VIDEO Cel mai grav accident rutier din acest an: Un TIR a intrat într-un microbuz care ducea angajați Mega Image la muncă - 10 morți și 7 răniți / Șoferul TIR-ului ar fi adormit la volan

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 8:06 Actualitate | Esenţial


Accident Ialomita
Foto: ISU Ialomita
Zece oameni au murit și șapte sunt răniți după ce un TIR a intrat pe contrasens și s-a ciocnit cu un microbuz care ducea oamenii la serviciu, accidentul având loc sâmbătă dimineață pe DN 2A, în zona localității Sf. Gheorghe din Ialomița. Opt din cele zece persoane care au murit în accident, la fel și cei şapte răniţi, erau angajaţi Mega Image.

Accidentul s-a produs în jurul orei 5.00 dimineața, pe DN2A Slobozia - Urziceni, între localităţile Balaciu şi Sfântu Gheorghe din județul Ialomița.

În microbuzul lovit de TIR se aflau 16 persoane. Majoritatea victimelor sunt femei. Acestea erau angajate Mega Image și veneau spre muncă, la București.

Cea mai tânără supraviețuitoare are 19 ani. Ea și alte cinci femei sunt internate acum, în stare gravă, la două spitale de urgență din Capitală.

Digi24 transmite că, din primele informații, se pare că șoferul TIR-ului ar fi adormit la volan. Pe carosabil nu se văd urme de frânare. În orice caz, el a pierdut controlul asupra volanului, a pătruns pe contrasens și a lovit din plin microbuzul, potrivit postului citat.

Șoferul TIR-ului a murit pe loc. Și șoferul microbuzului se află printre decedați.




UPDATE 16.02 Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc anunță că a convocat un comitet operativ după accidentul din Ialomița, „pentru a lua măsurile necesare astfel încât asemenea tragedii să nu se mai repete”.

„Va urma o perioadă de razii masive în trafic pentru a depista firmele de transport și șoferii care nu respectă legea, și vom aplica noi măsuri drastice în acest domeniu”, a mai anunțat ministrul.

UPDATE 15.33 Tânăra de 19 ani rănită care a fost transferată de la Slobozia la Spitalul Bagdasar-Arseni este în stare foarte gravă, informează Ministerul Sănătăţii. Potrivit MS, a fost adusă la Spitalul Bagdasar-Arseni din Capitală şi o a patra victimă a accidentului rutier - o femeie de 51 de ani, care are fractură de coloană, dar este conştientă.

La Spitalul Bagdasar Arseni mai sunt internate o femeie în vârstă de 30 ani, cu fracturi oase nazale, internată pe Chirurgie Plastică și o femeie în vârstă de 41 de ani, operată de fractură de splină, diafragma, hemotorax drenat, în final de intervenţie pentru şold dislocat, notează Mediafax.

Alte două femei rănite sunt internate la Spitalul Clinic de Urgență Floreasca.


Citește și:

„În accident au fost implicate 17 persoane, dintre care 16 din microbuz și una din TIR. Bilanț final: 10 decedați, între care șoferul tirului și 9 persoane din microbuz”, a transmis dimineață ISU Ialomița.

Polițiștii rutieri au stabilit că accidentul s-a produs după ce TIR-ul a pătruns pe contrasens și a lovit microbuzul care ducea, sâmbătă dimineața, pasagerii spre locurile de muncă.

„Cercetările sunt îngreunate deoarece ambii şoferi au decedat”, a declarat purtătorul de cuvânt al IPJ Ialomiţa, subinspectorul Ludmila-Marina Dascălu, potrivit Digi24.

Potrivit sursei citate, urmează expertize care să stabilească viteza cu care circulau cele două autovehicule.

În zonă, carosabilul este umed.



Secretarul de stat Raed Arafat a spus, la Digi 24, că nouă persoane au decedat pe loc, iar una a intrat în stop cardiorespirator pe drumul spre un spital din București și a murit, în ciuda încercărilor de resuscitare. Despre cei care sunt acum la spital, Arafat a spus că ”e greu să ai un rănit ușor în această situație, cred că toți au răni serioase”.

În urma accidentului, 15 persoane au fost încarcerate, fiind declanșat planul roșu de intervenție, a declarat Laurențiu Bâcu, șeful ISU Ialomița.

Circulația a fost reluată în zonă în jurul orei 07.30. La faţa locului au acţionat peste 40 de pompieri, paramedici SMURD şi personal medical al Serviciului Ambulanţă cu 19 autospeciale de intervenţie şi ambulanţe.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















39020 vizualizari

  • +31 (37 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 8:10)

    cartograful [utilizator]

    mda...sper sa nu fie un nou prilej de show pt. circarul Arafat, sau de noi propuneri de legi tampite. Ca in rest noi soselele nu le mai schimbam nici RAR-ul nu-si va face treaba vreodata. Vorbesc despre timpii de odihna ai soferilor, de tahometre si de conditiile in care se transporta persoane de conservele alea numite microbuze. C-asa suntem noi, mortii cu mortii, vii cu vii. Sunt 4 ani de la "Colectiv" si 25 de la Balotesti si nici o concluzie oficiala. Si ce...
    • -10 (20 voturi)    
      si ce concluzie oficiala vrei? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:20)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      ca oamenii sunt prosti si considera ca sunt nemuritori?
      si Shumaher a crezut ca e shumi si acum e leguma!
      VITEZA UCIDE!
      • +9 (11 voturi)    
        DE CE MEREU VA, VA, VA ?!?! (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:23)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

        Va urma o perioadă de razii masive în trafic pentru a depista firmele de transport și șoferii care nu respectă legea, și vom aplica noi măsuri drastice în acest domeniu”, a mai anunțat ministrul...ULI CUC

        DUPA Colectiv...VA
        Dupa Apuseni...VA
        Dupa Caracal...VA
        Dupa Accidentul de azi VA

        VA de la ce? de la ce VACI SI BOI AU AJUNS SA NE CONDUCA....VOI SUNTETI CA SOFERUL ALA DE TIR PENTRU ROMANIA
      • +8 (10 voturi)    
        tu ai o anumita dreptate, dar... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:25)

        Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

        mai este o variabila :

        cetatenii Romaniei platesc taxe pentru un guvern care trebuie sa aiba grija de ei.

        dar ironia sortii este ca taxele se duc in brazilia si madagascar, autostrazi nu sunt, politia apara infractorii, justitia le da dupa ani de zile "cu suspendare", sau daca cumva au curajul sa le dea cateva luni- un anisor acolo, urla presa si partidele ca ne obliga europa sa ne torturam prizonierii in spatii mici.

        nu cred ca vreun stat in lume poate elimina complet "shumaher-ii" cum ii numesti, dar cred sincer ca un stat responsabil cu sisteme functionale poate reduce drastic numarul acestora.

        altfel, dupa seria de balotesti, colectiv, caracal, + multe altele, cinic vorbind cu "putini morti"/incident, asteptam linistiti sa vedem ... cand si unde vine urmatorul dezastru?
      • +5 (7 voturi)    
        ce ucide? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:46)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

        Nu viteza ucide, ci prostia. Iar la prostie poti incadra multe, inclusiv nestiinta, teribilism, oboseala etc.

        Crezi ca daca intra tirul pe contrasens si facea frontal, ambele mergand cu viteaza legala, nu murea nimeni? Multa logica. Scarba mi-e de astia cu sloganul asta, in general soferii de duminica.
    • 0 (0 voturi)    
      Dar cum se poate? (Duminică, 6 octombrie 2019, 22:55)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Tocmai m-am intors din TB.
      Dupa Cernavoda, soferul autocarului ne-a spus ca TREBUIE sa faca minim 30 de minute pauza la popas, ca asa cere diagrama.
      Si nu a fost un drum lung, veneam doar de la Varna!
      Tahograful nu este obligatoriu?!
      Suntem totusi in 2019, nu se mai aplica "las'ca merge si asa!" de acum 10-15 ani!
  • +25 (45 voturi)    
    Sa ne spuna guvernul Dancila de ce (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 9:06)

    florinos [utilizator]

    Sa ne spuna guvernul Dancila de ce refuza banii de la UE pentru Autostrazi. Oameni nevinovati mor pentru ca PSD vrea sa cheltuiasca banii prin PNDL, o gaselnita a lui Valcov pentru a-i imbogati pe alesii locali.
    • +4 (32 voturi)    
      cu banii de pe catredrala si palatul parlamentului (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:40)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      avea toata Romania autostrazi...
      Asa are doar popi si politicieni hoti si corupti.

      Dumnezeu sa-i odihneasca pe nevinovatii accidentului !!!
  • -5 (37 voturi)    
    Parapeti Separatori (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 9:43)

    AK-47 [utilizator]

    Puneti, dracului, parapeti separatori intre sensurile de mers pe toate soselele patriei !! Macar atat.

    Ca pana construiti voi autostrazi mai dureaza inca 30 ani, dar parapetii astia ii puteti monta in 1-2 ani in toata tara.

    Un astfel de parapet separator nu ar fi lasat TIR-ul ala sa intre pe contrasens si sa ia viata a 10 oameni !!

    PS: pt restul, IESITI LA VOT !!
    • +12 (32 voturi)    
      Si pe unde mai depasesti tractorul ? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:02)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      Si pe unde mai depasesti tractorul ? Care merge cu maxim 15 km/h ?
      Dar caruta? Care merge cu 10 km/h ?
      • -9 (21 voturi)    
        Prin rau (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:37)

        cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Pe acolo il depasesti.
      • +9 (15 voturi)    
        jumatate (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:35)

        Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        are jumatatea de dreptate. Pe acolo pe unde e linie dubla continua ar putea pune. Nu stiu daca e cazul accidentului asta, dar s-ar putea pune pe anumite portiuni. Sigur, e aberant sa pui peste tot
      • -2 (12 voturi)    
        Tractorul / caruta sa (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 13:12)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        fie obligate sa traga pe dreapta cand este un alt vehicul in spatele lui. Dupa care tractorul intra din nou pe drum inca 500 de m si iar trage pe dreapta daca este alt autovehicul in spate s.a.m.d.
        • -5 (9 voturi)    
          In sant (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:23)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Dupa cum spuneam.
          • +3 (5 voturi)    
            Nu in sant. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:04)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

            Tragi pe dreapta la limita spatiului liber, chiar daca cel din spate nu reuseste sa te depaseasca (situatii rare)
            Daca cel din spate opreste si el si nu reuseste sa te depaseasca atunci tractoristul are dreptul sa iasa din nou in drum si sa mearga inca 500 de metri s.a.m.d. (sau inca 100 de metri -astea sunt detalii).
            • 0 (2 voturi)    
              lol (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:55)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Care spatiu liber?
              Daca dau peste un tir cand ma duc la munte? Mai rau, daca i se strica tiru'?
              Daca-si parcheaza Ion masina aiurea si nu incap printre el si parapet?
              Ambulantele, pompierii, politia...la fel asteapta in spatele tractorului pana spatiul permite depasirea?
              • +2 (2 voturi)    
                E gresit ce spui (Duminică, 6 octombrie 2019, 14:33)

                Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                Acolo unde nu e Spatiu Liber de Permitere a Depasirii nu se pun parapete. Si viteza Legala la TIR-uri e Micsorata Corespunzator la 50 km /ora.
                Daca ma iei cu ,,munti, curbe si tecatori " nu ajungem nicaieri.
                Ca sa pui parapet la un DN trebuie sa fie Spatiu Suficient Pentru ca un Tractor tras pe dreapta sa permita trecerea Politiei, Salvarii sau Pompierilor (care nu au masini atat de late ca TIR-urile, basculantele etc).
                La locul Accidentului Drumul DN 2A, intre Urziceni si Slobozia, este drept, in plina campie de ses, si e loc destul pentru un tractor sa traga pe dreapta daca pui parapet, si sa aiba loc sa treaca de tractor orice autovehicul.
        • +3 (5 voturi)    
          da da da (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:51)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Asta spune legea si acum, ref vehiculele lente, cand se formeaza coloana. Asta include si soferii de duminica, care merg ca ochiul mortului mult sub viteza legala, eventual si pe 2 benzi. Trage dracu' pe drepta daca nu esti in stare sa mergi nici macar cu viteza legala si e coloana in spate. Daca le zici ceva, incep cu "unde te grabesti" sau viteaza ucide".

          Singurii pe care i-am vazut sa traga dreapta cat mai mult si sa te ajute sa-i depasesti, sunt unii tiristi, eventual mai incarcati

          Carutele NU ar trebui sa existe pe sosele. In special drumuri europene si nationale.
      • 0 (2 voturi)    
        are voie sa mearga tractorul si alte utilaje agricole pe dn-uri? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:05)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        gura mare si bocitul, nimic nu se poate, totul e rau, of coutse este un alt vinovat decat noi!
    • +4 (20 voturi)    
      Si cum depasesti dacă desparti sensurile? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:21)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      Dacă ai o banda de dus și una de întors iar pe mijlocul drumului tragi un zid de parapeti, cum depasesti?
      • +4 (6 voturi)    
        Ca sa depasesti inseamna (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:54)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        ca cel din fata merge mai incet decat Viteza Legala
        Sa zicem Vit Maxima Admisa (-5 km /h).
        Daca se merge sub aceasta viteza mai mult de 500 de metri trebuie sa te oblige Legea sa tragi pe dreapta pana esti depasit de cei care sunt imediat in spatele tau.
        Se poate controla cu politisti in civil in masini civile si care vad pe aparate distantele, fac poze cu peisajul (pentru a fotografia punctul de start si de final pentru amenda).
        Daca un tractorist dupa 500 de metri de la intrarea in drum nu trage pe dreapta (cu vehicul imediat in spate) trebuie amendat. (la fel cu carute).
        La Accidentul din Ialomita Viteza Maxima la TIR-uri e de 80 de km / ora .
        (Cap de TIR + Remorca= - 10km /ora din 90 km /ora)
        Adica la contra-sens te face praf.
    • +9 (21 voturi)    
      Buna idee (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:23)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      Si dupa aceea mergi zeci de km cu 20km/h in spatele unui tractor. Parapetii ar avea poate sens in curbe periculoase, fara vizibilitate, dar sa-i pui pe drum drept ca acolo unde a avut loc accidentul, e pura prostie. Ah, daca ar fi fost doua benzi pe sens, da.
      Si a-propos, nici mama parapetului nu oprea colosul ala, mai ales daca era si incarcat.
      • +5 (11 voturi)    
        Ba il opreste. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 13:18)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Un parapet de beton armat si ingropat la 1 m in pamant respinge tirul piezis, chiar daca e incarcat.
        Mai important, lovirea cu parapetul trezeste soferul care va trage instinctiv volan -dreapta.
        • 0 (6 voturi)    
          Si tragand dreapta (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:24)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          In timpul impactului, va crea conditiile optime pentru deversarea incarcaturii peste masinile care circula pe sensul opus. Lazi cu bere, busteni, etc.

          Nu e mai simplu sa educi soferii decat sa pui parapeti? Si sa aplici legile deja existente?!?
        • +1 (5 voturi)    
          beton armat, ingropat la 1 metru? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 21:09)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Ai de gand sa faci asa ceva pe un DN cu o banda pe sens? dublezi valoarea drumului...
          • +2 (2 voturi)    
            Am spus 1 metru (Duminică, 6 octombrie 2019, 14:59)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            ,,acoperitor". Exista Standarde de Constructie pentru parapete de sosele si probabil ca sunt suficienti 40 cm, 60 de cm sau 80 de cm adncime.
            Sa zicem ca se baga doar 50 de cm sub asfalt si inalt de 1m peste asfalt, si lat de 20 de cm.
            Pai avem acum un zid armat turnat monolit cu turnare continua (ieftina)
            Se baga intai o masina de decopertat asfalt care merge (ieftin) de-a lungul soselei si scoate asfaltul pe numai 25 cm latime.
            Daca e beton (subtire) dedesupt se taie betonul (intr-o prima varianta) pe 20 de cm latime.
            In a doua varianta (beton gros) se dau gauri in beton din 2 in 2 metri si se baga stalpi de sustinere din otel sau beton cu diametrul de 20 de cm pana la adancimea de cam 1 metru. Asta ca sa eviti sa mai spargi tot betonul, mai ales daca acesta este gros.
    • +12 (16 voturi)    
      mai bine facem autostrazi (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:29)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      daca pui parapeti separatori trebuie sa largesti drumul. daca tot il largesti, faci doua benzi.. rigole noi.. mai bine faci autostrada si gata!..

      in treacat fie spus, DN2A merge paralel cu calea ferata Urziceni > Slobozia. poate ca CFR si autoritatile locale ar putea colabora mai bine cu firmele private ca sa ofere curse de tren la orele potrivite, sa nu mai moara oamenii pe sosele.
    • +5 (11 voturi)    
      s-o crezi tu (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 13:31)

      credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      daca a intrat cu 80 km in cuba,nici un parapet nu putea opri 40 to!
      dar,sunt f buni pt turisme,microbuze,ceva pana in 7 to!
      viteza si oboseala ucide,iar pe acest drum chiar se merge cu viteza pt ca drumul este perfect!
      • +1 (1 vot)    
        Adormitul la Volan (Luni, 7 octombrie 2019, 12:21)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

        nu se face in zone cu curbe.
        Adormitul la Volan se face pe sosele drepte, exact ca soseaua Urziceni- Slobozia unde a avut loc accidentul.

        In plus, daca insisti un parapet mai gros (de 30-chiar 40 de cm grosime in curbe) opreste un TIR care intra si sub un unghi de 30 % in el. La nevoie Parapetul va rupe axele rotilor si TIR-ul va trece peste .
        TIR-urile pe sosele ,,nu fac concurs" sa sara peste parapete,
        si nu au cum sa intre sub unghi de 90 de grade mergand pe sosea. Unchiul lovire pe sosele drepte este de obicei de 1- 5 grade si cam maxim 10 grade.
    • -2 (2 voturi)    
      Nu se pot pune parapeti (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 19:41)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

      acolo unde este doar o banda pe sens , doar unde sunt 2 benzi pe sens.
  • +22 (30 voturi)    
    Romania locul 1 in Europa la ceva... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:14)

    Coresponedntu [utilizator]

    La numarul de morti pe sosele si la numarul de cocalari in trafic si de oameni speciali, grabiti , suntem pe primul loc in Europa.....Motivele? Lipsesc educatia rutiera, carnetele sunt obtinute prin coruptie de analfabeti functionali, si mai ales, lipsesc pedepsele , limitarea vitezei (in Occident si 20 km/h in orase, pe stradute si 120 km/h pe autostrada).. in alte tari normale la viteze excesive , pe langa dosar penal , amenda ajunge si la 50 000 franci (Elvetia), in plus, se confisca autoturismul (se considera arma cu care se intentioneaza a se comite o crima)... Amenzile trebuie sa fie proportionale cu veniturile obtinute (alt exemplu din Elvetia).... ca sa nu mai spunem ca in prezent multi romanii vad autostrazile nu ca pe o necesitate, ci ca pe un mijloc de a goni si mai tare decat calca acum acceleratia pe drumurile judetene cu hartoape ... Romanului deageaba ii oferi autostrazi ca tot este spaima soselelor, am ajuns de pomina in toata Europa dupa numarul de accidente provocate... Solutia, pe langa autostrazi construite in tara , sta in investitii in EDUCATIE (inclusiv rutiera) si AMENZI URIASE si LIMITAREA VITEZEI... pana atunci vom tine in continuare rubrica Breaking News la toate telejurnalele din Europa...
    • +4 (14 voturi)    
      amenzile sunt uriase (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 13:13)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      cel putin cele pentru viteza sunt si de 4 ori mai mari decat in Germania. Daca raportam amenzile si la veniturile romanesti iti dai seama ca nu mai au unde sa creasca. 60kmh peste limita legala te costa la noi intre 3000 si 7250 lei, adica doua salarii medii nete pe economie. In Germania e 440 Euro amenda pentru 60kmh+ la un salariu mediu net de 2300 Euro. Nu mai vorbesc de infrastructura si de faptul ca au portiuni de autostrada fara limita de viteza. Stiu ca innebunesti citind fara limita de viteza, dar asta e realitatea. Din pacate nici cu cifre nu ma poti contrazice, ca ti le-am postat mai sus. Tot ce poti sa faci e sa le verifici si sa iti dai seama ca in Romania esti jupuit de viu.
      • +1 (5 voturi)    
        ok (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:01)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Si cate amezi dau politistii romani si cate politistii germani?

        Poate sa fie amenda in Romanistan si 50.000 de lei, daca sansele sa primesti amenda sunt egale cu zero tot degeaba! Rezultatele le vezi aici si in statistici!
      • 0 (6 voturi)    
        Ba au cum sa creasca (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:26)

        cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Anularea permisului si obligatia sa sustina examenele de la zero. Adica pentru un sofer de camion cu remorca sa inceapa cu categoria B, apoi B cu remorca, etc. Hai ca intr-un an le da pe toate, complet, cu teoria.
      • 0 (0 voturi)    
        Germania e cay singular (Duminică, 6 octombrie 2019, 12:02)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        amenzile in Romania sunt mici si chiar si asa nu se aplica , controalele la viteza sunt sporadice, ca si inexistente.... in Elvetia, Mario Iorgulescu ramanea de mult fara Aston Martin, i se confisca de mult arma crimei, la prima depasire cu 70 km pe ora mai mult decat viteza maxima de 120 km pe ora pe autostrada... ce sunt 190 km pe ora penrtru unul ca Mario Iorgulescu, un mizilic, de cate ori nu a depasit o pana a omorat un om nevinovat... ramanea de mul fara masina... tot in Elvetia, iti spun pentru ca locuiesc in aceasta tara, amenda sa zicem pentru un salariu putin mai mult decat mediu, ajunge la 190 km pe ora la 50 000 euro (franci)...
    • +1 (1 vot)    
      Mulțumesc (Duminică, 6 octombrie 2019, 3:55)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Bine punctat nota ta !
      Nimeni nu recunoaște ca majoritatea șoferilor din țara noastră deșteaptă sunt ne educați in trafic , nu respecta legile și mai trag și la măsea , mai cu telefonul inteligent sau o pițipoanca șamd ...
      Pot face cele m-a grozave autostrăzi , in condițiile de mai sus , accidentele mortale vor continua...
      Educația și respectarea legii !
      Unde trăiesc sunt autostrăzi super , accidente mortale sunt și aici dar dacă ești smeker și te dai vioi cumpiciorulnpe accelerației ... te costa tare:
      Amenda grasa, pana la un salariu pe săptămâna
      Urmează suspendarea carnetului pene perioada sau dacă este grav , pentru todeauna
      Apoi... asigurarea se dublează sau refuza sa te mai asigure..
      Și dacă ești înrăit ...poate și cate luni acolo unde este pretenul nostru iubit , fostul mare conducator Psd ist...

      Deci mai abandonați idea ca autostrăzile sunt vinovate de accidentele din Romanika !
  • +2 (22 voturi)    
    lipsa autostrazilor (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:40)

    Kosmos [utilizator]

    Va duce la tragedii uriase.. ganditi va ca cei decedati au familii rude.
    Asta este situatia unei tari profund corupte unde se permisul cu spaga si nu s-a facut nimic in 30 de ani. Mare parte e vina PSD ului
    • +2 (10 voturi)    
      Ai vazut cum merg romanii pe autostrazi ??? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 13:49)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Ai vazut cum merg romanii pe autostrazi ??? Lasa ca e mai bine fara ele.

      Exemplu: Vara pe A2 sunt sute de accidente si zeci de morti.
  • +13 (19 voturi)    
    Multumim organelor (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 10:43)

    rsbl [utilizator]

    Multumim pentru aceste intamplari zilnice celor de la RAR care nu controleaza soferii profesionisti, POLITISTILOR RUTIERI care ne indeamna la toleranta si inchid ochii la toate incalcarile legii, a JURISTILOR din Politie care nu se prezinta sa apere amenzile in instanta si JUDECATORILOR care le anuleaza.
  • +19 (19 voturi)    
    Lipsa de interes a Politiei Romane (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 11:02)

    Frankie [utilizator]

    Politia Romana nu-si da interesul pentru siguranta traficului rutier din Romania. Sunt mii de km de drumuri fara marcaje, semne rutiere, pline de gropi periculoase etc.

    Pentru politia romana conteaza sa treaca luna si sa le intre banii pe card dar si pensia incepand cu varsta de 40 de ani.
  • +12 (20 voturi)    
    breaking news (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 11:24)

    reddogs [utilizator]

    Aceste microbuze sunt niste cosciuge pe roti.
    Drumurile proaste, neam-prostia la volan, starea precara a infrastructurii de cale ferata (care ar fi oferit o alternativa sigura pentru navetisti) nu fac decat sa agraveze situatia,
    Dar in primul rand ar trebui interzis transportul de calatori cu microbuze in care oamenii sunt inghesuiti ca sardelele.
    Intr-o tara in care toti sunt corupti deci nu exista coruptie (ca sa citez un clasic in viata) acest lucru nu se va intampla niciodata,
    Iar oamenii vor continua sa moara si mass-media sa ne rupa cu breaking-news-urile...
    • +12 (14 voturi)    
      Corect spus (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:18)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui reddogs

      Să nu se uite că tot în Ialomița a avut loc cel mai tragic accident postrevoluționar, cu 17 morți, tot cu un microbuz și tot pe DN2A. Atunci a părasit șoseaua și s-a lovit de pomi, s-a răsturnat. Ocupanții erau femei de la o firmă de confecții.
      La fel, să nu uităm că astfel de microbuze aduc la muncă persoane aflate la mare distanță fiindcă salariile mici oferite nu tenteaza pe cei din orașe. E cazul celor de la Mega Image în cazul acestui accident, dar fenomenul e larg răspândit.
  • +15 (17 voturi)    
    Cate ore a condus soferul de tir? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 11:49)

    Alui [utilizator]

    De unde venea la ora aia? Aici e problema. Reglementarile Europene interzic ca soferii de tir/autobuz sa conduca mai mult de 8 ore din 24 tocmai ca sa evite asemenea nenorociri. Cand o sa aplicam si noi normele respective?
    • +9 (9 voturi)    
      peste un program .... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:25)

      gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      cu ani in urma , in Franta, un sofer roman care condusese 20 ore a intrat intr-un parapet si a murit pe loc. spuneti-le patronilor sa nu mai foloseasca soferii magneti & etc ...
    • +8 (10 voturi)    
      Grapini (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:43)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      V-aduceți aminte ce mândră era europarlamentara noastră că luptă pentru rutierii români, pentru drepturile lor in Europa? Printre altele, lor să nu li se aplice programul de 8 ore, sa nu circule in weekend, să facă pauze după anumite ore de condus etc.
  • 0 (22 voturi)    
    Caut avocat curajos... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:03)

    dandra [utilizator]

    ...cu care sa dau in judecata PSD ul pentru aceste crime.
    30 de ani de cand mor mai multi romani pe strazi decat straini in conflicte armate.
    30 de ani de cand guvernarea PSD a papat banii de infrastructura si nu au facut drumurile noastre mai sigur.
    De ce nu au drumurile nationale parapete pe mijlocul strazii?
    De ce PSD, de ce?
    Cate accidente rutiere au fost anul acesta? de cate ori s-a activat codul rosu de interventie?
    De ce suntem pe primul loc la decese pe strazi in Europa?
    Chiar nu se vede ca aceste tragedii au legaturi politice?
    Sa dam in judecata PSD ul pentru toate aceste crime, pentru omor prin imprudenta, uneori pentru crime cu premeditare pentru ca au furat tot, au furat tot si nu a mai ramas nimic pentru autostrazi si siguranta strazilor.
    Da, sunt vinovati si merita sa faca puscarie toti politicienii din psd, vechi si noi.
    • 0 (10 voturi)    
      OK, am inteles ca ai luat plasa cu FSN-ul (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 12:54)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Dar cine te-a pus sa ii votezi in continuare?

      PS: Este o intrebare retorica, o metafora. Nu TU ca persoana ci majoritatea oamenilor. Nu uita: PSD-ul a fost votat de majoritatea democratica. Semnul cel mai clar ca romanul ori e multumit ori e masochist. De "prost" nu discutam aici pentru ca nu taiem firul in patru pe ceva ce este cert.
  • +1 (1 vot)    
    hotii raspund cand sunt prinsi pentru fapta lor (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 19:28)

    ladybug [utilizator]

    singurii care nu raspund sunt politicienii care au in maini soarta a milioane de oameni si pot prin deciziile pe care le iau sa distruga un popor. CCR i-a facut imuni si atunci ne mai miram ca nu avem autostrazi, cai ferate, spitale, scoli si criminali si violatori eliberati din inchisori? Atata timp cat ei pot face orice fara sa dea socoteala nu trebuie sa ne mai miram de ce merge aceasta tara din rau in mai rau.
  • +4 (4 voturi)    
    Bietii oameni, (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 19:44)

    Alexa.99. [utilizator]

    au plecat la serviciu si au ajuns la morga sau prin spital. Zici ca ai in fata o zi intreaga din tot restul vietii si intr-o fractiune de secunda nu mai ai nimic.
  • -1 (7 voturi)    
    politicienii care se urca pe cadrave (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:08)

    Alunec [utilizator]

    Drumul e de vina bai postacilor pentru accident? Vreti autostrada intre Slobozia si Urziceni? Stiti macar cum arata drumul? Werner iar se urca pe cadrave...Asa va ramane in istorie. Presedintele profitor de cadrave.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version