Atacul occidentalilor asupra Siriei: Principalele reacții și evenimente

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 15:02 Actualitate | Internaţional


Racheta lansata in Siria
Foto: Captura BBC
Occidentul avertizează cu noi acțiuni împotriva Siriei dacă vor exista dovezi că unele dintre depozitele de arme chimice au rezistat loviturilor de precizie, iar regimul de la Damasc va continua atacurile chimice, după ce noaptea trecută Statele Unite, Franţa şi Marea Britanie au lansat peste 100 rachete de croazieră împotriva Siriei, pentru a pedepsi regimul lui Bashar al-Assad, pe care îl acuză de un atac chimic in Douma, care a ucis cel puţin 60 de persoane.  În urma atacurilor, câteva sute de sirieni au ieșit pe străzile din Damasc, condamnând loviturile aeriene efectuate. Totodată, președintele Rusiei, Vladimir Putin, a catalogat loviturile aeriene asupra Siriei drept "un act de agresiune" și a cerut o reuniune de urgență a Consiliului de Securitate al ONU pentru a se discuta despre "acțiunile de agresiune ale Statelor Unite și ale aliaților lor".  Consiliul de Securitate al ONU a respins rezoluţia propusă de Rusia, care condamna loviturile aeriene din Siria.

Prim-ministrul britanic, Theresa May, nu a exclus posibilitatea unor noi acţiuni împotriva Siriei dacă vor exista dovezi că unele dintre depozitele de arme chimice au rezistat atacurilor şi a declarat că va răspunde luni în Parlament întrebărilor privind atacul, scrie News.ro, citând The Guardian. Întrebată dacă ar autoriza noi atacuri în situaţia în care s-ar descoperi că au rezistat câteva stocuri de arme chimice, May a răspuns că regimul sirian nu ar trebui să pună la îndoială  determinarea Marii Britanii de a nu permite ca folosirea armelor chimice să devină ceva obişnuit.

Totodată, și SUA au anunțat că sunt pregătite pentru un nou atac, dacă regimul lui Bashar al-Assad va folosi din nou arme chimice, subliniind că toate ”armele sunt încărcate”.

Consiliul de Securitate al ONU nu a adoptat proiectul de rezoluţie propus sâmbătă de Rusia, care condamnă ”agresiunea împotriva Republicii Arabe Siriene de către SUA și aliații săi care a violat legea internațională și Carta ONU”.

Doar China și Bolivia au votat în favoarea Rusiei, în timp ce Peru, Kazakhstan, Etiopia și Guineea Ecuatorială s-au abținut, iar opt țări au votat împotrivă. 

Franța, SUA și Marea Britanie urmează să propună ONU un alt proiect de rezoluție.

Desfășurarea LIVE TEXT a evenimentelor:


21.01: Consiliul de Securitate al ONU respinge rezoluţia propusă de Rusia, care condamna loviturile aeriene din Siria

19.57: SUA, Franța și Marea Britanie către NATO, despre acțiunea din Siria: A fost o ultimă soluție pentru stoparea altor atacuri chimice

19.01 Ambasadorul SUA la ONU, Nikki Haley, susține în fața Consiliului de Securitate că Statele Unite sunt cu armele încărcate dacă regimul sirian va folosi din nou arme chimice

18.47: Secretarul general al ONU cere evitarea escaladării situației în Siria

18.00: Rusia a propus Consiliului de Securitate al ONU un draft de rezoluție, văzut de Reuters, care ar condamna ”agresiunea împotriva Republicii Arabe Siriene de către SUA și aliații săi care a violat legea internațională și Carta ONU”.

17.43: Președintele Turciei, Tayyip Erdogan, salută atacurile aeriene ale forțelor militare americane, britanice și franceze asupra Siriei, declarând că operațiunea a trimis un mesaj omologului său sirian Bashar al-Assad.


16.59Preşedintele american Donald Trump a salutat atacul de peste noapte asupra Siriei şi a susţinut că a fost „executat perfect”

16.25: Consiliul de Securitate al ONU se reunește sâmbătă la ora 15.00 GMT, la cererea Rusiei, după atacurile aeriene ale Statelor Unite, Franței și Regatului Unit împotriva regimului lui Bashar al-Assad din Siria

16.06: Cancelarul german Angela Merkel a declarat că susţine raidurile aeriene coordonate de SUA, Franţa şi Marea Britanie şi le consideră acţiuni „necesare şi potrivite” pentru a avertiza Siria privind noi atacuri chimice.

15:24 Reacția lui Bashar al-Assad după bombardamentul din Siria: Se declară mai hotărât ca oricând "să lupte împotriva terorismului''.


Atacurile Statelor Unite  au distrus sâmbătă o "bună parte din arsenalul chimic sirian", iar alte operațiuni de același tip vor fi efectuate dacă regimul Damasc continuă să atace atacurile chimice, a avertizat șeful diplomației franceze

Citește și:

SUA, Franţa şi Marea Britanie au bombardat poziţii din Siria / Donald Trump a anunțat că a ordonat "lovituri de precizie" / Sirienii spun că au fost avertizaţi din vreme de Rusia


Sirienii au iesit pe străzi la Damasc: condamnă bombardamentul și scandează sloganuri pro-guvernamentale



















6228 vizualizari

  • -18 (46 voturi)    
    Papusile israelite (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 15:29)

    MarAlex [utilizator]

    https://i.imgur.com/kwLEf3Z.jpg
    • +17 (33 voturi)    
      ! (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:10)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui MarAlex

      Comic ce-ai postat, dar daca ti-ai face un test ADN, n-ai mai rade asa, garantat ai cateva procente evreiesti, dar nah, tu poti sa zici in continuare ca esti pui de dac!
      • +7 (15 voturi)    
        Ehh (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 22:29)

        cim [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

        E prea prost!
  • +26 (36 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 15:36)

    tudorr [utilizator]

    Ce aiurea... cu banii cheltuiti pe rachetele alea terminam si noi catedrala mantuirii neamului!
    • +19 (29 voturi)    
      Pai sa se roage preafericitul Dany (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:54)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      sa-i cada cateva in curtea catedralei daca sunt asa scumpe.
      • +3 (3 voturi)    
        ! (Duminică, 15 aprilie 2018, 20:34)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Asta le hack uieste, le da cu aur si le vinde!
  • -11 (37 voturi)    
    avertizeaza (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 15:46)

    nash pandelica [utilizator]

    Occidentul avertizează cu noi acțiuni împotriva Siriei dacă vor exista dovezi că unele dintre depozitele de arme chimice au rezistat loviturilor de precizie,
    .............................
    ci chimicalele alea din depozite distruse, in cea mai mare parte gaze, ce se intampla cu ele, in bataia vantului ? :-)
    ay, ay, ay, caramba !
    • +14 (28 voturi)    
      Exista bombe care pot neutraliza (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:40)

      sucar [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      armele chimice.

      This is why the Pentagon’s Defense Threat Reduction Agency (DTRA)—an organization which uses science to combat WMD—has developed two "agent defeat" weapons to specifically to neutralize chemical and biological weapons without collateral damage.

      The first one, known as BLU-119/B CrashPAD, was fielded during 2003 to support Operation Iraqi Freedom. This 2,000-pound Mk84 bomb comes loaded with a mix of high explosive and white phosphorus. The explosive ruptures drums or other containers while the phosphorus burns at high temperature, neutralizing the chemical agent.

      The U.S. military’s other option is HAMMER, another thermite-based weapon. Short for “Heated and Mobile Munitions Employing Rockets”, this weapon fires “kinetic fireball incendiaries” that are essentially hollow shells of rubberized rocket fuel. The shell has a hole in it, and when the interior is ignited, exhaust shoots out through the hole, propelling five-pound ball at high speeds.

      Once released, these bouncy, grapefruit-sized fireballs will spread through any confined space, filling the air with hot exhaust, raising the temperature to over 1,000 Fahrenheit, and staring secondary fires. If chemical weapons are stored in an underground complex, then a single penetrating bomb could release dozens of fireballs to take out whole facility in one strike.

      https://www.popularmechanics.com/military/weapons/a19804988/how-to-destroy-syrias-chemical-weapons/
      • -1 (7 voturi)    
        aha (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 19:07)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui sucar

        pai ! exact astea au fost folosite, puse in varful rachetelor.
  • -14 (62 voturi)    
    revoltator! (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 15:53)

    srpc [utilizator]

    ceea ce au făcut azi-noapte americanii, englezii şi francezii se cheamă agresiune împotriva unui stat suveran;
    în 1991 au atacat Irakul pe motiv că atacase Kuweitul, ceea ce poate fi înţeles;
    în 2003, însă, au atacat iar Irakul, pe motiv că are arme chimice, fapt dovedit o minciună (şi chiar dacă ar fi avut, care e problema? SUA nu are arme nucleare, chimice, bacteriologice şi de alte soiuri? aaa, uitasem, ei au voie, fiindcă sunt băieţii buni);
    în 2011 au atacat Libia pe motiv că nu le plăcea moaca lui Gaddafi, acum atacă Siria, pe motiv că Assad nu a cedat în faţa islamiştilor organizaţi şi finanţaţi de Occident;
    culmea e că se găsesc destui retardaţi şi pe la noi, care aplaudă acest gen de acţiuni
    • -11 (21 voturi)    
      asa e... (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:18)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      occidentul nu s a revoltat cind evreii au tras in manifestanti si au ucis peste 60 de palestieni ( da, erau "inarmati" ..cu pietre )...dar, deh, aia sunt "teroristi" ( nefinantati de "marea democratie" usa )..cit despre retardatii romani , mai bine s ar ruga sa nu izbucneasca vreun razboi ca pina vin americanii , vor fi rasi de rusi...
      • +10 (18 voturi)    
        Sa-nteleg (Duminică, 15 aprilie 2018, 5:53)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Ca si tu faci parte dintre “retardati”. Sau tu ne scrii de la leningrad? Lol. Pasli tavarisi.
      • +5 (11 voturi)    
        Minti ca un troll ce esti (Duminică, 15 aprilie 2018, 10:47)

        seby19 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Security Council Members Condemn Killing of Palestinian Civilians in Clashes at Israel-Gaza Border after Peaceful Protest Turned Violent

        https://www.un.org/press/en/2018/sc13273.doc.htm
    • +12 (20 voturi)    
      URSS ultima "reduta a pacii " pe Planeta (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Crimeea-omuletzii verzi curbura picioarelor Lui Vlady The Chemical Rezista
      Lovitura Criminala a cursei malaeziene de catre colonelul omuletz verde matrashit de pravy sektor- curbura picioarelor lui Vlady The Chemical Rezista
      Epizootia de Glontzita care l a contaminat pe Nemtsov la zidul Plangerii de la Kremlin cand se plimba cu iubita- curbura picioarelor Lui Vlady The Chemical Rezista
      In sfarsit Inhalantul pentru TBC si alergii numitul Novichiok este refuzat organic de Skripall si fiisa (o fi fost expirat?)- curbura lui Vlady The Chemical Rezista
      Planeta Pamant cat sa mai reziste la matrapazlacurile Krakanatului de la Kremlin?
    • +10 (40 voturi)    
      Las-o asa, (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:32)

      Ozmo [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ca esti ca noaptea ! ������
      • -11 (17 voturi)    
        Las-o tu asa! (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 21:39)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

        Las-o tu asa, ca ti-a cam zis-o! Nu te...stiu ce :).
    • +11 (45 voturi)    
      Dreptul statului de a-si ucide cetatenii (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:52)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      asa a facut si Ceausescu, avea dreptul, analfabetul dracului, sa traga in noi, ca era conducator NEALES! Ptiu!
      • -12 (18 voturi)    
        raspus (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 21:23)

        POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        De asta il judece acum pe ilici??? C-a tras ceasca in bobor???
    • +11 (45 voturi)    
      revoltator (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:55)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Ceea ce mi se pare mie revoltator este ca unii considera ca un stat suveran are voie sa-si macelareasca proprii cetateni iar resdul lumii tre' sa stea si sa se uite cat de suveran este el.
      Probabil esti leat cu Visinescu
      • -8 (20 voturi)    
        Un stat suveran precum Israelul (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 19:17)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Sau poate acolo nu este o problemă din pricină că arabii palestinieni nici măcar nu sunt considerați cetățeni!
        • +8 (8 voturi)    
          Un stat suveran cum este maica ta Rassia (Duminică, 15 aprilie 2018, 17:45)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          trol din Rassia.
        • 0 (0 voturi)    
          Nyk (Duminică, 15 aprilie 2018, 18:12)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

          Unii arabi-palestinieni sunt cetateni ai statului Israel ( si sunt si in Knesset ) altii nu sunt.
      • -11 (23 voturi)    
        ah (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 19:18)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Te referi la yemen, unde sunt macelariti rebelii, "rai" de data asta, de catre sauditi cu ajutorul US si UK?

        revoltatule...
      • -11 (21 voturi)    
        ameriicanii care trag cu mitraliera in scoli? (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 19:38)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        si acolo cum e? Aia au dreptul?
      • +13 (15 voturi)    
        Nu domnule, (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 19:44)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        e doar "destept" ca noaptea.
        Un amarat de redus mintal, probabil, un puturos, un lige-blide de pe latrine.
        La el nu au ajuns decat neuronii plini de cucuie.
        Ce sa/i faci, e nevoie si de astia ca el, ca sa stii cum poate fi si mai rau!
        Doamne, iarta/l, are probleme mari!
      • -10 (20 voturi)    
        mata ce faceai (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 20:30)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        cand un stat suveran, pe nume usa, si'a gazat. apoi a ars peste nouazeci de barbati, femei, batrani si copii, in waco, texas ?!
        iar seful comisiei senatoriale de ancheta a ajuns, mai tarziu cu cativa ani, vicepresedintele americii ?!
        participanti la macel: dept. de justitie cu fbi, garda nationala cu tancuri, atf, si alte agentii federale.
        ce'a zis atunci restul lumii ?!

        presedintele americii era billy- curcubeu de buc., umezitorul de trabuce...

        ce au zis statele demokratice, onu ?!
        nimic, era o problema interna...anchetata de congress, senat, aprobata de janet reno, attorney general adica procuror general si ministrul justitiei. iar ancheta inceputa de texas rangers, care ducea la adevar, inchisa cu ordin de sus.
        a iesit ca si'au dat foc singuri.

        erau toti apartinatorii unui cult, cultul davidian, dupa numele sefului sau. nasol este ca ar fi avut niscai arme in incinta conacului unde era incartiruit cultul, desi legea statului texas nu interzice detinerea de arme de foc. asta a fost si motivul oficial al interventiei fortelor federale...

        si mai era ceva, isi zicea davidian si arbora un steag cu steaua lui david...
        peste nouazeci de oameni, terminati intr'un interval de cateva ore. gazati, apoi facuti scrum. de propriul guvern...

        pompierii si ambulantele nu au fost lasate sa intervina, sa se apropie, macar, de catre agentii federali.
        nici oficialitatile statului texas, politia din waco, politia statala/texas rangers....

        presupunand ca in sua ar fi o insurectie a unei militii rebele, sau vreun cult din multele existente, iar guvernul ar reedita waco, ar interveni onu, sau nato, sau ...rusii?
        don't think so....

        sau, s'ar rascula galezii sau scotienii pt. independenta, iar guvernul britanic ar interveni brutal cu arme nepermise. ar interveni cineva ?
        a intervenit cineva in tibet, unde chinezii ucid in masa ?

        asta e numai pt. cei mici...
        la ei poti face primavara, poti gasi nikiulare, arme chimice, mine de pamant, cluster bombs. toate relele din lume.
        • -11 (19 voturi)    
          si (Duminică, 15 aprilie 2018, 7:33)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          sa nu uitam balcanii, cand belgradul a fost bombardat cu bombe unse cu niscau uraniu, ajunse in dunarea care apoi curge pe la noi, sau bombe cu clusters, care se rupa in zeci de bucati neexplodate, aruncate prin orase, gasite prin scolile din serbia ...ba vopsite atractiv, in culori vesele, sa indemne copilul, trecatorul la curiozitate, sa le ia si sa le pipaie...
          fair arms....
          in mijlocul ioropii noastre....
          vreo douazeci de ani in urma, pe timpul aceleaiasi adimistratii demokkate a lui billy mincinosul, umezitorul de trabuce..cu o ministra de externe/sefa a dept. de stat, nascuta in ioropa, allbright, mai bine cunoscuta ca no bright.....
          • +9 (15 voturi)    
            Minciuni si propaganda rusa (Duminică, 15 aprilie 2018, 10:35)

            seby19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            v-ati activat masiv in ultimele 2 zile, minusuri en-gros, comentarii pro-Assad si pro-Rusia garla... SRI e cu ochii pe voi.
            • -2 (2 voturi)    
              clusters bombs (Duminică, 15 aprilie 2018, 20:04)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui seby19

              nu au fost niciodata legale.
              a doua la mana, s'au plans de minele de pamant plantate de militiile sarbe, dar sua n'a vrut niciodata sa semneze acordul pt. renuntarea la minele de pamant.
              cat despre uraniul in care erau botezate bombele, este ce spun americanii, onu a condamnat folosirea acolor arme.
          • +7 (11 voturi)    
            Armele cu uraniu saracit (Duminică, 15 aprilie 2018, 12:04)

            samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            nu au afectat mediul, au fost folosite impotriva tancurilor datorita duritatii uraniului.

            "The presence of DU (depleted uranium) is difficult to detect directly in the environment unless the concentration is significantly above background. The wide range of uranium content in the soils (2-22 mg/kg) at the studied locations is due to the different type of soil, soil formation and soil transport process (geological origin). The obtained values are comparable with those for undisturbed soils, indicating that there was no presence of DU at these sites within measurement error limits. Only once could deployment of a DU weapon be stated, at the studied Cape Arza location where the 238 U content was between 23 and 61 kg/kg."
            http://www.onk.ns.ac.rs/archive/Vol9/PDFVol9/V9n4p245.pdf

            Cluster bombs nu au fost niciodata vopsite atractiv ca sa atraga copiii, e o imbecilitate ce spui. In total au fost 23 de victime in razboiul din fosta Yugoslavie din cauza acestor bombe

            https://en.wikipedia.org/wiki/Cluster_munition#Yugoslavia,_1999
            • +2 (2 voturi)    
              lol (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:37)

              tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui samy19

              Stii cine folosea mine fluture care copii le adunau fara stie ce sunt ? RUSSIA in razboiul din Afganistan!

              Ar trebui sa fi dat afara, habar nu ai sa trolezi in favoarea rusiei !

              Widely used in Afghanistan, the Soviet PFM-1 scatterable pressure-sensitive blast mine is also known as the "butterfly mine" because of its shape, which unfortunately attracts children who think it is a toy. It has been produced in various shades of brown, green, and white. The PFM-1S version of this mine is one of the rare designs which include a self-destruct mechanism. It explodes 24 hours after deployment.

              https://www.fourmilab.ch/minerats/figures/mines.html
              • +1 (1 vot)    
                Corect (Luni, 16 aprilie 2018, 12:04)

                samy19 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

                trollul e penibil, acuza NATO de lucrurile pe care le face Rusia.
        • +6 (10 voturi)    
          La Waco (Duminică, 15 aprilie 2018, 11:53)

          samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          SUA nu a gazat pe nimeni, s-a folosit gaz lacrimogen care nu ucide, iar focul in care au murit membrii sectei a fost pornit chiar de ei. Inainte ucisesera 4 agenti ATF. E absurda comparatia pe care o faci intre actiunea legitima a unui stat impotriva unor fanatici religiosi cu actiunea unui stat care foloseste arme chimice letale impotriva civililor neinarmati.
          • -7 (11 voturi)    
            :)))))) (Duminică, 15 aprilie 2018, 13:16)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui samy19

            Esti amuzant. Te "demontezi" singur.
            Pe langa facatura evidenta pentru oricine, mai putin cei care nu pot sau refuza sa gandeasca cu o minima logica, am avea asa:
            - inainte de a incepe nebunia in Siria, atacul a fost initiat de catre "rebeli". Poti spune ca au omorat agenti atf sirieni
            - si acum, maxima zilei, citez: "actiunea legitima a unui stat impotriva unor fanatici religiosi" :)))) esti constient sau habar n-ai ca ISIS sunt sunni, adica sauditi, adica rebelii "moderati", adica US backed? Cu alte cuvinte, fix cei mai fanatici religiosi din zona. Ce e legitim peuntru USofA nu e legitim pentru un stat secular unde niste fanatici religiosi au fost activati si inarmati?!?

            Cauta si tu pe net: casus belli, cui prodest, false flag. Daca ar fi sa se faca un material educativ pentru exemplificare, tocmai au facut-o, din nou, in Siria.
            • +2 (4 voturi)    
              Tu te contrazici (Duminică, 15 aprilie 2018, 20:40)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              In Siria conflictul a fost pornit de Assad care a tras in demonstranti civili neinarmati.

              ISIS nu e "backed" de SUA, spui tampenii, SUA lupta impotriva ISIS.

              Assad e un criminal din cauza caruia a aparut ISIS.
              • +1 (3 voturi)    
                Plus (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:38)

                tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                Assad nu a dus un razboi impotriva ISIS, el era preocupat de rebelii impotriva guvernului, de ISIS nu i-a pasat cat de putin.
                • +1 (1 vot)    
                  Da (Luni, 16 aprilie 2018, 12:05)

                  samy19 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

                  la fel si Erdogan, s-a luptat cu kurzii mai mult.
          • -1 (5 voturi)    
            asa spune ancheta aranjata (Duminică, 15 aprilie 2018, 19:47)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

            io am vazut live pe posturile americane. pe atunci locuiam in ny.
            dupa ceva timp, m'am mutat in dallas. unde am avut ocazia sa aflu mai multe, de la texani.

            incendiul a izbucnit brusc, din toate partile, fiind clar pornit in urma unor agenti inflamatori.
            de altfel au fost studii independente care au demonstra marsevia.
            ce s'a vazut clar pe tv, au fost tancurile de la garda nationala care faceau gauri in pereti, si s'a mai vazut ca pompierii si ambulantele nu au fost lasate sa se apropie. nici televiziunile, care filmau de la cateva sute de metri.
            interesant ca nici inainte de izbucnirea focului n'au lasat televiziuniel sa se apropie, au pus muzica tare, mai mult rock 'n roll, si i'au somat sa se predea cu totii. sa iasa toti.

            de fapt, nici de cenusa nu a avut voie nimeni sa se apropie. compound'ul a ars pana'n temelii. nici macar anchetatorii de la texas rangers, sub jurisdictia caruia era cazul, n'au fost lasati sa participe la investigare.
            propaganda presei demokkate si comisia condusa de joe biden a bagat totul sub presh.\
            jane reno a disparut din peisaj, in scurt timp. totul s'a musamalizat.
            cand texas rangers au inceput sa investigheze, au fost opriti prin ordinul departamentului justitiei, fiind declarat caz federal, scos de sub jurisdictia statului texas.

            nu'mi spune mie ce scriu unii si altii.
            daca scotocesti, ai sa gasesti un raport al unei agentii independente care a detectat in infrarosu ca au fost folosite, din tancurile garzii nationale si aruncatoare de flacari, precum si gaze incendiare.
            ba, si cei ce au incercat sa iasa din incinta, din flacari se pare ca au fost impuscati, caci nu trebuia sa ramana niciun martor.
            la ancheta senatului, condusa de biden, au fost interogati numai agenti si oficiali.
            practic nu au existat martori civili.
            • +2 (2 voturi)    
              Ancheta aranjata (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:09)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              propaganda presei democrate... aha, acum inteleg. Insa sa stii ca te inseli, texanii te-au mintit, mi-au zis mie sectantii adevarul despre cele intamplate la Waco.

              Adevaratul vinovat este Trump care a platit oameni sa incedieze ferma pentru ca avea nevoie de teren pentru un proiect imobiliar. Totul s-a musamalizat pentru ca Trump a mituit pe toata lumea. Asta e adevarul gol-golut.
            • -2 (2 voturi)    
              si, apropo (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:29)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              focul a avut loc la caderea intunericului. la distanta la care erau televiziunile, nu s'a putut vedea clar ce faceau agentii care forofoteau pe langa ziduri. deci, nimeni nu a putut vedea oameni incercand sa scape din flacari, nici daca cineva a incercat sa salveze pe cineva.
              totul a fost pe declaratia agentilor.
              singurii martori davidieni, au fost cativa care nu se gaseau in conac, la timpul evenimentului. ei au putut marturisi despre existenta armelor in interiorul conacului. e vorba de cladire si curte.
              • +1 (1 vot)    
                Las-o balta (Luni, 16 aprilie 2018, 12:09)

                samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                Raportul Danforth a fost intocmit de procurorul independent John Danforth ( un republican ) si a concluzionat ca focul a pornit de catre sectanti, asa cum demonstreaza si inregistrarile FBI in care au fost surprinsi membrii sectei discutand despre aducerea canistrelor cu combustibil si incendierea acestora.
                • -1 (1 vot)    
                  unul din capii opozitiei (Luni, 16 aprilie 2018, 15:03)

                  nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                  din siria, taman a declarat ca chestia cu atacul chimic a fost o inscenare...
                  te asteptai ca acolo unde numai agentii federali au avut acces, o actiune aprobata de ministra justitiei, sa aiba alt rezultat.
                  dece n'au lasat politia statului texas sa investigheze, cum incepusera ?!
                  hai bre, billy minicinosul, acum e si billy inocentul.
                  dupa cateva luni, hanet reno s'a retras in ...intuneric.
                  cum am zis, mai sapa, ai sa aflica si altii au invesigat si au ajuns la alte concluzii.
                  un rezultat a fost cazul mcvay, motivat ca raspuns la actiunea guvernului la waco.
                  • +1 (1 vot)    
                    Citeste bre raportul Danforth (Luni, 16 aprilie 2018, 20:38)

                    samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                    si nu mai bate campii.
          • 0 (4 voturi)    
            au fost doi nu patru (Duminică, 15 aprilie 2018, 19:58)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

            cu cateva saptamani inainte.
            aia au intrat noaptea, pe acoperis. a fost un schimb de focuri si au murit doi agenti atf si cativa davidieni.
            agentii aia erau in haine de interventie, nu in haine civile, n'au intrat pe la usa din fatza, sa se legitimeze si sa arate un ordin de perchezitie.

            davidienii au justificat armele prin faptul ca aveau multi dusmani dintre localnici, in texas fiind multi crestini habotnici, ei fiind avertizati ca nu sunt doriti acolo. iar conacul era in afara orasului,

            cazul parea aplanat, cand, dintr'o data, a aparut caravana in fatza conacului. cu difuzoare date la max. muzica, cu tancuri si cu trupe care au inconjjurat cladirea.
            au chemat si garda nationala !
            si bineinteseles, ca la noi, au adus si tembeliziunile, nu locale, alea nationale.
            janet reno a recunoscut la tv ca ea a aprobat operatiunea, in splendoarea ei.
            • +2 (4 voturi)    
              Vai, blajinii habotnici (Duminică, 15 aprilie 2018, 20:43)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              cum erau ei inarmati pana-n dinti si cum omorau ei angajati guvernamentali aflati la datorie. Curat religios !
              • -1 (3 voturi)    
                hai ca deviezi (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:22)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                tmana ca nu erau habotnici, erau rataciti religios. seful se credea venit de la dumnezeu, in fel de hristos.
                habotnici sunt unii cetateni texani, majoritatea neoprotestanti.
                in texas sunt zone unde nici alcool nu se vinde. zona rurala, iar waco este un orasel in zona agrara. de fapt, acolo sunt rahch'uri. pana si dubyea are un ranch, nu prea departe de waco. e zona cowboylor.
                davidienii erau sub o oarece amenintare, din partea localnicilor.
                membrii cultului erau veniti din diferite locuri, din uniune, majoritatea nu erau localnici.
                sunta asa de mute culte, secte, majoritatea fara nicio legatura cu crestinismul.
                davidienii erau una din astea.
                mai mult, am mai spus, foloseau numele de davidian si steag cu steaua lui david, ceea ce supara si alte zone religioase, nu numai crestinii.
                practic nu erau doriti acolo, dar conacul era proprietatea cultului, cu acte.
                • +1 (1 vot)    
                  Ai umor (Luni, 16 aprilie 2018, 12:12)

                  samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                  nu erau habotnici, erau rataciti :) Ca si tine.
                  • -1 (1 vot)    
                    habotnic este unul (Luni, 16 aprilie 2018, 14:54)

                    nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                    care respecta o religie bine stabilita si incearca s'o si impuna altora
                    ce era acolo, nu era o religie, nu incercau sa impuna nimanui ratacirea lor. dar doreau sa traiasca in interiorul zidurilor conacului, asa cum credeau ei, ca o familie.
                    sunt multe "culte" din astea in america. sunt unii care si'au pregatit adaposturi pt. apocalipsa, sunt altii care asteapta, in california, sa vina sa'i ia extraterestrii.
                    pe astia ii numesti habotnici ?! :-)

                    in afara zidurilor, respectau legile americane, ale statutului texas, cu care nu avusesera nicio frictiune, si cele federale.
                    steagul cu steaua lui david a deranjat mult. mai ales pe la wash.
                    de aia s'au implicat federalii.
                    detinerea de arme a fost un pretext aiurea, iar vizita nocturna a agentilor atf, o provocare.

                    a mai fost un cult din asta, care, simtind amenintarile crestinilor habotnici, a emigrat in guyana. acolo s'au sinucis cu totii. peste o suta de ...rataciti.
                    pe astia, davidienii, i'a ajutat guvernul federal, condus de honorable william clinton, zis bubba.
                    • +1 (1 vot)    
                      Tui ai o obsesie cu Clinton (Luni, 16 aprilie 2018, 20:42)

                      samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                      si prea ii aperi pe sectanti. Poate esti unul dintre ei.
            • +1 (1 vot)    
              Au fost 4 (Luni, 16 aprilie 2018, 12:11)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              Steve Willis, Robert Williams, Todd McKeehan, and Conway Charles LeBleu.
              • -1 (1 vot)    
                si (Luni, 16 aprilie 2018, 14:58)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                au murit toti ?!
                din cate stiu io, in schimbul de focuri au fost doi agenti atf omorati.
                au fost si locatari morti.
                era, deci un comando, care a patruns ilegal in conac. orice locatar are dreptul al legitima aparare..
                n'au venit la usa din fatza, cu ordin de perchezitie.
                si orice ar fi fost, trebuia ca guvernul sa gazeze si sa'i arda pe toti din interior ?!

                ca plecaram de la comparatia cu gazarea din siria.
                ba, in siria au fost cam jumatate din numarul de morti de la waco.
                • +1 (1 vot)    
                  Bre (Luni, 16 aprilie 2018, 20:43)

                  samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                  sectantii si-au dat foc singuri si apoi si-au impuscat unii dintre tovarasi.

                  Iar in Siria sunt sute de mii de morti, multi din cauza lui Assad.
            • +1 (1 vot)    
              Tu nici macar nu stii (Luni, 16 aprilie 2018, 20:39)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              cati oameni au murit si ai pretentia sa ii inveti pe altii cum s-au intamplat lucrurile.
          • -1 (5 voturi)    
            rebelii anti assad (Duminică, 15 aprilie 2018, 20:01)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

            sunt neinarmati !
            pai, trupele speciale amero britanice, ce fac p'acolo. cum bre, e razbel civil si mata spui ca erau neinrmati.
            necazul este ca armata libertatii si democratiei, adica rebelii antiguvernamentali, se ascund printre civili.
            folosesc scuturi vii.
            • +2 (4 voturi)    
              La inceput nu era nimeni inarmat (Duminică, 15 aprilie 2018, 21:13)

              samy19 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              cetatenii Siriei care nu-l mai doreau pe Assad au facut demonstratii si dementul a ordonat sa se traga in multime. Asa a inceput totul.
              • -1 (1 vot)    
                la inceput a fost (Luni, 16 aprilie 2018, 14:45)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                cuvantul...
      • -9 (23 voturi)    
        Intrebare (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 21:49)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Intrebare: americanii de ce n-au intervenit in 1989 in China dupa evenimentele din Piata Tiananmen sau dupa evenimentele din Ucraina de acum cativa ani? :D. Si acolo au murit oameni. Nu trebuie sa-mi raspunda cineva. Baietii oricum sunt intelesi in privinta acestui atac. N-au murit rusi in atac si nici nu a fost distrusa tehnica ruseasca. Doar naivii isi pot inchipui ca SUA si Rusia nu sunt intelese asupra Siriei. Daca as fi Putin, as folsi Siria ca moneda de schimb pentru DonBas din Ucraina: maine as renunta la Assad (pe care l-as primi la mine in tara in siguranta) sub conditia sa-mi iau partea leului din Ucraina. Pana la urma vorbim de o zona rusofona care numai ucrainiana nu se simte. In fine. E doar o parere. Cat despre atacurile chimce, personal sunt lamurit cu americanii si englezii. In ochii mei au zero credibilitate dupa Iraq. Macron cu afirmatiile lui despre dovezile privind atacul chimic e doar comic. E greu sa te superi pe el. Pare un pusti cand il vezi in preajma sotiei. Te uiti la el, zambesti usor incurcat si iti vezi mai deaprte de treaba.
        • +13 (19 voturi)    
          Rusii is oleaca mai credibili (Duminică, 15 aprilie 2018, 3:40)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Atat de credibili ca nu ii mai crede nimeni!!!
          • +7 (11 voturi)    
            Termenul adecvat (Duminică, 15 aprilie 2018, 10:46)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Este super adjectivul Incredibilii Mujici
        • +10 (14 voturi)    
          Troll rus 99% (Duminică, 15 aprilie 2018, 10:33)

          seby19 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          papa-ti hrisca si culca-te, deja ai lucrat peste norma.
        • +9 (13 voturi)    
          Pentru ca americanii mai si socotesc (Duminică, 15 aprilie 2018, 11:29)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Dac-ar fi considerat ca o interventie ar fi fost insotita de mai putine pierderi de vieti - nu doar americane, ci americane si chineze laolalta - ar fi intervenit. Da' daca interveneau provocau un macel mult mai mare. Asa ca s-au abtinut.

          Uita-te si la ce-au facut acuma. Au atacat tintit facilitati de cercetare, producere si stocare a armelor chimice. Au evitat sa atace locuri in care erau oameni. Ar fi putut la fel de bine sa-l ia la ochi pe Asad, doar ca dupa experienta din Irak sunt constienti ca aia, pe moment, ar crea si mai mult haos, chestie pe care vor s-o evite, ca din punct de vedere umanitar situatia ar deveni si mai neagra.
        • +8 (8 voturi)    
          E la mintea cocosului explicatia (Duminică, 15 aprilie 2018, 12:07)

          samy19 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          China este o putere nucleara si un conflict cu aceasta tara ar fi generat un numar imens de victime, Siria nu are acest statut si tarile occidentale pot interveni si preveni alte drame umane cauzate de folosirea armelor chimice.
          • -6 (10 voturi)    
            :))) (Duminică, 15 aprilie 2018, 14:04)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui samy19

            Ti-as da 10 plusuri :)))))
            Stiu ca(ce) nu ai vrut sa zici absoluut deloc, dar tocmai ai subliniat ceva :))))

            Apropos, Gaddafi si Sadam sunt de acord cu tine. :D
    • +14 (14 voturi)    
      La care "noi"? (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:56)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      La noi transnistrenii sau la noi rusii?
    • +6 (22 voturi)    
      SUa este o putere democratica (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 18:57)

      barny [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      deci are dreptul la arme de distrugere in masa pentru ca este responsabila si pentru ca apara democratia. Saddam a gazat kurzi, asta era "democratia" lui. In 2011 Gaddafi trecuse la crime impotriva civililor si a fost bombardat de NATO.

      Assad a folosit munitie de razboi si armament greu impotriva civililor care il contestau. Faptul ca aperi toti criminalii planetei arata cine esti si ale carui interese le reprezinti mai trollule.
    • +12 (20 voturi)    
      Ce inseamna srpc? (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 22:00)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Sunt Rupt Prin *ur sau Sunt Rus Prin Clampaneala?
    • +6 (12 voturi)    
      nu (Duminică, 15 aprilie 2018, 12:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      ti-am vazut acelasi rationament cand Putin a intrat in Ucraina.
      Cu armata a 14 stationata in Moldova ce faci?
      Dar cu Transnistria unde se mentine un conflict latent de prea maretul Putin, cracanatul suprem peste colhozuri, ce faci?
      De Crimeea ce sa mai zicem.
      Cu raidurile aviatiei rusesti pe la nasul englezilor sau al tarilor baltice, esti de acord?
  • -8 (18 voturi)    
    Aprobare articole (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 22:10)

    POMPIERUL [utilizator]

    Felicitari HN putina critica, opinie diferita de conducatorii iubiti si ....nu mai apar comentariile. Sunteti lamentabili stimabililor.
  • -8 (18 voturi)    
    bizar (Sâmbătă, 14 aprilie 2018, 22:57)

    Mazeta [utilizator]

    Rachetele americane par să fi lovit și infrastructura saitului HN, serios avariat.
  • -14 (20 voturi)    
    Hmmm.. (Duminică, 15 aprilie 2018, 9:24)

    Talibanu' cu turban Armani [utilizator]

    Ceva nu face logica. Adica e ok sa omori oameni cu metoda conventionala, dar nu ai voie sa folosesti arme chimice? Ce logica mai e asta?
    • +6 (12 voturi)    
      Ia zi tu ... (Duminică, 15 aprilie 2018, 11:32)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Talibanu' cu turban Armani

      ... cati oameni au murit in atacurile cu rachete ale americanilor si ale aliatilor lor? Nici macar rusii n-au iesit la interval cu numarul victimelor. Poate-poate motivul e ca americanii n-au vrut sa omoare oameni, ci doar sa distruga armanent chimic si facilitati de productie.

      Tot ca idee, nici un stat occidental nu mai detine, in momentul de fata, armament chimic. Dac-ar detine, si s-ar afla, aia s-ar lasa cu ani grei de puscarie pentru multi militari de cariera. Cine crezi ca-si asuma asa un risc, si care-ar fi motivatia?
      • -7 (13 voturi)    
        wow (Duminică, 15 aprilie 2018, 13:19)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Ce spui tu? Ca nu mai detine niciun stat occidental arme chimice? Da-te si tu pe net si vei descoperi ca US au cacalau si au zis ca vor renunta la ele, dar momentan nu au fonduri pentru asta :)))))))))))
    • +7 (7 voturi)    
      Este o logica dar te faci ca n-o vezi (Duminică, 15 aprilie 2018, 17:48)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Talibanu' cu turban Armani

      si daca nu o stii, ia si "ceteste".
  • -2 (4 voturi)    
    seamana cu armele nucleare ale lui Saddam (Duminică, 15 aprilie 2018, 22:34)

    MBA [utilizator]

    Cam asa a fost si atunci in Irak, cica Saddam avea arme nucleare si trebuia neutralizat. Apoi n-au mai gasit nici o arma dar astae, istoria o scriu invingatorii. Au facut tara praf, razboiul e continuu si cat e continuu, asupritorii au motiv sa stea acolo si sa mulga ce e de muls...
    • +3 (3 voturi)    
      Armele lui Saddam (Luni, 16 aprilie 2018, 12:13)

      samy19 [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      nu au produs victime, gazul sarin folosit de Assad a produs victime. Lasa propaganda.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version