Se inmultesc cazurile de maidanezi impuscati in Romania. Zeci de caini impuscati in tara in ultima luna

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 20 aprilie 2011, 20:19 Actualitate | Esenţial

Din ce in ce mai multi maidanezi impuscati
Foto: Vier Pfoten
In timp ce legea care permite eutanasierea cainilor comunitari treneaza la Camera Deputatilor, iar ONG-urile striga in gura mare ca nu eutanasierea este solutia, ci sterilizarea cainilor si intoarcerea lor in comunitate, mai multe persoane din tara au hotarat sa rezolve pe cont propriu problema maidanezilor. Dupa ce saptamana trecuta, in centrul municipiului Deva, persoane necunoscute au impuscat dintr-o masina cateva zeci de caini, un sucevean a fost acuzat miercuri ca a impuscat cinci caini in sase luni pentru ca ii intrau in ograda si ii mancau gainile.  Pana la o solutie din partea autoritatilor, bilantul cainilor comunitari in 2011, asa cum apare in presa, este urmatorul: O femeie atacata mortal in Capitala, alta in judetul Arges, 1.500 de oameni muscati in primele doua luni din 2011 si, mai recent, iepurasi de Paste sfasiati in centrul Timisoarei.

Un sucevean, acuzat ca a impuscat cinci caini maidanezi

Problema cainilor fara stapan nu este o problema doar in orase. Un barbat din localitatea Vicovu de Jos, judetul Suceava, este cercetat de politisti dupa ce a impuscat cinci caini cu o arma de vanatoare pe motiv ca animalele intrau in curtea sa si ii atacau gainile, informeaza agentia Mediafax, citata de Gandul.

Politistii s-au deplasat la domiciliul barbatului si au gasit in gradina acestuia cinci caini maidanezi morti. Barbatul a spus ca a impuscat cainii intrucat aveau raie si ii atacau gainile si ca a folosit o arma de vanatoare pe care o detine in mod legal.

In urma anchetei s-a stabilit ca cei cinci caini au fost impuscati in perioada octombrie 2010 - aprilie 2011, iar ultimii doi caini au fost impuscati in urma cu trei saptamani.

Braila: A tras cu arma de vanatoare spre un caine pentru a-l speria
     
Un barbat din Braila, care se deplasa cu masina pe DJ 203R, a tras cu arma de vanatoare in directia unui caine aflat in apropiere, fara a-l impusca, doar ca sa il sperie, se arata intr-un comunicat de presa remis miercuri de Inspectoratului de Politie Judetean Braila, informeaza Agerpres.

Inspectoratul de Politie a precizat ca barbatul in varsta de 62 de ani, la intrarea in localitatea Batogu, a facut uz de arma de vanatoare in directia unui caine, fara a-l impusca.

Deva: Zeci de caini impuscati din masina. Primarul se recunoaste depasit de situatie si ii felicita pe atacatori

In municipiul Deva, un grup de persoane a decis sa nu mai astepte ca autoritatile sa rezolve problema cainilor comunitari si au iesit la vanatoare de maidanezi. Potrivit unor martori citati de publicatia Hunedoreanul, zeci de caini au fost impuscati dintr-o masina aflata in mers in centrul orasului Deva.

"Au venit cu masina, iar aici, in sensul giratoriu, au deschis geamul, au strigat cainele, iar cand animalul a pornit spre masina, un barbat a scos pe geam o arma cu aer comprimat cu otrava, in loc de tranchilizant. Dupa aceea, au plecat. Am ramas inmarmurita. Nu am mai stiut cum sa reactionez. Catelusa pe care au impuscat-o a murit in aproximativ 15 minute", povesteste o martora pentru publicatia citata.

Cadavrele maidanezilor nu a ramas mult timp pe strada. Potrivit martorilor "pe la 7:00 au venit niste oameni cu o dubita cu remorca in care se aflau saci si mai multe crengi, ca acelea adunate de angajatii de la spatii verzi, au bagat cainele intr-un sac si l-au aruncat in remorca".

Viceprimarul Devei, Marcel Morar, spune ca nu primaria a luat cadavrele patrupedelor si nici nu stie cine ar fi facut acest lucru.

A doua zi, primarul Mircia Muntean a declarat ca ii felicita pe cei care i-au impuscat si a facut un apel catre vanatori pentru a ajuta administratia sa rezolve problema cainilor.

"Ii felicit pe cei care i-au impuscat. Nu putem sa ne batem joc de orasul Deva si de munca primariei. Acei caini isi faceau toata ziua nevoile pe rondul de flori din giratoriul de la Lido. Ii rog pe toti vanatorii sa mearga sa-i ridice. Nu se mai poate asa! Vin masini din Calan sau din alte zone cu caini si-i lasa la noi in oras. Am si eu 10 caini acasa, de rase diferite, dar pe care ii tin in curte, fiecare cu cusca lui. Ii rog pe deveni sa ia masuri", declara Mircia Muntean.

Ulterior, Mircia Muntean a precizat pentru Evenimentul Zilei ca a fost gresit inteles: "Regret acea declaratie pentru ca a fost gresit interpretata. Am facut apel la ajutorul vanatorilor pentru ca asemenea operatiuni, in tarile civilizate, sunt facute de vanatori cu experienta. Nu poate oricine sa vina sa traga cu pusca cu tranchilizante in centrul orasului, dupa caini. Asociatiile pentru protectia animalelor bine fac ca protesteaza. Abia astept si eu ca politia sa elucideze acest caz pentru a se vedea clar ca primaria nu a avut nimic de-a face cu acest incident. Eu am incercat doar sa-i resposabilizez pe deveni, mai ales ca noi limitam numarul cainilor, dar ne chinuim degeaba. Daca acum ducem la adapost 50 de caini, din 400, maine vom avea pe strazi 450 pentru ca din alte zone sunt adusi la Deva".

Potrivit site-ului hunedoreanul.ro primaria Deva a semnat un contract cu o societate care se va ocupa de ecarisaj. Contractul dintre SC Magnum Ball si Primaria Deva se ridica la 270.000 de lei, banii care vor fi folositi pentru actiunile de capturare, sterilizare, deparazitare si, eventual, eutanasiere.

"Daca aceasta propunere de modificare a legii va fi adoptata, vom eutanasia toti cainii din municipiul Deva", declara in martie viceprimarul Devei, Cosmin Costa.

Mihailesti, luna martie - opt caini impuscati pe camp

In luna martie, in comuna ilfoveana Mihailesti, opt caini fara stapan au fost impuscati de un grup de persoane necunoscute, dupa cum noteaza Cancan.

Timisoara: Iepurasii de Paste, omorati de cainii comunitari

Luni dimineata, agentii Politiei Locale a Municipiului Timisoara au gasit mai multi iepuri morti in centrul orasului, in tarcul amenajat special cu ocazia Pastelui. Iepurii au fost omorati de cainii comunitari care au patruns in tarc.

"In aceasta dimineata (n.r. luni dimineata) a fost constatat decesul iepurilor de la Targul de Paste din Piata Operei. Una dintre banuieli este ca au fost mancati de cainii comunitari. Politia Locala a mai avut cereri de interventie pe tema cainilor vagabonzi, dar firma care se ocupa de acest serviciu a refuzat sa vina. Rolul agentilor de Politie Locala din zona centrala nu este sa pazeasca iepurii, ci sa asigure siguranta si protectia cetatenilor. Are loc o ancheta interna pe aceasa tema. La ora actuala sunt verificate rapoartele de patrulare ale angajatilor care au avut in serviciu centrul orasului", a spus Nicoleta Popa, ofiter de presa al Politiei Locale.

"Iepurasii au fost omorati de caini. Gardul care apara iepurasii e mic, deci cainii nu au avut nicio problema ca sa sara in tarc. Acum curatam locul si in cateva ore vom aduce alti iepuri", a spus unul dintre angajatii primariei citati de Adevarul.

Aproape 1.500 de bucuresteni, muscati de cainii fara stapan in ianuarie si februarie

Aproape 1.500 de persoane, dintre care 274 copii, au fost muscate in Capitala de cainii fara stapan, in primele doua luni ale anului, conform datelor transmise Prefecturii Bucuresti de Centrul Antirabic din Institutul de Boli Infectioase "Matei Bals", informeaza Mediafax.

Potrivit aceleiasi surse, in anul 2010, 13.220 de persoane au fost agresate de cainii comunitari in Capitala.

Sorin Oprescu despre eutanasierea cainilor comunitari: Nu sunt de acord, dar vreau sa-i adun de pe strazi. Cainii care au omorat o persoana in Sectorul 5 au fost scosi din adapost de un ONG

In luna ianuarie, o femeie a murit in Capitala dupa ce a fost atacata de o haita de caini comunitari in curtea ADP Sector 5. (Sursa)

In luna martie, o femeie de 62 de ani, din comuna Albota, judetul Arges, a murit dupa ce a fost atacata de o haita de caini pe o strada din localitate, iar primarul spune ca sunt frecvente cazurile in care animalele sunt abandonate din masinile care trec prin zona, informa agentia Mediafax.

Intr-un interviu acordat HotNews.ro, luni, primarul general Sorin Oprescu a precizat ca maidanezii au fost dusi in curtea ADP sector 5 de catre un ONG pentru protectia animalelor dupa ce au fost scosi din adapost.

"Stiti cine i-a scos pe cainii aia de acolo (n.r. - ADP Sector 5) si i-au luat in adoptie? Un ONG. I-au scos de la adapost si i-a trimis inapoi", a declarat Sorin Oprescu.

Oprescu a mai declarat ca el, personal, nu este de acord cu masura eutanasierii, dar ca vrea sa ridice cainii de pe strazile comunitare. Edilul s-a aratat, insa, sceptic fata de masura adoptiei.

"Adoptia este o poveste, e o minciuna in momentul asta. Unii sunt seriosi, jos palaria, ii iau si ii ingrijesc. Altii semneaza, ii scot de acolo, ii duc la blocuri inapoi si uita sa le dea mancare si apa", a declarat Oprescu.

Legea ce prevede eutanasierea maidanezilor, adoptata in Comisia de Administratie din Camera Deputatilor

Deputatii din Comisia de Administratie au avizat favorabil, marti 5 aprilie, legea ce prevede eutanasierea cainilor fara stapan, cu 16 voturi "pentru" si 6 "impotriva" (cele impotriva fiind voturile opozitiei). Proiectul de lege prevede ca animalele bolnave si cele agresive sa fie eutanasiate, iar restul sa fie cazate in adaposturi, insa decizia finala apartine Consiliilor locale. Proiectul de lege merge acum in plenul Camerei Deputatilor, care este for decizional.

Cum protesteaza ONG-urile - Mitinguri, marsuri, conferinte de presa si spam

Proiectul de lege a iscat o intreaga dezbatere, organizatiile pentru protectia animalelor au anuntat ca masura eutanasierii este una ineficienta si constisitoare. In schimb, ONG-urile sustin ca singura masura viabila este returnarea cainilor in comunitate si exclud posibilitatea ca patrupedele sa fie tinute in adapost sau gasirea unei alte solutii.

De mai bine de 3 saptamani, ONG-urile sustin mitinguri in apropierea Palatului Parlamentului, organizeaza marsuri de protest si conferinte de presa in speranta ca pot convinge deputatii sa nu voteze in plen legea care permite eutanasierea maidanezilor.

In plus, pe internet, de cateva saptamani, circula obsesiv mai multe email-uri (sub forma de spam) in care statul roman este acuzat ca opteaza pentru "uciderea in masa" a cainilor comunitari si se pomeneste de Bulgaria care a optat pentru "sterilizarea in masa". Email-urile sunt semnate de diferite persoane, sunt scrise fie in engleza, fie in franceza sau romana si sunt trimise mereu de la adrese diferite.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

17809 vizualizari

  • +30 (46 voturi)    
    In Moscova au terminat in 3 zile (Miercuri, 20 aprilie 2011, 20:30)

    sorin [anonim]

    Perfect. Sunt pentru eutanasierea cainilor agresivi.
    Toti cei cu pistoale ar trebui sa exerseze pe orice potaie mai inalta de 40cm.
    • +30 (48 voturi)    
      razboiul trebuie extins si asupra celor care ii (Miercuri, 20 aprilie 2011, 20:35)

      Vox populi [anonim] i-a raspuns lui sorin

      apara! o tara ca Romania nu poate fi la nesfarsit batjocorita in Europa pentru cainii maidanezi,pentru tigani ,cersetori ,si pentru indolenta puterii politice de a lua masuri impotriva acestor jene ale Romaniei!
      • -19 (33 voturi)    
        nebuni cu puşcă (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:16)

        mark [anonim] i-a raspuns lui Vox populi

        Asta nu e eutanasiere, este o barbarie.
        Ce facem dacă nu ne convine ceva, luăm puşca din dulap şi tragem?
        Sper să se facă ceva ca să fie opriţi. Nebunii azi împuşcă un câine, mâine vor găsi alte ţinte.

        Nu sunt de acord cu modul ăsta de "rezolvare" a problemei.
        • -1 (7 voturi)    
          trist dar adevarat (Joi, 21 aprilie 2011, 17:42)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui mark

          solutiile de ambele parti au fost intotdeauna radicale. caini omorati cu bestialitate in mandatul lui base cand nimeni nu controla ce se intampla, ulterior, oameni omorati de caini care au fost 'eliberati' in strada de ong-uri. acum ii impusca, desi e ilegal. oare cat timp va trece pana vom citi despre primul om impuscat 'accidental' de un astfel de vanator de caini?
      • -14 (24 voturi)    
        sictir (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:25)

        anonimus [anonim] i-a raspuns lui Vox populi

        nu crezi ca ar trebui sa incepem cu tiganii si cersetorii (asta-i cea mai mare si cea mai veche problema a noastra pe plan international, pentru care nu se iau nici un fel de masuri)? turism nu mai avem, asa ca nu EU se plange de cainii nostri ci, numai bolnavii psihic/criminali (romani) vor sange de orice fel, sange sa fie. voi chiar nu realizati ca aveti boala pe creier???????. Cainii nu trec granita la furat si omorat straini, pentru a le fura bunurile, dar tiganii si cersetorii - tot tigani fiind - da. Ia mergeti voi si ajutati palestinienii.
      • +12 (12 voturi)    
        Subscriu (Joi, 21 aprilie 2011, 7:46)

        Stapanu [utilizator] i-a raspuns lui Vox populi

        iata ca nu sunt singurul care observa ce e evident, Ro are azi (printre altele) trei mari probleme:
        - cainii vagabonzi
        - tiganismul si tigania
        - bisericile [=cersetorii din enumerarea ta]
        • 0 (0 voturi)    
          da (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:20)

          Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Stapanu

          Dar faptul ca tzigania e (recunosc) o problema mai mare decat cainii maidanezi, nu inseamna ca nu putem sa incepem sa o rezolvam pe a doua chiar daca nu am rezolvat-o pe prima. Asa ar trebui sa stam la nesfarsit cu toate problemele nerezolvate din cauza ca nu suntem in stare sa o rezolvam pe cea mai impoortanta. Toate la timpul lor monsher. Hai macar sa terminam cu mizeria si rusinea pe care o reprezinta haitele de caini fara stapan, si pe urma mai vedem.
    • +22 (26 voturi)    
      nu e bine! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:09)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Pentru maidanezi nu e bine, pentru romani e foarte bine! La lipsa de reactii a autoritatilor, la incapacitatea lor de a problemele cetatenilor, oamenii pun mana pe arma si si le rezolve singuri, dand dovata de spirit civic! Foarte bine, romanii se trezesc.. incet, dar o fac!
      • -1 (9 voturi)    
        Oare? (Joi, 21 aprilie 2011, 12:18)

        Inginer [anonim] i-a raspuns lui Nicky

        E bine ca oamenii incep sa actioneze, dar la modul asta?! Asta inseamna trezire? Nu se trezeste nimeni sa ia un ciine maidanez acasa (ma refer la cei care locuiesc la casa) si sa aiba grija de el ?
        • +3 (5 voturi)    
          io vorbeam... (Joi, 21 aprilie 2011, 12:23)

          airamerica [utilizator] i-a raspuns lui Inginer

          Eu ziceam de trezire, nu de tampire!!
    • +29 (29 voturi)    
      de acord (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:30)

      acxt [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Asa este, alta solutie pare ca nu exista. In plus mai este si falsitatea acestor ONG-uri flamande ...Tocmai asta seara am vazut o stire despre un reportaj legat de vanzarea mieilor in camp, ca tot e Pastele. Vanzatorul a scos un briceag, a luat mielul si l-a dus sa ii taie jugulara in cel mai barbar stil, in mijlocul campului. Acolo nu se sesizeaza ONG-urile ca se omoara animale nevinovate, ca nu e paine de mancat. Doar la maidanezi se pune in felul asta problema...
      • +21 (21 voturi)    
        ipocrizie (Joi, 21 aprilie 2011, 0:11)

        chris [anonim] i-a raspuns lui acxt

        Aici vorbim de o ipocrizie fara margini.
        De fiecare data cand mancam carne un animal a fost sacrificat pt asta. Nu e nici o problema?

        Extrem de multi sunt in categoria care vor caine ca "vaaai ce simpatic e". Dupa cateva saptamani uita sa ii dea de mancare, sau cand nu mai e pui si nu mai e asa de dragalas nu le mai pasa, ii da drumul pe strada. Uita ca fiinta aia e complet dependenta de om si doreste sa traiasca. Daca ii scapa de sub control si au pui ii impart cu drag oricui, daca se poate pe bani, daca nu nu. Foarte multi dintre acei pui ajung in final pe strada pt ca prea putini sunt in stare pe bune sa tina un caine. Oamenii astia nu sunt cruzi? Nu, ei se numesc iubitori de animale. Cruzi sunt doar cei care sunt muscati, cruzi sunt copiii ramasi cu traume pe viata dupa experiente cu caini si cei care vor sa curete cumva strazile, asa-i? Cata ipocrizie!!!

        Deci sa fie foarte clar. Crima o face acela care lasa cainele pe strada, impotriva cainelui si impotriva semenilor. O solutie in care sa nu fie ucisi acesti caini ar fi de dorit, sunt niste fiinte, dar locul lor in nici un caz nu e pe strada.

        Asa cum copiii abandonati sunt preluati de camine, poate ar fi bine sa existe un loc in care primaria sa iti preia cainele pe care nu il mai doresti, fara intrebari. Macar nu s-ar mai chinui sa-l culeaga de pe strada, ca sa responsabilizeze oamenii de viata animalelor pe care le au ... mai greu.
      • -5 (9 voturi)    
        de acord (Joi, 21 aprilie 2011, 11:58)

        dolce [anonim] i-a raspuns lui acxt

        Imi pare rau sa te anunt dar ONG urile se autosesizeaza daca nu sunt sesizate, in vederea oricarui act de cruzime asupra animalelor de orice fel si nu doar maidanezi. Faptul ca incearca sa determine autoritatile de a adopta o lege privind protectia omului si animalului nu inseamna ca militeaza doar pentru maidanezi. Odata cu acea lege cu siguranta vor fi masuri in privinta violentei asupra animalelor de orice categorie. Insa, asa cum prin lege porcul trebuie omorat prin injectie letala si nu se respecta.... Si in plus, autoritatile nu sunt de acord cu spulberarea unei traditii... Sacrificiul..... Miel, porc.... Toate aceste sacrificii de sarbatori nu fac altceva decat sa celebreze crima suprema a umanitatii...
    • +5 (5 voturi)    
      deci avem si noi ceva de invatat (Joi, 21 aprilie 2011, 10:52)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui sorin

      de la rusnaci :)
    • +3 (3 voturi)    
      In Moscova au terminat in 3 zile (Joi, 21 aprilie 2011, 11:50)

      dolce [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Fereasca Sfantul daca din greseala nimeresti un om in bataia pustii
  • +29 (35 voturi)    
    Normal (Miercuri, 20 aprilie 2011, 20:56)

    MiZ [anonim]

    Era de astepat sa se ajunga la actiuni de acest fel si este de presupus ca se vor intensifica daca autoritatile nu vor incepe rapid indepartarea maidanezilor.
    http://groups.yahoo.com/group/antimaidanezi/
  • +33 (37 voturi)    
    asta e... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 20:57)

    tepco_man [anonim]

    nu e o situatie placuta dar indolenta autoritatilor si traficul de influenta exercitat de organizatiile de "aparare a animalelor", in fapt de exploatare a cainilor vagabonzi au dus la situatia asta. Nici una din organizatiile astea nu am auzit sa fi facut ceva pentru lynx sau acvila sau alte animale cu adevarata nevoie de a fi protejate in tara asta. Cainii eliminati in proportie de 99% si abia cand vom avea cateva zeci/sute de caini fara stapan in fiecare oras ne vom permite luxul de a fi civilizati.
  • +31 (39 voturi)    
    A inceput macelul!!! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:01)

    legolas1979 [utilizator]

    Am promis ca o sa inceapa si iata ca am avut dreptate. Romanii nu sunt indieni sa suporte mizeria la nesfarsit. S-a ajuns mult peste limita suportabilitatii si oamenii incep sa isi rezolve singuri problema daca guvernantii nu fac nimic. Iar ongurile au intins prea mult coarda pana cand s-a rupt. Sustin macelul nu doar eutanasierea pentru ca pur si simplu nu mai suport. Ajungi sa innebunesti si sa vezi rosu in fata ochilor!!! Si e vina "iubitorilor" de animale. Pentru ca solutia nu e in nici un caz lasarea pe strada a maidanezilor. Castrate sau nu
  • -33 (43 voturi)    
    Violenta e arma prostului (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:02)

    Mircea [anonim]

    si il fac prost pe orice individ care crede ca a impusca un caine este solutia pentru rezolvarea acestei probleme. Poate ca ar fi bine sa foloseasca armele sa se impuste intre ei, unii oameni sunt mai rai decat cainii.

    Revenind la problema. Nu inmultirea cainilor este problema ci faptul ca MUSCA! Da, sterilizarea are rolul ei, dar daca lasa cainele pe strada, e egal cu zero. Ca o gluma, il inteleg si pe cainele ala lasat fara "bilute" ca e furios si musca oamenii :)

    ONG ar trebui sa se gandeasca la o solutie ca aceste animale sa fie tinute in spatii largi ingradite unde sa isi traisca viata in conditii decente. Ma refer aici la a le da de mancare, a-i ingriji pana cand mor din cauze NATURALE.

    Da, asta implica bani. Dar bani sunt, trebuie doar sa ne folosim de ei in interesul animalelor. Cu sprijinul primariilor s-ar putea rezolva aceasta problema. La alti s-a rezolvat, nu vad de ce nu s-ar rezolva si la noi. Si cat mai repede, pana nu mai moare vreun om si nu mai sunt impuscati alti caini.
    • +28 (32 voturi)    
      @mircea (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:11)

      milan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      si toti cei care cred ca adaposturile de caini sunt o solutie: un caine are nevoie de minimum 4mp (2x2) suprafata lui proprie si exclusiva in cazul cazarii pe termen lung. Cainii trebuie tinuti in adaposturi aproximativ individuale, tinuti la un loc pe termen lung ajung sa se bata mereu/sa se manance intre ei. Inmultiti 4mp cu sute de mii de caini de adapostit, adaugati alei, canalizari pentru evacuarea zecilor de tone de dejectii, canalizari pentru apa, umbrare, bucatarii pentru a prepara tone de hrana pe zi, sute de angajati(chiar daca un angajat s-ar ocupa ipotetic de 100caini), cladiri administrative. Rezulta o "ferma de caini" de dimensiuni faraonice. Intreb: suntem nebuni? E cumva cainele animal sfant si nu stim? Adaposturile sunt solutii pentru cateva zeci de animale; orasele mari au ZECI DE MII de caini vagabonzi iar Bucurestiul trece bine de suta de mii.
      • -16 (20 voturi)    
        Atunci sa facem la fel si cu boschetarii (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:50)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui milan

        Sau subit aici devenim oameni si nu ne mai gandim sa-i omoram in bataie, sa-i impuscam, otravim etc? Sau mai bine sa facem niste camere de gazare ca pe vremea nazistilor, cred ca inca mai putem gasi cativa "experti" in viata.

        Da, logistica este o problema. Nu este genul de situatie care se rezolva peste noapte.
        • +14 (14 voturi)    
          ??? (Joi, 21 aprilie 2011, 6:13)

          milan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

          mai mircea, tu chiar nu faci diferenta? Boschetarii sunt oameni, cainii sunt animale. Ce e cu voi oameni buni? Nu poti incurca lucrurile asa...Si daca diferenta intre om-animal nu conteaza pentru tine sa-ti spun atunci ca un om macar e recuperabil il poti macar teoretic educa, pe cand un caine ramane un caine.
          • -7 (7 voturi)    
            really? (Joi, 21 aprilie 2011, 12:26)

            Khalis [anonim] i-a raspuns lui milan

            nu-i nicio diferenta daca te uiti mai atent si faci niste paralele... ambele categorii sunt o plaga a societatii si daca tu crezi ca poti educa un boschetar/cerstor iti urez succes maxim in initiativa ta umanitara. dar nu te mira cand cel pe care vrei tu sa-l salvezi te va scuipa ca-l trimiti la munca atunci cand el face mai multi bani cersind...
            • +3 (3 voturi)    
              HA HA (Joi, 21 aprilie 2011, 17:40)

              gabriel.pop [anonim] i-a raspuns lui Khalis

              Cind o sa inceapa boschetarii sa muste mai vorbim.
    • +31 (33 voturi)    
      unde s-a rezolvat cum propui tu? (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:16)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      poate ne dai si exemple...NY a rezolvat cu otrava, altii cu eutanasierea ...plus amenzi usturatoare pentru aia care isi lasa cainele pe strada (sunt amenzi chiar si pentru rahatul de caine neridicat-cam 20 de euro prin Germania si chiar exista oameni care te urmaresc).
      • -13 (13 voturi)    
        Cauta pe google (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:13)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        dupa "stray dogs solution" si vei gasi raspunsul.
      • +1 (1 vot)    
        ar fi buna (Vineri, 22 aprilie 2011, 20:28)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui neutrino

        o astfel de amenda si la noi
    • +7 (13 voturi)    
      teoretic da, ai dreptate... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:23)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      orice om cu o urma de umanitate e reticent sa ucida pana si o biata gaina...insa in realitate suntem cruzi si badarani si traim in tara lui Vanghelie unde analfabetii ne conduc si se constituie in majoritati covarsitoare la vot....traim in coruptie si nedreptate zi de zi...pana sa ajungem sa respectam animalele ar trebui sa facem putin curatenie printre oameni...dupa ce invatam sa traim/convietuim civilizat si politicos noi intre noi atunci putem aspira si la o integrare armonioasa a necuvantatorilor in societatea noastra....
      Legea divina sau natura se manifesta pana una alta dupa principiul - specia mai evoluata si mai puternica domina speciile inferioare care trebui sa lupte pentru supravietuire.....iar legea societatii in care traim este pe cale sa se transheze in parlament....
    • +25 (31 voturi)    
      Ai gresit citatul (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:26)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Citatul original era:

      "Violenta este arma incompetentului." (Asimov)

      Si, da! Cei care impusca cainii sunt incompetenti. Asta deoarece competenta este la PRIMARII SI PARLAMENTARI. Acestea doua sunt autoritatile competente care trebuie sa rezolve problema. Restul sunt doar violenti. La fel de violenti cand li se incalca spatiul pe care il percep ca fiind al lor pe cat de violenti sunt si cainii care percep spatiul ca fiind al lor. Numai ca noi suntem Homo Sapiens si am ingenucheat planeta cu inteligenta noastra. Cainii nu. Vreti sa pariati cine castiga razboiul intre oameni si caini daca se ajunge acolo?

      LUATI CAINII DIN STRADA pana nu se ajunge la un macel in toata regula. Castrati sau nu, in adaposturi sau nu, eutanasiati sau nu - cainii trebuie sa dispara din strada. ASTA nu vor sa inteleaga (sa se prefac ca nu inteleg) nazistii care militeaza pentru dreptul javrelor.
      • -11 (11 voturi)    
        Stiu, dar suna prea "delicat" (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:43)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

        si posibil ca unii sa inteleaga incompetenta ca un compliment :)
        • +13 (13 voturi)    
          A fost un compliment (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:43)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

          Imi pare rau ca nu ai inteles mesajul meu. In ceea ce am scris poate iti dadeai seama ca in contextul articolului, incompetenta este considerata un compliment versus "competenta" autoritatilor.... competente.

          Cand oamenii au o problema stringenta (vezi statisticile de pe blogul lu' madam Udrea) - oamenii rezolva problema stringenta in mod competetent, prin autoritati, sau in mod incompetent, asa cum stiu ei mai bine - adica prin violenta. Asimov a avut dreptate. Dar nu dreptatea pe care o crezi tu. Mai mediteaza te rog pana intelegi ca incompetent nu inseamna prost.
      • 0 (0 voturi)    
        vai vai (Joi, 9 iunie 2011, 12:13)

        IO [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

        mah vorbaretule, sa te vad io cu mai vbesti dupa ce te face pilaf o hoarda de javre...si sa va pun la toti iubitorii de animale o intrebare...de ce dracu nu ii luati acasa?? cate 2-3? asa de caciula...sa vedem cati IUBITORI sunt de toti...si atunci ..oki...o rezolvam asa..si va dam si bani,numa sa ii luati....oki?
        Daca nu....ii radem de pe fata pamantului...cum vreti?????
    • +12 (14 voturi)    
      dar si delirul utopic e tot marca prostului (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:29)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      cum, mirciulica, bugetele administratiilor locale din toata tara sunt pe excedent, si nimeni nu vrea, totusi, sa sparga milioardele alea de prisos pe caini?
      • -12 (12 voturi)    
        Crede-ma, bani sunt (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:41)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui nae

        vointa lipseste. Si cand ma referam la bani, ma refeream in special la ONG ca finantatori si la primarii ca ajutor logistic.

        Dar poate ca e mai bine sa spargem milioane pe licitatii trucate, tzepe cu aparatura electronica si alte manarii facute de primarii, e mai trendy, nu?
    • +12 (12 voturi)    
      Asa cum vezi... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:14)

      prostul [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Asa cum vezi, oamenii normali prefera sa fie "prosti" si nemuscati si cu copiii intregi si nemutilati decat "destepti" (asa ca tine) si muscati, cu teama ca oricand copiii nostri pot fi atacati de animale in parc.
      • -9 (11 voturi)    
        aici vb de uciderea cainilor (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:57)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui prostul

        sunt total de acord ca trebuie facut ceva a.i sa nu mai fie muscat nimeni, dar asta nu inseamna sa impuscam cainii. In curand ii vom snopi in bataie cu batele, otravi, arde cu benzina si alte atrocitati.

        Ne consideram ca oameni superiori, dar in gesturi unii dintre noi sunt mai animale decat ei.
        • +7 (9 voturi)    
          tu esti cumva si vegetarian ? (Joi, 21 aprilie 2011, 1:42)

          mvr [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          In caz contrar punctul tau de vedere denota doar ipocrizie si nu face doua parale.

          Iar faptul ca putem impusca potaile in loc sa le muscam e o dovada de superioritate :)
  • +16 (26 voturi)    
    sterilizare (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:04)

    garfield [anonim]

    Sterilizarea, sigur NU este o solutie. Se experimenteaza de peste 10 ani si rezultatele se vad:
    Zero.
  • -11 (13 voturi)    
    tratament (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:05)

    dan ionescu [anonim]

    le doresc tratamentul numit MM (Madalina Manole).
  • +11 (17 voturi)    
    catelozaurii (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:06)

    Alex [anonim]

    Cana au inceput sa fie oamenii muscati nu s-a agitat nimeni prea tare. Suntem in haite rivale. Ala mai bun scapa. Ei se musca intre ei (potaile zic) oamenii cad muscati ca nu le au cu sportul asta.
    Practica oamenii ce sporturi pot si ei. Aruncatul cu plumbului cu puscociul.

    Imi plac cainii, dar educati si controlati.
    Suntem in situatai in care mistretii distrug tot, dar sunt protejati de lege .

    OMUL, cetatzeanul de e lege e aparat ? E doar "ocrotit" de constitutie ca si gluma de proprietate!
    Orasele sunt proprietatea haitelor de animale sau a oamenilor ?????????????
  • +14 (24 voturi)    
    in vest (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:22)

    as [anonim]

    In Viena de exemplu n am vazut nici macar o pisica pe un gard sau ceva.In Buc si in imprejurimi e o adevarata fauna care cand ramane fara mancare , logic, ataca oameni. Cat despre ONG uri mi ar placea sa pateasca toti ce au patit atatia oameni care au fost omorati sau sfasiati de aceste animale. Sa vada ei atunci daca vor mai avea chef de manifestatii!!
  • -12 (20 voturi)    
    Folosirea armelor e reglementata de lege (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:27)

    Justin Puscasu [anonim]

    Adica nu poti folosi arma de vanatoare in oras si nici chiar pe camp, daca nu te afli la vanatoare, cu stirea autoritatilor de resort.
    Abaterile sunt considerate fapte penale.
    Mai e aici o relatare despre folosirea unor cartuse cu otrava in loc de tranchilizante.
    Va dati seama ca nu e vorba despre maidanezi ci despre incalcari grave ale legii tolerate de autoritati? Mai e doar un pas pana cand tintele vor fi oameni.
  • +19 (25 voturi)    
    O sa particip si eu (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:28)

    Nicu [anonim]

    Oamenii accepta in continuare coruptia, deturnari de fonduri, nepotismul si multe alte lucruri pentru ca au nu ii afecteaza in mod direct . Insa cand e vorba de integritatea lor corporala, de viata lor de zi cu zi, nu mai e asa usor sa accepti. Daca institutiile care ar trebui sa se ocupe de problema nu fac asta, atunci omul se ocupa in mod direct de problema.
    E clar ca a inceput o miscare puternica de revolta impotriva acestor daunatori. Politicienii si primarii ar putea sa urce pe acest val si sa profite. Daca vor fi primari care vor scapa de cainii vagabonzi din orasul lor, in mod sigur acestia vor mai obtine un mandat deoarece rezolva o problema presanta si vizibila, de zi cu zi. Pe termen lung va castiga si partidul din care fac parte.
    Imi pare rau ca trebuie facuta eutanasierea, dar nu exista alta solutie. Sunt daunatori si trebuie eliminati. Daca nu se iau miscari imediate si legale pentru a scapa de
    ei, o sa particip si eu la aceasta miscare de revolta, chiar daca e ilegala.
    Viata mea valoreaza mai mult decat o parere de rau la adresa unui daunator.
  • +14 (22 voturi)    
    ........................ (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:33)

    zaros [anonim]

    am vazut un astfel de macel...am simtit un amestec de mila dar si de usurare pt ca dimineata nevasta-mea si fiu-meu nu vor mai sta cu frica atunci cand trebuie sa iasa din bloc...
    • +9 (9 voturi)    
      realist (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:47)

      ..... [anonim] i-a raspuns lui zaros

      ai pus punctul pe i !!!
  • -8 (12 voturi)    
    macel (Miercuri, 20 aprilie 2011, 21:41)

    gabi [anonim]

    Asa face romanul in ajun de Paste si Craciun,
    omoara.
  • +12 (14 voturi)    
    trebuia sa se intample (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:05)

    nu se mai poate [anonim]

    daca statul esueaza in a proteja, reactia de autoaparare e fireasca.

    cainii trebuie sa dispara de pe strazi:
    - in adaposturi pana la moarte naturala - asta doar pe bani privati
    - daca nu exista bani privati pentru adaposturi, eutanasiati si nu la 30 de zile ci la 1 zi

    trebuie amenda penala pentru cei ce ii hranesc, cresc si le dau drumul in strada
  • +10 (14 voturi)    
    Caini (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:14)

    Popescu [anonim]

    Sunt gata sa sponzorizez/contribui cu orice suma e necesara pentru eradicarea prin orice mijloc a tuturor cainilor de pe strazi
  • +7 (9 voturi)    
    Inscenare (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:23)

    moucha [anonim]

    Eu cred ca de fapt patrupedele s-au saturat de mizerie si si-au pus capat zilelor. Ce dovada exista ca nu s-au sinucis? Cainii de vanatoare nu au acces la arme?!?
  • +11 (11 voturi)    
    singura solutie (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:23)

    opinescu [anonim]

    atata timp cat cei care trebuie sa faca, nu fac nimic.
  • -3 (9 voturi)    
    no comment (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:31)

    yioannis [anonim]

    de ce pentru cateva cazuri, trebuie sa luati masuri radicale. nu asta e solutia!
    • 0 (0 voturi)    
      daca (Vineri, 22 aprilie 2011, 20:52)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui yioannis

      printre cele "cateva cazuri" era copilul tau mai puneai astfel de intrebari?
  • +11 (13 voturi)    
    tot respectul cetatenilor (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:33)

    dorel [anonim]

    responsabili care au decis sa rezolve problema pe cont propriu !
    cu primari ca domnul Oprescu ... asta e singura solutie si in Bucuresti
  • -1 (17 voturi)    
    Eradicarea jenei din Romania (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:34)

    Marius [anonim]

    Astazi macelul cainilor vagabonzi, maine al ciorilor tiganesti si "clasei" politice.

    E un inceput bun, sunt pentru.
  • +15 (19 voturi)    
    ... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:38)

    prigat [anonim]

    Nevasta si copilul meu de 4 ani au fost inconjurati si atacat de 7 maidanezi la ora 19.
    3 seri copilul a plans din cauza aceasta.
    2 saptamani nu a mai vrut sa iasa din casa de teama. Asa ceva nu e normal.
    Sustin cu toata convingerea indepartarea lor din orase/sate cu orice mijloace.
    Cel care combate lucrul acesta este iresponsabil, ipocrit si imbecil si le doresc sa li se intample si copiilor lor acelasi lucru.
    • +10 (14 voturi)    
      Nu intelegi esenta (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:36)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui prigat

      Dezaxatii care sustin cainii pe strada nu au copii. Sunt niste personaje triste cu tone de neimpliniri si vise spulberate de catre societate. Motiv pentru care si urasc (probabil) oamenii de moarte si singura lor consolare e cand vre-o haita de caini mai omoara cate un om. Atunci ei se considera partial razbunati. In rest pentru ei totul e numai frustrare. Aceeasi frustrare pe care Hitler a avut-o fata de evreii la care a muncit in tinerete. Pura. Violenta. Perioculoasa.
    • -5 (5 voturi)    
      Sa te vad (Joi, 21 aprilie 2011, 10:41)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui prigat

      Sa te vad ce mai zici cand copilul tau va primi alice in ochi. A plans 3 zile ca l-au latrat maidanezii ? Ce o sa zici cand ramane fara un ochi, sau desfigurat?
      Nu te intrebi cine trage cu pusca in mijlocul orasului ? Cati doctori si ingineri au arma de vanatpare in tara asta ?
  • +12 (16 voturi)    
    E doar o chestiune de timp (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:42)

    SaintLo [anonim]

    pana sa se instituie legea junglei peste tot. Si asta numai din cauza ong-istor care refuza sa accepte o lege normala, asa cum au refuzat ani de zile sa faca o protectie reala a animalelor.
  • +12 (14 voturi)    
    Autoritati... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:44)

    gigel [anonim]

    Este absolut jenant faptul ca autoritatile se reped sa ancheteze pe cei care, exasperati tocmai de incompetenta si reaua vointa a autoritatilor, incearca sa rezolve problema javrelor, dar nu am vazut ca aceste "autoritati" sa sa ii ancheteze pe oamenii proprii si pe marimile patriei pentru ca nu apara populatia de javrele care ataca si omoara oameni. Cum este posibil sa puna pret mai mare pe caini decat pe oameni?!
  • -9 (15 voturi)    
    si eu... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:17)

    Itsoc [utilizator]

    am fost muscat de caini de vreo 4 ori in ultimii 20 de ani, ma latra tot timpul cand merg cu bicla pe strada, uneori calc in rahatul lor dar...
    ...nu urasc bietele animale si condamn "solutii finale" ca eutanasierea in masa.
    e deranjant intr-adevar dar pentru situatia de fata nu-s ei vinovati ci noi. NOI pentru ca am preferat sa trecem nepasatori peste hoardele de caini ce se inmulteau, NOI pentru ca nu gandim in viitor sau in trecut ci doar in prezent, NOI pentru ca in calitate de "specie" superioara (chipurile...) ar trebui sa avem grija de speciile inferioare noua si sa traim in armonie cu ele.
    Poate ca multi dintre bravii nostri concetateni ar merita un glont in ceafa. Hai sa ne apucam sa impuscam manelistii, tiganii, evreii, cocalarii cu tepi in cap, pitipoancele, politicienii, samd. ce ne opreste? avem pistoale, nu?
    cat va mai trece pana cand cei care azi deschid focul din masini asupra cainilor vor deschide focul si asupra oamenilor? in plina strada, ziua in amiaza mare? va dati seama la ce nivel de barbarie am ajuns si cat tupeu avem ca ne mai numim OAMENI?
    • -2 (6 voturi)    
      :) (Joi, 21 aprilie 2011, 9:11)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      felicitari domnule. ai pus punctul pe "I"!
    • -3 (5 voturi)    
      violenta singura solutie ?! (Joi, 21 aprilie 2011, 11:43)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      sunt stupefiat de cata ura pot vedea il ultima vreme... ura impotrvia celor cu alte pareri.. ura impotriva oamenilor de alta culoare.. ura impotriva animalelor.. ura in trafic.. ura la televizor.. ura la metrou.. ura in ziare si pe internet...

      nu imi vine sa cred cate minusuri au luat niste comentarii care spuneau lucruri de bun simt... au luat minusuri si au primit replici jignitoare doar pentru ca acea persoana a avut o alta parere...

      Sunt curios cati din cei care sprijina macelul cainilor prin orice metoda au facut in viata lor ceva civilizat pentru a stopa inmultirea lor... cati din cei care se dau civilizati (dar sprijina impuscarea cainilor) au fost cu un caine la sterilizat pe banii lor... asta e spirit civic... nu sa ii impusti...
      • -2 (2 voturi)    
        nu te teme (Joi, 21 aprilie 2011, 15:24)

        bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui eu

        pe internet toti sunt viteji...in viata REALA 99% sunt doar sclavi anonimi...
    • +2 (2 voturi)    
      Sigur si eu :) (Vineri, 22 aprilie 2011, 12:41)

      UnOarecare [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Uite ca nu ti-am dat nici un minus... pentru ca ai dreptul si tu la parerea ta...

      Dar daca e sa o luam pe ocolite... si omul este un animal (bine mamifer) ca doar asa zice tatuca Darwin, ca ne tragem din maimute, doar ca maimuta asta acu ceva vreme a pus mana si a bagat niste unelte, de piatra, de metal din ce naiba au gasit si ei pe langa copac / pestera in care locuiau...

      Asadar si prin urmare, omul fiind un animal ca si cainele... se aplica legea selectiei naturale, stii tu aia cu "Al mai tare castiga" si cum omu e ma itare ca are acu puscoci, ghici cine o sa castige :)

      Cat despre iubitul de animale... si mie imi plac cainii, dar nu cei de pe strada, nu cred ca este un lucru normal sa ii "sterilizam" si sa le dam drumu tot pe strada. Mai era cineva pe aici care abera ca daca ii sterilizam sunt pasnici... pasnici pe naiba, am eu unu la bloc, care mereu latra si alearga pe toata lumea, desi are porcarie din aia de tabla prinsa la ureche, adica "sterilizat". Eu unu il astept sa sara la piciorul meu... o sa aiba o surpiza neplacuta in timp ce bocancul meu se intalneste cu botul lui. Da o sa spui ca sunt violent si bou si prost si ce mai consideri tu ... dar cum ziceam mai sus, e vorba de legea selectiei naturale. Daca te duci in padure si te ataca un urs si ai o pusca la tine ce faci? il lasi pe mos martin sa te faca terci, sau pui mana pe puscoci si ii tragi o bucata intre ochi? Asa ca... daca potaia se da la mine... e dreptul meu natural de a ii muta dantura din gura pe asfalt!

      In rest o zi buna
  • +6 (8 voturi)    
    dar... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:31)

    cata [anonim]

    Dar numarul celor muscati de caini comunitari, cu cat a crescut? Pentru cei care tot apara animalele sa ia cate unul fiecare acasa...
  • -6 (10 voturi)    
    Un "nene" spunea... (Miercuri, 20 aprilie 2011, 23:50)

    Petre [anonim]

    "The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

    Mi-am spus parerea despre voi.
    • +9 (9 voturi)    
      terminati cu citatul asta (Joi, 21 aprilie 2011, 0:04)

      TheFly [anonim] i-a raspuns lui Petre

      Dumnezeule, mai lasati-ne naibii cu citatul asta pe care il propagati asa ca o turma incapabila de a gandi, in lipsa unor alte argumente. Citatul ala nu are nicio legatura cu situatia actuala de pe strazile Romaniei, ci se refera mai degraba la a nu abuza si chinui fara sens animalele.
      Sunteti la un nivel intelectual de speriat, iubitorilor, fara sanse de scapare...
      • -4 (4 voturi)    
        tu ce argument ai adus (Joi, 21 aprilie 2011, 11:45)

        eu [anonim] i-a raspuns lui TheFly

        nu ai spus nimic prin comentariul tau.. doar ai jignit... ti se pare ca esti la un nivel intelectual superior?
      • 0 (4 voturi)    
        Terminam sau nu terminam? (Joi, 21 aprilie 2011, 13:58)

        Petre [anonim] i-a raspuns lui TheFly

        Faci analiza pe text? Vad ca multi dintre voi vorbiti prostii, pai cine este de vina mai baieti si fete dragi? Nu voi personal? Voi care ati votat primarii in Bucuresti si in alte orase, acei primari care nu au vrut sa rezolve aceste probleme din timp si cu cap?Eu sunt din Sibiu si primarul a rezolvat cat de cat problema cainilor comunitari Da dragilor, sunt de acord cu eutanasierea dar nu in acest mod barbar si in nici un caz in masa, adunati-va si faceti o scrisoare catre primarie sa-mi puna la dispozitie 2 milione de Euro, 4 masini, o echipa de 20 de baieti, 5 veterinari, un teren pentru constructia de adaposturi + o echipa care sa le contruiasca, gardurile, custile si toate accesoriile pentru ei (boluri de mancare, lese, etc...) le import din China, sunt in acest business dar nu vand in Romania si in UK, in maxim 10 luni de zile scap Bucurestiul de caini, pentru intertinerea lor nu e nevoie de banii primariei sau de banii vostri, sunt sute de moduri pentru a strange bani, doar ca sulele de la asa zisele ONG-uri nu fac nimic concret in afara de a latra pe la TV, si multi dintre ei erau niste amarati care acum se scalda in bani si masini de fitze. Eu donez lunar pentru alte organizatii de Welfare din lume, de ce nu in Romania? deoarece nu doresc sa le platesc reviziile la Mercedes. Cineva mai jos scria ca copilul lui a plans multe zile dupa un incident, este regretabil intradevar, dar, mergi cu copilul tau mana si aratai cum un caine este eutanasiat/omorat, oare nu va ramane socat o perioada mai mare de timp?

        Sterilizare in masa, tinuti in adaposturi, nu lasati inapoi pe strazi, amenzi usturatoare pentru cei care abandoneaza cainii, responsabilizarea acelora care au catele si rensesamantul tuturor cainilor din tara.

        Dragi mei, se poate, dar din pacate voi aveti parte de cine ati votat.
  • -6 (6 voturi)    
    suntem un popor barbar si sarac cu duhul (Joi, 21 aprilie 2011, 0:01)

    gelu [anonim]

    Autoritatile sunt compuse din incompetenti care din nepasare sau nepricepere lasa problemele sa se cronicizeze generand comportamente dezaxate. Cei care impusca pe strada caini, sunt indivizi dezaxati - o fac din placerea lor nu din alte motive. Ce ar trebui sa ne ingrijoreze e faptul ca sunt aprobati, si chiar incurajati pe deoparte iar pe de alta parte autoritatile nu raspund in niciun fel pentru faptul ca au ignorat problema.
  • +10 (10 voturi)    
    ipocrizie (Joi, 21 aprilie 2011, 0:02)

    nickbv [utilizator]

    ma enerveaza ipocrizia unora care fac spume cand vine vorba de eutanasierea cainilor dar abia asteapta sa vina sarbatorile de iarna sau cele de Paste ca sa bage cutitul in beregata la saracul porc sau miel, ca deh, asa-i traditia.Ia sa-i vedem pe mamelucii astia cand i-or ataca 10-15 "catelusi de plush, frumosi si pufosi" in cartier cand vin acasa.
    Solutia cu sterilizarea trebuia de fooooarte mult timp facuta, ca in timp de 2-3 ani cainii sa scada ca numar prin decese dar fara a se mai inmulti.
    Acum s-a ajuns la extrema. Sunt cartiere, si nu numai in Bucuresti, unde dupa lasarea serii cainii devin stapani pe strazi in cartier de ti-e frica sa mergi si pana la chiosc.
    Am avut 3 caini la viata mea si imi sunt cele mai dragi animale, dar parca tot pe mine ma iubesc mai mult. Asa ca... ghinion pentru cutzu.
    • -5 (5 voturi)    
      oare? (Joi, 21 aprilie 2011, 14:00)

      Peter [anonim] i-a raspuns lui nickbv

      A dog is the only thing on earth that loves you more than you love yourself. ~Josh Billings
      Properly trained, a man can be dog's best friend. ~Corey Ford
      The more I see of man, the more I like dogs. ~Mme. de Staël
  • +8 (8 voturi)    
    E mai bine sa returnati cainii in strada? (Joi, 21 aprilie 2011, 0:09)

    Dan [anonim]

    Eu am tot spus ca lasarea cainilor vagabonzi pe strada, si nepasarea ONG-urilor fata de ei (mascata in spatele iubirii de animale) o sa le faca rau pana la urma tot cainilor.
    Oamenii, in general sunt toleranti fata de caini - asta pana in momentul in care problemele pe care le creeaza, depasesc orice limita de suportabilitate.
    Asa ca, daca va e mila de caini, ati intelege ca cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa ii adoptati (sau sa gasiti oameni dornici sa adopte). Daca ii lasati pe strazi, nu faceti decat sa ii condamnati, mai devreme sau mai tarziu, la o moarte in chinuri. Nu toti oameni sunt ca voi, sa iubeasca neconditionat cainii indiferent daca ii musca fara motiv, daca nu ii lasa sa doarma noaptea sau daca pun viata copiilor in pericol.
  • -5 (9 voturi)    
    afara din UE!!!! (Joi, 21 aprilie 2011, 0:31)

    Conan Barbarul [anonim]

    nu meritam sa facem parte din clubul tarilor europene civilizate... dar asta nu va ramana asa pentru ca Europa a inceput sa se miste, demonstratii la Berlin impotriva exterminarii cainilor, presa din UK care condamna sadismul ingrijitorului roman de elefanti si situatia animalelor din circurile romanesti ambulante ... o tara corupta, care ucide fara mila necuvantatoarele , incurajeaza vanatoarea si a avut un prim ministru , Aditza Nastase, prim vanator care isi arata barbatia in fata bietelor animale dar se ascunde in spatele imunitatii parlamentare, aflata la cheremul gangsterilor si mafiotilor nu are ce cauta in UE, ci alaturi de Iran care mai nou, vrea sa ucida toti cainii pentru ca nu sunt fiinte agreate de Coran...
  • -1 (5 voturi)    
    de acord cu eliminarea in orice fel (Joi, 21 aprilie 2011, 1:37)

    marius [anonim]

    Cred ca prima data ar trebui inceput cu adunarea resturilor menajere in mod corespunzator si abia apoi sa eliminam maidanezii. Toata tara e plina de resturi menajere aruncate peste tot de gunoaie iresponsabile...ce uneori se recomanda ca cetateni onorabili. Altfel o sa ne trezim cu o gramada de sobolani prin orase, care sunt mult mai periculosi inclusiv in raspandirea bolilor. Eventual pana vom fi capabili sa ne adunam resturile menajere in mod corespunzator, am mai putea elimina si o parte din cainii vagabonzi, sa nu ne sufoce.
  • -6 (6 voturi)    
    Isteria anului 2000 (Joi, 21 aprilie 2011, 3:21)

    Gabriela [anonim]

    Suntem oare un popor de barbari?
    Se reediteaza isteria anului 2000.?Initziatorul ei este azi Preshedinte iar in acest moment fuge de orice raspundere in Bucovina. Rushineeeee!
    ONGurile ar trebui sa se mobilizeze si cu ajutorul voluntarilor sa mai stranga din caini si sa-i puna la adapost. Clar ca atunci cand Basescu vine din concediu legea va trece in functzie de catzi caini au fost ucisi pana acum sicati apreciaza ei ca au ramas.
    Si vor asmutzi populatzi cu comparatzii ca de ex costurile eutanasierii . Fara a spune ce fac cu cele 20 milioane primite pentru rezolvarea acestei probleme.
    Sper ca totzi acesti criminali sa aiba soarta pe care o merita. Se spune ca cine omoara un animal va avea parte de o moarte in chinuri. Asha merita!
  • +2 (2 voturi)    
    vigilantes (Joi, 21 aprilie 2011, 6:29)

    vigilante [anonim]

    Pentru ca autoritatile nu vor sa gestioneze problema in mod civilizat (ca in SUA, eutanasie dupa 2 sapt de detinere daca nu s adoptati) din interese de deturnat bani (dati un google sa vedeti cate manevre a descoperit presa prin toata tara), problema incepe sa fie abordata de diversi psihopati.E ca si cum politia ar elibera pe strada infractorii, sau nici nu i/ar lua de frica gurii unor ONG cretine (dedulcite tot la banuti) - ar aparea "vigilantes" care sa-i impuste pe scandalagii.
    • -1 (1 vot)    
      SUA (Joi, 21 aprilie 2011, 14:10)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui vigilante

      Imi vina sa rad cand te aud, pai tu compari zeci de ani de adevarat Welfare in USA sau UK cu Romania? in UK de exemplu, legea care interzice luptele intre caini a fost data in 1835.

      Mare este gradina Domnului...
  • +4 (4 voturi)    
    Caini (Joi, 21 aprilie 2011, 6:31)

    Mihai Atanasoaei [anonim]

    Buna dimineata, sunt Mihai Atanasoaei, prefectul capitalei si doream sa intervin spunand ca nu sunt de acord ca oamenii sa ia problema in maini proprii si sa o rezolve asa. Stiti ca eu am initiat acum un an acest proiect de lege care, daca va fi votat de Camera Deputatilor, va fi un pas inainte in rezolvarea acestei probleme. Daca nu va fi votat, macar vom sti ca ONG-urile sunt responsabilii moral pentru viitoarele agresiuni si muscaturi la adresa oamenilor, insa in niciun caz solutia de la Deva sau Suceava nu e corecta.
    • +7 (7 voturi)    
      Adevarat (Joi, 21 aprilie 2011, 10:37)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Atanasoaei

      Nu asta e solutia pe termen lung. Asta e doar solutia de atentionare a autoritatilor ca au sarit calul cu dezinteresul. Este un fapt natural si are sa se repete in caz ca primariile nu vor lua masurile necesare.
      Deva a dat exemplul si se va repeta in caz ca aceasta problema de igiena nu incepe sa fie rezolvata de catre primarii in baza oricarei legi posibile.
      Autoritatile ar face bine sa exploreze teoretic aparitia acestui fenomen si in alte contexte, si sa traga o concluzie: Gata!
    • -4 (4 voturi)    
      Un salut calduros (Joi, 21 aprilie 2011, 14:07)

      Peter [anonim] i-a raspuns lui Mihai Atanasoaei

      Proiectul nu va fi votat, si asta din cauza faptului ca trecand aceasta lege PDL va pierde alegerile 100% si ei nu sunt prosti cum nici dumneavoastra nu sunteti de altfel, din moment ce proiectul nu va trece o sa apareti la TV cum de altfel ati aparut si aici, spunand ca:" Noi am incercat dar ONG-urile sau opus" Nice move, dar eu nu pun botul la asa ceva, cititi va rog ce am scris mai sus, renunta-ti la spaga de partid, macar la un contract mare din Bucuresti si vor fi bani care sa rezolve problema.

      O zi buna.
    • +1 (1 vot)    
      caini (Vineri, 22 aprilie 2011, 14:41)

      EugenC [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Atanasoaei

      sunt de acord cu fatmanx. si domnule Atanasoaei - pe ONG-uri le va durea fix in pix si in nici un caz nu se vor considera autori morali ...am vazut asta din toate discutiile cu propovaduitorii libertatii jivinelor... le pasa de caini si atat. Femeia ucisa in curte la adp petnru ei e doar o hoata care a primit ce-a meritat, un copil muscat sigur a dat in caine, o batrana atacata avea sufletul negru si cainii simt asta... cam astea sunt argumentele lor.

      Autori morali ai viitoarelor atacuri asupra oamenilor vor in primul rand politicienii care vor vota impotriva acestei legi si ma bucur foarte tare ca vom putea vedea cine a votat impotriva ca sa putem sa le transmitem direct ce parere avem despre lasitatea, inconstienta, indiferenta si prostia lor.
  • +4 (6 voturi)    
    ONG-urile direct responsabile (Joi, 21 aprilie 2011, 7:09)

    Mitică [anonim]

    Iată consecinţe inactivităţii ONG-urilor. Dacă şi-ar fi făcut treaba ca lumea, cetăţenii nu ar fi ajuns la astfel de gesturi extreme.
  • +6 (6 voturi)    
    a se rezolva odata aceasta problema-rusine (Joi, 21 aprilie 2011, 7:32)

    fara maidanezi in romania [anonim]

    este reactia populatiei la lipsa legilor si lipsa de reactie a autoritatilor de a rezolva aceasta problema. multumiti-le istericelor care se suiau pe garduri si urlau pentru drepturile maidanezilor ca a doua zi sa nu le mai pese de ei. doar cand era vorba de bani.
  • -4 (6 voturi)    
    intoleranta (Joi, 21 aprilie 2011, 9:01)

    zgubilitix [utilizator]

    ce se intampla acum cat si toate comentariile virulente nu sunt decat o noua o noua dovada a intolerantei romanilor, fie ca este vorba de caini comunitari, romi, homosexuali. absolut clar nu meritam sa facem parte din ue, nu suntem suficient de civilizati.
  • +5 (7 voturi)    
    ???? (Joi, 21 aprilie 2011, 9:21)

    don santos [anonim]

    Cu ce e mai presus un caine decat un alt animal, cucoana ? Sunt haite de caini "salvate" de inconstienti ca dumneata care hoinaresc prin paduri si distrug toata fauna. Va numiti ecologisti si protectori ai cainilor, dar nu sunteti mai presus decat Tiriac care impusca mistreti la Balc. Genocidul este cel facut de oamenii care tolereaza haitele de caini, haite aparute artificial pentru ca un animal precum cainele daca nu ar fi hranit nu s-ar inmulti in asa hal - cine ii hraneste ? Toti inconstientii care nu pot gandi mai mult de 2 secunde inainte. Ce sa zic, primul articol cu omul care a impuscat cainii care ii omorau gainile: si ce vroiati sa faca ? Eventual sa creasca caini ? Am luat-o razna cu totii cu istericalele astea ieftine cu cainii. NU au ce cauta pe strada, nu au ce cauta in paduri: cine vrea sa adopte unul, foarte bine, daca un caine nu e adoptat in 2 saptamani adio. Sa nu ne lasam prostiti de o jivina cu comportament teritorial care salbaticita este foarte violenta. Si nu este vreun animal salbatic nobil care sa merita sa fie salvat: ma intreb de ce toti crizatii nu se duc prin paduri sa salveze padurea, lupii, ursii, rasii (cati mai sunt) de tembelismul altora ca ei.
  • +8 (8 voturi)    
    Veniti si la noi (Joi, 21 aprilie 2011, 10:15)

    Miron Marcu [anonim]

    Buna ziua.

    Sunt presedintele asociatiei de locatari din blocul H1 de pe strada Poiana Campina, sectorul 6 (vis-a-vis de Afi Palace Cotroceni).

    Pe strada noastra, langa Policlinica Bujoreni, chiar vis-a-vis de "cel mai modern si mare mall din europa" e o haita de cel putin 20 de maidanezi agresivi care noaptea fac aproape imposibila trecerea pe strada a oamenilor (daca nu sunt cel putin in masini).
    Nu mai punem la socoteala concertele nocturne....

    Am facut zeci de sesizari, la ASPA, la Primaria Sector 6, la ONG-uri, ultima sesizare inregistrata cu numarul 11623/Martie 2011 la politia comunitara (Sectia 22 politie).

    In ciuda acestor sesizari, credeti ca a intreprins cineva ceva? NU.

    Daca doreste cineva sa ne ajute in aceasta problema, in spiritul articolului de mai sus, va asiguram ca asociatia noastra de propietari va sprijini orice demers.

    Cu multumiri,
    Miron Marcu, presedinte asociatia locatari H1
  • +4 (4 voturi)    
    No-dog land (Joi, 21 aprilie 2011, 11:31)

    canis malus [anonim]

    Eu nu inteleg cum au ONG-urile pretentia ca argumentele lor in favoarea mentinerii cainilor pe strazi sa fie luate in serios. De ce refuza sa accepte adunarea lor si pastrarea forever in adaposturi? Acolo sunt tratati, hraniti, ingrijiti... Pe strazi nu le da nimeni de mancare, fiindca vine noua lege care interzice asta. Oricum, sper sa nu-i mai bage nimeni in seama pe astia de la ONG-uri. Adevaratul lor motiv este ca isi pierd scopul odata ce nu mai sunt caini pe strazi si vor trebui sa se angajeze undeva, sa munceasca, in loc sa isi atarne niste pancarde penibile de gat si sa urle in parcul izvor.
  • +3 (3 voturi)    
    veșnicii maidanezi (Joi, 21 aprilie 2011, 11:34)

    Andrei [anonim]

    Veșnicii maidanezi și veșnica noastră neputință de a rezolva o problemă relativ simplă ar putea dispărea odată cu apariția pe meleagurile mioritice a ceea ce se numea cândva BUNUL SIMȚ! Soluțiile propuse, respectiv adopția, sterilizarea tuturor câinilor și eutanasierea celor rămași fără stăpân ar putea rezolva problema, dar aplicate simultan și pe termen nedeterminat, împreună cu responsabilizarea celor care se dau mari iubitori de câini, care să plătească material și penal pentru isprăvile protejaților lor.
  • +6 (6 voturi)    
    caini (Joi, 21 aprilie 2011, 12:10)

    sebi [anonim]

    In Madrid de exemplu nu vezi un animal neinsotit pe strazi ! Este un mediu super pentru plimbari, turism, etc.
    In Romania ?! haite de caini agresivi, pisici care te dispera cand sunt in calduri cu zgomotele horror, cersetori, etc !
    Train intr-o tara de c...t !!! Toti politicienii ar vrea sa scape de caini dar nu vor sa-i omoare ca pierd voturi , bineinteles pe ei asata ii intereseaza, mai putin ce e bine pentru populatie !
    E totul praf ce mai, nu stiu daca pe parcusul vietii o sa vad si eu o Romanie curata, fara caini, strazi pline de gropi si cersetori la fiecare pas !
  • +4 (6 voturi)    
    Acum 2 saptamani (Joi, 21 aprilie 2011, 14:28)

    zet [anonim]

    M-a sunat fetita de pe mobil cam pe la ora de intors de la scoala. Plangea, in difuzor se auzea doar un zgomot de fond - galagie, nu era in stare sa spuna nimic, nu intelegeam ce se intampla, la un moment dat stiu ca am zbierat: ce s-a intamplat? esti bine? Cu o voce sugrumata mi-a spus ca o ataca niste caini si ca nu poate sa faca nicio miscare si ca moare de frica. Ca sa nu o mai lungesc: am zburat pe usa afara si am gasit-o pe o alee aproape de casa. Doua huidume de caini o ambuscasera, stateau amenintator, nu latrau, nu muscau, pur si simplu nu o lasau sa treaca. Am fost socat de inteligenta de pradator: ambuscada pentru a primi ceva de mancare, probabil incet incet si-au format stilul acesta de atac: blocheaza trecerea unor copii si acestia le arunca ce au prin geanta.
    Mi-am luat copilul.
    Concluzie: Cainii aceia vor muri. De asemenea si altii (toti) care traiesc prin jurul casei mele. Iar voua, tuturor, care va opuneti unei legi civilizate, de eutanasiere a acestor bestii care colcaie pe langa casele noastre: sunteti VINOVATI de moartea IN CHINURI a acestor caini. In loc de o injectie care sa ii adoarma, fara nicio durere, vor muri de glont sau de otrava. Sper ca nu isi imagineaza cineva ca eu voi sta cu mainile in san, ca sa aflu peste 6 luni ca mi-a fost muscat copilul sau sotia.
    • +2 (2 voturi)    
      tot omul e de vina (Joi, 21 aprilie 2011, 16:59)

      cmicshu [anonim] i-a raspuns lui zet

      problemele extreme necesita masuri extreme, iar ce ai povestit tu, zet, sunt sigur ca au patit si multi altii. deci este o problema extrema.
      Autoritatile nu au nici un plan solid de a rezolva acesta problema, si nici nu o sa aiba prea curand.
      Si eu iubesc animalele, dar acum ne lovim de o incapacitate omeneasca, nu neaparat de o ambuscada a cainilor asupra noastra.
  • +4 (4 voturi)    
    offff (Joi, 21 aprilie 2011, 16:50)

    marin [anonim]

    este incredibil ca s-a ajuns la o asemenea situatie cu acesti caini maidanezi. nu numai ca ii imping si pe omanei la violenta ( totusi, trebuie sa fii un pic diliu sa impusti caini pe strada) dar ne pun noua viata in pericol si a copiilor nostri. raman masca cand vad autoritatile in pana de curent, fara solutii, fara idei si fara fapte. oprescu este cel mai ignorant cu putinta. cred ca s-a ramolit si a uitat ca el este primarul capitalei Romaniei. nu e posibil sa mergem pas la pas cu cainii fara stapan in sec XXI...oprescule, esti vai de tine! cine tia- dat votul, s-a ars rau de tot!
  • +2 (2 voturi)    
    Romania -Tara nimanui !!!! (Vineri, 22 aprilie 2011, 13:36)

    Diona [anonim]

    Romania , anul 2011, tara membra cu drepturi depline a UE .
    Cum este posibil ca o tara ca Romania , sa nu poata rezolva problema cainilor comunitari ???
    Suntem chiar numai un popor de TAMPITI, CRETINI, TIGANI, HOTI, CRIMINALI, HANDICAPATI MINTAL ??
    In acest caz, am o propunere: chemati domnilor guvernanti specialisti din strainatate sa va rezolve voua problemele .Dupa cum cred ca ati observat, deza straini vor sa ne trimita politisti straini sa apere granitele Romaniei.
    VAI DE MAMA NOASTRA, POPOR DE NENOROCITI !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    să scăpăm de maidanezii absolut dăunători vieţii (Sâmbătă, 14 mai 2011, 14:04)

    Alistar [anonim]

    în situaţia actuală în care s-au diminuat salariile, pensiile, nu există salarii pt. profesori, economia este la pământ....oare ne permitem să cheltuim sume importante de bani pt. aceşti maidanezi, total nefolositori , care atacă sau chiar omoară pe unii nefericiţi , transmit boli , murdăresc străzile cu exremente, atacă copiii când merg laşcoală , muşcă trecătoriii şi transmit boli ????.... încât românia de azi a devenit o adevărată ""republică maidaneză"".
    o judecată logică impune nu eutanasierea, ci otrăvirea directă şi arderea cadavrelor pt. o românie curată !!!
    nici-o capitală europeană civilizată nu are maidanezi, iar cei prinşi sunt eutanasiaţi fără discuţie!
    numai românia a rămas cu criza, mizeria şi maidanezii !!!
    păcat de tine românie - republică maidaneză !
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 22 noiembrie 2011, 19:22)

    Paleopterix [utilizator]

    Cele mai sincere felicitari pentru curajul oamenilor alora care si-au asumat riscul de a scapa, pe cont propriu, orasul lor de maidanezi. Aveti tot respectul subsemnatului!
  • 0 (0 voturi)    
    EXTERMINAREA MAIDANEZILOR (Sâmbătă, 12 ianuarie 2013, 0:10)

    Hingheru [utilizator]

    Maidanezii trebuie exterminati dupa fata pamintului


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri