Reacția președintelui Colegiului Medicilor în cazul Floreasca - un comunicat elogiu la adresa lui Mircea Beuran: „Un chirurg de elită, îi rog pe foștii pacienți să-l apere”

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 decembrie 2019, 19:54 Actualitate | Sanatate


Gheorghe Borcean
Foto: AGERPRES
Președintele Colegiului Medicilor din România, Gheorghe Borcean, spune, într-un comunicat difuzat duminică cu privire la cazul pacientei arse pe masa de operație la Spitalul Floreasca, că medicul Mircea Beuran este un chirurg de elită și îi roagă pe prietenii și pe foștii lui pacienți să îl apere, deoarece - spune el - numele său nu merită a fi știrbit înainte de finalizarea anchetei.

„Asistăm zilele acestea la un asalt mediatic indecent, neprofesionist şi neinformat la adresa unuia dintre colegii noştri cu un renume profesional, care nu merită cu nimic a fi ştirbit prin dezvoltări ideatice fără legături cu relaţiile de cauzalitate, care au dus la acele întâmplări, da, adevărate”, se arată în comunicatul de presă semnat de președintele Colegiului Medicilor, Gheorghe Borcean, citat de Mediafax.

Acesta spune că Mircea Beuran vine dintr-o şcoală de un prestigiu inegalabil în chirurgia de urgenţă din România.

„Noi medicii, chirurgii, poate foştii pacienţi, dar în niciun caz politicienii noştri, ştim cine au fost aceşti mari doctori, ştim ce înseamnă, pentru chirurgia de urgenţă, şcoala medicală de la Floreasca. Ţurai, Papahagi, Soare, Bucur, Vintilă, Borş, Constantinescu, Doboşiu, Dop, Blidaru, Tiron, Popovici-Zeno, Şuteu şi mulţi alţii au făcut parte din aceeaşi şcoală, al cărei continuator este astăzi Mircea Beuran. Înainte de a fi membru PSD sau universitar, Mircea Beuran este un chirurg de elită”, mai spune șeful Colegiului Medicilor.

Despre pacienta care a ars la Floreasca, Borcean spune că este cu patologie malignă, tratată şi recidivată, refuzată în alte servicii, operată cu aproximativ 10-12 zile înainte de incident, dezvoltă o complicaţie catastrofică, post-operatorie precoce hemoragică.

„Lucrurile se petrec în perioada premergătoare sărbătorilor de iarnă şi în afara programului, aşa cum survin urgenţele. Titularul pacientei era dr Mircea Beuran. Faţă de urgenţa hemoragică, ameninţătoare de viaţă, echipa aflată la acel moment lângă pacientă îşi anunţă şeful care indică reintervenţia chirugicală imediată, cu scopul salvării vieţii pacientei. Doar cei care nu au participat la astfel de evenimente nu ştiu ce înseamnă o hemoragie exteriorizată pe tubul de dren de peste 1000 de ml, asociată cu hemoragie digestivă superioară exteriorizată prin hematemeză şi melenă a pacientei operate cu puţină vreme înainte pentru o neoplazie depăşită chirurgical”, mai arată sursa citată.

Mai departe, în această situaţie, echipa chirurgicală, în absenţa lui Mircea Beuran, demarează procedurile, transferă pacienta la sala de operaţie, instalează dispozitivul operator, aseptizează câmpul cu soluţie alcoolică şi începe intervenţia chirurgicală, cunoscând că profesorul urma să sosească de acasă, din clipă în clipă.

Modul, circumstanţele, împrejurările, cauzele pentru care s-a produs incidentul tehnic al combustiei vor fi cercetate amănunţit, atrage atenția Borcean.

„Mircea Beuran a ajuns în sala de operaţie, după ce evenimentul prejudiciabil a avut loc. Acolo găseşte o echipă traumatizată psihic de acest eveniment şi face exact ce trebuia să facă un şef în adevăratul sens al cuvântului, adică preia răspunderea asupra tuturor întâmplărilor legate de acel moment în care a fost implicată pacienta sa. A continuat şi a finalizat intervenţia de hemostază, pentru care s-a intrat în sala de operaţie, participă împreună cu echipa de plasticieni la tratamentul complicaţiei combustionale şi finalizează evenimentul prin înscrisurile din protocolul operator, asumându-şi sub semnătura proprie tot ceea ce s-a întâmplat acolo cu bune şi cu rele, ca un bărbat şi ca un chirurg”, mai punctează președintele Colegiului Medicilor.

Borcean subliniază că este de datoria lui să intervină în această dezbatere, care a devenit publică, menționând că Mircea Beuran, ca „orice om mare în profesia sa, are atât prieteni cât şi neprieteni”.

„Pe această cale, îi rog pe prietenii săi, pe foştii săi pacienţi să ia atitudine în apărarea lui şi îi sfătuiesc pe mai puţin prietenii săi şi pe neprietenii săi să nu se bucure. A continua astăzi o dezbatere publică, înainte de finalizarea unei anchete, va pune presiune greu de suportat pe echipa medicală, care tratează un caz de maximă greutate umană, o patologie, complicaţiile fireşti legate de aceasta, dar mai ales legate de accidentul combustional survenit fără voia lor, dar pe care sunt obligaţi să îl trateze”, mai spune acesta.

Colegiul Medicilor s-a autosesizat în acest caz și a dispus o anchetă, a confirmat secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Horațiu Moldovan.


Citește mai multe pe acest subiect:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17696 vizualizari

  • -48 (60 voturi)    
    Asaltul. (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:05)

    Stef_and [utilizator]

    Nu este decat dezinformare tipic usrista printr-un individ dornic sa se afirme, dar nu trece mult si onsa cada in csp si ungureanu asta.
    • +42 (48 voturi)    
      .... (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:11)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Gata, prezenti la apelul dnului presedinte? E vreun dr. vinovat de ceva? Pana si Ciomu a fost reprimit.
      • +14 (16 voturi)    
        Ce zid sa facem? (Luni, 30 decembrie 2019, 9:29)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Tovarase "colegiu", dumneata esti dus?!
        Cand a operat cu suces, a fost recompensat; de pacienti, de spital, de societate. Acum ca a gresit, trebuie sa plateasca.
        In jurul pacientei omorate, cine face zid?
        Mormantul, familia, groparii?
        • +3 (7 voturi)    
          Daca se (Luni, 30 decembrie 2019, 10:54)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          merge pe apeluri la diverse categorii de populatie, poate ar trebui sa faca cineva -familia- apel la populatie sa faca dreptate! O fi bine...?
          • +4 (4 voturi)    
            E inacceptabil ce s-a intamplat (Luni, 30 decembrie 2019, 13:08)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui unins

            Cineva trebuie sa plateasca si in niciun caz doar asistentele. In orice tara normala seful spitalului si domnu' doctor Beuran si-ar fi dat demisia.

            Sa mearga amandoi sa-si demonstreze valoarea in spitalele din Occident.
    • +33 (41 voturi)    
      Pactienta a fost omoarta de medici (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:38)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      - ca era Beuran acolo cand s-a intamplat sau nu era nu mai conteaza, pacienta murit din cauza greselii unor medici

      - aflam si ca presedintele colegiului medicilor e PSD-ist

      - e clar ca vinovat va fi scos tot pacientul
      • -3 (9 voturi)    
        e de vina (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:47)

        gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        sistemul paralele ;)
      • +1 (5 voturi)    
        sau/si bisturiul (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:53)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ...
      • +7 (7 voturi)    
        vinovat (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:56)

        Ana Timplaru [anonim] i-a raspuns lui Gryphus

        absurd! ce se intimpla-
      • -11 (13 voturi)    
        nenorocirea (Luni, 30 decembrie 2019, 9:11)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Am inteles, ai o expertiza in domeniu si deci tot dreptul sa te pronunti : bolnava de cancer pancreatic in faza terminala, operata (totusi?), cu o complicatie postoperatorie - hemoragie masiva severa, suferind, da, arsuri(de gradul II, pe cca 30%) a murit doar ... din cauza medicilor. Daca nu se interna traia mult si bine ? dupa parerea ta ?!
        • +8 (12 voturi)    
          Doamna a fost programata la operatie. (Luni, 30 decembrie 2019, 9:31)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          De catre medici, deci medicii au hotarat.
          Cine a omorat-o?
          Boala sau medicii?
          Cu boala poate trecea anul, cu medicii nu-l mai trece, chiar daca au "aprins-o" ca pe artificii!
        • +10 (14 voturi)    
          nu bai codrene (Luni, 30 decembrie 2019, 9:36)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          unui om ce se afla in stare terminala, incerci sa ii salvezi viata ca si principiu, ca si meserie, din respect pentru viata si pentru meserie.

          NU II DAI FOC PENTRU CA ESTI UN AROGANT IDIOT CARE NU CITESTE MANUALUL INSTRUMENTELOR PE CARE LE FOLOSESTE!!!

          asta e, e meserie grea cea de medic, nu esti in stare fa dracului altceva.

          dar voi nu si nu, credeti ca ifosele si pilele si mita "IELITELOR" pzdii tine loc de respect pentru viata. statutul e totul, nu?

          pun pariu ca medicii cu adevarat buni nu au numarul de la masina "DOC"

          ...niste cocalari

          aia ce il serveau pe Asklepios in temple acu 3000 de ani erau mai cu respect pentru viata ca voi
        • +2 (2 voturi)    
          Ai dreptate, (Luni, 30 decembrie 2019, 11:01)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          Toti bolnavii ar trebui executati cu un glonte! E mult mai ieftin decat spitalizarea, procedurile medicale, si stresul medicilor. Si oricum, sansele de a muri exista! Asa ca sa alegem calea mai economica, ce zici?
    • +24 (44 voturi)    
      Adevar pe jumatate (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:53)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Da e adevarat ca respectivul deputat USR are o URA fata de tot ce reprezinta lumea medicala, incepand cu Clujul (unde i-au scos-o pe nevasta-sa din garzi de dermatologie ???) pana peste tot unde gaseste el "mizerie". Da, e adevarat ca Beuran este un PLAGIATOR DOVEDIT, care trebuia zburat din UMF si toate posturile de conducere (dar a ramas, multumesc PSD). Da, e adevarat ca presedintele Colegiului, un dinozaur pe care medicii tot incearca sa-l debarce (Fara succes, multumesc PSD) n-o sa scoata ochii altui corb cand el figureaza cu 14 garzi pe sapatamana la 64 ani :)
      • +16 (20 voturi)    
        jumatate? (Luni, 30 decembrie 2019, 0:31)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        Mie imi da calculul ca e adevar 66% din ce spui.
        O fi ura din partea deputatului USR, dar asta nu schimba adevarul lucrurilor pe care le tot scoate la iveala.
        Iar daca e ura nu cred ca e pentru "tot ce reprezinta lumea medicala", de unde asta? Daca o critica e pentru ca stie ca se poate mai bine, mult mai bine, asa cum stim toti cei care pot gandi. Dovedeste-l cu minciuni si atunci o sa fie, poate, vorba de ura.
        • -15 (17 voturi)    
          ura, denigrari ... (Luni, 30 decembrie 2019, 9:22)

          codrean [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          Se pare, totusi, ca deputatul Ungureanu are ... probleme. Si-a propus sa desfiinteze (?) buna reputatie a unor specialisti recunoscuti care, evident, mai si gresesc. Cine nu greseste ? mai ales in chirurgie ? Tipul "s-a ocupat" si de Profesorul Lucan care o fi avand si el hibe dar e cel care - chemat de la Bucuresti - a resuscitat specialitatea Urologie la Cluj, a creat - cu sprijin italian - cel mai performant serviciu de transplant renal din Romania, salvand sute de vieti !!! Chiar stergem toate meritele unor oameni doar ca un Ungureanu frustrat n-are stare ? Si implicarea politica - in "cazul Beuran" mi se pare dea-dreptul mizerabila ! Vrea Ungureanu asta iar "partid unic "? Doar cei care gandesc - politic ! - ca mine sunt buni ?
          • +6 (8 voturi)    
            Spuneam candva, (Luni, 30 decembrie 2019, 11:25)

            unins [utilizator] i-a raspuns lui codrean

            sa ne fereasca Dumnezeu de oamenii instruiti, cu multa scoala, buni profesionisti, dar FARA CARACTER, fara frica de Dumnezeu si care ajung in pozitii de decizie. Un astfel de om a fost doctorul Mengele, cu studii la Universitatea Ludwig Maximilian din München si
            Universitatea Johann Wolfgang Goethe Frankfurt. Din pacate, chiar daca acesta a murit, zeci, poate sute de mii de alti "mengeli" traiesc printre noi si isi exercita profesionalismul malefic asupra noastra. Iar multi, foarte multi dintre noi, in infinita noastra prostie, ii adulam neconditionat! Nici marii tragedieni greci, nu ar fi putut imagina atata monstruozitate.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu inteleg, (Luni, 30 decembrie 2019, 10:51)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      vrei sa spui ca pacienta traieste si e bine? Daca e asa, ai dreptate...
    • +4 (4 voturi)    
      Cum se apara gunoaiele intre ele... (Luni, 30 decembrie 2019, 15:08)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      .
  • +47 (53 voturi)    
    Elitele (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:14)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    In Romania, ELITA = casta mafiotilor. aici, da, nenea presedinte, ai dreptate.

    Colegiul medicilor ar trebui desfiintat. Nu foloseste in nici un caz publicului, desi acesta din urma il plateste.

    Hai siktir, mitomanilor!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu doar (Luni, 30 decembrie 2019, 11:31)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      colegiul medicilor, ci orice alte entitati care se substituie Justitiei. In Romania exista un sistem de Justitie care trebuie sa faca dreptate pentru orice cetatean, indiferent de pozitia sociala. TOTI cetatenii sunt egali in fata legii. Oare...?
      • +4 (4 voturi)    
        corect (Luni, 30 decembrie 2019, 13:04)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui unins

        In Romania statul paralel despre care gura pacatosilor adevarat a vorbit, exista si e alcatuit de caste. in principal de catre cei platiti de statul roman, adica de fapt de catre populatie.
  • +52 (64 voturi)    
    strangeti randurile, tovarasi (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:16)

    carmen_i [utilizator]

    Tovarasi, elementele burgezo-mosieresti vor sa loveasca in maretele nostre realizari socialiste si sa ne manjeasca prin falsa lor cultura cosmopolita.

    Invit pe toti oamenii muncii sa stranga randurile si sa-l protejam pe tovarasul nostru de incredre Beuran, un om de nadeje al Partidului.
    Luptati, tovarasi, trebuie sa nu ajunga la noi miasma fetida a capitalismului vestic aflat in vesnica putrefactie.
    Luptati si aparati-l pe tov. Beuran prin orice mijloc! Traiasca tov Beuran! Traiasca tov. Stalin! Traiasca PCR!
    • +34 (38 voturi)    
      Pai, au un exemplu bun de urmat (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:49)

      Dan Oantea [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Daca in Parlamentul Romaniei se poate sa se stranga randurile ca sa-si protejeze infractorii sa nu inceapa urmarirea penala, de ce nu si in alte parti in societate? Ce, chirurgii, sunt mai prosti?

      Exemplul pleaca de la varf.
  • +36 (40 voturi)    
    Va dati seama... (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:29)

    Cataleya [utilizator]

    ...cat de obiectiv va fi tratat acest caz de catre Colegiul Medicilor, care este un fel de instanta suprema in domeniu.
    Soarta unui doctor acuzat de malpraxis este hotarata de acest Colegiu.
    Mai lipseste acum ca si judecatorul cazului Chitoiu sa iasa public si sa ne explice ce baiat bun si ce profesionist desavarsit este sobolanul Chitoiu!

    Ar fi exact acelasi lucru.
    • +17 (19 voturi)    
      Colegiul (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:44)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Niste complici la CRIMA, șpăgari și nesimtiti.
  • +32 (38 voturi)    
    reiau din comentariu-elogiu: (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:36)

    Francisc 1 [utilizator]

    "neoplazie depasita chirurgical ", atunci care era indicatia ? operatie la plic? in rest e gretos cum apara un plagiator dovedit cu morala in pauza evidenta!
  • +34 (38 voturi)    
    NU asta e atribuția Colegiului Medicilor (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:42)

    fdaniel [utilizator]

    Ca în toate instituțiile din RO, funcțiile de conducere sunt ocupate de imbecili.
    CM nu trebuie să apere sau să acuze. Trebuie să analizeze profesional și să facă un raport imparțial.
    Ce nu înțeleg medicii, se pare, este că dacă niciodată, niciunul nu e vinovat atunci TOȚI sunt vinovați.
    Și chiar e păcat față de mulții profesioniști din domeniu.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu sunt (Luni, 30 decembrie 2019, 11:35)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      imbecili. Sunt malefici! Trebiue sa ne creeam si noi "Colegiul pacientilor" si sa-i judecam pe "mengelii" care ne extermina. Si chiar sa-i pedepsim, ca justitie nu mai exista.
    • +1 (1 vot)    
      Oamenii buni din domeniu ar trebui sa... (Marţi, 31 decembrie 2019, 13:38)

      Dan Oantea [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Oamenii buni din domeniu ar trebui sa faca toate eforturile sa-i dea in vileag pe colegii lor netrebnici.
      Exista azi modalitati simple si anonime.
  • +27 (31 voturi)    
    alt rahat corupt... (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:56)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    alt rahat corupt...
    • +16 (24 voturi)    
      mai corupti decat militienii... (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:10)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      .. in Romania medicina e mai corupta decat politia.
      • +10 (12 voturi)    
        Ba „justiția” e cea mai coruptă. (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:21)

        Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

        Începând cu marii săi șefi.
        • +4 (4 voturi)    
          Este extrem (Luni, 30 decembrie 2019, 11:46)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

          de greu sa putem face o ierarhizare corecta! Concurenta este acerba, iar nivelul concurentilor este extrem de inalt! Si cati sunt: Justitie; BOR, sistem sanatate; politie-jandarmerie-armata-servicii; politicienii; etc.; etc. ;etc. Vai, vai, vai noua....
  • +26 (32 voturi)    
    Se pare ca Beuran nu este un chirurg de elita (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:05)

    doto [utilizator]

    Poate ne explica si noua seful Colegiului medicilor cum poate fi chirurg de elita Beuran care a aprobat ca pacienta recent arsa pe masa de operatie,cu arsuri extinse, sa fie transferata in alta sala de operatie si sa fie pregatita pentru o operatie de cancer de pancreas. Beuran a supus aceasta pacienta arsa pe 40 % suprafata corporala,deci in soc postcombustional, unui stress operator major. Chiar si pentru un nerofesionist, asta suna a dementa. Ce au zis ceilalti chirurgi prezenti sau anestezistul despre chestia asta? Sau poate nu au avut nimic de zis in fata "chirurgului de elita" Beuran.Nu ma mira daca pacientul a sangerat masiv in cursul operatiei si ulterior a decedat. Pe dv. va mira domnule Borcean?
    • +1 (1 vot)    
      Eu nu (Luni, 30 decembrie 2019, 11:48)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui doto

      cred ca a mai avut loc o a doua operatie. Poate doar in acte! Trebuie verificat...
    • +5 (5 voturi)    
      elita? (Luni, 30 decembrie 2019, 16:12)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui doto

      In Romania toti sunt " de elita".Mai ales chirurgii.

      A ajuns sef de sectie ? Face ce vrea.
      In caz ca se intampla ceva altii sunt de vina.Dupa cum deja am auzit sunt altii care au obligatia sa verifice ce se intampla in sala.

      A semnat protocolul dar era in masina cand a inceput operatia.
      Om responsabil !
      Asa isi desfasoara activitatea! Ocupa posturile importante , semneaza tot, isi construiesc " feude" si la sfarsit gasesc vreo asistenta sau brancardier vinovat de orice se intampla.

      Cat priveste ceilalti medici care initial au refuzat sa coopereze sau sa dea informatii despre caz( ministrului nu presei) trebuiau dati afara.

      Atat timp cat lucrezi in spital de stat esti OBLIGAT sa dai orice informatii iti sunt cerute.Nu iti trebuie aprobarea lui Beuran sa vorbesti.

      Adevarata medicina se face doar in echipa.
      Actuala " elita " medicala produce doar dezgust .
      Pacat de pacienti!
  • +21 (25 voturi)    
    Ce-ati vrea acum, (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:24)

    yol [utilizator]

    sa-si scoata psd-isti ochii?!!
    Iata, plagiatul e o virtute! Primesti elogii de mare savant chiar si cu mortul in flacari. Pana si institutia care reprezinta toti medicii se preocupa sa nu-ti sara vopseaua.
    Cu fiecare eveniment care-i deconspira cat de prosti sunt si ce pagube lasa in urma, se regasesc parca intr-un mod natural, ca mustele la cct, si incep sa se laude.
  • +13 (17 voturi)    
    Stim vinovatul (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:30)

    CosminTudor [anonim]

    Daca doctorul Beuran si-a asumat intreaga raspundere 'ca un bărbat şi ca un chirurg', atunci inseamna ca stim cine poarta raspunderea, si deci se face vinovat, pentru moartea pacientei.
  • +14 (18 voturi)    
    Intreb si eu... (Duminică, 29 decembrie 2019, 21:46)

    astronaut [utilizator]

    (pentru un prieten) , cand dreaku' scapam de securistii vechi si noi , ca sa putem ''matura ''curtea asta numita Romania !
  • +23 (27 voturi)    
    Mare nemernic... (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:11)

    paonipao [utilizator]

    Mare ticalos acest presedinte al CM...!
    Incepe sa enumere ce grave probleme medicale avea pacienta in speta...sa induca de fapt ideea ca femeia respectiva era atat de bolnava ca oricum murea...
    Ce mai conteaza ca pacienta a luat foc pe masa de operatie, ce mai conteaza ca a murit in chinuri, ce mai conteaza ca se dorea ascunderea acestui grav incident medical....important este ca plagiatorul -gangav Beuran (ce nu se poate exprima coerent in lb romana) este un geniu intre genii si trebuie incurajat, elogiat si ajutat de fostii pacienti....!!

    Chiar daca nu o fi fost in sala de operatii in momentul incidentului ...Beuran a semnat protocolul interventiei chirurgicale, cu toate etapele premergatoare operatiei, deci probabil protocolul era gresit daca secretarul de stat de la MS spune referitor la cateter ca acesta nu trebuia folosit in prezenta biocidului aplicat pe corpul pacientei.
  • +17 (17 voturi)    
    hai să vă explic.. (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:36)

    Whatsupdoc [utilizator]

    cum e cu alegerea conducerii (lor) Colegiilor medicilor. E democratic. Se convoacă adunarea, niciodată nu se realizează cvorumul (turul I). Nici măcar 10% din el. La turul al II-lea nu mai contează prezența, poți fi ales cu 2 voturi dacă in sala sunt 3 gujbeți. Nu vei aduce un cvorum semnificativ in cazul medicilor decât dacă procedura de alegere va fi anonima și online. Dorește cineva așa ceva? Never-ever....
  • +13 (15 voturi)    
    Javrelor (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:43)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Doar șpaga e de voi, nesimtitilor! Sunteti niste CRIMINALI!
  • -17 (23 voturi)    
    Nu înțeleg (Duminică, 29 decembrie 2019, 22:53)

    Observatory [utilizator]

    de ce doctorul este vinovat, in opinia anti PSD istilor ?
    Dacă era de la lt partid era laudat ?
    Care este legătura între politica și chirurgie ?
    Absolut cineva a gresit , si o ancheta medicală profesională , urmează sa și publice rezultatul investigatiei . Ce anume are gresit ?
    Dacă era de la alt partid , îl judecați , vinovat sau nevinovat ?
    Săriți cam repede la politica de la medicina !
    Normal ca nu simpatizez cu nici un partid românesc , doar o observației , ne alterata de politica..
  • +18 (18 voturi)    
    Desfiintarea/dizolvarea urgenta a CMR (Luni, 30 decembrie 2019, 1:14)

    Bejenaru Andrei [anonim]

    Propun desfiintarea de urgenta a Colegiului Medicilor din Romania.deoarece rereprezinta o amenintarea la integritatea fizica a cetatenilor Romaniei prin sustinerea cazurilor de malpraxis, musamalizarea si tergiversarea implicit a cazului de fata !

    Voi face solicitari catre toate forurile internationale si CEDO !
  • +12 (14 voturi)    
    despre ce vorbim noi aici? (Luni, 30 decembrie 2019, 7:38)

    Remarque [utilizator]

    O pacienta solicita internare pentru rezolvarea unei patologii grave, iar la momentul interventiei chirurgicale este arsa in sala de operatii cu un bisturiu electric folosit incorect. Arsurile de 40% pun probleme oricarui om sanatos anterior, cu atat mai mult unui pacient deja tarat.
    Este normal ca cei vinovati sa plateasca. Cred ca astea sunt asteptarile tuturor, desi sunt exprimate diferit.
  • +9 (11 voturi)    
    Ce mizerie! (Luni, 30 decembrie 2019, 8:27)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Lăsând la o parte intenția de a-l spala pe Beuran aruncând praf in ochii prostimii, nu pot sa nu ma minunez de profesionalismul echipei care are nevoie de OK-ul/indicația monumentului de profesionalism Beuran pentru reinterventie cabd pe tubul de dren curge 1 (un!) litru de sânge!...
    Dar asta e scoala medicală din România: o casta construită pe principii piramidale, cu Colegiul Medicilor pe post de înălbitor.
  • +9 (11 voturi)    
    Dar pe pacienți cine îi apără? (Luni, 30 decembrie 2019, 8:52)

    periscop [utilizator]

    Când am fost operat de pietre la fiere, mi s-a dat să completez un formular, cum că-mi asum răspunderea pentru operație. Am semnat, ce era să fac? Dar chirurgii de ce nu-și asumă răspunderea pentru actul medical pe care-l comit?!
  • +14 (14 voturi)    
    ... (Luni, 30 decembrie 2019, 9:59)

    dumnezeu [utilizator]

    în rezumat: o lichea pesedistă acoperă o altă lichea pesedistă!
    o femeie a fost omorîtă în chinuri de către cei care ar fi trebuit să-i prelungească viața!
    ați văzut cumva:
    -asumarea faptelor?
    -empatie?
    -scuze? păreri de rău?
    desigur, prioritară este reputația lui mengele-beuran, normal că mortul este de vină!
    ne mai lăsăm mult sfidați de criminalii ăștia grotești?
    următoarea victimă ai putea fi chiar tu, sau cineva apropiat ție!
  • +3 (5 voturi)    
    Auzi, mai borceag, (Luni, 30 decembrie 2019, 12:58)

    John M. [utilizator]

    In medicina cand omori pe cineva, tot ce-ai facut inainte nu mai conteaza.
    Hai sa-ti explic: atata timp cat salvezi oameni iti faci meseria: de-aia esti platit si d-aia ti se dau vieti pe mana.
    Dupa ce ai omorat pe cineva care avea zile, esti un bou care trebuie sa mearga la puscarie ca n-ai mai fost doctor, ai fost un cutitar de mahala care l-a taiat pe unu' care a murit.
  • +4 (4 voturi)    
    gata, m-am linistit (Luni, 30 decembrie 2019, 13:14)

    .Cris.Tian [utilizator]

    tocmai am inteles ca acest Colegiu al Medicilor va ancheta!

    pai ce naiba sa mai ancheteze? cand e deja atat de clar ce s-a intamplat?

    doar ne-a explicat deja "sefu" cum sta (de fapt!) treaba:
    - asalt mediatic indecent, neprofesionist şi neinformat
    - colegii noştri cu un renume profesional, care nu merită cu nimic a fi ştirbit ...
    - mari doctori...(mare) şcoală, al cărei continuator este astăzi Mircea Beuran
    - membru PSD sau universitar, Mircea Beuran este un chirurg de elită
    - face exact ce trebuia să facă un şef în adevăratul sens al cuvântului ... asumându-şi sub semnătura proprie tot ceea ce s-a întâmplat acolo cu bune şi cu rele, ca un bărbat şi ca un chirurg
    - orice om mare în profesia sa...

    tl;dr: sar-mana conase, sa traiti sefu!

    sigur sigur, o sa il ancheteze, daaa....
    e clar, desi mi se pare ca au tras deja concluziile

    ca sa nu mai zic ca din 22 a trecut vreme pana s-a si aflat de aceste "intamplari, da, adevarate"

    in plus, fie ca el personal este implicat sau nu, problema de credibilitate ramane, de fiecare data cand au fost probleme, nu a platit nimeni inafara de victime

    nu meritati nici un scuipat, domnilor din Colegiul Medicilor


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by