Drumul presedintelui

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 23 aprilie 2015, 18:49 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Au trecut patru luni de la instalarea lui Klaus Iohannis la Cotroceni, insa prestatia presedintelui dezamageste de la o zi la alta. Presedintele pare complet depasit, exprima tardiv, slab si inconsistent pozitii pe teme esentiale sau tace adanc. Echipa de consilieri nu este nici azi completa in domenii cheie ca educatia, sanatatea, mediul de afaceri, semn al unei crizei de competente si de oameni calificati. S-a inconjurat, in schimb, de un grup de mediocritati sau de politicieni oportunisti, legati intre ei prin relatii obsucre de afaceri, amicitii.

Ei formeaza nucleul dur care-i influenteaza deciziile. Iohannis inca mai poate schimba aceasta realitate, daca nu intra in logica cetatii asediate.

Tot mai ingrijorator se manifesta insa incapacitatea presedintelui Iohannis de a intelege temele mari si mecanismele de functionare ale statului. L-ati urmarit in ultima conferinta de presa cum s-a fastacit si balbait cand Mircea Marian de la Evenimentul Zilei l-a intrebat pe baza carui articol din Constitutie a organizat consultarile de la Cotroceni?

N-a avut minima prezenta de spirit sa raspunda cel putin politic, sa spuna de exemplu ca a chemat partidele la consultari in baza aceluiasi articol care le-a permis, din 2003 incoace, fostilor presedinti sa procedeze la fel. Las la o parte ca era multa rea credinta si tendentiozitate in formularea intrebarii, insa s-a vazut din nou un presedinte nepregatit.

In treacat fie spus, cred ca lovitura bine tintita a venit, prin gura ziaristului de la EVZ, de la un expert al tainelor Constitutionale. Acesta nu putea fi decat Traian Basescu, care a umflat ulterior subiectul. Stia exact, ca un bun cunoscator al atributiilor prezidentiale, ca tema reprezinta o mica vulnerabilitate atunci cand seful statului cheama partidele la ordin si ca iti trebuie ceva dibacie politica sa te impui ca mediator intre partide. Insa nu mai conteaza de la cine a venit intrebarea - capcana, relevanta mi s-a parut descumpanirea totala a unui presedinte lipsit de reflexul de a verifica mereu baza legala a fiecarei actiuni pe care o face, de a cantari cu maxima atentie fiecare cuvant.

Acest mod urechist si superficial de a exercita functia s-a vazut ingrozitor de clar in mesajele contradictorii dedicate Congresului UDMR din 17 aprilie. Un prim text a fost sters de pe site-ul Administratiei Prezidentiale dupa cateva ore de la publicare, pentru a fi inlocuit cu altul mai scurt si bine periat de toate referintele geneorase la subicte delicate cum ar fi autonomia. Cine citeste cu atentie primul mesaj al presedintelui intelege amploarea gafelor comise acolo.

Gravitatea erorii rezulta chiar din viteza cu care Presedintia a decis sa faca textul nevazut dupa ce cateva site-uri au apucat sa-l preia integral iar unii sa-si exprime nedumerirea. Incompetenta prezidentiala pe teme delicate nu este un simplu moment jenant pentru noi toti, ci risca sa puna statul in situatii de inferioritate fata de alte state, scade prestigiul functiei, incurajeaza involuntar pozitii radicale in interiorul minoritatii maghiare. Radicalii vor tipa, pe buna dreptate, iata, insusi presedintele Romaniei admite ca exista "multe chestiuni ramase nerezolvate" si "subiecte sensibile", cum ar fi autonomia, in relatia cu minoritatea maghiara.

Sustinatorii lui Klaus Iohannis se fac foc si para cand Trian Basescu il acuza de coabitare nescrisa cu Victor Ponta, insa seful statului ofera destule exemple menite sa-i confirme teoriile fostului presedinte. Liviu Avram a explicat pe larg in ultimul sau editorial din ce motive lui Klaus Iohannis i se pot contabiliza "primele esecuri". Nu-i suficient sa intoarca la Parlament cateva legi, printre care legea finantarii partidelor, codul silvic, dar sa ramana impasibil in multe alte cazuri.

Nu mai departe de miercuri, Iohannis i-a primit, la Cotroceni, avand in stanga sa pe ministrul educatiei, Sorin Campeanu, pe reprezentantii Consiliului National al Rectorilor, o institutie profund anti-reformista. Acest Consiliu a salutat modificarile la legea invatamantului operate de Guvernul Ponta. Nu am auzit ca presedintele Iohannis sa fi exprimat un punct de vedere pe tema pasilor inapoi facuti in educatie dupa sau inaintea intrevederii.

In fine, am avut de la bun inceput convingerea - bazata pe informatii si intuitii - ca prima doamna va juca un rol tot mai important, ceea ce a avea sa admita public insusi Klaus Iohannis. (Celor ramasi in manipularea lui Traian Basescu cu "admirator de picioare" le recomand cu ocazia asta sa citeasca textul, era despre altceva. Intre timp se tot confirma). Am mai spus unor amici ca noua camarila, daca se va forma la Cotroceni, va cauta inainte de toate sa intre in gratiile primei doamne, nu a presedintelui. Mai putin prietenos, extrem de rece chiar si in relatiile cu apropiatii sai, Klaus Iohannis si-a facut deja o reputatie de inabordabil.

Spre exemplificarea ideii ca prima doamna are deja un cuvant de spus, de la Sibiu vine o  informatie care-l pune pe seful statului intr-o ipostaza cel putin ridicola. O companie locala a avut stralucita idee de a inaugra, dupa model Obama, "Drumul presedintelui". Pentru cativa lei, niste ghizi te plimba prin centrul vechi sa-ti arate pe unde s-a nascut, cum a trait si pe unde obisnuia sa umble fostul primar si actualul sef de stat. Nu-i cam prea devreme, cam prea putin, pentru a face din Iohannis un clasic in viata? Nu-i cam mica statura pentru a inalta deja statui?

Veti spune, bine, dar asta e o initiativa privata, n-o poti interzice. Asa este, insa altceva arata cu adevarat prost in toata afacerea. Elena Lotrean, cea care promoveaza "Drumul Presedintelui", a recunoscut ca s-a consultat in alegerea obiectivelor turistice si cu sotia presedintelui. Potrivit cotidianului Adevarul, organizatorii spun ca i-au prezentat proiectul primei doamne a Romaniei, Carmen Iohannis, si ca  "din reactia ei parea incantata". Asta nu suna bine deloc. Chiar nu sesizeaza Carmen Iohannis enormitatea, atat de tare i-au ametit pe amandoi aburii puterii?

In loc de concluzii, ar mai lipsi sa inceapa sa-si rasplateasca prietenii si sustinatorii cu sinecuri, trimitandu-i ambasadori. Din cate aud (inclusiv din presa locala), Klaus Iohannis intentioneaza sa-l numeasca la Berlin pe Emil Hurezeanu, fara indoiala un bun cunoscator al spatiului german si un excelent jurnalist de politica externa. Foarte probabil ca dl. Hurezeanu va reprezenta cu cinste si onoare Romania in Germania, cu toate iesirile sale discutabile din ultima vreme impotriva procurorilor.

In paranteza fie spus, in calitate de trimis al statului roman, dl. Hurezeanu va trebui sa laude DNA si sa sustina lupta anti-coruptie, nu sa o submineze istet, ceea ce va intra putin in contradictie cu pozitiile exprimate pana azi.  Asa cum a fost criticat pe buna dreptate Traian Basescu pentru rasplatirea sustinatorilor sai cu posturi de ambasadori, asa se va intampla si cu Klaus Iohannis, chiar mai dur deoarece a promis "o altfel de politica".

Presedintele Iohannis are nevoie de un dus rece pentru a vedea limpede cum se prabuseste in ritm accelerat increderea masiva cu care a fost investit la votul din noiembrie. Inainte de toate trebuie sa inteleaga ca nu toate criticile sunt atacuri pritocite de adversari, sa iasa din logica cetatii asediate. Da, exista o campanie evidenta orchestrata de unele televiziuni si ziare impotriva sa, dar daca ajunge sa se creada victima tuturor, este pierdut. Va fi tentat sa respinga orice observatii facute cu buna credinta, sa se creada un bun presedinte si sa nu schimbe nimic. Inca mai poate face ceva pentru a nu spulbera orice speranta.

Intai de toate trebuie sa invete in fiecare zi ceva despre atributiile presedintelui, despre institutiile mari, sa se documenteze temeinic pe fiecare tema sensibila, sa citeasca legi si regulamente pana le viseaza in somn. Apoi, esential, sa adune in jurul sau o echipa de oameni competenti si integri, capabili sa inteleaga momentele cheie si in stare sa-i puna pe masa presedintelui proiecte concrete, fezabile, in fine, o viziune. Mai are cateva luni sa-si gaseasca adevaratul drum, Drumul presedintelui, cel tarziu pana in toamna cand va incepe jihadul (anul viitor sunt doua siruri de alegeri). Si nu Pas cu pas, ci repejor, inainte sa se prabuseasca.

Romania lucrului bine facut e doar un slogan, tot mai gol de continut.


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
33792 vizualizari
  • +62 (82 voturi)    
    At last (Joi, 23 aprilie 2015, 19:08)

    MihaescuCorneliu [anonim]

    Subscriu in totalitate. K.O.
    • +28 (64 voturi)    
      Stiam de cand l-am votat ca va fi o catastrofa! (Joi, 23 aprilie 2015, 19:42)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

      E ultima oara cand mai merg sa aleg raul cel mai mic. Daca nu era Base, stateam acasa ca in 2000 si eram linistit, fara mustrari de constiinta...
      • +13 (17 voturi)    
        Eh (Joi, 23 aprilie 2015, 20:50)

        MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

        Ar trebui sa fim mai relaxati in chestiunea votului negativ. Nu ne-am facut iluzii prin urmare nici dezamagirea nu e crunta. Si eu l-am votat "negativ", ca sa impiedic accesul lui Ponta la presedintie pentru ca ma exaspera megalomania acestuia si nu regret nici o clipa votul meu. Ca ma amuza acum ironia situatiei, ca am votat un alt megaloman... asta e alta chestiune... :))
        • +7 (7 voturi)    
          Corect! (Vineri, 24 aprilie 2015, 13:47)

          Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

          Uitam mereu ca raul cel mai mic nu e bunul ci doar cea mai mica pierdere...
          • +4 (6 voturi)    
            postaci basisti platiti (Vineri, 24 aprilie 2015, 16:57)

            mihai [anonim] i-a raspuns lui Excelsior

            Mesaj trimis de seful postacilor, Cristi Calugaru, catre Elena Udrea. Sursa: rechizitoriul procurorilor DNA, citat de un site) :
            “De la 1 mai până pe 10 iunie, au existat 3317 articole. În aceeaşi perioadă s-au plătit 12.907 euro, ceea ce înseamnă că s-au luat în calcul 258.140 de comentarii. În medie 77,8 comentarii pe fiecare articol. bsolut niciunul dintre postaci nu-şi respectă înţelegerea – media cea mai mare de comentarii pe zi este de 91, dar cei mai mulţi gravitează în jurul lui 50-60.În condiţiile în care minimul era de 100 şi recomandarea era de 150. Dacă ar fi să fie plătiţi conform sistemului vechi, spre exemplu, pe 1 luni şi o săptămână (perioada 23 august – 30 septembrie), de când s-a intrat pe sistemul vechi, media de plată ar fi de cel mult 5 milioane per postac. În ceea ce priveşte calitatea comentariilor, aceasta s-a îmbunătăţit, dar nu suficient de mult. Postacii nu sunt capabili să genereze singuri comentarii, se bazează în continuare pe punctaje, pe care, de cele mai multe ori, nici măcar nu le dezvoltă, preluând idei ca atare. Se repetă situaţii cu 3-4 comentarii consecutive care spun acelaşi lucru. Este clar că nu au chef de muncă şi nu prea sunt interesaţi să-şi facă treaba” .
            • +3 (3 voturi)    
              lol (Vineri, 24 aprilie 2015, 18:50)

              jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui mihai

              prea originali e clar ca nu sunt si pentru cine are "ochiul" deja format sunt foarte usor de depistat acesti postaci.

              un lucru ar parea ca fac si ei bine: dau minusuri. desi te pune pe ganduri sa vezi un comentariu decent si de bun simt umplut cu minusuri doar ca exprima o alta parere decat cea din articol.

              cat despre felul in care se complimenteaza si isi dau dreptate reciproc, nu mai e nevoie sa discutam. cele mai penibile sunt alea: Dan T. esti cel mai tare, esti eroul meu, ai spus adevarul suprem, nu este altul mai bun ca tine, etc. :))
      • +12 (18 voturi)    
        De ce nu ati votat cu Macovei? (Vineri, 24 aprilie 2015, 12:03)

        Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        Ma intreb oare cati dintre cei nemultumiti azi de prestatia lui Joannis au votat cu Macovei in primul tur? Foarte multi nu au votat cu ea fiindca 'nu avea sanse', pai cum sa aiba daca nu i le-ati dat?
        Ca sa nu se ajunga la raul cel mic in turul doi trebuia votat un om ca lumea in turul intai, nu-i asa?
        Am siguranta ca lucrurile ar fi stat cu totul altfel daca ar fi ajuns Macovei presedinte...
        Poate la urmatoarele alegeri :)
        • +9 (11 voturi)    
          Poate. Eu am votat-o dar democratia e statistica (Vineri, 24 aprilie 2015, 13:49)

          Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

          nu pe criterii de intelegere sau inteligenta se calculeaza majoritatea.
        • -7 (15 voturi)    
          nemultumitii de aici cu macovei au votat probabil (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:11)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

          este doar o diversiune. macovei n a fost o solutie pentru ca era unealta basista. a primit exact ce a meritat.
    • -9 (19 voturi)    
      postac (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:45)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

      mai postaci "hotnews" incercati sa fiti si voi sa fiti un pic mai discreti. macar mazetele au stil si oarece inteligenta spre deosebire de voi...
  • +3 (87 voturi)    
    Observatie (Joi, 23 aprilie 2015, 19:08)

    buncrestin [utilizator]

    Suna convingatoare argumentatia dl. tapalaga dar exista o observatie importanta de facut: Iohannis este in fruntea unui stat profund corupt dar care trece (cu ajutorul lui, indubitabil) printr-o perioada de curatire radicala a clasei politice. A spus-o pentru cine a avut urechi sa auda: "va fi o perioada urata, dar este necesara pt. ca Romania sa se faca bine". Or tocmai iesirea lui la rampa ar dauna acum luptei anticoruptie, asa cum s-a intamplat si sub Basescu. El nu reusea sa se abtina, iesea de fiecare data sa ne spuna a cui sunt meritele, dand astfel apa la moara partidelor. Iohannis nu s-a lasat atras in capcana partidelor care fac eforturi disperate sa il aduca in arena, sa il intarate, sa arunce asupra lui anatema pentru a-si promova agenda anti-reformatoare. Iohannis stie asta, a spus-o pt. cine a avut urechi sa auda! Cu pretul scaderii de popularitate, acest om nu lasa sistemului nicio posibilitate de a se agata de el, ci il lasa sa fie curatat sau sa se autodistruga. Romanii au inteles asta si inteleg astazi ca daca nu era Iohannis, teancul de dosare "puse bine" statea si azi in sertarele presedintelui. Fara Iohannis, dupa alegeri lupta anticoruptie ar fi facut...fass! Cu Iohannis, vedem rezultate de-a dreptul uluitoare! Restul sunt povesti despre un neamt inexistent. Tacutul si ursuzul presedinte Iohannis este moartea coruptiei din Romania!
    • -10 (50 voturi)    
      Câinii latră (Joi, 23 aprilie 2015, 19:15)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ursul merge.
      • -7 (71 voturi)    
        Momentan (Joi, 23 aprilie 2015, 19:34)

        axismundi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        ...asta zic si eu. Mi se pare ca presa inca asteapta scandal si can-can stil Basescu. Nu se va intampla. Asa cum nu vor aparea miracole peste noapte. Omul asta (Iohannis) va trebui judecat in ultima zi de mandat, pana atunci totul va fi irelevant, invizibil, nesemnificativ si chiar scandalos de lent, tocmai pentru ca iubitorii de scandal asteapta un dinamism pe care Iohannis nu il va oferi. Dar in ultima zi de mandat, sa trageti linie si sa comparati situatia cu ce era in 16 noiembrie 2014. Nu ma pronunt, daca va fi bine sau rau, nu stiu... zic doar sa avem rabdare cu un om care, desi e lent, totusi se misca intr-o directie. Ramane de vazut daca e buna sau rea, dar, pentru cei care nu sesizeaza totusi miscarea, le spun doar sa aiba rabdare si sa renunte la asteptarile gresite.

        Cu drag, un sibian.
        • +15 (19 voturi)    
          Cu drag, unui sibian.. (Joi, 23 aprilie 2015, 20:54)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui axismundi

          Din pacate, in Romania nu poti sta si privi nepasator, ca dupa 4-5 ani sa tragi linie sa vezi... Ce sa vezi? Aici trebuie reactionat rapid, ca hotii sunt dibaci, nu asteapta 5 ani de zile, ei schimba legi de pe o zi pe alta.

          Iar la o firma daca te angajeaza nu asteapta nu stiu cati ani sa te "judece". Ideeile astea sunt foarte daunatoare. Exemplu concret: a intors legea finantarii partidelor, dar hotii au facut amendamente tot in favoarea lor. Ce vrei sa mai astepti inca 5 ani de zile? Pentru ce? Ca doar nu e un bebelus si astepti sa inevete sa mearga.

          Iar asta cu "presa asteapta inca scandal", e deja penibila. La voi nu exisata decat sacandal sau tacerea pestelui. tacerea pestelui e la fel e baguboasa ca si scandalul. Intre cele doua "stiluri" exista multe alte posibilitati, printre care si actiunea, ceea ce nu se vede la Iohannis. El doar "urmareste". Pana cand urmareste si cu ce rezultate, nu se stie...Asteptati voi 5 ani sa ramaneti in fundul gol si sa trageti linii cate vreti.
        • +21 (25 voturi)    
          da, (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:30)

          Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

          asa spunea si victor viorel, cand venea vorba de locurile de munca promise, de investitii :''lasati-ne 4 ani si discutam la sfarsit"Au trecut trei de cand minte ordinar din pozitia de primministru si nici macar nu au reusit sa termine ce a inceput Boc!Ce usor e sa spui " mai lasa-ma un pic!"Bleah!
      • +11 (17 voturi)    
        Poate fiindca-i surd (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:15)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        si n-aude bine. Poate nici nu vede.Poate nici nu vrea. Sau nu poate el fiindca nu poate prea mult de la mama natura.
    • +39 (53 voturi)    
      Nah (Joi, 23 aprilie 2015, 19:24)

      MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Evident ca Johannis isi are partea lui de viclenie politica(in sens legitim). Insa il creditati cu o postura de Papusar (reformator) din umbra... pe care nu o merita. Nu are nici skils-urile necesare nici viziunea reformatoare. Sa nu fim rautaciosi cu el cand nu e cazul, dar sa nu fim nici naivi....
      • +31 (45 voturi)    
        Johannis (Joi, 23 aprilie 2015, 21:39)

        impartial [anonim] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

        Nu este usor sa fii presedinte ..... dupa Basescu.
      • +3 (9 voturi)    
        Chiar asa sa fie, dle Tapalaga? (Vineri, 24 aprilie 2015, 12:56)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

        "Da, exista o campanie evidenta orchestrata de unele televiziuni si ziare impotriva sa"
        L-as ruga pe Tapalaga sa ne enumere, macar vreo 2-3 din posturile TV si dintre ziarele care "orchestreaza" campania impotriva lui Johannis!?
    • +51 (81 voturi)    
      Tu ai citit articolul? (Joi, 23 aprilie 2015, 19:47)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Aici nu e vorba de a iesi sau nu a iesi cu declaratii, caci nici pe alea nu e in stare sa le tina fara o fituica de la Mihalache, E vorba ca nu a facut nimic decat sa coabiteze marsav cu Ponta. Bati campii, e un presedinte de paie, exact pe gustul sistemului ticalosit numit USL din care cu onor a facut si face parte. Nu mai incercati sa-l ascundeti vorbind de Basescu. Iohannis e zero.
      • -17 (43 voturi)    
        :) (Joi, 23 aprilie 2015, 21:15)

        SmithJohn [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sa coabiteze pasiv cu PM-ul, numit de Basescu, care are majoritate parlamentara. Te deranjeaza ca nu-l da jos? Vrei sa se ajunga iar la guverne asemanatoare cu Boc 1,2,3? De ce sa schimbi un PM doar ca sa faci circ? Ce sustinere are un guvern fara o majoritate in spate? Vrei iar asumari ale guvernului si sa toarne cu ordonante guvernamentale? Orice ar face un om oricum nu poate multumi pe toata lumea. Atmosfera de normalitate cred ca deranjeaza postacii care au nevoie de scandal pe paine. E greu sa accepti ca il dottore este inca PM dar asta este situatia in tara asta parlamentar-prezidentiala unde toata puterea este la parlament...
        • +5 (11 voturi)    
          da, da (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:35)

          Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui SmithJohn

          ne e dor de o ordonanta de urgenta!dublu v nu da nici una!Pe ce lume traiesti?
      • -2 (12 voturi)    
        Iar .. (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:25)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Iar a vorbit Elena U? Cum reusesti sa comentezi de acolo?
    • +4 (4 voturi)    
      Sa se autodistruga??? (Joi, 23 aprilie 2015, 21:13)

      Cititoare [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Tu inca mai crezi in povesti nemuritoare?
    • +4 (16 voturi)    
      Subscriu.... (Joi, 23 aprilie 2015, 22:59)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      si intreb, poate inutil : era de preferat Ponta ? nu cumva Ponta ar fi fost un dezastru ca presedinte ? mai mult ca sigur , zic eu, si nu trebuie sa vorbim de raul cel mai mic, cei doi nu sunt din aceeasi categorie de politicieni, nu se compara seriozitatea , reputatia buna, verificata, lucrul asezat , cu lipsa de seriozitate, sforaiala , parvenitismul , minciuna si incompetenta lui ponta .
      Apoi, desi in principiu apreciez observatiile pertinente ale d-lui Tapalaga ,totusi ma intreb daca dupa 4-5 luni de mandat s-o fi facut asa analiza si lui Basescu , sau nu era cazul ca deja Basescu se bagase in prea multe dispute , se luase de gat cu toti si lansase rachete in toate directiile si presa era prea naucita si nu putea sa-l toace pe rostul lui de presedinte ca trebuia sa desluseasca toate circariile lui . De fapt , nici acum nu se lasa Base, nu suporta sa nu fie el in prim-plan , el trebuie sa aiba mereu dreptate, in caz ca nu stiati . Ala presedinte , nu ? nu molau, ca asta !
      Wrong, dragii mosului si sper ca timpul sa demonstreze ca am facut o alegere buna, evident nu pot fi sigur, dar eu asa trag nadejde , materialul e bun, mai trebuie " cizelat"
    • +13 (21 voturi)    
      Observatie (Vineri, 24 aprilie 2015, 6:26)

      Torquemada [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Joianis este moartea sperantei (pasiunii), nu a coruptilor si nu are niciun merit in aceasta lupta.
    • +12 (12 voturi)    
      stat (Vineri, 24 aprilie 2015, 9:00)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      si un stat profund corupt trebuie sa se straduie sa functioneze dupa aspiratiile conducatorilor sai...

      ...momentan institutiile si legile statului sunt fragilizate de Ponta cu incuviintarea lui Iohannis si a PNL care se face ca este in opozitie.,..

      Ce s-ar fi intamplat daca Iohannis isi clarifica incompatibilitatea inainte de alegeri?

      Nu mai plana indoiala la adresa acestor institutii...
      Sau poate nu mai era presedinte....
    • -1 (5 voturi)    
      Excelent (Vineri, 24 aprilie 2015, 13:10)

      Primul [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Sunt total de acord. Tacem dar facem
  • +31 (49 voturi)    
    Cu cameleonul mahalake (Joi, 23 aprilie 2015, 19:10)

    mopsu [anonim]

    Dl Johanis nu va face nimic, va fi de decor. Macar este bine primit in Germania...
    • -3 (5 voturi)    
      Tot mop..s ramai (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:26)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Tot mop..s ramai
    • +11 (13 voturi)    
      DA? (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:36)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      e bine primit?Ma cam indoiesc, dar om vedea.Si la ce ne foloseste?Noua, nu lui!
  • +42 (78 voturi)    
    pas cu pas catre dezastru (Joi, 23 aprilie 2015, 19:10)

    dax [anonim]

    O dar cum, incepe sa observe lumea ca sub poleiala salvatorului Romaniei de sub camarila lui Ponta si a ciumei rosii e doar un personaj mediocru, ranchiunos si cu ambitii de respect aferent monarhiilor europene?
    Nu intamplator Iohannis si consoarta se afiseaza cu ramasitele casei regale romane reprezentate de Duda-ciocolata de cacao. El se inchipuie pe la acelasi nivel si incearca sa se poarte cu aceasi detasare si indiferenta cu cea a monarhilor europeni.
    Lipsa de continut a presedintelui nu a fost niciodata un secret pentru cei care l-au urmarit cat de cat, spontaneitatea lui fiind identica cu a unei maturi. A castigat postulmde presedinte datorita lui Ponta si in ciuda calitatilor sale.
    Eu inca mai sper la mai bine dar ma tem ca ne vom indrepta catre cel mai slab presedinte de dupa 89, depasindu-l si pe Constantinescu pana la sfarsitul mandatului. Macar "tapul" a inceput bine dar s-a scufundat lamentabil pe sfarsit de mandat, aici nici macar inceputul nu e incurajator.
    Unii spuneau sa avem rabdare ca e abia la inceput dar s-ar putea ca inceputul gol sa fie cea mai buna parte a mandalului lui Iohannis.
    A observat cineva din decembrie pana acum macar vreun atac sau acuza a presedintelui catre mizeriile facute de Ponta ca sef al guvernului? Ca in schimb acuze hilare de postac catre o persoana fizica fara vreo functie politica am vazut doar pentru ca e vorba de fostul presedinte.
    Pas cu pas ne intreptam catre USL pe fata, partidul unic atat de dorit de fostii nomenclaturisti odata cu desfintarea PCR. Curat ghinion!
    • -4 (12 voturi)    
      Wou cate voturi (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:35)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui dax

      Cate voturi ai primit pentru ca ai mentionat ca nu a atacat sau
      acuzat....!!!! ??
      Bravo domnilor! Va dati arama pe fata, va este dor de scandal.
      Presedintele are rolul de a ataca sau acuza?
  • -6 (44 voturi)    
    Ba alba...ba neagra (Joi, 23 aprilie 2015, 19:18)

    Hohey [utilizator]

    Don Tapalaga, cit timp a invitat partide la putere si partide in opozitie, la aceeasi masa si in acelasi timp, chestia cu invocarea Constitutiei nu prea are obiect si subiect. Doar daca vrem sa vorbim...vorbe.

    Ca sa obtii niste acorduri sau sa treca niste legi, cu prerogativele limitate ale Presedentiei Romaniei...eu cred ca a ales calea cea mai buna.

    Stim din "experienta Basescu" ca o atitudine mai ferma nu rezolva nimic cit timp nu ai majoritatea parlamentara.

    Inainte sa-l criticam pe Iohannis sa ne uitam la Parlamentul Romaniei, la partidele care il compun, sa ne uitam la populatia Romaniei care trimite fara nici o remuscare in Parlament infractori condamnati. Hai sa ii facem praf intii pe ei si apoi pe presedinte...
    • +19 (39 voturi)    
      calea cea buna (Joi, 23 aprilie 2015, 20:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      peste cinci ani, va fi ghid la Sibiu, pe drumul presedintelui....
      cu asta va ramane.
      • -2 (16 voturi)    
        Taica... (Joi, 23 aprilie 2015, 21:30)

        Hohey [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ...ce de prezicatori avem in tara asta minunata.
        • +2 (8 voturi)    
          sa nu uiti (Joi, 23 aprilie 2015, 22:27)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

          io o sa fiu p'acilea.
          totusi, s'ar putea sa nu devina ghid, dar, va fi inapoi la sibii.
          daca, nu cumva, intre timp, din banii de meditatii, isi va cumpara o casutza in bucale..
          sau..in madeira.
    • +6 (10 voturi)    
      deci o atitudine ferma (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:40)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      nu rezolva nimic.Asa ca hai sa-i pupam in cur, poate, poate iese ceva!Asta ai vrut sa spui?
      • -1 (1 vot)    
        Nu! (Vineri, 24 aprilie 2015, 18:48)

        Hohey [utilizator] i-a raspuns lui Yankeu

        Tata, de ce nu spui ce ai fi facut tu daca erai presedinte. Eu ti-am spus opinia mea despre ce poate face un presedinte in conditiile date. Am avut unul cu gura mare, care nu a facut mai mult. S-a opus el cind USL l-a propus pe Ponta PM? A refuzat sa semneze decretul de numire? Poate Iohannis sa-l dea jos pe Ponta, dar nu vrea? Poate Iohannis sa aduca miine o clasa politica impecabila, dar NU vrea! Caci o sa vina pupatorii de cururi si o sa se opuna. Si sunt al dracului de multi. De criticat ne pricepem cu totii...de pupat in cur ne pricem cu totii, si am demonstrat-o cu prisosinta aducind Romania unde este in acesti aproape 80 de ani de deriva politica. Cum dracu am reusit sa devenim o tara respectabila intre cele doua razboaie? Cu bublele ce le aveam si atunci, dar cel putin eram pe un trend ascendent...

        Cind comentati sau dati minusuri mai folositi si "greierul" nu doar instinctul...
  • +28 (40 voturi)    
    Orice-ar fi, (Joi, 23 aprilie 2015, 19:33)

    Kepler [utilizator]

    e mai bine decit cu ponta presedinte. E usor de imaginat ce ar fi fost atunci in Romania.
    • +27 (39 voturi)    
      Cu cine e mai bine? (Joi, 23 aprilie 2015, 19:51)

      RTK [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Clar ca e mai bine decat cu ponta presedinte dar intrebarea pe care ar trebui sa ne-o punem : e mai bine decat cum era cu Basescu?
      • +1 (3 voturi)    
        Ne-a lamurit DNA "cum era cu Basescu" (Vineri, 24 aprilie 2015, 16:38)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui RTK

        Sau nu ti-e clar inca?
    • -2 (26 voturi)    
      ponta (Joi, 23 aprilie 2015, 20:02)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      este presedinte. de fapt. el face cartile in tzarisoara.

      e inca tanar, poate reveni si deveni la urmatoarele prezidentiale.
      • +15 (15 voturi)    
        asa este (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:43)

        Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        dublu v face cartile, el le taie, le imparte si castiga.Alde neamtu' e mana moarta, ca trebuie sa se lase impresia de normalitate!Nasol pentru dublu v ca mai sunt nenorocitii aia de alegatori care pun stampila unde nu-i place lui pe buletinul de vot, si pe aia nu-i poate aburi ( nu pe toti ), dar ''lucram la asta'' cum spunea cand era cu ochii in tavan la Cotroceni!
        • +2 (2 voturi)    
          io am zis'o (Vineri, 24 aprilie 2015, 11:02)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Yankeu

          ca o alarma pt. un potential pericol. :)
    • +5 (5 voturi)    
      Pai de aceea a si fost votat, nu (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:22)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      fiindca era ceva de capul lui. Din pacate nu prea intelege (sau nu-i convine sa inteleaga) asta.
  • +33 (47 voturi)    
    heheheee ! (Joi, 23 aprilie 2015, 19:33)

    nash pandelica [utilizator]

    mcazu' !
    il schimba, oare, dl. tapalaga ?!
    pana si despre ..prima prima doamna, cea prezentata cu gusturi vestimentare, picioare frumoase si o necessitate in marea schimbare, asteptata odata cu venirea marelui blond...

    deci, vorbind de schimbari observate la cotrocesti, am vazut tapete schimbate, perdele, cantina, chiar si la, de acum, traditionala consultare cu partidele, nu toate.
    base tzinea o distanta, avand intre participanti un covor. herr klauz sta la masa cu partidlele. asta denota o apropiere, o intimidate, as putea spune, cu cei chemati sa fie consultati.
    acum inteleg dece pmp nu a fost invitat.
    nu apartine ..intimitatii dlui president si a marelui sau sef de cancelarie, dl. mahalache.

    dl mahalache l'a acuzat pe base cum ca n'a lasat mosternire un avion. uita ca guvernul, al carui secretar general a fost, i'a luat avionul lui base si i'a taiat ..kerosenu'.

    mda. spune bine dl. tapalaga. dar spune dupa ce au spus'o multi altii, dupa ce a fost unul din laudatorii alesului la cotrocesti.

    ce se intampla acum, asa cum a zis'o si base, este continuarea tezelor usl.
    scopul infiintarii usl'amului, ascuns sub strigarea "jos basescu", a fost intelegerea psd, cu pnl, pt castigarea scenei politice in ro.
    dupa inlaturarea pdl si nimicirea sa, urma sa se finalizeze planul, cu desprinderea a doi poli mari de putere, care sa domine viata politica mult timp dupa aceea.
    usl s'a rupt numai in aparenta. pdl era prea tare, o nuca greu de spart, chiar cu ruptura dintre vasalie vameshu' si dna. nutzi.
    era clar ca niciunul dintre partenerii usl'amici n'a putut inghiti pedeleul, aflat sub influienta lui base.
    odata create diversiunea la congress, pnl a cazut la pace cu blaga si s'a format marele si noul pnl.

    restul partidelor sunt prea mici. pntcd a fost ignorant, iar pmp si base sunt sub asediu.
    udmr nu poate fi distrus din motive de ...etica si morala politica :)

    dupa alegeri, cu base dus, a ramas calea libera pt. realizarea bipolarizarii. coabitarea.
    • +30 (36 voturi)    
      in concluzie (Joi, 23 aprilie 2015, 19:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      in viitoru' nu prea indepartat, va fi ca pe vremuri:
      vin ai nostri, pleac'ai nostri, noi ramanem tot ca prostii.

      finalizarea va fi in 2016, elegant, prin alegeri.
      palavramentu' pregateste o lege electorala, in concordanta cu scopul, iar binomul opereaza la inchiderea gurilor cartitoare.

      dupa alegeri vor ramane doua partide, in palavrament.
      udmr va fi, traditional, cu guvernarea, cu interesu' national, cum spunea si dl. papucian, cunoscutul sef al minoritarilor.
      unpr este, conf. ghinararululi, cu herr president, dar in alegeri cu cndidati comuni cu psd. :)
      iar conservatorii, fara varan, se vor imparti, in doua directii, inca inainte de alegeri. la fel si ce'a mai ramas din ppdd.

      extraparlamentar, vom avea o puzderie de partidutze, multe, formate di trei membri. :)

      va fi bine.
      mai ales vara.
    • -3 (3 voturi)    
      Nu ai .. (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:40)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Nu ai inteles nimic!
      • +4 (4 voturi)    
        lumineaza'ma (Vineri, 24 aprilie 2015, 11:09)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        fa lumina, amice ! :)
      • +7 (7 voturi)    
        mai draga (Vineri, 24 aprilie 2015, 12:43)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

        io v'am aratat care e contextul politic in care a fost ales si isi desfasoara activitatea herr klauz.

        de unde coabitarea.
        in acest context, herr klauz si marele si falsul pnl, nu fac decat sa respecte intelegerea de baza a usl. eliminarea altor forte politice si viktoria celor doua partide mari, care sa alterneze la guvernare.
        ei sa alterneze, noua sa ne altereze vietzile.

        coabitarea sau pactul jafului national..
        sa avem de ales, numai intre dracu' si frate'so. :)
  • +34 (40 voturi)    
    "Drumul Presedintelui"... (Joi, 23 aprilie 2015, 19:35)

    sandokan [anonim]

    Ce mari realizari a facut dom' presedinte sa sustii o astfel de initiativa? Si asta dupa 4 luni in functie... Dupa un an, doi ce vor urma... statui, ode, filme documentare...

    Nu comentez cazul Obama, dar la noi am crezut ca e o gluma, ca apoi sa-mi provoace sila si dezgust.

    Sorry, dom' presedinte...
    • 0 (16 voturi)    
      De acord, dar... (Joi, 23 aprilie 2015, 21:21)

      Cititoare [anonim] i-a raspuns lui sandokan

      Si drumul lui Obama a fost pointless, avind in vedere "realizarile" sale ca presedinte.
      • -2 (4 voturi)    
        Da.... (Vineri, 24 aprilie 2015, 9:50)

        rcb [utilizator] i-a raspuns lui Cititoare

        ... ai dracu de americani prosti de l-au ales si a doua oara. Daca erau destepti ca tine, alta era situatia. Norocul lor.
        • +5 (5 voturi)    
          Ca vad ca te dai tu mai destept! (Vineri, 24 aprilie 2015, 12:20)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui rcb

          55% din promisiunile pe care le-a facut Obama in timpul campaniilor prezidentiale, nu au fost indeplinite. Nu mai zic de politica externa, unde practic e inexistent. Terorismul e in floare, torturile ilegale la Guantanamo continua, nu a fost in stare sa il convinga pe Putin sa se potoleasca cu ambitiile lui teritoriale. Asa ca mai lasa-ma cu raspunsul tau sec, care denota o ignoranta de mai toata frumusetea.
    • +5 (5 voturi)    
      si , desigur, (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:46)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui sandokan

      spectacole pe Stadionul National, in cinstea Marelui Carmaci!
  • +43 (47 voturi)    
    Din pacate,"drumul presedintelui".... (Joi, 23 aprilie 2015, 19:37)

    gica43 [utilizator]

    ...are toate sansele sa nu duca nicaieri.Iar daca se va inconjura de pupincuristi,mi-e teama sa nu inceapa sa se creada...altcineva!!!
  • +22 (38 voturi)    
    un dezastru bine facut (Joi, 23 aprilie 2015, 19:39)

    petre22 [utilizator]

    Se vede clar ca masurile aplicate dupa discutiile cu aceasta denota un comportament daca nu chiar de mahala macar de persoana saracuta in gandire care s-a vazut dintr-o data intr-o pozitie in care nu prea avea ce cauta.
    E ca si cum ai pune-o pe Oana Zavoranu purtatoare de cuvant la Casa regala britanica,numai ca in cazul nostru e o profesorica de engleza ce crede ca se pricepe la management de imagine si nu numai.
    Domnul Johannis adeptul lucrului bine facut, nu-i iese din cuvant asa mototol cum e si ii urmeaza sfaturile.
    Pun pariu ca doamna de la Cotroceni e o iubitoare de multi ani ai antenei 3 o pupatoare de Gadea si Badea prin urmare coabitarea cu Ponta e bine venita.
    Orice asemanare cu Elena Ceausescu este intamplatoare
    • +3 (3 voturi)    
      plus :) (Joi, 23 aprilie 2015, 20:47)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      impecabil comentariu
    • -2 (2 voturi)    
      Cameleon (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:43)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Cameleon=azi cu stanga maine cu dreapta. Tot lucru manual faci! Spor la treaba!
  • +25 (39 voturi)    
    1.5 milioane like-uri (Joi, 23 aprilie 2015, 19:50)

    HardCorePolitics [anonim]

    L-am votat ca sa nu iasa Ponta dar nu cred ca poate spune nimeni ca merita sa iasa presedinte din moment ce singura calitate pe care o are pare bunul simt. Nu e deloc suficient, e chiar ingrijorator. El pare sa traiasca intr-o alta lume, o lume virtuala bazate pe like-uri. In realitatea politica nu face fata si nici nu cred ca se va descurca vreodata cu hienele politice romanesti. A venit cu o victorie frumoasa la Cotroceni dar va pleca invins. 1.5 milioane like-uri pe feisbuc egal cu zero in realitatea politica pentru ca like-urile sunt pentru omul Iohanis si nu pentru politicianul Iohanis.
    • +7 (25 voturi)    
      Iohannis e un impostor (Joi, 23 aprilie 2015, 21:28)

      George [anonim] i-a raspuns lui HardCorePolitics

      Nu cred ca a avut 1.5 milioane de like-uri, Pentru ca acum are cam 1 million de like-uri. Ori a pierdut 500 de mii de like-uri in ultima vreme (foarte plauzibil), ori a fost o gogonata aruncata in spatiul public.
      • +5 (9 voturi)    
        Like-urile (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:08)

        vazut_din_anglia [utilizator] i-a raspuns lui George

        eu cred ca a avut intr-adevar la un moment dat. Eu recunosc ca i-am dat like in perioada alegerilor, dar i-am dat un-like dupa ce am vazut ca ma umple cu declaratii sforaitoare spam.
        Din cei 1 mil ramasi, ma intreb cati au ramas ca sa-i scrie reprosuri dlui presedinte.
      • +12 (12 voturi)    
        Problema de pret. Acum un an am (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:31)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui George

        primit un email in care mi se ofereau 3000 de like-uri la pretul de 100 lei. Nu am reusit sa inteleg la inceput despre ce e vorba. Apoi am realizat ca totul se vinde si se cumpara. Ar fi trebuit sa-mi dau seama de la inceput.
  • -1 (13 voturi)    
    Das ist der Schmecker de Siebenburgen ? (Joi, 23 aprilie 2015, 19:51)

    Plagarus [utilizator]

    Sper ca poate nu-i pe tipicul de gandire si actiune politica, cu care am fost obisnuiti 25 de ani > Cine stie?
  • +22 (32 voturi)    
    a spus ceva despre pensiile "speciale"? (Joi, 23 aprilie 2015, 19:54)

    Kentt [utilizator]

    sau pentru KJ acesta este unul din subiecte pentru care are curajul să tacă?
    • +10 (10 voturi)    
      fac parte (Vineri, 24 aprilie 2015, 3:21)

      vezi [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      ...din programul "Romania lucrului bine facut"
      Prostii cu pensii dupa contributie, desteptii...dupa merite speciale.
      ...si asa, un plutonier care a numarat sosetele si bocancii iese cu o pensie dubla decat un inginer.
      Si, doamne fereste, in caz de ceva razboi...toti astia cu pensii speciale vor sta ascunsi ca sobolanii si tot prostii care au pensii "dupa contributie" vor fi carne de tun....
      Curat, bine facut !
      • +8 (8 voturi)    
        Eu cred ca... (Vineri, 24 aprilie 2015, 11:34)

        Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui vezi

        Deja am depasit faza cu "Romania lucrului bine facut" acum suntem in etapa "Romania lucrului bine f_tut"
  • +30 (36 voturi)    
    de ce a fost tendeţioasă întrebarea? (Joi, 23 aprilie 2015, 19:59)

    Kentt [utilizator]

    Ce-aţi fi vrut să-l întrebe pe preşedinte ca să nu fie tendenţios?
    Cât e ceasul?
    • -1 (3 voturi)    
      Eh (Joi, 23 aprilie 2015, 21:03)

      MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui Kentt

      Pentru ca nu e o practica inventata de Johannis. Pentru ca au facut-o si ceilalti presedinti si nimeni nu a contestat legitimitatea acestor medieri. Pentru ca, desi intrebarea in sine e legitima, cel care a pus intrebarea stia ca il va incurca. Tendentioasa poate e mult spus. Intrebare capcana, incurcatoare da. :P
  • -16 (28 voturi)    
    mediocritati (Joi, 23 aprilie 2015, 20:05)

    Mr Berg [anonim]

    probabil "geniile" de care s-a ionconjurat basescu nu corespund intentiilor acelor oameni..sa fim seriosi fii de NKVd-isti si o groaza de baieti cu nume schimbate care colcaie romania si unii fiind agenti mos trebuie sa ia sfarsit..
  • +29 (45 voturi)    
    bine ati venit! (Joi, 23 aprilie 2015, 20:06)

    coax [utilizator]

    In apele obiectivitatii d-le Tapalaga. M-am temut ca afisarea ( cu ostentatie ) a picioarelor "primei doamne", v-a intunecat mintile, dar se pare ca v-ati reveniti!
    • -1 (3 voturi)    
      Mdeh (Joi, 23 aprilie 2015, 21:07)

      MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui coax

      Toti stim ca erotismul nu rezista uzurii. Dragostea dureaza 3 ... luni. :P :)) Si eu ma bucur ca a revenit cu picioarele ... dansului (nu ale doamnei) pe pamant. Imi lipsea. :P
  • +22 (34 voturi)    
    sa nu fie Ponta (Joi, 23 aprilie 2015, 20:22)

    Ion [anonim]

    L-am ales sa nu fie Ponta, sa nu fie PSD peste tot. Cine isi facea iluzii? S-a vazut si la confruntari cat de nepregatit, lipsit de sclipire si nehotarat este. A fost plina presa cu asta...
    Nu este comparabil cu Basescu, insa inca exista speranta ca nu va fi atat de impotent ca si Constantinescu.
    • -5 (5 voturi)    
      Bine zis.. (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:46)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Trebuie sa fie ca Basescu, ca altfel...:)
  • +4 (8 voturi)    
    Dezamăgire cruntă (Joi, 23 aprilie 2015, 20:32)

    marchi [utilizator]

    Așteptam articolul ăsta, domnule Tăpălagă! Ați dat glas neliniștilor, îndoielilor noastre, ale tuturor celor care chiar am crezut în proiectul „lucrului bine făcut”. Și cărora, astăzi, nu ne vine să ne credem ochilor și urechilor ceea ce vedem, auzim, citim.
    Da, i-au amețit aburii puterii pe domnul și pe doamna Iohannis! Plutesc, amândoi, pe norișori, avizi de popularitate, de celebritate. (Ajunge să vizitezi profilul de facebook al Primei Doamne, cu postări care de care mai penibile, dar cu mii de like-uri!).
    Sper să fie articolul acesta dușul care să-i trezească...
  • +2 (6 voturi)    
    mesaj pentru Tapalaga (Joi, 23 aprilie 2015, 20:33)

    dan.c [utilizator]

    Domnule Tapalaga, mi-a placut exprimarea cum ca Hurezeanu submineaza "istet" DNA. Ce-ar fi sa nu-l mai subminezi nici dumneata "istet" pe Base?
    BTW: Go Base!!!!! :))
    • +1 (1 vot)    
      go base (Vineri, 24 aprilie 2015, 20:41)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      to jail!
  • +4 (6 voturi)    
    ,,Drumul Presedintelui " (Joi, 23 aprilie 2015, 20:34)

    ionamaru [utilizator]

    Nu mi-am pus speranţa că Preşedintele nostru va merge- pas cu pas - spre o ,, armonie generala " ( asa a promis ! ) ....
    Eu , băsistul cu , uslaşul dan mihalache . ! ! Cum nici acum , nu-mi vine să cred că , Preşedintele meu , va afla de acest articol .
    Klaus Iohannis , are urechile astupate ,,de un grup de mediocritati sau de politicieni oportunisti, legati intre ei prin relatii obsucre de afaceri, amicitii. " ...aş adăuga , inca mai crede in usl !
    Dan Mihalache va fi groparul lui Iohannis !
  • -7 (9 voturi)    
    Subtiri de tot argumentele din articol (Joi, 23 aprilie 2015, 20:36)

    DiasporaRo1 [anonim]

    O argumentare "tipic" româneasca: sa moara si capra vecinului
    Un jurnalist "profesionist" nu invoca asemenea "gâinârii" dâmbovitene !
  • -3 (7 voturi)    
    ... (Joi, 23 aprilie 2015, 20:54)

    dragos234 [utilizator]

    Fara tatucul natiunii suntem pierduti, nu ne gasim rostul vietii. Aduceti-l pe Iliescu inapoi.
  • +4 (6 voturi)    
    Dezamagitor... (Joi, 23 aprilie 2015, 20:58)

    Cititoare [anonim]

    Am crezut mult in el, dar acum il vad ca pe un las. I-am dat deja unlike pe FB. Sper sa se mai trezeasca si altii din aceasta manipulare grasa menita sa ascunda deficientele lui de politician.
  • 0 (4 voturi)    
    Hatza hatza cu Domn Iohannis (Joi, 23 aprilie 2015, 21:03)

    Zik [anonim]

    Avand in vedere ca suntem obisnuiti ca presedintele sa ruleze in viteza 5, ne este greu sa ne obisnuim cu viteza 1! Ni se pare anormal sa mergem incet si sa vb molcom! Asta e...oameni si oameni! Ceea ce vad io o problema este ca dupa 4 luni inca nu si-a definitivat echipa! Ca face pact cu motanelu..ca nu face pact ....asta e o alta treaba si destul de discutabila! Insa...daca vrei sa fii informat...sa pui in practica un program....mai intai tre sa l concepi! Cu cine sa conceapa maretele planuri de dezvoltare milenara?
    Personal, poate e mai bine ca pt o perioada sa nu mai vad bubuiala clasica intre palate si sa-mi beau berea mai linistit! Dar....doar o perioada si as dori sa nu tina 5 ani....! In rest....e bine ca am luat contact si cu modul ardelenesc de a face politica! Poate asa dragutii, desteptii, gospodarii de ardeleni isi vor da seama de importanta vitezelor 2, 3, 4 si 5!
  • -9 (9 voturi)    
    dezamagitiiiii (Joi, 23 aprilie 2015, 21:12)

    Sara [anonim]

    ...culmea este ca "dezamagitii"de Presedintele Iohannis sunt in majoritate, basisti....inca nu pot accepta ca nu mai avem un presedinte ZMARDOI, ci unul civilizat, educat si mai ales intelectual!!!! Imi pare rau pentru manelistii basisti, ca sunt dezamagiti de un presedinte intelectual...le recomand o cura de DETOXIFIERE de traian basescu...
  • -24 (34 voturi)    
    Wishful thinking, domnu' avocat media (Joi, 23 aprilie 2015, 21:19)

    Pisica in cizme [anonim]

    "Presedintele Iohannis are nevoie de un dus rece pentru a vedea limpede cum se prabuseste in ritm accelerat increderea masiva cu care a fost investit la votul din noiembrie."

    Sondajele pe care le-am vazut eu arata ca "increderea masiva cu care a fost investit la votul din noiembrie" a devenit intre timp "si mai masiva". Si creste.

    Asta inseamna, in alte cuvinte, ca nu se prabuseste nimic, domnu' avocat media!

    Simplul fapt ca va luati dorintele si sperantele drept realitate n-o va aduce in veci pe Monica Mandela Macovei la Cotroceni. Spre binele omenirii si al Universului.

    Daca ati fi avut vreun sondaj cit de suspect, mânărit, coafat si doftoricit, l-ati fi scos pe taraba.

    Dar, probabil că, și in problema asta ati "avut de la bun inceput convingerea - bazata pe informatii si propriile intuitii - ca" lucrurile sint asa cum v-ar placea dvs sa fie.

    Ghinion! Situatia e taman pe dos.

    Dar dvs continuati sa scrieti! Oricum, nu aveti nici o meserie si trebuie sa produceti, totusi, ceva ca sa aveti o piine pe masa si un acoperis deasupra capului.

    Pai, succesuri pe ramura de pe care cotcodaciti, domnule avocat media!
    • -5 (7 voturi)    
      Chapeau ! (Vineri, 24 aprilie 2015, 4:40)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Pisica in cizme

      Chapeau !
    • -1 (7 voturi)    
      Ghinion, (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:59)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui Pisica in cizme

      bine zis.Dar prost ales cuvantul intr-un comentariu care dorea sa-l apere pe Iohannis, avand in vedere intrebarea despre veniturile profesorilor......
    • -4 (4 voturi)    
      bine spus (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:40)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Pisica in cizme

      "Pisica din cizme" ai observat si punctat foarte bine. daca ar fi sa ii mai dam un minim de credibilitate am spune ca el inca mai mizeaza pe superficialitatea si lipsa de informare a multora. de fapt scrie in conformitate cu tema primita de la "partid".

      oricine a urmarit atent evenimentele stie ce a scris DT de la bun inceput. si nu numai el, ci toti cei din aceeasi parte a presei au rabufnit imediat dupa alegeri la unison importiva lui Iohannis. pe vremea cand omul nici macar nu era instalat la Cotroceni. e prea devreme acum pentru concluzii, dar imediat dupa alegeri !? mi-am trait atunci dezamagirea de a fi avut incredere in ziaristii de la hotnews, care pentru o vreme au reprezentat si punctul meu de vedere. a fost doar o chestiune de circumstanta, ei nu sunt si nici nu incearca sa fie obiectivi.
  • +14 (42 voturi)    
    Iohannis e o tristete de presedinte (Joi, 23 aprilie 2015, 21:25)

    George [anonim]

    Nea Tapalaga, tu esti unul dintre cei care ni l-au bagat pe gat pe Klaus Werner Iohannis von Madeira! Acum te faci ca ploua... Iata ce impostor am votat! O paiata in mainile unor Dan Mihalache si Victor Ponta. Un individ care demostreaza ca ii plac "dulciurile" la nebunie. Daca si asta cu "Drumul Presedintelui" nu e cult al personalitatii, atunci despre ce vorbim? Iti amintesc ca doamna cariea ii admirai nedisimulat picioarele a declarant ca este entuziasmata de intitiativa asta grotesca cu "Drumul Presedintelui"... In ce tara traim? Nu mi-a placut niciodata Iohannis, sa ne reamintim ca a fost premierul Grivco (ceea ce spune multe despre caracterul precar al acestui om), insa i-am dat votul pentru ca alternativa Victor Ponta era o drama pentru tara. Grav. Tara nu se indreapta intr-o directie deloc buna. Constat cu foarte multa tristete ca Traian Basescu e acum doar pensionar.
    • -4 (6 voturi)    
      Este clar.. (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:51)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui George

      Tapalaga este vinovat ca tu ai pus stampila pe Iohannis! Dar pe Constaninescu de ce ai pus? Pe Basescu de ce? Tot Tapalaga este vinovat? Nu faceti nimic in viata asta, dar pentru orice decizie gresita din viata voastra gasiti alt vinovat.
  • +2 (12 voturi)    
    duie man (Joi, 23 aprilie 2015, 21:32)

    Snitzelvienez [utilizator]

    ce relevanta are ce spui tu cand mentorul tau (fost comunist) a fost fiul unui calau care a venit pe tanc rusesc in romania.
    • -2 (2 voturi)    
      E simplu (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:27)

      Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Activistii de ieri, formatorii de opinie de azi. Sau "la vremuri noi, tot noi".
  • +3 (19 voturi)    
    Nici o problema (Joi, 23 aprilie 2015, 21:40)

    AliB [utilizator]

    Presedintele poate fi suspendat fara probleme de catre parlament. Si daca Iohannis continua la fel, si continua sa piarda sprijinul populatiei, referendumul va valida suspendarea de data asta. Ce faceti dl. Tapalaga? Pregatiti terenul?
  • -10 (28 voturi)    
    Asa e romanul (Joi, 23 aprilie 2015, 21:47)

    NeaNeica [anonim]

    Asa e romanul, daca nu e taraboi, nu e nimica! Johanis e mult, mult mai bun decat Ponta presedinte. Am incredere ca Johanis va schimba in bine multe lucruri in perioda de presidentie. Un lucru a schimbat cu siguranta: galagia mare de la Cotroceni:). Nu inteleg de ce multi, inclusiv Tapalaga considera un lucru rau.
    • -5 (7 voturi)    
      Constitutional, (Joi, 23 aprilie 2015, 22:51)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui NeaNeica

      desi ales de popor,presedintele Romaniei are dreptul sa dea doar declaratiii,adica sa faca macar galagie.
      Si daca galagie nu e,nimic nu e...
    • 0 (8 voturi)    
      Hotii au nevoie de liniste! (Joi, 23 aprilie 2015, 22:51)

      paul155 [utilizator] i-a raspuns lui NeaNeica

      Spunem cu cine te insotesti....si vad vad cine esti! Cu Mihalache & Co? Am votat un presedinte,neamt si am un presedinte papagal!
    • -5 (11 voturi)    
      Prietene (Vineri, 24 aprilie 2015, 0:59)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui NeaNeica

      Prietene ce nu intelegi? Esti pe un site de habotnici basisti! Astia vor sange, razboi! Daca nu esti cu ei, esti dusmanul lor! Iti iei minusuri, sa nu mai intri vreodata pe acest site! Hai baieti, la treaba!
    • 0 (2 voturi)    
      Iti voi da un exemplu. Nu l-a dat TAPALAGA (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:49)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui NeaNeica

      In pomenita conferinta de presa, presedintele Iohannis a afirmat (intre altele): "...statutul deputatilor si senatorilor a fost pus de acord cu Constitutia, lucru exceptional, dupa sesizarea pe care am facut-o eu la Curtea Constitutionala...". Citeste Deciziile Curtii si vei vedea ca raspunsul acesteia la sesizarea Presedintelui a fost "NU". Dreptate a dat Curtea sesizarii CSM, si aceasta a stat la baza modificarii statutului parlamentarilor.
      Nu e vorba, prin urmare, despre "taraboi", ci despre "corectitudine" Aia "nemteasca", pe care o asteptam toti.
      P.S. Intrebare: a mintit Iohannis?
  • +3 (7 voturi)    
    drumul presedintelui (Joi, 23 aprilie 2015, 22:22)

    Alice [anonim]

    Poate totusi va ganditi ca aveti si dvs. si alti colegi ai dvs. o contributie la ceea ce se intampla: poate ca, in loc sa-l laudati, sa-l creditati imediat cu toate calitatile (atat pe el cat si pe sotia sa) ar fi fost mai indicat sa asteptati un pic, sa analizati ce - si daca - face; poate ca ar fi fost mai bine sa-i spuneti direct un adevar stanjenitor: nu l-am votat pe Iohannis omul, am votat contracanditatul lui Ponta. Cineva spunea ca, in acele conditii, si un scaun daca candida contra lui Ponta, ar fi castigat. Penibil, poate, pentru el; dar pana nu il face cineva constient de acest lucru vom avea un presedinte a carui singura realizare este ca-si numara "fanii" pe Facebook (ce straniu, aveam impresia ca un Presedinte de tara nu are "fani").
  • -7 (9 voturi)    
    ziaristi de carton (Joi, 23 aprilie 2015, 22:42)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    imi aduc aminte cum dupa alegeri au sarit ca la o comanda sa il atace pe Iohannis. atat ziaristii de la hotnews cat si cei de pe contributors gandeau parca la unison, desi Iohannis practic inca nu isi incepuse treaba. nu ai fi gasit unul care sa gandeasca un pic altfel - timpul fiind prea scurt pentru o opiniei cat de cat obiectiva. chiar si Mixich care nu e atat de precipitat precum don DT, a incercat impotriva lui Iohannis. putin, dupa aceea si-a gasit omul alte subiecte - si pentru asta are aprecierea mea. don Dan, insa, le stie ca de obicei pe toate si cate o explicatie de aia alabicata rau pentru orice. un circar...
  • -4 (8 voturi)    
    De vorba cu presa!!! (Joi, 23 aprilie 2015, 23:53)

    Dida [anonim]

    Citesc genu acesta de comentarii si nu ma pot abtine sa nu zambesc.Presa noastra este sau rupta de realitate sau prea superficiala.Dragi ziaristi carcotasi care v-ati facut un obicei de a publica cel putin un articol de denigrare a presedintelui pe zi, ce va este atat de greu sa intelegeti...cu cat mai mult il atacati pe Iohannis cu atat v-a creste cota lui de popularitate; si stiti de ce? Pentru ca in spatele lui Iohannis se afla un electorat tanar, cultivat si mult mai greu de manipulat, pe care cu cat o sa il intaratati mai mult cu atat se va duce mai aproape de presedinte.Si bine face! Asta este speranta Romaniei.Cate sanse i-ati dat lui Iohannis inainte de alegeri?Nu l-a sustinut presa iar dupa primul tur ati inceput sa il criticati ca nu a dorit sa faca nici o intelegere cu ceilalti candidati.Si a avut dreptate a castigat sustinut de popor impotriva tuturor coruptilor si a presei.Sa nu uitati un lucru...noi sustinatorii lui Iohannis suntem tot aici, mai multi, mai hotarati si il vom ajuta sa curete cat mai mult posibil din mocirla din politica romaneasca spre disperarea presei aservite.
    • +8 (10 voturi)    
      N-ai inteles nimic! (Vineri, 24 aprilie 2015, 13:02)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Dida

      "in spatele lui Iohannis se afla un electorat tanar, cultivat si mult mai greu de manipulat, pe care cu cat o sa il intaratati mai mult cu atat se va duce mai aproape de presedinte."

      Gresit!
      Electoratul lui Iohannis nu exista! A fost votat masiv de catre intelectuali, tineri, diaspora si toti votantii de dreapta DOAR pentru ca alternativa sinistra era VV Ponta! Cu siguranta, daca ar fi existat si alte optiuni, Iohannis era si acum primar la Sibiu si dadea meditatii la fizica elevilor de liceu!

      Daca vrei o analogie, iti aduc aminte ca in 2000 la alegerile prezidentiale a fost votat Ion Iliescu (a treia oara, dupa mandatul lui Emil Constantinescu din 1996-2000), DOAR pentru ca alternativa ar fi fost Corneliu Vadim Tudor!

      L-am votat pe Iohannis din aceste considerente, dar am convingerea ferma ca daca acesta ar fi avut un contracandidat de calibrul lui Traian Basescu, n-ar fi obtinut nici macar 10% din voturi.

      Iar convingerea mea este intarita acum de prestatia jalnica a lui Iohannis la Cotroceni in cele patru luni de mandat de pana acum.
      Nu mi-am facut iluzii, totusi, la ora actuala, Romania ar fi avut nevoie de un alt fel de presedinte decat Iohannis!
      Romania avea nevoie de un presedinte ferm, nu de o paiata care se plimba prin lume si posteaza pe blog, nu de unul care-si silabiseste discursurile scrise de altii de la pupitrul palatului Cotroceni!
      • +3 (5 voturi)    
        Statistica iti da dreptate. (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:37)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        In turul I Iohannis a fost votat de 2,9 mln alegatori (rotunjire prin adaos la 100.000).
        In turul II Iohannis a fost votat de 6,3 mln alegatori (idem).
        Diferenta este de 3,4 mln alegatori. Care nu au fost/sunt "electoratul lui Iohannis".
  • -6 (14 voturi)    
    Foarte slab articolul! (Vineri, 24 aprilie 2015, 5:52)

    Alex [anonim]

    Un jurnalist care comenteaza de ceva timp institutia prezidentiala nu a inteles inca ca lucrurile mari nu se fac cat ai bate din palme sau cu iesiri in presa.

    Prefer un presedinte care se fastaceste din cand in cand dar invata din greseli si le corecteza cand e cazul unuia care are raspunsuri mereu.

    Lucrurile cu adevarat mari se fac in timp prin dezvoltarea (lenta si putin spectaculoasa) a institutiilor, evitand compromisurile si asa zisele scurtaturi.

    Eu imi doresc un presedinte care chiar face ceva.- oricum sunt satul de modelul de "presedinte-entertainer" care se zbate enorm dar realizeaza extrem de putin in mod real.

    PS
    Astept cu interes articole care sa dezbata necesitatea unor salarii (mult) mai mari in Administratia Prezidentiala pentru a imbunatatii capacitatea de a atrage profesionisti adevaratri nu oameni interesati de alte "avantaje indirecte"... dar desigur e greu mai ales cand jurnalistul e tentat sa aleaga calea usoara adica temele populiste.
  • +9 (11 voturi)    
    Democratie sau Anarhie? (Vineri, 24 aprilie 2015, 6:05)

    Dorian [anonim]

    Intrebare : ce cauta Romania in UE? La noi nu se respecta cele mai elementare caracteristici ale Democratiei : Legea, dreptul la vot, parlamentari care au fost mandatati de electorat pentru un program si pe lista unor partide, trec la alte partide, Parlamentul ca institutie democratica esentiala, dar cu cea mai scazuta credibilitate in societate, hotia generalizata, migratie extrema (aproape 4 milioane de oameni apti de munca - majoritatea tineri), etc... Apropos, nu a rosit Presedintele la Bruxelles cand se vorbea despre migratia unor oameni napastuiti, cand romanii sunt "campioni" ?

    Ce farsa / minciuna in "cazul Sova", sa discuti in CCR si Parlament in anul de gratie 2015 ce este mai presus, Constitutia sa statutul Senatului?
  • +8 (16 voturi)    
    preşedintele n-are nici un drum (Vineri, 24 aprilie 2015, 7:56)

    Kentt [utilizator]

    ca să ai un drum trebuie să ştii unde vrei să ajungi
    altfel, sunt cărări bâjbâite
    KJ rătăceşte buimac având ca repere indivizi ca Mihalache.
    Îmi pare rău, dar preşedintele României pare tăntălăul şi gogomanul la un loc.
  • +1 (13 voturi)    
    LA CESTIUNE (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:00)

    ofCAER [utilizator]

    Bun articol, Dan TAPALAGA. Cel mai bun scris in 2015 (pina acum).
    La sub-cestiune. Intrebarea cu "articolul din constitutie..." ar fi trebuit sa primeasca un singur raspuns de la un presedinte cu coaie dar cu singe rece: "Domnule Mircea Marian [obligatoriu sa-i fi tinut minte numele complet!], aratati-mi d-stra articolul care imi interzice asta!".
    Out of CESTIUNE. Cum mai merge treaba cu blatul Udrea - dr. Ponta, d-le TAPALAGA?
  • -4 (12 voturi)    
    nu sunt de acord (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:10)

    nc [anonim]

    D-le Tapalaga,
    nu v-a placut de la inceput acest om si acum jubilati ca ati avut dreptate.Din punctul meu de vedere nu aveti.Va doresc sa ajungeti sa traiti in tara psd-istilor stapani peste toti si toate.Probabil asta va va fi pe plac.Pacat!
  • -5 (9 voturi)    
    Totusi ... (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:38)

    Andrei [anonim]

    Iohannis este unul singur, iar sistemul pe care trebuie sa il disciplineze este enorm. Sa ne amintim ca, daca nu era el, era Ponta. Si sa ne mai amintim si ca drumul pana la suspendarea si demiterea lui Iohannis este foarte lung si anevoios, omul fiind totusi decent si bine intentionat. In concluzie, sa incercam sa mai si ajutam, ca de criticat e usor si chiar placut, fiind vorba despre un sibian care a ajuns mult mai departe decat sibianul Tapalaga!
  • +8 (12 voturi)    
    OH. (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:49)

    Nea Costica [anonim]

    Lasati omul in pace , nu-i el de vina . Atat la inzestrat natura , atata poate saracul ! Cu stima , NC .
  • +9 (13 voturi)    
    mesajul duplicitar al lui Johannis catre UDMR.... (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:52)

    lili [anonim]

    UPDATE 20:03 Preşedinţia României a precizat, în urma cu puţin, prin intermediul unui comunicat de presă că "singurul mesaj e cel transmis de consilierul său, Laurențiu Ștefan, nu cel de pe site-ul Administrației Prezidențiale"

    "În legătură cu informațiile apărute în mass-media referitoare la mesajul Președintelui României, domnul Klaus Iohannis, cu prilejul celui de-al XII-lea Congres al Uniunii Democrate a Maghiarilor din România, precizăm că acesta a fost transmis de domnul consilier prezidențial Laurențiu Ștefan în forma care se găsește astăzi pe site-ul Administrației Prezidențiale. Nicio altă variantă nu are caracter autentic", se arată în comunicatul de presă al Palatului Cotreceni."

    Concluzie: Adminsitratia prezidentiala nu zice NIMIC despre celalalt mesaj aparut pe site-ul ei si sters repede, nu-l neaga, nu-l comenteaza!
    Asta nu face decat sa confirme ca acel mesaj A EXISTAT!
    DE ce oare l-au sters si de ce NU-l recunoaste Administratia prezidentiala?!
    Din duplicitate damboviteana, pentru ca de 25 de ani politicienii romani spun una in public cand e vorba despre discutiile cu UDMR si se inteleg cu totul altfel cu UDMR, in spatele usilor inchise!
    Rusine, dle Johannis!
    Gafele lui Johannis inainteaza pas cu pas..
    Inca o deceptie.... macar am scapat de Ponta... atat.
  • +11 (15 voturi)    
    replierea (Vineri, 24 aprilie 2015, 8:55)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ati inceput sa va repliati, d-le Tapalaga.
    si...
    Intrebarea lui Mircea Marian a fost punct ochit, punct lovit.
    De unde si pana unde ziaristii trebuie sa puna intrebari doar cu manusi unui ales , ales, ales, ales...

    ...puneti si dvs intrebari cu cheie... daca puteti ... daca nu, apelati la presedintele Basescu care nu interpreteaza ci stie Constitutia.
    ...ati face un bine obstei....
  • +9 (13 voturi)    
    Speranțe deșarte, deziluzii... (Vineri, 24 aprilie 2015, 9:00)

    marchi [utilizator]

    Așteptam articolul ăsta, domnule Tăpălagă! Ați dat glas neliniștilor, îndoielilor noastre, ale tuturor celor care chiar am crezut în povestea frumoasă a „lucrului bine făcut”. Și cărora, astăzi, nu ne vine să ne credem ochilor și urechilor ceea ce vedem, auzim, citim.
    Da, i-au cam amețit aburii puterii pe domnul și pe doamna Iohannis! Plutesc, amândoi, pe norișori, avizi de complimente, de popularitate, de celebritate... (Ajunge să vizitezi profilul de facebook al Primei Doamne cu postări, care de care mai penibile, dar cu mii de like-uri)
    Sper să fie articolul acesta dușul care să-i trezească...
  • +7 (11 voturi)    
    Fantoma de la Operă (Vineri, 24 aprilie 2015, 9:39)

    Kentt [utilizator]

    Şi Momâia de la Cotroceni.

    Ăsta-i filmul în care joacă KJ.
    Pentru că momâia n-are nici un drum, n-are autonomie, este dusă, purtată de alţii.
  • +8 (12 voturi)    
    analiza tapalaga (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:19)

    george [anonim]

    Tapalaga...... domnul Basescu a fost singurul presedinte al Romaniei si separe ca asa o sa ramana , din nefericire, inca patru ani. Stiu ca o sa spumegi de furie ca NU AI DREPTATE dar adevarul asta este . Nu sunt politician, nici membru al vreunui ong sau miscare nu stiu de care. Sunt un cetatean simplu al acestei tari, care priveste cu ingrijorare la viitorul copiilor . In timpul lui Basescu,cu bune cu rele, se vedea ceva la orizont. Acum nu se mai vede nimic. AI GRESTIT SI GRESESTI cand vorbesti urat de perioada Basescu. Esti turbat pentruca stii ca am dreptate.Ne meritam soarta daca nu vom intelege sa ne respectam valorile, chiar daca gresesc . Ma umplu de greata cand aud sau citesc "a facut si lucruri bune dar......" si urmeaza cele mai josnice atacuri . SUNTETI UN OM MIC si asa o sa muriti. Este usor sa stai in fata calculatorului si sa faci pe grozavul. Viata reala este altceva si se pare ca nu aveti habar.
  • -5 (13 voturi)    
    Cata frustrare domnu' Tapalaga! (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:20)

    ion [anonim]

    Care e de fapt scopul articolului? Sa arate ca Iohannis nu e Base. Stim asta. Si e bine. Basescu a devenit obositor si si-a dat arama pe fata, nici macar nu e un basist adevarat dupa standardele multor basisti autentici :) E o cioara vopsita cu apucaturi de marinar autentic, bun de gura, aprig si iute in reactii, tenace, feroce samd. Mi-a placut o vreme de el, am crezut ca toate calitatile ii depasesc cu mult defectele, de altfel pitoresti si relativ benigne (asa credeam). Dar eu unul m-am saturat de el si de amanta lui blonda si de tupeul ei gretos. Faptul ca Iohannis nu se gudura servil in fata americanilor asa cum o facea Base, faptul ca are mai degraba o viziune europeana a lucrurilor (ceea ce este minunat) e de bine. Noi suntem in Europa, iar America e departe. Asta e motivul pentru care il atacati? Ca sunteti un lacheu american care latra la comanda o stim deja.
  • +4 (10 voturi)    
    Ooo.... (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:37)

    nic1 [utilizator]

    ce noutate.. in popor se spune "Sas prost" si cu asta am spus tot.
  • +11 (15 voturi)    
    Penibil (Vineri, 24 aprilie 2015, 10:44)

    un cititor [anonim]

    sunt din Sibiu, l-am votat pe Iohannis si de departe a fost cel ma bun primar din Sibiu...asta cu drumul presedintelui este o ceva absolut penibil!!! Daca pe "d-na presedinte" a luat-o valul sotul ar trebui s-o aduca cu picioarele pe pamant!!! Penibil!!!
  • +4 (6 voturi)    
    intelegere (Vineri, 24 aprilie 2015, 11:41)

    Elena [anonim]

    Daca presedintele si consilierii sai au un pic de minte ,accepta pas cu pas tot ceea ce este scris in articolul lui Dan Tapalaga ,trag invataturi si incearca schimbari in cel mai scurt timp.Doamna Iohannis a mai comis o eroare majora cand nu s-a exprimat spontan asupra organizarii unei ore de dirigentie "in pijama" Noroc cu consiliul profesral(banuiesc,pt. ca presa nu a mai scris) ,ca s-ar fi generalizat isprava in Romania oportunista! Oamenii astia nu stiu ca "omul cat traieste ,invata" deci mai intai invata si apoi decizi !? NU este rusine sa nu stii si sa doresti sa inveti decat sa doresti sa-ti indrepti greselile , de obicei prin denaturarea adevarului.!
  • +5 (9 voturi)    
    Drumul presedintelui (Vineri, 24 aprilie 2015, 11:59)

    M.aura [anonim]

    In politica si inainte de a fi presedinte nu m-a iluzionat ca va fi altceva decit majoritatea politicienilor romani. Am sperat totusi ca va fi un adept al meritocratiei, insusire atribuita in special germanilor. Dupa cum si-a ales echipa pina acum, nici vorba de asa ceva. Politruc roman get-beget.
  • -3 (7 voturi)    
    D le jurnalist, (Vineri, 24 aprilie 2015, 12:17)

    gonzi [anonim]

    A fost johannis ptr ca nu putea fi ponta. Orice vaicareala e degeaba. D le tapalaga, aruncati cu laturi in singura speranta. Atitudinea corecta ptr Romania e cea constructiva. In caz contrar, faceri alte jocuri. E atat de simplu. E alegerea dvs. Succes!
  • -2 (4 voturi)    
    mda.. (Vineri, 24 aprilie 2015, 13:21)

    rochiri [utilizator]

    eu cred ca incep sa se cam termine banii de prin presa...!
    Si daca nu este scandal..nu avem cum sa mai santajam.....e mai greu..!
  • +3 (5 voturi)    
    TRISTA REALITATE. (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:05)

    Johanis [utilizator]

    Din pacate , chiar asa stau lucrurile. O realitate dureroasa. Pentru noi.
  • -1 (3 voturi)    
    rog sa mi fie afisat comentariul (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:10)

    jackalphonse [utilizator]

    mi au aparut pe toate articolele dar aici nu.
  • +3 (9 voturi)    
    E greu sa fii Presedinte dupa Traian Basescu! (Vineri, 24 aprilie 2015, 14:21)

    Primula [utilizator]

    Mai ales cand vezi ca e de fapt o marioneta! Nevasta-sa ii scrie probabil pana si textele pe FB, Trebuie sa ne obisnuim oare cu prezenta acestei neavenite in spatele "moliei" ca si cum am fi ales, la pachet, tot familionul? De cand s-au instalat tot in vizite si concedii de lux se tin, ca si cum asta ar fi singurul lucru pentru care si-au dorit sa ajunga la carma tarii! Tacerile lui Johannis ascund tone de prostie, zambetul e arogant desi nu are de ce fi atat de falos, pe mine m-a convins ca nu trebuia sa-i dau votul! Macar dupa ce Ponta isi deapana "pacalelile" ai la ce sa te gandesti, ai ce comenta, ai "un ceva" cu care sa fii sau sa nu fii de acord! Neamtul e atat de anost incat nu merita sa-ti pierzi vremea dandu-i vreo atentie!
    • -1 (1 vot)    
      Imi pare rau stimabile, dar parerea (Vineri, 24 aprilie 2015, 21:51)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      dumitale despre ponta e eronata. Neamtul debiteaza banalitati, asta e limpede ca lumina zilei, dar sa spui despre ponta ca ar spune ceva la ce ai putea sa meditezi este o enormitate cit casa.ponta (in ciuda punctului) minte si cind respira.
  • -1 (1 vot)    
    Frumusetea de afi conducator (Vineri, 24 aprilie 2015, 16:04)

    cotlet vasile viorel [anonim]

    Articolul d-vs. domnule Dan Tapalaga este excelent si merita toata lauda , daca nu v-as fi vazut fotografia si citi numele ( va stiu dar nu-mi aduc aminte de unde ) as fi spus ca e scris de .....mai bine nu va spun "sa nu vi se urce la cap" asa se spune . Acum ce tine de scriitura articolului va spun asa intr-o fraza ca l v-ati comportat ca un chirurg ce taie cu "bunatate" , cei gros si stricat si nu v-ati legat de asa zisele "nimicuri" fara a mai pune la socoteala eleganta exprimarii unde cititorul de oriunde sa descopere detasarea fara dubiu a celui ce ne propune un astfel de tip de analiza . Ca "formator de opinie modul de expresie pe care l-ati folosit este foarte exact se poate spune 'tehnic" cu argumente ce vorbesc de la sine ce nu trebuiesc "aratate" mai mult decat trebuie , de aceea , cred ca faceti un lucru pe care ar trebui sa-l faca toti cei ce slujesc aceasta " tagma" . Acum v-as ruga sa-mi permiteti schimbarea registrului si din calitatea mea de "cetitor" sa va propun spre analiza urmatorul calcul . Bun. Incepind cu domnia d-lui Iliescu pe care l-am 'votat" dupa care in timp am constatat ca am gresit si-am votat schimbarea , adica pe d-l Constantinescu ......si stiti cea urmat , cu exceptia unei situatii sau doua nu retin vreo realizare sau vreo strategie, concluzia este dubioasa dar asa mi se pare mie ,si-mi vine sa spun ca ; Iliescu a fost mai "prezidentiabil" decit Constantinescu tragic as zice dar explicabil intr-un anume fel . La rand urmeaza cel ce se cheama Basescu , ce-ar mai fi de zis: e ca si cum ai compara profiterolul cu indol scatolul fara a face abuz de rima .......pai domnul Basescu a reusit ce na reusit nimeni si anume , a "ridicat institutia prezidentiala la rang de closet rural cu titlu de lege . Concluzia cred ca o intuiti ; conform trendului ( adica in jos ) Iohanis in virtutea bunei traditii romanesti ar fi normal sa fie sub Basescu , dar nu cred ca domnul Iohanis poate fi capabil de asa ceva .
  • +1 (1 vot)    
    Fiecare,cu ofurile lui (Vineri, 24 aprilie 2015, 16:20)

    nicolaie [anonim]

    Johanis este un roman,ca si noi.Are stilul sau caracteristic.Eu il apreciez,indiferent ce cred altii.Daca voi fi dezamagit sau nu,voi vedea.Deocamdata e presedintele Romaniei.Face cum considera el,ca e bine.cine sufera ca nu e consilierul sau,e problema lui.Teorii sunt multe.E bine daca,pastreaza linia sa personala.Decat sa-l convinge-ti pe el,poate reusiti cu parlamentarii.Ar fi mai eficient.Sau,aveti retineri ?
  • +1 (3 voturi)    
    Nu v-a placut Macovei, ca e femeie (Vineri, 24 aprilie 2015, 17:53)

    Locke Lamora [utilizator]

    Ramaneti cu consolarea ca nu a iesit narcisistul ala frustrat si mitoman, plagiator de cariera si nesimtit cronic.
  • +3 (3 voturi)    
    Purtator de cuvint (Vineri, 24 aprilie 2015, 21:38)

    Rafaila [utilizator]

    Domnule Tapalaga, daca postul de purtator de cuvint al administratiei pezidentiale mai este liber dupa recenta demisie, nu vreti sa candidati pentru ocuparea lui? Dupa cum scrieti se pare ca stiti la perfectie si ce gindeste si ce nu gindeste presedintele incit puteti purta cuvintul domniei sale in doua sensuri, de la presedinte la popor dar si de la popor la presedinte (...) Va grabiti sa induceti cititorilor idei, supozitii, negative, fara o baza solida, dupa cum o si spuneti ca va bazati pe... intuitii! Talentul cu care scrieti, desi in scadere de potential in timpul din urma, face sa fiti crezut si sa impresionati oamenii de buna credinta. Una peste alta, cu dumneavoastra ca purtator de cuvint si cu Traian Basescu consilier pe teme constitutionale, noul presedinte ar avea parte de doi piloni "tari" dintre care insa cel dintii nu pare a fi bine intentionat...
  • +3 (3 voturi)    
    Asteptari nerealiste (Vineri, 24 aprilie 2015, 22:52)

    mary [anonim]

    Prea mute critici prea devreme...
    Ce ati vrea sa faca omul asta in 3 luni ?!
    Oriunde ati fi, in orice job primele trei luni sunt de acomodare, de abia realizezi magnitudinea lucrurilor pe care trebuie sa le faci.

    Pana si Basescu a spus , ca fara un guvern de partea ta, nici un presedinte nu poate sa faca mare lucru.
    Asteptarile ziaristilor si nu numai ale lor sunt croite nerealist dupa comportamentul fostului presedinte, care nici el nu avea mai multa putere decat acesta dar cu siguranta avea gura MARE.:)
    Basescu nu a avut mai multa putere dar nu se sfia sa critice, sa arunce cu r***t daca ii convenea.Starnea controverse, agita spiritele, dadea iluzia ca e puternic, desi nu avea mai multa putere ca Johannis acum.

    Eu zic sa va calmati si sa aveti rabdare pana se schimba guvernul.Sa vedem atunci, peste doi ani daca Johannis poate sa faca ceea ce a promis cu un guvern care sper sa-i fie partener.
  • 0 (0 voturi)    
    Furtuna gandirii pozitive (Sâmbătă, 25 aprilie 2015, 16:47)

    MARIA [anonim]

    Increderea este punctul de plecare al imbogatirii. Asta scrie celebrul Napoleon Hill, in cartea"De la idee la bani". Cautam colaboratori part time care vor sa castige bani in timpul liber, intr-un proiect unic la nivel mondial. Incheiem contract de comision.Pentru detalii, trimiteti mesajul"PROIECT" la adresa: micadeac@yahoo.com
  • -1 (1 vot)    
    Rare treziri ! (Sâmbătă, 25 aprilie 2015, 20:20)

    n italy [utilizator]

    Cam la doua luni o data DT are cate un moment de luciditate si scrie deocamdata ``constructiv``insa apropoul ca M Marian a colportat unele idei de la Base e o mare magarie..


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri