OFICIAL ​Ce prevede decizia Curții Constituționale: Klaus Iohannis trebuie să o revoce pe Laura Codruța Kovesi

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 30 mai 2018, 16:46 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Facebook - Klaus Iohannis
Președintele Klaus Iohannis „urmează să emită decretul de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi”, se arată în comunicatul CCR.

Curtea a constat „existenţa unui conflict juridic de natură constituţională între Ministrul justiţiei şi Preşedintele României, generat de refuzul preşedintelui României de a da curs propunerii de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi”.

Cei șase judecători care au votat pentru această soluție au apreciat că „prerogativa Preşedintelui României de a revoca procurorul din funcţia de conducere se circumscrie exclusiv unui control de regularitate şi legalitate a procedurii. Astfel, Preşedintele României nu are competenţa constituţională de a opune argumente de oportunitate în raport cu propunerea de revocare din funcţie iniţiată, în condiţiile legii, de ministrul justiţiei”.

Care sunt argumentele Curții Constituționale:
  • Curtea a stabilit că problema de drept asupra căreia poartă obiectul sesizării este aceea de a determina întinderea şi conţinutul sintagmei „sub autoritatea ministrului justiţiei” din cuprinsul art.132 alin.(1) din Constituţie, prin raportare la art.94 lit.c) din Constituţie, aspect care se subsumează unui raport de drept constituţional pur.
  • Astfel, situaţia litigioasă dedusă judecăţii Curţii Constituţionale are natură constituţională, soluţionarea acesteia fiind de competenţa sa exclusivă, şi nu a instanţelor judecătoreşti. De asemenea, potrivit jurisprudenţei Curţii Constituţionale, nu ţine de competenţa instanţelor judecătoreşti interpretarea şi aplicarea la cauze concrete a Constituţiei, pentru că, astfel, ele s-ar substitui Curţii Constituţionale [a se vedea Decizia nr.377/2017]. În aceste condiţii, Curtea a statuat că, în procedura  de revocare a procurorului din funcţiile de conducere prevăzute de art.54 alin.(1) din Legea nr.303/2004, raporturile dintre ministrul justiţiei şi Preşedintele României sunt raporturi de drept constituţional pur, în sensul că ele formează obiectul de reglementare al Constituţiei, neputând fi reglementate prin norme juridice aparţinând altor ramuri de drept.
  • Curtea a stabilit că art.94 lit.c) din Constituţie este un text cu caracter general, de principiu, în sensul că Preşedintele României numeşte în funcţii publice, în condiţiile legii [a se vedea Decizia nr.285/2014], aplicându-se, deopotrivă şi în ipoteza revocării/ eliberării din funcţie. În schimb, art.132 alin.(1) din Constituţie este un text cu caracter special, care stabileşte o putere de decizie a ministrului justiţiei asupra activităţii desfăşurate de procurori şi indică faptul că în această procedură ministrul are un rol central [a se vedea Decizia nr.45/2018], aspect care se reflectă şi asupra carierei procurorilor.
  • Curtea a statuat că, în cazul revocării procurorului din funcţiile de conducere, prevăzute de art.54 alin.(1) din Legea nr.303/2004, ministrul justiţiei acţionează în cadrul unor limitări stricte impuse de lege, sub forma cazurilor care, în mod obiectiv, justifică revocarea din funcţia de conducere a procurorului.
  • Preşedintele României, în temeiul prevederilor art.94 lit.c) din Constituţie, nu are o putere discreţionară proprie în cadrul procedurii de revocare, ci o putere de verificare a regularităţii acesteia.
  • Rezultă că prerogativa Preşedintelui României de a revoca procurorul din funcţia de conducere se circumscrie exclusiv unui control de regularitate şi legalitate a procedurii. Astfel, Preşedintele României nu are competenţa constituţională de a opune argumente de oportunitate în raport cu propunerea de revocare din funcţie iniţiată, în condiţiile legii, de ministrul justiţiei.
  • Or, în cauza de faţă, Preşedintele României a refuzat emiterea decretului de revocare a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie pe motive de oportunitate, şi nu de legalitate, ceea ce a creat un blocaj în privinţa exercitării autorităţii ministrului justiţiei asupra activităţii procurorilor. Prin urmare, conduita Preşedintelui României de a nu-şi exercita competenţele potrivit Constituţiei a determinat imposibilitatea ministrului justiţiei să îşi exercite competenţele constituţionale conferite de art.132 alin.(1) din Constituţie, ceea ce a determinat un conflict juridic de natură constituţională.
  • De asemenea, Curtea, având în vedere  jurisprudența sa, a stabilit şi conduita constituţională care trebuie urmată, respectiv emiterea, de către Preşedintele României, a decretului de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi

Decizia este definitivă, general obligatorie și se comunică, potrivit art.36 din Legea nr.47/1992, președintelui, premierului, ministrului Justiției și se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Argumentele reținute în motivarea soluției pronunțate de Plenul Curții Constituționale vor fi prezentate în cuprinsul deciziei, care se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.



















20924 vizualizari

  • +65 (81 voturi)    
    deci ccr... (Miercuri, 30 mai 2018, 16:49)

    liviu_ [utilizator]

    nu are o problema de a obliga pe cineva sa semneze ceva?!
    serios?!
    asta nu e impotriva constitutiei?!

    PS: nu va grabiti?! motivatia nene...

    PPS: obvserv ca ccr e stat in stat... nici o modalitate de a face apel, de a contesta etc...
    • +26 (32 voturi)    
      Chiar si decizia CCR permite atacarea revocarii (Miercuri, 30 mai 2018, 17:07)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ministrul Justitiei o poate revoca pe Kovesi daca a primit si aviz pozitiv de la CSM, insa nu a primit. In ce tara un Ministru poate decide cand vor muschii lor sa numeasca politic si sa revoce tot politic procurorii. Este demn de o tara bananiera. E posibil ca UE sa ne taie toate fondurile Europene si sa ne aplice Articolul 7 din Tratat (excluderea de la deciziile UE).
      • +15 (21 voturi)    
        Pentru Zimbru (Miercuri, 30 mai 2018, 19:04)

        Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        care se intreaba : "in ce tara un Ministrul poate decide cand....................".
        Draga Zimbrule, daca nu iti este inca clar, acest lucru este posibil numai in : DRAGANICA
        • +4 (6 voturi)    
          De indexat (Miercuri, 30 mai 2018, 23:10)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Acidutu

          si lista aplaudacilor care se intrec mai jos in comentarii si hahaieli -- conturi noi si nume vechi....
          Cu mazeta in frnunte pus pe steroizi
      • +3 (3 voturi)    
        S-ar putea sa mearga (Miercuri, 30 mai 2018, 20:27)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        Decizia CCR vorbeste despre legalitate ori, daca avizul CSM a fost negativ, poate invoca lipsa de legalitate a procedurii.
      • +2 (2 voturi)    
        noi avem mcv. (Miercuri, 30 mai 2018, 21:11)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        nu au nevoie de articolul 7...

        eu cred ca o sa ne sanctioneze rau de tot...

        1 - e f usor (mcv)
        2 - o sa fim un exemplu pentru ungaria si polonia
        3 - suintem foarte fragili (mult mai fragili ca celelalte 2 state)
        4 - efectiv nu pot permite oricarui stat oricat de mic din ue sa incalce in voie si fara repercursiuni legile UE (asta evident daca in 20-30 sau 20-40 mai vor sa mai existe UE)
    • +29 (31 voturi)    
      ba da (Miercuri, 30 mai 2018, 17:10)

      insist pana la capat [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      decizia de azi poate fi atacata in contencios administrativ pentru ca jegurile ccr nu s-au pronuntat pe aplicarea Constitutiei (mai bine zis motivele invocate in Constitutie), ci pe aplicarea Legii 303/2004, ceea ce nu intra in atributiile lor!

      aminteste-ti ce victorie a obtinut cu un an in urma dna Elenina Nicut intr-un contencios administrativ cand sovieticul dorneanu a cenzurat opiniile separate fata de deciziile sale..
      • +3 (3 voturi)    
        mdsa... (Miercuri, 30 mai 2018, 21:11)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui insist pana la capat

        2 probleme
        1 - atunci deja raul s-a facut
        2- nu exista pedeapsa pt ccr... adica "da am gresit... asta e , mergem inainte"
    • +31 (33 voturi)    
      ccr se situeaza in afara democratiei (Miercuri, 30 mai 2018, 17:12)

      Barthales [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Interpretarea ccr cu c mic, miroase rău, atât timp cât nu poate să explice de ce procedura cere avizul consultativ al CSM?
      Tocmai pentru ca președintele să DECIDĂ pe baza unui aviz dat de cei care veghează la independența justiției, adică CSM.
      Ministrul politruc nu are grijă de independența justiției, pungașilor!
      • +16 (20 voturi)    
        scolarizarea din rrrrusia a dat roade (Miercuri, 30 mai 2018, 19:48)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        se merge pe distrugerea tarii...
    • +30 (32 voturi)    
      asta (Miercuri, 30 mai 2018, 17:21)

      dcb [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ăsta e rezultatul vizitei lui dorneanu în rusia.
    • +26 (28 voturi)    
      ba da (Miercuri, 30 mai 2018, 17:28)

      insist pana la capat [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      decizia de azi poate fi atacata in contencios administrativ pentru ca scursurile ccr nu s-au pronuntat pe aplicarea Constitutiei (mai bine zis motivele invocate in Constitutie), ci pe aplicarea Legii 303/2004, ceea ce nu intra in atributiile lor!

      aminteste-ti ce victorie a obtinut cu un an in urma dna Elenina Nicut intr-un contencios administrativ cand sovieticul dorneanu a cenzurat opiniile separate fata de deciziile sale..
    • -29 (35 voturi)    
      Este conflict ! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:30)

      relu59 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      "Preşedintele României a refuzat emiterea decretului de revocare a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie pe motive de oportunitate, şi nu de legalitate"

      Iohannis: ”Motivele prezentate de ministrul Justiției nu m-au convins” !
      • +3 (3 voturi)    
        ok... (Miercuri, 30 mai 2018, 21:13)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui relu59

        asta se rezolva cu alta motivare a refuzului, NU cu obligativitatea acceptarii demisiei!
    • -29 (33 voturi)    
      ba da, (Miercuri, 30 mai 2018, 18:30)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sa schimbati constitutia.
      poti face apel impotriva constitutiei ?
      • +3 (3 voturi)    
        ccr NU e constitutia!!! (Miercuri, 30 mai 2018, 21:14)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ccr este o institutie care isi da cu parerea cu privire la constitutie! si orice institutie de genul asta este vulnerabila greselilor (sau rau vointei)...
        si este ABERANT faptul ca au putere de decizie deplina si sunt stat in stat!
    • +15 (19 voturi)    
      CCR e astazi condusa de fosti PSD-isti (Miercuri, 30 mai 2018, 19:36)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      1. CCR: "ministrul justiţiei acţionează în cadrul unor limitări stricte impuse de lege, sub forma cazurilor care, IN MOD OBIECTIV, justifică revocarea din funcţia de conducere a procurorului. "

      ministrul e numit POLITIC deci el n-are cumsa decida 'OBIECTIV' revocarea sau numirea unui procuror. Decizia lui SLUGAREL e clar SUBIECTIVA.

      Tudorel a justificat numirea in mod PENIBIl si SUBIECTIV, nu obiectiv, cum minte PSD-istul Dorneanu

      2. CCR: "Preşedintele României a refuzat emiterea decretului de revocare a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie"

      Presdintele Iohannis NU a 'refuzat' sa emita decretul de revocare din moment ce nu are o obligatie in a-l emite. Nicio lege nu spune ca Presedintele e obligat sa demita un procuror la cererea unui PSD-ist ( ministru sluga la Dragnea)
    • -7 (7 voturi)    
      Poate că atunci când invoca erate (Miercuri, 30 mai 2018, 21:47)

      sletcu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      total inexistente drept temei legal, CCR era pe drept in-apelabilă, acum deodată, ni se face poftă de apeluri și contestări, ca să ne contrapunem înseși literii legii. Frumos așa!
  • -41 (79 voturi)    
    la răscruce (Miercuri, 30 mai 2018, 16:52)

    Mazeta [utilizator]

    Se termină epoca CIA în România. Începe epoca STASI.
    • +18 (22 voturi)    
      Nene (Miercuri, 30 mai 2018, 17:02)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tu ce-ai fumat? Ca sa fumam si noi, sa fim macar in aceeasi biblioteca, daca nu pe-aceeasi pagina a aceleiasi carti, stii?
    • +25 (29 voturi)    
      iar ma tu?! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      serios,,, macar daca ai avea o logica in ce spui...

      adica poti sa slujesti psd si sa ai totusi putina logica in ce postezi... dar probabil si asa se suprasolitica neuronii
    • +25 (27 voturi)    
      Explicatia e mai simpla (Miercuri, 30 mai 2018, 17:08)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Se continua teleormanizarea institutiilor statului. Dupa Parlament si Guvern, CCR demonstreaza ca si ea e infectata rau ..
    • +18 (18 voturi)    
      bai (Miercuri, 30 mai 2018, 17:24)

      zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sa nu te auda FSB sau KGB (cum preferi). daca te uiti la monitor sa stii ca traiesti in epoca RGB. pup.
    • +22 (24 voturi)    
      Epoca KGB nu a incetat niciodata (Miercuri, 30 mai 2018, 17:52)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      recte decizia de astazi.

      O intrebare, ordinul pe unitate cuprinde si achitarea lui Dragnea vineri?
      • +9 (9 voturi)    
        dar unde-i SRI ? (Miercuri, 30 mai 2018, 19:50)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        se ocupa doar de probleme personale...?!?!
    • -9 (15 voturi)    
      mda (Miercuri, 30 mai 2018, 18:34)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      iepoca fsb fura odata cu ilici kaghebescu, a urmat milu copilu cu barba, cand s'a infiltrat cia cea cea, prin acordu' de mare pretenie cu licuriciu al mare.
      interesant este ca cia cea cea n'a dansat cu sie, ci cu sri, care are taman misiunea sa previna atacu' agenturilor. :-))
      dna a fost cuplata prin kotrutza.
      caci morar n'ar fi mancat sorici, nici n'a practicat tenisul. nici prin vii si podgorii.
    • +2 (2 voturi)    
      asa au functionat bolsevicii, (Miercuri, 30 mai 2018, 20:00)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dusmanul de clasa trebuie invins si cel mai bine stiu ei cum sa poarte lupta...

      acum in lipsa de idei inventati altii noi, fiecare epoca cu dusmanul obscur ce trebuie rapus
    • +2 (2 voturi)    
      Gresesti...! (Joi, 31 mai 2018, 9:29)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Incepe epoca Gratia, nitelus mai sus de Videle. Acusica pe 9 Iunie, numele localitatii, in mod evident predestinat, nadajduim sa-si produca efectul...
  • +49 (73 voturi)    
    iesim in strada (Miercuri, 30 mai 2018, 16:52)

    andimi [utilizator]

    iesim in strada
    • -23 (29 voturi)    
      Sa faceti ce? (Miercuri, 30 mai 2018, 17:00)

      Fadds [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Sa plangeti in hohote?
      • -6 (14 voturi)    
        Ați sărit toți pe el (Miercuri, 30 mai 2018, 19:23)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

        poate omul vrea să iasă în stradă să se bucure...
    • -25 (27 voturi)    
      ce stradă? (Miercuri, 30 mai 2018, 17:01)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Kalinin nr. 2-4?
      • +10 (18 voturi)    
        Pe Kiseleff, sediul PSD! (Miercuri, 30 mai 2018, 19:23)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Vii si tu, gunoi uman?
      • +2 (2 voturi)    
        Daca e necesar, da... (Joi, 31 mai 2018, 9:58)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ca doar n-o sa batem drumul pana pe Savushkina,55...!?
    • -26 (26 voturi)    
      normal (Miercuri, 30 mai 2018, 17:06)

      meditatorul [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      mai faceti si voi un ban :)))
    • +16 (20 voturi)    
      Iesim, iesim... (Miercuri, 30 mai 2018, 17:38)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      ... dar din ce in ce mai putini. Ultima data cred ca nici 10000 n-au mai fost.
    • -8 (22 voturi)    
      iesiti in strada!?!!!?! (Miercuri, 30 mai 2018, 18:27)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      sunteti toata ziua in strada im-ecililor..de 28 de ani..si tot un popor de penali si prosti ati ramas ( in majoritate )..sunteti "revolutionari" doar cu gura...ati vrut libertate ( pe care v au dat o altii )...dar , doar "libertatea" de a fura si a parveni fara munca si fara carte..mai rau ca inainte de 89....o tara plina de mizerie umana, cit cuprinde, asta e romania de ieri, de astazi si cea de miine...
      • +9 (9 voturi)    
        Din mizeria neagră își trage seva (Miercuri, 30 mai 2018, 19:23)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        copacul ca să facă frunze verzi și luminoase.
  • -44 (66 voturi)    
    Na Klaus... (Miercuri, 30 mai 2018, 16:54)

    Hans Metter [utilizator]

    joaca-o pe asta!
    • -16 (22 voturi)    
      sigur (Miercuri, 30 mai 2018, 17:04)

      andrei108 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      decand il sti tu pe iohanis jucaus? se va duce frumos, de drag, la somn, pas cu pas. L-au facut pesedii si o sa-l faca in continuare pana isi da seama ca presedintele puturos nu castiga alegerile.
    • -4 (18 voturi)    
      nu are sange.. (Miercuri, 30 mai 2018, 17:04)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      ..sa joace nimic Klaus...mai are niste tresariri dar nu are sange..
      Cat despre motivare...nu vad de ce un ministru poate sa demita...asta inseamna ca justitia nu este independenta..asta inseamna ca o Dancila poate numi procurari pe cine vrea...
      mare scarba de acesta tara...incerca pe multa lume..
    • +21 (25 voturi)    
      observ... (Miercuri, 30 mai 2018, 17:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      ca voi slugile psd... o priviti ca pe unrazboi personal...
      nu va intereseaza justitia
      nu va intereseaza economia
      nu va intereseaza viitorul tarii
      nu nene... doar va intereseaza sa piarda ailalti....

      poti sa imi explici d c?! nu dealta dar decizia de azi tocmai ne-a scos sin UE dpdv legislativ... si o sa fie si sanctiunile... deci ce kkt castigam?! nu castigam decat coruptie... nu o sa se mai faca nimic inca 20 de ani de acum incolo din cauza psdului... da tu te bucuri ca o sa te fure partidele...
      bravos... prosti mai esti!
    • +20 (20 voturi)    
      O jucam noi (Miercuri, 30 mai 2018, 17:23)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Si sigur, sobolanilor, veti regreta!
  • +58 (80 voturi)    
    Oficial suntem in afara UE (Miercuri, 30 mai 2018, 16:59)

    Muncitorul [utilizator]

    Asa am intrat in clubul infractorilor patronati de Moscova. "Multumiri" din suflet comunistului tradator de tara NON-Valer Cacarean. Urmeaza plecarea din tara a tinerilor. Felicitari borfasilor!
    • +13 (21 voturi)    
      Nu, ei trebuie sa plece! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:10)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      Nu noi, CCR nu mai este . Johannis poate sa si considere ca este vorba despre o lovitura de stat, ca CCR nu mai este o institutie care sa respecte Constitutia (primeste ordine de la Moscova), deci sa cheme armata si sa ceara o noua Constitutie care sa fie votata prin referndum. Dupa o asemenea decizie ma astept la noua Revolutie, daca oamenii isi dau seama ce se intampla.
    • +18 (20 voturi)    
      Ei sunt afara di EU (Miercuri, 30 mai 2018, 17:12)

      Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      Pentru ca noi plecam.

      Mi-am facut bagajele, am contractual semnat si actele aproape gata. De la 1 Iulie muncesc si platesc taxe in alta tara… Daca stiam asta in 2000 cand mi-am muscat mana sa votez cu Ilici, plecam de atunci… Eram muuult mai departe acum, personal si professional.
    • +23 (25 voturi)    
      Imi pare rau sa-ti dau vesti proaste (Miercuri, 30 mai 2018, 17:29)

      NasoalaTreaba [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      Dar nu 'urmeaza' plecarea din tara a tinerilor. Ei pleaca deja in numar mare de ani de zile. Se va inzeci numarul de plecati pana cand va ramane doar praful.

      In fiecare zi ma gandesc sa ma intorc acasa si in fiecare zi cand citesc stirile gasesc sute de motive sa nu o fac. Probabil ca nici nu ma voi mai gandi sa ma intorc in curand. Dar cine are nevoie de d-astia ca mine, 'IT-istii' cum am auzit ca le zice lumea. Putem sa facem bani pentru altii, sa platim taxe in tari dezvoltate in loc de patria noastra. E totu ok.

      Sa fie sanatosi pesedistii cu asistatii social, le doresc cale batuta. Ultimu stinge lumina.
    • -7 (15 voturi)    
      !!!! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:33)

      relu59 [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      "Preşedintele României a refuzat emiterea decretului de revocare a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie pe motive de oportunitate, şi nu de legalitate"

      Iohannis: ”Motivele prezentate de ministrul Justiției nu m-au convins” !
    • +17 (17 voturi)    
      Daca vrei sa multumesti cuiva (Miercuri, 30 mai 2018, 17:47)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      multumeste celor care nu si-au rezervat cateva ore o data la 4 ani sa mearga la vot. Acum se plang de rezultat. Dar nu-i nimic ca peste 2-3 ani uita iar...
    • +21 (23 voturi)    
      Noapte buna Romania (Miercuri, 30 mai 2018, 18:07)

      2304 [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      CCR dovedeste inca odata atitudinea sa de bataie de joc la adresa poporului Roman. Astia vor sa sfarseasca impuscati
    • -19 (25 voturi)    
      ue (Miercuri, 30 mai 2018, 18:28)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      ministrul justitiei din germania l'a demis pe procurorul general fara nicio aprobare de la merkel sau curtea constitutionala.

      ministerul public este organizat si functioneaza in cadrul ministerului justitiei, nu este independent.
      kotruta a fost propusa spre punere pe liber, nu pe un caz, dosar, ci pe activitatea manageriala si incalcarea constitutiei. este sefa unei directii din ministerul public.
      deci pe activitatea sa de sefa de compartiment, calitate in care nici nu solutioneaza dosare, cazuri, ci coordoneaza activitatea si bunul mers al directiei anti coruptie.

      herr klauz a zis ca face ce i se spune de ccr. deci, scoate cartofu' fierbinte cu mainile judecatorilor in rosu.
    • +1 (3 voturi)    
      hai ca (Miercuri, 30 mai 2018, 21:55)

      Toreador [utilizator] i-a raspuns lui Muncitorul

      am auzit-o si pe asta ... deci sa inteleg ca Putin e de vina pt faptul ca niste jeguri CCR au ales sa pupe talpile unui infractor ??? bun asa ... buey lobotomizatule, tu ai idee ca ceea ce spui tu se potriveste de minune poporului roman??? si anume "calitatea" de a da vina pe altii pentru neputinta noastra ... felicitari !! ai scosuna din preputul gandirii
  • +19 (21 voturi)    
    OK, atunci sa refuze invocand motive de legalitate (Miercuri, 30 mai 2018, 17:01)

    CezarN [utilizator]

    Sunt o droaie de ciurucuri in argumentatia ministrului justitiei, asa cum a remarcat si raportul CSM.
    Alea ar fi trebuit invocate de Iohannis pentru a respinge revocarea sefei DNA.
    Caci alea se combat in instanta, nu la CCR.
  • -19 (25 voturi)    
    presedinte (Miercuri, 30 mai 2018, 17:05)

    meditatorul [utilizator]

    este adus cu picioarele pe pamant !
    • +2 (2 voturi)    
      nope... (Miercuri, 30 mai 2018, 21:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui meditatorul

      romania este adusa cu tot corpul in mocirla

      ce o sa comentezi cand o sa vina sanctiunile UE?! o sa fie tot aia nebuni, nu?!


      voi nu ati inteles NIMIC din faptul ca a vorbit Kovesi la intrunirea ONU... ala era un mesaj pentru stapanii vostrii!
  • +11 (11 voturi)    
    Slugarel a spus (Miercuri, 30 mai 2018, 17:08)

    Ozmo [utilizator]

    Infractional dar pe contul lui de Facebook scrie infrastructural ...:) sa corecteze FV ! ������
  • -16 (20 voturi)    
    Ghinion (Miercuri, 30 mai 2018, 17:15)

    strutul [utilizator]

    .
    • +2 (2 voturi)    
      da ghinion... (Miercuri, 30 mai 2018, 21:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      ghinion pentru romania...

      sunt tare curios cat o sa fie euro la finalu lanului...
      eu prevad un dezastru...

      dar v-ati bucurat cateva zile ca a picat Kovesi... merita 20 de ani de sacrificii, nu?!
  • +9 (13 voturi)    
    Controversa general/particular (Miercuri, 30 mai 2018, 17:17)

    clencix [utilizator]

    Președintele are puteri generale, dar nu poate face nimic particular? Particularul nu este inclus în general? Generalul este decorativ? Deciziile în război sunt luate de caporali? Ministrul justiției are puteri particulare care le bat pe cele generale? Aici se confunda general cu formal și particular cu executivul real. Axiomele teoretice generale sunt principii care trebuie respectate de tot lanțul logicii executive de amănunt.
    • +3 (3 voturi)    
      dezechilibrul puterilor aduce teroarea majoritatii (Miercuri, 30 mai 2018, 18:52)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Inspecția judiciara nu e controlata decât de guvern și are implicații în celelalte puteri. Președintele este exclus de la numirea inspectorilor judiciari, cei care de fapt au făcut rechizitoriul procurorilor? CCR nu ar fi trebui sa sesizeze lipsa de coerenta în echilibrul puterilor și sa judece în echidistanta puterilor conform constituției și nu numai în ceea ce este greșit în litera legislației care distruge echilibrul statutat de constituție.
  • +15 (19 voturi)    
    Poate (Miercuri, 30 mai 2018, 17:17)

    Altiro [utilizator]

    ar fi momentul pt o greva a magistratilor pt ca CCR s-a politizat si o ia tot mai des pe aratura.
  • +14 (16 voturi)    
    La ce ne mai trebuie presedinte? (Miercuri, 30 mai 2018, 17:18)

    Liv0007 [utilizator]

    De ce sa mai cheltuim bani cu organizarea alegerilor prezidentiale daca presedintele oricum este degeaba?
  • +18 (18 voturi)    
    Dar articolul 134?! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:26)

    dodojohnny [utilizator]

    CCR s-a blocat la articolul 132, asa confuz cum e el, dar n-a trecut mai departe la prevederile ARTICOLULULUI 134 (2): "Consiliul Superior al Magistraturii îndeplineşte rolul de instanţă de judecată, prin secţiile sale, în domeniul răspunderii disciplinare a judecătorilor şi a procurorilor, potrivit procedurii stabilite prin legea sa organică. În aceste situaţii, ministrul justiţiei, preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie şi procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie nu au drept de vot."
    Revocarea sefei DNA, asa cum a fost ceruta de Toader, are conotatiile unei actiuni disciplinare, deci ministrul justitiei n-are competente in acest caz, n-are nici macar drept de vot!
    • +1 (1 vot)    
      Revocare magistrati (Miercuri, 30 mai 2018, 20:53)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui dodojohnny

      Aici nu e vorba de revocarea sau sanctionarea unui judecator sau procuror ci despre sanctionarea sefului unei institutii publice.

      Dupa ce Iohannis va emite decretul de revocare din functia de sef al DNA, Kovesi va ramane in continuarea magistrat, in speta procuror.

      Kovesi nu va fi revocata pentru abateri disciplinare savarsite in calitatea de magistrat ci pentru proasta conducere a unei institutii publice (proasta cel putin in opinia ministrului).

      Dupa revocarea din functia de conducere Kovesi ar putea teoretic sa functioneze ca procuror fara functie de conducere chiar in cadrul DNA.

      Din magistratura Kovesi nu poate fi revocata decat in baza prevederii constitutionale pe care ati mentionat-o.
  • +16 (22 voturi)    
    Eu cred ca asta decizie a CCR este nula de drept (Miercuri, 30 mai 2018, 17:29)

    Habermas [utilizator]

    pentru ca este vida de sens.

    Nu sunt expert in drept, dar opinia mea este bazata pe logica.

    1. Presedintele nu a luat decizia pe baza oportunitatii, ci pe baza lipsei de temei a cererii ministrului Justitiei. Daca ar fi dat curs cererii ministrului, Presedintele Romaniei ar fi incetat sa fie garantul statului de drept in Romania deci si-ar fi negat mandatul constitutional.

    Prin urmare, CCR este in eroare, si prin decizia sa pune pe Presedintele Romaniei in imposibilitate de a-si exercita obligatia legala.

    2. CCR nu are competenta sau/si mandat de a pune Presedintele Romaniei in situatia de a nu-si putea exercita rolul constitutional, prin urmare CCR este cea care creaza un blocaj legal-institutional prin care distributia rolurilor intre institutiile statului este adusa in situatie de blocaj. In aceasta situatie, CCR pierde la randul ei mandatul; cu alte cuvinte CCR blocheaza toate institutiile inclusiv pe sine. Prin urmare decizia sa de astazi este vida de sens. Prin urmare nu are aplicabilitate legala. In plus, CCR devine fondul problemei, ceea ce impune desfiintarea ei si reinfiintare unei alte CCR pe alte baze legale, si anume un set de principii care scoate politicul din ecuatie, incat noua CCR sa fie functionala. Singura abordare logica este depolitizarea.
    • +1 (3 voturi)    
      ok (Miercuri, 30 mai 2018, 19:27)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Dar cum se transforma in practica?
      • +1 (1 vot)    
        In felul urmator: (Miercuri, 30 mai 2018, 21:31)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        1. CSM, care este garantul independentei justitiei, are datoria sa constate incalcarea independentei justitiei de catre CCR prin deciziile sale, si sa inainteze aceasta constatare Presedintelui Romaniei.
        2. Acesta din urma, fiind garantul bunei functionari a institutiilor statului Roman, are datoria sa constate, pa baza (a) constatarii primite de la CSM si (b) a obligatiilor legale ale Presedintiei Romaniei amintite mai sus, incalcarea bunei functionari a institutiilor de catre CCR si sa dispuna dizolvarea CCR prin masurile juridice posibile in momentul constatarii, iar daca aceste nu sunt suficiente, sa le creeze (sub imperativul obligatiilor sale de _garant_ (subliniez) al bunei functionari a statului, si sub obligatia consultarii cu CSM) in mod extraordinar aceste mijloace legale, si in mod expres pentru acest si numai acest scop (deci fara sa-si sporeasca pe termen nedefinit puterile (nici n-ar avea nevoie)), si sa le puna in aplicare impreuna cu institutiile aflate in sub-ordinea sa (la randul lor in coordonare cu institutiile de rang echivalent de sub autoritatea CSM).
        3. Actul de incetare a existentei CCR, co-semnat de SCM si Presedintele Romaniei, si valabil numai in momentul in care ambele semnaturi sunt depuse, trebuie sa prevada si infiintarea oficiala unei noi institutii care sa preia rolul ramas neindeplinit prin incetarea existentei (vechii) CCR, impreuna cu mecanismele de constituire a noii institutii, si prevederea expresa ca deciziile care revin noii CCR (sau ce nume va avea) sunt insteptare si vor fi tratate din momentul constituirii depline a noii institutii, cu precizarea unei date termen limita cat mai scurt posibil.
        • 0 (0 voturi)    
          existenta ccr (Vineri, 1 iunie 2018, 14:44)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

          este sfintita prin constitutie.
          deci, cat s'ar screme herru si cesemica, nema puterintza, ca'i vointa mariei sale, boboru romanesc .
          iar ma repet, a nu stiu cata oara, schimbati, dracu' constitutia aia iorgovano fesenisto kaghebista.
          e timpu' pt. o constitutie ioropeana.
    • -1 (1 vot)    
      Decizia unei instante (Miercuri, 30 mai 2018, 20:57)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Toti cei care pierd intr-un proces, indiferent de tipul lui, vin cu astfel de argumente insa statul de drept spune ca decizia definitiva a unei instante se respecta.

      CCR esta autoritatea suprema in materie de interpretarea Constitutiei, chiar daca aparent deciziile sale sunt aberante ele trebuiesc respectate.

      Ce se poate face in mod democratic este modificarea Constitutiei sau adoptarea uneia noi in care CCR sa nu mai existe. Pana atunci insa deciziile trebuiesc respectate oricat de aberante ar parea ele.
      • +1 (1 vot)    
        Comparatia pe care o faci nu este valabila (Joi, 31 mai 2018, 9:31)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        pentru in acest caz insasi statul de drept este anulat prin decizia CCR. CCR nu este instanta de judecata, si acesta nu a fost un proces.
  • +19 (21 voturi)    
    !!! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:29)

    nlln [utilizator]

    Democratia pana aici a fost.

    In strada.
    Daca Presedintele este obligat sa o revoce, obligam si voi guvernul sa plece.

    In strada pana pleaca guvernul.

    Daca cineva mai vrea sa respire fara aprobarea psd.

    Halal curte constitutionala.
    Interesant ar fii de studiat parcursul profesional si afinitatile politice a celor care azi au decis ca un incompetent , ministru al justitiei, poate face ce vrea el.
  • +16 (16 voturi)    
    o mizerie ilogica (Miercuri, 30 mai 2018, 17:30)

    Fapte [utilizator]

    Daca Presedintele e obligat sa demita Procurorul General la propunerea Ministrului Justitiei, atunci de ce nu luam responsabilitatea asta de la Presedinte si sa i-o dam Ministrului? Ce rost are circul asta, lovitura asta cu manta? Cind vrei sa pui frina, apesi pe pedala, nu-i ceri aluia din dreapta sa apese. Cum vine asta? "Demite-o tu, ca eu n-am voie".
  • +18 (18 voturi)    
    Prost ar fi sa o revoce! (Miercuri, 30 mai 2018, 17:54)

    trem [utilizator]

    Acest CCR condus de PSD...de ce ar asculta un Presedinte de niste aserviti. Se pare ca Dorneanu a prins curaj major dupa vizita la Moscova si acum isi arunca otrava spre toata lumea.

    Bai CCR- sunteti complet decredibilizati!
  • +14 (16 voturi)    
    repet (Miercuri, 30 mai 2018, 17:59)

    dum_i [utilizator]

    Repet ce am spus deja de multe ori.

    Singura solutie : blocarea romaniei. Pana scapam de jeguri.
  • -22 (28 voturi)    
    Mor de ciuda securistii ca ii da afara PSD. (Miercuri, 30 mai 2018, 18:20)

    adrianhn [utilizator]

    Acum or sa iasa in #strada sa readuca dictatura si sa il sustina pe her Iohannis ca conducator suprem si taticul tuturor.
    • +5 (11 voturi)    
      Nu te bucura prea devreme. (Miercuri, 30 mai 2018, 19:01)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Psd-ul pica.Curand.
      La viitoarele alegeri.
      Si atunci sa te vedem.

      Tu si taticul tau, Dragnea sau Tariceanu.....plus restul analfabetilor ..Tudorel, Iordache, serban, radulescu, olguta, ..etc
    • 0 (0 voturi)    
      PSD da afara securistii???? (Joi, 31 mai 2018, 6:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Vai de mama lor, ce-o sa faca securistii daca-i da afara din partid PSD-ul?

      Oricum, nu cred ca e o asa mare tragedie, caci oricand se pot intoarce la PRM, de unde au si plecat majoritatea lor.

      Da' eu cred ca ce faci tu acum este fake news: nu o sa-i dea afara PSD-ul, ca sunt oamenii lor de baza.
  • -13 (19 voturi)    
    tati (Miercuri, 30 mai 2018, 18:21)

    Incomod3 [utilizator]

    justitia e justitie, chiar si la johanisburg... jos labele de pe justitie, respectati constitutia... ca de-aia a iesit chilotzaru' ala personalitatea ioropeana a anului :) :)
    • 0 (0 voturi)    
      Asta si facem .. (Joi, 31 mai 2018, 6:33)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      ..respectam Constitutia. Aia de la CCR nu o respecta. Dar sunt de acord cu ce spui: jos labele de pe justitie!
  • +19 (21 voturi)    
    Mda! (Miercuri, 30 mai 2018, 18:24)

    Tony_K [utilizator]

    Oficial, democratia s-a terminat in Romania.
  • +19 (21 voturi)    
    deci sfatul de la moscova ... (Miercuri, 30 mai 2018, 18:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    brava nea dorneanu
  • +21 (23 voturi)    
    in mintea lui dorneanu asta (Miercuri, 30 mai 2018, 18:30)

    mmmircea [utilizator]

    Presedintele e un fel de secretar de sfat popular.
    • -6 (10 voturi)    
      nu (Miercuri, 30 mai 2018, 18:46)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      simplu, a ramas primar.
      secretarii sunt juristi, trebuie sa stia legea.
  • -4 (6 voturi)    
    Legi proaste, constitutie proasta (Miercuri, 30 mai 2018, 18:58)

    tontu [utilizator]

    Nu CCR e devina, devina sunt cei care au facut constitutia interpretabila asa cum fac si legile. Partidele politice din Romania sunt incapabile in acest moment sa propuna canditati credibili si competenti.
  • +1 (1 vot)    
    Greseala Presedintiei: Se ataca si fondul si forma (Miercuri, 30 mai 2018, 19:02)

    D-or [utilizator]

    Fara a fi jurist, nu am pierdut niciodata un proces pentru ca am aplicat doua principii clare:
    - intotdeauna de contesta si fondul si legalitatea procedurii
    - intotdeauna se formuleaza reconventionala pentru a invoca temeiuri de drept favorabile.

    Era elementar ca Presedintia sa refuze revocarea atit pe fond cit si pe procedura. Gaseau juristii vreun motiv. Oricare.
  • +6 (8 voturi)    
    6 - 3 este scorul cu care de acum incolo (Miercuri, 30 mai 2018, 19:13)

    Susufler0 [utilizator]

    PSD-ALDE isi va rezolva la CCR toate problemele de neconstitutionalitate adica va transforma negrul in alb !

    Interesant este ca cei trei judecatori constitutionali care au votat pt respingerea cererii Guvernului reprezinta cele doua treimi care pot infunda dpdv penal treimea nepesedizata !

    PS. Nu-i vi se pare semnificativ acest lucru ?
  • +8 (10 voturi)    
    Livia Stanciu, Daniel Morar si Stefan Minea (Miercuri, 30 mai 2018, 19:21)

    Susufler0 [utilizator]

    au votat impotriva sesizarii facute de Guvern !

    Sincer sa fiu ma asteptam la aceste trei nume la care credeam ca se va adauga Mona Pivniceru. Ceilalti cinci judecatori sunt fosti membri PSD !

    PS. Ma astept ca in viitor la CCR sa aterizeze si alte somitati ale Dreptului Constitutional gen Pricolicea si Ciordache care sa poarte pe mai departe cu cinste faclia pesedismului constitutional !
    • +1 (1 vot)    
      Erata ! (Miercuri, 30 mai 2018, 20:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Din cei 6 care au votat pt admiterea sesiyarii doar trei sunt fosti membri PSD.Ceilalti sunt un udemerist, o liberala, si unul fara apartenenta politica propus de Base !
    • 0 (0 voturi)    
      mona (Vineri, 1 iunie 2018, 14:28)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      pizniceru a fost studenta lui tudorica, la dreptu costitutional, la univ. cea mai veche din ro.
      nu voteaza impotriva lui ...maestru tudorel.
      cu acshentu' ei moldorusesc, mona a zis, da !
    • 0 (0 voturi)    
      ps- sa nu uitam (Vineri, 1 iunie 2018, 14:40)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      mona pizniceru a fost menistra justitiei usl'amice, si si'a dat demisia cand n'a propus'o pe kotrutza...la lasat pe dottore s'o faca, de pe scun interimar.
      e usl'amista pana'n tocu pantoafelor sale.
      propunerea lui kkrau la justitie.
      iar tudorel, ca tot jurstu', impartial, tot pe langa penle iasi si'a dus traiul.
      acolo erau fenechiu transformator, ala de juca banii "munciciti?",pe la cazinouri, fost sef la registru' comercial...na, ca'mi scapa numele, un nume rusesc..
      era, in targu ieshilor, o organizatie penele f. puternica, puternic usl'amizata...

      tudorica si monica incearca sa scape turma, ca fistichiu a facut un stagiu, la fel ca si alalalt, de'i ziceau imparatu' ! :-)
      adica, fac ca sa nu se mai intample.. :-))
  • +4 (8 voturi)    
    daia (Miercuri, 30 mai 2018, 19:43)

    Casargoz [utilizator]

    presedintele nu are o putere discreţionară proprieare curte si pentru el
    ca cei numiti sunt mai pretiosi decat cei alesi :)
    Alegem un presedinte cu rol solemn...
    pai nu e cam risipa? mai bine nu alegem deloc...
    alege psd pentru noi...
    • 0 (0 voturi)    
      fk speller (Miercuri, 30 mai 2018, 21:02)

      Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      presedintele nu are o putere discreţionară proprie

      dar curtea are o putere discreţionară proprie


      cei numiti sunt mai pretiosi decat cei alesi :)


      Alegem un presedinte cu rol solemn...
    • +3 (3 voturi)    
      e incalcare a constitutiei... (Miercuri, 30 mai 2018, 21:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      ccr ne transforma in republica parlamentara FARA referendum...

      dar na... s-a scapat bine dancila: "reducem democratia"
  • +1 (1 vot)    
    mda (Miercuri, 30 mai 2018, 19:53)

    g01an [utilizator]

    justificarea motiveaza decizia de restrictionare a demiterilor folosind ca argument un articol din constitutie care reglementeaza numirile.

    nesimtirea astora nu cunoaste limite.

    cand iti folosesti puterea politica pentru a regla conturi, deschizi o usa care nu ar trebui deschisa. tot ce va pot spune este ca veti plati, toti care ati avut putere de decizie si toti care ii sustineti. veti plati politic, institutional si financiar. nu mai poate fi alta cale de acum inainte.
  • -2 (4 voturi)    
    3 ani, ai dormit in shpielhosen. (Miercuri, 30 mai 2018, 20:00)

    ...!?! [utilizator]

    acum, o sa tot dormi in unterhosen la miami beach.
  • 0 (2 voturi)    
    Ei merg pe ideea..... (Miercuri, 30 mai 2018, 20:19)

    traian_mari [utilizator]

    Au fost si 100,000 in strada si tot nu s-a intamplat nimic!! ofeream flori jandarmeriei sa aratam cat de pasnici suntem. In tara asta se pare ca nu se stie de vorba buna si gesturi dragute, pentru ca e mare nesimtire ( din varful ierarhiei pana la baza). Bunici nostri s-au chinuit sa ne ofere o tara si o libertate, iar astia vor sa ne-o ia! Frumos ca in anul centenarului sa se intample una ca asta si sa voteze psd-ul si udmr-ul---- fix in aceeasi formula care s-au luptat si batranii nostrii cu ei....cu rusii si ungurii....
  • +1 (1 vot)    
    Asta e (Miercuri, 30 mai 2018, 21:20)

    kthor7 [utilizator]

    Am scris comentarii de mult pe care hotnews nu le-a publicat. Pacat. Revin la ce spuneam. Ce inseamna sa fii prost? Sa ai in mana posibilitatea de a arunca pesedeul in latrina politica si tu sa le mai dai " o sansa"
    Regula de aur este si a fost: niciodata nu dai sanse jegurilor ci le ucizi din fasa! Din pacate nu avem cu cine sa facem asta. Adio klaus, ai murit pe mana ta!
  • -4 (4 voturi)    
    unde-i lege, nu-i tocmeala! (Miercuri, 30 mai 2018, 21:26)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    greu de acceptat, nu?
  • +6 (6 voturi)    
    strada (Miercuri, 30 mai 2018, 22:15)

    andimi [utilizator]

    am propus iesirea in strada si am vazut ce raspunsuri (mai ca nu injuraturi) am primit! Fratilor psd-isti daca voi credeti ca mai merge mult cu pomenile va inselati. Vin vremuri grele, stati sa vedeti inflatie si inchideri de firme in curand. Vine apoi si decontul pt. bugetari.
  • -1 (3 voturi)    
    CCR (Miercuri, 30 mai 2018, 22:47)

    boierash [utilizator]

    E cel mai bun prilej pt Presedinte sa faca un act eroic:
    O demite pe sefa DNA daca PSD renunta la planurile cu Pilonul doi. Mai mult, poate alimenta idea ca meritul ii apartine luiTariceanu care a salvat de unul singur Pilonul de pensii private, prin iscusita lui experianta asupra psd ul.
    PSD va putea fura linistit in lipsa Codrutei, disparand nevoia de a mai ataca pilonul doi, care risca sa scoata lumea pe strazi.
    Totusi, in locul Codrutei trebuie numit un serban nicolae sau un bolcas, pt o buna garantie a hotiei de stat generalizate si paralizia completa a functiilor vegetative ale masei de bugetari autohtoni. Ei va trebui sa -si poarte crucea propriei demente electorale si sa deconteze factura falimentului statului care niciodata n-ar fi trebuit sa ii inventeze.
  • +8 (8 voturi)    
    dle Presedinte (Miercuri, 30 mai 2018, 23:52)

    gwolf [utilizator]

    convoaca de urgenta CSAT-ul si ordona arestarea pentru intalta tradare a cetei de borfasi. Fa-i disparuti peste noapte, trimisi in barci pe Marea Neagra. Istoria nu va condamna acest moment, dimpotriva. In 47 regele Mihai a incercat o greva regala dar cu jegurile astea nu trebuie jucat decat in forta!
    • -3 (3 voturi)    
      foarte democratic! (Joi, 31 mai 2018, 1:45)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

      abia astept sa ajungeti la putere asa....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version