Mircea Beuran, după moartea femeii care a ars pe masa de operație: „Pacienta biologic nu a rezistat ca să poată să depăşească tot efortul medical care s-a făcut”

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 decembrie 2019, 22:06 Actualitate | Sanatate


Mircea Beuran
Foto: Agerpres
Medicul Mircea Beuran a declarat duminică seara, la Antena 3, că pacienta care a fost arsă în sala de operaţie a decedat, la Terapie Intensivă, unde se afla sub control medical multidisciplinar şi că aceasta „biologic nu a rezistat ca să poată să depăşească tot efortul medical care s-a făcut”, scrie Agerpres.

„În intervalul 19.50-20.00, am primit acest semnal că pacienta a decedat. A decedat în Terapie Intensivă, din Secţia de Arşi, era sub control medical multidisciplinar, dar probabil contextul biologic în care se găsea pacienta, o boală incurabilă, un efort chirurgical făcut la cerere şi evenimentul neplăcut şi nedorit de nimeni, la care s-a supra-adăugat această arsură, biologic nu a rezistat ca să poată să depăşească tot efortul medical care s-a făcut”, a declarat Mircea Beuran la Antena 3.

Mircea Beuran mai spune că femeia în vârstă de 66 de ani suferea de cancer pancreatic și era în stare foarte gravă, ea aflându-se la a doua operație din această cauză. Beuran a adăugat că starea pacientei era atât de gravă încât ea nu mai putea să înghită nici măcar apă.


Citește mai multe pe acest subiect:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















36642 vizualizari

  • +29 (47 voturi)    
    agramat. (punct) (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:24)

    Whatsupdoc [utilizator]

    alte întrebări?
    • +35 (47 voturi)    
      Anacolut...! (Luni, 30 decembrie 2019, 0:16)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      “Am operat-o, i-am dat foc (un pic de neatentie...fara importanta) si pacienta nerecunoscatore a decedat...data viitoare nu mai operez d’astia!”.
      • +6 (8 voturi)    
        ba da (Luni, 30 decembrie 2019, 10:38)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

        o sa opereze in continuare (daca nu il demite) caci criteriul nu e medical ci financiar - daca i se da mita ceruta atunci taie.
    • +12 (12 voturi)    
      Domnul doctor Beuran uita un mic amanunt: (Luni, 30 decembrie 2019, 10:55)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      si Ioana d'Arc si alte fete arse pe rug au murit fix din acelasi motiv: nu au rezistat biologic la temeperatura foarte inalta generata de focul aprins. Asta nu ii scuza sub nicio forma pe inchizitori.
      La fel si in acest caz: doctorii nu pot fi scuzati ptr faptul ca fata nu a rezistat focului. Cine a fost neglijent sa plateasca
    • +11 (11 voturi)    
      Da! (Luni, 30 decembrie 2019, 11:27)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      doctorul asta demonstreaza ca neamul prost, tot prost ramane!
      Un plagiator care are mai mult succes ca piroman!
      Javra!
      • +2 (2 voturi)    
        Te internezi pentru operație. (Luni, 30 decembrie 2019, 17:21)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        După ce ai făcut sport la sală,pentru a avea o condiție fizică bună.Așa înțeleg vorbele lui Beuran.
    • +1 (1 vot)    
      corect (Luni, 30 decembrie 2019, 20:20)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      „biologic nu a rezistat ca să poată să depăşească tot efortul medical care s-a făcut”
  • +47 (61 voturi)    
    efortul medical in spitalul romanesc (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:33)

    johnescu [anonim]

    citez, pacienta nu a rezistat la efortul medical.
    efortul medical in ce a constat ?
    in focul de tabara pe care a-ti asezat pacienta ???
    tot pacienta e de vina ca nu s-a imbracat in azbest sa reziste la efortul medical ???
    a-ti recreat conditiile de la colectiv intr-un cadru organizat la cele mai inalte standarde ale medicinei romanesti in acest moment !
    asta mai lipsea sa ardeti oamenii si sa le reprosati dupa ce au murit ca nu au rezistat la efortul medical depus...
    baaaaaaaa, baaaaaaa, baaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!
    • +28 (44 voturi)    
      daca l-am parjoli nitel oare el ar rezista? (Duminică, 29 decembrie 2019, 23:19)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui johnescu

      cu siguranta ca nu

      un nesimtit clasa 1 cu steluta + secera si ciocan
      • +11 (21 voturi)    
        Ticălos.Beuran. (Luni, 30 decembrie 2019, 8:08)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Dacă vă internați în spital și nu sunteți capabili biologic să rezistați efortului medical făcut de Beuran,muriți acasă.Este mai ieftin.
  • +51 (63 voturi)    
    cunoastem refrenul (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:34)

    carmen_i [utilizator]

    Sigur, pacienta nu a știut să aprecize eforturile multidisciplinare ale acestor titani ai medicinei românești și a decedat cu nersuinare, biologicul ei neținând cont de somitățile care o îngrijeau.

    Pe viitor, pacienții cu un biologic nerecunoscător să nu mai calce în spitalul Floreasca, deoarece ar putea întina Olimpul în care trăiesc somitățile noastre medicale.
    • +12 (18 voturi)    
      Oare putem afla (Luni, 30 decembrie 2019, 8:58)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      cat a fost "onorariul" pentru ca dom' profesor sa acepte sa opereze acest caz oncologic complicat ?
      Despre spagile din spitale nu mai vorbeste nimeni.
      Pana acum se mai temeau de DNA acum toata lumea se bucura de salarii triplate si spagi cerute la vedere.
    • +6 (14 voturi)    
      Pacienta a fost de vina (Luni, 30 decembrie 2019, 9:25)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Ca nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor profului, ingrata. Dupa cat efort a depus si cat si-a mancat din timpul sau, fix de Craciun, dupa cum ne-a precizat, nu cumva sa ne scape, tot ce a putut sa dea femeia inapoi a fost doar propria viata. Cum a indraznit?
      Astept cu nerabdare ca legistii sa dea cancerul pancreatic drept cauza a decesului, asa cum a sugerat maestrul Beuran. Mark my words. Atunci o sa stim sigur ca nu mai avem sanse sa ne ridicam niciodata. Nu cu astfel de dumnezei aroganti in fruntea breslei.
  • +17 (29 voturi)    
    ce a mai facut Beuran? (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:50)

    petrica [anonim]

    Tipul asta e cel care s-a ingrijit de Nastase cind era sa se impuste in git?
    • +20 (20 voturi)    
      Nu (Luni, 30 decembrie 2019, 7:02)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui petrica

      Ala a fost Bradisteanu.
      • -7 (11 voturi)    
        Nu conteaza cine a fost, trebuie legat (Luni, 30 decembrie 2019, 9:41)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        numele lui Beuran de cel al lui Nastase, vorba aia, barfeste si minte, nu conteaza daca ai sau nu dreptate, tot ramane ceva !
        • +1 (3 voturi)    
          Ce zici (Luni, 30 decembrie 2019, 12:07)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          matale e valabil la voi.Ma mir ca in timp ce il aparati pe Beuran,nu ii cereti demisia ministrului sanatatii.
      • +4 (4 voturi)    
        au fost amandoi... (Luni, 30 decembrie 2019, 12:19)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Bradisteanu e cardiolog, Beuran e chirurgie generala...

        Dar jigodia psdista afecteaza multiple ramuri medicale...

        Bradisteanu si ale lui 4 mil euro : https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/medicul-serban-bradisteanu-de-la-spitalul-floreasca-nu-poate-justifica-4-milioane-de-dolari-averea-ar-putea-fi-confiscata.html
  • +27 (39 voturi)    
    e ca in bancu' ala (Duminică, 29 decembrie 2019, 23:21)

    stupidu [utilizator]

    operatia a reusit, pacientul a murit
  • +31 (41 voturi)    
    . (Duminică, 29 decembrie 2019, 23:22)

    GemstonePig [utilizator]

    Beuran asta e din tagma lui Tudorel toader profesor doctor notar ministru sot amant si in realitate e doarun excroc. De fapt este un chirurg obisnuit dar plin de relatii
  • +28 (40 voturi)    
    Beurane, (Duminică, 29 decembrie 2019, 23:24)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Daca s-ar fi intamplat asta cu un membru al familiei ... jur ca iti dadeam foc, nenorocitule !
  • +24 (34 voturi)    
    "evenimentul neplacut"! (Luni, 30 decembrie 2019, 0:06)

    revo [utilizator]

    "efort chirurgical facut la cerere"! Pentru ei, actul medical este "un efort". Draga, sa nu cumva sa va spargeti!

    Pentru medicii de spital din Romania, platiti regeste, cu salarii astronomice, arderea de viu a unui pacient este un simplu "eveniment neplacut".

    Eu am banuit de mai mult timp ca spitalele au ordin sa omoare pacientii in varsta. Acum se confirma. Deci: au incercat cu substantele de la Hexifarma - au reusit partial. Au trecut la dezinfectanti pentru maini in loc de substantele pentru operatii + aparate folosite necorespunzator = au reusit pe deplin. Reteta succesului. Ma bucur pentru ei, in urma efortului colectiv si multidisciplinar, au reusit!

    Desigur, Floreasca mai are pana egaleaza performanta maternitatii Giulesti - cu 4 bebelusi arsi de vii, in incubatoare. Ma rog, fiecare in ritmul sau.

    BA, COTROLATI-VA LA CAP!!! SI PLECATI DRACULUI DE-ACOLO!!! HUOOOOOOO!!

    Acum sa vedem daca personalul va colabora cu anchetatorii. Probabil ca nu.

    Dumnezeu s-o odihneasca pe sarmana femeie.
  • +27 (35 voturi)    
    Domnule Beuran, (Luni, 30 decembrie 2019, 0:14)

    Keloo Cooper [utilizator]

    Cum se spune "porc" in limbaj medical?
    • +2 (4 voturi)    
      Simplu (Luni, 30 decembrie 2019, 10:53)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Pacient.
      • +1 (1 vot)    
        cat de trist si de adevarat (Luni, 30 decembrie 2019, 11:48)

        .Cris.Tian [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

        genial raspunsul tau, asa este, noi suntem porcii!
  • +29 (35 voturi)    
    Remarc limbajul de lemn (Luni, 30 decembrie 2019, 0:23)

    Nyk1 [utilizator]

    Până și nea Nelu ar fi impresionat dacă ar auzi asta.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e de lemn (Luni, 30 decembrie 2019, 20:48)

      amicugri [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      E pur si simplu limbajul unui idiot. Insul nu stie sa vorbeasca.
      Credeam ca numai "extinctor", pe care-l pronunta "instinctor", e o problema pentru el, dar e mai grav. Intre timp am aflat ca are probleme cu multe cuvinte si, dupa cum se observa, nici cap la cap nu poate sa le puna.
  • +24 (32 voturi)    
    Doamne fereste, ce nesimtit! (Luni, 30 decembrie 2019, 0:40)

    Klaus_ [utilizator]

    Ce gunoi de om poti fi sa spui asemenea mitocanii la TV?!
  • +17 (25 voturi)    
    tupeu beuran (Luni, 30 decembrie 2019, 0:44)

    ras-putin [utilizator]

    nesimtire si tupeu nomenclaturist cit cuprinde, de fapt asta e numai un alt exemplu al modului in care esuam ca si societate functionala, zi de zi, de zi.
  • +23 (31 voturi)    
    De parc asta e relevant in acest caz... (Luni, 30 decembrie 2019, 0:50)

    bogdan1477 [utilizator]

    Acest specimen nici macar nu are bunul simt sa lase pe altii sa comenteze despre starea pacientei, avand in vedere ca e direct interesat de acest aspect si poate oricand fi acuzat de subiectivitate.

    Dar chiar asha sa fie, domnu Beuran trebuie sa explice doua chestii: de ce a ajuns un om sa ia foc pe masa de operatie si de ce timp de o saptamana cazul a fost tinut secret. Pentru aceste doua chestii sper ca va raspunde penal.

    Pan la urma cazul asta e un nou colectiv, doar ca in loc de cateva zeci de morti din cauza ca puterea de atunci a incercat sa faca economii si nu i-a trimis la spitale din vest instant, acum incompetenta unor doctori si probabil a unor asistente, plus lipsa unor proceduri sau nerespectarea lor a facut ca un om sa arda pe masa de operatii.
  • +16 (24 voturi)    
    fa tu din astea prin vestul putred (Luni, 30 decembrie 2019, 1:13)

    ruskimushki [utilizator]

    si mai apari si la tv sa debitezi insulte, ca te viziteaza aia de la Charlie.
    aici i se pregateste o icoana d-lui doctor Beuran, poate chiar un nume de parc.
    iar noua multe surprize !
  • +19 (27 voturi)    
    Un securist nenorocit (Luni, 30 decembrie 2019, 1:36)

    the-jackall [utilizator]

    El de fapt incearca sa spuna ca ar fi murit oricum dar nu ca au ars-o ei ci de la boala ei. Pai daca murea oricum de ce ai acceptat sa o operezi ba boule? A, si de ce nu erai acolo cand s-a intamplat asta daca semnasesi deja si erai pe lista echipei care efectua operatia??
    Ba voi nu intelegeti ca tara asta nu mai e plina de prosti???
    • +5 (5 voturi)    
      Era in sala boul. Era singurul doctor la operatie. (Luni, 30 decembrie 2019, 11:29)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui the-jackall

      "mărturiile a două asistente. „Mă aflam pe holul blocului operator auzind țipete și gălăgie, îndreptându-mă către Sala 1 m-am întâlnit cu îngrijitoarea blocului operator care avea o galeata de apă în mână, i-am luat galeata ducându-mă în sală, ajunsă acolo era mult fum și foc, domnul doctor speriat s-a aplecat peste pacientă care era în flăcări. Am aruncat apa stingând focul. Am mutat pacientul in sala 2 la solicitarea medicului", este una dintre declarații."
      • +3 (3 voturi)    
        nu aveau stingator in sala de operatii? (Luni, 30 decembrie 2019, 17:51)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        Apa aia era macar curata? Cu ce au stins focul? Cu zoaiele din galeata femeii de serviciu?! Si pe urma au bagat-o in operatie, asa cum era, arsa, murdara, infectata, in dureri atroce?!
        Eu nu stiu cine a fost femeia aceea si ce pacate a trebuit sa plateasca, dar ce s-a intamplat acolo seamana a tortura medievala.
        Si niciodata, nici macar o singura data, calaul nu a cerut scuze si nici nu si-a dat demisia de onoare.

        LA PUSCARIE CU EL/EI!! SA LI SE CONFISTE PARAFELE, SA LI SE RETRAGA DREPTUL DE PRACTICA!
        • +2 (2 voturi)    
          iti poci spune un secret (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:12)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui revo

          atunci cand se intocmesc releveele spitalelor, ca si ale multor alte cladiri, se pun extincoarele din pix, adica din Cad.
          Ele nu exista fizic.
          ce vedem noi prin Dr House si Grey\s Anatomy e realitatea intr-un spital privat-regional din vestul putred.
          aici mai avem de lucru vreo mie de ani, eventul cu alt popor.
  • +22 (30 voturi)    
    Ati omorat un om... (Luni, 30 decembrie 2019, 1:38)

    George [anonim]

    Si tot ce puteti spune este ca nu a rezistat efortului medical facut? Care effort? De a-i da foc pe masa de operatie? Daca nu era arsa pe 40% din corp, probabil ca ar fi supravietuit operatiei sau macar ar mai fi trait ceva timp, ar fi prins. poate, utimul ei An Nou cu familia.
    Dar voi ati omorat-o ACUM.
  • +21 (29 voturi)    
    30 de ani si Tractoristi ca asta (Luni, 30 decembrie 2019, 2:12)

    Dalinar [utilizator]

    Inca paraziteaza sistemul medical si societatea romaneasca, implicit!!!
  • +23 (31 voturi)    
    MORTUL E DE VINA. (Luni, 30 decembrie 2019, 5:30)

    krampus [utilizator]

    O biata femeie "biologic nu a rezistat" la tot efortul medical dezlantuit de echipa Beuran. Concluzia stiintifica ?! Asta e, n-a fost sa fie !
  • +11 (23 voturi)    
    scuze boss (fără virgulă) (Luni, 30 decembrie 2019, 6:49)

    hdd [anonim]

    aaah, gata boss!!
    n-am știut că a cedat corpul pacientei. bine că nu au fost medicii de vină că i-au dat foc.

    acum că e clar că a fost de vină corpul pacientei, gata, m-am liniștit.


    scuze boss
    să trăiți
  • +14 (18 voturi)    
    ar trebui (Luni, 30 decembrie 2019, 8:11)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    căutați la averi! toți!
    acolo îi doare cel mai tare!
  • -16 (20 voturi)    
    valul de ura revarsat pe site... (Luni, 30 decembrie 2019, 8:26)

    demaGOGU [anonim]

    ...si o singura concluzie: nu ne mai facem bine. niciodata.
    • +8 (8 voturi)    
      Cum dracu (Luni, 30 decembrie 2019, 10:56)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cum dracu vrei sa te faci bine, ma, dandu-ti foc?
    • +3 (3 voturi)    
      Dar tu nu te Poti face Bine (Luni, 30 decembrie 2019, 17:01)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pt ca nu esti cu Defect, asa esti tu!!!!
  • +6 (10 voturi)    
    asta e (Luni, 30 decembrie 2019, 8:59)

    DanSurdu1 [anonim]

    o problema majora. In România se moare cu zile.
  • +6 (12 voturi)    
    nici macar (Luni, 30 decembrie 2019, 9:21)

    Toni_Romania [utilizator]

    Nici macar sub comunisti nu se murea in halu asta in care se moare azi in spitalele din Ro.
    • +1 (1 vot)    
      Ba da, era iadul pe pamant (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:16)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      vezi cati copii au fost exterminati DOAR la Cighid, ii mancau sobolanii de vii taticule.
    • +1 (1 vot)    
      In timp ce cijcinalele spargeau recorduri (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:19)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      galactice, de produceam mai mult decat SUA si URSS laolalta, in TOATE domeniile, copii orfani sau pur si simplu indezirabili erau masacrati, si sunt masacrati si acum prin uitare si nepasare. N-a platit nimeni, pentru ca nimeni n-a facut fapta. Iar daca nu ai faptas fapta nu exista.
      Asa ca treaba cu "nici macar pe vremea comunistilor nu se facea asa" e de fapt invers. De acolo se trage mizeria asta. Si bag sama ca romanii ii vor pe comunisti inapoi.
      Inseamna ca romanul este criminal intr-un fel, prin definitie, logic vorbind, daca vrea un regim criminal inapoi.
  • -13 (15 voturi)    
    Sariti toti pe Beuran, doctorul nici macar (Luni, 30 decembrie 2019, 9:43)

    xrogo [utilizator]

    n-a fost in sala de operatie, dar trebuie gasit acarul Paun!
    • +12 (14 voturi)    
      Probabil ai dreptate (Luni, 30 decembrie 2019, 9:57)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Dar sa vedem rezultatele anchetei. Deocamdata Beuran s-a dus repede la A3 ca sa se disculpe. Mie nu mi se pare normal sa faca asta cand e o ancheta in curs.
      • +1 (1 vot)    
        Direct la televiziunea securitatii (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:21)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        ca sa vezi.
        Cum multi nostalgici ai crimei statale organizate au ochii bleojditi acolea zi de zi seara de seara, bine a facut ca n-a mers la TVR1.
    • +14 (16 voturi)    
      Sa-ti spun eu de ce sare lumea (Luni, 30 decembrie 2019, 10:27)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pe aceasta glorie a medicinii romane. Pentru aroganta si lipsa de omenie cu care s-a adresat publicului. Si banuiesc ca si familiei, care a trebuit sa afle de prin presa ce s-a intamplat cu mama lor. Pentru lipsa de compasiune. Pentru limbajul de f•cking lemn cu care se pregatesc sa se disculpe toti. Pentru rezidentii care au facut campul operator si care vor fi singurii trasi la raspundere. Pentru lipsa unor cuvinte de genul “Ne pare rau pentru pierderea dvs. Va rugam sa ne iertati ca n-am putut s-o ajutam pe mama dvs si i-am provocat o suferinta in plus, care i-a grabit moartea. Dati-ne voie sa incercam sa compensam suferinta pe v-am produs-o prin greseala noastra. Ne vom asigura ca pe viitor sa nu se mai intample astfel de tragedii in spitalul nostru”. Si tot asa. Asumarea raspunderii se numeste asta. Ca altfel, incidente nefericite se petrec in toate spitalele din lume. Dar acolo oamenii sunt tratati si li se vorbeste ca unor oameni de catre alti oameni. Nu li se recita proceduri de catre niste roboti indiferenti, carora tre’ sa le smulgi cu clestele cuvintele din gura.
      Cam atat am avut de spus.
    • +3 (5 voturi)    
      Asa cum am mai spus (Luni, 30 decembrie 2019, 12:43)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pacienta se opera singura. In plus, faptul ca nu a chemat ea insasi o brigada de pompieri (just in case) este strict vina ei.
  • +4 (4 voturi)    
    Un nou protocol medical! (Luni, 30 decembrie 2019, 11:16)

    Prometeu [anonim]

    Terapia prin foc.
    • +3 (3 voturi)    
      WTF... (Luni, 30 decembrie 2019, 11:26)

      Ion_RoaitaDA [utilizator] i-a raspuns lui Prometeu

      Eu stiu ce `efort medical` ar face Vlad Tepes.
      Si nu ar folosi vaselina deloc!
    • 0 (0 voturi)    
      Exista si-n evul mediu (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:23)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Prometeu

      Stefan cel Mare n-a suportat nici el ultima terapie prin foc aplicata, socul i-a fost fatal.
  • +2 (2 voturi)    
    Auzi, Bourene, (Luni, 30 decembrie 2019, 12:50)

    John M. [utilizator]

    Pana se raceste treaba, ia carari ocolite de la spital pana acasa si invers, ca nu cred ca vrei sa ne intalnim...
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 30 decembrie 2019, 13:22)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    DOCTORI (Luni, 30 decembrie 2019, 16:30)

    tom [anonim]

    pacient tratat cu superficialitate,pot sa spun discriminatoriu,-unde este fisa de interventie operatorie-sef operator,ajutor,asistente,anestezist...fisa materialelor conform procedurilor,fisa analizelor,..cum se intra la operatie?semneaza operatul sau apartinatorul si dupa ei gata...asta este?unde este raspunderea fiecarui participant la interventie,in final ramane rezultatul ....trist cand apar sau se dezvaluie asemenea evenimente indiferent ca este vorba de o fiinta de 20,100 ani relativ sanatoasa sau cu probleme cronice.TRATATI VA ROG CU SERIOZITATE MAXIMA FIECARE FIINTA,ATI FOST PREGATITI PENTRU ACEST LUCRU?RASPUNDETI....
  • +1 (1 vot)    
    floreasca (Luni, 30 decembrie 2019, 18:04)

    IOAN BRATU [anonim]

    Teatru are ca sigla o masca care rade si una care plange, poza lui Beuran face parete din masca care plange
  • +3 (3 voturi)    
    Doctoriada ! (Luni, 30 decembrie 2019, 18:52)

    krampus [utilizator]

    Pacienta nu a rezistat biologic, focul a fost iute, s-a incins si a tras-o curentul. Maestrul Beuran seamana intru totul cu maestrul Iliescu in sensul ca pacientul spintecat, cu matele pe afara si incendiat dovedeste reavointa si slabiciune si moare. Probabil era in solda agentiilor straine. Slava marilor barbati care ne ciomagesc, ne taie si ne ard spre binele nostru ! Dovada reavointei noastre e scaderea natalitatii, nici macar nu mai producem viitori pacienti pentru marii nostrii doctori.
    • +1 (1 vot)    
      Mai de femeie nu stim (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:25)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui krampus

      dar aia doi care-au intrat in tov. senator sigur erau asasini. Norocul tov. senator ca pilota un tanc civil.
      Acuma pe ei in acopera cu tzarana, iar pe el il dor coastele, daca nu chiar si mai jos.
  • +3 (3 voturi)    
    A murit ... (Luni, 30 decembrie 2019, 19:20)

    danmarian [utilizator]

    Explicatia dr. Beurean ste de genul : "A murit Vasile - ca n-a mai avut zile" ! Halal specialist !
    • 0 (0 voturi)    
      Bonus (Marţi, 31 decembrie 2019, 2:28)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui danmarian

      asta e - Doamne-ajuta !
      Si la multi ani - Romania, evident.
  • +1 (1 vot)    
    s-a declansat o campanie de presa (Marţi, 31 decembrie 2019, 6:58)

    Antenistontel [utilizator]

    pentru spalarea faptelor beuranului!
    • 0 (0 voturi)    
      Gresesti (Marţi, 31 decembrie 2019, 15:44)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      aia spalata a fost femeia, de pacate evident.
      Familia o sa plateasca galeata, acum inutilizabila caci disparuta ca proba la un dosar si-asa inexistent caci cotidian.
      beuran s-a dus la templul satanei antena 3, unde s-a disculpat. in alta parte n-are voie nici un bolsevic sa mearga, la radio europa libera sau rfi de pilda.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by