VIDEO Victor Ponta: Dan Sova nu mai este purtator de cuvant al PSD si este trimis la Washington pentru a se documenta pe problema Holocaustului

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 martie 2012, 13:23 Actualitate | Politic

Senatorul Dan Sova nu mai este deocamdata purtator de cuvant al PSD si este trimis in perioada urmatoare la Washington, pentru a se documenta pe problema Holocaustului, a anuntat miercuri presedintele PSD, Victor Ponta, la Palatul Parlamentului, dupa ce Sova a facut la un post tv o serie de declaratii pe marginea carora partidul si-a cerut ulterior scuze.

"A facut o mare gafa. Am exprimat punctul de vedere al PSD, care este in totala contradictie cu ceea ce a zis Dan Sova si mi-am cerut scuze in numele PSD si el si-a cerut scuze. Si cred ca trebuie sa plateasca pentru gafa pe care a facut-o. L-am anuntat de azi ca nu mai activeaza ca purtator de cuvant al PSD pana nu pleaca la Muzeul Holocaustului de la Washington, sa vada cu ochii lui ceea ce am vazut si eu si ce s-a intamplat in Romania cu evreii care au fost omorati si in Romania si in Transnistria, si mai departe. Si dupa ce se intoarce sunt convins ca putem intelege cu totii ca sunt evenimente istorice pe care trebuie sa le cunoastem si sa le recunoastem. In rest, singura scuza pe care o are este ca nu a avut niciun fel de intentie, pur si simplu a dat un raspuns stupid la o intrebare si cred ca deja plateste pentru asta", a declarat Victor Ponta, potrivit Agerpres.

El a mentionat ca Dan Sova va pleca imediat ce isi va lua viza pentru SUA.

Romani CRISS si Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului in Romania au depus miercuri plangere penala impotriva senatorului Dan Sova, pentru afirmatiile acestuia cu privire la Holocaust. In plangerea penala, depusa la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, se sustine ca a fost incalcat articolul 6 din OUG 31/2002 privind interzicerea negarii Holocaustului, care se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi.



"Datele istorice arata ca la Iasi au fost omorati 24 de cetateni romani de origine evreiasca de soldatii din armata germana (...) Nu au participat soldati romani. Este un lucru lamurit istoric", a declarat senatorul si purtatorul de cuvant PSD, Dan Sova, intr-o emisiune TV.

Fata de declaratiile lui Dan Sova si-a exprimat "profundul dezacord" si "indignarea" Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania. Institutul l-a acuzat pe Sova ca neaga Holocaustul si ca declaratiile sale incalca legea.

De cealalta parte, Dan Sova a spus ca regreta daca afirmatiile sale "au fost gresit intelese" si ca "pogromul de la Iasi si politica anti-evreiasca a regimului Antonescu sunt fapte incontestabile, pe care in mod evident nu le poate nega nimeni".

Contactat de HotNews.ro, liderul PSD Victor Ponta a declarat ca "a fost o exprimare gresita si [n.r. Dan Sova] si-a cerut scuze. Nu a avut nicio intentie, sa-si asume raspunderea si pe viitor sa invete aceasta lectie".

Citeste si: Profesorul Michael Shafir despre declaratiile lui Dan Sova referitoare la Holocaustul evreilor din Romania: "PSD are datoria sa se distanteze explicit de spusele domnului Sova. Nu ajunge sa fie demis"

Dan Sova a fost purtator de cuvant al PSD doar 10 zile

Dan Sova a fost numit purtator de cuvant al social-democratilor in 27 februarie, desemnarea sa fiind anuntata intr-o conferinta de presa de presedintele PSD Victor Ponta. Cu numai o zi inainte, Sova fusese acuzat de senatoarea PDL Mihaela Popa ca a amenintat-o in pauza unei emisiuni TV, spunandu-i  ca o va "calca in picioare". Victor Ponta a precizat atunci ca decizia numirii lui Dan Sova in functia de purtator de cuvant a fost luata dupa ce partidul a verificat acuzatiile aduse de senatoarea PDL.

"L-am numit astazi [n.r. pe Dan Sova] in functia de purtator de cuvant, dupa ce am verificat acuzatiile care au fost aduse ieri de catre o colega de la PDL. Probabil ca stiau ca urmeaza sa fie anuntat purtator de cuvant si s-a inscenat asa o mica poveste de presa. Sunt convins ca domnul Sova va putea sa reprezinte punctul de vedere al PSD foarte bine", a declarat atunci Victor Ponta.

Senatorea PDL Mihaela Popa l-a acuzat pe colegul ei social-democrat Dan Sova ca a amenintat-o in studiourile Realitatii TV, in pauza unei emisuni, ca o va "calca in picioare". Senatorul PSD a negat insa acuzatiile si a precizat ca i-a spus acesteia doar ca este "ridicola" si ca vine "in emisiune ca o floare blonda". Dupa emisiunea "Test de stres" moderata de Ionel Danca, Mihaela Popa a postat pe blogul ei un text in care spune ca Dan Sova s-a enervat in momentul in care l-a intrebat, in direct, cand a fost ultima oara in colegiul pe care il reprezinta.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
13909 vizualizari
  • +57 (61 voturi)    
    Pai astia sunt USL-istii (Miercuri, 7 martie 2012, 13:28)

    CalinM [utilizator]

    I-au luat jucaria si nu mai e purtator de cuvant. Problema e ca tot USL-ul incepand cu Ponta si Antonescu este o adunatura de indivizi de aceeasi teapa cu Dan Sova.
    • +55 (57 voturi)    
      Asa pedepse...sa tot iei! (Miercuri, 7 martie 2012, 14:12)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

      Sova s-a facut de ras, intr-un mod cat se poate de lamentabil, iar drept pedeapsa primeste gratuit un sejur in USA!
      Foarte "drastica" pedeapsa.
      Nimic de zis!
      • +17 (17 voturi)    
        Au bani daca-l trimit tocmai la washington (Miercuri, 7 martie 2012, 18:00)

        Ptr52 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Mai bine il trimiteau la Iarusalim, la Yad Vashem. Avea si ce invata si ce vedea.
        Dar nu cred ca ar fi primit viza de la Israel.
        Afirmatiile d.lui despre pogromul de la Iasi il descalifica TOTAL. Si ca Jurist (membru in comisia juridica a senatului) si ca persoana publica - senator. Cred ca cel mai bine at fi sa-si dea demisia din toate functiile publice si sa se ocupe de casa de avocatura sova si ...etc
        • +13 (13 voturi)    
          sova (Miercuri, 7 martie 2012, 20:18)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Ptr52

          Intrebarea este in ce era el calificat ca sa se descalifice?Un impostor catarat pe umerii mamei sale.Aceasta dovedeste ca a trecut prin liceu si facultate ca rata prin apa.daca tacea filozof ramanea.Dar cum sa taca sireacul daca don Ponta la pus purtator de prostii?Aceasta e generatia tanara de politicieni a PSD? Vai mama lor!
    • +4 (4 voturi)    
      O sa-i jigneasca si pe arabi... (Joi, 8 martie 2012, 9:31)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

      .. poate se lasa si cu o excursie in Dubai! Apropo, plimbarile astea sunt pe banii Parlamentului, nu-i asa, adica pe banii nostri! Pa-i de ce sa-i plateasca parintii educatia, cand o poate face la locul de munca?
  • +42 (42 voturi)    
    Lovit napraznic de proprii gargauni. (Miercuri, 7 martie 2012, 13:40)

    zet [utilizator]

    Sova ala este nimic altceva decat un sfertodoct. Doar doua chestiuni: "rocada" dintre geoana si corlatean, cu postul preluat in final de ... Blaga, si infinita gogomanie spusa despre holocaustul romanesc, de te intrebi omul asta de unde se documenteaza cand vorbeste pe gura, din Romania Mare?
  • +20 (24 voturi)    
    da (Miercuri, 7 martie 2012, 13:45)

    PaulR [utilizator]

    O decizie inteleapta.
    • -21 (37 voturi)    
      Intrebare pt. Hotnews (Miercuri, 7 martie 2012, 14:16)

      ealexs [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      De ce FIX acest articol perminte comentariu doar pe baza de login ?
      (nu pt. Hotnews) De ce orice politician poate sa fure poate sa faca ce vrea si o incurca instant pt. o "afirmatie neportivita" facuta la adresa evreilor ?

      sunt curios daca ma publicati
      • +17 (23 voturi)    
        pai conform legii... (Miercuri, 7 martie 2012, 14:46)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui ealexs

        ar trebui sa faca si vreo 5 ani de mititica...

        cat de oportuna este o asemenea lege nu discut, dar este lege. Ca ar fi corect ori sa fie una si pentru cei care neaga public crimele comunismului sau sa nu fie nici una, este alta discutie.
    • +33 (35 voturi)    
      La care din decizii te referi? (Miercuri, 7 martie 2012, 14:16)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      Ca sunt, de fapt, doua.
      Una ca Ponta l-a demis
      Alta ca il trimite in USA sa "invete"
      De parca in Romania n-ar avea unde sa invete ce inseamna Holocaust. Era suficient sa-l inchida in biblioteca Academiei Romane si sa arunce cheia, macar pt vreo 6 luni, si mai mult ca sigur ca Sova ar fi avut de unde sa invete putina istorie.
      Dar asa, e trimis in SUA.
      Ma mir ca nu-i ofera si o bursa de studii pe la vreo universitate americana!
      Sa invete omul, nu-i asa?)))
      • +19 (19 voturi)    
        Nu poate in Romania! (Miercuri, 7 martie 2012, 15:56)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Aici nu are loc de Basescu!
        Si apoi... ii cam pute romanul!
        Nasul lui fin nu poate decat Washington! Oare se duce tot la piata aia la care a fost so tontul ultima data? Nu am auzit de intalniri importante! Seamana cu onorificul ilici; si ala statea la usa lui Bush, sa ca nu intre... curentul!
    • +22 (26 voturi)    
      Lovituri (Miercuri, 7 martie 2012, 14:54)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      Iata ca trebuie sa recunosc, chiar a luat o decizie inteleapta si in general pare ca s-a maturizat. Vizita in state a produs un efect pozitiv.

      Daca tot asa va continua, o sa-mi lipseasca o parte din gafele lui infantile. Totusi mai avem o speranta de amuzament in Crin Antonescu. Daca si pe asta il cheama in state, ar trebui sa protestam. Umorul romanesc n-ar suporta lovituri atit de grave, si tocmai de la aliatii nostri americani.
  • +32 (34 voturi)    
    sova asta credea ca daca este purtator de vorbe... (Miercuri, 7 martie 2012, 13:47)

    popcorn monta [utilizator]

    poate sa zica orice...degeaba merge la washington, daca el crede ca holocaustul este un basm de ispirescu...
  • +36 (40 voturi)    
    mai lasati circul (Miercuri, 7 martie 2012, 13:51)

    oilman [utilizator]

    Ma intreb pe banii cui a fost asta trimis in DC. Avea tot timpul 'sa se documenteze' legat de Holocaust inainte de a scuipa timpeniile de acum citeva zile. Sova trebuie pur si simplu sa dispara, nu sa se plimbe pe banii contribuabilului.
  • +27 (33 voturi)    
    Bingo (Miercuri, 7 martie 2012, 13:54)

    Berzelius [utilizator]

    Dai o duma si primesti bilet spre Washington. Nu-i rau deloc!

    Pe de alta parte, io stiam ca holocaustul s-a petrecut in Europa...
    • +7 (25 voturi)    
      pareri (Miercuri, 7 martie 2012, 14:51)

      nera [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      Nu s-a petrecut... iar la Washington a fost trimis sa studieze exterminarea a 4,5 milioane de amerindieni de pe teritoriul U.S.A., exterminarea altor milioane de afroamericani sclavi si pagubele colaterale din Corea, Vietnam, Irak, Afganistan, Yugoslavia,Siria, Egipt, Liban, Palestina, victimele de la Hiroshima si Nagasaki,etc. Nu radeti! Din aceste studii Sova va trage concluzii privitoare la cum trebuie sa gandeasca si sa vorbeasca o adevarata coada de topor, demna de USL.
      Sa vedem daca ma cenzurati!
      • -3 (13 voturi)    
        cine ar putea (Miercuri, 7 martie 2012, 17:05)

        bec [utilizator] i-a raspuns lui nera

        cenzura un delir comunist robust ca al matale?
        Esti un caz clinic deja, obiect de studiu pentru multi interesati.
        Asa o insiruire patologica de minciuni spusa pe asa un ton urlator nu vezi in fiecare zi.
        Iar de ras, intr-adevar, io nu rad, pebtru ca nu sint frizer si mai am si barba.
        • 0 (4 voturi)    
          ... (Miercuri, 7 martie 2012, 17:23)

          nera [utilizator] i-a raspuns lui bec

          q.e.d.
          • +2 (8 voturi)    
            ..... (Miercuri, 7 martie 2012, 22:18)

            bec [utilizator] i-a raspuns lui nera

            ramine cum am stabilit, delir criminal comunist, altfel, in termeni medicali se numeste schizofrenie paranoida.
            Boala identica cu a criminalului de la coafor.
            Ca sa vezi coincidenta.
      • -1 (1 vot)    
        esti tare! (Joi, 8 martie 2012, 10:47)

        unacare [utilizator] i-a raspuns lui nera

        Mi-a placut.
  • +27 (33 voturi)    
    puţină istorie (Miercuri, 7 martie 2012, 14:07)

    c_bogdan [utilizator]

    Dl. Şova a fost trimis la "re-educare". O astfel de mişcare aminteşte de vremurile bolşevice şi de începuturile comunismului în România.

    Ani despre care a scris Prof. Tismăneanu - unul din puţinii care au avut umilinţa de a recunoaşte greşelile făcute contra românilor de evrei de unii ca
    Chişinevschi Iosif, Ana Pauker, Stefan Koller şi Itic Averbac, torţionarii de închisorile Aiud şi Piteşti, Dulbergher Mihai, Ghizela Vass, Leonte Răutu şi mulţi mulţi alţii care au adus şi condus teroarea roşie în România.

    Şi nu numai, pentru că de pildă Genrikh Yagoda a fost unul din cei mai monstruoşi torţionari ai NKVD-ului în timpul lui Stalin.
    Iar în Ucraina Lazar Kaganovich a coordonat Holodomorul, când au fost ucişi prin înfometare aproape 10 milioane de ucrainieni.

    Însă crimele acestora sunt totdeauna ocultate în discuţiile oficiale, încât doar etnicii români, polonezi, sau germanii creştini - catolici sau ortodocşi - sunt mereu torţionarii, iar evreii victimele.
    Ar trebui deci ca înainte să se isterizeze la orice ofensă, comentariu critic sau ironic, evreii să se uite cu smerenie în oglindă, să recunoască că şi ei au făcut un rău imens şi de neşters din memorie popoarelor din Centrul şi Estul Europei.
    • +7 (9 voturi)    
      Foarte de acord cu tine, Bogdane. (Miercuri, 7 martie 2012, 19:17)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui c_bogdan

      Si ti-as fi dat mai multe plusuri, dar nu se poate.
      Sincer, ii respect pe evrei... dar nu mai departe de punctul in care se considera ca fiind doar victime nu si calai. Ca orice natie au si ei otrepele lor.
    • +2 (6 voturi)    
      fara cuvint (Miercuri, 7 martie 2012, 20:42)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui c_bogdan

      Din pacate istoria a fost scrisa intotdeauna de catre victoriosi. Iar rusii au castigat in 1945, aruncand sub pres toata aceasta mizerie din Ucraina.
      In 1946 comunistii au preluat puterea in Romania, la randul lor facand ce au fost invatati sa faca.
      Dar inca nu gasesc un raspuns... este o coincidenta ca marii comunisti europeni (exceptam chinezii) au fost evrei?
    • +2 (4 voturi)    
      Absolvent al fac de istorie face asemenea gafe (Miercuri, 7 martie 2012, 22:54)

      Maria46 [utilizator] i-a raspuns lui c_bogdan

      CURRICULUM VITAE
      Nume
      DAN SOVA
      Grad didactic
      Conferenţiar universitar (Catedra de Drept Public)
      Studii
      �� LLM in Taxation, London School of Economics and Political Science - Master in Drept Fiscal, Marea Britanie (2007)
      �� Doctorat in Drept, Facultate de Drept, Universitatea Bucuresti – Titlul tezei: Fiscalitatea aplicabila societatilor comerciale (2005)
      �� École de Formation du Barreau de Paris - Barreau de Paris, Franta (1996)
      �� Facultatea de Istorie, Universitatea Bucuresti (2001)
      �� Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti (1995)
      Activitate didactică şi academică
      • Conferentiar Universitar Doctor, titular al cursurilor: Drept Financiar Public, an II; Drept Fiscal, an II; Drept Fiscal Comunitar, an IV, Drept Fiscal Aprofundat – Master Dreptul Afacerilor, Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti (2007 - prezent)
      • Lector Universitar Doctor, titular al cursurilor: Drept Financiar Public, an II, serie III; Drept Fiscal, an II, serie III; Drept Fiscal Comunitar, an IV, semestrul 2. Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti (2000 - 2006)
      • Asistent Universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti (1998 - 2000)
      • Preparator Universitar, Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti (1996 -1998)
      • Titular al seminarului Proceduri Fiscale, Institutul National al Magistraturii (2002 -2005)
      Alte activităţi
      • Practician certificat in reorganizare si lichidare juridica, Uniunea Nationala a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare din Romania (2001 - prezent)
      • Director, Revista Romana de Drept al Afacerilor, Editura Rosetti (2002 - 2006)
      • Avocat, Baroul Bucuresti (1995 - prezent)
      Organizaţii profesionale
      �� Membru INSOL Europe (2006)
      �� Membru al Uniunii Nationale a Practicienilor in Reorganizare si Lichidare Judiciara din Romania (2001 - prezent)
      �� Membru al Baroului Bucuresti (1995 - prezent)
      �� Membru al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania (1995 - prezent)
      �� Membru al Corpului Didactic al Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti (1996
      • +6 (6 voturi)    
        rezultatul? (Joi, 8 martie 2012, 5:26)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Maria46

        Impresionant dar fara rost.
        Daca ar fi acumulat si cunoastere de prin facultatile respective, cu siguranta ar fi fost un tanar politician independent si responsabil.
        Spune-mi cu cine te insotesti, ca sa'ti spun cine esti.
    • +2 (2 voturi)    
      Sova nu s-a referit decat (Joi, 8 martie 2012, 11:57)

      Gabi M [utilizator] i-a raspuns lui c_bogdan

      la holocaust iar Dv.scrieti ce s-a intamplat dupa cel de al doilea Razboi Mondial in tzarile centru est europene.In holocaust au murit 6,5 milioane de evrei si tigani.Acest fapt nu poate fi contestat de nimeni!Ce au facut dupa razboi unii dintre ei este altceva!
  • +27 (27 voturi)    
    wow (Miercuri, 7 martie 2012, 14:10)

    danzigk [utilizator]

    io ce ar trebui si unde ar trebui sa zic ceva ca sa ma trimita si pe mine la Washinton (si asa nu am mai avut concediu de o gramada de vreme) ?
  • +20 (20 voturi)    
    si....domnul Sova.... (Miercuri, 7 martie 2012, 14:28)

    un oarecare [utilizator]

    ...este trimis la cursuri ..pe propii bani nu?
  • -4 (28 voturi)    
    Mi-e teama... (Miercuri, 7 martie 2012, 14:30)

    Mioritza [utilizator]

    Cati dintre cei care posteaza aici stiu mare lucru despre Holocaust?Ar trebui sa introducem ca materie obligatorie in scoli "ore de Holocaust",inca din clasa 0 pregatitoare.Aceasta materie sa fie inclusa pe toata durata educatiei unui om.Lucrarile de doctorat sa aiba inclus obligatoriu si un capitol despre Holocaust.O idee buna ar fi, de exemplu,inainte de a obtine ceva in viata,orice:imprumut,salariul,un job,o avansare,casatorie,cumpararea unei case sau masini,etc.,sa fie obligatoriu trecerea unui test de cunostinte temeinice despre....Ati ghicit,Holocaust!
    In cazul acesta,accidente de tip Sova se vor rari si vor disparea,iar noi vom trai cu mult mai bine.Shalom!
    P.S.Nepublicarea comentariului imi va indica inca odata cine controleaza mass media si nu numai pe planeta Pamant.
    • +6 (12 voturi)    
      Teroarea trecuta sub tacere.... (Miercuri, 7 martie 2012, 14:46)

      MariutAdrian [anonim] i-a raspuns lui Mioritza

      Ani despre care a scris Prof. Tismăneanu - unul din puţinii care au avut umilinţa de a recunoaşte greşelile făcute contra românilor de evrei de unii ca
      Chişinevschi Iosif, Ana Pauker, Stefan Koller şi Itic Averbac, torţionarii de închisorile Aiud şi Piteşti, Dulbergher Mihai, Ghizela Vass, Leonte Răutu şi mulţi mulţi alţii care au adus şi condus teroarea roşie în România.

      Şi nu numai, pentru că de pildă Genrikh Yagoda a fost unul din cei mai monstruoşi torţionari ai NKVD-ului în timpul lui Stalin.
      Iar în Ucraina Lazar Kaganovich a coordonat Holodomorul, când au fost ucişi prin înfometare aproape 10 milioane de ucrainieni.

      Însă crimele acestora sunt totdeauna ocultate în discuţiile oficiale, încât doar etnicii români, polonezi, sau germanii creştini - catolici sau ortodocşi - sunt mereu torţionarii, iar evreii victimele.
      Ar trebui deci ca înainte să se isterizeze la orice ofensă, comentariu critic sau ironic, evreii să se uite cu smerenie în oglindă, să recunoască că şi ei au făcut un rău imens şi de neşters din memorie popoarelor din Centrul şi Estul Europei.
      • +6 (10 voturi)    
        Niste cuvinte (Miercuri, 7 martie 2012, 15:23)

        Esquire [utilizator] i-a raspuns lui MariutAdrian

        Confunzi în mod lamentabil acţiunile unor personaje, pe care le şi enumeri, cu politicile la nivel de genocide (deportări, pogromuri etc.) aplicate de Germania şi de alte state în ceea ce priveşte "problema evreiască". Referitor la genocidul din Ucraina, acesta a fost de asemenea o politică a statului sovietic, condus de dictatorul Stalin Giugaşvili, care era creştin şi chiar un fost seminarist. Torţionarii de care vorbeşti erau doar uneltele sale. Toate popoarele îşi au cozile lor de topor, indiferent de etnie sau religie, dar lucruruile trebuie privite şi analizate comparativ. În ceea ce îl priveşte pe domnişoru' Şova, ar fi bine să meargă la Tel-Aviv, nu la Washinton şi să dea pe la Zidul Plângerii, iar la întoarcere să viziteze Memorialul Durerii de la Sighet. Deocamdată nu poţi să ai decât pretenţii extrem de limitate de la cineva care a împuţinat voturile lui Geoană-Ţopăilă în urma renumărării pe care a cerut-o de la CC, a pierdut şefia Senatului, a depus 12 moţiuni simple şi de cenzură, dintre care nici una nu a trecut, şamd. Dar e băiat vesel; în declaraţia de avere de la Senat scrie că l-a înstrăinat , nici mai mult nici mai puţin, pe... HENRY COANDĂ pentru 110.000 Euro. Bun gheşeft,cu banii ăştia poate îl cumpără pe Aurel Vlaicu...
        • -2 (6 voturi)    
          Iosif Visarionovici (Miercuri, 7 martie 2012, 16:58)

          Cain [utilizator] i-a raspuns lui Esquire

          NB: Iosif Visarionovici Stalin nu era crestin, era anticrestin, ma rog, ateu sau cum s-ar zice azi "umanist', dar mama lui a fost evreica, asa ca dupa legile rabinice si el a fost evreu. A murit otravit cu walfarina pe care un alt evreu, Beria i-a pus-o in sticla cu apa minerala
          • -2 (4 voturi)    
            stalin evreu (Miercuri, 7 martie 2012, 18:04)

            bec [utilizator] i-a raspuns lui Cain

            hitler evreu, churchill evreu, roosevelt evreu, ma intreb cine nu era evreu.
            A, ceasca alias pingelica, asta nu era evreu, era un mare patriot dar evreii au pus ca sa mi-l omoare, pe l-apus de soare.
            Era sa-l uit pe idolul matale, codreanu, nici asta nu era evreu. Dar nici roman nu era, talal polonez pursinge si mama nemtoaica la fel.
    • +1 (7 voturi)    
      chiar daca (Miercuri, 7 martie 2012, 16:01)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Mioritza

      m-a nemultumit sova, comentariul tau este la fel de prost ca al lui, poate chiar mai rau, el gresind poate fara intentie, dar trebuie sa plateasca, tu insa, cu intentie incerci sa impui niste lucruri pe care oricine este liber sa le judece la libera apreciere...
      ba din contra, inca de la inceputul secolului se vorbeste de faptul ca evreii au avut un rol deosebit in exterminarea evreilor, ceea ce nu mira pe nimeni, tot ei fiind aceia care l-au vandut pe isus...
      ca printre uneltele cu care s-a facut exterminarea se afla si o parte a poporului roman, este o cu totul alta problema, dar asta nu insemana ca evreii nu au partea lor de vina...
    • +5 (9 voturi)    
      Excelenta idee (Miercuri, 7 martie 2012, 16:05)

      sadestwank [utilizator] i-a raspuns lui Mioritza

      Insa la ore ar trebui sa li se explice motivul pentru care evreii si-au lasat asa un frumos loc de buna-ziua in constiinta popoarelor cu care au coabitat. Sunt singurii care au cuvinte speciale numai ale lor precum antisemit sau pogrom in vocabularul tuturor tarilor. Trebuie explicat cum oameni obisnuiti iau furca in mana si devin criminali. Oare ce nivel de exasperare te aduce la o asemenea grozavie. Asta as vrea sa aflu.
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate! (Miercuri, 7 martie 2012, 18:19)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Mioritza

      In sfarsit un fan Ponta care are bun simt si pune punctul pe i. Mass media este strict controlata si mesajul tau duios a fost modificat in partile esentiale inainte de aparitie. Altfel ar fi provocat o crestere de 14% ptr PSD in sondajele din Teleorman.

      Problema este ca acesti baieti destepti, pe care ii recunosti dupa vorba dupa port (Banicioiu, Hotel Rin, Sova, Ponta) sunt o apa si un pamant. se cred buricul pamantului. Nu exista intrebare incomoda pentru tineretul multirateral educat la scoala Nastase&Co. Ei stiu totul, nimic nu ii sperie, au solutii, au valoare, au milioane de Euro. Si 24/24 lupta in mod dezinteresat pentru oamenii nevoiasi de la orase si sate. In mod normal ar merita 87% din viitorul parlament, Din fericire vor obtine (din cauza tiranului care fraudeaza cu galeata) doar vreo 37%.
    • +4 (4 voturi)    
      Sova este absolvent si al fac. de istorie (Miercuri, 7 martie 2012, 22:58)

      Maria46 [utilizator] i-a raspuns lui Mioritza

      Absolvent al facultatii de istorie din anul 2001 dl.Sova trebuia sa stie .Nu este permis sa faca asemenea gafe.
  • +4 (6 voturi)    
    Victor Ponta: Dan sova nu mai este ... (Miercuri, 7 martie 2012, 15:23)

    bratanpetru1326541397757 [utilizator]

    In sfarsit o decizie curajoasa . Domnul Ponta putea fi putin mai bland , spre exemplu : Il putea pune pe Dl Sova sa stea in prima banca din clasa pregatitoare , ca sa fie mai atent . S-au , sa stea in genunchi pe boabe de porumb in coltul clasei si cu mainile ridicate ...etc
    Per total o decizie corecta .Nu stiu de ce , dar ma gandeam ca PSD si de data aceasta vor face un " Lant " uman in jurul Dl. Sova . O nota si mai buna pentru Victor Ponta daca ar reveni acolo unde-i este locul , adica in Parlament .
  • +4 (6 voturi)    
    Sovaitul (Miercuri, 7 martie 2012, 15:55)

    Hard ball [utilizator]

    Putea sa asculte si el de maica-sa si sa mai puna mina pe carte. d-na Diculescu ar avea ceva de spus aici...:)
  • -4 (8 voturi)    
    Holocaust, Evolution = Facts! (Miercuri, 7 martie 2012, 16:27)

    cocosila [utilizator]

    pe cand pedepsirea la fel de prompta a negarii evolutionismului?
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 martie 2012, 17:40)

    cristian_2828 [utilizator]

    Pe banii cui la Washington.Sova s-a facut de ras, intr-un mod cat se poate de lamentabil, iar drept pedeapsa primeste gratuit un sejur in USA!Problema e ca tot USL-ul incepand cu Ponta si Antonescu este o adunatura de indivizi de aceeasi teapa cu Dan Sova.
  • -1 (3 voturi)    
    Talmud (Miercuri, 7 martie 2012, 18:59)

    dodo_cristian [utilizator]

    incercati sa cautati si sa vedeti cam ce se gaseste pe net despre Talmud-Cartea sfanta a evreilor.
    poate asa veti intelege la ce nivel se fac cartile si care le sunt intentiile...
    cu stima.
  • +4 (4 voturi)    
    sa puna mana pe carte (Miercuri, 7 martie 2012, 19:20)

    AlexAlecu [anonim]

    Putea sa asculte si el de maica-sa si sa mai puna mina pe carte
  • +5 (5 voturi)    
    Ginerica si Impertinica ... (Miercuri, 7 martie 2012, 19:25)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Ginerica si Impertinica ... prieteni la catarama pe banii publici !
  • -1 (1 vot)    
    vasiliudumitru48@yahoo.com (Joi, 8 martie 2012, 6:44)

    zy [utilizator]

    daca nu a invatat in doua facultati,acest lucru ,? cred cu tarie :sint doua variante:ari nu ,la interesat holocaustul,? ori are varianta ,domniei sale , prin al apara pe ION ANTONESCU.
    ,altfel acest lucru reiesa din comentariu de la televiziunea x . cred a doua varianta ,dar e treaba lui .
  • -1 (5 voturi)    
    Politicienii masoara cu doua masuri (Joi, 8 martie 2012, 8:06)

    Ana Armanca [utilizator]

    Dacă America nu ar fi condusă de cine este condusă, ar fi avut azi un muzeu al sclavagismului, nu al holocaustului evreiesc, pentru că pe teritoriul Statelor Unite nu s-a săvârşit nicio crimă, respectiv genocid evreiesc.
    Ar mai avea un muzeu al rasei galbene, genocidul săvârşit la Hiroshima şi Nagasaki au existat, la fel ca lagărele naziste.
    Ar avea şi un muzeu al indienilor exterminaţi şi ai căror urmaşi au ajuns prin nişte rezervaţii...
    Crimele naziste sunt depasite numeric de crimele bolşevico-comuniste. Dar despre holocaustul comunist nu se vorbeşte şi nimeni nu este pedepsit pentru el...
    Nu înţeleg de ce riscă Şova puşcărie pentru că a spus că la Iaşi nu a fost omorât nici un evreu.
    Dar dacă un evreu neagă holocaustul comunist, ce riscă? NIMIC.
    Pe Hotnews nici nu poţi face comentarii dacă nu eşti logat. Apare anunţul:"Acest articol permite comentarii doar de la utilizatorii logati in site.
    Pentru a adauga un comentariu, te rugam sa te loghezi." Anunţ care nu apare la alte articole, decât la cele referitoare la evrei!
    • +3 (3 voturi)    
      Exista o lege, (Joi, 8 martie 2012, 9:41)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      votata de Parlamentul roman contra celor care neaga Holocaustul. Culmea, Sova care este jurist n-o cunoaste! Cum si-o fi luat baiatul asta diplomele?
  • +3 (3 voturi)    
    interesanta "pedeapsa" (Joi, 8 martie 2012, 10:08)

    nahir [utilizator]

    inca 2 - 3 gafe de genul asta si maine - poimaine il vedem pe tov. sova ambasadorul Romaniei in Israel.
  • +2 (2 voturi)    
    Alt "destept" (Joi, 8 martie 2012, 12:05)

    Gabi M [utilizator]

    marca USL!Si a facut si facultatea de istorie si in plus se si vedea ministru al justitiei!Toti USLinosii au sustinut ca ce a spus este o gafa.Nu este o gafa ci o dovada enorma de prostie iar seful si prietenul lui,Ponta il rasplateste cu un sejur in SUA!Putea sa-l trimita in Polonia la Aushwitz(Osviecim) ca era mai aproape si nu costa atat!
  • +2 (2 voturi)    
    Ha, Ha, (Joi, 8 martie 2012, 22:20)

    Draky [utilizator]

    Ce pinguini!
    E pedepsit cu o vacanta in USA? Pai e ca si premiat!
    Pe Victoras cine-l premiaza?
  • 0 (0 voturi)    
    Sova (Luni, 12 martie 2012, 13:31)

    grigs1981 [utilizator]

    Victoras isi bate joc de noi !?!Pai nu-i ajunge internetul sa se documenteze in orice problema?Sau comunitatea evreiasca din Romania nu e de incredere?Mai bine sa-l trimita sa viziteze toate muzeele lagarelor,apoi Israelul si abia in final,peste vre-un an sa ajunga si la Muzeul Holocaustului din America...
  • 0 (0 voturi)    
    INCALIFICABIL (Luni, 16 iulie 2012, 13:30)

    romanica [utilizator]

    Rareori mi s-a intamplat sa vad atata impertinenta la o persoana ce se presupune titrata.
    Este de-o obraznicie, inganfare, ranjit ca si cum nu ar avea in dictionar suficiente cuvinte sa-si exprime gandurile si recurge la acest ranjet care ar explica o precare educatie.
    Probabil ca parintii lui au fost mult prea ocupati si nu au avut timp sa-si educe fiul.
    MIZERABILA atitudine, suburbana.
    Sova este rusinea tinerilor cu o oarecare scoala. Si apoi asocierea SOVA - PONTA este chiar potrivita


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version