Jandarmul care a luat locul unei ostatice în atacul terorist de vineri a murit: ”Franța nu-i va uita niciodată eroismul, curajul și sacrificiul”

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 martie 2018, 9:10 Actualitate | Esenţial


Locotenent-colonelul Arnaud Beltrame
Foto: Captura YouTube
Jandarmul care a luat, din proprie inițiativa, locul unui ostatice în timpul atacului terorist de vineri de la un supermarket francez a murit, a anunțat ministrul de interne Gerard Collomb, potrivit Reuters. 

”Mort pentru patrie. Franța nu-i va uita niciodată eroismul, curajul și sacrificiul”, spune Collomb pe Twitter, într-un mesaj în care face public și numele ofițerului de jandarmerie: Aranud Beltrame. 

Locotenentul de jandarmerie în vârstă de 45 de ani a fost rănit grav când trupele de elită au luat cu asalt supermarketul din orașelul Trebes și l-au ucis pe atacator.

Beltrame si-a lasat telefonul mobil deschis in timpul interventiei de vineri, permitand colegilor sai sa urmareasca desfasurarea incidentului si sa intervina cand au auzit focuri de arma, potrivit Le Figaro.

In varsta de 45 de ani, locotenent-colonelul conducea primul pluton de jandarmi care a intervenit la locul incidentului, dupa anuntarea luarii de ostatici. Acesta s-a oferit imediat si voluntar sa fie luat ostatic de jihadist, pentru eliberarea unei femei retinuta de atacator. 

Jandarmul a devenit a patra victima a jihadistului înarmat care, vineri, a furat o mașină, a tras asupra polițiștilor și apoi - strigând "Allahu Akbar" - a luat ostatici într-un supermarket.

Autorul luării de ostatici din Trebes, în sudul Franței, se numea Redouane Lakdim și avea 26 de ani. Era cunoscut poliției pentru mici infracțiuni dar nu era considerat ca fiind în curs de radicalizare, scrie AFP.  

Ministrul francez de Interne, Gérard Collomb, a declarat vineri, de la locul incidentului, ca Redouane Lakdim era sub supraveghere: "Era un mic delincvent, era cunoscut pentru trafic de stupefiante dar nu se putea spune că va deveni un radical care va trece la fapte".  

Cine este teroristul ucis: Redouane Lakdim, 26 de ani, cunoscut pentru mici infracțiuni






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10362 vizualizari

  • -106 (140 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 9:34)

    mazgalici [utilizator]

    asa e cand esti prost si faci pe eroul ... aviz amatorilor care isi risca viata pentru nimeni in drum. Pariez ca acuma nevasta-sa si copii sunt mandri ca el e erou la 2 m sub pamant.
    • +113 (131 voturi)    
      gresiti (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:10)

      decretelu [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      sunt oameni platiti sa-si asume riscuri pentru a ne apara. daca se facea contabil si lua locul ostaticului poate ca as fi fost de acord cu dvs. poate. insa cei care aleg o cariera militara cam stiu la ce se expun.
      comentariul dvs e complet deplasat. acest om este un erou pentru ca a salvat viata unui ostatic, care ostatic puteti fi chiar dvs, un nimeni in drum...
      • -55 (129 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:32)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui decretelu

        da, a murit pt. ca poimaine politicienii "progresisti" sa "celebreze" catastrofa care a fost aducerea "refugiatilor" in inima Europei. Parca mai ieri era unul din Austria sau Germania care tot pedala cu cotele de refugiati.
        • +60 (118 voturi)    
          Repeti aceleasi prostii (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:08)

          semperfi [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          diseminate de extrema dreapta: "progresistii au adus refugiatii in Europa". Factual este fals, nimeni nu i-a adus in Europa, au venit singuri parasind zone distruse de razboi, in special Siria, dar si Irak, Libia etc.

          Apoi este invinovatita Merkel care nu e progresista. Se arunca cu vorbe pentru a raspandi ura si dezgregarea sociala. Asa a castigat si Trump in America.
          • -23 (77 voturi)    
            Extrema dreapta? Sau doar logica? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:05)

            Hydra [utilizator] i-a raspuns lui semperfi

            Stangistii tipa sa fie astia primiti cu milioanele. Si ajutati, si tinuti pe sociale. Prin tarile nordice au ajuns sa isi impuna cultura. Ca se simt marginalizati. Nu le place, sunt liberi sa plece. Nu i-a chemat nimeni. Nu le-a placut desertul de unde se trag...dar vor sa faca acelasi desert pe continentul European. Mi se pare aberant ca li se permite si ca li se acorda atatea favoritisme. Sa se integreze, sa ai aiva aceleasi drepturi si RESPONSABILITATI ca si noi europenii, si apoi mai vorbim despre coeziune si multiculturalism. Pana atunci, o sa tot avem dastea, ca suntem stangisti.
            • +20 (60 voturi)    
              Merkel e de stanga ? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:37)

              dolor [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

              Germania are deficit forta de munca datorita scaderii natalitatii. In anii 60-70 a importat turci cu care a dezvoltat economia germana. Acum va face la fel, nu-i tine nimeni pe ajutoare sociale, ii va integra in economie in sectoarele unde e deficit.
              • -20 (58 voturi)    
                Hmm (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:57)

                Hydra [utilizator] i-a raspuns lui dolor

                Mi-am petrecut ultimele 10 luni in 2 orese din Germania. Am vazut centre de refugiati in amandoua orasele. In cel de langa Dusseldorf sunt refugiati care au venit inclusiv prin 2012. Am vazut doar copiii ducandu-se la scoala...imbracati corespunzator Sharia. Iar adultii numai pe langa acel centru...nu am vazut vreunul sa prezinte sindromul "navetistului". Si germanii cu care lucrez nu prea ii laudau ce ar fi muncitori. Cand o sa ii pastreze doar pe cei ce muncesc, o sa fiu de acord cu ea. Cat timp vad multa lene....si mai ales cate unul d'asta care il apuca dorinta de a il intalni pe Allah, dar doar in conditiile in care ia si pe altii cu el...nu pot adera la ideile ei.
                • +13 (53 voturi)    
                  Era o statistica din Germania (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:13)

                  emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                  care zicea ca cei care nu au intrat in contact cu refugiatii se temeau mai mult decat cei care traiesc in vecinatatea lor. De ce ? Pentru ca cei care traiau alaturi de ei ajungeau sa-i cunoasca si sa observe ca nu sunt asa cum sunt descrisi de catre politicienii xenofobi, in schimb cei care nu-i cunosteau prin experienta personala cadeau prada manipularii acestora.

                  Frica reprezinta izvorul manipularii.
                  • -14 (52 voturi)    
                    Vorbim din...ce mai exact? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:44)

                    Hydra [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

                    Din statistici? Ati fost pe acolo? Sau daca fac unii o statistica inseamna ca stim ce si cum. Sa vedeti cartierul lor din Rotterdam ce "fun" si "liber" este. Ca si cele din Paris, Bruxelles...si altele. Am si lucrat cu exponenti ai aceluiasi cult religios. Curios, aveau facultati in domeniul tehnic....dar aceeasi mentalitate impusa prin indoctrinare in timpul copilariei.
                    • +12 (36 voturi)    
                      Inteleg (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:16)

                      emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                      Tu esti pe principiul daca nu am vazut eu nu exista sau doar ce vad eu exista.
                      • -2 (8 voturi)    
                        :) (Sâmbătă, 24 martie 2018, 20:10)

                        Hydra [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

                        Poate ca poate ca nu. Momentan, ceea ce am vazut infirma cele spuse de acel studiu. Astept probele contra...dar am senzatia ca astept la fel de mult cum asteapta o parte din romani sa dispara PSD-ul. Din pacate...
                        • +4 (8 voturi)    
                          Bine ca americanii (Sâmbătă, 24 martie 2018, 22:02)

                          emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                          s-au filmat cand au ajuns pe luna, ca altfel zicea lumea ca si tine, n-am vazut deci nu exista.
                    • +9 (17 voturi)    
                      ce cautai acolo? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 17:15)

                      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                      Nu pea inteleg ce cautai pe langa un centru de refugiati, cum de aveai timp sa vezi cum se duc copiii la scoala etc?
                      Eu locuiesc de peste 20 de ani in Franta si nu am vazut nici un centru de refugiati, doar la televizor mai dau cate ceva la jurnalul de seara. Cat despre scolile franceze ( marturisesc ca nu stiu cum e in Germania) copiii sunt educati in spirit laic, nu au voie sa vina la scoala cu nici un fel de simbol religios, nici gand de haine " sharia", fetele nu intra cu baticul pe cap, pur sisimplu nu sunt lasate. Vorbesc de scoala publica, adica peste 80% din invatamant.
                      Sunt de acord cu tine ca sunt si multe lepre printre refugiati, ca unii sunt de fapt refugiati economici care au crezut ca vin in Europa de vest ca sa traiasca din ajutoarea sociale, dar mi se pare jenant sa generalizezi cu atata usurinta. Sunt oameni si oameni peste tot, ca si romanii care s-au stabilit in alte tari. Doar din cauza pickpocket-ilor romani s-a inchis Luvru, chestie unica in istoria acestui muzeu! Iti dai seama ce impresie au avut despre Romania si romani turistii veniti din toata lumea care doreau sa viziteze muzeul si li s-a explicat moticul inchiderii lui? Crezi ca are sens sa generalizezi si sa tragi niste concluzii in dorul lelii?
                      • -3 (11 voturi)    
                        :) (Sâmbătă, 24 martie 2018, 20:04)

                        Hydra [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                        Firma pentru care lucrez are birouri inchiriate intro cladire invecinata cu centrul de refugiati. Aveam vizibilitate atat catre cladire, curtea interioara si strada. Si da, m-am uitat intentionat. Deja aveam o opinie formata despre ei, dupa ce vazusem in Olanda si Anglia.
                        • +3 (3 voturi)    
                          bizar.... (Duminică, 25 martie 2018, 18:01)

                          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                          Bizara firma care are program de incepere inainte de ora la care incep scoala copiii! Supermarketurile si centrele de panificatie deschid mai devreme; celelalte firme, intreprinderi incep programul mai tarziu, tocmai pentru ca parintii sa-i duca pe cei mici la scoala.
                          Bref, oricum ar fi muncesti de te rupi daca ai timp sa stai cu ochii pe fereastra sa vezi ce se intampla la vecini!
                          • -2 (2 voturi)    
                            :) (Duminică, 25 martie 2018, 20:00)

                            Hydra [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

                            Super cum toate dezbaterile sunt cu subiecte de tipul : cum de am vazut ceva, cum de nu am vazut altceva. Nu de ceea am atras atentia la inceput ca e o problema pentru Europa. Faptul ca astia nu vor sa se integreze si ca vor sa isi impuna cultura lor aici.
                            Dar sa iti raspund : practic o munca taxata catre client cu rata orara. Iar task-urile sunt segregate in 3 tip-uri, dupa estimari ale timpului necesar implementarii - 6h, 8h sau 10h. Majoritatea sunt contractate pe 8h. In medie am nevoie de 7h pentru a le implementa si verifica. Pauza de masa obligatorie mi se pare exagerata, 1h. In maxim juma de ora am luat pranzul. Deci da, am timp sa ma holbez pe geam.
                            Programul de lucru e flexibil. Se poate incepe oricand intre 7 si 10 am. Conditie de baza, sa petrecei 9h in cladire. Sunt foarte matinal ( nu ma pasioneaza trend-ul new age de a te trezi dupa ora 9 ). Ajung la birou cam pe la 7.10-7.15 Dupa 7.30 devine foarte aglomerat si nu imi place acest aspect. Deci reusesc sa observ ce se petrece in imprejurimi. Ca sunt rau intentionat in acest caz e adevarat. Cu premeditare incerc sa observ ce fac ei. Sa vad daca ii critic degeaba sau nu. Si cum am mai spus pana acum intrun alt comentariu, nu am vazut mai nimic sa imi schimbe parerea.
                    • +2 (2 voturi)    
                      ce e in Rotterdam? (Duminică, 25 martie 2018, 15:28)

                      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                      Urmaresc stirile in fiecare seara si nu aud nimic circ la Rotterdam. Stii tu ceva mai mult? Sau doar din auzite? :)
                      • -2 (4 voturi)    
                        :) (Duminică, 25 martie 2018, 18:12)

                        Hydra [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

                        Am zis eu ca e circ? Am zis ca "fun" si "liber". Am facut 4 luni naveta prin cartierul lor. Era cel mai scurt drum catre locul de munca. Si am mai precizat mai sus, ca vorbesc doar despre ceea ce am vazut ( procentual vorbind o zona extrem de restransa comparativ cu toata suprafata continentului ) dar, coincidenta, peste tot vad tiparul repetitiv al comportamentului. O fi coincidenta, desi nu cred in asa ceva.
            • +15 (59 voturi)    
              Intrebare retorica (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:40)

              Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

              Uneori stau, citesc si ma intreb : oare neamul romanesc e chiar atata de rasist, las, incuiat, inapoiat incat sa puna botul la toate dumele inventate de tot felul de penibili fara fata si voce?

              Nu raspundeti, e intrebare retorirca
              • -13 (53 voturi)    
                E idee proprie. (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:00)

                Hydra [utilizator] i-a raspuns lui Harpalete

                Interesant e, ca celor ce iubesc democratia nu le place cand cineva gandesc diferit de cum gandesc ei. Se face asa-numita cenzura...dar singurul lucru care m-il pot face este sa imi interzica sa spuna ce gandesc. Dar tot gandesc. Am niste ani prin vestul Europei si prin Africa. Pana nu ii vad ce sa integreaza in societatea noastra, fara sa isi doreasca sa o schimbe dupa bunul lor plac, nu o sa imi schimb parerile.
                • +19 (41 voturi)    
                  se vede... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:52)

                  decretelu [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                  ...ca aveti ceva ani prin afara: "cineva gandesc", "singurul lucru pe care (NU) mi-l pot face"...
                  categorisirea rapida a unui popor dupa uscaturile sale e o forma facila de judecare a realitatii. de exemplu, romanii sunt hoti pentru ca o suta de mii dintre cei aproape patru milioane plecati din tara fura. o fi corect? sau o fi corect ca tara noastra sa aiba in 2100 o majoritate de tigani, cei care se inmultesc frenetic, nu ca "arienii" bastinasi? ce e de facut? ii starpim? adolfel avea astfel de idei (adolf hitler - mic terorist pe vremea lui stalin).
                  treaba sta asa: nu e bine sa nu avem dubii. cred ca ar trebui sa va puneti intrebari si sa nu acceptati raspunsurile comode si rapide.
                  parerea mea, pe care nu o sa mi-o schimb, cum ati spune dvs....
                  • -14 (38 voturi)    
                    :) (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:39)

                    Hydra [utilizator] i-a raspuns lui decretelu

                    Nu am sugerat sa ii starpim. Nu este legal :) . Dar parca procedura de "poposit" in UE era pe baza de viza. Da, romanii sunt catalogati de drept hoti, din pricina unei minoritati, care bingo, primeste tot felul de drepturi. Daca cerem sa se comporte civilizat e discriminare. Vedeti vreo asemenare? Eu o vad. Nu am speranta ca ai nostrii isi vor revenii, dar nici hoardele de teroristi nu se vor schimba.
                    Imi place ultima fraza. Despre asta comentam mai sus. In democratie unii oameni au o parere diferita de a noastra. Si o pot expune si pastra. Eu cand spun altceva decat voi celilalti...sunt xenofob si nu am de ce sa deschid gura. Nu am cerut nimanui sa gandeasca similar. Doar imi apar ideile. Altele decat ale hoardelor de stangisti.

                    Multumesc pentru atentionarea la corectiile de scriere. Nu e o scuza, dar nu imi bat capul sa recitesc ce am tastat pe telefon. Mea culpa.
                    • +9 (39 voturi)    
                      OMG ! (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:22)

                      samy19 [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                      Tu zici ca dupa ce ajungeau in Europa fugind de bombe si riscandu-si viata prin Mediterana, trebuia sa li se ceara viza ?
                      • -10 (38 voturi)    
                        doar ca (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:51)

                        gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui samy19

                        ...nu-i bombarda nimeni in Turcia.

                        Europa nu prea are refugiati (sirienii sunt doar o mica parte), majoritatea sunt imigranti economici si oportunisti.
                        • +8 (18 voturi)    
                          E pe dos (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:29)

                          jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

                          Majoritatea sunt refugiati si foarte multi sirieni, cea mai mare parte au venit in 2015 cand conflictul din Siria era la apogeu.
            • +14 (46 voturi)    
              Cand aud "stangisti" (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:19)

              semperfi [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

              imi dau repede seama cu cine vorbesc. Nu faci decat sa-ti demonstezi xenofobia.
              • -14 (44 voturi)    
                :) (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:39)

                Hydra [utilizator] i-a raspuns lui semperfi

                Nici nu am sustinut ca sunt altfel. ;) Macar am bunul simt sa spun ce gandesc, nu ce vor altii sa auda. Era mai interesant sa scriu, ironic "iubitorii de multiculturalism si lene sociala". Dar stangisti insumeaza tot ce voiam sa scriu ironic.
                • +4 (12 voturi)    
                  Ma amuza (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:00)

                  semperfi [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

                  obsesia asta cu "stangistii". Dezvolta.
            • +3 (11 voturi)    
              Logica ? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 17:57)

              semperfi [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

              Nu e nimic logic in ceea ce afirmi, doar frustrari legate de dusmanii tai inchipuiti.
          • -22 (48 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:42)

            [anonim] i-a raspuns lui semperfi

            • +17 (45 voturi)    
              Teroristul nu era refugiat (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:22)

              semperfi [utilizator] i-a raspuns lui

              nu l-a salvat nimeni. Nu mai judeca prin generalizari.
              • -12 (36 voturi)    
                el nu, parintii lui da (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:54)

                gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui semperfi

                Nu teroristul a fost refugiat in Franta ci parintii lui.

                Musulmanii se pare ca sunt o bomba cu ceas. Iar, conform studiilor, in Germania, Franta, Belgia, UK, cei de generatia a 2-a sau a 3-a sunt mult mai extremisti, fanatici si intoleranti decat parintii lor
                • +7 (13 voturi)    
                  Care studii ? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:30)

                  jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

                  Inventezi.
                • +7 (11 voturi)    
                  Parintii lui (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:04)

                  semperfi [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

                  au fost adusi de Franta din coloniile detinute la acea vreme. Musulmanii nu sunt obsedati sa ne ucida, e o prostie.
              • -7 (11 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 17:20)

                [anonim] i-a raspuns lui semperfi

                • +6 (10 voturi)    
                  Iti dai cu presupusul (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:06)

                  semperfi [utilizator] i-a raspuns lui

                  Care logica sa imbratisez, aia a generalizarii ?
          • -2 (10 voturi)    
            Si ce bine (Sâmbătă, 24 martie 2018, 19:40)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui semperfi

            ca a castigat Trump ! Nu mai spun motivele , le stiti si dumneavoastra.
        • +30 (56 voturi)    
          Ca si cum, (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:09)

          Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          daca ai construi un zid sau un gard, cine vrea sa faca rau, nu ar mai veni! De unde le scoateti, ma, frate?! Asta i-a ''impiedicat'' intotdeauna...un gard sau faptul ca trebuiau sa obtina vize :))
        • +30 (60 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:11)

          [anonim] i-a raspuns lui cartograful

        • +25 (55 voturi)    
          Troll sovietic (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:28)

          Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Occidentul ne islamizeaza dar norocul nostru cu Estul care apara valorile traditionale. E veche, s-a fumat. Asteptam de la noul presedinte al Rusiei ceva mai fresh.
        • +20 (46 voturi)    
          Progresistii ne omoara (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:54)

          elchupa [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          si LePen, Orban si Trump ne salveaza. Mda...asa crede si Putin.
          • -10 (38 voturi)    
            Molenbeek = creatie progresista (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:57)

            gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui elchupa

            Sint-Jans-Molenbeek, cartierul Jihadistilor belgieni, e creatia "progresistilor".

            Gastile de violatori musulmani din Telford, Rotherham, Rochdale (care au torturat, violat si ucis mii de fete in UK) sunt si ele creatia aceleiasi stangi regresive.

            Adevarul te doare, nu-i asa ?
            • +5 (17 voturi)    
              Molenbeek=creatia extremei drepte (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:33)

              jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

              Gastile de violatori musulmani din Telford, Rotherham, Rochdale (care au torturat, violat si ucis mii de fete in UK) sunt si ele creatia aceleiasi extreme drepte.

              Adevarul te doare, nu-i asa ?.
      • +70 (84 voturi)    
        Depinde (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:37)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui decretelu

        Exista si oameni neplatiti care fac asta. Nu banii fac diferenta, pentru ca sunt putine persoane dispuse sa-si riste viata pentru bani (a se vedea cati s-au oferit voluntari dintre jandarmi: unul si toti erau platiti).

        Sincer, nici nu stiu ce as putea raspunde unui ipochimen egoist care isi bate joc de eroismul unora, dar nu realizeaza ca libertatea de care se bucura acum este oferita de jerfa "unora" acum 30 de ani. Si aceia tot eroi sunt.

        Parerea mea este sa nici nu te obosesti. Daca cumva i s-ar spune sa treaca in armata sa apere tara ca vine razboi, mi-l imaginez fie dezertand cu prima ocazie, fie fugind la inamic si spunand tot ce stie ca sa ii garanteze libertatea (deci tradator) fie in cel mai fericit caz sa stea ghemuit intr-un colt dintr-o ghereta.
        Ce nu il vad facand este sa apere patria sau vreun cetatean.
    • +61 (75 voturi)    
      Macar un pic de rusine? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:47)

      V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      Ca sa nu mai spun de educatie si de minime valori. Daca cineva traiestie ca un animal, amoral si cinic, o viata frustrata si nefericita nu inseamna ca poate extrapola asupra vietilor celorlalti.
      Noi oamenii avem valori si traim cat de bine putem in acord cu ele, faptul ca dumneavoastra sunteti confuz in privinta asta, as putea sa ma faca sa va compatimesc, sa vad insa cum certati arogant pe cineva care a facut ceea ce trebuia, salvand un necunoscut, sacrificandu-si propria viata, imi este prea mult. Chiar daca este doar ignoranta, tot ar trebui sa va fie rusine! Un munte de rusine!

      De multi oameni ca el avem nevoie in Romania!!!
    • 0 (72 voturi)    
      deci... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      mihai viteazu a fost un prost
      stefan cel mare la fel etc
      impreuna cu soldatii lor, evident

      dupa logica ta , acum vorbeam turca, sau dumnezeu mai stie ce limba...
      • +17 (53 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:13)

        [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      • -18 (36 voturi)    
        hei (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:49)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        In Occident ai fi etichetat drept islamofob dupa postarea ta.
        • +9 (13 voturi)    
          Doar daca ai tras puternic pe nas (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:34)

          jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui john70

          poti sa crezi asa ceva.
    • +37 (47 voturi)    
      tu esti un "nimeni in drum" (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:27)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      "aviz amatorilor care isi risca viata pentru nimeni in drum. "

      Mai baiete, femeia careia jandarmul i-a luat locul ca ostatic nu e "nimeni in drum". Omul e jandarm de meserie, deci datoria lui e de a apara cetatenii. Nu e un gest gratuit, nu ai de unde sa stii daca altii nu l-ar fi facut. El nu avea copii, poate si asta a contat, poate de asta s-a oferit imediat a faca acest gest, cunoscand situatia familia a altor colegi.
      Oricum ar fi, este un gest de curaj pe care un nimic in drum" ca tine, ca sa folosesc propria ta expresie, nu l-ar fi facut niciodata.
  • +77 (115 voturi)    
    la ei... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 9:42)

    liviu_ [utilizator]

    jandarmii mor pentru a salva oameni...
    la noi jandarmii apara hoti si amendeaza oamenii care vor o tara cinstita...
    • +33 (39 voturi)    
      Jandarmii sunt bone de politicieni.La noi. (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:35)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      De ce trebuie ca la noi,niște oameni pregătiți pentru protecția mulțimilor-jandarmii,să o facă pe paznicii unor politicieni care se cred stăpânii noștri?Asta am votat,niște stăpâni care au grijă de infractori nu de noi?
    • +36 (40 voturi)    
      La noi jandarmii amendeaza surdo-mutii (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:11)

      laur.n [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pentru ca "striga" impotriva PSD.
  • -30 (114 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:06)

    Un Nene [anonim]

    • +30 (46 voturi)    
      de ce? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:21)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      "Si intrebarea este pentru ce?"

      Pentru ca femeia careia i-a luat locul, sa traiasca.
      Gestul lui nu are legatura cu identitatea si motivele agresorului: ar fi facut acest gest si daca in locul teroristului de origine marocana ar fi fost unul beat mort ,drogat sau nebun, care ar fi luat ostatici.
    • +32 (52 voturi)    
      Toleranta fata de rau e gresita (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:42)

      aurel.manea [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      insa nimeni nu tolereaza terorismul in Europa. Dar cine e raul in povestea asta, refugiatii ? Teroristul nu era refugiat, iar sa descrii refugiatii in mod fals ca paraziti, traficanti de droguri si de persoane, pusi pe jaf si crime, nu inseamna decat sa promovezi intoleranta sub mantia generoasa a luptei pentru dreptate. Asa au procedat si partidele extermiste din Europa fata de romani.

      Ii asimilezi teroristilor si ii faci tinte legitime. S-a mai practicat asta in istorie sub bolsevici si sub nazisti, cand categorii sociale sau etnice au fost catalogate drept paraziti si apoi exterminate. Ataci religia acestor oameni descriind-o ca fiind creatia unui pedofil, spui ca Islamul nu a adus nimic civilizatiei, nu arata decat ignoranta crasa.

      E jignitor ce faci. Te folosesti de aceasta tragedie pentru a directiona ura fata de cei diferiti de tine pe care-i asimilezi teroristilor.
      • -20 (50 voturi)    
        Cand ai un musulman naturalizat... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:56)

        mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui aurel.manea

        ...de generatia X, care face grozavii, și nu e caz singular ci e deja regulă, nu ai cum sa sari in sus de bucurie cand cohorte de alti musulmani se refugiaza in Europa (si nu in Arabia Saudita de exemplu, care cheltuie bani pe cladiri de 2 km inaltime!), musulmani care, chiar daca acum sunt linistiti, peste ani vor deveni aidoma marocanului naturalizat.
        Despre asta e vorba.
        • +15 (35 voturi)    
          Nicidecum nu e o regula (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:36)

          aurel.manea [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

          Populatii musulmane traiesc pasnic in Europa de multi ani, in Romania, Bulgaria, fosta Yugoslavie, in Gemania, Franta. Doar cand vine cineva si agita apele pornesc conflictele, Milosevici, ISIS.

          Extremistii islamisti reusesc sa convinga indivizi de la periferia societatii ca occidentul e o amenintare pentru ei si extremistii occidentalii incearca sa acrediteze ideea ca musulmanii sunt un pericol la adresa occidentului.
          • -6 (16 voturi)    
            patternul e clar acolo (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:13)

            gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui aurel.manea

            1) Bandele de Violatori Islamisti din Telford, Rochdale, Rotherham, si alte 14 orase britanice care timp de 20 de ani au violat, torturat (si chiar si ucis) mii de adolescente britanice n-aveau nicio treaba cu Milosevici, agitat ape, etc. Cultura si religia lor erau motivatia (considerau ca e OK sa-i abuzeze dupa cum doreau pe cei vazuti ca necurati).

            2) Tot timpul exista ceva care sa "agite apele"

            3) Chiar si cand nu sunt motive serioase in tara respectiva, radicalizarea se poate face via internet (si surse de inspiratie din alte tari) precum in Sint-Jans-Molenbeek.
            • +7 (13 voturi)    
              E clar doar in mintea ta (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:30)

              aurel.manea [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

              De ce nu e clar si in Romania ? Sau in celelalte tari ? Tu iei cazuri izolate care-ti confirma parerile. Se cheama confirmation bias.

              Unul care e antiamerican poate afirma ca ororile de la Guantanamo sunt dovada unui pattern al salbaticiei americanilor. Un islamist radical ar putea sa zica ca e dovada intentiei crestinilor de exterminare a musulmanilor.
      • -18 (34 voturi)    
        hei (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:56)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui aurel.manea

        Problema nu e terorismul, care provoaca multi mai putzine victime decat accidentele de automobil.
        Chestia asta cu atentatele islamice risca sa-i faca acceptabili pe musulmani, daca nu le mai comit.
        Problema este islamizarea accentuata a Occidentului.Daca vrei sa traiesti intr-o societate in care femeile sa se imbrace mai sobru, alcoolul sa fie vandut in magazine speciale, carnea de porc la fel, in care multi sa mearga vinerea la rugaciuni, nici o problema.
        Faptul ca multe postari ca ale tale iau asa de multe plusuri e trist: inseamna ca sunt multi spalati pe creier pe site-ul asta.
        • +12 (34 voturi)    
          Occidentul nu se islamizeaza (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:38)

          aurel.manea [utilizator] i-a raspuns lui john70

          asta e una dintre minciunile predilecte cu care extremistii sperie naivii. A functionat si inainte cand oile negre erau romanii, polonezii.
    • -20 (44 voturi)    
      Bine punctat! (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:23)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      Bine descrisa transformarea. Fara sustinerea religioasa de care vorbesti, probabil ar deveni doar niste infractori ratati sau toxicomani, asa cum se intampla cu gunoaiele ne-musulmane. Exista destui di din acestia, trebuie sa o recunoastem.
      Din pacate in religia lor pare sa existe o portita prin care se poate combina razbunarea cu reabilitarea, daca fac rau „paganilor” si devin „martiri”.
      Degeaba incearca unii sa explice care interpretare a Islamului este gresita si care e corecta. Pe noi cei din afara religiei respective ne intereseaza rezultatele, faptele. Ei singuri trebuie sa-si faca ordine in propria ideologie si sa corecteze imaginea pe care o proiecteaza in exterior. Deocamdata e proasta imaginea respectiva.
      • +16 (32 voturi)    
        Teroristii astia ucid (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:39)

        engo [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        nu numai "pagani" ci si musulmani, de fapt ucid mai multi musulmani decat de alte credinte. Ei nu tin cont de nimic religios, ala era un ratat care se ocupa cu furtisaguri, nu era tipul de exaltat religios. Oricum islamul nu zice ca devii martir cand iei ostateci oameni nevinovati si ii ucizi. Astea sunt interpretari de birt comunal.
        • -8 (24 voturi)    
          Si eu ce am spus? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:40)

          YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui engo

          „Ei singuri trebuie sa-si faca ordine in propria ideologie si sa corecteze imaginea pe care o proiecteaza in exterior. ”

          Momentan interpretarile de birt comunal, asa cum le spui tu, exista in interiorul religiei lor, iar rezultatul este cel cunoscut. Si nu le-am inventat eu s-au alti europeni. Tot unii de-ai lor au emis si propaga ideile respective.

          Faptul ca omoara mai multi musulmani decat „pagani” nu ma incalzeste cu nimic, este doar o dovada suplimentara ca au o problema interna si trebuie sa o rezolve la ei acasa, nu sa o exporte.
          • +9 (17 voturi)    
            Imaginea asta o proiecteaza altii (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:49)

            engo [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

            despre ei, incercand sa-i califice pe toti ca viitori teroristi. Incearca sa spuna ca ei doresc moartea crestinilor. De fapt majoritatea traiesc sub teroarea unor regimuri politice dictatoriale, sunt victimele opresiunii politice. Cand scapa de acolo si vin in Europa altii ii iau in primire si ii fac criminali, talhari etc.
            • -4 (10 voturi)    
              Imaginea o proiecteaza faptele lor. (Sâmbătă, 24 martie 2018, 19:29)

              YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui engo

              Scuze de doi lei.
              Mereu e de vina altcineva, asa e?
              Baietii care ucid cu bombe, pistoale sau alte mijloace nu sunt niciodata vinovati.
              Chiar daca striga „Allah akbar!”, religia lor nu are nici o legatura cu atentatele, nu?
              • +5 (7 voturi)    
                Faptele sunt fapte (Sâmbătă, 24 martie 2018, 20:13)

                engo [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

                interpretarea lor e diferita. Cei care comit atentate sunt vinovati, insinuezi ceva ce nu am spus.

                Ca striga "Allah akbar" este un fapt,insa interpretezi gresit. In religia lor nu se indeamna la crime impotriva nevinovatilor. Nu scrie acolo sa intre in magazine si sa ucida. Daca era credincios de ce fura, ca religia ii interzice, daca era credincios de ce a omorat, ca religia ii interzice ?

                Singura concluzie rationala este ca el a incalcat principiile religiei sale ucigand acei oameni, deci nu are legatura religia cu crimele lui. El nu era credincios, era un infractor care a fost indoctrinat sa ucida.
              • +4 (4 voturi)    
                Faptele si interpretarea lor (Sâmbătă, 24 martie 2018, 23:53)

                engo [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

                sunt distincte. Ce striga ei e irelevant, conteaza daca fac asta ca o consecinta a respectarii unor texte religioase. Insa nu exista texte care sa permita uciderea unor persoane nevinovate.

                p.s. eu nu am zis ca acesti teroristi sunt nevinovati, imi atribui idei false.
    • +20 (40 voturi)    
      Toata lume acasa (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:56)

      elchupa [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

      deci deportari. Unde te crezi, in Evul Mediu ?
      • -3 (7 voturi)    
        Comment sters de user (Sâmbătă, 24 martie 2018, 23:38)

        Un Nene [anonim] i-a raspuns lui elchupa

        • +2 (2 voturi)    
          Se poate si altfel (Duminică, 25 martie 2018, 19:13)

          elchupa [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

          sa nu mai vina acasa din cauza ca un neonazist ca Breivik l-a considerat un viitor neomarxist care trebuie sa moara.
  • -33 (75 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:08)

    [anonim]

  • +54 (72 voturi)    
    Ma linisteste un lucru : Daca Dragnea ar fi luat (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:45)

    Susufler0 [utilizator]

    ostatic in Romania (de exemplu, de niste cadre medicale furioase pt ca au fost pacalite ca li se maresc salariile ca in vestul Europei), niciun jandarm nu s-ar oferi sa ii ia locul !

    PS. Ma nelinisteste insa faptul ca lucrul asta are foarte putine sanse sa se intample !
    • +33 (37 voturi)    
      Daca Dragnea ar fi luat ostatic (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:51)

      ping_pong [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      lumea ar iesi in strada sa sarbatoreasca.
    • +23 (25 voturi)    
      eu zic (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      sa ne punem halate albe pe noi si cate un stetoscop atarnat de gat si sa-l "invitam" la un control.
  • -42 (62 voturi)    
    Franta/Occidentul mai au o sansa... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:47)

    demaGOGU [utilizator]

    ...daca ataca frontal tarele ideologico-politice care paralizeaza orice incercare reala de a confrunta dusmanul din interior:

    - vivre ensemble (?!?)
    - bien-pensance (?!?)
    - vive emotion (?!?)
    - ne-amalgamarea: cum poti lupta impotriva unui adversar difuz, incert, volatil fara sa amalgamezi?

    pana atunci vom continua sa producem eroi.
  • +46 (52 voturi)    
    un gind (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:02)

    brita [utilizator]

    eu cred ca pentru jandarmul asta s-au deschis larg portile de sus, pe cind pentru frustratul ala idiot nu.

    urita "credinta", sa nu vezi lumina de prea mult intuneric...
  • -28 (40 voturi)    
    De astfel de eroi are nevoie Big Brother (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:09)

    ww [utilizator]

    "Virtutea pentru dânşii ea nu există. Însă
    V-o predică, căci trebui să fie braţe tari,
    A statelor greoaie care trebuie-mpinse
    Şi trebuiesc luptate războaiele aprinse,
    Căci voi murind în sânge, ei pot să fie mari."
    • +23 (27 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:35)

      [anonim] i-a raspuns lui ww

  • +31 (33 voturi)    
    Acest jandarm si-a dat viata (Sâmbătă, 24 martie 2018, 11:18)

    seby19 [utilizator]

    pentru un seaman de-al lui, in America politistul ala s-a ascuns cand un dement a patruns in scoala si a impuscat mortal copiii de acolo.
  • +20 (34 voturi)    
    Din pacate l-au ucis niste imbecili... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:05)

    gigiN [utilizator]

    ...francezi si nu niste teroristi !!!
    • 0 (2 voturi)    
      reciste stirea (Sâmbătă, 24 martie 2018, 16:20)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Jandarmul a fost ucis de un terorist islamic.
      • -3 (9 voturi)    
        Da, dar (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:05)

        Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui gigel123

        Din vina imbecililor care i-au permis acestui islamist marocan sa traiasca in Franta. Inca din 2014 era cunoscut ca extremist, si totusi nu l-au expulzat.
        • +5 (9 voturi)    
          Era cunoscut poliției (Sâmbătă, 24 martie 2018, 18:21)

          helvig [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

          pentru mici infracțiuni dar nu era considerat ca fiind în curs de radicalizare
          • -5 (7 voturi)    
            Minti (Sâmbătă, 24 martie 2018, 19:43)

            Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui helvig

            Era "Fiché S" din 2014, adica era considerat potential periculos pentru siguranta statului!
            Fusese arestat de cateva ori, inclusiv pentru... detinere de arme de foc!

            Individul trebuia expulzat de mult! Victimele sale platesc laxismul si lasitatea politicienilor!
            • +2 (2 voturi)    
              Nu mint (Duminică, 25 martie 2018, 20:55)

              helvig [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

              ti-am citat din stire. E o prostie sa crezi ca il stiau de terorist si nu l-au expulzat.
  • +30 (38 voturi)    
    politia cu burta mare.. (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:05)

    Lim Vasy [utilizator]

    Ma intreb daca se intampla asta in Romania, Cati politisti burtosi platiti cu mii de euro si viitoare pensii babane s-ar fi oferit ostatici de buna voie ?
    • -16 (22 voturi)    
      ma intreb (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:59)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui Lim Vasy

      ...daca un keyboard-warrior ca tine s-ar oferi ostatic de buna voie, vreodata.
  • +20 (30 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:17)

    [anonim]

    • +17 (21 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:44)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui

      exact. De-acum le-a dat idei sa ceara din start jandarmi la schimb cu ostatici.
  • +20 (20 voturi)    
    Lt-Col. Arnaud Beltrame (Sâmbătă, 24 martie 2018, 12:42)

    MenInBlack [utilizator]

    Personne n'a de plus grand amour que celui-ci : que quelqu'un livre son âme pour ses amis. ” (Jean 15:12, 13).
  • -2 (18 voturi)    
    Se pare... (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:32)

    cititoare [utilizator]

    Ca a fost impuscat de catre fortele de elita care au intrat in magazin si nu de catre terorist. Au intrat ca niste boi in a china shop. Trist. Cum ziceam, astfel de barbati sint pe cale de disparitie. Astazi s-a mai dus unul.
    • +17 (19 voturi)    
      te inseli (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:58)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Te inseli. Fortele armate au intrat in Super U dupa ce jandarmul fusese impuscat de terorist. Omul isi lasase telefonul deschis si colegii lui auzeau ce se intampla in interiorul supermarket-ului. Cand au auzit focurile de arma, au intrat.
      Nu mai spune tot felul de prostii: in presa franceza gasesti toate informatiile.
  • -20 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:56)

    [anonim]

    • +18 (32 voturi)    
      Boss, dormi in continuare (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:29)

      jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui

      aici nu e vorba de bolsevici. Ti-au dat stapanii hartiile gresite :)
    • +16 (26 voturi)    
      tipul e clar redus (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:07)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui

      Intre noi fie vorba un om normal nu ar fi facut ce a facut idiotul ala. Este clar ca Statul islamic isi recruteaza " soldatii" dintre persoane usor de influentat, cu o inteligenta sub medie si care se arunca in " lupta" in ideea ca vor deveni eroi.
      Tot ce a facut tipul denota o imbecilitate crasa, daca nu un nivel de discernamant extrem de redus. Idiotul ataca o masina in care erau 2 barbati, deci mai multe sanse sa-si rateze actiune: putea foarte bine sa fure o masina condusa de un batran sau de o femeie cu copii, avea mai multe sanse de reusita.
      Pe urma trage intr-un grup de 4 jandarmi, fara ca macar sa ucida pe vreunul din ei, din fericire!
      Dupa care se duce intr-un supermarket mititel, la ora 11 dimineata cand e putina lume. In mod normal un terorist inteligent vrea sa faca maximum de victime, deci alege o ora cu afluenta de varf, macar ora pranzului cand se mai duce lumea sa-si cumpere sandwich-uri, in pauza de masa. La ora 11 gasesti doar niste bunicute sau femei de serviciu care fac cumparaturile.
      Toate astea, cel putin pentru mine, arata ca individul are clar o problema si e doar un al n'-ea idiot indoctrinat folosit de statul islamic pe post de carne de tun si nimic mai mult.
  • +18 (26 voturi)    
    Vive la France! (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:43)

    surena [utilizator]

    Franta este o natiune care de-a lungul istoriei a dat si eroi si tradatori, dar este si ramine (deocamdata) o natiune mare, pentru ca a avut mai multi eroi!

    Acest Lt-colonel va fi uitat de oameni in citeva zile, dar istoria Frantei il va mentiona si peste 100 de ani - e si asta o forma de nemurire, nu?
  • +18 (18 voturi)    
    Nu cred ca era obligat (Sâmbătă, 24 martie 2018, 15:36)

    batmanss [utilizator]

    Sa se ofere in locul ostaticului dar probabil făcea parte din strategia lor de a aborda problema. Din nefericire nu a reușit sa neutralizeze teroristul , nu e ca in filme , doar cei care au trecut prin acte similare pot înțelege ce se simte ...timpul se contracta , e dificil sa iei o decizie , analizezi riscuri , lupți cu teama, corpul pare ca nu te mai asculta ca la antrenamente , adrenalina si teama te invadează deodată , una peste alta viața bate filmul . Tot respectul pt eroismul lui , puteau fi mai multe victime , și-a asumat riscurile si a salvat alte vieți , din păcate a pierdut-o pe a lui . Depinde de guvernanți ca pe viitor oameni nevinovați(ostaticii) sau virtuoși ca el sa rămână in viața sau nu.
  • -4 (10 voturi)    
    Da ? (Sâmbătă, 24 martie 2018, 19:37)

    adrian88000 [utilizator]

    Si ce va face Franta ca sa arate ca nu va uita ?
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Duminică, 25 martie 2018, 18:33)

      Hydra [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      O sa fie o plimbare pe bulevard, si cetatenii revoltati vor scrie pe asfalt, cu creta colorata, "f**k terrorism"...cum, parca, s-a intamplat in Bruxelles.
      • 0 (2 voturi)    
        Asta crezi tu (Duminică, 25 martie 2018, 20:54)

        helvig [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

        in realitate s-au luat masuri pentru a spori siguranta cetateanului: infrangerea ISIS, sporirea atributiilor servicilor de informatii, schimbarea legislatiei privind interceptarile si culegerea de informatii, schimbul de date intre institutii, intre servicii terte, simplificarea expulzarii, suplimentarea bugetelor institutilor cu rol in preventie, inasprirea legislatiei impotriva hate speech, inchiderea moscheilor radicale si expulzarea liderilor extremisti etc.
        • +1 (1 vot)    
          Serios ? (Luni, 26 martie 2018, 22:29)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui helvig

          S-au facut toate acestea in Franta ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by