de retragere a lui Ponta (fie cade la motiune, fie e inculpat in votul din diaspora, fie pierde la Congresul partidului).

      Poate deveni fie un premier interimar in cazul demisiei lui Ponta (daca Iohannis accepta si PNL nu are inca o majoritate functionala), fie noul presedinte al PSD, partidul avand doar de castigat ca imagine.
      • +6 (12 voturi)    
        De acord, (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:56)

        ionescu_ion [utilizator] i-a raspuns lui Peraspera

        Dar cine vine in locul lui ? Si acest lucru este foarte important. Vreun Mihalache ?
        • -1 (13 voturi)    
          ghinion Iohannis (Marţi, 27 ianuarie 2015, 16:58)

          apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

          Iohannis are o problema: si la SIE si la SRI interimari sunt generalii lui Basescu. Pentru sefi noi el trebuie sa propuna si PSD sa fie de acord. Ori face blat cu PSD ori mentine interimari oamenii lui Basescu. Lose-lose situation sau cum ar spune el: ghinion
          • +2 (10 voturi)    
            situatie fara iesire? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:22)

            Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

            Deci in mintea unora trebuie ca sefii, chiar interimari, trebuie sa fie ori ai lui Base ori ai PSD-ului?
            Niste profesionisti patrioti n-ar fi cumva mai buni?
            • -1 (3 voturi)    
              Gustav, nu pot sa cred (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:10)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

              ca spui ceva correct; din obiectivitate, ti-am dat +
            • +1 (5 voturi)    
              ce n-ai priceput? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:39)

              apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

              cine i-a facut prim-adjuncti si generali pe coldea si predoiu? nu basescu?
              deci interimarii sunt oamenii lui basescu!
              procedura de numire presupune sa-i propuna presedintele si sa-i voteze parlamentul, dominat de psd, deci trebuie sa propuna niste oameni care vor fi agreati de psd sau face blat, pune iohannis la sri si psd la sie (sau invers)
            • +3 (3 voturi)    
              patrioti! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 19:21)

              CORNELIU CRACIUNICA [anonim] i-a raspuns lui Gustav555

              dragii mei,
              cei mai patrioti oameni ai serviciului va asigur ca sunt cei care au asigurat functiile de executie in toata aceasta perioada tulbure si pentru care statul roman nu a onorat cu mai nimic efortul deosebit al acestora. Starnit de starea lucrurilor si de ce va urma in acest serviciu dupa alegeri am hotarat sa ma retrag vremelnic si sa/mi vad de sanatate caci se pare ca nimeni nu isi doreste patrioti morti pe plantatie. Scuzati limbajul neacademic dar profund uman! Exista viata si dupa demisie domnilor militari! q.e.d.
        • -2 (2 voturi)    
          asta a fost lansat de PSD (Miercuri, 28 ianuarie 2015, 0:01)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

          aia care au doar corupti si incompetenti. Sesizati ipocrizia voastra cand spuneti asta despre PSD ?
      • 0 (2 voturi)    
        la asta m-am gandit si eu! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:02)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Peraspera

        Ca Maior v-a fi folosit in politica...
        • 0 (4 voturi)    
          ar fi fost bine (Marţi, 27 ianuarie 2015, 19:28)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui fit

          sa te gandesti sa-ti cumperi o carte de gramatica inainte de a pune tara la cale
          • +1 (1 vot)    
            Ai dreptate (Miercuri, 28 ianuarie 2015, 11:41)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

            am gresit, m-am mirat si eu de greseala. Cred ca am vrut sa scriu altceva si am sters, plus viteza, ca nu am mei verificat ce a iesit...
  • -13 (23 voturi)    
    normal (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:16)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    E vremea ca un om al imperiului nato-ue sa preia comanda.
    • 0 (14 voturi)    
      Asta a fost altceva? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:47)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Asta a fost altceva?
    • -2 (6 voturi)    
      In spatele demisiei lui Maior e PSD (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:14)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      intrebarea e daca s-a facut treaba cu aprobarea lui Iohanis sau nu? Vom vedea prin cea ce va face (sau nu) cel ce va fi numit in locul lui Maior.
  • -9 (31 voturi)    
    bravo Iohannis (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:24)

    TeodorGligor [anonim]

    Tupeistul si arogantul asta de "stie-tot" Maior trebuia de mult demis.S-a imputrezit in functie, si-a pierdut simtul realitatii, iar institutia lui securista a devenit un pericol pentru statul de drept si libertate.
    • +8 (20 voturi)    
      Bravo pentru ce? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:37)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui TeodorGligor

      Ca doar nu-ti inchipui ca Iohannis a facut ceva de capul lui. O fi ajuns SRI un pericol pentru libertate, dar pentru libertatea coruptilor. Multi politicieni au ajuns la parnaie pentru ca SRI a dat o mana de ajutor DNA-ului. Chestia asta n-are cum sa fie pe placul noului uslam asa ca poate or fi luat masuri, mai stii?
  • +18 (20 voturi)    
    Radarele pe Johannis (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:24)

    Daniels22026 [utilizator]

    Poate ca George Maior stia si nu mai avea nimic de pierdut. Dar nici nu a cistigat ceva, acceptind acel interviu. Fatal pentru cariera, dar poate ca Maior si-a dorit asta.

    Johannis joaca dur. Ramine de vazut in continuare daca va actiona in directia independentei justitiei sau nu. Vorbele nu tin locul faptelor.

    Trebuie sa tinem toate radarele pe Johannis.
  • -1 (13 voturi)    
    Na (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:25)

    SHEAPA [utilizator]

    Ca a citit articolul lui Dan (Tapalaga) si s-a suparat SRI-stul sef.

    Sa mai bem un ceai, zic.
  • +15 (19 voturi)    
    George Maior a avut tot felul de declaratii (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:26)

    cato [utilizator]

    Declaratiile din ultima vreme ale lui George Maior au fost de o duritate ciudata si o imixtiune clara in treburile justitiei. Chiar nu semanau cu felul in care ar trebui sa se comporte un director al unui serviciu de informatii.
    Imi e greu sa cred ca George Maior a decis o schimbare de atitudine fara un plan in spate.
    • +5 (7 voturi)    
      În plus (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:45)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui cato

      declarațiile lui George Maior din interviul televizat au fost complet neîngrijite și din punct de vedere gramatical, De-a mirare cu câte studii și atestate academice în țară și străinătate...
  • +7 (17 voturi)    
    urmeaza Ponta (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:29)

    m1ha1 [utilizator]

    prima veste buna pe anul asta.
    • -1 (5 voturi)    
      Pasarea malai viseaza, (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:09)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

      si tiganul praznicul!!!
  • -1 (11 voturi)    
    Pa (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:30)

    Zummm [anonim]

    Cu drag, Nelu
  • +8 (14 voturi)    
    Legi proaste, parlament de mafioti (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta e cind ai un parlament de hoti, mafioti si complici de-ai lor care sunt atit de incompetenti incit nu pot da nici macar o lege care sa respecte Constitutia
  • +2 (24 voturi)    
    F Bine! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:34)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    si asa a stat cam mult in post, plus ca s-au amestecat nepermis de mult in campania electorala-amintiti-va ca a fost propus de Ponta pe postul de premier, in caz ca iesea Ponta si nu a dezmintit de niciun fel , incalcand presupusa neutralitate a SRI.
    In plus si Basescu inainte sa plece a avertizat ca serviciile au cam exagerat cu implicarea in politica, campanie si nu numai-uitati-va doar ca DNA pare sa lucreze cam strans si cam la comanda SRI (cum s-au contrat CCR cu SRI cum a "aparut" cazul Toni Grebla).
    Suna ca si cum institutiile statului ar sta sub santajul si amenintarea SRI. Ori, nu asta e misiunea SRI, sa infiltreze toate institutiile si sa santajeze institutiile statului roman! acum, subit, "apar" teroristi care cica ne-ar tranzita (daca au spus britanicii...deh) si asta e o scuza sa treaca legi proaste!
    Vrem un SRI care sa ne protejeze, nu sa ne santajeze si asculte ca la o adica, pac ! la gazeta (DNA, etc), totusi! intelegem ca serviciile lucreaza uneori "murdar" dar contra celor care ameninta statul si cetatenii, nu pt scopuri obscure, in care pare ca unii moguli ajung sa castige contracte pe banda rulanta(si stim cateva nume)...
    • +4 (14 voturi)    
      Eu chiar doresc un SRI puternic! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:01)

      Primula [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Institutiile statului roman sunt pline de mafioti ( Grebla, Iancu, Voiculescu, Seres, Vosganian, Mitrea, Ioan Adam, Bica...), care fura statul, adica pe noi toti la urma urmei. Daca SRI lucreaza prin DNA, care curata tara de hoti, ce vedeti rau in asta?
      Sunt convinsa ca SRI respecta si dorintele partenerilor nostril europeni si ale NATO, care nu pot avea incredere intr-o Romanie corupta, in care legile sunt facute in folosul si spre salvarea hotilor.
      De exemplu, mie nu cred ca ar avea cineva rabdarea sa-mi asculte telefoanele sau sa-mi verifice calculatorul, si daca ar face-o, nu au decat! Nu ma tem pentru ca nu am nimic de ascuns, nu incalc nici o lege. Romanii care respecta legile tarii nu au de ce se teme, mafiotii da! Legea Big Brother nu le e deloc pe plac nici hotilor, nici teroristilor. Celor care atenteaza la securitatea nationala adica.
      Si nu mai credeti tot ce spune Ponta, ma indoiesc ca l-ar fi pus vreodata pe Maior prim ministru daca ar fi castigat alegerile! La Ponta trebuie inteles totul pe dos. Probabil voia sa "fure" ceva din capitalul de imagine a lui Maior, ca sa castige alegerile.
      • +2 (12 voturi)    
        va inselati daca nu va simtiti vizati (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:22)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        In primul rand, orice cetatean are micile lui secrete personale. Nu cred ca v-ar conveni sa ajungeti sa fiti santajati de cine stie cine, pentru ca va sunt ascultate telefoanele/interceptate e-mail-urile, etc. Nu va bazati pe "rabdare", ca nu sta nimeni in persoana sa asculte mii si milioane de apeluri sau sa citeasca e-mail-uri, pt asta au software care cauta pe baza de cuvinte cheie-asa cumf ace NSA.

        In plus, atitudinea de genul "sa ma asculte ca nu am nimic de ascuns"" este printre cele mai paguboase pt democratie-ne intoarcem in comunism-cand ne ascultau si supravegheau ca deh, nu aveam ceva de ascuns, nu? Poate nu va dati seama de puterea pe care o capata cineva cand are toate informatiile despre d-voastra-inclusiv cu cine vorbiti, la ce ore, ce vorbiti, cu cine va intalniti, ce mancati, ce boli si alte pb aveti, etc.

        In ultimul rand-Maior s-a lasat folosit de Ponta- Un sef de SRI neutru ar fi iesit sa dezminta clar si sa respinga nominalizarea ca premier, facuta de orice candidat.

        Deci nu incercati sa il "spalati""-ca are destule pacate la activ.

        PS: nu, nu mi-ar conveni ca DNA sa faca treaba cu ajutorul SRI si sub comanda SRI- sunt cazuri in care anumite persoane "incomode" pot fi usor inlaturate pe baza de dovezi si procese inscenate, mai ales ca au infitrat ofiteri sub acoperire in sistemul judiciar.Adica si mai rau, procurori si judecatori care de fapt sunt ofiteri sub acoperire si e clar ca actioneaza la comanda SRI/SIE. Asta NU e justitie, e doar stat securist! Dan Tapalaga a facut in septembrie, cred, o analiza a acestui pericol mortal pt democratia noastra-de a ajunge sub conducerea serviciilor! si sa stiti ca pe NATO/UE mai putin ii intereseaza aspecte de acest gen, cata vreme suntem aliatii lor si ascultam de comenzile corporatiilor lor. Asta e ceva dovedit-uitati-va doar la stransa prietenie dintre USA si Arabia Saudita -care finanteaza la greu teroristii..
        • 0 (0 voturi)    
          Multumesc pentru detaliere! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:15)

          Primula [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Am trait 40 de ani sub comunisti, stiu ce insemna inainte securitatea. Nu am avut probleme, pentru ca am stiut sa tac. Si am tacut nu din lasitate si nu pentru ca mi-a fost bine ( asa cum spune un jurnalist in articolul "Generatia tatalui meu"!). Dar nu am dorit sa-mi las copiii crescuti prin orfelinate. Nu am dorit sa-mi indurerez parintii, la fel de disperati si ei de lipsa de libertate ca si mine. E adevarat ca nu mai doresc un stat totalitar sau securist. Dar nu-mi doresc nici sa vad cum tara asta este furata bucata cu bucata, jucata la cazinouri, smecherita de diversi "derbedei" culcusiti la putere... Vreau ca tot romanul sa stie sa-i deosebeasca pe cei buni da cei rai, chiar si citind stenograme, sau ascultand inregistrari ambientale. Vreau ca cei care "lucreaza" din underground impotriva interesului national sa fie scos la suprafata si anihilati, dus langa Voiculescu si ai lui la puscarie. Sa nu mai ajunga romanii sa iasa in strada sa-l apere pe hot, doar pentru ca "s-au ras" de papitoiul de Badea!
          Si mai vreau ceva, mai important! Sa stiu ca tara mea e in siguranta, ca pruncii ei nu sunt in pericol sa fie spulberati in atacuri teroriste!
          Aveti dreptate insa, institutia care asigura securitatea nu are de ce sa se implice in politica. Si nu trebuie tolerate abuzurile, in sensul in care informatiile culese pot fi folosite impotriva unor oameni nevinovati sau de buna credinta. Daca DNA si-a facut bine treaba in ultima vreme cu ajutorul SRI-ului nu vad de ce ar deranja. Daca nu s-a putut altfel, e bine si asa. Sper ca nu va ganditi la Voiculescu atunci cand vorbiti de posibilitatea unor inscenari. Sau la Hrebenciuc. Vreau sa scapam de coruptie, si apoi sa incepem sa construim de-adevaratelea.
      • +1 (3 voturi)    
        na belea! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:06)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        NICI eu "nu am nimic de ascuns" (bube, chestii contagioase, strambaturi, semne urate samd.) pe corp la mine - cu toate astea, NU VREAU sa aiba dreptul NIMRNI sa traga cu ochiul pe gaura cheii cand sunt dezbracata!!

        Na belea! "argument"!!
        • -1 (1 vot)    
          stai (Marţi, 27 ianuarie 2015, 19:27)

          bec [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          linistita nu te paste nici un pericol de genul asta.
          Poate doar vreun masochist...
  • +3 (13 voturi)    
    Un ocean de titluri, (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:36)

    mopsu [anonim]

    printre ele nici un plagiat cat de mic? Se poarta la psd...
  • +4 (20 voturi)    
    In sfarsit ! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:41)

    akanom [anonim]

    In sfarsit, un semnal clar ca tentativele securiste de a monitoriza masiv populatia trebuie sa inceteze !

    Adio, domnule Maior, sper sa nu mai auzim de domnia voastra niciodata !
    • 0 (8 voturi)    
      s-ar putea (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui akanom

      sa-l vedem prim ministru?
    • +3 (7 voturi)    
      demisia vine in contextul scandalului Grebla (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:58)

      lute_ipse [utilizator] i-a raspuns lui akanom

      cred ca psd la retras pe Maior de la sri,

      zilele trecute s-a incercat a se sugera ca Grebla este pedepsit de sri pentru ca nu au fot acceptate legile bigbrother de catre ccr.

      pozitia de judecator la curte pentru 9 ani de acum inainte cantareste mult mai greu decat sefia sri-ului care era pe final.
  • +2 (12 voturi)    
    cam tarziu... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 13:46)

    liviu_ [utilizator]

    si probabil a fost obligat s-si dea demisia...
    totusi un pas spre normalitate (asta presupunand ca noul sef SRI nu o sa continue presiunile pentru leci neconstitutionale).
  • -1 (25 voturi)    
    Iohannis nu doarme (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:00)

    buncrestin [utilizator]

    Cine mai credea ca Iohannis e un presedinte de paie, pentru ca nu e ca Basescu sau Iliescu, are dovada ca se inseala amarnic! Iohannis va destructura, pas cu pas, tot sistemul care s-a instaurat dupa 89. Unul din stalpii sistemului a cazut azi iar altii sunt in vizor. Cred ca a inceput numaratoarea inversa si pentru nemuritorul Isarescu.
    • +7 (17 voturi)    
      Nu conteaza... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:00)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ... daca Iohannis doarme sau nu, de fapt Iohannis nu conteaza in general. E acolo mahalache, sageata penalilor, licheaua gata sa-i serveasca pe corupti, pregatit de actiune. SRI sub Maior s-a dovedit un ajutor valoros pentru DNA. Crezi ca numirea unui alt director SRI la sugestia lui mahalache va avea un efect bun asupra luptei anti-coruptie?
    • +2 (6 voturi)    
      auzi nene (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:04)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ia fa-i mata o statuie,ca-i prea mare ''neamtu'' pt secolul asta
  • +4 (10 voturi)    
    Mda... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:01)

    Anonim [anonim]

    Gura bate curu!
  • -6 (18 voturi)    
    Inca un sef al "serviciilor secrete basiste" este (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:07)

    ty [utilizator]

    inlaturat. Celalalt a cam dezertat pe la sfarsitul anului trecut. Ciudat cica Maior se bucura de sustinerea lui Iohanis.
    Acum o zi ponta: Preşedintele Iohannis trebuie să medieze între SRI şi Curtea Constituţională
    Este inca o lovitura sub centura a lui ponta data unui presedinte sau este o intelegere intre cei doi?
    • 0 (4 voturi)    
      CARE "basiste"?? :O (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:08)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Chiar si fara sa citesti articolul (asa cum, dupa cum se vede, ai procedat): toata lumea stie ca Maior venea din PSD, NU din PD!!
      • +1 (1 vot)    
        Am citat doar mincinoasa propaganda pompista (Marţi, 27 ianuarie 2015, 19:23)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Ai si uitat?
        Chiar daca ai citit articolul se pare ca ti-au scapat ghilimelele din cea ce am scris.
        Au uratul obicei de a face pe alti vinovati de matrapazlacurile pe care le pun la cale.
  • +9 (19 voturi)    
    George Maior (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:10)

    Craciunitza [anonim]

    si SRI ..mana dreapta a DNA!! Bucuria hotilor, a aliatilor cu krelimlin.. Nu-i o situatie buna Take care Mister President!!
  • -1 (15 voturi)    
    Minunat... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:15)

    Tati [anonim]

    Sa mai intre si putin aer proaspat ... La oameni noi, sa nu mai fim tot noi !
  • +1 (19 voturi)    
    F bine (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:22)

    bula [anonim]

    Foarte bine ca si-a dat demisia, nu este normal ca sa ne limiteze drepturile fundamentale cu scuza asigurarii sigurantei nationale.
  • +2 (16 voturi)    
    MRU (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:23)

    www.www [anonim]

    Probabil ca dl MRUngureanu este urmatorul sef al SRI
  • +4 (14 voturi)    
    Sa fie cumva un pas catre (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:25)

    gica43 [utilizator]

    ... presedintia psd -ului ?? Sincer sa fiu,nu as vrea,pentru ca,spre deosebire de ponta,este un om destept ! Dar care,se pare,vrea mai multa putere.
  • +2 (20 voturi)    
    Hope...Johannis tace si face (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:29)

    je [anonim]

    Daca intr-adevar a lucrat ca Maior sa-si dea demisia, dupa show-ul care l-a facut. Nota 10. E un plus pentru democratie.


    Sper ca KWJ sa medieze si situatia de la CCR, iar Grebla sa dispara din peisaj. E o mare pata pe o institutie care reprezinta democratia in Romania. Indiferent daca e sau nu vinovat, daca Grebla are verticalitate, isi da demisia! E simplu si firesc.
  • +2 (18 voturi)    
    Da teroristii, maica? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:29)

    gugurila [anonim]

    ... cine ne mai salveaza de teroristi ascultandu-ne telefoanele si citindu-ne emailurile fara mandat?

    Good riddance.
  • -3 (13 voturi)    
    restul e tacere... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 14:42)

    Dan Coe [anonim]

    Maurul si-a facut datoria: a dezinformat, a manipulat si a tras cu urechea. Pana la urma s-a gasit cineva sa-l "urecheze".
  • -1 (9 voturi)    
    Pentru toti expertii de doi bani (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:05)

    John M. [utilizator]

    din politica romaneasca. Maior va fi noul PM in noul guvern dupa debarcarea mascariciului. Trust me.
  • +2 (8 voturi)    
    România lucrului bine făcut! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 15:19)

    vali47 [utilizator]

    Johannis a spus-mai puțină gargară și mai multă treabă și Maior cu asta a greșit.În ultimele zile Maior a făcut gargara prin media.Ce vroia Maior trebuia discutat în CASAT.Parcă CCR asta a reproșat.
    • 0 (4 voturi)    
      Iohanis pierde vremea (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:20)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      cu prostii de geneul: sunt un altfel de presedinte decat Basescu, in loc sa-si faca treaba pentru care e platit.
      Basescu este apreciat pentru cea ce a facut si mai deloc pentru cea ce a aratat.
  • +2 (6 voturi)    
    Comentariu si un banc (Marţi, 27 ianuarie 2015, 16:42)

    anonim [anonim]

    A reusit acest domn si cu Basestii lui sa faca mai multa politie decit altecva. Este bun sa supravegheze hotii si puscariabilii din Romania. Sint o groaza de securisti in tara asta care nu inteleg ce pazesc. Ce mari secrete avem de aparat ? Ce buget au ? Au reusit sa introduca in discurul politic temerea de atentat si terorism ? Cine ne ataca pe noi ? Nu cred ca participarea la NATO a condus la impartasirea marilor secrete militare ale puterilor vestice. In final Bancul Zilei Hotnews: De ce teoristii nu vizeaza Romania




    Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns, tregut fara broblem control la aerobort. Pastrat dolar american blestemat, bentru construit aigea bomba, dat jumadate la taxi, jumate furat tigan din buzunar.

    Indalnit frate Ahmed, batron magazin, ajudat la mine. Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler broaspat, intoxicat cu zalmonel, noi ajuns la sbital, doctor roman durut la cur, noi luat cur fok.

    Jefu, gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania, cineva furat antrax, deci ingercat plan bomba cu bum-bum!

    Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde de tara mia, fara apa la robinet, geamm sparte ca la Beirut, tigle kazut cap cind vind bate.
    Urmarit PROTV emiziune explozia camion azotat, facut frica la mine. Astia romani are tupeu nu gluma! Urgent trebuie recrutat, jefu! Bomba cu azotat mare efect aveam!
    Inderesat pilotat avion bentru lovit gladire la roman. Vazut delevizor, aparat zbor MIG brabusit singur in ogor la taran, plus taran roman stricat singur gladire, adormit beat, tigara abrinsa, murit soacra, facut chef mare la ei!

    Draga Jefu,
    Gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gind iesit cumbarat baclava, exblodat budelie la barter. Aicia la Romania, mult cretin!
    Zbierat, zguibat la sin, cacat be mine de frica!
    Jefu,

    Ma indorg acasa! Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba.
  • -3 (11 voturi)    
    Maior ca Maior... (Marţi, 27 ianuarie 2015, 16:50)

    Gustav555 [utilizator]

    Dar astept cu interes demiterea lui Coldea, cel mai tare ghimpe lasat de Basescu in SRI. Abia atunci l-as suspecta pe Iohannis de lucruri bine facute.
  • +2 (2 voturi)    
    SRI ul lucreaza pentru tine! (Marţi, 27 ianuarie 2015, 16:56)

    Alexandru Jecu [anonim]

    Nu prea inteleg ce face SRI ul asta! Cu cata hotie si golaneala e in Romania, pare ca, mai nimic! A fost circul cu ziaristii care s-au autorapit! In rest, secret! La Caritas, FNI nu s-au amestecat. In energie,nu. In general, in orice biznis de stat, nu. Nu vor sa se amestece nici in gospodaria cetateanului. Ma rog, la ai care mai misca cate ceva, ca celorlalti trebuie sa le dai. Pacat ca pleaca Maior. Era bun Nu puteai sa scoti nimic de la el.
  • -3 (7 voturi)    
    Un atac la DNA? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 17:32)

    verid [utilizator]

    Se stie ca SRI si DNA lucrau impreuna la trimiterea la puscarie a banditilor.Daca nu si-a dat demisia si a fost demis,inseamna ca s-a facut un prim pas in realizarea celor citite de K1la CSM.Urmatorul pas at fi Kovesi.Sper sa ma insel.
  • -2 (2 voturi)    
    ??? (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:12)

    Codruta N [utilizator]

    Poate nu mai stiu eu bine? Insa, in perioada '88 - '91 Facultatea de Drept era de PATRU ani, nu de trei!!

    Ma rog! trec peste faptul ca, pentru a merge acolo, iti trebuia "dosar beton" si "recomandare de la partid", ca esti "tovarash de nadejde" >:
  • +1 (3 voturi)    
    Nu inteleg de ce si-a dat demisia (Marţi, 27 ianuarie 2015, 18:13)

    Maniu [utilizator]

    adica nu si-o da unul ca Grebla, un neavenit (un fel de 'auto") propulsat tocmai d'aia de PSD si si- da Maior?
  • +2 (2 voturi)    
    Amintiri despre presedintele Traian Basescu (Marţi, 27 ianuarie 2015, 19:05)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca sa nu fie acuzat ca manipuleaza serviciile secrete - SRI si SIE -, presedintele Traian Basescu a numit in fruntea acestor servicii secrete membri ai partidelor de opozitie, respectiv PSD si PNL.
    Asa a fost numit Maior in fruntea SRI, in urma cu cca noua ani, adica a functionat pe acest post cam tot atat cat a fost Traian Basescu presedinte.
    Zilele trecute, Maior a facut conoscut ca a avut o colaborare foarte buna cu Traian Basescu, acesta neafectand independenta totala a SRI.
    Inainte cu cateva zile de a i se termina mandatul de presedinte, Traian Basescu a atras atentia asupra tendintei 'firesti' a serviciilor secrete, din toate tarile, de a-si creste influenta in stat, peste strictul necesar unei bune functionari a acestora si a recomandat parlamentului sa legifereze un control foarte viguros al ariei de actiune a acestora.
    Va lua in considerare si Iohannis aceasta recomandare a experimentatului (zece ani!) Traian Basescu?
  • +2 (2 voturi)    
    Ceva imi scapa (Marţi, 27 ianuarie 2015, 20:06)

    maxxie jazz [utilizator]

    Ceva imi scapa.
    Daca Maior e nasul lui Ponta, prieten cu amicii lui Ponta si parte integranta a sistemului pesedist sinucigas, dar totusi furnizeaza informatii catre DNA pentru a-i trimite la mititica pe tovarasii din partid, miroase a serviciu facut pentru ca trebuie, nu pentru ca asa se face.
    La ce ma refer? Pai in serviciile secrete, daca te-ai compromis, esti halit. Acolo nu zboara randunelele sa vesteasca primavara, acolo zboara cu desconspiratii la cel mai inalt grad. Practic, daca CIA sau Mossad ajung sa nu te aiba la suflet, ai cam pus-o. Daca nu esti vinovat, ti se fabrica.
    Bun, deci nenea Maior respecta totusi, cat de cat, niste angajamente fata de partenerii internationali. Nu ca vrea, ci ca trebuie.
    Acum, nenea Maior nu a fost DAT JOS, tocmai pe motivul asta. El ii multumea pe aceiasi parteneri. Iohannis d-aia se ferea, probabil, sa discute despre demisia lui.
    Atunci, de unde demisia?
    Pai nu s-ar putea sa se lege de faptul ca nu a reusit sa promoveze Big Brother? Partenerii sunt sigur ca i-au cerut-o. Si a facut o lucrare tipic romaneasca, a facut o lege harcea parcea pe care ti-era scarba s-o citesti. AND THERE HE FAILED.
    De aici trebuie sa vina demisia. Nu a reusit sa pastreze linia fara echivoc a cancelariilor partenere.
    Ce-mi scapa este DE CE nu a facut o lege ca lumea si a preferat sa iasa la TV sa-i blameze pe cei de la CCR? Oare n-a stiu cat de groasa e asta cu teroristii si Big Brother?
    In forma actuala, aia nu e lege, e bataie de joc, insa se poate gasi o solutie care sa limiteze controalele la suspecti sau pe baza de mandat, "la pont" cum se zice, fara sa afecteze intimitatea nimanui altcuiva. Se gasesc solutii hiper-rapide in cazuri legate de terorism. Nu e ca si cum un terorist nu stie sa foloseasca WiFi fara parola ca sa trimita niste mesaje. Nu e ca si cum nu-s in stare sa-si procure un numar de telefon neidentificabil. E praf in ochi. Nimeni nu-i atat de prost. Nici oamenii rai, sa nu stie, nici noi, sa-i credem p-alde SRI, CIA etc.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version