VIDEO Oprescu despre eutanasierea cainilor comunitari: Nu sunt de acord, dar vreau sa-i adun de pe strazi. Cainii care au omorat o persoana in Sectorul 5 au fost scosi din adapost de un ONG

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 18 aprilie 2011, 18:36 Actualitate | Esenţial

"Am trei caini acasa, eu cand aud de eutanasiere imi vine sa ma urc pe pereti (...) Domn'le, nu sunt de acord. Nici nu am cum sa fiu. Sunt doctor, dom'le. Nu am facut in viata mea asa ceva. (...) Adoptia este o poveste, e o minciuna in momentul asta. Unii sunt seriosi, jos palaria, ii iau si ii ingrijesc. Altii semneaza, ii scot de acolo, ii duc la blocuri inapoi si uita sa le dea mancare si apa", a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, in cadrul intalnirii online Discutia de Luni, difuzata de HotNews.ro si RFI incepand cu ora 19.10 si realizata de Dan Tapalaga.



Dan Tapalaga: Avem un proiect de lege in parlament referitor la cainii fara stapan. Avem si o intreaga dezbatere. Potrivit acestui proiect de lege, autoritatile locale, adica si dumneavoastra, pot decide fie sterilizarea animalelor si propunerea spre adoptie, fie eutanasierea dupa un anumit timp.

Sorin Oprescu: Legea asta este in discutie. Eu, pana la o noua lege, ma supun legii care e in vigoare acum. Am trei caini acasa, eu cand aud de eutanasiere imi vine sa ma urc pe pereti. Am luat adapostul de la Mihailesti, pe care l-a cumparat Videanu. Apropo de asta, m-au chemat de cateva ori la DNA, m-au intrebat de pret, de astea... Au inteles baietii ca n-a fost nimic acolo. Am amenajat Mihailestiul care primeste 500 de caini. Am luat sub chirie, am vrut s-o transform in concesiune, baza de cercetari de la Fundulea, care e goala si daramata. Am inceput s-o repar. Prefectului i s-a sculat ideea ca nu e de acord si a vorbit si cu ala de la Calarasi si nici ala nu a fost de acord. Ce sa fac? Mi-am pus 14 milioane RON ca sa-mi fac 2 sau 3 adaposturi. Mi-au taiat domnii consilieri pana la 4 milioane. Cu 4 milioane nici nu pot sa dau mancare la astia, da' pai sa ma apuc acuma sa-i sterilizez. O sa incerc sa impart banii aia, sa vad cum fac...

D.T. Deci sa inteleg ca nu sunteti de acord cu solutia eutanasierii.

Sorin Oprescu:  Domn'le, nu sunt de acord. Nici nu am cum sa fiu. Sunt doctor, dom'le. Nu am facut in viata mea asa ceva. Eu mi-am depus un juramant. O sa spuneti ca e vorba de oameni acolo. Absolut, de acord, dar nu pot sa pronunt cuvantul asta cand stiu... A, aia care sunt bolnavi, periculosi, care sunt intradevar violenti. Vreau sa-i adun de pe strada.

Al doilea pas pe care l-am facut saptamana trecuta, am chemat primarii de sector si au fost de acord. Voi descentraliza treaba asta, care a fost la sectoare, dar s-a luat inapoi la Capitala in 2002. Voi descentraliza, le-am promis ca saptamana viitoare le prezint un proiect de Hotarare de Consiliu. Sectorul 1 e inainte, urmeaza repede Sectorul 2 care si-a facut adapost. Piedone mi-a spus deschis, sincer, "Domn'le nu am bani sa fac adapost". Voi vedea cu ce pot eu sa-l ajut, sa pot sa-i fac un adapost. Sectorul 5 la fel. A venit ala de la ADP cu miloaga, "dom'le primar, n-vem bani, nici nu putem sa bem apa". Am zis, bine domn'le.

Am luat, am sterilizat. Pe hartie am in fata 16.000 de caini sterilizati. Si ce folos? In curte la oameni nu pot sa intru. Nu pot sa-i sterilizez cateaua de acolo. Aia face 11-12 pui, oamenii pastreaza 1 sau 2 si restul ii arunca pe strada. Unii mor, altii ajung la noi.

Adoptia este o poveste, e o minciuna in momentul asta. Unii sunt seriosi, jos palaria, ii iau si ii ingrijesc. Altii semneaza, ii scot de acolo, ii duc la blocuri inapoi si uita sa le dea mancare si apa.

D.T. Dincolo de toate astea, este o realitate in Romania. Cred ca este singura tara din Uniunea Europeana unde avem stiri despre oameni omorati de caini. Am avut in Sectorul 5, am mai avut si prin alte orase din tara, in Buzau. Nu se mai poate asa.

Sorin Oprescu: Stiti cine i-a scos pe cainii aia de acolo (n.r. - ADP Sector 5) si i-au luat in adoptie? Un ONG. I-au scos de la adapost si i-a trimis inapoi.

Legea ce prevede eutanasierea maidanezilor, adoptata in Comisia de Administratie din Camera Deputatilor

Deputatii din Comisia de Administratie au avizat favorabil, marti 5 aprilie, legea ce prevede eutanasierea cainilor fara stapan, cu 16 voturi "pentru" si 6 "impotriva" (cele impotriva fiind voturile opozitiei). Proiectul de lege prevede ca animalele bolnave si cele agresive sa fie eutanasiate, iar restul sa fie cazate in adaposturi, insa decizia finala apartine Consiliilor locale. Proiectul de lege merge acum in plenul Camerei Deputatilor, care este for decizional.

Proiectul de lege a iscat o intreaga dezbatere, organizatiile pentru protectia animalelor au anuntat ca masura eutanasierii este una ineficienta si constisitoare. In schimb, ONG-urile sustin ca singura masura viabila este returnarea cainilor in comunitate si exclud posibilitatea ca patrupedele sa fie tinute in adapost sau gasirea unei alte solutii.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

2142 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    doctor doar cu numele (Luni, 18 aprilie 2011, 18:46)

    mike [anonim]

    cu fundul in doua luntre , asta face dom profesor doctor etc , figuratie si joc de glezna pentru voturi
    • +4 (4 voturi)    
      mdea (Marţi, 19 aprilie 2011, 0:02)

      lb [anonim] i-a raspuns lui mike

      domnul doctor oparescu vorbeste dar nu spune nimic. politicianul roman tipic.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu e numai vina lui (Marţi, 19 aprilie 2011, 3:13)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui lb

        N-ati vazut ce galagie fac pe la tv organizatiile de protectie a animalelor, cand vine vorba de eutanasiere? Tot felul de babe cu tot felul de teorii conspirationiste, pur si simplu nu vor sa inteleaga ca s-a ajuns intr-o situatie ridicola si trebuie facut ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      Eutanasierea este crima violenta in Romania! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:53)

      Valeriu [anonim] i-a raspuns lui mike

      Domnul primar este un om de calitate care refuza crima, el este omul tu esti fiara.

      Esti asemeni aceluia care acum un 1 a taiat calului gatul cu drujba, iar acum 2 luni si-a ucis fratele.

      Azi ucizi un caine, maine iti ucizi seamanul!

      hai sictir, nu emani decat absurditate, ignoranta, barbarism si sadism !!!!
  • +11 (13 voturi)    
    Rusine ba (Luni, 18 aprilie 2011, 19:16)

    drak latinu [utilizator]

    Ne mananca cainii !! Suntem in estul salbatic !
  • +8 (10 voturi)    
    un subiect, o singura finalitate (Luni, 18 aprilie 2011, 19:17)

    novarom [utilizator]

    demagogii care tot striga si reclama nu stiu ce solutii, inclusiv artistii lu' peste, Ghe. Zamfir si altii, sa faca bine sa spuna daca in 20 de ani au dat roade castrarile, marcarile si alte "spalari de bani".....Eu stiu una si buna, in momentul in care ies din curte impreuna cu cei doi baieti, cu bicicletele, am 3 directii in care pot s-o apuc. In oricare as lua-o, ma asteapta cate o haita de haita de caini, iar ce fac la vederea biciclistilor stiti cu totii....In concluzie nu ma intereseaza decat ca aceste animale sa dispara de pe strazi, eu nu vreau ca vreunul din copiii mei sa cada cu bicicleta sau sa iasa in fata vreunei masini din cauza ca nu stiu cine spune ca "iubeste" cainii fara stapan. Daca ii plac.....sa-si ia acasa 10, 20, 100....restul...kaput. Sorry, dar asta-i adevarul
    • 0 (0 voturi)    
      Câinii - cei mai buni prieteni ai oamenilor (Joi, 21 aprilie 2011, 1:12)

      Mădălina Fuior [anonim] i-a raspuns lui novarom

      „Artiștii lu' pește”? Eu zic să vă informați înainte să spuneți o mare prostie...
      În ceea ce privește câinii comunitari... Păi eu zic că ar trebui să fie sterilizați toți ca să dea roade ceva, nu?

      P.S.: Mai bine vă feriți copii de oameni ci nu de animale!
  • +13 (13 voturi)    
    Care ONG ? (Luni, 18 aprilie 2011, 19:20)

    adrian88000 [utilizator]

    Cine a scos cainii si le-a dat drumul pe strada? Niste derbedei. As vrea sa le cunosc numele. Si as vrea sa fie pedepsiti exemplar!
    • +6 (8 voturi)    
      cum care...?! (Luni, 18 aprilie 2011, 20:07)

      presa [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      ...se stie frate : ONG "Cutu-cutu", cei pe care-i vezi mereu pe la proteste "umanitare", 2 din cainii ucigasi ai femeii, erau ai acestui ONG. Nu retin link-ul, dar a aparut in media...
      mai ai dubii despre damele din ONG-uri si fotoliile lor calde? Vs. oamenii ucisi pe strazile "capitalei" ?
      Hai Dom Oprescu, fiti rezonabil...chiar au fost oameni ucisi...si urmeaza inca, daca nu faceti nimic, decat sa va luati dupa interesele ONG-urilor !!!!!
    • +7 (7 voturi)    
      Vigilante! (Luni, 18 aprilie 2011, 20:13)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Adi draga, si eu as vrea sa-i aflu pe acei criminali de la acel ong! (Nu, nu exagerez, ei sunt de vina si vina lor este mai mult decat morala!!)

      Intrebarea mea este alta. De ce nu s-a spus atunci, imediat dupa crima, cine sunt responsabili, de fapt? DE CE PRESA NU A AFLAT ACEST LUCRU??? Aceste lucruri se investigheaza, domnilor ziaristi, nu cu cine si-o pune zavoranca sau pepino!

      Si as vrea sa-i aflu dupa ce se afla dupa gratii. pentru macar 10 - 15 ani fiecare! (Fie vorba in tre noi, in orice tara normala din lume indivizii erau deja in puscarie, judecati probabil in regim de urgenta pentru a n fi linsati de populatie!)

      ... Nu de alta dar altfel am fi tentati sa devenim niste vigilantes ... si sa ne facem singuri dreptate!
      • +3 (5 voturi)    
        Asociatia... (Luni, 18 aprilie 2011, 23:49)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Dani.El

        tam-tam-tam-tam...

        CUTU-CUTU!

        Nu stiai? Citeste mai des presa. Ei sunt criminalii morali. EXACT! Ei cu avocata lor care a "salvat" de la eutanasiere pe cainele care l-a omorat pe directorul japonez acum cativa ani - in fata guvernului.

        www.cutu-cutu.ro

        Pe avocata CRIMINALA o cheama Paula Iacob. Mainile lor sunt patate cu sange si ei se dau in continuare ingeri si fac lobby sa ramana javrele pe strazi.

        Asa, doar. Ca sa stii cu cine ai de a face.
        • +1 (1 vot)    
          Oameni din Deva! (Marţi, 19 aprilie 2011, 23:14)

          Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          Multazam, nu, nu stiam, nici de cutu, nici de avocata. Incredibil!

          Oricum, se pare ca altii s-au saturat de ong-uri si bla-bla-uri. Citeam o stire (sper ca este reala!) ca in Deva s-a dat startul vanatorii de caini vagabonzi. Intr-o singura noapte niste oameni hotarati au rezolvat, pare-se, vreo 40 de nefericiti de-astia! Doamne-ajuta!
  • +6 (6 voturi)    
    tipic Oprescu (Luni, 18 aprilie 2011, 19:52)

    MirceaA [utilizator]

    a vorbit de ne-a stropit. La ce concluzie a ajuns? NIMIC. Abureala.
  • +7 (7 voturi)    
    Zau asa? (Luni, 18 aprilie 2011, 20:09)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Dar oare cine te-a impiedicat pana acum sa-i strangi de pe strazi tovarase Oprescu? Au trecut mai bine de trei ani de cand esti primar si n-ai facut nimic. Vorbe goale Oprescule...
  • +4 (4 voturi)    
    o sa te votez eu pe tine si pe triada (Luni, 18 aprilie 2011, 21:49)

    dorel [anonim]

    mafiota care te sustie cand or zbura maidanezii !
  • +6 (6 voturi)    
    Referendum? (Luni, 18 aprilie 2011, 23:10)

    Arh [anonim]

    De ce nu mai adauga aceasta intrebare la referendumul din 19 iunie? Sa ceara parerea populatiei bucurestene. Sunteti de acord cu eutanasierea cainilor comunitari daca nu sunt adoptati in decurs de 30 de zile? DA / NU. In orice tara de la soare-apune mult admirata de noi se eutanasiaza animalele dupa o anumita perioada.

    Domnu' primar! Vreau ca banii din taxele mele sa se duca la spitale!!!! Iubesc cainii, insa un om bolnav se duce la spital, nu la adapostul din Fundulea!
    • +5 (5 voturi)    
      - (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:18)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Arh

      Nu sunt din Bucuresti si am luat de pe strada doi caini, dar problema cainilor vagabonzi trebuie rezolvata! asa zisele ong-uri papa bani si numai de caini nu se ocupa. ar trebui controlate la sange si inchise in cazul constatarii ilegalitatilor. primarille nu isi fac datoria niciunde la noi doar plimba cainii dintr-o parte in alta cu camioanele noaptea. cei care au caini ar trebui sa fie identificati si in momentul in care cainele este fara supraveghere afara sa fie amendati drastic.sunt sigura ca s-ar aduna bani la buget mai multi. langa noi este o familie de tigani care are vreo 10 caini mari foarte rai. au atacat de nu stiu cate ori oamenii si noi am chemat si politia. credeti ca au facut ceva? politistii garcea au luat nr nostru de buletin si atat! nici macar nu s-au dus pana la ei sa le spuna ceva.acum dupa 2 luni situatia nu s-a schimbat si cainii au mai muscat un barbat. imi inchipui oroarea din bucuresti! cu toata omenia nu mai exista alta solutie si cei care spun altyceva sunt bineveniti sa ii adopte. trimiteti cainii in franta si germania si umpleti ong-urile cu ei si impuneti-le sa aiba grija de ei nu sa ii trimita din nou in strada.pot sa ii plimbe cu jeep-urile pe care le etaleaza prin toata tara :))
  • +5 (5 voturi)    
    Maidanezi (Marţi, 19 aprilie 2011, 0:37)

    chris [anonim]

    Cit de serioasa trebuie sa devina situatia, citi oameni mai trebuie sfisiati si omoriti de aceste javre de maidanezi ca acest popor de lasa-ma sa te las sa actioneze ? Ce ma intriga la culme este
    ca vezi doamne suntem un popor milos,civilizat adica cum sa eutanasiezi ? Nu cred ca e cazul sa
    dam ascultare unor grupuri de ipocriti si de flecari
    care la o solicitare a primariei sa dea cite 50 de lei
    pentru adaposturi nu cred ca s-ar imbulzi ca la promotia de zahar sau ulei.
    :
    • 0 (0 voturi)    
      Violenta ta provine dintr-un suflet negru ca taciu (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:40)

      Jalnica gandire! [anonim] i-a raspuns lui chris

      Un individ care posteaza un asemenea comentariu are sigur ceva probleme la cerebel, este violent, agresiv si imprevizibil.
      Asemenea indivizi arunca tara intr-o umbra neagra si ne situeaza la capatul civilizatiei !
  • +5 (5 voturi)    
    Pai cainii sunt in plin proces de... (Marţi, 19 aprilie 2011, 1:31)

    Andy [anonim]

    inmultire. Deja au aparut puii de la cateii "sterilizati" cu atata sarguinta de imb.. aaa... oamenii cu suflet de la ONG-uri.
    La anul vor mai fi inca pe atatia cati sunt deja anul asta si va trebui sa mergem cu pantaloni de tabla pe noi.
    Suntem atat de penibili, de nu-mi vine sa cred.
    Chiar trebuie sa ne plecam in fata a 10 pensionari si 20 de ONGisti?
  • +5 (5 voturi)    
    care ONG i-a scos? (Marţi, 19 aprilie 2011, 2:16)

    marius [anonim]

    sa mergem pe pagina lor sa le strigam "CRIMINALILOR!!!"
    • +6 (6 voturi)    
      Cutu Cutu (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:22)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Dar nu au pagina de comentarii. Din motive obiective.

      http://www.ziarulring.ro/stiri/25486/cainii-ucigasi-adoptati-si-eliberati-de-cutu-cutu
  • +3 (3 voturi)    
    legi aspre (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:33)

    acinigrev [anonim]

    masurile care tb luate sunt pe mai multe directii:
    ridicarea tuturor cainilor de pe strazi.
    examinarea lor medicala
    adoptia
    legi cu sanctiuni aspre pt:
    lasarea animalelor in spatiile publice libere fara lesa
    lasarea fecaleleor in spatiile publice facute de caini, pisici si mai sti eu ce animale
    eutanasierea celor neadoptati dupa cateva luni
    nu in ultimul rand, mediatizarea si educarea simtului civic si a bunului simt in randul romanilor
  • +4 (4 voturi)    
    cainii (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:35)

    z [anonim]

    eutanasiere inseamna deces fara durere,.. atunci cum vret sa fiti muscati [durere] si ninjectii pe abdomen f durerose ptr om ?miieii>oile pasarile vitele cum sint taiate si apoi mancate de reprezentantii ong_urilor si nu mai fac atata tam-tam.//
  • +4 (4 voturi)    
    hmmm (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:36)

    me [anonim]

    nici eu nu ma dau in vand dupa eutanasiere. dar decat sa traiasca pe strazi sau in adaposturi le e mai bine morti!

    pe langa asta noi vrem sa dispara de pe strazi ACUM!!! ori cealalta solutie inseamna minim 5 ani!!! si dupa experientele anterioare stim foarte bine ca de 8 ani nu se imputineaza cainii deloc! ca pana acum tot asta se practica!
  • +4 (4 voturi)    
    kein (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:55)

    mihaigalos [utilizator]

    va asigur ca intr-o tara civilizata nu exista problema cainilor comunitari.
  • +2 (2 voturi)    
    caini (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:25)

    Mihai Atanasoaei [anonim]

    De fapt, dl. Oprescu spune printre randuri ca nu este in stare sa rezolve problema. Deci ce a spus anterior cum ca face el adaposturi la Valea Doftanei sau in Calarasi sunt simple aberatii electorale. Cu delegarea problemei la sectoare nu pot fi de acord si nici primarii de sector nu sunt. E doar clasica metoda damboviteana de a rezolva o problema prin plasarea ei in bratele altuia.
    Pe de alta parte, daca parlamentarii nu se pronunta mai repede pe lege, exista riscul ca situatii ca cea din Deva sa se repete si acest lucru nu este corect.
    • +2 (2 voturi)    
      mare dreptate (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:15)

      titi [anonim] i-a raspuns lui Mihai Atanasoaei

      Normal ca abereaza, atat stie, este un "showmen", de care eu unul m-am saturat. Cainii trebuiesc luati de pe strazi, am doi baieti si sincer, daca intr-o zi as auzi ca unul este muscat de un caine, nu stiu ce as face, dar nu mai raspund de actiunile mele....
  • +2 (2 voturi)    
    oamneni sau caini? (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:11)

    anamaria [anonim]

    Nu pot sa inteleg primarul care doreste caini pe strazi! Oprescu ne spunea zilele trecute ca nu este de acord cu eutanasia. Dar cu ce sunteti de acord domnule primar? cu oameni sfasiati si mutilati de caini? cu aceeaia sunteti de acord??? sunteti doctor sau nu? ati jurat sa protejati oamenii! sunteti o rusine pentru acest oras. preferati sa aruncati banii pentru a tine in adaposturi zeci de mii de caini, iar copii si batrani mor cu zilele in camine pentru ca nu sunt bani de hrana si medicamente....astea sunt prioritatile orasului, domnule primar?
  • +2 (2 voturi)    
    Minicnosuleeeeee!!!! (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:11)

    luciff [anonim]

    Nu numai ca ong-urile scot cainii din "rezervatii" si-i pun la loc intre blocurile de unde au fost ridicati si uita sa le dea apa si mancare, dar acestia musca in continuare! Ati omis ce era mai important, dom' primar, ca musca si latra! Am ajuns sa platim tribut cainilor, ca sa scapam nemuscati! Plec de-acasa cu oase in buzunar ca sa le dau "mita", sa ma pun bine cu ei si sa nu ma haleasca?! Dar al cui e orasul asta?!
    Ma doare undeva ca nu esti matale de acord cu eutanasia si ca esti doctor! Trebuia sa ramai doctor, daca esti incopetent, nu sa te faci primar, da?!
  • +1 (1 vot)    
    ong (Miercuri, 20 aprilie 2011, 8:51)

    sebi [anonim]

    Ar trebui bagati in inchisoare administratorii acelui ONG care au eliberat cainii aceia, parca legea asa spune, nu ?! Ar trebui de fapt amendati toti astia cu ONG care dupa ce ii iau din adaposturi in elibereaza din nou in strada !! Daca nu se iau masuri urgente nu vom mai iesi in curand noaptea din casa, ce sa mai vorbim ca in unele zone nici ziua nu ai tupeu sa lasi copii singuri sa iasa din casa, dar ce conteaza ca va apara ONG urile de caini !!!
  • +1 (1 vot)    
    Nu ne-am gandit! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 10:59)

    ion [anonim]

    "Am trei caini acasa, eu cand aud de eutanasiere imi vine sa ma urc pe pereti (...) Domn'le, nu sunt de acord. Nici nu am cum sa fiu. Sunt doctor, dom'le. Nu am facut in viata mea asa ceva."
    Dar sunteti de acord cu zeci de mii oameni muscati, anual,cativa morti, alti zeci sau sute de mii imbolnaviti din cauza prafului cu excremente, urina, etc sau in urma contactarii unor paraziti? Cati mor daca nu direct, dar datorita suprapunerii acestor traume boli peste altele? Astia nu sunt eutanasiati, sunt omoriti domnule doctor si primar datorita faptului ca nu s-a asigurat "siguranta cetateanului" responsabilitate care va revine. Cati bani se cheltuiesc in sistemul de asistenta medicala din aceasta cauza si nu pot fi astfel folositi la salvarea atator alte vieti omenesti? La eutanasierea gainilor v-ati urcat pe pereti? La taierea mieilor care urmeaza o sa va urcati pe pereti? Daca o sa apara turbarea in Bucuresti ce o sa faceti? Ah, am uitat totdeauna exista la conducatorul roman o scuza perfecta: nu ne-am gandit!
    • 0 (0 voturi)    
      Mila si bunatatea nu pot fi impartite! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 22:42)

      Nu ai minte! [anonim] i-a raspuns lui ion

      MILA SI BUNATATEA atunci cand exista la un om, nu pot fi impartite, nu poti ajuta un om la suferinta si sa te bucuri sau sa ucizi un caine neninovat.
      Omul este creat dupa asemanarea si chipul lui Dumnezeu, dar nu este singurul care are suflet, mai citeste biblia, iar Dumnezeu condamna ingamfarea, ippocrizia si crima ( exact ce faci tu cand sustii ca doar omul are drepturi pe acest pamant ).
      Versetul citat de tine nu face referire la caini (mergi si intreaba orice preot sau orice cunoscator al bibliei) si daca ai avea cunostinte despre ce insemna Dumnezeu (bunatate, mila, compasiune,iertare,toleranta,pace,iubire sentimente de care nu ai habar) nu ai indemna la crima.

      Dumnezeu condamna crima, rautatea, perversiunea, ingamfarea, minciuna, manipularea adica exact lucrurile care se regasesc in sufletul tau de piatra.

      Vezi citat din Bibllie unde Dumnezeu explica clar diferenta dintre a ucide un bou sau un om, dierenta dintre a ucide o oaie sau un caine....

      “Cel ce junghie un bou si in acelasi timp omoara un om, cel ce jertfeste o oaie si in acelasi timp rupe gatul unui caine, cel ce aduce prinos si in acelasi timp aduce sange de porc, cel ce aduce jertfa de tamaie si in acelasi timp se inchina la idoli – toti acestia si-au ales cai nelegiuite si in uraciunile lor traieste sufletul lor.”.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru eutanasiere ca ultima solutie (Vineri, 3 iunie 2011, 3:52)

    mirella [anonim]

    Nu suntem in jungla sa invatam tehnici de aparare asupra fiarelor, asupra lupilor, care actioneaza in haita ca si cainii.Cand suntem atacati de un om ripostam in legitima aparare si asa ar trebui sa procedam si fata de unul canin, plus ca se incalca codul civil unde se mentioneaza care este raspunderea detinatorului de animale.Pe strada, stapanul pune botnita propriului caine ca sa circule,la maidanezi cine le pune?Iubitorii de animale ar trebui mai bine decat sa se vaite,sa le faca un gard,sa-i izoleze,sa-i hraneasca,sa-i adopte,intr-un cuvant sa aibe raspunderi
    si chiar sa fie actionati penal daca nu-si asuma obligatiile.Sa nu fim ipocriti si sa punem omul pe primul plan.Asa de josnic s-a ajuns ca sa ne obisnuim cu traumele psihice si fizice,cu bolile transmisibile si mizeria stradala?Haideti sa fim civilizati si sa lasam cezarului ce-i al lui,adica omul sa circule liber omul pe strazi,zile si nopti, neingraditi.
    PS:Mai mult atasament fata de oameni si lasa-ti fiarele in habitatul lor,in cazul de fata in tarcuri sau adaposturi in caz contrar sunt pentru eutanasiere!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă