VIDEO George Maior, seful SRI, noi critici pentru Curtea Constitutionala: Exista o raspundere morala undeva, in stat, in legatura cu securitatea cetatenilor. Eu sper ca nu se opune SRI-ului Curtea Constitutionala, ci ea a considerat ca exista anumite elemente de neconstitutionalitate in aceasta lege

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:02 Actualitate | Esenţial

George Maior
Foto: Agerpres
Directorul SRI, George Maior, a declarat sambata ca exista o raspundere morala "undeva in stat" in legatura cu securitatea cetatenilor si va sti catre cine sa arate cu degetul in cazul unei catastrofe. Maior a reiterat ideea unul vid legislativ creat de decizia Curtii Constitutionale de a respinge proiectele de lege, in ciuda faptului ca Augustin Zegrean, seful CCR, explicase cu doua zile in urma motivatiile Curtii si denuntase public presiuni din partea SRI.

"Motivatiile subiective ale unora sau altora, inclusiv la nivelul unor comentatori patetici lipsiti de viziune sau de inteligenta in acest domeniu, care, din pacate, vorbesc contrar intereselor cetatenilor chiar legate de drepturile omului nu ma prea intereseaza. Ma intereseaza aspectul rational, juridic legat de aceste legi. Noi consideram ca ele sunt concordante cu exigentele si ale Conventiei Europene a Drepturilor Omului, unde sunt, de asemenea, expert (...) si doctoratul meu e luat in acest domeniu. Garantez ca toate aceste lucruri au fost avute serios in vedere de juristii serviciului", a declarat directorul SRI la B1 TV, potrivit Agerpres.

Maior a spus ca este vorba de trei proiecte de lege - Legea retentiei datelor, Legea cartelelor prepay si Legea securitatii cibernetice - toate respinse de CCR.

"Eu vreau sa avertizez foarte serios ca exista o raspundere si morala undeva, in stat, in legatura cu securitatea nationala a cetatenilor Romaniei - nu a statului, nu mai vorbesc de stat - si ca la momentul in care se va intampla o catastrofa voi sti spre cine sa arat cu degetul. Nu ma incalzeste deloc sa arat cu degetul, dar e datoria mea sa spun ca cineva se joaca cu lucruri foarte mari pe care fie nu le intelege, fie, dintr-o rea credinta, le abordeaza in acest fel", a mai spus Maior cu referire la deciziile Curtii Constitutionale.

In ceea ce priveste Legea cartelelor prepay, el a aratat ca ea ofera "o capacitate analitica absolut vitala" pentru a investiga anumite situatii de securitate nationala.

"Daca, de exemplu, un terorist patrunde in tara il poti localiza mai bine, poti opera listinguri pentru a vedea cu cine se intalneste si il poti accesa in baza de date pe ultimele sase luni (...) in ceea ce priveste relationarea sa cu alte persoane. Deci imediat ai o imagine clara in ceea ce priveste posibilitatile sale de actiune", a explicat Maior.

Acesta a declarat ca decizia Curtii Constitutionale de a respinge in totalitate aceasta lege a creat un vid legislativ.

"Eu sper ca nu se opune SRI-ului Curtea Constitutionala, ci ea a considerat ca exista anumite elemente de neconstitutionalitate in aceasta lege. Din pacate, legea a fost respinsa in totalitate, ceea ce a creat un vid legislativ unic in istoria de 25 de ani a Romaniei post-decembrie si acum operam pur si simplu cu celelalte mijloace pe care le avem la dispozitie", a sustinut Maior.



Romania a fost tranzitata de 10 luptatori catre frontul din Siria

"Problema semnificativa legata si de evenimentele de la Paris si care se discuta in context european este legata de acesti luptatori, cetateni europeni de origine islamica, adesea musulmana, care merg pe frontul din Siria si participa la luptele de acolo si revin in spatiul european. Aceasta este o mare problema de securitate europeana si va fi pe termen scurt, in continuare, o problema. Sunt sute din Franta, din Germania. Din pacate, chiar ieri si noi am fost tranzitati de 10 asemenea persoane si a trebuit sa operam impreuna cu colegii de la alte servicii si institutii pentru a monitoriza serios situatia", a spus Maior.

El a spus ca SRI, dar si partenerii cu care serviciul a lucrat au "cunoasterea necesara" pentru a sti ce se intampla cu aceste persoane.

"Va fi o chestiune sensibila, importanta pe viitor, aceasta necesitate de a vedea si Romania ca fiind expusa unor asemenea riscuri", a adaugat directorul SRI.










5129 vizualizari
  • +12 (16 voturi)    
    cine nu vrea protectie (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:25)

    VladBerliba [anonim]

    Pare sa spuna ca cine nu vrea protectie va fi aratat cu degetul ... Imorali, neetici ... inca un pas mic si cei care nu vor protectie par ca se opun sigurantei statului. O masa amorfa de anarhisti, eco anarhisti, teroristi ...
    • +3 (15 voturi)    
      Toate SMS-urile din Romania sunt sub 1 Hard Disk (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:01)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      In urmatoarea ipoteza:

      Romania:
      - locuitori: 21 mil.
      - fiecare scrie 10 SMS-uri pe zi de 160 caractere (octeti)

      mesajele trimise in total de toti cei 21 mil. in 365 zile fac:

      21 mil. oameni x 160 octeti/mesaj x 10 mesaje/om x 365 zile/an = 1.12 TB (tera octeti)

      adica sub capacitatea unui hard de 2 TB.

      Ce garantie avem ca firmele private de telefonie, aflate in mina unor evrei, nu pun aceste informatii la dispozitia SUA sau Israelului dar nici Rusia sau alt inamic al Romaniei nu este exclus sa obtina copii ale hard-urilor.

      Ramine si pericolul ajungerii SMS-urilor pe situri internet asupra carora Romania nu poate actiona pentru a le inchide.

      Va dati seama ce ar fi ca, dind o cautare cu numele unui cunoscut, fiecare sa putem citi toate mesajele trimise de el pe o anumita perioada din trecut si ce a zis rau de noi in tot acest timp?!
    • +16 (18 voturi)    
      E dubioasa declaratia SRI (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:13)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui VladBerliba

      In primul rand sunt de acord cu legea cartelelor pre-pay.

      Dar sa filezi 19 milioane de romani fara aprobarea niciunui judecator este in mod evident ceea ce regimurile totalitare isi doresc sa faca. Ai gasit niste teroristi atunci cere mandat de la un judecator!! De ce trebuie sa filezi zeci de milioane de oameni in loc sa ceri mandatul ala??

      Argumente precum cel ca au venit 10 cetateni straini in tranzit sunt penibile si arata ca Maior nu intelege principiile de baza ale democratiei si respectul drepturilor omului.
      • +4 (6 voturi)    
        foarte rau (Duminică, 25 ianuarie 2015, 13:37)

        VladBerliba [anonim] i-a raspuns lui zzztop

        Foarte rau ca sunteti de acord. In primul rand de ce ar trebui sa stie cineva ce cumparati ? Desigur pornind de la premizele unei societati normale in care oamenii nu sunt considerati potentiali teroristi.

        De ce sa stie lumea ca v-ati luat o revista pentru adulti sau ca v-ati achizitionat un anume medicament sau ca habar n-am. Sunt multe motive pentru care viata privata e privata.

        Apoi sa nu fim naivi sa ne gandim ca baza de date va ramane la nivel de inventar. Convorbirile se inregistreaza ... evident fara acord ... just in case ...

        Libertatea e un lucru extrem de important, extrem de sensibil. Si niste oameni, asa cum bine spuneau liberalii care nu au sustinut legea Big Brother, vor sa se bage cu bocancii in viata privata a oamenilor si sa le incalce libertatile fundamentale.

        Nu e ok ... nu e ok deloc. Oamenii care fac aceste lucruri, nu iubesc oamenii ...
        • -4 (4 voturi)    
          probabil ca esti pentru cardul de sanatate (Duminică, 25 ianuarie 2015, 15:49)

          radu [anonim] i-a raspuns lui VladBerliba

          unde cei mai multi nu vad niciun pericol, dar vedeti un pericol sa va dati datele la prepaid.

          Eu la prepaid sunt de acord sa-si dea lumea datele. De ce eu care platesc abonament trebuie sa le dau, si cei cu prepaid nu? Cu ce sunt ei mai cu mot?

          Dar, ca si la cardul de sanatate, unde se duce discutia in derizoriu cu card=drac, si aici se duce discutia in derizoriu cu cartelele prepaid, cand adevarata miza este accesul total la orice calculator.
  • +23 (29 voturi)    
    SRI (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:26)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cred ca SRI-ul are nevoie de un nou sef. Deja 10 ani sunt prea multi. Trebuie limitata sederea in aceasta pozitie la un mandat de 4 maxim 5 ani. Sincer cred ca domnul Maior a luat-o razna. Ma uitam si la celalalt cap de fonta, marele consilier prezidential "gelatul" Ungureanu cum imediat a sarit sa ne spuna ca da, pentru siguranta, trebuie sa renuntam la drepturi si libertati. Cu alte cuvinte, pentru a proteja populatia de hoti invitam 20 de milioane de romani sa stea in celule in penitenciare ca acolo nu ai voie cu arma, esti supravegheat, sunt gardieni, o sa fii in siguranta. 100%
  • +6 (12 voturi)    
    securitatea cetatenilor (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:32)

    qed [anonim]

    La drept vorbind insecuritatea cetatenilor vine chiar de la SRI si ramificatiile sale puternice cu kgb si alte structuri dictatoriale.
  • +9 (15 voturi)    
    /// (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:42)

    iustin [anonim]

    renuntand la libertate pt securitate , nu vei obtine niciuna.iar acest securit nu face altceva decat sa bage frica in cetateni , , si deja a gasit vinovatul spere cine sa arate .scolit de agentii CIA , LASA VRAJEALA MAIOR ESTE DOAR O MARIONETA
  • +12 (18 voturi)    
    Curtea Constitutionala nu asculta de ordine.. (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:42)

    adrian [anonim]

    Pai se afla cineva sau ceva deasupra CCR-ului ?
    Cred ca nu, e o putere in stat.

    Si atunci cum poate sa ceara Georgica "bai CCR, ascultati comanda la mine, vin niste baieti rai si vor sa faca scandal pacilea .. asa ca am nevoie de niste legi sa pot controla tot ce misca, raul, ramul .. am scris niste legi, am rescris aseara si Constittutia si trebuie sa fie aprobat asa cum am facut-o"
  • +12 (18 voturi)    
    securitatea traieste (Duminică, 25 ianuarie 2015, 9:49)

    Razvan_M [utilizator]

    Ceva-i dubios in aceste incercari repetate de trecere a unei legi impotriva cetatenilor acestei tari.
  • +13 (17 voturi)    
    Românii au altă problemă: Plagiatorii și trădători (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:13)

    visio [anonim]

    de ce secretarul MAI a fost prins atât de târziu?! De ce are nevoie SRI de lege de ascultare, stocare, etc? Oricum este firesc să asculte, nu este ceva nou niciunde în lumea asta! SRI are nevoie de aceste legi pentru a asculta și șantaja cetățeanul onest! Și, în ultimul rând, nu înțeleg de ce Maior face declarații publice!!! NU are șef?
    • +6 (8 voturi)    
      Plus (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:06)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Plus softurile pe zeci de milioane de EUR facute statului de firmele de securisti abonate parca la astfel de contracte. Si care securisti acuma sprijina public pozitia Securitatii Romane Innoite.

      Insa chiar dl Maior este o amenintare la adresa statului de drept. Isi imagineaza cineva ca in Germania directorul sri-ului german poate critica public Curtea Constitutionala germana?

      Numai la noi apar tot felul de mos Teaca (directori, generali, consilieri, patroni sub acoperire) si critica institutii care ne-au scos din marasmul in care nasul sau finul lor Ponta era sa ne bage in 2012.
      Mai rasfirati tovarasi, mai rasfirati!
  • +14 (16 voturi)    
    cartele? serios? (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:18)

    bob.g [anonim]

    ...când un telefon pe satelit se poate lua deja cu 200$, iar servicii de comunicare criptate pe 4096 biți se găsesc gratuit? SRI are buze reci.
  • +15 (19 voturi)    
    prea multa securitate strica (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:37)

    tontu [anonim]

    Sa vezi si sa nu crezi; a ajuns securitatea sa dea lectii de morala in tara asta!?Mai un pic si o sa faca si ai nostri ca americanii, francezii, etc. si o sa "faciliteze" cateva atacuri teroriste pe teritoriul Romaniei ca sa justifice necesarul de fonduri suplimentare si ingradirea drepturilor civile...
  • +20 (24 voturi)    
    I-auzi ce zice maioru! (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:40)

    LianBerthold [anonim]

    "la momentul în care se va întâmpla o catastrofă voi şti spre cine să arăt cu degetul."

    Deci așa, important e să-ți salvezi tu curul gras? al tău și al restului turmei de boi pe care o conduci? Bravos, țucălare, și io care credeam să SRI e pus să protejeze informativ țara ...
  • +13 (17 voturi)    
    Welcome to Nord |korea (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:45)

    zzztop [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce doresc astia din securitate sa aiba control asupra oamenilor, sa invadeze vietile private fara nici un temei legal?

    Eu incep sa cred ca dupa alegerile de anul trecut au decis ca trebuie sa aiba control asupra internetului.
  • +5 (13 voturi)    
    Maior e preocupat indeosebi de securitate Israel!! (Duminică, 25 ianuarie 2015, 10:53)

    dumitrica [utilizator]

    Grija numarul unu a lui George Maior, pare sa fie securitatea statului Israel (vezi citatul). Pentru citiva presupusi teroristi straini ce au trecut pe la noi, nefacindu-ne insa niciodata rau, directorul SRI doreste sa puna sub ascultare pe toti romanii.

    Pe de alta parte firmele de mobile sunt companii private straine conduse in majoritate de etnici evrei. Ele furnizeaza periodic Israelului si SUA bazele de date cu inregistrari telefonice si mesaje SMS indiferent ce ar face SRI-ul, lucru care aduce vulnerabilitati la adresa securitatii Romaniei.

    Pe urma, exista pericolul ca datele, indeosebi mesajele SMS care, pe un an pentru intreaga tara incap pe un singur hard disk, sa cada in mina unor infractori, si ma refer chiar la politicieni, presedinti, prim ministri, care odata in posesia acestor informatii vor incepe sa santajeze diverse persoane cu SMS-urile trimise de ele in ultimii ani.

    Daca trece Legea Inregistrarii Cartelelor Preplatite nu este exclus ca in urmatorii ani sute de raufacatori, politicieni, servicii secrete, etc. sa puna mina pe bazele de date cu mesaje SMS si convorbiri (chiar si numai cine pe cine a apelat) dupa care sa le foloseasca in scopuri individuale mergind pina la publicari pe internet penru a crea intrigi intre romani.

    Citat: ""Problema semnificativă legată şi de evenimentele de la Paris şi care se discută în context european este legată de aceşti luptători, cetăţeni europeni de origine islamică, adesea musulmană, care merg pe frontul din Siria şi participă la luptele de acolo şi revin în spaţiul european. Aceasta este o mare problemă de securitate europeană şi va fi pe termen scurt, în continuare, o problemă. Sunt sute din Franţa, din Germania. Din păcate, chiar ieri şi noi am fost tranzitaţi de 10 asemenea persoane şi a trebuit să operăm împreună cu colegii de la alte servicii şi instituţii pentru a monitoriza serios situaţia", a spus Maior."
  • +18 (20 voturi)    
    Democratie ? (Duminică, 25 ianuarie 2015, 11:23)

    Tati [anonim]

    La noi se intampla lucruri ciudate : seful Curtii Constitrutionale spune in clar ca SRI afacut presiune pe ei, cu documente scrise, iar Parlamentul Romaniei nu se autosezizeaza ca sa analizeze imediat aceasta situatie grava non-democratica, avandu-se in vedere ca cele doua institutii sunt separate ,insa numite de ei si in subordinea politica a lor.
    Halal Parlament ,halal democratie !
  • +14 (16 voturi)    
    maior este incompetent (Duminică, 25 ianuarie 2015, 11:58)

    jaz [utilizator]

    nu poti fi "cetatean de origine islamica, adesea musulmana". islamul este o religie iar adeptii sai sunt musulmani. inca unu care da lectii fara sa stie ce vorbeste.
  • +3 (5 voturi)    
    Jet! (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:26)

    RazTaz [utilizator]

    Domnule Maior, da' cu bugetele alea nesimtite de le-ati primit in ultimii 20 de ani, bugete crescute de la an la an, atunci cand toate celelalte institutii aveau taieri (pe fondul crizei), cu carca asta de bani deci, ce ati facut?

    Porcoiul ala de bani de il primiti anual, nu mai e suficient ca sa va faceti treaba? Firmele sub acoperire? Relatiile? Cum stam cu etica intra-institutionala? Cu SRI-stii aia de au abuzat si s-au folosit de putere si coruptie pentru a-si face propriile afaceri? Aia nu sint un atac la siguranta cetateanului?

    Nu, domnule Maior, puteti sa luati degetul ala cu care aratati spre Curtea Constitutionala, si sa vi-l bagat drept in...

    Protectia cetatenilor se face cu respectarea drepturilor civile si nu prin abuz si metode de abuz discretionar de putere. Altfel se cheama ca traim intr-un stat politienesc.

    Nu accesarea *fara mandat* a datelor de trafic, va impiedica sa va faceti treaba. Nu ne-inregistrarea utilizatorilor de pre-pay sau de retele wi-fi publice.
  • +7 (7 voturi)    
    ststul de drept ??? (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:31)

    Andra [anonim]

    Deciziile CCR se respecta, NU SE CRITICA !
  • +2 (4 voturi)    
    Atac dur la aliatii nostrii ! (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:32)

    adem devlet [anonim]

    Gorge Maior , seful SRI ,ataca dur aliatii ! Ii face pe cei din Franta si Germania izvor de teroristi ce tranziteaza Romania ! Plus ca le da palme dure americanilor ce recunosc ca ei au creat, inarmat si sustinut ISIS in Siria ! Sunt o duzina de filmulete despre cine a instruit , platit , inarmat ISIS , si George Maior al nostru de la SRI , isi permite sa ii faca teroristi ! Pai tastati pe youtube John Mccains ISIS , si veti da de cele mai clare si concise declaratii despre cine sunt acesti teroisti , cine i-a inarmat si instruit ori le-a dat bani grei ! Inclusiv Franta , Germania , Anglia si alte tari europene , caci nu degeaba Maior de la SRI recunoaste ca tarile astea sunt izvor de teroristi ce tranziteaza Romania si merg in Siria ! Pentru asta le trebuie securistilor o lege care sa ne anuleze drepturile si libertatile ? Pai sa vorbeasca cu aliatii sa nu mai racoleze , instruiasca , inarmeze ori sa ii converteasca la cursul scurt la islam cu celebra replica Allah akbar , si sa nu le mai dea atatia bani ca sa comita pe acolo atatea si atatea crime impotriva islamistilor ca sa poata fi jefuiti mai usor de petrol ! https://www.youtube.com/watch?v=omHNhx4N3fs
  • +5 (7 voturi)    
    Terorismul (Duminică, 25 ianuarie 2015, 12:46)

    marin moraru [anonim]

    Frica lui Maior de terorism, de fapt al SUA si israel De ce exista terorism? Cine a creat terorismul actual? Cauzele terorismului. Toate astea nu se discuta. Se evita cu incapatanare sa se discute si sa se analizeze cauzele insa mai marii lumii se plang de efecte. Este mai simplu sa ne spioneze pe noi toti decat sa elimine cauzelec care au dus si duc in continuare la terorism. Decat sa desfiinteze Charlie Hebdo, fiindca nu e democratic si nu se respecta libertatea de expresie, mai usor le vine sa ne incalce noua atator miloane de oameni drepturile cetatenesti. Intr-un cuvant nu fac altceva decat incalcarea drepturilor omului. Nu. Nu trebuie sa acceptam. Iar domnul Maior sa nu se amestece in justitie. Justitia sa-si faca treaba in mod just, ca de aceea se cheama justitie. Iar mai marii lumii sa se gandeasca in mod serios si sa elimine cauzel care au dus la apariati terorismului si la proliferarea si recrudiscenta terorismului, pentru ca omenirea sa mpoata trai in libertate.
  • +6 (6 voturi)    
    ?! (Duminică, 25 ianuarie 2015, 13:49)

    Mircea M. Cociu [anonim]

    „cetăţeni europeni de origine islamică, adesea musulmană” ?! = Acest domn chiar stie despre ce vorbeste?!
  • +7 (7 voturi)    
    Cateva intrebari... (Duminică, 25 ianuarie 2015, 15:55)

    higherself [utilizator]

    Domnu' Maior, pana sa aratati cu degetul spre CCR, CCR v-a aratat dvs degetul. Si vi l-a aratat de 3 ori pana acum. Nu va spune nimic asta? Ca e gresit? Ca e profund imoral? Ca actionati impotriva populatiei(conform constitiutiei)? Nu ar fi normal sa tineti cont de vointa populatiei? Nu noi platim serviciile dvs?

    Dar despre alegeri ce spuneti? Despre turismul electoral din 2/16 noiembrie 2014 nu aveti nimic de spus? Despre impiedicarea votului in diaspora nu dati declaratii duminica. SI asta tot siguranta nationala se cheama...

    Va mai depuneti mandatul?
  • +3 (3 voturi)    
    Iohannis trebuie sa-l demita imediat pe Maior (Duminică, 25 ianuarie 2015, 21:22)

    From Canada [anonim]

    E evident ca G. Maior executa ceea ce i s-a ordonat de cucoana care si-a vizitat recent supusii din Bucuresti ca sa imparta ordine si sa traseze sarcini.

    Felicitari Curtii Constitutionale, celor din parlament si ong-urilor care s-au opus restaurarii statului politienesc in Romania! Dar nu e suficient. Guvernul trebuie sa dea o declaratie in care sa respinga categoric impunerea de catre USA a unor legi neconstitutionale in Romania. Insa primul care trebuie sa ia atitudine ferma e presedintele tarii. Iohannis are datoria, dupa aberatiile debitate de G. Maior, sa il destituie imediat, sa il dea pe mina procuraturii si sa declare ca nu va permite nimanui (USA, UE etc.) sa dicteze legi in Romania.

    Ceausescu, in august 1968, dupa invazia Cehoslovaciei de catre Tratatul de la Warsowia, intr-o situatie de o mie de ori mai periculoasa, s-a comportat ca un adevarat patriot si barbat de stat. Chiar daca, asa cum povestea Corneliu Manescu, era galben de frica in zilele alea. Si chiar daca, ulterior, a devenit paranoic si cel mai mare criminal din istoria Romaniei.

    Iohannis ar putea sa ia exemplu si de la Ronald Reagan care, refuzind sa se lase santajat de niste sindicalisti, a concediat intr-o singura zi, Aug. 5, 1981, 11.000 de controlori ai traficului aerian aflati in greva. Era in post de doar citeva luni, multi il considerau un presedinte slab si au zis ca merge un mic santaj.

    Klaus Iohannis are datoria sa il zboare de urgenta pe acest om de paie din fruntea SRI.

    Iar populatia Bucurestiului ar trebui sa organizeze un mars de solidaritate cu Curtea Constitutionala. Unul masiv, cu sute de mii de oameni, pentru ca e foarte periculos ce se intimpla. E nevoie de sute de mii de oameni in strada care sa ceara respectarea drepturilor si libertatilor inscrise in constitutie. E absolut necesar ca lumea sa iasa in strada pentru ca acei citiva oameni care constituie Curtea Constitutionala sa stie ca nu sint singuri in fata presiunilor uriase care se fac in aceste zile asupra lor.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică