Daniel Funeriu: In acest an universitar, ceea ce s-a intamplat la bacalaureat se va intampla si in universitati

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 30 septembrie 2011, 17:48 Actualitate | Esenţial

Daniel Funeriu
Foto: Hotnews
Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a declarat pentru HotNews.ro ca, prin propunerea legislativa depusa marti la Parlament, Ecaterina Andronescu "arata modul in care a condus ministerul: in functie de interesele fabricilor de diplome care aduceau bani partidului". Ministrul a avertizat ca "in acest an universitar ceea ce s-a intamplat la bacalaureat se va intampla si in universitati".

Declaratiile ministrului Educatiei, Daniel Funeriu:
  • Prin aceasta initiativa, Andronescu arata astazi modul in care a condus ministerul: in functie de interesele fabricilor de diplome care aduceau bani partidului.
  • Aceste interese ilegitime, care au stat la baza tergiversarii de catre Andronescu si PSD a Legii Educatiei Nationale, nu mai sunt aparate de minister de cand il conduc.
  • Vedem acum de ce s-au opus cu disperare noii legi. Sprijinitorii acestor practici revoltatoare au plecat din minister odata cu Andronescu-PSD care au format o cardasie a mediocritatii cu rudele rectorilor din Parlament, care aduce atingere grava credibilitatii Parlamentului.
  • Aceasta initiativa denota inconstienta, atinge grav credibilitatea Romaniei pe care am recladit-o prin Legea Educatiei Nationale, inclusiv prin clasificarea universitatilor de catre un organism international.
  • Singurul avantaj al acestei initiative Andronescu-PSD este ca pune clar oglinda: cei care vor performanta, cinste, corectitudine si normalitate sunt de partea noastra si a legii educatiei nationale.
  • Cei care vor minciuna, mediocritate, bani, diplome false si distorsionarea valorilor sunt de partea Andronescu-PSD.
  • In acest an universitar ceea ce s-a intamplat la bacalaureat se va intampla si in universitati.
  • De aceea e important ca oamenii de calitate sa iasa in fata, inclusiv in universitatile conduse de fosti ministri care ne arata astazi pe cine au servit.
  • Eu si ministerul suntem partenerii oamenilor de valoare.
Amintim ca social-democratii Ecaterina Andronescu, vicepresedintele Comisiei pentru invatamant din Senat, Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor si Titus Corlatean, senator PSD, au depus marti, 27 septembrie, la Camera Deputatilor un proiect de lege prin care absolventii care nu au luat Bac-ul ar putea sa se inscrie la facultate si sa urmeze un an pregatitor.

Unul dintre initiatorii proiectului de amendare a Legii Educatiei Nationale este Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor, care este sotul Corinei Dumitrescu - rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir".

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

8103 vizualizari

  • +11 (15 voturi)    
    adevarat, dar.... (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:06)

    virgilius [anonim]

    Sunt lector univ. si am salariul net de exact 1300Ron. Adica.....jenant.

    Da, stiu, bani se pot face pe multe cai, am si ales una, dar in dauna timpului alocat activitatii didactice.
    • -19 (29 voturi)    
      Si restul? (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:56)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui virgilius

      Interesant discrusul. Cine nu e cu noi e impotriva noastra! Lupta de clasa in toata regula!!!

      Pai domn' ministru... Ete ca eu nu sunt cu nici unul din voi. Eu sunt scarbit pana peste masura de bataia de joc a TUTUROR politicienilor ce s-au perindat pe la putere in ultimii 20 de ani (inclusiv de dumneavoastra)

      Sunt scarbit de incercarile Androneascai de a-i baga in facultati pe cei ce nu au ce cauta acolo.

      Sunt scarbit de legea educatiei scrisa parca pe genunchi prin WC-urile Cotrocenilor... Si de modul in care ministerul acesta isi trateaza profesorii... Si de modul in care va laudati singur propiile "performante"...

      Sunt scarbit de incopetentii si Crin si Ponta; de securistul Felix.

      Sunt scarbit de politica de invrajbire dusa de stapanul dumneavoastra (care in fiecare luna isi mai gaseste cate un nou dusman: ba e functionarul incompetent, ba e bugetarul puturos, ba e pensionarul senil etc etc)

      Sunt scarbit de tot si de toate domnule ministru.

      Iar pentru textele dumneavoastra penibile aveti de la mine un foarte frumos "hai sictir".
      • +14 (22 voturi)    
        Cine te tine in Ro? (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:13)

        Tony [anonim] i-a raspuns lui Doc

        Stop complaing and be polite!

        Daca nu iti mai convine in Ro esti free to go. Eu cel putin asa am facut. Imi este f bine in occident, dar m-as intoarce in tara daca ar numai ministri ca Funeriu.
        • +6 (22 voturi)    
          Nu plec pentru ca nu vreau (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:29)

          Doc [anonim] i-a raspuns lui Tony

          In Romania am crescut. In Romania vreau sa traiesc.

          Si vreau sa traiesc in conditii decente! Vreau sa am un stat in care justitia functioneaza! In care reformele sunt facute cu cap si nu in graba ca sa ai ce puncta cand vin alegerile! Vreau politicieni capabili si decenti!

          Nu vreau sa plec! De ce sa plec eu? Sa plece leprele care ne-au furat si si-au batut joc de noi!
          • +4 (14 voturi)    
            Locuiesti in localitatea in care te-ai nascut? (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:00)

            Tony [anonim] i-a raspuns lui Doc

            sau te-ai mutat cu domiciliul intr-un oras mai mare? Ce scrie pe buletinul tau la "Locul nasterii"?
            Sa nu fim ipocriti. Casa mea este acolo unde ma simt bine, unde ma simt apreciat ca om, locul in care nu simti statul (toate institutiile)- exact ca pe un organism sanatos care nu doare daca toate componentele sunt OK.
            " Tara in care am crescut" este in categoria "nu ne vindem tara". Decat altcineva sa o vanda pe bucati / sa isi bata joc de viata mea, prefer sa DECID EU ce fac cu viata mea. Buletinul nu reprezinta decat niste Serial Number. Deocamdata acest serial incep cu ro, sper ca in urmatorii ani sa inceapa cu alte caractere. Nici nu iti imaginezi cat de multe dezavantaje iti poate aduce seria asta.
            • -1 (5 voturi)    
              Ubi bene (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:39)

              revelare [anonim] i-a raspuns lui Tony

              ibi patria vrei sa spui...
              |E$i nu e chiara sa... pt multi, chiar si pt "suparatul: pe toata lumea.

              reveniti-va , numai fiti suparati pe toata lumea.
              \Astia care credeti ca unde e bine acolo e patri, ca Tony, ramaneti acolo si nu va mai dati cu parerea, nu are nici o valoare, decat sa va vedeti voi "publicati"
              Il prefer pe Doc, pt ca vrea sa stea in RO.
              • +2 (2 voturi)    
                Positive feedback (Vineri, 30 septembrie 2011, 23:58)

                Tony1 [anonim] i-a raspuns lui revelare

                Nu ma intereseaza numele. Te felicit pentru ca rezisti si probabil te bucuri de viata din Ro. Eu nu am mai rezistat si am considerat ca e mai bine sa cedez. Stii bancul cu politistu'si cu podu' ?
                • -2 (2 voturi)    
                  Bancu'... banca (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 1:24)

                  Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Tony1

                  Bancul era cu politistul si cu banca, nu cu podul...
            • -1 (7 voturi)    
              Stai acolo... (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:42)

              Clovis [utilizator] i-a raspuns lui Tony

              Noi ramanem aici, romani... Asa au facut si stramosii nostrii, asa facem si noi. Tara nu se schimba asa cum crezi tu. Citatul tau di latina cu ubi bene... Etc. Nu e singurul valid. Aminteste-ti ca Cicero spunea ca am o datorie in primul rand fata de poporul meu. Tu da, esti liber sa faci orice cu destinul tau si cu burta ta atat de importanta... Lasa-ne pe noi astia, romanii, sa ne vedem de viitorul nostru aici, in spatiul stravechi....
              • +3 (7 voturi)    
                Romanii reprezentativi (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:07)

                Tony [anonim] i-a raspuns lui Clovis

                nu au murit in Ro. Pentru mine mine Ro este Coanda, Cioran etc. care nu au ramas sa admire frumusetile patriei ca tine (la o bere si cu manele). Ideea este ca NU PENTRU BURTA au plecat (unii) romani ci pentru sistemul care nu ii mai reprezenta. Daca nu poti intelege asta nu e nicio problema.
                • +3 (3 voturi)    
                  Coanda a murit la Bucuresti (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 1:39)

                  Clovis [utilizator] i-a raspuns lui Tony

                  Si s- a reinors in tara... Nici cu istoria nu stai pa bine:


                  In 1969, during the early years of the Ceauşescu era, he returned to spend his last days in his native Romania, where he served as director of the Institute for Scientific and Technical Creation (INCREST) and in 1971 reorganized, along with professor Elie Carafoli, the Department of Aeronautical Engineering of the Polytechnic University of Bucharest, spinning it off from the Department of Mechanical Engineering.
                  Coandă died in Bucharest on 25 November 1972 at the age of 86.
              • -2 (8 voturi)    
                clovis, (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:15)

                emil_m [utilizator] i-a raspuns lui Clovis

                hai sa-ti spun un banc:
                -O familie de viermi traia intr-un rahat. Micul vierme o intreaba pe mama sa:
                - Mama, noi am putea trai intr-un mar?
                - Da, fiule, am putea trai intr-un mar.
                - Mama, noi am putea trai intr-o banana?
                - Da, fiule, am putea trai intr-o banana.
                - Atunci, mama, de ce traim intr-un rahat?!?
                - Pentru ca suntem patrioti si asta e tara noastra, fiule
                • -1 (1 vot)    
                  FOARTE TARE! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 11:39)

                  TONY [anonim] i-a raspuns lui emil_m

                  Nu stiam bancul asta. Thanks. It made my day.
              • 0 (6 voturi)    
                Vazand comantariul (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:50)

                Tony [anonim] i-a raspuns lui Clovis

                tau MA FELICIT ca am plecat din ro.Cineva va trebui sa stinga lumina, intr-adevar.
                • +4 (6 voturi)    
                  Uite ce spunea N. Iorga (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 4:07)

                  Clovis [utilizator] i-a raspuns lui Tony

                  Daca in vreun fel iti mai pasa...

                  Iar moralizarea unei societăţi – afirma cărturarul – se face “nu coborând pe oamenii trecutului după interesele zilei de astăzi, ci silind pe oamenii de astăzi să muncească pentru a se ridica la înălţimea oamenilor trecutului”
                  • -1 (1 vot)    
                    Totally agree (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 11:10)

                    Tony [anonim] i-a raspuns lui Clovis

                    DAR, afirmatia lui Iorga nu este absoluta. Adica nu se poate aplica in orice context istoric. In general afirmatiile oamenilor istorici si f inteligenti sunt corelate cu contextul istoric in care au trait. Exemplu: Einstein - care imi da dreptatate - nu exista absolut nici macar in stiinta.
                    In alta ordine de idei, altceva a vrut sa zica Iorga in acea idee.
                    Daca aveam doua vieti, sincer iti spun, una mi-o dedicam moralizarii celor din jurul meu. Din pacate, sunt egoist si imi pastrez aceasta singura viata pt mine si fam mea.
          • +1 (1 vot)    
            Deocamdata, leprele... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 8:54)

            Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Doc

            care au jefuit si tradat tara, adunati, in prezent in cardasia USL, nu pleaca. Tu ce faci? Ii aduci din nou la guvernare, sa fure si sa tradeze din nou? Hai, nu fi ipocrit, ca am vazut unde bati?!
          • +1 (1 vot)    
            lepre (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 12:05)

            alice [anonim] i-a raspuns lui Doc

            Leprele s-au sprijinit pe scarbiti ca tine care astfel i-au lasat sa voteze pe aia care se decid repede cu cine sa voteze pentru ca stiu cine le-a dat puiul congelat. Si leprele mai conteaza tot pe din aia ca tine care nu inteleg ca au responsabilitatea sociala de a nu fi indiferenti la ce se intampla si de a aprecia ce se face bun, ca altfel o sa fim o natie de filosofi care este prea amorezata de spleenul ei sa aprecieze pe cineva din toata clasa aia politica, cum ar fi Funeriu. Oamenii ca tine ingroapa Romania la fel de tare ca leprele de care vorbesti.
            • -1 (1 vot)    
              lepre (Duminică, 2 octombrie 2011, 2:27)

              Doc [anonim] i-a raspuns lui alice

              Leprele mizeaza pe naivi ca tine pe care ii poate fraieri cu vorba buna si o promisiune pentru un viitor mai bun.

              Macar aia cu puiu congelat castiga ceva. Tu ramai cu iluzia ca schimbi ceva in bine, cand de fapt le dai votul unor mafioti (a se citi USL) sau in cel mai bun caz unor incompetenti cu bune intentii (a se citi Basescu).

              Pentru informatia ta am mers de fiecare data la vot si voi mege si de data asta.

              Si nu voi vota nici cu USL nici cu PDL nici cu miscara populara (condusa de base).

              Si sincer sa fiu nu stiu cat de implicat esti tu in viata politica. Si cate lucruri in bine schimbi tu... Asa sa tii lectii de morala din spatele monitorului e usor. Implica-te tu si pe urma da lectii altora.
              • +1 (1 vot)    
                Doc (Duminică, 2 octombrie 2011, 18:59)

                alice [anonim] i-a raspuns lui Doc

                Daca tu crezi ca aia cu puiul congelat castiga mai mult decat pierd, atunci iti meriti din plin starea de "depresie sociala" pe care o tradeaza cuvintele tale. Si stii cum ma implic eu? Platind impozite si pasandu-mi de tara mea, ceea ce nu face prea multa lume ramasa in Romania. Asa ca daca tu te implici distribuind galeti cu Gigi Becali sau cu Dan Diaconescu (ca vad ca esti suparat pe aia de la varf), atunci nu cred ca esti un exemplu de cetatean pentru nimeni si este mai utila implicarea mea.
              • +1 (1 vot)    
                naivi (Duminică, 2 octombrie 2011, 19:10)

                alice [anonim] i-a raspuns lui Doc

                Si ca sa nu iti las satisfactia de a crede ca tu ai fi coptul la minte (oare cum, furand statul cum poti mai bine?) si eu naiva, crezand in ceea ce vad cu ochii mei, ca de exemplu ce face Funeriu, ti-as spune ca de-asta este Occidentul evoluat, pentru ca are cetateni din astia naivi ca mine, dispusi sa creada cand vad semne concrete, ca cele pe care le da Funeriu, si sa se duca sa mai voteze inca o data cu aceiasi pana vin altii mai buni, nu mai rai, gen USL, nu fiinte din alea profund anti-sociale care sunt dispuse sa-si taie craca de sub picioare, din prea multa "maturitate".
                • 0 (0 voturi)    
                  Corect, Alice (Duminică, 2 octombrie 2011, 23:29)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui alice

                  Ai mare dreptate!
        • -2 (8 voturi)    
          Nimic nu este intamplator (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:43)

          Armata de ocupatie [anonim] i-a raspuns lui Tony

          In viitorul apropiat: este nevoie de armata de ocupatie la arabime.Treaba este de lunga durata si este nevoie de mult tineret militar fara nici un bac , vulnerabili la somaj fara nici o perspectiva alta decat militaria in solda .Totul este aranjat cum trebuie... si de cine trebuie... Nu vi se pare corect?
          • 0 (0 voturi)    
            Personal (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 11:02)

            Tony [anonim] i-a raspuns lui Armata de ocupatie

            nu cred in conspiratii. Dupa puteti vedea aceasta "criza" de exemplu este un exemplu de planificare (prost in cazul asta). Sunt oameni puternici si oameni slabi, oamemi cu multi bani si oameni f saraci. In general, asa cum e natura, cel mai puternic face legea.
            Referitor la bac, cred sunt prea multi oameni "inteligenti" in ro cu bac si facultate. Aceasta inflatie de exemplu, a scazut valoarea titlurilor in sine. Cred ca asa cum ziceam mai sus, sunt oameni cu un IQ mai mare si altul cu IQ mai mic. Este super ok, din punctul meu de vedere, sa existe specialisti in diverse meserii cu 10. Lucrez la o multinationala americana in occident si am colegi din alte tari europene fara facultate si sunt f buni in IT.
      • -2 (6 voturi)    
        Mentiune (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:16)

        Doc [anonim] i-a raspuns lui Doc

        Comentariul era pentru Funeriu nu pentru utilizatorul virgilius .
      • +14 (18 voturi)    
        cam penibil.. :) (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Doc

        care parte a declaratiei ministrului Funeriu ti se pare penibila? esti de acord cu noua lege inventata de andronescu? ti se pare penibil sa anunte ca va reduce si frauda de la licenta? sau esti prea scarbit ca sa mai citesti textul?
        • -11 (13 voturi)    
          Separarea asta in (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:10)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui pehash

          valorosi si mediocri e penibila. Aceasta separare o face cel in cauza prin viata care si-o traieste si nu vreun profesor, ministru sau presedinte. Asemenea caracterizari n-au ce cauta in politica niciunui minister cum de altfel nici favorizarea vadita a unora in fata altora.
          • +7 (7 voturi)    
            constantine, (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:17)

            emil_m [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            faci cumva parte si tu dintre cei picati la bac si te simti cu musca pe caciula?Eu consider ca a fost destul de politicos cand i-a numit mediocri,sunt jenant de pros.ti.Lasa,iti face loc Androneasca la o facultate,dupa primul an,daca nu iei bac-ul,mai faci inca unul pregatitot,si tot asa pana cand faci cinci ani si iti da automat licenta.
            • -5 (5 voturi)    
              Eu, care n-am luat BAC-ul, (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 9:13)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui emil_m

              am mai multa nevoie de sustinere din partea profesorilor decat cei care invata bine. Dupa ce ca sunt pe marginea prapastiei Funeriu ma mai si impinge.
              • +3 (3 voturi)    
                constantine, (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 18:41)

                emil_m [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

                de ce trebuie sa te sustina societatea pentru ca tu sa poti sta prin cluburi si discoteci,iar altii sa isi piarda ,,copilaria'',stand in casa si invatand?De ce crezi ca tu ai avea aceleasi drepturi cu ceilalti oameni care chiar vor sa munceasca?Scuza-ma,insa daca nu-ti place sa inveti,de ce sa te mai tinem in spate?Satul are nevoie si de vacari,iar acolo chiar nu-ti trebuie licenta si in plus poti sa-ti iei si bera cu tine.Scuze daca am fost mai acid putin cu tine(tu mi-ai raspuns cu bun simt,insa...ceea ce fac acesti pesedisti este strigator la cer)
              • +2 (2 voturi)    
                Nu prea-s de acord cu matale (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:11)

                Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

                Io pana la o varsta destul de inaintata (cam pana spre sfarsitu' facultatii) am cam fost un puturos si jumatate. Spre norocu' meu, un puturos relativ destept, si total lipsit de disponibilitate pentru compromisuri. Asa ca am intrat la un liceu bun in clasa cea mai buna pe merit si fara probleme (pe vremea cand am inceput io liceul dadeai examen de admitere si la liceu), pe urma am intrat la fel, pe primele locuri, la facultate (la vremea aia macar de gura alor din jur chiar am invatat putin pt. admitere - cam 4h/saptamana), am terminat facultatea cu note nu foarte bune da' suficient de bune cat sa fiu acceptat la master, si pe urma m-am apucat de lucru. E, si-atunci am bagat eu de seama ca sa investesti efort intr-o treaba poate fi o chestie foarte satisfacatoare, si n-am mai fost chiar in halu' ala de puturos (desi obiceiurile vechi se schimba greu).

                Acuma, privind in urma, ma gandesc ca daca ma facea cineva sa descopar mai devreme ca munca poate fi generatoare de satisfactie, poate azi eram intr-o situatie chiar mai buna decat sunt. Da' tot privind in urma, n-as putea sa zic ca e vina altcuiva decat a mea ca am pierdut enorm de multa vreme la viata mea.

                De-aia, daca asa ma judec pe mine, nu pot sa te judec pe matale altfel. Daca ai cazut la bac, desi era important pt. matale sa-l iei, nu prea poti sa-i imputi treaba asta lu' Boc sau lu' Funeriu, si nici nu poti sa nu-ti asumi consecintele, daca vrei sa fii cinstit fata de propria persoana.

                Tot ce poate face o lege sau o institutie in domeniu e sa-ti semnaleze cat mai devreme si cat mai bine perceptibil ca nu pui osu' suficient, daca vrei sa obtii un anumit rezultat. Daca legea/institutia de invatamant nu face asta, degeaba sunt dispusi dascalii sa te ajute, ca (din experienta proprie) n-o sa-i iei niciodata in serios.
              • +1 (1 vot)    
                Da de ce? (Duminică, 2 octombrie 2011, 23:35)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

                De ce nu ai luat bacaloreatul? Ti-ai facut o analiza, ca sa vezi cauza si sa gasesti remediul? Ti-a placut sa chiulesti? Ai pierdut timpul prin discoteci si nu ai mai avut si pentru studiu? Ti-au placut " etnobotanicele"?
                Esti putin retardat si iti trebuie 10 ore sa faci o tema care ia normal 30 minute?
                Care e cauza?
                • 0 (0 voturi)    
                  pentru Ana (Luni, 3 octombrie 2011, 18:28)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                  Iar am grsit. Bacalaureatul nu bacaloreatul. Scuze...
                  Pentru tine voi face o schimbare. Voi reciti ce am scris, voi corecta , si apoi voi posta. Voi renunta la prostul obicei de a scrie si a posta fara o corectutra prealabila.Esti multumita?
                  Daca nu-mi raspunzi , inseamna ca nu iti pasa si pot ramane la vechile metehne.
          • +6 (6 voturi)    
            ai dreptate.. vag.. :) (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:55)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            in primul rand Funeriu nu ii numeste mediocri pe cei care au picat bac-ul. el spune foarte clar ca mediocritatea e generata ignorarea valorilor.
            oricum, separarea au facut-o 'cei in cauza' prin efortul pe care l-au depus (sau nu) sa invete pentru acest examen de bacalaureat. poate ca in viitor un amarat care a picat bac-ul va ajunge sa realizeze ceva in viata si unul care l-a luat va ajunge la coada vacii, dar notele alea arata astazi foarte clar valoarea tinerilor absolventi.
            mi se pare mai penibil sa nu recunosti valoarea celor care au reusit si cu muuuult mai penibil sa declari ca toti cei care au picat vor lua calea etnobotanicelor daca nu le da Funeriu voie sa se inscrie la facultati.
          • +3 (3 voturi)    
            NU (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 9:58)

            Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            separarea se face inca de pe bancile scolii!!Copilul trebuie sa inteleaga ca doar prin munca cisntita,invataura si corectitudine poate sa razbeasca in viata.Altfel-va fi invatat cu micniuna,furtul si lenea de mic.Asta numesti tu valori morale????
    • +8 (14 voturi)    
      Interesant!... (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:15)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui virgilius

      Si totusi: cine anume va opreste sa va completati veniturile din cercetare stiintifica?
      • -4 (12 voturi)    
        Cerectare? (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:42)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

        Esti penibil. Stii cind s-a finantat ultimul contract de cercetare? Iti spun eu. Funeriu nu era in tara. Inca.
        • +10 (14 voturi)    
          @eu (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:14)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Eu

          Ia verifica matale siteul www.cncsis.ro si vezi ca acu o saptamana s-au dat deciziile de finantare pentru proiecte de cercetare.
          De ce trebuie sa comenteze ca sa demonstrezi ca estii....?
          Urmatorul calup de proiecte (de cercetare exploratorie) primeste decizile de finantare in martie-aprilie.
          Mai baga o fisa....nui asa ca mai bine taceai?
          • -2 (6 voturi)    
            @gigi (jiji) (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:54)

            alt lector [anonim] i-a raspuns lui gigi

            ia verifica matale conditiile de eligibilitate.
            si vezi care este sansa ca un tanar cercetator care nu face parte din "familie" sa obtina ceva.
            sper sa nu depaseasca capacitatea dvs de intelegere.
            cred ca mai bine v-ati abtine..ca sa vb aceeasi limba
        • +2 (4 voturi)    
          Tz tz tz! (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:37)

          Gimmy [anonim] i-a raspuns lui Eu

          Dar granturi europene nu serviti?
          Sau sunteti patriot pana in maduva oaselor si preferati sa muriti cu ideile marete in buzunar decat sa le dezvoltati cu banii strainilor de neam si tara!? :)
    • -3 (3 voturi)    
      partenerul oamenilor de valoare... (Vineri, 30 septembrie 2011, 23:12)

      titel [anonim] i-a raspuns lui virgilius

      Poate ne explica "partenerul oamenilor de valoare" cum se face ca in CNATDCU, pe care el insusi l-a desemnat, o buna parte din membri si chiar presedinti de comisie, nu indeplinesc criteriile minimale pt postul de profesor!
      Cine si cum masoara valoarea?
    • +1 (1 vot)    
      Voi unde va credeti (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 11:38)

      ady_barcelona [anonim] i-a raspuns lui virgilius

      Va credeti in germania mai baieti sau spania. Sunteti in romania care este in urma vestului cu 30-60 ani. Pai suntem si cu salarile la fel , nu credeti? Noi niciodata nu o sa ajungem la nivelul din vest pt. ca nu ne lasa si nu suntem capabili. Incercati sa schimbati voi ceva in aceasta viata si sa lasam copiilor nostri daca se poate ceva mai bun. Nu mai visati la pasarea de pe gard si multumitiva si incercati sa o faceti mai frumoasa pe aceea pe care o aveti in mana. Va salut.
    • 0 (0 voturi)    
      Si care-i problema? (Duminică, 2 octombrie 2011, 8:35)

      Joe [anonim] i-a raspuns lui virgilius

      Ce, e rusinos sa muncesti? Si noi, "mercenarii" de p-afara, am plecat tot din cauza salariilor mici..
  • +9 (13 voturi)    
    Si in politica, pe cand?! (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:07)

    Un fost tanar [anonim]

    Cand se va selecta graul de neghina in politica, dragi alegatori?! Cand vom avea cei mai valorosi oameni la conducere, nu pe cei mai corupti si mai smecheri? Cand se va da bac-ul la morala si competenta, in politica? Cand?
    M-am saturat sa astept schimbarea. O sa o facem sau murim. gata!
    • -1 (3 voturi)    
      Sa te schimbi tu (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:34)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Un fost tanar

      ti-e mult mai la indemana! Si schimbarea se face mintenas, o atentie colo, o vorba buna colea si gata, te vei descurca mult mai bine in Romania si nu te vei mai simti ca un strain in tara ta.
  • +5 (13 voturi)    
    DECI... (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:09)

    popic [anonim]

    Daca legea asta se pune in aplicare...si o sa treaca mai bine zis...ma jur ca plec din tara, tinand cont ca aveam de gand sa imi iau casa la iarna !
    P.S. Sa va fie rusine... si sa scadeti in sondaje pana la 1% .
  • +20 (24 voturi)    
    REALMENTE (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:12)

    pointless man [utilizator]

    rar mi-a fost dat sa vad o magarie atit de inabil mascata precum initiativa lui madama Andronescu. Chiar si numai atit ne arata ce nivel poate avea un profesor universitar de la noi pe deasupra si RECTOR. Auzi soro, RECTOR - ti se face rau. Domnule Funeriu sper sa nu aveti prea multi tradatori in parlament altfel porcaria VA TRECE.
    • +17 (17 voturi)    
      Rectorat UPB=Mafie (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:37)

      AKKY [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      Acu o sapttamana s-au sustinut "examenele" pentru ocuparea posturilor de asistenti, sefi-lucrari si profi univ. din UPB... asa de bine au "potrivit-o" incat a candidat unul/loc...de mai multi candidati/loc nici nu putea fi vorba...posturile scoase au fost cu dedicatie... "noua generatie" formata din odraslele,pilele,obigatiile de partid au ingrosat randurile... Anuntul examenului a fost dat in iulie asa incat cei care au fost in conced" au ramas "cu speranta"...au stiut doar cei "doriti".
      Gasca Andronescu-PSD si-a spus cuvantul!
  • +10 (12 voturi)    
    Funeriu stie sa calculeze? (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:15)

    Constantin [anonim]

    Daca PDL e alaturi de oamenii valorosi iar USL ii sprijina pe cei mediocri cine-o culege mai multe voturi?
    • +6 (6 voturi)    
      Mediocritate (Vineri, 30 septembrie 2011, 21:51)

      AT [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Asta e viciul democratiei. Singura speranta e sa mai fie si mediocri capabili sa recunoasca si aprecieze valoarea.
  • +21 (27 voturi)    
    incredibil! (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:16)

    mihaitza [anonim]

    nu imi place ministrul Funeriu si nu am crezut niciodata ca voi ajunge sa ii fac galerie ca la fotbal: Hai Funeriu, nu te lasa!!!!
    Din cauza fabricilor nesimtite de bani (si la stat si la privat), diploma mea a ajuns sa nu mai valoreze mare lucru, pentru ca o gramada de incompetenti defileaza cu ea in dinti! Acum sa defileze cu diploma de licenta si un cvasianalfabet care nu a luat BAC-ul? Atunci la ce mai e bun BAC-ul? comunistii corupti ai PSD-ului vor sa discreditereze BAC-ul daca a fost expus halul in care au ajuns elevii dupa anii lor de reforme banoase pentru ei?
    • -7 (11 voturi)    
      In schimb a mea a devenit mai valoroasa! (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:20)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui mihaitza

      Ies imediat in evidenta printre atatia absolventi care si-au platit diploma. Asa ca jos cu Funeriu !
      • +8 (8 voturi)    
        da, (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:37)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        pe diplomă scrie și prețul, nu-i asa? Apropos, cu sau fără TVA?
    • +1 (1 vot)    
      Ai sa constati in timp ... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:28)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui mihaitza

      ... ca absolut nici o diploma nu face vreo diferenta. Cee ce conteaza e strict ceea ce poti face la un moment dat. Ca stii multe si stii sa le si aplici, sau ca esti capabil sa inveti rapid, sau ca lucrezi mult si foarte repede, chestii de genul asta sunt cele care te iti determina valoarea dpv profesional, niciodata diploma.

      In ... tari mai calde, diploma e luata in considerare pt. ca documenteaza asemenea calitati, dar tocma' de-aia isi pierde valabilitatea pe masura ce capeti vechime si experienta, si referintele devin mai importante. Asta e sistemu' care io sper ca pana la urma va ajunge sa functioneze si la noi - e un sistem extrem de cinstit, care pune pe accent pe ceea ce este la un moment dat, nu pe ceea ce a fost candva.
  • +16 (20 voturi)    
    despre articol (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:22)

    maria [anonim]

    Mult succes ,domnule munistru!De ce credeti ca tinerii sint total nepregatiti pt viata ?din cauza "reformei "d-lui Marga si a d-nei Andronescu care au distrus invatamintul romanesc.Trei lucruri au nenorocit Romania :Iliescu.,Andronescu-Marga,si justitia.Cit de imbecila poti fi sa vii cu un asemenea proiect legislativ?
    • +10 (12 voturi)    
      succint si excelent (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:08)

      tamasz [anonim] i-a raspuns lui maria

      Excelenta radiografia cauzei raului pe care o faceti mai sus:
      "Trei lucruri au nenorocit Romania :Iliescu.,Andronescu-Marga,si justitia."
      subscriu
      • +8 (8 voturi)    
        Cinci lucruri (Vineri, 30 septembrie 2011, 21:09)

        bobo22 [utilizator] i-a raspuns lui tamasz

        Iliescu, Iliescu, Iliescu, Andronescu+Marga, Justitia
  • +10 (12 voturi)    
    Felicitări, d-le Ministru! (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:38)

    ro [anonim]

    Keep walking!
    • -3 (7 voturi)    
      Eu il vad precursorul lui Boc (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:32)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui ro

      Si daca e asa.....bat stampila cu ciocanul :)
      • +3 (3 voturi)    
        precursorul? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        Ce inseamna asta pentru tine?
      • +2 (2 voturi)    
        Poate succesorul... (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:16)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        ... ca n-a fost prim-ministru inaintea lui Boc. Mai pune mana pe un dictionar !
        • 0 (0 voturi)    
          Corect (Duminică, 2 octombrie 2011, 8:06)

          Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Merci de atentionare!
          +1
  • +5 (5 voturi)    
    Selectie (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:53)

    V [anonim]

    Am si eu o intrebare... Dar de ce nu se intampla ceea ce s-a intamplat la Bacalaureat si in guvern/parlament? Adica, daca tot facem o selectie foarte dura, ar fi cazul sa o facem in toata tara. Nu-i asa corect?
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru ca (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 4:03)

      popic [anonim] i-a raspuns lui V

      In parlament daca unu incearca sa faca vreo miscare...din orice partid ar face parte...ei intre ei isi cunosc bubele ..si asa mai bine stau in banca lor...dar in ceea ce priveste invatzamantul unul singur e seful si anume Funeriu...iar profesorii si elevii nu`l au cu nimic la mana.
      Atata timp cat in codul civil nu este nimic stipulat referitor la "cine greseste plateste" si aici ma refer la marionetele din justitie...nu o sa se schimbe nimic.
  • -14 (16 voturi)    
    Formidaaabil (Vineri, 30 septembrie 2011, 18:57)

    Cornel [anonim]

    Hai sa faci tu "plici" mai ministru cu primul loc de munca in carte la Min.Educatiei si IQ de marmota (max. 25) ! Crezi ca obraznicia tine loc de decizie ?
    • +1 (1 vot)    
      Marmote ca asta ar fi bine sa mai avem (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 12:35)

      Lapaglia [anonim] i-a raspuns lui Cornel

      Baietas, ia cauta tu numarul de citari pe care le are Funeriu pe Google Scolar (nu e un site pentru adulti, daca asa credeai) si dupa aceea da un search si dupa marii intelectuali Marga si Andronescu. Poate ca reusesti sa tragi vreo concluzie (inteligenta sau nu e mai putin important, toata lumea stie ca orice marmota are limitele sale).
  • +12 (14 voturi)    
    PROPUNERE (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:01)

    florin [anonim]

    D-le Ministru ar trebui sa sesiza-ti Parchetul in cazul propunerii facute de P.S.D. pentru subminarea viitorului acestei tari.
  • +16 (16 voturi)    
    incredibil (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:04)

    bre ion [anonim]

    acesta e un eveniment deosebit de important legat de viitorul natiei noastre.
    Totusi iRealitatea si antenele tac malc ... de ce oare?
    Nu le intereseaza subiectul?
    E mai important faptul ca avionul cu care a ajuns la Iasi d-nul ministru a lovit un porc mistret?
    astea sunt televiziuni de stiri? ha! cred ca-s de manipulare, sunt complici la aceasta lege, se tem ca o sa ramana fara angajati cu diplome de facultate?
    ... mama lor de televiziuni de can-can
    • 0 (4 voturi)    
      :D (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:30)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui bre ion

      +01001110 01101111 01110100 01100001 00100000 00110001 00110000
      • 0 (0 voturi)    
        4 (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:59)

        solarman [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        Tipic romanesc..... sa complici lucrurile si sa spui acelasi lucru
      • +3 (3 voturi)    
        pt cine ? (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:04)

        Tic Tac [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

        pt funeriu = de acord :D
    • +7 (9 voturi)    
      "Timate domn" (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:49)

      llosa [anonim] i-a raspuns lui bre ion

      "Timate domn",

      Iti raspunde un fost telespecator al Realitatii , de acum circa 2 ani, un telespectator care cauta printre stiri cuvinte incrucisate de genul "obiectiv", "echidistanta", "jurnalism" si mai ales, "vertebrat". Cuvinte pe care cu greu le mai gasesc pe Realitatea (nu sunt un fan si nu voi putea fi al Antenelor dintr-un calcul atat de evident..pentru mine!). Derizoriul tine agenda publica, nu te mai astepta la analize serioase din partea celor doua trusturi;sunt atatea pisici care trebuie salvate din copaci, betivi din sate uitate de lume, care dupa 300 "da" alcool, fac deliciul comunei si apoi al intregii tari, "interlopi" sau "interpoli" carora le creste creasta da mandrie ca : "uite fratica, ne-a dat pa teve". Astea sunt lucruri serioase pe care cele doua teveliziuni le ofera.
  • +12 (12 voturi)    
    Viva la revolucion, de carton! (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:25)

    bogdan [anonim]

    gestul Ecaterinei andronescu, al Lui Titus Corlatean si a "celuilalt", denota o lipsa de intuitie politica crasa! Nu poti face o asa PROPUNERE fara sa te gandesti la implicatii. USL -ul nu are nevoie de greseli de genul asta, el trebuie sa "pozeze" intr-o alternativa absolut IMACULATA a celor de la guvernare, iar scapari de genul asta activeaza in mentalul unora imagini mai putin placute din perioade in care, vorba nustiucui (parca a Alinei Mungiu P), pe vremea guvernarii Nastase, "nici hartie igienica nu puteai sa vinzi fara spate".
  • -5 (13 voturi)    
    ... (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:26)

    dragos234 [utilizator]

    Daca astia de la UE ar fi procedat ca Funeriu nu am mai fi intrat niciodata in UE. E ok sa fie examenele corecte dar ideea nu e sa ingropam o generatie sau mai multe ci sa ii invatam sa le treaca. Asta e scopul ultim al invatamantului.
    Mai sus era un lector cu un salariiu de mizerie. In universitati sunt salarii si mai mici de 10 milioane. Va inchipuiti cum sunt salariile in invatamantul preuniversitar.

    La fel si cu medicina. Medici rezidenti au salarii de 1000 de ron dar ne suparam ca la noi in tzara nu e ca la AKH.

    Nu ma intelegeti gresit, vreau si eu examene pe bune dar mai mult vreau rezultate. Nu ma incalzeste ca la
    Invatamant e Vlad Tepes ministru care rade pe capete. Eu vreau un Henry Ford care sa vada "the big picture" si puna lucrurile in miscare.
    • -1 (1 vot)    
      Cre' ca problema e la matale (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 19:33)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Dupa parerea mea, cam ce vrei matale face Funeriu: creeaza cadrul legal si institutional pt. ca lucrurile sa mearga.

      Tre' sa intelegi si diferenta de pozitie: Ford era patron si sef de firma, si avea libertate de miscare cvasi-absoluta (la vremea aia sindicatelor, atatea cate erau, li se cam baga pumnul in gura si asta era considerata o chestie normala), pe cand Funeriu nu poate impune nimic, poate doar propune si convinge. Asta face ca sarcina lu' Funeriu sa fie mult mai dificila decat a lu' Ford.
  • +10 (14 voturi)    
    BRAVO Funeriu (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:28)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Nota 10
    • +11 (11 voturi)    
      Nota 10 cu felicitari, d-le Ministru! (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:55)

      Lèse-"majesté Recteur" [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      ... un singur regret am: ca nu puteti sa-i lasati repetenti pe cei trei "corifei" initiatori ai proiectului de lege...
      • +9 (9 voturi)    
        hm... dar se poate PROTESTA! (Vineri, 30 septembrie 2011, 22:19)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Lèse-"majesté Recteur"

        Dragi studenti si profesori, tocmai v-a manjit cineva cu noroi... acceptati? Nu-i pacat de munca depusa sa ajungeti aici ca acesti indivizi (Andronescu &Co) sa va sfideze? MOTIV DE PROTEST. Iar cei care au ratat BAC-ul sa aiba demnitatea sa invete si sa dovedeasca la anul ca au reusit prin propriile forte si nu prin matrapazlacurile Androneascai. Va fi doar o patalama care-i va marca pe viata.
  • +8 (8 voturi)    
    miscare subtila ??? (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:46)

    sergplam [anonim]

    E prea stupid ce propune ex-ministra, de aci trag doua concluzii - 1. nu s-a putut stapani si setea de bani a prevalat asupra instinctului - rezultat: proiect legislativ de rasul gainilor, sau 2. psd-ul s-a capatuit cu un consultant dibace - rezultatul acestei propuneri legislative: vedeti, noi am vrut, dar puterea a zis NU...
    Daca stai sa contabilizezi, 100.000 parca nu e mult, dar rudele, apropriatii, plus restul debusolatilor...
    • 0 (0 voturi)    
      Ba e gandita (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 7:57)

      shadow [anonim] i-a raspuns lui sergplam

      in laboratoarele USL-ului asta , dar nu fac tam-tam . Poi cei de au cazult BAC-ul anul asta au si ei drept de vot , familii , neamuri , etc . E si asta din ciclul sa dam fara numar ... doar ca aici nici nu ne costa ci dimpotriva .
  • +11 (11 voturi)    
    Ca la noi la nimeni (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:52)

    M ariana [anonim]

    Cum se poate asa ceva?,daca nu au fost capabili sa promoveze bacalaureatul,atunci cum o sa-si sustina examenele din sesiuni?.
  • +3 (3 voturi)    
    1+1 (Vineri, 30 septembrie 2011, 19:55)

    Dan S [anonim]

    O asemenea initiativa va umple tara de "destepti".
    In clasa I-a 1+1=2 !
    Intrebat-ii pe astia cu initiative din astea cat Dumnezeu mai face pentru ei 1+1?! Eu zic ca face... 2000 sau ... cate mii de euro o mai face!
    Sa fiu al naibii.... nu as vrea sa gandesc asa dar numai catre asa ceva te duce gandul...
    Complicata Romanie.....!
  • +8 (10 voturi)    
    In sfarsit o atitudine demna! (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:09)

    Roxana [anonim]

    Felicitari domnului Funeriu! Ii inteleg si pe rectorii/profesorii universitatilor serioase, care au declarat ca este sub demnitatea lor sa fie martori la aceasta degradare ascendenta a invatamantului. Cum oare un student care nu a promovat examenul de Bacalaureat si care nu stapaneste notiune de baza (banale in comparatie cu ce se invata in facultate) va asimila tot ce se face in primul an si cum va acoperi el golurile pe care le are, fiind pregatit cu toate notiunile noi! Ca sa nu mai vorbim ca niciunde in lume nu se face asa ceva! Rareori intalnesti o asa initiativa lipsita de abilitate!
    • +5 (5 voturi)    
      Cum oare un student... ? (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:36)

      Intrebare pertinenta [anonim] i-a raspuns lui Roxana

      Intreab-o pe madam Andronescu... Te lamureste ea cum... ;)
    • +7 (7 voturi)    
      Aha (Vineri, 30 septembrie 2011, 20:58)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Roxana

      Numai ca nu e o initiativa lipsita de abilitate e una izvorata dintr-o prostie crasa. Femeia asta e rector? Fereasca Dzeu in ce hal s-a ajuns.
      Taiati in carne vie domnul Funeriu. Sa se faca dreptate in tara asta, valoarea sa fie in sfarsit recunoscuta si apreciata. Cine nu-i capabil...la saiba cu el. Nu e o rusine sa muncesti. Eu ii apreciez pe oamenii care muncesc din greu pt familiile lor....cinstit.
      Opriti bolshevizarea Romaniei.
  • +3 (3 voturi)    
    Hai la facultate!!!?!! (Vineri, 30 septembrie 2011, 22:11)

    crocobarzas [anonim]

    Marturisesc ca sunt dezamagit de initiativa legislativa a d-nei Andronescu & Co., precum si de discriminarile propuse de aceasta (recunosc, nu imi este clar daca acestea sunt asociate varstei, sau doar inaltimii beneficiarilor potentiali). De ce numai absolventii de liceu??? Exista oare interese partizane ( mobilier necesitand d.p.d.v. medical o anumita inaltime, sau lipsa dotarilor de transport pentru persoanele care in conditii de deplasare normala au nevoie de insotitor ...) care contravin aspiratiei catre educatie intr-o institutie de invatamant superior a absolventilor de scoli elementare, sau chiar de gradinite???
  • +8 (8 voturi)    
    fara bac,trimisi la profesionala ,la o meserie (Vineri, 30 septembrie 2011, 23:05)

    emi [anonim]

    este inadmisibila propunerea d-nei Andronesu.
    cum a degradat invatamintul romanesc.
    nu poti deveni student ,daca nu ai bacalaureat si punct.si mai vrea si burse de la stat pentru cei fara bacalaureat.
    -poate acesti oameni ,fara bacalaureat sunt de nivelul scolilor profesionale,unde invata o meserie ,prin care poate sa-si asigure un viitor,prin munca cinstita.
  • +1 (1 vot)    
    aducere aminte (Vineri, 30 septembrie 2011, 23:15)

    Mihai [anonim]

    Daca tot vorbeste de calitate poate d. Funeriu isi aduce aminte ca a promis finantarea universitatilor in functie de numarul studentilor din anul I, tocmai pentru a creste calitatea.

    Daca nu isi mai aduce aminte, poate il intreaba pe d. presedinte Basescu pentru ca si dumnealui a promis acelasi lucru.
  • +1 (1 vot)    
    Ma doare-n cot (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:04)

    Stefan [anonim]

    Oricum am invatat mereu, chiar daca am dat bacalaureatul intr-o perioada cand "se putea copia" (luat cu nota mare), dar probabil voi fi mereu desconsiderat pentru ca atunci se putea copia si automat toti care au dat bacu' atunci sunt copiatori.
  • +4 (4 voturi)    
    In UPB va conduce tot Andronescu! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 0:27)

    Marius [anonim]

    In UPB va fi rector tot Andronescu, directorul general Mihnea Costoiu, va sprijini pe Paraschiv Gigel, si va conduce tot Andronescu ca doar sunt prieteni. Daca se vrea schimbare ar fi bine sa se schimbe totul in UPB! Legea o fac cei din conducere, si vor fi avansati cine se vrea!
    Cine nu are tati, mame, soti, sotii, in facultati, nu avanseaza! Esti umilit fara rude, si relatii in facultati!
  • +5 (5 voturi)    
    apel (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 2:41)

    Radu [anonim]

    scoateti din lege porcaria aia care da 60% din punctaj pentru activitate didactica si 40 % pentru cercetare (publicatii, conferinte internationale etc) si atunci o sa inceapa sa se schimbe ceva.fara aceasta schimbare nepotismul/ linguseala vor functiona nestingherit (vezi cazul recent de la UBB reclamat de Liiceanu)
  • +3 (3 voturi)    
    de ce predau cei peste 64 ani? (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 6:22)

    asistent univ. [anonim]

    Domnule Ministru, de ce la UPB mai predau cei cu varste peste 65 de ani? Cand se intocmesc orarele ei isi pun orele cand vor nu de la ora 8 si noi cei tineri ramanem mereu cu ferestre, si pe un salariu foarte mic noi, stam in scoli de la ora 8 dimineata pana la ora 19. Iar ei nu vin decat 4 ore pe saptamana cand au ore. Scoateti-ii la pensie isi tin toate orele pe care le-au avut, desi au 70, 72 de ani. Incercati sa faceti curat in facultati, si macar dupa numele de familie, sa nu mai fie gasti: mama, tata, frati, surori, sotii, veri, cumnati, nu e calitate in invatamantul superior, toata familia preda la UPB.pana moare, alegerile in functii de conducere se fac pe interese, se sprijina unii pe altii, nu pe competenta, vin comisii sa verifice se dau telefoane, si tot cum se vrea se iese. si cine ajunge sa conduca pana moare va conduce se muta doar in alte posturi din decan, sef catedra, rector, prorector, prodecan si tot asa, pana mor vor conduce, nu ai voie nici macar sa gandesti ca vrei sa promovezi ca esti jignit, ei decanii, sefii , numesc pe cine vor ei pentru a-si intari ei puterea .
  • +2 (2 voturi)    
    Culmea ipocriziei?! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 8:57)

    Resactorul [anonim]

    Hal de fost ministru al invatamantului! Abramburica nu se dezminte. Sacrificam viitorul a milioane de copii pentru cca 100.000, invatati sa copie si certati cu cartea. Halal gandire marca PSD! Nu au pic de rusine si responsabilitate pentru aceasta tara. Niste jefuitori si tradatori de cea mai joasa speta.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare: Ce se va intampla anul acesta "si in un (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 10:03)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Intrebare: Ce se va intampla anul acesta "si in universitati" ?
  • +1 (1 vot)    
    incep cu FELICITARI >>>! (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:25)

    prof. M.O. [anonim]

    ... paote ca asta e ste floarea de care avem nevoie sa facem primavara...; nu va lasati intimidat tot ce faceti este just si onorabil; carotasii sa sufle cat pot - numai educatia ne poate salva ! Si asta este un frum lung si anevoios dar oameni, romanii adevarati il vor face !
  • -2 (2 voturi)    
    despre Funebriu am urmatoarea parere: (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 13:33)

    Adrian [anonim]

    - A facut foarte bine ca a adus corectitudine la BAC.
    - Din pacate este un pupincurist al lui Basescu si nu se bate pentru a creste conditiile de trai ale cadrelor didactice - dimpotriva vrea maxim cu bani putini - adept al exploatarii, deh.
  • +2 (2 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 16:41)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Cristian Dumitrescu - presedintele Comisiei pentru invatamant din Camera Deputatilor, care este sotul Corinei Dumitrescu - rector al Universitatii Crestine "Dimitrie Cantemir".
  • +2 (2 voturi)    
    pana la urma este vorba tot de multi bani (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 22:31)

    cosmin [anonim]

    Universitatile particulare, nu mai au clienti anul asta!
    Daca se inscriu f putini in anul I, nu mai au bani destui. trebuie sa umple cumva golul ramas.
  • 0 (0 voturi)    
    Prin extrapolare... (Duminică, 2 octombrie 2011, 8:07)

    Mirobo [utilizator]

    ... USL-istii vor veni cu o propunere similara si pentru obtinerea carnetelor de conducere ca si asa nu sunt suficienti soferi pe sosele ( instruiti)!
    • -1 (1 vot)    
      :) (Luni, 3 octombrie 2011, 17:13)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Mirobo

      Eşti conştient că în multe state carnetele de conducere se eliberează aşa adică de la 16 ani poţi conduce însoţit .. pe la 17 sau 18 dai pentru carnet. Deci poţi conduce fără carnet însoţit de cineva. Şi e chiar bine deoarece şofezi un an însoţit de o persoană cu experienţă .. nu dai un examen .. câteva ore cu un instructor şi gata.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Funeriu ! (Luni, 3 octombrie 2011, 18:29)

    adrian88000 [utilizator]

    Felicitari!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică