Coronavirus: Suedia a depășit 5.000 de decese: Trei lucruri majore de știut despre strategia suedezilor

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 17 iunie 2020, 20:27 Actualitate | Internaţional


Suedia in vremea pandemiei
Foto: IBL / Shutterstock Editorial / Profimedia
Suedia a ales o abordare originală în Europa, fără a-și izola populația pentru a lupta împotriva noului coronavirus apărut la începutul lunii februarie pe teritoriul său, potrivit AFP.

Iată trei lucruri de știut despre strategia adoptată de regatul scandinav, care a depășit miercuri 5.000 de morți.

Administrația este pe primul plan. Expertiza prevalează politicului



Guvernul suedez nu a încetat niciodată să urmeze recomandările Agenției de Sănătate Publică de la începutul crizei de sănătate, în ciuda unei anumite perplexități în țară și în străinătate cu privire la politica urmată.

Pentru a înțelege această încredere plasată în autorități și administrație, trebuie să ne întoarcem la masurile luate XVIII-lea.

De atunci, autorită'ile administrative și agenț'iile specializate s-au bucurat de o autonomie largă și independență, care este acum consacrată în Constituție și care asigură că deciziile se bazează pe expertiză și nu au scopuri politice.

Un ministru care încearcă să influențeze o autoritate administrativă ar putea fi acuzat de că ar fi vrut să impună „o regulă ministerială”, o practică interzisă.

Dacă astăzi opinia acestor agenții are doar o valoare consultativă pentru guvernele succesive, în general se străduiesc să le urmeze, prevalând astfel expertiza asupra politicii.

Fără izolare, dar cu măsuri



Dacă Suedia nu a impus niciodată măsuri de izolare obligatorii, autoritățile medicale au cerut tuturor să își asume „responsabilitățile”: distanțarea fizică, aplicarea strictă a normelor de igienă, izolarea în caz de simptome.

Printre cele mai stricte măsuri puse în aplicare până în prezent sunt interzicerea adunării a mai mult de 50 de persoane și cea a vizitelor la azilele de pensionari, o măsură care este încă în vigoare.

Guvernul continuă să-și apere modelul și vorbește despre măsuri relevante pe termen lung, repetând că această luptă împotriva virusului este un „maraton, nu un sprint”.

Suedia a considerat de la început că virusul nu va dispărea în curând și că trebuie să fie o circulație redusă în societate pentru a nu bloca serviciile spitalicești.

A 5-a țară cea mai afectată



Epidemiologul șef Anders Tegnell de la Agenția de Sănătate Publică a insistat în repetate rânduri că că restricțiile mai stricte nu ar fi salvat mai multe vieți.

Cu toate acestea, regatul este afectat în mare măsură de Covid-19: cu 499,1 decese la un milion de locuitori se plasează în spatele Belgiei, Regatului Unit, Spaniei și Italiei - dar chiar înaintea Franței, care are 452,7 decese la un milion de locuitori.

Suedia ocupă locul 5 printre cele mai afectate țări (cu excepția San Marino și Andorra)

Rata de mortalitate înregistrată este de aproape cinci ori mai mare decât cea a vecinilor săi danezi și de până la unsprezece ori mai mare decât în ​​Norvegia.

Pentru Anders Tegnell, compararea acestor cifre ar trebui totuși făcută cu precauție.

"În Suedia, oricine este diagnosticat cu Covid-19 și moare în termen de 30 de zile este calificat caz Covid-19, indiferent de cauza decesului real. Știm că în multe alte țări, se folosesc alte metode de numărare ", a declarat el la sfârșitul lunii mai pentru AFP.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13229 vizualizari

  • -29 (57 voturi)    
    Dictatura "experților" (Miercuri, 17 iunie 2020, 20:44)

    reiand [utilizator]

    E dictatura "experților", o încredere orbească în știință, care e percepută deformat ca religie (nu degeaba lucrurile astea se întâmplă în țări puternic secularizate) și în "preoții" ei. Nici politicul nu se atinge de ei.

    Așa se ajunge la multe lucruri aberante, cum ar fi că la școală copiilor li se spune că își pot alege singuri "genul", băiețeii pot fi fetițe iar fetițele băieți. Populația nu cmentează, că dacă așa zic "experții"... Ce-i drept, în cazul epidemiei dezastrul a fost mai evident.
    • -1 (37 voturi)    
      Lol (Miercuri, 17 iunie 2020, 21:06)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Prefer oricând să am încredere în știință, în locul bisericii.

      Suedezii vor ajunge mai rapid la imunizarea în masă, care e scenariul ideal, nu ascunsul pe sub pat și blocarea economiei.

      Cât despre alegerea genului, tocmai, e o alegere, poți să o faci sau poți să îți vezi de treabă.

      Suedia e probabil cea mai demicratică țară din lume.
      • -9 (29 voturi)    
        Haha da siigur... (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:21)

        reiand [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Haha "cea mai democratică" dacă gândești "corect". E o națiune care s-a sinucis cultural primind valuri de migranți care în 1-2 generații vor schimba profund demografia țării iar acum au gafat-o din nou cu încrederea oarbă în stat și în "experți" care a dus la genocid. Nici măcar țările vecine, care au deschis granițele între ei, nu mai acceptă vizitatori suedezi.

        Cât despre "heard immunity" a fost o idee proastă și discreditată între timp, dar vă că nu a ajuns informația la toată lumea.
        • -13 (23 voturi)    
          Suedia este (Miercuri, 17 iunie 2020, 23:11)

          Observatory [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          ca orice țara “ globalista” este condusă de gloabe... la anul, prim ministru v-a fi D’soara de 14 ani...
        • 0 (22 voturi)    
          Lol (Miercuri, 17 iunie 2020, 23:15)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          Da, pentru că diversitatea distruge, nu e benefică.

          De aia UK sau US sunt “distruse”.

          Ca la românache, cu tradițiile lor de neam prost, arhaice și stupide.

          A fost discreditată de OMS, ăia care ziceau că măștile sunt inutile, apoi că sunt obligatorii.

          Du-te bă cu carantina și cu moșii și cu grașii tăi și cu toate mortăciunile bipede care trăiesc încă în URSS.
          • +1 (9 voturi)    
            OMS nu a zis asa ceva (Joi, 18 iunie 2020, 9:22)

            boink [utilizator] i-a raspuns lui HP

            nu a zis ca sunt inutile sau obligatorii. Mastile ajuta dar nu sunt panaceu.
        • +5 (11 voturi)    
          dimpotriva (Joi, 18 iunie 2020, 9:21)

          boink [utilizator] i-a raspuns lui reiand

          forta unei natiuni sta in diversitatea sa. Ce ne-am face daa toti am fi la fel si am gandi la fel?. Am fi niste roboti fara personalitate si fara identitate.
      • 0 (10 voturi)    
        nu e scenariul ideal (Joi, 18 iunie 2020, 9:19)

        boink [utilizator] i-a raspuns lui HP

        imunizarea in masa a produs 2 mari esecuri in UK si Suedia.
      • +1 (5 voturi)    
        Nu exista ... (Joi, 18 iunie 2020, 12:54)

        GabrielNegrila1 [anonim] i-a raspuns lui HP

        Imunizare in masa la acest virus sau cel putin pana acum nimic nu indica ca acest lucru se poate intampla. Acest virus sufera des mutatii care schimba aproape total modul lui de manifestare si in aceasta cauza este greu de stapanit. Zilnic se descopera ceva nou legat de virus.
      • -3 (5 voturi)    
        Cea mai democratica tara din lume (Joi, 18 iunie 2020, 13:42)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui HP

        .. haideti sa fim seriosi...
        Iar cu alegerea sexului problema este alta. Va faceti ca nu o vedeti dar sa nu credeti ca lumea nu intelege substratul si telul pe termen mai lung. Nu e vorba de a alege sau nu, ci de proclamarea normalitatii ca TREBUIE sa alegi, preferabil altceva decat esti.
        Nu toata lumea este stupida sa nu inteleaga politica pasilor marunti
    • +7 (23 voturi)    
      cata-i frustratul (Miercuri, 17 iunie 2020, 21:18)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      usor ma ca dai in icter :)))
    • +11 (19 voturi)    
      Dovada (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:08)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Postul tau total pe langa subiect dovedeste ca Romania sta prost la aprovizonarea cu medicamente, in special cele pt obsesii paranoice maniacale.
    • +1 (9 voturi)    
      Și ce-l oprește pe un om să-și aleagă genul? (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:11)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      .
      • -1 (3 voturi)    
        Alegere (Joi, 18 iunie 2020, 13:33)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        Deplasati sensul discutiei. Nu este vorba de a face cineva o astfel de alegere ci de presiunile facute in scopul de considera schimbarea de gen sau proclamarea lipsi acestuia ca NORMALITATE respectiv pastratea genului biologic ca ANORMALITATE.
    • +10 (18 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:13)

      [anonim] i-a raspuns lui reiand

    • +4 (8 voturi)    
      bati campii (Joi, 18 iunie 2020, 9:18)

      boink [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      nu e dictatura si nici religie. Habar nu ai ce inseamna stiinta. Faptul ca isi pun intrebari asupra eficientei masurii dovedeste ca-si pot schimba opinia, ceea ce deosebeste stiinta de religie unde totul e batut in cuie. Faptul ca stiinta se schimba in functie de dovezile noi aparute o deosebeste de dictatura care este o incredere oarba si fortata in opiniile unui singur om.

      Au ales o masura care se dovedeste nu cea mai buna fata de tarile din jur care au optat pentru o carantina mai serioasa si si-au protejat cetatenii mai bine.

      Iar despre gen intelegi chiar si mai putin. Nimeni nu le spune copiilor ca pot sa-si aleaga genul, oamenii se nasc uneori cu un sex biologic si cu o identitate sexuala opusa fata de acesta. Isi schimba sexul pentru a-l alinia la aceasta identitate care este dobandita la nastere. Atata tot. Si pentru asta sunt urati de ignoranti ca tine si ca Putin care reactioneaa isteric si dau legi care ii discrimineaza.
      • -2 (4 voturi)    
        Teorie (Joi, 18 iunie 2020, 13:31)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui boink

        In teorie aveti dreptate cu unele dintre afirmatiile Dumneavoastra.
        In PRACTICA se intampla cu totul altceva. In tarile unde s-a admis "educatia" sexuala la copii de varsta prescolara copiii sunt tentati / sfatuiti de activisti sa "incerce" si celalalt gen, sa nu se mai considere baieti sau fetite ci celalalt gen sau puri si simplu lipsiti de un gen anume.
        O doctrina nu poate fi decat jalnica cand unul dintre obiectivele sale majore este de a se instaura toaletele unisex
        .
  • -10 (42 voturi)    
    Eu stau (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:34)

    vasile-roaita [utilizator]

    Intr-un oras mai mic din sudul Suediei. Nu se poarta masca, restaurantele sint deschise scolile la fel. Este singura tara din UE unde guvernul nu si-a batut joc de proprii cetateni. Nu au bagat botul la vrajelile cabalei. Cifra aia de 5000 de morti este artificiala. Nu mai moare nimeni de infarct pneumonie cancer sau alte boli, toti mor de asa zisul corona-virus. Jos palaria in fatza guvernului suedez.
    • +8 (22 voturi)    
      5000 e artificiala (Miercuri, 17 iunie 2020, 23:23)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      In realitate e probabil mai mare. Drum bun in Suedia. O sa ajuti la statistica. Ai dreptate, au murit de COVID cu demnitate si fara masca. Vikingi adevarati!
    • +2 (20 voturi)    
      Rămâi acolo! (Miercuri, 17 iunie 2020, 23:24)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      De fapt, nici nu știu de ce îți mai spun asta - nu prea ai de ales, că nicio țară din Europa nu mai vrea să aibă de-a face cu voi!
      • -6 (8 voturi)    
        Mai repede (Joi, 18 iunie 2020, 10:01)

        vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        cu romanii nu prea mai vor sa aibe de-a face decit cu sclavii care muncesc pe plantatiile din occident.
    • +4 (8 voturi)    
      au mortalitate ridicata (Joi, 18 iunie 2020, 9:23)

      boink [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      e un esec. Si nu e nici o cabala decat in mintea celor dusi cu pluta.
    • +1 (1 vot)    
      Contrazicere (Joi, 18 iunie 2020, 13:35)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Va contraziceti singur. Daca guvernul suedez este atat de minunat de ce este MINCINOS / Singur ati spus ca cifra de 5000 ( COMUNICATA OFICIAL ) de morti este mincinoasa !!??
  • +3 (31 voturi)    
    Era de asteptat (Miercuri, 17 iunie 2020, 22:36)

    JohnR [utilizator]

    Am comentat de nenumărate ori la strategia Suediei si la ignoranta acestora in fata virusului. Insa nu e nici o problema. "Desteptii" se triaza singuri.
    • -8 (14 voturi)    
      Mai Ioane ! (Miercuri, 17 iunie 2020, 23:14)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Sa nu uiți sa-ți dai singur un plus .
      • +4 (14 voturi)    
        Nu e nevoie (Joi, 18 iunie 2020, 0:57)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        5000 de morti "vorbesc de la sine". Alea jacta est!
  • -1 (19 voturi)    
    Exista vaccin? Nope!!!! (Joi, 18 iunie 2020, 1:33)

    Parzivall [utilizator]

    Sanse sa existe curand? Nope si posibil nici sa nu existe vreodata! Asa ca 5000 de morti acum la 10 mil nu e nimic. Sa ii vad eu pe restul daca mai baga vre-un lockdown...daca pot adica, la iarna ce vine!!!
    • +4 (10 voturi)    
      Vaccinul Oxford va fi gata până în decembrie 2020 (Joi, 18 iunie 2020, 7:48)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      You heard it here first!
  • -1 (11 voturi)    
    Multa propaganda (Joi, 18 iunie 2020, 3:21)

    capshunaru [utilizator]

    In toate tarile care au avut programe diferite de cel suedez e plin de articole din care reiese cat de tare au gresit. E normal, guvernele au nevoie de sustinerea si aprobarea poporului. Guvernul american sau canadez nu vor ca poporul sa stie ca ei au 2.5 paturi de spital disponibile in timp ce altii ca suedia au vreo 7.
    Timpul insa o sa ne arate daca chiar au gresit. Deocamdata suma de 5000 suna rau dar sa vedem cum e dupa valul 2 si 3 de covid.
    Singura tara libera de covid e NZ, sper sa ramana asa.
    • 0 (2 voturi)    
      NZ (Joi, 18 iunie 2020, 10:46)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui capshunaru

      De ieri, nu mai e.
    • +1 (1 vot)    
      Au si ei (Joi, 18 iunie 2020, 12:58)

      GabrielNegrila1 [anonim] i-a raspuns lui capshunaru

      NZ au depistat si ei 2 cazuri parca si ieri au trecut paza in mana armatei. Vezi ca este un articol pe HN.
  • 0 (8 voturi)    
    mda (Joi, 18 iunie 2020, 8:51)

    SoulSearcher [utilizator]

    aveti un fetish cu Suedia...

    meanwhile suedezii o duc foarte bine, economia duduie, sistemul medical este printre cele mai performante

    eu am fost in Suedia, si sincer e printre tarile unde m-as muta fara probleme, oricand
    • -5 (7 voturi)    
      Suedia (Joi, 18 iunie 2020, 10:49)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Sistem medical performant? D-aia alearga gravidele cu salvarea de la un spital la altul unde ar fi locuri libere dupa buget. Cumpara-ti doua-trei filme suedeze cu subiect contemporan si priveste-le cu atentie.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Vineri, 19 iunie 2020, 8:29)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

        vezi ca ai scris gresit "sistemul medical performant din Romania" :DDD

        lasa-te de fake news-uri, ca nu e punctul tau forte
    • -1 (5 voturi)    
      Economia duduie (Joi, 18 iunie 2020, 13:38)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ... nu as zice ca duduie dar e opinia Dumneavoastra.
      Iar cu mutatul va va fi mai greu.. Suedezii accepta preferential persoane de o cu totul alta factura decat albii. Si-o fac cu mana lor, nu-i plang
  • +2 (2 voturi)    
    Expertiza prevalează politicului (Joi, 18 iunie 2020, 14:15)

    blacksheep [utilizator]

    Cred ca este corect ca politicul sa faca un pas in spate si sa lase expertii. Expertii lor poate au gresit sau poate nu.
    Nu se poate spune acum daca au gresit, abia peste un an sau doi cand se pot analiza si cuantifica toate efectele produse.
    In Romania blocarea spitalelor a provocat deja victine in randul bolnavilor cronici. Tratamente, spitalizari care nu au fost facute in timp util vor mai produce victime mult timp de acum incolo. Sunt medici romani care au tras semnale de alarma in acest sens.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by