UPDATE Curtea Constituțională amână pentru 20 mai decizia care l-ar putea scăpa pe Liviu Dragnea de condamnarea la închisoare

de Mona Hera     HotNews.ro
Vineri, 19 aprilie 2019, 6:28 Actualitate | Esenţial


Liviu Dragnea
Foto: AGERPRES
UPDATE Curtea Constituţională a amânat vineri, pentru 20 mai, decizia asupra sesizării vicepreședintelui Camerei Deputaților, Florin Iordache, pe tema constituirii completurilor specializate în cazurile de corupție de la instanța supremă, potrivit surselor HotNews. Data coincide cu cea stabilită de Curtea Supremă pentru dosarul în care Liviu Dragnea este judecat și pentru care a fost condamnat, în primă instanță, la trei ani și jumătate de închisoare cu executare.

Decizia de a amâna, pentru a treia oară pronunțarea, a fost luată pe motiv că nu s-au primit toate răspunsurile de la toate țările de la care s-a cerut punct de vedere prin agentul Comisiei de la Veneția, au declarat surse oficiale.

Dacă CCR constată un conflict juridic între Parlament și Înalta Curte de Casație și Justiție, sentinţele din prima instanţă în cazuri de corupție ar putea fi contestate și desființate, iar procesele reluate de la zero. O astfel de hotărâre l-ar putea scăpa pe Liviu Dragnea de condamnarea la trei ani și jumătate de închisoare în procesul angajărilor fictive.

Până acum, Curtea Constituțională a mai amânat de două ori decizia și a solicitat instanței supreme și CSM noi documente, inclusiv un studiu comparativ pe țări privind completurile de 3. Între timp, instanța supremă a trimis CCR un al preşedinţilor Curţilor Supreme de Justiţie din Uniunea Europeană, care arată că Austria este singura țară din Uniunea Europeană unde la Curtea Supremă de Justiție există completuri specializate pe fapte de corupție.

Liviu Dragnea a spus, joi, că efectul unei decizii favorabile a Curţii Constituţionale ar fi reluarea de la zero a procesului.
"Ce efecte ar putea avea pentru mine? Că se reia procesul. Adică se reia toată această perioadă în care am stat până acum. Ce va face CCR-ul mâine? O să discutăm după... Eu, ştiţi bine, nu cred că a fost vreo excepţie, indiferent care au fost deciziile CCR, le-am respectat şi am comentat puţin, aproape deloc, despre ce a decis Curtea Constituţională. Au fost decizii care au dat câştig de cauză unora, altă dată altora, au acceptat, au respins, dar judecătorii CCR trebuie respectaţi şi toate deciziile trebuie respectate'', a spus Dragnea, întrebat cum ar influența decizia CCR dosarul în care este judecat.

Motivele invocate în sesizarea lui Florin Iordache

În acest caz, Florin Iordache a sesizat CCR luna trecută, după ce Liviu Dragnea l-a lăsat pentru o săptămână președinte la Camera Deputaților. În sesizarea depusă la CCR, este invocat un conflict juridic de natură constituțională între Parlament și Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ) pe Legea 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, pe tema completurilor specializate.

Mai exact, Florin Iordache susține în sesizare că toate procesele de corupție din prima instanță de la Înalta Curte de Casație și Justiție ar fi trebuit judecate de completuri specializate în fapte de corupție. Este invocat articolul 29, alineatul (1) din Legea 78/2000: "Pentru judecarea în prima instanță a infracțiunilor prevăzute în prezenta lege, se constituie completuri specializate”.
În fața judecătorilor constituționali, vicepreședintele Camerei Deputaților a susținut că Înalta Curte a refuzat să aplice legea 78/2000 și să constituie completuri specializate pe corupție, că "a sfidat Parlamentul și a încălcat statul de drept".

La rândul său, șefa instanței supreme, Cristina Tarcea, a spus că toate completurile au fost specializate în corupție și că instituției i se cere acum "să pună cu mâna" judecătorii. Ea a mai spus că în fiecare an, începând cu 2005, toate completurile de la secția penală au fost specializate în fapte de corupție.

Aceleași argumente, folosite de avocații lui Dragnea pentru anularea sentinței de condamnare

Aceleași argumente sunt folosite și de avocații lui Liviu Dragnea în procesul angajărilor fictive, în care liderul PSD a fost condamnat de un complet de 3 judecători de la ICCJ la trei ani și jumătate de închisoare.

În documentele depuse la instanța supremă și consultate de HotNews.ro, avocații lui Liviu Dragnea au invocat o nulitate absolută, spunând că sentința a fost pronunțată de un complet penal obișnuit, ci nu de un complet specializat pentru judecarea cauzelor de corupție, așa cum prevede Legea 78/2000.

Avocații au cerut desființarea sentințelor penale din 21 iunie 2018 pronunțate de Înalta Curte de Casație și Justiție în acest dosar și rejudecarea cauzei de către un complet specializat pentru judecarea cauzelor de corupție. "Fiind vorba de o normă de organizare judecătorească obligatorie, iar nu supletivă, judecarea cauzei în prima instanța trebuia să aibă loc în fața unui complet specializat pentru cauzele de corupție", se arată în documentele depuse în instanță de avocați.


La această amânare a contribuit și DNA, după ce procurorul de ședință a cerut sesizarea Curții Constituționale pe articolul din Legea 78/2000 privind completurile specializate de la instanța supremă și pe o decizie a Curții supreme legată de interpretarea unui articol din Codul Penal privind prescrierea faptelor.


Liviu Dragnea a fost audiat pentru ultima dată de completul de 5 judecători, la termenul de luni, și a susținut din nou că este "total nevinovat”, că dosarul său este unul politic și că dacă va fi menținută condamnarea la închisoare, ar vrea să știe pentru ce.

Ipoteze:

1 - Curtea Constituțională admite sesizarea privind conflict juridic de natură constituțională pe tema completurilor specializate de 3 judecători de la instanța supremă, iar la termenul din 20 mai de la instanța supremă se admite rejudecarea dosarului lui Dragnea la instanța de fond - completul de 3 judecători. Reluarea de la zero a procesului poate însemna prescrierea faptelor.

2- Curtea Constituțională respinge sesizarea și atunci în 20 mai se judecă procesul cu două variante - judecătoarea Luciana Mera va mai face sau nu parte din complet, dat fiind că se pensionează începând cu 1 iunie. Varianta pe care mizează avocații este că nu va mai face parte din complet, iar procesul în apel să se reia de la zero cu un alt judecător care să o înlocuiască.


















17506 vizualizari

  • +41 (51 voturi)    
    O decizie (Vineri, 19 aprilie 2019, 7:07)

    TheDudeLebowski1988 [utilizator]

    Ce semnal fantastic va fi in societate dar si in lume pentru imaginea Romaniei, daca Dra$nea scapa.

    Romania, tara mea, vai de tine!
    • +27 (31 voturi)    
      pardon!?Romania tara lor, (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:12)

      ...!?! [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      a borfasilor!
      • -29 (35 voturi)    
        si (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:15)

        Gigix [utilizator] i-a raspuns lui ...!?!

        care este problema ?
        • +29 (31 voturi)    
          Aia e (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:08)

          Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

          CA unul din patru români au emigrat si au scuipat cu scârba in urma. CEL MAI MARE EXOD DIN ISTORIE. Ei vor sa uite ca s-au nascut intr-un tinut (stat mafiot) unde hotii voteaza hoti care fac legi pentru hoti. Pentru ei, România NU MAI E „tara mea”, ci tara „lor” (a Ciumei Rosii)
        • +9 (9 voturi)    
          păi măi amețeală, dacă (Vineri, 19 aprilie 2019, 13:23)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

          rămâneți numai voi borfașii, de la cine mai furați?
    • +18 (24 voturi)    
      Semnalul va fi: (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:33)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      Libertatea este mai presus ca legea.
      • +14 (14 voturi)    
        libertarea lui Dragnea ... (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:29)

        olariub2005 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        si a celor 40 000 hoti e mai presus de lege
        • 0 (0 voturi)    
          Libertatea are valoare mai mare (Vineri, 19 aprilie 2019, 15:40)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

          în cazul hoților tocmai fiindcă aplicarea legii le-o răpește. Exemplul este în Biblie, Isus și Baraba.
    • +27 (35 voturi)    
      o rusine de tara... (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:55)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      o rusine de tara...
      • +9 (9 voturi)    
        Tara nu este o rusine. (Vineri, 19 aprilie 2019, 14:01)

        gayon [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Cei care o locuiesc o fac de rusine, cei care si-au vandut sufletul pt. o mana de arginti. Cei care au facut din hotie si minciuna virtuti, astia sun rusinea. Tara nu are nici o vina.
    • -26 (34 voturi)    
      Vulnerabilizarea unui lider vulnerabilizeaza tara (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:27)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      Un atac prelungit asupra unui lider pune presiune pe acesta sa accepte compromisuri.

      Ar trebui sa inceteze, sa ne putem ocupa si de alte lucruri.

      O actiune trenanta pt fleacuri a facut destul rau, ani de zile numai despre asta s-a vorbit, s-a destabilizat tot sistemul judiciar.
      • -23 (27 voturi)    
        Exact. Scopul mass-mediei este exact asta. (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:37)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Diminueaza puterea locala si o inlcouieste cu a ei. USR nu este ce am votat in 2016!!!!
      • +18 (18 voturi)    
        Perfect... (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:21)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        ...sa nu mai pierdem timpul cu fleacuri.Dragnea &co la puscarie si sa ne vedem de treburile noastre.
      • +17 (17 voturi)    
        Exista o solutie foarte simpla (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:44)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        "Liderul" sa demisioneze.
        Actiunea treneaza pentru ca "liderul" vrea asta.
    • -12 (20 voturi)    
      Foarte bine. (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:55)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      Daca scapa pleci afara ?
      • +11 (13 voturi)    
        Stai cuminte, postacel (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:12)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        Ai ceva argumente?
        Sau doar latri, pe o juma' de copeica pe postare?
      • +16 (16 voturi)    
        prea tarziu (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:34)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        eu unul am plecat deja.

        acum banii mei de taxe nu mai sunt furati de borfasi ordinari sustinuti de votanti idioti asistati sociali.

        numai bine tie si cu PSD-ul tau.

        PS: de votat tot votez !
      • +15 (17 voturi)    
        Ai grija ce-ti doresti! (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:48)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        Plecam, nu-i problema, dar tu mori de foame.
        Cand veti ramane singuri voi asistatii, din ce bani credeti ca veti mai primi? Cand nu va mai fi nimic de furat, mult iubitii vostri conducatori se vor retrage pe alte meleaguri cu banii furati si voi veti ajunge sa va mancati intre voi. Canibalismul se intoarce...
  • +18 (30 voturi)    
    Ioi de nu ii caftesc oamenii pe astia de la CCR. (Vineri, 19 aprilie 2019, 7:13)

    Ioko [utilizator]

    Si ce credeti ca s-au desteptat dementii de la CCR sa faca altceva ca pana acuma?
    Oameni buni nu se vor opri pana nu pune mana pe tot in tara asta si isi scapa toti infractorii si va fac pe toti sclavii lor, adica intr-un cuvant "DICTAURA-TIRANIE".
    Oricum daca Dragnea nu va ajunge sa ingenuncheze tara si romanii nu isi ies din minti sa ii traga in tepe CCR care le-a fost principala arma sa isi duca la indeplinire faptele va fi si slabiciunea lor pentru ca in aiua cand vor fi acuzati si va fi anulat tot ce au facut isi vor lua pedepsele meritate nu simulacrurile astea care se dau acuma.
    Pe mine ma fascineaza Iohannis care e atat de relaxat incat mi se pare ca el nu se simte in nici un pericol desi primul pe care il vor articula e chiar el Iohannis in caz ca Dragnea devine jupan dar poate privesc din perspectiva gresita si nu are nici un motiv de frica Iohannis si multumeste stapanului iubit ca ia dat sansa sa il slujeasca.

    Am o ghicitoare: cine vorbeste la persoana a treia despre proprile responsabilitati?
    • +16 (20 voturi)    
      Nu or sa le faca nimic! (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:59)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Ioko

      "Oamenii"de care vorbesti sunt de cele mai multe ori lasi si nepasatori. Pe Kovesi au lasat-o pradatorilor sa o sfasie.
      La revolutie desi au murit cu miile nici un criminal nu a fost pedepsit. Ba mai mult au aplaudat cand au fost inaintati in functii.
      Pe unul l-au ales presedinte cu 97 % din voturi.
      Astia sunt ""oamenii" pe care tu te bazezi. Mai bine pleaca cat mai ai timp si nu se inchid granitele.
      Chiar si in mica probabilitate sa nu ii dea azi o solutie favorabila, DNA care este practic terminat acum dupa noile schimbari, isi va da iar un fault in barba,
      • +13 (15 voturi)    
        Dorneanu (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:09)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        Unul dintre ci mai apopiati colaboratori ai CRIMINALULUI Iliescu e acum pres Curtei Coruptiei din Roanai, o institutie compromisa, politizata si ticaloasa.
    • -18 (20 voturi)    
      te inseli in privinta lui Iohannis (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:47)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Ioko

      mormanul diform si difuz este in aceeasi tabara cu Dragnea, numai ca apartine altui regiment, celui Varanist. Si, ca bun si devotat soldat, el munceste, nu gadeste, si executa orbeste ordinele.
    • -13 (15 voturi)    
      si ce are (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:16)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui Ioko

      dictatura ?
      • +8 (12 voturi)    
        Miroase a cipic (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:29)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        .
  • -16 (22 voturi)    
    Dragnea transmite un mesaj puternic. (Vineri, 19 aprilie 2019, 7:19)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Libertatea este mai presus decât orice lege, merită să lupți pentru ea cu orice mijloace.
    • +12 (12 voturi)    
      Asta ai inteles tu ? (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:13)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Te-ai trezit din somn adanc, de 30 ani ?
      • -13 (13 voturi)    
        Dragnea va câștiga președinția. (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:15)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        Toată ura populației se va transforma în simpatie dacă Dragnea reușește să păcălească Justiția.
        • +7 (7 voturi)    
          mă bucură (Vineri, 19 aprilie 2019, 13:26)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          că recunoști că dragnea este un borfaș care vrea să păcălească justiția.
          Cioara tot cioară rămâne, oricât ai vopsi-o.
          • 0 (0 voturi)    
            N-am vopsit niciun hoț (Vineri, 19 aprilie 2019, 21:36)

            Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            și nici n-am de gând, știu că Dragnea e un hoț. Dar e vorba de motivație, cea a lui Dragnea este mult mai puternică deoarece trage sforile pentru propria Libertate, motivația celor ce-l vor la pușcărie este Dreptatea, care-i ceva mai jos pe scara valorilor. Iar păcăleala atrage simpatia, încălecarea Justiției nu face decât să amplifice ura.
  • +17 (23 voturi)    
    Judecători, vă ordon, (Vineri, 19 aprilie 2019, 7:52)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Sa îndepliniți intocmai ordinele partidului.
    Sa mutilați sentințele judecătorești definitive.
    Sa desființată lupta anticorupție.
    Sa faceti o noua Constitutie favorabilă infractorilor.
    Sa salvați infractorii de parnaie.
    Sa legiferati hoția si fărădelege.
    Sa fiti nelegiuti pana la capăt!
    Capăt de drum: groapa de gunoi a istoriei.
    La căpătâiul vostru in cimitir va fi scris: complice hoti, asasin justitie.
    Ps.
    Astăzi mai aveti o sansa!
    Ultima!
    • -13 (17 voturi)    
      si judecatorii raspund. (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:16)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      du te tare.
      • +11 (15 voturi)    
        Securila (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:31)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        te pregatesti sa deschizi un lagar de taiat stuf pentru dusmani patriei, securila ?
      • +10 (10 voturi)    
        Greu cu postarile... (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:14)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        N-ai logica, dar... ce sa pretinzi la juma' de copeica per postare...
  • +18 (24 voturi)    
    chiar (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:00)

    nahir [utilizator]

    și pt. faptul că sesizarea este făcută de ciordache și nu de preșul camerei, sesizarea trebuia respinsă din start. Ca să nu mai vorbim de aberația sesizării din toate punctele de vedere.
    Dacă era ceva adevărat, avocații foarte bine plătiți ai lui dragnea (din ce bani, oare?) trebuia să fi făcut acțiunea de de sesizare a CCR încă din faza procesului pe fond. Nu să aștepte să fie condamnat.
  • +18 (24 voturi)    
    ccr-ul isi cerseste desfiintarea. (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:10)

    ...!?! [utilizator]

    .cu modificarea constitutiei cu tot.
    o sectie de constitutionalitate in cadrul iccj ar fi sufficient.
  • +21 (25 voturi)    
    distrugem o tara (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:41)

    liviu_ [utilizator]

    si viitorul ei, ca sa scapam un infractor de la puscarie!

    bravos natiune!
    • -18 (24 voturi)    
      pleaca afara (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:50)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      nu ti convine , pleaca afara.
      • +16 (20 voturi)    
        Iubesti penalii (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:33)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        potaie ?
      • +10 (14 voturi)    
        intrebare: (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        si tu banii cui i sa-i mai furi ma asta?!

        si da ... ma gandesc sa plec afara... intr-o tara mai democrata si cu portaci mai inteligenti... gen koreea de nord!
    • -12 (16 voturi)    
      asa si? (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:17)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si?
      • +11 (15 voturi)    
        ah (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        postacii psd...

        nici nu mai ascund ca sunt HOTI !

        pacat ca tac-tu nu a folosit prezervativ! lumea asta era mai buna!

        ai un tupeu fantastic... demn de o adevarata sluga psd!
      • +11 (15 voturi)    
        PS: (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        ia zi... cati ani de puscarie ai facut?!

        nu dealta dar ai suficienti neuroni sa-ti dai seama ca psd distruge tara, dar nu suficienti incat sa iti dai seama ca asta e un lucru rau...
        sau esti un fost puscarias, ai furat sau ceva care sa-ti convina ca justitia e distrusa...

        cel mai probabil esti un corupt...
      • +11 (11 voturi)    
        da da... (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        am priceput
        mi-ai dat vot negativ ...

        dar un argument avem si noi?! ma rog normal ca nu ... stiu raspunsul!

        dar macar fii dracu barbat si recunoaste ca esti hoti si d-aia esti cu psd!
  • +16 (20 voturi)    
    Decizie (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:41)

    Mircea11 [utilizator]

    CCR, incearca sa gandesti !
    • -12 (16 voturi)    
      tu incerci (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:15)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui Mircea11

      dar degeaba
      • +12 (14 voturi)    
        ahhh (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        oamenii inculti... care nu stiu sa dea un argumet, decat raspunsuri demne de un iq cat numaru de la pantor
      • +9 (9 voturi)    
        Fara argumente, fara logica... (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:16)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        De ce mai postezi?
        I-ai prostit, te platesc la postare, asa e ?
  • +12 (14 voturi)    
    mai este si a 3a varianta (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:48)

    AdrianAdr [utilizator]

    CCR amana decizia (ca de obicei)
    • +8 (10 voturi)    
      iepurasul de Paste (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:08)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui AdrianAdr

      nu poate, este exclus sa amane sau sa respinga, ca vine Pastele si iepurasul Curtea de Cacati a Romaniei trebuie sa-i faca cadoul lui Dracnea, ca altfel e vai de coada ei!
      • +8 (8 voturi)    
        ce ziceai? (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:39)

        AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Sa iti spun cum va continua? 1. Judecatori o mai amana inca inca odata. 2. CCR-ul si ei 3. Se pensioneaza d-na judecator din completul de judecata 4. se reia cazul de la 0 si se mai amana pana se prescrie. De ce fac asta CCR-ul: Sa nu supere pe actualii si viitori guvernanti. Ca si politistii, si judecatorii sunt destul de protectivi (o parte destul de mare dintre ei cel putin).
    • -4 (10 voturi)    
      chiar si asa, Dragnea nu scapa total (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui AdrianAdr

      Daca CCR decide ca era nevoie de un complet sepcializat pe coruptie, atunci sentinta initiala se anuleaza si procesul se reia de la 0, dar de data asta cu un complet din judecatori specializati pe coruptie.
      Dragnea nu va scapa....dar va castiga muuult timp.
      • +10 (12 voturi)    
        Scapa (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:54)

        casiuk [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ori se prescriu faptele ori se da OUG cu amnistie.
  • -8 (14 voturi)    
    Felicitari! Daddy Presedinte! (Vineri, 19 aprilie 2019, 8:54)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    Este absolut evident, Curtea Constituțională nu se poate pronunta decat intr-un singur fel, sa il faca scapat pe Dracnea!
    Este o simpla formalitate, la fe ca si alegerie, care se stie ca vor fi castigate detasat de pedesere!
  • -10 (18 voturi)    
    Pentru 0.5M pakistaniezi imi doresc un raspuns (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:22)

    Lok [utilizator]

    nefavorabil. La multi ani Dragnea!!!
    • -10 (14 voturi)    
      Sa nu las a se intelege ca restu nu ar face la fel (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:39)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      PNL, ALDE, USR, PMP... unu nu a spus ca 500000 de pakistanezi ar fi ceva rau. Nu avem opozitie, nu avem partide de dreapta, nu avem ce vota!!!
  • +14 (18 voturi)    
    SI UITE ASA...rUSIA INTERVINE... (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:37)

    rov [utilizator]

    Mai tineti minte vizita lui dorneanu din rrrusia de acum 2 ani ??
    Cine are interesul ca tara asta sa involueze?
    Mafia& rrrusia.
    • -12 (16 voturi)    
      e frumos (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:15)

      Gigix [utilizator] i-a raspuns lui rov

      in rusia prietene
      • +11 (15 voturi)    
        Cara-te (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:32)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

        atunci in rusia.
    • -14 (14 voturi)    
      Acuma 2 ani? (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:35)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Superba amintire. O fost si la Mamaia? Poate si la Eforie.. oare are legatura cu cocaina?
      • +12 (12 voturi)    
        apropos (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:35)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        returneaza pachetele alea ca la cat apreciezi psd sigur ai inghitit vreo 2-3 kile!
        • -1 (1 vot)    
          Pai mai crede careva in Mother Russia? (Vineri, 19 aprilie 2019, 15:47)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Aia cu un PIB mult sub Italia (tara slaba de altfel). De cate ori trebuie sa ma repet pana dispare Iluzia Ruseasca?
      • +8 (10 voturi)    
        apropos (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:35)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        returneaza pachetele alea ca la cat apreciezi psd sigur ai inghitit vreo 2-3 kile!
  • -6 (12 voturi)    
    hai cu liberarea! (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:45)

    revo [utilizator]

    O veste buna nu vine niciodata singura! Dupa propunerea lui Nicolicea in functia de pastor al Justitie dracniste, astazi CCR il va lasa la vatra pe tartor la vatra. Definitiv!
  • +7 (11 voturi)    
    Azi e zi decisiva (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:34)

    chirul [utilizator]

    Se decide viitorul Romaniei. Daca CCR va lua partea lui Dragnea va calca in picioare aceasta tara, daca il lasa din brate pe daddy va face un bine Romaniei.
  • -1 (11 voturi)    
    No stresul e mare. (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:39)

    Ioko [utilizator]

    Problema la toti oamenii astia care s-au implicat trup si suflet in lupta asta impotriva justitie e ca uita ca au fost in tabere diferite si fiecare s-a folosit de justitie prin interpusii lor sa loveasca in proprii dusmani iar odata ce desfinteaza dusmanul comun care il vad in justitie reminescentele vor iesi la suprata pentru ca sunt multi care au facut puscarie si aceeia nu vor trece asa de usor peste tot.
    Un caz concret e Basescu care atuncea cand a vazut ca la ajuns justitia din urma si partea PSD care controleaza o parte din aceste intrumente a statului a reusit sa loveasca in el prin aceleasi misloace care si el le-a folosit la randul lui a vazut oportunitatea sa se scape de probleme cand PSD a pornit tot acest tavalug si in timp cand toata tara era in frig si apara justitia el ii infiera si sprijinea PSD ca sa puna justitia in genunchi.
    Interesul lui Basescu era sa distruga justitia care s-a descatusat de toate partile si a inceput sa isi faca treaba care intradevar o avea iar el la finalitate se gandea ca va fi un organism controlabil care la un numit nivel sa nu mai actioneze numai ca Basescu nu s-a gandit nici o secunda ca odata distrusa justitia va fi preluata doar de o parte si folosita doar in scopul lor personal asa ca Basescu in acest moment sta chiar mai rau ca inainte de a incepe pentru ca justitia a ajuns in mana celor in care a lovit iar amenintarile lui Voiculescu si altii care le fac in surdina ii da fiori.
    Toti astia care nu au invatat nimica din ultimii 30 de ani si metodele care le folosesc cei de la PSD in special cand au un instrument ca justitia la mana lor vor regreta clipa in care au crezut ca au un interes comun cand ia ajuta pe cei de la PSD sa puna justitia in cap iar Basescu va fi unul dintre ei.
    Decat o justitie care e la mana cuiva mai bine una neutra pentru ca atuncea cand justitia e la mana cuiva intodeuna va fi folosita abuziv!
    Ce face CCR e mai grav decat crede pentru ca nu intelege ca raul va fi pentru orice parte nu e l
  • +5 (13 voturi)    
    eu nu inteleg (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:52)

    Itsoc [utilizator]

    cum inca mai sunt 4 milioane de romani care lucreaza la privat si platesc taxe grele pot trai cu gandul ca banii din taxele lor se duc la partid, la loazele de partid, in masini de lux si vile pe la monte carlo.
    am muncit 13 ani in Romania dar nu era zi in care sa nu ma gandesc ca imi ratez viata sclavagind pentru interlopi.
    decizia de a pleca a fost probabil cea mai buna decizie din viata mea si probabil si cei 5 milioane de romani plecati dupa '90 sunt de acord in buna parte.
    singurul meu regret e ca nu am plecat mai devreme asa ca ce va pot spune dragi romani cu materie cenusie; ramasi in tara e ca daca ramaneti in tara "pentru familie, pentru prieteni si pentru ca mi e bine", va veni o vreme cand veti trage linie si veti spune...pentru ce m am chinuit atat? pentru ce am muncit atat? sa ne moara copiii in latrine, in incendii mistuitoare si pentru a fi umiliti zi de zi de mafiotii de la conducere in aplauzele a 3,5 milioane de asistati social si inca 1,5 milioane de bugetari, sclavi ai pesedeului? va zic, faceti un experiment, luati va o vacanta prelungita, 2-3 luni, incercati o tara normala si daca va place, nu ezitati; daca nu va place atunci poate ca da, Romania e haznaua in care trebuie sa va traiti vietile.
  • -8 (12 voturi)    
    Daca Dragnia scapa (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:55)

    Gigix [utilizator]

    voi ce faceti ?
    • +7 (7 voturi)    
      Dar tu ce faci, bre? (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:18)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

      Cine te mai plateste?
    • +8 (8 voturi)    
      emigram! (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

      si o sa lasam postacii psd, asistatii sociali , politicienii si bugetarii sa intretina tara asta: a se citi sa o vanda pe bucatele si apoi sa se fure intre ei!
    • +7 (7 voturi)    
      dar tu? (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:53)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Gigix

      ca stii ca urmeaza instaurarea dictaturii GIO si pur si simplu nu va mai fi nevoie nici de tine, ca postac.
  • +9 (13 voturi)    
    CCR (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Curtea Coruptiei din Romania este o institutie politica, formata majoritar din judecatori corupti, cunoscuti pentru colab lor cu Securitatea si mafia care a jefuit tara dupaa 889. Indivizi ca kaghebistul Dorneanu, odiosul securist cu certificat fals de revolutionar Enache, avocatii penalilor din USL (Pivinicieru), Varga (UDMR) sau Teodoroiu (FSN) sunt doar niste TICALOSI care au schimbat cum au vrut Constitutia RO.
  • +11 (11 voturi)    
    Si ce parere are d-nul Daniel Morar? (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:33)

    nlln [utilizator]

    Atat de vocal in criticarea lui Augustin Lazar are Daniel Morar verticalitatea de a demisiona din CCR.

    CCR este avocatul firmei PAD ALDE:Nimic mai mult.
    Gasesc diverse tertipuri , asemeni avocatilor lui Dragnea, in a amana pronuntarea unei decizii.

    Ca Lazar nu a luat atitudine in anii 80 ,impotriva unui regim criminal, noi , care am trait acele vremuri, putem intelege.

    Ca Daniel Morar este partas acestui regim , tot criminal, noi, care traim aceste vremuri, nu mai putem intelege.
    Mai ales cand d-nul Morar alege sa tina lectii de morala colegilor d-nealui.

    In Romania nu functioneaza justitia.
    In Romania nu se accepta suprematia legii.
    In Romania s-a instaurat regimul terorii( teroarea hotilor, prostilor, coruptilor).
    Aceasta stare este posibila cu participarea institutiilor statului, infiintate de fapt sa vegheze la respectarea legii.
  • +10 (10 voturi)    
    o sa accepte sesizarea (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:33)

    liviu_ [utilizator]

    asa fac cand o amana prea mult...

    SAU... o sa o refuze, dar o amana atat de mult incat sa treaca termenul procesului lui dracnea...
    either way... CCR joace pt hoti
  • +10 (10 voturi)    
    CCR - Politic (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:37)

    KRL [utilizator]

    Se joaca cu nervii si rabdarea oamenilor
    Sunt lipsiti de resonsabilitate și curaj. Dar au in schimb salarii mari.
  • +13 (13 voturi)    
    nevertebrate! (Vineri, 19 aprilie 2019, 11:52)

    revo [utilizator]

    Pe 20 mai e si procesul la ICCJ. Fiecare lasa pe celalalt sa rupa pisica. O sa fie interesant in ziua aia, cum or sa incerce sa lungeasca sedintele, fiecare "curte" incercand s-o lase pe cealalta sa scoata castanele din foc.

    De fapt, vor amana pana pe 1 iunie, si vor scoate castanele cu manuta fina, dar incapatoare si nu goala, a d-nei judecatoare care se pensioneaza, iar procesul se va relua de la 0. Stop game, restart si evident end of game.
  • +2 (4 voturi)    
    Previzibil! (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:17)

    Ioko [utilizator]

    Ce e greu de ghicit, Dragnea v-a fi scapt de dosar daca sunt lasi si se lasa prostiti sa il scape pentru ca CCR nu va face nimica pentru ca ei stiu ca daca ii da o decizie favorabila lui Dragnea va veni o zi care vor plati scump in locul lui Dragnea asa ca face acest santaj sa ii prelungeasca ailalti dosarul dupa 1 iunie ca sa se pensioneze aia ca sa se reia procesul de la capat pana il scapa.
    Un lucru e sigur "daca va fi scapat Dragnea cineva va plati in locul lui la un moment dat si se va intampla cand va iesi celelalte mizerii despre Dragnea la suprafata care le-a facut ca sa se ajunga aicea iar toti cei care l-au ajutat indirect sau direct vor fi atrasi de Dragnea in propria mizerie si nimeni nu va vedea lasitate si doar complicitate".
    Mai oameni buni cati trebuie sa va ardeti pe mana lui Dragnea ca sa va invatati?
  • +6 (8 voturi)    
    La (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:21)

    tarabost [utilizator]

    ce salarii au cei de la CCR, trebuie sa astepte raspunsuri din alte tari? Noi, fraierii, credeam ca sarcina lor e sa stabileasca daca exista un conflict de natura constitutionala raportat la Constitutia Romaniei. Ca tot ne place atat sa fim suverani decat altii. Oamenii din CCR sunt platiti de pomana (mai mult decat degeaba).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version