​VIDEO Ce vor cei care protesteaza fata de eutanasierea maidanezilor / Marinescu: Sa tranformam cainele comunitar in caine utilitar care protejeaza parcarile

de Victor Cozmei, Matei Budes     HotNews.ro
Marţi, 12 aprilie 2011, 18:46 Actualitate | Esenţial

​FOTOGALERIE Protest impotriva eutanasierii cainilor comunitari
Peste 50 de oameni, condusi de la tribuna de catre vicepresedintele PRM, Marius Marinescu, si de catre Bebe Ivanovici, au protestat, marti, langa Palatul Parlamentului fata de legea care permite eutanasierea cainilor comunitari. Inarmati cu pancarte, cu portavoci, cu coroane si lumanari si acompaniati de aceeasi fanfara care a participat si la mitingurile pensionarilor militari, protestatarii, pe ritmurile "Marsului Funebru" si "Treceti Batalioane Romane Carpatii", au huiduit parlamentarii puterii si au sustinut ca singura solutie viabila in cazul maidanezilor este sterilizarea si eliberarea lor inapoi in comunitate. "Trebuie sa transformam cainele comunitar in caine utilitar care sa apere parcarile", a sustinut Marius Marinescu.
  • Da click pe poza pentru a vedea o fotogalerie de la protest
  • Vezi mai jos un videoreportaj cu ce vor si ce sustin protestatarii


"Eutanasierea nu este o solutie pentru ca nu se va reduce numarul de caini pe strada. Nu este nici o solutie umana. Noi propunem sterilizarea cainilor si returnarea celor blanzi inapoi in comunitate. In timp, aceasta masura, coroborata cu sterilizarea cainilor cu stapan, se va dovedi ca este masura corecta. Asa ne vom asigura ca dupa ce dispar cainii de pe strada, locul lor nu va fi luat de altii. Stiu, nimeni nu poate garanta 100% ca acei caini nu vor musca sau nu vor fi din nou agresivi, insa aceasta este singura metoda viabila", au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii asociatiilor pentru protectia animalelor.

"Protestam fata de nedreptatea pe care unii deputati au votat-o in Parlament. Nu este normala eutanasia cainilor. Nu este o solutie pentru ca nu va rezolva nimic. Este doar o afacere pentru parlamentari. Mitingul este sustinut de mai multe asociatii a iubitorilor de animale si de catre organizatia "Cutu Cutu". Ne-au ajutat si domnii Marius Marinescu si Bebe Ivanovici care au venit cu scena si fanfara", ne-a declarat una dintre reprezentantele asociatiei "Cutu Cutu".

La tribuna, liderul PRM Marius Marinescu si revolutionarul Bebe Ivanovici au huiduit si au scandat impotriva deputatilor puterii din Comisia de Administratie Publica a Camerei Deputatilor care au votat pozitiv legea care permite eutanasierea cainilor fara stapan. O fanfara, aceeasi care a participat si la mitingurile pensionarilor militari, i-a acompaniat si a intonat mai multe melodii, printre care "Treceti Batalioane Romane Carpatii" si "Marsul Funebru", mereu prezent la ultimele mitinguri din Capitala. "Acesta este imnul actualilor parlamentari. Sa-l auda si ei! Ei sunt criminalii acestui popor. Jos cu criminalii!", se striga de la tribuna.

In spatele scenei, aproximativ 40 de oameni tin in maini pancarte, foi cu mesajul "Spune nu eutanasierii", lumanari si coroane. Cativa reprezentanti ai asociatiiilor pentru protectia animalelor striga la portavoce impotriva parlamentarilor, mai ales impotriva deputatului PDL Sulfina Barbu.

"Don't visit the Carpathina Garden. Veti gasi numai cadavrele cainilor eutanasiati cu sadism pentru a umfla buzunarele puterii. Spune nu eutanasierii! Spune da sterilizarii!", se arata scris pe o pancarta. Pe alt afis, este ironizata Elena Udrea, care este caricaturizata drept "Cruela de Plescoi".

"Trebuie sa transformam cainele comunitar in caine utilitar. In Bucuresti sunt peste 14.500 de blocuri, in jurul lor s-ar putea ingradi parcarile si s-ar tine acolo in interior cainii comunitari pe post de caini de paza. Masinile ar fi pazite si de hoti si de sobolani. Nu ar musca decat hotii. Va dau un exemplu: in spatele Tribunalului Bucuresti si proprietarii de acolo mi-au zis ca nu si-au gasit niciodata masinile zgariate", ne-a declarat Marius Marinescu.

"Aceasta masura a eutanasierii nu este dreapta. Nu este normal sa recurgem la astfel de gesturi. Trebuie sa gasim o solutie umana", ne spune o doamna care tine in maini un catel.

"Nu suntem de acord cu eutanasierea si cerem sterilizarea cainilor", ne declara o alta protestatara. Intrebata daca e de acord cu masura returnarii cainilor in comunitate, aceasta a raspuns: "Pot sa fie si in libertate lasati. Sunt multi caini care sunt ingrijiti in anumite zone si cartiere. Nu ne incurca cu nimic, nu stiu pe cine incurca. Au dreptul la viata. Stiu ca oamenilor care au fost muscati le e greu sa accepte acest lucru. Au avut nesansa asta. Nu stiu ce sa le spun, asa este situatia."

Reprezentantii ONG-urilor sustin ca singura masura viabila este returnarea cainilor in comunitate si exclud posibilitatea ca patrupedele sa fie tinute in adapost sau gasirea unei alte solutii: "Nu se poate. Dumneavoastra stiti ce inseamna sa ai 40.000 de caini comunitari si sa incerci sa-i pui in adapost? Nu avem unde. Pana si cel mai mare adapost din lume, care este construit la noi, are 4.000 de locuri. Nu se poate, nici logistic, nici financiar adapostirea tuturor cainilor fara stapan. Primarul ar fi vrut sa faca un adapost de 20.000 de locuri. Asta inseamna un lagar de exterminare cat un stadion. Ar costa enorm de mult. Am facut un calcul ca ar costa cam 1 milion de euro la 4 luni. Este inadmisibil sa cheltuiesti atatia bani publici."

"Nu vor putea sa eutanasieze toti cainii. Iubitorii de animale se vor impotrivi, ii vor ascunde in permanenta. Daca s-ar aplica masura sterilizarii ar fi un entuziasm extraordinar, un entuziasm national", ne-a mai spus reprezentanta asociatiei "Cutu Cutu".

In alta parte a multimii, o doamna se plange de hingherii care terorizeaza cainii, dar si oamenii care ii protejeaza: "Sunt oameni care sunt terorizati psihic de hingheri. Oameni cu servicii bune, care sunt speriati si platesc taxa la hingher sa nu le ia cainii de langa bloc. Si eu am patit la fel, platim cei de la bloc cate 100 de lei pentru fiecare hingher sa nu ne ia cainii. Ni se rupe inima cand vedem cum ridica animalele pe strada si ii chinuie".

Citeste si:


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

15886 vizualizari

  • +56 (64 voturi)    
    Mda (Marţi, 12 aprilie 2011, 18:54)

    Dan Surpateanu [anonim]

    Puteti sa publicati in paginile dumneavoastra si oameni care muncesc, oameni care va pun voua painea pe masa?
    Ne-am saturat sa fie vocali in paginile dumneavoastra doar pomanagii si intretinutii nostri. Astia normal, ca in dolce far'niente, sunt mai apropiati de animale, si nu ii intereseaza daca obositi de munca grea din timpul zilei, suntem sfartecati de cainii lor la intoarcerea acasa.
    Deci, mai dati-ne si pe noi, sclavii!
    Spor!
    • -38 (46 voturi)    
      ... (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:59)

      dm [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      doar o intrebare: si de cand niste oameni care de multi ori isi doneaza o parte importante din salarii pentru animale si NU NUMAI (pentru ca, surprise, surprise, multi dintre ei au un loc de munca unde castiga bani; o parte din banii aceia ii folosesc pentru ajutarea animalelor si semenilor - ironic, se gaseste mai mereu cineva sa-i intrebe "dar de ce ajutati animalele, de ce nu va ajutati semenii"- stii cine-i intreaba? fix oamenii care nu fac nimic nici pentru animale, nici pentru semeni), de cand, dar, acesti oameni merita caracterizarea de "pomanagii"?
      doar pentru nu pricepi tu niste lucruri?
      • +28 (30 voturi)    
        Si crezi ca dom' bideu (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:30)

        giga [anonim] i-a raspuns lui dm

        face parte din oamenii aia ? Chiar il vezi pe Marinescu ajutind animalele ( ma rog, nu ma refer la WCTudor) ?
        Am si eu un catel maidanez de care ma ocup dar a inceput sa-mi fie frica sa ies cu el din casa din cauza haitelor de ciini carora 'iubitorii' le dau sa manince. Si ca mine sunt multi.
        O seara buna si incearca sa judeci din toate partile.
        • -21 (25 voturi)    
          ... (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:48)

          dm [anonim] i-a raspuns lui giga

          Giga, apreciez tonul civilizat al raspunsului.
          1. la miting nu a fost doar senatorul Marinescu ( ca vorbeam de privit problema din toate partile).
          2. tu stii cum se face "eutanasierea" in Romania, de cele mai multe ori? esti pregatit sa vezi?
          3. ce parere ai de recurenta fenomenului- cu alte cuvinte, daca ipotetic, i-ar omori pe toti cainii strazii, acum, cati ani crezi ca ar dura ca populatia de caini fara stapan sa ajunga la acelasi numar? si de ce? exact- din cauza abandonului!!

          Pentru asta militeaza "parazitii aia", pentru solutii DURABILE ( care sa nu presupuna cheltuirea banilor contribuabililor - o suma considerabila- la fiecare 5 ani, ci cheltuirea unei sume mai mici, o data si bine).

          Si pentru cei ce spuna comentariul ala "zdrobitor' cu "un caine nu violeaza, ci musca"- v-ati interesat cat scade agresivitatea unui caine dupa ce este castrat?

          ...asta, ca tot vorbim de privit problema din toate partile.

          O seara buna si tie!
          • +19 (25 voturi)    
            haha (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:46)

            me [anonim] i-a raspuns lui dm

            solutiile durabile sunt eutanasierea. castrarea se incearca de vreo 8 ani... si rezultatele se "vad"...

            "cat scade agresivitatea unui caine dupa ce este castrat" -> apararea teritoriala nu scade foarte mult daca asta intrebi + ca programul de sterlizare este pentru femele... stau si ma intreb... cine musca mai mult?
            • +20 (22 voturi)    
              hmmm (Miercuri, 13 aprilie 2011, 8:44)

              io [anonim] i-a raspuns lui me

              Eu stau si ma intreb daca maica-mea care a fost muscata acum cativa ani de un caine de era sa ramana invalida nu alta de un picior se purta urat cu animalele .S-au daca sotia care mai acum cateva luni a venit cu haina sfasiata acasa (noroc ca era frig si haina groasa plus niste oameni mai hotarati in zona ca altfel nu numai haina avea de suferit) , oare si ea s-a purtat urat cu cainii aia?mai ales ca nevasta-mea chiar iubeste animalele.
              Asa ca nu mai veniti cu povesti de adormit copii. Lumea in care maidanezii sunt niste draguti se numeste lume utopica.In realitate sunt niste animale care isi apara ceea ce considera ei teritoriul lor. Asa ca TREBUIE eutanasiati si data o lege pentru aia de abandoneaza animale sa fie bagati la puscarie. Intre noi fie vorba aia de ii abandoneaza sunt 99% din cei care protesteaza contra eutanasierii.
              • +8 (12 voturi)    
                hmmm (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:00)

                me [anonim] i-a raspuns lui io

                cerd ca ai dat reply unde nu trebuie, pentru ca eu sustin eutanasierea si asta reiese si din comentariu meu...

                nu am avut "onoarea" sa fiu muscat de un caine pana acum, desi de vreo 2-3 ori am fost foarte aproape si am preferat sa fac 15 min in plus pana acasa decat sa repet acea experienta
                • -6 (8 voturi)    
                  intre DA si NU (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:39)

                  eu [anonim] i-a raspuns lui me

                  Eu cred ca problema in cazul de fata este modul in care acesti caini vor fi eutanasiati... adica daca se va face ca la carte (desi cred ca exista niste costuri enorme) nu e nicio problema. Problema mare este daca se va apela la metode de "eutanasiere" mai traditionale, cum au mai fost fotografiate si filmate... Caini omorati cu otrava, impuscati, sau chiar macelariti cu topoarele... nu cred ca va doriti sa fiti partasi la asemenea cruzimi. DA eutanasierii insa NU hotarat macelului.
                  • +5 (7 voturi)    
                    solutia.. (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:36)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui eu

                    pai n-au decat sa se faca 'observatori' la eutanasiere astia de la asociatii. acasa nu vor sa-i ia, deci clar nu-i iubesc prea mult daca prefera sa-i vada morti decat sa-i aiba in grija.
                    oricum, nu inteleg de ce se consuma atata efort pentru o adunatura de babe si creatura aia de la prm? ala e protest? poate organizam si un protest al celor care au fost muscati de caini.. sa vedem care e raportul de forte :)
                    • -1 (3 voturi)    
                      referendum (Joi, 14 aprilie 2011, 11:17)

                      eu [anonim] i-a raspuns lui pehash

                      daca ar fi un referendum pe tema asta ai sa fii surprins de rezultat. mai mult ca sigur majoritatea nu ar fi pentru eutanasiere... altfel nu se explica numarul cainilor... acesti caini traiesc de pe urma oamenilor cu voia lor in general...
                      • +2 (2 voturi)    
                        esti sigur? (Joi, 14 aprilie 2011, 11:57)

                        dj [utilizator] i-a raspuns lui eu

                        eu cred ca 80% ar fi pentru eutanasierea maidanezilor.
                      • +1 (1 vot)    
                        discutabil (Joi, 14 aprilie 2011, 13:34)

                        pehash [utilizator] i-a raspuns lui eu

                        depinde de intrebarile din referendum. normal ca majoritatea, daca ar fi intrebati doar daca vor sa fie omorate animale, n-ar fi de acord. dar daca le dai de ales intre a pastra situatia actuala si eutanasiere... surpriza va fi a ta.
      • +12 (14 voturi)    
        mda... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:49)

        me [anonim] i-a raspuns lui dm

        asta a fost din putul gandirii....
        sunt multi oameni care fac sau vor sa faca bine... dar crede-ma la cate se intampla in lumea asta, cainii nu sunt pe un plan atat de ridicat....
        una peste alta sunt oameni care mor de foame in anumite tari... pana la urma inclusiv in romania...
        p-aia nu ii mai apara nimeni, sunt prea ocupati sa apere patrupedele...
        dar de fapt nu sa le apere sa le salveze de la moarte... cum traiesc nu-i mai priveste... sa nu moara eutanasiati, ca daca more de foame sau de frig e ok...
        daca astia sunt "iubitorii" de animale sincer nu vreau sa-mi imaginez cum sunt aia care le urasc sau sunt indiferenti...
        • +1 (1 vot)    
          un pariu (Joi, 14 aprilie 2011, 11:22)

          eu [anonim] i-a raspuns lui me

          cainii nu vor disparea de pe strazile bucurestiului foarte usor. sau poate ca nu vor disparea deloc. problema trebuie rezolvata mai intai in Ilfov. in localitatile din jurul bucurestiului sunt foarte multi caini liberi... acesti caini se inmultesc si multi dintre ei ajung in bucuresti. ba mai mult oamenii duc catei de 2-3 luni, fatati in aceste localitati, in parcurile din bucuresti sau prin apropierea ghenelor de gunoi. nu au bani nici sa ii castreze si nici nu vor sa ii omoare. va spun ca pe strada unde stau eu (in ilfov) sunt 2 catele. fata cate 2 serii de pui fiecare pe an. in anii trecuti au facut cate 8 pui pe serie. in 2 ani inseamna 32 de pui. majoritatea au ajuns in bucuresti. si uite asa puteti sa omorati voi toti cei 100 mii de caini din bucuresti. in maxim 2 ani vor fi la loc. pariu ?
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Joi, 14 aprilie 2011, 23:46)

          dan capitan de plan [anonim] i-a raspuns lui me

          ne dai si noua exemple de fapte bune pe care le-ai facut pt oamenii aia care mor de foame?
          eu pot sa-ti dau dau suficiente exemple de oameni care ajuta si animale si oameni...
    • -31 (31 voturi)    
      Basescu termina genocidul cainilor (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:14)

      george [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      Dupa parerea mea domnul prsedinte Basescu desi in 2008 a dat girul pentru o lege care interzicea cruzimea fata de animale ,pentru a alinia legislatia romaneasca la cea europeeana,a revenit la genocidul macelul si crimele impotriva cainilor oprit pe vremea cand era primar la interventia comunitatii internationale.
      Mi se pare mie ca oricum domnul Basescu a continuat cu experimente pe poporul roman... ce o fi avand acum cu cainii...
      era o intrebare la recrutare ,parafrazez
      "iti place sa chinui animalele?" ma intreb de ce ...
      • +24 (24 voturi)    
        genocidul... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:45)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        se refera la oameni, ultima data cand am verificat cainii nu erau oameni...

        mie nu imi place sa chinui animalele si tocmai d-aia vreau sa fie eutanasiate. mai bine moarte decat sa traiasca viata care o duc...
    • +20 (22 voturi)    
      vegetarienii (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:09)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      S-au adunat toti vegetarienii sa ne dea sfaturi. Sau te pomenesti ca astia manca CARNE DE ANIMAL in fiecare zi?
      • +6 (6 voturi)    
        vegan ca vegan (Miercuri, 13 aprilie 2011, 13:01)

        Bubel [anonim] i-a raspuns lui dan

        Sa zicem ca nu e greu sa zici ca esti vegan (nu mananca nici un produs de origine animala), e usor sa minti. Dar duduia cu dreptul la viata al animalelor are o poseta de piele. Biata vita ce vina are?
        La fel ca si pantofii, curelele si portofelele de piele.
        Probabil ar trebui sa se sinucida toti, doar stilul de viata al omului presupune distrugerea habitatului a numeroase animale. ce vina au caprioarele, iepurii, si toate pasarelele care traiau in padurile si stepa de pe teritoriul actual al tarii?
        Pana si matasea presupune omorarea prin fierbere a unor insecte. ele nu au dreptul la viata?
        Numai ipocriti. Personal macar stiu ca atunci cand mananc carne un animal sau mai multe au murit. imi plac articolele din piele naturala si sunt pentru eutanasierea cainilor.
    • -26 (28 voturi)    
      te inseli (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:10)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      Sunt foarte multi iubitori de animale care muncesc si doneaza o buna parte din salariile lor pentru ajutorarea animalelor. Ce-i drept nu prea erau prezenti la miting, tocmai pentru ca erau la munca.
      Si oricum, mai terminati cu vaicarelile astea. Daca te consideri "sclav"chiar imi e mila de tine. De ce nu faci ceva ca sa schimbi asta? Ce-i drept de la cineva care se complace in statutul de "sclav" nici nu ma astept sa fie in stare sa iubeasca animalele, probabil nu mai esti capabil decat sa te vaicaresti si sa imprastii ura
      • +20 (22 voturi)    
        parvenitism veritabil (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:12)

        Un CEO modest [anonim] i-a raspuns lui Ioana

        scumpa "iubitoare", oamenii de rand nu-si permit sa-si cumpere masini, cu care sa circule in siguranta pe strazile pline de maidanezi. Tu cu siguranta nu faci parte din aceasta categorie si se pare ca nici nu te intereseaza nemultumirile sau suferintele semenilor tai, provocate de cainii de pe strazi. In ceea ce priveste vaicareala, exact asa spuneau si fostii stapani de sclavi, care isi iubeau mai mult cainii de vanatoare, decat pe cei care le munceau pe plantatie, oameni ca si ei. Eu credeam ca aceste vremuri au apus demult, dar se pare ca nu. :D
        • -7 (7 voturi)    
          si eu credeam (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:32)

          andreea [anonim] i-a raspuns lui Un CEO modest

          si eu credeam doamna ca nu mai exista oameni ca dumneavostra, se pare ca m am inselat!
        • +5 (5 voturi)    
          Nu toti cei cu masini (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:45)

          patru_colti [anonim] i-a raspuns lui Un CEO modest

          Nu fiti supart pe cei cu masini. Si eu am masina, dar mi-ar face placere sa pot merge si pe jos, eventual si cu copilul de mana, fara sa fiu cu ochii in toate partile - sa nu se repeada un caine la copil si nici sa nu calcam in excremente. Un pic de jogging nu ar strica sau un mers pe bicicleta, macar din cand in cand. Dar astea au devenit sporturi extreme, din cauza "pazitorilor de parcari" - asa cum ii numeste |diotul asta.
      • +16 (16 voturi)    
        mda... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:44)

        me [anonim] i-a raspuns lui Ioana

        felicitarile mele pentru acei oameni.
        dar cainii fara stapan tot eutanasiati trebuie,

        imi doresc un caine de 14 ani... iubesc animalele, dar este spre binele tuturor ca ele sa feie eutanasiata. da inclusiv pentru binele lor. mai bine mort decat schigiuit, flamand etc...
    • -10 (12 voturi)    
      Iar inventam noi roata... si ne iese patrata (Miercuri, 13 aprilie 2011, 7:44)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      Nu sunt un mare iubitor de caini, dar din curiozitate m-am documentat cum se face in alte tari si surpriza: NU se euthanasiaza din 2 motive. Primul ar fi ca nu faci decat sa creezi spatiu pentru migratia altor caini si fiind tertoriu nou pe care se "lupta" devin agresivi cei proaspat veniti(apropos am citit pe undeva ca unii vin si aduc caini din orase limitrofe in orasele mari). Al doilea: cainii sterilizati nu sunt agresivi.
      Prin urmare, in alte tari care au probleme similare se sterilizeaza si se elibereaza(acolo de unde au fost luati), fiind costuri mai mici si neincurajand astfel "migrarea" lor...
      In plus de asta este si mai uman...
      • +7 (7 voturi)    
        Gresesti Andrei... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:14)

        Linus Torvalds [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        zici ca te-ai documentat cum se face in alte tari... esti sigur ca ai analizat si cu cate cazuri se confrunta ei?

        cat o sa ajungem si noi la numarul de caini vagabonzi de la ei, sigur o sa ne permitem sa-i tratam cum ii trateaza ei (probabil).

        asa ca nu mai compara merele cu perele, priveste problema in context. In cazul nostru chiar ne trebuie roata patrata...
      • +9 (9 voturi)    
        ia vezi sa nu (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:19)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Unde ai vazut tu caini vagabonzi chiar si sterilizati intr-un oras vestic civilizat?
        Cainii sunt STRANSI de pe strada de catre serviciul de ecarisaj.
        Cu toate astea nu s-a creat nici un spatiu pentru nici un alt caine. Orasele lor pur si simplu NU au caini pe strazi.
        Daca tu vii aici si incerci sa convingi lumea ca orice oras din lume trebuie sa aiba caini pe strada eu zic ca latri la luna. No offense.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu mai minti, Andrei (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:23)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

        In Franta si Germania sunt 100% sigur ca maidanezii sunt eutanasiati (asta daca Parisul si Berlinul n-au devenit tari independente).
      • +1 (1 vot)    
        pe bune? (Joi, 14 aprilie 2011, 11:04)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Ce tare.
        Ia spune-mi, ai iesit vreodata pe dincolo ca sa vezi/numeri cati caini comunitari intalnesti pe strada?
        Hai sa-ti spun eu: ZERO.
        Oare cum e posibil?!?!?! Hmmm, probabil ca acolo fiind toti ultra civilizati, nimeni nu abandoneaza caini sau toti comunitarii sunt adoptati, nu? Hai sa fim seriosi. Mituri urbane.
        Nu sunt un fan al eutanasierii, insa nu sunt nici un fan al ipocriziei.
        Din punctul meu de vedere, solutia ar fi ca toti cainii comunitari sa fie adunati si dati in grija asociatiilor de iubitori de caini, care sa-i tina in tarcuri si sa-i intretina din BANII PROPRII (donatii etc).
        Asa, cheltuiala pt stat (inclusiv pentru noi - fraierii care cotizam) ar fi zero.
        Insa tare mi-e frica ca acesti "iubitori de caini" ar fi primii care le-ar da drumul inapoi pe strada doar ca sa scada cheltuielile (asta in cazul in care nu i-ar eutansia chiar ei cu costuri minime - vezi macel cu bate - in spatele casei :)
        Pana atunci, se pare ca "iubitori de caini" sunt doar cei care nu-si dau jos "derrier"-ul din masina si nu au fost niciodata in pozitia sa-si cumpere haine noi (din cauza celor sfasiate de caini pe strada) sau nu au stat pe la urgente cu muscaturi sa vada cum te trateaza aia acolo.
        E simplu atunci cand "satulul nu crede flamandul", nu?
    • -8 (10 voturi)    
      eu munesc (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:10)

      andreea [anonim] i-a raspuns lui Dan Surpateanu

      Eu muncesc dar asta nu ma face sa mi doresc eutanasierea bietelor animale. Ba dimpotriva in drum spre casa la fel de obosita ca si dumneavostra dupa 8 ore de munca ma opresc si le dau si ceva de mancare. Si mai mult am fost si eu la mitingurile acestea ( mi am luat zile de concediu). Sper sa incepeti sa ganditi si cu capul cat mai curand pt ca altfel ne ducem naiba !!!
      • +6 (6 voturi)    
        si ce argumente aveti ? (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:56)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui andreea

        Canii nu sunt persoane, nu au capacitatea sa gandeasca in trecut si la viitor. Nici macar nu sunt constienti ca intr-o zi vor muri. Si ma rog daca sunt trimisi in nefiinta, unde este paguba? sunt cumva nemuritori?
      • +1 (1 vot)    
        Sper sa nu vedeti un caine (Miercuri, 13 aprilie 2011, 20:21)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui andreea

        Hranit de dumneavoastra muscand pe cineva(copii mai ales). Daca va plac cainii, adoptati unul si va asumati responsabilitatea supra lui. Eu asa as face.
  • +45 (49 voturi)    
    50 oameni (Marţi, 12 aprilie 2011, 18:57)

    Dan [anonim]

    Deci pentru 50 de oameni care nu au trecut pe la cursurile de logica trebuie sa suferim o tara intreaga:
    "Persoanelor care au fost muscate mi-e greu sa le spun ceva, au avut nesansa aceasta, cred ca si ei trateaza animalele asa cum au primit. Sunt oameni care nu iubesc efectiv animalele".
    Cred ca ar trebui sa dea o lege prin care iubirea de animale sa fie obligatorie. Si daca te musca un caine de asta, sa te bage in inchisoare ca nu iubesti animalele asa cum trebuie :).
    • +24 (30 voturi)    
      iubirea fara cuvinte (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:08)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Ba nu, ar trebui sa-i intorci iubirea si sa-l musti la loc.
    • -16 (24 voturi)    
      iubire (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:22)

      ovi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Iubirea ta impresioneaza, sincer te-as duce in Africa unde ai avea destule animale la indemana sa le iubesti cu foc si fi sigur daca iubirea ta este sincera nu vei pati nimic.
      • +14 (14 voturi)    
        mda... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:42)

        me [anonim] i-a raspuns lui ovi

        stai linistit... in cativa ani, la cum creste numarul cainilor, si cum devine romania mai "civilizata" (cu multi cini pe strada de exemplu) o sa vina africa la noi... la figurat desigur
    • +17 (19 voturi)    
      Hot-No-News (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:31)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Credeam ca HotNews e in stare sa distinga intre o stire si o non-stire. Asadar 50 de oameni?!
      Pai da, daca spuneau "sub 60" suna (scuzati-mi franceza) ca un partz. Dar asa, PESTE 50... e terifiant!
      Well.... Daca HotNews considera ca 50 e un numar semnificativ raportat la subiect, atunci le sugerez ca ar trebui sa dea cate o stire la 2 zile, cu titlul "peste 50 de oameni au fost muscati in ultimele 2 zile de catre cainii vagabonzi". Pardon, comunitari ca sa fiu politically correct cu javrele.
      La mai mare, HotNews!
  • +25 (27 voturi)    
    entuziasmul national (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:01)

    valentin [anonim]

    "Sunt oameni care sunt terorizati psihic de hingheri."Si sunt si oameni care sunt terorizati psihic de caini.Nu vor putea sa eutanasieze toti cainii. Iubitorii de animale se vor impotrivi, ii vor ascunde in permanenta. Daca s-ar aplcia masura sterilizarii ar fi un entuziasm extraordinar, un entuziasm national" Intrebare: acum de ce nu se entuziasmeaza nimeni. Cine nu i-a lasat sa sterilizeze? Au trecut vreo opt ani de la scandalul cu BB.De ce mai avem caini? Ei au incercat cu metodele lor opt ani.Sa mai incerce si autoritatile vreo opt,dupa aia sa tragem linia si sa pastram cea mai eficienta metoda.
  • +26 (28 voturi)    
    ........................ (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:04)

    zaros [anonim]

    daca nu intra in vigoare eutanasierea legala, voi rezolva problema javrelor de la blocul meu cu mijloace proprii, mai mult sau mai putin brutale
  • +21 (23 voturi)    
    DE ACORD! (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:06)

    lb [anonim]

    Sa ii transforme in "caini utilitari" :))
    Sa ii tina tot timpul inchisi in masina proprietate personala si sa se plimbe cu ei prin oras. Cred ca e o masura de protectie contra hotilor minunata. =))
  • +21 (23 voturi)    
    marinescule (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:08)

    sache [anonim]

    eu zic sa-l transformam in ciine de tractiune si sa-l folosim in loc de tractor ca oricum stam prost cu agricultura. iar pe tine te facem ministrul agro-comunitaro-utilitar
  • +19 (21 voturi)    
    Terorism (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:08)

    Dan Surpateanu [anonim]

    Este prima oara in viata cand aud de oameni terorizati de Hingheri...
    Se poate sa-i incadram la terorism? Putem spera intr-o eutanasie a hingherilor?
    Multumesc!
  • -26 (32 voturi)    
    Despre ce vorbim? (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:11)

    mm [anonim]

    In logica celor de mai sus, dupa eutanasierea animalelor urmeaza reintroducerea pedepsei cu moartea! Logica unui tovaras (Dan Surpateanu isi spune el) am regasit-o si la participantii la mineriada acum 20 de ani: noi muncim, nu gandim! Pentru el si pentru cei ca el care sustin eutanasierea animalelor, timpul a trecut degeaba! Constatam cat de usor aluneca romanul dintr-o extrema in alta! Cata lipsa de masura, cata lipsa de discernamant, cata lipsa de bun simt! Carente de educatie! Primitivism!
    • +10 (10 voturi)    
      deci.. (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:40)

      me [anonim] i-a raspuns lui mm

      multe popoare "primitive" ca sua de exemplu, practca eutanasierea la animale... unele state si la oameni...

      pe langa sata pedeapsa cu moartea e foarte ok... d c sa platesc eu ca sa traiasca ucigasul cuiva?

      de asemenea, noi ucigand animalel le curmam suferinta, voi lasandu-le in viata le lasati sa sufere in continuare. stii d c PETA (google.com daca nu ai auzit de ei) sustine eutanasierea? ei spun : decat sa tii animalul intr-o cusca de 2/2 cu alti 10 caini, ii faci un bine daca-l omori.
      dar voi nu ganditi asa. credeti ca daca le aruncati o coaja de paine in cotetu din fata blocului ei sunt foarte fericiti si o duc regeste...
  • +20 (22 voturi)    
    Castrarea nu este solutia, cainii nu violeaza, (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:11)

    Daniel [anonim]

    ci musca, asta e problema.

    E chiar atat de greu ca astia de la protectia animalelor nu pricep ?

    Nu testicolele cainilor sunt problema, ci COLTII !!!

    De ce nu ii adoptati, ii tineti in casa si le oferiti o viata civilizata, demna, nu o viata printre masini, printre gunoaie, se mananca intre ei, otraviti, fugariti, vai de capul lor....
    • -20 (20 voturi)    
      sa iti explic ... si tie poate intelegi (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:19)

      george [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      1.canii castrati sunt mult mai putin violenti.
      2. daca se face cu cap nu e nevoie sa-i chinuiti voi ucigandu-i.

      3.in general cainii NU ataca decat provocati,exista desiguri si exceptii.

      ma mai intreb de ce pun psihologiii/psihiatrii o intrebare de genul : "iti place sa chinui animalele?"
      • +8 (8 voturi)    
        desigur (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:26)

        lb [anonim] i-a raspuns lui george

        vorba ta: "desigur".
        • 0 (0 voturi)    
          eroare (Miercuri, 13 aprilie 2011, 15:01)

          hatru [utilizator] i-a raspuns lui lb

          Vorba lui e "desiguri".
      • +9 (9 voturi)    
        Scuza-ma, (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:30)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui george

        dar nu crezi ca ar fi mai inteligent sa ii duceti la stomatolog si sa le faceti extractie?
      • +9 (9 voturi)    
        da... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:37)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        1 - corect, dar se sterlizeaza femelele, asta e "tactica"... si cei mai agresivi sunt barbatii...
        2 - ai dreptate, vom lasa asta in seama foametei, iernii si a masinilor... vor muri mult mai linistiti...
        3 - EXACT... IN GENERAL... sa-ti spun eu o scurta poveste (in care din fericire nu am fost musca... decat blugii mei). veneam acu multi ani de la scoala, era dupa o ploaie si treceam pe langa niste blocuri sub scara carora erau niste caini. ma gandeam la ale mele, si fiind la vreo 5 m de ei nici sa vreau nu aveam cum sa-i provoc. peste 10 secunde ghici cine era inconjurat de vreo 5-10 caini care latrau la ei?!?!?! poti sa-mi spui cum i-am provocat? existam probabil, trebuia sa nu ma nasc ca sa fie cainii linistiti, nu?
  • +17 (19 voturi)    
    min 7:10 (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:11)

    Dan [anonim]

    E geniala baba care era terorizata de hingheri ("nu concep sa fim iar terorizati de acesti hingheri care umbla prin cartiere si ei fac ordine", "am ajuns sa nu mai putem iesi de teroare", "dadeam 1 milion ca sa ne lase cainii").
    Astia sunt oamenii care ne dau noua sfaturi ca atunci cand te ataca o haita de javre fioroase sa te uiti in ochii lor si sa le dai o bucata de paine - ca nu o sa iti faca nimic:).
    Sunt curios, oare in ce situatie e cel mai probabil sa fi atacat si muscat: atunci cand vin hingherii sa ia maidanezii din spatiul public, sau cand te ataca 12 caini?
    • +11 (11 voturi)    
      Ce e mai grav... (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:36)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      ... e ca astia si voteaza :-(
  • +17 (21 voturi)    
    statistica (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:14)

    Bubel [anonim]

    Era o stire acum o luna
    In primele 2 luni ale anului in Bucuresti O PERSOANA PE ORA a fost muscata de caini comunitari.
    asta spune totul in legatura cu eficienta sterilizarii.

    PS: moartea unui patruped e o tragedie, a unui milion e o statistica.
    • -13 (13 voturi)    
      cine a facut statistica si unde exista ea (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:21)

      george [anonim] i-a raspuns lui Bubel

      e document public ?
      eu spun ca e fals.
      cel mult 1 pe zi.
      • +14 (14 voturi)    
        fa un calcul daca esti in stare (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:05)

        dan [anonim] i-a raspuns lui george

        Peste 10mii pe an ajung la spital doar in Bucuresti. Pe langa astia mai sunt multi care scapa doar cu pantalonii rupti sau cu o zgarietura
        • -9 (9 voturi)    
          fals 15156/2010 976/2009 1534/2008 (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:43)

          george [anonim] i-a raspuns lui dan

          astea sunt statistici reale nu minciunile promovade de criminalii de animale.
          • +8 (8 voturi)    
            pe bune? (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:33)

            me [anonim] i-a raspuns lui george

            mi-ai deschis ochii, acum realizez ca japonezu ala mort a fost o minciuna, de fapt e mine merci in haway, femeia moarta la fel, si tot asa....

            acum realizez ca haita aia care era sa ma muste si m-au apucat de blugi a fost doar in imaginatia mea...

            cainii o duc excelent dealfel: cainele ala cu matele scoase pe strada nu a existat, la fel si ala calcat pe picior in fata mea. sau cel calcat de masina care s-a mai tarat 5 metrii si a murit....
            de aia le-a pasat cineva?
            eutanasiere le ofera macar moartea, voi nu le oferiti decat o viata plina de suferinta! cine e adevaratul criminal?
          • +7 (7 voturi)    
            ia da-i pe gugal (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:56)

            CristiAN [anonim] i-a raspuns lui george

            sau chiar pe hotnews:
            http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8438956-aproape-1-500-persoane-muscate-caini-comunitari-primele-2-luni-ale-anului.htm

            1468 persoane in primele doua luni in Bucuresti, inregistrate la centrul antirabic
            Adica 1,002 persoane pe ora sunt muscate. Si cum zicea cel de mai sus, nu se duc la Centrul Antirabic cei "doar" cu pantalonii rupti.
            De ce nu redirectionati 2% si pentru tratarea celor muscati de maidanezii vostri?
      • +8 (8 voturi)    
        evident... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:34)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        medicii fac rapoarte false ca sa castige bani...
        TOTU E O MINCIIUNA!!!
        ar trebui sa clonam cainii ca sunt prea putini!!!

        da sunt documente publice, dar voi nu vreti sa le vedeti pentru ca ori numai cainii se mai uita la voi, ori vreti sa credeti ca faceti o fapta buna cand ii dati cainelui o felie de paine si ii mai prelungiti viata mizera cu 2 zile pana il calca masina...
  • +14 (16 voturi)    
    eutanasierea maidanezilor vs. sterilizarea (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:15)

    gica [anonim]

    Aceste ONG-uri au interesele lor, nu-i doare pe ei de maidanezi.
    Problema este ca daca-i sterilizezi, cu siguranta vor avea grija sa-si mai lase si ptr la anul, nu au nici un interes sa-i sterilizeze pe toti. Cine verifica cine a fost sterilizat si de cate ori ?
    In schimb eutanasierea este sigura, dar nu este o afacere pe termen lung.
    In schimb sa lasi caini maidanezi aiurea pe strada, ni se pare un pericol pe care nu si-l asuma nici un ONG si nici pe de parte un semn de dragoste fata de caini pe care declara ca-i uibesc de nu mai pot.

    cu respect

    Gica
    • -9 (9 voturi)    
      de accord cu tine PARTIAL (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:48)

      george [anonim] i-a raspuns lui gica

      1.nu e vina cainlor ca sunt pe strada, ci a a oamenilor
      2.castrarea nu a fost eficienta pentru ca nu s-a dorit asta.
      cata vreme cei care au luat cainii de la adapost i-au lasat pe strada fara sa platesca niste amenzi de zeci de mii de euro e vina celor care au permis acest lucru.

      3.exista studii clare care arata ca cei care chinuie animalele au de cele mai multe ori probleme de ordin psihic.
      aceasta problema e una scoasa in fata probabil din ratiuni economice si pentru a abate atentia de la probleme infinit mai mari .
      • +4 (4 voturi)    
        mda... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:12)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        1 - total de acord si nu a zis nimeni ca nu ar trebui luate masuri si impotriva oamenilor care abandoneaza caini. dar cainii sunt pe strada si problema trebuie rezolvata.
        2 - corect... dar cei ce au facut asta sunt exact cei ce urla acum impotriva eutanasierii: ONGurile care "protejeaza" animalele... si mai isi iau si ei o vilisoara ceva pe langa...
        3 - sunt total de acord... de exemplu multi criminali in serie. problema e ca eutanasierea NU inseamna chinuit animane. vine din greaca si inseamna "moarte usoara" sau "moarte linistita".
  • +13 (15 voturi)    
    Hahahahahaha!!! (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:16)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    "Caine utilitar"... Doamne Dumnezeule! Cred ca este o pedeapsa data de la Dumnezeu ca sa-i suportam pe //astia gen Marinesc-bideu...

    //

    P.S. Propun familiilor celor care au avut de suferit de pe urma atacurilor cainilor "utilitari" ai lui Marinescu-bideu sa dea in judecata primariile si primaria generala. Cineva trebuie sa plateasca. Nu se mai poate altfel! Ne dorim sa traim intr-o tara civilizata sau intr-o tara in care cainii sa fie stapani peste oameni?(editat de HotNews.ro)
  • +12 (16 voturi)    
    Ba unii caini musca! (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:16)

    Alex S [anonim]

    Degeaba zice doamna din clip ca nu musca decat daca arunci cu pietre dupa ei. Vreo 20% din ei te musca pe strada daca nu esti atent, fara sa ai vreo treaba cu ei!
  • -20 (22 voturi)    
    caini comunitari (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:21)

    Mihai [anonim]

    Este evident ca oamenii lipsiti de educatie sunt de acord cu eutanasierea unui animal , pina la urma si omul este tot un animal !

    Nu stiu ce legatura are munca cu dragostea pentru animale , oare faptul ca cei din lumea civilizata nu procedeaza la eutanasiere inseamna ca ei nu muncesc ?
    Este inca o confirmare , daca mai era necesara , a lipsei de educatie care ne diferentiaza fata de lumea educata, civilizata si in acelasi timp toleranta cu natura !

    sper sa primeasca fiecare pe masura faptelor sale !
    • +10 (10 voturi)    
      cei din lumea civilizata (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:36)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Au situatia sub control si nu e full de caini pe strazile lor. Crezi tu ca au adaposturi cu miile in care sa tina sute de mii de caini?? In tarile civilizate sunt adaposturi, dar care gazduiesc temporar animalele. In plus , NOI ROMANII nu dispunem de bani pe care sa-i flendurim in stanga si-n dreapta ca cei din occident. Tie si celor ca tine,va propun sa contribuiti voi cu bani la crearea si mentinerea adaposturilor. Daca nu injectia si adios. Bani din buzunarul meu, nu vor merge la javrele turbate!
    • +12 (12 voturi)    
      civilizatii (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:01)

      marius__ [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      dar lumea civilizata eutanasiaza maidanezi!! De unde minciunile astea cum ca neamtu sau francezu intretine maidanezii pana la moarte si nu ii eutanasiaza.
    • +7 (7 voturi)    
      va rog, mai explicit. care lume civilizata? (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:21)

      liviu tomoiaga [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ati putea, va rog, sa numiti cateva state civilizate care corespund descrierii dumneavoastra?
      Eu cred ca nu.
      Notiunea de caine comunitar nu exista dacat in Romania.
      In orice alta parte este cainele cetateanului X sau Y.
      Bun, ma refer la tari civilizate.....
      cu stima
    • +9 (9 voturi)    
      poftim?!?!?! (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:30)

      me [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      MAJORITATEA STATELOR LUMII EUTANASIAZA CAINI !!!
      eu am oarecare indoieli ca nemtii sau americanii nu sunt educati... tu ce zici?

      si eu sper sa primeasca fiecare e masura faptelor, de exemplu... ce a patic cainele care a omorat japonezul acu cativa ani? dar cei care au omorat femeia aia in bucuresti acu cateva saptmani? sau fetita? etc etc etc? ei au primit dupa fapte?
      ca urlau ONGurile ca uitati de dragut e cainele ala? da vb. lu maicamea, cand l-a muscat de picior si i-a atins artera japonezului mai era dragut? si i-a atins-o bine ca si daca erau medici acolo nu prea aveau ce sa-i faca...

      PS: o intrebare simpla: e mai bine sa fi mort, sau sa mori de frig iarna, de foame tot timpul, sa fi calcat de masini, schigiuit de oameni si masini etc? oare ce ar alege un caine?! oare ce ar face un ADEVARAT iubitor al animalelor? voi ii iubiti ca sa le dati un colt de paine si sa-i mangaiati, dar in coltul blocului, d-aia vreti sa nu moara, dar nu le oferiti deloc un trai decent.
  • +17 (17 voturi)    
    invers (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:23)

    c# [anonim]

    daca arunci cu pietre mai ai o sansa sa scapi nemuscat.
    io as propune ca banii astia care se duc pe caini sa fie redirectionati pentru controale la cap facute imbecililor care pun viata unui caine mai presus de cea a oamenilor.
  • +6 (12 voturi)    
    sa-i adopte.. (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:23)

    all [anonim]

    si mie mi-e mila de animale... dar nu exista alta solutie.. sau exista.. sa-si asume cineva raspunderea pt fiecare caine, marcat cumva astfel incat sa se stie clar cine de ce animal raspunde.. o raspundere pe toate planurile (curatenie, vaccinuri, si sa despagubeasca in cazul in care musca pe cineva).... eu nu sunt dispus sa fac asta, si nu stiu cati dintre protestatari sunt... asa ca... nu prea exista variante...
    • +8 (8 voturi)    
      adica tot pe strada sa-i lasi? (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:37)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui all

      Daca nu esti invitatul meu sa iei 15 caini in casa, nu unul. De fapt du-te acuma afara sa iei vreo 2.
  • +15 (17 voturi)    
    eutanasierea mieilor.... (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:23)

    dadan [utilizator]

    acusica vine Pastele si orice roman de bine indiferent cat de incult sau iubitor de animale este pune pe masa o frumusete de miel prospat eutanasiat... as fi recunoscator domnilor si doamnelor sa lase induioselile ridicole de care dau dovada de cate ori vad un catel si sa incerce nishte exercii de logica - de ce se agita atat pentru drepturile unei specii iar pentru alte specii se fac trimiteri doar la cartea de bucate?
    Ti se rupe inima sa vezi cum un catel este omorat dar un miel jupuit si bine rumenit il gasesti de-a dreptul delicios? WTF....adica , ca si in ferma animalelor : toate animalele sunt egale insa unele sunt mai egale decat altele...
    Mancati si reflectati oameni buni caci se apropie macelul tacit al pastelui si nimeni nu zice un cuvant...
    • +11 (11 voturi)    
      o definitie a ipocriziei (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:31)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Personal consider mai induiosator un miel, decat o javra turbata de pe strazi.
      • +5 (5 voturi)    
        problema e ca... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:15)

        me [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        ONGurile nu castiga bani de pe urma mielor...
        totu e o chestie pur economica...
        "iubesc" cainii pentru ca ii "ajuta" sa isi faca cate o vilisoara o masinuta ceva...
    • +10 (10 voturi)    
      Mielul ca mielul (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:23)

      Bubel [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Mielul ca mielul (nu si-l permite oricine) dar milioanele de oua? Realizati cati pui galbeni si pufosi si adorabili "avortati".

      Pentru binele lor sper ca acesti ong-isti sunt vegetarieni, dar la ce solutii incredibile gasesc ma indoiesc ca stiu faptul ca mielul nu creste in copac laolata cu ouale , puii, gaina, porcul si pestii (ultimii au parte de cea mai violenta moarte)
      • +3 (3 voturi)    
        :)) (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:14)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Bubel

        comic
    • +5 (5 voturi)    
      o intrebare! (Miercuri, 13 aprilie 2011, 5:16)

      n [anonim] i-a raspuns lui dadan

      cati caini abandonati aveti acasa ? cati ingrijiti vaccinati si platiti mancarea? cati?
      probabil 0 sau 1 dar... vorbim de mila!
      am 5 caini in romania ... si 2 in sua si ii intretin muncind! mancarea tratamentul costa! nu numai vorbe de mila! dar! CAINELE FARA STAPAN ... SI NEADOPTAT IN 2 SAPTAMANI SA FIE OMORAT! PUS LA SOMN LA FEL CUM E IN LUMEA CIVILIZATA! DEGEABA URLATI! DACA VA PASA PLATITI SA TINETI CAINI IN CURTE ! NU NUMAI VOCIFERATI ISTERIC! BYE
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai inteles nimic... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 19:30)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui n

        din postul meu....poate ai vrut sa dialoghezi cu altcineva ....eu puneam altfel problema....nu am emis pareri pro sau contra eutanasierii cainilor....iar isterici sunt cei care tipa sau scriu cu litere de tipar....bye bye
        P.S - sunt curios...de Paste eutanasiezi mielul ? in buna traditie crestin-ortodoxa? daca da , e trist , la cati miei eutanasiezi nu o sa-ti ajute nici daca salvezi o haita de caini....hai pa.
  • -16 (16 voturi)    
    Sa nu exageram, totusi (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:26)

    Kiki [anonim]

    Eu cred ca nu e cazul sa mai exageram atata! Cu siguranta, numarul celor muscati de catei este cu mult mai mic dacat numarul de talharii, agresiuni prin violenta, violuri si chiar crime, luate la un loc, toate comise de dragii nostri concetateni, iubiti si civilizati!!! Tatal meu a fost muscat de un caine, iar eu am primit un pumn in fata de la un golan care a incercat sa-mi fure geanta. Ia ghiciti cine a fost mai traumatizat si a ramas cu sechele mult timp dupa eveniment??? Eu iubesc animalele, incerc sa le ajut cat pot, am adoptat catei, am sterilizat cateluse, tocmai pentru a preveni inmultirea lor in exces, asa ca va pot spune ca se poate face ceva, asa, la nivel personal, daca EXISTA VOINTA. Sunt absolut sigura ca cei care tot pledeaza pentru crima nu au facut nimic. Din ceea ce vad si in jurul blocului unde stau, si din comunitatea mea, aproape intotdeauna cei care comenteaza stau pe margine, nu se ocupa decat de patratica lor, nu-i vezi niciodata implicandu-se in ceva ce inseamna comunitate si nu-i intereseaza decat propria lor persoana sau familie. Or, tocmai asta este problema, nu se poate sa fii intr-o comunitate si sa te doara fix in cot de problemele ei, fie ca sunt legate de catei, copii abuzati sau neglijati de parinti, batrini carora nu le deschide nimeni usa si nu le da o cana de apa, oameni bolnavi sau nevoiasi, smecherasi care terorizeaza zona cerind taxa de protectie, etc.etc. (Doamne, cate mai poti vedea si auzi...). Decaderea de astazi nu este doar rezultatul guvernarilor de pana acum ci si consecinta propriilor noastre actiuni si constiinte. Cu cat ne va pasa mai putin si vom fi mai egoisti, mai rai unii cu altii, invidiosi (ati auzit de capra vecinului, nu?), mai dispusi de a face un rau si nu un bine semenilor si mediului in care existam, cu aceeasi masura aceasta atitudine se va intoarce impotriva noastra. Si iarasi ne vom auto-victimiza, ne vom plinge de mila, vom tipa ca autoritatile nu fac si nu dreg nimic,etc. etc. Reflectati putin!!!
    • +11 (11 voturi)    
      adica... vrei sa imi spui ca (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:56)

      WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui Kiki

      "Sunt absolut sigura ca cei care tot pledeaza pentru crima nu au facut nimic."

      Deci sunt OBLIGAT sa fac ceva chiar daca nu vreau? Sunt obligat sa imi pase de javra de la colt pentru ca TU asa vrei?
      Serioooooos?
    • +10 (10 voturi)    
      stii tu (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:56)

      marius__ [utilizator] i-a raspuns lui Kiki

      unii oameni se duc la munca si nu au timp sa se ocupe de maidanezi... exista hingheri care pot face asta foarte bine
    • +8 (8 voturi)    
      aha... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:25)

      me [anonim] i-a raspuns lui Kiki

      si normal... cum nu am scapat de talhari.. pana nu scapam de talhari sa lasam cainii in pace nu?

      iti garantez ca nu sunt 500k de talhari in bucuresti... sau cati caini or mai fi...

      cum am tot zis: nu vreti sa-i omorati, dar nu aveti nici o problema sa ii lasatai sa moara de frig si de foame... halal iubitori de animale...
  • +9 (11 voturi)    
    astia au prea mult timp (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:28)

    ciucu [anonim]

    chiar prea muuult
  • +8 (10 voturi)    
    eu propun asa (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:29)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Cei care sunt impotriva eutanasierii cainilor, sa fie invitati sa doneze bani pentru adaposturi!
    • -7 (9 voturi)    
      ooo Doamne (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:01)

      S [anonim] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      crede-ma ca am donat pt adaposturi si animale mai mult decat ai donat tu plozilor pe car eii plang toti atat ca sunt pe strazi. ba chiar si pentru aia am donat.

      asa ca nu mai judecati si vedeti-va de problemele adevarate. cu eutanasierea voastra.. tot aici o sa miorlaiti si peste 2 ani cand o sa vedeti ca nimic nu a fost rezolvat! pariu?
      • +6 (6 voturi)    
        de 8 ani se sterilizeaza (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:43)

        marius__ [utilizator] i-a raspuns lui S

        pai de 8 ani se sterilizeaza si uite ca acum miorlaim ca nu s-a rezolvat nimic. Daca ai pus pariu atunci ai pierdut. Hai sa ii eutanasiem si apoi vedem daca au murit :))
      • +6 (6 voturi)    
        tocmai (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:12)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui S

        eu chiar imi vad de treaba mea, si tin mortis sa nu fiu muscat de caini.
      • +6 (6 voturi)    
        de cand (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:23)

        me [anonim] i-a raspuns lui S

        era base primar se tot incearca sterlizarea... si culmea... caini se inmultesc... mai sa fie...
        da banii aia nu se fura... ca prostii cred...

        sa te vad pe tine incorjurat de 5-6 caini care te latra si te apuca de blugi... si sa te gandesti cate injectii tre sa faci... asta daca scapi... am avut o bafta chioara atunci, recunosc...

        sau sa sata cainele la picioru tau, sa vrei sa-i dai una si baba sa zica "se juca"... crede-ma , NU se juca... bine , daca picioru meu ar fi o jucarie, probabil se juca,...

        cum ziceam.... fac parte din aia norocosi care nu au facut si injectii

        stiu un coleg care a fost muscat de picior mergand pe strada , nici macar nu a vazut cainele...
  • +11 (11 voturi)    
    mitingul specimenelor deluzionale (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:30)

    Armind [utilizator]

    "Daca s-ar aplica masura sterilizarii ar fi un entuziasm extraordinar, un entuziasm national" - pai nu metoda asta se tot aplica de ani de zile? Entuziasmul ar fi doar la nivel de ong (cutu-cutu) ca or sa le mearga banu in continuare.

    "Oameni cu servicii bune, care sunt speriati si platesc taxa la hingher sa nu le ia cainii de langa bloc." - din nou, nu stiu unde traiesc oamenii astia dar eu nu am vazut un hingher in bucuresti niciodata, nici la tv.

    Bucurestiul ar face un mare pas spre a deveni un oras locuibil daca ar scapa de cainii vagabonzi.
  • +10 (10 voturi)    
    Eutanasierea... (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:32)

    Leo [anonim]

    ... e singura solutie. Iubitori de caini, luati-i la voi acasa! Noi nu-i vrem pe strada! Strada e a tuturor oamenilor!
  • +5 (7 voturi)    
    ce probleme au si astia! (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:43)

    k [anonim]

    ce probleme au si astia...
  • +7 (9 voturi)    
    E SCANDALOS!!! (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:51)

    VALI [anonim]

    pun pariu ca astia care se opun eutanasierii si iubesc cu adevarat cainii FAC CURAT DUPA ANIMALE NU??? adica strang tot rahatelul pe care il lasa in mijlocul trotuarului de trebuie sa te feresti de el de parca ai fi la poligon printre jaloane!!!!
    SAU POATE IMI PLATESC MIE VACCINURILE daca ma musca o javra nu???
    Concluzie daca iubesc atat animalele fara stapan sa le tina la ei in casa si sa ne lase draq in pace cu drepturile animalelor ca la drepturile mele ei nu se gandesc!
  • +7 (7 voturi)    
    Asociatia "cutu cutu" (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:55)

    stef [anonim]

    cine va subventioneaza sa intretineti bataia de joc la adresa romanilor ,la Viena orice posesor de caine plateste impozit anual care ajunge la 800euro daca vrea sa-si plimbe cainele pe spatiu public (in suma aceasta intra si asigurarea daca ataca persoane ,etc)
    si bineninteles stapanii sunt obligati sa curete dejectiiile care sunt surse sigure de parazitoze intestinale ptr. om.Conform statisticilor in Bucuresti s-a ajuns la peste 5(cinci) tone dejectii canine ce sunt imprastiate zilnic de vant in atmosfera,avem destula poluare.
    Cine doreste caine este liber sa-l adopte si sa raspunda de el in fata legilor comunitatii.
    In Bucuresti a scazut sever nr. copiilor si s-a inzecit
    nr. cainilor de la marea revolutie KGB-ista din 1989
  • +8 (10 voturi)    
    he he (Marţi, 12 aprilie 2011, 19:55)

    Kor [anonim]

    "Trebuie sa transformam cainele comunitar in caine utilitar care sa apere parcarile"

    Asta e cea mai aiurita propunere de la autostrada supendata a lui Oprescu incoace. Parca si vad haitele de comunitari patruland incoace si incolo prin parcari, latrand si muscand la intamplare orice fiinta vie care intrazneste sa intre in parcare intre 20:00 si 06:00. Inclusiv proprietarii masinilor.
  • +7 (7 voturi)    
    Daca la tine nu s-a putut, crezi ca la ei se poate (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:24)

    Alex [anonim]

    Marinescule draga cum tu nu ai putut fi transformat in politician din ce esti, asa si maidanezii nu pot fi transformati in ce doresti matale.
  • +5 (7 voturi)    
    Fara sfarsit (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:30)

    MiZ [anonim]

    "Intamplator" votarea legii pentru eutanasiere a fost amanata cu inca o saptamana.
    Daca nu ne organizam nu vom scapa niciodata de ei
    http://groups.yahoo.com/group/antimaidanezi/
  • +5 (7 voturi)    
    Astia ar trebui judecati (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:38)

    SaintLo [anonim]

    pentru atentat la sanatatea publica sau inchisi la sectia IX din Obregia ca au uitat sa socializeze ca oamenii.
  • +7 (9 voturi)    
    . (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:52)

    dan [anonim]

    Imi explica si mie careva de ce cainele are mai multe drepturi fata de alte animale? Zilnic mii de gaini, porci, vitei, miei si alte animale... sunt macelarite cu toate ca nu au facut rau nimanui. Cainii au ajuns sa omoare oameni pe strada si tot felul de ipocriti mancatori de carne sar in apararea bestiilor. De ce sa suferim noi pt ipocrizia lor? Sa isi ia javrele in casa daca le iubesc atat de mult si sa isi asume raspunderea in cazul in care ataca pe cineva!
  • +6 (6 voturi)    
    Ar trebui sa se aduca si cutia de donatii... (Marţi, 12 aprilie 2011, 20:59)

    Sandu [anonim]

    la miting.

    Participantii sa poata sa doneze pentru intretinerea cainilor salvati.
    Se poate calcula cati angajati si cate cheltuieli sunt necesare lunar pentru un caine si persoanele binevoitoare de la miting pot oferi o donatie lunara permanenta sa acopere aceste costuri.

    Sau se pot oferi cate doi caini vagabonzi pentru fiecare persoana prezenta contra plata pentru sterilizarea acestora (dovada), zgarda si mancare pe prima luna.
  • -8 (10 voturi)    
    maidanezi (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:28)

    Ioana [anonim]

    Eutanasierea s-a mai incercat si oricum nu am scapat de caini. Problema e ca in Romania exista suficient de multi oameni ignoranti/nesimtiti care nu isi sterilizeaza cainii din curte si apoi cand considera ca nu mai au nevoie de ei ii abandoneaza- pe ei sau pe puii lor. Pana nu se va schimba mentalitatea romanilor vor fi in continuare caini pe strazi. Degeaba avem legi care nu sunt puse in practica, legile nu vor schimba modul de gandire al oamenilor.
    Chiar e trist, nu vad nici o iesire din situatia asta.
    Nu stiu de unde apar statisticile astea cu mii de oameni muscati de maidanezi. Eu ma indoiesc ca ar fi numarul atat de mare. Nu am vazut decat extrem, extrem de rar maidanezi care sa fie agresivi.
    • +5 (5 voturi)    
      ok... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:20)

      me [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      legi pentru cei ce-si abandoneaza cainii... foarte corect...
      si totusi CE FACI CU AIA DE PE STRAZI?!?!?!

      sunt extremd e rar caini maidanezi agresivi... de acord... dar sunt MULTI !!! si spunele asta oamenilor omorati sau mutilati de caini...
    • +3 (5 voturi)    
      Gresesti (Miercuri, 13 aprilie 2011, 8:48)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Ioana

      S-a mai incercat sterilizarea. Si se vad rezultatele. Nr de caini vagabonzi este extrem de mare. Nr vostru de lingai sub coada este mic.
  • +4 (6 voturi)    
    Multumesc (Marţi, 12 aprilie 2011, 21:29)

    Showman [anonim]

    Multumesc redactiei pentru acest mirific reportaj.
    Venit de ma munca azi am vrut sa ma delectez si eu putin o stire si dau de aberatia asta. Chiar mi-era dor de stimabilul Marinescu, nu l-am mai auzind debitand de mult si nu s-a dezis nici azi.

    Pentru restul distinselor doamne: luati dumneavoastra canii acasa si tinetii in apartament/casa/la curte unde vreti; Noi restul nu vrem sa mai vedem caiini pe strazi, mai iesiti in lume si vedeti daca daca mai este debandada asta si prin alte parti. Cati oameni mai trebuie sa moara ca sa facem curatenie pe strazi (intr-un fel sau altul)?

    Cine sa-i ingrijeasca in tzarc, pe banii cui?!
  • +7 (7 voturi)    
    Deci sunt 50 de iubitori (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:30)

    Andy [anonim]

    de animale si cati oameni au fost muscati in primele 3 luni ale anului 2011, in Bucuresti? Sa auzim? Cumva cateva mii?

    Baietii astia sunt penibili.
    Nu spune nimeni ca aceste animale (nu ma refer aici numai la caini) fara stapan sa fie omorate cu salbaticie.
    Dar trebuie sa existe si posibilitatea ca ele sa fie eutanasiate daca nu le doreste nimeni.
    Atat timp cat nimeni nu le adopta dintr-un adapost in termen de 7-10 zile inseamna ca acele animale de fapt NU SUNT IUBITE de nimeni. Daca ar fi iubite, ele ar fi adoptate de acesti "iubitori" de animale, care de fapt, doar dau din gura.
  • +5 (7 voturi)    
    curatati strazile de caini vagabonzi (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:49)

    je [anonim]

    Partidul care voteaza legea asta ia votul meu. Si al majoritatii
    • +4 (6 voturi)    
      intocmai (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:13)

      alex [anonim] i-a raspuns lui je

      de acord cu tine. asta ma intereseaza cel mai mult acum!
  • +5 (7 voturi)    
    Confuzie? (Marţi, 12 aprilie 2011, 22:56)

    nano2k [utilizator]

    Oare e vorba de cainii care au canini si musca, sau e vorba de catelusii de la Dinamo care sunt atat de blanzi ca nici nu mai stiu pe unde se afla in clasament? :)

    Vin si eu cu o solutie mai originala poate. Sa ii exportam in Thailanda/China. Acolo desigur ca vor fi mancati prin restaurantele de profil, dar deja nu mai e treaba noastra. In plus, mai vine un banut de aur (Yuan) la buget. Ha? Asta o sustineti, dlor onegisti fara ocupatii intelectuale?
  • +5 (7 voturi)    
    Propunere pentru sustinatorii cainilor (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:15)

    Simona [anonim]

    Sa nu mai dea hingherilor bani si sa tina cainii lor favoriti in casa. In acest fel isi vor putea exprima dragostea fata de animale.

    Cred ca nu sunt multi cei care au fost in Occident sa vada acolo orase fara caini, civilizate. Nu ar mai iesi in strada sa susina mizeria actuala si miile de oameni muscati. Singura lor solutie, aceea sa nu se schimbe nimic, e o aberatie.

    Daca are cineva chef sa se implice, sa scrie mail-uri de sustinere a eutanasierii deputatilor.

    Pentru cine vrea sa faca ceva pentru sustinerea eutanasierii: http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2011/03/30/eutanasierea-cainilor-fara-stapan-inca-un-indemn-la-actiune-civica/
  • -1 (5 voturi)    
    Am eu o solutie mai buna... (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:19)

    Petru Moldovan [utilizator]

    Ca sa scapi de caini maidanezi trebuie fie sa-i omori (AKA sa-i eutanasiezi) fie sa gasesti ceva pe lantul trofic peste ei care sa-i faca sa fie mancati. Eu as opta pentru a doua solutie. Ursii de tomberon de la Brasov nu sunt o solutie, pentru ca ei prefera tomberonul si sunt periculosi pentru om. Dar ce ziceti de chinezi? Oricum nu are cine sa lucreze la autostrazi la noi (ca romanii sunt ocupati cu ciordeala), asa ca putem importa cat mai multi chinezi, import care va genera cat mai multe restaurante chinezesti, restaurante care vor face sa dispara cainii ca sa se materializeze in "Aripioare Shanghai" sau alte prostii din astea de ale lor.

    Acuma serios vorbind nemtii au scapat de maidanezi acum circa 40 de ani dupa ce i-au strans pe absolut toti in tarcul nr.1 improvizat pe un teren inchiriat de la agricultori atunci cand aia nu aveau nevoie de teren (de prin august incolo la aia care culltiva grau) , si dupa ce i-au sterilizat pe toti i-au mutata in tarcul nr.2 inchiriat in aceleasi conditii, si dupa terminarea campaniei i-au eliberat. Au repetat manevra 2-3 ani, si dupa circa 7 ani cainii au disparut de batranete.

    Daca la noi se sterilizeaza ici si colo si o catea scapata de sub control face macar 6 pui chestia cu sterilizatul are efect fix egal cu zero. Ca sa nu mai pomenim de catelele "sterilizate" romaneste care reusesc totusi sa faca droaie de pui...
  • +5 (9 voturi)    
    PRM, partid de doi bani (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:22)

    Luca [anonim]

    "Eutanasierea nu este o solutie pentru ca nu se va reduce numarul de caini pe strada." aici este necuratul la mijloc, altfel nu se explica misterul, deci, trebuie sa admitem ca nici armata hitlerista unita cu cea sovietica si americana nu putea distruge cainele comunitar de valahia, de fapt al doilea razboi a fost o incercare camuflata de a distruge o specie superezistenta si invaziva, rezista la iernile polare si la deserturi fierbinti ca smoala, se urca pe munti ca o capra neagra, zboara ca o acvila si coaboara pe fundul oceanul ca un casalot.
  • +5 (9 voturi)    
    Donaţii (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:26)

    Mitică [anonim]

    Ok, unde pot dona bani pentru eutanasierea câinilor?
  • +6 (8 voturi)    
    sincer (Marţi, 12 aprilie 2011, 23:42)

    khgkhg [anonim]

    cum poti sa nu-l iubesti pe "bideu"?
    pe bune, e irezistibil, e tot ce poti sa-ti doresti.
    sincer, nu inteleg cum poate sa iasa din casa fiintza asta
  • +4 (8 voturi)    
    nu-mi vine sa cred (Miercuri, 13 aprilie 2011, 0:06)

    maxxie jazz [utilizator]

    E penibil. Caine utilitar din caine comunitar...
    Daca ei isi permit sa spuna lucrurile astea, imi permit si eu sa spun ca ei sunt fie plecati de tot de-acasa, fie ipocriti. De fapt, eu sunt logic. Ei praf.
    Criminal te numesti daca vrei sa scapi tara de o plaga?
    Criminal te numesti daca ii lasi pe strada sa ucida OAMENII, semenii tai!
  • +1 (5 voturi)    
    o societate murdara (Miercuri, 13 aprilie 2011, 8:29)

    vio [anonim]

    Da, asta e e esenta, o societate murdara. iesi afara din bloc si calci in rahati de caine proaspeti sau pulverizati deja pe care ii duci la servici sau in casa pe covor si in care resturi zac si se inmultesc o sumedenie de microbi.
    Asta vor asa zisii protectori de animale. la asta se adauga sute de persoane muscate in fiecare oras, accidente de circulatie si multe altele. Chiar pe TVR era aseara un reportaj cu romanii din zona satu mare si Oradea care si-au cumparat case in satele din Ungaria si una din observatii ca nu mai sunt caini vagabonzi pe strazi! Pacat ca nu ii putem exporta la altii impreuna cu politicienii vagabonzi politici care trec de la o parcare(partid) la altul.
  • +3 (5 voturi)    
    cainii latra, legea trece (Miercuri, 13 aprilie 2011, 8:52)

    anonim [anonim]

    Hai cu leagea, hai ca se poate!!!
    Ar fi o mare realizare sa scapam de acesti caini.

    Si legat de mitinugul PRM... 50 de oameni ???? ha ha ha
  • +1 (5 voturi)    
    RUSINE organizatiilor de protectie a animalelor (Miercuri, 13 aprilie 2011, 8:55)

    SS [anonim]

    Sunt perfect de acord cu cu protectia animalelor atata timp cat acestea nu reprezinta un pericol pentru ceilalti. De ce sa imi fie frica sa merg pe strada? De ce sa le fie frica copiilor mei sa mearga pe strada? Organizatiile de protectie a animalelor sa le adopte, sa nu le paraseasca in strada dupa adoptie (asa cum s-a intimplat) ca atunci nu mai protejeaza drepturile lor si sa se ingrijeasca de ele. LA EI ACASA SI NU PE SANATATEA MEA SI A FAMILIEI MELE!
  • +2 (6 voturi)    
    Protest (Miercuri, 13 aprilie 2011, 9:32)

    Dana [anonim]

    Vad ca aceste ONG sunt Foarte organizate .Propun ca si cei care suntem pt eutanasiere sa ne organizam si sa protestam in fata parlamentului.Numai asa onor parlamentarii , speriati de aceste ONG-uri, vor intelege ca pierd mult mau multe voturi neadoptand nici o masura si lasand treaba la primarii.
  • +2 (6 voturi)    
    Eutanasierea maidanezilor (Miercuri, 13 aprilie 2011, 9:39)

    Andrei [anonim]

    Protestele ipocrite ale acestor indivizi ce se dau „mari iubitori de animale” au devenit de-a dreptul revoltătoare. Păi dumnealor n-au mișcat un deget pentru salvarea miilor de miei ce vor fi asasinați de Paști, nici pentru porci, vite, păsări, etc.! Mai mult, vor ca acești câini să rămână pe străzi! Deci nu le pasă de cetățenii mușcați, nici de mizeria și focarul de infecție ambulant, nici de lătrăturile la lună ale maidanezior și nici de aspectul total necivilizat al acestor haite pe străzi! Minimul bun simț ne spune totuși că acei câini n-au ce căuta liberi pe străzi! Soluțiile sunt tot de bun simț și logice: eliminarea celor prezenți prin adopție, sau eutanasiere și sterilizarea tuturor câinilor, inclusiv a celor cu stăpâni. Apoi trebuie responsabilizați toți acești partizani ai câinilor, să răspundă material și penal pentru toate relele făcute de aceștia!
  • +1 (5 voturi)    
    Un câine pe oră este eutanasiat în Marea Britanie (Miercuri, 13 aprilie 2011, 9:40)

    Vic [anonim]

    În Marea Britanie în fiecare oră este eutanasiat un câine, ceea ce înseamnă aproape 10 000 de câini pe an.
    În Belgia, în 2009 au fost eutanasiaţi 17 468 câini şi pisici.
    http://antimaidanezi.wordpress.com/
  • +2 (6 voturi)    
    Solutie (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:13)

    catalin_mattei [utilizator]

    Eu propun ca cei care iubesc cu adevarat cainii sa ii ia acasa si sa nu astepte ca acesti caini sa fie ingrijiti din fonduri publice. Suntem o tara saraca in care avem batrani si copii care efectiv rabda de foame. Ce ii vor spune acesti iubitori de caini unei batrane care trebuie sa aleaga intre a-si cumpara hrana sau medicamente? Sa-i spuna cumva ca le pare rau dar bani trebuie si cainilor ca sa manance? Pot fi acuzat dar aceste atitudini mi se pare forma suprema de JIGODISM!!! Cainilor trebuie sa li se dea o sansa sa fie adoptati de iubitorii de animale dar cei ce nu au aceasta sansa trebuie eutanasiati dupa un interval de maxim 1 luna in care sunt deparazitati, etc... Cum dracu sa ajungi ca om sa iubesti cainele mai mult ca pe un copil sau pe un batran?.. Unii spun ca omul este mai rau decat un caine ca sa se justifice.. o sa le spun acestora doar sa nu se mai uite in oglinda!
  • +2 (6 voturi)    
    cainii comunitari (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:17)

    silvia [anonim]

    M-am saturat de solutiile gasite de acest Marinescu si de pleiada de sustinatori.M-am saturat sa-mi vad nepotul muscat de caini (o data chiar in curtea scolii ,la ora de sport),m-am saturat sa-mi fie frica sa ma duc la cumparaturi si sa ocolesc haita de caini din strada. GATA,m-am saturat ! Vreau ca si eu si copiii mei sa fie paziti,nu masinile din parcare.Acum catva timp am crezut ca fac infarct cand o haita de caini m-au inconjurat si-si aratau coltii latrand ingrozitor,noroc ca au auzit niste vecini si m-au salvat.Si eu am caine,dar in curte .Trebuie sa se rezolve aceasta situatie intr-un fel sau altul,dar castrarea nu ne apara de coltii animalelor,nu-i imblanzeste.Acest Marinescu vrea sa iasa din conul de umbra politica si s-a transformat in mare aparator de caini,copiindu-l pe cel pe care il slujeste ,VC Tudor.A gasit si el o cale sa mai fie bagat in seama.
    • 0 (2 voturi)    
      Singura solutie (Miercuri, 13 aprilie 2011, 14:27)

      George [anonim] i-a raspuns lui silvia

      Singura solutie este eutanasierea. Orice altceva s-a incercat pana acum nu a dat roade deci trebuie trecut la masuri radicale. Mi-e mila de caini dar mult mai tare mi-e mila de oamenii muscati sau chiar omorati de cainii maidanezi. Anul asta am vazut doua femei ucise care m-au lecuit de mila fata de caini. Chiar a ajuns un stres sa iesi seara tarziu din casa de frica haitelor de caini. Pe intuneric se aud deja cum incep sa latre amenintator. Cainii vagabonzi vor alunga si turistii straini din Bucuresti, speriati de pericolul de pe strazi. In plus mizeria lasata de caini peste tot ne infecteaza aerul si ne ataca sanatatea, la fel cum strica si imaginea orasului. Trebuia luata aceasta decizie de eutanasiere mai demult!
  • -2 (4 voturi)    
    Adevarata manipulare (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:24)

    Cristian Ursu [anonim]

    In 2001 erau aproximativ 90000 caini fara stapan
    In 2001 – 2007 s-au eutansiat 144339 caini
    In 2001 – 2007 s-au cheltuit 9 milioane euro
    In 2011 sunt aproximativ 40000 caini
    REZULTATE: caini pe strada

    BRASOV
    In 2001 erau 4000 caini fara stapan
    In 2002 – 2008 s-au eutansiat 20000 caini
    In 2002 – 2008 s-au cheltuit 2 miloane euro
    In prezent sunt 4000 caini fara stapan
    REZULTATE: caini pe strada

    ARAD
    In 2008 -2010 s-au eutansiat 2986 caini („boli incurabile”!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 308048 euro
    REZULTATE: caini pe strada

    SLATINA
    In 2008 – 2010 s-au eutanasiat 1111 caini („boli incurabile”!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 242500 euro
    REZULTATE: caini pe strada

    CONSTANTA
    In 2008 – 2010 s-au eutanasiat 20000 caini („boli incurabile”!!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 1.5 miloane euro
    REZULTATE: caini pe strada

    CONCLUZII

    Au fost omorati sute de mii de caini, s-au cheltuit zeci de milioane de euro, iar in prezent avem caini pe strada.

    Cele mai multe primarii au aplicat eutanasia pe parcursul a 10 ani, chiar daca in ultimii 2 ani a fost interzisa.
    Unele consilii locale nu au luat nici o masura.
    Foarte putine consilii locale au aplicat metoda sterilizarii.

    Singurele localitati unde numarul cainilor de pe starda s-a redus drastic sunt cele care au aplicat sterillizarea in masa (exemple: Oradea si Lugoj)
    In Oradea s-a redus numarul de caini de la 4000 la 600, pe o perioada de 4 ani.
    In Lugoj s-a redus numarul de caini de la 2500 la 235, pe o perioada de 3 ani.

    Aceste cifre sunt cele oficiale.Le puteti verifica.S-a lasat intentionat ca situatia sa scape de sub control, ei fac bani din caiinii morti, numai incinerarea unui cadavru costa 10 euro la firma lor, Protan.Chiar puteti crede ca Udrea da o lege in folosul comunitatii?Sunteti manipulati!Ca la mineriada, ca la vot.Prin eutanasiere vom avea in continuare multi caini pe strazi, dar mai putini bani la buget , ptr spitale si pensii.Dupa borduri si flori perene, e o alta marsavie ca sa scoata bani.
    • +2 (4 voturi)    
      Exact (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:31)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ursu

      Cainii au reparut fiindca PROGRAMUL A FOST INTRERUPT. Asta dovedeste ca sterilizarea nu este o solutie, ci trebuie mers pana la capat cu eutanasierea maidanezilor.

      Sterilizarea unui caine dureaza mai mult decat eutanasierea, deci pana vei apuca sa sterilizezi 50% dintre ei, deja restul si-au triplat numarul. E clar, chiar din cifrele date de tine, ca eutanasierea rapida ramane singura metoda de a scapa civilizat (asa cum se face in tarile din vestul Europei) de maidanezi intr-un singur an.
  • +3 (5 voturi)    
    O problema simpla... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:31)

    benicio [utilizator]

    ... ce trebuie rezovlata. Cainii fara stapan nu au ce sa caute pe strazi. E de bun simt asta, nu stiu de ce ne mai agitam atat. Administratorii oraselor trebuie sa-si faca treaba si sa asigure oamenilor un trai decent. Fara caini, fara latraturi, fara rahati pe strazi, fara agresivitate. Asta e o viata decenta. Asa e in toate capitalele lumii civilizate. Restul sunt doar discutii si lamentari.
  • -3 (5 voturi)    
    Suflete fara glas sa strige dupa ajutor (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:50)

    Alex [anonim]

    BUCURESTI
    In 2001 erau aproximativ 90000 caini fara stapan
    In 2001 – 2007 s-au eutansiat 144339 caini
    In 2001 – 2007 s-au cheltuit 9 milioane euro
    In 2011 sunt aproximativ 40000 caini
    REZULTATE: caini pe strada

    BRASOV
    In 2001 erau 4000 caini fara stapan
    In 2002 – 2008 s-au eutansiat 20000 caini
    In 2002 – 2008 s-au cheltuit 2 miloane euro
    In prezent sunt 4000 caini fara stapan
    REZULTATE: caini pe strada

    ARAD
    In 2008 -2010 s-au eutansiat 2986 caini („boli incurabile”!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 308048 euro
    REZULTATE: caini pe strada

    SLATINA
    In 2008 – 2010 s-au eutanasiat 1111 caini („boli incurabile”!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 242500 euro
    REZULTATE: caini pe strada

    CONSTANTA
    In 2008 – 2010 s-au eutanasiat 20000 caini („boli incurabile”!!!!)
    In 2008 – 2010 s-au cheltuit 1.5 miloane euro
    REZULTATE: caini pe strada

    CONCLUZII

    Au fost omorati sute de mii de caini, s-au cheltuit zeci de milioane de euro, iar in prezent avem caini pe strada.

    Cele mai multe primarii au aplicat eutanasia pe parcursul a 10 ani, chiar daca in ultimii 2 ani a fost interzisa.
    Unele consilii locale nu au luat nici o masura.
    Foarte putine consilii locale au aplicat metoda sterilizarii.

    Singurele localitati unde numarul cainilor de pe starda s-a redus drastic sunt cele care au aplicat sterillizarea in masa (exemple: Oradea si Lugoj)
    In Oradea s-a redus numarul de caini de la 4000 la 600, pe o perioada de 4 ani.
    In Lugoj s-a redus numarul de caini de la 2500 la 235, pe o perioada de 3 ani.
    • +3 (7 voturi)    
      ahamz (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:11)

      Ava [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Faceti copy-paste unul de la altul sau sinteti unul si acelasi?
      Cum am mai zis: ii iubesti, ia'i acasa, adopta'i legal si asuma'ti responsabilitatea daca musca. Altfel, pa-pa.
      • -3 (5 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:32)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Ava

        Acesta nu este un raspuns inteligent, domnule sau doamna...nu stiu daca a mai pus cineva acest cometariu aici, eu l-am luat de pe facebook si l-am postat. Am in grija 4 caini, sterilizati, vaccinati si deparazitati, si da au fost maidanezi. Eu nu am spus ca dumneavoastra nu aveti dreptate in privinta " cainilor de pe strada, si doar atat" dar ganditi-va logic, ca sterilizarea este o metoda mai buna (referitor la cainii blanzi si sanatosi). Fiindca in timp ce ei omoara mii si mii de caini, altii, poate chiar cei foarte agresivi se inmultesc in continuare, pe cand daca sunt sterilizati acest lucru nu se va mai intampla. Si numarul lor va scadea dramatic.
    • +4 (6 voturi)    
      Ceva nu se leaga (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:15)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Deci in 3 ani au murit din cauze NATURALE 2200 de caini in Lugoj?
      Cam cat de penibil poti sa fii?
      Problema cu eutanasierea este ca nu se aplica in mod constant, asa fiecare isi alege perioada potrivita pentru a exprima aberatii.
      Situatia e clara. In toate tarile civilizate cainii sunt eutanasiati in mod constant, daca nu sunt adoptati intr-o anumita perioada de timp.
      Nu putem sa reinventam noi roata, chiar daca "romanul se pricepe la tot".
      • -3 (5 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:39)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Andy

        In primul rand, nu sunt un "el" si in al-2lea rand, nu vad unde scrie ca au murit 2200 de caini din cauze naturale?!?!?!?! Scrie clar ca numarul s-a redus din cauza sterilizarii in masa, dar si asa, nu vad ce v-ar mira....cainii sunt loviti de masini in fiecare zi, mor de foame, mor de mana a celor ca dvs. si in multe alte feluri...asta nu inseamna neaparat ca a zis cineva ca sunt cauze naturale.
        • +2 (4 voturi)    
          ne-am prins, (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:41)

          valer [anonim] i-a raspuns lui Alex

          pentru fiecare maidanez eutanasiat răsar din pământ alţi zece, numai moartea lor "naturală" (inclusiv lovitul cu maşina) e definitivă.

          Şi nu, oamenii normali nu vor să se distreze zilnic aruncând otravă şi ieşind din case doar cu bâtele în speranţa că într-un viitor incert maidanezii vor dispărea.
      • -3 (5 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:49)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Andy

        Si sa spunem, ca intradevar sunt foarte multi caini, agresivi, bolnavi, si nu exista alta solutie decat eutanasierea, daca aceasta ar fi facuta civilizat, ca in alte tari, nu ar mai fi asa de mare problema, dar totusi suntem oameni nu monstri, adica chiar nu aveti inima?! Sa bati cu bate de metal un catel amarat, otravit, inecat, electrocutat si multe altele...."eutanasie" - provine din limba greaca si inseamna "moarte usoara, moarte blanda" nu ce se practica la noi.
        • +2 (6 voturi)    
          dar omorâţi-i voi (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:43)

          valer [anonim] i-a raspuns lui Alex

          prin cele mai blânde metode posibile

          a, voi nu puteţi face asta, că vi se rupe sufletul?
          perfect, luaţi-i la voi în case până se va găsi o metodă de eutanasiere îndeajuns de soft

          dar luaţi-i pe toţi
    • +2 (6 voturi)    
      Logica de ONGist (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:34)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Chiar nu realizezi ca pana ai sterilizat 1000 de maidanezi, ceilalti ramasi deja au facut 2000 de pui? Numerele tale o dovedesc: cum s-a inceput programul de sterilizare, cum numarul maidanezilor a explodat.

      Daca eutanasierea nu ar fi fost intrerupta de istericii ONGisti, azi nu mai discutam despre maidanezi.
  • +6 (6 voturi)    
    Propunere (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:56)

    Cornel [anonim]

    Avand in vedere ca, precum cainii comunitari, persoanele cu logica deficitara se inmultesc excesiv in romania, propunsa se sterilizeze atat cainii, cat si acei stapine(e) care-si lasa animalele libere pe spatiul public sau promoveaza transformarea oraselor, comunelor si satelor in adaposturi penrtu animale.
  • +4 (6 voturi)    
    Cainele comunitar (Miercuri, 13 aprilie 2011, 10:59)

    xmen [anonim]

    nu are alt rol decat sa converteasca surplusul de hrana din marile orase in rahat imprastiat pe trotuare si strazi. nu mai vreau rahat de caine pe strada!
  • +3 (7 voturi)    
    pentru ONG-isti care nu au solitii (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:07)

    tasha [anonim]

    Pentru cei care nu vor ca maidanezii sa fie eutanasiati insa nu au alta solutie le ofer eu una si sunt sigura ca fiecare persoana de bun simt ar putea oferii o solutie. Cum ar fi daca hinghierii ar fi lasati sa isi faca meserie, adica sa stranga cainii de pe bulevarde, strazi si alei, cainii ar fi adusi in adapost tinuti pentru 2-3 saptamani iar mai departe ar intervenii marii iubitori de animale in felul urmator: ar venii la adapost cu o suma frumusica de bani pentru urmatoarele cheltuieli: sterilizarea cainelui deparazitarea si vaccinarea cainelui, intretinerea cainelui pe parcursul perioedei in care a stat la adapost si mai departe ar avea obligatia sa intretina cainele asa cum trebuie adica plimbat in lesa, tinut in casa si nu dat drumu in fata blocului si hranit cu doua felii de paine si trei piei de pui si un os pe zi. In cazul in care nu isi indeplineste obligatiile sa fie pasibil de o super amenda si atunci sa vedem care sunt marii iubitori de caini si care nu.
    PS. Am caine si stiu ce inseamna ingrijirea unui caine si ce costuri presupune acest lucru si pe langa acest lucru ma scoate din sarite faptul ca nu pot plimba cainele in parc ca asa vor politistii comunitari in schimb cainii maidanezi pot sa zburde prin parcuri, pe strazi etc.
    • +1 (5 voturi)    
      !!! (Miercuri, 13 aprilie 2011, 13:37)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui tasha

      Ai perfecta dreptate. Multi dintre iubitorii de animale ( cum se autoproclama) cred ca dragostea asta se rezuma doar la declaratii... daca iubesc animalele sa aiba grija de ele din fonduri proprii. Statul este dator fata de cetatenii sai nu fata de cainii comunitari
  • -2 (4 voturi)    
    problema tipic romaneasca (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:11)

    codo [utilizator]

    Nici sterilizarea nu a mers dar nici eutanasierea nu o sa scape definitiv romania de cainii fara stapan. Pentru simplul motiv ca e o chestiune de gestiune a prezentei unui animal de companie care se poate repede transforma in animal fara stapan iar gestiunea la noi este eminamente DE MANTUIALA. Eutanasierea va face curat temporar. Inteleg ca s-a ajuns la saturatie, lumea va rasufla usurata un timp dar se va ajunge din nou la efective comparabile. Mai este si o chestiune de mentalitate iar mentalitatea la romani este - asa cum arata si comentariile de mai sus - SA FACA ALTUL. Daca s-ar eutanasia si apoi fiecare ar fi constient ca trebuie sa contribuie cumva ca situatia sa nu se mai repete, pe langa eforturile sustinute ale autoritatilor (posibil asa ceva in Romania?), s-ar putea sa nu mai avem caini fara stapan in peisaj. Toata lumea se minuneaza de cum este prin alte tari: sa stiti ca si acolo sunt probleme, exista multe animale abandonate dar situatia e tinuta sub control prin efortul intregii societati. Prezenta acestor caini in peisajul romanesc e imaginea nepasarii generale. Abia cand se va modifica ceva aici se va putea spera o ameliorare.
    • +1 (3 voturi)    
      tarile civilizate (Miercuri, 13 aprilie 2011, 16:09)

      marius__ [utilizator] i-a raspuns lui codo

      tarile civilizate EUTANASIAZA caini, de ce nu va intra in capul ala sec, toti urlati ca suntem singurii care vrem eutanasierea. Mintiti cu nerusinare, eutanasierea se practica cel putin in Franta si Germania. Iar nepasarea e a proprietarilor de animale care abandoneaza caini, sa nu ma acuze nimeni pe mine de nepasare, nu am avut niciodata caini drept urmare nu am abandonat niciodata caini. E numai vina voastra, a iubitorilor maidanezi, ca sunt astazi maidanezi pe strada. Si pentru fiecare caine eutanasiat sper sa aveti cosmaruri si sa nu puteti dormi noaptea.
      • -1 (1 vot)    
        raspuns tipic de infierbantat al eutanasierii (Joi, 14 aprilie 2011, 0:00)

        codo [anonim] i-a raspuns lui marius__

        Nu am zis nicaieri ca in tarile civilizate nu se practica eutanasierea, nu urlu de fel, nu mint cu nerusinare iar nepasarea nu e numai a celor care abandoneaza caini. Dupa cum politica este dupa mintea alegatorilor, asa si strada e dupa gospodarirea cetatenilor. Cu sau fara caini. Drept dovada ca mie imi pasa mai mult decat dumitale si nici nu iti atribui ce nu ai afirmat, ma preocupa subiectul desi nu ma intalnesc de mai bine de 10 ani cu animale fara stapan. Chestie de constiinta civica. Sa eutanasiati bine.
  • +4 (8 voturi)    
    hahaha (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:15)

    mary [anonim]

    Daca pune cainii sa si incaseze taxa de parcare, hai ca parca as mai lua in seama propunerea, hihihi..

    Ne intoarcem in timp, pe cand Basescu era Primar, si a venit BB sa planga de mila cainilor..

    Mai apoi la un an sau doi sa piara sfasiat de o jivina un japonez, chiar langa sediul Guvernului. (probabil potaia era din tagma lui Marinescu - nu dorea sa vanda tara investitorilor straini si altora ca ei...)
  • +3 (7 voturi)    
    bani in vant (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:48)

    sdv [anonim]

    nu inteleg de ce oamenii astia nu folosesc o metoda simpla, ieftina si fara durere pentru caini: un glont in ureche (se poate face un dispozitiv relativ simplu automat sau pur si simplu un paravan cu o fanta in dreptul careia va fi plasat cainele pentru impuscare ca omul insarcinat cu treaba asta sa nu aiba contact vizual).
    Sunt impotriva chinuirii de orice fel a animalelor dar cred ca se discuta exagerat si fara discernamant in legatura cu acesti maidanezi (oare acei care protesteaza sunt toti vegetarieni? atunci de ce nu protesteaza la aciderea altor animale??? de ce folosesc alta masura in acest caz?).
    Banii ar trebui folositi la copiii care sunt pe strada, orfelinate, etc si nu aruncati inutil - majoritatea ii incaseaza firme clientelare si nici macar nu se face nimic pentru imbunatatirea situatiei
  • +3 (7 voturi)    
    Pentru cei care sustin sterilizarea (Miercuri, 13 aprilie 2011, 11:56)

    Alui [anonim]

    In primul rand vreau sa spun ca si si mie imi plac animalele. Dar nu cele fara stapan in mijlocul oraselor. Nu va ajunge mizeria de pe strazile din Romania, mai vreti si rahat de caine pe strada? Vreti ca orasele Romaniei sa ajunga ca cele din India? Iubiti cainii si nu vreti sa fie eutanasiati? Adoptati unul, ingrijiti-l si tineti-l in conditii decente, nu in spatiul public.
  • +4 (8 voturi)    
    minte putina... (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:26)

    liviu [anonim]

    Ce e asa greu sa si-i ia acasa si sa RASPUNDA pentru ei, muscaturile lor si rahatul lor... oameni fara minte !

    poate asa cu eutanasierea o sa fie mai multe adoptii...

    dupa ce am fost muscat seara langa blocul meu cand am dus gunoiul, de 3 maidanezi f agresivi, si a durat 2 luni pana am primit un raspuns de la Protectia Animalelor, cred ca eutanasierea e de departe cea mai buna solutie

    EUTANASIEREAAAA !
  • +4 (8 voturi)    
    iubitorii de animale (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:29)

    acinigrev [anonim]

    astia sunt plangaciosi nu iubitori de animale ... sa ne lase in pace cu manifestarile lor si politicienii prezenti sa fie penalizati prin nevotare ...
  • +3 (7 voturi)    
    eutanasierea.. (Miercuri, 13 aprilie 2011, 12:30)

    horia1962 [utilizator]

    este solutia cea mai viabila si curata si ar trebui aplicata imediat.......problema la noi este ca tergiversam prea mult....inainte existau nuste preparate letale sub forma de chiftea,foarte sigure si rapide care erau utilizate de sanepid in cazurile cand primeu reclamatii.....nu inteleg de ce hingherii,azi,nu folosesc aceleasi produse(PROBABIL CA NU SE MAI FABRICA).consider ca eutanasierea este solutia corecta si cea mai umana(daca se poate spune asa) a acestei plagi,aceea a cainilor comunitari...cred ca politicienii nu ar trebui sa-si faca griji ptr.voturil....cei ce sunt pentru eutanasiere sunt mult mai multi decat cei ce sunt contra si daca vor adopta aceasta lege sigur vor avea succesul dorit in alegeri.....
  • -2 (2 voturi)    
    Nu eutanasiere (Miercuri, 13 aprilie 2011, 16:01)

    Koczka [anonim]

    O sa umble sobolanii prin orase mai frecvent decat cainii fara stapan.
    • +1 (3 voturi)    
      Glumesti. Ai vazut to sobolan in vest? (Miercuri, 13 aprilie 2011, 16:07)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Koczka

      Daca un caine vaneaza un sobolan, fiind intr-o haita, va ataca o "prada" mai mare, un copil, o femeie, etc.
  • -1 (1 vot)    
    groaza (Miercuri, 13 aprilie 2011, 16:54)

    cla [anonim]

    O intelegere intre Romania si Kenya,ar rezolva problema.Cum?!. Kenya,detine cea mai diversificata fauna din lume(lei,tigri,sacali, hiene...),noi avem universitati destul de bune,iar africani sint obisnuiti cu studiul in Romania.Noi deportam cainii in jungla(aplicandu-se legea junglei) iar ei vor studia gratis(transport,cazare....).Un ex:1000caini=1 student.
  • +1 (3 voturi)    
    :))) (Miercuri, 13 aprilie 2011, 17:54)

    Arkan [anonim]

    Daca stii sa vorbesti cu animalele, nu-ti fac nimic.
    Pe baba aia senila as duce-o in jungla sa vorbeasca cu tigrii. Ia zi madam, te intelegi si cu tigrii?
  • 0 (2 voturi)    
    Eutanasiere imediata! (Joi, 14 aprilie 2011, 10:36)

    Radu [anonim]

    Acesti caini comunitari trebuie tratati ca niste daunatori. Ei nu produc nimic util, mai rau, terorizeaza copiii si oamenii care muncesc! Trebuie facut ceea ce se face cu toti daunatorii: exterminare imediata!
    Pentru iubitorii de animale: de ce nu iubiti si sobolanii si soarecii, ce, nu sunt tot animale?! Daca va plac cainii ca si infatisare nu aveti decat sa-i luati in casa la voi si cand or muri sa-i impaiati!
    Nu-mi plac caini vagabonzi si mi-as dori sa dispara cat mai repede de pe strazile Bucurestiului!
    Sunt pro-eutanasiere imediata!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă