VIDEO Un acord semnat de copresedintii USL cu Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si alte organizatii sindicale si ale societatii civile prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS / Colonelul Mircea Dogaru confirma un acord de principiu

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2012, 13:11 Actualitate | Esenţial

Col. (r) Mircea Dogaru
Foto: Agerpres
Un document publicat de Adevarul si care circula pe internet arata ca exista un acord semnat de copresedintii USL Victor Ponta, Daniel Chitoiu si Daniel Constantin cu Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si alte organizatii sindicale si ale societatii civile care prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS. Colonelul Mircea Dogaru, liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), a confirmat pentru HotNews.ro existenta acestui document si a precizat ca "este un acord de principiu, urmand ca fiecare punct sa fie discutat. Sunt 53 de semnatari din partea noastra, fiecare cu obiectivele lui".

UPDATE Acordul dintre SCMD si USL privind asumarea de catre acestia a listei obiectivelor structurilor membre ale CNSC prezentate pe blogul Sindicatului CMD.

Catre toti membrii SCMD
Doamnelor si domnilor colegi,


Va prezentam mai jos acordul semnat de catre copresedintii USL, privind asumarea de catre acestia a listei obiectivelor structurilor membre ale CNSC. Adica, obiectivele SCMD si ale aliatilor sai (prin protocoale bilaterale) in lupta sindicala.
Acordul este important pentru noi, fiindca recunoaste SCMD drept partener de dialog cu Guvernul si Presedintia.
Incepand cu data de 18 iulie si pana la debutul campaniei electorale vom pune la punct, pe comisii, problema graficului si modalitatilor de rezolvare ale obiectivelor asumate. Vom prezenta din lista obiectivelor extrasul cu obiectivele proprii SCMD.
In aceasta situatie, reiteram solicitarea Comitetului Director ca toate filialele SCMD sa dea curs solicitarilor de participare ale USL la manifestatiile din actuala campanie vizand demiterea presedintelui Traian Basescu. De asemenea, solicitam tuturor filialelor o activitate intensa in vederea mobilizarii membrilor, rudelor, cunostintelor, prietenilor, etc., pentru REFERENDUM.
Daca Basescu se intoarce, va cadea Guvernul si sansele rezolvarii rapide a doleantelor noastre se vor reduce din nou la zero.

Doamne ajuta!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

UPDATE Victor Ponta: Am semnat doar prima foaie

Victor Ponta
Foto: Consiliul European
"Este o noua intoxicare tipica pentru staff-ul domnului Basescu. Noi am semnat acest acord care spune foarte clar ca incepand cu 18 iulie pana la debutul campaniei electorale parlamentare, fiecare punct va fi redactat de comun acord. Prima pagina nu are nicio legatura cu restul paginilor", a declarat prim-ministrul Victor Ponta in cadrul unei conferinte de presa sustinute la Guvern.

"Eu nu am vazut niciodata acele pagini, nu le-am semnat niciodata", a continuat Victor Ponta, sustinand ca "pana la debutul campaniei elctorale parlamentare trebuie sa discutam aceste puncte". "E compilat primul document, care este adevarat", a sustinut Ponta. 

Ce spune prima pagina semnata de Victor Ponta, Daniel Chitoiu si Daniel Constantin, pe care o recunoaste Victor Ponta:

"Conducerea Uniunii Social Liberale (USL) este de acord, in principiu, cu lista obiectivelor propuse de entitatile componente ale Consiliului National al Societatii Civile (CNSC) prin Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD).

Incepand cu 18 iulie 2012, pana la debutul campaniei electorale parlamentare, fiecare punct va fi redactat de comun acord in forma definitiva, in baza discutiilor cu reprezentantii fiecarei structuri a CNSC care l-a propus.

13 iulie 2012

DIN PARTEA CONSILIULUI NATIONAL AL SOCIETATII CIVILE
Presedintele SCMD
Col (r) Mircea Dogaru"

Colonelul Mircea Dogaru a confirmat existenta intregului document, nu doar a primei pagini

Intrebat de HotNews.ro daca confirma existenta acestui document ce prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS, colonelul Mircea Dogaru a declarat ca: "este un acord de principiu, urmand ca fiecare punct sa fie discutat. Sunt 53 de semnatari din partea noastra, fiecare cu obiectivele lui".

"Noi, militarii, vom discuta probleme legate de structurile militare si de pensii. In rest sunt apanajul celorlalte organizatii. Dar in ce priveste DNA, de la mine a venit ideea. Nastase a inventat PNA, Macovei l-a bagat in curtea justitiei sub numele de DNA si toate discutiile au fost cand Basescu voia sa ii schimbe pe Vacaroiu si Nastase. Este o institutie de tip stalinist", a continuat Mircea Dogaru.

Intrebat cand ar trebui sa intre in vigoare prevederile acestui acord de principiu, liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate a declarat ca "totul este negociabil. In functie de rezultatul negocierilor, vom sustine pe unii sau pe altii in alegeri".

"Este inutil sa se incerce acuzarea domnilor Daniel Chitoiu, Victor Ponta si Daniel Constantin. Dansii au avut bunul simt sa accepte dialogul cu societatea civila. Ce va rezulta vedem in toamna", a precizat Dogaru pentru Realitatea TV, confirmand inca o data existenta acestui document semnat de copresedintii USL si care prevede printre altele desfiintarea Curtii Constitutionale, a ANI, DNA si CNSAS.
 


Cateva dintre obiectivele "imediate" ale Consiliului National al Societatii Civile:

1. Restaurarea democratiei constitutionale participative, interzicerea stricta a amestecului Executivului in deciziile Legislativului si ale Puterii Judecatoresti.
2. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. Incredintarea atributiunilor acestora structurilor statului deja existente;
3. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si "lustratiilor", a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare.
4. Depolitizarea structurilor militare de ordine publica, a invatamantului, justitiei, TVR si Radioului national.
5. Depolitizarea conducerilor firmelor, societatilor si companiilor de stat.
6. Introducerea votului uninominal pur si, in Codul Penal, a unor pedepse mari pentru frauda electorala, mita electorala si fraudarea votului in Parlament.
7. Modificarea Constitutiei in sensul acordarii dreptului de suspendare a presedintelui de catre cetateni, printr-un milion de semnaturi, selectarea politicienilor pe baze profesionale, morale si diferentierea politicii de partid de politicile publice ce trebuie sa fie proiectate de catre specialisti.
8. Renuntarea la reforma administrativa a judetelor.
9. Reformarea institutiilor publice in sensul eficientizarii actului de guvernare si de gestionare a fondurilor publice, separarea fondurilor destinate dezvoltarii economice de cele bugetare necesare salarizarii personalului bugetar.
10. Consiliul de administratie al televiziunii publice sa aiba in componenta doi reprezentanti ai CNSC; intre membrii Consiliului de administratie ai TVR, dar si intre angajatii institutiei sa nu existe legaturi de gradul 1 sau 2 de rudenie.


Amintim ca o solicitare similara semnata de Consiliul National al Societatii Civile, din care face parte si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate, si care prevedea de asemenea desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS, a fost depusa si la Administratia Prezidentiala, in luna februarie a acestui an. 

Mircea Dogaru si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate - proteste constante in ultimii ani impotriva guvernului si a presedintelui

Pe 14 iulie, Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate a organizat in Bucuresti un miting anti-Basescu. Participantii la miting au indemnat populatia sa vina la referendumul pentru demiterea sefului statului.

Pe 1 mai 2012, in Piata Victoriei din Bucuresti a avut loc un miting organizat de Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si de Consiliul National al Societatii Civile. Aproximativ 500 de pensionari militari au protestat fata de masurile luate de guvernele Boc si Ungureanu si fata de Traian Basescu. Protestatarilor li s-a alaturat si Victor Ponta, premier desemnat.

Colonelul Mircea Dogaru si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD) au fost prezenti si la protestele de la inceputul acestui an. Pe 24 ianuarie, Mircea Dogaru si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate au participat la Bucuresti la un miting in Piata Victoriei si la un mars de protest care s-a terminat in fata Televiziunii Romane. La manifestari au participat aproape 3.000 de persoane, majoritatea membri de sindicat.


Mircea Dogaru si sindicatul sau s-au remarcat in special la finele anului 2010 si inceputul anului 2011 prin mai multe proteste indreptate impotriva presedintelui Basescu si a premierului de atunci Emil Boc. Protestele conduse de sindicatul lui Dogaru au vizat si masura executivului de a recalcula pensiile militarilor. In plus, sindicatul cadrelor militare disponibilizate au sustinut mai multe proteste in Capitala si tara pe tot parcursul anului 2011.

Citeste si:


In ianuarie 2011, in luna in care sindicatul sau protesta impotriva recalcularii pensiilor militare, Dogaru ii cerea lui Traian Basescu sa-l aresteze pe premierul Emil Boc.

Intr-un interviu din martie 2010, referitor la trecerea la o armata de profesionisti, Mircea Dogaru spunea: "Este unul din gesturile de tradare din partea autointitulatei noastre elite politice. In traditia romaneasca si a altor popoare se considera ca fiecare tanar are datoria de a se inrola in armata pentru a participa la apararea patriei, in caz contrar nu era considerat barbat (...) Cu alte cuvinte este un dezastru si era un dezastru previzibil, pentru ca trecerea la asa-zisa "armata de profesionisti", a insemnat slabirea capacitatii de aparare a unei tari, lipsirea de motivatie a unor generatii intregi".
 
Cine este colonelul Mircea Dogaru, atacat, intre altii, de presedintele Basescu in primele declaratii referitoare la proteste

Colonelul Mircea Dogaru, liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), mentionat in luna ianuarie de presedintele Traian Basescu in declaratiile prin care i-a atacat foarte dur pe liderii Opozitiei, comparindu-le mesajele cu ale fostului presedinte comunist al Republicii Moldova, Vladimir Voronin, apare descris in presa, dar si de catre oficiali MApN ca fiind "un fost activist de partid adus de Ilie Ceausescu in armata" inainte de '89.

Mircea Dogaru, istoric si scriitor, s-a nascut pe 30 ianuarie 1955 in Targu Mures. A absolvit Facultatea de Istorie si Filosofie din Bucuresti, in anul 1979.

Dogaru a fost repartizat ca profesor la Liceul nr. 13 din Capitala insa, in acelasi an, renunta la invatamant in favoarea cercetarii. Astfel devine cercetator-stiintific la Institutul de Istorie si Teorie Militara (1979-1999), specialitatea "Istorie militara antica, medievala si arheologie". Dogaru specialist in istoria UE la Institutul Francez (1997) si in Politici de aparare NATO in Canada (1998). (Sursa)

Obtine in 1994 titlul de doctor in istorie militara. In calitate de publicist obtine premiul pentru debut in 1984, devenind membru al Uniunii Ziaristilor Profesionisti din 1999. Incepand cu anul 2002 este profesor asociat la Facultatea de Istorie, Geografie, Filosofie a Universitatii Craiova. (Sursa)

Dogaru, caracterizat in presa ca fiind "specialist in manipularea maselor"

Potrivit EVZ, Dogaru "pana in 1982 a lucrat ca istoric militar la Centrul de Studii si Cercetari. Pana in 1988, a fost istoric la Consiliul Politic Superior. Timp de doi ani a lucrat si la Aeroportul Otopeni. Dupa Revolutie a lucrat, o perioada, in structurile de contrainformatii militare.

Pana in 2004, a mai lucrat ca cercetator stiintific, la Editura Militara si in cadrul Directiei Siguranta Militara. Intre 2004 si 2009, a fost consilier in Parlamentul Romaniei. Ce nu reiese, insa din CV-ul sau este faptul ca el a fost ginerele fostului general Vasile Petrut, comandantul granicerilor, desconspirat ca lucra pentru rusi.

Tata socru a fost tras pe linie moarta sub comanda lui Ilie Ceausescu, la Departamentul Propaganda. Acolo l-a adus si pe ginerele sau, Mircea Dogaru care si-a inceput, astfel, cariera militara".

La conducerea SCMDRR, Dogaru este secondat de catre Valeriu Pricina. Publicatia citata spune ca "cei doi au facut parte, pana in 1989, din Consiliul Politic al Armatei, instrument de propaganda al elitei comuniste.

Ulterior, colonelul Dogaru a facut parte din structurile de contrainformatii militare, fiind 'specialist in manipularea maselor', dupa cum spune unul dintre membrii organizatiei. Asa cum reiese din documentele SCMDRR, Dogaru este 'istoric non-conformist'. Pricina, la randul lui, este 'specialist in propaganda media'."

Tot potrivit EVZ, "Sindicatul rezervistilor a luat fiinta pe 18 august 2009, ca o organizatie apolitica non-profit a cadrelor militare in rezerva si in retragere din sistemul national de aparare. Are 83 de filiale din care fac parte membri si simpatizanti din ministerele apararii si internelor, SRI, SPP si STS. Numarul membrilor este estimat de Dogaru la peste 20 de mii de oameni. Cifra este considerata, de multi, exagerata".

Secretar de stat in MApN: "Dogaru, un fost activist de partid adus de Ilie Ceausescu in armata"

Secretarul de stat in MApN Viorel Oancea, declara in ianuarie 2011 ca scandalul pensiilor militare este politic, provocat de liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, Mircea Dogaru, "un fost activist de partid adus de Ilie Ceausescu in armata" si, deoarece are stagiul militar incomplet, va fi afectat de noua calculare a pensiilor, potrivit Mediafax si citat de Romania Libera.

"Dogaru (Mircea Dogaru, presedintele SCMD - n.r.), cel cu sindicatul, a fost activist de partid. A fost adus de Ilie Ceausescu in armata. A stat sase-sapte sau zece ani in armata ca ofiter si bineinteles ca el va avea de pierdut. (...) De aia zic ca e politic", a spus Oancea".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

36328 vizualizari

  • -42 (58 voturi)    
    Nu ma prezint la vot (Joi, 26 iulie 2012, 13:15)

    Captain Obvious [utilizator]

    Dar asta prea e fumigena...
    • +95 (101 voturi)    
      Fumigena esti tu! (Joi, 26 iulie 2012, 14:05)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Dogaru a confirmat autenticitatea. Dogaru! Stii tu, morsa aia cu plete in vant, generalul care a dus lupte crancene cu bateriile de vin, la popota.
      Plus ca e semnat de manuta lui Ponta.
      E DE ZAS TRU. Daca uslinosii reusesc sa il demita pe Basescu, Romania este BE LA RUS!
      • +8 (22 voturi)    
        deja a fost infirmata de toti cei din USL (Vineri, 27 iulie 2012, 4:25)

        nb2k [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Si Antonescu a zis ca e aberant sa ai impresia ca USL vrea sa desfiinteze chiar toate institutiile statului. In primul asa ceva nu e posibil intr-o tara membra UE - reactia externa ar fi extrem de puternica. In al doilea rand, nici ei nu sunt chiar atat de prosti incat sa semneze intentionat un document in care e descris planul lor malefic inaintea referendumului si a alegerilor din toamna. Cine chiar crede asa ceva inseamna ca uraste prea mult USL ca sa mai gandeasca clar. Daca, prin reducere la absurd, USL ar avea de gand sa desfiinteze tot si sa scoata Romania din UE, ar face asta treptat si pe ascuns. Pur si simplu careva, intentionat sau nu, a bagat pe lista de discutii niste subiecte aberante si aia din USL au semnat ca fraierii ca discuta despre orice. Asta e tot.
        • +12 (14 voturi)    
          Spui prostii (Vineri, 27 iulie 2012, 5:14)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          Asta s-o crezi tu! USL chiar asta isi doreste. Puterea absoluta.
        • +4 (6 voturi)    
          chiar asa Frantz? (Vineri, 27 iulie 2012, 8:00)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          A. la incheierea "pactului" a fost si presa si a fost FILMATA. B. A prezidat Daniel Constantin si a zis: "documentul Dvs se afla deja la departamentele din fiecare partid" C. Ponta a preluat mapa cu documente si a fost FILMAT citind continutul. Asta ca replica cu semnatul "ca fraierii". In rest care e intentia USL nu o pot dovedi, dar vad rezultatele......
        • +6 (6 voturi)    
          Nu intr-o tara din UE... (Vineri, 27 iulie 2012, 8:43)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          .. cu asta sunt de acord! Dar cum am vazut in ultima vreme USL promoveaza un curent anti-UE, exemplu dl. Mihalache, Ghise, Chiuariu, etc.Si sunt de acord ca au dat-o in gard fiindca s-au grabit prea tare.
          Cat despre cat de inteligenti sunt.... il vad pe Ponta zambaret, facand turism imobiliar, in timp ce totul se clatina in jur, Comisia Europeana e furioasa, leul cade, seceta bantuie, ard paduri in Fagaras...si ma intreb cati neuroni functionali are...
        • +1 (1 vot)    
          Prezumtzie de nevinovatzie (Vineri, 27 iulie 2012, 12:29)

          Lupulsas [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

          Prezumtzia de nevinovatzie sau necunoastere nu poate fi aplicata unui jurist, pe deasupra shi fost procurar. Daca un ucenic, un grefier, orice om cu mintea intreaga semneaza "cica" numai ptr. prima pagina a unui document fulminant, care practic distruge statul de drept, ar fi dat afara din ori ce institutzie sau firma. Culmea e, ca acest document a fost certificat de insushi PM "Dr." PONTA. Am trimis d-nei Reding un link comentat pe acest articol al HOTNEWS. Sa vedem cine-l mai crede, ca nici usturoi n-a mancat.shi totushi pute a KKT.
      • -4 (8 voturi)    
        Daaaaaaa (Vineri, 27 iulie 2012, 7:55)

        korcico [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Daca nu mai este Basescu presedinte vine apocalipsa si parca nici pamintul nu se mai invirte si nici postacii portocalii nusi mai iau banii.
        E nasol tare. Mai bine sa i facem tron lu Basinescu si sai dam vila dante la incoronare iar pe fata mica o facem principesa literelor
        Nu iesiti la vot basisti stati acasa ca si cu zero voturi ramine basescu presedinte sa va readuca la guvernare sa sugeti ce a mai ramas de supt.
        Deci la supt!
      • -6 (8 voturi)    
        DA (Vineri, 27 iulie 2012, 9:00)

        iobagul [utilizator] i-a raspuns lui zet

        Binenteles ca il vom demite pe basescu, lumea va merge la vot si va vota DA.
    • +12 (18 voturi)    
      fumigenă? :) (Joi, 26 iulie 2012, 17:47)

      0m [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      dacă te referi că fantomele trecutului încă ne bântuie, atunci îți dau dreptate.
      mă mir cum de n-au murit încă bătrânii comuniști.
      • +1 (1 vot)    
        Pensii bune ptr. securisti (Vineri, 27 iulie 2012, 12:33)

        Lupulsas [utilizator] i-a raspuns lui 0m

        Nu au murit, ca lor le merge bine: au pensii maretze, stau in case luate cu japca, se trateaza la spitalul militar, trai pe vatrai, nu ca pulimea proasta, care traieste de pe o zi la alta, vai de mama lor!
  • +95 (97 voturi)    
    Geoana is back! :) (Joi, 26 iulie 2012, 13:17)

    Mikael365 [utilizator]

    Iar si-au dat cu tesla-n oo, astia de la usl tin cu Basescu, nu se poate...
  • +51 (53 voturi)    
    Pam pam... (Joi, 26 iulie 2012, 13:18)

    mikeyu [utilizator]

    ... suntem de acord cu tot, pentru _x_ voturi! Apoi...
  • +69 (71 voturi)    
    ASTIA SUNT NEBUNI! (Joi, 26 iulie 2012, 13:18)

    Skiby [utilizator]

    No comment...
    • +40 (44 voturi)    
      nu sunt nebuni, sunt... (Joi, 26 iulie 2012, 14:30)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Skiby

      niste javre, iar eu as propune ca toti escrocii astia sa fie trimisi in coreea de nord...
      • +25 (27 voturi)    
        :) (Joi, 26 iulie 2012, 15:21)

        I [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        cu ultimile schimbari din Coreea de Nord, s-ar putea sa-i respinga...
    • +9 (11 voturi)    
      Ana are ... epoleti (Joi, 26 iulie 2012, 18:12)

      _florin_ [utilizator] i-a raspuns lui Skiby

      Mi se pare doar mie cuidat ca in Consiliului National al Societatii Civile este inclus si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate.

      Nu sunt conceptele de civil si militar oarecum contradictorii?
    • +2 (2 voturi)    
      NEBUNI SI INCONSTIENTI (Vineri, 27 iulie 2012, 10:21)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Skiby

      acest dogaru care deatfel e un gunoi de om le-a asigurat uslasilor poporul de dezaxati care au iesit mereu la revolte contra lui base !e un impostor .el a cerut ,grav este ca usl in frunte cu ponta au semnat acest acord dovedind inca o data cat sunt de inconstienti si de aberanti!ASA CA NU MERGETI LA VOT SI NU LE FACETI JOCUL MURDAR!
  • +97 (101 voturi)    
    Comisia Europeana stie? (Joi, 26 iulie 2012, 13:19)

    Law_and_Order [utilizator]

    V. Ponta, tu complotezi sa sabotezi statul de drept si crezi "ca-ti merge" in fata UE?

    Asta e o incalcare grava a legilor europene.

    DEMISIA, V. Ponta - sabotorii si anarhistii nu pot fi prim-ministri!
    • +48 (52 voturi)    
      Propunere (Joi, 26 iulie 2012, 14:29)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui Law_and_Order

      Propun sa fim condusi direct de UE. Sa nu mai avem presedinte, prim-ministru, sau guvern.
    • +25 (27 voturi)    
      Ponta - Joi, 20 Mai 2010: (Joi, 26 iulie 2012, 14:37)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Law_and_Order

      "Pentru mine raspunsul iesirii din criza este un nou sistem social. Noi avem un set de masuri alternative si vineri ne intalnim cu sindicalistii ca sa le discutam"
      Cum noul sistem social nu poate fi divulgat, lupta pentru jos Basescu continua in mod cica foarte democratic. Pentru ce? Pentru cine? Vom afla cind vom ajunge. Oricum atunci nu vom mai putea face mai nimic.
      • +5 (5 voturi)    
        alta democratie originala? (Vineri, 27 iulie 2012, 8:01)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ty

        nu ne-a ajuns cea a lui Iliescu???
    • -4 (8 voturi)    
      BARROSO A INTELES TICALOSIA LUI BASESCU T. (Vineri, 27 iulie 2012, 9:13)

      liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui Law_and_Order

      JM Barroso a inteles ce ticalos ordionar este basescu Traain si ca tot ceea ce fabrica sunt MINCIUNI ordinare.CCR,DNA ,ANI nu se VOT DESFIINTA NICIODATA,dar vor deveni ceea ce sttautar tren=buie sa fie,nu ceea ce sunt acum arme impotriva democratiei in mana mafiotului Basescu Traian.
  • +74 (76 voturi)    
    Eu am zis asta de ieri: (Joi, 26 iulie 2012, 13:19)

    qwed [utilizator]

    Astia au inceput sa se sifoneze singuri. Ponta si Antonescu sunt pe faras. Baronii din PSD si PNL or sa-i barbiereasca dupa 29.
  • +43 (45 voturi)    
    http://live.nasul.tv/ (Joi, 26 iulie 2012, 13:20)

    A9 [utilizator]

    Acum, Base la Nasul, discuta despre document.
    • +13 (15 voturi)    
      Mulţumesc, chiar nu ştiam de existenţa Naşului (Joi, 26 iulie 2012, 15:06)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui A9

      Nu îl aveam în grilă
      • +12 (14 voturi)    
        Se prinde si terestru in Buc. si Sibiu (Joi, 26 iulie 2012, 16:00)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

        sau la unii operatori de cablu...
  • +55 (57 voturi)    
    uau!!! (Joi, 26 iulie 2012, 13:20)

    Eugenn [utilizator]

    Asta pentru cine inca mai crede ca USL nu e pus pe fapte mari!
  • +60 (62 voturi)    
    ANI, Curtea Constitutionala, etc (Joi, 26 iulie 2012, 13:20)

    Martinezu [utilizator]

    Vedeti ca in textul protocolului dupa sirul de institutii care trebuie desfiintate urmeaza "etc".
    Este lesne de inteles ca vor desfiinta ORICE institutie care nu le convine. Iarna nucleara este pe cale sa se instaleze desi afara sint 40 C.
    Si dobitocii sint invitati sa se uite la casa lui Basescu. Nu inteleg de ce nu le arata Ponta si Mercedesul de serviciu cu care umbla Basescu.
  • +58 (60 voturi)    
    Eu, Nu merg la vot (Joi, 26 iulie 2012, 13:21)

    priky [utilizator]

    AMR 3 zile pentru guvernul asta de vuvuzele, hoti, mincinosi, s..a.m.d. Astia fac orisice sa intre in istoria neagra a Romaniei. Eu, NU voi merge la VOT si indemn cat mai multi sa nu mearga. Ponta si ai lui minicinosi satului.
  • +52 (54 voturi)    
    Reading (Joi, 26 iulie 2012, 13:23)

    euros [utilizator]

    Nu striga ea, saraca, degeaba
  • +17 (19 voturi)    
    /facepalm (Joi, 26 iulie 2012, 13:23)

    Laurentiu78 [utilizator]

    mda...
  • +42 (44 voturi)    
    Frumoasa alianta! (Joi, 26 iulie 2012, 13:23)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Cea ami ramas din nucleul dur al pcr impreuna cu cozile de topor ce au alcatuit mecanismul de represiune!
    Curat Democratie!
  • -22 (38 voturi)    
    ... (Joi, 26 iulie 2012, 13:24)

    sictireanu [utilizator]

    Asta-i asul din maneca lui Base? :)
  • +40 (42 voturi)    
    ... (Joi, 26 iulie 2012, 13:25)

    dragonfly [utilizator]

    o sa ajungem sat fara caini in care hotii si pungasii or sa faca legea!!!!!!! cred ca e timpul pt o noua revolutie!!!!
  • +54 (58 voturi)    
    dafaq (Joi, 26 iulie 2012, 13:25)

    1leu [utilizator]

    baieti. va jucati cu focul
    asta ne mai trebuie ca niste sindicalisti cretini sa inceapa sa dicteze.
  • +44 (48 voturi)    
    Halal (Joi, 26 iulie 2012, 13:25)

    mad0nion [utilizator]

    Iar astia au fost platiti din banii mei an de an, luna de luna, (nemaipunand la socoteala anul de zile pe care mi l-au furat, in care am invatat umilinta si bataia de joc) ca sa ne tradeze interesele nationale si sa transforme romanica in stat mafiot subjucat intereselor unor grupuri.
    • +19 (21 voturi)    
      rusine (Joi, 26 iulie 2012, 15:54)

      JMaria [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Nu le-ar fi rusine! Saracele cadre militare, niste amarati care ii puneau pe soldati sa le construiasca case, sa le sape gradinile si le mai furau si mancarea, pe care, mai apoi, o vindeau prin vecini, ca sa aiba si ei saracii din ce trai, iar acum cei care s-au pensionat au pensie de ordinul zecilor de mii de lei cand un tanar cu familie traieste poate cu 1000 lei si munceste zi lumina. Pai cum sa nu planga cand au avut salarii uriase, aveau de cine sa-si stearga bocancii, ieseau la pensie la 40 de ani si se reangajau in armata. Ce osanditi! Iti vine sa-i scuipi. Nemernicilor!
  • +50 (52 voturi)    
    Junta militara (Joi, 26 iulie 2012, 13:28)

    capingurasrl [utilizator]

    Va fi viitorul acestei tari. Va urma un pic si poc de haos si va fi chemata armata, ca tot este cea mai apreciata institutie din tara, sa puna ordine. Mai, oameni buni, nu credeam ca voi trai la prima mana perioada interbelica si ani 40-50 ai secolului trecut. Dar daca va uitati bine in istoria acestei tari ametite, scurte perioade de relativa prosperitate au fost inlocuite cu lungi perioade de incertitudine si arbitrar. Aici miza este mare. S-a bagat si Rusia, ca de aia fac responsabilii UE gat. Nu v-ati prin inca? Sa vedeti voi daca nu vom fi scosi din UE inaintea Greciei! Nu este bine sa ai de-aface cu Romania, te tradeaza in urmatoarele 3 minute precum Ovidiu Silaghi de la transporturi. Va urma o perioada foarte grea dar " minunata"......
  • +70 (72 voturi)    
    La arme!! (Joi, 26 iulie 2012, 13:30)

    Ionut P. [utilizator]

    NICIODATĂ COMUNISMUL NU VA REVENI ÎN ROMÂNIA!

    Mai bine haimana, decât trădător
    Mai bine huligan, decât dictator
    Mai bine golan, decât activist
    MAI BINE MORT DECÂT COMUNIST
    • +28 (30 voturi)    
      La arme! (Joi, 26 iulie 2012, 14:46)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui Ionut P.

      E clar ca nu mai putem sta indiferenti!
      • +19 (21 voturi)    
        SĂ ne înarmăm cu sticle de apă şi... (Joi, 26 iulie 2012, 15:49)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui Palax

        Să ieşim în pieţele REVOLUŢIEI din toată ţara... dacă rămâne singura soluţie.
        • +7 (9 voturi)    
          La arme! (Joi, 26 iulie 2012, 16:17)

          Palax [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

          Sunt multe solutii, pentru a castiga cat mai multa simpatie sociala trebuie sa protestam inteligent, niciodata violent.
  • +41 (43 voturi)    
    Sinteti buni mai lingailor . Da` aveti o MARE (Joi, 26 iulie 2012, 13:30)

    mnicku [utilizator]

    PROBLEMA .
    Adormitu` iarasi nu a apucat sa semneze : dormea , il doare`n basca

    Dar daca nu puteti pune in practica pt ca actualii penali jucausi nu vor mai fi la putere din toamna ?
    Si pe linga toate magarille scrise acolo , cine va impiedica sa lucrati ???
    Cred ca ar trebui redeschis iarasi canalul Dunare -Marea Neagra cu voi . Si ce daca avem un canal existent ? mai facem unul ca si asa va plictisiti .
  • +59 (61 voturi)    
    Chiar ca... (Joi, 26 iulie 2012, 13:31)

    maxi rodrigues [utilizator]

    ...Viviane Redding nu stie ce se intampla in Romania. Ponta, ai avut dreptate :))
  • +56 (60 voturi)    
    document isteric (Joi, 26 iulie 2012, 13:31)

    Reshape [utilizator]

    In orice bloc din tara asta exista un nea Gigi, pensionar, care a dus-o bine pe vremea comunistilor, ipocrit, hot, descurcaret, care-i trimite pe copii la scara lor, care da sfaturi neintrebat, usor indignabil si care-l apreciaza pe Ceausescu pentru ca a construit Canalul Dunare-Marea Neagra.
    Documentul asta pare a fi scris de asociatia Gigeilor din Blocurile din Romania.
    • +26 (30 voturi)    
      de acord (Joi, 26 iulie 2012, 14:01)

      001 [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      Excelent comentariu! Romania inca e plina de gigei care se cred importanti si se enerveaza de fiecare data cand cineva face ceva, nu doar isi da cu parerea.
    • +3 (3 voturi)    
      Partea cea mai grava e (Joi, 26 iulie 2012, 23:21)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      ca a fost semnat de un pm care se da si mare procuror! Cum e posibil?
      Daca paiata asta este la mana orisicui, va dati seama cum ne apara el noua ca stat, interesele.
      E cumva un film prost?
      DEMISIA!
  • +57 (59 voturi)    
    lovitura de stat (Joi, 26 iulie 2012, 13:31)

    ovidiu2 [utilizator]

    Sintagma „lovitura de stat” dobândeşte tot mai mult înţeles real. Nu mai este, în aceste condiţii, o metaforă jurnalistică sau politică.
  • +45 (47 voturi)    
    Ai de plm.. (Joi, 26 iulie 2012, 13:32)

    dovakhin [utilizator]

    astia nu-s sanatosi la cap ?
  • +29 (31 voturi)    
    si uite (Joi, 26 iulie 2012, 13:32)

    kin3zu78 [utilizator]

    de fapt cum tot ce inseamna investigarea infractorilor se duce pe apa sambetei. Au distrus si pdlistii o gramada dar astia totusi parca exagereaza prea mult.
  • +51 (55 voturi)    
    ****** (Joi, 26 iulie 2012, 13:34)

    Andradda [utilizator]

    Ponta a semnat in aceste saptamani absolut orice document care i-ar fi adus un sprijin pt demiterea lui Basescu. Chestia fiind doar de principiu nu prezinta decat o mizerie morala din partea celor care au semnat acordul. dar altceva nimic.
    Ba mai mult, documentul arata ca Ponta si-a batut joc de ei si totodata arata de prosti sunt Dogaru si oamenii sai, incat sa chiar creada ca guvernul Romaniei, oricare ar fi el, ar putea vreodata sa desfiinteze CCR.
    De modificat si de pus oameni "potriviti" in functiile respective, sigur ca se poate. Si asta se va si face.
    Dar de desfiintat in niciun caz.
    Ponta a semnat ca sa fie sigur ca Dogaru si sleahta lui de maciucari vor executa orbeste ordinele primite de la USL.
    • +24 (26 voturi)    
      chiar asa?! (Joi, 26 iulie 2012, 14:23)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Acord de principiu nu are valoare?! Daca in acordul de principiu s-ar fi mentionat ca toti blonzii cu ochi albastri sa fie impuscati, nu avea valoare pentru ca e doar de principiu?! Adica trei hahalere (dintre care doi ministri si primul-ministru) isi pun semnatura pe o astfel de mizerie si isi dau acordul, chiar doar de principiu, ii exonereaza cumva?! las-o ca macane
      • +7 (11 voturi)    
        ****** (Joi, 26 iulie 2012, 16:08)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        De unde-ai inteles ca as incerca sa-l exonerez pe Ponta pt ticalosia facuta?
        Sau ai impresia ca de fiecare data cand apare cate-un document in presa trebuie sa ma apuc sa urlu ca o disperata: Tradare, puscarie, tribunal, omorati-i..."
        Nu te opreste nimeni sa judeci mai profund, nu doar superficial si luat de valul justitiarismului in piata publica.
        Si daca duci in extreme absolut tot ce nu-ti convine, n-ai rezolvat nimic.
        De la propunerea de desfiintare a unor institutii ale statului si pana la propunerea de asasinare a unor oameni e totusi cale lunga.
        Dar fiecare este liber sa-si faca propriile pareri.
        Eu n-am de gand sa topai ca o exaltata si sa cad in extaz de fiecare data cand apare in presa cate-o hartie semnata de Ponta sau de oricare alt ticalos al USL pt ca ar insemna sa ma desprind de realitate si sa cad in depresie de fiecare data cand se demonstreaza ca de fapt sunt doar focuri de paie.
    • +12 (14 voturi)    
      eronat! si periculos! (Joi, 26 iulie 2012, 14:38)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ajunga sa dea Ponta o ordonanta de urgenta ca nimic nu se supune Curtii Consitutionale. ! nu a mai facut-o?
      • +5 (9 voturi)    
        ******** (Joi, 26 iulie 2012, 16:15)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Bineinteles.
        Si? Ce s-a intamplat?
        Absolut nimic.
        Ba mai mult, CCR a dat dreptate 90% in toate actiunile facute pana acum de catre ticalosii USLamisti!
        De ce sa ma amagesc singura ca de data asta va fi altfel?
        Atata vreme cat Ponta si USL sunt la putere se sterg la fund cu toate hartiile si cu toate parerile si opiniile celorlalti.
        Eu nu pot decat sa indemn oamenii sa boicoteze referendumul,
        La randul meu nu voi merge la vot.
        Dar mai mult n-am ce face decat sa ma raportez fata de ceea ce se petrece in realitate nu fata de ceea ce viseaza cate-un idealist desprins de lume.
  • +35 (39 voturi)    
    afara cu stalinismele! (Joi, 26 iulie 2012, 13:35)

    Peter193710 [utilizator]

    Un document impresionant prin sinceritate. Inlaturam tot ce ne sta in drum si incepem cu pardalnica Curte Constitutionala, pe urma ne ocupam de ANI- afara cu stalinismele aistea!

    MMM
  • +35 (37 voturi)    
    Romania este captiva (Joi, 26 iulie 2012, 13:41)

    MG [utilizator]

    Romania este captiva asistatilor social, "fostilor" (comunisti, anti-comunisti, pensionarilor speciali), penalilor, puscariabililor etc
  • +35 (37 voturi)    
    Niste gaste (Joi, 26 iulie 2012, 13:41)

    Sartoris [utilizator]

    „Gâștele” nu renunță la desfințarea statului de drept.
  • +36 (38 voturi)    
    Woooowww (Joi, 26 iulie 2012, 13:41)

    sirb [utilizator]

    Doamne fereste !!! nu-mi vine sa cred ce citesc!! Ce au fratilor astia??? Hipnoza pe creier!! pana la urma iti vine asa LEHAMITE ca zici sa lasi asa cum vor nenorociti astia , c a romanii sa se dea cu capul de pereti , poate dupa aceea s-or invata minte si nu o sa mai avem probleme 100 de ani de acum incolo! si or pune mana pe carte( inclusiv pensionarii) sa ivete ce inseamna DEMOCRATIA, in care cetateanul are si obligatii si nu doar drepturi. Doar atunci nu-si vor mai condamna copii si nepotii sa traiasca intr-un stat MAFIOT.
  • -18 (28 voturi)    
    Atentie! din cele 53 sunt numai 9 ştampile...? (Joi, 26 iulie 2012, 13:42)

    gabbi [utilizator]

    Care este atitudinea celorlalte ?
    Concluzie... altă manipulare pe faţă.
    • +9 (11 voturi)    
      Da asa e (Joi, 26 iulie 2012, 14:29)

      spysoby [utilizator] i-a raspuns lui gabbi

      44 dintre asociatii nu le aveau la ei.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu m-aţi înţeles! (Joi, 26 iulie 2012, 15:55)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui spysoby

        Întrebarea mea era: Cele 44 ştiu că sunt pe lista CNSA?
        sau sunt şi ele manipulate
  • +31 (33 voturi)    
    Hehe, si-au cumparat si astia coloneii lor... (Joi, 26 iulie 2012, 13:43)

    za-k [utilizator]

    penibil. Vor sa desfintzeze Romania sa fie tarlaua' lor. Sa le plateasca totzi oamenii pensiile lor absurde.

    Nimic de mirare ca Ctrl+VP si-a pus semnatura pe asta.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +42 (44 voturi)    
    Desfiintati si Romania! (Joi, 26 iulie 2012, 13:44)

    C.T.C [utilizator]

    Desfiintati si distrugeti totul in tara asta, asemeni lacustelor. Jigodiilor bolsevice ce sunteti. JOS USL!
    • +29 (31 voturi)    
      Deseara e demonstratie, (Joi, 26 iulie 2012, 13:55)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

      Daca nici acum nu le aratam apoi niciodata. Ne lasam taiati ca oile . Mai putin si iesim din europa. In occident se vorbeste deschis despre batalia Rusia - Europa
      • +13 (15 voturi)    
        DA NE VEDEM LA REVOLUŢIE în piaţa... (Joi, 26 iulie 2012, 15:12)

        gabbi [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        REVOLUŢIEI
        Trebuie să dăm un semnal... că nu acceptăm să fim furaţi, plagiaţi, manipulaţi
        Nu acceptăm să le votăm lor lovitura de stat parlamentară
        Trebuie să ne facem cunoscută înainte de 29 voinţa: GREVĂ ELECTORALĂ
  • +51 (53 voturi)    
    IN-CRE-DI-BIL !!!! (Joi, 26 iulie 2012, 13:44)

    Igriculescu [utilizator]

    Sa vedem ce o sa zica Viviane Redind si Dl Barosso !!!!
    Acest document e atentat la siguranta nationala.
    Pare o intelegere mafiota de executie a statului de drept.
    Nu inteleg ce treaba are o organizatie a militarilor rezervisti cu functionarea statului si cu institutiile sale ?
    Ponta semneaza documente care-l acuza direct. Sper sa nu ajunga sa planga in pumni ca Nastase.
    • +28 (30 voturi)    
      oho.. (Joi, 26 iulie 2012, 14:00)

      ...vasile... [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      eu SPER sa ajunga sa planga in pumni.. in aceeasi celula..
  • +34 (36 voturi)    
    Lol@retards (Joi, 26 iulie 2012, 13:45)

    bogdan192 [utilizator]

    Ca sa vezi ce surpriza. Si nici n-o pot da cotita ca-i intoxicare ca a apucat distrusul ala sa confirme ca s-a semnat...

    Oh, vai, si e semnatura lu Ponta la inceput... O vai o vai...
  • +20 (24 voturi)    
    V-am pupat... (Joi, 26 iulie 2012, 13:45)

    Alex George [anonim]

    ... eu am plecat! Trageti usa dupa voi!
  • +43 (45 voturi)    
    Boicot (Joi, 26 iulie 2012, 13:47)

    neaga1900 [utilizator]

    Nu voi legitima lovitura de stat!!
    Nu voi legitima intoarcerea la comunism!!
    Nu voi legitima sa vina la conducere niste oameni care nu respecta legile si constitutia!!
    Nu voi legitima un premier plagiator!!
    Nu voi legitima un presedinte care are cele mai multe absente din parlament si care nu stie nici macar 5 cuvinte in limba engleza (ANTONESCU)!!!
    Pe 29 nu ma voi prezenta la vot pentru a nu fi partas la toate aceste lucruri!!!
  • +29 (31 voturi)    
    democratia militara (Joi, 26 iulie 2012, 13:48)

    nede [anonim]

    asta da democratie! asta ne paste fratilor!
  • +25 (27 voturi)    
    indivizii astia (Joi, 26 iulie 2012, 13:49)

    mos ion roata [utilizator]

    ar trebui sa fie trimisi sa-si completeze vechimea in munca nu sa paraziteze pensiilor celor care au muncit si au contribuit la fondul de pensii . Vis a vis de conceptiile lor despre societatea romaneasca nu ar trebui sa comentam-nici macar sa-i bagam in seama. Dar,se pare ca cineva are nevoie de ignoranta si incultura lor pentru a promova interese meschine.
  • +30 (34 voturi)    
    Documentul este autentic (Joi, 26 iulie 2012, 13:50)

    kast 309 [utilizator]

    Il puteti citi integral pe evz .
    Acesti trei pucisti in cardasie cu Dogaru vor sa desfinteze DNA, CC, ANI .
    Fratilor ne asteapta un regim dictatorial , mai groaznic ca cel din Corea de sud .
    Nu merg la vot.
    • +19 (21 voturi)    
      Coreea de nord... (Joi, 26 iulie 2012, 13:54)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

      in Sud e democratie...si nu originala ca a noastra...
    • +16 (18 voturi)    
      Erata, (Joi, 26 iulie 2012, 13:56)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

      Coreea de Nord, vai si amar de capul lor...
      Din viteza cred ca ai scris "de Sud"...
    • +13 (15 voturi)    
      Erata (Joi, 26 iulie 2012, 14:02)

      kast 309 [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

      Cer scuze , COREA DE NORD.
      • +5 (7 voturi)    
        erata (Joi, 26 iulie 2012, 14:22)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

        cu doi de "e" :P
    • +12 (14 voturi)    
      dar vino (Joi, 26 iulie 2012, 14:18)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui kast 309

      diseara la miting!
  • +22 (24 voturi)    
    incredibil (Joi, 26 iulie 2012, 13:50)

    st-an [utilizator]

    asta e USLul!

    DESTEPTAREA!!
    • +15 (17 voturi)    
      De data asta, (Joi, 26 iulie 2012, 14:00)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui st-an

      sper sa nu ne oprim la unul ca la revolutie.
    • +8 (10 voturi)    
      De data asta, (Joi, 26 iulie 2012, 14:00)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui st-an

      sper sa nu ne oprim la unul ca la revolutie.
    • +5 (7 voturi)    
      80% (Joi, 26 iulie 2012, 15:08)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui st-an

      dintre electorii romani dorm.
      Gata,s-a terminat!
  • +31 (33 voturi)    
    ce mai trebuia spus, e la vedere acum (Joi, 26 iulie 2012, 13:51)

    visio [utilizator]

    1. cadrele militare care au tras in tinerii nostri in decembrie 89
    2. cadrele militare care au burta la genunchi, salarii nesimite, si pensii grosolane
    3. plagiatori nenorociti, mincinosi ordinari si criminali in serie...victor ponta, dan voiculescu turnatorul, ion iliescu, crin antonescu lenesul, ecaterina andronescu infractoarea...
  • +33 (35 voturi)    
    Iar s-a dus Geoană la Vântu (Joi, 26 iulie 2012, 13:53)

    marius v [utilizator]

    Dacă documentul acesta este autentic, USL s-a prăușit pe mâna lui, dintr-o mare prostie. Ar fi echivalent cu vizita lui Geoană la Vântu. Aș vrea să văd reacția USL-iștilor care mai și gândesc. Aș vrea să văd reacția celor care combat ideea de lovitură de stat, aș vrea să văd reacția Europei.

    După această prostie monumentală, putem să votăm sau nu la referendum. Rezultatul ar fi același.
    • +8 (10 voturi)    
      Dogaru (Joi, 26 iulie 2012, 15:11)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui marius v

      a confirmat,in direct la B1,autenticitatea "documentului".
  • +27 (29 voturi)    
    Socant (Joi, 26 iulie 2012, 13:55)

    dorel1975 [utilizator]

    Este absolut socant. Nu pentru seria lunga de ineptii din document, ci pentru faptul că cei trei lideri ai USL au semant asa ceva. Cum poti sa semnezi pe un document care cere, la primele puncte, desfiintarea CCR, DNA, ANI, CNSAS? Cred ca USL nu avea niciodata de gand sa puna in practica aceste cerinte, dar e infiorator cand te gandesti ca presedintii USL, care conduc acum tara, au semnat "ca primarii". Aceasta lista a fost trimisa si presedintelui in ianuarie, dar e buna doar de glume, nu sa apara semnatura unor oameni politici pe ea.
  • +13 (15 voturi)    
    Document stalinist sau mistificare? (Joi, 26 iulie 2012, 13:59)

    marvio [utilizator]

    Documentul pare scris de mos Ion Iliescu, daca sunteti de acord... Este posibil ca omul, sa stea la umbra si sa lucreze pentru "binele" tarii. :)

    Daca este autentica, "Lista obiectivelor" care incepe la pag.2 pare facuta inainte de numirea lui Ponta ca prim ministru, altfel Ponta nu ar fi semnat pe un document care critica propriul guvern. Este insa ciudat ca aceasta lista a obiectivelor nu are data, cu exceptia paginii de garda, care este datata recent, 13.07.20012.

    Din aceste scapari, "actul" poate fi si o facatura, desi nu ma mira prea tare ca PSD si USL vor sa desfinteze DNA, ANI, CNSAS, etc. La cum au pornit luna asta, USL se comporta de parca ar fi castigat deja alegerile parlamentare cu 85%. Actiunile lor din aceste zile sunt mai staliniste decat ale celor pe care ii infiereaza in document.
    • +20 (22 voturi)    
      hmm (Joi, 26 iulie 2012, 14:20)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      daca Dogaru n-ar fi confirmat mai ca as fi crezut si eu ca e posibil sa fie vreo facatura, dar asa beleaua e confirmata.
    • +6 (8 voturi)    
      chiar? (Joi, 26 iulie 2012, 14:45)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      conteaza ce se crede la UE despre acest document! dupa care urmeaza consecintele!
    • +1 (1 vot)    
      auzi? (Vineri, 27 iulie 2012, 10:28)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      lasa "impartialitatea"!

      Documentul a fost semnat in 13 iulie de cei trei.

      Cum poti semna fara sa citesti la ce te obligi?

      Stia si le-a convenit. Vezi ca lista a inceput sa fie bifata.
  • +17 (19 voturi)    
    Pervertind si societatea civila (Joi, 26 iulie 2012, 14:00)

    Catalin_N [utilizator]

    Cine naiba mai e si "Consiliul National al Societatii Civile" ?
    Daca au vazut ca nu pot cumpara societatea civila acum USL prin niste Ong-uri dubioase si Sindicate aservite incearca sa perverteasca si mesajul pe care l-a exprimat cu adevarat Societatea Civila, anume :

    "Sa traim intr-un stat de drept, in care fiecaruia sa i se recunoasca drepturile democratice si sa fie apreciat dupa meritele si contributiile onorabile ale fiecaruia" si nu un stat in care hotii si mincinosii sa hotarasca din Parlament viata cetatenilor dupa bunul lor plac si interese meschine.
    • +5 (7 voturi)    
      ii vei vedea! (Joi, 26 iulie 2012, 14:46)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Catalin_N

      asta-seara in Piata Victoriei va fi o demonstratie organizata EXACT de acest Consiliu. Evident va fi supra televizata pe A3.
    • +1 (1 vot)    
      daca societatea civila reala (Vineri, 27 iulie 2012, 10:32)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Catalin_N

      nu raspunde, inseamna ca ei cunt societatea civila.

      Pro Democratia? Active Watch? SAR
      ? chestia pentru jurnalism independednt? FDSC? APADORCH?
      Unde sunteti, mancatori de finantari?

      Nu va simtiti jigniti?
  • -27 (29 voturi)    
    Hm (Joi, 26 iulie 2012, 14:01)

    basescujudecat [utilizator]

    Sa opresti politia politica pe care o face basescu nu inseamna deloc intoarcerea la comunism.
    • +16 (18 voturi)    
      amice... (Joi, 26 iulie 2012, 14:18)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      esti idiot!

      nu-mi permit de obicei sa insult direct la adapostul anonimatului pe internet, dar a sprijini un asemenea document, si sa mai si spui ca basescu faca politie politica, acum cand tot vestul ne sare in cap ca USL se implica politic in justitie inseamna sa fii idiot si spalat pe creier!

      si vezi cerintele din iarna ale sindicatului lui Dogaru (si aia cu asigurarea unui loc de munca garantat printre altele) si vezi ca este exact intoarcerea la comunism.
      Ca bineinteles nu se va face in veci asa ceva este partea a doua, oamenii lui Dogaru sunt doar manipulati si cumparati la pachet cu el.
      Insa documentul exista si tradeaza niste intentii machiavelice, fie de intoarcere la comnunism, fie cel mai probabil de a minti pentru a cumpara voturi.
    • +6 (8 voturi)    
      am si exemple! (Joi, 26 iulie 2012, 14:48)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      asa-i ca Nastase, Vantu, Catalin Voicu, Pasat, RIdzi, etc sunt politie politica? sau la voi la partid mangleala e act politic?
    • +1 (1 vot)    
      texte (Vineri, 27 iulie 2012, 10:33)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui basescujudecat

      ieftine de numai 50 ron pe zi!

      Ati obosit baieti sau doar atata puteti?
  • +22 (24 voturi)    
    Pentru cine mai avea vreo indoiala (Joi, 26 iulie 2012, 14:02)

    ticbis [utilizator]

    Iata ce ne asteapta!!!
    Pentru cine nu-si da seama despre ce e vorba, le explic eu: asa era pe vremea lui Ceausescu!
    Credeti-ma, am trait vremurile alea, stiu ce spun!
    Atentie tineri, nu incercati sa retraiti viata parintilor si a bunicilor vostri; aia erau macar obisnuiti, dar voi sunteti total nepregatiti pentru asa ceva!
    Altfel o sa va auzim la Antena 3 cum veti fi obligati, pentru o bucata de paine, sa strigati: Traiasca si infloreasca Republica Socialista Romania, in frunte cu partidul nostru drag si cu cei mai iubiti fii al tarii, Victor Ponta si Crin Antonescu!
    Vai de noi!!!
  • +17 (19 voturi)    
    teribil , moncher ......... (Joi, 26 iulie 2012, 14:02)

    MountThor [utilizator]

    a pus -mai sus- Marius V un titlu antologic :

    IAR S-A DUS GEOANA LA VINTU !!!

    Excelent , am ris cu lacrimi ! Felicitari frate , sunt teribil de gelos pe tine !

    multzumesc frumos !
    • +7 (9 voturi)    
      MountThor, (Joi, 26 iulie 2012, 15:00)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui MountThor

      Mulțumesc pentru aprecieri, însă nu văd vreo diferență între vizita lui Geoană la Vântu în preziua confruntării finale și semnătura lui Ponta pe un document atât de compromițător. Eu mult timp am crezut că acea vizită a fost o făcătură, o înelegere de ultim moment între președintele Băsescu și Vântu. S-a dovedit pură și ingenuă prostie a lui Geoană. Ea a și fost taxată de Ponta în nenumărate rânduri. Acum, Ponta însuși comite o gafă monumentală. Între timp, am văzut și conferința de presă pe această temă, în care Ponta se încurcă în plasa de minciuni care a devenit prea complicată pentru capacitatea lui intelectuală (chiar dacă are - nu-i așa? - un doctorat valabil).
      Sigur că, fiind sub lupa CE, nu și-ar fi permis să desființeze Curtea Constituțională sau ANI, dar are nevoie de voturile de care-i face rost Dogaru.
      Alin Fumurescu spunea într-un text că-ți poți permite să fii lacom SAU prost, dar să fii lacom ȘI prost nu merge deloc.
  • +14 (16 voturi)    
    nu sunt mirat (Joi, 26 iulie 2012, 14:07)

    TomDegetel [utilizator]

    sincer, nu sunt mirat deloc. era de banuit ca asta urma sa se intample.

    stiu ca politicieni [lista_de_apelative_cat_se_poate de_negative] vor exista intotdeauna, dar m-as astepta totusi sa fie filtrati in timp de alegatori. lucru care din pacate nu se intampla. cel mai trist mi se pare totusi ca exista o mana de oameni culti care inca mai pun stampila pe cine nu trebuie. lucru pe care logica mea de inginer nu ma lasa sa-l inteleg.

    astept ziua de duminica totusi. ma voi duce la vot pe la 22 daca referendumul e in pericol de validare.
    • +9 (11 voturi)    
      twitter (Joi, 26 iulie 2012, 14:19)

      1leu [utilizator] i-a raspuns lui TomDegetel

      #eustauacasa . pentru cine chiar sta acasa.
  • +18 (20 voturi)    
    Cinstitul dottore (Joi, 26 iulie 2012, 14:11)

    meddio [utilizator]

    a spus ca respecta CC ...acum o desfiinteaza . Oare cat il mai suporta cei din PSD . Omul asta si-a cladit intreaga cariera numai prin minciuna si furt . Propun ca in dex, la cuvantul minciuna sa fie pus si sinonim cu Victor Ponta , si eventual si o poza a acestui individ ..
  • +16 (18 voturi)    
    Art 166-1 si art 167 din codul penal (Joi, 26 iulie 2012, 14:13)

    justin puscasu [utilizator]

    Art 166-1 "Întreprinderea oricărei acţiuni pentru schimbarea prin acţiuni ilegale şi prin violenţă a ordinii constituţionale sau a caracterului naţional, suveran, independent, unitar şi indivizibil al statului român se pedepseşte cu închisoare de la 5 la 15 ani şi interzicerea unor drepturi."

    Art 167. "Iniţierea sau constituirea unei asociaţii sau grupări în scopul săvârşirii vreuneia dintre infracţiunile prevăzute în art. 155-163, 165 şi 1661, ori aderarea sau sprijinirea sub orice formă a unei astfel de asociaţii sau grupări se pedepseşte cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi."

    Daca documentul publicat de Adevarul nu e o facatura, baietii astia care semneaza ar putea fi inculpati maine.
    Poate aude Dna Kovessi.
  • +14 (16 voturi)    
    Deci (Joi, 26 iulie 2012, 14:15)

    micul [utilizator]

    Lasciate ogne speranza voi ch'ivotare usl
  • +9 (11 voturi)    
    parca... (Joi, 26 iulie 2012, 14:17)

    egroeg5 [utilizator]

    in sondaje populatia avea cea mai mare incredere in RMATA SI BISERICA. Probabil ca a mai ramas doar Biserica.
    • +9 (11 voturi)    
      normal (Joi, 26 iulie 2012, 14:35)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui egroeg5

      de aceea are patriarhia profit anual mai mare ca mc donalds...
  • +16 (18 voturi)    
    RELAX (Joi, 26 iulie 2012, 14:21)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Relaxati-va daca se poate...o sa iasa prim-mincinosul si o sa ne spuna ca un astfel de document nu exista. E o manipulare de-a lui Basescu. Cretin, pardon, Crin o sa confirme si gata, restul e propaganda anti-USL.
    Vai de noi !!!
  • +15 (17 voturi)    
    mai lipseste o pagina (Joi, 26 iulie 2012, 14:22)

    flitmania [utilizator]

    cea prin care se consemneaza desfiintarea proprietatea privata si trecerea in proprietatea statului.Comunisti nenorociti!
    • +5 (7 voturi)    
      corectie (Joi, 26 iulie 2012, 14:56)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      desfiintarea proprietatii private
  • +20 (22 voturi)    
    Titulatura eronata (Joi, 26 iulie 2012, 14:29)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Mircea doaga nu este colonel, nici macar in retragere ci infractor. Deci trebuie scris corect Infractorul doaga a semnat un pact cu alti infractori pentru distrugerea statului de drept in Romania. Parchetul trebuie sa se autosesizeze pentru anchetarea infractiunii de constituire de grup infractional organizat cu scopul distrugerii institutiilor statului Roman. Restul e praf in ochii prostilor.
  • +3 (7 voturi)    
    Rezultatul (Joi, 26 iulie 2012, 14:30)

    Rollo [utilizator]

    "Este inutil sa se incerce acuzarea domnilor Daniel Chitoiu, Victor Ponta si Daniel Constantin. Dansii au avut bunul simt sa accepte dialogul cu societatea civila. Ce va rezulta vedem in toamna"

    Eu zic ca o sa asteptati tot restul vietii sa vedeti cum lumea voastra nenorocita dispare incetul cu incetul. Grroaznica este ruina omului, indiferent de hramul pe care il poarta...
  • +13 (15 voturi)    
    cineva foarte fraier a muşcat adânc (Joi, 26 iulie 2012, 14:36)

    corvus coraX [utilizator]

    Să faci aşa o idioţenie denotă un IQ mai mic decât numărul de la pantofii lui Adrian Minune. Desigur, IQ împărţit la 3, corect, în mod egal. Fraierii au crezut că printre pensionarii ăia nu sunt membri care pun botul, poate chiar Dogaru, foşti turnători care te sifonează când ţi-e lumea mai dragă pentru o sumă grasă. Şi uite cum Pontălăul a primit un şut direct în 00 ca în bancul acela cu bulă, că nu te-au îngropat corect. Ponta tată, mai bine cere azil politic în Coreea. De Nord, desigur
  • +10 (12 voturi)    
    sper sa ii vad in costume (Joi, 26 iulie 2012, 14:36)

    dj [utilizator]

    speciale cu dungi, cu bratari la maini si dupa gratii pe toti cei care au semnat acest document! Daca nu il citeam n-as fi crezut in vecii vecilor asa ceva!
  • +12 (14 voturi)    
    ne intoarcem in dictatura (Joi, 26 iulie 2012, 14:37)

    goto [utilizator]

    incercari de desfiintare a institutiilor respective au mai fost si vor fi atat timp cat politicienii sunt corupti sau se afla la mana unor oameni corupti. legi de modificare a ani si dna au mai fost din partea parlamentarilor, dar base le-a dat cu flit. usl-ul inceraca acum din rasputeri sa fenteze curtea constitutionala de a se mai pronunta asupra legilor date de parlament; odata ce reusesc acest lucru nu ii va mai impiedica nimic sa supuna tara intereselor mafiote. si in dictatura comunista puterea era aservita unui grup de persoane prin intermediul unui partid. diferenta de acum va fi ca ei se vor ascunde in spatele votului romanilor, adica vor spune ca au fost votati si fac asta in numele romanilor.
    costul libertatii noastre: 50 roni. atat primesc cei care isi vand votul. iar altii primesc si mai putin, o galeata sau o punga de zahar si faina. doar nu credeati ca cei care fac asemenea investitii o fac doar de dragul de a-l da jos pe basescu pentru binele poporului, sau doar de dragul de a-i vedea pe ponta si crin toata ziua la tv.
  • +20 (22 voturi)    
    Piata Revolutiei (Joi, 26 iulie 2012, 14:37)

    flippy [utilizator]

    la ora 18:00! pentru apararea libertatii
    • +4 (6 voturi)    
      ora 19 (Joi, 26 iulie 2012, 14:57)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui flippy

      ...
      • +5 (7 voturi)    
        asa e..ora 19:00 (Joi, 26 iulie 2012, 15:48)

        flippy [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        scuze. oricum e bine sa vina lumea!
  • +3 (7 voturi)    
    Furtuna se inteteste... (Joi, 26 iulie 2012, 14:43)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Fapta la zi: Un acord semnat de copresedintii USL cu Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si alte organizatii sindicale si ale societatii civile prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS ...Fapte mai vechi: Militari(activi si in rezerva,...deci exista o legatuara/intelegere veche intre ei) care injura Presedintele tarii si isi arunca cascheta peste gardul Cotroceniului; a fost un prim test . Ce mai poate urma dupa referendumul din 29.07.2012, referendum ce sunt siguracum ca va fi 100% "aranjat" pt. demiterea Presedintelui ales, nu vreau sa-mi imaginez ! Miroase a implicarea... Armatei De ce ? Dupa discursuri puciste, legi calcate in picioare(toate in mass media) urmeaza logic si fapte/actiuni in forta tot ileagale impotriva institutiilor rezistente. Cum va reactiona Armata ? E si ea divizata ? Dumnezeu stie.. Pe margine si nu numai.. sunt UE/NATO(pro Basescu) si USL cu sprijin clar Rusia... Oare cum se va sparge buba ?
  • +7 (9 voturi)    
    vai (Joi, 26 iulie 2012, 14:46)

    ggna [utilizator]

    de noi si de noi...
  • +8 (10 voturi)    
    Nu bagati in seama oportunistii (Joi, 26 iulie 2012, 14:46)

    tigan2012 [utilizator]

    Dogaru asta este un militar in rezerva care se si vede parlamentar pe listele CIUMEI ROSII.N-a fost si nu va fi NICIODATA un adevarat militar.Habar n-ar ce inseamna sa fii militar.Daca ar fi militat permanent pentru drepturile militarilor fara a avea ganduri de marire si de parvenire, atunci as mai fi zis ca-i un bun sindicalist.Asa, e doar unul dintre cei care vor sa ajunga din nou la un ciolan cu imunitate(de data asta parlamentara).Treziti-va, Romani!Nu lasati CIUMA ROSIE sa puna mana pe ROMANIA din nou!
  • -16 (18 voturi)    
    intoxicare (Joi, 26 iulie 2012, 14:48)

    tzutzumutzu [utilizator]

    pe surse
  • +8 (10 voturi)    
    pe surse (Joi, 26 iulie 2012, 15:05)

    tigan2012 [utilizator]

    Un prieten imi spunea deunazi ca in armata s-a facut propaganda (a se citi s-au dat ordine) pentru participarea la referendum( lovitura de stat).Sa fie oare adevarat?
    Oare se leaga asta de cele mai noi stiri cu Dogaru@Co?
    Ramane de vazut.Treziti-va,Romani!(asta nu-i pentru tine, Antonovici Krinulescu, chiar daca dormi pe tine de regula)
  • -12 (14 voturi)    
    E o facatura (Joi, 26 iulie 2012, 15:08)

    bv [utilizator]

    Pagina cu pricina e compilata din doua documente diferite.In prima partea a paginii randurile sunt orientate spre dreapta-sus iar in a doua parte spre dreapta-jos.
    http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20120726_0193/1.jpg
    • -2 (6 voturi)    
      Gherila Internet? (Joi, 26 iulie 2012, 16:39)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui bv

      Zdreanta!
    • +2 (2 voturi)    
      mergi in treaba-ti (Vineri, 27 iulie 2012, 10:37)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui bv

      ne-am saturat de zilieri de 50 ron .
  • +7 (9 voturi)    
    ce este de discutat despre (Joi, 26 iulie 2012, 15:20)

    Uzu_buzu [utilizator]

    "desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS".
    ce discutii pot fi purtate pe tema asta ? Doar o minte bolnava sau un om cu multe bube din punct de vedere legal poate sa isi doreasca asa ceva.
  • +7 (9 voturi)    
    eu (Joi, 26 iulie 2012, 15:22)

    Uzu_buzu [utilizator]

    NU merg la vot dar vreau sa stiu daca pot afla ulterior daca am votat. este legal posibil ?
  • +5 (7 voturi)    
    Tradare? (Joi, 26 iulie 2012, 15:53)

    monaana58 [utilizator]

    Unde se termina neimplicarea serviciilor secrete in lupta politica si tradarea acestora prin acoperirea unor lucruri care nu sunt tocmai in buna regula? Cine poate sa raspunda/
  • +6 (8 voturi)    
    Infiorator (Joi, 26 iulie 2012, 16:26)

    Supastar [utilizator]

    Absolut infiorator
  • +4 (6 voturi)    
    Pt cei mai tineri sa inteleaga (Joi, 26 iulie 2012, 16:34)

    burebista [utilizator]

    pe vremea comunistilor erau citeva speci de puturosi ordinari certati cu munca ,atunci faceau aceste meseri sa le spunem ,primi activisti de partid ,activisti sindicali ,ofiteri in armata ,portari de noapte (care mergeau la lucru si dormeau ) ,EI acesti ordinari erau si informatori ai securitati pt ca pe ei se spriginea sistemul odios comunist ,DA aveau salari mari ,gura mare simari agitator in primele rinduri la racnir ceausescu -pcr ,au aparut din nou la strigat si la pomeni ,a am uitat ca acum mai sunt revolutionari lui iliescu care de 22 de ani iau bani de pomana ,si cind dai in aceasta casta ordinara striga cum sa_i pui la munca .Mai ordinarule de doaga ce esti esti tinar dute mai putoare si lucra ,ei de cind ei fi tu pensionat cu multi ,multi bani ,acestia sunt tovarasi de drum ai hotilor si coruptilor din USL.Uitativa bine frati ROMANI si ginditi_va bine ,STATI ACASA NU LA ACEST RUSINOS REFERENDUM ,pt ce sa vina ei la putere dupa acest puci sa_i legitimizam noi .Da Doamne sa bata vintul si sa vedem sectile de votare goale .
  • +6 (8 voturi)    
    bai umflatule! (Joi, 26 iulie 2012, 16:39)

    tulipa [utilizator]

    nu-ti este rusine sa debitezi fecalele tale imputine pe posturi TV? nu-ti este rusine? sa ameninti ca a apus vremea presedinteluui tarii, a presei, a institutiilor statului? NU VA ESTE RUSINE// NU-L ARESTEAZA NIMENI PE ASTA??
  • +6 (8 voturi)    
    este incredibil ce debiteaza asta! (Joi, 26 iulie 2012, 16:43)

    tulipa [utilizator]

    pai acest dogaru, colonel in rezerva, care are pensie de 100 de milioane de lei vine sa faca regulile in tara asta?? unde traim? rusine, romani! luati atitudine!
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Joi, 26 iulie 2012, 17:42)

    Geon80 [utilizator]

    Astia maine poate sa dea si foc la tara ca noi tot pasivi stam ! MAMALIGA TREZESTETE!!!
    ..democratia sa n-o facem doar din fata TV/PC-ului ci sa iesim in strada, in mod pasnic si sa protestam impotriva acestor ticalosi!
  • -3 (7 voturi)    
    AIUREA (Joi, 26 iulie 2012, 17:59)

    mihail nica [utilizator]

    CALDURA MARE
  • 0 (6 voturi)    
    lista semnatarilor - dubioasa (Joi, 26 iulie 2012, 18:11)

    mdesteptu [utilizator]

    Ar trebui luata la puricat lista semnatarilor.

    Dintre multi alti dubiosi, am observat ca semnatarul de la punctul 20 este un tip, Ringhilescu Viorel, care se da drept reprezentatul Asociatiei Romanilor din Olanda (?)

    Am locuit 9 ani in Olanda si n-am auzit de individul semnatar si nici de o asemenea asociatie.
  • +3 (5 voturi)    
    asta-i adevarul!! (Joi, 26 iulie 2012, 19:29)

    Wanga [utilizator]

    comunistii noi au dat 5% la armata, servicii si revolutionarii. in rest nimic la pensionari si la ceilalti bugetari......mai incolo baieti, mai incolo!! dar v-a luat la toti 8% prin devalorizarea leului
    votati soarele ca in 1946! votati ca apar copii lui mos iliescu sa va mai prosteasca odata!
    boc v-a taiat salariile si pensiile! astia va taie viata!!
  • -10 (12 voturi)    
    smoke on the water (Joi, 26 iulie 2012, 19:36)

    Montesquieu [utilizator]

    asta e marea lovitura de final de campanie? :))))

    cateva pagini insailate si bagate cu forta intr-un acord de doi bani cu o singura pagina? :))))

    recunosc, aveam asteptari mai mari de la spin-doctorii basisti.
    fumigena asta imi insulta inteligenta.

    basistilor se pare ca nu.
    de ce oare? ;)
    • +4 (6 voturi)    
      ceata si fum (Joi, 26 iulie 2012, 20:17)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      asta este programul usl de guvernare.

      pontanacul dottore de catania a semnat ca primarele, o pagina fara rost.

      asa ar face si pe la intrunirile alea internationale, unde da pe branci s'ajunga.

      asta semneaza capitularea tzarii, ca nu citeste tot tratatul, anexele, etc.
  • +4 (4 voturi)    
    Documentu' (Joi, 26 iulie 2012, 21:31)

    NaeAndrei [anonim]

    Cât de mișto poate să fie treaba, e un fel de Dumnezeu pe Pământ așa. De la Palatul Victoria, premierul declară că el doar a semnat pe prima pagină a documentului, nu mai există alte pagini și habar nu are cine este Dogaru. Apoi, apare un filmuleț în care Dogaru prezintă documentul într-o întâlnire cu USL unde stă la masă cu Constantin de la PC și Ponta, Dogaru termină alocuțiunea, ia documentul (care clar are mai multe pagini) și i-l pune în față fix lui Ponta! Deși Constantin afrimă după că documentul se va semna în iulie, înainte de alegerile generale este evident că Ponta minte cu aceiași ușurință cu care respiră!!!
  • +2 (2 voturi)    
    acordul e autentic (Joi, 26 iulie 2012, 21:42)

    Eugenn [utilizator]

    Acordul era anuntat de fapt de catre sindicalisti inca de pe 16 iunie: http://sindicatulcmd.blogspot.fr/search?updated-max=2012-07-20T13%3A29%3A00%2B03%3A00&max-results=2

    Se poate vedea ca obiectivele corespund: http://scmd2alba.blogspot.ro/2012/07/obiective-scmd-cuprinse-in-acordul.html

    Doar ca au sters punctele sensibile. De exemplu, de la subsectiunea A. au ramas doar punctele 4, 14, 22. Celelalte au fost sterse de pe pagina web. In particular punctul 2, cel referitor la ANI, DNA...
  • +1 (1 vot)    
    Aici (Vineri, 27 iulie 2012, 4:56)

    dan tulceanu [utilizator]

    se poate vedea ca desfiintarea CCR este o dorinta mai veche a PNL. : http://www.plano10.com/2012/07/din-2010-se-discuta-despre-inlocuirea.html
  • -2 (2 voturi)    
    :)) (Vineri, 27 iulie 2012, 8:29)

    catalin_mattei [utilizator]

    cine in viata asta a facut un contract sau orice alt act isi da seama de cat de prost facuta este diversiunea asta... se poate imputa semnarea foii cu nesimtitul ala care se considera reprezentantul cadrelor militare disponibilizate dar de aici si pana a erge pe porcariile alea iti trebuie multa imaginatie sau prea multa dragoste pt tabara Basescu
  • +3 (3 voturi)    
    Congregația Puciștilor (Vineri, 27 iulie 2012, 8:55)

    Fisherman [utilizator]

    Nimeni nu mai poate contesta acum existența unei lovituri de stat aflată în plină desfășurare.
    Momentul în care Dogaru a depus pe masă în fața lui Daniel Constantin și a lui Victor Ponta o foaie de hârtie este cel mai important moment din Istoria României de după 1989 !
    Era Actul Constitutiv al Congregației Puciștilor având ca anexă Programul Contrarevoluției.
    În prealabil Dogaru fusese lăsat să-și ducă până la capăt un scurt discurs care a fost de fapt exprimarea șantajului la care era supus USL.
    În esență, discursul avertiza USL că puciul nu va avea succes dacă nu va fi susținut de ”forța societății civile” (adică Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate) care să preia sarcina organizării demonstrațiilor de protest iar Sindicatul a dovedit, în mai multe ocazii, că poate fi o astfel de forță.
    În momentul apariției hârtiei pe masă în fața lui Victor Ponta a reacționat așa cum ar fi reacționat o gazdă care a sesizat că pe la picioarele musafirului său se plimbă un șobolan.
    Cel puțin în secvența văzută de mine la TV, pe exemplarul său a pus mâna doar Daniel Constantin. Asta mă face să cred că, deși Ponta avea cunoștință de existența acestui act, nu se aștepta să fie pus în fața situației de a da curs șantajului cu atâția martori de față.
    Desigur, Sindicatul are un TARIF pentru serviciile prestate.
    În schimbul distrugerii instituțiilor statului de drept Sindicatul cere restituirea beneficiilor financiare pe care membrii săi le-au primit de la Iliescu.
    Pentru Sindicat nu contează nimic altceva decât pensiile și beneficiile lor.
    Nu contează că lovitura de stat doboară economia românească.
    Nu contează că Statul Român nu ar mai avea acces la resursele financiare pentru plata pensiilor celorlalți amărâți și a salariilor bugetarilor.
    Nu contează că România ar putea suporta sancțiuni severe, inclusiv de ordin financiar, din partea Uniunii Europene; de fapt Sindicatul consideră că România nu ar mai trebui să respecte angajamentele semnate cu UE si NATO.
    Opriți puciul !
  • +5 (5 voturi)    
    sa se desfiinteze! (Vineri, 27 iulie 2012, 9:16)

    Trebonius [utilizator]

    In loc de aceste institutii "staliniste" sa se infiinteze "Marea Adunare a USL si a reprezentantilor clasei muncitoare" unde sa se decida daca ceva e constitutional sau nu, daca se permite inceperea urmaririi penale a unui politician sau nu, si ce legi sau ordonante sa fie adoptate!
  • +3 (3 voturi)    
    Acord semnat USL-sindicat rezervisti (Vineri, 27 iulie 2012, 11:02)

    andreesanu [utilizator]

    Facutul frate cu dracu numai sa-ti atingi scopul este politica USL.
    Dogaru,cel care vrea sa infulece un os nu e altul decit o lichea cu mentalitate de caprar ce-si zice colonel.
    Dupa ce a inselat pe dumnezeu de zile si armata de bani ,umflatul s-a obisnuit cu pleasca si vre mai mult.
    Ascultati ce debiteaza ,privitii gesturile si-ii destul sa va convingeti ca aveti un alt AGAMITA DANDANACHE .
    Asa lichele asa aliati .
  • -5 (5 voturi)    
    Docomentul ! (Vineri, 27 iulie 2012, 11:23)

    ro-lari [utilizator]

    Fumigena ! Si ... va mai numiti si ..."aDEVARUL" !
    Caragiale este copil mic pentru ce faceti si scrieti voi! Cand erati Scanteia va mai citeam, acum nu as recunoaste nici formatul maculaturii.

    Cui prodest asemenea intoxicari? Credeti ca nu vi se va vinde maculatura daca ati scrie cel putin la fel de onorabil ca pe vremea "scinteii"?

    D.I. - matematician si jurist
  • +3 (3 voturi)    
    sper sa inteleaga toti cotizantii (Vineri, 27 iulie 2012, 12:45)

    visio [utilizator]

    catre orice sindicat, ca cea mai buna aparare este legea; liderii sindicatelor romanesti si-au manipulat membrii in scopuri iliegale...si astia multi care cred baliverne incep sa vada care e treaba...
  • +1 (1 vot)    
    DISPONIBILIZATII (Vineri, 27 iulie 2012, 14:33)

    feisbuk [utilizator]

    Cum au ajuns disponibilizati pomanagii lui Dogaru?
    OUG 100/1999
    Art. 7
    (1) Cadrele militare cu o vechime in serviciu mai mica de 20 de ani, trecute in rezerva ca urmare a nevoilor de reducere si de restructurare, vor beneficia de o plata compensatorie, neimpozabila, corespunzatoare vechimii in serviciu, al carei cuantum este de:
    a) 12 solde lunare brute din ultima luna de activitate, pentru o vechime in serviciu mai mica de 7 ani;
    b) 15 solde lunare brute din ultima luna de activitate, pentru o vechime in serviciu cuprinsa intre 7 si 15 ani;
    c) 20 de solde lunare brute din ultima luna de activitate, pentru o vechime in serviciu mai mare de 15 ani;
    (2) Cadrele militare trecute in rezerva in conditiile alin. (1) beneficiaza si de ajutorul lunar sau de alocatia de sprijin, dupa caz, in cuantumul stabilit de actele normative in vigoare.


    Intrebati-i pe cei de la privat care isi pierd locul de munca cate salarii compensatorii primesc.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version