Cum profita aripa Tariceanu de cazul Felix pentru a pune presiune pe Crin Antonescu

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 11 martie 2011, 15:46 Actualitate | Politic

Lupta in interiorul PNL
Foto: Colaj / Sursa foto: Agerpres
Aripa Tariceanu reactioneaza vehement la decizia definitiva si irevocabila a Curtii Supreme in ce priveste calitatea lui Dan Voiculescu de colaborator al fostei Securitatii. "Voiculescu ar trebui sa se retraga din orice functie publica sau politica", sustine deputatul liberal Ludovic Orban, care precizeaza ca Voiculescu este "exact ca Mona Musca, care era o campioana a lustratiei, a deconspirarii securitatii cand ea era in mod evident cu musca pe caciula". Adriana Saftoiu declara ca "politicianul roman e dispretuit de cetatean (...) pentru ca a dovedit ca n-are mama, n-are tata", iar Marius Oprea sustine ca, daca Dan Voiculescu nu va face "un pas inapoi, intreaga alianta va avea o problema".  Varujan Vosganian avertizeaza PNL ca "ar trebui sa nu promoveze (...) in viitor persoane care au teme neelucidate in biografia lor".
 
Adriana Saftoiu: Este o surpriza diferenta pe care ne-o arata Antonescu intre propriile lui personalitati. De asta dispretuiesc romanii politicianul, pentru ca n-are mama, n-are tata

Adriana Saftoiu
Foto: Agerpres
Contactata de HotNews.ro, Adriana Saftoiu a declarat ca intrebarea legitima in acest moment este "cum de domnul Antonescu vede lucrurile atat de diferit intre 2006 si 2011. Cum de atunci era atat de transat si acum nu e". "Pentru mine e o surpriza diferenta pe care ne-o arata domnul Antonescu intre propriile lui personalitati", a precizat deputatul liberal, care sustine ca decizia PNL in acest caz "va intra la acele vulnerabilitati pe care ni le tot dovedim de un timp incoace".

Intrebata care sunt vulnerabilitatile PNL, Saftoiu a declarat ca cea mai importanta este renuntarea la masurile care tin de politica de dreapta, din punct de vedere economic. "Discursul nostru e mult prea putin concentrat spre zona de a incuraja masuri pentru oameni de afaceri, pentru patronat. Eu sunt de acord ca a fi liberal nu inseamna a-ti fi indeferenta zona bugetara sau cea salariala, dar totusi".

Una dintre cauzele pentru ca politicianul roman este atat de dispretuit de cetatean vine inclusiv din faptul ca politicianul "a dovedit de-a lungul timpului ca n-are mama, n-are tata. Renunta cu usurinta la principii, idei, valori, pentru ca pe moment il ajuta", sustine Adriana Saftoiu.

In ce priveste pozitia sa fata de decizia presedintelui PNL, Crin Antonescu, de a continua alianta cu PC, Adriana Saftoiu a declarat ca va ramane membru PNL. "Daca n-as fi considerat ca asanarea societatii romanesti e importanta (...), nu as fi venit la PNL. Daca eu as crede in statul care trebuie sa puna un accent pronuntat pe asistenta sociala, m-as fi dus la alt partid, n-as fi venit la PNL si nu as fi sustinut nici Alianta DA, PNL-PD, in care ma recunosteam foarte mult si foarte bine in 2004. Deci daca as fi vrut un altfel de stat, as fi spus trecutul se prescrie, chiar nu ma intereseaza cu Securitatea lui Ceausescu, cine a facut politie politica, nu as fi venit in PNL. Venind aici, cred in toate  aceste lucruri si insist sa nu renuntam la ele".

Ludovic Orban: Voiculescu ar trebui sa se retraga din orice functie publica, daca nu vrea sa afecteze alianta

Ludovic Orban
Foto: Agerpres
Deputatul PNL Ludovic Orban sustine ca presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, ar trebui sa faca "un pas inapoi" si sa se retraga din orice functie publica daca vrea sa nu afecteze alianta. "In mod normal, domnul Voiculescu ar trebui sa se retraga din orice functie publica sau politica. Daca vrea cu adevarat sa nu afecteze PNL si alianta in general, trebui sa faca un pas inapoi", a declarat Orban pentru Agerpres.

Deputatul liberal a precizat ca PNL trebuie sa fie consecvent cu atitudinea "intransigenta" pe care a afisat-o referitoare la cei care au ''slujit'' regimul comunist. "Voiculescu a negat ca a fost colaborator al securitatii. E o chestiune profunda de etica, morala si corectitudine cu cetatenii. Exact ca Mona Musca, care era o campioana a lustratiei, a desconspirarii securitatii cand ea era in mod evident cu musca pe caciula", a continuat Orban, care ii recomanda lui Dan Voiculescu "sa nu se mai manifeste in viata publica, pentru ca nu mai are credibilitate".

Varujan Vosganian: PNL ar trebui sa nu promoveze (...) persoane care au teme neelucidate de acest fel in biografia lor

Varujan Vosganian
Foto: Agerpres
Vicepresedintele PNL Varujan Vosganian sustine ca nu poate fi evitata o discutie in cadrul partidului despre decizia ICCJ referitoare la Dan Voiculescu. "Pentru ca PNL sa-si pastreze legitimitatea de partid de dreapta si de singurul partid care reia traditiile care au cunoscut si martiriul perioadei comuniste, PNL ar trebui sa nu promoveze in urma eventualului succes al aliantei cu PC si PSD in viitor persoane care au teme neelucidate de acest fel in biografia lor. Cred ca in acest fel PNL isi onoreaza responsabilitatile pe care le are", a declarat Vosganian, citat de Agerpres.

Vicepresedintele liberal a mai spus ca Dan Voiculescu va trebui sa decida singur ce e mai bine pentru el si pentru oamenii pe care i-a angrenat in politica alaturi de el. "Nu sunt de acord sa se arunce o lumina negativa asupra PNL, pentru ca PNL nu primeste lectii de la nimeni. In privinta asta a fost cel mai ferm dintre toate partidele. Fotografii de grup pot sa accept pentru guvernare si pentru platforma politica, dar nu accept fotografii de grup pentru ce s-a intamplat pana in 1990. Pentru ce s-a intamplat pana in 1990 fiecare raspunde in fata propriei constiinte", a adaugat Varujan Vosganian.

In urma cu o saptamana, Varujan Vosganian declara in cadrul unei conferinte de presa ca se afla "intr-o situatie putin delicata" in ce-l priveste pe Dan Voiculescu. "Raporturile mele cu Dan Voiculescu par a nu fi dintre cele mai amicale, eu de doua luni, de cand am votat impotriva aliantei cu PC, am interdictie de a aparea la Antene, nu oficiala, dar a functionat", a spus el, precizand ca a fost vorba de contramandari ale invitatiei sale la diverse emisiuni, pe motiv ca s-a schimbat tema, transmite Mediafax.

"Eu, personal, sunt in proces cu editura domnului Voiculescu, mi-a inscenat simulacrul de colaborare cu spionajul romanesc in 2006 si nici pana azi nu am primit scuze, ca dovezi nu avea de unde", a spus Vosganian.

Marius Oprea: Dan Voiculescu ar trebui sa faca un pas inapoi, altfel intreaga alianta va avea o problema

Marius Oprea
Foto: Agerpres
Liberalul Marius Oprea a declarat, in cadrul unei emisiuni la TVR, ca Dan Voiculescu ar trebui "sa faca un pas inapoi, altfel intreaga alianta va avea o problema". Oprea sustine ca nu va demisiona din partid, desi recunoaste ca e posibil sa fie dat afara pentru ca face "opinie separata".

Potrivit acestuia, in Romania, "condamnarea comunismului a ramas o simpla sintagma", iar  Dan Voiculescu e un caz "cu totul special". "La domnia sa, nu vina de a fi fost informator al securitatii e preoponderenta, cat ceea ce a facut in calitatae de sef al Crescent, cand a participat la devalizarea economiei nationale, in favoarea varfurilor regimului comunist. Aici vad eu problema in alianta cu PC", a declarat Oprea.

La inceputul saptamanii, istoricul Marius Oprea declara intr-un interviu acordat HotNews.ro ca PNL a gresit de fiecare data atunci cand a facut aliante doar pentru a putea intra la putere. Mai mult, acesta considera ca PNL-ul va avea mult de pierdut de pe urma aliantei cu PSD si PC, iar electoratul il va taxa grav pentru aceasta. Oprea cerea atunci demisia conducerii PNL, daca Inalta Curte va decide ca Dan Voiculescu a facut politie politica. "Eu nu demisionez din PNL. Sa demisioneze conducerea. Sa isi dea ei seama ca au fost tampiti cand s-au asociat cu securistii".

Reactia celorlalti liberali

De cealalta parte a baricadei, liberalii au declarat, in majoritate, ca decizia ICCJ in cazul lui Dan Voiculescu nu este o tema de importanta majora pentru PNL.

Ramona Manescu, europarlamentar PNL: Cazul Dan Voiculescu este o tema falsa, impusa de presedintele Traian Basescu

Ramona Manescu
Foto: Agerpres
Europarlamentarul liberal Ramona Manescu a avertizat, intr-un comunicat de presa, ca decizia Curtii Supreme in cazul lui Dan Voiculescu este "o tema falsa, impusa de presedintele Traian Basescu cu scopul de a distrage atentia de la temele de interes pentru cetateni". Potrivit acesteia, mult mai "interesant" este "dosarul de la CNAS al domnului Basescu", pe care il asteapta cu acelasi interes ca si "dosarele sale penale, pentru moment suspendate".

"Imaginea Romaniei in Europa este afectata profund de actiunile presedintelui si Guvernului, in niciun caz de trecutul domnului Voiculescu. Nu vad niciun motiv pentru care USL sa discute despre acest subiect, in conditiile in care sunt teme cu adevarat importante de care trebuie sa ne ocupam", a precizat Ramona Manescu.

Mihai Voicu, vicepresedinte PNL: Decizia ICCJ nu are nicio legatura cu PNL

Mihai Voicu
Foto: Agerpress
Vicepresedintele PNL Mihai Voicu, purtator de cuvant al partidului, a declarat ca decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie privitoare la Dan Voiculescu reprezinta o chestiune personala a acestuia si nu are nicio legatura cu PNL. "USL si ACD sunt constructii politice intre partide, nu intre partide si persoane. (...) Aceasta discutie nu are relevanta din niciun punct de vedere pentru ca nu asta e problema pe care o traim in acest moment", a declarat Voicu pentru Agerpres.

Potrivit acestuia, "este o chestiune individuala (...) care are in continuare cai de actiune in Justitie - inteleg ca e vorba de Curtea Europeana a Drepturilor Omului -, dar e strict o problema personala care nu are legatura cu partidele politice, cel putin cu PNL nu are nicio legatura".

Voicu sustine ca "din punct de vedere politic pentru PNL, pentru USL si pentru ACD nu este o chestiune primordiala". Acesta a adaugat ca are dubii cu privire la modul in care CNSAS gestioneaza anumite cazuri, punctand ca tratamentul Consiliului ar putea avea legatura "si cu faptul ca exista un trust de presa cu apartenenta cunoscuta care este extrem de ferm impotriva actualei puteri".

Senatorul Cristi Bagiu, vicepresedinte PNL Buzau: Sentinta in cazul lui Dan Voiculescu nu afecteaza Alianta de Centru Dreapta

Senatorul Cristi Bagiu, vicepresedinte al PNL Buzau, a declarat in cadrul unei conferinte de presa ca "acest protocol este semnat de presedintele Partidului Conservator, Daniel Constantin, si nu de Dan Voiculescu. Sentinta in acest caz nu afecteaza ACD". Potrivit Agerpres, senatorul sustine ca verdictul de colaborare cu fosta Securitate este ''o problema personala'' a lui Dan Voiculescu, iar "Uniunea Social Liberala din care face parte si Alianta de Centru Dreapta este in acest moment o entitate mult prea puternica pe plan national pentru a mai putea fi contestata".

Tariceanu, Vosganian, Orban si Saftoiu - singurii liberali care au votat impotriva aliantei PNL-PC

Amintim ca Varujan Vosganian, Calin Popescu Tariceanu, Ludovic Orban si Adriana Saftoiu au fost singurii liberali care au votat impotriva aliantei cu PC, in cadrul Delegatiei Permanente a PNL. Vicepresedintele PNL Varujan Vosganian a declarat atunci ca alianta PNL-PC s-ar fi facut intr-un mod pripit, iar protocolul preia in linii mari documentul similar incheiat in trecut cu PD, colegii sai simtindu-se "stanjeniti" cand l-au citit.

Surse citate de HotNews.ro sustin ca Tariceanu, Orban, Saftoiu si Vosganian au protestat in sedinta Delegatiei Permanente din 10 ianuarie, nemultumiti de faptul ca PNL a cedat conservatorilor prea multe mandate de parlamentari.

Ulterior, surse liberale au declarat pentru HotNews.ro ca Adriana Saftoiu risca sa fie exclusa din PNL in urma atacurilor dure la adresa lui Antonescu. "Presedintele nu va avea nici o rezerva in a o exclude pe Adriana Saftoiu din partid, oricum nu este prea iubita in interiorul PNL. Declaratiile dansei nu vor fi trecute cu vederea nici de liderii din Biroul Politic", declarau sursele HotNews.ro.


Citeste mai multe despre   






















6160 vizualizari

  • +1 (17 voturi)    
    da (Vineri, 11 martie 2011, 15:57)

    sucaa [utilizator]

    daca antenescu se leapada de felix, si nu doar la nivel declarativ, il votez data viitoare.
    daca renunta la toti care au colaborat cu vechiul regim, promit sa-l vottez. sa se delimiteze de felix, vadim, iliescu promit sa-l votez chiar daca-i un chiulangiu.
    problema e ca stiu ca n-o va face... e dependent de ei. fara ei crede ca n-are viitor in politica.
    • +13 (13 voturi)    
      deci n-o sa-l votezi (Vineri, 11 martie 2011, 16:27)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      sper ca ti-e clar ;)
    • +3 (3 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 12 martie 2011, 8:50)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Amice, Antonescu nu are nici un fel de pregatire economica, administrativa, politica...nimic. La capitolul experienta sta la fel de prost.... iar de caracter nici nu vreau sa mai vorbesc.
      Deci...de ce sa-l votezi?

      Ce plus poate aduce el Romaniei? De exemplu, Tariceanu e de 10 ori mai pregatit decat el.
    • +2 (2 voturi)    
      Apararea lui voiculeascu (Sâmbătă, 12 martie 2011, 10:13)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Foarte interesant - si consecvent in acelasi timp - argumentele folosite de mai toata clasa politica din gasca 'Jos Basescu'
      Nastase: Voiculescu e nevinovat, Basescu a fost securist
      Ponta: Basescu a fost ofiter de securitate
      R. Manescu: Voiculescu - tema falsa - impusa de Basescu
      Voivu: Nu asta e problema (e.g.: colaborarea cu securitatea)
      Tot interesant ca nimanui din gasca citata mai sus nu ii pasa de cazul in sine - respective nu se pune nici o intrebbare referitoare la dovezi, martori, etc. Fondul problemei - Voiculescu lucreaza pentru securitate pentru beneficii personale - este neinteresant pentru aces gunoi ordinar care se considera elita politica a romaniei. Ma intreb cind oare - in aceasta tara care a alunecat atit de jos, o sa se mai discute si despre drepturile victimelor (e.g.: securitatii, bolshevismului, mafiei post comuniste) - ca despre drepturile criminalilor auzim tot timpul in media
  • +5 (5 voturi)    
    PNL Azi = Norica + Antonescu + Orban; (Vineri, 11 martie 2011, 16:01)

    Daniel [anonim]

    Gresesc?
    • +8 (8 voturi)    
      Gresesti (Vineri, 11 martie 2011, 16:26)

      Crin Napoleonovici [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      PNL ul sunt eu a zis Lili Lavrenti Ghiorghi Antonov !!!
      Si mai are o intrebare inainte sa plece :Cat e halatul ??/halatul cat e ?????
  • +20 (20 voturi)    
    Ce comentarii! (Vineri, 11 martie 2011, 16:06)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Intreaga shleahta usl este afectata!
    Acum se vede ce aduna la un loc aceasta adunatura: criminali - ilici, comunisti - ilici, nastase (doar l/a aparat e ceausescu, nu?), prosti - fara numar aici, analfabeti (goagal), lenesi, milogi - lideri sindicali, turnatori - oho, gramezi, ... scursuri!
    Madama safutoiu se da lezata, chiartistul se da echidistant, guzganian se da analist... Sa fim seriosi, incearca doar sa scape cat de cat curati.
    Madama saftoiu, "politicianul roman nu are mama, nu are tata"? Eu cred ca te inscrii in descrierea ta!
    Politicianul roman nu are nimic din ceea ce ar defini un politician.
    Mi/e scarba de voi, toti uslasii sunteti lepre.
    Muuult mai mult decat ceilalti!
  • -19 (19 voturi)    
    Asa (Vineri, 11 martie 2011, 16:07)

    gabriel4west [utilizator]

    - profitati cu totii de moment si dati in Antonescu. Cum se zice ? Cand doi se cerata al 3lea castiga - cine este al 3lea ? PDL cu colegul de breasla intru securitate al dl Voiculescu in frunte - adica dl Basescu. Da, Voiculescu era la Crescent probabil cu ceva grade in Secu. Dl Basescu era la Anvers in mod sigur tot cu ceva grade in Secu, altfel nu ajungea acolo.

    Cine pierde daca cei doi se cearta ?
    Romania.
    Oare la Romania cea de azi si de maine va mai ganditi vreodata ?
    Bun dl V a fost securist. Ok. Ce treaba are economia Romaniei cu asta ? Dpdv economic Romania e la pamant. Cine a puws-o la pamant ? TB si PDL.
    De ei trebuie sa scapam in primul rand. Pt asta te faci frate si cu dracul pana treci puntea. Deci - PNL se face frate cu PSD, cu PC si cu aproape oricine ii poate ajuta sa treaca puntea ( mai putin UNPR - acolo sunt jigodiile ) - Felox securist ? de acord, dar se poate discuta in subsidiar, fara lovituri sub centura la Antonescu - ceeace a facut a facut bine. Eu votez USL pt ca 89 incoace am votat doar PNL> Si sunt de acord cu ce face dl Antonescu.

    PS - doamna Saftoiu ma calca pe nervi. Nu dezvolt, dar seamana tot mai mult cu Calul Troian trimis de Basescu.
    • +15 (15 voturi)    
      nu te grabi, (Vineri, 11 martie 2011, 16:34)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      cu declaratii debile gen "eu votez cu USL -... s-ar putea ca pina la vot aceasta alianta contra naturii sa fie istorie.. ce-o sa faci atunci neajutoratule?? te tii dupa chiulangiu? el crezi ca face de capul lui ceva?
      mai deschideti ochii.. macar sa vezi daca nu si pricepi
    • +9 (9 voturi)    
      mai nene (Vineri, 11 martie 2011, 16:57)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      au fost aduse dovezi clare ca base a fost securist?
      de ce ai tu impresia ca daca insinuezi ca base a fost securist o sa-l speli pe antenescu?
      pana una alta antenescu are un ghise, un felix, un iliescu, un quintus... vorbim de foalrea cea vestita a vechiului regim.
      ca incerci tu insinuari este tardiv. atia sunt TOTI demonstrati cu acte.
      \si poate ne spui ce a facut bine antenescu?
      ca io-s tare curios :)
      • -1 (5 voturi)    
        mai nene (Vineri, 11 martie 2011, 22:27)

        stefan [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Tu cati ani ai ? Eu am trait o viata de om sub regimul comunist si poti sa-ti spun cu mana pe inima ca nu iesea nimeni din tara, ce sa mai vorbim de ambasade, consulate, reprezentanţe de orice fel, comerciale sau Navrom la Anvers --- fara sa fii SECU cu acte in regula, si cu epoleti pe umeri. Ca nu este dovedit ? Stii ce este cel mai ciudat in cazul lui Basescu ? Faptul ca vezi doamne nu s-a gasit nici macar un dosarel, cat de mic, despre el. Cum se traduce asta ? ca dosarele lui de la secu au fost ascunse sau distruse. Era mult mai credibil daca se gasea macar o hartiuta, macar un servetel pe care sa fi scris ceva. Dar sa-l scoti chiar Alba ca Zapada este chiar hilar.
        • +3 (3 voturi)    
          La mintea ta , la cati ani spui ca ai... (Vineri, 11 martie 2011, 23:38)

          Costika [utilizator] i-a raspuns lui stefan

          ...cate dosare de spioni romani ai vazut ? Sa credem ca nu aveam spioni?
          De unde si pana unde EGALATI SPIONII CU SECURISTII DE LA DIRECTIA 5 POLITIA POLITICA?
          DE CAND LA MINTEA VOASTRA OFITER DE INFORMATII = POLITIE POLITICA?
          Eu cred ca ati trait ori prea mult , ori degeaba daca nu puteti face SINGURI SI PANA ACUM aceasta diferenta...
          • 0 (0 voturi)    
            Nu cred ca mintea (Luni, 14 martie 2011, 0:01)

            Emil [anonim] i-a raspuns lui Costika

            le joaca feste ci INTERESUL le poarta FESUL!
        • +2 (2 voturi)    
          PE CUVANT? (Sâmbătă, 12 martie 2011, 10:13)

          MARIA D [anonim] i-a raspuns lui stefan

          ...HAI ZAU!!!...SI EU AM TRAIT DESTUI ANI SUB VECHIUL REGIM SI TE CONTRAZIC!
          ...eram toti vesificati la dosar daca plecam., pentru ca asa era legal!.asta nu a insemnat ca toata lumea a colaborat!...iar cei care aveau parinti ofiteri -cum a fost cazul lui Basescu) nu aveau nevoie de vre-o semnatura!
          ...apoi, Basescu a adus beneficii tarii din care face parte!
          ...acum "nu se mai poarta" asa ceva!.acum e in "trend" sa-ti injuri tara, sa-ti injuri Presedintele....
          ...unde ai mai vazut asa ceva in lumea asta?...si sunt foarte multe tari care o duc greu!...sa stai intr-o tara straina si sa vezi cat de "bine" e!
    • -4 (4 voturi)    
      da (Vineri, 11 martie 2011, 17:25)

      eu [anonim] i-a raspuns lui gabriel4west

      Absolut corect. In plus nu trebuie sa uitam ca d-na Saftoiu i-a fost aproape "presedintelui nostru" o buna bucata de vreme iar la un moment dat chiar "i-a poftit inimioara" ceva. Evident, profund miscat, fiind un tip deosebit de sensibil care am vazut ca plage des respectivul domn chiar i-a facut "pofta". Totusi, de cand s-a aflat asta si la cum il stim pe Base ma tot intreb ce o fi dat fata la schimb ...
    • +4 (4 voturi)    
      Tot nu raspunzi, amice! (Vineri, 11 martie 2011, 18:06)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      e 4west sau 4east?!
      Mie mi/e clar, dar tie?!
    • +3 (3 voturi)    
      Ba' FRAIERE: (Vineri, 11 martie 2011, 23:33)

      Costika [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      : Sa fii menbru al unui servicu secret este o onoare si era inclusiv sub comunisti.
      Intrebarea era daca faci POLITIE POLITICA , ITI TORNI POLITIC VECINII SI CUNOSCUTII CA L-AU INJURAT PE CEASCA!
      NU mai aburiti voi lumea cu Anvers ca nu tine, Politia Politica era Directia a 5-a si e vorba de aia care turnau politic cetatenii , nu de spionii romani , fir-ati sa fiti de potlogari, umblati cu abureala , poate-poate mai prostiti pe vreunul ...!
      Ba minte rascoapta, daca tac-tu era general, cam cum crezi ca ai putea ajunge Turnator , ma? Cine putea sa-l obliga pe Basescu sa toarne ceva si mai ales , pentru ce ? Ce ii lipsea lui Basescu si i-ar fi dat Politia Politica?
      • 0 (0 voturi)    
        Cititi sa intelegeti despre cine vorbiti (Luni, 14 martie 2011, 0:03)

        Emil [anonim] i-a raspuns lui Costika

        "Lucrând în comerţul exterior, eram obligat să-mi câştig şi eu o pâine cand mă întrebau de un cetăţean străin să spun ce stiu despre el" - a mărturisit senin turnătorul după ce impostura i-a fost descoperită de CNSAS.

        Citeşte mai mult: http://badeadan.blogspot.com/#ixzz1GWHGjSvH
        Under Creative Commons License: Attribution
  • +11 (11 voturi)    
    Strategie de management al pagubelor (Vineri, 11 martie 2011, 16:07)

    Razvan_M [utilizator]

    Aparitia acum a unor "voci" care cer distantarea de Voiculescu este cel putin tardiva si pare mai degraba o misiune prin care se incearca limitarea pagubelor aduse imaginii partidului. Mesajul este "la noi in partid este democratie, problema cu voiculescu este discutata intern, vom lasa sa decida majoritatea ce facem". Practic se incearca inabusirea oricaror critici venite din exteriorul PNL. Rezultatul directiei pe care va merge PNL este previzibil.
  • +23 (23 voturi)    
    Tupeu 2011!! (Vineri, 11 martie 2011, 16:07)

    razvan [anonim]

    Cat de batuta in cap e Manescu!! Si cat tupeu. Sa spui ca turnatoria lui Voiculescu e o tema impusa de Basescu!! Incredibil!
    • +6 (6 voturi)    
      Progenitura (Vineri, 11 martie 2011, 18:03)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Probabil nu este dacat fata unui securist coleg cu Felix......
    • +3 (5 voturi)    
      razvane, e frumoasa manescu (Vineri, 11 martie 2011, 18:54)

      mistre [anonim] i-a raspuns lui razvan

      e frumoasa, nu poti sa-i ceri sa si gandeasca

      dar si saftoiu e frumoasa, dar mai are si ceva in cap

      sustin ce spune
    • +4 (4 voturi)    
      Despre tupeu (Vineri, 11 martie 2011, 21:19)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui razvan

      Tanara penelista a aparut meteoric pe la posturile vuvuzelelor si in loc sa ma bucur de expresia chipului sau adolescentin si de prospetimea ideilor europene, am remarcat doar tupeu.Chiar nu vrem moartea PNL, ci pozitia strutului pentru Antonescu, cel care a compromis miscarea liberala.
  • +20 (20 voturi)    
    Dom' Presedinte (Vineri, 11 martie 2011, 16:07)

    Luk [utilizator]

    Da-i dom'le afara p-astia!

    Nu vor sa inteleaga cat de mult ai modernizat matale partidu' facand alianta cu Voiculescu si Iliescu!

    Sa-i dam afara pe toti cei care nu sunt de acord cu noi! Chiar pe toti, daca trebuie!!!

    Traiasca PNL!

    =))
  • +19 (19 voturi)    
    "falsa probleam" (Vineri, 11 martie 2011, 16:11)

    razvan [anonim]

    Deci faptul ca un politician a mintit cand a spus ca nu a fost securist si prin asta a incalcat legea e..."o tema falsa" in viziuna lui madam Manescu. Tot Basescu e de vina in viziunea acestei individe. Acum Voiculescu poate avea dreptate: el nu numai ca a fost securist dar si ESTE securist si atunci i-a fost pusa intrebarea gresit si nu e vina lui ca a raspuns incomplet....
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate e prea reala (Vineri, 11 martie 2011, 17:14)

      eu [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Evident ca tema e falsa dar numai pentru cei care nu se bucura la un pui congelat si-o galeata de platic doar pentru ca sunt moka.
  • 0 (6 voturi)    
    Partidele actuale: GASTI MAFIOTE (Vineri, 11 martie 2011, 16:14)

    Constantin Ciobanu [anonim]

    Privilegiatii vechiului si noului sistem/regim(300 000) si-au creat legi pentru ei, prin interpusi (legislativ), mecanismele pe care le-au implantat cu ajutorul ''oamenilor de paie'', au fost gindite pentru a asigura suprematia financiara asupra masei, puterea, influenta, etc..fara o doctrina socio-economica pe termen lung-cresterea capitalului, dinamizarea economiei, investitii, ci prin irosirea capitalului existent: topire/consum……..

    Structurile politico-economice coagulate dupa decembrie 1989 s-au desfasurat conform unui plan de organizare in adincime, complex, ocupind spatial politic, economic, financiar, prin trei mari ramificatii: FSN1(PD-L, ex : PD), FSN 2(ex: FDSN, PDSR, PSD) si ''FSN-3'' (PNL).

    Fiecare din aceste ramuri economico-politice (gasti mafiote) au aspirat anumite formatiuni, si au generat ministructuri satelite, politice( PRM, PC, UDMR, PNG, PNTCD, PIN, UNPR, etc), civice(ONG-uri, Sindicate, etc), ecomomico-financiare (Institutii capuse, Trusturi , Agentii, Fonduri, etc), prin care sa creeze diversiuni, manipulari, deruta, cu un singur obiectiv major, pastrarea controlului, spolierea tarii, mentinerea poporului in ignoranta si sclavie.

    Detalii: http://www.voceapoporului.info
  • +12 (12 voturi)    
    Aparatorii (Vineri, 11 martie 2011, 16:26)

    elisabeta [anonim]

    Ce multi sunt cei ce sar in a apara dreptul de turnator al lui Felix, pe cand putini sunt cei ce apara dreptul victime ale comunismului...
  • +7 (7 voturi)    
    mesaj catre Antonescu (Vineri, 11 martie 2011, 16:27)

    contribuabilu [anonim]

    acum e momentul sa repari gresala pe care ai facuto partidului national liberal." bai liberalule"
  • +10 (10 voturi)    
    Prostitutie politica (Vineri, 11 martie 2011, 16:42)

    Valentin [anonim]

    Degeaba aripa Tariceanu incearca sa distanteze PNL de Voiculescu. Politica PNLului de azi este o politica de prostitutie politica si persoana cea mai de vaza este Antonescu. Pentru accesul la antene el cred ca ar fi de acord sa defileze pe Magheru dezbracat. In joc este postul de Presedinte la care se gandeste permanent, nu la tara , nu la popor, ci numai la postul acesta. Sper ca populatia sa-l taxeze pentru acesta. De la PNL nu vad un program de redresare si dezvoltare , ci doar un slogan Jos Base. Cu acest slogan au format o corcitura intre porc, magar si elefant, pe care l-au numit USL
    As dori sa aud si altceva.
    Poate ar trebui ca toti politicienii sa demisioneze in bloc si sa permita unor persoane noi sa apara pe scena politica
  • +13 (13 voturi)    
    Ludovic Orban (Vineri, 11 martie 2011, 16:44)

    F. [anonim]

    Ludovic Orban bate cimpii ( ca de obicei, as putea spune ). A pune pe aceeasi treapta pe Mona Musca si Voiculescu inseamna a face abstractie de activitatea parlamentara a celor doua persoane. Voiculescu nu a facut altceva decit sa-si apere privilegiile si interesele private in toti anii lui de parlamentarism. Prin comparatie, cu toate problemele ei, Mona Musca a fost un parlamentar mai mult decit decent, tinind cont de calitatea umana a celor din parlamentul Romaniei.
    • +7 (7 voturi)    
      Subscriu ... (Vineri, 11 martie 2011, 16:54)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui F.

      ... la observatie!
  • +5 (5 voturi)    
    Poate imi scapa mie ceva (Vineri, 11 martie 2011, 17:04)

    andrei [anonim]

    de cand se discuta subiectul voiculescu nu am citit in vreun comentariu un aspect care nu poate fi ignorat:

    prin protocolul pnl-pc antonescu ii ofera lui felix functia de preseditne al senatului (al doilea om in stat).

    deci ce atata logoree, ca alianta politica bla bla...antonescu o da afara pe musca dar il sustine pe voiculescu la o functie fff inalta (desi pc nu are electorat nici sa intre in parlament).

    deci despre ce discutam noi aici?
  • +5 (5 voturi)    
    despre articol (Vineri, 11 martie 2011, 17:11)

    maria [anonim]

    d-na Manescu,Basescu i-a semnat angajamentul lui Voivulescu cu securitatea?Basescu i-a dat numele conspirativ de -Mircea si apoi de Felix?Basescu l-a pus sa-si toarne neamurile la securitate?N-ai rusine ?Ne crezi timpiti?Pacat ca esti tinara ,ca n-ai nimic in cap.Poti sa-l pupi unde vrei pe Voiculescu ,nu are nimeni nimic cu tine.Daca si tu te numesti om politic .... Vai de capul tau ,la asa partid ,asa europarlamentari .
  • +4 (4 voturi)    
    Nu dau doi bani!!! (Vineri, 11 martie 2011, 17:38)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Nu dau doi bani pe nimeni din PNL. Indiferent ce pozitie ar exprima impotriva ipochimenului Antenescu. Cei care au gandit si simtit liberal nu se mai afla in PNL de mult. In PNL au mai rams doar impostorii si oportunistii. Sa fim seriosi, faptul ca PNL se afla in cloaca in care i-a bagat fuhrerul Antenescu e si vina celor care n-au actionat radical si latra acum la luna. Galagia nemultumitilor e ipocrita si inutila atata vreme cat in PNL nu se va schimba nimic. Si nu vor face nimic in acest sens. Pentru cine nu este lamurit cine este personajul care conduce astazi PSD si PNL, il rog sa priveasca exact in directia proaspatului dovedit turnator, numitul Dan "Felix" Voiculescu. El face jocurile in USL. El si carpa kaghebista, Ion Iliescu. Reactiile de solidarizare cu turnatorul venite dinspre PNL si PSD sunt relevante. Nu credeti?
  • +5 (5 voturi)    
    Si mai trebuie subliniat ceva... (Vineri, 11 martie 2011, 18:01)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    In fapt CP Tariceanu este cel caruia i se datoreaza faptul ca Ipocrin Antenescu a ajuns presedintele PNL. Practic orgoliul lui nemasurat l-a adus in fruntea PNL pe cel care astazi a bagat acest partid intr-o fundatura fara iesire. Intr-o cloaca de unde nu va mai putea iesi vreodata. Atat stanga cat si dreapta trebuie radical schimbate. Iar pentru ca acest lucru sa se intample practic trebuie reinventate si construite de la ZERO noi partide, pe baze doctrinare bine definite. De ce? Pentru simplul motiv ca partidele astea care exista in acest moment pe scena politica romaneasca nu mai sunt decat niste gasti compromise iremediabil si nu prea mai reprezinta pe nimeni. Sper ca dreapta sa reuseasca sa se coaguleze intr-un partid nou, credibil si eficient. Care sa nu mai faca compromisuri doctrinare si pentru care principiile si morala sa reprezinte fundamentul existentei si functionarii acestuia. Clasa politica trebuie serios cernita. Practic avem de-a face cu o multime de mici dictatori care nu se mai satura de putere si care polueaza scena politica romaneasca de mai bine de 20 de ani. Eu unul m-am saturat de multi dintre ei. Imi doresc aparitia in politica a unor oameni noi si curati. PNL NU reprezinta dreapta. PSD NU reprezinta stanga. PC NU exista si este doar o organizatie familiala a trustului Intact. UDMR NU este partid ci o organizatie etnica care graviteaza mereu in jurul puterii, a guvernarii. Cat despre PDL, acest partid are reale probleme de credibilitate si de doctrina. Un melanj intre dreapta de tip popular europeana, de liberalism autohton si de socialism situat ceva mai spre centru. Ultima sansa pentru PDL il reprezinta congresul acestui partid ce va avea loc in mai. Acolo se va juca viitorul acestui partid.
    Revenind... Nemultumitilor din PNL ar trebui sa le fie rusine pentru ca au permis, constient ori nu, venirea la conducerea acestui partid a unui aventurier paranoid asa cum este Chiul Antenescu. Lor li se datoreaza accidentul Chiul Antenescu.
  • 0 (2 voturi)    
    Cand ai malformatii congenitale ,hop Mata' e de (Vineri, 11 martie 2011, 22:26)

    Costin1968 [utilizator]

    ...deconspirata. Si nascuta cu forcepsul si cu malformatii congenitale si acum masa curva dovedita.Clar , copilul USL e de viitor.
    P.S. Madam Saftoiu functioneaza din tradare in tradare, o sa treaca la PSD , alora le si place ...
  • 0 (0 voturi)    
    E greşit - Muscă nu e ca Felix (Sâmbătă, 12 martie 2011, 8:49)

    m3th0dman [anonim]

    În cazul de faţă situaţia e mult mai gravă decât în cazul cu Mona Muscă - o greşeală recunoscută e pe jumătate iertată. Şi în instanţă dacă îţi recunoşti fapta, iei o pedeapsă mai mică.

    Mona Muscă a avut demnitatea să recunoască înainte măcar de a se da vreo decizie în instanţă. Motanul Felix nu are nici un strop de demnitate şi nu recunoaşte nici după două recursuri, când s-a dat o sentinţă definitivă şi irevocabilă.
  • 0 (0 voturi)    
    Apel catre lichele (Sâmbătă, 12 martie 2011, 9:46)

    Alex One [anonim]

    Sa te cheme Saftoiu si sa dai lectii de moralitate ? ! Adica sa-ti faci sotiorul sef SIE ca asa ti-a poftit inimioara, oare pe ce criterii de competenta? Sa fi femeie maritata si cu copil minor si sa fi prinsa in flagrant de adulter(fapta penala) cu tutungiu' maritat si el la randul lui cu fata unui coleg de partid ? Chiar asa ,oare cum il priveste Saftoaica pe Melescanu cand dau nas in nas ?Sa inventezi plangeri penale impotriva unui ministru ca sa-i faci jocul sefului TB ?Sigur ca Voiculescu ar trebui sa dispara daca ar avea un micron de onoare, ca de altfel toti cei aflati in situatia lui, dar nu are dreptul Saftoiu sa comenteze. Ea ar trebui sa-si trateze propriile bube, indiferent de natura lor.De aia e politicianul roman dispretuit de cetatean !
    • 0 (0 voturi)    
      Mai sa te cred (Luni, 14 martie 2011, 0:11)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui Alex One

      daca nu iti scapa: "Sa inventezi plangeri penale impotriva unui ministru ca sa-i faci jocul sefului TB ?"
      De ce e asa grava?
      Pai simplu
      1. Toata campania antiBasescu din 2009 s-a bazat pe ASTA. Asa ca mai degraba cva a fost PLATITA de altii nu de Basescu; Basescu a luat suturile tovarasilor din PNL.
      2.Daca te uiti bine unde a ajuns si cum prietenul matale ministrul, mai ca iti vine sa crezi ca s-a vorbit cu prietena matale Saftoiu.
      Ai ceva de spus?
  • 0 (0 voturi)    
    . (Sâmbătă, 12 martie 2011, 9:52)

    iorgos [anonim]

    Cartita Antonescu , instalata la PNL ca sa destructureze partidul , l-a fel cum s-a intamplat si cu PNT-cd ! Alianta cu fostii comunisti si cu securistii notorii spune totul ! Distantarea lui Dinu Patriciu si Tariceanu de actuala conducere este evidenta ! Marius Oprea l-a numit tampit ! Putin zis ! Alianta dintre urmasii fostilor tortionari si partidul victimelor comunismului doar pentru a satisface orgoliul personal al unui neica nimeni ! Ma intreb ce zic liberalii adevarati ?
  • 0 (0 voturi)    
    D-na Saftoiu (Sâmbătă, 12 martie 2011, 10:10)

    Sile [anonim]

    A spus o mare jumatate de adevar. Cetatenii romani dispretuiesc politicienii. Cealalta jumatate de adevar ar fi : aceste ciori vopsite ce se dau politicieni dispretuiesc pe toti cetatenii romani, considerindu-i fraieri. Fara insa a baga de seama ca au fost alesi de o minoritate de 40% din acesti fraieri.Daca nu vor intelege ca politica presupune niste reguli si principii fundamentale , se vor trezi cu totii la lada de gunoi a istoriei.,,Iar cine va vrea sa fie mai mare peste ceilalti, va trebui sa le slujeasca." O zi buna !
  • 0 (0 voturi)    
    imi place tariceanu (Sâmbătă, 12 martie 2011, 13:35)

    mimi de la btt [anonim]

    sper ca d-nul tariceanu sa revina la conducerea pnl



    cu o singura rugaminte: sa nu repete greselile de la guvernare

    atat


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version