Ecaterina Andronescu il da in judecata pe ministrul Daniel Funeriu, pentru afirmatia ca vrea sa scoata bani din "fabrici de diploma"

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:05 Actualitate | Esenţial


Ecaterina Andronescu si Daniel Funeriu
Foto: Colaj / Sursa foto: Agerpres
​​Fostul ministru al Educatiei, Ecaterina Andronescu, a anuntat ca il da in judecata pe actualul titular al postului, Daniel Funeriu, dupa ce acesta a spus ca propunerea acesteia, ce prevede ca absolventii care nu au luat Bacalaureatul sa se poate inscrie la facultate si sa urmeze un an pregatitor, are ca scop obtinerea de bani din "fabrici de diploma", transmite Antena 3. Prevederea face parte dintr-un proiect de lege depus marti la Camera Deputatilor de social-democratii Ecaterina Andronescu, Cristian Dumitrescu si Titus Corlatean. Potrivit documentului, anul pregatitor poate fi "echivalat total" cu anul I de facultate, daca absolventii iau BAC-ul, iar finantarea va fi de la stat.

Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a declarat vineri pentru HotNews.ro ca, prin propunerea legislativa depusa marti la Parlament, Ecaterina Andronescu "arata modul in care a condus ministerul: in functie de interesele fabricilor de diplome care aduceau bani partidului". Ministrul a avertizat ca "in acest an universitar ceea ce s-a intamplat la bacalaureat se va intampla si in universitati".

"Vedem acum de ce s-au opus cu disperare noii legi. Sprijinitorii acestor practici revoltatoare au plecat din minister odata cu Andronescu-PSD care au format o cardasie a mediocritatii cu rudele rectorilor din Parlament, care aduce atingere grava credibilitatii Parlamentului. Aceasta initiativa denota inconstienta, atinge grav credibilitatea Romaniei pe care am recladit-o prin Legea Educatiei Nationale, inclusiv prin clasificarea universitatilor de catre un organism international", a afirmat Funeriu (vezi declaratiile complete aici) .

La randul sau, premierul Emil Boc a spus tot vineri ca initiativa unor parlamentari PSD ca elevii sa intre la facultate fara promovarea examenului de bacalaureat reprezinta "o sfidare a normelor de bun simt" si este "degradant" pentru un partid sa faca o asemenea propunere. El a acuzat PSD ca astfel doreste ca Romania "sa se afunde in mocirla" creata de social-democrati atunci cand au fost la guvernare, doar de dragul unor voturi care ar putea veni din partea celor care nu au luat bacalaureatul.

HotNews.ro a scris ca unul dintre initiatorii proiectului de amendare a Legii Educatiei Nationale este Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor, care este sotul Corinei Dumitrescu - rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir".


Proiect de lege: Absolventii care nu au luat Bacalaureatul ar putea sa se inscrie la facultate si sa urmeze un an pregatitor


Amintim ca social-democratii Ecaterina Andronescu, Cristian Dumitrescu si Titus Corlatean au depus marti, 27 septembrie, la Camera Deputatilor un proiect de lege prin care absolventii care nu au luat Bacalaureatul ar putea sa se inscrie la facultate si sa urmeze un an pregatitor. Mai exact, tinerii fara diploma de BAC, dar cu media de absolvire a liceului de cel putin 7, "au dreptul sa urmeze in universitati, in conditiile aprobate de Senatele universitare, un an pregatitor", sustinut financiar de stat "cu o finantare corespunzatoare, cel putin la nivelul ajutorului de somaj" - se arata in proiectul de lege.   

Initiatorii motiveaza amendarea Legii Educatiei Nationale prin "rezultatele examenului de bacalaureat din anul 2011" care "au adus in situatia de debusolare circa 100.000 de absolventi de liceu".

Prevederile proiectului de lege:
  • Absolventii invatamantului liceal cu diploma de absolvire si media de absolvire cel putin nota 7 care nu au promovat examenul de Bacalaureat au dreptul sa urmeze in universitati, in conditiile aprobate de Senatele universitare, un an pregatitor, potrivit programelor de studii de licenta, organizate legal in universitate, si programei de bacalaureat.
  • Senatul universitar stabileste conditiile de inscriere si de finantare a studiilor in anul pregatitor.
  • Absolventii anului pregatitor care promoveaza si examenul de bacalaureat pot beneficia de echivalarea totala sau partiala a studiilor efectuate in anul I al programului de licenta si pot continua studiile, in conditiile stabilite de senatul universitatii.
  • Absolventii de liceu care nu au promovat examenul de bacalaureat beneficiaza de finantare in scolile postliceale de stat, organizate in reteaua MECTS.
Statul sustine financiar absolventii de liceu care se incadreaza in prevederile aliniatului 1 - adica "Absolventii invatamantului liceal cu diploma de absolvire si media de absolvire cel putin nota 7 care nu au promovat examenul de Bacalaureat au dreptul sa urmeze in universitati, in conditiile aprobate de Senatele universitare, un an pregatitor, potrivit programelor de studii de licenta, organizate legal in universitate, si programei de bacalaureat" - cu o finantare corespunzatoare, cel putin la nivelul ajutorului de somaj.


Citeste mai multe despre   
















10087 vizualizari

  • +46 (50 voturi)    
    chiar daca pierde Funeriu... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:16)

    Ionut [anonim]

    ... ii platesc si eu o parte din cheltuieli.
    Adevarul trebuie spus!
    • +16 (16 voturi)    
      inflatie de absolventi de facultate... (Duminică, 2 octombrie 2011, 2:12)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      desi si eu am absolvit cursurile unei facultati de stat, forma I.D., trebuie sa recunosc ca din prestigiul absolvirii unei facultati (asa cum se facea pe vremuri) nu a mai ramas nimic. mai trebuie sa recunosc, cu parere de rau, ca fac parte din aceia care ingroasa randurile absolventilor de facultate, fara sa merit pe deplin si asta datorita mercantilizarii acestor scoli.
      concluzie: absolvirea unei facultati, trebuie readusa la adevarata sa valoare. (prin luarea unor masuri care sa corecteze tot ce-i fals in acest domeniu). ... si pe deasupra nu face bine nimanui supraalimentarea societatii cu acesti "absolventi" de facultate...
    • +10 (10 voturi)    
      Dileme Social-Democrate ?! (Duminică, 2 octombrie 2011, 9:31)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      Dileme Social-Democrate ?! Ssocial-democratii:

      Ecaterina Andronescu (n. 1948 județul Mehedinți), liceu 11 clase Intrebare Maturitate 1965 Fac ar fi trebuit 1970 (nu 1972 ?!) Unde a fost 2 ani ?

      Cristian Dumitrescu (ziarist 1983-1990) ??? nascut 1955 si absolvent 2 facultati inainte de 1989: ASE 1978 si Drept )sau fac de DREPŢI !) 1985 (la FF?!) ?!

      Titus Corlatean (nascut: 11 ianuarie 1968, 1994 - licenţiat în drept - Universitatea Bucureşti) Intrebare Bac 1986 ? + 4 ani fac 1990 ?! Concluzia este unde sunt 4 ani ?

      Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor, care este sotul Corinei Dumitrescu - rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir".
  • +49 (51 voturi)    
    acesta-i, adevarul, cucoana, numai bani vreti (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:17)

    bizonul [anonim]

    Pina si cei care au picat bacalaureatul lui Funeriu in 2011 sint de acord ca dvs si clica dvs vreti doar bani. Lacomia voastra pesedista este imensa. Sint multi tineri - care au picat bacul - recunosc in sinea lor si nu numai ca NU au invatat si ca-si merita soarta. Exista si parinti care gindesc ca nu s-au ocupat suficient de copiii lor si pentru asta au picat bacul. Nu vreti sa va potoliti cu cerseala? Ba cersiti la pensionari, ba cersiti la tinerii picati la bac & parintii lor, ba cersiti la oricine care v-ar putea da un vot si astfel sa va mariti averile in mod nerusinos de nemeritat.
    Fereasca sfintu' ca in aceste conditii usl-ul sa ajunga la guvernare.
    In maxim 2 ani aduceti Romania la starea Greciei de azi.

    Rusine, cucoana, rusine!
  • +37 (39 voturi)    
    . (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:18)

    radukku [utilizator]

    Asa-i cand se simte cu musca pe caciula. Trebuia sa aduca niste contraargumente solide si sa infirme cele spuse de Funeriu. Datul in judecata este o confirmare ca ideile idioate si irationale propuse au un caracter ascuns.
    • -13 (15 voturi)    
      Hmmm (Duminică, 2 octombrie 2011, 11:26)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      In fata minciunilor portocalii nu ai nicio sansa cu argumente logice.
      Foarte bine ca il da in judecat pe acest parazit fara meserie, iar acesta sa demonstreze ca are dreptate.
      Si bese ar trebui dat in judecata, dar se ascunde ca un las in spatele imunitatii...asa face cel mai bogat si gras bugetar al Romaniei din toate timpurile.
  • +36 (38 voturi)    
    uite cine a tinut invatamantul pe loc! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:18)

    I [utilizator]

    eu ii propun sa ne dea pe toti in judecata!
  • +34 (36 voturi)    
    O propunere abramburita (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:22)

    Kpax [utilizator]

    A doamnei decan din UPB , din generatia asta probabil ca dansa vrea sa faca ingineri cand toti se plangeau de bacul la matematica :))
  • +29 (31 voturi)    
    Vai (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:23)

    Corina [anonim]

    Ce hoasca batrâna. Când o vad parca imi trec prin fata toate invatatoarele din anii 80, pline de "autoritate" adica de cruzime, de nepotism si celelalte trasaturi comuniste. Bleah.
  • +89 (93 voturi)    
    Cine stie cum Andronescu a obtinut (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:27)

    afm [anonim]

    diplomele ei, LOOOL! PSD inceraca sa castige voturile codasilor si parintilor lor, probabil or fi ajuns la concluzia ca "e prosti, da multi". Ce conteaza ca distrug prestigiul educatiei romanesti?!! Oricum, asta nu a fost niciodata punctul forte al politicii partidului cu lozinca "Noi muncim, nu gandim".
    • +32 (32 voturi)    
      prestigiul e doar side effect (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:43)

      zerozerozero [anonim] i-a raspuns lui afm

      Nu prestigiul e principala miza a reformei invatamantului ci invatamantul insusi. De susccesul reformei depinde daca peste 15-20 de ani vom fi tratati de doctori sau de manelisti care sparg seminte in cabinet dar au " decat" diploma de doctor. E doar unul din multele exemple care se pot da.
    • -15 (19 voturi)    
      Sa ignori dorinta romanilor de parvenire (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:46)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui afm

      inseamna sa fi complet rupt de realitate. Foarte bine ca se incearca sa se creeze cadru legal pentru a se pune in valoare aceasta ravna romaneasca.
    • +24 (26 voturi)    
      andronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:56)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui afm

      doamna andronescu n-a inteles nimic din reactiile opiniei publice . Cum o fi ajuns rector la Politehnica ?!
    • -26 (30 voturi)    
      JOS PDL (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:59)

      pstratulat [anonim] i-a raspuns lui afm

      Copii mei are dretpul sa aibe si ei liceul terminat si o diploma de bac, nu vreau sa ajunga sa fumeze etnobotanice sau sa fure in Italia si Spania, trebuie sa ajunga oameni la casa lor, pentru ca asta e tot ce dorim, iar Funeriu e un //. Multumim doamna ANDRONESCU pentru tot ceea ce faceti, adevarati romani, nu postacii PDL, vor sti cum sa voteze. PDL a distrus o generatie! Dar votul nostru va schimba asta!(editat de HotNews.ro)
      • +24 (24 voturi)    
        lichelele sa invete, nu sa ceara drepturi (Duminică, 2 octombrie 2011, 0:26)

        baubau [anonim] i-a raspuns lui pstratulat

        Nu PDL a distrus generatia... ci lenea generatiei a facut sa pice atatia liceeni la bac.
        Daca fumezi o viata intreaga, nu e vina doctorului care iti pune diagnosticul de cancer... Tu ti-ai facut-o cu mana ta.

        Copiii tai sa puna mana sa invete, absolvirea bacalaureatului nu este un drept obligatoriu al copilului, ci o posibilitate, dar cu munca!
      • +9 (9 voturi)    
        "Copii mei ARE dretpul ..." (Duminică, 2 octombrie 2011, 11:35)

        D@N [utilizator] i-a raspuns lui pstratulat

        Acestia sunt votantii care prefera sa stea cu mana intinsa dupa pomeni si sa strige Jos PDL in loc sa puna osul la munca. Iar gradul lor de cultura se vede chiar din citatul pus la Subiect.
      • 0 (0 voturi)    
        "Copii mei are dreptul" (Marţi, 4 octombrie 2011, 11:48)

        Claudia [anonim] i-a raspuns lui pstratulat

        Corect se spune: Copii mei au dreptul, deci daca au picat bacul inseamna ca nu au dreptul la nimic. Ca si tine sunt multi analfabeti prin fabricile de diplome. PSD-ul isi merita electoratul: Noi muncim, nu gandim!
        Daca vrei sa nu fumeze si sa nu fure ocupate mai indeapropae de ei, si nu-ti mai pierde timpul cu postari idioate pe net.
    • +42 (44 voturi)    
      oare are ? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:06)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui afm

      diploma de bacalaureat ! Si cu ce note a absolvit ?
      Cine a fost in comisia de ezaminare ?
      Cu precizie erau toti analfabeti din P.C.R. Sau a dat ezamenul impreuna cu Elena Ceausescu ?
      In ori ce caz aceasta fiinta ar trebui tinut departe de comisia de invatamant si dece nu si de POLITICA !
      • +29 (31 voturi)    
        Abramburica cea smechera! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:29)

        ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        Sub privirea aia inocenta si bleaga zace un munte de perversitate si smechereala!

        Cam cati bani credeti ca ar sifona PSD si cati bani ar intra in buzunarul ei, de la fabricile de diplome ramase fara idioti cotizanti, daca ar trece ineptia asta de proiect de lege!

        Bravo Funeriule da-le peste nas la toti prefacutii astia! Nu ne trebuie 300000 studenti pe an din care doua treimi din absolventi sunt idioti sau semidobitoci cu reale probleme in a scrie si a citi cursiv!

        Putini da buni e mult mai bine!
      • -18 (22 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 23:34)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        La cum scrii...tu nu ai dreptul moral sa critici nici macar un copil fara scoala.
      • -9 (9 voturi)    
        Hmmm (Duminică, 2 octombrie 2011, 13:38)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        Chiar daca esti incult si nu stii sa scrii (=oare are ?diploma de bacalaureat !=, =ezaminare =, =Cu precizie erau toti analfabeti din P.C.R.=,=ezamenul=, =In ori ce caz=, =aceasta fiinta ar trebui tinut=, =si dece nu=) esti bine protejat si stimat de incultii portocalii...
        Asa ca tu o sa primesti plusuri...iar eu minusuri.
        Asta este...tu deja esti un om de 'succes' al educatiei patronate de funeriu.
    • +27 (27 voturi)    
      Traiasca PSD-ul... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:16)

      Indignatul [anonim] i-a raspuns lui afm

      ... cel care vrea sa dea diplome de absolventi ai SC Facultatea SRL, tuturor loazelor...

      Nu-i suficient ca s-a umplut tara de analfabeti cu diplome obtinute la FF si la seral... ? Acu' "demnul" continuator al PCR-ului vrea sa umple tara si cu analfabeti cu diploma de absolventi de facultate ... dar fara diploma de bacalaureat... :(

      Rusine sa va fie, impostorilor!
    • -8 (26 voturi)    
      Poti sa repeti, te rog? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:56)

      English opium eater [anonim] i-a raspuns lui afm

      Prestigiul educatiei romanesti? Hai sa fim si putin seriosi. Cand a fost educatia din romania prestigioasa?

      As vrea sa iti spun ca prestigiul nu tine numai de profesori sau de sistemul educational ci si de odrasle.
      • -21 (29 voturi)    
        Va spun eu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:34)

        EE [anonim] i-a raspuns lui English opium eater

        Cum le-a obtinut (diplomele). Cu Nenitescu, daca va mai spune ceva numele. Dar asta ar insemna sa va amintiti ce este chimia si cea vrea ea. A fost omul care nu i-a acordat doctoratul Elenei Ceausescu.
        In vremea aia se facea cercetare fundamentala inca.
        Cat despre prestigiu, nu stiu, dar astia care am fost pregatiti de generatia de profesori care au fost studentii lui Nenitescu, ne descurcam prin lume.
        Si vad ca nici astia mai tineri, care si-au vazut de treaba, nu au probleme.
        Nu e vina dumneaei ca s-a ajuns la impasul asta. V-ati gandit ca promovabilitatea la bac de anul asta echivaleaza cu inghetarea anului universitar?
        • +18 (18 voturi)    
          din pacate, Funeriu are drepatte... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:44)

          marinel [anonim] i-a raspuns lui EE

          ...mai ales cu afirmatia "...cardasie a mediocritatii cu rudele rectorilor din Parlament..."
          Cu citeva flori nu se face primavara cind vin din urma sute de mii de buruieni cu 3 masterate si 2 MBA-uri facute in trei ani. Si care in meserie sunt...tufa de Venetia.
        • +21 (23 voturi)    
          Completare (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:15)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui EE

          Profesional nu am ce sa-i reprosez Ecaterinei Andronescu. Ii reprosez insa ca, odata cu angjarea politica, si-a incalcat demnitatea. Cum poate un profesor universitar care si-a obtinut tote gradele prin propria munca sa ccepte sa fie garantat de un semianalfabet ca Vanghelie? Cum poate o persoana onorabila sa amestece activitatea de rector cu intersul politic? ( studentii care au protestat in fata Cotroceniului fata de realegerea lui Basescu au fost "pusi la cale " de ea care le-a promis printre altele "stergerea" restantelor) Cum poate un dsacal onorabil sa se mentina in situatia de incompatibilitate si sa nu renunte la un mandat parlamentar in favoarea functiei evident mult mai onorante de rector? Ca ministru a fost varza. Chiar fedesenarii ei au remanit-o in primul mandat pentru situatia exploziva care o generase in invatamant. Si tot ea a fost cea care a desfiinta scolile de artte si meserii, in fapt scolile profesionale ( dar cu un nivel mult sub "stramoasele" lor) pe care tot ea le crease. Un punct pozitiv este atitudinea pe care o luase impotriva fabricii de diplome pe bani Spiru Haret dar probabil ca presiunile din propriu partrid, profund interesat in probleme, inclusiv financiar, nu au lasat-o sa duca actiunea pana la capat. Bilant: mult mai multe aspecte negative decat pozitive. Si ca sa puna capac, actuala rpunere legislativa populista si cu scop electoral, menita sa reduca la ultima limita a derizoriului invatamantul romanesc care si asa este cum e. Pacat ca pentru un dacsal politicul este deasupra invatamantului.
        • -12 (14 voturi)    
          Nu imi place ca... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:25)

          English opium eater [anonim] i-a raspuns lui EE

          Sunt de acord cu tine. In fapt, protestul meu de substrat era ca nu mi se pare in regula ca toata lumea o ataca pe Androneasca pentru educatie, cat timp ministrul este altul.

          Fratii mei albi: nimeni nu forteaza universitatile sa primeasca inapti. Nimeni nu forteaza elevii sa se inscrie la universitati. Daca universitatile vor sa fie elitiste, decid in Senatul Universitatii cat de nemernica va fi admiterea.

          Comentatorii discuta foarte mult de fabrici de diplome. Androneasca conduce Politehnica. Analfabetii care au impresia ca si Poli e fabrica de diplome ar face bine sa se documenteze putin.

          In privinta comentariului tau, ai dreptate - imi pare bine sa vad ca mai sunt oameni care nu arunca cu rosii in tot ce prind in cale.

          As vrea doar sa ne documentam putin inainte de a ataca. Dar si asta este o problema. Funeriu are oameni care comenteaza pe site-urile ziarelor si iau bani pentru asta. True story. :)
          • +6 (6 voturi)    
            IN OPINIA TA (Duminică, 2 octombrie 2011, 7:09)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui English opium eater

            CHIAR CREZI CA SE IA BANI PENTRU COMENTARII ?
        • +25 (27 voturi)    
          Cu atat mai grav!! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:33)

          A9 [utilizator] i-a raspuns lui EE

          Cu cat zici ca a obtinut diplomele cu un profesor ca Nenitescu, si acuma face ce face, se lasa manipulata de partid!
          E inadmisibil ca pentru a obtine voturi, sa tragi in groapa, in mod constient, invatamantul romanesc.

          de ce nu face o campanie de a gasi modalitati sa-i oblige pe elevi sa mearga dracului la scoala si ca la sfarsitul liceului, sa stie sa scrie romaneste corect?! In scoala primara, se chinuie educatoarele si invatatoarele cu ei, si-i strica profesoarii de liceu...

          Dezinteresul pentru scoala, e "sadit" de familie si societate.
        • +14 (14 voturi)    
          an universitar (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:36)

          ovi [anonim] i-a raspuns lui EE

          Promovabilitatea din anul asta....., s-a ajuns in situatia aceasta tocmai datorita ei care in momentul in care era ministeriasa( un pic de Caragiale), nu a luat nici o masura ca bacalaureatul sa devina un examen cu miza, nu un loc unde se copiaza pe rupte si mii de euro dati pentru ...
          Madam s-a complacut in situatia aceasta si acum s-a trezit aratata cu degetul ca un ministru incapabil sau rau intentionat.. Proiectul ei arata insa ca este acut interesata ca acest lucru sa se perpetueze pentru banutii care le intra in buzunar.
        • +13 (13 voturi)    
          usurel... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:55)

          daniel [anonim] i-a raspuns lui EE

          din intamplare am avut ceva tangenta cu d-na Andronescu-atunci asistent la Polizu.
          era cea mai tanara si mai frumoasa-atat,doar atat!
          referitor la academicianul Nenitescu...este adevarat ca la cunoscut...din pozele de pe holurile de la Polizu si poate din compendiile de chimie.
          in materie de chimie industriala sau pura d-na Andronescu nu a spus absolut nimic
          atotcunoscatorule ce esti...
        • +13 (15 voturi)    
          mai EE cu Nenitescu, (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 18:52)

          emil_m [utilizator] i-a raspuns lui EE

          spui o fraza,pe care daca ti-ar citi-o Nenitescu,ar varsa o saptamana:
          ,,V-ati gandit ca promovabilitatea la bac de anul asta echivaleaza cu inghetarea anului universitar? ''
          Si ce ne intereseaza pe noi ca anumite universitati vor ramane fara studenti(atentie:NU SE INGHEATA ANUL UNIVERSITAR,NU ARE CUM,CI VOR FI MAI PUTINI STUDENTI)?Efectul acestei cauze va fi filtrarea universitatilor,iar cele mai bune vor ramane pe piata,pe cand celelalte sa se duca la dreracu,caci prea au tras in jos invatamantul universitar.Bag seama ca si tu faci parte din stafful abramburicai,astfel nu-mi pot imagina cum o persoana cu studii poate sa emita o asemenea ineptie.
        • +2 (6 voturi)    
          Mi se pare (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 22:23)

          legionnaireronin [anonim] i-a raspuns lui EE

          ca Nenitescu era profesor la Politehnica,deci nu avea cum sa pregateasca profesori.Ma insel?
          • 0 (2 voturi)    
            @All correspondents (Duminică, 2 octombrie 2011, 14:11)

            EE [anonim] i-a raspuns lui legionnaireronin

            Se pare ca am reusit sa arunc o piatra greu de dibuit pentru multi. Revin doar pentru cateva precizari care mi se par de bun simt.
            - Nu am calitatea de a face parte din niciun staf, la politehnica sau in alta parte, care ar avea legatura cu invatamantul, sau politicile sale. In general, imi raman tot mai putine calitati din cele dobandite in locurile de bastina.
            - Nu vad contradictia intre a fi absolvent de Politehnica si a fi cadru didactic. Ar putea cursurile de inginerie sa fie predate de profesori fara specializare de inginerie?
            - Nu pot amesteca aprecierile personale cu evaluarea unei munci de cercetare, ca sa emit judecati asupra activitatii stiintifice.
            Imaginea evocata, cu holurile studentiei, e duioasa, desi aminteste prea putin despre ce se intampla in salile de curs si laboratoare, adica ce ar avea relevanta.
            - Regret faptul ca vor fi multe victime colaterale ale focului incrucisat, deschis intre "taberele" opuse (care e esenta acestei aversiunii?).
            - Rezultatul unui examen nu poate defini o personalitate. Einstein a fost un student mediocru, preocupat mai mult de ideile si planurile lui. Cariera de profesor a inceput-o la doi ani dupa absolvire. Profesorul Nenitescu a pus bazele facultatii de chimie din Politehnica, dupa ce i-a fost refuzata catedra de profil (organic) din Universitate.
            - Da, imi este jena ca pot sa sustin o ineptie, avind studii, daca ma gandesc putin ar trebui sa imi fie jena de multe lucruri decurse din faptul ca provin din Romania. A admite o evidenta nu e greu, e greu sa gasesti o cale de iesire, cand nu se intrevede niciuna. Daca japonezii ar fi acceptat evidenta, dupa cutremurul din martie ar fi fugit din tara.
            - Observ cum se transforma iscusinta comentariului intr-o arma, in detrimentul altor capacitati mai productive. (mea culpa aici, din partea mea cu asta am incheiat).
    • +31 (33 voturi)    
      finatare (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:32)

      ycs [anonim] i-a raspuns lui afm

      Finatare de la Stat? Si banii astia de la Stat ce sunt? Nu cumva banii alora care au invatat pe rupte ca sa aiba un loc de munca si acum platesc dari? Si de ce ma rog neaparat facultate? Dar ce, scoli de meserii nu mai sunt? Oricum ar fi, eu ca si om care a invatat si si-a obtinut diplomele prin studiu si care munceste si plateste impozite NU SUNT DE ACORD SA PLATESC PENTRU CA NISTE
      • -6 (8 voturi)    
        Scoli de meserii? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:55)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui ycs

        La ce te referi? Cu ceva exemple! Daca se poate.
        • +6 (6 voturi)    
          scoli (Duminică, 2 octombrie 2011, 8:24)

          ycs [anonim] i-a raspuns lui Eu

          inainte se numeau scoli profesionale. pot fi scoli in urma carora sa aiba o calificare: tamplar, croitor, zugrav, instalator, frizer, frizer de caini etc. eu cred ca o meserie bine facuta (si pentru care chiar e nevoie de scoala - cred ca toti am avut probleme cu meseriasii "urechisti") poate aduce multi bani.
    • +39 (39 voturi)    
      diplome (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:33)

      ycs [anonim] i-a raspuns lui afm

      revin: NU SUNT DE ACORD SA PLATESC PENTRU CA NISTE INDOLENTI SA AIBA DIPLOMA DE FACULTATE.
    • +16 (16 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:34)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui afm

      nici eu nu puteam sa o spun mai bine!!!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Corect! (Duminică, 2 octombrie 2011, 4:13)

        sorin-b [anonim] i-a raspuns lui daniel

        Total de acord cu tine!
    • +3 (3 voturi)    
      Dedicatie (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:35)

      Nel [anonim] i-a raspuns lui afm

      http://www.youtube.com/watch?v=e1IJ4-r_SXU - dedicatie pt d-na Andronescu
  • +12 (14 voturi)    
    PSD si Mafia dau in judecata Bunul Simt! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:35)

    neagoe [utilizator]

    Abramburica se face ca plange dupa cei 100.000 de elevi (de)formati in timpul cand educatia era condusa si "reformata" de maria sa. Abramburica si PSD-ul fac ceva pe interesul Romaniei, fac ceva pe orice si oricine numai sa castige alegerile! Nimic neasteptat...
    Ce nu e de inteles, e cum se poate suporta PNL-ul cand tace atunci cand bunul simt este batjocorit, cum se complace in a fi partener in aceste idiotenii!
  • +10 (10 voturi)    
    CITA ENERGIE SI PERSEVERENTA (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:35)

    pointless man [utilizator]

    Oricit de rau este PDL (si ESTE RAU) PSD este inca si mai rau.

    Ma vad nevoit sa reiau un citat din Bolintineanu:

    Nu vă plîngeţi de guvernele voastre, ele sunt ceea ce voi voiţi să fie: cu o naţie plină de virtute şi de mărire, nici un guvern rău nu poate exista. Această naţie română este bună ? Este rea ? De ar fi bună, nu ar putea să aibă guverne rele. Astfel ea nu poate să aibă guverne bune; cînd va avea un guvern bun, îl va mustra, îl va urî, îl va alunga. Cine sunt acei oameni ce speră încă la mîntuirea patriii ? Românii îi mustră, îi urăsc, îi gonesc. Aceşti oameni sunt nişte nedemni negreşit, ori dacă sunt demni, românii nu-i înţeleg, nu pot să-i înţeleagă; ei au venit prea curînd sau prea tîrziu. Ca să te înţeleagă românii, trebuie oare a se închina streinilor ? A dezvolta umilinţa ? A tolera hrăpirile ? Dar atunci la ce ar mai trebui o asemenea naţiune ?

    Grecii nu au virtuţi; dar ei au cel puţin vitejia şi patriotismul. Noi nu avem nimic, căci nu vrem să avem nimic şi noi înşine suntem cauza acestor rele. Nu tînjiţi streinilor aceste rele: ei nu sunt vrăjmaşii noştri; România nu este junghiată de vrăjmaşi: România e plecată de sine.

    Sunt vorbe amare, dar trebuie a le spune; nu ştim să măgulim. Ranele descoperindu-le, se pot vindeca; ascunzîndu-le, se măresc, gangrenează şi moartea este aproape. Trebuie a se vindeca această rană, sau existenţa unei naţiuni române devine netrebuincioasă în planul aceluia ce a creat popoarele.”
  • +10 (10 voturi)    
    viitorii studenti ai psd (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:42)

    Raj [utilizator]

    Nu degeaba si-a cistigat porecla de Abramburica!!!
  • +14 (14 voturi)    
    Du-te la pensie Doamna Andronescu! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:45)

    Cristi [anonim]

    Mergi la pensie impreuna cu toti pensionarii din UPB, sa plecati cu totii dupa 65 de ani, de ce ramaneti in continuare la catedre? De ce tineti orele chipurile la posturi vacante? plecati si ne lasati!!!!! Felicitari domnule Funeriu!!!!
  • +60 (60 voturi)    
    incredibil (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:47)

    genio [anonim]

    ce mai pozeaza in sfanta femeia asta ! De unde atata ipocrizie ? Oare chiar ne crede pe toti prosti si ignoranti ? In ce colegiu candideaza ? Aceasta persoana ar trebui sa dispara din politica romaneasca !
    • -14 (16 voturi)    
      Te ca-mi temi de astia mediocri! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:06)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui genio

      Nu cumva, voi cei din PDL, sunteti sub valoarea lor si de aceea nu-i lasati sa faca si ei o facultate?
  • +9 (9 voturi)    
    Tovarasii (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:52)

    micke45 [utilizator]

    acestia de la PSD nu pot lua o hotarire inteligenta si atunci cind fac o greseala da in judecata. Probabil ca si pe acolo pe la tribunal au niste "rotite " care se invirtesc spre stinga. Rusine pentru idei care duc Romania spre prapastie !!!
  • +14 (14 voturi)    
    sloganul "Garantat Vanghelie" i se potrivea... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:00)

    all [anonim]

    femeia asta in loc sa-si vada de treaba si sa aduca politehnica pe locul care il merita (adica printre universitatile puternice din europa), in contextul socio-economic actual.. vine cu declaratii populiste, iar daca ea chiar crede in ele.. inseamna ca vrea ca majoritatea studentilor sa poarte pecetea "Garantat Vanghelie".... mi-e sila de modul in care incearca sa castige unii bani si voturi..
  • +11 (11 voturi)    
    offfff.... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:00)

    bubu [anonim]

    si ce ma plictiseste....
    cum se mai pot ascunde unii dupa deget?! evident ca asta erau facultatile alea, fabrici de diplome pe bani.
    ajunge cu mascarada asta!!
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:08)

    vantulescu [utilizator]

    Tipic PSD ... te iei de smenareala mea, te dau in judecata.
  • +45 (45 voturi)    
    asa se intampla (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:09)

    florin.f [utilizator]

    cateodata pe unii ii supara adevarul....abramburica este acel gen de om........
    Bravo Funeriu...fii tare!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Vanghelie (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:15)

    alyn [anonim]

    Garantata VANGHELIE
  • +13 (13 voturi)    
    fara bac (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:16)

    dorina [anonim]

    doamne iarta-i ,ca nu stiu ce fac.......zice Scriptura..
    doamne pazeste-ne de prosti cu diploma universitara!!pana unde poate merge setea de putere??poti fi student fara sa ai diploma de absolvire a liceului??????numai in romanica si numai in viziunea psd....apocapipsa.....
  • +16 (16 voturi)    
    Ipocrita (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:16)

    ali [anonim]

    Ar trebui sa fie data in judecata de milioanele de romani care si-au luat bac-ul! Vine o ipocrita de asta si spune ca nu mai valoreaza nimic.

    NU aveti dreptul de a da putorilor si hotilor care au copiat, aceleasi drepturi cu cei care au muncit cinstit!!
  • +31 (31 voturi)    
    pai si nu e asa? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:24)

    omoni [anonim]

    Ne-bacalaureatii astia acum ar fi fost inscrisi deja la facultatile unde aveau sanse- adica acolo unde au parte doar de un interviu, deci vax albina!
    Daca se inscriau , facultatile aveau un nr X de studenti in plus, nr care le sustinea si mai vartos salariile umflate.Deci colegii d-nei Andronescu sunt speriati si fac presiuni sa gaseasca o solutie, doar au votat cu partidul ei mereu si acum vad ca au votat cam degeaba, vor rezultate.
  • +11 (11 voturi)    
    rusine andronescu , rusine PSD (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:27)

    mike [anonim]

    in sfarsit apar oameni care vor sa faca ordine in tara si imediat sar la gatul lor lichelele lacome cum e aceasta madam andronescu , ministru psd pe viata care in baza "independentei" universitare a incurajat fabrica de diplome a universitatilor private . obrazul gros cu cheltuiala se tine , cred ca asta e deviza mizeriilor care ne-au tras invatamantul in jos si am ajuns sa avem zeci de mii de studenti care nici nu trec pe la ore
  • +43 (45 voturi)    
    OK (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:39)

    Ana Armanca [utilizator]

    Doamna Andronescu, sfidaţi de două ori bunul simţ: odată încercând să puneţi alături de elevii care au luat bacalaureatul elevi care nu l-au luat.
    Mai propuneţi: "Statul sustine financiar absolventii de liceu care se incadreaza in prevederile aliniatului 1 - adica "Absolventii invatamantului liceal cu diploma de absolvire si media de absolvire cel putin nota 7 care nu au promovat examenul de Bacalaureat au dreptul sa urmeze in universitati, in conditiile aprobate de Senatele universitare, un an pregatitor, potrivit programelor de studii de licenta, organizate legal in universitate, si programei de bacalaureat - cu o finantare corespunzatoare, cel putin la nivelul ajutorului de somaj.Doamnă, dacă sunteţi dispusă să-i susţineţi financiar pe banii dvs. e liber, dar nu pe banii noştrii!
    Aceasta este o campanie electorală murdară, pentru care ar trebui să vă fie jenă, dar de unde atâta jenă...
    • +4 (4 voturi)    
      am gresit (Duminică, 2 octombrie 2011, 7:32)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      mea culpa ! La vot in loc de plus am apasat pe minus !Draga Ana Armanca iartama a fost o greseala dar sun in total de acord cu tine . Banateanul !
  • +43 (43 voturi)    
    Bravo Funeriu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:54)

    Cristi [anonim]

    Bine ca avem un ministru al invatamantului cu mintea limpede caruia nu-i vin idei de genul acesteia de mai sus. Asta ne mai lipsea. Poate urmatorul parlament va arata altfel.
    • +11 (11 voturi)    
      De ar mai fi vreo zece ca el si ca Macovei... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:27)

      cix [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      s-ar face mai mult pentru tarisoara asta... dar tare ma tem ca sa vina USL cu modele lor de lideri si cu valorile lor "morale"=pile, coruptie, hotie... cu care ne-a obisnut tov Ilici, Bombonel etc . Chiar daca si au schimbat liderii =" mapetii "de Ponta si Antonescu, urmati de sleata de lingai, de FLAMANZI in frunte cu tovarasa...astia nu se dezmint tot badarani ,grosolani au ramas.
  • -38 (40 voturi)    
    Memoria de scurta durata (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:04)

    MECTS [anonim]

    ...a postacilor PDL-isti de aici isi spune cuvantul, Se uita ca Andronescu a fost de fapt primul ministru care a inceput un razboi legal real cu o asemenea "fabrica de diplome"-Universitatea "Spiru Haret". Pana la Andronescu, inclusiv venerabilul Hardau si consilierul prezidential Miclea, fosti ministri ai Educatiei, au pastorit situatia excelenta a acestor "fabrici de diplome".
    Cata ipocrizie acum la Funeriu! Poate daca s-ar uita mai atent in ograda MECTS, ar observa ca a adus in conducere o multime de incompetenti, care nu stiu decat sa puna piedici (unii) altora. Poate daca s-ar preocupa cu adevarat si de sprijinirea proiectelor finantate din fonduri europene, ar reusi sa faca mai mult decat declaratiile demagogice din presa, in care pozeaza in ministrul corect si onest? Dar deh, banii europeni nu sunt buni, ca e mai greu sa ii cheltui corect. E mai "corect" sa pui o asociatie europeana neacreditata la ENQAR sa faca analiza sistemului universitar romanesc, intr-un contract atribuit fara licitatie publica...sfidand legea achizitiilor publice si propria LEN!!!!
    • -19 (19 voturi)    
      Dna Andronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:34)

      Student [anonim] i-a raspuns lui MECTS

      Puteti sa nu fiti de acord cu propunerea dansei (nici o alta remarca privind-o pe dna Andronescu:' poate ca nu sunteti de acord cu propunera dansei (eu nu sunt) . Dar cu atacul la persoana, ati dat- o in bara...dragi afm, banateane si altii ca ei..
      Dna Andronescu este un pedagog de nota 10 plus! Nu inteleg de ce atata ' manie proletara' ? Puteti lua si dezbate punct cu punct cum si- a indeplinit slujba ( ca e o slujba) de ministru de ex; dar in meseria ei este un profesionist! Si faptul ca nu suport partidul din care dansa face parte nu o sa ma imiedice sa- i recunosc meritele. De fapt, poate ca aici este chiar problema in politica romaneasca: ochelarii de cal, faptul de a nu aprecia ceva bun facut de partea " adversa"...
      • +13 (13 voturi)    
        Ti-am raspuns mai sus (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:20)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Student

        Ca sa rezum. Pacat ca pentru un dascal politicul este deasupra invatamantului. Pacta ca un p[rofesor universitar ajuns in naceasta pozitie pe propriile merite accepta sa fie garantat de un semianalfabet interlop, Vanghelie. Pacat ca accepta sa se compromita pentru interesele populiste ale PDSR. (nu am gresit, partidul PSD nu mai exista, l-a vandut Atanasiu clepto ( de la hotie) comunistilor)
      • +25 (25 voturi)    
        Andronescu e un "produs".. (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:37)

        A9 [utilizator] i-a raspuns lui Student

        garantat de Vanghelie :) Acuma ai inteles?!
        Ce stima si respect sa am eu fata de un Rector de Universitate, "garantat" de un rrom analfabet, si mult mai inteligent decat ea, ce-i drept...?!

        Poti avea si poti face scoala, jumatate din viata, ca daca nu stii sa folosesti tot ce ai acumulat, nu ai facut nimic!!!!
    • +18 (18 voturi)    
      bla-bla (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:36)

      ycs [anonim] i-a raspuns lui MECTS

      .... zise PR-ul lui madam Andronescu.
    • +36 (38 voturi)    
      Cum s-a luptat d-na Andronescu cu Spiru Haret? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:38)

      Constantin1 [anonim] i-a raspuns lui MECTS

      Eu tin minte foarte bine cum s-a luptat d-na Antonescu...P e timpul ministeriatului ei au inflorit Universitatile particulare, poate s-a speriat cand cei de la Spiru Haret au cerut suplimentarea formularelor de diplome cu 50 000... atentintie 50.000.Dar d-na ministru n-a suflat o vorba despre univ. Dimitrie Cantemir unde sotia lui Cristian Dumitrescu este rector si unde si Nastatase era mare prof....S-au va dau un citat din revista 22 ,,Printre parlamentarii care predau la universitati private (Dimitrie Cantemir, Nicolae Titulescu, Hyperion, Spiru Haret) amintim pe Adrian Nastase, Victor Ponta, Mugurel Surupaceanu, Sulfina Barbu, Titus Corlatean, Eugen Nicolaescu, Alina Gorghiu, Dan Radu Rusanu, Cristian Diaconescu sau Dan Ilie Morega., adica si Corlateanu este un beneficiar al unor fabrici de diplome si Ponta.
      Asa ca mai usor cu lupta d-nei Antonescu cu univ. Spiru Haret
    • +13 (13 voturi)    
      Cat despre postacii uslasi (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:24)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui MECTS

      acestia uita ca a fost remaniata de rriu partid pentru starea de plans in care adusese sitemul de invatamant. Si spune-mi te rog de ce actiunea contra Spiru Haret a esuat? Nu cumva texact din interesele financiare pe care partidul domanei Andronescu le avea acolo? Iar acum coimpromite grav un dascal altfel onorabil punandu-l sa sutina aberatii?
  • +15 (15 voturi)    
    N-as fi crezut (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:15)

    Grasul [utilizator]

    ca doamna Andronescu sa coboare stacheta morala atat de mult!
    Probabil ca sunt naiv dar de la rectorul Politehnicii din Bucuresti ma asteptam la mai mult.
  • +12 (12 voturi)    
    abramburica (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:16)

    bigone [anonim]

    se teme ca ramane fara clienti si va intra in faliment fabrica de diplome d-a moaca !
  • +9 (9 voturi)    
    Pozitia conteaza (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:31)

    berger [anonim]

    Daca doamnei Andronescu i-ar pasa de educatie acest proiect de lege nu ar fi existat.
    Sa sprijini cu bani de la stat incultura si sub-mediocritatea in detrimentul celor care cat de cat au fost constiinciosi?
    Urmatorul pas este ca doamna Andronescu sa vanda diplome de BAC.
  • +29 (29 voturi)    
    Jenant (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:39)

    Impartialul [anonim]

    Sunt apolitic ,dar de bun simt.Mi-e jena ca doamna "rector",ex-ministru,are tupeu ,de a mai da si in judecata pe domnul ministru Funeriu pentru afirmatiile facute.Da este adevarat ca,cele mai multe din actualele facultati sunt"fabrici de diplome",pe bani grei.Numai cine nu vrea sau nu dispune de bani,nu are o diploma!Nu este neaparat necesar catoti absolventii de liceu sa urmeze o facultate.Pot face atatea meserii care sunt cautate astazi.De ce adesfiintat,doamna ex-ministru,liceele cu profil de meserii,scoli profesionale,care pregateau,cat de cat,elevii in anumite meserii,necesare in orice societate.In occident,foarte putini si bine pregatiti,urmeaza o facultate,restul,diverse meserii,nu-i nicio rusine.
  • +31 (31 voturi)    
    Dincolo de aspectul financiar (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:39)

    dana [anonim]

    Daca nu ar fi fost vorba de bani, Universitatile ar putea organiza oricate meditatii ar dori pentru Bac, GRATIS.
    Iar pentru asta nu este nevoie de lege.

    Dar in opinia mea, chestiunea este mult mai grava, dincolo de aspectul financiar: sa propuneti sustinerea unor pu-tu-rosi, care sa faca 2 ani intr-unul singur (anul preparator pentru Bac + gata! echivalarea primului an de studii) este o INSULTA la adresa noastra, a celor care ne-am luat bac-ul, licenta, masteratul, cu munca asidua si onesta. Si suntem multi.
    Daca nu stiati, in lumea civilizata, absolvirea a doi ani intr-unul singur este permis celor supra-dotati, nu puslamalelor.

    Mi-e teama ca locul dvs. nu este acolo, unde se fac legile tarii.
    Va multumesc.
  • +26 (26 voturi)    
    studii superioare (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:43)

    viorica [anonim]

    Inadmisibil! De parca absolut toti absolventii de liceu trebuie sa urmeze o facultate. Sa fim seriosi, cei care vor obtine diploma de bac, la anul, vor putea oricum sa se inscrie la facultate. De ce e necesara fortarea legii? De ce nu se tine cont ca avem nevoie si de calitate nu doar de cantitate? Se stie doar ca cei care nu invata in liceu nu reusesc sa obtina note de trecere nici in sesiunile de examinare de la facultate sau, daca reusesc, pana la urma, obtin note minime. Bineinteles, vorbim de acele facultati care examineaza cu responsabilitate .
  • +21 (21 voturi)    
    psd-ul (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:46)

    Vlad-I [utilizator]

    Mereu acest partid a fost un grup de interese si populism comunistoid, nu au nimic in comun cu bunul simt.
  • -24 (26 voturi)    
    Postacii, n-ati inteles nimic... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:51)

    Dariuka [anonim]

    Voi chiar n-aveti liber in weekend?
    In alta ordine de idei: ideea se rezuma doar la cei care au medie peste 7 si au picat o singura proba. Adica e vb de accidente. Mai pe intelesul vostru: ia elevul note de 10 si/sau 9 si cade la o proba secundara... Rezultat: n-a Luat bac-ul... Ce vrea abramburica? Sa le dea o sansa astora sa nu piarda un an. Sistemul functioneaza bine-mersi in State, Japonia, parte din tarile Nordice... Pricepurasi, mai competentilor? Btw, nenea ministru cand ne va arata diploma de bac? Abramburica e totusi in pic de rector...
    • +25 (27 voturi)    
      Postaci sunteti voi antenistilor (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:03)

      ali [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Poate nu ai inteles dar cei care pun comentarii aici impotriva desfintarii 'de facto' a bacalaureatului o fac din convingerea ca hotia si lenea nu trebuie sa fie legiferate si facultatile nu sunt azile pentru putori.

      scenariul tau pare ireal, note de 9 si 10 care pica. la sport sau la ce daca invata asa bine? este gluma PSD? noi cand am dat bac-ul invatam de rupeam la materiile alese pentru ca ne asumam raspunderea pentru rezultate. Voi, psd-istilor sunteti niste patetici ipocriti care sperati sa luati voturi de la putorile care au picat bac-ul chiar daca aruncati in ridicol intregul sistem universitar.
    • +21 (25 voturi)    
      Dariuka ! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:14)

      Sile [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      D-ta crezi ca toti ceilalti sunt timpitzi cum a zis Brucan, sa-ti ia in seama gugumaniile? O sa constati ca nu . Daca ajungi prin Franta poti verifica diplomele lui Funeriu, cu conditia sa stii frantuzeste. Dar nu la nivel Stefan Gheorghiu. O zi buna ! O zi buna !
    • +21 (21 voturi)    
      abureli (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:45)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      In mod clar n-ai habar cum e organizat sistemul universitar in SUA sau Japonia.
      Mai fa un efort si poate treci Bac-ul.
    • +14 (14 voturi)    
      Tu esti total in afara problemei (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:33)

      Un roma anonim [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Pe langa ca iei de bune toate ineptiile televiziunilor care aburesc fraierii care le acorda credit (in Franta nu poti urma o facultate fara bacalaureat, asta asa pentru cultura ta generala) mai susutii si aberatii. Nu are sens sa-ti explic, pentru ca oricum nu vrei sa intelegi, dar media peste 7 este total irelevanta. Iar un elev cu media 7 rala nu putea pica o proba secundara. O lua cu noata mica dar o lua. E adevarat, exista si unii ghinionisti, dar asa e in viata. Si oricum, ghinion la mabele sesiuni de bacalaureat e totusi cam prea mult. Iar pentru acesti catva ghinionisti nu e normal sa se acorde sansa toti chiulangiilor.
    • +20 (20 voturi)    
      Rector, garantat de Vanghelie! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:40)

      A9 [utilizator] i-a raspuns lui Dariuka

      :))) e o caraghioasa.
    • +9 (9 voturi)    
      ALOOO,DARIUSHKA! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:04)

      emil_m [utilizator] i-a raspuns lui Dariuka

      nu poate fi vorba de un dublu accident.Accident a fost la prima sesiune,insa sa pici de doua ori la bac...asta nu mai este accident,este prostie crasa.Iar cat privesc notele mai mari de 7,sa fim sinceri,toti stim cum se fac notarile in licee.Profii dau note mari unor loaze cu bani,numai pentru a nu le strica media pe baza careia se intra inainte la facultate.Na ca Funeriu le-a pus capac,de data aceasta.Si nu,nu am liber in week end,mai ales cand este vorba sa sustin viitorul tarii mele.Iar in acest viitor,nu au loc fabricile de diplome.
    • +6 (6 voturi)    
      Ce inseamna proba secundara? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:46)

      Smaranda [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Sine ira et studio (ei, asta ca sa-ti arat ca vorbesc si limbi straine...), ce inseamna totusi proba secundara la Bac? Secundara e matematica pentru cineva care vrea sa devina filolog si limba romana pentru cine vrea sa devina matermatician? Scuze, dar e ca si cum ai spune ca un elev care poate lua zece la mate nu e in stare sa ia un cinci la romana. Greu de crezut, dupa parerea mea.
    • +8 (8 voturi)    
      pentru accidente .. (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 21:17)

      fwfsf [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      ... asa cum le-ai descris (de genul a picat o proba din motive exceptionale) a existat deja SESIUNEA DE TOAMNA! Deci nu vorbim despre asta ci despre a mai baga cateva zeci de mii de loaze in facultati si asta nu din grija pentru viitorul lor ci al sutelor de politicieni de toate culorile care mananca o paine foarte alba din invatamantul superior (in special) privat.

      Problema mare de tot pentru tagma astora o sa fie daca ramane si la anul "nebunul" de Funeriu si le mai strica apele pentru inca o generatie, deja cand ramai fara "material" doi ani la rand s-ar putea sa fie destul de grav. ;)
    • +12 (12 voturi)    
      postacii au inteles mai bine decat tine (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 21:38)

      soare [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Cei care n-au luat bacul din prima sigur l-au luat toamna , in ipoteza pe care o pui tu cu note de 9 si 10 la unele materii . Abramburica a cerut altceva , numai ca tu , ca uslasa demna de un tel mai bun , nu ai citit ce cere madama . Cei cu medii generale peste 7 IN LICEU sa benaficieze de prevederile acestei "legi" . Deci ptr tine nu conteaza ca au trecut liceul ca gasca prin apa , au copiat si au fost prinsi sau au luat note de 1 sau 2 . Hei rup , la facultate .
    • +13 (13 voturi)    
      Nici un accident! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 23:24)

      un român [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      De ce să plătesc din banii mei de taxe un puturos care a avut accident?
      Iar cu sesiunea a doua a bacalaureatului, chiar nu mai vorbim de accidente. Vorbim de lene şi prostie crasă.
    • 0 (0 voturi)    
      FURNICUTA (Luni, 3 octombrie 2011, 12:32)

      retoric [utilizator] i-a raspuns lui Dariuka

      @daiuka,
      Un ,,pic' de rector, mare dreptate ai. Un pic de colo, un pic de dincolo, asa aduna furnicuta psd, ca te crucesti daca te uiti in declaratiile de venituri. Politica sa faci , ca aduni binisisor ,dar nu destul de bine incat sa nu te intereseze si ,,industria diplomelor", cu mercurialul lor.
  • +24 (24 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 15:58)

    manu [anonim]

    PSD - partidul celor multi da` prosti ( uitati-va la membrii de partid, unde 75% au numai studii medii )
    • +7 (7 voturi)    
      pai, se explica, atunci... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:31)

      Lucky [anonim] i-a raspuns lui manu

      probabil ca asta este mtivul ca se strauiesc si ei sa-si ridice procentajul titratilor, dandu-le acum diplome si fara examen... Rapid si vorba aia, mai intra si un ban in buzunar...
    • +17 (17 voturi)    
      da da (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 18:27)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui manu

      Dar din ceilalti 25% cam 90% au luat diplome precum piedone carnetul de conducere la toate claseleintr-o zi. Vrem votul prin corespondenta sa scapam de lichelele astea comuniste.
  • +28 (28 voturi)    
    Tupeu USL fara pic de rusine! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:00)

    Rescatorul [anonim]

    Vreti sa inotati in rahat pana in gat din nou? Votati USL si pe marii lor "intelectuali". Ce comentarii sa mai am? Sunt pur si simplu stupefiat. Si asta a fost ministru al invatamantului?!
    • -8 (10 voturi)    
      Tupeu USL (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:26)

      Popa [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Nu suntem oare in rahat pana peste cap cu PDL? Ce mai putem spera?
      • +2 (2 voturi)    
        Vorbesti prostii... (Duminică, 2 octombrie 2011, 9:30)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Popa

        Daca nu era Basescu si guvernarea PDL, eram de mult in situatia Greciei. Ca sa fim realisti si sa respectam adevarul, chiar daca te deranjeaza, PDL a realizat echilibrul macroeconomic a diminuat deficitele, mentine controlul somajului si puterea leului si a demarat reforme, ceea ce nici PSD si nici PNL nu sunt niciodata in stare sa faca. Multumit?
  • +22 (22 voturi)    
    Mentalitate Stefan Gheorghiu. (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:03)

    Sile231 [anonim]

    De-aia nu vor sa ne primeasca nici in Schengen. De parca nu am fi avut destule legi timpite, trebuia sa mai adauge una. O zi buna !
  • +24 (24 voturi)    
    doamna andronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:10)

    florentina [anonim]

    gasiti dumneavoastra o exprimare corecta a proiectului de lege pe care il propuneti,si eleganta,din punctul meu de vedere este o aberatie,nu va suparati pe mine si va rog nu ma dati in judecata.
  • +10 (10 voturi)    
    are dreptate androneasca doar ca...invers (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:29)

    coldnews [utilizator]

    Cred ca o initiativa corecta ar fi sa se faca verificari pentru a observa de ce un absolvent de liceu care are medie peste 7 nu a promovat examenul BAC.
  • +11 (11 voturi)    
    activismul de partid (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:29)

    voltaren [utilizator]

    a facut din Abrmburica nu numai o marioneta , oricand la dispozitia partidului si a antenelor dar a transformat-o si intro periculosa aparatoare a sefilor de banda rulanta pentru acordat diplome.
    Prin urmare cei care au luat bacalauretul , sa plece in Danemarca !
  • +11 (11 voturi)    
    Isteria ULS (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:43)

    Dana [anonim]

    Universitatile nu sunt orientate sa faca meditatii sau pregatire de BAC oricum le-ai spune. USL-ul este cert are nevoie de voturile celor 100.000 de picati la BAC asa cum are nevoie de voturile tuturor hotilor, a coruptilor, a drgatilor, a tiganilor, etc. Dar sa-i faci acum studenti pe toti doar ca un politician care se crede si profesor universitar este prea mult. Dupa ca a instituit in Politehnica sistemul de fraudare a diplomelor de doctorat (vedeti cine sunt doctoranzii ei si gasiti unul singur nepolitician) acum vrea sa extinda sistemul la nivel national. Rectorii ar trebui sa o rejecteze primii dar aspira macar la ideea de a conduce o universitate. Marga este evident de acord cu ideea populismului aberant.
  • +10 (10 voturi)    
    Ce nerusinare! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:05)

    gigel [anonim]

    Ce tupeu!
  • +13 (13 voturi)    
    ASTA CHIAR E CULMEA TUPEULUI! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:08)

    Colette [utilizator]

    Aceasta madam Andronescu, dupa ce a 'abramburit' tot sistemul de invatamant, inclusiv Politehnica unde este rector si toate 'fosilele' de profesori nu se lasa dusi nici cu targa, acum vine si propune ceva care nu stiu sa mai existe undeva in lumea asta larga: cine nu a luat examenul de bac se pregateste un an in cadrul facultatii ca sa fie apoi admis in acea facultate! Pe banii contribuabililor, adica ai tuturor celor care au invatat si si-au luat si bac-ul, multi au facut si o facultate in conditii normale! Ideea e clara: toti analfabetii au totusi drept la vot si trebuie sa iasa sa voteze USL! IAR ACUM IL DA IN JUDECATA PE DL MINISTRU FUNERIU PT CA A FOST SINGURUL CARE A DERANJAT ACEST MUSUROI DE GANDACI DIN INVATAMANTUL SUPERIOR, ACESTE FABRICI
    DE DIPLOME! SA VA FIE RUSINE, D-NA DRONESCU,
    DVS. SI TUTUROR CELOR DIN PSD CARE AU SEMNAT PT ACEASTA PROPUNERE! Poate are cineva de la HotNews rabdarea sa verifice cum si-au luat diplomele psd-istii care au semnat aceasta propunere nerusinata!
  • +20 (20 voturi)    
    una pe fata, doua pe dos... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:27)

    Lucky [anonim]

    Adica, dupa cate inteleg, madam andronescu este ingirjorata ca fiind prinsi copiind la Bac, acum protejatii care, desi cuminti platindu-si obligatiile asumate catre protectori, nu-si mai gasesc locul in universitati...
    A dracului treaba... se chinuie Funeriu luand o masura buna dar, ce folos? andronescu impinsa de gasca pesedistilor trage doua rele, pe din dos...
    Bravos neiculita, halal crosetare...
  • +14 (14 voturi)    
    judecata (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:28)

    ovi [anonim]

    Madam da in judecata pe toti din tara asta mai putin clica personala, deoarece cuvintele astea le vei auzi mult timp de acum inainte de la foarte multa lume.
    In parlament aveti imunitate la tampeniile care le promovati, dar nu in fata opiniei publice.
    Am vazut pe you tube imnul repetentului la bac si mi-ar placea sa vad in curand si imnul lui madam andronescu.
  • -8 (8 voturi)    
    @socrates si ceilalti (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:38)

    Dariuka [anonim]

    Am curaj sa pun ramasag veniturile mele pe 1 an de zile ca n-aveti studii nici jumatate din cat am eu si ca n-ati fost in afara romaniei nici 10% din cat imi petrec eu anual timpul prin aeroporturi. Vorbeste gura fara voi. Exemplul cel mai bun care intareste ceea ce spuneam e cel Cu elevul care s-a sinucis pt ca a picat o proba avand note peste 9 la celelalte... P-asta cine-l are pe constiinta? Cu cat va plateste HN, SRI si PDL pt postari? Voi chiar ne credeti tampiti pe toti? Mie, una mi se falfaie de jegul de tara numit Romania. Cei care vor crapa intr-un final tot voi veti fi! Impreuna cu ceilalti care n-au vina de a linge laturile vanzatorilor de tara PDL!
    • +3 (3 voturi)    
      lume imaginara (Duminică, 2 octombrie 2011, 10:47)

      ovi [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Cineva care a luat o diploma pe merit( de bac, facultate...), nu poate sa fie de acord cu un sistem in care cei care nu invata si nu au merite in activitatea lor sa primeasca o diploma identica cu a lui.
      Probabil studiile superioare ale lui dariuka au fost facute la distanta de prin aeroporturi ca tot ii place sa sublinieze cat a umblat prin ele.
      Viata merge inainte, iar scoala nu este pentru oricine, sunt meserii prin care acesti copii pot castiga bine fara sa mai piarda 4-5 ani pe bancile unei facultati fata care nu au nici o afinitate.
      La noi prin acest sistem bolnav existent nu se facea altceva decat sa se prelungeasca adolescenta copiilor cu niste ani, indiferent daca respectivul este in stare sau nu sa invete la nivel de facultate. Astfel intreaga piata a muncii a fost grav perturbata, firmele ajungand sa lucre cu muncitori din Ungaria sau alte tari cand este vorba de proiecte mari ce presupun o anumita calificare a muncitorilor. Astazi toata lumea vrea sa nu faca nimic, decat sa plimbe doar mapa, lucru care nu se poate.
    • 0 (0 voturi)    
      Taman de aia ne pasa (Marţi, 4 octombrie 2011, 12:32)

      Claudia [anonim] i-a raspuns lui Dariuka

      Mai sa stii ca nu-mi trebuiesc veniturile tale pe 1 an, facute peste granita. Eu am ramas in jegul asta de tara "de care tie ti se falfaie" si unde vreau ca fiul meu (acum in clasa a XI sa poata studia la niste facultati recunoscute pentru calitate nu pentru cantitate. Cat despre elevul acela, parintii lui ce au facut???? Unde au fost in toti anii astia de nu l-au pregatit moral, nu totul ni se cuvine doar pentru ca ne-am nascut, sa stiti. Multi suntem prea ocupati ca sa mai vorrbim cu copii nostri, si cand se intampla ceva grav nu stim decat sa dam vina pe toti si pe oricine, mai putin pe noi. Pacat, mare pacat.
      In alta ordine de idei, nu stiu cum este ABRAMBURICA noastra ca si profesor universitar, insa aici judecam o decizie pur politica, pe care dansa si-o asuma. Ca ministru nu a facut decat tampenii, si o spun in cunostinta de cauza, iar aceasta initiativa nu face dacat sa puna pe picior de egalitate (ca si ideologia PSD-ista) pe toata gloata. Si pe cei care si-au rupt coatele pe carti nopti in sir si pe cei de la Bamboo care si-au tocit blugii (de firma), stand pe canapelele luxoase. Asa ceva nu este posibil nicaieri in lume, clar este cea mai mare idiotenie din ultimii 20 de ani. Daca tu care ai studii spui una ca asta ma gandesc ca ai absolvit cu brio o facultate din cele recunoscute ca si FABRICI DE DIPLOME, altfel nu te inteleg.
      A si inca ceva, nu am primit niciun ban pentru aceasta postare, poate tu ai luat ceva de stii despre astfel de practici.
  • +17 (19 voturi)    
    Doamna Andronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:41)

    marga [anonim]

    Eu am terminat aceeasi facultate ca Doamna Andronescu insa cu 4 ani dupa ea. In primul rind nu a dat diploma cu Profesorul Nenitescu deoarece ea a fost la Sectia de Silicati si Prof Nenitescu la Organica Probabil a avut curs doar in anul 2 un curs mai usor ca pentru cei de la silicati Noi cei de la Organica eram cei mai terorizati de acest curs. Eu am intrat in facultate in 1973 si dupa cite imi amintesc Profesorul murise in 1971, deci daca Doamna Andronescu a fost cu 4 ani inaintea mea putin probabil sa fi avut curs cu Nenitescu.
  • +8 (10 voturi)    
    Andronescu- Abramburica (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 17:48)

    Ruxandra [anonim]

    Da...cand a fost numita cu acest apelativ,nu sa gresit.Am ani multi,dar asa ceva n-am mai auzit si nici vazut absolut in nici o Tara din Lume.Doar probabil in America Latina,dar ma-ndoiesc.Aceasta femeie politruca chiar vrea sa-si bata joc de tineretul nostru si de invatamantulin aceasta Tara,care in sfarsit a pornit pe drumul cel bun.Sa se intereseaza acesti avizi de PUTERE -USL,sa vada ca NICAIERI IN EUROPA nu se scot attia absolventi de Facultate ca la noi,care din NEFERICIRE (multi dintre ei)sunt AGRAMATI,INCULTI,NEPROFESIONOSTI,si in final spala WC-urile in Germania.Asta spun din VAZUTE..Doamna draga stai in banca ta ,si sa se desfiinteze cat de multe facultati Private,care de fapt sunt NOCIVE.
  • +19 (19 voturi)    
    Andronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 18:40)

    ela [anonim]

    Acesta e fostul ministru al educatiei, cel care a desfiintat invatamantul profesional ca sa-si faca absolventi gramada pentru a plati diplome de pe la universitati...
    Priviti ce rezultate au elevii de la ruta progresiva (dupa scoala profesionala). Tot Androneasca i-a adus in continuare sa-si continue studiile catre BAC, chiar daca n-au luat niciodata capacitatea (dupa clasa a 8-a)
    Evident ca nu toti oamenii (oricat de harnici s-ar dovedi) au creier pentru a lua BAC-ul, ce sa mai zicem de univ ? Fieccare are talentul lui, si trebuie lasat sa faca ce poate si ce ii place, nu obligat sa se faca "balerina" cand nu se pricepe la asa ceva !
  • +15 (15 voturi)    
    cat tupeu ! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:44)

    constantin [anonim]

    ...pai,unde se duc banii pe care i-ar da statul pentru finantarea pregatirii loazelor pentru bac si absolvirii anului l,nu in "fabricile de diplome''?...adica, luati, serviti burse, banet de la prostii de romani ca sa nu dam afara profii din facultatile particulare,tezaurul de inteligenta rasuflata,creatorii balastului uman cu diplome calpe;...o doare-n cot pe Abramburica de loaze!...cata nesimtire!...PSD-ule ,ti-ai propus sa pierzi alegerile cu siguranta!
    • +9 (9 voturi)    
      offff (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 21:03)

      petrica [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Nu intelegeti? Daca nu mai exista analfabeti care sa rupa usile universitatilor, se duc banii astora, se duc catedrele copiilor lor ajunsi asistenti, lectori etc...Si pana la urma...daca ne uitam in Parlamentul minune, multi sunt ca si VANGHELE SI BECALI. Pacat de tara asta ..Oamenii inteligenti pleaca - tineri, maturi- si raman astia care se drogheaza , chiulesc...sa faca Romania Mare//Unde esti tu TEPES DOAMNE...Oare in facultati nu se drogheaza? Drogurile sunt la ele acasa in facukltati...UNIVERSITATILE din tara...Si ai nostrii tineri...chiulesc intr-o veselie si de la facultate..Pe cand examene ca lumea si la facultate sa nu mai scoatem semianalfabeti DOCTORI IN DIFERITE DOOMENII. Din aceasta cauza se duce tara de rapa...
  • +8 (10 voturi)    
    Problema (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:54)

    urbanie [utilizator]

    Romania are o problema cu femeia asta !... Si cu celelalte femei din PSD (vezi cotoroanta aia care seamana cu Lenutza Ceausescu, apoi Olgutza V., Daciana klanului, etc)... Si cu PSD-ul asta, in general. De USLasi nu mai spun...
  • +8 (8 voturi)    
    EE (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 20:15)

    menandy [utilizator]

    spune ca o sa inghete anul universitar fara studenti. Asa, si care- i problema????
  • +7 (7 voturi)    
    pt. psd (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 21:05)

    Vlad-I [utilizator]

    Domnilor psd-isti-comunisti, din cauza dv. si a tancurilor sovietice toti romanii au pierdut 70 de ani, primii 50 in timpul PCR iar alti 20 dupa revolutie, nu mai scapam de ciuma rosie, mai plecati si voi in cuba, corea de nord, construiti acolo democratia originala.
  • +3 (5 voturi)    
    pacat (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 21:59)

    serban [anonim]

    intr-o anumita perioada avea un discurs coerent . se pare insa sufera acum de efectul pontita cu agravare uselista . pacat .
  • +8 (10 voturi)    
    evrika (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 22:26)

    gilla [anonim]

    Doamna Andronescu,..sarut mana, ma gandeam
    ca la anu' sa o duc pe fimea la scoala intr-a intaia
    da' acuma ca veniti cu ideea asta ma gandeam sa
    o inscriu direct la facultate ...doamna ....sarut mana
  • +8 (8 voturi)    
    finatare (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 22:30)

    zara [anonim]

    Daca tot trebuie sa dam bani pe finantarea invatamintului,eu cred ca avem dreptul sa alegem pentru ce platim.decit sa finantam lenesii, de ce fosta ministreasa nu s-a gandit la o lege prin care sa finantam copii superdotati, care invata pe rupte pentru ;olimpiade,concursuri,si de ce nu examene,chiar si cel de bacalaureat?????????????? ,UNII DINTRE EI CU REALIZARI FOARTE BUNE PENTRU TARISOARA NOASTRA.
  • +9 (9 voturi)    
    Adronescu (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 22:36)

    un comentator [anonim]

    Orice ai incerca sa faci in tara asta nu e bine. PSD-ul nu mai are elite, asta demonstreaza prin proastele actiuni pe care le face si se duce ... Sondajele reale arata ca USL este intre 30-40%. Pentru cei ce mai au ceva respect pentru doamna ambramburescu va veti aminti de ea ca de doamna mona musca.
  • +13 (13 voturi)    
    loazele (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 23:15)

    rectora [anonim]

    Nu va lasati d-le ministru! Va sustinem in tot ce intreprindeti! D-na senator-rector SA RESPECTE LEGILE TARII! Cat tupeu,cata nerusinare! A ramas nevasta lui Dumitrescu fara ...contribuabili?
    • +4 (4 voturi)    
      cum? (Duminică, 2 octombrie 2011, 8:47)

      omoni [anonim] i-a raspuns lui rectora

      Se tot vorbeste si iar se vorbeste, il sustinem cu totii pe d-l Funeriu dar cum? Ceva concret, ce am putea sa facem sa il sustinem?
      Poate o petitie online, poate o manifestatie pro la ministerul educatiei, poate cate un panou in fiecare oras unde oamenii sa vina sa semneze, sa isi exprime cateva cuvinte, nu stiu, veniti cu idei.
  • +4 (4 voturi)    
    Va fi realeasa rector? (Duminică, 2 octombrie 2011, 2:08)

    Ion [anonim]

    Sunt curios daca va fi realeasa rector cu noile reguli din noua lege. Astept alegerile ...
    BRAVO FUNERIU !!!!
  • +5 (5 voturi)    
    NU INTELEG (Duminică, 2 octombrie 2011, 3:02)

    Ana [anonim]

    de ce nu se mai da treapta I? si astfel cei care nu vor sa toceasca sa invete s amearga la o scoala profesionala....sunt oameni care doresc meserii si nu sa ii tina inca 2 ani si apoi sa nu stie nici cum se tine un trafalet in mana sau niste ustensile...ce este asa greu de inteles unii oameni sunt facuti pentru muzica ...altii pentru meserii...altii bucatari...de ce oare se merge ca toti sa avem diplome si sa uitam sa fim neveste, femei, sa fim noi...si sa avem grija de familiile noastre...vrem si iar vrem...ceva ce nu au competente si sa se ia diplome ...pe bani....vezi atatea cazuri in media...cu alte cuvinte ...de ce mesterii sa ii invete pe copii o mesrie mai bine sa ii lase pe drumuri...cu manelizarea!
  • +5 (5 voturi)    
    in ziua de astazi Politehnicile produc (Duminică, 2 octombrie 2011, 9:03)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    in ziua de astazi Politehnicile, in frunte cu Politehnica din Bucuresti, produc Diplome de Ingineri, NU produc persoane competente in inginerie !
  • +3 (3 voturi)    
    Dl.Funeriu (Duminică, 2 octombrie 2011, 9:44)

    Cristian [anonim]

    ..poate nu o fi un ministru stralucit, nu stiu, timpul ne va spune, dar prin ceea ce a facut pana acum si prin ceea ce face mai lasa o speranta ca Romania poate renaste din mocrla in care a fost adusa de cei ca D-na Andronescu. Candva ne laudam ca suntem printre primii in lume la capitolul invatamant. De ceva timp ne laudam ca oricine poate lua diploma universitara, poate deveni doctor in stiinte...vezi cati politicieni si-au "completat"studiile la facultati particulare dupa ce au ajuns in anumite functii, partide..etc. Si aici numesc toate partidele.
    Felicitari Toata stima Dl Funeriu.Sper sa puteti continuua ceea ce ati inceput.
  • +4 (4 voturi)    
    scapat, dar nu salvat! (Duminică, 2 octombrie 2011, 11:33)

    cristian de la severin [anonim]

    stimati compatrioti! faceti liniste! nu deranjati mersul firesc al istoriei, care are o lema: dupa 20 de ani revolutia isi mananca copii!
    Doamna Abramburica incepe sa semene din ce in ce mai mult cu iubita si nepretuita academiciana de renume mondial, cu domiciliul in Ghencea Militari. a importat tot de la mult iubita tot, look-ul, stilul vestimentar si gandirea mereu de tipul Huo Și Min(te).
    Hasta la vista Abrambu baby!
    (No soy como se dice in langua ta di lemno!)
  • +2 (2 voturi)    
    abrambureli (Duminică, 2 octombrie 2011, 12:24)

    ion [anonim]

    Cand era ministru abramburica se lupta cu fabrica de diplome SH. Acum e o ipocrita care vrea sa obtina capital politic. Nu sunt adept PDL dar pe ministrul Funeriu il admir pentru ca e singurul care a inceput o reforma reala in invatamant.
    • 0 (0 voturi)    
      Daca taceai... (Marţi, 13 decembrie 2011, 20:24)

      Proful [anonim] i-a raspuns lui ion

      Poate ai dreptate cu privire la Abramburica, dar cu privire la in-telectualul Funerica nu pot sa spun decat: "Ma, da prost mai esti!"
  • +3 (3 voturi)    
    cine are curaj sa rosteasca adevarul? (Duminică, 2 octombrie 2011, 14:17)

    dadan [utilizator]

    dar cine are curaj sa-l mai si sustina in tara asta ?
    Romani Treziti-va! adevarul si bunul simt nu sunt un efort prea mare pentru natiunea asta vlaguita de impostorii marii revolutii...
    Bravo Funeriu - de-o fi incapatanare sau curaj , nu ma intereseaza atat timp cat mergeti pana la capat... comunistii din PSD sa-si vada de treaba lor si sa se apuce de agricultura sau orice altceva caci in invatamant au facut mari stricaciuni iar Abramburica mai are si tupeu sa comenteze...eu stiu ce-i poate capul si stiu ce corupta este ...cei de la Fac. de Chimie Timisoara stateau drepti la orice telefon de la ea pe cand era mare ministra....
  • -1 (1 vot)    
    Einstein si examenele - in memoriam EE (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:17)

    Val (al treilea) [anonim]

    Traim intr-o lume mica. Si ne dam silinta sa o facem si mai mica.
    E interesant de aflat care ar fi parerea lui Einstein despre examenele de admitere, prin intermediul unor note biografice si insemnari personale.
    Imi iau permisiunea sa redau cateva, cu scuzele de rigoare catre onor domn ministru.
    Cine stie, daca ar fi trebuit sa treaca de bac, poate nu ar mai fi apucat sa ne plictiseasca publicind teza de doctorat intitulata "A New Determination of Molecular Dimensions".
    Parafrazind, s-ar spune ca descoperirea efectului fotoelectric si teoria relativitatii se datoreaza in buna masura unei ineptii a sistemului elvetian de invatamant.

    http://www.chem.harvard.edu/herschbach/Einstein_Student.pdf
    http://www.onlinecollege.org/2009/08/05/10-lessons-every-student-can-learn-from-einstein/

    Din cuprins:

    -"In high school and college today, Einstein would certainly be unhappy about myriad tests, and the loss of freedom to cut classes. In graduate school, he might resent having to take some courses rather than concentrate solely on research."

    -"If Einstein were reincarnated as a graduate student today, it seems unlikely that he would complete a Ph.D."

    - "He (Einstein) was permitted to take the exams for the engineering department, although much younger than the prescribed entrance age of 18. He failed because he did poorly in modern languages and descriptive sciences, but he did very well in
    mathematics and physics. That led the ETH Director to urge Albert to enroll in the cantonal school in Aarau, a small town near Zurich, whose graduates were directly admitted to the ETH (Eidgenossische Technische Hochschule).

    -"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater."

    -"The only thing that interferes with my learning is my education."
    • +1 (1 vot)    
      Va inselati (Duminică, 2 octombrie 2011, 23:50)

      afm [anonim] i-a raspuns lui Val (al treilea)

      Einstein ar fi ajuns mult mai departe daca s-ar fi nascut in Germania zilelor noastre. Sau in SUA, sau in orice tara unde talentul este cautat, recunoscut si incurajat din copilarie. In plus, copiii si adolescentii care sufera de Asperger's sunt ajutati si incurajati sa se socializeze, fiind mult mai bine integrati in societate.
      • 0 (0 voturi)    
        Sigur (Marţi, 4 octombrie 2011, 21:32)

        Val [anonim] i-a raspuns lui afm

        Acum nici eu nu imi imaginez ca avem o suta de mii de genii neintelese, desi fiecare luat separat traieste o mica drama, ca noi toti.
        Ziceam asa, sa mai inseninez atmosfera.
        Nici nu cred ca ar vrea toti sa mearga la facultate, unii poate nici daca ar primi bani.
        Totusi incercati sa cititi materialele, sunt interesante.
  • +1 (1 vot)    
    USL probil ca au in proprietate universitati parti (Luni, 3 octombrie 2011, 9:11)

    kiky [anonim]

    Abramburica asta parsivuta nu e chiar toanta asa cum credeti ! In primul rand 7 ani de acasa ii lipsesc si se vede ! In al doilea rand ideea asta i se trage de la Marean Almanahe Goagle Vanghelie care o " garanteaza" si probabil ca are in vedere tineretul PSD care or sa aiba nevoie de o astfel de reglementare, ca asta e viitorul pe care ni-l rezerva ! Uitati-va la Banicioiu agata fete de liceu , care au teze la georgrafie !!!!!@ Ha ha ha , daca atata pot si ei ! Nu inteleg ce cauta liberalii cu banditii astia !!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Judecata de apoi (Luni, 3 octombrie 2011, 9:17)

    dorin bretan [anonim]

    Sa o judece altii daca ea nu poate.
  • 0 (0 voturi)    
    Resping amendamentul doamnei Andronescu (Marţi, 13 decembrie 2011, 20:17)

    Prof.Gh.C.Dinulescu-Campina [anonim]

    Da, resping amendamentul doamnei Andronescu, dar nu din patriotism cum fac cei mai multi care au reactionat la stirea respectiva, ci pentru ca un alt amendament ar fi mai necesar; <Toti inaltii functionari incepand cu ministrii, la parlamentari nu se pune problema pentru ca astia oricum isi cumpara voturile, sa fie obligati sa urmeze un curs intensiv de 2-3 legislaturi, de gramatica>
    De ce este mai important acest amendament?
    Pai, sa-l luam pe Funerica: Asta cand a plecat din tara la 18 ani nu stia deloc gramatica. In ultimul an de liceu in Franta ca si la facultate, era privit cu simpatie pentru franceza lui stricata, asa ca nici aceasta limba nu o cunoaste bine. Va inchipuiti ce germana sau mai ales ce japoneza cunoaste in-telectualul (am scris corect, ca analfabet, nu se face) in tarile respective lucrand ca traducator (asa zice el).


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version