OMS: Peste jumătate din populația Europei se va infecta cu Omicron în următoarele 6-8 săptămâni / Cel mai mortal impact va fi în Europa Centrală și de Est

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 11 ianuarie 2022, 12:44 Actualitate | Coronavirus


Omicron, confirmata tot mai des
Foto: Dreamstime
Peste jumătate din populația Europei ar urma să fie infectată cu varianta Omicron a coronavirusului în următoarele șase-opt săptămâni, a declarat marți cel mai înalt oficial european al Organizației Mondiale a Sănătății, citat de Reuters și AFP.

Bătrânul Continent a înregistrat peste 7 milioane de cazuri noi de Covid-19 în prima săptămână din 2022, bilanțul dublându-se într-o perioadă de două săptămâni, a declarat directorul OMS pentru Europa, Hans Kluge, în cadrul unei conferințe de presă.

"În acest ritm, Institutul pentru Măsurători și Evaluări în Sănătate prevede că peste 50% din populația din regiune va fi infectată cu Omicron în următoarele 6-8 săptămâni", a spus Kluge.

Această variantă are mutații "care îi permit să adere mai ușor la celulele umane și poate infecta chiar și persoanele care au fost infectate sau vaccinate anterior", a adăugat reprezentantul OMS.

Impact mortal în Europa Centrală și de Est


Kluge a avertizat că impactul va fi cel mai mortal acolo unde ratele de vaccinare sunt mai scăzute, cum ar fi în Europa Centrală și de Est, potrivit Guardian.

El s-a "profund îngrijorat" de faptul că, pe măsură ce varianta se deplasează spre est, "nu am văzut încă impactul său deplin în țările în care nivelurile de vaccinare sunt mai scăzute și unde vom asista la o îmbolnăvire mai gravă a persoanelor nevaccinate".

Reprezentantul OMS a afirmat că țările care nu au fost încă afectate de valul Omicron au "o fereastră de oportunitate - care se închide, însă - pentru a acționa acum", protejându-i pe cei mai vulnerabili și făcând tot ce le stă în putință pentru a se asigura că lucrătorii din domeniul sănătății și alți lucrători cheie pot menține serviciile în funcțiune.

Guvernele din aceste țări ar trebui să impună utilizarea de măști de înaltă calitate în toate spațiile închise și să se asigure că vaccinările complete și dozele de rapel sunt administrate cât mai devreme posibil, în special în sectoarele sănătății și serviciilor esențiale, a spus el.

Testele PCR ar trebui să fie făcută cu prioritate pentru persoanele cu risc de boală gravă și pentru lucrătorii esențiali, a spus el, iar testele rapide ar trebui să fie implementate pe scară mai largă, "acordând prioritate contacților cu risc ridicat de infecție și cu risc ridicat de boală severă".

Menținerea școlilor deschise are "beneficii importante pentru bunăstarea mentală, socială și educațională a copiilor", a declarat el, îndemnând guvernele să revizuiască protocoalele privind testarea, izolarea și punerea în carantină a contacților din clase pentru a minimiza perturbarea educației.

Totuși, din cauza transmisibilității mai mari a Omicron, autoritățile ar trebui să se pregătească și pentru o combinație eficientă de învățare online și prezență la clasă.

Valul Omicron, creștere exponențială în Europa și America de Nord


Omicron se răspândește exploziv și în alte părți ale lumii. Statele Unite ale Americii au raportat luni 1,35 milioane de noi infecții cu coronavirus, cel mai mare bilanț zilnic raportat de vreo țară în pandemie, în condițiile în care valul Omicron nu dă semne de încetinire nici pe continentul american.

Evoluția valului Covid pe continentele populate, în ultimele 3 luni, funcție de numărul de cazuri la milionul de locuitori (sursa Our World in Data):



Șeful laboratorului Pfizer a asigurat luni că o versiune a vaccinului Covid-19 adaptată la varianta Omicron va fi gata, dacă va fi necesar, în martie, în timp ce omologul său de la Moderna a menționat pregătirea unui vaccin similar pentru toamnă.

Citește și:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19657 vizualizari

  • +23 (97 voturi)    
    ieeeee (Marţi, 11 ianuarie 2022, 12:59)

    Razvan_M [utilizator]

    Deci "imunizarea" prin injectarea cu seruri experimentale este un mare fas, caci injectarea nu te impiedica sa iei virusul si sa-l transmiti (asa cum se intampla in cazul vaccinurilor inainte de schimbarea definitiei)? Iar iexpertii care sunt plimbati pe la TeVe ca sa ne vorbeasca despre imunitatea de turma sunt o gramada de mincinosi/sarlatani? Iar segregarea populatiilor in vaccinati (cetateni buni) si nevaccinati (non-cetateni, rai, per Macron) este doar o metoda pentru oligarhii europeni, australieni si americani de a-si trage mai multe puteri, de care acum abuzeaza? Si toata trebusoara cu "certificatele de vaccinare" a fost impinsa inainte nu pentru a proteja pe cineva, ci pentru a ne restrange drepturile tuturor?

    Deci am fost mintiti, iar mincinosii se bucura de imunitate in fata Justitiei?
    • -7 (53 voturi)    
      Puiul pe care il mananci e mai experimental (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:39)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      decat vaccinul asta facut de 4 miliarde de cetateni.
      • +14 (40 voturi)    
        nu ma obliga nimeni (Marţi, 11 ianuarie 2022, 18:14)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        sa mananc puiul experimental . daca l mananc , o fac pentru ca vreau eu
        • -10 (24 voturi)    
          Dar tu stii ce contine puiul ala? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 18:59)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui fghr

          care creste intr-o luna cat fratii lui intr-un an?
        • -5 (23 voturi)    
          Dar nici nu ști ce mănânci (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:36)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui fghr

          așa că... înghite-l.
      • +6 (20 voturi)    
        okay, gogule (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:03)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Da' de unde stii tu ca eu mananc puiu' despre care vorbesti tu si nu pui crescuti de rudele de la tara, care ma roaga sa cumpar carne de calitate la jumatate de pret fata de ce cumperi tu de la Mega Image?
        • -6 (18 voturi)    
          Atunci rosia si portocala pe care o mananci (Marţi, 11 ianuarie 2022, 20:14)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

          e mai experimentala.

          Probabil ca mananci gliphosate pentru ca vrei, nu pentru ca esti obligat.
    • 0 (20 voturi)    
      nici un vaccin nu are eficatitate 100% (Marţi, 11 ianuarie 2022, 18:56)

      ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Cauta pe net ce eficacitate a avut vaccinul anti variola sau cel antipoliomielita. Cauta sa vezi cum au fost eradicate bolile respective si de cati ani si cate campanii de vaccinare a fost nevoie
      • +1 (1 vot)    
        s au vaccinat la 4-6 luni? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 12:22)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

        cu boostere si extra boostere ? Le a interzis sa se duca la munca daca nu baga vaccinul de polio?
    • -9 (15 voturi)    
      Experiente face gandarea unora ca tine. (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:14)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Pe ei, pe copiii lor sau pe cunostiintele lor.
      Rezultatele infectarilor repetate cu coronavirus apar rapid prin decese, pe termen scurt prin Long Covid si pe termen lung prin bolile induse.
      Lipsa ta de cunostiinte si logica va ajuta la evenimente neplacute printre apropiatii tai.
      Spre deosebire de ce faci tu, noi avem deja experienta celor 8 miliarde de doze de vaccin folosite in lume.
      • +5 (7 voturi)    
        cunoștiiiiiințe (Marţi, 11 ianuarie 2022, 22:37)

        dani777 [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

        Chiar dacă a avea cunoștințe denotă că ai luat contact cu ceva știință, primul cuvânt se scrie cu un singur i, nu tot cu doi. Cu plăcere.
  • +12 (64 voturi)    
    concluzia: masca 'de tip medical' e INUTILA (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:07)

    Radoh [utilizator]

    acum o sa vina unii sa spuna ca e AUR de vina sau poate ca o purtau sub nas si alte aberatii
    • -7 (17 voturi)    
      Standord: masks reduce COVID-19 spread (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:00)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

      Stanford, MIT, Oxford, Harvard, Cambridge, Yale - primele 6 universitati din lume (inclusiv dupa numarul de premii nobel te contrazic)

      Dar stai linistit, eu tot pe tine te cred ;)
      • +7 (9 voturi)    
        Adica (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:11)

        sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        acele unversitati sustin ce sustin si Olimpienii. Adica ele nu sunt detinute tot de bogatani (1%) si nici gura nu le miroase. Studii facute cu dedicatie nene. Cele mai credibile studii sunt cele facute inainte de 'plandemie'. Cauta pe net, poate mai gasesti cate ceva (asta daca nu cumva le-au ascuns baietii destepti deja de pe siteuri).
  • +29 (63 voturi)    
    deci ce mai atata nebunie? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:19)

    motanelul [utilizator]

    La ce mai sunt de folos restrictiile, daca cu tot cu restrictii mai bine de jumatate se vor infecta in 6 saptamani? Va testa cineva 250 mil de oameni in 6 saptamani (cumulat toate tarile din Europa) sau va vaccina cineva macar inca atatia oameni in 6 saptamani, cand oricum si doza 3 daca o vor face ea va oferi imunitate in cateva zile? Ce a fost pana acum a fost. Cine s-a protejat de a fi posibil caz sever a avut timp berechet, cine nu, sa isi asume. Nu mai e nimeni vinovat de moartea nimanui, ca chipurile ai infectat un nevaccinat si a murit din cauza ta, a murit din cauza lui. La reverere, deschideti tot si lasati oamenii in pace. Ce economie va mai functiona cu atatia oameni izolati? Am inceput sa murim din altele si sa ne imbolnavim psihic deja. O sa ma mut in padure daca nu o sa vrea sa ma scoata si de acolo. Si medicii au innebunit de tot, atata plafonare cu covid-ul masii, da chiar nu mai au nimic altceva de studiat? Nu conteaza ce specialitate ai, latra intruna de covid la unison ca niste bezmetici. Hai valea...
    • +1 (47 voturi)    
      Restrictiile - dictate de capacitatea spitalelor (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:48)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui motanelul

      In momentul in care nu mai este loc la ATI se inchide robinetul. That's it.

      Pentru cine are o urgenta (care nu e neaparat covid) si nu are loc la ATI problema e de viata sau de moarte.

      Stiu pe cineva care a murit cu probleme cardiace din cauza ca nu a avut loc la ATI pt ca era plin de covizi.
      Nu e de ras si nu e de gluma.
  • +12 (30 voturi)    
    ehem (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:21)

    Point [utilizator]

    hai sa va dau si eu o veste,ca HN uita:
    https://www.youtube.com/watch?v=kMiqjwlOAe8&ab_channel=Europe1

    ps:dragi redactori HN prezentati si cealalta fateta,sau nu aveti voie?
  • +14 (28 voturi)    
    Mutatis mutandis (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:21)

    pehash [utilizator]

    Si daca jumatate din populatia Europei va fi incubator de Sars-Cov-2... care sunt sansele sa mai apara o mutatie?
    • -6 (12 voturi)    
      Tocmai în aceste focare de milioane de oameni (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:42)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

      apar mutații.
  • +16 (30 voturi)    
    Mda (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:24)

    Luk [utilizator]

    O batalie pierduta cu mama natura. Pana apare vaccinul "modificat", toata lumea o sa faca Omicron cel putin o data.
    A fost destul oricum, prea mult chiar...
    • -6 (12 voturi)    
      E bun si cel vechi (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:01)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      isi face treaba ok.
  • +6 (24 voturi)    
    PERFECT! (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:54)

    Paul_ [utilizator]

    Inseamna ca aceasta va fi ultimul val!
  • +16 (36 voturi)    
    Optimismul intareste.....pandemismul! (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:55)

    mike123 [utilizator]

    Franta experimenteaza de fo' doua saptamani infectii de peste 300.000 pe zi cu Omicron, care - ne spun ixpertii! - are o rata de infectare exponentiala! SIC!
    Conform celor de mai sus, toata populatia Frantei (100%) ar trebuii sa fie infectata la ora actuala!
    Aceasi "ipotenuza" este valabila si pt UK, Spania, Portugalia, Germania etc.
    Romanica, tot codasa!
  • +20 (48 voturi)    
    Mai are cineva incredere in OMS? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:57)

    Divergent [utilizator]

    Si aici nu e vorba de a nu avea incredere in stiinta, e vorba de a nu avea incredere in intelegerile dintre OMS si marii producatori de vaccinuri!
    • +1 (15 voturi)    
      Da Intepatii (Marţi, 11 ianuarie 2022, 17:33)

      Timonierul [utilizator] i-a raspuns lui Divergent

      Ei se înțeapă ca și mine, de trei ori …Și?
      Acum trei săptămâni am făcut Covid, rău ….
      Cineva spunea : Apa Sfânta Maica !
  • +38 (58 voturi)    
    asa si? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 13:59)

    gogu007 [utilizator]

    Ce vreti sa facem? Sa ne speriem? Sa stam doar in casa? Sa nu mai muncim? Sa nu mai faca scoala copiii? (care si asa au lacune mari dupa ultimii 2 ani) Sa ne vaccinam iar toti cu vreo 2 doze? Sa respiram doar in punga?
    Europa centrala si de est nu va fi afectata mai grav din cauza vaccinarii slabe ci va fi afectata mai grav din cauza statii de sanatate precara a populatiei care n-are o educatie sanitara corespunzatoare. Oamenii merg la doctor doar cand sunt cu cutitul la os. Am mai zis ca am persoane din familie si multi apropiati care sunt medici in spitale covid si au zis ca romanii mor pe capete din cauza covid datorita faptului ca merg la spital doar cand simt ca nu mai pot, si de obicei e prea tarziu. Majoritatea ar fi scapat daca s-ar fi dus la medic/spital macar cu 3-4 zile mai repede. Dar cei mai multi baga cu paracetamol si ce-au mai auzit de la altii.
    Personal sunt vaccinat si sunt pro vaccinare, dar nu in felul asta. Nu poti sa obligi tineri sanatosi sa se vaccineze pentru o boala peste care au 99.9% sanse sa treaca fara sa pateasca mai nimic notabil si asta in conditiile in care, chiar daca-l vaccinezi, nu-i poti creste garantia de la 99.9% la 100%.
    Dar suntem condusi de idioti si atata vreme cat idiotii iau decizii, nu putem spera la decizii corecte.Cu toata tehnologia si informatia pe care o au la indemana, guvernele lumii au esuat lamentabil in gestionarea acestei pandemii.
    • -13 (35 voturi)    
      Ce facem totusi daca ATI-ul se umple (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:10)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui gogu007

      cu 90% nevaccinati?

      Si de ce sa moara oameni vaccinati care puteau fi salvati?

      Post vaccin
      - in Romania au murit 33 mii oameni.
      - in Portugalia au murit 2 mii (90% rata vaccinare)

      Pentru un vaccin care ia 20 minute au trebuit sa moara 30 mii de oameni.

      De ce sa se vaccineze tinerii? Pentru acelasi motiv pentru care soferilor de TIR li se interzice sa intre in curba pe contrasens peste linia dubla continua.
      • +8 (32 voturi)    
        Bati campii (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:56)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Nu se interneaza niciun tanar la ATI, n-au nicio legatura tinerii cu discutia asta. Vorbeste despre varstnici si sunt de acord cu tine.
        • -8 (16 voturi)    
          Bati tastatura ... degeaba (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:04)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Tinerii astia nu traiesc izolati intr-o cabana pe un pisc de munte.
          • -3 (13 voturi)    
            Sa inteleg (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 0:00)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

            ca pericolul e ca tinerii sanatosi traiesc in comunitate/familie cu batrani sau vulnerabili si-i omoara pe acestia..
            Buun, si ce i-a impiedicat pe batrani/vulnerabili sa se vaccineze ca sa se protejeze de forme grave/deces?Ignotanta?Frica? Credulitatea in timpeniile conspirationiste?
            Sunt fervent pro-vaccinare (am si boosterul facut, mi-am vaccinat si copilul/parintii), dar din mometul in care am vazut ca vaccinul nu impiedica transmiterea, nu mai vad sensul vaccinarii obligatorii la "gramada".
            Mi-ar fi placut si mie sa se vaccineze 90% din populatie, dar in Romania atat s-a putut. Oamenii au preferat sa aiba in incredere in Sosoaca,RTv si alte Latrine sau pur si simplu sunt sanatosi si nu simt nevoia de a se vaccina. Asta e situatia.
            Dar daca nu vor, nu-i obliga pe tineri, ca mai rau ii radicalizezi.
            Ca sa nu se colmateze spitalele, vaccinarea trebuie impusa (nu e un cuvant "cusher", dar asta e realitatea) la batrani si tineri grasi,hipertensivi,diabetici. Ca astia sufoca spitalele. Problema la noi e ca multi se considera sanatosi, dar la un check medical s-ar trezi cu o "tona" de comorbiditati (ca doar nu "doare" grasimea,hipettensiunea sau diabetul)
            Daca tinerii sanatosi,repet,sanatasi, nu vor sa se vaccineze, lasa-i in pace.Se imbolnavesc si merg mai departe...
            • +8 (8 voturi)    
              Dom'le (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:12)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui festina

              Si eu sunt vaccinat, s-a vaccinat si fiul meu (21 de ani), e limpede ca se vaccineaza cine vrea si daca vrea.
              Treaba cu sosoaca e o tampenie, peste tot in lume sunt cetateni care au refuzat vaccinul si e fix treaba lor, decizia lor si viata lor.

              Sosoaca n-are nicio legatura cu discutia noastra. Eu nu-mi mai fac boosterul pentru ca-i limpede ca-i pierdere de vreme. Daca stiam ce stiu acum despre vaccin, nu ma vaccinam nici eu. Principalul motiv pentru care m-am vaccinat e starea spitalelor romanesti (nu faptul ar putea fi aglomerate ma ingrijoreaza). Decat sa ajungi la spital in Ro, mai bine iti faci 10 vaccinuri.
        • -8 (18 voturi)    
          Tot tampenii scrii pe aici. (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:19)

          Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Tu traiesti in lumea ta paralela.
          Sau nu stii sa citesti ca exista copii internati la ATI.
          Ce vezi tu cand te uiti in oglinda?
          • +4 (6 voturi)    
            Fa pasi, cetatene (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:13)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

            Bati campii. Iti mai spui si "statistician" :)))
    • +8 (8 voturi)    
      de acord (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:26)

      mariokempess [utilizator] i-a raspuns lui gogu007

      cu tine,mai putin faza cu mersul mai devreme la doctor.Nu stiu prin alte parti cum este dar, unde stau eu, medicii de familie nu vorbesc ci tine nici la telefon,ce sa mai spun de consultatie!
  • +23 (43 voturi)    
    Care e impactul asupra nevaccinaților din Vest? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:05)

    Rower [utilizator]

    Care este efectul Omicron asupra nevaccinaților din America, Vestul Europei și altor state din asa zisa lume civilizata?

    Cum poate Hans Kluge sa pretindă "că impactul [Omicron] va fi cel mai mortal acolo unde ratele de vaccinare sunt mai scăzute, cum ar fi în Europa Centrală și de Est"?! Pe ce își bazează afirmația?!

    Eu nu am găsit nici un articol științific care sa demonstreze ca Omicron produce o mortalitate mai mare sau un procent mai sporit de internări la ATI in rândul nevaccinaților anti Covid-19 decât in tagma celorlalți.
    • -7 (23 voturi)    
      Nu ai gasit studiul UKHSA: booster protectie 88%? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:31)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      UK Health Security Agency (UKHSA):

      Combined with the protection against becoming a symptomatic case, this gives a vaccine effectiveness
      against hospitalisation of 88% (78 to 93%) for Omicron after 3 doses of vaccine.

      https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1045619/Technical-Briefing-31-Dec-2021-Omicron_severity_update.pdf
      • +7 (23 voturi)    
        Fara nimic ai protectie de 99.99% in fata Omicron. (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:37)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Ce e drept nu cred ca cifrele din articolul de mai sus sunt fake. Expun corect ceea ce se intampla.
        • -7 (15 voturi)    
          Majority in ICU are unvaccinated (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:23)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Doctori intervievati de New York Times:

          - The majority of people who are going into I.C.U.s are unvaccinated

          - the illness is less severe
          - we have had deaths from Covid, which we haven’t seen in a long time.
          - we’re seeing patients in the I.C.U. and on ventilators, which we haven’t had in a long time.


          https://www.nytimes.com/2022/01/04/health/covid-omicron-hospitalizations.html
          • +3 (3 voturi)    
            Aia platiti sa tina pandemia. (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:09)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

            Au dat voce unora platiti sa tina pandemia. Sunt socat.
    • -4 (10 voturi)    
      Doar de 25,6 ori sunt mai afectati nevaccinati. (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:28)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      Asta spun specialisti din Italia.
      Eu nu am gasit vreun comentariu de-al tau care sa contina macar un sambure de adevar.
    • -1 (5 voturi)    
      studiul exista... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 0:07)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Rower

      e facut in Africa de Sud. Cauta pe www.sacoronavirus.co.za si ai sa vezi ca acolo e publicat un studiu in care majoritatea cazurilor grave de infectare cu Omicron sunt la persoane ne-vaccinate.
      • +1 (1 vot)    
        Chiar asa rapid a disparut Delta? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 10:10)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui festina

        Se testeaza toti bolnavii ca sa se stie ca e Omicron, sau se baga asa din top, Omicron peste Delta?
  • +6 (26 voturi)    
    profetii (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:07)

    cmariusalin [utilizator]

    Asta e una din profetiile acelea care se indeplinesc doar pentru simplul fapt ca au fost enuntate si aduse la cunsotiinta cator mai multi oameni.
    Au grija organele sa inventeze niste morti sa fie cum trebuie...
  • +6 (20 voturi)    
    Concluzi pripite (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:30)

    tontu [utilizator]

    OMS face aceste previziuni fara a sti cu exactitate gradul total de imunizare al populatiei(boala + vaccinare) si fara a lua in calcul specificitatile fiecarei natiuni, lucru ce poate modifica reactia vis a vis de imblnavire.
  • +14 (14 voturi)    
    Pandemia... (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:48)

    Andreas1256 [utilizator]

    ...mi-a relevat inca un lucru: cat de stridenta poate fi prostia.
  • +6 (18 voturi)    
    urmăresc statisticile de acasă (Marţi, 11 ianuarie 2022, 14:52)

    Lime&Coconut [utilizator]

    si se pare că singura apărare pentru organismul uman este trecerea prin boală.

    Numărul de persoane spitalizate este cam acelasi pentru cei vaccinati si nevaccinati care nu au trecut prin boală, si cam acelasi pentru cei vaccinati si nevaccinati care au trecut prin boală.

    Sunt cu vaccinarea la zi, dar cel mai mult mă bucur că am trecut prin boală. Am prieteni care s-au imbolnăvit vaccinati fiind. Greu de estimat ce evolutie ar fi avut boala dacă nu erau vaccinati, dar se vede clar că vaccinul nu impiedică molipsirea.

    Asa că dacă nu ati trecut prin boală, feriti-vă indiferent dacă sunteti sau nu vaccinati.
    • -3 (21 voturi)    
      Urmareste te rog si statisticile astea (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:37)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Lime&Coconut

      si compara
      Daily New Deaths in Portugal
      cu
      Daily New Deaths in Romania

      dupa 1 aprilie (post vaccin).

      Portugalia a avut de atunci 2 mii morti, noi am avut 33 mii.

      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania
      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/portugal
      • -1 (17 voturi)    
        depinde (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:32)

        Lime&Coconut [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Cine si cum a numărat aceste decese.
        • -5 (15 voturi)    
          Du-te la Șoșoaca că-ți explică ea mai bine (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:49)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Lime&Coconut

          dacule neînfricat.
        • -2 (6 voturi)    
          De niste oameni cu scoala (Marţi, 11 ianuarie 2022, 21:03)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Lime&Coconut

          nu din aia care cred ca pamantul e patrat.
  • -10 (16 voturi)    
    Lockdown nu? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:16)

    Ioann77 [utilizator]

    De ce nu cere acum OMS un Lockdown? Chiar daca suntem vaccinati ramanem cu sechele cel putin 60% plus mii de morti. Insa ce intereseaza este doar ca sistemul sa nu fie supraîncărcat si sa cada capete politice. Tocmai ce am iesit din boala cu probleme desi am fost vaccinat. M-a intrebat cineva ceva, cum mă simt sau daca ar fi bine sa urmez o evaluare medicala? Si nu vorbesc de Romania pt ca locuiesc in Germania. Deci acum e ok sa moara cateva mii de oameni dar in martie 2020 au introdus lockdownul la 2-3000 de cazuri pe zi. Chiar si o viata conteaza insa 500-1000 morti pe zi a devenit un lucru cu care putem trai.
    In septembrie 2021 s-a observat in Germania o anomalie la nr de morti peste orice normalitate chiar si cu corona. Erau de fapt cei care au murit mult mai tarziu de complicatiile si sechelele lasate de corona.
    Ne vom dori sa nu se ascunda mortile de corona si nici imbolnavirea de ea.
  • -2 (16 voturi)    
    Booster 88% effective against hospital treatment (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:25)

    ciprian_ [utilizator]

    https://www.bbc.com/news/health-59840524
  • +9 (19 voturi)    
    Da ... (Marţi, 11 ianuarie 2022, 15:47)

    Gigi Kent [utilizator]

    O sa fie dezastru in tarile din Europa Centrala si de Est.

    Dar in tarile aproape nevaccinate cum o sa fie? Uite eu sunt, de exemplu, ingrijorat de locuitorii din Ciad (.5% vaccinati). Sau de locuitorii din Nigeria (2.2% vaccinati).

    Apostolii apocalipsei nu spun urmatoarele.

    Avem pandemie de 2 ani. Masurile sunt clare (masca, distantare sociala). Baaa! Astia care trageti sa muriti pe timp de "pace" mai protejati-va si singuri in timp de "razboi"! Astia mai varstnici, mai pe tablete zilnic etc. Protejati-va! Ati avut 2 ani sa invatati ce si cum. De asemenea, tot voi, chiar daca v-ati vaccinat si mai ales daca nu v-ati facut numaratoarea anticorpilor dupa vaccinare (adica nu stiti exact daca va ajuta sau nu vaccinul), la fel! Protejati-va!

    Nu mai pot cu Apocalipsa Omicron.
    • 0 (12 voturi)    
      Ciad & Nigeria life expectancy: 54 ani (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:20)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Romania - 75 ani
      Italia - 83 ani

      Nu stiu daca conteaza insa in Nigeria sunt in momentul asta 34 de grade.
      • +8 (16 voturi)    
        OK, dar mai sunt și alte țări (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:55)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

        Africa de Sud a trecut deja rapid prin omicron, de fapt, în afara de Europa și US, celelalte țări stau mai bine cu covid, în general.

        Merită sa te uiți la imaginea globală și să ieși din transa fricii și panicii.
        • -3 (9 voturi)    
          Incerc strict sa fiu analitic (Marţi, 11 ianuarie 2022, 20:07)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Datele sunt doar date. Nu trebuie sa ne placa sau sa ne displaca. Datele nu au sentimente gen de frica. :)

          Sunt 130 mii bolnavi covid in spitale in US (observ)

          + (studiul asta facut in S.Africa)

          Deaths and ICU admissions were 4.5% vs 21.3% (p<0.00001), and 1% vs 4.3% (p<0.00001); length of stay was 4.0 days vs 8.8 days; and mean age was 39 years vs 49 years for the Omicron and previous waves respectively.

          Admissions peaked and declined rapidly with peak bed occupancy at 51% of highest previous peak.

          Sixty two (63%) patients in COVID-19 wards had incidental COVID-19 following a positive SARS-CoV-2 PCR test . Only one third (36) had COVID-19 pneumonia, of which 72% had mild to moderate disease. The remaining 38% required high care or ICU admission. Fewer than half (45%) of patients in COVID-19 wards compared to 99.5% in the first wave required oxygen supplementation.
          ------
          https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S120197122101256X
  • +15 (27 voturi)    
    Serios, n-ati vazut impactul in tari nevaccinate? (Marţi, 11 ianuarie 2022, 16:52)

    andipetre [utilizator]

    Dl. Kluge spune ca n-a vazut inca impactil in tarile cu rata mica de vaccinare.

    Pai, domnilor de la OMS, omicron a fost descoperit in Africa de Sud, tara cu o rata de vaccinare de 25% la acea data. Iar acolo, valul omicron a trecut deja.

    Eu m-as ingrijora mai tare de impactul masiv pe care omicron il are in tari cu procente mari de vaccinare (80%, 90%) si as incerca sa gasesc explicatia, oricat de mult ar contrazice ea preconceptiile pe care le aveam pana acum. Daca chiar te intereseaza sanatatea oamenilor, nu iti pasa ca realitatea demonstreaza ca masurile pe care le-ai luat pana acum au fost gresite: iti recunosti greseala si muncesti pentru a o repara. Persistenta in eroare nu face cinste nimanui. Dar ei, nu, au aceeasi solutie, evident ineficienta, si o tot aplica incapatanati pana la absurd.
    • -5 (5 voturi)    
      #SouthAfricaStudy: Deaths&ICU admissions were 4.5% (Marţi, 11 ianuarie 2022, 20:50)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Nu-i groaznic dar nici chiar de neglijat. 130 mii bolnavi covid in US nu stau acolo pentru masa gratuita

      https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S120197122101256X
  • +10 (16 voturi)    
    Omicron e adevaratul vaccin. (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:00)

    gv [utilizator]

    Jumatate din populatie va fi de fapt "vaccinata" cu Omicron, asta e de fapt "vaccinul" care va pune capat pandemiei prin imunizarea naturala a populatiei.
    De fapt asa s-au terminat toate pandemiile din istorie, prin mutatii care au facut virusii mai infectiosi si mult mai putin periculosi, dar marii "specialisti" infectionisti nu vor sa recunoasca asta, ca sa ne vanda trilioanele de "vaccinuri" devenite complet inutile in fata Omicron, fiindca sunt pe stoc si trebuie sa scape cumva de ele.
    • 0 (4 voturi)    
      sunt de acord cu tine... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 0:22)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui gv

      pana la un punct.
      Adica da, cu putin noroc (sa nu mai apara dupa aia o varianta mai nashpa), Omicron poate fi "vaccinul" ideal si o sansa buna de la mama Natura sa iesim din porcaria asta.
      Cu o conditie: sa fii un om sanatos/tanar.
      Daca esti batran sau tanar,gras,hipertensiv sau diabetic, mai bine faci vaccinul, care are eficienta mai mult decat decenta si pt Omicron (asta s-a demonstrat in UK).
      Vaccinul la "gramada" nu foloseste in Omicron,dar vaccinul "tintit" pe vulenrabili ajuta.
      Si un sfat: ai trece mai usor peste perioada asta daca ai iesi din "bula" asta cu conspiratia bigpharma si ocultele care vor sa ne bage pe gat trilioane de vaccinuri. Relax:)
      • +3 (3 voturi)    
        N-ai vaccin pt Omicron (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 8:55)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui festina

        N-auzi ca la primavara va fi gata???
  • +6 (6 voturi)    
    Omicron se va extinde dar poate fi acest fapt (Marţi, 11 ianuarie 2022, 19:56)

    ploiesteanu [utilizator]

    reluarea normalului în rândul populației. Vor exista și decese, e adevărat, dar nu într-o măsură mai mare decât în cazul unei gripe obișnuite. Vom trece și prin asta. Din păcate vor muri oameni datorită spitalelor supra aglomerate. Dacă nu apare o altă variantă mai periculoasă, anul viitor ne vom reîntoarce la o existență obișnuită.
  • +14 (18 voturi)    
    Mortal Kombat (Marţi, 11 ianuarie 2022, 20:47)

    Von Klausewitz [utilizator]

    Mortal Kombat -Omicron e fix pix fata de ce ravagii vor face energia si gazul si intr-un final foamea


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by