VIDEO BEC: 45,92% - prezenta estimata la vot pana la ora 23.00, la inchiderea urnelor/ Ambele tabere clameaza victoria

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 30 iulie 2012, 0:25 Actualitate | Esenţial

 documente
(30 Iul 2012) PDF, 58KB
Prezenta la vot la nivel national la referendumul pentru demiterea presedintelui Traian Basescu a fost, pana la ora 23:00, la inchiderea urnelor de 45,92%, marja de eroare fiind de +/-3%, a anuntat Biroul Electoral Central. Estimarea prezentei la vot s-a facut in urma centralizarii datelor primite de la cele 2.889 sectii de votare cuprinse in esantionul reprezentativ la nivel national. Prezenta la vot in mediul rural a fost de 51,61%, iar in mediul urban de 41,76%. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 40,04%.

Reamintim ca Traian Basescu a declarat imediat dupa ora 23.00 (ora incheierii votului) ca referendumul a fost invalidat in urma neparticiparii majoritatii alegatorilor inscrisi pe urne, iar PDL sustine ca prezenta la vot a fost de 46,8%. In schimb, reprezentantii USL sustin ca referendumul ar fi fost validat.


Judete cu prezenta ridicata la vot:
  • Olt - 74,71%
  • Mehedinti - 70,46%
  • Teleorman - 70,16%
  • Giurgiu - 60,67%
  • Valcea - 60,44%
Judete cu prezenta scazuta la vot:
  • Harghita - 11,56%
  • Covasna - 20,60%
  • Satu Mare - 28,23%
  • Mures - 33,96%
  • Arad - 34,99%

In Bucuresti, prezenta la vot la inchiderea urnelor a fost de 40,04%: Sectorul 1 - 41,46%, Sectorul 2 - 40,22%, Sectorul 3 - 35,89%, Sectorul 4 - 42,24%, Sectorul 5 - 41,26%, Sectorul 6 - 41,25%.

Biroul Electoral Central va furniza luni rezultate partiale in cazul referendumului de demitere a presedintelui incepand cu ora 10.00. Urmatoarele informari ale BEC vor fi la orele 14.00 si 19.00.



In precedentul anunt facut de BEC, la ora 21.30, prezenta la urne, valabila pentru ora 20.00, a fost de 37,67%.






Citeste pe Stirile ProTV

Avertismentul celor mai buni bucatari din Romania. Ce se intampla atunci cand combini tigarile cu mancarea

Legile din Romania ii apara pe fumatori de nefumatori si nu invers. Cei mai buni bucatari din Romania insa atrag atentia asupra efectelor neasteptate pe care fumul de tigara le produce in restaurante.








22691 vizualizari
  • +16 (24 voturi)    
    45% (Luni, 30 iulie 2012, 0:32)

    RoMaLeS [utilizator]

    e bine e bine e foarte bine.. lallalalalalalalala
    • +13 (19 voturi)    
      Pa, Crizel! (Luni, 30 iulie 2012, 6:38)

      white&proud [utilizator] i-a raspuns lui RoMaLeS

      Mai mult ma bucur ca n-o sa-ti mai vad tie fata aia buhaita!
      • +12 (18 voturi)    
        este prima data (Luni, 30 iulie 2012, 7:17)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui white&proud

        cand ma uit cu bucurie la cineva pe care nu o sa-l mai vad niciodata!
      • +1 (1 vot)    
        Mai aveti un motiv de bucurie (Luni, 30 iulie 2012, 11:59)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui white&proud

        Prezenta la vot cea mai buna :
        Olt - 74,71%
        Mehedinti - 70,46%
        Teleorman - 70,16%
        Giurgiu - 60,67%
        Valcea - 60,44%

        Rezultatele la BAC 2012 :
        Olt - 30%
        Mehedinti - 30,88%
        Teleorman - 29,09%
        Giurgiu - 42,3%
        Valcea - 38,3%

        Concluziile le las la libera dumneavoastra alegere.
        • +2 (2 voturi)    
          Excelent... (Luni, 30 iulie 2012, 14:08)

          white&proud [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          comentariul tau. Felicitari!
        • 0 (0 voturi)    
          Vrei sa spui ca nu votantii nu stiu carte !!! (Luni, 30 iulie 2012, 15:39)

          puricelu [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

          Nu-i o noutate !!! USL -ul ca, de altfel PSD-ul, nu se bazeaza pe oameni culti. Toti sunt cam paraleli cu cartea ! Dar spune-ne ceva nou. Asta o stim si noi. Vino si cu rezultate din Vrancea, de exemplu !!!
          • +2 (2 voturi)    
            NU vreau sa spun ceva anume (Luni, 30 iulie 2012, 18:56)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui puricelu

            Constat ca adunand procentele celor care au mers la vot cu procentele celor care au luat Bacul obtin curca 100% cu o eroare de +- 5% .

            Asta este o coincidenta care confera motive reale de mandrie pentru cei din aceste judete si mai ales pentru cei care ii pastoresc.
    • 0 (2 voturi)    
      urmeaza razboi civil (Luni, 30 iulie 2012, 10:21)

      Buz [utilizator] i-a raspuns lui RoMaLeS

      Peste 8 mil de romani badjocoriti de altii hoti si nesimtiti, vor avea repercursiuni grave. Penrtru prosti lalalala... care cred ca va curge lapte si miere, va asteapta tomberoanele de gunoi de unde veti manca rahat. Daca ajungem la razboi civil... deja ma duc sa-mi ascut coasa! Basescu nu este presedintele majoritatii. Punct.
      • +1 (3 voturi)    
        Punct si de la capat (Luni, 30 iulie 2012, 12:04)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Buz

        Nici USL nu merita sustinerea populara printr-un vot impotriva unei persoane.
        Este anormal sa fie sustinut prin vot un guvern al carui program de guvernare s-a rezumat la jos basescu .

        Basescu fara guvern PDL = 0 .

        USL cu Parlament , Guvern , Presedentie si acordul populatiei pentru marlaniile legale facute in ultimele doua luni = Dictatura bunului plac al USL.

        Este trist cat de putini inteleg acest pericol .
  • +18 (24 voturi)    
    Eh ... (Luni, 30 iulie 2012, 0:34)

    za-k [utilizator]

    30% correct + 15% frauda pe acolo iese.

    Oricum se pare ca iar i-a spart nea' B.

    Ctr+C & Ctrl+V demisia, hai sa va vad!
    Nu va cred deloc ca o sa facetzi asa.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +14 (20 voturi)    
    asa va vreau (Luni, 30 iulie 2012, 0:35)

    RoMaLeS [utilizator]

    45% e bun ;)
  • -21 (29 voturi)    
    Bravo Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 0:36)

    dragoshenko [utilizator]

    Ai stins de tot flacara democratiei.
    • 0 (6 voturi)    
      sa ramai presedinte cu agordul a 1mil oameni (Luni, 30 iulie 2012, 9:45)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

      si contra 7--8 mil oameni .... curat democratie .

      ps. terminati cu prostia de boicot , in orice tara de pe lumea asta (exceptind dictaturile) , doar voturile exprimate conteaza , cine nu voteaza nu conteaza .

      "flacara democratiei" e rezultata din arderea democratiei .
    • 0 (2 voturi)    
      Nu a stins-o ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:03)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dragoshenko

      A dat-o la Antena3. Urmareste ce vor face acestia cu ea ( eu nu ma uit la un post de televiziune patonat de un securist si hot dovedit !).
      Sa-mi spui si mie ce au facut cu ea .
  • +10 (14 voturi)    
    Scor strans! 45,92, fara liste suplimentare! (Luni, 30 iulie 2012, 0:36)

    Jane Doe [utilizator]

    Ceea ce ridica manevrele USListe la rang de procente hotaratoare :( Inspaimantator!
  • -6 (12 voturi)    
    La nivel national! (Luni, 30 iulie 2012, 0:36)

    a4 [utilizator]

    +3% marja de eroare = 49;
    +1% ....
    , inca nu se stie1
    • +1 (1 vot)    
      nu chiar ... (Luni, 30 iulie 2012, 11:15)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui a4

      e + sau - 3% .

      ce se stie , e ca aproape 8 mil de romani nu mai vor sa auda de basescu , si chiar in conditii de concedii si cod galben de canicula au iesit la votare .

      daca adaugi si 1-2 milioane de "cei ce vor pe sub prag" , ar fi fost cea mai mare prezenta la vot din ultimii ani ....
  • +16 (24 voturi)    
    URAAAAAAAAAAA! (Luni, 30 iulie 2012, 0:36)

    Baba.Ana [utilizator]

    O palma peste fetele lor schimonosite!

    Hai amice Ponta, explica-ne cum e cu cele 9 milioane cu sprijinul zdrobitor, detaliaza putin...
  • -22 (26 voturi)    
    70 % (Luni, 30 iulie 2012, 0:36)

    Cipy_82 [utilizator]

    Sunt cateva judete cu prezenta de peste 70%!!! Va dati seama? Basescu ar trebuii sa plece si din tara, sa se duca la Polul Nord sa nu-l mai gaseasca nimeni! Rusine! Bv Romanilor care au votat!!
    • +16 (18 voturi)    
      raspuns (Luni, 30 iulie 2012, 6:39)

      Arl [utilizator] i-a raspuns lui Cipy_82

      De ce sa plece? Ca acolo au furat mai multe voturi baronii USL? Adineauri am postat un calcul efectuat dupa logica lui Copy Paste. Daca dam frauda jos raman maxim 4 milioane si ceva de voturi anti Basescu. Fata de cele aproape 10 milioane care au spus nu sau au stat acasa dandu-le cu tifla uslistilor.
      Daca esti intr-o sala cu 40 de insi si 4 sau 5 iti cer sa pleci , iar ceilalti nu, te executi?
    • +14 (18 voturi)    
      de data asta (Luni, 30 iulie 2012, 7:19)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Cipy_82

      sa plecati voi acolo unde va este locul:la rusi.Noi ramanem in Europa.
      • 0 (0 voturi)    
        Eu zic sa mearga in Far Est ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:07)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        In Coreea de nord! Se potriveste mai bine cu felul lor de a fi si a gandi !
        • 0 (2 voturi)    
          a fost ciuruit ... (Luni, 30 iulie 2012, 11:17)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          dar masa verde il va pune la locul cald ...

          ce vorbesti de mentalitati ?

          democratia inseamna majoritatea celor care se exprima , nu a celor care stau acasa ,
          revolutia sa infaptuit prin cei ce au iesit in strada , nu prin lasii care stateau cu lumina stinsa prin case .
    • +13 (17 voturi)    
      da (Luni, 30 iulie 2012, 7:36)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Cipy_82

      iti dai seama ca la locale au fost la 60% si acum e peste 70%? In mintea celor care NU se uita la latrine, ce sugereaza asta? Mie imi sugereaza un furt la 10%. Astfel, mult tipata victorie "zdrobitoare" e de fapt , cu mult furt, un vot undeva la 25% impotriva lui Basescu. Pe care il plang comunisti, ce te faci insa cu restul de 75%? Democratia e numai cu o vad uslasii?
    • 0 (0 voturi)    
      p[entru Cipy (Luni, 30 iulie 2012, 10:05)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cipy_82

      Poti sa-ti dai drumul la gura , fara inhibitii. Poti spune:
      -Bravo romanilor care au furat !
  • -11 (15 voturi)    
    o sa fie interesant.... (Luni, 30 iulie 2012, 0:38)

    liviu_ [utilizator]

    +- 3 % marja de eroare + urnele mobile si oamenii care nu au votat pe listele lor, ci pe cele speciale sau cum naiba se numesc.... oricum ar fi rezultatul este foarte strans....
    pe de alta parte la asemenea rezultat sa urlii ca esti castigator ... cred ca este... hai sa zicem exagerat, asta ca sa nu folosesc alte epitete....
    sa nu mai spun aici ca o victorie la "masa verde" e aproape nula
    • +1 (5 voturi)    
      da da (Luni, 30 iulie 2012, 9:49)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Citeaza din sova , asa sunteti voi uslasi, nu aveti o opinie, trebuie sa repetati ce va spun altii, asta e pericolul. Listele suplimentare, urnele mobile si sectiile de votare din strainatate, NU au statut special, 1+1=2 si acolo. Procesele verbale se centralizeaza CU acele voturi, nu separat. Declaratiile lu' sova sunt, asa cum era de asteptat, nu sunt ale unui barbat, nu stie sa piarda, nu stie sa se comporte politic si uman normal, e comunist, ce te astepti? Sfat: incearca sa gandesti singur, nu copia.
      • -1 (3 voturi)    
        ce vorbesti ? (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        vorbesti despre barbatia lui sova ... ?

        pai daca o analizezi pe a nelegitimului basescu .. o sa obseri doar o feminitate exacerbata ...
  • +22 (26 voturi)    
    . (Luni, 30 iulie 2012, 0:38)

    radukku [utilizator]

    Transilvania a invins!
    • 0 (2 voturi)    
      a invins democratia ... (Luni, 30 iulie 2012, 10:03)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      si e invinsa rau de tot ...
  • +15 (21 voturi)    
    Crin... (Luni, 30 iulie 2012, 0:38)

    Diazepam [utilizator]

    Vreau sa vad ca te tii de promisiune. Hai pa!
  • +14 (20 voturi)    
    ARDE-I BASE (Luni, 30 iulie 2012, 0:38)

    piciulea [utilizator]

    Si ca sa ma aleg si eu cu ceva dupa cheltuirea banilor pt referendum...la puscarie + confiscarea averilor + lege penala impotriva traseismului politic care poate destabiliza bunul mers al unei tari,,,iar pe cei 2 raufacatori...unul trimite-l la smintiti...iar pe celalalt la misei!
    • +1 (5 voturi)    
      ai uitat numarul magic: (Luni, 30 iulie 2012, 8:58)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui piciulea

      300 parlamentari.
      • 0 (2 voturi)    
        numarul magic e : 8 mil pentru demitere (Luni, 30 iulie 2012, 11:19)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

        simplu .
        • 0 (0 voturi)    
          Vezi ca vei face o obsesie ! (Marţi, 31 iulie 2012, 0:42)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Numarul asta de 8 milioane te obsedeaza. Ca sa-ti treaca schimba putin perspectiva.
          Nu au fost la vot 50% din cetatenii cu drept de vot. Punct.
          Deci referendumul este invalid , deci Basescu este Presedinte.
          E greu de inteles ?
  • +10 (14 voturi)    
    Ole ole ole (Luni, 30 iulie 2012, 0:39)

    Desmond [utilizator]

    Intrebare: se poate afla daca s-a folosit cineva de votul meu? Daca da unde? Si daca va fi fost cazul sa fi fost furat votul meu, cine va raspunde pt asta?
  • +9 (15 voturi)    
    victorie! (Luni, 30 iulie 2012, 0:40)

    glasss_cj [utilizator]

    am castigat, Basescu ramane, comunistilor mash la MOCBA!
  • +11 (13 voturi)    
    minim 10 procente fraudate (Luni, 30 iulie 2012, 0:40)

    buncrestin [utilizator]

    45% nu exista...
  • +9 (13 voturi)    
    Scoru-i prea strans... (Luni, 30 iulie 2012, 0:40)

    Jane Doe [utilizator]

    pentru a fi feriti de 'manevrele' PSDiste. Oare procentele masluite de ei vor fi hotaratoare? Sper ca NU!
  • -1 (7 voturi)    
    Mi-e teama ca se face cvorumul (Luni, 30 iulie 2012, 0:42)

    Miky60 [utilizator]

    Avand in vedere ca este doar estimativ si contine doar sectiile de votare oficiale (fara cele inventate+urnele mobile + voturile din strainatate) mi-e teama ca restul de 4,08% poate fi fraudat !
  • +9 (15 voturi)    
    =)) LOL =)) din doua motive: (Luni, 30 iulie 2012, 0:42)

    CosmiN_ [utilizator]

    1) - Crin si Ponta SI-AU RUPT DINTII in Basescu! =))
    2) - era cat pe ce sa avem o situatie tagicomica: sa piarda Basescu din cauza celor au votat "NU". Cica vreo 13% au votat "NU"! =)) Ti-ai gasit explica-i la roman ce-i ala boicot, si strategie... bla bla bla
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Luni, 30 iulie 2012, 7:39)

      ready4war [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      Foarte multi oameni au fost constransi sa voteze, altfel erau amenintati ca isi pierd slujbele. Stiu cazuri reale in care li s-a spus sa vina azi cu buletinul la servici pt a fi intocmite nu stiu ce acte.
    • -5 (9 voturi)    
      Boicot (Luni, 30 iulie 2012, 8:13)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      De atata sunteti buni ;)
      • +3 (5 voturi)    
        zau (Luni, 30 iulie 2012, 9:50)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Iarta-ma ca te intreb, ma gandesc ca nu vei raspunde: Ce au facut uslasii inainte de caderea guvernului in parlament? Boicot cumva? In 2009 tovarasul iliescu ce declara pe toate posturile? boicot? Chiar credeti ca romanii uita?
    • -5 (11 voturi)    
      Tragedia pentru voi era alta: (Luni, 30 iulie 2012, 8:14)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui CosmiN_

      Nu pierdeati din cauza acelor presupusi 13% care au votat nu. Veti pierde din cauza celor foarte multi care au votat da. e o treaba de perspectiva. n-aveti voi de-aia :)
      • 0 (2 voturi)    
        Fara cei care au votat nu (Luni, 30 iulie 2012, 8:31)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        era imposibila demiterea lui Basescu... cei care au votat "NU" sunt de fapt cinstitii din Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Ma confunzi (Luni, 30 iulie 2012, 23:43)

        CosmiN_ [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        1) Nu-mi vorbi la plural, ca eu nu is in nicio tabara. N-am votat niciodata, si nici nu cred ca o sa o fac. Satisfactia mea nu era ca Base revine, ci ca un PLAGIATOR (BTW, CV-ul meu nu e umflat cu pompa; si desi am dEmonstrat ca stiu sa fac mai mult decat fac, ma multumesc cu jobul care mi se cuvine in functie de ceea ce se vede pe CV si e real) si un om fara caracter (cum draqu, ma, PNL + PC + PSD....doaahh!!), dar mare latrau isi rup dintii in Basescu. Si eu as vrea altecva decat Basescu, da' nu pe aia doi!
        2) E adevarat si ceea ce zici tu, dar avand in vedere intentia PDL si a lu' Base de a boicota, VINOVATI ar fi fost cei 13% care au votat nu, ca niste prosti, ca de aia care au votat Da, era clar ca vroiau demiterea. Asta e logica
        3) Bine ma ca au USL-istii perspectiva! S-au aruncat si la guvernare, si la referendum pt ca au cojones, dar fara sa calcueze tot ce se poate intampla. Daca ar fi demis Base, Antonescu si-ar fura-o de la Ungureanu greu de tot!!! Si asa s-a dus dreaqu cu speranta lui de a fi presedinte, si s-a rupt si USL-ul!!!! Halal perspectiva!!! Si Ponta, un alt om de mare perspectiva, daca nu se baga la guvernare acum, nu afla nici draqu de plagiatul lui!!! Asta o sa arunce orice intelectual autentic din tabara USL in cea a lui Ungureanu pa eventuale alegeri!!! MAI ZI-NE BOvidiu, cum stam cu perspectiva?
  • +14 (16 voturi)    
    Inca o data (Luni, 30 iulie 2012, 0:42)

    Skeptical [utilizator]

    Inca o data se constata ca PDLul, cu petele lui cu tot, este mult mai cinstit si mai european decit hidra uselista, care mint cu fiecare respiratie.

    Domnule Presedinte, va rog arestati-i pe tilharii tradatori, ei nu s-au maturizat cit sa merite avantajele unui comportament democratic. La Rahova cu ei, acolo unde e sef de sectie Nastase!!
  • +6 (8 voturi)    
    snap (Luni, 30 iulie 2012, 0:43)

    isbn [utilizator]

    OOOOHHH SNAP, USL!
  • +14 (16 voturi)    
    :) (Luni, 30 iulie 2012, 0:44)

    johnmibb [utilizator]

    La OLT, de la or 20 pana la 23 au votat aproape 20%. Este posibil ?
    • -9 (15 voturi)    
      :)) pai (Luni, 30 iulie 2012, 7:18)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui johnmibb

      daca la Paris s-a votat o data la 13 secunde (!!!) de ce nu? :))
      • -1 (1 vot)    
        Sorry, my friend! (Luni, 30 iulie 2012, 9:59)

        renegatul [utilizator] i-a raspuns lui rider

        am mai multa incredere in voturile exprimate la Paris, fata de cele din Mehedinti, Olt, Teleorman & co...
      • 0 (0 voturi)    
        pai (Luni, 30 iulie 2012, 10:17)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui rider

        6 cabine de vot ma, tu intelegi ce inseamna asta? Stiu ca la unii matematica nu este punctul forte, nu-s de mirare rezultatele de la bac.
      • 0 (0 voturi)    
        Ei si tu acum... (Luni, 30 iulie 2012, 10:39)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui rider

        Nu 13 secunde. 12 secunde si jumatate !
    • +1 (3 voturi)    
      Radio Erevan (Luni, 30 iulie 2012, 8:38)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui johnmibb

      In filmele science-fiction si in actiunea " Autobuzul " dar chiar si asa e prea gogonata!!!
    • -1 (1 vot)    
      da... (Luni, 30 iulie 2012, 9:42)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui johnmibb

      atunci au venit taranii de la camp....
    • +1 (1 vot)    
      DA ! (Luni, 30 iulie 2012, 10:38)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui johnmibb

      Cu urne mobile si cu multe buletine de vot pe care le-au indesat pe intuneric in urna .
  • +18 (22 voturi)    
    OK (Luni, 30 iulie 2012, 0:45)

    potaissa [utilizator]

    Am desfacut o sticla de vin.Rosu.Sec.E o seara superba in Hessen .Am sa ies pe balcon ,am sa beau un pahar de vin ,am sa aprind si o lumanare.Totul va fi bine.Visam ieri ca au sa fie din nou comunistii la putere in Romania.A fost doar un vis urat.O noapte buna tuturor romanilor in lume.Si multumesc celor care-au avut grija de viitorul tarii.
    • -14 (16 voturi)    
      sincer (Luni, 30 iulie 2012, 7:20)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      stai in Hessen si nu mai decide tu pentru mine, care traiesc si muncesc aici!
      daca iti pasa de Romania, atunci ar trebui sa vii acii si sa munctesti, platesti taxe si impozite aici.
      P.S.: nimeni nu a facut ceva pentru voi: romanii de afara (vezi cand italieni, francezi si altii ne hulesc si Base era indiferent!)
      • +2 (6 voturi)    
        Nu trebuie (Luni, 30 iulie 2012, 8:24)

        vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui rider

        Nu trebuie sa faca nimeni nimic pentru romanii din afara. ce avem de facut ne facem noi singuri. Asa ar trebui sa ginditi si voi acolo ca din cauza asta a ajuns tara aia de tot rahatul. Sa nu asteptati sa faca altii pentru voi si sa va dea pomeni. Pune-ti mina si munciti parazitilor bugetari si aurolaci.
        • 0 (0 voturi)    
          nu astept sa faca altii ceva pentru mine (Luni, 30 iulie 2012, 9:50)

          rider [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

          nici nu astept pomeni. tot ce am facut, am facut de unul singur.
          dar te rog, atentie la incadrarea tuturor bugetarilor in contexctul descris de tine. nu sunt toti la fel
      • +2 (4 voturi)    
        adevarul este (Luni, 30 iulie 2012, 9:13)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui rider

        ca muncesti si platesti impozite degeaba.Esti un comunist.
        • +1 (1 vot)    
          ai dreptate (Luni, 30 iulie 2012, 9:48)

          rider [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

          chiar muncesc si platesc impozite degeaba (apropo (si pentru vasile-roaita) muncesc la privat, nu sunt bugetar). de ce spun asta? avem autostrazi sa mergem cu placere la munte si la mare? avem un serviciu de ambulanta (asta ar fi doar la urgenta - noroc cu raed arafat) si spitale? si sunt multe altele, dar nu incap in comentariu :)

          dar se pare ca sunt un comunist.
      • +2 (2 voturi)    
        pentru rider (Luni, 30 iulie 2012, 10:43)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui rider

        Nu mai fi nervos! Pai potaissa chiar nu a decis nimic pentru tine. Ti-a urmat sfatul, inainte de a i-lda tu.
        A stat acasa si nu a decis nimic pentru tine.
        Si potoleste-te cu taxele si impozitele. Stii ce inseamna cetatenie ?
        Studiaza aceasta notiune cu drepturile pe care le incumba inainte de a te zburli !
    • +2 (6 voturi)    
      gutten nacht,neamtule! (Luni, 30 iulie 2012, 9:12)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Eu am desfacut sampanie si am baut cu prietenii.
      Si am dormit de la 3 la 6 dimineata asa cum nu am mai dormit de luni de zile.Dimineata am prins zorii unei noi zile,unui nou inceput.
      Neamtule,am sa merg si la Cotroceni cand se intoarce presedintele acasa si am sa-mi strig bucuria ;si am sa strig si pentru tine,neamtule;si am sa strig si pentru nemtoaica de toata isprava care va conduce;si am sa strig de bucurie si pentru acei minunati ziaristi din orasul reconstruit Frankfurt.Si am sa strig de bucurie pentru ambasadorul SUA.
      Si am sa strig de bucurie ca Europa a fost cu noi.Si am sa strig de bucurie ca steagul tarii mele flutura alaturi de tarile democratice.
      Gutten nacht,neamtule si wilcomen de cate ori vii acasa!
  • +14 (16 voturi)    
    Victorie! (Luni, 30 iulie 2012, 0:46)

    AnduAndrei [utilizator]

    Nu cred ca mai are cum sa fie fraudate 1 mil de voturi!
    • -15 (19 voturi)    
      cea mai mare frauda a facut-o Basescu (Luni, 30 iulie 2012, 4:45)

      tjax [utilizator] i-a raspuns lui AnduAndrei

      Multi romani nu s-au dus la vot pentru ca nu ii intereseaza politica sau nu mai cred in politicieni. La toti acestia, Basescu le-a furat votul si si l-a atribuit. A oferit un exemplu teribil de lipsa de democratie si a demonstrat cum se fura votul legal in momentul in care cineva refuza sa participe la o competitie electorala. Pacat ca USL a inceput in forta si a terminat facand concesiune dupa concesiune, si asa am ajuns la simulacrul asta de referendum care nu are nimic comun cu democratia.
      • +13 (15 voturi)    
        Pe cine reprezinta Ponta si Antonescu? (Luni, 30 iulie 2012, 8:17)

        consultant fiscal [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        De ce se plang USL-istii ca Basescu si PDL au indemnat oamenii sa iasa la vot?

        Teoretic pentru USL nu ar fi trebuit sa fie probleme in ceea ce priveste prezenta la vot, avand in vedere ca parlamentarii sai reprezinta peste 54% din populatia Romaniei.

        Calcule:
        Basescu a fost suspendat in urma votului a 256 de parlamentari.
        Acesti 256 de parlamentari detin in Parlament o majoritate de peste 54%.
        Rezulta ca peste 54% din populatia Romaniei este reprezentata de acesti 256 de parlamentari.
        In concluzie, la vot trebuia sa se prezinte peste 54% din populatia cu drept de vot, cetateni care ar fi trebuit sa voteze in favoarea demiterii presedintelui.

        Si totusi... la vot s-au prezentat 45,92%, din care aproximativ 13% au votat NU.
        Conform datelor BEC, 6% din romani (13% din cei prezenti la vot), au votat impotriva demiterii.
        Daca facem un calcul simplu, suspendarea presedintelui votata de peste 54% din parlamentari, a fost sustinuta de 40% din populatie (45,92% - 6%).

        In aceste conditii:
        1. PE CINE REPREZINTA PARLAMENTARII PUTERII?
        2. UNDE ESTE DIFERENTA DINTRE 54% si 40% (14%)?

        Nu cumva diferenta de 14% reprezinta voturi fraudate de baronii locali la ultimele alegeri parlamentare?
        • +3 (5 voturi)    
          ERATA (Luni, 30 iulie 2012, 8:21)

          consultant fiscal [utilizator] i-a raspuns lui consultant fiscal

          "De ce se plang USL-istii ca Basescu si PDL au indemnat oamenii sa NU iasa la vot"
      • -1 (1 vot)    
        va meritati soarta (Luni, 30 iulie 2012, 9:14)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui tjax

        ................
  • +57 (67 voturi)    
    felicitari (Luni, 30 iulie 2012, 0:47)

    ATP [utilizator]

    felicitari domnule presedinte!
    • +15 (19 voturi)    
      Asta ai inteles dumneata? (Luni, 30 iulie 2012, 0:54)

      Baba.Ana [utilizator] i-a raspuns lui ATP

      Mascarada n-a avut (prea mare) legatura cu presedintele.
      Bineinteles ca ne bucuram ca se intoarce la locul sau de drept, dar felicitarile le merita mai ales romanii. Cei care si-au pastrat simtul masurii, capul pe umeri, speranta...
      Felicitari, romani, de acum inainte consolidati ce ati obtinut astazi!
    • +23 (27 voturi)    
      Felicitari D-lor ponta si antonescu (Luni, 30 iulie 2012, 1:01)

      Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui ATP

      V-ati atins limitele superioare, cred ca e momentul sa va reasezati pe palierul real al valorii domniilor voastre: mediocru cu tendinte spre submediocru-penibil.
    • +19 (23 voturi)    
      I-am învins pe puciştii ăştia (Luni, 30 iulie 2012, 1:04)

      Optimista [utilizator] i-a raspuns lui ATP

      ticăloşi. Domnule Preşedinte aveşi grijă ce faceşi cu victoria asta. Nu-i lăsaşi să o deturneze. Trebuie să ne reabilităm imaginea ţării şi ăştia doi (pardon, trei, că-l includ şi pe Varanul Felix cotoiul delator) o întunecă grav. Daţi-i la o parte din lumina care trebuie să se reverse asupra noastră şi a ţării. Gunoaiele astea mincinoase şi laşe trebuie să plătească legal, pentru tot ce
      ne-au făcut. Vă spun şi eu deci: Felicitări şi mult noroc domnule Preşedinte. Sunteţi un adevărat luptător. Dumnezeu şi românii sunt cu dumneavoastră.
    • +3 (5 voturi)    
      Strangerea de mana de final? (Luni, 30 iulie 2012, 8:15)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui ATP

      O... dulce despartire. Felicitari, e timpul sa plecati acasa.
      • 0 (2 voturi)    
        A nu se intelege gresit (Luni, 30 iulie 2012, 8:53)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        Ii spuneam "pa-pa" marinarului
  • +7 (9 voturi)    
    referendum (Luni, 30 iulie 2012, 0:48)

    Valent [utilizator]

    there is still hope...
  • +13 (15 voturi)    
    inca o luna pierduta aiurea (Luni, 30 iulie 2012, 0:49)

    jos_iliescu [utilizator]

    Asa.. lovitura de stat a nimerit fix in bara. Si noi am mai pierdut o luna aiurea, 100 de milioane de Euro, niste procente bune ale valorii Leului. Multumim Plagiatore-Antenescu-Felix, aka USL!
  • +7 (9 voturi)    
    Gj Base! (Luni, 30 iulie 2012, 0:49)

    Decebal11 [utilizator]

    Acum apuca-te de treaba.
  • +11 (13 voturi)    
    game over (Luni, 30 iulie 2012, 0:51)

    manteis [utilizator]

    Gata, cu referendumul. Si-au facut damblaua, au cheltuit 80 milioane de euro de la stat plus alte cateva zeci de milioane din fonduri personale ca sa se bata din nou cu el, fara succes.

    Au jucat murdar, s-au manjit atat de tare incat se vede din vest ca au calcat pe democratie pentru a-si face aceasta dambla.

    Acum gata, jocul s-a terminat. Sunt la guvernare si de acum inainte, daca nu descoperim petrol, in urmatoarele cateva luni vor pierde atat de mult incat in primul rand se vor sparge in vechile partide, pentru ca vor fi prea multi la un ciolan prea mic.

    The end
  • +11 (13 voturi)    
    carul cu... (Luni, 30 iulie 2012, 0:51)

    palul [utilizator]

    ca de obicei carul cu 'baieti destepti' e in oltenia: Olt, Mehedinti cu peste 70%.
    Surpriza etapei este totsi Doljul sub 55%. Aproape ca se poate spune ca s-au deshteptat.

    In rest bate un vant marinaresc bunicel
    • -7 (9 voturi)    
      Exemplu de democratie: (Luni, 30 iulie 2012, 8:16)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui palul

      Au venit mai putini la vot, deci s-au desteptat. Heil Bãse!!!
      • -1 (1 vot)    
        toparlane... (Luni, 30 iulie 2012, 9:58)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        las-o mai moale cu democratia pe care o promovezi ti si usl-ul, daca ei reprezentau majoritatea, adica poporul, atunci putea base sa se dea peste cap si nu putea tine oamenii acasa, dar poporul refuza sa fie reprezentat de niste mafioti cu iz parlamentar, inca o data se dovedeste ca parlamentul are prea multa putere si ca este periculos acest lucru, ca poporul a fost nevoit de doua ori sa indepte raul facut de acesti mafioti...
        pacat ca nu exista o lege, ca de onoare nu poate fi vorba, ca cine pierde sa-si dea demisia, atunci jocul era cat de cat corect...
        asa, astia voteaza suspendarea pana o sa ne plictisim si o sa-i dam jos de acolo cu bata...
        imi amintesc clar cum ghise sustinea acum 4 ani ca el nu-si permite desfiintarea parlamentului din motivul neinvestirii guvernului boc, el a cheltuit peste 30000 euro in campanie...
        intelegeti de ce ar trebui ca suspendarea sa fie un meci? cu invinsi si invingatori obligatoriu, altfel suspendarea devine un joc de noroc, un joc binecunoscut mafiotilor, jucat pe spinarea poporului...
  • +7 (9 voturi)    
    .... (Luni, 30 iulie 2012, 0:51)

    dragos234 [utilizator]

    74% prezenta in Olt??? Nigger please!
  • +14 (16 voturi)    
    Ciutacii deprimati (Luni, 30 iulie 2012, 0:53)

    justin puscasu [utilizator]

    M-am uitat la mutrele echipei de la A3: Badea, Grecu, Ciutacu, Gadea etc. Depresie curata. Si teama de sedintele de analiza de maine cu Felix.
    Niste oameni care castiga cu greu o bucata de paine. Desi nu sunt sigur daca, la cat kk mananca, le mai trebuie paine.
  • +16 (20 voturi)    
    statistici (Luni, 30 iulie 2012, 0:53)

    etcetc [utilizator]

    Daca ne uitam pe site-ul BEC, numarul de votanti inscrisi pe listele electorale in judetul Olt este de 386.530.
    Tot de pe site observam ca intre orele 20 si 23 au votat aproximativ 20% dintre alegatori, adica in jur de 77.306 de oameni.
    Foarte interesante rezultate, poate ar merita o investigare mai amanuntita.
  • +16 (20 voturi)    
    felicitari domnule presedinte (Luni, 30 iulie 2012, 0:55)

    MosIonRoata [utilizator]

    Hai adio antonescu!
  • +14 (20 voturi)    
    Si ungurii sunt pentru noi. (Luni, 30 iulie 2012, 0:55)

    Tity [utilizator]

    Si ungurii sunt pentru noi.
    • -4 (10 voturi)    
      he he (Luni, 30 iulie 2012, 7:24)

      rider [utilizator] i-a raspuns lui Tity

      le multumesti ungurilor????
      dar se pare ca nu te intereseaza cand Kelemen Hunor a spus ca ungurii nu s-au prezentat la vot deoarece nu este ceva de interes pentru ei!!!
      lasa ca le prmite Base autonomie si loc in parlament!

      si va mai numiti patrioti!
      • -3 (5 voturi)    
        Se numesc in multe feluri... (Luni, 30 iulie 2012, 8:17)

        OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui rider

        dar nu prae deschid dinctionarul inainte sa se exprime.
        • -1 (3 voturi)    
          prcente (Luni, 30 iulie 2012, 9:57)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

          ai scris un comentariu care , banuim, ca ne trimite la dictionar nu la "dinctionarul" (am pus ghilimele ca sa nu fiu acuzat de plagiat) si are noua cuvinte, doua sunt gresite, adicatelea 22% gresit, insa daca il lasi pe sova sa numere nu trece de 1%.
  • +25 (29 voturi)    
    ...cum dom'le??? (Luni, 30 iulie 2012, 1:00)

    Cucucveaua [utilizator]

    nu am reuit sa avem destui votanti, chiar daca au adus femeile despuiate ale lui mazariche? chiar daca au adus si niscaiva morti?? cum, mai dinca???? nici cu camioanele alea pline cu buletine de vot "aranjate"????
    pai baaaaaa!!!! pt. ce v-a platesc, nenorocitilor???
    tot numai pe tzigani ne putem baza?! vad ca judetele cu cei mai multi tigani, au adus cele mai mari prezente la vot!!!! vad ca pe romani nu ne putem baza...
    Felix
  • +12 (16 voturi)    
    hahaha (Luni, 30 iulie 2012, 1:01)

    ampersand [utilizator]

    Am avut mână bună ieri - adic-alaltăieri - seara, cînd am făcut asta:

    http://www.hotnews.ro/hotreporter-2012-07-12902080-fail.htm

    Ar trebui acum să postez o imagine albă cu titlul "crin- demisia!" :))

    Merda usl!
  • +21 (27 voturi)    
    excelent! (Luni, 30 iulie 2012, 1:02)

    m_alina [utilizator]

    felicitari , d-le presedinte T. B.! multumiri maghiarilor ( deci si mie :)); macar in seara asta pot dormi linistita! :)
  • +10 (14 voturi)    
    Din nou exact (Luni, 30 iulie 2012, 1:03)

    Mihail AD [utilizator]

    Mă așteptam ca cifrele să fie între 46%, cât a estimat Blaga, și 52%, după Șova, Constantin & frații.
    Din nou, ceea ce indică USL e gargară cu apă de ploaie.
    Sunt din ce în ce mai nedumerit: oare ei o fac intenționat, sau sunt pur și simplu aerieni? Ce e mai puțin periculos: un guvernant mincinos sau același guvernant, sărac cu duhul? Răspunsul pare simplu: alt guvernant. Pentru o schimbare validă, însă, trebuie respectate regulile. Pe care tocmai guvernantul mincinos și / sau neted la circumvoluțiuni le încalcă. Ce face românul în acest caz? Deschide ochii și merge înainte.
  • +16 (20 voturi)    
    USL: Ati pierdut! (Luni, 30 iulie 2012, 1:07)

    KostasP [utilizator]

    Sa va intre asta in dovleac.
    • +5 (7 voturi)    
      poate nu inteleg (Luni, 30 iulie 2012, 7:31)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      si trebuie sa traducem in limba rusa!
  • +14 (18 voturi)    
    Să nu ne imaginăm... (Luni, 30 iulie 2012, 1:08)

    Mihail AD [utilizator]

    ...că va fi ușor, că raul a dispărut. El se va zbate în continuare, căutând să ne tragă după el. Președintele astăzi victorios va trebui să țină cu dinții de legitimitatea sa, să-i convingă pe aliați că are situația sub control și, în același timp să realizeze împăcarea țintită. Leul nu-și va reveni ușor, de plouat încă nu plouă, iar încrederea partenerilor de afaceri e zdruncinată. Pentru o revenire mai ușoară, ne-ar trebui un ingredient: liniște. Pe cât că se găsesc unii să sufle-n vuvuzele?
  • +14 (20 voturi)    
    prezenta la vot (Luni, 30 iulie 2012, 1:08)

    Trebonius [utilizator]

    Totusi eu nu inteleg procentul de 11-16% ce au fost contra - ce au cautat la vot??? Nu era clar? Daca esti pentru suspendare mergi, daca nu stai acasa.
    • +3 (5 voturi)    
      ...in comuna noastra... (Luni, 30 iulie 2012, 7:58)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Trebonius

      ...la ora 22,toti angajatii primariei au fost trimisi de primar din casa in casa ,in toate satele apartinatoare sa scoata oamenii la vot...vecinii nostrii,s-au dus,ca sunt gard in gard cu unul de la primarie,au votat Nu...ca sa-i faci...asta e...
    • 0 (2 voturi)    
      probabil sunt cei care (Luni, 30 iulie 2012, 9:22)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Trebonius

      astazi sunt obligati sa dovedeasca cu buletinul ca au votat.
  • -10 (14 voturi)    
    Procent (Luni, 30 iulie 2012, 1:10)

    Alexandru C [utilizator]

    Nu sunt incluse listele suplimentare si nici voturile din diaspora. Cred ca voturile din diaspora vor fi iar decisive.
    • +10 (14 voturi)    
      hehe (Luni, 30 iulie 2012, 1:26)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      Eu, unul, nu m-am înghesuit să validez uslamul... Mă bătea gândul să-l sun pe rus să solicit o urnă mobilă de la bucureşti şi-apoi să-i spun uslamistului civil cu urna că m-am răzgândit :D
    • +3 (5 voturi)    
      las-o ca macane (Luni, 30 iulie 2012, 7:39)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

      acum degeaba contorizezi postarile, a plecat trenu'
  • -5 (7 voturi)    
    avem sperante!? (Luni, 30 iulie 2012, 1:11)

    valentin hrisafopol [anonim]

    sa speram ca va o sa traim bine...foarte bine!
    • 0 (2 voturi)    
      cu siguranta (Luni, 30 iulie 2012, 9:24)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui valentin hrisafopol

      dupa recuperarea cheltuielilor cu referendumul de la Ponta,Antonescu,Zgonea,Filip,Sarbu;dupa recuperarea diferentei de curs de la sus numitii.
  • +14 (18 voturi)    
    Viva El prezidente! (Luni, 30 iulie 2012, 1:11)

    georgebadeas [utilizator]

    Am demonstrat că avem președinte, suntem uniti
  • +16 (22 voturi)    
    Distractia s-a terminat (Luni, 30 iulie 2012, 1:14)

    dan tulceanu [utilizator]

    Acum la treaba ! USL sa dea alt prim ministru, sa-si puna cenusa in cap, si sa repare ce a stricat in ultima luna de "guvernare". Asta daca vor sa mai aiba ceva sanse la toamna. Daca nu, o pot tine inainte cu suspendarea.
  • +22 (26 voturi)    
    Multumesc din inima (Luni, 30 iulie 2012, 1:18)

    AlisCuPar [utilizator]

    Ardealului !
  • +19 (23 voturi)    
    Felicitari (Luni, 30 iulie 2012, 1:18)

    Dogu [utilizator]

    Indiferent de rezultatul final,dupa o mie si una de numaratori,eu va felicit din toata inima pentru rezistenta si sper sa va dea Dumnezeu gandurile cele mai bune pe mai departe pentru dvs.,pentru noi si nu in ultimul rand pentru tara.
  • +13 (19 voturi)    
    Guvernul (Luni, 30 iulie 2012, 1:18)

    AdrianCinta [anonim]

    trebuie sa se puna pe treaba si sa lase vrajeala.
    Toate astea ne-au costat cam mult
    • +1 (3 voturi)    
      care guvern? (Luni, 30 iulie 2012, 9:26)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCinta

      Cel care a actionat impotriva interesului national?Acest guvern de nemernici nu ma reprezinta.Cele doua luni de guvernare sunt un dezastru.
  • +29 (33 voturi)    
    Caaat? (Luni, 30 iulie 2012, 1:19)

    cetatean_cu_drept_de_vot [utilizator]

    45.92%? Au furat ca animalele daca au ajuns la atat.
  • +17 (19 voturi)    
    Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti (Luni, 30 iulie 2012, 1:39)

    Skeptical [utilizator]

    Nu e timpul impacarii, ci al justitiei!!



    Domnule Presedinte,

    Inca o data increderea poporului v-a scapat de la o mazilire nemeritata.

    Inca o data mina lui Dumnezeu v-a scapat - si, speram, ne-a scapat - de o nenorocire sigura. Inca o data ati invins sorti de necrezut.

    Intelegeti totusi, va rugam, ca ASTAZI nu este vorba despre Dv. personal. Incetati va rugam a va mai ascunde indaratul unei bonomii personale - care va face cinste si va face pitoresc si ocazional simpatic - dar este cumplit de inadecvata ca raspuns loviturii de stat date de cei mai misei dintre misei, personaje malefice literalmente desprinse parca din tabloul 1946-1947 - inscaunarea stalinismului feroce in Romania ocupata.

    Pentru Dv., astazi, nu mai este o optiune ci o OBLIGATIE sa folositi toate mijloacele legale posibile de a ii pune sub acuzare penala pe pucistii organizatiei anti-nationale si teroriste USL. Orice ezitare, orice intirziere, orice incercare de a gasi un modus vivendi cu aceasta gloata de tradatori este un act nu de intelepciune ci de complicitate implicita.

    Cetatenii cinstiti care v-au sustinut astazi, fie prin votul NU fie prin absenteismul voit, au dreptul sa va ceara sa va ridicati la inaltimea momentului de cumpana in care traim. La inchisoare cu pucistii. La inchisoare cu plagiatorii (sau mai rau decit plagiatorii - vedeti articolul din Deutsche Welle despre moartea procurorului-erou Panaite). La inchisoare cu delicventul care, in perioada rusinosului, ilegalului interimat de la Cotroceni, a incalcat toate legile pe care Dv. nu le-ati incalcat, dar el v-a acuzat mincinos de ceea ce a facut tocmai el.

    Astazi nu este vremea iertarii. Cu acesti tradatori reconcilierea este o vorba goala. Este timpul actiunii rapide, legale, taioase, fara intirziere, fara o mila prost plasata, fara jumatati de masura. Daca o veti face, veti ramine in istoria tarii ca cel mai bun lider al nostru de la regele Ferdinand. Daca nu, nu. Asa sa va - si sa ne - ajute Dumnezeu.
    • -6 (8 voturi)    
      Diferenta de perceptie. (Luni, 30 iulie 2012, 8:19)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      Nu a fost increderea poporului care l-a scapat, cu delasarea care i-a tinut in casa (nu uitati procentajul pt da/nu)

      Nu a fost mana Domnului. Cel mult mila...
    • +2 (4 voturi)    
      este exact ce gandesc si eu (Luni, 30 iulie 2012, 9:28)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      subscriu cererilor tale.
  • +13 (15 voturi)    
    Ne intoarcem la normalitate ?! (Luni, 30 iulie 2012, 1:40)

    Gelu. [utilizator]

    In situatia in care rezultatul ramane in plaja estimarilor BEC (spun asta pentru ca sunt convins ca nu putem noi intelege cat pot ei fura!) inteleg urmatoarele :
    - asa cum Traian Basescu trebuia (trebuie) sa plece, daca participarea e peste 50%, repet, astept ca:
    1. Primul ministru Victor Ponta sa demisioneze pentru gravele prejudicii aduse poporului roman in aceasta ultima luna:
    2. Presedintele PNL sa demisioneze din fruntea PNL pentru deturnarea spiritului si traditiilor partidului care a contribuit cel mai mult la formarea Romaniei Mari si s-a raliat unor interese straine de idealurile nationale si de partid.

    Altfel spus, cei carora nu le pasa de Romania si ii fac rau, nu pot nici macar sa faca un pas in spate in atare situatii?
  • +12 (14 voturi)    
    parere (Luni, 30 iulie 2012, 6:36)

    Arl [utilizator]

    Se reluam logica lui Pontache Copy paste. Din 18 milioane scadem vreo 3 milioane, plecati afara, decedati si ramasi pe liste etc. Raman 15 milioane. 45 % din acest numar reprezinta 6750000 . Din acest numar scadem , sa zicem 13 %, voturile proBasescu si raman 5872500 voturi anti Basescu. Adica putin peste cele 5 200 000 clamate de USL. Dar sunt aproape 10 milioane care au spus nu sau nu s-au prezentat la vot ( adica tot NU) , aproape dublu. Iar daca din cele 5 milioane si ceva scadem macar 10 % frauda, raman vreo 4 milioane. Deci au luat-o peste bot urat de tot.
  • +5 (9 voturi)    
    Nu va grabiti cu bucuria (Luni, 30 iulie 2012, 7:31)

    teosyl [utilizator]

    Am impresia ca va bucurati prematur... II subestimati pe talibanii. Ma astept la o rastunare de peste 5 %. Furtul va avea loc la listele suplimentare.
  • +7 (9 voturi)    
    ? (Luni, 30 iulie 2012, 8:00)

    marmota carcotel [utilizator]

    care liste suplimentare??? parca le-au scos din procesele verbale... prin urmare ceea ce a furnizat bec e nr cu tot cu liste suplimentare....
    eu ma tem sa nu care cumva sa apara rus si sa zica ca datele recensamantului ( alea pe care se chinuie sa le dea) arata ca ... le trebuiau doar 8 mil de votanti...
  • +6 (8 voturi)    
    icioarele pe pămînt! (Luni, 30 iulie 2012, 8:03)

    omliber [utilizator]

    Domnule Preşedinte şi NOI cu toţii,

    Am trecut printr-o încercare foarte grea... Nu ştiu câţi dintre noi ne dăm seama cât de grea!
    Haideţi, vă rog, să părăsim agresivitatea din ultima perioadă. Noi românii nu suntem aşa...
    Trebuie să învăţăm ceea ce este de învăţat din ceea ce s-a întâmplat! Trebuie să medităm mult înainte de a reacţiona!...
    Trebuie să acţionăm ferm, dar CALM.
    S-a văzut clar lipsa de comunicare dintre politicieni şi populaţie. Aceleaşi partide au pornit acelaşi război după cinci ani. Nu vorbim de situaţia din 2007 când nu aveau puterea şi, să zicem, că din cauza asta au clacat! Dar în anul 2012 au avut toată puterea şi şi-au creat toate condiţiile (unele legale, altele ilegale şi neconstituţionale) să reuşească şi cu toate astea nu au reuşit. Trebuie să analizăm bine toate acestea şi USL-ul, şi preşedintele, şi noi toţi. Pe de altă parte, şi domnul preşedinte trebuie să-şi analizeze comportamentul: declaraţiile.
  • -3 (5 voturi)    
    :)) (Luni, 30 iulie 2012, 8:05)

    sentenced [utilizator]

    S-a facut voia maghiarlor. Din nou.
    Nu cred ca e un secret pentru nimeni ca ni se pregateste autonomia Transilvaniei. Sper sa fiu plecat din Ardeal pana atunci, n-as putea sa suport pe propria-mi piele ce au trait stramosii mei sub biciul maghiar.
  • +2 (4 voturi)    
    La drumul mare (Luni, 30 iulie 2012, 8:27)

    alnimanui [utilizator]

    la ora 17 - 26%, adica obisnuita, la ora 20 - 37% si dupa ce cade seara mai vin 9%.
    Judetele din sud 60-74% , imediat unanimitate?
    Rural fata de urban+10%- infractiunea s-a nascut la tara .
  • +3 (5 voturi)    
    Neclaritati (Luni, 30 iulie 2012, 8:43)

    coco04 [utilizator]

    Eu cred ca s-a ciupit "grosier" de catre USL intre orele 20-23.
    Pare foarte putin plauzibil ca in fiecare ora de dupa orele 20 sa voteze cate un milion de oameni.
    Iar sa zici ca un milioan de oameni au asteptat sa voteze intre orele 22 si 23 e ultra suspect!
  • 0 (2 voturi)    
    Curiozitate (Luni, 30 iulie 2012, 9:09)

    whiteman [utilizator]

    Cu ce sens folosiţi verbul 'a clama' în titlul articolului? El are sensul de 'a striga' în lb. română, nu sensul verbului 'to clame' din lb. engleză, la care bănuiesc că v'aţi gândit. Deci o corecţie ar fi necesară. Totuşi, aveţi pretenţia că sunteţi agenţie de ştiri...
  • +3 (5 voturi)    
    A scapat tara din mana nerozilor! (Luni, 30 iulie 2012, 9:37)

    hotnewsfil [utilizator]

    Tara a scapat onorabil din marsavia pusa la cale de Felix.
    Dublu-repetentul, campionul absnteismului in parlament, unde a ajuns cu numai 9000 de voturi, 'micul Hitler' (aplicati-i o mustata si il aveti in fata pe idolul sau Adolf), secatura tradatoare a liberalismului va trebui sa plece de la Cotroceni (si ce vise isi facuse!).
    Victoras, campionul absolut al minciunii (minte cum respira), hotul textelor din lucrarea sa de diploma va fi debarcat chiar de colegii lui de partid, oricat se va opune socrul Ilie Sarbu.
    USL ar trebui sa negocieze cu Traian Basescu, numirea lui Florin Georgescu in functia de prim ministru. Cu ei in fruntea puterii executive (coform constitutiei), lucrurile vor merge f. bine in tara.
    Ne vom spala obrazul fata de Uniunea Europeana.
    Marinarul a scos vaporul-tara din furtuna si l-a adus acasa, l-a inmanat marii familii de romani.
    Unii, exprimandu-se in termeni populari, vor zice : 'A exlodat mamaliga!'.
    Luati de valul referendumului, am amanat clarificarea tembelismelor din "Acordul" semnat de conducerile PSD, PNL, PC, prin care acestea si-au dat "acordul de principou", pentru desfiintarea DNA, a Curtii Constututionale, etc.
    Uniunea Europeana, inclusiv 'familia socialista', din care face parte USL, trebue sa cunoasca acest document, sa vada prin ce pericol fantastic a trecut tara.
  • -1 (3 voturi)    
    Atentie la diversiune !! (Luni, 30 iulie 2012, 9:59)

    adrian88000 [utilizator]

    U.S.L.-istii vor incerca sa ne perverteasca ratiunea si judecata. Vor inventa o notiune care nu exista in democratie . Notiunea de Presedinte ilegitim pentruca
    "9 milioane de romani nu-l mai vreau".
    Adica in aceasta situatie Presedintele ar avea doua variante:
    -ori sa fie un Presedinte cu 50% din prerogative ori sa demisioneze.
    Acest " rationament " ignora legile , Constitutia si chiar bunul simt. Acest referendum a avut doua raspunsuri posibile : DA sau NU. Atat. Pentruca nu a iesit DA Presedintele ramane in functie cu toate prerogativele constitutionale.
    Chiar daca spuneau Da, vrem demitera 49,999 % din cetatenii cu drept de vot rezultatul era acelasi .
    PRESEDINTELE RAMANE IN FUNCTIE!
    Aceasta este democratia( minoritatea se supune majoritatii).Chiar daca la desparte UN VOT!
    Trebuie sa le bagam in cap democratia la acesti USLASI.
    Le vom repeta acest principiu pana il vor visa si noaptea , sub forma de cosmar !
  • +2 (2 voturi)    
    AMF (Luni, 30 iulie 2012, 10:01)

    thjokki [utilizator]

    In 16 ore!!!! au furat de-au rupt si tot n-au reusit.Sa ne lase domnul Ctrl+v Ponta ca 8 milioane de romani au votat da,votul real a fost intre 3-4 milioane de romani care au votat da din 18 milioane!!


Abonare la comentarii cu RSS

In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Depinde de situatie
  • Nu
  • Nu stiu / Nu raspund



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi