Un grup autointitulat Consiliul National al Societatii Civile a trimis la Cotroceni o lista de revendicari. Vezi ce vor protestatarii

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:25 Actualitate | Esenţial


Un grup care s-a autointitulat Consiliul National al Societatii Civile a trimis astazi, 24 ianuarie, la Cotroceni o lista de revendicari. Acestia solicita, printre altele, demisia presedintelui, alegeri anticipate separate, "dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si 'lustratiilor'" si desfiintarea "instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS". Printre semnatari se numara Mircea Dogaru, presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), Oana Florea, directorul Fundatiei pentru Apararea Cetatenilor impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS) si Dorin Lazar Maior, presedintele Blocului National al Revolutionarilor din Romania (BNR 89). 

Documentul precizeaza ca "luand act de lichidarea democratiei constitutionale in Romania, prin desfiintarea in practica a deciziilor Legislativului si Puterii Judecatoresti de catre Executiv, constatand incalcarea violenta a drepturilor omului (…), suportand tot mai greu eludarea Constitutiei Romaniei si a legislatiei europene (…), asistand costernati la jaful sistematic la care suntem supusi ca cetateni si ca natiune din partea unui regim dictatorial corupt, NOI, sindicatele, fundatiile, uniunile, asociatiile, grupate in cadrul Consiliului National al Societatii Civile, am hotarat sa punem capat acestei stari de lucruri pentru a salva natiunea romana". 

Grupul solicita schimbarea regimului "prin orice mijloace legale" prin urmatoarele:
  • demisia presedintelui Romaniei
  • alegeri anticipate separate (locale la 1 mai 2012, generale si prezidentiale la 1 septembrie 2012)
  • luarea de masuri pentru interzicerea fraudarii alegerilor 
Grupul autointitulat Consiliul National al Societatii Civile precizeaza ca pentru aceste revendicari a organizat protestele din 24 ianuarie, "zi in care vom transmite tuturor celor interesati, dar in primul rand clasei politice romanesti, spre adoptare, ca pogram politic de guvernare, cele 12 puncte care constituie Platforma Civica".

Cele 12 puncte din Platforma Civica sunt urmatoarele:
  • "1. Dreptul inalienabil si neingradit la munca decenta, fapt ce presupune:
  • a) Locuri de munca garantate, indiferent de varsta, persoanelor majore, prin contracte colective si individuale
  • b) Libertatea alegerii locului de munca
  • c) Salarii decente
  • d) Protectie sociala
  • e) Dialog social
  • f) Pensii decente
  • g) Alocatii pentru copii
  • h) Ajutoare sociale pentru persoane cu dizabilitati.
  • 2. Dreptul inalienabil si nerestrictionat al cetateanului la proprietate mobila, imobila si de calitate (grad militar, titlu stiintific, pensie dobandita, drept de autor sau proprietate intelectuala, etc).
  • 3. Dreptul inalienabil de proprietate al natiunii romane asupra solului, subsolului, apelor, spatiului maritim si aerian romanesc.
  • 4. Dreptul la sanatate, fapt ce presupune refacerea retelei de spitale si unitati medicale de stat, a productiei farmaceutice romanesti si interzicerea desfiintarii Institutului Cantacuzino.
  • 5. Dreptul la educatie prin reforma invatamantului in interesul imediat si de perspectiva al natiunii romane, cu interzicerea stricta a politizarii acestuia.
  • 6. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc.
  • 7. Dreptul la cultura romaneasca si europeana, prin depolitizarea culturii si desfiintarea instrumentelor de tip stalinist gen CNA si ICR.
  • 8. Dreptul la siguranta nationala, prin refacerea si depolitizarea completa a structurilor militare, de ordine publica, siguranta nationala, penitenciare si reinvestirea in productia romaneasca de aparare.
  • 9. Dreptul inalienabil al natiunii romane la un stat social, ca expresie a vointei si intereselor cetatenilor.
  • 10. Dreptul la un guvern responsabil in fata natiunii.
  • 11. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si 'lustratiilor', a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare.
  • 12. Dreptul cetatenilor de a declansa procedura de suspendare a Presedintelui prin depunerea unui milion de semnaturi".
Printre semnatarii documentului ce contine aceste revendicari se numara Dorin Lazar Maior - presedintele Blocului National al Revolutionarilor din Romania, Dorel Haraga - presedintele Asociatiei de Actiune Civica Internationala a Revolutionarilor din Decembrie 1989, Sergiu Teodor Draghici - presedintele Sindicatului National al Revolutionarilor, Cristian Lefter - presedintele Ligii Nationale a Revolutionarilor din Decembrie 1989, Mircea Dogaru - presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), Oana Florea - directorul Fundatiei pentru Apararea Cetatenilor impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS), Constantin Cretan - presedintele Federatiei Nationale a Muncii (FNM, federatie sindicala Rovinari), Vasile Persinaru - presedintele Federatiei Sindicatelor din Justitie (FSJ), Denisa Popovici - presedintele Uniunii Sindicatelor din Spitalele CFR (USS-CFR), Gigel Andrabulea - presedintele Sindicatului ALPAB (Bucuresti), Cornel Riegler - presedintele Sindicatului Tinerilor Profesori (STPR), Petre Nadolu - presedintele Asociatiei pentru Promovarea Principiilor Europene in Noile Structuri ale Societatii Romane, Dumitru Iliescu - presedintele Asociatiei Pro Concordia - Craiova, Petrisor Mandu - presedintele Aliantei pentru Respectarea Democratiei "Octavian Paler", Elena Diaconescu - presedintele Consiliului Pensionarilor din Sectorul 4 Bucuresti, Stelian Opris - presedintele Asociatiei Proprietarilor pe Legea 112 si a Chiriasilor din Casele Nationalizate.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13560 vizualizari

  • +89 (91 voturi)    
    Vor desfiintarea DNA???? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:28)

    dan [anonim]

    Ce gluma de formatiune!!! Adica vor sa fure toata lumea linistita. Ar fi bine sa intre in USL pentru ca au ideologii apropiate!
    • +25 (27 voturi)    
      usl (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:17)

      Costin [anonim] i-a raspuns lui dan

      Stai linistit, ca usl-isti si sunt :D
      • +27 (27 voturi)    
        Asa aflam si noi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:53)

        Mihai Pacepa [anonim] i-a raspuns lui Costin

        lista organizatiilor mascate ale securitati.Astia sunt.Finantare de la felix.
        • -8 (8 voturi)    
          o initiativa corecta (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:52)

          cel batran [anonim] i-a raspuns lui Mihai Pacepa

          nu e aceasta democratia?? bravo societetii civile.
      • +26 (26 voturi)    
        Dorin Lazar Maior e fost deputat PSD (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:09)

        Comunistii se opun luptei anti-coruptie [anonim] i-a raspuns lui Costin

        Maior, cel cu 'revolutionarii' care vor 2.400 lei/luna gratis de la stat, e un apropiat al lui Iliescu.

        Dogaru e cel care tocmai a facut miting in piata Victoriei contra guvernului si presedintelui.

        E vorba de ONG-uri si asociatii afiliate PSD, e o manipulare simplista, partidul creeaza propria 'societate civila' si o scoate in strada cand are nevoie de presiuni contra adversarilor politici.

        Cererea impotriva lustratiei urmareste salvarea fostilor membri PCR care inca mai sunt in functii.

        Cererea impotriva DNA si ANI e halucinanta, e o dovada ca mafiile si grupurile de interese organizate de fostul FSN se tem de singurele institutii care chiar lucreaza impotriva coruptiei.
        • +10 (10 voturi)    
          Dorin Lazar Maior deputatul santajist (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:49)

          mmmm [anonim] i-a raspuns lui Comunistii se opun luptei anti-coruptie

          Dorin Lazar Maior, deputat PSD in perioada 2000 – 2004, presedinte al Consiliului National al Organizatiilor Revolutionarilor din decembrie 1989, a fost trimis in judecata pentru santaj asimilat infractiunii de coruptie. A santajat doi administratori de firme brasovene si un director de banca, pentru 20 de miliarde de lei vechi. Rechizitoriul a fost finalizat la data de 23 ianuarie 2007, dosarul fiind trimis Judecatoriei Brasov.
          http://www.romaniacurata.ro/dorin-lazar-maior-deputatul-santajist-1295.htm
          • +8 (8 voturi)    
            este clar (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:30)

            toiu [utilizator] i-a raspuns lui mmmm

            In mod din ce in ce mai clar putem constata ca este o lupta pe viata si pe moarte intre trecut si viitor, intre calai si victime, intre oamenii unei dictaturi sinistre (comunista) si oamenii tacuti si cinstiti ai acestei tari. Nu stiu cine va castiga, stiu insa cu certitudine in ce tabara ma situez eu! Curaj domnule Presedinte!
            • -2 (2 voturi)    
              tacuti si cinstiti??? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:46)

              Roua [utilizator] i-a raspuns lui toiu

              Saracii Basescu, Boc, Udrea, Anastase etc, tac si fac. Isi aranjeaza banii in conturi, in vreme ce milioane de romani se scalda in saracie. Nici amuzanta nu-i poanta.
              • +1 (1 vot)    
                bine ca recunosti... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:01)

                lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Roua

                nu te afli in randul oamenilor tacuti si cinstiti, din contra sustii dictatura comunista... s-ar putea sa nu mai primesti cei 50 lei, acum ca te-ai desconspirat...
      • -8 (8 voturi)    
        sustin demisia presedintelui Basescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 0:08)

        rapsodul [anonim] i-a raspuns lui Costin

        Sustin toate cele 3 puncte pe care Consiliul National al Societatii Civile a trimis la Cotroceni
        •demisia presedintelui Romaniei
        •alegeri anticipate separate (locale la 1 mai 2012, generale si prezidentiale la 1 septembrie 2012)
        •luarea de masuri pentru interzicerea fraudarii alegerilor
        • +1 (1 vot)    
          ai uitat (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:02)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui rapsodul

          sa sustii si platforma civica, d-le voronin...
    • +25 (27 voturi)    
      un adevarat orgasm ideologic... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:23)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui dan

      Pai cu desfintarea DNA, ANI, CNSAS, CNA, CC revenim exact ca inainte de '89?!
      De cand viseaza Iliescu la ziua asta.....
      Si Voiculescu...
      • +17 (17 voturi)    
        si nu numai (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:12)

        Anonimul [anonim] i-a raspuns lui dodu

        Nu-l uita pe Nastase . El care a facut poteca la DNA, CC etc. Ce nu ar da Nastase sa i se stearga toate dosarele .
      • +4 (4 voturi)    
        ce inseamna clarviziune... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:16)

        Gramofonu' [anonim] i-a raspuns lui dodu

        Acum o saptamana: http://www.blogary.ro/2012/01/solutii-pentru-incheierea-protestului/
      • -4 (4 voturi)    
        Iliescu, Voiculescu n-au probleme (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:50)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui dodu

        Gasca portocalie cred ca isi face griji, pentru ca a pierdut puterea si vor urma consecintele; in urma infractiunilor comise de-a lungul celor 7-8 ani va veni vremea sa plateasca.
    • +27 (29 voturi)    
      N-au nevoie să intre în USL (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:31)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Sunt deja. FACIAS este o asociaţie înfiinţată şi finanţată de Dan Voiculescu.

      Asta e societate civilă cum sunt eu raţă.
    • +21 (23 voturi)    
      Din pacate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:36)

      Omul de rand [anonim] i-a raspuns lui dan

      scrisoarea asta inca o data ne caracterizeaza ca natiune!

      In egala masura il dispretuiesc si pe Base si pe USL PD PSD si P care vreti voi, ca toti sunt de vina de starea actuala in care in 20 de ani au creat decat datorii si 0 dezvoltare sustenabila si 0 viziune si perspectiva pt tara.

      Si din pacate aceast lista doar demonstreaza ca conducatorii nostri sunt reprezentantii nostii.

      Lista mai ales prima parte este ilara si neadaptata realitatii mondiale.

      Nu exista nicaieri in lume loc de munca garantat!!!! si protectie sociala garantata!

      DIn pacate fara munca nu exista prosperitate!!!! Si la capitolul asta nu excelam!
      Doar cerem fara sa producem!!! Istoric am fost si vom fi inapoiati!

      Poporul asta nu a reusit sa-si depaseasca conditia nicodata! ori am cautat aliati ori am cersit pe ici pe colo, niciodata nu ne a trecut prin cap sa luam taurul de corane si ne cocosam de munca si sa ridicam un imperiu sau sa mergem sa cucerim unul!!!!

      Uitati-va la corea de sud si japonia germania care au avut tara rasa de pe pamant dupa razboi si dupa 40-50-60 de ani unde au ajuns!

      De ce?

      Au cultul muncii si a disciplinei!!!!!!!
      Noi ce cult avem???
      Este scris intre litere in acea scrisoare!!
      >VREM sa ni se dea si sa ni se FACA ca oricum altii sun de VINA<

      apopod conducatori sunt din randul neamului nu?
    • -21 (23 voturi)    
      Reforma PDL arata asa (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:42)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui dan

      Luam 100 de miliarde de la FMI. Jumatate pentru firmele noastre, jumatate le dam salarii micsorate, sa-i tina mai mult.

      Oaaaaa, ce ne faceam fara PDL??? Cum depaseam criza??? Nici nu vreau sa ma gandesc...
      • +1 (3 voturi)    
        reforma usl e aceeasi.. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:17)

        xyz [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        USL vrea acelai lucru ca si PDL.. CIOLANU.. ce zici de o depolitizare?.. nu crezi ca asta ar fi solutia?...
    • +17 (19 voturi)    
      E omul lui Voiculescu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:49)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Daca "dati" pe Google aflati repede cine e securistul asta. Evident ca vorbeste in numele Poporului. Iar una din cererile lui a fost astazi in direct la TVR:
      Moarte FMI
    • +21 (21 voturi)    
      Ingrijorator (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:55)

      Suca [anonim] i-a raspuns lui dan

      Daca chestia asta va lua amploare deja este periculos. Nu avem voie sa stam impasibili la asa ceva. Majoritatea cererilor desfiinteaza statul de drept.
      Suntem intr-o situatie critica si nu avem voie sa lasam sa se intample iar asa ceva.
      Deja mi s-a facut frica...
    • +4 (4 voturi)    
      F tare (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:22)

      Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui dan

      Azi am primit un spam de la "Free trial enlargement". Nu stiam ce-o sa fac cu centimetrii aia in plus da cred ca am gasit cui sa ii dau :)). Sunt geniali astia, cu adevarat "We love to entetain you"
      • 0 (0 voturi)    
        CM IN PLUS (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:39)

        LIVIUS [anonim] i-a raspuns lui Roadrunner

        Bravo, mi-ai imbunatatit ziua :)

        auzi, dar daca nu esti multumit, returnezi cm ? asta daca nu-i donezi cum faci tu acum :)
    • +3 (3 voturi)    
      iata un caz clar de coruptie din partea usl: (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:28)

      Roman C [anonim] i-a raspuns lui dan

      http://www.jurnaluldevineri.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1188%3Adespre-cum-au-fost-inelai-minoritarii&Itemid=87
    • +8 (8 voturi)    
      ba nu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:50)

      am [anonim] i-a raspuns lui dan

      noi chiar vrem o lege a lustratiei........astia sunt fostii care au pierdut trenul dar se agata de privilegii si profita de nemultumirea populara ca sa iasa la suprafata. In rest sa ne spuna si sursele din care sa se finanteze bunastarea ceruta de ei.
    • +5 (5 voturi)    
      cam au dreptate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:38)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui dan

      pai tot raul din tara aia a fost facut de dna si ANI mai ales, si ideea cea mai nastrusnica si cu cea mai mare sansa de reusita mi se pare mie faza cu locurile de munca garantate, si inca sa se garanteze si alegerea locului de munca, adica daca nu iti mai place doctor poti incerca judecator, ca de nu?...e un drept garantat, daca nu iti mai place gunoier poti sa incerci doctor sau cine stie? poate chiar parlamentar, ar fi ceva sa fie toti parlamentari, toti romanii sau sa fie toti presedintele statului, toti odata :))
      frate da chiiar vi se pare asta o stire? va rog sa precizati in titlu cand scrieti pamfleturi :)
    • +4 (4 voturi)    
      Pai sunt... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:31)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui dan

      ...din USL chiar daca nu-s cotizanti pe fata.E atat de evident!
    • 0 (0 voturi)    
      daca n-ar fi politizate (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:39)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui dan

      poate aceste institutii ar fi utile. Altfel, sunt doar instrumente in mana dictatorului.
  • +68 (70 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:30)

    polonyca [anonim]

    • +12 (14 voturi)    
      Era de asteptat, la cine e presedintele grupului (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:20)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/fostul-propagandist-dogaru-manipuleaza-rezervistii-934711.html
      • -18 (18 voturi)    
        evz-ziarul de casa pdl (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:54)

        oarecare [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        se stie ca evz e ziarul de casa al basestilor .
        • +12 (12 voturi)    
          Asa si? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:30)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui oarecare

          Ce legatura are?
          Acceptand faptul ca EvZ e ziarul de casa al PDL-ului, poti accepta si tu faptul ca gandirea oamenilor astia e pur comunista?
          Ai citit ce propun, sau esti Gica contra din principiu?
          Daca esti cu adevarat echidistant fata de ceea ce se intampla in Romania, daca iti pasa cu adevarat de tara ta, atunci ar trebui sa te intereseze derapajul in sine, nu culoarea lui.
    • +19 (19 voturi)    
      pai (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:10)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      majoritatea sint "revolutionari" care au trait bine mersi din "moca" de la stat, ce sa faca si ei cineva cred ca le-a impins mai multi bani decit lea dat basescu, si acu ' se dau reprezentanti poporului, cum naiba sa fie reprezentanti nostri eu nu ii recunosc pe nici unul
    • +12 (12 voturi)    
      Stafiile rosii (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:36)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Nu stimabile domn, nu sunt poporul roman. Sunt o mana de frustrati carora nu 'li se mai da' degeaba si care bineinteles ca vor inapoi, in vremurile in care aveau totul pe degeaba. Acum trebuie sa mai si munceasca, ceea ce e inadmisibil, to'arasi ! Indivizi care zbiara pe la canalele puturoase ale securistilor / infractorilor - patroni de presa, cica, si pe strazi, ca e dictatura si deci, 'Iesi afara, javra ordinara', 'Jos Basescu, Boc, Udrea, etc.'. Curat dictatura, mon-chér-ilor. Sunt convins ca si pe vremea lui Ceausescu, tot asa zbierati ca apucatii, erati tot un curaj si un civism. Sau aia n-a fost dictatura, asa cum o intelegeti voi ? Jalnice stafii ale trecutului rosu !
  • +64 (66 voturi)    
    ? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:32)

    dguina [utilizator]

    Reinfintarea PCR si inscrierea lui ca partid unic,in Constitutie,nu figureaza pe lista ?Dar abrogarea Codului Penal ?
  • +63 (65 voturi)    
    Un grup de comunişti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:33)

    Unu' [anonim]

    O grămadă de comunişti frustraţi; nu e de datoria statului de a garanta cuiva un loc de muncă...
  • +53 (55 voturi)    
    ninoooninooooooo (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:35)

    demaGOGU [anonim]

    salvarea, smurdul(sic:P) se audeeee
  • +59 (61 voturi)    
    adica (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:35)

    lmc [utilizator]

    "Sa fie bine, ieftin, chiar gratis si pentru toata lumea. Forever!".
    Fain! Wake up!
    • 0 (0 voturi)    
      ai uitat (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:10)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui lmc

      si de calitate...
  • +60 (62 voturi)    
    INCREDIBIL !!!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:36)

    Tase Rotta [utilizator]

    -Grupul solicita schimbarea regimului "prin orice mijloace legale".
    -dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si 'lustratiilor'


    Astia sunt veniti de pe Luna sau au scapat de la Spitalul de nebuni?
  • +63 (65 voturi)    
    Ma scuzati, (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:39)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Dar documentul asta pare a fi scris de comunisti...
    Citez numai prima cerinta: "locuri de munca GARANTATE" ?!?
    Adica, garantate de stat? Am ramas fara cuvinte...Imi pare rau ca solutiile reale, cele care ar putea fi discutate si aplicate pentru a face primii pasi spre normalizarea Romaniei, cel mai probabil nu le aude nimeni pentru ca nu sunt multi carora sa le pese de ele. Nu dorim doar sa facem galagie. Asta e alegerea noastra. Dixit.
  • +38 (40 voturi)    
    super (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:41)

    georgeb [utilizator]

    the commies are back; i for one welcome our new russian overlords
  • +48 (52 voturi)    
    asa incepe lovitura de stat! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:41)

    ingrozit [anonim]

    se ataca televiziunea (nu neaparat cu arme INCA), se scot sindicatele in tara contra "ciocoilor" si contra "bancilor", FMI etc, apare FSN numit Consiliul Natioonal al Soc. Civile. Asa a cazut guvernul Radescu in 1945 si ne-am pricopsit cu Ana Pauker, Dej (baga spaima in burgheji), incep nationalizarile. Cititi cu atentie "manifesul lor". Aflati cine il semneaza (intre altii): col.Dogaru, redactor sef al revistei ProPatrie, membru al Directiei Superioare Politice a Armatei!!! PS. Felicitari lui Mungiu Pippidi si Cr.Parvulescu: aveti compania care o meritati in cadrul Consiliului Societatii Civile!! PS2. Dle Maries, faceti ceva va rog!
    • +8 (10 voturi)    
      Cine este presedintele grupului ? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:01)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ingrozit

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/fostul-propagandist-dogaru-manipuleaza-rezervistii-934711.html
  • +4 (6 voturi)    
    none (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:42)

    seba [anonim]

    Caca maca!
  • +18 (20 voturi)    
    La lupta! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:43)

    Daniels22026 [utilizator]

    Romani adevarati, cei care munciti si vreti sa traim pasnic! Trebuie sa iesim si noi in strada, sa ne facem auzit cuvintul. Cei care ne-au ocupat strazile tarii se considera reprezentanti ai societatii civile. Daca nu-i combatem, inseamna ca ei sint glasul Romaniei. Haideti sa iesim din indiferenta, sa ne aparam democratia si valorile!
    • +5 (5 voturi)    
      hai la vot ! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:33)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      hai la vot nu la lupta. ce lu[pta te-a apucat. vrei democratie ? in democratie ce e pus prin VOT numai prini VOT poate fi dat jos. nu ca vin 1000 de isterici in strada si ti-a "libertate".
      imi pare rau de cei ce n-au dar cand ii vad pe aia in piatza tipand "li-ber-ta-te" ma apuca nervii. ce libertate nu au ? ei saracii nici macar nu stiu de ce sunt dusi in piatza.
      • +5 (5 voturi)    
        Sigur (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:10)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        Sigur. Numai votul conteaza. Si accept rezultatul oricare ar fi acesta.

        Dar strada creeza teama. Ar trebui sa ne facem auziti. La asta ma gindesc, si nicidecum la violente stradale.
  • +19 (21 voturi)    
    yeeeeeee! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:43)

    . [anonim]

    URAAAAAAAAA!!! Ne intoarcem la comuniiiiiiiiiism!!!

    •"1. Dreptul inalienabil si neingradit la munca decenta, fapt ce presupune:
    •a) Locuri de munca garantate, indiferent de varsta, persoanelor majore, prin contracte colective si individuale"

    asa! sa nu va mai verifice nimeni... sa puteti fura linistiti:
    "•6. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. "

    Hai! toti comunistii back in business, mai bine cereati si un partid unic:
    "•11. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si 'lustratiilor', a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare"

    Eu as mai adauga la punctul de mai jos: salarii si pensii minime pentru categoriile vizate mai jos la 3000 de euro:
    "•2. Dreptul inalienabil si nerestrictionat al cetateanului la proprietate mobila, imobila si de calitate (grad militar, titlu stiintific, pensie dobandita, drept de autor sau proprietate intelectuala, etc)"
  • +13 (15 voturi)    
    nu vreau sa citesc toata mizeria (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:43)

    mitica [anonim]

    asa ca va rog spuneti-mi cine este "cu voia dumneavoastra ultimul pe lista"... ca am impresia ca el a redactat revendicarile.
    chiar el, cel mai sarac si cinstit.
  • +27 (29 voturi)    
    GRETOS (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:43)

    alintimis [anonim]

    n-am crezut ca voi mai auzi astfel de revendicari comuniste dupa 22 de ani!
  • +25 (27 voturi)    
    Cred ca e clar pentru toata lumea! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:45)

    triciupa [anonim]

    Deci desfiintarea ANI, DNA, CNSAS, CNA, ICR si anularea "lustratiilor"!
    E limpede pentru oricine cam din ce hazna puturoasa a societatii romanesti emana acest dodecalog.
    Avem dovada irefutabila ca mafia securista isi asuma paternitatea haosului de pe strazi si avem si o motivatie a acestor actiuni: desfiintarea ANI, DNA, CNSAS...
    Pentru naivii care credeau ca toata tevatura din strada si de la televiziunile-pubela e rezultatul spontan al unor nemultumiri a venit momentul crudei desteptari: au fost din nou niste bieti pioni manipulati de aceleasi personaje sinistre care urmaresc inlocuirea "dictaturii" Basescu cu "democratia" patriciu-voiculescu-vantu.
  • +19 (21 voturi)    
    Romania ieri si azi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:46)

    petre [anonim]

    Comunismul nu a murit! doar s-a transformat!
    • +7 (7 voturi)    
      comunism (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:25)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui petre

      coooomunismu n-o murituuu',numa' o tzar s-o hoodinituuuu'...
  • +35 (37 voturi)    
    Consiliul xxxx (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:47)

    Cristi [anonim]

    Sigur textul nu e scris de USL si doar semnat de pacalicii aia? Ca prea aduc doleantele lor cu ce cere/sustine USL-ul. Dar poate doar mi se pare mie si aia chiar sunt tampiti.
  • +41 (43 voturi)    
    Lista PC (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:47)

    Cristian Botrez [anonim]

    Păi asta e lista pe care Voiculescu i-a dat-o lui Dogaru! Tare, frate! Libertate pentru securişti, nu? Asta vor.. ŞI asta. ;)
    • +8 (10 voturi)    
      Cica romanii au iesit sponta in strada .... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:29)

      John [anonim] i-a raspuns lui Cristian Botrez

      Acest consiliu o fi format din rudele fostilor sec si com
  • +38 (40 voturi)    
    Mircea Dogaru! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:48)

    ariona [anonim]

    Se pare ca acest individ are legaturi destul de stranse cu Dan Voiculescu.
  • +26 (28 voturi)    
    nu stiu in ce an traiesc (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:48)

    nico [anonim]

    pct 1 si 2 sunt ok in teorie (demisia si alegeri anticipate separate). In practica e cu totul altfel: cine are sanse reale nu, Crinut ? Mai bine lasa. Separate, dar daca se face o economie fiind comprimate ce e rau ? (lumea in RO nu a invatat ca banii statului tb optimizati la maxim). 1b se face tot cu romani, adica concetateni, sau sa se aduca din alte tari sau planete. La cele 12 pct: 1a era pe vremea lui Ceasca (cat era si atunci). Restul la pct 1 e in fct de cat dau patronii (nu statul) si apoi de cat poate strange statul sa imparta (daca patronii contribuie putin, se da putin). Pct 2 -12 au chestii cu iz de tilp inainte de '90, deci Coreea de Nord ar fi cel mai aproape de cele scrise acolo. E clar facuta de insi care s-au "propasit" inainte si le lipseste ordinea de atunci.
  • +43 (45 voturi)    
    CNSAS (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:52)

    silvdx [utilizator]

    asta ii doare pe ei, ca se vor descoperi anume dosare, dumnezeule !
    • +15 (17 voturi)    
      as rade... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:14)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui silvdx

      ....daca nu as fi in tara asta...
      poate ar trebui sa plec naibii sis a rad dupa...
      -desfiintarea Diviziei Nationale Anticoruptie (cum mama masii sa vrei desfiintarea asa ceva?!)
      -locuri de munca garantate de stat?! Cum poate statul sa garanteze locuri de munca cand statul nu detine propietati ?! (industria & economia e privata)
      -ce inseamna salariu / pensie decenta? militari in rezerva cer asa ceva... asta e culmea nesimtirii...

      Sa imi zica cineva ca un grup de cetateni... s-a trezit sa protesteze ca vrea desfiitarea DNA o consider cea mai buna gluma
    • +13 (15 voturi)    
      Democratia in pericol (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:37)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui silvdx

      "Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. "

      USL profita de agitatia inconstienta din strada, lanseaza fumigene si ataca direct justitia. Cea mai mare problema ramine tot coruptia, iar profitorii ei sint in toate partidele si in multe institutii si organizatii. Acestia arunca in lupta toate mijloacele. Nu le mai pasa de nimic. Incearca sa evite condamnarile penale.
  • +19 (21 voturi)    
    Stupiditate maxima (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:53)

    Radu [anonim]

    Doar punctele 1a si 1b sunt suficiente pentru a garanta falimentul oricarui stat.
  • +20 (22 voturi)    
    somnul ratiunii naste d-astia (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:54)

    cris19 [utilizator]

    nu stiu voi dar eu am ras.
    "b) Libertatea alegerii locului de munca" - eu vreau sa fiu CEO la Apple. sa nu va prind ca ma ingradeste careva.
    "2. Dreptul inalienabil si nerestrictionat al cetateanului la proprietate mobila, imobila si de calitate (grad militar, titlu stiintific, pensie dobandita, drept de autor sau proprietate intelectuala, etc)" - vreau sa fiu doctor in geologie si sergent major.

    si dupa ce am ras am dat-o in plans. Oamenii astia chiar sunt la conducerea a ceva?
  • +10 (12 voturi)    
    Societatea civila. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:54)

    jackie [anonim]

    Bai astia cu sindicatul,ma opun,categoric ati uitat cu buna stiinta sa-l cooptati si pe Petcu sindicalistu.Si ala urla pe la manifestatii pentru sprijinul clasei muncitoare si umplerea conturilor lui cu euro.Asa ca,fiti cinstiti,nu-l uitati sii pe Luca cel Sfint.Iar d-nei Pipidi ce sa-i transmit?Sa traiti cucoana ,ca faina gasca aveti ,pe la Consiliul societatii Civile.Dogaru,este cel mai cel .Ha,ha,ha,ha!
  • +11 (13 voturi)    
    CUZA,Codreanu,Antonescu. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:54)

    nu ma reprezinta [anonim]

    cererile lor sunt barbologie curata,clisee far cap si coada.As fi vrut;
    -descentralizare si reducerea nr de prefecturi
    -reducerea nr de parlamentari
    -suspendarea totala a indemnizatiilor de revolutionari( cetateniiTimisoarei si un sfert din Bucuresti sunt singuri revolutionari adevarati,restul sunt profitori).
    -reducerea taxelor notariale.
    -masuri drastice pentru combaterea coruptiei din justitie
    -inaintea bacalaureatului dat de elevi sa intre profesorii si sa dea aceleasi subiecte sa vedem cati din pseudo-intelectuali astia iau examenul.
    -...etc,deci acesti "reprezentanti " nu reprezinta pe nimeni.
  • +18 (20 voturi)    
    Protestatarii... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:55)

    Lili [anonim]

    Protestatarii ,sunt o masa pestrita de manevra a usl...Multi nu stiu de ce sunt in strada, manipulati de cativa renumerati de opozitie.. Ce ma doare ca Piata e un loc sfant unde, unde atatia si-au dat viata pentru libertate, si au venit ei cu revendicari ridicole , consider o profanare a cestui loc..Noi nu vandalizam nici nu jigneam...Rusine la organizatori !!
    • -1 (1 vot)    
      Daca ai citat,,, (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 12:53)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui Lili

      Din Caragiale trebuia sa pui "renumerati" in ghilimele.
  • +14 (16 voturi)    
    hai la furat (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:56)

    MirceaA [utilizator]

    de fapt astia cred ca sunt Asociatia Hotilor Liberi. Nu vor nimic altceva decat legalizarea hotiei.
  • +14 (16 voturi)    
    va dati seama (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:57)

    dorel [anonim]

    va dati seama ce cer acestia, cine se ascund in spatele manifestantilor, unii, nu toti,aceea petitie de revendicari, banuiesc ca este scrisa de dan voiculescu
  • +17 (19 voturi)    
    Astia, la pct.1, vor comunismul inapoi... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:57)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Si aici e mana lui Dogaru, marele militar-istoric, care a dat lupte nenumarate cu hartoagele la un institut de istorie militara si plange in pumni ca i s-a redus pensia... Pai daca a fost mai mult civil decat militar...asta e.



    P.S. Iar documentul, de bine ce l-au citit, are si greseli...
    Cica: "govern", "indifferent".
    Autocorect-ul vrea in engleza, ce sa-i faci...
  • +6 (8 voturi)    
    mirobolant (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:57)

    anonymous [anonim]

    mergeti .....
  • +15 (19 voturi)    
    Revolutionari! Mi-e greatza! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:58)

    neagoe [utilizator]

    Voi vota cu partidul care se va opune acordarii indemnizatiilor "revolutionarilor" lui Ilici, cu partidul care va afirma public acest lucru si-l va include in programul de guvernare. Partidele care tac sau se opun nu fac decat sa afirme modul in care doresc sa perpetueze lenea si hotia in aceasta tara. Merita astfel de indemnizatii doar urmasii, rude de gradul intai ai celor cazuti in '89 si ranitii. Atat! Eroii adevarati nu cer sa fie platiti, jigodiile, da!

    Mi-ar fi greatza sa-mi pun semnatura langa cea a unui revolutionar mercenar. Si orice roman de bun simt ar face la fel.

    Oportunistii, securistii si mahalaua incolonata (= platita) ma vor contrazice!
  • +12 (14 voturi)    
    eee, contra astora... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 16:59)

    CCC [anonim]

    ies si eu in strada! Deci, o punem de-un miting?
    • +7 (7 voturi)    
      Da (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:54)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      .
    • +11 (11 voturi)    
      De-abia astept! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:03)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      Hai s-o facem sambata.
      Pe la ora 16; organizat si cu autorizatie. Voi cei din Bucuresti puteti obtine autorizatie.
      Hai, eu aduc un autocar!
      • +2 (2 voturi)    
        Rabdare (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:54)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        Mai ai putintica rabdare.
    • +5 (5 voturi)    
      y (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:40)

      vh [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      unu-n plus
  • +11 (11 voturi)    
    Mai... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:01)

    Xulescu [anonim]

    ... eu sunt de acord cu desfiintarea CNSAS, insa in schimb sa se faca naibii publice toate dosarele fostei securitati. Exact cum s-a facut in fosta RDG cu dosarele STASI. In acest fel nimeni n-ar mai avea nimic de ascuns sau/si de obiectat.
  • +19 (21 voturi)    
    E o gluma? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:02)

    poanta [anonim]

    e o gluma, nu? a venit 1 aprilie?

    daca sunt seriosi hai sa facem o cheta sa le luam bilete pentru coreea de nord, e exact ceea ce cer
  • +16 (18 voturi)    
    Ce le recomand acestor militieni iesiti la pensie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:03)

    Rezon [anonim]

    Daca vor sa schimbe "regimul" prin orice mijloace legale, sa-si faca partid si sa candideze in alegeri. Le urez succes. The sky is the limit.

    Daca vor loc de munca garantat, le dau adresa ambasadei Republicii Democrate Coreene:
    Şos.Nordului Nr.6, Sector 1, Bucureşti. Telefon/Fax: (0040-21) 232 1994;
    Le urez succes si viata sigura, cu serviciu garantat, la stat. Sa nu uite, cand pleaca, sa-si ia cu ei un teanc solid de batiste, pentru jelania de la urmatoarea trecere in eternitate a Conducatorului.

    Iata, exista solutii.
  • +16 (18 voturi)    
    FANTASTIC!!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:03)

    nano2k [utilizator]

    unde ma pot dezice de acest asa-numit consiliu al societatii civile??? //

    cum sa desfiintezi exact institutiile care opresc furturile???

    ce sa mai vorbesc de celelalte doleante??? nu-mi vine sa cred ca in anul de gratie 2012 inca mai iese cineva in strada sa ceara asa ceva!!!
    • +6 (6 voturi)    
      In strada (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:56)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Te poti dezice in strada, cind va fi momentul ne vedem acolo.
      • +7 (7 voturi)    
        OK (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:24)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Voi fi pe faza. Sincer, chestia asta ma scoate si pe mine in strada. Nu e posibil asa ceva.

        Ii inteleg pe de o parte pe cei care sunt acum in strada, insa sunt sigur ca numai 5% din ei sunt USL-isti convinsi. Apoi cam 30% sunt intr-adevar golani care sparg, rup, incendiaza, etc. Restul sunt oameni care intr-adevar au probleme create mai mult sau mai putin de ei insisi, oameni care din pacate platesc acum prostiile facute ori de ei ori de altii.

        Dar, de aici pana la a duce Romania inapoi cu juma' de veac, e cale lunga.

        "Pe aici nu se trece!"
  • +15 (17 voturi)    
    strada (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:03)

    lmc [utilizator]

    eu n-am iesit in strada din varii motive, dar aceasta "vointa a societatii civile" instiga la iesire in strada! Impotriva lor, a semnatarilor!!! Vadim mai lipseste dintre ei si-s nebuni cu acte in regula.
  • +17 (19 voturi)    
    Exact la asta se referea dl Baconschi (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:03)

    Dudu [anonim]

    E! exact la asta se referea dl Baconschi câna i-a catalogat drept: "mahalaua violentă şi ineptă, încolonată." Acum vedem ce mare dreptate are.
  • +11 (13 voturi)    
    si, cu voia dv., cine'i ultimul pe lista, (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:06)

    panfilica [anonim]

    mai draga?
  • +14 (16 voturi)    
    Acum stim cine sunt protestatarii. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:07)

    mircea [anonim]

    Nu sa gresit cand sa spus ca protestatarii sunt puturosii si excrocii.Cererile lor la aceasta categorie ii incadreaza.Cand cer locuri de munca garantate,sper ca se gandesc ca acestea sa fie si obligatorii.Asa,ca sa fie meniul complect.
  • +15 (17 voturi)    
    comic! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:07)

    airamerica [utilizator]

    Haideti ca am terminat ziua cu o nota comica... bravo baietzi, dar ati uitat sa adaugati:
    - subventie 100% la bere si benzina
    - ieftinirea tigarilor
    - concediu obligatoriu in Hawai platit de stat
  • +13 (15 voturi)    
    Iaca, na! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:07)

    Mih. [utilizator]

    Au iesit la iveala "teroristii" lui Iliescu din '89!
    Ce-i, baieti, nu v-ati terminat treaba?
    Va bat dosarele la usa si voi ati luat-o langa-balanga prin targ?
  • +9 (11 voturi)    
    La fel de incredibil (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:08)

    Cretu [anonim]

    Si cine vreti voi sa iasa la alageri,ma rog?
    Micul Titulescu care este inca la gradinita impreuna cu Crinut administratorul de biblioteci?Nu stiti ce va doriti.Mai bine sa nu se intample.
  • +12 (14 voturi)    
    Asha ma baieti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:09)

    bogdan [anonim]

    Sa priceapa si griveii (vorba unui clasic in viata) cine-s protestatarii.
    Deci doriti desfiintarea DNA, ANI, CNSAS,

    Ca sa nu mai spun ca a cere alegeri anticipate inseptembrie cind alea la termen sunt in noiembrie arata o doza si mai mare de inteligenta.
  • +10 (12 voturi)    
    multe vor (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:09)

    andimi [utilizator]

    nu vor si desfiintarea Politiei, Jandarmeriei si salarii de 5000 euro de fiecare???
  • +7 (11 voturi)    
    tara condusa de comunisti (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:11)

    eu [anonim]

    Cat de tampit e poporul roman sa fie condus si manipulat dupa 22 de ani tot de securisti.
    Si Basescu este o panarama secursita de de 10 mai mic decat astia din USL care vor la ciolan cu orice pret.
    Lista asta a fost redactata 95% de Voiculescu. Ce ar avea revolutionarul impotriva DNA si politiei police?? Cat de manipulati pot sa fie prostii frateeee?!?!??!
  • +12 (14 voturi)    
    dreptul de a nu face puscarie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:11)

    mihai [anonim]

    Adunatura asta de fosile comuniste a uitat sa-si ceara dreptul de a nu face puscarie indiferent de numarul bancilor devalizate si a persoanelor excrocate. In cazul lui Dorin Lazar Maior asta e prima cerinta, dar cred ca a trecut-o pe o anexa secreta la documentul atasat.....
  • +11 (13 voturi)    
    Consiliul National al Societatii devenite Civile d (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:12)

    adrian [anonim]

    Mai bine ar fi denumit Consiliul National al Societatii devenite Civile dupa 1989.
  • +15 (17 voturi)    
    Domnilor, lucrurile iau o intorsatura urata ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:12)

    anonim [anonim]

    cred ca e momentul sa ne trezim , si vorbesc foarte serios acum ! hai sa lasam gluma deoparte si sa fim realisti ! gata, comunismul si-a dovedit incompetenta dupa aproape 70 de ani ! s-a terminat ! competitivitate ! lupta pentru locul de munca si aprecierea pentru inteligenta !
    deci, daca asta vor cei din piata, va rog frumos, domnilor guvernanti, va rog sa luati masuri pentru protejarea drepturilor noastre si nu ne fortati sa plecam din tara. o vom face cu totii mai devreme sau mai tarziu !!!!
    Este extrem de grav !!!!!
  • +15 (17 voturi)    
    Locuri de munca garantate (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:13)

    roflcopter [anonim]

    Mai si eu care m-am chinuit sa fac o facultate si un master, cand colo pot sa am loc de munca garantat si fara sa stiu nimic.
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:16)

    kansas [anonim]

    CNSC...bah, de cand va caut...v-ati uitat in gara Platforma program, aia in original :

    ''Platforma-program propusă de Partidul Comunist în vederea alegerilor.''

    brrrrr...hai, ca nu tre' sa-mi multumiti ;)
  • +7 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:16)

    kansas [anonim]

    CNSC...bah, de cand va caut...v-ati uitat in gara Platforma program, aia in original :

    ''Platforma-program propusă de Partidul Comunist în vederea alegerilor.''

    brrrrr...hai, ca nu tre' sa-mi multumiti ;)
  • +12 (14 voturi)    
    mda... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:17)

    Laurentiu78 [utilizator]

    si eu cand zic ca alde marinelu' sunt mai putin rai decat astia sunt luat drept postac portocaliu...

    Mi-au trecut fiori pe spinare. Imi vine greu sa cred ca in Romania anului 2012 mai exista asemenea nivel scazut de educatie, si mai mult ca au drept de vot!

    Uite cum s-au lasat manipulati. Ca oile. Exact ca oile la macelar.
  • +13 (15 voturi)    
    Si iata-ne in plin Caragiale... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:18)

    Victoria [anonim]

    Ca tot e anul lui!
    Caraghiosii astia chiar n-au simtul ridicolului?
  • +10 (12 voturi)    
    parazitism... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:19)

    Kostas [anonim]

    Haideti fratilor sa iesim si noi in strada, noi cei care suntem impotriva parazitismului social... Noi cei care nu suportam sa-i mai intretinem pe spatele nostru pe milioanele de "asistati social" - si nu ma refer la pensionari si copii, bineinteles...
  • +10 (12 voturi)    
    daca asta se cere (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:22)

    anton [anonim]

    Daca asta cere societatea civila, suntem varza. Sa tragem obloanele, sa dam drumul la gaze si ..adio. Sau sa ne caram foarte repede cat se mai poate. O astfel de societate este pierduta si ingropata. Astalavista baby!
  • +11 (13 voturi)    
    Mai intai au trimis "ultrasii". (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:23)

    Vrajitoarea Parbriza [anonim]

    Revendicarile astea par a fi - la prima vedere - redactate in sala de terapie de grup de la Balaceanca.
    Daca le cercetam mai atent contextul, incep sa semene cu drogurile pe care le distilau taranistii in aceeasi Piata a Universitatii prin mai 1990.
    Aburi securisti ca sa arunce totul in derizoriu.
    Din pacate, suntem inca o tara de prosti.
  • +11 (13 voturi)    
    revolutie mafiota (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:28)

    Alex Valahul [anonim]

    hopa, asta nu e (numai) o revolutie comunista, este una mafiota.
  • +11 (13 voturi)    
    Antonescu si revendicarile... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:31)

    echos [anonim]

    Ieri de la tribuna parlamentului d-l Antonescu declara "Protestele care au loc mereu si in fiecare zi in peste 60 de localitati inseamna mult mai mult decat ceea ce vedem in strada
    Acesti oameni exprima o coplesitoare majoritate a cetatenilor Romaniei"
    daca asta e vointa pe care el o vede si sustine.... imi iau bilete spre germanica!
  • +11 (13 voturi)    
    Niste comunisti inca vii (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:31)

    leonard [anonim]

    E incredibil, sunt de-a dreptul stupefiat, nu-mi vine sa cred, nu e posibil.Vor sa elimne punctul 8 de la Timisoara asa-zisa lege a lustratiei, sa desfiinteze DNA-ul si restul, si sa traim intr-un stat stalinisto-USL-ist ca tot folosesc ei termenul.Sunt demni de Lenin si Stalin cei care fac parte din Consiliul acesta abject, mi-e rusine de acest asa-zis consiliu in care membrii lui nu vor inceta decat sa fure, sa minta si sa pacaleasca atata timp cat vor trai...Doar cu senectutea care nici de data aceasta nu ne ajuta.Pacat.
    O sa plec oricum din tara la studii, dar acum chiar ma bucur cu adevarat.Poate peste ani si ani se va schimba vechea generatie decomunisti- regalisti- penelisti- ce mai adunatura eterogena de idei politice si totusi comuna prin simpla dorinta de jaf la drumul mare- sunt exasperat si oripilat...
    Dumnezeu cu mila...
  • +9 (11 voturi)    
    subtire (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:31)

    gigi [anonim]

    pai si politia nu o desfiintam? si scolile, ca ne enerveaza cand suntem mici
  • +11 (13 voturi)    
    culmea nesimtirii (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:34)

    dumitru_vaduva [anonim]

    Semnatarii acestor revendicari sunt "pensionarii nesimtiti" si "falsii revolutionari" sau revolutionarii de televizor.Ei si-au pus viata in pericol vizionand revolutia la tv.Nu va e ma rusine,trogloditilor sa cereti de pomana? Mars la munca.Eu am 64 de ani si muncesc pe rupte toata noaptea,ca sa-mi castig existenta,iar voi cereti de pomana.La munca puturosilor! Un om poate munci foarte bine chiar pana la 70 de ani,daca nu e puturos.
  • +10 (14 voturi)    
    Revoltator! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:36)

    George [anonim]

    "Grupul" asta reprezinta scursura societatii romanesti. Cozile de topor s-au autointitulat "societate civila"? Hahahaha!!! Cine? Apevistii, securistii aia si "revolutionarii" lu' peste prajit sunt "societatea civila"? Hahahaha! Ce nerusinati!
    • +2 (2 voturi)    
      Astia , (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:30)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui George

      sustinuti de o campanie publicitara buna-si au unde(...),castiga alegerile cu peste 70%.
      Si cu asta,basta!
  • +11 (13 voturi)    
    revolutia comunistilor.... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:36)

    dadan [utilizator]

    asta deja e prea de tot .... deja melancolicii comunisti care au plins la revolutie( au plins de ciuda nu de fericire) au devenit tot mai iritati de democratie si practic cer revenirea la comunism.... adica vor sa fie lucrurile ori ca pe timpul lui nea Nicu ori ca pe timpul lui nea Nelu dar clar nu mai suporta o Romanie unde nu se mai poate fura , turna , sta cu mana intinsa dupa locuri de munca sau ajutoare sociale.... acesti paranormali , neadaptati , dinozauri ai societatii romanesti ar trebui sa se numeasca Consiliul Natrional Securist si Tortionar .... caracatita securista inca mai zvacneste... se pare ca n-au murit toti, sunt chiar multi si isi cer drepturile....de dreptul la puscarie ce ziceti stimabililor?
  • +8 (10 voturi)    
    Paler (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:39)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    au reusit sa-i intineze numele si lui Paler: "Petrisor Mandu - presedintele Aliantei pentru Respectarea Democratiei "Octavian Paler"
  • +10 (12 voturi)    
    Niste gunoaie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:41)

    Florin [anonim]

    Daca scursurile astea isi pun in aplicare planurile FSB-iste, sa vedeti voi ce-i aia iesire in strada. De-abia atunci aceste cozi de topot vor fi maturate definitiv din tara asta, nu ca in decembrie 1989. Cand toti criminalii si tortionari au scapat cu fata curata. Dogaru asta ar trebui arestat. Stiu serviciile de ce.
    • 0 (0 voturi)    
      80% (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:36)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Florin

      din populatia Romaniei gandeste ca ei;daca reusesc sa-si popularizeze "platforma" -si au unde- e jale.
  • +10 (12 voturi)    
    emigrati (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:41)

    Dan Voiculescu [anonim]

    emigrati "fratilor" .... Ati gresit crezand ca va merge pana la capat !

    Tatal meu este fost revolutionar si avea o pensie de 3.600 Ron de pe urma aceasta plus scutiri de taxe si impozite... A fost ranit si si cu toate astea cand i s-au taiat drepturile nu am comentat pentru ca stiam ca nu este corect !
    Multi suntem saraci, la toti ne este greu ....solutia este mai simpla decat protestul !
    LA MUNCA !!!
  • +8 (10 voturi)    
    Cine sunt ei de fapt? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:47)

    Victor [anonim]

    Desfintarea pentru Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS? Asta e problema de fapt!... Cati dintre ei sunt fosti securisti???
  • +7 (9 voturi)    
    Cerinte absurde (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:49)

    Ashu [anonim]

    Frumoasa impletire a sistemului comunist si a celui capitalist in punctele 1 a si 1 b. Vor si loc de munca garantat, dar vor si pe alese, sa nu fii obligat sa te duci unde primesti repartitie, ca pe vremea lu ceasca. Un fel de ce bine e sa fie bine. Ai de capul lor, discrediteaza miscarea de protest cu asemenea doleante halucinante.
  • +8 (8 voturi)    
    aiurea! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:53)

    aiurea [anonim]

    Dar cine le da dreptul sa vorbeasca in numele tuturor ? Sa desfiinteze DNA si ANI care erau pana acuma singurele mechanisme (chiar daca nu complet functionale) care penalizau coruptia. Cred ca ei ar trebui sa fie anchetati in primul rand!
  • +8 (8 voturi)    
    huo comunistilor (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:54)

    blana [anonim]

    Dupa 22 de ani, astia vor comunism? Si cica sunt si revolutionari printre ei? Nu reprezinta in nici un caz societatea civila. De fapt, care societate civila o reprezinta? fosti membri PCR? Sau?
  • +10 (10 voturi)    
    Totul se rezuma la PCR reloaded (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:55)

    George [anonim]

    Iata, "mahalaua violentă şi ineptă, încolonată." Cata dreptate are Baconski. Cand te gandesti ca in spatele acestor nemernici cu nostalgii comuniste sta turnatorul Felix.... Romania e pierduta definitiv daca aceste elemente antinationale vor ajunge la putere.
  • +7 (7 voturi)    
    Daca domnii acestia s-ar fi coalizat in anii '80! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:55)

    abc [anonim]

    ar fi facut istorie! Acum fac greata. Un fel de 'tea party; inversat, jalnic si intrucitva comic. Clar o asociere de intereste pro-comunistoide. Principiile sint admirabilie, sursa si afilierea - nefrecventabile si compromise. Inca o data, oare de ce nu am auzit cererile astea in anii '80?
  • +7 (9 voturi)    
    ptr. consiliul soc. civile (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:56)

    luci30 [anonim]

    vreti o noua ordine in RO ....f b .dar mai intii si intii vaceti ordine intre cei 27.000 revolutionari aparuri dupa 2004 si pe urma mai vorbim ,....tinid cont ca si astia sunt platiti si avantajati de de noi restul platitori onesti de taxe si impozite,revolutionari fara documente ,nu mercenari
  • +9 (11 voturi)    
    iar punctul 13 trebuie sa sune cam asa (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:58)

    Valentin Nemes [anonim]

    Mos Craciun dupa ce si-a facut autocritica sa fie inlocuit, cu unanimitate de voturi, cu Tov. Mos Gerila care este din mijlocul oamenilor muncii cu spirit combativ tovarasi, patriot neobosit, multilateral dezvoltat si nu permite amestecul in treburili interne. Cadourile vor fi de la stat garantate prin Constitutie iar Anul Nou va fi la sfirsitul fiecarei luni adica la sfirsitul lui ianuarie vom avea Anul Nou de Ianuarie s.a.m.d.
  • +8 (8 voturi)    
    Bai Dorineee Lazaree Maiorule : (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:59)

    Alexandru Popescu revolutionar adevarat [anonim]

    Nici o lege nu spune "nu fura"; toate spun insa : "daca te prind ca furi ..."
    In rest, toti imbuibatii :
    - Blocului National al Revolutionarilor din Romania,
    - Asociatia de Actiune Civica Internationala a Revolutionarilor din Decembrie 1989,
    - Sindicatul National al Revolutionarilor -terenuri, case, spatii comerciale
    - Liga Nationala a Revolutionarilor din Decembrie 1989,
    - Federatia Nationala a Muncii (FNM, federatie sindicala Rovinari),
    - Federatiei Sindicatelor din Justitie (FSJ)- astia sunt cei mai nerusinati ,
    - Sindicatele din Spitalele CFR (USS-CFR) - dati mai spagile inapoi!
    Toti mancatorii de bani nemunciti si de gunoi .Toti trantorii
  • +6 (6 voturi)    
    comentariu (Marţi, 24 ianuarie 2012, 17:59)

    dan.h [anonim]

    doamne iarta-i ca nu stiu ce fac Cred ca locul lor nu e intr-o societate democratica ,emigra-ti fratilor in Coreea de nord acolo nu mai mai aveti de a face cu institutile pe care voi vreti sa le desfiintati ,dar trece-ti si pe psihiatru ca zau ca aveti nevoie
  • +8 (8 voturi)    
    Numai atata? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:02)

    mariage [utilizator]

    Si Nastase nu este printre semnatari? Eu le-as propune sa mai ceara mutarea capitalei la Bolintin, Dunarea sa treaca pe la Petrosani, Muntii Apuseni in delta, Harghita si Covasna in Oltenia. Cine este de acord cu mine sa semneze sub comentariu si maine le vom completa cererile la guvern si Cotroceni.
  • +8 (10 voturi)    
    consiliu national pe dracu... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:02)

    Dumitru lui Nae [anonim]

    Ha ha ha ... posesorii de cartoane bondriene au deja revendicari! Iar faptul ca sunt seminanalfabeti ii face amuzanti. Totusi nu e de gluma, de vreme ce "emanatii" loviturii de stat din 1945 erau la fel...
  • +8 (10 voturi)    
    contrarevolutie (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:04)

    mihai [anonim]

    de bine de rau revolutia confiscata de bolsevicul iliescu si psd ul sau neocomunism,a avut o evolutie catre o cale democratica,dar ce doresc acesti besmetici este strigator la cer vrea sa ne intoarcem inainte de 89 ,chiar vrea sa iesim cu totii in strada sa aruncam in dambovita gunoaiele oameni buni scotand in fata asemenea scursuri demult cazute in canalele istoriei riscam un razboi civil
  • +6 (8 voturi)    
    bere gratis (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:09)

    chiuariu [utilizator]

    daca puneau si punctul asta, mai mergea. pentru prima oara vad unanimitate la voturi. doarme usl-ul sau sindicatul rezervistilor?
  • +4 (4 voturi)    
    mai bine i-ar spune fsn.. (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:14)

    all [anonim]

    la cum suna unele cereri.. poti sa-i spui fsn acestui grup... eu vedem numai lucruri bune in a se protesta (pasnic).. dar... nu asta e ceea ce ma asteptam... ma asteptam ca fostii comunisti sa dispara de tot, nu sa fie reactivati... pacat...
  • +3 (3 voturi)    
    !!!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:19)

    garf [anonim]

    Nu m-as mira ca la mijloc sa fie vorba tot de USL! ... adica bag mana in foc ca is ei ... !
  • +4 (4 voturi)    
    punctul 13 (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:28)

    gore [anonim]

    iesirea urgenta din NATO (gata cu rachetele americane) si UE a României si alipirea la C.S.I. Doar si Voronin este cu noi.
  • +5 (5 voturi)    
    . (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:29)

    uzu [anonim]

    ma gandesc cum poti trata serios o asemenea tampenie. auzi ... locuri de munca garantate :)))
    adica toti incompetentii care nu-s instare sa fara nimic si dorm toata ziua, sa poata trai pe spatele meu.

    ma uit asa si vad cate asociatii au revolutionarii din 89 ... cati dinitre ei au participat oare la rmiscarile de atunci.

    oricum, penibile cererile. au ajuns asociatiile de mana a 7a sa ne spuna cand sa demisioneze presedintele tarii si cand sa tinem alegeri.
  • +3 (3 voturi)    
    completare (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:29)

    Liana [anonim]

    Consiliul National al Societatii Civile , completare :
    Pct.13. Jos Pora,Patapievici si Culcer.

    Dar am si eu un punct de vedere de care doresc sa tina cont acest CNSC emanat in aceste zile si format din diversi presedinti de comitete si comitii.
    Punctul meu de vedere este ca m-am cam saturat de astfel de manifestatii si manifestanti care deja repeta ca o moara stricata refrenul scris de opozitie.Azi le-a casunat pe TVR ca nu transmit atat cat ar trebui ce se intampla in tara ,dar oare nu m-am plictisit sa aud si sa vad non stop pe celelalte canale ce se petrece ? Vorba cu muta canalul mai este valabila in acest caz?
    Eu sunt de acord ca trebuia un dus rece tras puterii,un semnal de alarma ca lumea este disperata si cred ca puterea a inteles ca nu-i de gluma cu o masa de oameni paupera.Dar acestor oameni li s-a inoculat sistematic un venin care se numeste "ura" si cu acest lucru eu personal nu sunt de acord.Au ajuns sa urasca de la DNA,ANI,CNA,ICR etc. pana la jurnalisti care-si fac si ei meserie ca si ceilalti care tin seringa in mana si ne injecteaza zilnic'ura". De ce cei din urma sunt mai buni decat primii ?De ce? pentru ca este de bonton sa fi in opozitie ? De 22 de ani am tot fost in opozitie si cu ce m-am ales .Cu nimic.De data aceasta incerc sa inteleg ce au facut guvernantii si in mare masura sunt de acord cu ei.
    Sper ca de maine sa se schimbe vremea si vremurile,sa ne ducem toti pe la casele noastre si sa asteptam ca cei mai buni dintre ei sa castige.
  • +5 (5 voturi)    
    revendic (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:31)

    Rezon [anonim]

    Eu, in acest moment, revendic trei drepturi inalienabile:

    (1a) - dreptul inalienabil de a-mi alege locul de munca de Presedinte al Romaniei;

    (1b) - dreptul inalienabil de a mi se da cate un smartphone pe trimestru (ultimul tip), si cate o colectie completa de basti, pantaloni mulati si esarfe pe trend, ca sa-mi pot implini vocatia si nevoile de hipster anticapitalist;

    (2) - dreptul inalienabil de a transforma Piata Universitatii in cel mai pe trend club din Eurasia: Clubul Hipoccupy la care sa se dea abonamente gratuite la toti hipsterii anticapitalisti si la alti tovarasi de drum (oengisti in cautarea propriului suflet, microbisti cu constiinta civica, cadre militare in retragere si in rezerva, jurnalisti independenti de la Antena 3 etc).

    Jos Dictatura! Ocupati!
  • -2 (4 voturi)    
    Incet cu pianul pe scari (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:32)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    Nu zic, unele din revendicari nu sunt ridicole. In acelasi timp sunt foarte curios cine facea parte din acel grup. Semnatarii ca semnatarii, dar cei din grup ce parere au? Fac parte din fostii sau din actualii? Ma intelegeti ce vreau sa spun.
  • +6 (6 voturi)    
    CNSAS? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:36)

    daniel [anonim]

    Nu vreau sa fiu rautacios sau sa jignesc pe nimeni dar acesti stimabili domni (pe care recunos ca nu am avut ocazia de ai intalni dar pe care ii consider prin natura functiilor de conducere pe care le detin) au citit aceasta aberatie de document-proclamatie?
    a) Locuri de munca garantate, indiferent de varsta, persoanelor majore, prin contracte colective si individuale! cum vine asta?
    b) Libertatea alegerii locului de munca! cine pe cine mai obliga azi sa munceasca sau nu si unde? app. si eu vreau sa muncasc ca inginer nasa! dar am terminat filozofia.... se pune?
    c) Salarii decente! ce inseamna decent:100, 1000, 10000, 10000000? in functie de ce calcul sau raport...

    Si cireasa de pe tort:
    Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie( pana aici e cat de cat ok la modul ca se lasa loc de interpretare, constitutia are si ea niste hibe etc) dar desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. acum serios ce cetatzan normal ar cere asta, care protestatar de la universitate vrea desfintzarea DNA? si apropo bai comunistilor in rezerva preluati acum de felix: CNSAS a fost prea bland cu voi! Ponta ziceai ca ai fost in Piata in 90? dupa cartofi?ardei sau..? unde iti e reactia la asemena aberati sau tu esti cu strada orice ar zice?
  • +7 (7 voturi)    
    astia ne iau la misto??????? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:41)

    gigi [anonim]

    sincer ,,sunt apolitic .dar m-am saturat de papagalii astia de demonstranti .....ce dracu?!!! vin 500 de oameni si fac scandal ca ei Vor ??? dar de munca n-au auzit?????
  • +3 (3 voturi)    
    de unde au iesit asemenea 'emanatii monstruoase"?? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:47)

    gigi [anonim]

    De unde au iesit asemenea monstri cu asemenea emanatii care se dau drept'poporul roman""???? toti revolutionari care au supt ca niste capuse pina au crapat si vor sa crape in continuare si ....cadre militare disponibilizate... de bune ce erau!!!RUSINE!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Nu pot sa cred! E incredibil! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:53)

    Delu [utilizator]

    Daca presedintele tarii sau PDL, PNL (poate se trezesc), UDMR sau PNTCD sau alt pardit care se declara democratic (in afara de PSD) macar iau in discutie mizeria asta! Eu nu ma mai intorc in tara!

    P.S. Renunt la studile doctorale si la bursa doctorala! Mai bine ma apuc si livrez pizza in UE si traiesc in exil decat sa vad iar Romania sub comunism!
  • +3 (3 voturi)    
    grupuri, grupuri (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:56)

    Ari3s [anonim]

    acest grup, nu cred ca este serios.
  • +7 (7 voturi)    
    Rusine!! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 18:59)

    Cocolina [utilizator]

    Rusine!!!!!!!!!!!Cat sa va mai induram???
    Rusine protestatarilor!Am ajuns ca o mana de oameni sa pretinda ,ba mai mult,sa oblige guvernul sa ne intretina pe toti,sa desfiintam institutiile statului care lupta impotriva coruptiei....o sa ajungem mai rau ca in Bangladesh!!!
  • +5 (5 voturi)    
    nu ma reprezinta (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:10)

    Lalaila [utilizator]

    este o gluma, nu?
  • +5 (5 voturi)    
    comunism de lux (Marţi, 24 ianuarie 2012, 19:55)

    Duie Mragnea [utilizator]

    De unde a aparut Frontul asta ? Miroase a Iliescu...Sa le dea salarii grase, locuri de munca garatate, basca prime, beneficii, concedii, alocatii, asigurari gratuite, fara control anti-coruptie, case (de calitate !), concerte de muzica populara, mititei si bere...si nici un cuvint despre munca ! Dar nici Iliescu nu s-a putut tine de cuvint, desi a avut o tara de vindut tot nu a putut acoperi nota de plata ! Acum, dupa ce mai totul a fost privatizat de cumetrie (cum zicea acelasi Iliescu) cine ar putea plati pentru un comunism de lux, cum cer membrii Societatii in civil ?
  • +1 (1 vot)    
    excelent (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:00)

    mandarina mecanica [anonim]

    ...si eu vreau+sa nu ma mai amendeze cind traversez strada pe unde nu trebuie,sa ma lase sa circul fara bilet pe troleu,sa nu ma mai traga justitia la raspundere daca vreau s a ma dau in stamba,sa nu mai fie lege si sa traim ca bunica lui ilici-mincind banane-mere la noi,manioca sau faina de griu si sa revenim la traditiile tribale,ca la talibani;tot ce cistigam sa punem intr-un butoi in mijlocul pietei,si fiecare care trece pe acolo sa-si ia cit are nevoie-asta vrea tov .dogaru si alte figuri(ine) de marca a miscarii sindicale,insa fara a se renunta-bineinteles-la indemnizatiile de sef de sindicat.
  • +4 (4 voturi)    
    de necrezut! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:31)

    airamerica [utilizator]

    Este incredibil cum o mana de oameni care nu au muncit o ora in viata lor, a caror singura fapta "vitejeasca" a fost cand au impuscat oamenii la Timisoara si Bucuresti, scot acum capul si ne invata pe noi,aiai cateva milioane care ne pierdem vremea pa la munca, ce sa nedorim, ce e bin epentru noi si ce e bine pentru tara! Noi cand naiba iesim in strada sa facem ordine?
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:44)

    mioara [anonim]

    Tentaţia USL de a confisca protestele şi a manipula strada, de a hiperboliza totul, de a veni cu declaraţii radicale şi intransigente, nu face onoare celor două partide.
  • 0 (0 voturi)    
    In Strada? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:45)

    mihai [anonim]

    De cat timp tot “latra” pseudoopozitia, eu tot nu am auzit nici macar o solutie la toate pasurile romanilor. Cei care sunt acum la gvernare nu sunt perfecti si nici fara de greseala, dar macar incearca sa aduca solutii in acesti ani de criza.
    • 0 (0 voturi)    
      Dar Dan diaconescu! (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:07)

      ale [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Cand ne da cei 20 ooo de euro promisi daca va ajunge presedinte?
  • +4 (4 voturi)    
    Societatea civila? (Marţi, 24 ianuarie 2012, 20:49)

    Andrei [anonim]

    Rusine! Nu ma reprezentati in niciun chip ca si societate civila. Si eu fac parte din sociatatea civila si nu vreau sa furati in liniste fara DNA sau ANI, nu vreau un experiment fara FMI ca in Ungaria care sa urce inflatia in nori, si nici nu-mi place inflexiunea din vocea sefului acestui grup care promite prin comportament un dezastru perfect pentru tara si peste care s-ar potrivi perfect o adevarat dictatura comunista!
    Mai sunt opinii in piata care ar trebui ascultate si care sunt de bun simt: politicul scos de la nivelele unde se impun sa hotarasca specialistii, legea sa domneasca peste tot, coruptia si mita eliminata, locuri de munca (cred ca la nevoie chiar ceva ce ar putea sa semene cu chibuturile ar putea hrani temporar pe cei ce nu au un acoperis deasupra capului), investitii utile (autostrazi)...
    Un stat social de tip occidental!
  • +2 (2 voturi)    
    Io` si inca trei insi.... (Marţi, 24 ianuarie 2012, 21:40)

    Ronin [utilizator]

    ne-am hotarat: de maine ne autointitulam Consiliul National al Societatii Civile Crestine si Democratice! Ce tara, dom`le....aici toti nebunii isi fac asociatie.....nu e de mirare ca oamenilor simplii le e lehamite....pun pariu ca e plin de s(in)ecuristi in consiliu` asta..........
  • +1 (1 vot)    
    . (Marţi, 24 ianuarie 2012, 23:59)

    Rromanika [anonim]

    Au uitat un punct pe ordinea de zi :
    * reinfiintarea PCR :)
  • +5 (5 voturi)    
    Asta este puroiul! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 1:52)

    mucenic [utilizator]

    Cred ca Basescu a spart buba si acuma iese puroiul! Ar trebui sa urmeze vindecarea, Doamne ajuta!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu se poate (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:35)

      bigger [anonim] i-a raspuns lui mucenic

      Poate se vindeca Romania de oameni inculti ca tine sau mai pune mana si lucreaza si nu mai cersi de la stat ajutor social.
  • +2 (2 voturi)    
    Alina Mungiu, CTP si alti vajnici (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:36)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    reprezentati ai societatii civile si ai media, ce ziceti de chestia asta? Unde sunteti ? Voi ce vreti?
    Macar astia au pus pe hartie ce vor.

    Faceti si voi o lista.
  • 0 (0 voturi)    
    uuu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 13:35)

    kng [anonim]

    Un grup de sindicate, fundaţii şi asociaţii vrea să „salveze naţiunea română” desfiinţând instituţiile democraţiei şi ale legii: Curtea Constituţionaă, ANI, DNA, CNSAS. Din auto-intitulatul Consiliul Naţional al Societăţii Civile fac parte Mircea Dogaru, presedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), Oana Florea, directorul Fundatiei pentru Apararea Cetatenilor impotriva Abuzurilor Statului (FACIAS) si Dorin Lazar Maior, presedintele Blocului National al Revolutionarilor din Romania (BNR 89).
  • 0 (0 voturi)    
    AMENINTARI (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:19)

    Vertiginos [anonim]

    Le-au gandit ei de ieri pana maine. Puse cap la cap si bine punctate. Ipotetic vorbind, ce se intampla dupa? O mana de oameni care nu stiu politica si conducere de tara, asta se intampla. De ce trebuie acordata atentie unor oameni care de fapt vor sa se afirme, ce au facut pana acum? unde au fost? alti profitori de protest sunt si astia !
  • 0 (0 voturi)    
    Popolism ieftin (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:39)

    Liviu [anonim]

    Incredibil ce populism ieftin promoveaza acest grup. Cum au rezolvat ei in 12 puncte reforma statului. Le scapa totusi cateva detalii: alegerile anticipate duc tara intr-o instabilitate politica, economica etc., dialogul social ar exista daca ar fi de acord si opozitia cu ea, cresterea salariilor, pensiilor alocatiilor etc duc in scurt timp la lipsa lor completa.
  • 0 (0 voturi)    
    Comunisti (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:46)

    Andrei D. [anonim]

    Aceste revendicari ne arunca inapoi in perioada de comunism sau imediat dupa. Mumiile lui iliescu inca mai au tupeu sa "revendice", inca viseaza la vremurile de haiducie cand au pradat tara dupa bunul plac.
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:37)

    Cristi [anonim]

    Cum este posibil ca într-o ţară membră a Uniunii Europene, să existe oameni care să dorească desfiinţarea tuturor instituţiilor statului de drept, apărate şi garantate de Constituţie ! Ar trebui ca organele competente ale statului să se sesizeze şi să ia măsuri împotriva acestora ! Consecinţele unor astfel de acţiuni pot fi dramatice şi nu pot fi trecute cu vederea !
  • 0 (0 voturi)    
    Manipulare (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:35)

    Dardia [anonim]

    Oamenii acestia datorita intoxicarii mediatice au devenit brusc importanti, au devenit vedete. Ei sunt de buna voie niste actori intr-un show al televiziunilor de stiri.
  • 0 (0 voturi)    
    Un grup autointitulat Consiliul National al Societ (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:28)

    coke [anonim]

    toata lumea cere locuri de munca de parca numai basescu le poate oferi. locuri demunca sunt dar romanii vor numai locuri sus puse si pe salarii de directori chiar daca unii poate nici macar liceul nu il au terminat
  • 0 (0 voturi)    
    ...... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:21)

    catalaya [anonim]

    Acest grup fiind manipulat de USL doreste probabil sa ne duca de tot tara la faliment.Ei vor sa ne intoarcem in comunism, cand ei manipulau poporul , fara ca populatia sa nu ai dreptul la libera exprimare!
  • 0 (0 voturi)    
    socialism stiintific (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 23:35)

    decretelul socialist [anonim]

    Deci cei care au facut scoala socialismului stiintific vor sa ne salveze!

    Zic ei "sa punem capat acestei stari de lucruri pentru a salva natiunea romana" - Da' ce? Ne-au intrebat ei daca vrem sa fim salvati ? Daca ne simtim reprezentati de liota asta de activisti de partid, de tovarasi si farisei mincinosi?

    Nu, nu suntem reprezentati de ei si nu vrem revenirea lor la putere. Sa aiba rabdare pana la alegeri si vom vedea dupa aceea cine pe cine reprezinta si cine pe cine salveaza.

    Si sa nu ne provoace pe noi cei tacuti si muncitori, care-si vad de treaba lor cum pot mai bine chiar si pe vremuri de criza. Caci noi cei multi care am facut revolutia din decembrie '89 si nu ne-am laudat cu asta, si nici nu ne-am grabit sa ne scoatem certificate de revolutionari ipocrite si nici nu ne-am lasat manipulati de Iliesti, de Nastasi de Michi-spagari, de Vacaroi, de Hrebenciuci, de aspenitii lui Geoana, de Ponta, de Patricieni si Antonesti, de Voiculesti si Diaconesti, de alti mafioti crescuti ca ciupercile dupa ploaie, stim sa iesim in strada daca va fi cazul.

    Vreti razboi civil in Romania sau ce vreti?
  • 0 (0 voturi)    
    Opriti-va! (Joi, 26 ianuarie 2012, 9:44)

    Bogdan [anonim]

    Unde am ajunge daca pentru 0,1% oameni si-ar da demisia un Guvern sau un Presedinte? Cu atat mai mult cu cat numarul oamenilor simpli din piete este mult mai mic, majoritatea fiind revolutionari, sindicalisti, cei impotriva proiectului Rosia Montana, suporteri ai echipelor de fotbal. Si nu vor iesi mai mult in strada, pentru ca sunt constienti ca proteste impotriva actualului Guvern nu vor aduce asa multe in plus in urmatoarele 6 luni, mai ales cand obiectivul este cresterea economica nu doleantele suporterilor de fotbal impotriva legii 4, dar aduce un MARE DDEZAVANTAJ: posibilitatea presei sa manipuleze impotriva PDL si in favoarea USL, ceea ce nu e de dorit.
  • 0 (0 voturi)    
    aaaaaaaaa (Joi, 26 ianuarie 2012, 20:10)

    ion [anonim]

    S-au trezit niste panarame de oameni sa reprezinte societatea civila ....un cadru militar dus cu pluta care nu a reusit sa inteleaga pana acum ca lozinca "tot inainte ca la Plevna" nu mai merge si niste paraziti care reprezinta o parte din sindicatele compromise (probabil nu le-a mai intrat in buzunar nimik)
  • 0 (0 voturi)    
    Serios? (Vineri, 27 ianuarie 2012, 18:29)

    DamaschinIonut [utilizator]

    Ei chiar spera sa obtina ceva? Ar trebui sa traim intr-o tara dominata de legea junglei! Nu m-ar surprinde sa aibe sprijinul PSD-ului!
  • 0 (0 voturi)    
    Asociatiile Parazit care vor bani nemunciti (Joi, 26 iulie 2012, 13:53)

    me [anonim]

    imi este sila de asazisii revolutionari care alearga dupa castiguri usoare fara a face efort, vor indemnizatii si multe alte scutiri de taxe pe seama contribuabililor.Acesti paraziti trebuie starpiti.
    Mai au si tupeul sa vina sa ceara alegeri anticipate, desfiintarea institutiilor statului care le ancheteaza furaciunile.
    Unde esti tu TEPES Doamne, sa pui pana pe ei sa ii arunci in tepe!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by