VIDEO Traian Basescu, la vot: Vom vedea daca populatia a inteles ca nimeni nu a vrut sa taie nici salarii, nici sa impuna masuri de austeritate

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 10 iunie 2012, 11:16 Alegeri 2012 | Alegeri Locale


Traian Basescu
Foto: Captura Privesc.eu
Presedintele Traian Basescu a votat duminica, la ora 11:00, alaturi de sotia sa, Maria, si de fiica sa Elena, imbracat lejer intr-o camasa cu maneci scurte si aplaudat de cateva zeci de oameni aflati un curtea liceului A.D. Xenopol.

"Pentru mine este o zi test, pentru ca cei care candideaza astazi sunt si exponenti ai celor care au guvernat in perioada de criza. Este extrem de important sa vedem daca intr-adevar populatia a inteles ca nimeni nu a vrut sa taie nici salarii, nici sa impuna masuri de austeritate, iar tara trebuia trecuta prin criza. Cei care nu au inteles sa se uite astazi la Spania si la Grecia, si mai au unde se uita", s-a marginit sa declare seful statului.

Traian Basescu a profitat de ocazie pentru a da mana cu simpatizantii sai, care scandau "Basescu!, Basescu!".

"Traiasca domnul presedinte. Inca este si va fi mereu", a strigat un cetatean. Un altul, insa, imbracat in costum popular si cu niste papuci in mana striga: "Papucii lui Basescu", potrivit Agerpres.



Seful statului a venit la sectia de votare impreuna cu sotia sa, Maria, si cu fiica cea mica, europarlamentarul Elena.

Presedintele Basescu a remarcat faptul ca sotia si fiica sa au reusit sa-si exercite votul inaintea sa.

''V-ati descurcat mai repede ca mine'', a spus acesta.



Citeste si:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5932 vizualizari

  • -24 (56 voturi)    
    mda (Duminică, 10 iunie 2012, 11:21)

    demaGOGU [anonim]

    nu stim de "populatie"dar tu sigur nu ai inteles ca populatiile nu inteleg niciodata austeritatea si isi iau revansa la vot cu vartf si indesat

    extraordinar citatul din Juncker: "stim cum sa salvam Euro nu stim cum sa castigam alegerile apoi"
    • +34 (50 voturi)    
      Intelegerea apartine... (Duminică, 10 iunie 2012, 12:23)

      alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Oamenilor destepti! Celor care gandesc. De exemplu voi nu ati inteles ca taierea salariilor cu 25% a fost buna. Se putea mult mai rau, cum de exemplu a fost in mediul privat de unde in 2009 au fost dati afara aproape jumatate de milion de oameni. Acei oameni ar fi prefereat taieri de 25% (ba chiar si mai mari) numai sa-si pastreze serviciul.
      Asa ca reiterez: intelegerea o pot avea oamenii destepti!
      • -8 (32 voturi)    
        1.22 (Duminică, 10 iunie 2012, 13:07)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui alexandru_v

        La minutul 1:22 apare un SPP-ist care da tonul la aplauze. Asa da simpatizanti :))
        • +4 (8 voturi)    
          curat murdar... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:42)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

          noroc ca e omul in costum, ca l-am recunoscut si noi.... daca era in trening era candidat?
        • +3 (7 voturi)    
          stirea (Duminică, 10 iunie 2012, 17:51)

          ivan naica [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

          e culeasa de pe antena3?
          ca asta ar explica ''acuratetea'' ei
        • +1 (1 vot)    
          Din ciclul Basescu taie capul unui copil (Duminică, 10 iunie 2012, 20:49)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          avem avem partea a doua cu SPP-istul care da tonul si restul de SPPisti aplauda. Cum? Nu erau oameni obisnuiti? Pai evident ca nu...
      • -4 (10 voturi)    
        Ai dreptate (Duminică, 10 iunie 2012, 16:04)

        omo [anonim] i-a raspuns lui alexandru_v

        !ntelegerea o pot avea oamenii destepti! Numai ca ar trebui sa-ti pui serioase intrebari cu privire la capacitatea ta de-a intelege, mai ales dupa explicatiile din comentariul tau! Pai ia lamureste-ne daca nu cumva in 2009 tot ai tai au provocat hemoragia de locuri de munca din privat! Nu cumva forfetarul lui Pogea a dus la inchiderea a sute de mii de IMM-uri? Nu cumva tot el este cel care a decis marirea cotei de CASS cu 3%? Pe de alta parte, ai putintica rabdare si-o sa aflii, la fel ca noi toti, unde s-au scurs banii care le lipseau lor ca sa nu nenoroceasca aceasta tara.
        • +7 (11 voturi)    
          am aflat!!! (Duminică, 10 iunie 2012, 16:22)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui omo

          deci,cand nemtii de la Mercedes n-au mai cumparat volane de la Sibiu era PDL de vina! cand a inchis la Sebes fabrica de PAL cu export 100% catre Italia tot PDL! Daca nu cumpara marfa clientul (mai ales din UE) e vina guvernului asa-i? atunci ai rabdare vreo cateva luni si sa vezi alte falimente la noi. Cand la CASS contribuie 4,5 mil. si au asistenta vreo 20 mil. tu scazi CASS si urli pe urma ca n-ai bani de medicamente? Esti sigur ca n-ai studiat economie cu Ponta profesor, ca aberatiile sunt exact aceleasi!
        • +2 (4 voturi)    
          Stiu ca am dreptate... (Duminică, 10 iunie 2012, 18:39)

          alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui omo

          Concedierile de care vorbesc au avut loc in prima parte a lui 2009, pe cand Pogea a luat acele masuri de-abia in 2010. Documentati-va corect, nu numai la antena 3...
        • 0 (0 voturi)    
          unde s-au scurs banii ? (Duminică, 10 iunie 2012, 20:45)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui omo

          Intreaba si pe la PNL. Poate stie Taricienu unde s-au dus cele 3,75 de miliarde de euro pe BCR. Zicea ca face autostrazi. Au facut 4 km in 5 ani.
      • -2 (6 voturi)    
        Bla-bla (Duminică, 10 iunie 2012, 17:50)

        Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui alexandru_v

        taierile sunt bune cand sunt facute la veniturile altora, sau daca salariul e completat de spagi grase. Atunci esti de acord cu taierile salariale. Altfel esti demagog. Pedeasupra v-ati si bucurat de problemele noastre financiare: "bugetari = asistati sociali", nu? Si culmea tupeului acum vreti votul nostru. La DNA cu voi... :))
        • 0 (6 voturi)    
          Eu nu sunt politician... (Duminică, 10 iunie 2012, 18:45)

          alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui Zamolx11

          Eu sunt unul din aia din privat dat afara in 2009. Unul din aia care platesc taxe din care sunt platite salariile bugetarilor, ajutoarele sociale si tot restul. Nu v-ati gandit ca veniturile statului au scazut drastic cand au fost facute concedieri si ca nu mai e de unde sa fie acoperite. Mai mult, la multi cei din privat care nu au fost concediati le-au fost reduse salariile; si nutemporar ca la bugetari ci permanent, si nu cu 25% ci uneori mai mult. Cu acelasi efect asupra veniturilor statului.
          Si noua nu ne-a plans nimeni de mila. Nici o vorbulita despre noi la antena 3...Asa ca despre ce vorbesti?
          • +1 (1 vot)    
            25% ??? (Luni, 11 iunie 2012, 12:18)

            Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui alexandru_v

            Nici mie nu mi-a scazut salariul doar cu 25%, ci cu 36%. Probabil calculele au fost facute de Roberta Anastase.
            Apropo, mama-Doamne, cati bani i-a luat guvernul Boc tatalui Robertei??? Scade din 35.000 de lei pe luna, 25% si te apuca plansul pt bietul om, nu? deci el nu avea salariu nesimtit??? Astia sunt cei de la PDL una zic si alta platesc celor din familie. Sa nu se mire ca dispar ca PNT-CD, alti neintelesi ai Romaniei, tot de Basescu ingropati pe vecie...
    • +32 (44 voturi)    
      Ce vina au cei din mediul privat? (Duminică, 10 iunie 2012, 12:40)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Populatiile uslamizate, bugetofage, da! Acestea, niciodata nu-si vor pune problema de unde le vin salariile si pensiile. Singura lor preocupare este ca Statul sa le asigure veniturile, "sa le dea"! Nu le da Statul, vorba ta: "isi iau revansa la vot cu vartf si indesat". Fara suparare, dar vorba vorbelor: razbunarea este arma prostului care nu e prost destul, pana nu e si fudul!
    • +4 (4 voturi)    
      Citatul (Duminică, 10 iunie 2012, 16:31)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Foarte tare citatul lui Jean-Claude Juncker
  • -22 (44 voturi)    
    nu am inteles insa cum este cu salariu tatalui (Duminică, 10 iunie 2012, 11:24)

    radu [anonim]

    Nu am inteles insa cum este cu salariu tatalui Robertei Alma Anastase, era o masura de modernizare a statului?
    Probabil ca faceau un studiu de impact asupra populatiei marirea salariului la peste 30000 ron, asta in conditiile in care este salariat la o companie de stat.
    Succesuri la alegeri!!!
    • +10 (12 voturi)    
      radule! de unde le afli????? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:29)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui radu

      daca te uitai si la altceva decat la A3 si ascultai si altceva decat pe Ponta ai fi descoperit urmatoarele: A. salariul era de 15 000, iar in luna martie a luat o prima si a incasat alte 15 000, iar statul pe tot anula fost aratat la TV (nu la Gadea, evident) B. compania in cauza NU este integral de stat, asa ca nu premierul Ponta sau ministrul Chitoiu stabileste salariul ci Consiliul de Administratie (si ca sa vezi ghinion, acel CA a fost numit de Tariceanu in 2007). C. Acel om este unul din cei 7-8 cu salarii cam egale (iar ghinion, niciunul nu a fost numit de PDL) D. Esti sigur ca nu are nicio valoare profesionala (ai fost in comisia de examinare cumva? sau a fost Gadea, Dana Grecu si cu Ponta, toti experti in petrol?) PS. la o companie de stat cu management PRIVAT (in curand vreo 13-15 bucati) cine stabileste salariile ? cumva tu, USL prin vot democratic, Ponta la A3????? Succesuri la ce vrei tu, ca la gandire ai numai esecuri!
      • +1 (1 vot)    
        Eshece (Luni, 11 iunie 2012, 12:21)

        Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Daca zici succesuri, apoi completeaza cu eshece, pdl-ist mic ce esti... Ca asa se vorbeste la B1 TV... :-))
  • -34 (48 voturi)    
    erata (Duminică, 10 iunie 2012, 11:31)

    Mazeta [utilizator]

    Traian Basescu a profitat de ocazie pentru a da mana cu ultimii simpatizanti ai sai, care scandau "La brutarie! La brutarie!"
    • +33 (41 voturi)    
      Pentru tine este clar ca nu ai inteles. (Duminică, 10 iunie 2012, 12:26)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Milogii ,intodeauna considera ca a trai din munca altora este un drept al lor.Daca s-ar explica faptul ca toate ajutoarele sociale si alte pomeni de stat nu sunt date din buzunarul lui Ponta,Antonescu,sau alt trantor mincinos,nici-un salariat sau pensionar nu ar mai vota cu acesti mincinosi.Nimanui nu-i convine sa munceasca si sa vina un guvern ca a lui Ponta ,sa-ti bage mana in buzunar ,luindu-ti din castigul tau pentru a da la puturosi.In rest celelalte drepturi se dau indiferent cine este la guvernare.
      • +21 (25 voturi)    
        ai dreptate (Duminică, 10 iunie 2012, 13:56)

        iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        asistatii,lenesii,pensionarii de la frageda varsta de 45 de ani vor vota comunistii,cei care muncesc si platesc tot felul de taxe,impozite si amenzi se chinuie de pe o zi pe alta,cu credite bancare sa tina in spate din ce in ce mai multi beneficiari de bani imprumutati de la forurile internationale,pentru guvernul de plagiati si urmariti penal nu conteaza faptul ca,imprumutand la nesfarsit,cu dobanzi mari v-om intra in incapacitate de plata,imi pare rau ca acest popor nu se trezeste din vis,multi traiesc cu nostalgia epocii comuniste,ce bine era pe vremea lui Ceausescu,aveam casa,aveam servici,nu erau someri,toate incepeau cu ne dadea,acum in capitalism acestia doresc acelasi lucru,daca s-ar putea concediu de 60 de zile,daca se poate cate 2 weekend-ri pe saptamana,vreo 50 de sporuri de salariu,nimeni nu doreste sa mai munceasca,i sensul sa produca ceva,sa aduca un beneficiu,toti vor la birou,in fata calculatorului,salarii de peste 2000de lei,programul de lucru intre 8-16!!!!
    • +1 (5 voturi)    
      Te inseli,,, (Duminică, 10 iunie 2012, 17:55)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai domnule Mazeta, te inseli asa cum fac toti dobitoci ce se cred destepti. As fi onorat sa dau mina cu presdintele si miine si atunci cind o sa fie fost presedinte.
  • -8 (22 voturi)    
    romania (Duminică, 10 iunie 2012, 11:33)

    greenpeace [anonim]

    Trei hectare de padure dispar in fiecare ora in Romania, astfel ca suprafata forestiera despadurita in perioada 2010-2011 a fost de peste 280.000 de hectare, arata un studiu lansat, luni, de Greenpeace.
    Trebuie urgent luate masuri. Daca noi, cetatenii de rand, locuitorii acestor teritorii nu ne unim si sa facem presiuni, in curand se va creea un desert ce se va exitnde in intreaga Europa Est. Aceasta problema nu tine cont de nationalitate (roman, maghiar, bulgar, tigan etc),sau de culoarea politica ,tine cont doar DE NOI si de faptul ca vrem sa traim intr-un mediu cu aer respirabil si ploi, pentru curatarea aerului. Trebuie sa ne unim si sa facem presiuni, sa trimitem mesaje la canalele media (TV, radio, facebook, Presa online, ONG) sa se creeze teledonuri pentru reimpaduriri masive !!!
    Daca am incepe cu sudul tarii , acolo unde deja au aparut primele dune de nisip am putea salva viitorul nu numai al nostru si al copiilor, dar si al Europei. In maxim 10 ani in acest ritm vom muri sufocati de caldura si seceta...
    Trebuie sa ne strangem in voluntariat si sa avem un fond anual dedicat impaduririlor. Voluntari ar fi, bani iar ar fi...numai din teledonuri cred ca s-ar strange zeci de mii de euro, iar daca ROMSilva ar incepe sa constientizeze fenomenul si partidele politice la fel, ar incepe sa includa in programa lor de guvennare, norme de impadurire...Hai Romania si clonati acest mesaj pe cat mai multe canale media !

    Citiţi mai mult: ALEGERI LOCALE 2012. Un candidat la primărie s-a împușcat - Alegeri locale 2012 > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/alegeri-locale-2012-un-candidat-la-primarie-s-a-impuscat-985892.html#ixzz1xNSIwF8b
    EVZ.ro
    • -21 (35 voturi)    
      a dat telefon cind ajunge ? (Duminică, 10 iunie 2012, 11:49)

      maria [anonim] i-a raspuns lui greenpeace

      basescu a fost aplaudat ? ! ? ! ? a dat telefon cind ajunge ?
      • +25 (37 voturi)    
        reacredinta (Duminică, 10 iunie 2012, 12:05)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Ai vrut sa fii sarcastica?! Nu prea ti-a iesit... Marea ta parere de rau este ca nu ai fost acolo sa huidui .Apropo....pe prietenii tai Ponta si Antonescu iai aplaudat sau nu au trimis autobuzul sa va ia de acasa!!!
  • -10 (26 voturi)    
    ce nu au inteles romanii (Duminică, 10 iunie 2012, 12:20)

    casandra [anonim]

    Necesitatea austeritatii au inteles-o romanii. Ce nu au inteles ei este motivul pentru care Romania este singura tara in criza in care austeritoatea nu a juns si la dulai. Au suportat-o doar oamneii de rand.
    In toate tarile, de la SUA la Germania, impozitul pe vneiturile cele mai mari au crescut cu cel putin 5%. In toate tarile s-au aplicat impozite suplimentare pe profiturile excesive ale unor tipuri de companii. In toate tarile a inceput vanatoarea evazionistilor bogati, a celor care nu platesc impozite in tarile lor si-si dosesc banii prin Elvetia, Liechtenstein, Luxemburg, etc.
    Doar in Romania, nimic!
    La noi s-au taiat banii mamelor si ai copiilor, ai handicapatilor si batranilor. Doar cei mici au simtit gustul "austeritatii". Ceilalti doar au dat lectii nesimitite!
    Asta au inteles romanii, nedreptatea. Sa vedem ce intelege Basescu dupa ziua de azi!
    • +22 (34 voturi)    
      stai sa vezi (Duminică, 10 iunie 2012, 12:39)

      stai sa vezi [anonim] i-a raspuns lui casandra

      Ai putina rabdare pana maine la pranz sa vezi atunci dezastru: cu toata sustinerea BNR prin Georgescu de la finante cursul s-a dus in balarii. Isarescu zicea ca cine zice 5 lei pe euro e poet. Stai sa vezi dupa 50% de maine ce o sa zica de 6-7 lei euro. Gandeste-te ca de cand a venit copilu CheGhevara la Victoria s-a dus euro de la 4.25 la 4.47 sustinut puternic iar usd de la 3.2 la 3.55. E doar inceputul. stai sa vezi atunci - taierile de salarii macar au fost pe fata. Acum iti creste salariul cu 20% si iti confisca prin inflatie 45%. Putintica rabdare ca ajungem si acolo
    • +7 (11 voturi)    
      Privire de ansamblu (Duminică, 10 iunie 2012, 14:54)

      alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui casandra

      Cota unica deimpozitare a adus prosperitatea din anii 2007-2008. Incepand din 2005 cand a fost introdusa in Romania au venit masiv investitori straini, iar rezultatul s-a vazut in 2007-2008. Din pacate guvernantii 2007-2008 nu au facut nimic ca banii sa nu se duca in imobiliare aproape in totalitate si drept rezultat am avut criza asta. Uitati-va cate blocuri stau goale si nefolosite. Daca insa era incurajata directionarea banilor catre investitii care aduc mai multi bani ulterior (autostrazi,etc) n-am fi avut criza.
      Cat priveste veniturile mari, cei mai multi romani cu venituri mari sunt cei din domeniul privat de la multinationale; adica cei care produc cei mai multi bani. Taxarea suplimentara a muncii in vremuri de criza e de natura sa omoare si putinul de economie care mai merge si ne intoarcem la vremurile lui Iliescu cand salariul mediu era cam jumatate din cat e acum.
      Da, trebuiau taiate ajutoarele celor care au castele cu multe turnulete si Mercedes la poarta si a multor altora cu putere de munca dar care "prefereau" sa stea pe ajutor social, sau puse pe baze firesti pensiile celor din armata care au iesit la pensie la 45-50 de ani, samd.
      Nu uitati ca, in vreme de criza, guvernul PDL a redus deficitele, a dat drumul la autostrada Sibiu-Arad, a facut pensiile minime de 300 RON (erau batrani la tara cu cativa lei pensie), si a reformat justitia si educatia. Dumneavoastra va asteptati la perfectiune? Judecati prin comparatie ce au facut unii ce au facut ceilalti. De exemplu guvernul Nastase a vandut Petrom si n-a pornit decat austrada Bechtel in conditii dubioase si care se vede si acum cat a costat. Guvernul Tariceanu a vandut BCR si n-a facut nici cea mai mica investitie.
      Spuneam mai sus ca intelegerea a ce se intampla e pentru cei destepti. Dumneavoastra din care categorie vreti sa faceti parte?
  • -7 (23 voturi)    
    cu tot respectul (Duminică, 10 iunie 2012, 12:22)

    unu [anonim]

    asta este campanie electorala in timpul procesului de votare........chiar daca ai spus adevarul.
    Apoi guvernantii n-au prea stiut ce sa faca inafara de a taia......asta am stiut si eu....am taiat tot ce s-a putut si nu mi-a ajutat mare lucru.
    • +15 (17 voturi)    
      bravo (Duminică, 10 iunie 2012, 14:00)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui unu

      Bravo dl. UNU, mare lucru sa te prinzi ca este campanie electorala !!!! Ai citit si ce a declarat Ponta ,Antonescu ,Iliescu ,la sectiile de votare?! nu ti-au ajutat taierile dar vad ca nu ai murit de foame.Ai pregatit traistile ca or veni ai vostrii la putere si vi le umple!!!!
      • +1 (1 vot)    
        ce fac (Duminică, 10 iunie 2012, 18:32)

        unu [anonim] i-a raspuns lui asada

        altii nu-l scuza pe dl presedinte , dce la inaltimea pozitiei sale. Clar ? Restul nu-l mai comentez ca nu este la obiect.
  • -7 (19 voturi)    
    Hai mah las-o... (Duminică, 10 iunie 2012, 12:39)

    orly [anonim]

    Mai viitor fost mare sef Romania a inteles foarte bine ca masurile de austeritate au fost luate din "neputinta" clasei politice si nu pentru ca erau necesare.
    Ce vedem la statele amintite este o clasa politica care a luptat si lupta pana in ultima clipa pentru a nu pune in aplicare masuri de austeritate care sunt considerate inumane si au sens si sunt bune doar in mintea unui contabil cu mintea ingusta.
    Desi nu era nevoie si situatia Romaniei nu poate fi nici pe departe comparata cu situatia Greciei, sau a Italiei, sau a Spaniei, sau a Romaniei, clasa politica s-a apucat preventiv sa sugrume poporul roman.
    Oricum felicitari maxime Spaniei care a reusit sa gaseasca finantare fara repercusiuni austere asupra populatiei, cum de exemplu nu a reusit PDL-ul Romaniei, din "neputinta".
    • +7 (9 voturi)    
      Austeritate (Duminică, 10 iunie 2012, 15:02)

      alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui orly

      Pana la urma toate statele au luat masuri de austeritate mai dure sau mai putin dure. Inclusiv Germania.
      Masurile de austeritate sunt cam asa: sa presupunem ca familia ta a cheltuit toate economiile si s-a si imprumutat. Dupa care tu iti pierzi serviciul. Ce faci? Cheltui in continuare sau ii spui nevestei sa taie cheltuiala cu farduri si parfumuri, copilului ca un timp nu mai capata inghetata si jucarii si poate si tu mai reduci tigarile si berea cu baietii o faci de trei ori mai rar, samd, pana cad iti gasesti iar de lucru? Cam tot asa si la nivel de tara: dupa ce ai golit camara in prag de iarna, mananci mai putin pana o umpli la loc.
      Si pe urma taierea de 25% e preferabila pierderii serviciului. crede-ma am trecut prin asta.
      • -1 (3 voturi)    
        eu altfel inteleg problema, (Duminică, 10 iunie 2012, 18:02)

        liviu paulus [anonim] i-a raspuns lui alexandru_v

        daca si guvernantii ar fi cheltuit banii mai rational iti dadeam dreptate,dar sa cresti anual cheltuielile guvernamentale cu achizitiile ptr confortul propriu,sa circuli cu cele mai scumpe masini,sa faci investitii care genereaza costuri ptr intretinere si nu valoare adaugata(pirtii,stadioane,patinoare,etc),sa tii atit de multe ministere,sa tai salariile presedintilor agentiilor si sa ii lasi pe subalternii acestora cu salariile mari...sunt numai fumigene,la fel ca si cu taierea pensiilor nesimtite. Nu mai convins.
        • -1 (1 vot)    
          Dar conteaza ansamblul... (Duminică, 10 iunie 2012, 18:58)

          alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui liviu paulus

          Deci tu te asteptai la perfectiune? Priveste in ansamblu la rezultatele macro: in vremuri de criza au facut totusi lucruri fara precedent: Pensie minima de 300 lei, pornirea autostrazii Sibiu- Arad, diverse alte reforme...
          Sigur ca se puteau face lucrurile mai eficient. Asta o sa fie valabil mereu si pentru oricine. Iar masurile de corectie trebuiau luate repede ca venea tsunami-ul crizei. Ca sa reformezi si sa eficientizezi un aparat birocratic si greoi e proces de durata 3-4 ani.
  • +22 (32 voturi)    
    respect D-le Presedinte (Duminică, 10 iunie 2012, 12:54)

    nico [anonim]

    Base este sigurul politician din ultimii 20 de ani de la care ai ce asculta, singurul care a initiat reforme, singurul care nu a admis Mangi in adm prezidentiala. Daca cineva crede ca Base putea si n-a facut reducerea din pix a salariile nesimtite, a averile nesimtite, schimbarea tipului de sociatate capitalista nesimtit (creat de tov nu ne vindem tara), apoi sa se uite la ce a spus prin parlament sau cu alte ocazii. De aceea avem parlament, comitete si comitii, toate alese, sa iasa ce vrea poporul.
    • +8 (10 voturi)    
      Adevat, mult respect pt omul politic si Patriot (Duminică, 10 iunie 2012, 14:39)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui nico

      Traian Basescu, cine nu crede sa caute o carte dintre multe carti care au aparut, dar in mare masura sunt maculatura, atunci cand vine vorba de istorie. Cartea se numeste Fereste-ma, Doamne, de prieteni... Cititi si va ingroziti de istoria acestei tari. Cinste unui strain care a facut o munca de 11 ani pt a arata adevarata istorie a acestei tari, rusine pt istorici cu nume din aceasta tara in impotenta curajului de a lupta cu neocomunisti de azi.
      Iesiti la vot!
    • -7 (11 voturi)    
      de ce hahaie presedintele tau ? (Duminică, 10 iunie 2012, 14:51)

      maria [anonim] i-a raspuns lui nico

      Te vad fan basescu ! Spune-mi , te rog, de ce hahaie presedintele tau cind trebuie si cind nu trebuie ? De ce a ris cind ne-a anuntat taierile de salarii !
      • +3 (5 voturi)    
        Acuzatii nefondate de la un om ce ... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:42)

        ucin [utilizator] i-a raspuns lui maria

        nu a citit si nu are un dram de iubire(iubirea este provaduita de un Imparat Ceresc) de care sunt convins ca nu ai cunoastere. Ar trebui sa nu scrii din respect, pt. cei care au votat majoritar, la functia de Presedinte al acestei tari, cu litera Mare numele presedintelui. Eu simt in tine ura de clasa a celui frustat si needucat care nu stie sa respecte ceea ce s-a votat.
        Traieste in realitate si credinta acestui neam, care nicodata nu va pieri, de ori unde ar veni necazul.
        • -4 (6 voturi)    
          de ce-i tremurau miinile presedintelui tau ? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:17)

          maria [anonim] i-a raspuns lui ucin

          Te dezamagesc : nu sunt frustrata , am citit , sigur, mai mult decit presedintele tau , nu am incredere in corectitudinea alegerilor prezidentiale, traiesc in realitate , atit cit ne-a dat voie presedintele tau , nu inteleg ce e cu ,, lupta de clasa'' , NU vad ce cauta p-aci ,, Imparatul Ceresc'' !
      • +4 (6 voturi)    
        tot-tu (Duminică, 10 iunie 2012, 17:17)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui maria

        Esti aceiasi Marie de la ora 11,49 cu alta palarie?!Acum am aflat ca esti citita ,traiesti in realitate ,etc.Daca esti asa "citita" explica al cui apanaj este faptul ca te intereseaza cum rade,cum arata ,cum se inbraca un om .Vad ca presedintele iti da voie sa stai pe banca in fata portii cu celelalte"doamne" din cartier si sa-ti exprimi parerile.Daca vine in toamna Ponta si Antonescu la conducerea tarii ,sa vezi atunci libertate de exprimare.Ai uitat foarte repede papara pe care ai mai mancat-o.
        • -2 (4 voturi)    
          presedintele imi da voie ......? ! (Duminică, 10 iunie 2012, 17:49)

          maria [anonim] i-a raspuns lui asada

          la replica ,, presedintele iti da voie ....'' - NU COMENTEZ !
      • +3 (5 voturi)    
        tu esti fan poanta ? (Duminică, 10 iunie 2012, 17:28)

        nico [anonim] i-a raspuns lui maria

        sigur, poti spune orice, ca ti-a tras si tie una ca in film, ca ti-a spus nu stiu ce injuratura, dar asta cu rasul la anunt chiar ca n-o tin minte, din contra. Daca tu crezi ca stiinta de om politic a lui Base sta in a rade de oameni atunci esti fan Ilici (sau poanta). Base stie sa traga cacialmale la cine trebuie (chestia aia monumentala cu 5 min sau Stolo, cand toate tunurile de la slugile lui Bombo erau pe Stolo, etc). Pai cum crezi tu la nivelul ala se poate tine piept cu Felix motanul, oameni de Stefan Gherghiu, grei fosti activisti si secu ? Problema este nu cine a taiat ce cat a ramas dupa taiere ? Ei, putin. De ce ? Pt ca asta e societatea capitalista pe care au construita Ilici, Roman, Vaca, Bombo, in care cine a trebuit au facut averi nesimtite, firmele private au avut mana libera sa nu mareasca salariile (sindicatele si PSD se luau de gat numai cu statul sau ceilalti) ca apoi statul sa aiba de unde sa dea si la cei de stat (vezi Polonia, Ungaria, ca sa nu spun de altii). Intelegi ?
        • -2 (6 voturi)    
          cacialmale ? (Duminică, 10 iunie 2012, 17:54)

          maria [anonim] i-a raspuns lui nico

          Iti place un presedinte care ,, trage cacialmale'' ?NU POTI SA TE -ACI IN GUSTUL OMULUI !
          • +1 (3 voturi)    
            da, lui Ilici (Duminică, 10 iunie 2012, 18:04)

            nico [anonim] i-a raspuns lui maria

            da, grozav imi place cand ii trage unul cacialmale lui Ilici, Bombo sau Felix. Adica la toti astia care in liniste si pace ne-au adus unde suntem. Tie nu ?
    • -1 (3 voturi)    
      ce mare branza a facut Basescu ?! (Duminică, 10 iunie 2012, 18:15)

      costica [anonim] i-a raspuns lui nico

      A taiat salarii si pensii pentru ca i-a zis FMI-ul in minunata luna Mai 2010 ca Romania e-n prag de FALIMENT, cum sincer nevoie mare a recunsocut ulterior chiar Traian Basescu!!
      Ce era sa faca atunci cand Romania NU mai avea bani ?!
      Daca era un mare Presedinte facea asa ca Romania sa aiba bani, nu sa ajunga in prag de faliemt !
      Mai mult, iti reamintesc cum Basescu si Boc ne-au asigurat si in 2008 si 2009 pana in Mai 2010 ca Romania NU intra in criza, pai daca nu era FMI la timp sa le spuna grava situatie finaciara a Romaniei azi Romania era in faliemt, mai rau ca Grecia!
      De ce nu l-ai auzit niciodata pe Basescu sau pe Boc sa spuna vreo vorbulita despre situatia financiara grava mostenita de la Tariceanu pana in acea minunata zi de Mai 2010?!!!!
      Saracu' Boc, el oricum cu 2 zile inainte ca Basescu sa anunte scaderi de salarii , Boc ne spunea hotarat ca Romania are bani de salarii si pensii numai televiziunile mogulilor mint poporul cu televizorul afirmand contrariul !!!
      Mai mult, iti reamintesc ca ulterior TOATE DECIZIILE mari le-a luat FMI, mereu Boc si Basescu afirmau ca "vedem cum e dupa ce vine FMI" !!!!!!!!!
      Ce-a facut Traian Basescu ???!!!!!!!!!!!!!!!
      • -1 (1 vot)    
        mai uita-te pe la altii (Duminică, 10 iunie 2012, 18:50)

        nico [anonim] i-a raspuns lui costica

        pai daca tu crezi ca vreun sef de stat sau guvern vine si striga cu luni inainte de dezastru ca tara e in faliment si creditorii mai asteapta vreun an sau mai mult sa vada daca asa e, apoi mai lasa. Vezi Grecia, Portugalia, Spania (ieri). Ce spuneau toti tipii de acolo ? Vezi Franta. Ce spune micutul Hollande ? E ok. De fapt e dezastru. Totul e un joc astfel ca dobanzile sa nu creasca peste noapte si fiecare s-o traga pe ce vrea (daca poate) el. Vezi interviul cu Base si Cristoiu de asta iarna de la B1 daca vrei detalii cum a carmit-o Base. Apoi, de ce Base nu a facut rost de bani cu sacul. Pai stii si tu ca pe vremea lui Moli erau agentii cu salarii de zeci de mii de lei, profi universitari (gen Mang) cu salarii de mii de euro/luna in mana (peste nivelul din Vest), etc. Mai inainte, Bombo, stii cum am intrat in UE si NATO (Petrom si Bechtel). Ai auzit pe vremea lui Ilici sau Bombo de discutii cu mediul privat de marire a salariilor in mediul privat (ca profit se facea cu vaporul) ca apoi statul sa aiba de unde sa dea ca in Ungaria, Polonia (nu zic Cehia, Slovenia, sau mai la Vest) ? Sau sindicatele ? Nu. Ce a facut Base ? Pai in primul rand a introdus tema cu reformele statului (nu pe ici pe colo, carpeli, ca inainte). Apoi, reforma in educatie de unde a pornit ? De la Mangi ? In sanatate, in justititie. Ei, daca omul avea asa un pix magic ca sa le faca toate ca pe vremea lui Ceasca, atunci eram mai la Vest ca cehii.
        • 0 (0 voturi)    
          nici nu trebuia sa strige !! (Duminică, 10 iunie 2012, 20:14)

          costica [anonim] i-a raspuns lui nico

          TREBUIA sa IA masuri, asa cum lua toata Europa si tot mapamondul, daca intr-adevar STIA ca situatia financiara a Romaniei e grava !!!
          NU trebuia s-o strige in gura mare, numai ca nu a facut nimic in 2009(de 2008 nu mai spun, cand l-a jignit pe Tariceanu ca s-a opus votarii Legii majorarii salariilor profesorilor cu 50%, afirmand in gura mare Traian Basescu ca Romania ARE bani !!!!), dimpotriva in 2009 s-au lalait cu banii pentru ca era campanie prezidentiala si de-ar fi suflat o vorbulita ca trebuie masuri ca e criza NU ar mai fi fost azi Presedinte la Cotroceni!!!
          Este ipocrit si mincinos!!
          Nu ma dau in vant dupa Ponta si Antonescu, dar minciunile si ipocrizia lui Basescu si a PDL mi-au ajuns.
          Adio PDL !!!
          • 0 (0 voturi)    
            esti un Mang (Duminică, 10 iunie 2012, 21:02)

            nico [anonim] i-a raspuns lui costica

            pai daca il displaci atat pe Base inseamna prin consevinta ca esti ori cu Crin (fost Moli) ori cu Ilici (cum Poanta). Tu crezi ca politicienii nu stiu care e adevarul cu luni inainte ? Iti aduci aminte cand a aruncat bomba ca nu mai sunt bani cati trebuie la fondul de pensii ? Cine a mai facut-o ? Stii ce a urmat ? Toti pe capul lui. Este singurul care a spus ca a facut o greseala validand legea cu +50% la profesori. Cine altul ? Iar daca crezi ca Base este PDL esti poanta iar. Adica eu sunt ipocrit, Base e de asemenea iar tu esti ileana cosanzeana ? Esti un MANG.
            • 0 (0 voturi)    
              ai perfecta dreptate !! (Luni, 11 iunie 2012, 9:31)

              costica [anonim] i-a raspuns lui nico

              A spus, dar NU a FACUT nimic in acest sens !!
              Nimic !!!
              Numai vorbe goale, asta a facut Traian Basescu in acea perioada cand toata Europa si tot mapamondul lua masuri, numai Romania era binecuvantata lui Dumnezeu(!!!) ca urma campania prezidentiala si le era frica sa pronunte cuvantul CRIZA. d-aia Basescu si PDL au mintit in legatura cu criza ce bantuia Romania inca din noiembrie 2008 cand industria auto din Romania dadea afara oamenii la greu, din cauza crizei ce lovise intai imobiliarele si ind. auto!!
              Ti-amintesti?!
              Minciuna nu merge la infinit, asta plateste acum Basescu si PDL: minciuna si ipocrizia.
              Asta am spus mereu ca vor plati cu varf si indesat aceasta minciuna si Basescu si PDL
      • +1 (1 vot)    
        A intelege e pt cei care gandesc... (Duminică, 10 iunie 2012, 19:06)

        alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui costica

        Si in plus pt cei ce se informeaza corect...
        • 0 (0 voturi)    
          lasa vorbele goale... (Luni, 11 iunie 2012, 8:59)

          costica [anonim] i-a raspuns lui alexandru_v

          suntem satui de ipocrizia portocalie instituita la nivel inalt de Traian Basescu.
          Basescu a reusit "performanta" de a distruge PDL, ceea ce se intampla i se datoreaza, PDL=Traian Basescu, fara el PDL este mort.
          Asa cum este deja.
          Ma indoiesc eu ca alde Boc, Roberta, Udrea, Prigoana, Pinalti, Falca &company Orange-Green vor resuscita PDLul mort !!!!
          ADIO PDL !!
          La toamna urmeaza inmormantarea oficiala !!!
          • 0 (0 voturi)    
            Parere... (Marţi, 12 iunie 2012, 0:10)

            alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui costica

            Deci dumneata te duci la vot sa te razbuni, sa le-o platesti, nu-i asa?
            Eu prefer sa ma gandesc inainte cum vreau sa fie primarul meu, sa vad ce a facut cel in functie, ce ofera cel care vrea locul, sa cantaresc bine, pt ca urmatorul vot este peste 4 ani si nu mai devreme si apoi votez. Pe baza de ratiune, analiza (ce contine si istoria ultimilor ani pe care nu o uit pt ca risc sa o repet) si responsabilitate. Nu pe baza de ura, frustrare sau emotie. Romanii au niste zicale referitor la razbunare cum ca ar fi o arma si nu vreau sa fac parte din acea categorie. Dumneata?
  • +20 (26 voturi)    
    Publicul! (Duminică, 10 iunie 2012, 13:04)

    A. [anonim]

    Ce mi se pare semnificativ este reacţia publicului: aplauze şi scandări. Sigur, cârcotaşii de pe-aici îmi vor răspunde că respectivii au fost aduşi constra cost - ceea ce eu însă nu cred: USL n-ar fi putut aduce, tot aşa, oameni care să huiduiască? Cum au făcut şi cu *unii* dintre manifestanţii din ianuarie? (Cu atât mai mult cu cât acum sunt şi la putere!) Sunt destul de suspicios privind sondajele alea în care Băsescu are o cotă de popularitate de doar 9%...
  • +20 (26 voturi)    
    DEZASTRU (Duminică, 10 iunie 2012, 13:06)

    Anonim [anonim]

    Nu agreez PD-L, dar sunt cel mai bun rau de ales. In timpul guvernarii PSD au fost facute cele mai defectuoase privatizari, iar taica-miu si-a pierdut locul de munca . Sunt si baroni PD-L in judete, dar repercusiunile guvernarii USL se vor vedea in cel mult un an, de la curs valutar la calitatea vietii(care si asa e de 2 lei). Baronii PSD (cum a fost COntac la BT) sunt mult mai periculosi, vor face din nou ,,afaceri” cu statul. Bordurile lui Videanu for fi insignifiante in comparatie cu ce va urma. Uitati-va la Adrian Nastase cu asa-zisul dosar ,,fabricat”, a venit usl-ul la guvernare a prins aripi. Prefer sa am salariul la nivelul de acum, decat sa plateasca parintii mei ratele in euro la un curs valutar dezastruos.
    • -8 (10 voturi)    
      au mai gasit pdl-istii vreo taxa ! (Duminică, 10 iunie 2012, 14:47)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      cind vad un postac incepind cu ,, nu agreez pdl ...'' e clar ca de fapt e postac pdl. Stapinii tai au mai gasit vreo taxa ? Mai aveau scoli si spitale de inchis ?
      • +4 (6 voturi)    
        .... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:30)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui maria

        Iti respect parerea, dar am mai zis, nu agreez pd-l. De ce as vota reprezentantii usl? Atat eu cat si familia mea am suferit prea mult in perioada 96-2004. Daca ai o varsta, in sinea ta imi dai dreptate. Hai sa nu o dam in teoria consiparatiei si sa nu folosim prea des termenul de ,,postac”. E parerea mea, daca vrei o citesti. Totusi in calitate de ,,postac” ma bucur ca am creeat o feedback.
        • -4 (6 voturi)    
          ce-ai patit ? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:26)

          maria [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Da , din nefericire, am o virsta ! Nu-mi amintesc ( poate de la virsta ! ) ca in perioada amintita de tine sa se fi taiat salariile bugetarilor, sa se inchida spitale si scoli, sa se taie trusoul copiilor, sa se taie ajutoare insotitori handicapati , sa se introduca 5,5 % ptr. pensionari , sa se ......! SI TOTUSI NUUU ASTEA M-AU DERANJAT CEL MAI MULT CI : AROGANTA, UMILINTA , MITOCANIA, INCOMPETENTA , HOTIA , ....!
          • +5 (7 voturi)    
            Maria Mariuca (Duminică, 10 iunie 2012, 17:20)

            Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui maria

            Maria draga,
            Dar sa numeri oua, ai invatat?
            Este inaltator sa numeri ouale unui prim ministru erudit, fireste!!!
            Mai ales ca era cel mai respectuos, cu cel mai mult bun simt, cel mai cinstit, cel mai competent si cu cel mai spectaculos mod de a respecta Justitia romana, fireste.
            • -1 (3 voturi)    
              mariuca - ms (Duminică, 10 iunie 2012, 18:02)

              maria [anonim] i-a raspuns lui Vasilena

              Multumesc de alint ! imi place ! Vasilena ,daca nu-ti place boc inseamna neaparat ca-ti place ponta ? daca nu-ti place basescu iti place nastase ? Gindirea asta e simplista ! Cred ca poti mai mult !
          • -1 (1 vot)    
            Epoca Iliescu... (Duminică, 10 iunie 2012, 19:13)

            alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui maria

            Da asa este... In vremea lui Iliescu au fost crescute pensiile si salariile... Insa si inflatia a fost galopanta... Eu nu pot sa uit vremurile alea... Cand tanar iesit din facultate aveam un salariu net de...70 de dolari (echivalent) cu perspectiva de scadere. din cauza de inflatie.
            Intr-adevar erau doua cai de corectie a situatiei veniturilor statului: taiere de cheltuieli (ceea ce s-a si facut) sau tiparire de bani (inflatie). Dumneavoastra ce ati fi preferat? Adevarul sau sa fiti mintita frumos?
            • 0 (0 voturi)    
              @ alexandru (Duminică, 10 iunie 2012, 20:15)

              maria [anonim] i-a raspuns lui alexandru_v

              Am prins ,, epoca Iliescu'' si ,, epoca Basescu '' .....Vad cum se traieste in ROMANIA ! Nu trebuie sa ma ,, minta frumos'' nimeni ! Daca tu crezi ca se traieste mai bine acum OK ! Parerea ta ! EU consider ca ptr. un absolvent de facultate ar fi trebuit sa te ingrijoreze inchiderea unor scoli sau spitale !
              • 0 (0 voturi)    
                Cred ceea ce sustin (Luni, 11 iunie 2012, 20:58)

                alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui maria

                Da, in domeniul meu un absolvent de facultate se angajeaza cu cel putin 400 EUR net. Iar eu intre timp am invatat, m-am mutat cu serviciul in privat am capatat experienta si am avansat. Si acum o duc foarte bine. Dar pe munca mea.
                Despre inchiderea scolilor: au fost inchise scoli in unele sate unde in total erau cel mult 10 copii in clase de la 1 la 8 cu unul sau doi invatatori. Acei copii nu faceau scoala ca lumea si scoala inchitea multi bani. Asa ca au inchis acele scoli si din banii economisiti au platit microbuz care sa ii ia pe copii din satele lor si sa-i duca in comunele apropiate unde ereau scoli cu suficienti copii. Cu alte cuvinte eficientizarea cheltuielilor.
                la fel cu spitalele: unele se declarau de urgenta, iar in realitate toate urgentele le redirectionau la adevaratele spitale de urgenta. plus conditiile complet insalubre din unele din aceste spitale.Cred ca stiti cum arata multe din spitalele romanesti. In plus de asta internarile se faceau ca unii sa-si faca nu stiu cate analize. Intr-adevar multa risipa. Poate nu toate masurile au fost bine cantarite, dar per total bilantul a fost unul bun. Acum dupa ce situatia economica s-a mai ameliorat poate se poate reveni asupra unor spitale. Desi nu au fost inchise propriu-zis ci au fost transformate in azile sau centre de tratament.
              • 0 (0 voturi)    
                Inca ceva... (Marţi, 12 iunie 2012, 0:25)

                alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui maria

                Romania ar arata altfel daca cei ca dumneata s-ar informa cat mai bine si corect inainte de a-si forma o opinie. Pe baza careia se duce si voteaza. Votul influenteaza viata tuturor membrilor comunitatii iar daca dumneata nu esti constienta ca ai o raspundere in privinta hotararilor proprii (votului de exemplu), atunci afectezi viata comunitatii. Nu uitati ca in 1933 Hitler a fost votat de o majoritate cu ura pentru evrei. Cam asta se poate intampla cand oamenii voteaza cu ura si din frustrare si nu rational si cu raspundere!
      • +1 (3 voturi)    
        da... (Duminică, 10 iunie 2012, 18:05)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui maria

        Marie am reusit sa citesc toate comentarile tale si m-ai convins ca esti proata rau. Scuze...
        • 0 (0 voturi)    
          merit atita atentie ? (Duminică, 10 iunie 2012, 19:55)

          maria [anonim] i-a raspuns lui gigel

          @ gigel , un baiat asa destept ca tine isi pierde timpul sa citeasca comentariile unei proaste ! Ar trebui sa fiu flatata ! dar, nu stiu de ce nu sunt ! poate ca cred ca limbajul tau e cam de KK o !
  • +8 (12 voturi)    
    f.b. (Duminică, 10 iunie 2012, 13:28)

    jkal [anonim]

    simpatic dom presedinte

    e chiar simpatic alaturi de sotia lui ..
    • +19 (21 voturi)    
      Apelativ (Duminică, 10 iunie 2012, 13:50)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui jkal

      V-am dat un plus comentarilului dumneavoastra, care nu stiu daca se vrea sarcastic sau 'mistocaresc', dar macar ati ati avut decenta sa va adresati cu apelativul 'domnul presedinte', sau ma rog, cu forma colocviala de 'dom presedinte'. Poate vom intelege odata pentru totdeauna ca indiferent cine ocupa vremelic aceasta functie, e totusi ales democratic de natia romana, fiind pana la urma reprezentantul acesteia si merita un minimum de respect, macar in exprimare, indiferent de optiunile de alta natura, fie ele si politice. Oare chiar nu intelegem ca procedand altfel, ne dam o palma noua insine?
  • -9 (13 voturi)    
    da (Duminică, 10 iunie 2012, 13:47)

    geo@yahoo.com [anonim]

    Mocofanule, tu chiar nu ai inteles ce inseamna democratia. Si nici astia de posteaza cu - pe Hotnews. Ai sa intelegi peste 20 de ani si tu si Hotnews. cand tu nu vei mai fi nimic ( ca acum de altfel) si cand Hotnews va disparea. Bucurati-va... for now
    • +13 (15 voturi)    
      Brava "toarsu"... (Duminică, 10 iunie 2012, 14:15)

      Kata [anonim] i-a raspuns lui geo@yahoo.com

      Dupa capul tau democratia e cand exista partidul unic... Am trait o buna parte din viata intr-un regim condus de un partid unic si de la inaltimea acelei experiente imi permit sa ma usurez pe "mania" ta proletara, ai inteles?
  • -10 (12 voturi)    
    Pana la un punct... (Duminică, 10 iunie 2012, 14:35)

    alex_ct [anonim]

    e corect ce-ai spus, basescule.
    Dar de ce ati furat:
    -Basescu Traian = 1 miliard euro;
    -Udrea Elena = 1 miliard euro;
    -Adriean Videanu = 1 miliard euro;
    -ceilalti pedelisti si acolitii lor, cine stie cat ?
    Si de ce la alegerile locale va prezentati sub acoperirea a tot felul de alinte si nu sub sigla PDL ?
    • +5 (7 voturi)    
      Antenist sau irealist... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:53)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui alex_ct

      din tot sufletul meu iti doresc sa inchizi televizorul, pt ca te-au manipulat cu el.Pune mana pe o carte si nu te lasa dus in ura si aversiune. Iti promit ca daca ai sa faci asa, altfel vei vedea viata.
      Citeste carti de istorie a acestei tari, cauta, dar fi rabdator, ca multe sunt doare de neadevar, si sigur te vei dumiri de cele afirmate de mine. Neocomunisti sunt mult mai rai decat comunisti in sine, si erau totusi patrioti, fara a avea sursele necesare de informare. O faceau din proprie simtire, daca intelegi! Lupii tineri sunt dornici de sange!
    • +2 (4 voturi)    
      inainte de toate, domnule presedinte (Duminică, 10 iunie 2012, 17:26)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui alex_ct

      Cine te-a informat, dragutule?
      Deunazi vazui la televizor o amenajare de vila de 1 milion euro si am ajuns la concluzia ca garajul meu este amenajat cu 10 milioane euro;
      Eu cred ca nu mai gandesti deloc cu continutul cutiei craniene sau esti tonomat.
      Cum poti crede ca un candelabru cu 600 lei din reclama Dedeman este unul din cristal special comandat in Italia si costa sute de mii de euro?
      N-am stiut cine crede asemenea gogomanii, acum m-am convins ca tu esti unul din aceia.
  • +9 (11 voturi)    
    un lucru este cert (Duminică, 10 iunie 2012, 14:36)

    visio [utilizator]

    daca pdl facea si altceva decar sa taie salarii si pensii, masuri absolut necesare pe vreme de criza, acum castiga voturi masiv; regret sa ii dasu dreptate lui basescu in afirmatia lui; acum se va vedea maturitatea romanilor intre a alege rimari care au facut ceva pentru "pastoriti" sau numai se razbuna pe pdl din cauza guvernarii incomplete; oricum ar fi, niciun roman sanatos nu alege psd+pnl, adica acei hoti care au inchis industria romaneasca si au pus pe drumuri sute de mii de romani, multi din astia ajunsi pensionari platiti din munca prostilor dela privat si din imprumuri care vor fi achitate de nepotii nostri...
    zilele astea vom vedea maturitatea romanului de rand...
    • -5 (9 voturi)    
      cand PSD+PNL inchidea fabrici... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:16)

      costica [anonim] i-a raspuns lui visio

      Traian Basescu unde era???!
      Nu cumva era mare Ministru mereu in anii astia ?!
      El ce-a facut ?!!!!!!!!!!!!!!!
      • -5 (7 voturi)    
        base era ocupat (Duminică, 10 iunie 2012, 16:00)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui costica

        sa puna, pe marginea drumului, placute cu "aici sunt banii dumneavoastra"...
        unii chiar credeau si sapau langa placute in speranta ca vor gasi niscaiva gologani....cand colo, erau niste gogomani...oricum, far asa ii iau apararea lui base, sa fim corecti si sa vedem ca nu este inconjurat de manglitori atat de multi si bogati ca adrian nastase, voiculescu, SOV, patriciu, etc..
        si pentru a fi complet onest, abia astept sa apara un tanar competent apt pentru presedentie si mai astept sa apara un partid care sa arunce in anonimat partide ca psd, pnl, pdl, pc; iti dai seama cat de anacronica este usl? socialisti + liberali.....adica o gasca de hoti, plini de datorii, si disperat de doritori sa ajunga la pusculita; psd tre sa achite chiria pt sediul din bucale, vadim trebuie sa scape de puscarie, iliescu si nastase la fel...
      • +6 (8 voturi)    
        fara Renault???!!!! (Duminică, 10 iunie 2012, 16:16)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui costica

        mai ramanea Dacia in picioare? ce vindeai,cui vindeai si la ce pret????? Cand pierdea SIDEX un milion pe zi era Basescu de vina? sau tu si "rosii tai" ?
        • -4 (6 voturi)    
          nu te mai agita (Duminică, 10 iunie 2012, 16:36)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          foarte curios cat de mult de agiti dar problema este ca si ai lui Iliescu si ai lui Basescu au furat cu o nesimtire de iti vine sa vomiti. Ce remarc insa este ca daca Nastase fura cu legea in brate ( ordonante care acopereau jaful), in PDL nu a existat nici macar un om care sa aiba inteligenta sa fure ci pur si simplu sa- dovedit un partid infractional de doi lei.. nu stiu daca cu unii sau cu altii este mai bine.. stiu ca este mai bine si fara unii si fara altii... dar cat vor fi din cei ce mananca de pe urma carnetului de partid rosu sau portocaliu tare imi este ca nu se va intampla nimic bun... asa ca ..
      • +6 (8 voturi)    
        La o vizita a lui Iliescu... (Duminică, 10 iunie 2012, 16:19)

        ucin [utilizator] i-a raspuns lui costica

        pe platforma electronici Pipera, a spus (o scriu cu raspundere de martor), ca trebuie distrus sistemul vechi si inlocuit cu noul revolutiei. A venit si Roman care ne-a facut morman de fiare vechi?!
        Atunci de ce sau cumparat aproape toate mijloacele mobile(strunguri, freze, aparate de lipit de ultima generatie etc,) si s-au capusat firmele de stat, pt ca bani sa aiba alt curs, ca sa nu mai intre la cei multi si prosti, ci la o mica grupare tradatoare de tara si neam( scriu cu responsabilitate si astept sa fiu combatut) iar dupa cel de-al treilea mandat sa consfinteasca prin legi, distrugerea intregi economii romanesti.
        Fabrica de automatizari si electronica putea foarte usor transformata in or ce altceva industrial. Putea intra tabla sau minereu si se puteau crea produse cu mult ados comercial. Asta intr-o fabrica gandita de japonezi in ani 1964, pentru ca avea de toate in a face productie de inalta calitate, la care se putea cumpara doar tehnologie. Dar nu, nu s-a vrut, si acum este o mare groapa de ani de zile.
        Traian Basescu, ce ai fi vrut sa faca singur in potriva curentului(stii ce se intampla cand urinezi impotiva vantului...), ce ar fi putut sa faca a facut dupa ce a fost ales in functie, cu tot ghinionul economic creat de China, prin ne respectarea unor norme internationale, si raspunderea SUA(pt ca altfel nu se mai putea) prin haosul bancar creat artificial de stavilire a depozitelor bancare ale Chinei.
        Citeste si iar citeste si nu te mai uita la tv degeaba!
        Sa ai minte!
        • -1 (3 voturi)    
          "manageri contra curentului".... (Duminică, 10 iunie 2012, 17:23)

          costica [anonim] i-a raspuns lui ucin

          Folosesti cuvinte si nu ai habar !!!
          Teoria managementului spune ca cei mai mari manageri ai celor mai mari companii din lume sunt "manageri contra curentului", cauta sa vezi ce inseamna !!
          Si TOTI au reusit, si Bill Gates si Steve Jobs si toti marii CEO ai multinationalelor super performante sunt "manageri contra curentului" !!!
          Uite o carte interesanta, eu am citit-o si o sa vezi ca habar nu ai avut cand ai folosit cuvantul.
          Daca Traian Basescu era intr-adevar un mare "MANAGER contra curentului", putea sa faca lucruri marete, sa reformeze si sa modernizeze nereformata si nemodernizata Romanie!!
          A facut-o numai pe hartie, la fel cum a facut si cu condamnarea comunismului, tocmai el care era unul dintre exponentii de varf ajuns dupa '90 la putere!!
          Cati dintre cei ajunsi la putere imediat dupa '90 NU au fost dintre comunistii de varf, ca nu au ajuns deloc amaratii ?!
          Spune macar unul !!!

          http://www.librariaonline.ro/stiinte_economice/management/diverse/manager_contra_curentului_ce_fac_marii_manageri_altfel_decat_ceilalti_reeditare-buckingham_marcus-p1010248
    • +4 (6 voturi)    
      o singura masura!!!! UNA!!! (Duminică, 10 iunie 2012, 16:14)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui visio

      indica tu [ca am cerut tuturor expertilor USL] O SINGURA MASURA care sa nu coste bani de la buget???? UNA SINGURA!!! In rest, toti promit o cheltuiala CERTA si IMEDIATA zicand ca, CANDVA, se va obtine CEVA!!!! Daca asta nu cioara din mana pe vrabia de pe gard atunci ce este? (daca dam o gaura imdeiata de un miliard la buget se vor locuri de munca! OK, intreaba-i cate locuri creaza si cand! daca capeti vreun raspuns, oricare raspuns, atunci voteaza-l)
  • -4 (12 voturi)    
    a scapat lejer.... (Duminică, 10 iunie 2012, 14:37)

    vio [anonim]

    Doar cu papucii aia.....
    Prea lejer, dar o sa vada rezultatele si o sa fie de-ajuns !!
    Iar la toamna si mai si !!!
    Fara PDL si pe urma fara Traian Basescu !!!!
  • -5 (11 voturi)    
    Tare (Duminică, 10 iunie 2012, 14:41)

    Ovi [anonim]

    Apocaliptici sunt pedeleii acum. Urmati cumva modelul basescian si consultati globul de sticla?
  • -3 (9 voturi)    
    veti vedea... (Duminică, 10 iunie 2012, 14:44)

    lili [anonim]

    Cum NU se guverneaza, cum PDL a pierdut si ne-am pricopsit iar cu PSDul la guvernare.
    Altfel ar fi aratat Romania azi daca PDL si Traian Basescu ar fi reusit in reformarea si modernizarea Romaniei.
    Din pacate, a fost numai pe hartie iar viata milioanelor de romani saraciti de o guvernare incompetenta si clientelara a ajuns si mai grea iar milioanele de romani plecati arata si mai si "performanta" guvernarii portocalii si acum USListe.
    Aviz celor aflati acum la guvernare, NU asa se guverneaza !
  • -4 (10 voturi)    
    Dar flota ? (Duminică, 10 iunie 2012, 14:50)

    Frankie [utilizator]

    Flota, unde e flota ?
    • +3 (9 voturi)    
      Intreaba-l pe Vacaroiu... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:43)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      si poate o sa afli. Plus ca Nastase daca il putea inchide pe Basescu, o facea, dar nu a avut cum. Cam asta cu flota. Asta daca nu esti unu' cu pasarele la cap, care se trezeste din jumtate in jumatate de ora si, indiferent de ce se vorbeste in jurul lui, incepe: "Dar flota? Flota, unde-i flota?"...

      Dar pastilele? Pastilele, le-ai luat?...
      • -2 (8 voturi)    
        nenicule (Duminică, 10 iunie 2012, 16:15)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        tare vreau sa a vad pe voi, sustinatorii pdl, in competitie cinstita cu cei fara partid... ati capusat institutiile statului promovandu-va doar interese de partid, interese personale.. nu ati avut nici macar inteligenta de a fura cu cap cum au facut-o psd-istii.. ati omorat speranta si voi ati aruncat populatia in bratele USL-ului.. e ca o moara in care cetateanul simplu pierde.. ati furat voi si acum vor fura ei.. aceasi mizerie!
        • -1 (1 vot)    
          Nenicule.. (Duminică, 10 iunie 2012, 20:24)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Sa-i spui mamicii tale si acelora din PSD cu care furati de zor, de dimineata pana seara.

          Eu nu am capusat pe nimeni, dar iti inteleg logica: tu fiind partas la toate furturile si magariile PSD-istilor, crezi ca si restul sunt partasi la furturile si magariile PDL-istilor.

          Sa fii sanatos si sa-ti dea Dumnezeu "gandul cel bun", ca din furturile alea pe care le-ai facut alaturi de PSD-isti, sa mai ajuti si cate un om mai sarman, sau bolnav. Macar atat.
      • -2 (6 voturi)    
        si totusi unde e flota ? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:28)

        maria [anonim] i-a raspuns lui Alius

        daca ar fi NUMAI flota ar fi cum ar fi , dar familia presedintelui a avut numai ,, succesuri '' !
        • -1 (1 vot)    
          Si totusi.. (Duminică, 10 iunie 2012, 20:21)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui maria

          Pastilele, le-ai luat? Desi, daca ar fi NUMAI de pastile, ar fi minunat.
    • +3 (7 voturi)    
      intreaba-l pe ... (Duminică, 10 iunie 2012, 16:23)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      d-nul Vacaroiu, ca el sigur stie!
      Cauta si vei afla, asta ti-o scriu din simplul adevar!
  • -3 (9 voturi)    
    Ehe .. (Duminică, 10 iunie 2012, 15:16)

    mm [anonim]

    Nu vom uita comentariile urate si pline de rautate la adresa bugetarilor! Umilintele traite cu voi la conducere nu le-am mai trait niciodata, ne datorati scuze, miseilor!
    • +4 (6 voturi)    
      Cuvinte urate, pline de ura si neintelegere (Duminică, 10 iunie 2012, 16:33)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui mm

      Pe timp de pace nu se prea fac generali, decat in anumite conditii pe care multi le cunoastem, fara le a reaminti.
      Dar sa dai acele pensii si salarii la sefii bugetari, de mii si zeci de mii de euro, pt ati revansa in justitie si in mai toate domeniile functionarilor, obligatiiile politice realizarete, nu mi se pare corect.
      In toate razboaiele sunt perdanti colaterali nevinovati. Asta esti tu, un perdant colateral!
      Citeste mai mult, si imi vei da dreptate!
  • -4 (10 voturi)    
    A sosit Ziua dreptatii.... (Duminică, 10 iunie 2012, 15:53)

    goguberezu [anonim]

    Inceputul sfarsitului pentru PDL.....toata demagogia cum ca e de preferat reducerea cu 25% e o impotenta mintala a unora....Domnilor ... poporului ii trebuie dreptate..nu sa li se confiste banii pt ca holera portocalie sa prospere. La revedere PD-L....
    • +2 (6 voturi)    
      deci poporul are 1,4 mil???? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:17)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui goguberezu

      poporul sunt bugetarii? n-am stiut!
      • +1 (7 voturi)    
        :)) (Duminică, 10 iunie 2012, 16:31)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        cred ca nu stii cat de porniti suntem cei din mediul privat impotriva celor care au adus mita la nivel de normalitate. Am observat cu atentie ce "intelectuali" aveti ca alegatori prin judetul Calarasi.. probabil ca erau veniti de la mare caci erau mai bronzati si un pic cam greoi in exprimare din cauza caldurii sufocante. Dl Fuia se simtea bine intre ei caci probabil exista legaturi nebanuite. Asta cu bugetarii nu prea se sustine caci ati adus in sistemul de stat atatia portocalii caci nu cred ca ei sunt suparatii.. sa va fie teama de cei care traim pe baza celor ce stim, celor care in spatele carierei profesionale nu avem partide si nici banii tatucilor si mamucilor, celor pt care implicarea politicului in viata de zi cu zi le provoaca scarba.. acolo incepe scump domn inceputul sfarsitului dumneavoastra.
        • -1 (1 vot)    
          Mita la nivel de normalitate... (Duminică, 10 iunie 2012, 19:29)

          alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          A fost adusa pe vremea lui Nastase...Aveti memoria prea scurta...
  • -2 (8 voturi)    
    Chiar aşa? (Duminică, 10 iunie 2012, 16:11)

    sicmar [anonim]

    Chiar se mai găsesc oameni în ţară care să-l aclame pe Băsescu?
    Oare nu au fost aduşi din Moldova de dincolo de Prut?
    Sau, poate, au fost aduşi din altă ţară, care n-au trăit aici să simtă pe pielea lor binefacerile defunctelor guvernări,

    Ori, poate au fost şi ei plătiţi în vreun fel ... Ştiu ei postacii de serviciu de pe acest site cum îşi primesc simbria pentru laudele aduse jefuitorilor ţării şi criticile a tot ce ţine de USL.
  • -3 (9 voturi)    
    cinismul lui basescu! (Duminică, 10 iunie 2012, 16:12)

    marihuan [anonim]

    d'le presedinte,chiar compari Spania,Grecia,etc.. cu Romania?Chiar ne crezi tampiti?Ai urinat pe noi,cetatenii romani 7 ani,ne-ai impus tot felul de toape (cu ficata-n frunte) crezand ca le manipulezi,uite unde ai ajuns? Iti mai aduci aminte de scena din romanul Rascola cu razbunarea violenta a personajului Petre Petre?Din cauza precedentelor tale, s-ar putea ca ficata sa aiba aceasi soarta,nenorocitule! N-as avea parte de tine javra ordinara!
    • +1 (3 voturi)    
      @marihuan (Duminică, 10 iunie 2012, 17:26)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui marihuan

      Dupa ce-ti vei reveni din efectul narcoticelor si vei fi invatat sa scrii ,corect,romaneste poate vei realiza ca este un lucru bun ca nu ne comparam cu Grecia/Spania...
      Ai fi vrut sa ne imprumutam sute de miliarde euro?Cred ca 20 miliarde de euro sunt suficiente sa-ti cumperi marihuana...
  • -2 (6 voturi)    
    dar domnul Basescu (Duminică, 10 iunie 2012, 16:12)

    catalin_mattei [utilizator]

    dar domnul Basescu a inteles ca astazi se voteaza mult nu pentru unul sau altul dintre candidati ci impotriva domniei sale?.. a inteles acest om provenit din fosta Securitate ca minciuna, mitocania si coruptia promovata si ascunsa sub lozinci anti-coruptie a facut atat de inversunat omul simplu incat vrea sa scape de ceea ce inseamna partidul lui Basescu?.. a inteles ca si primari si oameni cumsecade din PDL risca sa piarda pt ca domnia sa a promovat superficialitatea, lipsa de principii?.. A inteles ca tinerii din aceasta tara sunt satui de promovarea non-valorilor de tipul Elena Basescu doar pt ca este fata lui? Tipic bolsevic modul in care trateaza oamenii!
  • -3 (7 voturi)    
    Nicusor si Elenutza (Duminică, 10 iunie 2012, 16:18)

    catalin_mattei [utilizator]

    care este diferenta intre Ceausescu si Basescu?.. amandoi si-au promovat odraslele chiar daca acestea sunt mediocre, amandoi si-au batut joc de populatie crezandu-se mai presus de orice... doar ca unul chiar crede ca este democrat asa cum Elena Ceausescu credea ca este savant de renume mondial.
    • +4 (6 voturi)    
      Cu respect pun o intrebare?! (Duminică, 10 iunie 2012, 16:47)

      ucin [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Ai copii?! Daca ai cred ca stii cum este in aceasta falsa democratie. Eu unul am si iti spun cu mana pe inima, ca l-am crescut de mic in biserica si in adevar, si la adolescenta, societatea actuala l-a schimbat total. Crezi ca Presedintel este altfel de tata care traieste intr-o alta societate paralela cu cea in care traiesti tu sau eu, nu. Este aceeas societate care trebuie REFORMATA, de tot raul produs de sistemul neocomunist, care isi vede privilegiile distruse.
      Stiu, suna cam pompos, dar nu stiu sa ma exprim mai simplu si in adevar.
    • +4 (6 voturi)    
      Putem inlocui numele (Duminică, 10 iunie 2012, 17:40)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Care este diferenta intre ceausescu si Ponta?
      Sau intre Ceausescu si Antonescu?
      Nu vorbim de odrasle, ci de amante, de sotii;
      Intreaga familie a lui Ponta este bugetara, socrul, sotia si el.
      Nu ma exprim asupra inteligentei Dacianei, ea n-a fost hartuita de jurnalisti si mai mult tace; cine nu munceste, nici nu greseste.
      Sotia distinsului domn Antonescu a fost propulsata la Parlamentul european si de acolo face lobby pentru exploatarea de la Rosia Montana.

      Ceausescu, spre deosebire de cei mai sus amintiti, a fost un mare patriot, dar si el a fost inconjurat de iliesti, romani, stanculesti si multi altii.
  • -1 (1 vot)    
    Serialul "Minciunile lui Basescu "episoade finale! (Duminică, 10 iunie 2012, 22:47)

    fgbfgggfggdddj [anonim]

    Eu sunt convins ca Basescu a vrut sa taie pensiile si salariile pentru ca din fondurile economisite sa se dezvolte afacerile partitdului si ale grupurilor de interese. Sa nu ne mai minta Basescu, cand a anuntat taierile avea acea satisfactie de om rau care face rau.
    Putea sa taie sin evaziune, putea taia din "tunurile" trase de pedelisti si de oamenii apropiati lor.
    Basescu se dovedeste unul din cele mai nefaste personaje din istoria Romaniei :
    A negociat cu Banca Mondiala in 1999-2000 vanzarea resurselor energetice petrol, gaz, curent, a coordonat "vanzarea flotei" afacerile SNCFR-ului , a dorit vanzarea Gazelor de sist, aurului si cuprului,


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by