VIDEO Dan Mihalache, fost consilier al lui Nastase si Antonescu, va fi seful cancelariei prezidentiale a lui Klaus Iohannis

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 26 noiembrie 2014, 20:56 Actualitate | Politic

Dan Mihalache, in 2007
Foto: Agerpres
Liberalul Dan Mihalache va fi seful cancelariei prezidentiale a viitorului sef al statului, Klaus Iohannis. Informatia a fost confirmata de catre liberal pentru EvZ. Mihalache a fost deputat PSD si consilier al fostului premier Adrian Nastase. Ulterior, el a trecut la PNL si a devenit consilierul liderului liberal Crin Antonescu. In perioada mai-noiembrie 2012, Mihalache a fost secretar general adjunct al Guvernului, functie din care a fost demis de premierul Victor Ponta, din cauza declaratiilor facute de acesta la adresa SUA. El a declarat atunci, in contextul in care era acuzat de Agentia Nationala de Integritate de incompatibilitate, ca "daca parteneriatul romano-american sta in domnul Horia Georgescu (seful ANI - n.r.), mai bine fara".

Agentiile de presa au relatat ca mai multi viitori consilieri ai lui Klaus Iohannis s-au aflat, miercuri, la Palatul Cotroceni, pentru a discuta cu reprezentanti ai Administratiei Prezidentiale despre modul de organizare si functionare a institutiei.

Potrivit unor surse liberale citate de Mediafax, printre cei care au participat la intalnirea cu actuali consilieri prezidentiali s-au aflat Dan Mihalache, George Scutaru, Andrei Muraru si Cosmin Marinescu.

Acestia au discutat despre modul de organizare si functionare a Administratiei Prezidentiale, in pregatirea preluarii, de catre Klaus Iohannis, a mandatului de presedinte al Romaniei, pe 22 decembrie.



Intr-un interviu acordat ziarului Gazeta de Maramures, publicat luni, Dan Mihalache a declarat ca in campania prezidentiala a lui Klaus Iohannis s-a ocupat de "strategia campaniei, mai ales de sondajele de opinie, cercetarea de piata si mesajele politice" si ca in perioada urmatoare se va ocupa de "organizarea administratiei prezidentiale".

"Acum este singurul meu proiect, care necesita multa munca. Constructia si reconstructia administratiei prezidentiale in functie de proiectele presedintelui ales. (...) O administratie prezidentiala se organizeaza in functie de prioritatile celui care o conduce, pana la urma. In acest moment sunt cu privirile pe organigrama", a afirmat el.

Cine este Dan Mihalache

Dan Mihalache (43 de ani) este absolvent al Facultatii de Drept, la Universitatea Bucuresti, si a obtinut doctoratul in Stiinte Politice la S.N.S.P.A. Adevarul relateaza ca, inca de pe bancile facultatii, Mihalache a inceput sa lucreze ca jurnalist. A fost pe rand reporter, redactor, publicist si comentator la ziarul "Azi", ziarul de partid al FSN din anii '90.

Potrivit publicatiei citate, Mihalache a intrat in politica in 1994, moment in care premierul Nicolae Vacaroiu l-a numit expert guvernamental si consilier al ministrului pentru Relatia cu Parlamentul.

In perioada 2001-2004, Mihalache a fost consilier al premierului Adrian Nastase, iar la alegerile parlamentare din 2004 a obtinut un mandat de deputat pe listele PSD. In 2007, a fost si membru in Parlamentul European

A fost membru PSD timp de opt ani, insa a parasit partidul in 2009, atunci cand a mers alaturi de liberalul Crin Antonescu pentru a deveni director de comunicare si strategie al campaniei liderului PNL, mai noteaza Adevarul. Desi Antonescu a pierdut alegerile, in anul urmator l-a luat pe Mihalache pe post de consilier politic personal.

In mai 2011, Mihalache a ocupat si prima sa functie in PNL, cea de secretar general adjunct al partidului condus de Crin Antonescu. Dupa exact un an, sub egida USL, Dan Mihalache devine secretar general adjunct al Guvernului condus de presedintele PSD Victor Ponta, functie in care rezista doar sase luni.

***

Agentia Nationala de Integritate (ANI) anunta, in noiembrie 2012, ca a constatat, in urma procedurilor de evaluare, incalcarea legislatiei privind regimul juridic al incompatibilitatilor de catre Dan Mihalache, secretar general adjunct al Guvernului la acea data. Potrivit ANI, Mihalache s-a aflat in stare de incompatibilitate in perioada 10 mai - 8 iunie 2012, deoarece a exercitat simultan functia de secretar general adjunct al Guvernului, cu rang de secretar de stat, cat si functia de administrator in cadrul SC Dib Media Consultancy SRL, conform evidentelor Oficiului National al Registrului Comertului.

Dan Mihalache declara atunci ca il va da in judecata pe seful ANI, Horia Georgescu, referindu-se la acesta cu formula "aceasta jigodie frustrata". Mihalache a mai spus atunci ca "Daca parteneriatul romano-american sta in domnul Horia Georgescu (seful ANI - n.red.), mai bine fara".

Dupa cateva zile, el a fost demis de catre premierul Victor Ponta din functia de la SGG, motivul fiind declaratiile facute de acesta la adresa SUA.

Premierul a explicat atunci ca functia de secretar general adjunct al Guvernului este una "cu caracter strict administrativ" si nu agreeaza ideea ca cei care ocupa astfel de functii sa faca declaratii publice. Ponta a precizat insa ca demiterea acestuia nu are nicio legatura cu solicitarea formulata de presedintele Traian Basescu, care ceruse demiterea celor patru membri ai guvernului acuzati de ANI de incompatibilitate, printre care se afla si Dan Mihalache.

Mihalache a contestat apoi in instanta decizia ANI.

De altfel, intr-un interviu acordat cotidianului Romania Libera in luna mai 2012, Dan Mihalache declara ca "trebuie operate corectii in privinta functionarii DNA si ANI".

In martie 2013, Dan Mihalache a fost ales secretar general adjunct al Senatului, in urma unui vot in plen. Din aceasta functie, el propunea, in luna octombrie a aceluiasi an, punerea in functiune - cu o "minima" investitie, de aproximativ 200.000 de euro - a unui centru spa cu sauna si piscina in Palatul Parlamentului.

La 25 martie 2013, Curtea de Apel Bucuresti a decis ca fostul secretar general adjunct al Guvernului, Sorin Dan Mihalache, s-a aflat in stare de incompatibilitate. Decizia instantei, nedefinitiva, a fost atacata cu recurs.

In 10 aprilie 2014, Mihalache a castigat definitiv procesul cu ANI, la Inalta Curte de Casatie si Justitie.





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

33828 vizualizari

  • +110 (112 voturi)    
    Are you kidding me, Dan Mihalache? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 20:58)

    Daniel_Constantin [anonim]

    Are you kidding me?

    Domnule Iohannis v-am votat din diaspora. De asemeni l-am convins pe fratele meu sa conduca din Seattle la Portland - (distanta 6 ore dus/intors) sa va voteze.

    Eu am crezut ca ati inteles votul meu. Noi dorim oameni profesionisiti, educati, netraseisti nu indivizi ca Dan Mihalache care a activat in jurul lui iliescu, nastase, ponta, si voiculescu & co care au dat lovitura de stat in vara lui 2012.

    ALTFEL, imi retrag votul si sprijinul. Ganditi-va bine cu cine va formati echipa. Nu cu oameni ca Dan Mihalache.
    • +65 (65 voturi)    
      sper ca mai trebuie si numiti de Johannis (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:40)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Habar nu am in pomentul asta daca sunt deja numiti sau nu ipochimenele vehiculate in presa dar cum sa poti sa te mai gandesti la viitoare strategii pe termen mediu si lung in relatiile cu vestul si cu estul cand ti se servesc asemenea specii umanoide. Mai frate, doar ca se vorbeste despre ele in presa si este deja o pierdere de vreme.
      • +54 (54 voturi)    
        Ar trebui sa-i scriem lui Johanis - (Joi, 27 noiembrie 2014, 1:05)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        - stie cineva e-mail-ul lui?
        Sa stie si opinia votantilor lui!
        • +35 (35 voturi)    
          daaa, chiar recomand calduros :) (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:16)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

          pe site-ul de campanie la pagina de contact (unde poti trimite mail) presedintele nostru zicea asa:

          "Tinerii noștri s-au săturat de mediocritate, mai ales în politică. Vor performanță, vor să demonstreze că a venit timpul lor, că pot face ei înșiși România în care să trăiască mâine.

          Klaus Iohannis"

          as fi surprins sa mai verifice cineva mailurile zilele astea, dar poate macar inainte sa inchida site-ul, mai recitesc odata ce-au scris:

          http://www.iohannispresedinte.ro/ro/contact/formular-de-contact

          altfel, ideea cu scrisul mi se pare f. buna si cred ca e momentul de putina mobilizare pe facebook:

          https://www.facebook.com/klausiohannis
          • +12 (12 voturi)    
            DA! Sau petitii... (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:38)

            Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Trebuie sa ne facem vocea auzita. Eu am trimis un mesaj prin acel formular de contact, din pacate nu folosesc Facebook si nu am de gand sa incep prea curand. Ar trebui sa existe un site sau o adresa de e-mail in care presedintele sa poate tine legatura cu votantii, sa le afle parerea.
            Dar daca trimitem cat mai multi mesaje de genul, cine stie, poate ajung la el.
            Sa nu ajunga naibii prima oara la Dan Mihalache

            Pentru astfel de lucruri poate putem, daca nu acum, sa folosim site-ul petitieonline, prin care sa strangem semnaturi si sa le trimitem la Cotroceni.
            La scara globala se fac multe prin astfel de petitii, vezi comunitatea Avaaz, de sute de milioane de oameni care isi impun parerea in fata ONU, a Parlamentului European, a guvernelor din diverse tari etc legat de lucruri precum incalcarea drepturilor omului.
            Ar trebui sa avem si noi o astfel de comunitate puternica!!!
            • +13 (13 voturi)    
              am vrut sa fac acelasi lucru (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:02)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

              dar am verificat azi dim. si e exact asa cum ai spus: ajung direct la Mihalache! :))

              el a coordonat campania online si probabil tot el va cenzura si comentariile de pe facebook; eu acolo i-am scris pe ideea ca macar se face iures, n-am nicio indoiala ca vor fi sterse de pe wall;

              Basescu a avut / are site, presupun ca si Johannis o sa-si faca sau va actualiza presidency.ro

              pana atunci insa isi face imaginea tandari, am postat aici "echipa" cu care s-a prezentat ieri la Cotroceni :((
          • +13 (13 voturi)    
            I am scris pe facebook, (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:00)

            t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            scrieti si voi va rog, nu se poate un fost psdist, traseist politic, om slobod la gura sa fie seful cancelariei...cand romania are atatia tineri capabili fara trecut controversat!
            • +10 (10 voturi)    
              I-am scris dar (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:06)

              Audit [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

              cred ca tot la Dan Mihalache ajunge.
              ce vreau sa spun este ca Ponta isi freaca mainile de bucurie: e ca si cum l-ar fi numit el pe Dan Mihalache!
            • +5 (5 voturi)    
              Are scoala PSD-ului (Joi, 27 noiembrie 2014, 16:36)

              Belbek [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

              Asta face parte din tagma G.Firea ,O.Vasilescu,C.Stefanescu si a proastei de pedagoga grevista.Trebuie facut tot ce este posibil pt. impiedicarea numirii acestui pork slinos.
              • +3 (3 voturi)    
                pai am facut o petitie (Joi, 27 noiembrie 2014, 18:53)

                t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Belbek

                Si am patru semnaturi de azi dimineata pana acum...pagina de fb a lui Iohannis e plina de comentarii anti Mihalache. Ar trebui sa si aleaga consilierii in mod transparent, de ce nu face un apel la candidaturi? http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
                • +1 (1 vot)    
                  Merci! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:46)

                  Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

                  Am semnat si eu-acum trebuie doar sa o raspandim cumva-pe Facebook sau cum? Cateva mii de semnaturi tot trebuie stranse ca sa aiba credibilitate, hai un minim de 10.000, ce e sub asta pare putin.
                  Si oameni buni va rog daca semnati, puneti-va pentru numele Domnului numele intreg- credeti ca ajunge doar numele mic scris si cu litera mica sau o porecla, ce naiba, nu vedeti cum arata?
                  Va e frica de Dan Mihalache sau ce??
                  Pai ori luptam pentru schimbare ori ne ascundem in spatele tastaturii, alegeti!!
            • +1 (1 vot)    
              Ai muta dreptate .. (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:39)

              Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui t_roxx

              Speram sa -l informeze cineva pe presedintele ales de noi si sa se razgandeasca..
            • +1 (1 vot)    
              Eu i-am trimis (Joi, 27 noiembrie 2014, 20:05)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

              e-mail. Cu linkul acestor comentarii.
          • +6 (6 voturi)    
            mail (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:19)

            BjornTuroque [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            contact@iohannispresedinte.ro
          • +7 (9 voturi)    
            S-a schimbat ceva ? (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:51)

            ionescu_ion [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Nu prea cred. Aceeasi Marie cu alta palarie.
            Ori presedintele ales nu se pricepe la oameni, ceea ce este grav, ori este chiar acela care a participat la lovitura impotriva statului de drept si se inconjoara de oameni cu aceleasi principii, ceea ce este si mai grav.
            • +4 (6 voturi)    
              exact (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:04)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

              am postat mai jos echipa cu care s-a dus ieri la Cotroceni sa preia "cheile" - ti se face parul cret.
          • +8 (8 voturi)    
            E clar semnalul pe FB dar nu-l uitati pe sulfa de (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:08)

            Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Andrei Muraru, protejatul U$L-ist al lui Radu Fenechiu!
            • +7 (9 voturi)    
              oo.. multumesc mult (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:36)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

              n-am apucat sa vad ca din gradinita lui Fenechiu a rasarit si vioreaua asta;

              tocmai dadusem lista cu "echipa" care s-a prezentat ieri la Cotroceni si Muraru asta m-a derutat, am crezut ca-i vreun universitar care scrie la Revista 22 :))

              exact asta remarcasem: un fost consilier al lui Nastase, unul al lui Melescanu si altul al lui Chitoiu aka Rusanu (pe langa faptul ca-i plagiator);

              mai era "politoloaga" Huiu care-l demascase pe Cartarescu ca "intelectual basist" si cu Muraru asta nu mi se lega, am crezut ca-i vreun ratacit :)
          • +6 (8 voturi)    
            Sunt tot mai ingrijorat! (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:35)

            Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            Un plagiator: Cosmin Marinescu

            http://www.contributors.ro/fara-categorie/drept-la-replica-negocierea-publica-a-plagiatului/?cfcc

            si o sulfa Radu Fenechista:

            http://www.contributors.ro/cultura/iiccmer-muraru-zamfirescu-si-gogoasa-celor-35-de-tortionari/

            Mi-e frica mi-e frica mi-e frica!
            • +7 (7 voturi)    
              Incepe sa-mi fie frica la asa consilieri: (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:24)

              Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

              Un plagiator: Cosmin Marinescu

              http://www.contributors.ro/fara-categorie/drept-la-replica-negocierea-publica-a-plagiatului/?cfcc

              si o sulfa Radu Fenechista:

              http://www.contributors.ro/cultura/iiccmer-muraru-zamfirescu-si-gogoasa-celor-35-de-tortionari/
        • 0 (0 voturi)    
          mail (Miercuri, 14 ianuarie 2015, 14:19)

          Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

          procetatean@presidency.ro
      • +32 (34 voturi)    
        intr-adevar...... (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:10)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        .....cu astfel de oameni, "Romania lucrului bine facut" se va dovedi doar o biata lozinca.

        Din nefericire, asa cum se contureaza viitorul, prin votul nostru am schimbat doar omul dar sistemul ticalos va ramane acelasi.

        Parca suntem blestemati sa orbecaim in aceiasi mlastina puturoasa, inonjurati si vatamati de aceleasi lighioane otravitoare.

        Oare ne vom trezi vreo data si vom intelege ca sistemul politic este de vina si ca nu vom avea nicio sansa daca nu il vom inlocui ?
        • +10 (12 voturi)    
          Nu si Nu ! (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:49)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          nu sistemul este de vina ! De vina sunt persoanele care sunt parte acestui sistem ! De vina sunt asa zise partide ,compuse in majoritatea de Infractori !
          • +7 (7 voturi)    
            Nu sistemul ?! (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:21)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

            Dar cine permite acestui tip de persoane sa faca parte din sistem ?!
            Nu cumva sistemul este bazat pe minciuna electorala nepedepsita ?! Nu este normal ca intr-un astfel de sistem sa gasim toti mincinosii ?!

            Trbuie sa intelegem ca acolo unde minciuna si hotia este permisa, acolo se vor aduna mincinosii si hotii si daca vrem sa scapam de mincinosi si de hoti, va trebui sa schimbam sistemul care nu doar ca ii ocroteste dar ii si incurajeaza.

            De 25 de ani tot schimbam oamenii si ne merge din rau in mai rau.
            De ce nu sunteti de acord ca intre popor si administratie sa existe o relatie contractuala in care promisiunile din campania electorala sa fie obligatoriu de indeplinit ?!
            Va place sa fiti mintit sau poate ca faceti parte din tagma mincinosilor ! Altfel nu imi pot explica atasamentul dvs fata de acest sistem politic ticalos.
            • +4 (4 voturi)    
              Se poate (Joi, 27 noiembrie 2014, 18:17)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

              ca nu am fost explicit !Se poate ca nu mati inteles, un lucru este cert NU SUNT ATASAT IN NICI UN CAZ DE ACEST SISTEM ! Da este cert ca nu existarelatia contractuala, intre popor si partide , Pana nu va putea sa recheme poporul din functie pe cel VOTAT, (si asta in doua-trei legislatii ) nu vom avea o clasa politica CURATA !
              • +4 (4 voturi)    
                imi cer scuze.... (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:02)

                translativus [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

                .....dar din postarea dvs, eu asa am inteles.
                In ceea ce priveste revocarea "alesului", ar fi doar o solutie provizorie pentru ca si noii veniti vor profita de sistem si vor aplica metoda "dupa mine potopul".
                Eu raman la ideea ca raul trebuie smuls din radacina si ca sistemul trebuie schimbat, daca vrem o viata normala.
      • +14 (14 voturi)    
        Echipa de la Cotroceni (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:05)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        Hai sa nu ne mai prostim.

        Uitati-va care e echipa cu care presedintele nostru ales s-a prezentat ieri la Cotroceni, sa preia cheile de la Basescu:

        1. Dan Mihalache - nici n-am ce sa comentez;

        2. George Scutaru: PNL Buzau, fost jurnalist, corespondent la Moscova pt. Mediafax si ProTv, fost consilier de imagine al lui Teodor Melescanu;

        3. Cosmin Marinescu: conferentiar la ASE, fost consilier al lui Daniel Chitoiu la MF, ocupa alaturi de primul Plagiator al tarii un loc de onoare pe lista comitetului RePec (topul plagiatorilor):
        https://plagiarism.repec.org/marinescu.html

        4. Iulia Huiu: o pnl-ista care s-a remarcat prin niste articole virulente impotriva "intelectualilor lui Basescu" - in particular impotriva lui Mircea Cartarescu; altceva n-am avut elan sa mai caut;

        5. Adrian Muraru - un tip mai mult decat ok, lector la Iasi, activitate la INSHR, scrie in Revista 22, in general cand ii vazi cv-ul nu poti sa pricepi ce cauta el in anturajul de mai sus;
        • +4 (4 voturi)    
          imi permit sa copiez comentariul d voastra si (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:18)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          sa l distribui mai departe..... va rog sa semnati petitia si sa comentati cu aceste informatii! Multumim! http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
          • +3 (3 voturi)    
            corectati la adrian muraru!! (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:52)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

            am gresit! :))

            m-a lamurit si pe mine altcineva tot pe HN - vezi posturile de mai sus.

            semnez petitia acum.
        • +6 (6 voturi)    
          Adrian Muraru (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:34)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          Cum a reusit el dupa 4 ani de fac sa ajunga februarie 2006 - octombrie 2007, consilier, Cancelaria Primului-Ministru
          septembrie 2005 - ianuarie 2006 – consilier relaţii externe, Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti, Departamentul Relaţii Externe şi Integrare Europeană???? asa din prima, pff, sincer, iar mi se face scarba de toata politica si pilele si relatiile din Romania. Da, peste tot exista pistonati si fii si fiice de beizadele, dar la noi astia care nu au norocul sa fie nascuti in asa familii chiar nu au nicio sansa!
    • +55 (55 voturi)    
      Subscriu la cele de mai sus (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:44)

      Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Mihalache este mai "murdar la gura" decat Ponta.
      Este arogant si cand tace.
      Imposibil sa nu gasiti pe cineva mai bun.
      Nu va sfiiti sa pastrati chiar si din echipa actualului presedinte.
      Decat sa faceti alegeri gresite, mai bine pastrati pe cineva care stim de ce in stare.
      • +27 (31 voturi)    
        mai, nene, (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:51)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Mari.an

        ai dreptate, toata echipa lu Basescu e foarte buna si pentru Johannis. Toti au avut performante care se pot masura de-a dreptul. Cum Macovei a avut performante in Parlamentul European care sunt vizibile si palpabile asa a avut si administratia prezidentiala. E pacat de Dumnezeu sa schimbe Johannis ceva. Decat pe Mihalache asta mai bine isi angajeaza prietenii aia din Sibiu , Berlin, Amsterdam , Paris si de pe unde or mai fi ei.
        • +17 (17 voturi)    
          Firea purtatoare de cuvinte+Gadea sef adm. (Joi, 27 noiembrie 2014, 6:03)

          Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          Glumitze by PSD Viorel Paganelul guvernarii !
        • +22 (24 voturi)    
          si cu prietenii aia din Sibiu (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:28)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          ar putea fi mai atent: la masa pe care a dat-o sambata la el acasa, dintr-un cerc de 20 invitati (10 familii) unul a fost Ioan Ciolan - cercetat de DIICOT din octombrie pt. evaziune si spalare de bani prin niste offshoruri cipriote; ceva f. elegant, 7 dintre ei au fost arestati din prima.
      • +3 (3 voturi)    
        Mai bine (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:52)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Mari.an

        si mai la obiect nu puteai sa te exprimi ,BRAVO !
    • -13 (17 voturi)    
      Sa nu ne grabim (Joi, 27 noiembrie 2014, 2:58)

      vladzy [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Sa nu ne grabim cu criticile. Profesionistii de care pomeniti din pacate nu prea exista in Romania. Trebuie sa mai asteptam pana sa apara...sa speram ca in urmatorii 10 ani se vor forma o parte. Pana una alta tipul asta e curat, n-a fost prins cu afaceri dubioase deocamdata, atata doar ca are gura sloboda.

      Si ar mai fi ceva. In campanie i s-a reprosat dlui Iohannis ca nu stie sa faca politica, insa numai un consilier cu experienta il poate ajuta sa recupereze la capitolul asta, chiar daca a mai lucrat la viata lui si pt. altii mai putini curati. Daca ar angaja pe post de consilieri tineri absolventi cinstiti de la drept, nu cred ca l-ar ajuta prea mult (a se vedea dna. ministresa de finante).
      • +23 (23 voturi)    
        Totusi... n-as porni pe calea asta... (Joi, 27 noiembrie 2014, 6:09)

        Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui vladzy

        La presedentie, increderea conteaza mai mult decat cat de "umblat" e cel ales.
        Cred ca aici nu e vorba atat de experienta, cat de ton si rabdare. Aici e vorba de a alege pe cineva care poate fi pe aceeasi unda cu Iohannis.
        Eu nu-l vad pe Mihalache demn de pozitia care i se ofera. N-as avea incredere ca la prima ocazie nu sare in barca cealalta. In plus, nu-mi imaginez cum poate decurge o discutie intre Iohannis si Mihalache: cei doi par ca vin din lumi total diferite. Unul mai bine "pierde" decat sa fie marlan, iar celalalt e deja marlan si n-ar putea lega doua cuvinte decente intr-o situatie de stress.
        Iohannis va cara zilnic dupa el un butoi cu pulbere.
      • +11 (11 voturi)    
        ASTA il invata politica? (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:48)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui vladzy

        daca asa vrea el sa invete "sa faca politica" mai bine se lasa;

        cam ce s-ar putea invata de la:

        - consilierul lui Nastase din 2004-2008;

        - consilierul lui Crin Antonescu din Martea Neagra, unul care spunea clar in mai 2012 ca "trebuie operate corectii in privinta functionarii DNA si ANI";

        - secretarul general al guvernului Ponta pe care insusi Mitomanu' a trebuit sa-l dea afara dupa declaratia cu ANI si parteneriatul SUA;

        tu pt. genul asta de politica ai votat?
        • +3 (3 voturi)    
          Tu pt. genul asta de politica ai votat? (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:37)

          Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          NU
    • +3 (3 voturi)    
      suspect (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:18)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      după ascensiunea rapidă, semănând cu a lui ponta, poate fi, şi el, ofiţer acoperit.
      oricum, cred că o cercetare a tezei de doctorat ar limpezi multe necunoscute.
    • +4 (4 voturi)    
      petitie? (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:37)

      Eowyn [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      ar trebui sa facem o petitie pe care sa o semneze cei care l-au votat pe Iohannis din motivele de mai sus, in care sa ii cerem sa numeasca cum ati zis "oameni profesionisiti, educati, netraseisti " Sa vedem cate semnaturi se strang. vad ca ideea a fost avansata si de altii mai jos.
      • +4 (4 voturi)    
        Daca ati facut alta, va rog sa scrieti aici (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:59)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Eowyn

        http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
        eu le semnez pe toate cu placere!
    • +6 (6 voturi)    
      Ai dreptate. (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:53)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Mi se pare cel putin o eroare numirea unor persoane controversate. NU poti numi pe cineva care acum ceva timp ii aducea elogii lui Ponta. L-am auzit eu, personal, pe toate canalele tv.
      Nu credeam ca KI o sa ia in ras votul nostru, al celor din tara care am mers special pentru el la vot cu speranta clara ca neamtul e altceva. Se pare ca vom pati ca si cu Constantinescu care a fost, in opinia mea, cel mai toxic presedinte: a distrus ceea ce zicea ca vom construi impreuna SPERANTA. Asta vrea si KI?
      • +2 (2 voturi)    
        Nepregatitii din politica noastra (Joi, 27 noiembrie 2014, 16:09)

        Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Trebuie sa recunoastem ca pentru clasa noastra politica termenul a fi "pregatit" nu a fost definit.
        In afara de comunistii (care cica nu-s comunisti) pe care ni i-a lasat Ceausescu, toti ceilalti sunt invatacei in formare. Iar pentru o formare sanatoasa este nevoie de un popor sanator, treaz, care sa faca reglajele democratice imediat ce sunt necesare.
        Asta nu s-a intamplat inca in Romania.
        Poporul habar n-avea ce vrea inainte te turul 1.
        I-a trebuit un soc pe 2 nov (noroc cu prostia lui Ponta) ca sa realizeze pe ce lume traieste si ca-i in joc viitorul tarii.

        Acum, a-i cere lui Iohannis sa nu faca nici o greseala, sa intre in goapa noastra cu hiene si sa lupte eroic cu toate singur si sa iasa si nezgaraiat cred ca e un pic cam mult sa-i ceri unui om ca el.
        Daca spiritul civic merge la culcare din nou, cred ca nu ne meritam sansa pe care am castigat-o.

        Sigur ca Iohannis nu e pregatit pentru a face fata hienelor.
        Daca aveam o societate si o lume politica normala, nu ajungeam sa avem pe buletinul de vot un Ponta.
        Trebuie sa incepem sa realizam ca, asa cum ne place sa spunem ca politicienii lucreaza pentru noi, tot asa trebuie sa ne obisnuim ca trebuie sa ne verificam din cand in cand "angajatii" si sa le atragem atentia imediat ce e necesar.
        Nu putem astepta cate 10 ani ca sa facem cate un pas inainte sa ne spunem pãsul.
        Trebuie ca si noi, poporul, sa fim pregatiti, nu doar politicienii, pentru ca am vazut ce fac "angajatii" nostri cand nu suntem cu gura pe ei.
        • +2 (2 voturi)    
          Nota 10 (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:55)

          Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Mari.an

          cu felicitari ..!
          mai inati sa vedem barna din ochii nostri, apoi ..Sa spunem STOP si sa o luam de la capat! Civilizat, inteligent.. Rabdarea este o virtute dar dupa 25 ani de rabdare trebuie sa ne inscriem , toti la cursuri intensive de adevarata DEMOCRATIE!
          Domnul Iohannis cred ca va intelege ca are nevoie de oameni noi , la vremuri ce se vor noi! Daca va asculta de vasle Blaga si alti politicieni , luptaroti in transeele alegerilor , nu va fi bine! Sa-si scoata mantaua de Sibiu, si sa-si puna lodenul de Bucuresti! Spep by step va ajunge departe ! Am investit in el si, eu cred, ca merita sa investim in continuare..Tinem aproape si semnalizam orice derapare ..Domnule Presedinte Klaus Iohannis , nu va suparati pe noi.. dorim binele acestei tari ..unii dorim sa revenim acasa , altii dorim ca Romania sa fie , o tara ca afara!!
    • +7 (7 voturi)    
      ''apropo de "mai bine pierd... (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:08)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      ... decat sa fiu marlan" al noului presedinte, ne amintim cum noul consilier a trimis-o la origine pe ziarista Sorina Matei; presupun ca pentru compensatie la comportamentul sau dl Johannis angajeaza niste marlani printre consilieri. Vom avea un mic Palada mai vehement si mai rotofei si la Cotroceni. Bravos natiune!
    • +4 (4 voturi)    
      Thanks Hotnews, (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:04)

      Daniel_Constantin [anonim] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Pentru ca ati gasit o poza care il da in vileag. Cu o asemenea poza si vizaj, te mai angajaja Voronin, zilele astea pe tine Dan Mihalache.
    • +1 (1 vot)    
      DA, afara cu derbedeii pesedisti (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:17)

      verdeata [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Iohannis se va compromite rapid daca se asociaza cu lichelele politice. Nu pentru asta l-am votat. Suntem toti cu ochii atintiti asupra oricaror abateri de la promisiunile facute.
    • +1 (1 vot)    
      La vremuri noi (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:35)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      Oameni noi, domnule Iohannis! Stop si de la capat!
  • +71 (81 voturi)    
    Bleeeeaaaahhhhh, sper ca nu!!!!!! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:04)

    fit [utilizator]

    Am cea mai proasta parere despre acest om, care nu are decat calitatea de a intoarce vorbele dupa cum sunt interesele.... Nu pot sa trag decat o singura concluzie: deci Johannis nu este ce pare a fi!!!
    • +51 (53 voturi)    
      Un lucru prost facut! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:45)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Obezul asta slinos de Dan Mihalache a inflamat pe drept Facebook-ul. Declaratia lui privind "organizarea cancelariei prezidentiale" l-ar da ca sigur viitor sef al acestei institutii. Cred ca acest individ odios incearca de fapt sa forteze o numire a sa in acest post luand si pulsul societatii. Puls care e atat de mare ca a generat din pacate un lucru prost facut: fibrilatie...
      Aceasta mizerie pesedista trebuie aruncata la cosul de gunoi al istoriei, nu promovat intr-o functie pentru care n-a facut decat sa atace statul de drept si independenta justitiei. Mi-e scarba!
      • +4 (4 voturi)    
        AI DREPTATE (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:20)

        Bokila [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Poate ca la semnalele puternice trase va renunta la aceasta numire penibila.
        Restul nominalizarilor par in regula dar acest jegos nu are ce cauta la Cotroceni.
        Atentie domnule Iohannis!
    • +41 (45 voturi)    
      Pas cu stangul ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:52)

      titiacs [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Cineva sa traga un semnal de ALARMA in zona Presedintelui ! Sau daca NU , atunci sa traga apa !Am pus-o si de data asta...
      • +27 (27 voturi)    
        mda (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:42)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

        l'a luat la qintal.
        s'apropie craciunul...
    • -19 (37 voturi)    
      naivilor (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:53)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Serios, voi pe ce lume va credeti ? Ati trait "visul" si ati facut dintr-un om despre care nu stim mai nimic presedinte. Acum treziti-va. Si-au luat Romania inapoi. Ei, nu voi (votantii lui), nu noi (toti votantii).
    • +45 (47 voturi)    
      Sper să nu fie adevărat ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:54)

      DelMa [utilizator] i-a raspuns lui fit

      D-le Iohannis, nu mă faceți să regret că v-am votat ! Altul mai bun n-ați găsit în tot PNL-ul decât pe cel care punea la îndoială parteneriatul româno-american? Nu știți de vocabularul lui, colorat, deșuchiat, după mine incompatibil cu funcția de șef al cancelariei prezidențiale ?
    • +9 (21 voturi)    
      Nu te grăbi cu concluziile (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:23)

      MVSorin [utilizator] i-a raspuns lui fit

      ...până nu ai confirmarea. Dacă reciteşti cu atenţie, vei vedea că informaţia a fost furnizată chiar de cel în cauză, nicidecum de viitorul lui şef - cum ar fi fost normal.
  • +27 (33 voturi)    
    Daca Iohannis va continua astfel,.... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:07)

    gica43 [utilizator]

    ...inseamna ca nu va fi asa cum am crezut si sperat !!! Iarasi ne-am bucurat degeaba ?!?!
  • +21 (25 voturi)    
    Mdea, dezamagitor (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:09)

    MariusNi [anonim]

    Nu mai gaseau altul decat unul de-al lui Nastase. In plus, nu pare nici pe departe un consilier de valoare din moment ce i-a ingropat pe ceilalti doi. Iar dupa declaratiile pe care le-a facut in trecut nici minte nu prea are.
  • +27 (31 voturi)    
    Alo domnule presedinte ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:10)

    math [utilizator]

    Are you sure ?

    sper ca sursele hotnews s-au inselat

    Ceva mai ciudat decat sa fii dat afara de Ponta pentru ca injuri ANI ... e greu de imaginat.
  • +22 (28 voturi)    
    OK (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:13)

    ipolitic [utilizator]

    Primul autogol al lui Johannis
  • +12 (26 voturi)    
    nastase > chuckie > iohannis (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:13)

    paham [utilizator]

    acum nu se agita nimeni pe feisbuk ca am luat tzeapa?
    nimeni?
    "am inteles mesajul romanilor. romanii vor schimbare"
    asta e schimbarea?
    un nou papagal?
  • +7 (19 voturi)    
    da (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:14)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cind spuneam ca sa vedem ce face johannis cel mult laudat, multi m-au injurat. Uite ce face dupa ce a cistigat alegerile pe un vot clar anticoruptie, anti aroganta de neam prost, etc, numeste exact un mic ponta sef al cancelariei prezidentiale. Fapte, nu vorbe. Daca el crede ca a fost votat pentru marile lui calitati si ochii sai frumosi, se inseala.
  • -7 (13 voturi)    
    Dan Mihalache e ruda cu Ion Mihalache? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:16)

    dumitrica [utilizator]

    Dan Mihalache e cumva ruda cu politicianul Ion Mihalache (1882-1963)?
    • +20 (20 voturi)    
      Nu conteaza .. (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:44)

      costa328 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      .. la CV-ul asta chiar ca nu conteaza ca e ruda sau nu !
    • +6 (6 voturi)    
      nu cred (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:01)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      Ion Mihalache era din Ramnicu Sarat iar Dan Mihalache s-a nascut la Timisoara;

      afara de asta, desi a schimbat vreo 4 partide, la PNTCD n-a nimerit niciodata :)
    • +5 (5 voturi)    
      scuze, Ion Mihalache (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:38)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      era din Topoloveni (de langa Pitesti) - cred ca am scris pe undeva Rm. Sarat, aia a fost puscaria in care a murit.
  • +33 (33 voturi)    
    Mihalache!!! MARE, MARE Greseala! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:16)

    neagoe [utilizator]

    Un politruc care s-a dovedit de foarte joasa speta in relatiile cu opozantii de idei.

    Incep sa am mari REZERVE fata REFORMELE lui IOHANNIS.

    Pacat!
    • +6 (6 voturi)    
      mda (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:51)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      inainte sa ne apucam de turul pantalonilor,ganditi-va cum a ajuns neamtul in roata dracilor,Bucuresti.si mai ales cum a ajuns sa fie impins spre cotroceni.daca cineva spera ca el va schimba ceva in politica damboviteana,spera degeaba.sa nu credem ca iohannis isi alege consilierii de capul lui,are de platit destule note de plata.
  • +69 (71 voturi)    
    Pe bune?!? (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:19)

    hoperoad [utilizator]

    Asta e o prima palma data alegatorilor. O spun cu parere de rau. Nu asa se incepe "lucrul bine facut", prin intoarcerea in mocirla de unde a iesit Mihalache.
    • +24 (26 voturi)    
      USL traieste (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:01)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui hoperoad

      Bleah, decat pe mizerabilul de ponta Il votam mai degraba pe Funar dar lucrurile incep sa se imputa daca scoala de cadre FSN isi trimite elevii la Cotroceni.
      Iohanis ar face bine sa nu uite ca a ajuns presedinte datorita gafelor plagiatorului care a intaratat o tara intrega cu bataia de joc asupra diasporei si nu in urma meritelor proprii. Are o datorie fata de cei care si-au indreptat sperantele spre el iar numirea naparcii FSNiste ca sef al cancelariei nu e un semn bun.
  • +19 (21 voturi)    
    Inceput bun... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:20)

    Alius [utilizator]

    ...al "lucrului facut bine". Avem nevoie de astfel de oameni. Nu trebuie renuntat nici la Nascase, se poate gasi si pentru el un locsor acolo, caci are experienta vasta in toate tipurile de furaciuni.
  • +61 (65 voturi)    
    Nu pot sa cred !!!! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:22)

    polonyca [utilizator]

    Penibil......asta e un derbedeu adevarat !!! Rusine mare....zau !!!!
  • +21 (21 voturi)    
    oportunism la maxim (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:25)

    ftugui [utilizator]

    Din cate vad,peste timp, apare un nou Ciuvică.Păcat!
  • +29 (35 voturi)    
    A CONFIRMAT EL?!?!?! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:26)

    schroedinger [utilizator]

    Pai el se autoangajeaza? Eu cred ca nu va fi! Vrabia Mihai Viteazu!
    • +26 (26 voturi)    
      Sa speram ca nu va fi. Pt mine e prima ridicare de (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:35)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      spranceana. Acest individ pare un Hrebenciuc al generatiei Ponta.
      Sper ca Johanis nu a fost ascultat cu atata solicitudine de parlament datorita vreunor intelegeri oculte...
    • +18 (18 voturi)    
      Şi eu (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:42)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      sper că e doar un vis urât. Mi-l aduc aminte pe individ, că altfel nu pot să-i spun, de pe vremea USL-ului, cu ce aroganţă vorbea despre supremaţia USL-ului ! Nu cred că herr Ioahannis va fi de acord cu mojicia asta !
      • +9 (9 voturi)    
        Echipa bine facuta, Domnului Iohannis! (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:32)

        rebecai [utilizator] i-a raspuns lui AlisCuPar

        In perioada suspendarii Presedintelui Basescu, din 2012, Domnul Mihalache a atacat, fara menajamente, institutii si lideri europeni. In plus, Presedintele nou ales nici nu a fost instalat si deja, in jurul dansului, apar personaje politice antioccidentale, cu legaturi transpartinice, cu un trecut si un prezent asociat unor grupuri de interese. Cred ca Domnul Iohannis nu-si va leza imaginea si increderea castigata, in cancelariile occidentale, prin asocierea cu politicieni cu un trecut nedemn, de o tara europeana. E un moment determinant care poate sa decida soarta Romaniei in urmatorii 5- 10 ani. Ar trebui sa fim atenti la gruparea care isi manifesta vadit dorinta de a conduce institutia prezidentiala, din umbra sau de pe "terasa". Mizez pe discernamantul Domnului Iohannis si pe dorinta noastra de supravietuire istorica, in Europa.
        • +4 (4 voturi)    
          semanti distribuiti, faceti alte petitii etc (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:52)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui rebecai

          dar sa luam atitudine:
          http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
  • +23 (23 voturi)    
    nasol (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:29)

    ssgl [utilizator]

    cam modest personajul.....cu astfel de consilieri nu se anunta vremuri de lupta impotriva coruptiei, PSD si consilier a lui Nastase si Antonescu?!!!!!
  • +25 (27 voturi)    
    jale ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:29)

    josusl [utilizator]

    Incep sa regret ca am stat 5 ore la coada acum 10 zile.
  • +17 (21 voturi)    
    rusine (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:32)

    xanti [utilizator]

    Prima tradare ,un lucru "bine facut"
  • -10 (18 voturi)    
    hehe (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ne luam tara inapoi
  • +17 (21 voturi)    
    jenant (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:41)

    robertmiron [utilizator]

    Jenanta alegere a facut Johannis. Ma face sa regret ca l-am votat...

    Maimutoiul oparit a pacalit din nou pe toata lumea si s-a cocotat unde nu trebuie...
  • +23 (23 voturi)    
    Sper să nu se confirme... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:46)

    CosminMaricari [utilizator]

    Domnul president elect ar face bine să dea o minimă dovadă de înțelepciune. După alegeri a declarat că a înțeles exact ce anume presupune mandatul care i-a fost încredințat de votul popular.

    Numirea acestui specimen fie și doar ca simplu consilier ar dovedi că nu a înțeles nimic...
    • +4 (4 voturi)    
      mobilizarea!! (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:40)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
  • +22 (24 voturi)    
    Acest psd-ist reciclat (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:52)

    M.aura [utilizator]

    E intruchiparea perfecta a lichelismului politic. Cu greu gasea KJ un consilier mai contraindicat decit Mihalache. Sper sa nu fie adevarat.
    Oare ce putere malefica sta in spatele acestor insi nocivi care reusesc sa treaca din guvernare in guvernare? Ce ii face indispensabili?
    • +6 (6 voturi)    
      semnati si distribuiti (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:39)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
  • -11 (19 voturi)    
    Pentru cei de mai sus (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 21:57)

    newlook [utilizator]

    Pai, ce va asteptati, flacai ? Voi credeati ca Joiannis e pogorarea pe pamant a lui Sf. Petru?

    Are omul probleme cu ANI ? Are? Are staff? N-are. Deci pune sef peste viitorul staff pe unul care a dovedit ca poate infrange ANI. (Bun sau rau, inteleg ca Justitia a dat o sentinta definitiva in favoarea lui Dan Mihalache si impotriva ANI)

    In plus, sa fim seriosi. Ia uitati-va aici:

    http://doc.hotnews.ro/agentia-de-integritate-a-averii-familiei-georgescu.html

    Nu-i asa ca intr-un dictionar ilustrat i-ati gasi poza lui Horia Georgescu la definitia sintagmei "imbecil retardat"?

    Cititi si articolul (e din HN, deci sursa "corect politica"), poate, poate va mai luminati ce-i cu ANI asta.

    PS: Toate cele de mai sus nu inseamna ca deodata, Gangavul s-a desteptat. E doar o papusica; pe ata asta, la capat, e sforarul PNL. Pe alta ata e PDL si la celelalte, Basescu. Daca astia trag sincron de sfori, papusica Joiannis va parea "alive".
    Daca nu, nu !
    • -1 (9 voturi)    
      Da fai. (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:52)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      ...Mihalache e omul lui Basescu.

      Cel mult sa fie pupsa PSD-ului vostru de cacao.
    • +10 (10 voturi)    
      Fuck off ! (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:54)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Chiar dacă unele din javrele de la PNL, sau de oriunde, ar încerca asta, n-ar avea niciun succes !
  • +19 (19 voturi)    
    ..nu cred ca Johannis o sa i dea credit (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:00)

    Jupanu1970 [utilizator]

    Nu are ce cauta acolo acest om. Period
  • +23 (25 voturi)    
    Klaus incepe cu stangu' (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:01)

    uluit [utilizator]

    Daca-l vedem pe acest individ Mihalache (fost consilier a lui Bombo) sef al cancelariei prezidentiale a lui Iohannis, inseamna ca nu s-a schimbat nimic si ca totu-i o MARE pacaleala!

    Exemplu de caracter:
    Dan Mihalache, intrebat de Sorina Matei cand pleaca Antonescu de la Cotroceni: "Ia mai du-te si tu in ma-ta daca ai curiozitati din astea"

    PS - Iohannis trebuie sa scape de el!
  • +10 (16 voturi)    
    jenant (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:04)

    robertmiron [utilizator]

    Jenanta alegere a facut Johannis. Ma face sa regret ca l-am votat...

    Maimutoiul oparit a pacalit din nou pe toata lumea si s-a cocotat unde nu trebuie...
  • +19 (21 voturi)    
    Sa nu ne grabim! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:14)

    Hohey [utilizator]

    Hai sa vedem lista definitiva. Deocamdata sunt miscari tactice. Oricum, sper sa nu se confirme...sunt suficienti oameni pregatiti si onesti care pot consilia Presedintele.
  • +27 (29 voturi)    
    Wow... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:16)

    Incomod3 [utilizator]

    incepe dusul rece... :) :) :)
  • +29 (31 voturi)    
    gretos! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:18)

    tiger2014 [utilizator]

    gretos! sper sa fie o informatie falsa!
    • +1 (1 vot)    
      si eu sper (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:57)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui tiger2014

      sa nu se lase ametit de POLITICIENII din jurul lui ..
  • +27 (31 voturi)    
    ALOOOOO!!!! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:41)

    healthycity [utilizator]

    DOmnul santa klaus...oamenii nu au stat 8 ore la alegeri in picioare sa-l voteze pe NASTASE!!!
    Este clar?!!!

    Cum te-am ales asa, te dam jos.
    Pastreaza directia data sau chemam altul.

    Esti angajatul nostru, da?
    Noi iti platim salariul. pentru noi faci politica.

    Asa ramane da? nu mai vrem devieri de la traseu....
    Am vorbit in europa si in NATO, nu spre Rusia mai ocolit...

    multumim
  • +27 (27 voturi)    
    Fara Mihalache (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:53)

    JuliaP [anonim]

    La Timpuri noi Oameni noi, fara vacaroi, nastasi si altii sa gasiti alti consulieri astia sunt poluati.

    Diaspora
    • -5 (17 voturi)    
      schnell resolvieren auf den feisbuck (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:46)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui JuliaP

      Da, hai, faceti voi ceva acum, pe feisbuc si tuitar, ca datorita voua ne-am captusit cu Herr Klaus. Acum rezolvati problema pachidermului...
  • +23 (25 voturi)    
    Nu va fi ! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:57)

    adrian88000 [utilizator]

    Imposibil! Mihalache asta arunca cu noroi .Lanseaza
    "soparle".
    Derbedeu !
  • +27 (27 voturi)    
    acest ghertzoi suburban (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 22:59)

    tusnami [utilizator]

    nu are ce cauta nici la 1000 de m de johannis, deh influenta.
  • +22 (22 voturi)    
    Nu-l vrem pe Mihalache (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:10)

    Alin Cristea [utilizator]

    Nu-l vrem pe Mihalache / Ce e - Ianke, Cadir sau Take?
  • +7 (13 voturi)    
    Vă grăbiţi ca baba la scărpinat! (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:36)

    MVSorin [utilizator]

    Să-l vedem întâi numit în funcţie pe acest cameleon arogant şi apoi să ne declarăm dezamăgiţi.
    După 25 de ani de lucruri prost făcute, nu se repară totul într-o zi.
    • 0 (0 voturi)    
      Ok (Joi, 27 noiembrie 2014, 19:59)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui MVSorin

      sa dea Domnul sa nu-l puna pe Mihalache si nici pe alti politruci.. smecheri..Oameni noi la vremuri noi!
  • 0 (10 voturi)    
    se pare... (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:36)

    nedumeritul [utilizator]

    Se pare ca Johannis nu este ce pare a fi.Cand sunt persoane care schimba partidele ca pe niste ciorapi si numai in functii de varf, inseamna ca partidele de la noi nu sunt partide ci niste sectii ale unei organizatii care le cuprinde pe toate. Raspunderea pentru ce ni s-a intamplat si ni se intampla trebuie asumata de decidentii acestei organizatii si nu de catre partide care sun simplii executanti.
  • +7 (11 voturi)    
    oh, nu (Miercuri, 26 noiembrie 2014, 23:52)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    sper ca nu insa banuiam ca se va ajunge aici curand. iohannis este un om extraordinar in comparatie cu ponta insa tot om politic din Romania este si el. asta e, chiar ca s-a ales praful.
  • +9 (15 voturi)    
    ghinion, un pachiderm (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:43)

    U_swamp [utilizator]

    Detest traseistii, mai ales cind sint neste neica nimeni vinatori de fonctii... Pe ast Mihalache l-am detestat in contract direct. Am avut locuri vecine in cursa Tarom Cluj-Bucuresti acum vreo 2-3 ani. Nici n-a urcat bine avionul, ca pachidermul a adormit, a inceput sa sforaie si s-a culcat pur si simplu peste mine, sufocindu-ma. Am incercat sa-l trezesc... pas... i-am zimbit complice stuardesei si cred ca a fost mai eficienta decit mine Sper sa fie o buuunaaa whoodrea pentru Iohannis.
    • +4 (4 voturi)    
      Trebuie sa iti dau dreptate: (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:18)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Dan Mihalache va fi pentru KJ ceea ce e Udrea pentru Basescu.
  • +13 (13 voturi)    
    aoleu (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:44)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Mihalache nume vehiculat? Astia's nebuni..
  • +9 (11 voturi)    
    nu prea înțeleg (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:46)

    ws [utilizator]

    nu prea înțeleg oftica cu mihalache.

    mihalache e un lucru bine făcut. un borfaș ce rezistă de pe vremea lui năstase trebe că e bine făcut.

    mihalache - românia lucrului bine făcut.

    care-i problema?

    ws
  • +18 (18 voturi)    
    Demiterea, cu doar 30 la suta participare! (Joi, 27 noiembrie 2014, 0:58)

    LiviuIordache [utilizator]

    Cad ca domnul bine facut uita ca acum poate fi demis cu participare de 30 la suta, pai numai diaspora, care a stat in ploaie, a cheltuit un salariu mediu romanesc ca sa dea un vot se aduna de 30 la suta daca asta a inteles: sa-si puna filtru-sef un agent KGB, plimbat pe la coada tuturor pina acum, cu o fata aroganta si cind doarme! Chiar nu gasea in toata tara asta un om capabil? Chiar ia toate edecurile? Presedintia e loc de plata a serviciilor sau se apuca de treaba? Bine facuta, vezi bine, dar incepe cu un calcat intr-o ditamai balega puturoasa!
    In felul asta, nu-l apuca mineca scurta!
  • +22 (22 voturi)    
    Nu pot să cred! (Joi, 27 noiembrie 2014, 1:07)

    Kentt [utilizator]

    Iohannis îşi închipuie că datorită "strategului" Dan Mihalache a câştigat alegerile???

    Atâta zbatere, atâta umilinţă, atâtea speranţe, atâta EROISM - pentru cine? Pentru DAN MIHALACHE?

    Iohannis chiar nu-şi dă seama că românii n-au stat la coadă pentru Dan Mihalache şi ce reprezintă el?
  • -2 (14 voturi)    
    fiul urii (Joi, 27 noiembrie 2014, 2:29)

    Mazeta [utilizator]

    Iohannis s-a nascut din ura, din ura fata de Ponta. Or tot ceea ce este intemeiat pe ura nu dureaza.
    • +5 (11 voturi)    
      true, but (Joi, 27 noiembrie 2014, 5:41)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Probabil ca ce este intemeiat nu dureaza, dar ura pentru ponta/psd ramane :D
      valabil si pentru base, ca nu vreau minusuri numai de la psdisti :))))
      • -3 (7 voturi)    
        Ce se intampla ? (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:10)

        math [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Este o discutie sincer intre colegi de breasla, cu aceiasi patroni ? Va intelegeti asa de bine. Se pare ca la voi a reusit unirea lui Ponta.
        Ati lansat cumva si o carte de dialoguri la Gaudeamus ?
        • +2 (4 voturi)    
          se intampla ca-ti da cu virgula (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:32)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui math

          inclusiv "gandirea" proprie. In alta anal iza profunda, ma faceai asistat. Acum ma faci angajat. Te hotarasti si tu la una care sa nu se bata cap in cap cu cealalta? Bine ca nu am mai amintit de impozitul de "dreapta" multiplicat in functie de numarul de proprietati, cand am enumerat masurile retarde luate de boc. Ma mai faceai si chiabur asupritor al clasei muncitoare.

          Atata esti, atata poti. Cauta si tu ringtone-ul ala cu "insista", ca ti l-am mai mentionat si poate o sa si pricepi la un moment dat. ///
          • +1 (1 vot)    
            tot asistat se cheama (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:12)

            math [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            ...daca esti stimulat de alde Ghita sa aburesti lumea, doar-doar mai scoatem la lumina PSD-ul nostru iubit.

            esti exact ca Ponta. Una spui si alta faci. Spui ca ai votat cu Iohannis dar tot ce emani este dubios.

            Daca eu cred ca esti un raspandac pesedist, de ce te superi ? Ce e rau in asta ? uite Gadea, Ciutacu Pieleanu Chireac Dragostescu, Badea, Ursu + toti acei penibili lideri de sindicat care se perinda pe la RTV si Antene ce bine s-au realizat in viata.

            Eu ii consider tot asistati. Iau bani de la niste ticalosi degeaba. O freaca le televizor nu mai conving pe nimeni.
  • -5 (7 voturi)    
    furtuna in pahar cu apa (Joi, 27 noiembrie 2014, 2:29)

    RoPe [utilizator]

    In titlul articolului scrie "va fi", e semnat cu initiale, deci e o stire din categoria celor de neluat in seama...asteptati sa vedem certitudini!
  • +19 (19 voturi)    
    Vorba multa saracia omului! (Joi, 27 noiembrie 2014, 2:35)

    mucenic [utilizator]

    sa trimetem scrisori de protest le Cotroceni. Asa cum poporul l-a adus pe Johanis, asa ii putem schimba deciziile! Insa toti trebuie sa fim uniti!
    • +7 (7 voturi)    
      Exact, scrisori, petitii (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:15)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

      Comentarii pe facebook, pe site-ul lui ......si scrisori deschise!
      • +3 (3 voturi)    
        am semnat (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:02)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        http://www.petitieonline.net/petitie/nu_numirii_lui_dan_mihalache_ca_sef_al_cancelariei_prezindentiale-p06713149.html
  • -5 (9 voturi)    
    de ce nu-mi fac probleme desi am votat K.I. (Joi, 27 noiembrie 2014, 5:20)

    gogho [utilizator]

    In SUA un parc national care facea record la braconaj a angajat ca si ranger sef pe cine credeti? Pe un fost braconier! destept americanu domnule! nu a strambat nimeni din nas...
    • +4 (4 voturi)    
      Care e legatura? (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:22)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui gogho

      E foarte bine ca au angajat un fost braconier ca stie mai bine ce are de facut. La fel cum politia informatica lucreaza cu hackeri impotriva altor hackeri. Ca stiu mai bine treaba. Cum va fi util specimenul asta la presdintie? Ca e stiut deja de oaie neagra de reprezentantii diplomatiei si vor trece peste prezentari?
  • +20 (20 voturi)    
    sperantza? (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:24)

    Lerim [utilizator]

    Pot spera ca aceasta numire nu se confirma? Tipul are un caracter groaznic si o obraznicie nemarginita. Numirea lui in apropierea lui Iohannis va fi o lovitura maiastra adversarilor noului presedinte. Mare pacat!
  • +8 (8 voturi)    
    chiar nu putea gasi pe altcineva....? (Joi, 27 noiembrie 2014, 7:42)

    razvan73 [utilizator]

    incepe sa se destrame increderea...
  • +8 (8 voturi)    
    Contradictie (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:00)

    ala_bala_banana [utilizator]

    Individul este exact opusul imaginii pe care si-a construit-o Klaus Iohannis, si pe care sustine ca vrea sa o promoveze in politica. Greseala imensa, daca il numeste in functie.
  • +8 (8 voturi)    
    Dezamagire, Tristete, Naivitate, Eu credeam (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:05)

    SuteuAlexandru [anonim]

    Dezamagire ...Numele tau este Johannis sau Iohannis !
    Tristete ... Numele tau este Romania !
    Naivitate ... Numele tau sunt eu !
    Eu credeam ca un om care ajunge sa conduca o tara este ca un Sfant care a fost anterior un mare pacatos, functia , responsabilitatea, il purifica si tot ce va face din momentul numirii va face numai pentru binele tarii, nu pentru el, nu pentru prietenii lui, nu pentru obligatiile pe care si le- a facut de-a lungul vietii lui pacatoase, asa cum un Sfant isi va supune faptele numai Cerului si un Presedinte isi va supune faptele numai Tarii.
  • +7 (7 voturi)    
    parca ma incearca o strangere de inima... (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:36)

    Lucky1 [utilizator]

    ...la gandul ca am fost toti trasi pe sfoara de niste derbedei.
    Chiar ma gandeam ce-ar fi daca toata chestia cu Johannis este doar o cacialma care sa consolideze usl-ul, sa-si adjudece, pe langa guvern si presedintia. Lucru ce s-a realizat acum.
    Ar fi cu adevarat groaznic. Sper sa fie doar un cosmar iar Johannis sa fie un presedinte asa cum s-a angajat fata de popor. Vom vedea in cel mult o luna doua cum se misca tarasenia.
  • +8 (8 voturi)    
    Bitte, bitte NICHT! (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:39)

    rados [utilizator]

    Dle Presedinte . BITTE NICHT! Pe cine puneti langa dvoastra? Ati spus ca nu va plac traseistii si nici mitocanii si acum...unde l-ati gasit? (sau, mai bine zis, el v-a gasit pe d-voastra!)
    Echipa cu care veti lucra e extrem de importanta asa ca....nu va inconjurati de asemenea specimene. Oare n-or fi oameni capabili si integri pe care sa va puteti baza? Cu CV-ul lui Dan Mihalache nu garanteaza asemenea deziderate! Oportunist, grob si traseist! Stiu ca nu o sa cititi mailurile noastre, dar poate ca totusi va ajung la ureche vorbele unor oameni de bine care nu mai vor ca istoria sa se repete! In rest - numai de bine!
    • 0 (0 voturi)    
      DOMNULE PRESEDINTE (Joi, 27 noiembrie 2014, 20:15)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui rados

      aveti nevoie de politicieni la Cotroceni ?? Vreti sa dati curs cererilor lui Vasile Blaga & Comapny ?? Mai bine fara ei.Noi v-am votat ..ca ne-am simtit umititi de Ponta.Blaga si ai lui ati vazut la turul intai ..! .Eu daca as fi in locul Dumneavoastra - wow - l-as intreba pe Traian Basescu care este cel mai priceoput om din "Gasca " lui de la Cotroceni si l-as lua pe acela! Asa s-a procedat cu Domnul Predoiu .. Ministru Justitiei , nu ? Ati inteles ? Un bun profesionist, un personaj cu aleasa educatie .. sa nu va fie sila sa-i raspundeti la binete, in fiecare dimineata! Cristian Diaconescu ar accepta oare? Si eu ca Ciuleandra ... .
  • +9 (11 voturi)    
    Un /// (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:43)

    vioridix [utilizator]

    Mihalache e un mare /// care facea spume la Antena 3 ,un antiamerican si un coautor al loviturii de stat din 2012.Pai cu oameni de acest calibru vrei sa schimbi tara nea Wernere?!
  • +9 (9 voturi)    
    dle presedinte Johannis.... (Joi, 27 noiembrie 2014, 8:57)

    egroeg5 [utilizator]

    v-am votat....dar nu ca sa faceti alegeri atat de neinspirate. Chiar tineti,din capul locului, sa va distrugeti tot ce ati reusit sa castigati in aceste alegeri?Nu cred ca ati fi reusit sa faceti o alta alegere mai neinspirata ca cea a dlui Mihalache.Uitati numai la ce traseist a fost,ce pasare calatoare cu profil psd este..Imi aduc aminte de niste aparitii TV cumplit de penibile.Cand adversarii iti fac fel de fel de greutati mai poti intelege,dar cand singur te bruiezi...situatia devine si mai trista.
    • 0 (0 voturi)    
      NU singur (Joi, 27 noiembrie 2014, 20:22)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui egroeg5

      ca deocamdata nu scapa de politicienii de langa el..Credeti ca cei ce au " muncit " in campania electorala nu vor sa-si puna beizadelelele si prietenii in locuri caldutze ? Ei chiar cred ca au facut treaba buna . Nu-si dau seama ca daca nu statea diaspora in frig si ploaie, si nu telefonau rudelor din tara mama, Ponta avea alte sanse!presedintele ales de noi , este stresat de acestia .. cand va reveni dela Chisinau , va pleca in USA! Sa vedem pe cine va lua cu dansul in America .. Rabdare si tineti aproape ! ..
  • +8 (8 voturi)    
    Epoca Derbedeilor?! (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:11)

    Sani [utilizator]

    Domnule Iohannis, eu v-am votat ca n-am avut de ales.....D-na Macovei nu a intrat in turul 2!

    Dupa alegeri ati crescut in ochii mei!

    Acum insa....V-ATI PRABUSIT!

    Cum credeti ca faceti ceva bun cu un derbedeu ca Mihalache?

    Asteptam si eu....un Plesu,...de exemplu!
  • +6 (6 voturi)    
    dan mihalache (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:15)

    SchiopuNiculae [anonim]

    Nu va inteleg Dle Presedinte!

    Sunt atiti de multi tineri scoliti, bine crescuti si educati in jurul Dvs.

    De ce acest personaj sa fie ales in acesta functie de mare responsabilitate?

    Spuneati ca veti fi un Presedinte liber; daca l-ati ales pe acest tip, ma indoiesc ca " libertatea " Dvs. este 100% reala.

    Cu tot respectul pentru persoana Dvs di functiei pe care o detineti, va rog anulati aceasta nominare.

    Veti face un lucru binefacut

    Cu stima si consideratiune

    Niculae Schiopu - pensionar
  • +12 (12 voturi)    
    Dan Mihalache (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:33)

    ConstantinBularca [anonim]

    Daca e adevarat, sper sa nu fie, ar insemna ca Iohannis nu e omul. Pacat. Mare pacat. Unde-i MONICA MACOVEI ?
  • +10 (10 voturi)    
    Acest personaj... (Joi, 27 noiembrie 2014, 9:36)

    JijiKent [utilizator]

    Dan Mihalache mi s-a parut intotdeauna///..tipul de miner ajuns direct deputat. Locul lui este la Rahova cel mai probabil, in niciun caz la Cotroceni! Daca dl Johannis il numeste consilier, e doar aceeasi Marie cu alta palarie///
  • +9 (9 voturi)    
    Haideti sa bagam de o petitie (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:12)

    t_roxx [utilizator]

    Ca tot circula multe acuma! Elementul asta nu are ce cauta in echipa Presedintelui, sau cel putin nu la vedere si nu ca sef de cancelarie!
  • +13 (13 voturi)    
    cam asa vad lucrurile (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:24)

    nick1 [utilizator]

    Iohannis a venit sustinut de PNL si PDL si nu a avea nicio premisa sa fie exponentul unei schimbari in politica romaneasca.

    Cu toate acestea, trebuie sa ii reamintim ca votul venit pe filiera PNL si PDL nu l-ar fi facut presedinte. Votul masiv primit a insemnat dorinta de despartire atat de criminalitatea din PSD cat si de criminalitatea din PDL si PNL.

    Astfel, indiferent ce obligatii are fata de infractorii din PNL si PDL, votul primit ii creeaza niste obligatii mai puternice fata de noi, care trebuie sa il separe definitv de exponentii crimei organizate din politica.

    Daca nu intelege, ii vom reaminti pentru ca acum stim cum se face.
    • -3 (5 voturi)    
      Absolut de acord (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:16)

      Centurion [utilizator] i-a raspuns lui nick1

      doar ca politica este o afacere imorala care cere permanent compromisuri. Acest Mihalache i-a tras camania electorala si este uns cu toate alifiile pesediste. Daca va actiona ca un defector este mai utilizabil decat o persoana de inalta moralitate ca Patapievici sau Liiceanu dar care nu pricep nimic din misculatiile politice. Johannis va fi cu ochiul pe el si la cea mai minora deviere il va da afara.
  • +9 (9 voturi)    
    ok (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:41)

    Ana Armanca [utilizator]

    Dle Johannis vreți să vă începeți mandatul cu noi în stradă..., scandând, dar nu de bine!
  • +9 (9 voturi)    
    Strada (Joi, 27 noiembrie 2014, 10:43)

    benicio [utilizator]

    Ei, domnul Iohannis trebuie sa fie foarte atent ce Brutusi isi alege. Si sa nu uite ca strada l-a adus la Cotroceni si tot strada il poate trimite la Sibiu. Eu in locul lui i-as marginaliza pe toti indezirabilii din PNL si PDL, as face o salubrizare in propria alianta. Care alianta incepe sa-si aroge victoria, uitand ca lumea a votat Iohannis, nu PNL+PDL.
  • +4 (4 voturi)    
    Fapte (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:03)

    PROFESS [utilizator]

    Care sunt oamenii pe care se poate baza Iohanis!!! Va aduce de la Sibiu asa cum a facut Boc? IN PNLnou PD isti vor impune oamenii lor ca sunt mai multzi, mai vrednici, au organizat campania, au experientza politica, il au pe Blaga copresedinte si inca nu se stie cine va fi al doilea copresedinte din partea PNL vechi. Dubla comanda? Blaga cu Cine! Cu oricine: Blaga il va minca. Iohanis e un puisor ratacit in politica in general si in cea romaneasca in special!
  • +11 (11 voturi)    
    Laura Stefan - justitie (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:13)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    De ce nu o luati in calcul pe dna Laura Stefan pe domeniul justitie? Are o viziune corecta asupra justitiei din Romania, este bine preg[tita juridic, cunoaste bine sistemul, de-a lungul timpului a taxat toate derapajele care au afectat sistemul, in special cele ale politicienilor, precum si ingerintele asupra actului de justitie, cred ca este cea mai indicata pe acest post, binenteles daca si dna doreste acest lucru...
    • +3 (3 voturi)    
      o alegere de nota 10 (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:21)

      ivanescu [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      foarte buna alegere ,un om de valoare cu o gandire extraordinara !.....aceasta doamna nu trebuie uitata din urmatoarea alegere a oamenilor de incredere ce-l inconjoara pe viitorul presedinte !
  • +8 (8 voturi)    
    Potrivit pentru Ponta (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:15)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Johannis greseste. Sefii de administratie au fost capii coruptiei si au compromis presedinti/prim ministri. Ciuvica cu Constantinescu; Truica cu Nastase; etc.
  • +10 (10 voturi)    
    schimbati-va seful cancelariei!!!! (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:17)

    custy [utilizator]

    Nu se poate asa ceva. Chiar nu mai sunt si alti oameni. Tot cu vechea garda.
    Auzi sa il aduca pe fostu consilier al lui Nastase!!!!
    D-nu Iohanis ne auziti????
  • +9 (9 voturi)    
    Daca lasam "faza sa curga" (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:18)

    derblauereiter [utilizator]

    si dupa 2 zile pune toata lumea batista pe tambal consolandu-ne cu ideea ca totusi Johannis e mai bun ca Ponta, am iesit degeaba la vot pe 16 nov.

    vom avea un nou Emil Constantinescu, in cel mai fericit caz.
    • +3 (3 voturi)    
      N-am iesit degeaba pe 16 nov. (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:10)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Am dovedit ca votul nostru conteaza, iar daca Johannis tradeaza, tot noi il vom da jos, pentru ca acum stim ca se poate.
      Pe 16 le-am amintit ca existam.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu ai inceput bine, domnule Johannis (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:24)

    TeoPaduraru [anonim]

    .
  • +4 (4 voturi)    
    speram ca noul presedinte sa nu ne tradeze astepta (Joi, 27 noiembrie 2014, 11:56)

    ivanescu [utilizator]

    te rugam doamne sa aperi tara de intrusi ,acest Mihalache un om fara caracter si un tradator in tot ce a facut pana acum ...urmareste doar interesele mafiei din tara ,speram ca presedintele ales sa sa dezica de asemenea caractere infecte ...altfel ,spranta noastra este pierduta !
  • 0 (6 voturi)    
    USL lucreaza pentru Dvs! (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:18)

    ..13 [utilizator]

    Nu uitati romani - ca ati fost fraieri - si ati votat JK.

    USL-ul nu doarme, doar s-a reformat pentru a mima democratia!!!!

    Ura romani - fiti fericiti!
  • +5 (5 voturi)    
    Despre consilierii prezidentiali (Joi, 27 noiembrie 2014, 12:27)

    calin_v [utilizator]

    Consilierii prezidentiali ar trebui sa indeplineasca, obligatoriu, macar trei conditii:
    (1) sa fie NEUTRI din punct de vedere politic, adica sa NU fie membri de partid in functie sau in stare de "suspendare". Administratia prezidentiala NU este guvernul, care poate include ministri desemnati politic. Presedintele trebuie sa fie neutru din punct de vedere politic, consilierii sai asemenea.
    (2) sa aiba o COMPETENTA profesionala recunoscuta in domeniile in care il consiliaza pe presedinte, demonstrata prin lucrurile bine facute pana in prezent si prin proiectele pe care le propun pentru tara.
    (3) sa nu aiba probleme ETICE, care sa ridice semne de intrebare asupra profilului lor personal si, prin extensie, asupra presedintelui si a administratiei prezidentiale.
  • +3 (3 voturi)    
    Ca la noi (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:20)

    miohaiham [utilizator]

    Direct cu mucii in fasole.alt unsuros greu de găsit?Am votat degeaba?chiar ?
  • +5 (5 voturi)    
    Am votat antiponta! (Joi, 27 noiembrie 2014, 13:48)

    tenismenul [utilizator]

    L-am votat pe JK, fiind antiponta. Trebuie sa recunosc ca am avut mici suspiciuni cu jk. Dar daca se inconjoara cu oameni de talia lui mihalache(fost psd-ist si traseist politic), ma vad nevoit sa-mi pun, multe semne de intrebare. Ca sa faci o "romanie a lucrului bine facut" trebuie sa te inconjori de oameni competenti dpdv profesional si moral. Nu am gresit cumva? Nu am ales pe cine nu trebuia?
  • +4 (4 voturi)    
    Noi l-am pus acolo...noi il dam jos (Joi, 27 noiembrie 2014, 14:01)

    bibibapca [utilizator]

    Sunt unul din miile de oameni din diaspora care am sacrificat bani si timp ca sa il votez pe Iohannis. Am ajuns intr-un punct unde nu mai acceptam nici un compromis sau greseala.
    D-nul Iohannis ar trebui sa stie ca nu ne intereseaza ca va juca tenis cu Halep....
    Acest gest nu ar face decat sa isi taie singur creaca de sub picioare. Sper ca aceasta stire sa nu fie decat un zvon si nu ceva real.
  • +5 (5 voturi)    
    Intri in teica te maninca porcii !!! (Joi, 27 noiembrie 2014, 14:06)

    andreesanu [utilizator]

    Atentie Dle presedinte !!!,un proverb romanesc spune :
    -Daca intri in teica te maninca porcii !!!sau
    -Spune-mi cu cine te unesti sa-ti spun cine esti !!!.
    -O capra rioasa umple toata turma !!!,
    Cred ca n-am votat degeaba ca sa va luati o loaza care sa va toace nervii.
  • +2 (4 voturi)    
    confirmare??? (Joi, 27 noiembrie 2014, 14:35)

    oximoron [utilizator]

    si totusi...Iohannis a confirmat participarea cuiva, inclusiv acest Mihalache, sau se autopropune el sperand ca, dupa ce se intoarce Klaus din Moldova, va trebui doar sa accepte adevarul in fatza.
    • +1 (1 vot)    
      corect.. (Joi, 27 noiembrie 2014, 20:25)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui oximoron

      nu cred ca-l va pune pe Mihalache ..
  • +5 (5 voturi)    
    domnule Iohanis (Joi, 27 noiembrie 2014, 15:16)

    NickNickart [anonim]

    PSDul abia asteapta sa gresiti, si nu uitati ca suspendare e destul de simpla acuma cu 30%
    • +2 (2 voturi)    
      CORECT (Joi, 27 noiembrie 2014, 20:26)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui NickNickart

      ca P$D ..si VOICULESCU DAN au pregatit totul ... Atentie.. 30 % se aduna usor..
  • 0 (0 voturi)    
    Si lumea a mai luat o "teapa" electorala. (Vineri, 28 noiembrie 2014, 12:26)

    quietguy58 [utilizator]

    Si lumea a mai luat o "teapa" electorala.

    Nu l-am vota pe Ponta in speranta ca vor veni oameni integri, profesionisti.

    Se pare ca se cinta "Aceeasi Marie cu alta palarie" cu accent german.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi