CCR sesizează Comisia de la Veneţia pentru ”atacurile virulente” declanşate împotriva sa, după decizia prin care îl obligă pe Iohannis să o demită pe Kovesi

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 5 iunie 2018, 20:58 Actualitate | Esenţial


CCR si revocarea lui Kovesi
Foto: Colaj foto
Curtea Constituţională a României a anunţat, marţi, că a sesizat Comisia de la Veneţia şi preşedintele Conferinţei Curţilor Constituţionale Europene în legătură cu ”atacurile virulente” declanşate împotriva sa, ”prin care unii reprezentanți ai unor autorități publice, precum și ai unor partide parlamentare au discreditat și delegitimat autoritatea acestei instituții fundamentale a statului - garantul supremației Constituției”. Potrivit CCR, au fost făcute ”îndemnuri adresate populației și Președintelui statului să nu respecte și să nu pună în aplicare” decizia cu privire la revocarea lui Kovesi din funcția de procuror-șef al DNA și astfel a fost pusă la îndoială obligativitatea deciziilor sale.

Comunicatul Curții:

Plenul Curții Constituționale a României, întrunit la data de 5 mai 2018, a hotărât, cu unanimitate de voturi, în prezența tuturor membrilor săi, sesizarea Secretarului General al Consiliului Europei, a Comisiei Europene pentru Democrație prin Drept (Comisia de la Veneția) și a Președintelui Conferinței Curților Constituționale Europene în legătură cu atacurile virulente declanșate împotriva Curții Constituționale, prin care unii reprezentanți ai unor autorități publice, precum și ai unor partide parlamentare au discreditat și delegitimat autoritatea acestei instituții fundamentale a statului - garantul supremației Constituției - fiind pusă sub semnul îndoielii obligativitatea deciziilor sale, fiind făcute chiar îndemnuri adresate populației și Președintelui statului să nu respecte și să nu pună în aplicare Decizia Curții Constituționale nr.538 din data de 30 mai 2018, privind cererea de soluționare a conflictului juridic de natură constituțională între Ministrul Justiției, pe de o parte, și Președintele României, pe de altă parte, în principal, și între Guvernul României și Președintele României, în subsidiar, cerere formulată de prim-ministrul Guvernului. Plenul Curții Constituționale a considerat că aceste acțiuni sunt de natură să pună în pericol democrația, statul de drept și funcționarea justiției constituționale.


Citește și:

Preşedintele CCR, Valer Dorneanu, susţine, într-un comunicat de presă transmis marţi seară, că deciziile CCR trebuie respectate întocmai "de toate autorităţile publice, toate instituţiile publice, toţi cetăţenii şi întreaga societate". De asemenea, el face precizări legate de judecătorul Petre Lăzăroiu, aflat în al zecelea an de mandat, deşi chiar Curtea a stabilit că este neconstituţional ca un judecător să depăşească nouă ani de mandat, susţinând că Lăzăroiu îşi desfăsoară activitatea în baza unei legi neconstestate şi care se bucură de prezumţia de constituţionalitate, iar o prezumtivă schimbare a statutului judecătorului constituţional, pe care o consideră improbabilă, nu ar putea avea consecinţe decât pe viitor şi nu ar afecta decizii deja pronunţate, potrivit News.ro.

CCR a postat pe site-ul instituţiei un comunicat de presă cu "precizări ale preşedintelui Curţii Constituţionale" referitoare la unele declaraţii potrivit cărora decizia Curţii privind revocarea şefei DNA este neconstituţională şi prin care "se propun diverse scenarii pentru neaplicarea ei".

Astfel, Valer Doneanu spune că, potrivit prevederilor art.147 alin.(4) din Constituţie, deciziile Curţii Constituţionale sunt general obligatorii de la data publicării lor în Monitorul Oficial al României şi au putere numai pe viitor. "Din acest text rezultă cu prisosinţă că obligaţia respectării întocmai a deciziilor Curţii Constituţionale este generală, vizând toate autorităţile publice, toate instituţiile publice, toţi cetăţenii şi întreaga societate", susţine Dorneanu.

Valer Dorneanu se referă şi la judecătorul CCR Petre Lăzăroiu, afirmând că o prezumtivă schimbare a statutului acestuia ar putea avea consecinţe doar pe viitor şi nu ar afecta decizii deja pronunţate.

"Domnia sa a fost numit de Preşedintele României (atunci, domnul Traian Băsescu), în temeiul art.142 alin.(3) din Constituţie şi al art.68 alin.(3) din Legea nr.47/1992, pe o perioadă de 9 ani, care expiră în anul 2019. Anterior, domnul Petre Lăzăroiu a mai exercitat această funcţie în perioada 16.09.2008 – 8.06.2010, pe un rest de mandat al fostului judecător Petre Ninosu, care decedase. Prevederile art.68 alin.(3) la care ne-am referit stabilesc că, în cazul în care perioada pentru care a fost numit noul judecător este mai mică de 3 ani (cum este cazul în speţă), acesta va putea fi numit, la reînnoirea Curţii Constituţionale, pentru un mandat complet de 9 ani. Acest text este în vigoare şi se bucură în continuare de prezumţia de constituţionalitate. O prezumtivă (dar nerealistă) schimbare a statutului său n-ar putea avea consecinţe decât pe viitor şi n-ar afecta deciziile pronunţate anterior de Curte. De altfel, ceea ce este amuzant la actualii critici ai mandatului colegului meu este că aceştia ştiau şi atunci despre condiţiile numirii (având în vedere responsabilitatea pe care o aveau), dar nici la acea data şi nici ulterior, timp de 8 ani, n-au comentat sau contestat numirea. Cu privire la invocarea, cu scopul delegitimării mandatului domnului judecător Petre Lăzăroiu, a Deciziei Curţii Constituţionale nr.136 din 20 martie 2018, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.383 din 04.05.2018, menţionez că aceasta priveşte o lege de modificare şi completare a Legii nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, nepromulgată şi declarată neconstituţională şi care, în prezent, se află în procedura parlamentară de reexaminare. În plus, aceasta se referă la alte circumstanţe decât cele specifice mandatului domnului judecător Petre Lăzăroiu", mai susţine preşedintele CCR.



















9169 vizualizari

  • +92 (104 voturi)    
    . (Marţi, 5 iunie 2018, 21:00)

    Evq [utilizator]

    Ce-i, boss, acum e bună Comisia de la Veneția? Păi e frumos? :D
    • +50 (56 voturi)    
      Foarte bine, poate o sa le dea o palma (Marţi, 5 iunie 2018, 21:29)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      si Comisia de la Venetia
      • +42 (48 voturi)    
        eu sper ca palma sa vina de la Comisia Europeana (Miercuri, 6 iunie 2018, 1:30)

        opinius [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Comisia Europeana este gardianul respectarii tratatelor UE.

        Tratatul de aderare al Romaniei https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=OJ:L:2005:157:FULL&from=RO

        prevede la Partea a V-a, Anexa IX -Angajamente speciale asumate şi cerinţe acceptate de România la încheierea negocierilor de aderare (pag 201 din link) ca trebuie sa se respecte independenta procurorilor asa cum a fost legiferata NU DE CONSTITUTIE ci de LEGEA PRIVIND STATUTUL MAGISTRATILOR DIN 2004.

        "(3) Să dezvolte şis ă pună în aplicare un plan de acţiune şi o strategie de reformă a sistemului judiciar actualizate şi integrate,inclusiv principalelemăsuripentru punereînaplicarea Legii deorganizareasistemuluijudiciar,a Legii privind statutul magistraţilor şi a Legii privind Consiliul Superior al Magistraturii, care au intrat în vigoare la 30 septembrie 2004."

        De ce s-a sprevazut asa? pentru ca se stia inca de pe atunci ca articolul din Constitutie referitor la "autoritatea" Min Jus. este incompatibil cu principiile UE. Nu ne-au pus sa ne schimbam constitutia, dar ne-au pus in timpul negocierilor sa dam legea din 2004. Poate ar fi trebuit sa ne puna (a se vedea art. 11(3) din Constitutie. Practic, tratatul cu UE este contrar art. 132 (1) - cel cu "autoritatea" Min Jus.

        In locul Comiei Europene, as trimite o scrisoare deschisa CC, Parlamentului, Guvernului si Presedintelui si le-as atrage atentia ca prin interpretarea data de CC, Romania incalca Tratatul de Aderare. As mai convoca si Consiliul de Ministri pana nu e prea tarziu.
        • +24 (28 voturi)    
          proptele pentru darapanatura (Miercuri, 6 iunie 2018, 5:44)

          clencix [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          Sa menționeze CCR și interdicția de a-și publica opiniile separate, ca susținere a transparentei și coerentei propriilor decizii "majoritare". In mod normal, aceste opinii separate arata șubrezenia opiniilor majoritare comandate politic, șubrezenie la baza creării unei opinii publice neîncrezătoare în soluții cu substrat ascuns. In loc sa scoată hotărâri fără cusur, CCR încearcă să-și ascundă apartenenta politica a hotărârilor majorității politizate. Si provoacă pe cei din Veneția sa le susțină șubrezenia.
          • +6 (10 voturi)    
            Si ce le va zice Comisia? (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:50)

            DuieMragnea [utilizator] i-a raspuns lui clencix

            Câinii latră tot timpul după animale și presa după imbecili, asta le va zice.
            Atacurile in presa nu sunt nemotivate. Asta știu și ccr și comisia.
            Altul e substratul sesizării: o perdea de fum, o chestie in plus sa țină departamentul de sesizări al comisiei ocupat. Dar aia nu sunt așa prosti.
      • 0 (4 voturi)    
        cuiva o da (Miercuri, 6 iunie 2018, 12:10)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        dar nu cred ca va discredita justitia.

        nasol suna: plenaul, in unanimitate...
        pai, " ai nostri" au fraternizat cu ...ai lor ?!
        hm !

        herru cam radea manzeste, nu parea rasul sau, can' zicea ca n'are teamaj de suspendare.
        de la tudorel o sa i se traga si lui....cu constitutionalitate...

        era mai simplu pt. toti, chiar si pt. dna si restul precurorilor, pt. herru, daca kotrutza isi lua catrafusele si pleca singura.
        acuma, o sa'i ia astia si dreptul sa mai numeasca pe cineva.
        dar, tot rau' spre bine, va dormi linistit pana la sfarsitul mandatului, can' va aparea cu discursu lui milu. sistemu', statu' mafiot...
        gasesc ei, baietii, p'altcineva...
        nu piere romania din asta ...:-))
        caci ei asigura continuitatea si stabilitatea ! :=))
        s'auzim de bine, de la cadoi.
    • +41 (51 voturi)    
      Nu numai .. (Marţi, 5 iunie 2018, 21:47)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      ..dar ar trebui sa si raspunda penal, conform noii legi propuse de hoti (pardon, am vrut sa spun PSD-isti):

      "In deschiderea discursului sau la Congresul PSD* din data de 11 martie 2018 si, ulterior, la un post de televiziune**, Liviu Dragnea si-a anuntat intentia de a initia un proiect legislativ pentru a-i sanctiona "pe cei care mint, defaimeaza propria tara". Exemplele de "defaimare" propuse de liderul PSD permit identificarea naturii situatiilor care au motivat aceasta initiativa: "Defaimarea propriei tari prin minciuna e o fapta grava, care expune Romania la riscul unor sanctiuni, al unor intarzieri si al pierderii unor avantaje"."

      Cum, conform hotilor, totul este lapte si miere in tara aceasta, inseamna ca CCR minte si vrea sa defaimeze aceasta tarisoara pe care ei cu mare onor o conduc.
    • +54 (66 voturi)    
      CCR se victimizeaza exact ca PSD (Marţi, 5 iunie 2018, 22:41)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Aici se vede ticalosia si lipsa totala de integritate a CCR.

      Ei, zei pe Pamant, cu superimunitate, salarii incredibil de mari si pensii nemeritate se victimizeaza ca cei mai patetici dintre PSDisti.

      Urmeaza atacurile CCR asupra Comisiei de la Venetia cand Comisia inevitabil le va da peste nas, asa cum merita.
    • +40 (50 voturi)    
      Diagnostic (Marţi, 5 iunie 2018, 22:41)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Se pare ca s-au infectat cu clasica boala "hotii striga hotii".
    • +9 (13 voturi)    
      Arestarea judecatorilor corupti de la CCR (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:39)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Foarte bine au facut.
      - Sa ne spuna Comisia de la Venetia, daca este corect ca mafia sa puna stapinire pe tara
      - Sa ne spuna Comisia de la Venetia, daca este constitutional ca o persoana care si-a facut cu brio datoria, poate fi revocata, la cererea infractorilor
      - Sa ne spuna Comisia de la Venetia, daca CCR poate da o decizie aberanta, fara a tine cont de opinia Presedintelui, fara a tine cont de opinia CSM, intr-o problema in care Presedintele trebuie sa decida.
      - Sa ne spuna Comisia de la Venetia, daca deciziile CCR se aplica pentru trecut
      - Sa ne spuna Comisia de la Venetia, daca CCR poate obliga pe cineva sa faca un lucru incorect
    • +7 (11 voturi)    
      Un fost procuror ceausist (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:47)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      actualmente pesedist sub acoperire este capabil de orice.Dupa ce batjocoreste Constitutia si o face servitoarea PSD acum tovarasul procuror Dorneanu fost membru de vaza al PCR, om care a avut increderea lui Ceausescu in mari functii, activist PCR de frunte in domeniul justitiei ceausiste face pe mironosita si se da cu onoarea terfelita si se plange la Venetia.Dupa ce a fost in Uniunea Sovietica acum 2 saptamani sfidand orice bun simt a dovedit cine este. Omul sovietic care este un om de tip nou care slujeste interesele omului bulgar Dragnev. Si amandoi interese straine in Romania.
  • +70 (92 voturi)    
    . (Marţi, 5 iunie 2018, 21:01)

    Ingwar [utilizator]

    CCR deja sunt ridicoli, seamana cu niste clovni, poate e timpul sa plece la circul cel mare din moskva sa-si faca acolo treaba ?
    • +41 (53 voturi)    
      Dorneanu demisia! Minte de stinge. (Marţi, 5 iunie 2018, 22:44)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Ingwar

      Ce scrie in decizia 136/2018:
      "...Mai mult, acesta are obligaţia de a elimina din dreptul pozitiv soluţia legislativă constatată ca fiind neconstituţională, precum cea care se regăseşte în actualul art. 68 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, republicată."

      Ce spune Dorneanu:
      "Cu privire la invocarea, cu scopul delegitimării mandatului domnului judecător Petre Lăzăroiu, a Deciziei Curţii Constituţionale nr.136 din 20 martie 2018, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.383 din 04.05.2018, menţionez că aceasta priveşte o lege de modificare şi completare a Legii nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, nepromulgată şi declarată neconstituţională şi care, în prezent, se află în procedura parlamentară de reexaminare."

      Pai decizia 136/2018 o fi fost pentru alta chestie Dornene. Dar in ea e scris explicit, negru pe alb, si de Legea in vigoare si sunt trasate obligatii privitoare la ea. La legea in vigoare
      Uitasi?
      Niste lecitina pentru presedintele CCR va rugam! Multaaa!
  • +62 (80 voturi)    
    Mda (Marţi, 5 iunie 2018, 21:03)

    mitg [utilizator]

    Cei de la curtea constitutionala din Moscova vor raspunde cu ingrijorare. Restul rad si cu c ... de "sesizarea" lui astia.
  • +53 (71 voturi)    
    Turistul Avertizat de MAE sa NU plece (Marţi, 5 iunie 2018, 21:03)

    un domn [utilizator]

    In URSS a plecat Impotriva Avertismentului MAE
    De Ce Gaspadin Dorneanu?
    • -17 (21 voturi)    
      Au wifi in bodegă? (Marţi, 5 iunie 2018, 22:51)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ??
      • +13 (17 voturi)    
        ''a-n''- invata sa scrii psd-este..! (Miercuri, 6 iunie 2018, 6:34)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        Bineinteles ca au. Cum ar putea, altfel sa racoleze simpatizantii pentru mitingul de sambata...?
  • +59 (75 voturi)    
    PSD-istul DORNEANU apara abuzurile PSD (Marţi, 5 iunie 2018, 21:05)

    Gryphus [utilizator]

    Cine e Presedintele CCR ? un fost membru PSD!


    Dorneanu nu mai e membru PSD dar a ramas un PSDist care a refuzat sa sesizeze comisia de la venetia cu privire la abuzurile facute de PSD asupra justitiei dar cand cineva critica deiciziile evident POLITICE ale unor PSD-isti si ALDE-isti sare ca ars.
    • +25 (31 voturi)    
      Mai rau, e omul Moskovei (Marţi, 5 iunie 2018, 21:30)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Cureaua de legatura intre bolsevici si P$D
  • +54 (70 voturi)    
    adevarul (Marţi, 5 iunie 2018, 21:05)

    pragmatism [utilizator]

    CCR-ul este sub presiunea gastii de infractori condusa de Dragnea si ... carora tb sa le rezolve problemele penale. Rusine, CCR ... ai distrus mecanismul, si asa fragil, al echilibrului puterilor in stat!!!
    • +22 (26 voturi)    
      Pe baza caror merite profesionale se accede in CCR (Marţi, 5 iunie 2018, 22:58)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      sa stim si noi. Toti politrucii - toti pseudo intelectualii - au ajuns acolo! Cum de nu s-a luptat nimeni ca prietena acelui infractor jucator cu milioane de euro la cazinouri - sa nu ajunga la CCR??? Cum de nu s-a luptat nimeni ca numai persoane cu publicatii pe Google academics sa ajunga sa ocupe acolo un post? Si daca nu sunt in Romania atunci sa aducem din Uniunea Europeana ca tratatele permit oricarui cetatean european sa ocupe orice functie de judecator intr-un stat european. Afara cu incompetenta! Incompetenta genereaza slugarnicie, fiindca fara stapani, slugili ar muri de foame. Infractori!
      • +7 (9 voturi)    
        Acolo se ajunge (Miercuri, 6 iunie 2018, 10:12)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        pe baza de pupat mana la Societatea pentru Salvarea fostilor Activisti de Partid si Securitate. SSFAPS. Aceasta societate oculta este infiintata sub acoperirea masoneriei si a reusit sa conserve aproape intact vechire structuri ale dictaturii ceausiste. Unde sunt probleme de varsta preiau copii sau rude de gradul 1. S-au patruns toate partidele si se practica un joc de rotatie a puterii pentru satisfacerea opiniei publice.Sunt folositi cei mai umili colaboratori din sursa exterioara grupului acceptati dupa verificari si recomandari de la membrii initiati. Romania este prizoniera acestei organizatii.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu cred in gogorita kgbista cu masoneria (Sâmbătă, 9 iunie 2018, 10:43)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          dar ai dreptate, in rest. Deci plus.
  • +60 (68 voturi)    
    Nemernici (Marţi, 5 iunie 2018, 21:06)

    R.Stoian [utilizator]

    Pana la capat. Jigodii comuniste!
  • +43 (55 voturi)    
    cred ca (Marţi, 5 iunie 2018, 21:06)

    om_normal [utilizator]

    vroiau comisia de la Moskva...
  • +53 (61 voturi)    
    Hoții și slugile lor... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:09)

    dan.c [utilizator]

    În curând un nou episod! Țineți aproape! Nici nu știți ce pierdeți!
    • 0 (0 voturi)    
      bine, bine..... (Miercuri, 6 iunie 2018, 20:11)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Da´"personajul" POPORUL cand intra in joc?
  • +42 (54 voturi)    
    cat de ipocriti... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:12)

    liviu_ [utilizator]

    deci sapt trecuta au respins o sesizare a lui Iohannis pt o lege... IGNORANT astfel ce sustinem comisia de la venetia...

    si acum apeleaza la ei

    comunisti notorii

    javrele, scarbele astea (un singur astfel de epitet este insuficient) se bazeaza pe faptul ca acea comisie o sa judece STRICT eventualele declaratii, NU ce a facut ccr...

    am in schimb o intrebare: psd ignora de 10 (ZECE) ani un referendum... acolo d c nu ati sesizat comisia scarbelor?!

    apropos... ce atacuri?! ati facut-o de oaie si acum vrei sa va dati victime... hai sictir!

    apropos ipocritilor... aveti curaj sa-i intrebati si daca sunt de acord cu indicatiile voastre si cu politia sulei in coaste?!
    • -20 (30 voturi)    
      care sulă, frate? (Marţi, 5 iunie 2018, 21:24)

      sletcu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      aia care îți cere să respecți legea și nu strigătele a 200 de cetățeni din stradă?
      • +3 (5 voturi)    
        ahhhh (Miercuri, 6 iunie 2018, 10:50)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

        postacii pesedei...
        ignora 90% din comentariul tau si raspund doar la alea 10% care le convin....

        am fost vreo 700k in strada... 200 sunteti voi pesedistii cand nu primiti mici gratis!

        also constitutia o face vointa poporului... ccr NU este deasupra poporului nici macar constitutia!
    • +12 (20 voturi)    
      daaaa (Marţi, 5 iunie 2018, 21:25)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      asta voiam sa zic si eu..... caracter de cocalar....cand le covine se duc la inalta poarta sa se planga....cand nu le convine injura inalta poarta din toti bojogii..... si pe urma vin si spun ca unuii altii fac tara de ras ....
  • +42 (52 voturi)    
    "atacuri virulente"? ce limbaj comunist, (Marţi, 5 iunie 2018, 21:12)

    yellowdog [utilizator]

    iliescu reloaded, sa vina minerii (care sunt deja pe drum)
    • +17 (23 voturi)    
      E normal sa fie asa (Miercuri, 6 iunie 2018, 1:00)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      Daca se opreau, constatau conflictul si cereau consens, nimeni nu ii putea ataca. Dar ei au luat parte in conflict, si au cerut ca acest conflict sa se rezolve dupa cum vor ei.

      S-au bagat in c..., si vor sa arate si impecabili. La ce se asteptau? Acum vor Comisia de la Venetia sa le spuna ca treaba asta nu miroase...

      Pretentii de comunisti nostalgici.

      Cine seamana vant, culege furtuna.
      • +9 (11 voturi)    
        Da, (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:26)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        tocmai voiam sa postez si eu asa ceva. Contestatia la CCR depusa de Gargamel a fost de la inceput cusuta cu ata alba: decisa de Dragnea si cu acordul CCR. Nu ne trebuia CCR-ul sa aflam ca exista un conflict institutional intre Presedintele Romaniei si Gargamel pupincuristul! Daca unul nu vrea sa o revoce pe Kovesi si altul insista sa fie revocata (impins de la spate de Dragnea si gasca de mafioti!), normal ca este un conflict! Nu era nevoie de smecherii din CCR sa afam asta! Doar ca Gargamel este smecheras rau: a pasat pisica la CCR sa dea o decizie (neconstitutionala prin impunerea unei solutii, aceea de demitere) la care Johannis sa nu mai aiba ce sa faca! Si uite asa CCR-ul (mai putin cei ne-PSD) se declara pe fata conducatorii mafiei PSD-iste!
        Sa dea Domnul sa le dea peste nas Comisia de la Venetia, cel putin sa le spuna ca "este un conflict national" si pe ei nu-i priveste! Sa vada si CCR-ul cum este sa se c...e cineva pe tine de sus!
  • +52 (64 voturi)    
    Parcă ... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:12)

    Celbland [utilizator]

    Parcă nu erau interesați de părerea Comisiei de la Veneția ...
    • +19 (25 voturi)    
      virginele isi apara integritatea (Marţi, 5 iunie 2018, 22:41)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Celbland

      aaa. .,.... adica "fetele" de pe centura

      specialii de deasupra legii
  • +35 (45 voturi)    
    este clar ce face psd... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:14)

    liviu_ [utilizator]

    (pt ca ccr == psd)

    diversiuni peste diversiunivictimizari etc etc

    totul ca sa poata fura in liniste!

    ar trebui ca acea comisia sa judece si D C au reactionat toti impotriva ccr in felul in care au reactionat...
    ca daca judeti doar "jur jur s-au luat oamenii de ccr" normal ca o sa iasa naspa...
    la fel de naspa cum ar iesi o sesizare despre atacurile SUSTINUTE la adresa justitiei !!!
    voi puteti ataca injura si pune sula-n coaste tuturor... dar daca cineva nu e de acord cu voi .. .repede fugiti si va ascundeti si cereti sa fiti aparati
    jegurilor!
  • +39 (47 voturi)    
    Ahahaha! (Marţi, 5 iunie 2018, 21:15)

    Soljenitin [utilizator]

    Garantul constitutiei lui Dragnea, poate! Ca al Romaniei sigur nu.
  • +33 (47 voturi)    
    lipseste ceva din informare (Marţi, 5 iunie 2018, 21:16)

    anion [utilizator]

    Trei membri ai CCR au votat impotriva, unul are mandatul expirat de un an de zile, deci imcompatibil. Atunci, de ce te mai plangi? Daca adaugam ca acesti 6 judecatori care au constituit majoritatea sunt fosti politruci de baza in partidele de la putere, PSD, ALDE, UDMR plus MJ, a te adresa comisiei este o neghiobie si nesimtire.
    • +3 (13 voturi)    
      Unanimitate e cheia (Marţi, 5 iunie 2018, 22:09)

      Alunec [utilizator] i-a raspuns lui anion

      In unanimitate au hotarat. Inseamna ca atacul la statul de drept e grav.
  • +29 (39 voturi)    
    Aha (Marţi, 5 iunie 2018, 21:17)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Dar tavarisci Putin ce a recomandat, apropo de vizita`tovaraseasca` in statele `prietene`?
  • +36 (44 voturi)    
    poate daca nu vroiati (Marţi, 5 iunie 2018, 21:17)

    iodixit [utilizator]

    sa faceti din presedinte un vinzator la aprozar, si poate daca voi nu dadeati decizii la ordinul lui dragnea, ca doar n-o sa vorbesc urit si sa zic ca sinteti pupin...sti si lingai, cu seful vostru tudorel in frunte, atunci nici lumea nu se zburlea asa tare!
    deci daca tot vreti sa-l faceti pe tudorel seful vostru, inseamna ca voi sinteti de kk, nu?
  • +31 (39 voturi)    
    ha ha (Marţi, 5 iunie 2018, 21:19)

    domnescu [utilizator]

    ar fi frumos daca comisia ar analiza decizia cu pricina si sa le dea peste nas cu ocazia asta
  • -17 (37 voturi)    
    Cat se poate de , (Marţi, 5 iunie 2018, 21:20)

    lider [utilizator]

    Corect
    • +7 (13 voturi)    
      ok... (Marţi, 5 iunie 2018, 22:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lider

      si atunci d c ccr, mj, parlamentul etc ataca sistematic justitia?!
      acolo nu mai e o problema ca sunt "atacuri virulente"

      ba se vede din alta galaxie ipocrizia voastre!
  • -13 (39 voturi)    
    Locul radicalilor (Marţi, 5 iunie 2018, 21:21)

    sletcu [utilizator]

    și instigatorilor extremiști este la pușcărie. Poate că ar fi timpul pentru niște exemple concrete din rândul mișcării "diezului"!
    • +6 (12 voturi)    
      Asa este! (Miercuri, 6 iunie 2018, 0:51)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

      Tot la cei 200-300 de cetateni stransi de latrinele tv sa-l dea jos pe Basescu in 2012 te referi, nu-i asa?
      • 0 (4 voturi)    
        exact, (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:53)

        sletcu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        la ăia 7.400.000 mă refer - în caz că ai învăţat să numeri cu altcineva decât cu Roberta Anastase.
        • 0 (0 voturi)    
          Da.. a .. (Miercuri, 6 iunie 2018, 15:06)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

          . si eu tot la "ăia" ma refer, la radivalii hotilor.

          https://www.hotnews.ro/stiri-esential-11216836-noi-mitinguri-loc-sambata-pentru-sustinerea-lui-raed-arafat-bucuresti-alte-orase-din-tara.htm
  • +34 (46 voturi)    
    Nu cred ca a avut curajul acesta ! (Marţi, 5 iunie 2018, 21:22)

    adrian88000 [utilizator]

    Dar daca si-au pierdut complet busola si au sesizat Comisia de la Venetia si Conferinta Curtilor Constitutionale Europene, sa asteptam verdictele. Sa speram ca verdictul va fi desfiintarea tuturor hotararilor CCR de cand acesta functioneaza ilegal si dizolvarea ei de indata.
    Iar noua CCR sa fie trecuta sub controlul MCV macar un an de zile !
  • +38 (50 voturi)    
    oricum lucrurile sunt clare./... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:22)

    liviu_ [utilizator]

    - legile distrugerii justitiei sunt aproape votate
    - decizia ccr de subordonare politica a justitiei este data
    - psd se cearta cu toata lumea (intern si extern)
    - nu le convine nimic si sesizeaza pe toata lumea (desi tot ccr a ignorat o decizie a comisiei de la venetia... chiar sapt asta)

    totul este clar:
    ACEASTA ESTE BATALIA FINALA !!!

    acesta este asaltul final asupra justitiei, statului de drept si democratiei!
  • +37 (49 voturi)    
    bravo (Marţi, 5 iunie 2018, 21:22)

    TopCat [utilizator]

    Le-ati spus si cum luati voi decizii neconstitutionale ascunsi prin wc-uri ca boschetarii?
  • +4 (22 voturi)    
    am și io o întrebare (Marţi, 5 iunie 2018, 21:24)

    Mazeta [utilizator]

    Comisia de la Veneția face și altceva în afară de a răspunde sesizărilor din România?
  • +18 (24 voturi)    
    Asta-i de bine! (Marţi, 5 iunie 2018, 21:28)

    nlln [utilizator]

    Inseamna ca incep si ei sa se indoiasca de ceea ce au hotarat.
    Cand esti sigur ca ai analizat, ai judecat informat, nepartinitor, demn si profesional .... ce te intereseaza ce spune..presa .

    S-au decredibilitat singuri, bineinteles cu ajutorul " prietenilor" din PSD/ALDE

    Si ce sa hotarasca Comisia de la Venetia?
    Ca presa nu are acces la dezbateri?
    Ca nimeni nu are voie sa faca nici un fel de comentariu?

    Ce Curte Constitutionala este aceea care, culmea , publica hotararile care le face publice mai intai nimeni altul decat Iordache?

    Ce Curte Constutionala accepta ca Ministrul Justitiei sa faca tot felul de declaratii ( bineinteles favorabile, afinitati de partid...) dar altii nu au dreptul la opinii personale, contrare.

    Curtea Constitutionala a ajuns de buna voie aici.

    Ce Curte Constitutionala are nevoie de asa superimunitate cand stie ca judeca in conformitate cu prevederile Constitutie in vigoare si punct ?

    Dar asa.... hotararile sunt obligatorii doar in viitor in ce priveste mandatul unui judecator al Curtii dar nu mai sunt valabile in viitor in ceea ce priveste demiterea LCK.

    Poate noi nu intelegem dar cineva trebuia sa explice.Care este diferenta?
    Altfel tragem concluzia ca diferenta deriva din....analiza subiectiva si nu obiectiva.

    Si pana la urma ceea ce a scris Tudorel Toader NU ESTE UN RAPORT.
    Aici este greu sa ne contraziceti.
    Nu are nici una din cerintele unui raport profesional.
    Ceea ce a scris TT este doar o insiruire de interpretari personale punctate de art nr... legea..... fara nici o importanta.
    Modul in care a prezentat....insinuant, teatral.
    Asa oameni aveti, ii promovati, asa reactii primiti.

    Iordache a declarat azi ca in motivare se va explica si cum se pune in aplicare si ce masuri se iau daca nu se pune in aplicare.
    De unde stie?

    Asteptam cu interes raspunsul Comisiei de la Venetia.
  • +6 (12 voturi)    
    Curtea prostitutionala (Marţi, 5 iunie 2018, 21:29)

    Kwisatz Haderach [utilizator]

    Măi să fie, alți hăituiți :D Rușine, Dinu Patriciu! pardon, rușine, Klaus Iohannis, rușine, Sörös, rușine, Stat paralel!
  • +10 (16 voturi)    
    Ups! .... a inceput sa la.... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:42)

    Costello [utilizator]

    .....tzatzaie fundul. Tare chestie, nici socrul, nici sotia, nu stiau ca e preopinentul e general la interne... Asa mai rar, coane Valer!
  • +10 (16 voturi)    
    Hotii striga hotii (Marţi, 5 iunie 2018, 21:45)

    samy19 [utilizator]

    ..
  • +16 (22 voturi)    
    Komik (Marţi, 5 iunie 2018, 21:48)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    A cui s[ fi fost ideea? Tovarasul Dorneanu? Tovarasul Enache? Ambii cu dosar de retea la Secu si membrii in aparatul represiv comunist? Ambii complici in FSN la CRIMELE din 90? Ambii niste târături recunoscute si ticalosi sadea? Ori poate alte lepre pesediste din institutia politizată numita CCR, cel dintâi sprijin al hoților penali?
  • +11 (15 voturi)    
    wcr da ordine, porunceste... (Marţi, 5 iunie 2018, 21:56)

    morometu [utilizator]

    si pe urma plange ca ne spunem parerea despre presurile comuniste. Cand distrugeti si dezechilibrati puterile in stat, mai doriti respect? Rusine...privilegiatilor! Pentru un pumn de galbeni in plus, politrucii isi calca in picioare, demnitatea. Aveti puterea sa priviti in ochii copiilor nostri??? Cum sa le povestim ca in stat sunt patru puteri, cand a cincea, hotaraste?
  • +14 (20 voturi)    
    scarba (Marţi, 5 iunie 2018, 22:07)

    andimi [utilizator]

    realmente mi-e scarba! Traim in tara lui Caragiale insa nu uitati ca pana si el si-a luat lumea in cap si a plecat scarbit din tara!
  • -4 (8 voturi)    
    Iar nu ati inteles (Marţi, 5 iunie 2018, 22:08)

    kthor7 [utilizator]

    Poporul a ales pesede, greseala fundamentala. Iohannis a tremurat si nu a dat de pamant cu jigodiile cand a trebuit, vezi "inca o sansa" cand a numit-o pe dracila. Ce e asta? Prostie! Romania e pierduta din 2012.
  • +13 (19 voturi)    
    perfect (Marţi, 5 iunie 2018, 22:28)

    Adrian_1234 [utilizator]

    si uite asa ni se duce vorba si lumea rade si cu fundul cand aude de romani
    De ce ?
    Pai astfel de animale care is bat joc de constitutie si apoi zbiara si pe afara de fapt isi bat joc de romania si ar trebui in mod normal tratati ca tradatori de tara. Dar la noi sunt tratati ca eroi nationali ...
  • +10 (18 voturi)    
    Va drogati cu puterea tovarasi, sunteti grav (Marţi, 5 iunie 2018, 22:52)

    Maniu [utilizator]

    bolnavi. Sper numai ca generatiile care vor veni sa va pedepseasca luanda-va pensia si averea obtinuta prin silnicie asupra poporului roman. Rusine celor care in anii 90 s-au gandit numai cum sa se chiverniseasca (asa zisii oameni de dreptul stangul) dar nu s-au gandit nicio clipa la Grebla, Muona si ejusdem farinae care au dictat nenorocirea unui popor intreg.
  • -1 (17 voturi)    
    astia sunt drogati sau au alzheimer? (Marţi, 5 iunie 2018, 22:53)

    revo [utilizator]

    Nu se poate asa ceva! Hotii care striga "hotii"!

    In alta ordine de idei: in seara asta, Cristian Diaconescu, consilier la Cotroceni, a pregatit terenul pentru anuntul presedintelui ca o revoca pe Kovesi: a spus ca nu exista niciun mijloc legal de a nu respecta o decizie a CaCaRistilor! Cred ca mai clar si de direct de atat nu se putea exprima.

    Dupa asta, momaia de la Cotroceni va trebui sa se execute si sa accepte orice propunere a Mafiei PSD-ALDE-UDMR, pt. ca este obligata sa o faca.
    Eh, si uite asa, mai da o sansa PSD si isi atinge obiectivul anuntat in campania electorala: "punct si de la capat"!

    Copii, lasati planurile de vacanta, lichidati urgent ce aveti si luati calea pribegiei cat inca se mai poate. Nu va mai uitati in urma, indiferent pe cine si ce lasati aici. Nimeni si nimic nu merita sa va ruinati viata.
    • 0 (8 voturi)    
      . (Miercuri, 6 iunie 2018, 1:46)

      Ingwar [utilizator] i-a raspuns lui revo

      pai asta si asteapta gruparea criminala PSD+ALDE, ei asteapta ca poporul desteptat sa plece din tara, sa ramina numai criminalii, asistatii, pensionarii si prostii cu care se poate de manipulat si mintit deoarece ei majoritar au un IQ mic si nu lupta pentru drepturi. Ro are sansa sa devina a doua Rusie unde de 100 de ani exista selectia negativa a genofondului unde cei destepti sunt impuscati sau trimisi in gulag sau fug din tara si ramin genofondul cel murdar, adica ramin criminalii si calaii
  • +13 (21 voturi)    
    Cred ca ... (Marţi, 5 iunie 2018, 23:13)

    blackarrow [utilizator]

    si-o fac cu mana lor , a dat D-zeu si le-a intunecat mintile ! Pai cum cred ei ca Comisia aia le-ar putea da dreptate ? Si pt. ce motiv, ma rog ?! Ca sunt atacuri "virulente " la adresa sa ??? Asa, si ...? CCr -ul asta n-a auzit de libertatea de expresie ? Le-a facut cineva vreo reclamatie oficiala , foare bine, sa se rezolve de justitia in vigoare , pare-se ca politrucii aia de la ccr nu stiu ce=i aia democratie, tocmai ce au pierdut un proces si tocmai ei nu functioneaza constitutional !! Nu cred ca Comisia aia e chiar proasta ....
  • +11 (19 voturi)    
    Va e teama ? (Marţi, 5 iunie 2018, 23:16)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Nu am citit nimic mai josnic deact aceasta sesizare a CCR catre comitete si comitii din strainatate.

    Pai de ce nu va apara PSD, ca de acolo provin cei mai multi din asa-zisi judecatori de la CCR? . Dl Dorneanu activist PCR ,si dupa 89 PSD , madam Pivniceru care vorbeste mai prost romaneste ca cei din Rep Moldova si alte figurii de judecatori a caror constiinta e vanduta, ca si a lui Tudorel Toader,pentru salarii babane si pensii speciale platite de noi ceilalti.

    De ce nu apelati la popor sa apere democratia?
    Sau va e teama ca intra peste voi si va vor cere socoteala de ce v-ati vandut constiinta? Va e teama , poate luati repede o vacanta de 2-3 luni sa se linisteasca lucrurile.
    KWI, daca ar fi un barbat politic, dar nu e , si-ar da demisia si s-ar intoarce la popor. Sa faca schimbari sa schimbe constitutia ,unde judecatorii CCR sunt alesi de parlament si nu de CSM sau INCCJ.
  • +3 (13 voturi)    
    Comisia de la Venetia (Marţi, 5 iunie 2018, 23:57)

    Setalcott [utilizator]

    Ce ma voi distra acum de toti cei care puneau semnul egal intre Romania si Polonia la capitolul justitie! Sa vedem despicatul firului in patru, cum ca unele curti supreme trebuie sustinute, iar altele puse la punct, dupa cum bate vantul politic.
    • -2 (4 voturi)    
      foarte corect (Miercuri, 6 iunie 2018, 8:38)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Toti urlau pe aici si prin Europa cand polonezii au incercat(nu stiu daca au reusit) sa schimbe fosiloii lor din CCP.
      Acum sper ca s-au mai luminat un pic.
  • +11 (15 voturi)    
    starea de dementa a atins cote nebanuite... (Marţi, 5 iunie 2018, 23:58)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    La balaceanca,cu ei !!
  • +10 (16 voturi)    
    rusine Dorneanu! (Miercuri, 6 iunie 2018, 0:15)

    anonim3 [utilizator]

    Rusine si celorlalti care au votat posibilitatea ca ministrul Justitiei sa poata dispune necontrolat de conducerea parchetelor, adica subminarea principiului separatiei puterilor din Constitutia RO.
  • -12 (26 voturi)    
    Pai mai habaucilor, nu voi urlati din toti (Miercuri, 6 iunie 2018, 0:20)

    xrogo [utilizator]

    rarunchii sa se sesiseze Comisia de la Venetia si-acum, cand se face asta tot voi urlati si va ofuscasti?
    Si apropo, cum era cu Dorneanu ca e incompatibil ca e socrul lui Toba cum e acum, v-a iesit incompatibilitatea pe nas?
    Sunt curios azi ce nazbatie o sa mai inventeze propaganda voastra, ce indemnuri o sa mai faceti pentru Johann!
    A, si cum ramane cu oficialul ala de la OECD, arbitreaza in continuare?
    • +6 (18 voturi)    
      Dar tu ce o sa mai faci pt Phutin? (Miercuri, 6 iunie 2018, 2:40)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Cat de low poti sa te mai cobori?
    • +3 (5 voturi)    
      baiatu' (Miercuri, 6 iunie 2018, 13:07)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      tu ai grija s-o uschesti cat inca mai sunt granitele dechise. La un moment dat CSAT-ul va fi convocat si veti fi luati, ca tradatori de tara, direct din pat de catre trupele speciale.
      Sunteti niste pesedei acoperiti, nu trebuie sa simulezi nimic pe acest site. Cineva va veni dupa voi si va face curatenie. Mai devreme sau mai tarziu.
  • +11 (17 voturi)    
    S-a sculat hardliner-ul fesenist (Miercuri, 6 iunie 2018, 0:27)

    ac [utilizator]

    Lovit la biata cinste, fesenistul Dorneanu, un adevarat gropar al democratiei in Romania, sluga a criminalului Iliescu si pastrator de pensii nemeritate (nu mai zic speciale), se da cu curul in urzici. Las' ca ti-o repereaza dom' Mitica, tovarase acuzator al poporului. O rusine fara coloana vertebrala, emanat din aceeasi cloaca ca si oroarea de Toader, alt avansat la esceptional, polimerul stereospecific al izoprenului, vajnic urmaritor al tilharilor de stiuleti de la ceape si al dusmanilor societatii socialiste multilateral dezvoltate.
    Si ce ma seaca cel mai mult e ca asta se intimpla cind astia citiva care mai sintem urlam via HTTP/2 din Chrome, iar pluricelularele astea vor sa ne aduca inapoi unde sint ele de fapt. In 1950.
  • +9 (15 voturi)    
    Politrucii din CCR (Miercuri, 6 iunie 2018, 2:20)

    EU_e_cu_noi [utilizator]

    Decizia CCR trebuie analizata in detaliu de Comisia de la Venetia, iar Johannis poate cere asta. Aceasta decizie si ridicola motivare care o insoteste ii va face pe juristii constitutionali europeni sa se cruceasca. Este o dovada vie a marsaviei si ticalosiei comuniste care mai exista intr-o curte constitutionala.europeana.
  • +8 (14 voturi)    
    Ce ati (Miercuri, 6 iunie 2018, 5:13)

    kofa [utilizator]

    patit CIOCLILOR va deranjat criticile?Pai voi ati incalcat Constitutia si tot voi tipati.
  • +7 (11 voturi)    
    psdei-derbedei (Miercuri, 6 iunie 2018, 7:23)

    Francisc 1 [utilizator]

    .
  • 0 (2 voturi)    
    A semnat si Muntele de Moralitate (Miercuri, 6 iunie 2018, 8:18)

    365 [utilizator]

    CSF NCSF
  • -1 (7 voturi)    
    comentarii (Miercuri, 6 iunie 2018, 8:40)

    vodatepes [utilizator]

    Lapusneanu spunea "Multi da prosti" iar Motoc a raspuns Prosti da multi. Asa e. Multi comenteaza aici sa se gaseasca in treaba.
    • 0 (2 voturi)    
      Cam ca tine, asa... (Miercuri, 6 iunie 2018, 12:21)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      ...
    • 0 (0 voturi)    
      Activistii sunt disperati (Miercuri, 6 iunie 2018, 13:28)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Tot ce le-a mai ramas e sa incerce sa irite o masa de cretini.
  • -4 (8 voturi)    
    Wow (Miercuri, 6 iunie 2018, 8:49)

    Incomod3 [utilizator]

    iar s-a dat liber la balamuc, la comentat ? pe de alta parte, surpriza, comisia de la venetia da dreptate ccr-ului... :)... asta e, baieti si fete, viata-i cruda si nedreapta :)
  • +5 (7 voturi)    
    daca decizia pare imbecila ? (Miercuri, 6 iunie 2018, 8:52)

    nedumeritul [utilizator]

    "a fost pusă la îndoială obligativitatea deciziilor sale."
    daca decizia pare imbecila pentru orice om cu cei 7 ani de acasa, nu trebuie pusa la indoiala ?
    Daca CCR spune ca trebuie sa sar in foc eu trebuie sa sar ?
    Doctrina militara a SUA spune ca daca cineva trage in tine, trebuie sa ripostezi chiar daca acela este propriul tau general.
    Daca CCR trage in noi, noi ce sa facem ??
    • -1 (1 vot)    
      Ce sa faceti? Un control psihiatric (Miercuri, 6 iunie 2018, 17:46)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Toate analogiile pe care le faci sunt cretine si sunt bazate pe niste interpretari aberante, care neaga realitatea.
  • +3 (3 voturi)    
    In afara de "vina" (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:33)

    John M. [utilizator]

    de a fi bagat spaima in oasele escrocilor din toata societatea romaneasca, inclusiv politicienii de toate culorile, nu cred ca cineva cu mintea intreaga poate sa-i reproseze ceva acestei mari doamne a justitiei romane.
  • +2 (4 voturi)    
    A inceput atacul asupra presei nealiniate (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:38)

    neagoe [utilizator]

    Delict de opinie: puscarie pe viata. Ca in Rusia, Turcia, Ungaria. Presa nePSD-ista trebuie sa dispara.
  • +1 (5 voturi)    
    cand hotia urmeaza linia partidului (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:50)

    programatoru [utilizator]

    e normal sa nu ne supunem, ar trebui sa ne facem pres in fata lor doar pentru ca sunt "lupi cu haine de oi"?
    sunt pusi de niste politicieni, cu dubioase valori, cu trecut dubios, cu dubioase intentii, practic niste politicieni de la PSD+ALDE+UDMR
  • 0 (4 voturi)    
    despre (Miercuri, 6 iunie 2018, 9:58)

    vasilica_costica [utilizator]

    se incalca independenta justutiei, justitia trebuie sa fie libera, sa nu fie inregimentata politic, sa nu raspunda comenzilor politice, justitia sa fie libera, deci ccr sa fie libera
    • +1 (3 voturi)    
      Antre doua goblenur ar merge si (Miercuri, 6 iunie 2018, 11:42)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui vasilica_costica

      niste MagneB6, doamna Vasilica! Pentru linistea sufleteasca, zic, sa nu va esplodeze capu de la atatea sloganuri copiate...
  • +2 (6 voturi)    
    ??? (Miercuri, 6 iunie 2018, 10:30)

    Ovidiu P [utilizator]

    Deci pe legile justitiei nu o sesizeaza, dar pe declaratii de pe Facebook da. What the hell!
  • +1 (3 voturi)    
    tare (Miercuri, 6 iunie 2018, 10:47)

    anakin_skywalker [utilizator]

    Nu stiu daca ati sesizat "in unanimitate de voturi" adica si aia 3 smecheri:)
  • -1 (3 voturi)    
    si Noi (Miercuri, 6 iunie 2018, 11:19)

    coloneze [utilizator]

    cei care suntem nemultumiti de CCR cui ne putem adresa? rapsuns: nimanui.
    vad ca dorneanu nu a venit cu mana goala din Rusia. a luat si politica rusa. ,,hotul striga hotul,,.
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 6 iunie 2018, 12:19)

    mihai_mi [utilizator]

    Oamenii astia sunt cei care ne-au ingropat prezentul si viitorul, oameni pusi in pozitii cheie pe cumetrii. Alaturi de ei toti cei care aleg sa nu se educe - reprezentati de cei care vor merge la mitingul psd-ist, cei care au ramas cu sechele din comunism fiind total anti meritocratie. Alaturi de astia de mai sus vinovati mai sunt si cei care aleg sa nu se implice - stau in casa la proteste desi sunt nemultumiti si mai grav nu merg nici la vot.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version