VIDEO FOTOGALERIE Probleme majore la sectiile de votare din strainatate: Mii de oameni nu au putut vota. Cozi imense, stampile putine, batjocura si birocratie excesiva

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2014, 4:51 Actualitate | Politic

Cozi de ore intregi in diaspora
Foto: Colaj foto
La Ambasada Romaniei din Paris a fost chemata Politia franceza, sute de oameni au ramas la ambasada pentru ca nu au putut vota, iar spiritele au fost extrem de incinse. Umilinta alegatorilor a fost completata de seful jandarmilor francezi trimisi la fata locului: "Oricum Romania e o pubela, nu faceti decit sa aduceti probleme, asta stiti sa faceti!". Cozi imense si la Londra si aceeasi frustrare a alegatorilor care "s-au mai racorit" cu un "Desteapta-te romane" si "Jos Ponta". La New York, Munchen si Bruxelles, aceeasi experienta. La Strasbourg s-a stat cam o ora si jumatate la coada la singura sectie de votare, organizata la consulat. Totul a decurs bine insa la sectia din Coreea de Nord unde Victor Ponta a castigat.

  • Titus Corlatean: S-a dorit scrupulozitate si evitarea fraudei din 2009. Au fost si provocatori.
  • Victor Ponta: Dupa ce Traian Basescu a iesit presedinte cu voturile fraudate in diaspora, anul acesta nu se va frauda niciun vot in strainatate.

Paris

Aproape o mie de cetateni romani nu au putut vota la Ambasada de la Paris din cauza organizarii defectuoase a alegerilor. Ei au fost impiedicati sa intre in sediul Ambasadei dupa ora inchiderii urnelor de o trupa de peste 100 de jandarmi francezi.

Umilinta majora la care au fost supusi cetateni romani care nu au putut vota la Ambasada din Paris a fost dublata de comportamentul jandarmilor francezi care au venit sa inchida ambasada la ora 21.00: potrivit unui cititor HotNews.ro, martor la scena, seful formatiuni de jandarmi a spus "Oricum Romania e o pubela, nu faceti decit sa aduceti probleme, asta stiti sa faceti!".

Cristian Muresan, un cetatean roman aflat la coada in Paris, a declarat pentru HotNews.ro ca la fata locului au venit circa 100-200 de politisti francezi fata de cei circa o mie de romani. Politistii au inchis portile Ambasadei si din cei o mie de romani au putut intra pentru a continua procesul de vot cam jumatate.
Purtatorul de cuvant al BEC a precizat, in conferinta de presa de la ora 22.30, ca la Ambasada Romaniei din Paris este o situatie "tensionata".

"Din informatiile pe care le-am obtinut telefonic de la colegii de la biroul electoral pentru sectiile de votare din strainatate, Biroul Electoral nr. 48, inteleg ca este o situatie mai tensionata la Ambasada Romaniei din Paris si s-a solicitat interventia Politiei franceze in acest sens. Sectia de votare, dupa stiinta noastra, s-a inchis la ora 21.00", a declarat Muhulet.

Intrebat cine a solicitat interventia Politiei franceze, Muhulet a raspuns: "Cei de la ambasada, din cate am inteles". "Nu avem informatii ca ar exista incidente similare" si la alte sectii, a mai afirmat purtatorul de cuvant al BEC.

Scandal in interiorul ambasadei din Paris












Londra

Moment jenant la coada formata din romanii care asteapta sa voteze in fata Ambasadei Romaniei din Londra: un angajat al ambasadei a vrut sa cheme pensionarii sa voteze peste rand, dar nu a fost gasit nici un pensionar printre cei aproximativ o mie de oameni aflati la coada.

"Propunerea a fost intampinata cu vociferari de oamenii care stau de ore bune la coada, dar, in cele din urma, nu s-a gasit nici un pensionar care sa se inscrie pe lista", a declarat pentru HotNews.ro Emil Stoica, posesorul blogului cu acelasi nume.

Emil Stoica a mai spus ca procesul de vot se desfasoara extrem de lent: "e cea mai lenta votare de cand sunt eu la Londra, nu am mai vazut asa ceva. Inauntru se voteaza cu 5 stampile, dar procesul merge ingrozitor".

Ion Jinga, ambasador la Londra: Ambasada nu are niciun rol in ceea ce se intampla in interiorul sectiilor de votare.





New York

Haosul la votarea in strainatate s-a produs si la unele sectii de peste Ocean. Un cititor HotNews.ro ne-a trimis imagini foto si video cu coada formata la sectia de vot din Consulatul Romaniei la New York, unde zeci de persoane asteptau in fata cladirii sa-si exercite dreptul constitutional la vot.




Imaginile au fost luate la ora locala 16.00, ora 23.00 Bucuresti.





Boston

Vot la urna de carton si sectie total nesemnalizata Romanii din diaspora stau la coada ore in sir ca sa isi exercite dreptul de vot. Pe adresa redactiei au venit fotografii de la alegatorii din Strasbourg, Viena, Paris, Munchen, care sunt revoltati ca desi au stat ore intregi la cozi nu vor reusi sa voteze. Nici in Boston situatia nu este diferita. Aici, sectia de votare e organizata intr-un hol de trecere, la doua masute. Nu exista niciun semn care sa indice alegatorilor ca acolo pot vota. Urna de vot e o cutie de carton invelita in afise cu manastiri bucovinene si castelul Bran.

Strasbourg

Un cititor HotNews.ro a relatat modul in care a decurs procesul de vot la o sectie din Strasbourg. Iata relatarea sa:

La Strasbourg s-a stat cam o ora si jumatate la coada la singura sectie de votare, organizata la consulat . Din fericire, spre seara au fost distribuite formulare afara si oamenii au putut sa le completeze inainte de-a intra. Cu toate acestea, au fost o duzina de oameni care au fost dati afara din cladirea consulatului la ora 21h si n-au putut deci sa voteze. Nu au fost decat 3 stampile in sectia  de votare din Strasbourg. Spre comparatie, la alegerile europarlamentare au fost 6 stampile la Consulatul din Strasbourg plus inca alte 2 la o alta sectie de votare organizata la reprezentanta Romaniei la Consiliul Europei. Au votat circa 1250 de oameni,  de vreo 4 ori mai multi decat la europarlamentare.

Munchen

Cozi mari la sectiile de votare din strainatate s-au semnalat aproape in toate tarile europene. In Germania, de pilda, la Munchen, o cititoare HotNews.ro ne-a transmmis in jurul orei 17 ca sta la coada de cinci ore si tot nu a reusit sa voteze. "Atmosfera e incrancenata imptriva lui Ponta. Deja toata lumea isi face planuri cum sa procedeze la turul doi sa nu patim la fel. Toti sunt determinati sa voteze si acum, si in turul doi. Nemultumirea este foarte mare. Injuraturi la greu. Oameni veniti de la sute de km distanta".

Bruxelles
O alta cititoare HotNews.ro care a votat la Bruxelles ne-a transmis in urma cu putin timp ca a stat patru ore la coada pana cand a reusit sa voteze: "Am stat aproape 4 ore. E INCREDIBIL cum au putut sa-si bata joc. In ritmul asta nu voteaza nici jumatate din cei de acolo. Sint oameni cu copii in brate care stau de ore. Am facut scandal si ni s-a spus ca 'organizatorii' au dorit asa." Cititoarea ne-a mai semnalat faptul ca niciodata in ultimii zece ani de cand voteaza la Londra nu s-a confruntat cu o situatie similara. Coada se intinde pe doua sute de metri, numarul celor aflati la coada fiind estimat la peste o mie. Intr-un alt centru de votare, la Wembley, un alt cititor semnaleaza ca peste 2000 de romani ar astepta sa voteze.



Coada in fata sectiei de votare din New York


Alegatori nemultumiti la Ambasada Romaniei din Paris:



Paris:





Bruxelles:



Haga:



Valencia:



Berna:



Luxemburg:



Stockholm:




Viena:



Torino:



Bonn:



Florenta, Italia:



Ikast Danemarca:




Londra:


Coslada, Spania:



Bologna, Italia:

 

Strasbourg
ora 18:00 (romanii stau la coada la vot in ciuda faptului ca afara ploua)



Stockholm (Cititorul HotNews din Stockholm estimeaza ca va sta cel putin doua ore la coada pentru a putea vota):



Viena ora 17:00-
Aproximativ 100 de persoane la o singura sectie de votare



Londra Institutul Cultural Roman:



ICR Londra
(fotografie realizata de Paul Savulescu)


Munchen
(Cititor HotNews.ro: La ora 18.10 mai erau 1180 de oameni, unii veniti de departe...)



Viena



Madrid:
In Madrid s-a asteptat peste 1 ora pentru a se vota (Consulatul Roman). Atmosfera era relaxata si lumea hotarata sa voteze ( nu am sesizat sa fie persoane care sa renunte)



Birmingham (Catalin Pascu):



Bonn (
Nicoleta Radu Dodis):



Paris:



Londra
ora 17:30:



Strasbourg
ora 20:00:



Toronto:



Urna de vot la Boston:




Citeste mai multe despre   











VIDEO Reactia cercetatorilor din Buzau atunci cand au gustat "legumele viitorului": rosia-banana si rosia-ananas

Ce ati spune despre o bucata de branza noua cu o rosie ca o banana langa? Sau de niste slanina cu o rosie... ananas. In acest moment suna mai degraba ciudat decat tentant, insa acestea sunt legumele viitorului.
19472 vizualizari
  • +33 (37 voturi)    
    4 ore la New York (Luni, 3 noiembrie 2014, 4:10)

    mdesteptu [utilizator]

    La New York a fost nevoie de fix 4 ore de stat la coadă, în frig, pentru a vota împotriva lui Ponta.
    O singură secție de vot, minusculă, şi 4 ştampile pentru un oraş aşa de mare!
    Ne vedem la turul 2!
    • +7 (9 voturi)    
      Numarul de votanti (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:31)

      lucis29 [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Desi la NY a fost coada toata ziua, la ora 20:00, pe usa consulatului era afisat ca fusesera doar 560 de votanti.
      Doar de la ora 18:10 eu am numarat peste 120 de persoane la coada.
    • +7 (7 voturi)    
      poate ca in turul 2... (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:44)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Poate ca in turul 2 o sa se poata downloada cererea de pe net, si completa acasa. Cand te duci la vot doar sa o dai impreuna cu buletinul. Nu vad care e rostul sa o completezi in fatza presedintelui de sectie, la ce ajuta ?
      • +7 (7 voturi)    
        . (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:17)

        Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        Declaratia respectiva are ca singur scop ingreunarea alegerilor. Juridic nu are nici o valoare. Daca ai votat in 2 locuri esti la fel de pasibil de inchisoare indiferent daca ai completat-o sau nu, pentru ca scuza ca nu ai cunoscut legea nu e luata in considerare de nici un judecator.
      • +6 (6 voturi)    
        raspuns jescu (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:46)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui jescu

        rasăpunsul e simplu sabotarea votului din diaspora ( si umilirea romanilor care totusi prin munca lor aduc bani in tara ) de Ponta Corlatean & Co care stiu ca aceste voturi nu-i avntajeaza - o metoda camuflata dar eficienta de a frauda alegerile.
      • 0 (0 voturi)    
        La NY nu cererile au fost problema (Marţi, 4 noiembrie 2014, 22:33)

        mdesteptu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

        La NY declaratiile s-au distribuit celor care asteptau la coada.
        Fiecare votant a avut declaratia pregatitata cand a intrat in sectie.
        Cu toate astea, votul a durat 4 ore (dupa cum am mai spus)
    • +5 (5 voturi)    
      calcule (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:54)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Conform datelor centralizate, la NY au votat in total 728 de persoane. Deci, in medie, aprox 53 de persoane pe ora. Daca consideram 4 cabine de vot, nu stiu, poate au fost mai multe, avem o medie de aprox 11 min pentru fiecare persoana care a votat. Si a fost coada, de 4 ore?????
      Ce fel de coada o fi fost la Paris, cand a votat o persoana la 13 secunde????
    • +5 (5 voturi)    
      . (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:21)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Si la Londra la Wembley au fost tot numai 4 stampile, si numai 5 persoane care completau cu pixul toate datele din buletin de la toti votantii.
      Si inca ceva: completau si supervizorii din partea partidelor, nu doar organizatorii. Daca ar fi completat doar organizatorii numarul de voturi ar fi fost cel mult jumatate.
      Asta este frauda. Oamenii trebuie sa-si primeasca inapoi dreptul constitutional de a-si alege presedintele.
    • +1 (1 vot)    
      Timpul a murit in Romania (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:07)

      Mark2121 [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Felicitari Diaspora.

      Diaspora a spart zidul ce inca ne desparte,
      Diaspora ne'a dat speranta de libertate
      Diaspora ne'a deschis granitele gandirii
      Diaspora ne'a aratat ca inca nu suntem singuri
  • +38 (40 voturi)    
    ASTA ESTE PRETUL (Luni, 3 noiembrie 2014, 4:20)

    Geo7 [utilizator]

    Acesta este pretul pentru cei ce voteaza altceva decat PSD si coruptii... Au regizat infractorii toate astea in detaliu. Va dati seama cat s-a furat la voturi in tara! Cate voturi anulate pentru ca era stampila pe Iohanis sau Macovei... Cati morti... Cati manipulati... Cati spalati la minte... Oricate dovezi le aduci ca fraudeaza, inseala si fura nu vor tine seama. Trebuie iesit in strada si fortati sa demisioneze prin presiunea strazii.
    • +37 (41 voturi)    
      Jos Ponta!! (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:32)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      Asa e. Am pierdut toata ziua pe drum ca sa votez. Vin acasa sa-mi dau seama ca Macovei care era la 8-9% la 4 pm ajunsese la 4% la inchiderea urnelor. Bataie de joc. Plus arogantul Ponta care spune ca diaspora a votat cu el si la..Paris?? Cum e posibil? Cit il mai suportam? Majoritatea in diaspora a votat Johannis si Macovei. Ponta a luat niste cifre rusinoase, sub 10%, poate chiar sub 5%. Totusi, tinerii incep sa se tezeasca. La ei e speranta. Daca Ponta ajunge presedinte, va fi mai rau ca Putin. Stopati-l!!
      • -2 (2 voturi)    
        aceiasi bataie de joc a fost si acum 5 ani (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:18)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        Doar nu credeti ca s-au schimbat autoritatile romane in acesti 5 ani, in sensul ca acum 5 ani te asteptau cu paine si miere in fata sectiei de votare, si acum nu te lasa sa votezi...
        Nici vorba, nesimititii sunt aceiasi. Bataie de joc a fost si acum 5 ani, stiu asta de la rudele mele din strainatate. Numai ca atunci nu s-a facut tapaj. A votat care cum a apucat sa voteze, la fel de multi au ramas pe dinafara, si a castigat cine trebuia sa castige.
        Nici mie nu imi place Ponta si nu am votat PSD-ul niciodata, dar e o aberatie sa spui ca acum a fost bataie de joc fata de diaspora, uitand ce a fost acum 5 ani.
      • +6 (6 voturi)    
        rspuns emigrant (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:51)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui emigrant

        Multumim celor din diaspora pt eroismul lor de a salva Romania.
        In cazul cel mai blestemat de a iesi Ponta presedinte sunt curios pe cine o sa mai dea vina pt dezastru economic in care ne-a adus deoarece Basescu nu va mai fi.Desigur ca presedinte Ponta va da vina pe premier fiindca economia e sarcina guvernului si astfel incapabilul Ponta va mai amagii din nou pe prosti.
    • +12 (12 voturi)    
      Jos Guvernul ticalos ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:58)

      Mark2121 [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      Romani,
      sa demonstram ca toti acei care inca am mai ramas in tara, merita sa luptam, pana la capat de va fi nevoie, sa luptam pentru toti aceia care au fost "obligati" sa ia calea pribegiei, sa se poata reantoarce intr'o tara libera si prospera!

      Sa demonstram ca diaspora nu e parasita si ca ne pasa de durerea lor. Sa eliberam tara de neocomunisti. O parte, din ei, sunt prin inchisori, ceilalti ne conduc destinele si toti ne paraziteaza truda si suferinta.

      Jos crima organizata !

      Jos ciuma rosie !

      Jos Guvernul Ticalos !
      • +5 (5 voturi)    
        rspuns Mark2121 (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:14)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Mark2121

        Felicitari pt mesajul postat si meriti multe voturi pozitive Vazind rezultatele alegerilor imi e rusine ca sunt roman deoarece in timp ce romanii din diaspora pier ore bune pt asi exercita dreptul la vot constitutional dar sabotat josnic de Ponta Corlateanu & PSD romanii din tara stau linistiti acasa si cred in promisiunile mincinoare ale lui Ponta/PSD Oare nu au sezizat ca sunt mintiti de 3 ani de cand guvernul PSD nu face nimic pt romani? Unde sunt cele 1 milion locuri de munca ? Dece nu sunt folositi banii europeni ? etc etc
  • -14 (18 voturi)    
    La Toronto.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:23)

    Alius [utilizator]

    ..la ora 10 dimineata nu era nimeni. Si a fost ok, adica nu-ti cerea sa completezi acea declaratie in fata lor.

    Mai veniti fratilor si dimineata, nu va buluciti toti seara. Repet, la Toronto.

    Asta pentru ca am vazut o poza cu ceva codita la Toronto.
    • +16 (16 voturi)    
      nu sunt de acord, Alius (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:57)

      Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Programul de vot este pana la 21:00. Daca eu vin la 20:59:59 , de ce sa nu am drept de vot ?

      Este cat se poate de laudabila buluceala oamenilor la vot , la orice ora , arata ca le pasa.

      Este intolerabila atitudinea autoritatilor care organizeaza o mascarada de alegeri, unde sunt incurajati sa voteze paturile sociale care le convin lor, si descurajati sa voteze paturile sociale care nu le convin. Asta e frauda, nu democratie.
      • -5 (5 voturi)    
        Nu-ti ia nimeni dreptul de vot. (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:34)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

        Dar trebuie sa fii constient ca daca vii la 20:59:59 si mai vin si altii tot atunci, nu mai ai cum sa votezi daca urnele se inchid la 21. Si nimeni nu e obligat sa-ti tina tie urna deschisa ca ti-a fost lene sa vii mai devreme.
        • +6 (6 voturi)    
          raspuns Alius (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:19)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Alius

          Esti total pe dinafara si crezi in minciunile tip Ponta/Corlateanu. Romanii din diaspora au venit de dimineata dar nu au putut vota ca nu s-a vrut La fel s-a intamplat la Bucuresti cu studentii din regie si in alte puncte din tara Halal cortectitudine promisa de Oprea ruda apropiata a lui Ponta
          • +2 (2 voturi)    
            Eu sunt pe dinafara. (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:12)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui LiviuDrula

            Si tu pe dinauntru. Bai gheortailor, am fost la ora 10 dimineata in Toronto (nu vorbesc de situatiile din Europa, m-am referit strict la Toronto), nu era nimeni, se rugau aia sa intre oameni la vot si nu avea cine. Daca voi sunteti nesimtiti si veniti buluc cu 10 minunte inainte de a se inchide, asta e alta treaba. Fiecare are prioritatile lui; a mea a fost sa votez. Probabil ca a voastra a fost sa va duceti la berica. Punct!
            • 0 (0 voturi)    
              raspuns Alius (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:49)

              LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Alius

              Daca te uiti pe imaginile postate mai sus ( inaintea comentariilor) vei constata si singur ca esti total pe dinafara si crezi in A3 sau RTv
              Apropo Toronto e in Canada ? Ha Ha Ha
        • +4 (4 voturi)    
          fals (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:29)

          Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Responsabilitatea Guvernului Romaniei este sa permita cetatenilor sa voteze intre orele stabilite.

          Este problema organizatorilor la ce ora vin votantii, nu a mea.

          Tu, in Toronto, cand te duci la grocery store la 21:59:59 te trimite acasa si-ti spune ca ar fi trebuit sa vii de dimineata?
          • -2 (2 voturi)    
            Eu la grocery in Toronto. (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:09)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

            ..cand ma duc la 21:59:59, nu ma mai lasa inauntru.
          • -2 (2 voturi)    
            Si daca tot vorbim de Toronto.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:20)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

            .la unele cladirile guvernamentale, cu 2-3 minute inainte de ora de inchidere, liftul nu mai urca la etajul la care ai nevoie, decat cu card de acces, asa ca puteti voi veni la o 21:59:59, cateva zeci de oameni sa votati, ca o sa votati in hol..unii pe altii.

            Plus ca sa nu uitam ce scandal s-a facut cand alde USL-ul vroia sa prelungeasca programul de votare la referendum. Atunci erati pe invers, si nici unul nu mai tipa ca daaaaa, sa prelungeasca. Nu nene, toti erati cu "ilegalul" in gura.
            • +2 (2 voturi)    
              Alius, nu te enerva (Marţi, 4 noiembrie 2014, 3:52)

              Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Daca intentia ta este sa ii sfatuiesti pe romani sa-si imparta votul de-a lungul zilei, si sa ii anunti ca este mai liber dimineata, in Toronto , totul este ok.

              Dar nu poti nega faptul ca alegerile sunt aranjate in functie de interes. Insusi tu ai spus-o ca la alta alegere s-a prelungit pana la 11, si aici nu conteaza ca esti pro sau contra B sau P , conteaza ca alegerile sunt organizate in functie de interes = FRAUDA.

              Daca ti se spune ca se voteaza pana la 9, si li se inchide usa in nas sutelor de oameni, sau ii umilesti cu ore de stat la coada pentru un drept constitutional, problema este organizarea (fraudarea) alegerilor, nu lenea sau harnicia romanilor.

              Sper ca esti de acord cu asta ...
          • -2 (2 voturi)    
            La COSTCO (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:24)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

            ..nu te mai lasa si daca ai apucat sa intri, nu te mai lasa sa cumperi.
    • +13 (13 voturi)    
      organizare proasta (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:07)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      la ora 10 erau la München deja 500 de persoane. La coada s-a stat intre 4 si 7 ore!! Nesimtire!

      Unii dupa cateva ore au plecat.

      De ce tot avem noi pasapoarte biometrice si in general carti de identitate daca sistemul de votare trepuie suplimentat cu declaratie ? Pai de ce nu pot ei sa tina evidenta ?

      Germanii voteaza si prin posta si nu au probleme la noi trebuie birocratie. Oricum nu au facut nimic in plus sa permita oamenilor sa voteze. Ii cunosc pe cei de la consulat, adica aceeasi mana de oameni care au fost si alte dati.

      Guvernul actual e cel mai mincinos si nesimtit! Si-au batut joc de oameni si cei care au votatat si de cei car nu au apucat! La turul doi cat sa vin sa stau 10 ore ?!
      • +3 (3 voturi)    
        Cei de la ambasade si consulate (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:31)

        RoFa [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        fac ce ei se dicteaza seful lor din tara ca altfel si-ar pierde locul caldut ocupat acolo cu atata... truda! Indiferent cine sau ce partid i-a pus in postul respectiv ei respecta intocmai cerintele ca sa nu cumva sa se trezeasca cu o rechemare in tara. A zis seful sa se voteze tacticos si fara graba, atunci asa se face. Cum naiba de numai in acest an s-a votat asa de incet si au fost cozi interminabile la toate sectiile de votare din strainatate??? Eu traiesc de 10 ani la Viena si asa ceva nu s-a mai intamplat. Au mai fost cozi la sectia de vot dar nu s-a incheiat ziua de votare cu scandal niciodata.
    • +9 (9 voturi)    
      nu sunt de acord (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:59)

      andreea.t [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      - am ajuns la vot la ora 14:00:
      ca sa stai 7 ore la coada si sa NU votezi, cred ca nu este corect
      - lumea nu s-a 'bulucit' seara, cel putin nu in Londra, oamenii chiar au fost de la amiaz la coada, dar pur si simplu a fost prea multa bataie de joc
      • -2 (2 voturi)    
        Daca cititti atent.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:15)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui andreea.t

        si va rog cititi atent, eu m-am referit STRICT la Consulatul din Toronto, pentru ca am vazut o poza cu o oarecare coada (nu stiu la ce ora era). Eu am votat la ora 10:20 dimineata si NU ERA NIMENI.

        Inca o data, TORONTO, da? Deci, inca o data: TORONTO. Nu am vorbit de Londra, de Jupiter, de Marte si alte tari si planete. Mai repet, ca vad ca sunteti multi si destepti: TORONTO!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          rtaspuns Alius (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:53)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Alius

          Pana la urma o sa postezi ca era vorba de circa de votare Toronta din comuna Ciorogrla . Tot esti total pe dinafara - Ciorogarla nu edste in Canada
    • +3 (3 voturi)    
      veniti dimineata ! :)) (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      in tzara, dupa socotelile de la bec, intre 7 si 10 dimineata, procentul votantilor nu depasea 5%,

      in afara tzarii, e aberrant sa ceri prezenta masiva dimineata..
      multi oameni vin din suburbia, de la distante de sute de km pt. a vota.

      solutia este, decalarea orelor de vot.
      io cared ca atat in tzara, cat si afara, un orar mai bune ar fi intre 9 am si 11 pm, sau chiar intre 9 am si 12 noaptea.
      este clar ca atat in tzara, dar mai ales in diaspora, orele dupa amiezii si serii sunt cele mai agglomerate.

      cat despre mizeria birocratica, e de toata jena.
      la paris, in 2009 s'a votat mai repede pt. ca declaratiile au fost inmanate afara, la coada, oamenii au avut timp sa completeze, iar inlauntru s'a verificat si semnat in fata oficialilor. au fost stampile si cabine mai multe.

      nu numarul sectiilor de votare este important, ci marimea sectiilor, nr. de cabine si stampile.
      in 2006 am votat la ny pt. milu.
      am stat si atunci la coada, in ploaie, pe 3rd ave.
      se pare ca nimic nu se schimba, la noi romanii.
      la noi, naravurille tzin.
      • +3 (3 voturi)    
        pardon, scuzati` (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:57)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        in 1991 am votat la ny pt ratiu, iar in1996, am votat la ny pt milu,
        cer scuze.
        in 2004, n'am votat.
        in 2009 am votat in tzara, l'am votat pe base.
        ieri am votat la buc pt monica macovei.
        peste doua saptamani, voi vota raul cel mai mic...
      • +3 (3 voturi)    
        Drept constituional (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:58)

        red.herring [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Solutia nu e asta. Cita vreme dreptul la vot este un drept constitutional, legea ar trebui sa fie nu "de la 7 la 9", ci "de la 7 pina cind a votat ultimul votant aflat la 9 in fata sectiei de vot". Nu ora trebuie sa primeze in logica electorala, ci faptul ca vorbim de un DREPT FUNDAMENTAL
        • +1 (1 vot)    
          La referendum cum ai reactionat? (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:22)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui red.herring

          Ai fost sau nu de acord sa prelungeasca programul de votare? Hai, fii cinstiti. Macar acum.
  • +25 (27 voturi)    
    Alegeri nule (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:45)

    Withdrawal [utilizator]

    Alegerile trebuiesc declarate nule pentru ca cetatenilor romani le-a fost refuzat dreptul la vot.
  • +21 (23 voturi)    
    Votatu-te-as! (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:02)

    PetcuSergiu [anonim]

    Pe principiul ca cine munceste temeinic, n-are timp de politica, Ponta si ai lui, ca niste conservatori ai practicilor comuniste, nici macar nu se obosesc sa-ntoarca privirea catre romanii din diaspora democratiilor occidentale.
    Nu de-acolo le vine salvarea!
    Daca va doriti pentru copii vostri un stat ca afara, veniti acasa la vot in turul doi, urmati exemplul lui Tiriac, chiar daca acum pare mai scump, aveti sansa sa va exprimati, pentru alegerea vitorului presedinte, pentru continuarea procesului de igienizare a Romaniei, din care hotii v-au expulzat, ca pe copii ne doriti, ai mamei violate de Stalinism. Considerandu-va doar niste avortoni ratati, abandonati, legati de maini si de picioare, in fata pubelelor de vot.
    • -1 (3 voturi)    
      sau ora 7 dimineata (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:25)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui PetcuSergiu

      Sau la ora 7 dimineata la votare nu la ora 16 sau 17 seara. Treburile bune se fac dis de dimineata. Unui rad de pensionari ca merg la 7 dar uite ca un anumit electorat exista pentru un partid pentru ca sunt la 7 la vot nu la orele 17 dupa ce isi fac unui sisesta. Adica intii eu ca sunt important apoi tara mai pe la pranz.
  • +28 (28 voturi)    
    HEi (Luni, 3 noiembrie 2014, 6:04)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Da unde-i sinistrul/ministrul romanilor de pretutindeni acum ?!! A, da, am uitat. Ei voiau sa le trimitem 1 euro fiecare. Un degetul mijlociu, hotilor si corupti. Auzi tupeu de copiator pe Ponta, Basescu a castigat cu voturi fraudate... Bineinteles ca el si-ar fi dorit sa fim in Congo cu Bombonelul presedinte. Intre timp, la puscarie, deh, de onest ce au fost si ei cu sleahta lor...
    • +9 (11 voturi)    
      Ponta a aparut la Antena 3 si ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:46)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui adi_b_razzor

      a declarat ca romanii din diaspora "au fost adusi la vot cu autobuzele, au venit si s-au pozat ..."

      Minciuni dupa minciuni, fara rusine ...
  • +6 (8 voturi)    
    rusine... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:26)

    anau [utilizator]

    mai nou se cheama frauda dorinta oamenilor de a-si exercita un drept fundamental?
  • -7 (9 voturi)    
    La ce scor a luat D-na Udrea ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:39)

    vaduval [utilizator]

    La ce scor a luat D-na Udrea , SUS-TINUTA de BAsescu , e greu de comentat ceva . Nu cred ca de la diaspora ar veni salvarea ...Singura sansa ar fi ca Johannis sa fie invalidat si in locul lui sa intre in lupta electorala Crin Antonescu .
  • +6 (8 voturi)    
    dictatura continua... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:54)

    nedumeritul [utilizator]

    dictatura continua: "daca noi vrem ca cineva anume sa nu voteze ,acela nu va vota" indiferent ce spune legea.Si toate astea facute pe fata.Ca marile furturi.Nici nu le pasa.Asta inseamna ca si institutiile statului prticipa la aceste fapte, constient si cu un inalt grad de premeditare.Nici vorba de stat de drept.
  • -5 (7 voturi)    
    "Procedura birocratica" (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:05)

    Gigi Kent [utilizator]

    Si in 2009 tot cu declaratie pe proprie raspundere au fost alegerile in strainatate. Se pare ca mitraliera cu o uimitoare viteza de voturi pe secunda s-a defectat la Paris. Daca nu mai e Baconschi ambasador ... Poate mai multe sectii data viitoare.
    • +3 (3 voturi)    
      Jijele.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Diferenta a fost ca acum li s-a cerut sa faca declaratia in fata lor, nu cand asteptau in rand. Plus, o stampila-2 mai putin si gata, s-a spart votarea. Si iarasi: PSD-ul a avut reprezentanti acolo si nu s-a plans nimeni de fraudare. Asa ca las-o baaaa!
  • +7 (9 voturi)    
    Tineri din România ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:06)

    Fisherman [utilizator]

    Mobilizarea tineretului din Diaspora a dat semnalul că și Voi, tinerii din țară, trebuie să vă organizați și să vă mobilizați cel putin le fel de mult !

    Dacă doriți să contați trebuie să țineți minte că adversarul are toate armele la el cu excepția singurei arme care care contează: VOTUL VOSTRU !
    Dar acest vot trebuie să ajungă în urnă !

    Deci trebuie să dejucați toate manevrele prin care sunteți împiedicați să ajungeți cu buletinul de vot ștampilat în fața urnei.
    În primul rând trebui să fiți primii la vot !!!
    Nu așteptați să se lase înserarea...
    Noi, cei mai vârstinici și nespălați pe creiere n-am făcut datoria și vom continua să o facem și pe 16 Noiembrie !
  • +5 (7 voturi)    
    or fi fost mandri? (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:18)

    catelu [utilizator]

    Cetatenii care au asteptat ore intregi in strada pentru ca apoi statul lor sa le refuze un drept consfintit prin constitutie or fi fost mandri ca sunt romani?
    Cei 2 milioane de cetateni romani care traiesc in vest ar putea schimba radical rezultatul alegerilor daca le-ar fi permis sa voteze. Votul prin corespondenta/online ar schimba totul!
    • +1 (1 vot)    
      Vezi ca te aud si (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:36)

      RoFa [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      oamenii plagiatorului sef, se prind cum sta treaba si nu mai vad romanii vot electronic sau prin posta cat ii haul si dudaul.
  • +7 (9 voturi)    
    Realitatea TV spune ca nu suspecteaza o rea ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:30)

    yyyyyy [utilizator]

    ...intentie la sectiile de vot din strainatate, o conspiratie ci mai degraba incompetenta in organizare. Haida de! Le oferiti faptasilor o iesire mult prea usoara stimata Realitatea TV cu acest comentariu - intentia este evidenta. Cum adica? Nu au stiut organizatorii cele mai elementare lucruri care trebuie sa functioneze in cadrul unor alegeri? Iar dovada indubitabila ca a fost orchestrat acest tratament al diasporei de catre PSD este seria de minciuni in care s-a lansat Ponta:
    "vedeti daca nu se mai fraudeaza [votul in diaspora], se face coada [la Paris] .."
    si in aparitia lui Ponta la Antena 3, "votantii [din diaspora] au fost adusi de cu seara cu autobuzele cu pancarde sa blocheze sectia si au trimis poze ..."
    Raznunarea PSD pentru esecul din 2009, asta este
  • +2 (6 voturi)    
    Pacat de tinerii care au votat MM (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:39)

    Miky60 [utilizator]

    Din pacate, luat global, voturile din strainatate inseamna 5% (Iar cei care nu au putut vota (global poate 10000 ar insemna 0,8%) asa ca daca TOTI care au fost in strainante ar fi votat numai cu Monica, ar fi luat 5%. Si, din pacate, s-a votat si cu alti canditati. Vom fi nevoiti sa votam din nou cu raul cel mai mic...
  • +7 (9 voturi)    
    Romanii din diaspora (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:12)

    adrian88000 [utilizator]

    care au fost impiedicati sa voteze trebuie sa faca plangeri penale la Parchetul General.
    Impiedicarea exercitarii dreptului de a vota se pedepseste cu inchisoare.
    Romanii din tara trebuie sa inunde Parchetul General cu solicitari de a se autosesiza pe aceata problema..
    Sa bagam frica in banditi ! Si sa-i bagam si la puscarie !
    • +2 (2 voturi)    
      . (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:05)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Cineva trebuie sa raspunda legal pentru incalcarea unui drept constitutional dar la fel de important cred ca este ca romanii sa-si primeasca inapoi dreptul de a-si alege presedintele.
  • +5 (7 voturi)    
    organizare zero (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:22)

    vodatepes [utilizator]

    Cine a introdus ideea cu declaratiile? Cumva Biroul Electoral Central? Cine conduce acest birou electoral central? E doamna ANA MARIA PĂTRU? De unde vine doamna ? Cumva de la Cotroceni? In componenta BEC cumva sunt judecatorii? Cine a numit pe functi acesti judecatori? Cumva Cotroceniul? Se doreste inducerea in opinia publica ca oricare din cei doi ajunsi in turul doi sa nu aiba legimitate? Se doreste iar ruperea natiei romane intre cei de acasa si cei de afara?Ei uite ca au reusit niste cetateni numiti in BEC avand comanda undeva de la zmuncitul statului. Vorba aia daca Leana nu are sanse macar sa fac totul praf si pulbere in urma mea. Bravo Base ai reusit.
  • +5 (7 voturi)    
    Ponta arata lipsa crasa de credibilitate ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:25)

    yyyyyy [utilizator]

    Cum vrea Ponta sa crezi in programul lui de presedinte? vezi linkul de mai jos...


    http://www.psd.ro/media/stiri/programul-prezidential-al-lui-victor-ponta-romania-are-nevoie-de-o-noua-mare-unire-a-romanilor/

    din start se descalifica, spune ca vrea sa faca o noua mare unire a romanilor, ca impreuna vom construi una si alta, pai cum porneste el?? batindu-si joc de romanii din diaspora cu tratamentul de la votare? asa incepe el programul prezidential de noua mare unire a romanilor - dindu-le o palma celor din diaspora? mintind ca acestia au venit/au fost adusi la sectii cu autobuzele sa blocheze votarea si sa faca poze care sa compromita organizarea votarii altminteri perfecta???
    asta-i presedintele unificator de romani???
    Cititi programul lui prezindential in intregime, este o insiruire de ineptii populiste si diatribe sloganarde...
    Nimic nu este credibil ...si daca mai pui lucrurile si in perspectiva dezastrului pe care l-a facut in ultimii doi ani, te cuprinde groaza sau mai bine zis, ca sa imprumut o exprimare intrebuintata chiar de tov. Ponta in comentariile de la exit polls, ma apuca "scirba" (sper sa nu ma acuze de plagiat!!! ca i-am furat vorba din gura, sic) ...
  • +5 (5 voturi)    
    Londra (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:40)

    Emil T. [utilizator]

    Un clip de la un prieten din Londra:
    https://www.facebook.com/video.php?v=10152493727207098


    De asemenea, relevant ce zice Lucian Mândruță pe facebook:

    "Cand a fost vorba sa-l demita pe Base, programul de votare la ambasada de la Paris a fost 7-23.

    Ieri, mureau s-o inchida la 21.

    Pentru ca e timpul sa stingem lumina din nou in Romania."
  • +6 (10 voturi)    
    Diaspora salveaza ROMANIA (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:42)

    Mark2121 [utilizator]

    Mascariciul de la Palatul Victoria stie ca, romanii alungati din propria lor tara, nu'l vor.
    Jos Guvernul ticalos !

    Cinste diasporei !
    • -2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:10)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Mark2121

      amice, uiti ca Basescu e cel care expedia doctorii din tara daca nu le convine
      • +3 (5 voturi)    
        klaudyuxxx (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:19)

        Mark2121 [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

        nu suntem amici.

        Base' a repus justitia pe verticala.
        Base' a dus Romania langa SUA.

        Chiar esti orb?
        • 0 (2 voturi)    
          mda (Marţi, 4 noiembrie 2014, 8:19)

          spy [utilizator] i-a raspuns lui Mark2121

          cu Deveselu ne-a transformat intr-o tinta pt rusi
          • 0 (2 voturi)    
            spy (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:18)

            Mark2121 [utilizator] i-a raspuns lui spy

            "Mai bine haimana, decât trădător:
            Mai bine huligan, decât dictator:
            Mai bine golan, decât activist:
            Mai bine mort decât comunist"

            Asta e diferenta dintre noi.
            Nu'ti port pica.
            • +1 (1 vot)    
              what? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 13:36)

              spy [utilizator] i-a raspuns lui Mark2121

              a, numele de user? e folosit numai pt ca SRI-ul a vrut sa ma racoleze acum citiva ani. sau de unde vezi tu tradator sau comunist? bunicu-meu a fost detinut politic asa ca nu se potriveste partea cu comunistu'
  • +7 (7 voturi)    
    O bataie de joc revoltatoare! (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:44)

    Metec [utilizator]

    Intr-adevar, modul in care Ponta si PSD au premeditat fraudarea alegerilor este evident: liber la turismul electoral, in tara, dar stop diasporei traditional anticomuniste! Este razbunarea micului Iliescu pe cei care au furat triumful lui Geoana, acum 5 ani. Insa triumful sau va insemna prabusirea tarii, pentru ca orice politica socialista duce la risipa si inapoiere, pe termen lung. Prefer sa traiesc in alta tara.
  • -4 (8 voturi)    
    diaspora (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:49)

    spy [utilizator]

    diaspora=3% , cam mult zgomot pentru aproape nimic (mai ales in turul I)
    • 0 (2 voturi)    
      isteria (Marţi, 4 noiembrie 2014, 8:18)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui spy

      cei care ati dat minusuri aveti vreo alta motivatie in afara de ofuscare?
      3% nu il puteau scoate pe Tonta de pe primul loc si nici de pe al doilea;
      3% nu puteau propulsa alt candidat pe locul 2
  • +7 (7 voturi)    
    De ce nu a existat sectie de vot in aeroport?? (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:54)

    Jetta123 [utilizator]

    Eu am ajuns aseara in tara la ora 20:30. Am incercat sa votez in aeroport ( si nu eram singurul) dar nu a existat nicio sectie de votare in tot aeroportul Henry Coanda. De ce??
  • +4 (4 voturi)    
    Eu Votez (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:58)

    RRP [utilizator]

    Cereti ca declaratiile sa fie downloadate de pe net, completate acasa si doar semnate in fata personalului de la sectia de votare. Alta sansa nu e! Faceti-va si copie dupa actul de identitate ca sa nu se stie ce va mai cer astia. Asta trebuie sa se intample si in campusuri.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:02)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui RRP

      Declaratiile astea sunt inca o forma de birocratie care au ca singur scop sa ingreuneze procesul de votare.
      PSD vrea sa se razbune pe diaspora pentru ca acum 5 ani a intors rezultatul la prezidentiale.
  • +8 (8 voturi)    
    Multumim romanilor din diaspora (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:04)

    Maniu [utilizator]

    care dau lectii de civism intregii tari si care sustin balanta de plati prin munca lor.
  • +4 (4 voturi)    
    dezastrul din diaspora... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:37)

    egroeg5 [utilizator]

    daca nu a fost implementat constient de PSD,stiind ca Ponta nu este agreat de majoritatea romanilor aflati in tarile respective,cel putin a pus umarul serios sa se creeze aceasta stare iritanta incat o mare parte din electorii favorabil lui Johannes sa nu poata vota. Aceasta este o alta forma de fraudare si Ponta-Corlateanu ar trebui sa demisionezeSperam romanii sa le dea riposta cuvenita in turul II al alegerilor.
  • +3 (3 voturi)    
    . (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:01)

    Marius Muntean [utilizator]

    Nu este vorba de mii de oameni care nu au putut vota, ce s-a vazut la TV sunt doar cei care au ramas, marea majoritate au plecat cand au vazut ca nu inainteaza coada.
    De fapt e vorba de zeci de mii, daca nu sute de mii de oameni al caror drept constitutional de a-si alege presedintele a fost FURAT ieri in diaspora.
    Asta nu mai e bataie de joc, e incalcarea unui drept constitutional.
    Cineva trebuie sa raspunda penal si oamenii trebuie sa-si primeasca dreptul inapoi.
  • -2 (2 voturi)    
    ... inke o date se dofedesthe ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:20)

    Observatore [utilizator]

    ... ( daca era necesar , ke omul prost nici din propria gresheala nu invatza ) ke la kapitolul organizahre kendukatorii sint in top . [ Dovada elecventa de cum conduce fsd-ul si de mai ales de CUM O SA CONDUCA ! ]
    ... bunicutzo blagosphututa fie numele tau in saecula saeculorum ! Amin ! .
  • +4 (4 voturi)    
    comentariu (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:42)

    LiviuDrula [anonim]

    Sabotarea vatorii in diaspora a fost premeditata de Ponta si prietenul sau Corlatean deoarece romanii din diaspora reprezentau un vot sigur antiponta. Un mod eficient de a frauda alegerile . Prin fraudare atat la intern cat in special la extern Ponta a ajunsz pe primul loc. Romani trezitiva si demontati masina de vot PSD prin iesire la vot - e pacat sa stati acasa si PSD sa obtina voturi prin neprezerntarea DVS.
    Daca considerati ca Ponta e tanar si frumos si astea sunt calitatile necesare sa ajunga presedinte OK dar sa nu va mai plingeti ca au crescut preturile, impozitele darile si eventual neplata pensiilor la termen ca sa nu mai vorbim de izolarea pe plan extern
    • +1 (1 vot)    
      cred ca a fost incompetenta (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 13:38)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui LiviuDrula

      nu avea rost sa-si puna diaspora in cap pt 1-2% cind avea asigurat turul II


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version