Cine este Dacian Ciolos, premierul desemnat de Klaus Iohannis

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:07 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Agerpres
Dacian Ciolos (46 de ani) este premierul desemnat de presedintele Klaus Iohannis sa formeze un nou cabinet, dupa demisia executivului condus de Victor Ponta. Consilier al presedintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, fost Comisar European pentru Agricultura si fost ministru al Agriculturii in mandatul lui Tariceanu, Ciolos a absolvit Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Cluj-Napoca, dupa care a urmat l'Ecole nationale superieure agronomique Montpellier, unde a cunoscut-o pe sotia sa, Valerie Villemin.

Informatia ca Dacian Ciolos va fi premierul nominalizat de Klaus Iohannis a aparut pe site-ul EurActiv.com inca de pe 5 noiembrie 2015, cand publicatia cita "doua surse credibile" si nota ca "nu numai ca alegerea va fi bine vazuta la Bruxelles, dar Ciolos este una dintre rarele figuri publice din Romania care nu este perceputa drept corupta".

Tot pe 5 noiembrie, EurActiv.ro scria ca Dacian Ciolos urma sa aiba o intalnire informala cu presedintele Klaus Iohannis, la finalul consultarilor politice de la Cotroceni.

Dacian Ciolos
Foto: Facebok - Dacian Ciolos
Dacian Ciolos este consilierul presedintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, pe securitatea alimentara internationala (sursa si detalii). A fost Comisar European pe Agricultura din 2009 pana in 2014, mandat in timpul caruia a coordonat reforma Politicii Agricole Comune (PAC).  

Ciolos a fost ministru al Agriculturii din octombrie 2007 pana in decembrie 2008, in guvernul lui Calin Popescu-Tariceanu, iar anterior, in 2002-2003, a lucrat pentru Delegatia Comisiei Europene in Romania.

In urma cu aproape o luna, Dacian Ciolos a primit titlul Profesor Honoris Causa din partea Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara (USAMV) din Cluj-Napoca, al carui absolvent este, transmite Recolta.eu. La evenimentul din 15 octombrie 2015 au fost prezenti ministrii Daniel Constantin (Agricultura), Sorin Cimpeanu (Educatie) si Gabriela Szabo (Tineret), iar presedintele Klaus Iohannis a transmis un mesaj prin intermediul consilierului pe educatie Ligia Deca, potrivit aceleiasi surse.

Dosarul ICA si prejudiciul de 60 de milioane de euro reclamat de ministrul Agriculturii 

Sub semnatura ministrului Dacian Ciolos, Ministerul Agriculturii s-a constituit in 2008 parte civila in dosarul ICA, pentru recuperarea sumei de 60,6 milioane euro. In acest dosar, Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de inchisoare cu executare. Detalii aici

Catalin Jean Sandu, fost sef in ADS condamnat la sase ani de inchisoare, a depus plangere cu privire la modul in care Ministerul Agriculturii s-a constituit parte civila in cauza privatizarii ICA, iar in aprilie 2015 Dacian Ciolos a fost audiat ca martor la Parchetul instantei supreme. La iesirea de la audieri Ciolos a declarat: "Am fost invitat, in calitate de martor, pentru a da o declaratie despre imprejurarile constituirii, in numele statului, a Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale ca parte civila in dosarul ICA, in 2008. Este o urmare a plangerii formulate de domnul Sandu Jean. Nu cred ca alte comentarii sunt oportune: calitatea mea in acesta ancheta a ramas doar aceea de martor si nu exista o urmarire penala impotriva mea" (sursa si detalii).

Prejudiciul din acest dosar, incheiat cu sentinta definitiva in august 2014, nu a fost recuperat integral nici pana astazi. Detalii aici

Dacian Ciolos, la coada ca sa-si voteze presedintele in noiembrie 2014

Coada la vot la Ambasada Romaniei la Bruxelles
Foto: Facebook - Dacian Ciolos
Amintim ca in scandalul votului din diaspora de la alegerile prezidentiale din noiembrie 2014, fostul comisar european scria pe pagina sa de Facebook ca a reusit sa voteze, dupa ore bune de stat la coada. "De data asta am reusit sa votez, dupa ore bune de asteptare la coada, la Ambasada Romaniei la Bruxelles. Sunt cozi de sute de metri - e regretabil ca oamenii trebuie sa-si sacrifice o jumatate de zi pentru a-si exercita un drept fundamental", nota Dacian Ciolos pe 16 noiembrie, in turul doi al alegerilor prezidentiale in urma carora Klaus Iohannis a iesit presedinte.

"Data trecuta nu am reusit sa votez, incercand sa votez ultimul. Cat am fost demnitar, am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a nu insela increderea oamenilor care au crezut in mine. Acum sunt doar simplu cetatean si imi asum cu demnitate si acest statut, votand, asa cum sunt conditiile pentru ca din pacate nu pot sa le schimb eu. Pot doar sa ma exprim si o fac. Dar in calitatea de cetatean", scria Ciolos pe Facebook (sursa si detalii).

"Cel mai competent" candidat al lui Barroso pe portofoliul Agriculturii

Amintim de asemenea ca in 2014, la finalul mandatului Executivului European condus de Jose Manuel Barroso, Victor Ponta a anuntat oficial ca l-a nominalizat pe Dacian Ciolos pentru un nou mandat de Comisar European, tot pe portofoliul detinut de acesta - Agricultura. Traian Basescu a declarat ulterior, insa, ca Guvernul a facut de fapt doua nominalizari (sursa si detalii). Cea de-a doua nominalizare a fost Corina Cretu - acum comisar european pentru Politica Regionala. Vezi aici mai multe detalii despre nominalizarea comisarului european 

Dacian Ciolos si Jose Manuel Barroso
Foto: Facebook
In 2009, cand presedintele de atunci al Comisiei Europene, Manuel Barroso, a anuntat lista comisarilor europeni, seful Executivului European l-a prezentat pe Dacian Ciolos drept "cel mai competent" candidat pe care l-a avut pentru Agricultura. "Sunt extrem de fericit sa-l desemnez pe domnul Ciolos ministru (comisar - n.r.) pentru agricultura si dezvoltare regionala. Este de departe cel mai competent dintre toate numele pe care le-am primit pentru acest post. Daca va uitati la CV-ul lui, nu este nici o indoiala. Am vorbit cu el, stiu ca este foarte angajat in dosarul agriculturii, a lucrat toata viata in acest domeniu", a declarat atunci presedintele CE (sursa si detalii).

Candidatura sa in executivul european a fost puternic sustinuta de Franta, iar dupa obtinerea functiei de comisar european numeroase voci au sustinut ca "Franta a obtinut doua portofolii" (sursa si detalii). 

Copilaria la camp si "tragedia" de a merge la liceul Agricol. Plus: Ciolos n-a intrat din prima la facultate

Dacian Ciolos si bunicul sau
Foto: Facebook - Dacian Ciolos
Ciolos a copilarit in satul bunicilor, la Pericei in Salaj, cunoscut pentru culturile de ceapa si pentru "singurul monument" din tara dedicat cepei. Intr-un interviu acordat Revistei Sinteza in primavara lui 2014, Dacian Ciolos a povestit: "Imi placea atat de mult sa traiesc acolo, sa lucrez cu bunicii la camp, ca pentru mine scoala intrerupea vacantele, nu vacantele scoala. Si n-a existat vacanta pe care sa nu mi-o petrec la bunici, la camp. Acolo ma simteam eu impacat".

"Cand am plecat la liceu, le-am spus parintilor mei ca ma duc la Agricol. A fost o tragedie, s-au suparat foc pe mine ei vroiau sa ma duc la mate-fizica. Vedeti, ziceau, cum sa spuna ei colegilor ca fiul lor, bun la invatatura, merge la Agricol?! Acolo merg numai cei slabi, imi spuneau. Si asa se gandea atunci, asta era mentalitatea si uneori chiar realitatea. La agricultura mergeai doar daca nu erai bun de altceva, cu toate ca Liceul Agroindustrial din Simleu Silvaniei, la acea vreme, era unul dintre cele mai bune din tara la acel profil, avea traditie, rezultate si era recunoscut in toata regiunea. Chiar daca s-au suparat pe mine, eu tot acolo m-am dus", a povestit Ciolos, pentru revista citata.

Fostul Comisar european pentru agricultura a explicat ca s-a indreptat apoi spre facultate "cu decizia ferma de a urma horticultura, sectie la acea vreme in cadrul Facultatii de agricultura. Cum examenul era foarte greu, iar eu am facut prostia sa scriu o singura optiune, nu am intrat la horticultura, desi am avut media peste 9... M-am dus in armata, dar, inainte de incorporare, in vara aceea am lucrat cateva luni la un IAS de langa Zalau. Alta suparare a parintilor mei: cum sa lucrezi la vaci, sa zica lumea ca noi nu avem cu ce te tine? Dar mi-a prins foarte bine acea prima experienta profesionala, atunci am invatat multe si am inceput sa ma 'calesc' profesional, acolo la baza, la umbra remorcii de tractor. Apoi am intrat la facultate, iar din '90, in perioada studentiei am petrecut mai multe vacante in stagii in ferme din Europa, mai ales in Franta", se arata in interviul publicat de Revista Sinteza.

Radacinile din Pericei au fost si cele care au alimentat zvonul ca ar fi nepotul chestorului de politie Virgil Ardelean, zis 'Vulpea', fostul sef al Directiei Generale de Informatii si Protectie Interna (DGIPI - fosta "doi si un sfert") a Ministerului Administratiei si Internelor. Primarul comunei Pericei, Boncidai Csaba, a declarat insa pentru Voceatransilvaniei.ro ca intre cei doi nu este nicio legatura de rudenie. "Pe parintii mamei lui Dacian Ciolos, nascuta la Pericei, i-a chemat Brandus - pe bunic - si Ciordas - pe bunica. Bunicii domnului Ardelean, din partea tatalui, s-au numit Ardelean si Martin. Acesta este, daca vreti, partea din Pericei al arborelui genealogic al familiilor celor doi", a declarat primarul, pentru ziarul citat.

Tot in cadrul interviului acordat in 2014 pentru Sinteza, Dacian Ciolos a declarat, cu privire la realizarea unui proiect de tara, urmatoarele: "Haideti sa vedem: putem sa facem un proiect comun din a lua cat mai multi bani europeni? Putem face un proiect din reformarea sanatatii, din agricultura sau consolidarea increderii in justitie?"

Valerie Ciolos-Villemin
Foto: LinkedIn
Valerie Ciolos-Villemin, sotia lui Dacian Ciolos, este vice-Presedinte al Asociatiei Rural'Est, este inginer agronom si de dezvoltare, doctor in economie, a vizitat in dese randuri Romania si Republica Moldova intre 1998 si 2008, potrivit unei prezentari facute de Institutul Francez din Cluj-Napoca (sursa). Potrivit CV-ului sau, Valerie Ciolos Villemin a fost implicata in numeroase proiecte in Romania. La fel ca sotul sau, a facut parte din think tank-ul pe probleme de agricultura la nivel european Groupe de Bruges si a absolvit tot in 1997 Universite I, Montpellier.

In 2004, un raport realizat de Valerie Ciolos-Villemin, expert in cadrul Institutului de Cooperare cu Europa Centrala din Franta (ICEO), arata ca vinurile romanesti sunt de slaba calitate sau contrafacute (sursa si detalii).

CV Dacian Ciolos

Dacian Ciolos s-a nascut in 1969 in Zalau, Salaj. Este casatorit cu Valerie Villemin, pe care a cunoscut-o in timpul studiilor de Agronomie in Montpellier (sursa si detalii).

iulie 2015 - prezent: consilierul presedintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, pe securitatea alimentara internationala
2009-2014: Comisar European pe Agricultura
2009: Presedintele Comisiei Prezidentiale de la Cotroceni pe Agricultura (in mandatul de presedinte detinut de Traian Basescu)
2007-2008: Ministru al Agriculturii, in guvernul condus de Calin Popescu-Tariceanu
2007: Subsecretar de stat pe afaceri europene in Ministerul Agriculturii
2005-2007: Consilier al ministrului roman al Agriculturii (sub mandatul lui Gheorghe Flutur) si purtator de cuvant al Romaniei in Comitetul Special Agricol la Consiliul Uniunii Europene
2002-2003: Task Manager SAPARD in Delegatia Comisiei Europene in Romania
1999-2001: Coordonator de proiecte de cooperare bilaterala pentru dezvoltarea agriculturii locale in Romania
1998-1999: Director al Programului de dezvoltare rurala locala in judetul Arges
martie-iulie 1997: Agroeconomist stagiar la Directia Generala de Agricultura si Dezvoltare Rurala a Comisiei Europene

Educatie:
1997: studii aprofundate (DEA) in Agricultural Development Economics, Ecole nationale superieure agronomique Montpellier (ENSA)
1996: certificat de studii superioare specializate in Environmental Agronomy, Ecole nationale superieure agronomique Rennes
1994: Facultatea de Horticultura din cadrul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Cluj-Napoca
1987: diploma de Bacalaureat, la Liceul Agro-Industrial din Simleu Silvaniei

Limbi vorbite:
Romana - limba materna
Franceza - fluent
Engleza - nivel bun

Descarca de aici CV-ul lui Dacian Ciolos

CV Dacian Ciolos



Citeste si:


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
90673 vizualizari
  • +51 (69 voturi)    
    Go Ciolos!!! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:11)

    Daniel G. [utilizator]

    Sunt din nou madru de prim ministrul meu!!! At least today!!! :)

    Ministri acestui nou cabinet trebuie sa fie alesi exclusiv pe criteri de merit, profesionalism, realizari academice si profesionale.

    Oamneni buni -chiar trebuie sa vedem ce realizari ati avut. Vrem dovezi ca sunteti capabili sa duceti la bun sfarsit un proiect fara sa falsificati licitatiile, fara sa lucrati sistemul - si ca ati fost capabili sa faceti lucrul acesta inainte de a deveni membrii cabinetului. Fara fufe si inscauntati, please.

    Again, Go Ciolos - E timpul pentru un alt tip de clasa politica. Period.
    • -36 (54 voturi)    
      baa (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:37)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      gata s-a dat drumul la cheerleaders? duce-ti-va in strada si ii faceti galerie daca nu sunteti doar niste postaci...

      a mai fost ministru o data.. al agriculturii.. sub tariceanu. a facut ceva? sau era doar mini-tehnocrat atunci?
      • -14 (24 voturi)    
        CVul recent al lui Valerie Ciolos e bataie de joc (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:43)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        In perioada 2008 - 2012 Valerie Ciolos-Villemin, nevasta premierului desemnat de Klaus Iohannis, a fost doctoranda si apoi a devenit consultant pentru nu prea se stie ce.

        CV Valerie Ciolos-Villemin

        - Consultant Independant (February 2012 – Present)
        Short-term Expertise and Part-time long-term assignments

        - Research Fellow (December 2008 – January 2012)
        - Design of a methodological framework to comprehend Change in a complex (multi-variables and highly uncertain) environment
        - PhD dissertation and papers writing, publishing, seminars participation.

        Sursa: https://ro.linkedin.com/in/valerie-ciolos-villemin-381627b5
    • -29 (47 voturi)    
      Oare? sa n-o uitam pe dna Ciolos (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:59)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      pentru cei mai tineri dintre noi, Valerie Cioloș-Villemin, s-a remarcat în 2004 prin realizarea unui studiu care arăta că "vinurile românești sunt de slabă calitate sau contrafăcute". Întâmplător sau nu, Franța este unul din marii jucători pe piața vinului din Europa, iar vinul românesc urma să intre în UE, trei ani mai târziu.

      link: http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1263349-vinurile-romanesti-sunt-contrafacute.htm
      • +20 (26 voturi)    
        Cam asta e adevarul (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:13)

        Simona [anonim] i-a raspuns lui yoyosm

        Era vorba de piata interna de vinuri si din pacate cam asta este adevarul. Avem si vinuri bune spre foarte bune, dar cea mai mare parte a vinurilor vandute pe piata la noi sunt falsifcate.
        Credeai ca toate vinurile alea de pana-n 15 lei sunt vinuri adevarate? Gresit, intreaba orice persoana care se pricepe la vinuri si o sa-ti spuna acelasi lucru.
      • +9 (15 voturi)    
        trebuie sa ramanem vigilenti (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:24)

        ele [anonim] i-a raspuns lui yoyosm

        trebuie sa ramanem vigilenti mai ales la actiunile Parlamentului. Acolo nu s-a schimbat nimic si din punctul meu de vedere ala e leaganul coruptiei. Ei modifica/adopta legile, in special codul de procedura penala, etc
      • +14 (20 voturi)    
        Si ce, nu e asa? (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:47)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        Ai uitat cand nu a mai importat nimeni Busuioaca de Bohotin pentru ca ajunsesem sa exportam mai mult decat existau struguri de toate soiurile? Si chiar acum, du-te si ia un vin obisnuit (nu ma refer la cele foarte scumpe) si vezi ce bune sunt...
      • +13 (17 voturi)    
        vin (Marţi, 10 noiembrie 2015, 19:03)

        mircealun [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        sau poate chiar is contrafacute, ca doar "merge si-asa". raportul trebuie privit in totalitate, contine recomandari pentru a ameliora productia de vin.
    • -14 (18 voturi)    
      "din nou mandru" de un desemnat (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:16)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      Si cand ai mai fost "mandru de prim minstrul tau"? Sa stim si noi, ca ne uitam la alt serial de 25 de ani decat vezi tu..

      De unde le scoateti asa deodata ba?
      Who says that?
    • -15 (21 voturi)    
      n-ai cu cine din pacate (Marţi, 10 noiembrie 2015, 19:00)

      un civil amarit [anonim] i-a raspuns lui Daniel G.

      Ciolos - acolitul puscariasului voiculescu si preferatul lui basescu - o fi bine, n-o fi bine.???.( probabil SIE ca altfel, nu era trimis la Bruxelles ) dar, cui ii pasa in tara asta de securisti in care in fiecare familie exista cel putin un personaj in uniforma - care face parte din "structuri"
    • +11 (15 voturi)    
      Stiu eu... (Marţi, 10 noiembrie 2015, 19:50)

      B. Serban [anonim] i-a raspuns lui Daniel G.

      Dacian Ciolos nu e Victor Ponta.
    • -7 (13 voturi)    
      ... (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:33)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      Greu cu gramatica Daniel
      ministrii*
      criterii*
      mandru*...dar sa zicem ca la asta e greseala de tastat
    • -12 (14 voturi)    
      Daca-as putea ti-as da 1000 de plus! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 0:05)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Daniel G.

      Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie Republica Reformista Romania in frunte cu mult iubitul ei prim ministru care o va duce pe culmile reformei!
      Nimic despre legaturile lui Ciolos cu Virgil Ardelean, nimic despre legaturile sotiei lui cu serviciile din Franta!
      Acum ceva cu adevarat rational: il vad ca fiind omul serviciilor secrete!
      • +12 (12 voturi)    
        Il cunosc pe Ciolos si pe Valerie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 3:46)

        Leonard [anonim] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Acum imi dau seama ce perverse pot fi niste comentarii. Il cunosc pe Ciolos si pe sotia sa Valerie si sunt niste oameni extraordinari.
        A intrat in carti tocmai fiindca nu era in carti. Si voi spuneti ca sunt oameni ai serviciilor secrete! Inseamna ca si celeleate comentarii ale dv. sunt de aceeasi valoare...
        Felicitari dl. Ciolos si felicitari pentru Valerie,,,!
        • +6 (6 voturi)    
          noroi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 11:26)

          stroe [anonim] i-a raspuns lui Leonard

          Sa nu uitam traditionalele etichetari comuniste: femeile sunt curve, iar altii sunt informatori, colaborationisti, postaci, etc. "Lansatorii" nu trebuie sa-si argumenteze afirmatiile, dar cei improscati cu noroi trebuie sa se straduiasca din greu sa se curete.
  • +36 (50 voturi)    
    in sfarsit! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:20)

    neurino [utilizator]

    Uite domle' in sfarsit avem si noi un premier care ne face sa ne simtim bine si sa mergem cu fruntea sus prin lume.
    Felicitari domnule Ciolos si domnule Iohannis.
    Succes!
    Pare sa fim pe drumul cel bun.
    • -21 (33 voturi)    
      omg (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:19)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      Deocamdata e desemnat... dar spune-ne te rog cum te-a facut pe tine sa te simti bine deodata asa? Doar cat i-ai vazut fata?

      Oameni buni? Va simtiti bine deodata? Mergeti deodata acum cu fruntea sus prin lume?

      Who says that??????
      • +10 (16 voturi)    
        Da, evident e mai bine, cel putin deocamdata (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:50)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        Macar nu mai poate nimeni spune ca avem un prim-ministru hot! Sper sa nu ma insel... Si sa mai si fie numit... Ca raman ceilalti hoti si condamnati penal, e alta poveste. Oricum, ca cel care se lauda a fi cel mai mare partid sa fie condus de un condamnat penal, si fostul conducator tot condamnat penal, deja spune mult...
      • +5 (7 voturi)    
        E o diferenta intre mitomanelul schizoid (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 2:45)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        si Ciolos, totusi, si pozitiva.
      • +6 (8 voturi)    
        recomandari (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 8:44)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        Mai cand ti-l recomanda unul ca Juncker, pentru mine e arhi-suficient, mai ales ca beneficiez din plin de administratia si ideile luxemburghezului si cam am idee ce fel de oameni isi alege pe langa el.

        Pentru tine , cine ar trebui sa il recomande sau ce ar trebui sa faca?!
        • +1 (1 vot)    
          mda (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:34)

          Canada. [utilizator] i-a raspuns lui neurino

          Simplu fapt ca il recomanda Xulescu nu inseamna nimic pentru mine. Tocmai vreau sa vad CE VA FACE.. nu cine il recomanda..

          De aceea mi se pare ridicol cum au sarit toti in sus de fericire ca a fost desemnat. Adica lumea nu vrea sa vada rezultate, ei deja sunt satisfacuti cu recomandari, aparente, promisiuni, vise...
          • 0 (0 voturi)    
            comentariu (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:02)

            monica [anonim] i-a raspuns lui Canada.

            N-am vazut romani sarind in sus de fericire. Apoi, este foarte important cine te recomanda, bineinteles, daca traiesti printre oameni civilizati si nu printre brute...Rezultatele se vad in timp si ele mi putin inseala aparentele... Din ce lume vii ?
    • +10 (12 voturi)    
      trebuie sa fim vigilienti (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:26)

      ele [anonim] i-a raspuns lui neurino

      trebuie sa fim vigilenti mai ales la actiunile Parlamentului. Acolo nu s-a schimbat nimic si acolo e leaganul coruptiei din punctul meu de vedere. Ei modifica/adopta legile, in special codul de procedura penala etc
    • -8 (8 voturi)    
      Eu merg cu fruntea jos. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 0:11)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      Parca primul ministru era propus de Parlament. Chiar si Basescu l-a pus pe Ponta ca asa i s-a propus de catre grupul majoritar!
      Acum ciuciu respectarea legii! O degringolada totala! Justitia aresteaza nevinovati ca asa se scandeaza in "strada", pompierii inchid toate barurile ca a luat unul captusit cu burete foc de la artificii in interior si in loc sa fie propus cineva pus de Parlament care sa poata guverna cu adevarat e pusa marioneta serviciilor care se va scuza permanent ca nu nu il sustine Parlamentul!
      • +6 (6 voturi)    
        nu (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 8:36)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Președintele desemnează premierul după consultarea cu partidele, el își alege miniștrii și parlamentul îi validează.
      • +7 (7 voturi)    
        citeste Constitutia (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 8:47)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        si vezi cine propune prim-ministru , mai ales in conditiile in care actualul isi da demisia.
        SI inca ceva, vezi ca Constitutia stipuleaza clar PARTIDUL MAJORITAR VOTAT ori noi nu avem partidul majoritar , nici macar grupul, intrucat USL a picat.
    • 0 (0 voturi)    
      Sigur, voi aveţi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:42)

      dan [anonim] i-a raspuns lui neurino

      Da, voi aveţi. Cu excepţia a două zile când erau 25 000 de fraieri în stradă şi când probabil că v-aţi temut că nu mai aveţi ce mai rămâne din România pe care aţi vândut-o străinilor,, totdeauna voi aţi avut. Noi am trăit şi vom muri toleraţi în propria noastră ţară.
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:05)

        monica [anonim] i-a raspuns lui dan

        nimeni nu vinde tara asta fara acordul tacit ori nu al nostru, al poporului. Tu stii ce este un popor ?
  • +12 (12 voturi)    
    american face (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:26)

    rusu [anonim]

    vezi Rudy Jordache din Rich Man, Poor Man / Om bogat, om sarac (1976),.
  • -9 (15 voturi)    
    CV-ul dlui Ciolos (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:41)

    Raluca Vasile [anonim]

    ce poate fi citit la link-ul mentionat in articol este vechi
  • -29 (39 voturi)    
    tradarea este de dupa '89 incontinuu (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:53)

    dac [anonim]

    sa ii ia draq pe toti dupa ce l-au ucis pe Ceausescu tara asta a fost pradata de toti .... numai oamenii rai pot sa ucida oamenii buni a fost demonstrat in istoria noastra .

    a fost numit de marile puteri UE si USA cu targul Rusei ...asta spune tot despre viitorul copiilor nostrii si al nostru
    • +7 (11 voturi)    
      dacule ! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:33)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui dac

      Dacule, tu pe cine numeai. Hai da un nume ca-s curios.
  • -25 (39 voturi)    
    hehe (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:53)

    Mazeta [utilizator]

    Butoanele s-au mutat de la Washington la Bruxelles. Cuplul Ponta-Maior a fost eliminat în doi timpi (și trei mișcări).
  • -22 (30 voturi)    
    parca is frati (Marţi, 10 noiembrie 2015, 17:54)

    ucc [utilizator]

    zici ca-i frate cu Iohannis.
    • 0 (0 voturi)    
      fratia (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:49)

      poienaru niculae [anonim] i-a raspuns lui ucc

      Ca sint frati este adevarat.
      Ca nu sint frati cu romanasii iar este adevarat.
  • -27 (33 voturi)    
    noul prim ministru (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:18)

    pandrea maria [anonim]

    rominia a sarit din lac in put,,,un presedinte sas si un prim ministru ungur. bravo rominia......
    • +12 (16 voturi)    
      cucu, cucu, cucu!!! esti dus cu pluta... (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:10)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui pandrea maria

      il cheama "Dacian", deci pe bune, cat de retard sa fii sa faci astfel de comentarii cand pana nici parintii lui nu se identificau cu ce zici (si nu ca ar fi in sine un lucru rau)...

      bai, oameni buni, astia tehnocratii sunt pusi acolo sa faca o treaba, nu conteaza natia, ci capacitatea lor de a face acea treaba... si cam atat...
    • +14 (16 voturi)    
      What? (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:15)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui pandrea maria

      Ciolos e nascut la Zalau. Din cate stiu, nu are cetatenia maghiara. Dezinformezi!
    • +13 (19 voturi)    
      Magnific... (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:19)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui pandrea maria

      Maria Ta,

      Sunt ferm convins ca un asemenea raspuns (din putul gindirii) nu putea sa provina decit de undeva din Teleorman sau Olt.

      Lasand la o parte ortografia de rahat (frate cu Mazeta) sper ca intr-o zi sa vad cum partea de vest a tarii se desprinde de latrina unde zaci tu,

      La noi, in Transilvania sau Banat cel mai mare angajator nu este nici Spitalul Muncipal si nici Primaria X....

      PS - Nu sunt fan Ciolos dar cel putin pot sa astept si sa ii dau o sansa. Va demonstra, sau nu.
      Oricum este cu muuult peste al tau Ponta (mincinos, plagiator, inculpat si expert in orice....).
      O zi buna iti doresc.
      • -5 (9 voturi)    
        Lui CCC din Transilvania si Banat (Marţi, 10 noiembrie 2015, 22:09)

        TzaranuRoman [utilizator] i-a raspuns lui CCC

        La noi in Transilvania ( ca si eu sant ardelean pe jumatate ) mai caram si acum lemne cu caruta la castelul grofului sau femeile spalau copii grofului la cur ( acum spala in Italia) daca nu mureau niste zeci de mii de moldoveni si olteni ca sa ne dezrobeasca.
        Si acum ca am prins glas, cacanarii spera sa se desprinda de fraierii care au murit pentru ei.
        Vrei o lista lunga cu nemernicii nostrii din Ardeal care ne fura cot la cot cu nemernicii din regat ?
        Du-te putin in Ungaria si da-te mare patriot roman pe acolo si pe urma vino sa ne povestesti cat te costa ingrijirile medicale.
      • 0 (6 voturi)    
        Mirobolant de-a dreptul (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 0:34)

        Vladislav [anonim] i-a raspuns lui CCC

        CCC..retinimea Ta,

        "Va demonstra, sau nu". Ortografie de rahat, indeed. Teleormanenii si oltenii are rolling on the ground with laughter.

        Lasand la o parte ortografia cu calificativul mai sus mentionat, si eu sper ce sperati dvs. Imaginati-va ce-ar insemna ca alde Falca, Rus, Dancu, Blejnar sau Igas sa nu mai aiba dreptul de a calca prin tara dvs. Sau sa-i poti expulza pe alde Coldea sau Zegrean. Deja incepe sa adie un aer mai curat. Iar politicile lui Tepes vor fi intotdeauna atat actuale, cat si dureroase, martori mi-s negustorii sasi ai sec. 15.
        O noapte (a mintii) linistita va doresc.
      • 0 (6 voturi)    
        Superficial (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 8:41)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui CCC

        Tu nu meriti nici un raspuns. Cred ca ai o parere foarte buna cand te privesti in oglinda. Arunci cu rahat in regiuni care au avut nesansa sa fie pozitionate si prost si sa fie conduse si de niste fanarioti sute de ani. Nu iti cunosti istoria si vorbesti prostii, dar hai sa iti aduc doar cateva argumente. La "voi", e de fapt la tine in capul tau, in Transilvania si in Banat a inceput tradarea cand Decebal a fost tradat de unul din stramosii tai, cred ca era chiar inrudit cu tine. Tot la tine in curte l-au omorat pe Mihai Viteazul. La tine pe batatura i-au prins pe Horea, Closca si Crisan, tradati tot de strabunicii tai. Esti ferm convins ca doar Teleorman si Olt au condus tara asta? Nu a fost nici un "cinstit" din Transilvania si Banat dupa 1989? Sigur, in capul tau, realitatea e cea pe care deja ti-ai creat-o. In loc sa postezi venin aici (pentru ca tu nu esti om, tu esti un sarpe) mai bine ai disparea unde iti este locul, in latrina de care vorbeai.
    • +3 (3 voturi)    
      Vai de tine (Marţi, 10 noiembrie 2015, 22:37)

      MSN [utilizator] i-a raspuns lui pandrea maria

      Na gandire retrograda! Nu scapam de mentalitatea asta prea curand...
  • +6 (8 voturi)    
    Guvernare (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:24)

    zmeu [anonim]

    Formarea noului cabinet e un pas important dar atentie mare la ministere.Daca nu se vor opera schimbari majore pe linie ierarhica ma refer in primul rand la secretarii de stat si directorii de servicii lucrurile se vor misca in ritmul melcului de stepa.
    Sa vedem primele mutari...
  • +8 (12 voturi)    
    MAZETA E-N SPUME ... (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:32)

    arheopterix [utilizator]

    ...si asta e bine . Tot ce nu place Moscovei e bine pentru RO . In ziua de azi nu-ti trebue multa minte sa te orientezi . E suficient sa vezi pozitia Moscovei (exprimata prin slujbasii de la Savuskina ) si sa realizezi ca interesele vitale ale RO sunt exact in partea opusa .Dar cum stim cine e slujbasul Moscovei ? E simplu ! Ei lucreaza intotdeauna in echipe de cite 2-3 si-si paseaza subiectul , rareori sunt peste 6 ( cazul cu Oprea si motociclistul , cind s-au speriat si au aruncat in lupta un numar exagerat de troli ) mazeta e incheetor de pluton . Daca sunteti interesati , am o lista intreaga .
    • -1 (5 voturi)    
      am (Marţi, 10 noiembrie 2015, 23:25)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      si eu o lista, dar red hn nu este interesata.
  • +5 (9 voturi)    
    Da (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:35)

    Ion [anonim]

    Un prim-ministru roman, pentru Romania, care simte romaneste si este pentru acesta tara!
    Mila Domnului cu noi!
  • -3 (15 voturi)    
    Go nepotul Vulpii!!! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 18:52)

    ggg [anonim]

    Sa traiasca nepotul lui 2 si un sfert, Virgil Ardelean!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Scoala de guvernare (Marţi, 10 noiembrie 2015, 19:19)

    Mircea [anonim]

    Pentru cine e interesat (si intelege engleza):
    Scoala de guvernare a laureatului pentru economie Nobel Milton Friedman cuprinde 10 inregistrari video de 1 ora cu numeroase studii de caz internationale (chiar daca e centrata pe situatia din SUA) si se gaseste aici:
    http://www.commonsensecapitalism.com/p/free-to-choose.html
    • +3 (3 voturi)    
      multi vad... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 1:16)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      .. putini cunosc!
  • +5 (11 voturi)    
    Avem o sansa cu Ciolos (Marţi, 10 noiembrie 2015, 19:30)

    K Terinca [anonim]

    Cred ca e un tip corect si cred ca nici nu se va manji in cloaca politica romaneasca.
    Ramane sa isi aleaga o echipa buna, de oameni cinstiti, competenti si independenti.
    Sper sa faca treaba buna pentru Romania.
    Mica, medie, mare .....
  • +11 (11 voturi)    
    Interesant (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:31)

    eu [anonim]

    Dar nu pot sa nu remarc cum in 12 luni de la terminarea studiilor din Franta, Dl Ciolos a ajuns din stagiar, director peste jud Arges si in alti 2 ani coordonator la nivel national. Pe scurt, pt a ajunge Coordonator de proiecte de cooperare bilaterala pentru dezvoltarea agriculturii locale in Romania ai nevoie de 1 an de stagiatura si 2 ani Director la un judet :))

    Nu a avut nicio functie de executie sau conducere de nivel mediu. A terminat studiile, a fost stagiar si apoi brusc Director si Coordonator la nivel national. Interesant.

    Sper sa fie ok si sa invete din greselile celor ce au ocupat acest scaun in trecut. Daca isi va face treaba si va mai închide din robinetul de la care fura multi, va fi ok. Daca e doar interimar pana uita lumea si partidele sunt inviorate ca imagine, nu e bine.
  • +3 (13 voturi)    
    Romania, trezeste-te ! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:33)

    gica contra [anonim]

    in '87 isi da bac-ul, sta si bate strazile undeva prin Transilvania vreo 3 ani, prizeaza 2 diplome scurte prin tari straine, dupa care jiltul de director e al lui ... o fi bun ?! sa vedem ...
    • +2 (4 voturi)    
      De ce? (Marţi, 10 noiembrie 2015, 23:12)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui gica contra

      De ce o fi rusine sa spui ca n-ai intrat din prima si ai facut armata la pifani? Sau ce o fi facut in cei 3 ani care ii lipsesc din CV? O fi vreo meserie care il aproprie de socru?
    • 0 (0 voturi)    
      nepotul Vulpii ... (Duminică, 15 noiembrie 2015, 18:05)

      Andra [anonim] i-a raspuns lui gica contra

      si mie mi se pare ciudat CV-ul inca de la prima citire.
      face stagiu aprox 4 luni dupa care saltul spectaculos spre fct de director, dupa care nu se mai opreste din ascensiune. in cei 3 ani (87- 90), zice el, a facut un an jumate armata si a lucrat cateva luni la o ferma de vaci. Oricum, e cusut cu ata alba ...
      S-apoi a mai fost in trecut ministru agriculturii si nu a facut nimic. Asa ca ...
  • +6 (8 voturi)    
    am ajuns aici (Marţi, 10 noiembrie 2015, 20:42)

    poienaru niculae [anonim]

    Inaite de 1989 toti copii inteligenti din Romania urmau cursurile liceale la fel de fel de licee agricole.
    • 0 (2 voturi)    
      studii aprofundate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 6:12)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui poienaru niculae

      Si majoritatea dintre ei intrau la facultati de mare prestigiu, precum horticultura de la Cluj. E drept ca nu de la prima incercare, dar de terminat o terminau magna cum laude. Si evident ca apoi plecau la studii in strainatate ca asa ii sade bine studiosului.
      • 0 (0 voturi)    
        studiosii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:26)

        poienaru niculae [anonim] i-a raspuns lui gicu

        Aveti dreptate.
        Eu stiu ca 99,99% dintre absolventii liceelor agricole, inainte de 1989 treceau cu " magna cum laude " de examenul de admiterea la o falcutate ( medicina, matematica, aeronave sau conservator ).
        Numai bine ROMANASILOR.
  • +7 (7 voturi)    
    Acum inteleeeeg! (Marţi, 10 noiembrie 2015, 22:05)

    Ciobanul Bucur [anonim]

    Acum inteleg dece haita de la L3 il toaca de cateva ore pe dl. Ciolos: pentru ca datorita Domniei Sale a pierdut Felix 65 milioane Euro.
    • 0 (0 voturi)    
      n-ai inteles nimic (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:54)

      poienaru niculae [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Sub marele camisar european ( pe probleme agricole ) CIOLOS DACIAN subventia agricola la Romanica era de....... iar la Malta de.... iar la HORTISTO-FASCISTI de... iar la Franta de... iar la Bulgaria de.... etc si asa eram pe locul ... privind subventionarea agriculturii in UE.
      Cind le stii pe toate astea ,atunci "sa-ti dai cu mucii in pasula " .
      Asa sintem noi ; usor manevrabili si manipulabili.
      Tataie, intii sa te documentezi apoi sa vorbesti.
  • +6 (8 voturi)    
    Dacian ciolos (Marţi, 10 noiembrie 2015, 22:23)

    TOPALA VALERIAN [anonim]

    Din pura coincidenta aflaindu-ma la rind pentru votul presedintelui nostru Klaus Iohannis, in fata ambasadei Romaniei de la bruxelles, am avut onoarea sa schimb citeva discutii in legatura cu ce se intimpla la acel moment cu romanii din strainatate,iar sotia ma facut atent ca cel de linga mine ,care statea la rind si astepta sa voteze, era fostul comisar european pe probleme de agricultura. Am fost profund impresionat de modestia si comportamentul lui ,felul cum vedea el lucrurile in legatura cu schimbarea clasei politice ,si ce atitudine ar trebui sa ia poporul roman, pentru stoparea si oprirea coruptiei in tara noastra,.sincer scriu ca un simplu muncitor ca;sint foarte multumit de decizia pe care presedintele a luat-o. pe aceasta ca le ii doresc multa intelepciune in formarea noului cabinet.
    • 0 (0 voturi)    
      Salut DIASPORA (Duminică, 15 noiembrie 2015, 21:25)

      poienaru niculae [anonim] i-a raspuns lui TOPALA VALERIAN

      Undeva este o MARE MINCIUNA.
      S-a aratat ca la votarea presedintelui in diaspora urla patriotismul si spiritul civic ( veneau mii de KM sa voteze iar cei ai lor , din tara nu se deranjau nici macar pina la coltul strazii )
      Unde ai fost DIASPORO cind in ROMANICA se cerea jos politicul si coruptia.
      Au venit strainii de neam si tara si ne-au pus si presedinte si premier. Frumoasa treaba.
      RUSINE sa va fie.
  • +1 (1 vot)    
    dacian (Marţi, 10 noiembrie 2015, 23:23)

    grecu [anonim]

    Un personaj interesant. Imprevizibil. De analizat.
  • -3 (5 voturi)    
    ?!? (Marţi, 10 noiembrie 2015, 23:54)

    REY [anonim]

    2007-2008: Ministru al Agriculturii, in guvernul condus de Calin Popescu-Tariceanu

    Cam nasol!
  • -2 (8 voturi)    
    Ce lucruri sunt ascunse? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 5:58)

    Gicu [anonim]

    Ciudata partea legata de copilaria si adolescenta propusului prim ministru.
    Se naste la Zalau dar liceul il termina la Simleul Silvaniei.
    Liceele agricole in vremea aia erau special create pentru copiii retardati ai potentatilor zilei.
    Dupa terminarea liceului nu intra la facultate sau a facut facultatea in 6 ani in loc de 5. De ce? Era mai slab pregatit sau a mai facut niste cursuri intre timp ?
    Chiar sunt curios ce pregatire militara o fi avind ?
    Partea cea mai neclara ramine modul in care ajunge in Franta. Pe banii cui a studiat acolo? A avut bursa , a avut un sponsor din Romania ( sa fi fost SIE?) sau a lucrat gradinar ca sa se intretina?

    Totusi trebuie sa recunosc ca nu e de teapa lui Igas (reprezentantul tipic pentru ce inseamna ardeleanul) .
  • -3 (7 voturi)    
    . (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 6:42)

    MIHAI [anonim]

    Dacian Ciolos este nepotul lui Virgil Ardelean . Ciolos a trait mai mult in Franta. Ciolos este omul lui Basescu !
  • +3 (5 voturi)    
    DEosebire neta intre Ciolos si Boc or Ponta! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 6:49)

    hotnewsfil [utilizator]

    Unii cartitori de serviciu sunt sceptici, in privinta priceperii lui Ciolos de a face fata complexitatii functiei de conducere a unui guvern, el fiind "doar" un "agricultor". Asemenea cartitorii pun semnul egalitatii intre caracterul profesiei (inclusiv trecutul profesional al lui Ciolos), si caracterul si cuprinderea specifice profesiilor celor doi fosti premieri - Boc si Ponta, acestia avand doar pregatire juridica, chiar si aceasta nefiind macar trecuta (valorificata) prin functii in autoritati internationale (UE, etc.).
  • +3 (3 voturi)    
    asta-i ''OMU''... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 9:24)

    astronaut [utilizator]

    un tip cu picioarele pe pamant , un bun roman , om cinstit si onest , bine pregatit teoretic si practic , cu multa experienta , a coordonat prin politici agricole agricultura Europei si fiti siguri ca daca nu era competent nu se bucura de succes ! sper ca se va bucura de sustinerea majoritatii parlamentare ca sa poata demonstra prin programul dansului ca se poate si in Romania !
    felicitari Dle presedinte ! succes Dle Prim Minstru !!
    • 0 (0 voturi)    
      gravitational (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:36)

      poienaru niculae [anonim] i-a raspuns lui astronaut

      Aveti dreptate.
      Pe pamintul UE nivelul subventiilor agricole este la romani de..., la maltezi de...., la germanica de.... , la Homer de....etc.
      Foarte frumoasa realizare a donului CIOLOS.
      Felicitariiiiii !!!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Omul sistemului (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 10:21)

    M.aura [anonim]

    Sistemul e versatil, atunci cind e nevoit livreaza tehnocrati, meritocrati, independenti, reformatori, revolutionari etc. Oricum, e preferabil un Ciolos decit impostori gen oprea. Macar daca am fi avut in ultimii 26 de ani astfel decidenti care sa aiba cit de cit de-a face cu meritocratia, dar Sistemul nu prea i-a agreat, lasindu-i la butoanele puterii doar de nevoie. Din cite se pare, in cazul lui Ciolos a fost vorba de o directiva UE. Votam, nu votam, trebuie sa ne obisnuim cu ideea ca acolo ni se vor decide liderii.
    Problema e ca pe partea politica nu am avansat cu nimic, Iohannis nu pare adeptul schimbarii legilor electorale. Raminem cu alegerea primarilor intr-un tur si cu 600 de parlamentari?
  • -2 (2 voturi)    
    Avem cu ce sa ne mandrim (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 10:22)

    Ales Agricol [anonim]

    Asa popor, asa lideri!

    Pentru ca suntem o tara plina de tarani, avem nevoie de un premier din domeniul agricol!

    Nimanui nu-i pasa de PR (aparent vrem sa solidificam perceptia de popor de ciobani) sau de faptul ca acest om trebuie sa asigure "realizarea politicii interne si externe a tarii si exercita conducerea generala a administratiei publice" (conform legii).

    N-am nimic personal si ii urez mult succes,
    • +1 (1 vot)    
      daca nu stiati... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 12:07)

      Eowyn [utilizator] i-a raspuns lui Ales Agricol

      agricultura ne umple burtile in fiecare zi. Cei mai multi bani ai UE se duc pe agricultura.
      Sa vad eu cum mai tastezi la computer daca ai burta goala sau te umfli cu junk food.

      Romania a avut si mai are ceva de pret. Pamant, nepoluat, cu biodiversitate.Mai vezi insecte.In vest le-au omorat cu pesticide.
      Mai exista la tara inca oameni care isi muncesc din greu pamantul. Sufletul romanesc isi are radacinile in lumea satului, o lume frumoasa pe cale de disparitie, care trebuie protejata, cu traditii, aproape de natura, un paradis pe care l-am cunoscut si eu cand eram copil.

      Doar nu vreti sa spuneti ca poporul roman e un popor de bancheri, ca sa dea bine la PR!! As zice cu tristete ca e un popor condus de baroni...dar vrem sa schimbam asta.
      Iar daca tot ne pasa de PR si imagine, din cauza unora, din pacate, imaginea formata e mai degraba de popor de hoti si cersetori... prin comparatie, as fi preferat imaginea de taran si cioban.
  • 0 (0 voturi)    
    drumul la postaci (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 13:57)

    neurino [utilizator]

    vad ca postacii sunt pe liber acum: rai si inversunati...doar ideile-s putine.

    Cautati fratilor ceva mai original, ca ne-am cam saturat de aceeasi placa.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:27)

    vitan.sandu [utilizator]

    "Cum examenul era foarte greu, iar eu am facut prostia sa scriu o singura optiune, nu am intrat la horticultura, desi am avut media peste 9"
    "1994: Facultatea de Horticultura din cadrul Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Cluj-Napoca".
    Ambele citate sunt de mai sus. Acuma, nu ca ma intereseaza, dar unde este o minciunica?
    • 0 (0 voturi)    
      nicaieri (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:36)

      : ))) [anonim] i-a raspuns lui vitan.sandu

      a intrat anul urmator acolo unde vroia, nu e logic?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Duminică, 15 noiembrie 2015, 19:16)

      andra [anonim] i-a raspuns lui vitan.sandu

      explica mai sus ... in '87 termina liceul, da la faculta si pica. se angajeaza cateva luni la o ferma de vaci, apoi face armata, dupa care in '90 da din nou la faculta si intra. nu asta ar fi problema ci ascensiunea lui brusca. dupa ce 3 ani pare ca a taiat frunze la caini isi ia la foc automat 2 diplome prin tari straine, face doar 4 luni de stagiatura si hop-top in jiltul de director. Cam ciudat ...
  • 0 (0 voturi)    
    Mostenirea furatä la Sibiu. (Marţi, 12 ianuarie 2016, 15:09)

    Kurt Roth [anonim]

    Un oarecare Dorin Ilie Nistor, secretar in Sibiu m-a scriscä mostenirea furatä cu legea 10 (de hoti petru hoti) este ceva mai pre sus de constitutia Romänä (mostenirea este garantatä) Casa mea furatä este in str,cänpului 19 Sibiu.. Oare cine nu este pentru??


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri