UPDATE Ce s-a ales din ziua consultărilor la Cotroceni: PSD vrea guvern de uniune națională / PNL, USR-PLUS și UDMR au rămas pe aceleași poziții/ AUR a întârziat la discuții

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 14 decembrie 2020, 10:34 Actualitate | Politic


Iohannis, consultari cu PSD
Foto: Presidency.ro
Ziua consultărilor de la Cotroceni cu partidele nu a adus vreun element spectaculos în dezbaterea ultimei perioade. PSD a venit cu propunerea unui guvern de uniune națională și premier Alexandru Rafila. PNL, USR-PLUS și UDMR s-au exprimat pentru deblocarea negocierilor, însă au rămas pe aceleași poziții. În premieră la Cotroceni, ca lideri au unui partid parlamentar, reprezentanții AUR au întârziat la discuții.

Marcel Ciolacu(PSD):
  • „Preşedintele României a recunoscut faptul, şi chiar ne-a felicitat, că PSD a câştigat aceste alegeri. De asemenea, a spus că propunerea PSD în persoana domnului doctor Alexandru Rafila este o propunere onorabilă. (...) Am vorbit numai de varianta unui Guvern de uniune naţională”
Ludovic Orban(PNL):
  • „I-am prezentat domnului preşedinte că PNL rămâne dedicat obiectivului de a forma un guvern de centru dreapta care să poată să asigure dezvoltarea României, reformarea sistemelor publice şi saltul economic de care are nevoie. (...) I-am prezentat preşedintelui că propunerea noastră pentru funcţia de premier este în persoana domnului Florin Cîţu. De asemenea, cealaltă componentă a mandatului, şi anume aceea ca preşedinţia Camerei Deputaţilor să fie deţinută de preşedintele PNL”
Dan Barna (USR-PLUS):
  • „Este un element important cu care preşedintele a rezonat. E o poziţie pe care noi am transmis-o, respectiv aceea că nu se poate pune problema unui acord în care o parte se tranşează în Parlament, prin votul parlamentarilor şi o parte se negociază între partide, pentru că - şi am precizat lucrul acesta - nu putem porni la maraton cu un picior rupt. Respectiv, în situaţia în care această coaliţie vine în Parlament şi spune 'O bucată din înţelegerea şi credibilitatea guvernării României stă în arbitrajul PSD' nu doar că nu o să fim credibili, dar nu o să fie nicio stabilitate a coaliţiei”
George Simion (AUR):
  • ”Noi cei de la AUR se pare că am încurcat multe socoteli și suntem bucuroși de asta. Să lase bătaia pe ciolan”
Kelemen Hunor(UDMR):
  • „Noi considerăm că primul lucru şi cel mai important este să existe încredere între parteneri şi acest lucru înseamnă că trebuie să combinăm argumentele politice cu aritmetica parlamentară. Dacă mergem doar pe aritmetica parlamentară, atunci vom introduce în această coaliţie tensiunea, conflictul. Trebuie să găsim şi acele argumente politice şi bineînţeles înţelegere, compromis, flexibilitate din partea tuturor participanţilor”
Hotnews.ro transmite toate informațiile privind consultările:

16.52 Președintele Klaus Iohannis va susține o dclarație de presă la ora 18.00

16.13 Kelemen Hunor a declarat că UDMR nu a făcut o propunere de premier la consultările de la Cotroceni, considerând că postul trebuie să revină partidului din Coaliție care are cel mai mare scor electoral.


15.00 Delegația UDMR a ajuns la consutările de la Cotroceni



”Noi cei de la AUR se pare că am încurcat multe socoteli și suntem bucuroși de asta. Să lase bătaia pe ciolan”, a susținut liderul George Simion. El a mai spus că propunerea sa pentru postul de premier este Călin Georgescu și că formațiunea sa cere redeschiderea școlilor.

14:17 Dan Barna: Mesajul pe care l-am transmis că vom avea o coaliție de centru dreapta. Am susținut propunerea de premier, Dacian Cioloș. Poziția președintelui a fost de continuare a negocierilor. Mai e un element la care președintele a rezonat: nu se poate pune problema ca unele lucruri să se tranșeze în parlament. Nu putem porni la maraton cu un picior rupt.

14:12 Delegația AUR a ajuns la întîlnirea cu Iohannis de la Cotroceni, cu întârziere

13:08 Ludovic Orban: I-am zis președintelui poziția de principiu a PNL. Consecvent angajamentelor rămâne dedicat obiectivului formării unui guvern de centru dreapta. I-am prezentat președintelui mandatul dat de conducerea PNL: guvern de centru-dreapta cu posibili parteneri, USR, UDMR, minorități. I-am prezentat că propunerea e în persoana lui Florin Cîțu și președinția Camerei Deputaților să aparțină PNL. L-am informat de dorința de a continua aceste negocieri.

13.00 Liderii USR-PLUS au venit la consultările cu președintele Klaus Iohannis. „Tema e clară. O posibilă majoritate, un posibil guvern”, a spus șeful statului.

12:08 Marcel Ciolacu face declarații după consultările de la Cotroceni. „Președintele ne-a felicitat că PSD a câștigat alegerile. A spus că propunerea lui Alexandru Rafila e onorabilă”, a declarat șeful PSD. Ciolacu a precizat că a propus un guvern de uniune națională. El a calificat negocierile dintre PNL, USR-PLUS și UDMR ca fiind în afara Constituției

12.00 Delegația PNL a ajuns la consultările de la Cotroceni. Din ea fac parte Ludovic Orban, Florin Cîțu, Rareș Bogdan și Iulian Dumitrescu

11:28: Discuțiile dintre liderii PSD și Klaus Iohannis s-au încheiat după 20 de minute.

11.01 Președintele Iohannis a început consultările cu PSD. Șeful statului le-a spus social-democraților că vrea să știe opinia lor despre formarea unei majorități și a guvernului.

Din delegația PSD care a intrat la discuții la Cotroceni fac parte Marcel Ciolacu, Paul Stănescu, Gabriela Firea, Sorin Grindeanu şi Vasile Dâncu. Alexandru Rafila - propus de PSD pentru funcția de premier - nu a mers la Cotroceni, având COVID-19 și fiind în izolare.

"Domnul Iohannis trebuie să înțeleagă că a pierdut alegerile și să accepte nominalizarea PSD pentru funcția de prim-ministru. Îi vom înmâna și programul nostru de guvernare, sunt ferm convins că va găsi calea și în acest program de a-l nominaliza pe domnul Alexandru Rafila", a declarat Marcel Ciolacu, la sediul PSD, înainte de a pleca la consultările de la Cotroceni.
  • Un nou blocaj în negocierile PNL, USR-PLUS și UDMR. A doua rundă de discuții, suspendată la propunerea lui Orban / Fiecare partid va merge la Cotroceni cu propunerea proprie de premier
Programul consultărilor și componența delegațiilor:
  • Ora 11:00 – Partidul Social Democrat (PSD) - Marcel Ciolacu, Paul Stănescu, Gabriela Firea, Sorin Grindeanu şi Vasile Dâncu.
  • Ora 12:00 – Partidul Național Liberal (PNL) - Ludovic Orban, Florin Cîţu, Raluca Turcan, Rareş Bogdan, Robert Sighiartău și Iulian Dumitrescu.
  • Ora 13:00 – Alianța USR-PLUS - Dan Barna, Dacian Cioloș, Dragoș Tudorache, Cătălin Drulă, Cosette Chichirău.
  • Ora 14:00 – Alianța pentru Unirea Românilor (AUR) - George Simion, Claudiu Târziu, Ringo Dămureanu, Dan Tanasă, Diana Şoşoacă.
  • Ora 15:00 – Uniunea Democrată a Maghiarilor din România (UDMR) - Kelemen Hunor, Cseke Attila, Benedek Zakariás, Bíró Rozália, Antal Árpád.
  • Ora 16:00 – Minorități naționale reprezentate în Parlament.
Procedura de învestire a Guvernului

Potrivit articolului 103 din Constituţie, preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.

Candidatul pentru funcţia de prim-ministru va cere, în termen de 10 zile de la desemnare, votul de încredere al Parlamentului asupra programului şi a întregii liste a Guvernului.

Programul şi lista Guvernului se dezbat de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună.

Parlamentul acordă încredere Guvernului cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor.

Prim-ministrul, miniştrii şi ceilalţi membri ai Guvernului vor depune individual, în faţa preşedintelui României, jurământul. Guvernul în întregul său şi fiecare membru în parte îşi exercită mandatul, începând de la data depunerii jurământului.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















36660 vizualizari

  • +20 (64 voturi)    
    aceeasi placa jenanta (Luni, 14 decembrie 2020, 10:49)

    liviu_ [utilizator]

    psd efectiv marjeaza pe asta pentru ca stiu ca NU AU ALTA SANSA!!!

    AUR nu o sa se dea cu ei si chiar daca se dauaia, nu vine si UDMR deci sansa sa formeze majoritate e practic 0

    si atunci o iau pe asta cu "am obtinut cele mai multe voturi". no you didn't! o minciuna grosolana, dar na... psdist sa nu minta.....
    • -14 (60 voturi)    
      Dar cine a luat cele mai multe voturi ? (Luni, 14 decembrie 2020, 11:01)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ia, uimeste-ne!
      • +12 (46 voturi)    
        Voturi la Ce ? (Luni, 14 decembrie 2020, 11:16)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        La Scara Blocului ?
        • +4 (44 voturi)    
          PSD in opozitie se va face praf fara bani! (Luni, 14 decembrie 2020, 11:56)

          AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Va incepe o batalie interna si se va pulberiza o data cu trecerea alegerilor in doua tururi.
          La fel si AUR, care a dat-o in gard cu iesirea din UE, NATO, obligativitatea armatei, propunerea unui legionar-nazist ca premier si discursul imbecil, fara coerenta si agramat al lui George Simion, cocalarul lui Bobby Paunescu, Sebastian Ghita, Dan Voiculescu, finantatorii din umbra a acestui vehicul politic retrograd.
          • +8 (30 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 12:21)

            [anonim] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

          • -6 (34 voturi)    
            PNL-USR-UDMR sunt minoritari la voturi (Luni, 14 decembrie 2020, 12:37)

            animatron [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            Populatia care s-a deranjat sa voteze (o treime din total) a votat majoritar contra formulei propuse in acest moment.

            PNL-USR-UDMR au obtinut doar 46% din voturi, nu au majoritate in populatie, ceea ce le creeaza clar o problema de legitimitate care va fi exploatata de Opozitie.

            "Noroc" pt aceasta noua coalitie ca unele partide nu au intrat in parlament si au putut fi distribuite suficiente procente si mandate pt a obtine o majoritate de cateva locuri in plus.

            De aceea vor fi bagati la gramada si deputatii "minoritatilor" pt a nu exista surprize la vot unde e suficient de cateva absente pt a avea blocaje si ratari la adoptarea legilor.

            E drept ca PSD a fost atat de demonizat (o "placa" obositoare pt populatie) inca s-a reusit marele "succes" de a-l propulsa pe primul loc !

            Injuraturile contra BOR, restrangerea unor libertati si dispretul elitist a condus la alt mare "succes" strategic electoral: a intrat si AUR in Parlament, cu scor la fel de mare ca USR-ul de inceput.

            PSD si AUR au obtinut doar 39% din voturi, nu pot pretinde sa faca guvern, iar AUR nici nu vrea sa participe, e "anti-sistem".

            Solutia potrivita este un guvern de "uniune nationala", e singurul care ar avea legitimitate suficienta (pt ca majoritar in populatie).

            Asta ar asigura si o majoritate solida si calificata pt a schimba Constitutia si a face reforme importante.

            Speranta e totusi sa repetam alegerile dupa ce vor esua negocierile de acum sau vor fi respinsi premieri in Parlament.
            • -3 (17 voturi)    
              PSD e pe primul loc cu 1,5 milioane mai putin! (Luni, 14 decembrie 2020, 12:58)

              AnticoruptieinRomania [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              Atat a pierdut PSD din 2016 pana acum. Daca se iesea la vot, ca la europarlamentare, nu trecea de 22%.
              Asta cu guvern de uniune nationala e o gaselnita pesedista promovata de troli ca tine caci fara acces la resurse si alegeri in doua tururi, PSD crapa in opozitie.
              AUR nu e niciun anti-sistem, caci e creat de sistem, de vechii securisti, gen Dan Voiculescu si Paunestii.
              Ciuca va fi probabil premier iar PNL, PSD si AUR vor fi pe faras ca partide.
              • +5 (13 voturi)    
                . (Luni, 14 decembrie 2020, 15:44)

                unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

                Vreau s-o vad pe asta cu alegeri in 2 tururi, ca UDMR sigur nu va vota pentru.

                USR a luat cu 1 milion mai putine voturi acum, decat la alegerile europarlamentare. La fel si PNL. Deci cum e PSD si AUR pe faras?
                • +2 (8 voturi)    
                  Nu stiu... (Luni, 14 decembrie 2020, 17:54)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

                  Nu stiu de ce incerci sa-i convingi pe astia. Lasa-i in bula lor, sa creada ca au castigat.

                  Eu cunosc unul care se uita la talonul de pensie, vedea ca pensia i-a crescut (substantial)...si spunea ca "pensia i-a scazut, ca kilu' de cartofi e cu 18 bani mai mult decat acum cinci ani..." . Asa aflase el pe facebuci...singura competenta digitala pe care o stapanea.
                  • +1 (7 voturi)    
                    Castigatorul PSD sta pe tusa (Luni, 14 decembrie 2020, 20:09)

                    Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    si da marunt din buze !

                    PS. Dar bucurati-va, ati castigat ! :)))))))
                  • 0 (0 voturi)    
                    numai voi pesedacii (Marţi, 15 decembrie 2020, 10:41)

                    nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    ați fost în stare să pierdeți, deși ați ieșit pe primul loc. Problema este că cursa parlamentară nu este una atletică așa că ați putea fi mândri că ați înfrânt răsunător.
                • +1 (1 vot)    
                  omiti un mic detaliu (Marţi, 15 decembrie 2020, 9:52)

                  revo [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

                  alegatorii PSD - AUR sunt scosi in suturi din case, fortati de maria sa primarul, carati cu masina de popa din sat, sau platiti cu o bere sau 50 de lei.
                  Primeaza insa frica de primarul PSD din sat, care taie si spanzura.

                  Deci nu compara partidele care nu isi permit sa faca presiuni ilegale asupra votantilor, cu GIO PSD - AUR.
              • +4 (6 voturi)    
                multe bălării mai înşiri... (Luni, 14 decembrie 2020, 18:56)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

                asta contrar nick-name-ului ales...
                odată că scorurile nu se socotesc relativ cu precedentele alegeri decât de sociologi, dar nu operant în prezent.
                apoi, toţi au scăzut. psd acum 4 ani a avut două puncte forte: o listă de taxe de desfiinţat (nesustenabil ! spuneau klaus & cioloş) şi lupta împotriva statului paralel-securist, obiective care nu au mai apărut în acest an...
                usr s-a anunţat ca "antisisterm" pt. a se dovedi cel mai prosistem dintre toate partidele...
                cu aur vom vedea în următorii ani, dacă sunt sincer antisistem, scorul lor va exploda la următoarele alegeri.
            • +5 (11 voturi)    
              matematica electorala e un pic mai complicata.. (Luni, 14 decembrie 2020, 14:10)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              Mai exact, PNL + USRPLIS + UDMR au 47.33% la Senat si 49.64% la Camera Deputatilor. Rezultate finale.

              Dar voturile pentru partidele care nu au trecut pragul electoral (peste 10%) se redistribuie celor care au castigat. Asa ca in realitate numarul senatorilor si deputatilor unei potential aliante a celor 3 partide va depasi cu siguranta 50%.
            • 0 (12 voturi)    
              Nu aveti dreptate (Luni, 14 decembrie 2020, 14:33)

              Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              De exemplu, trei absolventi care au terminat facultatea cu nota 5, au in total nota 15, deci sunt mult peste unul singur care a terminat cu 10, teoretic vorbind. Iar practic, e clar ca cei trei vor matura o incapere de trei ori mai repede decat seful de promotie. Sper ca v-am lamurit.
              • -4 (8 voturi)    
                Depinde (Luni, 14 decembrie 2020, 16:48)

                Barthales [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

                Dacă cei trei absolvenții au absolvit o facultate de renume și fost examinați de eminențe, iar cel de nota 10 a absolvit o facultate neacreditată și a fost examinat de un impostor care și-a falsificat diplomele, pe cine crezi tu că aș prefera eu?
                Oare care este profilul votanților PSD?
                • -1 (5 voturi)    
                  Hehehe, depinde de fazele lunii... (Luni, 14 decembrie 2020, 17:59)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

                  Hehehe, depinde de fazele lunii...de miscarea conurilor de brad sub influenta razelor de luna...de decolorarea pantofilor de guma...
                  ...te pui cu ANAListul #rezist...cum le mai despica el pe toate!

                  PS: la capatul celalat al neuronasului e Peee-Seee-Deee...d-aia toate depindE !
              • +2 (4 voturi)    
                irelevant (Luni, 14 decembrie 2020, 17:43)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

                nota este o informatie calitativa. nu se aduna. numarul de voturi este informatie cantitativa, deci se aduna, inclusiv procentele. (trebuia sa stii asta daca ai terminat liceul, nu facultatea)
                seful de promotie isi cumpara un robotel care aspira incaperea de 10 ori pe zi si cei trei raman fara loc de munca.
                • 0 (4 voturi)    
                  roboţelul se strică peste câteva luni, (Luni, 14 decembrie 2020, 19:04)

                  let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  reparaţia costă cam 97% din preţul unuia nou iar şeful de promoţie realizează că cei trei erau mult mai ieftini...
                  • +2 (2 voturi)    
                    oare? (Luni, 14 decembrie 2020, 23:17)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

                    am eu unul de vreo 2 ani si nu s-a stricat. poate se strica doar la aia care cumpara ieftin si prost?..
              • -1 (1 vot)    
                doar dacă nu se iau la bătaie cu măturile... (Luni, 14 decembrie 2020, 18:59)

                let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

                ;-))
            • -1 (5 voturi)    
              Asa-i dar cu sanse 99% sa formeze (Luni, 14 decembrie 2020, 20:07)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              guvernul in vreme ce majoritarul PSD are sanse 1% sa formeze guvernul !

              PS. Si PSD tocmai a aflat ca sansele unui guvern de uniune nationala sunt aproape nule !
          • +7 (13 voturi)    
            Asta e din ciclul (Luni, 14 decembrie 2020, 13:19)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            PNL castiga parlamentarele cu 60%, PSD nu mai intra in parlament, iar AUR nu exista ?
            Pe ce lume traiesti bai baiatule ?
          • +7 (9 voturi)    
            banii se gasesc.. (Luni, 14 decembrie 2020, 14:14)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            PSD a fost in opozitie si pe vremea guvernului Boc. S-au facut praf? Din contra..

            Realitatea este un pic diferita. Marea majoritatea a taxelor se duce catre primarii si consilii judetene. Acolo PSD are "partea leului. In plus, nu vor rata nici o ocazie sa negocieze legile care trec prin parlament cu PNL. De ce crezi ca insista Orban sa controleze Camera Deputatilor? De ce crezi ca nu a sustinut PNL intiativa "Fara penali in functii publice"?
          • +4 (4 voturi)    
            nu cred (Luni, 14 decembrie 2020, 17:20)

            faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui AnticoruptieinRomania

            Conform legii finantarii partidelor sunt carca de bani. Si daca mai punem ca au 60% din primarii... Asa ca nu mai sperati la cai verzi pe pereti.. Max un an stau in opozitie si dupa au iar 46%.. Mult succes lui Joha, ciolos si orban, isi joaca ultima carte
        • +3 (5 voturi)    
          voturi (Luni, 14 decembrie 2020, 12:57)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Acolo ati avut voi alegeri?! Cica ar fi fost niste alegeri parlamentare la care ceilalti am votat. Astea nu se pun?
        • 0 (12 voturi)    
          Da, mai Bula, exact despre scara blocului (Luni, 14 decembrie 2020, 15:01)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Da, mai Bula, exact despre scara blocului face sedinta Iohannis. Bravo!
          • +2 (6 voturi)    
            Am sa iti recomand (Luni, 14 decembrie 2020, 15:19)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            O lectura utila Tie
            https://booknation.ro/carti/carte-pdf.php?product_id=840483
      • +11 (35 voturi)    
        Nu scrie nicaieri ca cine ia mai multe voturi... (Luni, 14 decembrie 2020, 11:52)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        trebuie sa faca guvernul

        Constitutia spune ca cine castiga 50% din voturi dar PSD a luat 29% deci nu se aplica.

        Constitutia a fost facuta tot de PSD in anii 90 si a fost facuta cu gandul ca PSD va lua 50% din voturi doar ca nu mai tine vrajeala nici la PDSR / FSN
        • +1 (5 voturi)    
          Nu e chiar asha (Luni, 14 decembrie 2020, 13:39)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Constitutia e rezonabila in speta asta. E normal ca daca un partid sau o alianta castiga 50%+1 voturi si are majoritate, a propune un premier neagreat de aceasta ar fi doar o pierdere de vreme, pentru ca ar pica la vot in parlament.
          Iar a extrapola regula asta la partidul care a castigat cele mai multe voturi e o cretinatate, exemplu fiind cazul de fata, unde PSD desi a castigat cele mai multe voturi, nu are cum aduna in jurul sau o majoritate, deci nu poate guverna.
          • +2 (2 voturi)    
            constituţia e confuză căci vorbeşte doar de (Luni, 14 decembrie 2020, 19:10)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            partide, nu şi de alianţe.
            dar logic ai dreptate câtă vreme se conturează o coaliţie care să însumeze mai mult decât primul clasat. dar dacă coaliţia nu cade la pace, in caz de guvern minoritar, psd are întâietate faţă de pnl.
            • 0 (0 voturi)    
              dupa parerea mea... (Marţi, 15 decembrie 2020, 11:40)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

              .. guvern minoritar sau majoritar, trebuie sa fie sustinut de macar 50%+1 din parlamentari. Deci daca PSD aduna o majoritate care sa-i sustina premierul, nici nu ar putea Johannis sa faca prea multe...
        • +3 (11 voturi)    
          Conform neuronului tău, locul II e cîștigător!? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:45)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Întreb și eu, nu dau cu parul.

          Pe aceeași logică, mîine-poîmâine vom da premii la repetenți.
          • 0 (4 voturi)    
            Ha-ha-ha... (Luni, 14 decembrie 2020, 20:13)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            locul doi in cazul acesta o sa faca guvernul iar locul intai o sa mature tusa !

            PS. Va aranjeaza chestia asta ?
          • 0 (0 voturi)    
            În cazul (Marţi, 15 decembrie 2020, 10:51)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            în care USR-PLUS ar fi putut să coaguleze o majoritate parlamentară, ar fi fost câștigător și locul 3.
            Ce nu înțelegeți voi pesedacii este faptul că cursa parlamentară nu este una de atletism. Dar deh, dacă nu aveți cu ce ...
        • +1 (11 voturi)    
          Atunci poate ne explici (Luni, 14 decembrie 2020, 14:16)

          galeo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Nu am spus ca PSD trebuie sa numeasca premierul.
          Dar poate ne spui de ce ar trebui sa numeascaPNL premierul
      • +3 (11 voturi)    
        cererea ta... (Luni, 14 decembrie 2020, 11:57)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        ....este la plural (uimestene )deci santeti mai multi de aceiasi teapa !!! Asta o stiam de mult ,cat despre uimire nu mai este cazul santeti in mare uimire din totdeauna !! Vi se potriveste de minune vorba romanului dami Doamne ce nu am avut ,sa ma mir si eu ce ma gasit !!!
        • +3 (5 voturi)    
          cererea ta (Luni, 14 decembrie 2020, 13:03)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Eu cred ca , daca "Doamne" iti aude cererea, iti trimite urgent o carte de gramatica.
      • +6 (18 voturi)    
        irelevant (Luni, 14 decembrie 2020, 12:29)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        conteaza ce partid (sau partide) obtin 50% +1 majoritate parlamentara!

        cane castiga alegerile e irelevant!

        exemplu: avem sa zicam PSD, PNL su USR.
        daca PSD ia 40%, PNL ia 30% si USR ia 30%, PSD castiga alegerile, dar majoritatea e formata de ailalit!

        suficient de clar?! ata se intampla peste tot in lume, e legal, consitutional si moral!

        voua nu va convine ca se taie robinetu de bani de furat!
        • -4 (10 voturi)    
          In lumea ta, asa s-o intampla! (Luni, 14 decembrie 2020, 15:06)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          In lumea ta, asa s-o intampla!

          "Un partid ia cel mai mare scor la alegeri si ceilalti fac Guvernul". Logic, nu? (Logica de #rezist, nu a mea.)
          • +2 (6 voturi)    
            A ta este cu sorcova (Luni, 14 decembrie 2020, 15:20)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Aaaa.. am uitat sa iti recomand si

            https://www.carti-pdf.eu/pdf-manual-de-utilizare-a-creierului-vol-2-de-l-michael-hall/
          • +1 (5 voturi)    
            o sa razi, (Luni, 14 decembrie 2020, 15:47)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            dar s-a mai intamplat. A fost in 2004, cand PSD a castigat alegerile cu 41%, iar Basescu a facut guvernul (dupa ce, in prealabil, le-a spart coalitia, smulgand-l pe Dan Voiculescu din sfera PSD).
            Acum, cu 29.5%, se poate repeta intamplarea f usor. Depinde cine cu cine se aliaza mai repede.
          • +4 (4 voturi)    
            te bate inteligenta atat de rau? (Luni, 14 decembrie 2020, 17:42)

            GIGI_CIOC@N [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            sau repeti de pe hartia de la partid ? ..
          • +2 (6 voturi)    
            Va ustura la ficati chestia asta ! (Luni, 14 decembrie 2020, 20:18)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            De ce vreti neaparat sa pareti niste tampiti ?

            Cu cine ar forma PSD guvernul ? Cu DMR si AUR si deputatii minoritatilor ?
      • +3 (7 voturi)    
        Ce zice Constituția (Luni, 14 decembrie 2020, 12:55)

        terkos [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        Dacă niciun partid nu obține 50%+1 să impună președintelui propriul guvern, nu contează cine a adunat cele mai multe voturi ci contează cine poate aduna o majoritate parlamentară. Președintele desemnează prim-ministru, tot după Constituței.
        Foarte constituțional a fost ce a făcut și Băsescu în 2004, când a desfăcut alianța PSD+PUR și și-a creat propria majoritate. Despre moralitate, în schimb, nu poate să ne vorbească PSD, cu mizeriile lor, și asta dacă discutăm măcar politica ultimilor 10 ani.
        • +1 (1 vot)    
          basexu (Marţi, 15 decembrie 2020, 1:13)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui terkos

          a facut majoritate cu PUR numai ca sa ceara apoi anticipate, Tariceanu n-a vrut si de-acolo a pornit statul paralel in forta
      • +2 (4 voturi)    
        Pai guvernul de ce are nevie? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:34)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        pentru a forma un guvern ai nevoie sa fie votat doar de partidul care a obtinut cele mai multe voturi? Sau are nevoie de o majoritate in parlament? Eu pur si simplu nu pricep ce sens are sa continuati sa repetati papagaliceste stupizenia asta cu cele mai multe voturi... Pana si vontatul vostru de la tara intelege ca ati pierdut...
        • 0 (2 voturi)    
          daca trec de 50% cu alianta (Marţi, 15 decembrie 2020, 1:13)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          daca nu, tot partidul de pe locul I are prioritate la format Guvernul
          • 0 (0 voturi)    
            ce intelegi prin alianta? (Marţi, 15 decembrie 2020, 11:43)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Uitandu-ma la nume, pun pariu ca prin alianta tu intelegi ceva parafat la tribunal.

            Ori, in cazul de fata, daca PNL + USRPLUS + UDMR au declarat ca se aliaza pentru formarea guvernului, insumand peste 50%, ce sens ar avea sa aiba PSD prioritate, cand nimeni nu vrea sa se alieze cu ei, nici macar AUR (cel putin declarativ?

            Doar asha, ca-s din partea ta de baricada politica?
    • -3 (45 voturi)    
      Ai dreptate, (Luni, 14 decembrie 2020, 11:02)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pixelul albastru. De fapt USR a obtinut cele mai multe voturi.
      • +1 (13 voturi)    
        altul cu numarul... (Luni, 14 decembrie 2020, 12:06)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        de voturi pe care le socoteste cu emotie si ale naibii nu dau de fiecare data mai mult 15 %!! Propuneti inaintasilor vostri PSD-isti o lupta dreapta ,vorba ceia ...in voturi sa va luptati sau in ciorapi sa va mirositi !!!!
      • 0 (18 voturi)    
        stiu ca matematica e grea (Luni, 14 decembrie 2020, 12:27)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        dar majoritate inseamna 50% + 1...
        29% e mai mic decat 50%!
        e suficient de clar?!
        • +7 (9 voturi)    
          Hai sa vedem ce scrie in DEX (Luni, 14 decembrie 2020, 13:12)

          adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          MAJORITÁTE, majorități, s. f. Partea sau numărul cel mai mare dintr-o colectivitate. ♦
          Superioritate numerică cerută (prin lege) sau obținută în alegeri.
          Majoritate absolută = număr de voturi egal cu cel puțin jumătate plus unu din total.
          Majoritate relativă = număr de voturi care întrece numărul de voturi obținut de oricare dintre ceilalți candidați

          Nu a vorbit nimeni de majoritate absoluta. Ci doar ca 29>25>15>9>6.
        • +1 (9 voturi)    
          Și 25% este mai mare ca 29%? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:46)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Zi, funcționalule?
        • +1 (3 voturi)    
          foaaaarte clar... (Luni, 14 decembrie 2020, 19:16)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          doar că şi 45% e mai mic decât 50%...
          de asta ce mai zici ?
    • -17 (43 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 11:04)

      [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      • +11 (35 voturi)    
        Unde ? La Targul din Voluntari ? (Luni, 14 decembrie 2020, 11:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui

        Alooo
      • +16 (30 voturi)    
        de o saptamana tot spun: (Luni, 14 decembrie 2020, 11:18)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui

        degeaba obtii cele mai multe voturi, asta nu inseamna ca accezi in mod automat la guvernare (adica ai castigat voturile, dar nu si guvernarea). Guvernarea se face de catre partidul sau alianta de partide care obtine peste 50% din voturi. PSD nu are nici 30% din voturi, nu are nicio sansa sa ajunga la guvernare daca nu isi gaseste aliati.
        La guvernare vor ajunge partidele care vor sti sa se alieze cel mai bine (sa vedem zilele acestea care sunt acelea)
        • +1 (3 voturi)    
          majoritate (Luni, 14 decembrie 2020, 13:18)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          De acord ca trebuie facuta distinctia intre:
          - majoritatea simpla ( a celor ce-au castigat alegerile sub 50% voturi).
          - majoritatea absoluta ( care poate fi si a celor ce n-au castigat alegerile dar pot aduna mai mult de 50%+1 voturi in sprijinul P.M.desemnat a forma guvernul).
          O problema poate apare ulterior, cand vor fi legi a caror votare presupune majoritatea calificata ( mai mult de 2/3 din voturi).
          • +1 (1 vot)    
            la aceste legi se vor intelege cu (Luni, 14 decembrie 2020, 15:48)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui atc

            siguranta, Le baga in aceiasi zi in care se voteaza si marirea salariilor, si sa vezi cum trec toate legile din acea zi.
      • +2 (12 voturi)    
        si de cand (Luni, 14 decembrie 2020, 12:30)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

        e relevant cine castiga si nu cine are majoritate?!

        deci tu vrei sa conduca psd cu 30% si restu de vreo 60% sa fie in opozitie?! mai si gandim?!
        • 0 (0 voturi)    
          relevanta (Marţi, 15 decembrie 2020, 8:35)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          ..conteaza, fiind primul partid invitat la consultari si, TEORETIC, cel mai indreptatit sa propuna un premier si sa formeze guvernul. Ceea ce KWI a si facut. TEORETIC, si PSD si PNL ar putea aduna o majoritate in jurul lor. PRACTIC, numai PNL o va face.
    • +17 (27 voturi)    
      la cotroceni (Luni, 14 decembrie 2020, 11:16)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      can-can-urile ne intereseaza mai putin, important este ca viitorul prim ministru sa fie unul reformist! restructurarea/reformarea statului trebuie sa fie tema principala la cotroceni! reformarea nu putem face pana nu se taie toate pensiile speciale! TOTI PE CONTRIBUTIVITATE! nu este posibil sa vorbim de investitii, de bani imprumutati, atat timp cat bugetarii si specialii castiga de 4-5 ori cat romanii care muncesc pt ei! dupa ce se facem reformele necesare ne putem apuca de investitii!
      • +2 (28 voturi)    
        P$D este PCR de la 89 (Luni, 14 decembrie 2020, 11:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        Nu poti vorbi de reforma la P$D ! Doar niste hotzi mai tineri reformeaza hotzii batrani !
        • 0 (16 voturi)    
          psd nu intra in calcul! (Luni, 14 decembrie 2020, 11:47)

          wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          legat de psd, este clar ca nu vor sa trecem toti pe contributivitate! nici nu am asteptari de la ei! psd este partidul care a facut cel mai mult rau romaniei de la revoluie, piata universitatii, mineriade, privatizari pt securisti, pensii speciale, mutilarea justitiei, indatorarea tarii pt pomeni electorale, etc. nu despre psd este vorba, este vorba ca si pnl si iohanis se opun reformelor si taierii pensiilor speciale, mai ales ale celor ce ies la 45 de ani, acolo este grosul, acolo sunt 95% din pensiile speciale, acolo este adevarata reforma, daca nu se ating de acestia, atunci mai bine le lasa asa pe toate specialele! si iohanis si pnl nu vror sa trecem toti pe contributivitate!
          probabil va trebui sa iesim in strada pt eliminarea tuturor specialelor!
      • +5 (9 voturi)    
        Sa nu mai fie niciun reformist (Luni, 14 decembrie 2020, 12:19)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        Ca de 30 de ani tot facem reforma aiurea. Fiecare vrea sa fie mai reformist....

        Sa nu mai fie deloc, sa administreze tara cu decenta si e suficient
        • -3 (7 voturi)    
          Adică? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:50)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Cu „decență”??? Cum vine aia? Adică de cei mai cumsecade sau cum? Ăia mai buni la suflet care dau bani de la buget celor care nu contribuie sau cum?
        • -6 (6 voturi)    
          hehehe, ce mare adevar spui ! (Luni, 14 decembrie 2020, 15:07)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          hehehe, ce mare adevar spui !
      • -5 (11 voturi)    
        nu o pot face imediat (Luni, 14 decembrie 2020, 12:22)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        pentru ca exista o plaga extinsa, un aparat de partid ca o caracatita, adica un grup infractional bine organizat al PSD, foarte bine infipt in toate structurile, la toate nivelurile.

        Este incredibil raul, ba chiar dezastrul, pe care il pot face, apeland la inertie soft, sau la opunere dura, pe fata.

        Trebuie schimbata componenta administratiei centrale si locale, a CCR-ului, Avocatului Poporului, altfel nu se poate misca nimic.
        PNL stie foarte bine lucrul asta, din celelalte experiente, unele chiar dramatice, ca de film, din anii trecuti.

        Deci reformele nu se pot face si nici pensiile speciale nu au cum sa dispara de maine, va dura ani, pana va fi dizlocata ciuma rosie.
      • +2 (4 voturi)    
        vine taica vise... (Luni, 14 decembrie 2020, 12:31)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        sa fim seriosi...
        faptul ca am scapt de psd.... oarecum... e o victorie
        dar sa visam la reforme, "fara penalli" "300 parlamentari", reforma in justitie, la CCR etc deja e de domeniul SF sau fantasy... sau ambele :D
      • -1 (11 voturi)    
        Reforma este independentă (Luni, 14 decembrie 2020, 12:44)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        de pensiile speciale. Statul poate deveni mai flexibil, mai rapid și transparent în relația cu cetățeanul prin digitalizare, se reduc astfel și cheltuielile și poți păstra, eventual, pensiile speciale. Digitalizarea funcționează ok în multinaționale, orice interacțiune de la pontaj la negociere de salariu se face digital și totul rămâne înregistrat, fără hârtii, fără birocrație și dosar cu șină.
        • +1 (5 voturi)    
          CE SĂ PĂSTREZI???????????? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:51)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Dar dă-le tu bani de pensii de la 40-45 de ani!!!
        • +2 (2 voturi)    
          pensiile speciale sunt în primul rând (Luni, 14 decembrie 2020, 19:32)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          o chestiune de principiu şi abia pe urmă una materială. nu este absolut deloc corect ca anumiţi politruci ai statului care au pus din greu umărul la tot felul de pungăşii, muşamalizări, nedreptăţi strigătoare la cer, etc. acum să fie favorizaţi în raport cu cei ce au contribuit cinstit.
      • +1 (7 voturi)    
        reformare (Luni, 14 decembrie 2020, 13:27)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        Doar atat? Eu cred ca trebuie oprit transferul aberant al profitului neimpozitat in tara de catre multinat., crescute redeventele pe resursele Romaniei, supraimpozitarea profitului bancilor rezultat din diferenta revoltatoare dintre dobanzi credite/depozite,s.a.
        • +2 (2 voturi)    
          foarte corect şi adevărat ce spui... (Luni, 14 decembrie 2020, 19:34)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui atc

          dar pt. asta ar trebui nominalizat pm daniel zamfir, nu câţu...
    • -2 (6 voturi)    
      Nu, PSD nu a luat cele mai multe voturi (Luni, 14 decembrie 2020, 13:06)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ci Iohannis a luat cele mai multe voturi, deja stim aceste adevaruri care nici nu mai merita spuse.

      Sau altfel spus, eu n-am vazut niciodata vreun dreptaci care sa nu minta si sa nu fie ridicol de ipocrit.
    • +2 (6 voturi)    
      Mda (Luni, 14 decembrie 2020, 14:53)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Mi-a placut cum s-a dus pnl la discutii cu mai marii partidului (Ruj roz, Catu , Doana blonda ,Orbam si inca un gelat pensat)
      Toti sunt genul ala de persoane care in liceu si facultate au facut altii buling cu ei si acum au ajuns sa conduca tara (poate mai putin Orbam ,el pare mai baietas)
      • +2 (2 voturi)    
        Si cu batista la rever ! (Luni, 14 decembrie 2020, 21:02)

        Tambrian [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        Domnule Fanel,
        Ati uitat sa mentionati ca cel pensat avea batista ,din aia alba si fumoasa, la buzunarul de sus al hainei, cel de linga reverul stanga...
        Pe viitor sa nu mai uitati!
    • 0 (0 voturi)    
      yakety sax (Luni, 14 decembrie 2020, 18:06)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      yakety sax everyone!
  • +9 (41 voturi)    
    Ciolaniada 2020 (Luni, 14 decembrie 2020, 10:50)

    feroviarul123 [utilizator]

    Sa vezi mâncătorie pe toate canalele. Din păcate e si Trump pe CNN asa ca nu poți sa te uiți la nici un canal de știri de pe planeta fără sa dai de Trump sau Ciolacu plângând ca au câștigat alegerile dar sunt furați.
    • +1 (17 voturi)    
      romania nu are nevoie de cilaniada (Luni, 14 decembrie 2020, 11:17)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      can-can-urile ne intereseaza mai putin, important este ca viitorul prim ministru sa fie unul reformist! restructurarea/reformarea statului trebuie sa fie tema principala la cotroceni! reformarea nu putem face pana nu se taie toate pensiile speciale! TOTI PE CONTRIBUTIVITATE! nu este posibil sa vorbim de investitii, de bani imprumutati, atat timp cat bugetarii si specialii castiga de 4-5 ori cat romanii care muncesc pt ei! dupa ce se facem reformele necesare ne putem apuca de investitii!
      • +2 (12 voturi)    
        gresit !!! (Luni, 14 decembrie 2020, 12:09)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        Ai si luat voturi negative !!! FUnctionarii de la stat care sant la servici si stau pe internet sant vigilenti !!
        • 0 (4 voturi)    
          CORECT!!!! (Luni, 14 decembrie 2020, 13:52)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Plus „acoperiții”, propagandiștii....
    • +2 (4 voturi)    
      Trump nu apare la CNN (Luni, 14 decembrie 2020, 13:30)

      idealogul [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Ce vorbesti her Frantz?
      Trump are ban pe CNN, BBC, ABC, NSMBC, FOX, facebook, twiter, paypall etc. etc.
      Trump peste cel mai cenzurat presedinte din istoria omenirii.
      Trump nu apare la CNN, dusmanii lui de moarte care il porcaiesc nonstop apar vesnic la CNN.
      Fi oleaca mai atent.
  • +18 (38 voturi)    
    Dl.Ciolacu sa inteleaga ca nu a castigat nimic (Luni, 14 decembrie 2020, 10:52)

    bcorina [utilizator]

    Nu exista nici un castigator, iar PSD sa vina cu dovada ca are 244 de parlamentari care sa voteze un guvern PSD.Restul sunt povesti.
    Ipotetic vorbind cum ar fi ca sa nu treaca nici un guvern si sa avem alegeri anticipate, pentru ca asa ar fi normal.
    Noul Parlament isi va intra in drepturi dupa data de 21 decembrie.
    Deci vom avea un guvern de centru dreapta. Restul este circ pentru ca asa le place romanilor.
    • 0 (34 voturi)    
      Valabil si pentru PNL (Luni, 14 decembrie 2020, 11:02)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      Sa vina cu cele 244 de voturi
    • +1 (17 voturi)    
      Adevar graiti, (Luni, 14 decembrie 2020, 11:04)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      Impozit zero pe salariul minim este o stralucita masura de centru-dreapta, dara daca te uiti din spate...
      • +3 (13 voturi)    
        Ce strălucește? (Luni, 14 decembrie 2020, 11:50)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Impozit zero pe alariul minim înseamnă o scădere clară a veniturilor la buget din impozitele pe salarii. Cu atât mai mult cu cât sunt tare mulți care sunt cu salariul minim pe economie și mai primesc și ceva bani la negru ca să poată supraviețui.
        USR dădură cu ceva populism cu chestia asta, probabil convinși că nu or să poată guverna ei singuri și că, nu se va putea implementa această măsură, iar atunci vor avea posibilitatea de a da vina pe alții.
        • -4 (4 voturi)    
          Scad veniturile, scad salariile la bugetari. (Luni, 14 decembrie 2020, 13:55)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Eu nu văd probleme aici. TU VEZI?
          • +2 (2 voturi)    
            forează în istorie să vezi ce a păţit (Luni, 14 decembrie 2020, 19:42)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            guvernarea băsescu-boc-mru în 2012...
    • -8 (42 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 11:05)

      [anonim] i-a raspuns lui bcorina

      • +7 (33 voturi)    
        Daca a cashtigat de ce nu Guverneaza ? (Luni, 14 decembrie 2020, 11:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui

        Cap ai, minte ce iti mai trebuie ?
        • +1 (9 voturi)    
          Lasa-i ca sunt la ora "negarii' realitatii ! (Luni, 14 decembrie 2020, 14:15)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          PSD tine in mana o foaie de hartie pe care este desenat un mar in vreme ce PNL, USR, UDMR musca cu pofta din marul adevarat, gustos, parfumat, zemos !
          • 0 (6 voturi)    
            P$D manca Ciuma Roshie pe Pita (Luni, 14 decembrie 2020, 15:21)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Inca NU s au saturat !
        • 0 (2 voturi)    
          pai daca ii lasa (Luni, 14 decembrie 2020, 17:45)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          poate guverneaza.... Minoritatile vor vota orice guvern, pomeni se iau de la orice guvern
      • +16 (24 voturi)    
        da, dar e din ciclul: (Luni, 14 decembrie 2020, 11:21)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui

        ,,stii, si la ce iti foloseste ca stii?''. Sau, mai bine zis, din ciclul ,,castigi, si la ce iti foloseste ca ai castigat?".
        La guvernare nu intra cine are cele mai multe voturi, ci cine se aliaza cel mai bine.
        Sa vedem ce aliante se fac, apoi spunem cine intra la guvernare. Singur, cu 29.5% din voturi, nu ai nicio sansa sa intri. Trebuie sa te aliezi cu mai multi,
        • +1 (3 voturi)    
          da, să te aliezi cu cât mai mulţi, (Luni, 14 decembrie 2020, 19:45)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          să faci fiecărui aliat concesii la negocieri până nu mai rămâne nimic din ce ai promis iniţial iar apoi să te miri că dispari în neant ca partid...
      • +5 (11 voturi)    
        Câștigătoru care a pierdut... (Luni, 14 decembrie 2020, 11:55)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui

        PSD a pierdut în sensul că a scăzut. Nu mai are 40%, ca în 2016, ci mai puțin. Și nu poate face un guvern de unul singur chiar dacă este partidul cu cele mai multe voturi.
        Cine a câștigat: AUR, care are 10%, când în 2019 nici nu exista și USR, care a crescut de la 10% la 15%.
        Trist este că cel mai mult a pierdut românul de rând, cu P$D, cu PNL care este un PSD2, și de fapt, cu toate partidele, pentur că nu văd vreunul care să nu mintă, care să nu promită câte ceva care nu se poate. Și nici unul nu spune cum vom plăti datoria acumulată în urma dezmățului fiscal și hoției P$D din 2016 până în 2020, urmat de pandemie în 2020, la care se mai adaugă și hoții de-ale PNL-ilor.
        • +2 (8 voturi)    
          impotriva minciunii (Luni, 14 decembrie 2020, 13:54)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          "...cum vom plăti datoria acumulată în urma dezmățului fiscal și hoției P$D din 2016 până în 2020, urmat de pandemie în 2020,"
          Hai sa citim INS: PNL in 2020-adica intr-un singur an, a crescut datoria Romaniei cat PSD intre 2016 -2019, adica in 3 ani!
          Pai, unde-i" dezmatul fiscal"?
          • -2 (6 voturi)    
            Ai grijă să uiți un mic detaliu (Luni, 14 decembrie 2020, 15:58)

            BEDE [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Panemia. Au fost două luni în care tare multe au fost închise. S-a cheltuit mult mai mult pentru spitale, medici și medicamente.
            Iar P$D a făcut chiar dezmăț fiscal mărind salariile bugetarilor fără acoperire prin creșterea productivității sau prin încasări mai mari la buget. În 2017-2019 PSD a beneficiat de o creștere economică, dar nu a făcut investiții care să se vadă ci doar a dat salarii la bugetari și au furat ei.
            • +1 (1 vot)    
              s-a cheltuit prosteşte în pandemie... (Luni, 14 decembrie 2020, 19:49)

              let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

              pe măşti contrafăcute achiziţionate la suprapreţ astronomic, nu pe noi sptitale, noi secţii ati, etc.
            • +2 (2 voturi)    
              crestere economica (Luni, 14 decembrie 2020, 21:00)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

              "În 2017-2019 PSD a beneficiat de o creștere economică,.." Adica, i-o fi adus cadou KWI cresterea economica de la Bruxelles lu'PSD sau au fost masuri benefice luate de "ciuma rosie" ( sau nu-i mai zice asa de la o vreme?) intr-o conjunctura internationala favorabila? Tu ce crezi?
        • +1 (3 voturi)    
          câţu l-a tăiat şi pe boc la împrumuturi (Luni, 14 decembrie 2020, 19:47)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          împovărătoare...
      • +1 (15 voturi)    
        Citeste Constitutia! (Luni, 14 decembrie 2020, 12:00)

        bcorina [utilizator] i-a raspuns lui

        Esti castigator cand ai 50+1 din numarul total de voturi. Este contitutia facuta de Iliescu in 1990 si modificata tot de el in 2003.
        Art. 103: Învestitura
        (1)Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.
        PSD nu are majoritate absoluta in Parlament pentru ca a otinut 29,5% din voturile romanilor.
        Deci nu a castigat nimic. Gargara pe care o face Ciolacu este rusinoasa, dar lui ii place sa se faca de ras.
        • +1 (7 voturi)    
          Și PNL-ul are 50+1? (Luni, 14 decembrie 2020, 13:56)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

          Zi, maestre?
          • +3 (3 voturi)    
            Nu a castigat nimeni alegerile (Luni, 14 decembrie 2020, 19:24)

            bcorina [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            In aceasta situatie totul depinde de aliantele politice dintre partide.
            Alianta care se formeaza trebuie sa isi asigure votul a minim 244 de parlamentari.
        • +1 (3 voturi)    
          citatul exact, nu şi concluzia... (Luni, 14 decembrie 2020, 19:52)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

          klaus a început să tragă sforile unei ipotetice viitoare coaliţii înainte de consultări...
          curat constituţional...
    • +4 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 12:34)

      [anonim] i-a raspuns lui bcorina

      • +4 (4 voturi)    
        Pardon, (Luni, 14 decembrie 2020, 15:51)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui

        eu zic ca suntem mai rau decat o republica bananiera. La noi in politica se petrec lucruri care la aia nu prea au loc.
      • -1 (1 vot)    
        ba din păcate da. (Luni, 14 decembrie 2020, 19:53)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui

        au mai fost ceva cazuri.
    • 0 (2 voturi)    
      care centru-dreapta ? (Luni, 14 decembrie 2020, 19:39)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      poate unul de stânga'mprejur !
  • -2 (24 voturi)    
    politica asta (Luni, 14 decembrie 2020, 10:55)

    gogu654321 [utilizator]

    Cat de enervante pot sa fie aceste declaratii demagogice care sunt spuse doar de dragul de a fi spuse.
    • +7 (27 voturi)    
      Logica lui Ciolacu e simpla (Luni, 14 decembrie 2020, 11:11)

      seb_h [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Sunt spuse pentru a satisface electoratul lor redus mintal, din satele sarace shi prafuite ale Campiei sudului....Pana shi moldovenii au inceput sa se sature de minciunile lor populiste...
      • 0 (0 voturi)    
        da (Marţi, 15 decembrie 2020, 1:20)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui seb_h

        romanii inteligenti voteaza partide care le iau banii si ii dau firmeor occidentale; bravo, tot asa :))))
    • 0 (0 voturi)    
      politica (Marţi, 15 decembrie 2020, 8:41)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Cum adica, nu ne place sa auzim cati ( nu Citi!) au grija de tarisoara zilnic, pe/ din toate canalele?
  • +15 (33 voturi)    
    Ciolanu este iarasi intr-o alta realitate, (Luni, 14 decembrie 2020, 11:04)

    Susufler0 [utilizator]

    intr-o alta dimensiune in care 29% SI ATAT fac mai mult decat 25% +15% +6 + inca 18 deputati !

    PS. Incep sa fiu tot mai convins ca Dragnea a facut Covid de suparare, auzindu-l cum toaca intr-una aceiasi prostie !
    • +3 (19 voturi)    
      Lol (Luni, 14 decembrie 2020, 11:44)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Unde sunt aia 25+15+6 ?

      Pai stai sa vezi, ca negocieri, ca sefia deputati, ca draci, laci.

      Lol.

      Adevarul e ca nu exista nicio majoritate care sa preia guvernarea, cel putin nu inca.

      Asta inseamna ca PSD are acelasi drept de a pretinde chestii cum au si restul, ba chiar mai mult avand in vedere ca au castigat alegerile.
      • +2 (6 voturi)    
        Astazi de la amiaza reprezentantii lor (Luni, 14 decembrie 2020, 14:10)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        se intalnesc la Cotroceni cu Iohannis !
      • +5 (7 voturi)    
        HP "castigatorii" stau pe tusa si dau marunt (Luni, 14 decembrie 2020, 14:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        din buze !
        • +1 (5 voturi)    
          Asta stiu de la Joana Incoace (Luni, 14 decembrie 2020, 15:22)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Liviule ! “Dragostea mea” !
    • -2 (4 voturi)    
      sa asteptam totusi sa se faca aliantele (Luni, 14 decembrie 2020, 15:52)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ciolacu e mai abil decat pare...e posibil sa incerce un guvern PSD+PUR+UDMR+minoritati....
    • 0 (2 voturi)    
      mai cereţi împrumut ceva parlamentari de la (Luni, 14 decembrie 2020, 19:57)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ţările vecine, dacă nu vă ajung voturile...
      ;)
  • +7 (23 voturi)    
    guvernare (Luni, 14 decembrie 2020, 11:09)

    nimrod [utilizator]

    Daca ne gandim doar la conditia in pandemie a judetului-pepiniera Buzau, greu de crezut ca pesedeu' ar putea guverna o tara intreaga.
  • +13 (25 voturi)    
    Ponta si Tariceanu (Luni, 14 decembrie 2020, 11:11)

    john_doe_ro [utilizator]

    Alo Parlamentul Romaniei?
    Ce se mai aude cu cele 400 de milioane de dolari iertate de Ponta lui KazMunaiGaz?
    Ce se mai aude cu investigarea lui Tariceanu pentru numeroasele afaceri corupte?
    Ce se mai aude cu cresterea redeventei petrolului la valori normale ( nu la cele fixate de Ponta)?
    Si multe multe altelele create de cei doi...
    Eu cred ca Romania a uitat prea repede "binefacerile"acestor doi pacalici, hotul si plagiatorul adica Tariceanu si Ponta..
    • +5 (13 voturi)    
      Ciolacuu si Firea Se Opun (Luni, 14 decembrie 2020, 11:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      Asadar, asta e
  • -4 (34 voturi)    
    Eu nu zic sa nominalizeze un rafila (Luni, 14 decembrie 2020, 11:14)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Deci sa fie clar ca nu ne trebuie PSD pe la guvern dar este foarte adevarat ca chiolhanes a pierdut alegerile astea, fara doar si poate.
  • -2 (24 voturi)    
    Guvern minoritar cu sustinere PSD (Luni, 14 decembrie 2020, 11:19)

    Luk [utilizator]

    Guvern minoritar cu sustinere PSD e calea sigura spre destinul PNTCD. Un nou Tariceanu sau Antonescu in PNL ar inseamna un dezastru pentru PNL.
    Le urez faliment usor!
  • -1 (25 voturi)    
    Dan Barna sefu' la CD sau moarte! (Luni, 14 decembrie 2020, 11:31)

    tahomir [utilizator]

    Alta varianta nu se mai iegzista! Pai de aia am suferit noi atat, de am rezistat, de aia am manifestat, ca sa nu fie Dan Barna boss de boss la camera deputatilor?
    Cum se poate asa ceva, cum se poate sa se intineste nobilele idealuri ale lu' #rezist?
    Pai nu strigam noi in piata:
    "Nu conteaza cat gazati
    Barna-i sef la deputati!"
    si
    "Nu mai da bai cu bulanu'
    Ca Dan Barna-i barosanu'!"
    Asta inseamna consecventa si lupta pentru principii si ptr binele oamenilor, de aia USR+ nu are cum sa nu il puna pe Barna la CD.
    Daca nu cu PNL si UDMR atunci cu PSD si AUR!
    Venceremos!
  • -10 (22 voturi)    
    Circ (Luni, 14 decembrie 2020, 11:32)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Să fie Câţu premieru' la toţi românii !! :)
    • -2 (12 voturi)    
      Ba Rafila cu COVID la toți românii. (Luni, 14 decembrie 2020, 12:03)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

      Înafară de COVID,nu am auzit de Rafila.Asta este,Ciolacu preferă COVID.Cică-i sigur că mor cât mai mulți și scapă de promisiuni.
    • 0 (6 voturi)    
      citu (Luni, 14 decembrie 2020, 13:57)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

      Nu s-o putea chiar la toti ieuropenii?
  • -2 (22 voturi)    
    bomba zilei vine de la AUR... (Luni, 14 decembrie 2020, 11:44)

    demaGOGU [utilizator]

    ...care, dupa toate probabilitatile, va merge cu Dr. Calin Georgescu drept propunere de prim-ministru.

    ar fi primul sef de guvern "national" - la propriu, slujitor al intereselor nationale - dupa 30 de ani de rataciri.
  • -4 (10 voturi)    
    C(i)olacu(l) de salvare.. (Luni, 14 decembrie 2020, 11:49)

    mgexpert [utilizator]

    ..încă o victorie ala Pirus, marca PSD..

    Bătrânica mu vrea să traverseze.. iresponsabila..!! se face că plouă.. acum, în decembrie..!! n-o să-i mai aducă Moșul kilu' ăla de ulei și nici pe cel de zahăr..

    Și miliardele alea de la UE.. Iar lingoul ăla proaspăt intrat în parlament s-ar putea să frigă..?
  • -1 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 11:50)

    [anonim]

    • 0 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 14:36)

      [anonim] i-a raspuns lui

  • -8 (16 voturi)    
    bolnavii bolnavilor (Luni, 14 decembrie 2020, 12:14)

    revo [utilizator]

    presedintele sa inteleaga ca a pierdut alegerile - a candidat presedintele?! Presedintele a candidat?

    PSD sa inteleaga ca a pierdut razboiul, nu doar alegerile astea - nu a mai reusit sa-si mobilizeze electoratul, care era de peste 3 mil. jumate.

    Daca alianta PNL-USR reuseste acum, peste 4 ani, PSD va scadea la 20% din 1.800.000 votaci fideli de partid, cati mai au acum.
    • +2 (2 voturi)    
      tot socotind cum va dispare psd... (Luni, 14 decembrie 2020, 20:06)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui revo

      vă duceţi voi pe copcă..,.
  • +8 (8 voturi)    
    Constitutia (Luni, 14 decembrie 2020, 12:20)

    Vic_Tor [utilizator]

    ARTICOLUL 103
    (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament.
    • +1 (1 vot)    
      bune intentii (Luni, 14 decembrie 2020, 20:41)

      ruleoflaw [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      textul ala presupune ca in functie este un individ cerebral care intelege rostul instititutiei prezidentiale (descris in celelalte articole) si a celorlalte insttutii. Dupa ce 6 ani a facut din institutie o obsesie sexuala de tabloid in numele unui antiparlamentarism ceausist.... dupa ce a hijackuit alegerile PARLAMENTARE inchipuindu-si ca-s si astea despre el si urile sale..... Acum a intrat in greva parlamentara inchipuindu-si ca el face si desface majoritati, pune si demite guverne. "desemneaza un candidat" nu include refuzul de a desemna si nici prostia ca ar fi dator sa se asigure el ca-i mai mult decat "candidat"
  • +1 (13 voturi)    
    Nu stiu ce asteptari are (Luni, 14 decembrie 2020, 12:51)

    PowerIon [utilizator]

    onoratul pestrit auditoriu.
    In numele a 65% din electoratul de la prezidentiale, Iohannis desemneaza premierul care isi va strange majoritatea necesare trecerii in parlament.
    Acela va fi Ciolos, astfel ca Orban sa devina sef la Camera si Câțu la Finante. Toată lumea fericită pentru o alianță trainica. La vot PNL va obtine si Senatul, nu va spun cu cine, nu ca e secret, dar nu stiu ce lista au.
    • +1 (1 vot)    
      greşit. cioloş pm = răscoală ! (Luni, 14 decembrie 2020, 20:08)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

      .
  • -3 (5 voturi)    
    Ludovic Orban premier desemnat ! (Luni, 14 decembrie 2020, 13:50)

    Dilematic [utilizator]

    Singura modalitate, la indemana presedintelui Klaus Iohannis, de a debloca negocierile intre PNL, USR-PLUS si UDMR pentru formarea coalitiei de guvernare.
    • +1 (3 voturi)    
      dar nu vrea el premier. (Luni, 14 decembrie 2020, 15:56)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Daca Orban are vreo calitate, aceasta este experienta politica; a vazut si el ca e mai sigur sa fii presedintele Camerei Deputatilor timp de 4 ani (al doilea om in stat), decat sa fii prim-ministru si sa cazi la prima motiune de cenzura...de asta si-a dat demisia din functia de prim-ministru, nu ptr ca il mustra constiinta ca a luat doar 25% la alegeri. Vrea un post sigur si bine platit la camera deputatilor...lasandu-l pe fraierul de Citu sa isi rupa gatul ca prim ministru.
      • +1 (1 vot)    
        al treilea om în stat (Luni, 14 decembrie 2020, 20:08)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        al doilea e la senat.
  • +2 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 14 decembrie 2020, 14:07)

    [anonim]

    • +3 (3 voturi)    
      nu auzii bre ca Orban (Luni, 14 decembrie 2020, 15:57)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui

      nu vrea prim-ministru? E mai sigur si mai bine platit presedinte la Camera deputatilor
    • +2 (6 voturi)    
      FIx Orban (Luni, 14 decembrie 2020, 17:29)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui

      Care a castigat la pas alegerile impreuna cu prietenul/ seful Iohannis.... Macar Orban, Citu, Anise, Tataru, Vela si inca cativa trebuie sa dispara... rapid... nu au loc la nicio negociere ca pe mana lor s-au pierdut alegerile
  • +1 (9 voturi)    
    ? (Luni, 14 decembrie 2020, 16:10)

    Gigi Kent [utilizator]

    De ce nu sunt in stare PDL+ si URSS- sa isi imparta postul de Sef la Camera Derutatilor? Fiindca ... PeeeSeeeDeee!
  • -1 (3 voturi)    
    Ordinea de succesiune (Luni, 14 decembrie 2020, 17:22)

    Votant Ilici [utilizator]

    Care este ordinea de succesiune la noi? Cine ii va lua locul lui Iohannis, cand va fi declarat pozitiv de Covid?
  • 0 (6 voturi)    
    un referendum validat arata 300 parlamentari (Luni, 14 decembrie 2020, 17:38)

    Coco Whistle [utilizator]

    de ce avem 485 sau citi sint? de ce nu se respecta vointa poporului suveran? de ce incalcati constitutia? aici nu intervin negocieri. se taie de pe lista pina la 300, se schimba constitutia functie de ce au hotarit romanii.
    • +1 (1 vot)    
      referendum (Luni, 14 decembrie 2020, 20:48)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      .....pentru ca e doar CONSULTATIV. Pentru a fi pus in aplicare trebuie supus votului parlamentului. Atentie, la reducerea la 300, nr. minoritatilor ramane tot 17, deci le creste ponderea in decizii. O fi bine, o fi rau?
  • +1 (5 voturi)    
    . (Luni, 14 decembrie 2020, 17:53)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Vând basculantă
    • +1 (1 vot)    
      Ma intereseaza ! (Luni, 14 decembrie 2020, 20:26)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

      Vreau si o piscina gonflabila !
  • +1 (3 voturi)    
    Daca PNL si USR-PLUS nu se inteleg acum (Luni, 14 decembrie 2020, 21:16)

    Ochiana [utilizator]

    ce sanse au sa se inteleaga in urmatorii cel putin 2 ani ??
    Johannis ar trebui sa numeasca premier de la PSD si sa-i lase sa -si demonstreze "performanta" cu d-l Rafila sau altul in perioada grea care va urma. Din opozitie e usor sa-ti creasca procentele, dupa cum bine a observat PNL ul.
    E singura sansa a PNL ului sa-si salveze pielea in urmatorii doi ani. Puneti premier de la PNL si va partidul va ajunge la 10 % intr-un an de zile.
    Lasati PSD ul sa-si asume guvernarea.
    • 0 (0 voturi)    
      guvern (Marţi, 15 decembrie 2020, 9:04)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Posibilitati guvern:
      - PNL/USR/UDMR/minoritati. - cea mai probabila, in ca re doi mai mari se vor certa intre ei, iar al treilea si-ar vedea de interesele lui. Nr. 4 nu conteaza, doar voteaza!
      - varianta PSD- Guvern de "uniune nationala", care ar fi un adevarat haloimas, in care toti se vor certa cu toti
      - guvern minoritar PSD- in care PSD ar fi atacat din toate partile din opozite, in situatia grea de care vorbiti; si de care fuge ca dracu' de tamaie, ca n-o fi asa de prost. Iar daca Ciolacu da din gura despre dreptul PSD de a forma guvernul, e pura demagogie pentru votanti, el stiind bine ca nu va fi desemnat.
      - coalitie in jurul PSD - exclus, PNL si USR au repetat un 'nu" hotarat.
      Cam asa vad eu situatia, dar ma pot insela,pe mama Omida n-am mai vizitat-o de mult.
  • +1 (1 vot)    
    Haideti mai luptatorilor la anticipate (Luni, 14 decembrie 2020, 22:51)

    Joro [utilizator]

    daca va tine! Vad ca fugiti toti ca dracu de tamaie de a formula clar varianta cea mai corecta de iesire din criza. Daca tot trageti toti in baietii astia si i-ati adus in atentia publicului care habar nu avea de existenta lor, sunt curios daca obtin 30 sau 40%. Va bagati?
    • 0 (0 voturi)    
      AUR și fum.. (Marţi, 15 decembrie 2020, 12:52)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Joro

      ..dacă se mobilizează electoratul de dreapta, nu mai pupă băieții ăștia aproape 10% și nici PSD-ul 30.. S-o lăsăm deci așa cum a căzut..
  • 0 (0 voturi)    
    Vai, ce duios din parte comunistilor! (Marţi, 15 decembrie 2020, 10:41)

    John M. [utilizator]

    Crestini adevarati astazi dupa 50 de ani de ateism fortat cu bata pe spinarea natiunii, vor pace si iubire de Craciun intr-un guvern de unuiune nationala! Vai, imi dau lacrimile! Am un vecin, sofer de cursa lunga ce mi-a spus un proverb, "Stol de pitigoi si asociatie de romani n-ai sa vezi niciodata!".
    Oare eminenta rosie Ciolacu o fi auzit de proverb?!
  • 0 (0 voturi)    
    ..vrabia visătoare.. (Marţi, 15 decembrie 2020, 12:56)

    mgexpert [utilizator]

    ..50%, problema e rezolvată, PSD-ul vrea.. :)


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by