VIDEO Crin Antonescu a facut un pas inapoi in fata presiunii publice: Ii cere lui Valeriu Zgonea sa rediscute legea care da demnitarilor si primarilor super-imunitate si anunta ca PNL va vota impotriva legii cind va fi rediscutata in Parlament. "Ambasadele straine au dreptate"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 12 decembrie 2013, 11:10 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Crin Antonescu a facut joi un pas inapoi in fata presiunii publice fata de modificarile Codului Penal si i-a cerut sefului PSD al Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, sa rediscute modificarile Codului Penal care dau demnitarilor si primarilor super-imunitate si anunta ca PNL va vota impotriva legii cind va fi retrimisa de presedintele Basescu in Parlament.

Crin Antonescu a admis ca a fost prost informat miercuri, cind a aparat aceste modificari intr-o conferinta de presa. Liderul PNL a mai spus ca partidul se opune in continuare si legii amnistiei si gratierii. Crin Antonescu a mai spus ca ambasadele straine au avut dreptate sa aiba reactii dure la adresa modificarilor la Codul Penal, intepindu-i totusi pe ambasadori pentru ca nu au reactionat in cazul altor presupuse abuzuri.

"Nu stiu care e pozitia premierului Ponta fara de modificarile la Codul Penal, sper sa fie similara cu a mea", a mai spus Crin Antonescu.

Liderul liberal a mai spus ca nu va ataca legea la Curtea Constitutionala.

'Nu a fost nici o intelegere intre mine si Victor Ponta pe legea amnistiei si pe modificarea Codului Penal", a mai spus Crin Antonescu.

Miine vom avea o reuniune a Biroului Politic al PNL, a mai spus liderul PNL.

Declaratiile lui Crin Antonescu:


  • Pozitia de principiu prezentata ieri se mentine, dar trebuie sa admit ca informatiile erau incomplete. Am pornit de la informatiile ca acest pachet de modificari la Codul Penal, desi scot parlamentarii din categoria functionarilor publici - ceea ce corect - ii mentin totusi intr-o zona in care pot fi anchetati, trimisi in judecata pentru incalcarea diverselor legi. Trebuie sa admit ca nu am fost suficient informat.
  • Exista riscul, dupa toate discutiile avute cu juristii ca aceasta interpretare sa fie data.
  • Eu nu am sa ma ascund sa spun ca e o lege in Camera, eu sint senator. Eu imi asum intreaga responsabilitate in exclusivitate pentru intreaga lipsa de informare.


  • In sensul acesta, ii propun presedintelui Camerei, dl Zgonea, daca regulamentul Camerei Permite, sa o repuna in discutie in plenul Camerei Deputatilor, discutie deschisa, cu argumente. Da, demnitarii nu sint functionari publici, pe de alta parte sa mentinem toate articolele care mentin raspunderea penala
  • Daca dl Zgonea nu e de acord cu sugestia mea, atunci cind proiectul va fi trimis la reexaminare voi propune parlamentarilor PNL sa respinga prin vot toate acele modificari care s-au adus si care pot fi interpetate in scopul crearii unei super-imunitati.
  • Nu e vorba de presiunea ambasadelor straine. Daca in vara lui 2012 au dat declaratii gresite, astazi au dreptate, au motive sa-si exprime ingrijorarea. As fi fost bucuros ca Ambasada SUA sa fi reactionat si cind Daniel Morar a proclamat o imunitate speciala pentru presedintele Basescu, dar nu a fost sa fie. M-as fi bucurat ca ambasadorul Olandei sa-si exprimat ingrijorarea pentru ca plingeri penale zac la Parchet de un an de zile fara sa se dea nici un raspuns. Mi-ar fi placut ca ambasadorul Marii Britanii sa fi considerat ca motorul democratiei este votul liber exprimat al cetatenilor. Dar pe fond, atita vreme cit exista dubii asupra modificarilor la Codul Penal, aceste declaratii ale ambasadelor sint corecte.
  • Noi ca oameni politici nu ne putem ascunde in spatele unor decizii.
  • E regretabil ca presedintele Romaniei continua sa politizeze un subiect major, sa inventeze intilniri. Nu are importanta daca Traian Basescu sau altii sa fie credibil, e important sa facem lucrurile corect.
  • Deputatii PNL au votat modificarile in plen pentru ca toti deputatii voteaza in directia in care li se indica de catre membrii comisiei respective. Eu mi-am asumat raspunderea. Cel mai important lucru e sa fie reparat o decizie gresita


Intrebari si raspunsuri:

  • Luni dupa - amiaza am avut o intilnire cu dl Victor Ponta si nu am discutat nici o secunda despre modificarile la Codul Penal. Nu a incercat nimeni sa ma pacaleasca sau sa ma convinga. Nu stiu care e pozitia premierului fara de modificarile la Codul Penal, sper sa fie similara cu a mea.
  • Si-a dat demisia Daniel Barbu? Nu am aflat sa-si fi dat demisia
  • Ati discutat cu premierul despre Codul Penal? Nu
  • Veti solicita o intilnire in USL? PNLare dreptul la un punct de vedere, USL functioneaza, bineinteles ca o sa avem o intilnire. Nu am de ce sa presupun ca va duce la o problema.
  • Cine va fi noul ministru al Culturii? Biroul Politic de miine va lua o decizie despre noul ministru al Culturii
  • In legatura cu Lucian Bolcas, propus pentru un post la Curtea Constitutionala: Trebuie sa vedem despre ce e vorba in legatura cu acuzatiile de antisemitism aduse de Traian Basescu
  • Considerati ca trebuie sa-si mai asume cineva raspunderea? Ma intereseaza raspunderea mea, nu a altora. Nu am nici un repros sa fac nimanui, am propus dlui Zgonea o solutie pe care o sper regulamntara. Daca nu se poate, discutia va fi la reexaminare. PDL e un partid ridicol, nu se poate pune baza pe anuntul lor ca vor ataca la CCR
  • Raspunsul Camerei Deputatilor e ca legea nu poate di reintoarsa. Va ginditi sa o atacati la CCR? Vreti sa-i inlocuiti din Comisia Juridica pentru ca v-au dezinformat? Nu am afirmat ca m-au dezinformat liberalii din Comisia Juridica si nu atacam noi la Curtea Constitutionala. Daca presedintele Camerei spune ca nu se poate, atunci la retrimitea de catre Basescu o vom rediscuta in Parlament.

Citeste si:



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11498 vizualizari

  • +65 (67 voturi)    
    PROPUNERE (Joi, 12 decembrie 2013, 11:18)

    titiacs [utilizator]

    am inteles ca 250.000 de cetateni pot initia un referendum ( desi ma astept sa modifice legea la peste 7,4 milioane ! ). ce ziceti de un referendum pentru dizolvarea actualului parlament tradator , cu specificatia ca membrii actualului parlament sa nu mai poata candida timp de minim 2 legislaturi ( ca altfel cu ce ne alegem daca tot aceiasi ramin de ales ) ? regulamentul viitorului parlament sa fie validat tot de catre alegatori pentru a evita "surprizele " privilegiatilor, prin referendum ( cam cum e in elvetia , unde se organizeaza referendumuri si saptaminal daca trebuie ). respectarea numarului maxim de parlamentari asa cum a reiesit la singurul referendum valabil pina astazi .
    • +42 (44 voturi)    
      sa ne organizam! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:30)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      cred ca ne vom strange rapid, mult mai multi.
      • +9 (11 voturi)    
        ATENTIE (Joi, 12 decembrie 2013, 11:44)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui manoman

        e vorba de 7,4 milioane !
        • +11 (11 voturi)    
          Ca deobicei, Cacarau bate campii! (Joi, 12 decembrie 2013, 13:49)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

          Se preface ca nu stia de modificarile facute, desi le-a aprobat. Daca nu stia, ar trebui sa-si dea demisia.
          Ramane cum a spus Traian Basescu, Cacarau bate campii!
          Cat despre cele 7,4 milioane, niciodata n-ati fost 7,4, dovada ca la doar cateva luni, cu tot cu frauda, doar 4,3 milioane au votat USL.Acum nu mai sunt mai mult de 3 milioane. Vor pierde cu siguranta prezidentialele in fata dreptei adevarate, caci n-au de unde sa mai ia 5 milioane de voturi, dupa dezastrul facut tarii!
      • +11 (17 voturi)    
        din pacate (Joi, 12 decembrie 2013, 11:55)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui manoman

        din pacate nu.daca s-ar face prin absurd acum referendum ar iesi la fel.uitati-va un pic in jur si veti vedea ca majoritatea inca isi iau informatiile de pe antena 3,templul raului si al dezinformarii.eventual dupa un pic de frig si foame-ca tot a venit iarna,colo prin mai.in rest inca o data multumim UE ,fara tine ar fi jale.
      • +12 (12 voturi)    
        petitia prezentata de jazznapo (Joi, 12 decembrie 2013, 11:56)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui manoman

        creste..contribuiti la distributia ei, o gasiti in comentariile de aici..am semnat si am distribuit, distribuiti si voi..pana pe 22 decembrie s avem aerul democratie Respirabil in Romania !
        • +6 (6 voturi)    
          intr o zi a ajuns la 1000 (Joi, 12 decembrie 2013, 17:13)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          hai sa fim 250.000 sa avem un cadou de anul nou..casa poporului ..linistita..asteptand un Parlamentar care face parte din cei 300..altul decat astia de azi !!!
      • +19 (27 voturi)    
        pe cine alegi? (Joi, 12 decembrie 2013, 12:30)

        nbo [utilizator] i-a raspuns lui manoman

        Toti cei care va faceti iluzii cu dizolvarea parlamentului si indepartarea USL nu va ganditi la faptul ca nu aveti cu cine sa-i inlocuiti. Hai sa lasam deoparte faptul ca sondajele arata ca in caz de alegeri anticipate, romanii tot USL vor vota. Sa zicem ca se dizolva Parlamentul si Guvernul si se organizeaza noi alegeri, cu interzicerea candidaturii celor care au mai avut functii anterior. Stii cine va candida la alegerile astea? Alti membrii ai acelorasi partide PSD/PNL/PDL etc. Care dupa ce vor castiga alegerile, vor guverna exact la fel ca si cei dinaintea lor. Si atunci ce faci, dizolvi si partidele? Pai membrii lor se vor organiza in alte partide si tot ei vor candida. Ca sa schimbi Romania ar trebui sa schimbi toata clasa politica, si asta e aproape imposibil. Principalul motiv fiind faptul ca in Romania, in momentul asta, nu e incurajata intrarea in politica a oamenilor de valoare. Romanul normal, inteligent si onest, nu e interesat de politica. El isi vede de job-ul si de familia lui. . In loc sa aberezi despre cum o sa dai tu jos USL, mai bine ai incerca sa te gandesti cum faci sa schimbi clasa politica, cum faci sa cooptezi in politica omul care pana acum nu a fost interesat de asa ceva. Si cum faci sa ii fortezi pe cei care sunt deja la guvernare sa faca ce vrei tu, in loc sa ii schimbi degeaba cu altii care vor guverna la fel de prost.
        • +7 (7 voturi)    
          este foarte corect ce spui (Joi, 12 decembrie 2013, 13:04)

          manoman [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          am mai scris mai demult.
          trebuie votati doar independenti.
          realizata o grupare (apolitica) de indepenti - se gasesc foarte multi oameni de calitate la noi in tara.
        • +1 (1 vot)    
          ai dreptate, dar este urgenta! (Vineri, 13 decembrie 2013, 10:41)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          Ai perfecta dreptate, numai c acum este o situatie de URGENTA.
          Exact ca la calamitati naturale: vin inunadatiile.
          Autoritatile trebuie sa intervina,s a salveze pe cei in pericol.
          Poti sa intrebi: de ce nu s-au facut regularizari, indiguri?
          Victimele de ce aveau casa in zona inundabila?
          Cine le-a dat autorizarea de constuctie?
          Etc.
          dar toate astea ULTERIOR, pe momnt este esential sa salvam pe oameni de inundatii!
          la fel cu Parlamanetul, POATE ca si altii vor guverna prost, dar cu certitudine cei actuali se comporta catastrofal!
    • +32 (32 voturi)    
      repede! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:31)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      pana nu mai fac astia si alte traznai.
      caci din pacate, tot pe spatele nostru cad escrocheriile lor.
    • +20 (20 voturi)    
      nu merge (Joi, 12 decembrie 2013, 12:31)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      a mai fost un referendum pe care dumnealor l-au neglijat cu desăvârşire.
      nu, domnule, numai strada poate rezolva problema.
    • +6 (6 voturi)    
      ok (Joi, 12 decembrie 2013, 13:59)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      unde semnez ?
    • +7 (7 voturi)    
      Nu e momentul (Joi, 12 decembrie 2013, 14:08)

      Florin Cj [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      Desi sunt cativa (dintre votantii lor) care si-au dat seama de "valoarea" salvatorilor Romaniei din mainile lui Udrea, Boc, Ungureanu si Basescu, majoritatea tot cu ei ar vota maine.

      DAR, vorbim in Martie 2014! In Martie - Aprilie o sa vedeti razvratirea. Matzul gol si facturile neplatite pentru iarna o sa-i trezeasca!.
  • +34 (36 voturi)    
    ce lasi (Joi, 12 decembrie 2013, 11:21)

    Panzer [utilizator]

    Daca nu era reactia din lumea anglo saxona, germanica, adica nu cea de stepa uslamista, nu mai dadeau inapoi. Nici usturoi n au mancat nici gura le miroase.
    • +26 (26 voturi)    
      acu bat in retragere ca se tem... (Joi, 12 decembrie 2013, 11:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Panzer

      ca o sa fie niste masuri dure ale UE, sua etc...
      ca pe romani ii pun repede la pamant cu jandarmii, numai ca daca UE da sanctiuni, o sa intre romanica in recesiune si nu mai au ce fura
  • +36 (38 voturi)    
    prinsi la furat bat in retragere! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:25)

    edif [utilizator]

    Cum D-zeu pentru un furt de gaina faci puscarie 2 ani iar pentru demolarea democratiei si votarea pe sest a legilor hotilor nu e nimeni raspunzator?
  • +18 (20 voturi)    
    Crizel! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:27)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    De multe ori raspunde fara sa gandeasca si apoi primeste cate 2 perechi de palme de la consilieri astfel incat sa-si revina. Bai Crizel, ascultai pe argatii tai inainte de a deschide gura.
  • +15 (17 voturi)    
    crinule, iti dau un sfat! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:29)

    manoman [utilizator]

    numai de cand ai devenit sef pe la parlament ai spus si facut o multime de idiotenii.
    nici daca ai fi fost beat nu ai fi avut circumstante atenuante pentru cele zise de tine, nu mai socotesc faptul ca tu nu prea ai fost pe la servici...
    de aceea iti dau un sfat prietenesc: DA-TI URGENT DEMISIA! caci te-ai defaimat singur, te-ai facut de cacarau!
    • +9 (11 voturi)    
      kkrau (Joi, 12 decembrie 2013, 11:39)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui manoman

      e scrierea corecta, si s a facut asa..cu repetentia la scoala..nu e vina lui..e a scolii ))))
  • +22 (22 voturi)    
    Las-o Crinutule! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:30)

    avint [utilizator]

    Las-o asa cum a cazut. Cu cat incerci sa o dregi mai mult devii caraghios.
    Pai, sa analizam:
    - ori esti un INCAPABIL si nu ai ce cauta in Parlament pentru ca poti face mult rau,
    - ori ti-e LENE sa citesti ce se voteaza in Parlament si iar n-ai ce cauta acolo,
    - ori esti un mare MINCINOS, stiai foarte bine, dar daca ai vazut ca se prinde lumea si ca asta ti-ar dauna la alegeri, ai schimbat povestea.

    Oricum o dai, iesi tare prost, asa ca lasa-ne ca ne-am saturat de GOLANI.
    Ce zici de o DEMISIE de onoare...daca ai?!
    • +9 (9 voturi)    
      Onoare (Joi, 12 decembrie 2013, 12:08)

      CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui avint

      Ce este aia ONOARE? Cand intra in USL sunt verificati sa nu aiba asa ceva
  • +18 (18 voturi)    
    petitie pentru dizolvarea parlamentului (Joi, 12 decembrie 2013, 11:34)

    jazznapocensis [utilizator]

    http://www.petitieonline.net/petitie/10022136
    • +7 (7 voturi)    
      am semnat si am distribuit mai departe (Joi, 12 decembrie 2013, 11:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      pana pe 22 Decembrie poate se INTAMPLA !!!! DESTEAPTA TA ROMANE !!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      de promovat (Joi, 12 decembrie 2013, 11:58)

      ValentinV [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      Promovati asta peste tot.
      Poate ajuta si Hotnews (va amintiti campania cu Raed Arafat?)
      Desigur.. vor spune ca nu e vocea celor 7.4 milioane de romani...dar ar trebui sa primeasca un semnal clar.
    • +4 (4 voturi)    
      petitia de dizolvare (Joi, 12 decembrie 2013, 13:02)

      Marlowe [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      Petitia este o initiativa interesanta, desi conform constitutiei nu va produce efectul dorit, singurul articol referitor la dizolvarea Parlamentului fiind cel pe care il citez mai jos
      "ARTICOLUL 89 - Dizolvarea Parlamentului
      (1) Dupa consultarea presedintilor celor doua Camere si a liderilor grupurilor parlamentare, Presedintele Romaniei poate sa dizolve Parlamentul, daca acesta nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai dupa respingerea a cel putin doua solicitari de investitura.
      (2) In cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singura data.
      (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat in ultimele 6 luni ale mandatului Presedintelui Romaniei si nici in timpul starii de mobilizare, de razboi, de asediu sau de urgenta."
      Daca insa se va bucura de un numar semnificativ de semnaturi, de ordinul a cel putin un milion, atunci petitia ar deveni cu adevarat o sperietoare pentru majoritatea actualilor parlamentari, care in primitivismul gandirii lor sunt speriati doar de spectrrul puscariei si cel al pierderii privilegiilor.

      • +3 (3 voturi)    
        Pai sa declare stare de urgenta (Joi, 12 decembrie 2013, 15:08)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Marlowe

        Si asa si e, cit timp institutiile statului sint in real pericol. Organizarea in vederea comiterii de infractiuni la adresa unui stat (al celui propriu !!) si tradarea se pun?
    • +3 (3 voturi)    
      semnat (Joi, 12 decembrie 2013, 13:08)

      mures [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      sa speram ca se aduna mai multe ...
  • +16 (16 voturi)    
    Penal las (Joi, 12 decembrie 2013, 11:37)

    Nego [anonim]

    Probabil cel mai mare mascarici, doar Geoana cred ca l-a depasit; dar mai are timp.
  • +9 (9 voturi)    
    Esti compromis (Joi, 12 decembrie 2013, 11:42)

    omezu [utilizator]

    Bai Crine, nu mai face pe salvatorul! Nu ai stiut ce voteaza infractorii tai, dormeai sau ce? Te-ai trezit acum sa spui ca ambasadele au dreptate, de parca nu stiu toti ambasadorii cine si ce esti! O dai la intors la fel ca mascariciul-mereu-plecat-nu am stiut-Ponta!
    • +5 (5 voturi)    
      Mincinos ca Ponta ! (Joi, 12 decembrie 2013, 13:27)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Ieri zicea cu tupeu ca ambasadele se informeze mai bine si sa nu se inflameze degeaba. Minte cu nerusinare ca n-a fost inteles cu Ponta.
  • +9 (9 voturi)    
    GOGONATA AZI E GATA (Joi, 12 decembrie 2013, 11:47)

    CucaMacai [utilizator]

    Adicatelea el, om cu functie in parlament, nu stie ce anume propune si aproba majoritatea parlamentara USL (USL al carui conducator de asemenea este) dar ambasadorii altor tzari stiu.

    Cum se face ca cei din ambasadele straine inteleg mai bine decat chiar liderii parlamnetului?

    Daca chiar asa este atunci nu are ce cauta nici in parlament, nici in USL..pretentia unei candidaturi la presedentie este cu atat mai absurda.

    Dar nu este asa cum spune el. MINTE.

    PS:

    Nici Ponta nu stie sigur. n-are cum ca era in Africa de Sud.

    Si el MINTE
  • +6 (6 voturi)    
    Asta asa crede ca se conduce o tara ... (Joi, 12 decembrie 2013, 11:52)

    A_Radu [utilizator]

    Prin razgandiri succesive in functie de directia din care bate vantul ???...si asta bineinteles pana ajunge el presedinte ca apoi sanatate, nu mai da doi bani pe parerea nici unei ambasade ...
    Si inca ceva, atunci cand iti asumi o greseala, fie si de informare, cu repercursiuni atat de grave asupra imaginii tarii si a investitiilor in economie trebuie sa platesti cumva, macar cu o demisie de onoare ...
    Altfel toti facem tot felul de prostii si apoi spunem ca am gresit, ca sa vedem, sa ne mai gandim ... trebuia sa se gandeasca inainte ...
  • +6 (6 voturi)    
    Tare! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:53)

    Sani [utilizator]

    Bai, eu l-am scanat pe asta demult....mai precis de cand a devenit presedinte al PNL.

    Este evident ca individul nu stie, nu poate nimic.
    El....vorbeste!

    Stau si ma intreb, ce criterii masurabile au acesti infractori PNL cand isi aleg sefii.....ah, stiu!

    DE FAPT EI AU NEVOIE DE O MARIONETA PE CARE S-O JOACE CUM VOR EI!

    Propun sa-i spunem la Antonescu: MARIONETA PENALA!
  • +7 (7 voturi)    
    VERTICAL (Joi, 12 decembrie 2013, 12:17)

    cosminbut [utilizator]

    ce om dom'le; are COLOANA VERTEBRALA, nu gluma; la fel cu colegul lui de coalitie care nici nu mai da ochii cu presa; sincer prefer oportunismul lui base decat prostia si hotia acestora
  • +9 (9 voturi)    
    anticipate! (Joi, 12 decembrie 2013, 12:24)

    Mos Andrei [utilizator]

    Antonescu asta crede ca suntem prosti?

    Adica nu stiau ce au votat? V-ati dat super imunitate si liber la coruptie si mita.

    Nu mai aveti legitimitate in fata noastra. Parlamentul trebuie sa pice. Anticipate!
  • 0 (4 voturi)    
    benefit of doubt (Joi, 12 decembrie 2013, 12:24)

    demaGOGU [utilizator]

    e posibil ca omul sa fi fost dezinformat asa cum sustine


    important este ca in urma presiunii externe a luat decizia corecta.
  • +6 (6 voturi)    
    ce papagal (Joi, 12 decembrie 2013, 12:30)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Sa ne uitam la TB si pe urma la Antonescu. Ideea ca cel din urma ar putea vreodata sa fie presedinte dupa cel dintai mi se pare absolut hilara ( si trista ) .
  • +4 (4 voturi)    
    Antonescu reactioneaza ca un nevertebrat (Joi, 12 decembrie 2013, 12:36)

    cixx [utilizator]

    La fel ca si USL intai fac prostii si dupa se gandesc daca e bine. Daca prostiile, hotiile lor trec neobservate inseamna ca e bine. Nu au dovedit decat ca sunt capabil sa se comporte ca smecherii, repetentii. Cine sa aiba incredere in asa "clasa politica(daca mai poate fi numita astfel)"...etc si in romani daca lasam sa se intample asa ceva?
    USL-asii nu sunt decat niste comunisti si pacat ca dintre specimenele astea sunt si in celelalte partide inclusiv PDL. Ar trebui sa profite pdl si ceilalti si sa-si faca curatenie, caci de nu vor avea aceeasi soarta ca PNTCD si in curand PNL si PDSR
  • +8 (8 voturi)    
    "Am fost prost informat" (Joi, 12 decembrie 2013, 13:01)

    ticbis [utilizator]

    Daca din afirmatia "am fost prost informat" Antonescu scoate cuvantul "informat", atunci ii dau dreptate 100%!!!
    Aviz amatorilor si sustinatorilor uslamisti!
  • +8 (8 voturi)    
    lol lol lol (Joi, 12 decembrie 2013, 13:24)

    fghr [utilizator]

    Vremurile lui Adrian N s au intors.. se voteaza pe ascuns , se introduc articole cu dedicatie toate la gramada...

    Mare noroc avem cu Base ca se pune de a curmezisul , nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost daca aveam o carpa in locul lui...mergand mai departe pe firul ratiunii o sa fie cam groasa incepand cu 2015....
  • +2 (2 voturi)    
    din punct de vedere penal -obiect al Codului (Joi, 12 decembrie 2013, 13:24)

    fosta zoezoe [utilizator]

    penal-sunteti functionari publici (platiti din fonduri publice si care opereaza cu fonduri publice) Din orice alte puncte de vedere (lingvistic, administrativ, fiscal, social etc) puteti fi ce vreti voi ! Numai ca pe voi numai asta va intereseaza.Inclusiv pe fostul ministru (alta rusine) chiuariu care e in ancheta acum, care lucreaza la constitutie si care l-a asigurat pe antonescu ca legile sunt ok.Pai erau, dar pentru el !
  • +6 (6 voturi)    
    No cojones (Joi, 12 decembrie 2013, 13:40)

    antrax [utilizator]

    Mama ce se mai fuge de raspundere! Si Chucky si Ponta o dau cotita cand trebuie sa rupa pisica. Pai daca esti impotriva de ce n-o ataci la CC? La fel si Pinochio, cu Rosia Montana e obligat ca PM sa semneze dar votaza contra ca deputat.
  • +4 (4 voturi)    
    Cacarau e al doilea om in Stat (Joi, 12 decembrie 2013, 14:00)

    visio [utilizator]

    insa se poarta ca un homeless...pardon, am vrut sa spun puscarias...
    ceea ce nu stiu parlamentarii, este ca pentru tentativa se ia cu 1 ani mai putin decat pt comiterea infractiunii...Parlamentarii infractori sunt la mana lui Basescu...si a Justitiei...
  • +4 (4 voturi)    
    iata ce poate salva aceasta tara (Joi, 12 decembrie 2013, 14:03)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    1. Dizovarea Parlamentului.
    2. Legiferarea si activarea imediata a punctului 8 din Proclamatia de la Timisoara
    3. Punerea in aplicare a ceea ce au hotarat romanii prin referendum: 300 de parlamentari plus Parlament Unicameral
    4. Introducerea Monarhiei Constitutionale.
    Stiu ca voi nemultumi pe multi cu ultimul punct dar viitorul tot aici ne va aduce. In mod sigur. Si de ce sa nu o facem acum?
    • +1 (3 voturi)    
      te referi la hohenzolern Fugarul? (Joi, 12 decembrie 2013, 14:31)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      tu si cu Tariceanu va potriviti; lumea se schimba de 500 ani, UK a dimunat considerabil rolul Monarhiei si voi doi strigati ca vreti monarhie....buna dimineata..
  • +5 (5 voturi)    
    Ultima ora! Incredibil! (Joi, 12 decembrie 2013, 14:37)

    ticbis [utilizator]

    Niciodata in Romania ultimilor 100 de ani nu s-a mai intamplat o asemenea reactie a cancelariilor europene ca urmare a potlogariilor facute de penalii si borfasii USL la adresa unui stat membru al UE!

    Pentru evoque, mazeta, finutza si toata camarila penala uslamista, le dau urmatoarea stire proaspata:
    Martea viitoare, atunci cand parlamentul isi doreste sa voteze legea penalilor, si-au anuntat prezenta la sedinta de plen ambasatorii Marii Britanii, Olandei, Statelor Unite, Germaniei si Frantei.
    As vrea sa vad cum sculer-matriterul Zgonea isi permite sa valideze aceste legi antidemocratice si antieuropene de fata cu reprezentantii cei mai de seama ai civilizatei si democratiei europene si internationale!

    Vai de capul vostru de bolsevici!
  • +2 (2 voturi)    
    Un semn de intrebare. Tardiv? (Joi, 12 decembrie 2013, 14:37)

    CocoM [utilizator]

    Ma intreb ce este incorect in rationamentul meu, pentru ca imi este imposibil sa cred ca o astfel de incalcare a legilor a scapat neobservata si neamendata:

    Conform rezultatelor finale transmise de BEC pentru alegerile parlamentare din 2012, in Parlamentul Romaniei sunt:
    - 176 senatori;
    - 394 deputati.

    Conform Art.62, alin.(3) din Constitutie, “ Numărul deputaţilor şi al senatorilor se stabileşte prin legea electorală, în raport cu populaţia ţării.”

    Art.5 din Legea electorala nr.35/2008, variantă actualizată de Autoritatea Electorală Permanentă până la data de 10.09.2012, spune ca:
    - (2) Norma de reprezentare pentru alegerea Camerei Deputaţilor este de un deputat la 70.000 de locuitori.
    - (3) Norma de reprezentare pentru alegerea Senatului este de un senator la 160.000 de locuitori.
    - (4) Numărul locuitorilor care se ia în calcul este cel rezultat în urma ultimului recensământ al populaţiei, publicat de Institutul Naţional de Statistică, repartizat pe localităţi, corespunzător structurii teritorial-administrative în vigoare.

    Prin aplicarea regulii de 3 simpla rezulta ca:
    1. Cei 176 de senatori reprezinta interesele a 28.160.000 de romani;
    2. Cei 394 de deputati reprezinta 27.580.000 de romani.

    INS spune ca la recensamantul din 2011 s-a inregistrat un numar de 20.121.641 de locuitori.

    Va amintiti sa fi fost discutii pe acest subiect anul trecut? Ma poate ajuta cineva cu o explicatie?
    Multumesc.
    • +1 (1 vot)    
      nu pot (Joi, 12 decembrie 2013, 15:26)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui CocoM

      As fi vrut sa spun ca la numarul deputatilor intra si reprezentantii minoritatilor, alta decat cea maghiara, care au un loc in CamDep, indiferent de numarul minoritarilor reprezentati. Dar nu sunt asa multi.

      Datele INS-ului nu cred ca sunt complete, avand in vedere ca multi au fost stimulati propagandistic sa saboteze recensamantul.

      Asa ca iti raspund cu alta intrebare: cum e posibil, intr-o tara europeana a secolului xxi, ca inregistrarea votului inca sa se mai faca manual cu mana, pe liste completate cu pixul si liniarul, centralizate apoi manual?
  • +3 (3 voturi)    
    Dezinformare, ok. Ignoranta, nu! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:22)

    Europiu [utilizator]

    Domnule Cacarau,
    sa admitem ca este asa cum spui dumneata, si ticalosii ceia de colegi te-au dezinformat.

    Dar faptul ca legi vizand procedura penala trebuie sa aiba binecuvantarea CSM-ului ar trebui sa faca parte din ABC-ul oricarui Bar-Lamentabil, nu crezi?

    Deci, chiar daca matale esti ditai senatorul (lui peste), chestia asta cam trebuia sa o stii, zic eu. Asa ca n-o mai scalda, ca la Isaccea, ca nu tine!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version