Oamenii presedintelui. Cateva legaturi periculoase

de D.Tapalaga, A.Vasilache, C. Zamfir     HotNews.ro
Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:37 Actualitate | Politic


Constantin Dudu Ionescu, Dan Mihalache, Eduard Hellvig, George Scutaru si Andrei Muraru / Sursa foto: Agerpres

In jurul presedintelui Klaus Iohannis s-a strans o echipa de consilieri cu legaturi nebanuite intre ei si in lumea afacerilor. Ultimul intrat in echipa consilierilor de stat este Dudu Ionescu, fost ministru de interne in guvernarea CDR. Multa lume s-a intrebat cum a ajuns la Cotroceni, dar putini isi amintesc ca actualul sef al SRI, Eduard Helvig, a  fost consilierul fostului ministru de interne in 1999. Dudu Ionescu este nasul de cununie al sefului SRI. Pana sa fie numit consilier la Cotroceni, fostul ministru a figurat ca asociat intr-o firma cu Ovidiu Tender, condamnat in prima instanta la inchisoare.


Eduard Helvig a lucrat nu doar cu Dudu Ionescu, ci si intr-o firma condusa de Dan Mihalache. Helvig a avut contract de consultanta cu firma SC DIB MEDIA CONSULTANCY SRL, al carei administrator a fost Dan Mihalache, pana in 2011. Pe baza acestui contract a avut un proces cu ANI, pe care l-a castigat intre timp, dar in urma acuzatiilor de incompatibilitate ar trebui sa demisioneze din functia de ministru.

Atat Dan Mihalache, cat si Eduard Helvig au fost colaboratori apropiati ai fostului lider liberal, Crin Antonescu. Dupa ce fostul lider PNL a pierdut sefia partidului si a iesit din cursa pentru Cotroceni, cei doi s-au mutat in echipa lui Klaus Iohannis. Chiar daca au schimbat tabara, n-au pierdut si legaturile.

De pilda, Dan Mihalache a ramas pe toata durata campaniei electorale din 2014 asistentul local al europarlamentarului Adina Valean (sotia lui Crin Antonescu). A incheiat acest contract putin inainte sa fie numit oficial sef al administratiei prezidentiale. De notat ca pe durata campaniei electorale, cand Dan Mihalache era strategul lui Klaus Iohannis, functiona in paralel si ca asistent local al Adinei Valean. Nimic ilegal, doar ceva oportunism, cele doua tabere fiind rivale. Din documentele de mai jos rezulta ca acest contract a fost reziliat abia in 20 decembrie 2014, cu doua zile inainte de a fi numit de Iohannis consilier la Cotroceni.

Acte Inchidere Contract AV



Nici fostul consilier pe probleme de securitate, George Scutaru, intre timp demisionat, n-a venit din neant la Cotroceni. Acesta a fost coleg in PNL cu acelasi Dan Mihalache. Intre cei doi exista o mai veche relatie de prietenie de pe vremea cand erau membri in ApR-ul lui Teodor Melescanu. Presedintele a refuzat sa explice de ce l-a eliberat din functie pe Scutaru, precizand doar ca au fost motive personale.

Potrivit unor surse HotNews.ro, motivul demisiei ar fi implicarea sa in dosarul de coruptie al fostului presedinte al CJ Buzau, Cristian Bagiu. Acesta ar fi declarat ca o parte din banii luati drept spaga ar fi fost canalizati in campania electorala a liberalilor. In 2008, ca si in 2012, Scutaru era seful PNL Buzau.

Constantin Dudu Ionescu figura, pana sa fie numit consilier de stat la Cotroceni, asociat intr-o firma cu Ovidiu Tender, condamnat in prima instanta la 11 ani de inchisoare. Potrivit datelor de la Registrul Comertului din data de 28.11.2014, Constantin Dudu Ionescu era asociat la Codecs SA cu 2,414% din actiuni, alaturi de firma controlata de Ovidiu Tender - Prospectiuni SA (50.991%), si alti 18 actionari. Intre timp, Dudu Ionescu pare sa fie iesit din firma deoarece nu mai figureaza la Registrul Comerului in firma Codecs.

Ovidiu Tender a fost condamnat in 16 decembrie 2014 la 11 ani si 4 luni de inchisoare in dosarul RAFO-Carom. Decizia nu este definitiva si poate fi atacata cu apel.

Codecs a fost infiintata in 1993, Ionel Chera fiind cel care a pus bazele companiei, potrivit Wall-street.ro. Pe parcursul timpului, Codecs s-a transformat intr-un conglomerat educational, care detine o divizie de training, o tipografie, o fundatie, precum si un program de MBA, oferit pe piata locala prin parteneriat cu Open University School din Marea Britanie.

In fine, un alt consilier prezidential, Andrei Muraru, a ajuns protagonistul unor legaturi periculoase, dupa ce presedintele Iohannis l-a decorat pe Octav Bjoza, simpatizant legionar. Vladimir Tismaneanu a cerut demisia fostului director ICCMER. Muraru are o proasta reputatie de gestionar al unor fonduri primite de la fundatii germane pe vremea cand se afla in fruntea Institutului.

Andrei Muraru este frate geaman cu Alexandru Muraru, care s-a remarcat printr-un atac virulent la adresa presedintei Inaltei Curti, Livia Stanciu, intr-un text in care ii lua aprarea fostului ministru al justitiei, Tudor Chiuariu, condamnat la inchisoare pentru coruptie. Alexandru Muraru a fost consilier personal al fostului lider liberal, Relu Fenechiu si consilier al lui Tudor Chiuariu la ministerul Justitiei. Fratele sau geaman, Andrei Muraru, a fost director IICMER.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
30169 vizualizari
  • +39 (59 voturi)    
    eh (Miercuri, 1 aprilie 2015, 14:54)

    ampersand [utilizator]

    In forma actuala, presedintele Romaniei e, mai degraba, purtatorul de cuvant al primului ministru.
    • +19 (37 voturi)    
      sau (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:01)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Băsescu a avut o formulă mai plastică (şi psihanalizabilă): „Klaus Iohannis se pupă pe gură cu Victor Ponta”.
      • +10 (12 voturi)    
        Referirea lui Basescu la pupatul pe gura... (Joi, 2 aprilie 2015, 0:26)

        vazut_din_anglia [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ...banuiesc ca e o trimitere la celebrul 'sarut pe gura comunist', cel mai faimos fiind cel intre Brejnev si Honnecker.

        Pentru curiosi, http://en.wikipedia.org/wiki/My_God,_Help_Me_to_Survive_This_Deadly_Love
        sau
        http://en.wikipedia.org/wiki/Socialist_fraternal_kiss
    • -24 (46 voturi)    
      Despre Iohannis (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:35)

      AR [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      - Iohannis vorbeste anti-coruptie, pro DNA.
      - Iohannis se intalneste cu SUA, UE, NATO, atitudine pro-vestica.

      Cand ai astea 2 argumente si vezi toti retarzii pe hotnews sau alte site-uri ca se iau de el cu zicale gen "e mai degreaba purtatorul de cuvand al primului ministru"... Romanii sunt o natie de tigani, ma felicit ca am luat cetatenia altei tari si am uitat despre Rromania.
      • +21 (33 voturi)    
        pfuai (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:48)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui AR

        Te-ai umflat ca un carabus :)
        Uite, si eu mi-s capsunar de multi ani, personal am votat-o pe Macovei, dar, odata ales favoritul tau, aveam ceva sperante de la el. Dar cand marea lui realizare in cele 100 de zile e numarul de like-uri al paginii sale FB, cand s-a-nconjurat de, ca sa parafrazez, "cei mai cinstiti consilieri din istoria Romaniei", cand se declara nemultumit de, citez, "zornaitul catuselor" in cazul, citez, "celor mai cinstiti ministri din istoria Romaniei", cand pare sa-si fi adus aminte de momentul cand, alaturi de somoros si plagiator, poza in prim-ministrul viitorului guvern Iohanis, dandu-le, neaos, la gioale, lui Basescu si Macovei in rarerle ocazii cand binevoieste sa deschida gura, eh, in aceasta conjuntura faptul ca pomeneste de NATO, UE si SUA mi se pare doar o reclama mascata la calitatea lucrarii unor stomatologi si a unei minunate paste de dinti.
      • +5 (23 voturi)    
        Te comporti ca un tigan (Miercuri, 1 aprilie 2015, 19:20)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui AR

        Care a luat cetatenia altei tari.
        • -1 (1 vot)    
          renegatii (Vineri, 3 aprilie 2015, 0:23)

          verdeata [anonim] i-a raspuns lui Locke Lamora

          renegatii sunt oamenii de cea mai proasta calitate; daca in Romania ar fi curs lapte si miere (gratie luptei altora) indivizii satia ar fi fost "mandri ca sunt romani". Dar asa cum stau lucrurile, indivizii de teapa asta nu fac decat sa tranteasca usa si sa isi nege conditia de la care au plecat si de care, in fapt, nu au cum scapa.
          Oamenii de calitate nu uita de unde au plecat si nu dispretuiesc pe cei dintre care provin.
    • -5 (21 voturi)    
      despre cumetrii (Miercuri, 1 aprilie 2015, 17:35)

      manole [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Din punctul meu de vedere, a face parte dintr-un anumit grup social/politic/economic si a avea o relatie de rudenie de sange sau prin alianta nu inseamna neaparat ceva rau.

      Oamenii intai se cunosc intr-un anumit mediu, se inteleg, formeaza niste prietenii (stiu, de multe ori pot fi bazate pe interese, dar nu intotdeauna) decid sa se cunune, sa-si boteze copiii, sa se incuscreasca si asa mai departe. Vad asta peste tot, inclusiv la serviciu.

      Faptul ca apoi se trag unul pe altul in diverse pozitii poate avea la baza si competentele profesionale care e posibil sa fi stat la baza acelor prietenii. Cunosc foarte multe cazuri concrete.

      Nu vreau sa spun ca cei din articol se incadreaza in aceasta categorie, ci doar ca lumea priveste negativ aceste lucruri in 100% din cazuri, fara o baza logica.
      • +13 (19 voturi)    
        In politica Cumetrii = Mafia. (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:29)

        nescu [utilizator] i-a raspuns lui manole

        Singura chestie logic acceptabila ar fi sa se cunoasca intre ei ca profesionisti sau sa fie profesionisti si sa nu se fi cunoscut intre ei inainte.

        Chiar sunt curios care erau relatiile de cumetrie si afaceri intre consilierii lui Basescu. La cum s-a prezentat in cei 10 ani, fostul presedinte arata mereu destul de bine documentat, iar aici cred ca a contat calitatea consilierilor alesi.
        Cel mai probabil a ales consilierii pe criterii strict de competenta si nu ca o recunoastere a faptului ca a fost sustinut si lins undeva in timpul campaniei, sau ca ar avea nush ce relatii de cumetrie si afaceri cu x-ulescu.

        Se pare ca pentru actualul presedinte - singura conditie necesara si suficienta este ca acestia sa cunoasca limba germana - este primul filtru.
        Odata trecuti de acest filtru incep sa conteze relatiile de cumetrie si afaceri dintre consilierii deja alesi (as paria mai mult pe prim-consilierul dansului) si pretendent.
        Abia dupa aceea se da "ok"-ul.

        Pentru mine singura optiune reala a fost si va fi Macovei, care nu cred ca m-ar fi dezamagit ca presedinte, nu ar fi acceptat astfel de compromisuri. Evident, in turul doi am votat contra Ponta, ca multi altii, si ma bucur f. mult ca nu a iesit, ca atunci chiar era de kko.
        • +3 (5 voturi)    
          in orice tara normala (Joi, 2 aprilie 2015, 12:12)

          CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui nescu

          Dudu nu ajungea consilier pe securitate daca e nasul lui Hellvig care e deja in functie. Esti ruda cu directorul unui serviciu secret? Pai cum sa fii consilier pe securitate la presedinte? Nu e nici un conflict de interese aici?
      • +4 (6 voturi)    
        Cu alte cuvinte... (Joi, 2 aprilie 2015, 10:20)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui manole

        ... Romania condusa de "clanuri" vi se pare o stare de normalitate! Foarte grav!
    • +16 (22 voturi)    
      cine se aseamana se aduna! (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:39)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Si poti lesne vedea asta in parlamentul Romaniei. Tot felul de penali, sfertodocti, analfabeti se lauda toata ziua ca sint "alesii neamului" si pentru asta vamuiesc intens banul public.
      KJ e hotarit sa isi pastreze cit mai mult functia printr-o politica de non-combat. Face declaratii anti-frauda, pro-democratie, pro-vest? Pai ce, tonta zice altceva? Nu, ca nu ii cere gura chirie. Doar ca face exact de-andoaselea. KJ face si el declaratii frumoase, si "se mentine in limitele mandatului" adica face frumos la masa cu duda (pt regalisti: urmatorul la tron e principele Nicolae, duda si smochina au doar rolul de bagatori de seama; cam in genul paul/lia).
      Considera ca nu e rolul lui sa comenteze breaking news, ca nu trebuie sa intervina in parlament, in general accepta doar faptul ca ne reprezinta in politica externa. Ne-am ales cu un presedinte de decor, ai carui pupincuristi intentioneaza sa reinfiinteze "cabinetul 2" (din nostalgie probabil) fiindca au nevoie sa para ca "prima familie" are activitate. Preferam decenta Doamnei Basescu. Si tinutele ei.
      Domnule Presedinte, nu numai ca v-am votat dar am si militat activ printre prietenii nehotariti sa va voteze. Si acum imi iau reprosuri. Nu trebuie sa folositi cuvintele buruienoase ale lui Base, dar va rog sa aveti o prezenta mai marcata si mai marcanta in viata publica. Multumesc
      • +6 (8 voturi)    
        Urmatorul la tron (Joi, 2 aprilie 2015, 1:06)

        vazut_din_anglia [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

        e de fapt principesa Margareta, asa ca si Duda ar fi prin zona...
        • +3 (5 voturi)    
          Te inseli! PROFUND! (Joi, 2 aprilie 2015, 10:31)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui vazut_din_anglia

          Art. 77. - Puterile constitutionale ale Regelui sunt creditare in linie coboritoare directa si legitima a Maiestatii Sale Regelui Carol I de Hohenzollern Sigmaringen, din barbat in barbat prin ordinul de primogenitura si cu exclusiunea perpetua a femeilor si coboritorilor lor.

          Coboritorii Maiestatii Sale vor fi crescuti in religiunea ortodoxa a Rasaritului.

          Art. 78. - In lipsa de coboritori in linie barbateasca ai Maiestatii Sale Regelui Carol I de Hohenzollern Sigmaringen, succesiunea Tronului se va cuveni celui mai in varsta dintre fratii sai sau coboritorilor acestora, dupa regulele statornicite in articolul precedent.

          Daca nici unul dintre fratii sau coboritorii lor nu s'ar mai gasi in vieata sau ar declara mai dinainte ca nu primesc Tronul, atunci Regele va putea indica succesorul sau dintr'o dinastie suverana din Europa cu Primirea Reprezentatiunii nationale, data in forma prescrisa de art. 79.

          Daca nici una, nici alta nu va avea loc, Tronul este vacant.

          Art. 79. - La caz de vacanta a Tronului, ambele Adunari se intrunesc de indata intr'o singura Adunare, chiar fara convocare, si cel mai tarziu pana in opt zile dela intrunirea lor aleg un Rege dintr'o dinastie suverana din Europa occidentala.

          Asta spune constitutia din 1923, Regala. Constitutia respectiva este contractul dintre Romania si Casa de Hohenzollern, Romania a fost o monarhie constitutionala. Ultimile actiuni ale regelui Mihai a situat casa de Romania in afara acestei constitutii. Probabil o simpatizati pe Margareta, care este printesa de Romania. dar atit. E mai departe de tronul Romaniei decit Charles al Angliei. Charles stie asta!
          Casa de Hohenzollern a si reactionat acum citiva ani la actiunile lui Mihai. Din nefericire, asa cum spune constitutia, paulica are sanse mult mai mari decit Margareta.
          In mod normal din UK ar fi trebuit sa ai avantajul perspectivei. Las aici si link-ul pt cei ce vor sa mai studieze respectiva constitutie.
          http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=151
        • +3 (5 voturi)    
          continuare.... (Joi, 2 aprilie 2015, 10:43)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui vazut_din_anglia

          Personal consider ca odata cu suspendarea constitutiei rsr Romania se afla automat in conditiile acestei constitutii. Tocmai de aceea ilievici a impiedicat reintoarcerea regelui si a fortat votarea rapida a unei constitutii republicane. Daca regele accepta legea salica si faptul c anu are urmasi la tron, daca ar fi desemnat un alt urmas din Casa de Hohenzollern probabil vesticii s-ar fi luptat un pic pt drepturile Romaniei Regale. Daca Margareta s-ar fi casatorit cu un descendent al unei alte case regale si nu cu o duda iar ar fi avut sanse mari la tron, fiindca Mihai ar fi putut desemna acea persoana ca succesor la tron (asa cum ii permite constitutia). Din nefericire a ales altfel.....
          Oricit de romantic ar suna, in urma tuturor celor intimplate Casa de Romania si-a incheiat succesiunea la tron. Casa de Hohenzollern ar trebui sa desemneze un posibil succesor la cererea unui consiliu de coroana.
          http://www.preussen.de/en/family/the_house_of_hohenzollern_today.html
          Asa ca KJ pierde vremea. Cineva profita de sindromul provincialului si ii baga in program chestii pompoase si vizite de lucru aiurea (in curind o sa i se potriveasca bancul cu "mai-e-state..).
          Cine ii impune consilierii doreste sa il tina prizonier al pnl-ului dodolot si fara putere.
          Si el chiar nu prea are ce face. Fiindca si stinga isi doreste acelasi lucru.
    • +7 (11 voturi)    
      care? cui? (Miercuri, 1 aprilie 2015, 22:24)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      mie imi rezulta cum ca KWJ e purtatorul de cuvant al lui Mahalache, E vreo opinie a lui Mahalache care sa fi fost contrazisa de KWJ?
  • +1 (29 voturi)    
    Despre litere (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:47)

    abecedar [anonim]

    Faptul ca X este frate geaman cu Y, care este o persoana diabolica, nu ar trebui sa atarne ca o piatra de moara de gatul lui X
    Pentru ca altfel ne-am putea gandi la pietrele de moara care atarna de gatul lui T din cauza lu Ţski.
    Si coincidenta naibii X i-a luat si locul lui T.
    • +6 (10 voturi)    
      nu doar geaman (Joi, 2 aprilie 2015, 0:59)

      manole [anonim] i-a raspuns lui abecedar

      nu e doar asta: omul e un MARE admirator Antena 3 si Voiculescu. V-o spune un fost coleg de-al lui.
  • -2 (28 voturi)    
    Va raciti gura de pomana! (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:52)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    Nu va este cla ca Presedintele Iohannes face numai ce vrea? Niciodata nu va tine cont de parerea voastra. Asa ca lasati omul in pace ca oricum va trateaza cu indiferenta!
    • -5 (11 voturi)    
      Nu . . . (Miercuri, 1 aprilie 2015, 19:49)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      . . . am spus cu rautate sau cu malitie. Omul stie ce face si nu se repede sa urmeze sfaturi venite din toate partile.
      • +6 (10 voturi)    
        problema e ca nu se repede (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:47)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

        sa urmeze macar propriile idei.
    • +2 (4 voturi)    
      BINE ZIS (Joi, 2 aprilie 2015, 10:00)

      IO [anonim] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      ..ASTA E CLAR!
  • +6 (24 voturi)    
    La vremuri noi, tot noi... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:23)

    Johanis [utilizator]

    Nu cred ca domnul Presedinte va reusi cu tara asta ce a facut cu Sibiul. Aici, la Bucuresti, toti sunt fini, nasi, unchi si veri. E treaba grea. si, cu cine, singur nu poti!
    • +16 (24 voturi)    
      ha, he ca parca la Sibiu e altfel (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:27)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      ia mergi pe acolo sa vezi orasul plin de olteni.

      Cine-si inchipuie ca Sibiul e in Transilvania se insela amarnic, a ramas doar numele pt ca oltenii cu apucaturile oltenesti sint la putere in Sibiu.
  • -10 (28 voturi)    
    Nu imi place (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:34)

    Mihai-G [utilizator]

    Nu am simpatii fata de acesti domni si nu le-as garanta probitatea morala dar totusi nu apreciez tonul acuzator al articolului.

    Ce e atata de extraordinar ca niste oameni care au lucrat pentru un presedinte de partid s-au mutat sa lucreze pentru noul presedinte al aceluiasi partid dupa ce s-a produs schimbarea la conducere? Ce e asa de anormal aici? Daca maine se schimba seful Hotnews, ar fi ciudat sa ramaneti sa lucrati pentru un alt sef? Totusi.

    Apoi, ce e ciudat in a fi consilier al unui euro-parlamentar PNL si apoi a te muta in echipa restransa a candidatului la presedintie al PNL? Nu vad nimic ciudat sau de condamnat aici.
    Acelasi lucru despre cine e frate cu cine si ce a facut fratele.

    Ca jurnalisti profesionisti ce sunteti e bine sa stiti lucrurile astea (cine ce a facut, cu cine e asociat etc) dar nu le transformati in acuzatii atata timp cat nu e vorba de fapte condamnabile (moral sau legal) la mijloc.

    Din nou, indivizi cameleonici si ne-principiali precum dl Mihalache nu imi trezesc nici o urma de incredere dar nu ii puneti pe toti in aceeasi galeata si nu acuzati oameni degeaba.
  • +15 (25 voturi)    
    Ai nostri (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:35)

    Von Klausewitz [utilizator]

    Aceeasi oameni,nicio schimbare.
    Ce viitor poate sa aiba biata noastra tara , daca nu se schimba nimic.Iar discursul iohanesian de ieri a fost aiuritor.Vai de noi.
  • +15 (27 voturi)    
    Izolarea presedintelui (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:45)

    Selariu Mircea [anonim]

    L-au incercuit !
    Gasca il va sufoca si il vor anula !
    Definitiv !
  • +18 (32 voturi)    
    Yep (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:47)

    Lea [anonim]

    Klaus Johannis nu este ce pare a fi. Desi.....asta era evident de mult....Grivco, anyone?
  • +13 (21 voturi)    
    tentacule (Miercuri, 1 aprilie 2015, 17:24)

    sorin3 [utilizator]

    de la numirea lui Mihalache toate astea erau previzibile.
    Acum Johannis, daca e cinstit, e pus cu spatele la zid.
    Daca ii mentine in pozitii e iremediabil pierdut, daca ii schimba apare intrebarea de ce i-a numit, si de ce nu se poate opune propunerilor venite "din partid"?.
    Mai e varianta (cea mai probabila ca doar e adult si stie ce face) in care e membru in cooperativa.

    Cum nu a schitat nici un pas inapoi in cazul lui Mihalache, ci iata ca preseaza sa mearga inainte pe acest drum, ultima concluzie e cea mai aproape de adevar.
  • -3 (21 voturi)    
    ou sont les acolytes d'antan... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 17:25)

    amycus [utilizator]

    deh, nene, nu oricine si-i poate permite pe onaca, radulescu, lazaroiu...

    astia nu mai aveau nicio legatura periculoasa. nici macar intre neuroni.
    • +6 (18 voturi)    
      ia (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:47)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      zi ma ce ''legaturi periculoase'' aveau onaca si lazaroiu, ma, ca io nu stiu, sint un basist prost. Ce stiu sigur e ca tu ai legaturi strinse cu banii cistigati prin santaj, furt si eventual crima de varanul, care, foaie verde trei capace, la-inchisoare va mai zace, hop si-asa...
  • +10 (16 voturi)    
    dezastru (Miercuri, 1 aprilie 2015, 17:40)

    maria [anonim]

    Nicio perspectiva.
    Asistam la lectii de citire submediocre !
  • -6 (18 voturi)    
    ghiveci (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:14)

    stefan [anonim]

    Dle Tapalaga, faceti un ghiveci....

    Doar un ex.: Codecs, unde a avut actiuni unul dintre consilieri, a fost cumparat (doar putin peste 50%) de catre o firma, Prospectiuni SA, care la rindul ei are un actionar majoritar (Tender) cu 55% + alte citeva mii de actionari directi si citeva milioane (prin Sif-uri) indirecti.

    cu alte cuvinte, daca si dvs ati primit cupoanele lui vacaroiu sinteti actionar indirect atit la Prospectiuni cit si, implicit, la Codecs.

    f. slab articolul, surprinzator!
    • -2 (8 voturi)    
      Surprinzator? (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:58)

      Advocacy media [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Se pare ca n-ati trecut pe-aici de multisor... :-)))
  • +9 (13 voturi)    
    parere (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:16)

    mircea o [anonim]

    Informatii, cred eu, utile.
  • -2 (14 voturi)    
    articol-gluma (Miercuri, 1 aprilie 2015, 18:40)

    Tabloidus [anonim]

    Cu siguranta autorul acestui articol are un nas.
    Care nas foarte posibil sa nu fi luat bon fiscal la shaworma si la fel de posibil sa aiba 1.658925% actiuni in vreo firma care e asociata intr-o alta firma in care 12 psd-isti au 6.235898% si 5 pdl-isti 1%.
    Din cei de mai sus, 2.568% au trecut de cel putin doua ori pe rosu in 2014, in timp ce pe trecere erau si minori.
    Astea sunt legaturi periculoase! :)))
  • +11 (19 voturi)    
    Johanis este marionetul Mafiei (Miercuri, 1 aprilie 2015, 19:22)

    Locke Lamora [utilizator]

    care l-a dat jos pe Ceausescu. Daca era Basescu castigatorul ultimelor alegeri la scorul ala...Pinochio era OUT instant.
  • +8 (14 voturi)    
    părere (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:21)

    Arl [utilizator]

    Mai pe scurt, mister Mihalache e no 1.
  • -5 (9 voturi)    
    Ce simplu era... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 21:08)

    Tati [anonim]

    Aveti dreptate dle Tapalaga ! In mod normal actualul Presedinte trebuia sa-si aleaga consilierii printr-o tombola nationala sau mai simplu, fara pierdere de timp, direct de pe strada, la intamplare !
    Sau alta idee, consilieri pana in varsta de 18 ani, care n-au avut pana in prezent nicio activitate economica, comerciala sau finanaciara, care sunt singuri la parinti, fara rude, necasatoriti, si cu locuinta in zone izolate ale tarii, chiriasi, fara masina si cel mai indicat ,cu ajutoare sociale; daca parintii sunt si decedati,natural ,punctajul de a fi ales consilier prezidential e maxim. Spor la treba !
  • +8 (12 voturi)    
    consilieri de duzina (Miercuri, 1 aprilie 2015, 22:03)

    tanase [anonim]

    cu huiu si mihalache iohannis ne-a comunicat tot ce avea sa ne comunice. omul e prizonier. e ca un copil neajutorat.
  • +4 (12 voturi)    
    ma bucur (Miercuri, 1 aprilie 2015, 22:33)

    xanti [utilizator]

    Avem un presedinte de carton,guvernam pana in 2016 si dupa cu putin noroc.
    E chiar mai bine decat daca castiga Ponta.
    Prea slab prea ca la tara "Klauslact"
  • -1 (11 voturi)    
    Un cuvant (Miercuri, 1 aprilie 2015, 23:46)

    xrogo [utilizator]

    impotriva consilierilor zbanghii ai lui Basescu n-am auzit pe HN,dar despre ai lui Johann,multe,multe!!!
  • +7 (9 voturi)    
    Gastile conduc tara! (Joi, 2 aprilie 2015, 8:02)

    hotnewsfil [utilizator]

    Mihalache a fost format de Iliescu inca din anul 1990. A preluat, de la fostul mare conducator comunist, naravurile de oportunist fara scrupule.
    Asa cum a pasit Iliescu, intr-o noapte, din barca hodorogita comunista, in noua barca a capitalismului, tot asa si elevul lui, Mihalache, a navigat dintr-o barca intr-alta, de la PSD la liberali.
    Exista o similitudine intre felul in care a fost facut primar Sorin Oprescu, de o gasca de smecheri, si felul in care a fost adus la puterea suprema Iohannis : tot de o gasca de smecheri.
    Fiecare din cele doua gasti si-a adus mototolul la putere si continua sa ii dirijeze vorbele si faptele.
    Gascarii se trag unii pe altii, nu sunt admisi in gasca decat prietenii de mare incredere.
    Mototolii sunt fericiti ca au o pozitie favorabila 'in vitrina', ca isi pot face si ei mendrele, la nivelul posibilitatilor lor, cel mai important lucru pentru ei fiind tinuta, mersul leganat sau teapan, protocolul, asteptarea (sa nu faca azi ce pot lasa pe maine).
    Iohannis a afirmat ca nu va face, ca presedinte, decat ce ii revine constitutional : politica externa, apararea, ca nu se va amesteca in treburile guvernului.
    Totusi, Mihalache i-a pus in gura mototolului ca ar fi fost necesar ca Ponta sa-l fi consultat asupra codului fiscal inainte ca acesta sa fi fost facut public. Adica, Mihalache s-ar vrea un pic si 'jucator' nu numai 'mediator-integrator'.
    Mihalache l-a plimbat pe mototolul fudul si pe la Casa Regala ca sa-i cultive obiceiuri, comportamente regale.
    Mototolul vrea sa-si indeplineasca si obligatia pe care o are fata de Carmen, de a-i infiinta 'Cabinetul Doi' la Cotroceni si ne-a dezvaluit ca, o scoate in lume peste tot ca sa educe poporul inca nepregatit pentru progresul de a avea in frunte si o 'prima doamna a tarii'.
  • +4 (6 voturi)    
    Cum e turcul ... și pistolul !!! (Joi, 2 aprilie 2015, 8:23)

    WinDos [anonim]

    La atâtea case e nevoie de consilieri care înțeleg ce e aceea o afacere !!!
  • +5 (7 voturi)    
    de luat aminte ... (Joi, 2 aprilie 2015, 8:34)

    astronaut [utilizator]

    ''ce naste din pisica soareci mananca'', ce era de asteptat de la vestitul Mihalachis , scolit de Marele Bubos , dupa ideologia mult consacrata , decat ideea de a-i aduna in ''HAITA'', pe unii ,altii , dupa ''pene'', ca vorba aia'' pasarea dupa pene si .... '' , asa ca Dle Presedinte aveti grija de cel pe care l-ati bagat sub camasa ca s-ar putea sa va muste !!!
  • -4 (6 voturi)    
    ////<br> (Joi, 2 aprilie 2015, 11:29)

    ceausu ceaka [anonim]

    Din articol reiese ca totul este in regula cu Iohannis.
    Inclusiv cu consilierii.
    Dv. ce doriti de fapt? Vorbe goale? Se pare ca totul este o schelalaiala fara rost.
    Klaus Iohannis este un om in toata regula si s-a inconjurat numai de oameni alesi, adica de soi bun.
    N-aveti decat sa schelalaiti
  • +1 (3 voturi)    
    E o vorba: (Joi, 2 aprilie 2015, 14:49)

    Cetatean97513 [utilizator]

    Tine-ti prietenii aproape iar dusmanii si mai aproape.
    • 0 (2 voturi)    
      ...daca... (Vineri, 3 aprilie 2015, 12:40)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean97513

      ...ar fi vb despre afacerile personale si/sau de familie,ar fi perfect asa cum spui tu...insa...este vb despre Seful Statului Roman si despre locuitorii sai,adica noi toti-asa ca ,aproape ar trebui sa ii fie doar interesele noastre ,ale tuturor romanilor,si nu doar cele de clan,prietesug,familie politica...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri