Liberalii despre Dan Voiculescu: USL - o constructie intre partide, nu intre persoane -Voicu/ Ar trebui sa se retraga din orice functie publica, daca nu vrea sa afecteze alianta -Orban

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 10 martie 2011, 13:36 Actualitate | Politic

Purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu, a declarat joi ca verdictul Curtii Supreme in cazul lui Dan Voiculescu nu este un subiect de relevanta pentru ca uniunea social-liberala (USL) este facuta intre partide si nu intre persoane. "Este exclusa colaborarea noastra cu Partidul Democrat Liberal", a mai spus Voicu.

  • Vicepresedintele PNL, Relu Fenechiu, a comentat la randul sau ca, daca exista dovezi ca presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu ar fi colaborat cu securitatea ca politie politica, atunci ar trebui sa aiba loc o discutie pe acest subiect in USL.

Intrebat care ar fi in opinia sa finalitatea unei astfel de discutii, vicepresedintele liberal a spus ca nu se poate pronunta asupra 'unor deznodaminte' in acest sens, deoarece ele trebuie sa fie expresia unor dezbateri interne, relateaza Agerpres.

  • Deputatul PNL Ludovic Orban a declarat ca presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, ar trebui sa faca "un pas inapoi" si sa se retraga din orice functie publica daca vrea sa nu afecteze alianta.

"In mod normal domnul Voiculescu ar trebui sa se retraga din orice functie publica sau politica. Daca vrea cu adevarat sa nu afecteze PNL si alianta in general, trebui sa faca un pas inapoi", a afirmat Orban, citat de Agerpres.

El a mai spus ca PNL trebuie sa fie consecvent cu atitudinea 'intransigenta' pe care a afisat-o referitoare la cei care au ''slujit'' regimul comunist.

"Voiculescu a negat ca a fost colaborator al securitatii. E o chestiune profunda de etica, morala si corectitudine cu cetatenii. Exact ca Mona Musca, care era o campioana a lustratiei, a desconspirarii securitatii cand ea era in mod evident cu musca pe caciula", a afirmat Orban, care ii recomanda lui Dan Voiculescu "sa nu se mai manifeste in viata publica, pentru ca nu mai are credibilitate".

  • Liberalul Marius Oprea a declarat, joi seara la TVR ca Dan Voiculescu, in cazul caruia CNSAS a dat verdict de colaborare cu fosta Securitate, ar trebui sa "faca un pas inapoi, altfel intreaga alianta va avea o problema". Oprea sustine ca nu va demisiona din partid, desi recunoaste ca e posibil sa fie dat afara pentru ca face "opinie separata".

Marius Oprea considera ca in Romania, "condamnarea comunismului a ramas o simpla sintagma", iar  Dan Voiculescu e un caz "cu totul special". "La domnia sa, nu vina de a fi fost informator al securitatii e preoponderenta, cat ceea ce a facut in calitatae de sef al Crescent, cand a participat la devalizarea economiei nationale, in favoarea varfurilor regimului comunist. Aici vad eu problema in alianta cu PC", a declarat Oprea.

ICCJ a respins, joi, recursul formulat de presedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, si a mentinut verdictul de colaborare cu fosta Securitate dat de Curtea de Apel Bucuresti. Decizia ICCJ este definitiva.

Istoricul Marius Oprea declara la inceputul lunii intr-un interviu pentru HotNews.ro ca PNL a gresit de fiecare data atunci cand a facut aliante doar pentru a putea intra la putere. Mai mult, acesta considera ca PNL-ul va avea mult de pierdut de pe urma aliantei cu PSD si PC, iar electoratul il va taxa grav pentru aceasta. Oprea cerea demisia conducerii PNL daca Inalta Curte va decide ca Dan Voiculescu a facut politie politica.



Citeste mai multe despre   






















3057 vizualizari

  • +27 (27 voturi)    
    Dumnezeule, cum sa nu fie de relevanta? (Joi, 10 martie 2011, 13:41)

    Daniel [anonim]

    Astia i-au bagat in inchisoare si in lagare de munca fortata si in morminte pe cei ce au infiintat Partidul National Liberal.

    Bratianu ce ar spune?
    • +20 (22 voturi)    
      chiar n-are nici o relevanta (Joi, 10 martie 2011, 13:48)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      partidul este imaginea alegatorilor de azi, nu a bratienilor de ieri.
      • -8 (8 voturi)    
        !!! (Joi, 10 martie 2011, 14:23)

        Cris [anonim] i-a raspuns lui pehash

        gigel, da-ti delete!
        • +2 (2 voturi)    
          Tu te/ai uitat in oglinda cand ai scris?! (Joi, 10 martie 2011, 15:42)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Cris

          Ar fi fost bine!
          ... sa ai streangul langa tine!
          (N/am gasit alta rima, "ma maestre, ma")
    • +12 (12 voturi)    
      Pai PNL nu e PNL (Joi, 10 martie 2011, 13:53)

      Paul Goma [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      PNL ala era una PNL asta este altceva.Ai uitat cine a infiintat PNL in 1990? Dan Amedeo Lazarescu,Mircea Ionescu Quintus,dovediti colaboratori ai securitatii .Chiar si despre Radu Campeanu spunea Paul Goma . Ce te astepti de la un partid intemeiat de securitate ?Ce pozitie sa aiba?O fi si mai mare in grad ca el.
    • +15 (15 voturi)    
      Mona musca... (Joi, 10 martie 2011, 14:26)

      Ptr52 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      ... a făcut poliţie politică ? Sau măsuraţi funcţie de interese ? (deh Mona Musca nu avea si nici nu are trusturi media)
      • +3 (3 voturi)    
        Mona Musca .. (Joi, 10 martie 2011, 18:46)

        romaya [utilizator] i-a raspuns lui Ptr52

        era vinovata si pentru ca era "periculos" de desteapta si apreciata de electorat ,fata de alte tanti amazoane liberale care se simteau amenintate, gen Norica Nicolai sau first lady Valean..
        • -1 (1 vot)    
          PDL, dan voiculescu si moralitatea (Vineri, 11 martie 2011, 12:17)

          giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui romaya

          pentru romaya
          de acord cu cele zise. mai zi si ca la un moment dat, mona musca avea procente care egalau pe basescu. si imediat, s-a sapat si s-a descoperit marea turnatoare !
          • +2 (2 voturi)    
            giulestene.. (Vineri, 11 martie 2011, 12:53)

            romaya [utilizator] i-a raspuns lui giulesteanu

            Te-ai chinuit mult pana ai gasit legatura "care este": "mona musca avea procente care egalau pe basescu. "..
            N-are nicio logica "legatura" ta ..poate este o legatura si cu faptul ca era initiatoarea legii lustratiei ,ai ?
    • +8 (8 voturi)    
      Ce treaba au laturile astea (Joi, 10 martie 2011, 15:08)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      cu liberalismul?
      De ce iti faci sange rau?
      Astia sunt turnatori, comunisti, delatori, lenesi, milogi, hoti....
      De unde pana unde liberalism la astia?
      La ghilotina cu ei!
    • +2 (6 voturi)    
      Nu e chestie de Bratianu (Joi, 10 martie 2011, 15:47)

      Rascoala din 1907 [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Bratianu a fost si el securist in felul sau.A impuscat peste 11000 de cetateni romani in 1907.Este singura situatie in Europa cand guvernul isi ucide in operatiuni militare 11000 de cetateni.Cu ce se lauda liberalii ???PNL istoric are sangele a 11000 de cetateni pe manini. Noul PNl securistic are o singura frica.Ca nu le mai da voie Felix la televizor.Asta e tot ,televiziunile lui Felix fac ca indiferent de ce e acuzat sa fie tolerat.
    • 0 (0 voturi)    
      probabil cam ce spune Marius Oprea... (Vineri, 11 martie 2011, 10:55)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1223058-marius-oprea-nu-mai-sperie-cacatii-astia-securisti.htm
  • +21 (21 voturi)    
    Alt ticalos! (Joi, 10 martie 2011, 13:42)

    Andradda [utilizator]

    Incep sa-si scoata capetele, ca serpii la soare!
    Aveti grija...stiti ce pateste sarpele cand n-are de lucru si iese-n drum!?
  • +23 (23 voturi)    
    PNL a ajuns prostituata unui securist (Joi, 10 martie 2011, 13:43)

    Bratianu omorat inca o data [anonim]

    Am votat Antonescu, nu voi mai face greseala, eram deja dezgustat de mozolelile lui cu Geoana in seara alegerilor, acum ramane sa aiba relatii si cu Voiculescu, un securist imputit pe care nici macar cretinoidul Ponta nu-l suporta !

    A ajuns liderul PSD sa aiba un comportament mai moral decat liderul PNL, e o rusine, nesimtitilor, suntem sute de mii de alegatori care inca nu dau voturile PDL-ului, dar voi sigur nu le veti avea, atat timp cat sunteti aliati cu securistii si comunistii.

    Ati ajuns niste socialisti ordinari, pana si Patriciu e dezgustat de voi, vezi ce campanie face contra PNL si pro-Codul muncii !
    • +5 (5 voturi)    
      excelent comentariu (Joi, 10 martie 2011, 14:47)

      adrcov [utilizator] i-a raspuns lui Bratianu omorat inca o data

      subscriu int otalitate la cele spuse de tine
    • +2 (2 voturi)    
      eu nu pot sa va inteleg.... (Joi, 10 martie 2011, 17:04)

      Vendetta [anonim] i-a raspuns lui Bratianu omorat inca o data

      de ce tot va cramponati de partidele politice actuale si de actualii politicienii.... chiar nu avem (din 20 de milioane de locuitori) posibilitatea de a gasi alti cateva sunte care sa ne reprezinte... Cum naiba am ajuns atat de prosti incat sa credem ca doar partidul X ne poate scapa de ciuma provocata de Y, cand toti, absolut toti, au fost la putere si nu au facum NIMIC pt noi???... Suntem chiar atat de cretini incat sa nu realizam ca defapt noi avem puterea (pt ca suntem mai multi)??? Cat trebuie sa mai stam si se ne plangem de mila si cand o sa avem tupeul sa ne cerem ce este al nostru (dreptul la viata si un trai decent)?? Romania Trezeste-te!
  • +20 (20 voturi)    
    Deja au inceput cu smecheriile! (Joi, 10 martie 2011, 13:43)

    Andradda [utilizator]

    Acum vor dovezi ca a facut politie politica.
    Simpla colaborare este pt ei floare la ureche!

    Pe mainile cui a ajuns PNL-ul...te ia cu greatza si fiori pe sira spinarii!
  • +19 (19 voturi)    
    adevarat (Joi, 10 martie 2011, 13:45)

    silviu [anonim]

    Are perfecta dreptate, nici o foarte serioasa televiziune de stiri precum Antena 3 nu a considerat stirea relevanta.
  • +17 (17 voturi)    
    normal (Joi, 10 martie 2011, 13:47)

    flori [anonim]

    sigur ca da!pt Voicu este nerelevant faptul ca felix a colaborat.O fi colaborat si el?
  • +17 (17 voturi)    
    PNL (Joi, 10 martie 2011, 13:48)

    ALL GAARF [anonim]

    Voi sunteti irelevanti cu ifosele voastre de integritate, cu fumurile voastre de "liberali",cu morga voastra de superioritate.Sunteti defapt la fel ca toti ceilalti.Sa va fie de bine alturi de gasca securisto-comunista cu care v-ati inhaitat. Ne auzim in 2012
  • +22 (22 voturi)    
    Nu e relevant??? (Joi, 10 martie 2011, 13:51)

    Heruvim [utilizator]

    In cazul asta VA ROG IMPERATIV sa o primiti inapoi in partid pe doamna Mona Musca impreuna cu scuzele oficiale de rigoare domnule Voicu? Cum puteti fi ATAT de ipocrit??

    Ori Felix afara, ori Mona Musca inapoi!!!
    • +13 (13 voturi)    
      Bravo ! Uitasem (Joi, 10 martie 2011, 13:55)

      Abdul Musa [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      i-ai prins .Cum e cu dna Musca Voicule ? Da cu Ghisa ? de ce pe Ghisa latzi iertat si pe Mona nu ?Va statea in gat .Partid de securisti.
    • +18 (18 voturi)    
      Astai culmea (Joi, 10 martie 2011, 14:26)

      paul155 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Credeti ca Mona Musca ar acepta sa intre in cloaca creata de Antonescu?
    • -2 (6 voturi)    
      ce spui? (Joi, 10 martie 2011, 14:30)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      ori musca inapoi (in pnl?) ori felix afara (din pc?).
      tu intelegi ce zici? acum e drept, o sa se gaseasca multi care inteleg, si-o sa depunceteze comentariul meu. deh.
    • +3 (3 voturi)    
      Bravo (Joi, 10 martie 2011, 14:35)

      D@N [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      O observatie perfect pertinenta, +1 din partea mea.
  • +5 (5 voturi)    
    PNL este partidul Securitatii (Joi, 10 martie 2011, 13:53)

    Razvan_M [utilizator]

    Doar asa se poate explica modul cum a actionat in ultimii ani.
  • +3 (3 voturi)    
    Aha! (Joi, 10 martie 2011, 14:03)

    tiana [utilizator]

    Iar partidele din cine-s facute? din Roboti?
  • +5 (5 voturi)    
    piticania asta liberala (Joi, 10 martie 2011, 14:13)

    leopold [anonim]

    este in stare sa faca menajul si sa-si ofere trupul turnatorului ordinar numai sa apara alaturi de scursurile jurnaliste de la a3.Halal moralitate.Sa candidati pe soseaua de centura ,sa va faceti acolo colegii electorale pentru ca acelei zone apartineti.
  • +7 (7 voturi)    
    PNL-ul crede ca Romania e o tara de tampiti? (Joi, 10 martie 2011, 14:13)

    cdutu [utilizator]

    Eram sigur! P.N.L.-ul crede ca suntem o tara de tampiti si nu suntem in stare sa discernem adevaratul motiv pentru care s-a aliat cu partidul lui Felix. Sinuciderea politica s-a produs! Declinul e aproape! Bravo, Crin! Nu cred ca multi liberali au visat vreodata sa ajunga aici! Siulmea, toti oamenii acestui partid (sau aproape toti) se fac ca nu vad pisica moarta din casa lor!
  • +11 (11 voturi)    
    USL (Joi, 10 martie 2011, 14:13)

    Adrian [anonim]

    da, din pacate dl Voicu are dreptate in privinta USL (cel puțin). Ințlegerea e intre partide nu intre oameni, ca vezi-doamne, partidele sunt niste entitati ezoterice și nu sunt formate din oameni!!! :-))))))
  • +5 (5 voturi)    
    intre partide? (Joi, 10 martie 2011, 14:26)

    MirceaA [utilizator]

    si partidele nu sunt formate din oameni? Chiar sa te aliezi cu un sobolan?
  • +5 (5 voturi)    
    "BRAVOOO" (Joi, 10 martie 2011, 14:32)

    Marian [anonim]

    bine ca ati facut o alianta (hilara), asa vedem si noi un lucru hotu cu hotu si prostu cu prostu....aia care eram indecisi acuma stim sa nu va votam..... multumim ca ne-ati indrumat la urmatoarele alegeri... propun guvernului sa construiasca mai multe inchisori, ca sa aveti loc cu totii, ca cica eutanasia e interzisa......
  • +8 (8 voturi)    
    Hahaha!!! (Joi, 10 martie 2011, 14:33)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Mihai Voicu si "liberalismul". Baba si mitraliera. Sunt absolut sigur ca daca Mona Musca ar fi avut "anvergura" mediatica si financiara pe care o are turnatorul Felix, n-ar fi fost exclusa niciodata din PNL cu tot cu verdictul de colaborare pe care l-a primit in urma cu 5 ani. PNL demonstreaza ca a facut si face casa foarte buna cu fosta securitate si cu turnatorii. Prin urmare discursul tamp al lui Mihai Voicu nu este deloc o surpriza. Penalistii urla toata ziua ca Basescu e dictator si securist dar isi ascund capul in nisip si minimizeaza cand este vorba de gretosii turnatori care salasuiesc comod si nederanjati in PNL sau cand este vorba despre cei cu care se asociaza PNL. Nu cred ca mai exista electorat educat de dreapta care sa mai voteze PNL. Fata de maimuta asta de Voicu nu realizeaza ca PNL a fost bagat intr-o cloaca din care nu mai poate iesi niciodata. Mai bine. PNL si-a indepartat definitiv electoratul de dreapta. Care, cu multa naivitate, a sperat ca este reprezentat de acest partid gretos.
  • +11 (11 voturi)    
    Voicule, esti jalnic?! (Joi, 10 martie 2011, 14:40)

    Rescatorul [anonim]

    In sfarsit, v-ati adunat toti de aceeasi teapa. USL = Uniunea Securistilor Libidinosi. Ce alte dovezi mai vreti? Nu este evident?
    • 0 (0 voturi)    
      Liberali si Dan Voiculescu (Vineri, 11 martie 2011, 12:10)

      Stan Ganea [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      pentru rescatorul
      Cred ca te roade pizma pe unii care au fost deconspirati de la alte partide si la voi la PDL nu aveti decat pe Sorin Buda.
      Asta, baiat bun, primea si bani de la organele de securitate, nu avea obligatii de serviciu sa faca rapoarte, asa cum de pilda, trebuia sa faca comandantii de nave, reprezentantii statului la agentiile din streinatate si ziaristi,profesori,preoti etc.
  • +8 (8 voturi)    
    O zis ca n-o zis... (Joi, 10 martie 2011, 14:41)

    cititor p'aci [anonim]

    In PNL n-au ce cauta la un loc turnatori si turnati! -zicea Chiul Antenescu.

    Eeeeiiiiii! Dar daca ma da pe sticla, la teveu, atunci... nu facem nici din asta (si nici din cota unica....) un capat de tara!
  • +11 (11 voturi)    
    PNL nu-si merita numele (Joi, 10 martie 2011, 14:41)

    berger [anonim]

    Crin inca nu demisionat la alflarea acestu verdict?
    Pentru pehash: cata vreme PNL-ul de astazi exista si se hraneste din plaforma lansata de Bratieni politicienii liberali actuali au ca obligatie sa le onoreze numele. Comunistii i-au urat de moarte pe liberali si practic i-au urmarit si exterminat. Nu ti se pare straniu ca PNL s-a aliat cu un partid al carui lider, bogat ce-i drept, este calaul membrilor sai?
    • +2 (2 voturi)    
      Voicu - Voiculescu (Joi, 10 martie 2011, 14:58)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui berger

      aceeaşi famiglie de cuvinte.
    • -1 (1 vot)    
      Tocami asta-i diferenta dintre comunisti (Joi, 10 martie 2011, 15:05)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui berger

      si liberali: comunistii exlud orice colaborare politica iar liberalii accepta orice colaborare politica. Mihai Voicu n-ar fi trebuie sa afiirme ca exlude colaborarea cu PDL, afirmatia corecta este ca PNL-ul poate colabora cu PDL in cadrul USL.
      • 0 (0 voturi)    
        Colaborare politica? (Joi, 10 martie 2011, 16:48)

        berger [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Ti-ai raspuns singur : )
        Cand ai o varietate de posibilitati de colaborare, de ce ai alege sa colaborezi cu calaul partidului tau si reprezentantul regimului ceausist represiv? Nu e straniu?
  • +2 (2 voturi)    
    felix (Joi, 10 martie 2011, 14:47)

    TOMA AROND [anonim]

    Sa-l aud acum pe sacerdotul inchizitiei, alias victorash, dargu' tatii ! Nici asta nu conteaza ? Pentru pdsristi, a fi fost turnator nu are nicio importanta ! Ei, oricum, toti au fost !
  • +3 (3 voturi)    
    Alianta PNL-PC (Joi, 10 martie 2011, 14:49)

    stan [anonim]

    Antonescu = Felix Voiculescu = ş e p t a r u l national.
    ,, Noi vrem respect “
    A ajuns PSD sa aiba un comportament mai moral decat PNL.
  • +2 (2 voturi)    
    Un vechi proverb spune: (Joi, 10 martie 2011, 14:58)

    Kata [anonim]

    "Spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti" Daca conducatorii nostri luminati nu stiu atata lucru, oare ce altceva stiu? Vorbele sunt de prisos...
    • 0 (2 voturi)    
      pacat (Joi, 10 martie 2011, 15:32)

      Anti A1 A2 A3 si A4 [utilizator] i-a raspuns lui Kata

      ti-ai stricat comentariul cu o cacofonie
  • +6 (6 voturi)    
    Sa mai votez PNL? (Joi, 10 martie 2011, 15:04)

    sandu [anonim]

    Daca votez ca pana acum PNL insemna ca prin redistribuire votul meu ar putea ajunge la Felix. Atunci niciodata nu voi mai vota PNL.
  • +1 (1 vot)    
    Alianta cu numele partidului, nu cu oamenii (Joi, 10 martie 2011, 18:05)

    hotnewsfil [utilizator]

    " Purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu, a declarat joi ca verdictul Curtii Supreme in cazul lui Dan Voiculescu nu este un subiect de relevanta pentru ca uniunea social-liberala (USL) este facuta intre partide si nu intre persoane."
    Sa intelegem ca aceasta asetiune a purtatorului de cuvant al PNL este valabila si in cazul in care PC este alcatuit 100% din Felicsi?
    Adica, PNL s-a aliat cu 'un nume de partid', indiferent de calitatea morala a oamenilor care compun acel partid.
  • 0 (0 voturi)    
    ne jigniti inteligenta (Vineri, 11 martie 2011, 8:40)

    vasile [anonim]

    Nu toti suntem cetatenii turmentati. Uniune facuta intre partide, nu intre oameni? Dar partidele din ce sunt compuse? Din crengi de copac? Domnul Voicu si-a dat masura propriei sale prostii, care este fara limite.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version