Reactii internationale dure fata de modificarea Codului Penal. Pozitia Comisiei Europene, a Ambasadei SUA, Germaniei, Marii Britanii si Olandei / "Un pas inapoi pentru Romania, o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept, un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei"

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:28 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta si Barack Obama (2)
Foto: Facebook
Ambasada SUA a transmis o reactie extrem de dura fata de modificarile Codului Penal din sedinta de ieri a Camerei Deputatilor. "Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei", se arata in pozitia Ambasadei SUA transmisa HotNews.ro.

Reactii negative, dupa ce Camera Deputatilor a adoptat, marti, doua legi de modificare a Codului Penal, prin care isi acorda de fapt o super-imunitate, au fost formulate si de Ambasada Germaniei, Ambasada Olandei, Ambasada Marii Britanii si Comisia Europeana

Declaratia integrala a Ambasadei SUA:

 
"Un principiu de baza al democratiei arata ca toti oamenii sunt egali in fata legii. Amendamentele la Codul Penal adoptate ieri in Camera Deputatilor ar reprezenta un pas inapoi pentru Romania. Este foarte descurajant ca aceste modificari au fost adoptate fara nicio consultare, nicio dezbatere si nicio ocazie pentru ca reprezentantii autoritatii judecatoresti sau membrii societatii civile sa se pronunte in legatura cu amendamentele propuse.

Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei.  Transparenta, predictibilitatea si stabilitatea sunt factori esentiali pentru toti investitorii, atat locali cat si straini, cand iau in calcul unde sa investeasca".

Ractia diplomatiei americane vine dupa ce Camera Deputatilor a adoptat, marti, doua legi de modificare a Codului Penal, cu mai multe amendamente propuse de Deputatii juristi. Practic, parlamentarii au schimbat definitia "conflictului de interese", au scos actele administrative din sfera sa, au micsorat pedeapsa maxima de la 5 la 3 ani, au scos parlamentarii, presedintele si profesiile liberale din randul functionarilor publici, au micsorat termenul prescriptiei speciale si au marit la maxim perioada in care un inculpat care isi acopera prejudiciul integral poate beneficia de reducerea pedepsei. Vezi toate modificarile in articol.
  • Miza majora: prin scoaterea parlamentarilor din randul functionarilor publici acestia nu vor mai putea fi cercetati de DNA sau Parchet pentru fapte de coruptie care se aplica functionarilor publici, cum ar fi abuzul in serviciu, dar si alte fapte cum ar fi conflictul de interese.
  • A doua miza majora: scoaterea actelor administrative din sfera "Conflictului de interese". Scotand actele administrative din sfera conflictelor de interese, practic aceasta institutie juridica a fost golita de continut, au explicat juristi consultati de HotNews.ro. Practic, primarii sau ministrii nu mai pot fi acuzati de conflict de interese. Un contract de achizitie publica (care sunt acte administrative bilaterale), o hotarare de consiliu, o dispozitie de primar, ordin de ministru sau un contract administrativ asa cum sunt majoritatea celor incheiate de autoritatile publice, intra toate in categoria "actelor administrative", care tocmai au fost scoase din sfera conflictelor de interese. 
Mai exista un motiv pentru care actele administrative au fost excluse din sfera conflictelor de interese. Surse judiciare au declarat pentru HotNews.ro ca acei parlamentari care si-au angajat rudele pe cabinet (cele 19 cazuri sesizate de ANI la Parchet) vor scapa de acuzatii, fapta fiind practic dezincriminata. 14 cazuri nu vor mai fi trimise in judecata, iar celelalte cinci vor primi cel mai probabil achitare, benficiind de legea penala favorabila, sustin sursele citate.

Raspunsul Ambasadei Germaniei, in urma unei solicitari HotNews.ro:

"Ambasada Republicii Federale Germania la Bucuresti sprijina eforturile continue de combatere a coruptiei ale guvernului Romaniei si ale organelor de urmarire penala. Din perspectiva noastra, este decisiv ca activitatea diferitelor institutii care sprijina, protejeaza si dezvolta statul de drept - ca de ex. ANI, CSM, DNA, Ministerul Public sau Curtea Constitutionala - sa se desfasoare fara presiune politica si neingradit.

Integritatea celor care imbraca functii publice, intre care se numara si parlamentarii, constituie - si dincolo de aspectele de natura penala - un important semnal pentru dezvoltarea unei culturi politice a responsabilitatii in Romania.

Pe acest fundal, urmarim cu atentie si ingrijorare actualele masuri legislative".

Ambasada Olandei la Bucuresti a precizat, miercuri, la solicitarea Mediafax, ca urmareste cu ingrijorare amendamentele la Codul Penal prin care Camera Deputatilor a scos presedintele si parlamentarii din categoria functionarilor publici. "Ambasada Regatului Tarilor de Jos urmareste cu ingrijorare amendamentele (la Codul Penal, n.r.) si asteapta evolutiile viitoare", se arata in raspunsul misiunii diplomatice. Camera Deputatilor a adoptat, marti, un proiect de lege prin care presedintele si parlamentarii sunt scosi din categoria functionarilor publici prevazuta in Codul Penal.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

37345 vizualizari

  • +121 (123 voturi)    
    singura solutie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:31)

    edif [utilizator]

    o petitie pentru dizolvarea parlamentului. e clar ca actualul parlament nu mai reprezinta sub nici o forma interesele romanilor
    • +80 (84 voturi)    
      ba cum sa nu (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:44)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Punem pariu ca daca miine-s alegeri, aceiasi parlamentari vor fi trimisi in parlament de bravii votanti romani? Nu parlamentul trebuie schimbat, ci poporul. Doar ca e extrem de greu sa schimbi ceva la prostul fudul si lenes.
      • -93 (95 voturi)    
        dura lex sed flex (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:12)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Legile sunt sfinte, trebuie respectate, așa cotcodăceau băsiștii anul trecut. Sau cum? trebuie respectate doar legile care ne convin?
        • +75 (79 voturi)    
          stai cuminte! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:19)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          delictul de prostie nu este incriminat. Nu te paste nimic.
          • +14 (14 voturi)    
            Nu-s prosti deloc uselistii... (Joi, 12 decembrie 2013, 10:21)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            Sunt doar niste infractori fara scrupule.
            Prosti sunt cu sigranta cei ce i-au votat,
            la fel si cei ce nu au mers la vot.
            Nu vad decat doua variante pentru supravietuirea Romaniei:
            1. decembrie 1989 facut ca la carte.
            Atunci credeam ca doar ceausescu e vinovat, acum avem lista intreaga.
            2. Sa ne declaram germani, olandezi, englezi sau americani sa facem parte din statele respective, recunoscand astfel ca nu suntem capabili sa ne guvernam.
            • +14 (14 voturi)    
              propunere ! (Joi, 12 decembrie 2013, 10:53)

              titiacs [utilizator] i-a raspuns lui rov

              am inteles ca 250.000 de cetateni pot initia un referendum ( desi ma astept sa modifice legea la peste 7,4 milioane ! ). ce ziceti de un referendum pentru dizolvarea actualului parlament tradator , cu specificatia ca membrii actualului parlament sa nu mai poata candida timp de minim 2 legislaturi ( ca altfel cu ce ne alegem daca tot aceiasi ramin de ales ) ? regulamentul viitorului parlament sa fie validat tot de catre alegatori pentru a evita "surprizele " privilegiatilor, prin referendum ( cam cum e in elvetia , unde se organizeaza referendumuri si saptaminal daca trebuie ). respectarea numarului maxim de parlamentari asa cum a reiesit la singurul referendum valabil pina astazi .
              • +5 (5 voturi)    
                excelent (Joi, 12 decembrie 2013, 11:41)

                V. Val [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

                oricum trebuifacut ceva, inainte de a fi prea tarziu
        • +48 (48 voturi)    
          Esti tare... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:30)

          cititor9 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Pai daca cei pe care i-ai trimis in parlament impreuna cu cei pe care i-am trimis eu hotarasc maine sa dea o lege prin care sa-i premieze cu 1 mil EUR pe cei care sunt condamnati pentru coruptie tu vrei sa psui ca ar trebui sa ne supunem si sa o respectam doar pentru ca e o lege data de parlament?
          Daca cei care fac legile nu sunt responsabili atunci legile isi pierd scopul pentru care sunt facute...
          • +3 (3 voturi)    
            Nu-l mai bagati in seama. (Joi, 12 decembrie 2013, 11:52)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

            Ii cresteti cota inutil, ignorati-l !
        • +46 (48 voturi)    
          legi (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:31)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          legile sunt intr-adevar sfinte ,dar cand faci cu buna stiinta legi care te dau afara din lumea civilizata mizand pe faptul ca timp de 9 ani ai indoctrinat un popor si asa manelizat si indobitocit ,se cheama tradare de tara si se pedepseste conform legilor sfiinte.
        • +30 (30 voturi)    
          Nu, doar legile constituționale și raționale (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:41)

          Lovelock [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          asta, dacă nu e prea mult să cerem.

          Mersi de întrebare
        • +41 (41 voturi)    
          ma bucur (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:54)

          haddess [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          sa vad un astfel de comentariu. este dovada clara ca intre voi nici macar nu se pune problema de a salva aparentele.
          intr-un raspuns postarii tale cineva iti spunea ca prostia nu este incriminabila, deci poti sta linistit. eu zic "nu". nu sta linistit, prietene, pentru ca daca mai sunt oameni in tara asta care sa nu ramana indiferenti la rahatul asta pe care voi il numiti guvernare, atunci o sa dai de dracu'. prostia nu are cum sa genereze progres.
        • +27 (27 voturi)    
          mai mazeta (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:06)

          gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          te faci de cacao ......lasa ce se discuta anul trecut....spune ceva despre ce se intampla AZI
        • +15 (17 voturi)    
          Iarasi ti-ai aratat prostia si rautatea... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 19:47)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ...cine a spus sa nu respectam legile?
          Noi astia care mai gandim in tara asta cerem doar ca legile sa fie bune pt popor nu pt jefuitorii de la care-ti primesti blidul mai Bastus mazeta ce esti.
        • +8 (8 voturi)    
          Bai Mazeto (Joi, 12 decembrie 2013, 9:15)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Legile sunt facute in scopul respectarii unor valori.

          Pe de alta parte, nici o lege din lume nu poate evita derapajele unor indivizi care nu urmaresc altceva decat hotia, santajul, care n-au nici o directie, nici o credinta, nici o valoare.
          Acestia sunt interlopii care conduc Romania.

          In acest caz, trebuie dati jos CU FORTA!

        • +1 (1 vot)    
          Voi sa stati (Joi, 12 decembrie 2013, 10:23)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          flasc!
          Aia nu prea stau!
          Stiu tot, chiar daca voi aveti impresia ca nu!
          Dar la voi, putin este in cap, putin vreti... pentru altii! Mult pentru voi milogii, asa se poate!
        • +3 (3 voturi)    
          trebuie respectata constitutia (Joi, 12 decembrie 2013, 11:11)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          care spune ca nimeni nu e mai presus de lege. te faci ca nu intelegi, parlamentarii cand au modificat legislatia in parlament au incalcat legea fundamentala a tarii de fapt, dar e greu pt voi. ca sa spui tu ca parlamentarii si-au dat liber la furat trebuie ca basescu sa sustina legea, altfel pt tine orice e altfel decat spune basescu e bine.
        • +4 (4 voturi)    
          bai mazeto.... (Joi, 12 decembrie 2013, 11:18)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          legea e dura...dar pt parlamentari nu este deloc!
          asta sustii tu?
          pt asta te-au platit azi?
      • +4 (4 voturi)    
        Gresit!! sistemul legislativ trebuie schimbat (Joi, 12 decembrie 2013, 10:17)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        pt ca aceasi oameni daca merg in alta tara respecta legile si regulile de acolo DAR in RO legile se incalca pt ca sistemul le permite . De ce in afara tarii romanii pot respecta legi si in RO nu ?
        Cauta o alta tara unde un condamnat penal voteaza legi ??

        Vezi sistemul din SUA spre ex. cind cineva e condamnat pt evaziune la 50 ani + bonus 150 ani . Vezi prin ce verificari - declaratii , acte ..etc - trebuie sa treaca un viitor senator ca sa ajunga in Senat .

        Sistemul nostru juridic e o bataie de joc la adresa oamenilor ce platesc taxe si impozite

        Atita timp cit exista actualul sistem legislativ in RO orice este posibil si toata tara va fi tot timpul in mocirla .

        Schimbarea trebuie sa inceapa de la sistemul juridic insa nici un politician NU s-a atins de acest sistem pt ca tuturor le place sa traiasca asa
      • +2 (2 voturi)    
        Stimate Bogdan 1477, poporul acesta (Joi, 12 decembrie 2013, 12:08)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        din care, probabil, faceti si dumneavoastra parte, cand munceste in tari straine nu mai este nici lenes, nici fudul. Ceea ce inseamna ca nu poporul e de vina, ci conducatorii lui care il manipuleaza prin toate mijloacele, mai ales cele de presa in frunte cu TVR, care nu fac nimic pentru educatia lui pentru ca nu au interesul. Poporul este mentinut intentionat intr-o stare de saracie si ignoranta pentru a fi o masa de vot obedienta.
    • +81 (85 voturi)    
      M-ati innebunit cu petitiile astea (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:52)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui edif

      O sa muriti cu petitiile in brate. Un pic de miscare in aer liber n-ar fi mai buna?
      • +43 (43 voturi)    
        mens sana in corpore sano (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:16)

        AntonPann [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Ma duc sa-mi iau haina :)
      • -4 (16 voturi)    
        E frig afara ! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:44)

        istoriograf [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Miscare in aer liber doar incepand cu luna Mai cand iese liliacul, e mai placut afara. Aum pra frig.
        • +15 (15 voturi)    
          se rezolva (Miercuri, 11 decembrie 2013, 23:49)

          andyz [utilizator] i-a raspuns lui istoriograf

          Ne incalzim la flacara de la molotoave.
    • +51 (53 voturi)    
      faceti PETITIA, online si pe hartie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:53)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Trimiteti voluntari cu ea in piete, in statii tramvai-metru, gara, la spitale, coada de la fisc, banci, spitale, in fata bisericii, in piata Mos Craciunului, etc.Inserati linkul aici si o facem publica pe fb si alte retele. Cei care sunteti in tara fiti activi, noi cei de afara o vom raspandi la cunostinte si prieteni. PENTRU VIITORUL COPIILOR VOSTRI, TREZITI-VA!!! Parlamentarii si-au dovedit INCAPACITATEA!
      • +46 (46 voturi)    
        Diseara la ora 18 in Piata Victoriei! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:05)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Manifestam impotriva legiferarii furtului si exonerarea alesilor neamului de fapte de coruptie, furt, etc.
        Veniti daca vreti sa traiti intr-o tara normala, intr-o societate normala si nu in tara hotilor si penalilor! Daca nu, faceti-va bagajele si plecati pana mai suntem in Uniunea Europeana!!!
      • +40 (40 voturi)    
        prea tarziu pentru asta (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:11)

        seth399 [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Trebuie organizat ceva in strada. Eu vin sigur daca se organizeaza ceva serios. Leprele astea merita o reactie pe masura
      • +27 (29 voturi)    
        dispora! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:21)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        si la voi ne este speranta. Scrieti parlamentarilor acolo unde locuiti si lamuriti-i despre ce se intampla.
        Indepartarea de UE inseamna EXPULZAREA multor diasporeni.
        • +30 (32 voturi)    
          asa (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:56)

          amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

          Ma enerveaza cumplit cand vad ca voi astia din tara asteptati mereu ca diaspora sa faca ceva. Pai voi ce paziti? Cand am fost si l-am votat pe Basescu ni s-a spus ca am fraudat votul si am fost injurati. Ba chiar ca nici nu am exista. Apoi ni se sugereaza mereu ca nu suntem capabil sa intelegem ce se intampla in tara fiindca nu mai locuim acolo. Insa cand vine vorba sa se faca ceva, tot pe noi ne puneti la inaintare? De ce nu iesiti niciodata in strada atunci cand trebuie aparat statul de drept? De ce votati USL in proportie de 70%? Si nu, nu ma intereseaza RM ori Pungesti. Ma intereseaza sa vad cetateni preocupati de aplicarea legii, de europenitatea tarii lor. Noi astia din diaspora traim deja intr-un stat de drept, insa atata vreme cat voi ati ramas in tara, fiti responsabili! Nu mai asteptati de la altii!
          • +20 (20 voturi)    
            de acord cu tine (Miercuri, 11 decembrie 2013, 18:45)

            torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

            Impresia mea,ca unul din diaspora,este ca sunt mai conectat la ce se intampla in tara decat multi din cei ramasi in tara.
            Si partea mai dureroasa este ca ma oftica faptul ca cei de acasa parca sunt orbi si nu vad ce se intampla.
            Chiar azi am discutat cu un prieten din tara si l-am intrebat daca stie ce s-a intamplat in parlament in ultimele 2 zile.Mi-a raspuns ca nu stie dar ...se update-aza de la A3 si nu a vazut nimic in neregula.
            Si brusc mi-am dat seama ce bine am facut ca am plecat din Romania.
            • +15 (15 voturi)    
              corect (Miercuri, 11 decembrie 2013, 19:27)

              amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

              si eu cand imi sun rudele am aceeasi impresie. se plang, dar cand incerc sa le povestesc despre ce vad ca se intampla in tara imi spun ca eu nu traiesc acolo si nu ar trebui sa-mi dau cu parerea. dupa care ma roaga sa "fac ceva pentru Romania" ca doar e si tara mea. eh, asta e.
            • +1 (1 vot)    
              Pai sunteti mai conectat (Joi, 12 decembrie 2013, 12:24)

              Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

              pentru ca traiti intr-un loc unde sunteti informat corect si unde legile se fac pentru cetateni, nu pentru clasa conducatoare, ca sa poata fura in liniste. Exista si in Romania fiinte care isi dau seama pe ce lume traiesc, dar sunt in minoritate fata de cei ignoranti si multi care sunt mentinuti intentionat in aceasta stare prin massmedia si diverse alte mijloace. Mai bine informati-l pe prietenul dumneavoastra cum stau lucrurile, asta in cazul in care el chiar si-o doreste.
          • +1 (3 voturi)    
            nu, dragule! (Joi, 12 decembrie 2013, 11:09)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

            in afara de iesirea in strada (cu sau fara jandarmi), nu se poate face mare lucru. Canalele de media sunt inchise in fata oricarui mesaj ce nu lauda USL.
            Presiunea EXTERNA nu poate fi blocata de mogului, iar forta presiunii externe se simte. O simpla punere in discutie a finantarii de la UE sau a apartenentei la NATO va zgudui eficient talharii ce voteaza in parlament.
      • +12 (12 voturi)    
        incapacitatea? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:53)

        ic.ram1945 [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        pardon! Dupa mine, nu incapacitatea ci dezimteresul,mai bine zis egoismul 100%
        • +6 (6 voturi)    
          ba chiar indolenta! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 17:52)

          Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

          .
      • +4 (4 voturi)    
        iesiti in strada (Joi, 12 decembrie 2013, 9:17)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Pentru bine nostru si al copiilor nostri trebuie sa iesim in strada si sa manifestam, pasnic dar in numar mare.
        Dizolvarea parlamentului trebuie sa fie principala cerere.
      • -4 (4 voturi)    
        Dileme (Joi, 12 decembrie 2013, 9:34)

        bubaru [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Nu inteleg de ce, acum in UE, mai are rost sa avem presedinte, parlament si guvern daca Merkel ii ordona lui Basescu, FMI-ul ii face lectiile lui Ponta si ambasadorul USA ii face de cacao pe parlamentari. Ce mai e de facut?
        Dar nu ar trebuisa ne agitam. Ar trebui sa le propunem chinezilor sa fim o republica a lor. Sa avem legile lor pentru coruptie si altele asemenea. Cu aceste legi putem sa le gaurim scafarliile la multi. Sa se invete de la clasa a 2-a si chineza pe langa engleza si franceza.
    • +32 (32 voturi)    
      NU, NU si NU !!!!!!! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:05)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Dizolvarea parlamentului acum ar fi o imensa eroare!!! Nici nu cred ca e posibil, dar e foarte eronat.

      In tara traiesc peste 8 milioane de uslamisti, pregatiti sa voteze cu ura ipotriva justitiei si impotriva noastra, a tarii neuslamizate. Sa lasam iarna sa treaca peste uslaisti. Mai analizam dup aceea.

      Daca rganiza acum alegeri, uslamismul cistiga iarasi, cu 70%. Mult mai bine, sa-i fierbem pe cei 8 milioane la foc mic. Sa dea bine in clocot. Pe urma ii putem minca cu piine.
      • +18 (18 voturi)    
        corect (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:33)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ai drepatate,foamea e un bun sfetnic,iar la foame se pricep comunistii de minune.
      • +23 (23 voturi)    
        Sunt sub 3 milioane acum! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:41)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        N-au fost niciodata 8 milioane. La referendum au fost doar vreo 5 milioane. La alegerile din Decembrie anul trecut, doar 4,3 milioane. Acum sunt doar vreo 3 milioane. Adica doar vreo 20% din electorat!
        • +9 (13 voturi)    
          Hai Romania! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 17:10)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Citi sint ei, o sa ne zdrobeascal vot acum.

          Trebuie sa luptam impotriva culturii uslamiste. Cum? Trebuie sa sustinem permanent justitia tarii, institutiile, increderea in oameni, speranta, cinstea, valorile moderne si cele traditionale, verificate, practice.

          Trebuie sa-i atragem pe uslamistii de inima buna, romaneasca, de partea noastra. Mai dureza.
        • +8 (12 voturi)    
          atentie. (Miercuri, 11 decembrie 2013, 17:30)

          fartonicul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          mai sunt si pe lumea cealalta sectii de votare. Doar Dragnea are pasaport intr-acolo.
        • +5 (5 voturi)    
          23,58% pt USL la Camera Deputatilor (Joi, 12 decembrie 2013, 9:20)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          din totalul de 18.423066 inscrisi pe Listele Electorale.
          Raportat la numarul voturilor valabil exprimate (7.409.626) USL a obtinut la Camera Deputatilor 4.344.288 de voturi adica 58.63%.
          Rezultatele sunt asemanatoare si pt. Senat: 24.19% respectiv 60.16%
          Asadar, daca s-ar prezenta la vot masa salariatilor de la societatile private stiind ca isi vor pierde locurile de munca din cauza USL care alunga investitorii straini din tara prin politica de Crima Organizata Parlamentara atunci se va vedea ca suntem 8 milioane cei care decidem destinul natiunii.
        • +3 (3 voturi)    
          23,58% pt USL la Camera Deputatilor (Joi, 12 decembrie 2013, 9:20)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          din totalul de 18.423066 inscrisi pe Listele Electorale.
          Raportat la numarul voturilor valabil exprimate (7.409.626) USL a obtinut la Camera Deputatilor 4.344.288 de voturi adica 58.63%.
          Rezultatele sunt asemanatoare si pt. Senat: 24.19% respectiv 60.16%
          Asadar, daca s-ar prezenta la vot masa salariatilor de la societatile private stiind ca isi vor pierde locurile de munca din cauza USL care alunga investitorii straini din tara prin politica de Crima Organizata Parlamentara atunci se va vedea ca suntem 8 milioane cei care decidem destinul natiunii.
      • +9 (9 voturi)    
        gresesti prietene Daniels22026 ! (Joi, 12 decembrie 2013, 0:05)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        in decembrie 2012 au votat USL 4,3 milioane de romani ; la alegerile locale nu cu mult mai nuperosi. Ei rep^rezinta 62 % din 43 ù dintre romanii care au participat la vot, adica nu mai mult de 23 %. (prin redistribuire, 62 ù din voturile exprimate in decembrie 2012 au ajuns la 68 % din Parlament). In fapt votantii uslamistilor nu-s numerosi - aproape un sfert din populatie).

        Marea, imensa problema, a romanilor este lipsa de implicare civica, adica cele peste 10 milioane de electori care i-au lasat pe altii sa aleaga in numele lor. Presa i-a "ajutat" cu formule de genul "toti sunt la fel" sa faca jocul USL-ului. Li s-a indus ideea ca nevotand nu se murdaresc. Poate ca nu s-au murdarit, dar s-au inecat odata cu tara si cu viitorul pruncilor.
        Rezultatu e ceea ce vedem, iar la "martea neagra" au contribuit toti, incepand cu presa si terminand cu abstentionistii de la urne.
      • +2 (2 voturi)    
        Cei 7 Milioane (Joi, 12 decembrie 2013, 8:43)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        USL-amisti sunt doar vreo 400.000
        Daca dintre cei 7.457.526 de votanti USL (24,19% din cei inscrisi pe Listele Electorale) scadem cca 400.000 cei care au pensii si salarii nesimtite atunci restul de 7 milioane depind de o pensie ridicola de 150 de Euro dupa o viata de 35 de ani de munca.
        Trebuie infiintat un partid care sa demonstreze ca Romania poate plati pensia minima de 3000de Ron si apoi declansate Alegeri Anticipate.
        Demonstratia este simpla:
        Cat de prost trebuie sa fie un astfel de om sa refuze marirea de 4(patru) ori a pensiei ?
        Mai ramane sa demonstrez ca Romania poate munci astfel incat pensia minima sa fie de 3000lei.
        Ambasadorul Norvegiei spunea ca Romania are capacitatea de a hrani in plus 60 de milioane de persoane.
        Cosul zilnic in 2013 este 2000lei; 2000 x 60 milioane = 120 mld din care 24% TVA intra la Buget adica 28,8 mld.
        28,8 miliarde impartit la 7 milioane pensionari = 4114 Lei Pensie Medie.
        Numai din Agricultura si Ind Alimentara.
      • +4 (4 voturi)    
        Opriti Legea Ticaloasa ! (Joi, 12 decembrie 2013, 9:52)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Pentru asta trebuie iesit in strada !
        Cateva sute de mii de protestatari impotriva modificarilor care au scandalizat lumea civilizata !
        Trebuie sa le aratam ca ne pasa in ce fel suntem guvernati.
        Trebuie sa le aratam ca existam !
        Altfel vor avea curajul sa scoata mult mai multi morti din cimitire care sa-i voteze pe ei ca sa ne fure pe noi, cei care muncim pentru ca ei sa aiba un Buget din care sa fure.
        Ajunge !
    • +19 (21 voturi)    
      Dar a reprezentat candva? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:06)

      ZaR [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Nu stiu cum ar rezolva dizolvarea Parlamentului situatia? Problema a ca Romania e locuita de o masa foarte mare de prosti creduli care au votat cu picioarele din 90' pana acum si o gasca de smecheri, care se innoieste din cand in cand si care odata la patru ani mai cheltuie ceva banzi din ce au ciordit din "sistem" ca sa-i mai duca cu zaharelul pe fraieri inca patru ani. Undeva, timid, exista si o paturica de burghezi care se zgarie pe fata ca traiesc in tara prostilor si a smecherilor. Cum rezolvi problema asta???? This is the question.
      • +2 (2 voturi)    
        Exista o solutie, Zar ! (Joi, 12 decembrie 2013, 10:00)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

        Trebuie infiintat un partid care sa demonstreze ca Romania poate plati o Pensie Minima de 3000de Ron si apoi declansate Alegeri Anticipate.
        Demonstratia este simpla:
        Daca dintre cei 4.457.526 de votanti USL (24,19% din cei inscrisi pe Listele Electorale) scadem cca 400.000 cei care au pensii si salarii nesimtite atunci restul de 4 milioane sunt pensionarii care depind de o pensie ridicola de 150 de Euro dupa o viata de 35 de ani de munca.
        Cat de prost trebuie sa fie un astfel de om sa refuze marirea de 4(patru) ori a pensiei ?
        Mai ramane sa demonstrez ca Romania poate munci astfel incat pensia minima sa fie de 3000lei.
        Ambasadorul Norvegiei spunea ca Romania are capacitatea de a hrani in plus 60 de milioane de persoane.
        - Cosul zilnic in 2013 cere un venit de 2000lei/Luna;
        - 2000 x 60 milioane = 120 mld
        din care 24% TVA intra la Buget adica 28,8 mld.
        - 28,8 miliarde impartit la 4 milioane pensionari = 7200 Lei Pensie Medie.
        Numai din Agricultura si Ind Alimentara.
    • +16 (16 voturi)    
      pai... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:14)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui edif

      ieri postam:
      Quote
      un parlament care striveste sub bocanc articolul 16 din Constitutie o fi el puternic, dar nu ne reprezinta coane, se reprezinta!
      unquote
      problema e ca prin prisma Constutiei nu este asa simplu...
    • +12 (12 voturi)    
      parlamentarii corupti, la puscarie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:14)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui edif

      voi astia cu dizolvarea parlamentului sunteti anarhisti; oameni buni, treziti-va: Romania este o democratie; buna sau rea, in tara noastra este democratie; cand azi votezi un om si maine il dai jos, arati lumii intregi cat esti de prost; pe de alta parte, si asta este cel mai grav, un astfel de comportament creeaza un precedent, adica un mediu instabil social si economic; concret, iti va fi frica sa iesi pe strada...
      parlamentarii, mai mult decat omul de rand, trebuie sa fie un model, un exemplu pentru societate, pentru mediul stiintific si economic; deci, mai mult decat omul de rand, pedepsele aplicate parlamentarilor trebuie sa fie exemplare; evident, activitatea acestora trebuie rasplatita pe masura; nu il poti retribui la fel pe Cacarau care nu venea la munca, fata de un alt parlamentar care vine cu legi si propuneri..
      deci, infractorul trebuie sa faca puscarie; nu e treaba mea ca puscariile sunt pline si ca nu sunt paturi libere; in spitale stau cate 2-3 bolnavi in pat; numai ca bolnavii nu au de ales, in timp ce infractorii au de ales...
    • +4 (4 voturi)    
      Reactie dura a Ambasadei SUA (Miercuri, 11 decembrie 2013, 20:58)

      DumitruCalota [anonim] i-a raspuns lui edif

      Din pacate o petitie nu poate dizolva Parlamentul Romaniei. Tot ce putem face este sa fortam caderea guvernului. Conform art.89 din constitutia tarii : "Dizolvarea Parlamentului
      (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.
      (2) În cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singură dată.
      (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului Preşedintelui României şi nici în timpul stării de mobilizare, de război, de asediu sau de urgenţă.
      • +2 (2 voturi)    
        Si pe cine pui in loc ? (Joi, 12 decembrie 2013, 9:35)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui DumitruCalota

        Unde sunt cei macar 300 de parlamentari doriti de noi la Referendum ?
        Printre cei pe care Isus-USL i-a inmultit - la misto - la 600 ?
        Unde este Partidul de Dreapta care are grija sa muncim eficient si pe salarii mari ?
        Incompetentii de la USL nu sunt capabili sa obtina din Pepenele impozitat cu 12% de o mie de ori mai mult decat obtin ei acum cu 24% din Pruna asta numita Economia Romaniei, care nici macar nu le apartine fiind majoritar controlata de investitori straini.
        Daca nu ne miscam noi degeaba sunt duri olandezii, americanii si germanii.
        Criza inca nu s-a terminat iar Interlopii astia din Parlament sunt speriati ca Economia Romaniei se va scufunda si mai mult si nu vor mai reusi sa traiasca un an cu mainile pana la coate infipte in Bugetul tarii.
        Daca DURITATEA occidentului se va manifesta prin refuzul finantarii deficitului sistemului de asigurari sociale atunci USL va face coada la scara avionului catre Insulele Paradisului iar noi vom ramane aici sa rumegam coceni de porumb.
      • +1 (1 vot)    
        Si pe cine pui in loc ? (Joi, 12 decembrie 2013, 9:35)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui DumitruCalota

        Unde sunt cei macar 300 de parlamentari doriti de noi la Referendum ?
        Printre cei pe care Isus-USL i-a inmultit - la misto - la 600 ?
        Unde este Partidul de Dreapta care are grija sa muncim eficient si pe salarii mari ?
        Incompetentii de la USL nu sunt capabili sa obtina din Pepenele impozitat cu 12% de o mie de ori mai mult decat obtin ei acum cu 24% din Pruna asta numita Economia Romaniei, care nici macar nu le apartine fiind majoritar controlata de investitori straini.
        Daca nu ne miscam noi degeaba sunt duri olandezii, americanii si germanii.
        Criza inca nu s-a terminat iar Interlopii astia din Parlament sunt speriati ca Economia Romaniei se va scufunda si mai mult si nu vor mai reusi sa traiasca un an cu mainile pana la coate infipte in Bugetul tarii.
        Daca DURITATEA occidentului se va manifesta prin refuzul finantarii deficitului sistemului de asigurari sociale atunci USL va face coada la scara avionului catre Insulele Paradisului iar noi vom ramane aici sa rumegam coceni de porumb.
    • +4 (4 voturi)    
      Petitie Pentru Dizolvarea Parlamentului Romaniei (Joi, 12 decembrie 2013, 4:23)

      DanNitescu [anonim] i-a raspuns lui edif

      Semnati ?
      Vreau sa vad cati semeaza.Daca voi avea unnumar considerabil de "like" veti avea un link cu petitia unde o veti putea semna.
    • +1 (1 vot)    
      doua motive (Joi, 12 decembrie 2013, 12:25)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui edif

      electoratul USL ar trebui lasat sa treaca peste iarna (a mai scris cineva lucrul asta la un alt articol);
      altfel nu se schimba nimic;

      de cealalta parte, restul ar trebui sa simta fierul incins pe pielea lor, astfel incat la alegerile viitoare sa nu mai stea in casa ci sa iasa la vot (votat cu Stefan cel Mare, Vlad Tepes etc. numai pusa stampila sa fie)

      asa incat sa afle si cei care nu stiu aritmetica procentelor ca USL nu a avut nici pe aproape 70%
  • -35 (51 voturi)    
    Facem pariu (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:33)

    nellino [utilizator]

    Ca pentru Chevron "principiile transparentei si ale statului de drept" sunt o gargara si ca nu va percepe modificarea Codului Penal ca pe "un semnal descurajator"?
    • +36 (38 voturi)    
      Chiar asha sa fie (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:45)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Ce are asta a face cu magaria parlamentarilor nostri. Tie ti se pare normal ce-au facut ei ieri? Probabil ca da.
      • -10 (22 voturi)    
        Anumite companii americane si canadiene (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:59)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Prospera doar in zonele in care exista coruptie, administratii impotente si resurse.

        Despre atacul la persoana, dovedesti aceleasi calitati de empatie ca ale unui comunist: cine nu gandeste ca mine este impotriva mea!
        • +18 (20 voturi)    
          Oricum o dai... tot americanii sunt vinovati :)) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:32)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Noroc cu Gazprom care vine dintr-o tara civilizata si deloc corupta. =))
          • -9 (13 voturi)    
            Numele tau de familie este Oil (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:18)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Luk Oil? ca prea ii pupi pe Gazprom.
        • +14 (16 voturi)    
          Atac la persoana? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:40)

          cititor9 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Nu mi se pare ca te-a atacat cineva la persoana. Te-a intrebat daca ti se pare normal ce au facut ieri stimatii parlamentari. Asta e atac la persoana? Chevron si altii ca ei pot fi corupti, n-a zis nimeni ca sunt sfinti. Dar ei nu s epot manifesta decat in tari corupte.
        • +15 (15 voturi)    
          Comunistii pentru USL-ama (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:40)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Sunt toti cei care sunt impotriva lor.
          Li se mai spune "basisti".

          Iliescu este cu ei, deci nu este comunist nu-i asa bai nellino?
          La fel Nastase, Voiculescu,....

          Bai frate, ce confuzie in capsorul ala USL-ama al vostru.
        • +11 (11 voturi)    
          Mai postacila (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:48)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          1. N-ar fi rau sa-ti recitesti comentariile inainte de a le posta. Fraza: "Despre atacul la persoana, dovedesti aceleasi calitati de empatie ca ale unui comunist: cine nu gandeste ca mine este impotriva mea". Ce rol are cuvintul "despre"?
          2. E adevarat ca firme precum Chevron o duc bine mersi in tari cu coruptie ridicata. E mai simplu pentru companii de nivelul asta sa cumpere clasa politica si media intr-o tara saraca si corupta decit sa respecte normele de mediu in una civilizata. Da' ce-are a face Chevron cu magaria parlamentarilor nostri?!? De ce nu comentezi la subiect? Ambasadorul american vorbeste despre modificarile din codul penal, nu despre Chevron.
        • +2 (2 voturi)    
          da (Miercuri, 11 decembrie 2013, 22:12)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          chevron in USA lucreaza numai in zone corupte si administratii impotente, de justitia americana ce sa mai vorbim. Si cu comunismul las-o jos, ai invatat de la ilici sa stai cu mina in buzunarul omului si sa strigi hotii. Orice-ati face voi, draga, varanul tot intra la puscarie si ramii pe drumuri.
    • +18 (28 voturi)    
      Chevron e companie americana (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:45)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Chiar daca face matrapazlacuri in Romania si este demascata, este sanctionata si potrivit legilor americane. Chiar daca si ei acopera multe, tot se lasa cu condamnari.
      Deci, cel putin la nivel declarativ, nu pot sustine ca se bucura.
    • +21 (23 voturi)    
      . (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:53)

      pi5 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Bai nenicule, Chevron e o firma privata cu un obiect de activitate pe care il stim cu totii.
      Nu poti sa ii condamni pentru activitatea lor in sine ci poti sa condamni prezenta lor aici contrar intereselor/principiilor tale/noastre. Faptul ca ei sunt aici facand ce stiu ei mai bine sa faca se datoreaza tot Guvernului/reprezentantilor nostrii care si-au dat acordul. Stii povestea cu "nu am fost de acord cu exploatarea gazelor de sist cat am fost in opozitie; intre timp am ajuns la putere".

      Iritant este ca se s-a ajuns in punctul ala in care sub efectul legii se fura cu acte in regula.
      • -9 (19 voturi)    
        Tocmai (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:05)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui pi5

        Sunt curios despre ce investitori care se pot speria vorbeste ambasada asta fara ambasador ca sigur nu este vorba de investitorul Chevron.
        Si daca Chevron alege sa isi continue afacerile intr-o tara in care democratia si statul de drept sunt atacate prin lovituri de stat permanente, mie mi se pare de-a dreptul ipocrit acest comunicat.
        Pardon, ipocrin :)
        • +13 (13 voturi)    
          . (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:33)

          pi5 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          hai sa iti spun cateva nume de firme care sunt pe piata din Romania si au posibilitatea de a'si extinde investitiile: Dell, IBM, Emerson, FORD, Honeywell, Coca-Cola, Oracle, Microsfost, PwC si lista poate continua. In afara de cele cateva nume de corporatii mari care mi-ai venit acum in minte sunt peste 6500 de firme in Romania cu capital american in domenii ca: industria auto si producataore de masini, agricultura, industria alimentara, IT industria electronica, chimica, farmaceutica, comunicatii, energie etc.
        • +10 (10 voturi)    
          Titirez invirtit cu cheitsa (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:08)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Tu azi ai primit insarcinare chara de la stapini sa scrii despre Chevron? Sau doar atit te ajuta capul? Nu despre Chevron era vorba, ci despre investitiile americane in Romania, vro 43.000 de locuri de munca, plus investitiile europene in Romania. E vorba in general despre firme care investesc pe termen lung, firme care investesc doar unde e stabilitate, credibilitate, etc. Astea vor fugi. Si vor ramane doar alde Chevron, RMGC si alti tsepari care trag tunul si fug. Astia n-au nevoie de stabilitate, ca-n 3-4 ani sunt deja plecati.
    • +11 (11 voturi)    
      asa (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:14)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      si ce nu e transparent cu Chevron?
      • -7 (17 voturi)    
        pulanele jandarmilor (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:17)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui moka

        sunt din cauciuc opac
        • +5 (5 voturi)    
          Stiti, Domnule? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:45)

          Kappa [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Citindu-va post-urile si golaverajul imi dau seama c-asa-i: adevarul umbla cu capul spart.
  • +19 (27 voturi)    
    corect (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:33)

    sorin3 [utilizator]

    cam putin face SUA pt cetatenii unui aliat. Daca Romania se indeparteaza de democratie se apropie inevitabil de Rusia.
    Ma intreb care e reactia ambasadei Rusiei...
    • +42 (44 voturi)    
      E nah (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:39)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Dar cetatenii tarii aliate ce pazesc? Ce-oi vrea, sa vina americanii, sa ne invadeze si sa ne puna sa protestam? Sa ne zica ceea ce e clar pt orice om normal la cap si anume sa NU mai votam infractori?
      • +15 (19 voturi)    
        tu esti sigur ca au luat 70% (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:49)

        sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        eu sint sigur ca toate alegerile din ro au fost fraudate.
        Cineva a spus - "ceilalti au furat mai mult decit noi" - dupa ce a invatat din greseli a furat din nou mai mult decit ceilalti.
        • +11 (11 voturi)    
          Nu-i subestima! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:13)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

          Fii serios. Tara e plina de uslamisti. Frauda electorala se practica pe larg. Dar uslamistii inca ne zdrobesc la vot.

          Nu le mai subestima forta politica. Acesti nenorociti sint o FORTA!
      • 0 (0 voturi)    
        Corect ! (Joi, 12 decembrie 2013, 10:06)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui omezu

        Nu pot ei frauda cat putem noi vota.
        Suntem vreo 7 milioane care trebuie sa votam impotriva USL.
        Iar daca le aratam si celor 4 milioane de pensionari ca o guvernare nonUSL-ista va putea dezvolta economia Romaniei in loc sa o jefuiasca si ca pensiile s-ar putea dubla sau tripla fata de amaratii de 30 de lei aruncati de USLescu atunci vom fi 11 milioane care vom arunca USL de pe spinarea tarii.
  • +26 (26 voturi)    
    Aiureaa... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:33)

    potaissa [utilizator]

    mint toti ,in afara de asta Viorel nici macar n-a fost in tara, el nu stie dom`le despre ce e vorba, Crizel deja dadea la manivela inapoi ca nu e chiar asa pe cum se vede....ma rog , cunoastem de pe vremuri , Agintiile capitaliste ,etc ,etc,
    Asa incet plang pensionarii si dupa Ceausescu.
    Io care-mi bateam tastele p-aici prin HN impotriva USL vara trecuta devenisem deja persona non grata.
    Asta e , fratilor.......cel mai cinsti guvern...
  • -27 (35 voturi)    
    inca ceva (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:34)

    sorin3 [utilizator]

    Daca SUA ar fi interesata cu adevarat, ar numi un ambasador.
    • +10 (10 voturi)    
      Dar pentru ce? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:58)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Viorel statuse doar 15!!!! minute de vorba cu Obama la inmormantare din Africa ,nu? Hi Hi Hi ,iar are s-o ia mitomanul in freza!!. De la USA , de la UE iar ca de obicei si de la Base...
    • -11 (19 voturi)    
      hehe (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:15)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      Pentru americani, în România este suficient un însărcinat cu afacerile. La piață te duci cu sacoșa, nu cu diplomatul.
  • +24 (26 voturi)    
    Ce vorbeşti?! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:36)

    Ionutzelu [utilizator]

    Nişte băsişti şi ăştia. Le-au trimis olandejii înregistrarea cu mesajul lui Băse (am înţeles de la Crin că şi ăia tot din cauza de mesaj prezidenţial au reacţionat) şi acum s-au trezit să vorbească neîntrebaţi. Da' ce, România e stat în USA?
  • +29 (29 voturi)    
    bravo, domnule Boutcher! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:37)

    barbu007 [utilizator]

    începeţi să semănaţi cu un alti celebri ambasadori americani la bucureşti, pe care-i urau ba nicolae ceauşescu, ba adrian năstase...
    ţineţi-o tot aşa, chiar dacă plagiatorul va continua să vă jignească în public, aşa cum a făcut-o la sărbătoarea de 4 iulie.
    PS: şi poate-i spuneţi şi dlui, obama cu cine s-a întreţinut acolo, în africa de sud, la umbra lui tony blair, but not fair....
    • +13 (13 voturi)    
      ia ghici matale, (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:05)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui barbu007

      cam ce-i putea spune Obama PLAGIATORULUI sef la Johannesburg? Eu cred ca acelasi lucru, nu stiu daca plagiatorul a si priceput. Eu cred ca le-am acordat cam mult credit acestor panglicari care si-au batut joc de tara, ne dovedesc de fiecare data ca sunt incapabili sa guverneze, opozitia ar trebui sa initieze demonstratii si sa-i trimita acasa asa cum au facut-o ei cu Ungureanu. Atunci uslistii ziceau ca si 100 demonstranti ajung sa reprezinte poporul, guvernul trebuie picat. Acum zic si eu la fel. Fratilor, de sarbatori venim acasa si vom fi mai multi, iesiti in strada, suntem alaturi de voi, pentru inlaturarea acestui cancer de parlament-guvern-fantoma trebuie sa actionam, ACUM!
  • +28 (28 voturi)    
    nu pot sa cred (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:39)

    Johanis [utilizator]

    Adica a gresit Ponta cand a crezut ca ne putem intoarce in comunism? Vai ce chestie! Nu e bine, domnu' Ponta! Nu e bine! Uiti ca bugetarii de care ai mereu grija o duceau bine si-n 2004. Dar aveau copii care erau nevoiti sa plece din tara. Acum au fugit 3 milioane. Speri cumva, Victore, sa ramaneti aici numai voi?
    • +9 (11 voturi)    
      Ei... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:42)

      gaesseki [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      ... si o mare gramada de chinezi, care vor folosi Romania drept launch pad... Si la cat de mic e poporul chinez, dai ceva de mancare si la gramada aia de bugetari...
  • +10 (10 voturi)    
    penalii... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:41)

    periscop [utilizator]

    ...penibili
  • +14 (14 voturi)    
    Pai asha mai baieti (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:42)

    bogdan1477 [utilizator]

    Astora tre sa le spuneti in fata ce si cum, nu ca ambasadorul Olandei, care se ingrijora. Clar si pe fata. Sa vezi acu spagate la MirceaBadea dspre imperialismul decadent al bughezo-miseirie putrede americane...
  • +15 (15 voturi)    
    Semnal pentru CCR (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:51)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Declaratia asta este un semnal pentru CCR. Sa speram ca are urechi sa auda. Daca ajunge Bolcas acolo........
  • +10 (10 voturi)    
    DE ce ? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:55)

    sipu [utilizator]

    USL-ul ar trebui sa ceara parerea ambasadei Chinei sau Rusiei , sa vada ce parere au . Parerea celor de la a3 o cunosc.
  • +14 (14 voturi)    
    La ce va asteptati ? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:56)

    ploiesteanu [utilizator]

    Ne intoarem la anii 1990-1998 cand fsn-ul conducea, cu 85% procent votat si investitorii fugeau care incotro. I-ati votat, acum suferim toti. 2 actiuni criminale una in favoarea borfasilor din parlament alta in favoarea borfasilor din inchisoare. Traiasca borfasia in Romania in frunte cu borfasul Ponta.
  • +13 (13 voturi)    
    bine (Miercuri, 11 decembrie 2013, 14:56)

    txtx [utilizator]

    ca avem reactia SUA, Comisia Europeana, Olanda.
    Dar unde este reactia opzitiei (Blaga, MRU) ?
    Unde este reactia strazii ?
    • +6 (6 voturi)    
      :) (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:01)

      Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui txtx

      e azi la 6 la palatul victoria
    • +8 (8 voturi)    
      MRU a reactionat (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:01)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui txtx

      chiar in dimineata asta, interivu b1 TV http://www.evz.ro/detalii/stiri/evenimentul-zilei-tv-invitatii-de-miercuri-mihai-razvan-ungureanu-si-dan-andronic-1071633.html
      • -9 (13 voturi)    
        si-a mai luat un spray fara sa-l deconteze? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:37)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        si-a mai luat un spray fara sa-l deconteze?

        sau ceva lichior tot din banii de protocol?
        • +8 (8 voturi)    
          Da. (Joi, 12 decembrie 2013, 1:31)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Da' de ce intrebi, ai nevoie?
    • +13 (13 voturi)    
      strada suntem noi (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:16)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui txtx

      chiar daca suntem departe. Organizati-va (Opozitie, aud...?), de Craciun venim acasa si mama ma va intelege daca voi sta mai putin cu dansa si mai mult in Piata, pentru viitorul nepotilor intelege si se sacrifica. De sarbatori vom demonstra impotriva Parlamentarilor corupti si coruptibili si a guvernului incapabil.
    • +11 (11 voturi)    
      șeful opoziției Blaga... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:20)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui txtx

      stă cam prost cu vlaga - de când gineri-su câștigă licitații pe rupte sub guvernarea USL:
      http://www.evz.ro/detalii/stiri/bani-publici-cu-dedicatie-1060170.html
      http://www.gazetadecluj.ro/stiri-cluj-investigatii/firma-ginerelui-lui-blaga-se-infrupta-din-banii-publici/
      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14694001-ginerele-lui-vasile-blaga-castigat-impreuna-multinationala-cinci-contracte-paza-autostrazi-valoare-15-7-milioane-lei.htm
      Eu zic ca Trojan. H să facem o duminică dupaamiaza cu "colinde" pentru parlamentari in parcul Izvor
  • +10 (10 voturi)    
    dialog ponta obama (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:00)

    timp tamp [utilizator]

    OBAMA >tu esti Mickey Mause?

    tonta: tu esti obama care? sa stii ca am vrut sa plagiez legile tale dar au iesit altel, voi ati scapat de mafioti demult, la noi abia acum au pus mana pe parlament
  • +12 (12 voturi)    
    Pentru asta au vrut puterea !!! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:18)

    andreesanu [utilizator]

    Sleahta de derbedei,mafioti,hoti,haimanale au vrut puterea pentru ei !!!,pentru a scapa de legile care-i trimiteau in puscarie.
    De ce orce ordonanta de urgenta se baga pe trompeta ca si sondaj de opinie !!!,iar modificarile codului penal sunt facute pe sest ???,asta pentru ca joaca strimb si guvernanti si parlamentari ,aici este golania,aici este nesimtirea.
  • 0 (0 voturi)    
    vorbe goale ... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:26)

    sconcsu [utilizator]

    ... care investitori si care democratie!?
  • +9 (9 voturi)    
    ...dezastru.. (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:36)

    raducutu [utilizator]

    ....ne paste o retrogradare, fratilor....vom trece din divizia prostilor in cea a retardatilor...ne vor arunca 30 de ani lumina indarat si nimeni nu va misca nici un deget...ca de obicei...cand va fi prea tarziu...TRZITI-VA!!!!
  • +9 (11 voturi)    
    Offff (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:36)

    AndrewAndu [utilizator]

    Chiar nu se gasesc persoane care nu mai au nimic de regretat pe lumea asta, sa ii impuste in cap pe cativa dintre ei .. asa de atentionare !???
    • 0 (0 voturi)    
      Calmeaza-te, AndrewAndu ! (Joi, 12 decembrie 2013, 10:17)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui AndrewAndu

      Asta ar mai lipsi acum, sa le dai motive sa instituie Starea de Urgenta !
      Ca sa nu mai poti iesi din casa fara Permis.
      Ca sa nu mai poti cumpara o paine fara Cartela.
      Ca sa te poata arunca in inchisoare fara Vina.

      Singura Violenta de care le este Frica este:
      DU-TE LA VOT !
      Nu lasa linia cu numele tau din Lista De Vot nebifata sub ochii tai !

      Numai asa ne vom putea asigura ca nu pot frauda.
      Pentru ca numai indiferenta celor care nu au votat la ultimile alegeri le-a permis sa se foloseasca de cele 4,5 milioane de voturi (24% din cele 18 milioane posibile) pentru a umple Parlamentul cu Puscariabili.
  • +2 (6 voturi)    
    Democratia Directa (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:51)

    alex4321 [utilizator]

    1. Democratia Directa

    este singura varianta viabila..


    1.1 Pentru cei care nu stiu, astazi avem o Democratie Reprezentativa cf. careia Reprezentatul (odata ales) face si drege "cum vor muschii lui" si se muta la ce partid vrea el "tot dupa cum vor muschii lui"

    1.2 In aceasta Democratie Reprezentativa pana si Referendumul (=adica vointa majoritatii poporului) a ajuns sa aibe doar un rol consultativ. In plus, Referendumul se organizeaza daca si dupa cum vor muschii "Reprezentantilor", adica DELOC in problemele cheie (ca Rosia Montana , Gaze de Ssist, Coruptie, resursele subsolului, privatizari, etc...)

    //-----------------------
    Direct democracy (also known as pure democracy)[1] is a form of democracy in which people decide (e.g. vote on, form consensus on, etc.) policy initiatives directly, as opposed to a representative democracy in which people vote for representatives who then decide policy initiatives.[2]
    //-----------------------

    Instrumentele principale sunt
    ---------------------------------------
    Referendumul:
    --------------------
    Referendums can include the ability to hold a binding vote on whether a given law should be rejected. This effectively grants the populace which holds suffrage a veto on a law adopted by the elected legislature (one nation to use this system is Switzerland)
    Initiatives, usually put forward by members of the general public, compel the consideration of laws (usually in a subsequent referendum) without the consent of the elected representatives, or even against their expressed opposition.

    Rechemarea :
    ------------------
    Recalls give public the power to remove elected officials from office before the end of their term, although this is very rare in modern democracies.[3]

    Oameni Buni Militati pentru Democratia Directa
    singura care poate opri aceasta clasa politica corupta

    http://en.wikipedia.org/wiki/Direct_democracy cu Electronic DD
    The earliest known direct democracy is said to be the Athenian democracy in the 5th century BCE
  • +12 (12 voturi)    
    Nu mai suport... (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:51)

    Antonyo [utilizator]

    ... sa traiesc intr o tara care nu face nimic altceva decat sa accepte tot ce vor sa faca acesti parlamentari. Am un copil de nici 2 ani care nu are niciun viitor in aceasta tara plana de hoti si de cei care voteaza pt o punga de malai si un litru de ulei... acei pensionari care voteaza pt 30 de lei in plus la pensie nu fac altceva decat sa isi condamne nepotii la saracie.
    Avem nevoie de oameni corecti care treb sa conduca aceasta tara pt romani...
    Toti stam in spatele tastaturi si asteptam sa se intample ceva si nimeni nu face nimic pt prezentul si pt viitorul lui... Treziti va naibi odata si hai sa facem ceva democratic!
  • +8 (8 voturi)    
    poza e de milioane (Miercuri, 11 decembrie 2013, 15:53)

    Lovelock [utilizator]

    Nu ar fi oare posibil să aflam (de la Obama, desigur, sau vreun secretar sau SS de prin preajma) ce au discutat Împreună?

    Mai ales făcut un slideshow cu imaginea corelată cu subiectul...
    • +7 (7 voturi)    
      degetul aratator tradeaza (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:17)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Lovelock

      caracterulingrat al plagiatorului. Parca i-ar reprosa lui Obama toata mizeria romaneasca iar Obama se scuza si-si cere iertare...Penibili suntem Doamne...
    • +3 (3 voturi)    
      Prestigiu Plagiat (Joi, 12 decembrie 2013, 8:58)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Lovelock

      Nu cred ca Presedintele USA a discutat cu PM al Romaniei. La parastas unii compatimesc iar altii se indoapa.
      Cu PM al Romaniei a mai aparut o categorie: plagierea prestigiului.
      Daca pentru lacrimi exista batiste iar pentru grasimea din barba exista servetel pentru Plagiat ce exista ?
  • +8 (8 voturi)    
    Pe bune? (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:02)

    Rhadoo [utilizator]

    Politicienii, dupa ce ca sunt lacomi mai sunt si prosti, se apropie sarbatorile de iarna, romanii de pretutindeni vin acasa, asadar ce-a fost la protestele Rosia Montana sau Pungesti e nimica toata. Mamaliga s-a umflat destul, explodeaza cat de curand. Sa-i vedem acum pe bravii jandarmii trimisi la Pungesti, instrumentul de opresiune al guvernului, cum vor face fata catorva zeci de mii de oameni la Bucuresti si in alte orase ale tarii.
    • +2 (2 voturi)    
      Fara Pensii din 2014 (Joi, 12 decembrie 2013, 9:07)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      Atunci , in 1989, lumea adunata de securisti la mitingul lui Ceausescu murea de foame si de frig si a fost suficienta o petarda pentru a declansa razmerita.
      Astazi, 7 milioane de pensionari cu pensie se 700 de lei voteaza o adunatura de 600 de puscariabili.
      Cei vreo 4 milioane care muncesc afara nu se mai grabesc sa vina de sarbatori pentru ca preturile de acasa sunt mai mari decat cele de afara.
      Restul de 8 milioane alearga dupa globulete colorate nedandu-si seama ca investitorii straini care azi le dau salarii peste medie anul viitor ar putea decide ca nu se mai pot face afaceri intr-o Romanie infestata de hoti la nivel inalt.
      Abia atunci vor constata ca nici macar pensie nu vor putea capata de la cei 600 de puscariabili, care traiesc exclusiv pe spinarea celor care muncesc la investitorii straini.
      Daca macar 1(unu) milion dintre acestia s-ar dezmetici si ar iesi sa petreaca Sarbatoarea Craciunului in Ograda Parlamentului ne-am putea spala rusinea.
      Mancarea si Bautura e din partea Casei Coruptilor. Cateringul vine de la Clanul Interlopilor. Focurile de artificii vin de la Ministerul de Interne.
  • +7 (9 voturi)    
    Il dottore are grija de tzarisoara ! (Miercuri, 11 decembrie 2013, 16:58)

    Plagarus [utilizator]

    Da, se stie ca olandezii sunt cu totii basisti.
    Nu m-ar mira sa vedem basisti si in Anglia, Germania, Franta, SUA, si alte cateva state europene
  • +7 (7 voturi)    
    Corupție și taxe! (Joi, 12 decembrie 2013, 0:31)

    AlinaStancu [anonim]

    Asta ne mai lipsea! Să avem din ce in ce mai mulți infractori ieșiți din pușcărie pentru a fura din nou, poate și mai mult pentru că acum îi protejează “LEGEA”! În acest stil, vom fi “bine” văzuți în Europa și nu numai!

    http://www.andreeapaul.ro/blog/2013/12/ce-au-facut-ieri-cei-de-la-usl-este-o-rusine-care-ne-scoate-de-pe-harta-statelor-democratice-din-europa/#comments
  • +3 (3 voturi)    
    interesul poarta fesul !!! (Joi, 12 decembrie 2013, 6:49)

    rvn3107 [utilizator]

    Interesanta este reactia romanilor comparativ cu problemele avute. Astfel opozantii proiectelor de la Rosia Montana sau a exploatarii gazelor de sist sunt activi in spatiul piblic de patru luni, si nu precupetesc niciun efort in asi exprima nemultumirile. Ies in strada, demonstraza, marsuri si lupte etc.... Unde sunt ONG-urile si societatea civila atunci cand politicienii comit abuzuri flagrante asupra statului de drept?
  • +2 (2 voturi)    
    Capo di tutti capi, boss of bosses, hrebenciucieni (Joi, 12 decembrie 2013, 6:55)

    hotnewsfil [utilizator]

    In poza, Viorel are indreptat degetul acuzator, implacabil, catre Obama care, inghesuit in coltul ringului, inceara sa se eschiveze cu : 'Eu? Fereasca sfantul! Pe ochii mei!'.
    Pe viorel l-a instruit Felix, cu : "I-al la sigur, i-al tare din prima clipa, intra in el, acuza-l, iar daca simti ca vrea sa te intrebe ceva despre neghiobiile decise de tine, ca premier ce esti, nu-l lasa sa deschida gura, spune-i ca n-a inteles nimic, ca acum n-ai timp dar o sa-i mai explici cand o sa-l intalnesti in biroul oval,..'
    Metodologia amannuntita, a comportamentului lui Viorel, a fost elaborata de Hrebenciuc si sfintita de tata-socru Ilie.
    Viorel a repetat lectia de multe ori, chiar si in fata oglinzii din baie si a turuit-o pe nerasuflate, a fost o marioneta perfecta.
    Feix, impreuna cu expertul Hrebenciuc si cu duhovnicul de familie Ilie, urmareau emotionati (similar cu emotia prin care treceau conducatorii SUA, in episodul uciderii lui Osama), in fata televizorului cat un perete, cum isi joaca rolul Viorel.
    La sfarsitul prestatiei marionetei, de cincisprezece minute, 'capo-di-tutti- capi -Felix- boss of bosses' a sarit din jiltul imperial, si-a aruncat bratele in sus, a scos un urlet -'uraa, am invins' si i-a imbratisat, in siroaie de lacrimi, pe cei doi co-participanti la spectacol.
    Desigur, Felix are meritul de a fi schitat planul scenetei, dar Hrebenciuc a facut munca de furnica-migala germana, de punere la punct a tuturor detaliilor.
    Iata ca, un concetatean de-al nostru- Hrebe, dovedeste ca stim si noi sa facem ceva de buna calitate, un brand al Romaniei, exersat excelent de multi dintre noi
    Acest brand ne este atat de caracteristic, maoritatii dintre noi, incat USL trebue sa dispuna ca parlamentul 588 sa scoata, la ceasul noptii, o lege prin care, incepand cu data de 01.01.2014, numele tarii sa se scimbe in Hrebenciucia iar noi sa purtam toti numele de hrebenciuci sau de hrebenciucieni (ca fie o aluzie la martieni), sa se inteleaga ca noi suntem ca de pe alta lume.
  • +1 (1 vot)    
    Definitie, conform DEX (Joi, 12 decembrie 2013, 8:34)

    hotnewsfil [utilizator]

    funcționar m. cel ce exercită o funcțiune publică.
    Si parlamentul exercita o functiune publica.
    Nu este o rusine sa exerciti o functiune publica, nu-ti cade rangul!
  • +3 (3 voturi)    
    22 Decembrie 1989 - 22 Decembrie 2013 (Joi, 12 decembrie 2013, 8:54)

    Fisherman [utilizator]

    Atunci , in 1989, lumea adunata de securisti la mitingul lui Ceausescu murea de foame si de frig si a fost suficienta o petarda pentru a declansa razmerita.
    Astazi, 7 milioane de pensionari cu pensie se 700 de lei voteaza o adunatura de 600 de puscariabili.
    Cei vreo 4 milioane care muncesc afara nu se mai grabesc sa vina de sarbatori pentru ca preturile de acasa sunt mai mari decat cele de afara.
    Restul de 8 milioane alearga dupa globulete colorate nedandu-si seama ca daca pleaca investitorii straini anul viitor nici macar pensie nu vor putea capata de la cei 600 de puscariabili.
  • +1 (3 voturi)    
    Nedumerire (Joi, 12 decembrie 2013, 9:09)

    clawkolos [utilizator]

    OK, am inteles, parlamentarii si presedintele sunt niste rai. Dar ce cautau profesiunile liberale in categoria fuctionarilor publici? Ori sunt profesiuni liberale, ori sunt angajati la stat.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Joi, 12 decembrie 2013, 10:28)

    a.nonim [utilizator]

    Faptul ca societatea civila si presedintele au reactionat atat de prompt ne arata ca totusi democratia functioneaza totusi. Dar ar mai trebui un lucru. Daca modificarile sunt atat de grave (si cred ca sunt), atunci cineva trebuie sa plateasca. Majoritatea parlamentarilor voteaza mecanic (daca asta poate fi o scuza), dar aceasta lege a trecut totusi de o comisie juridica. Deci ori avem de-aface cu un complot, ori cu incompetenta crasa.
    Lucrurile nu pot ramane asa. Este obligatorie o ancheta, inclusiv a SRI, si pedepsirea vinovatilor. Ar putea fi luata in discutie chiar dizolvarea parlamentului, pentru ca s-a dovedit nu numai incompetent, dar si periculos pentru statul roman.
  • +2 (2 voturi)    
    PROTESTE !!! (Joi, 12 decembrie 2013, 10:29)

    iustas [utilizator]

    Ukraina , Bulgaria ...au iesit in strada , noi asteptam sa ne ajunga cutitul la os , dar atunci va fi cam tarziu !
  • +3 (3 voturi)    
    neamestecul in treburili interne (Joi, 12 decembrie 2013, 10:37)

    hot news [utilizator]

    Ar fi cazul ca Plagiatorul sa bage faza cu "neamestecul in treburili interne", cum zicea Pingelica.
    Sa nu vina niminea sa ne invete pe noi legislatie!
    In UE suntem doar din 2007, dar din 1990 suntem in "democratia originala" a lui Ilici.
  • 0 (0 voturi)    
    PROTESTE PENTRU ANTICIPATE (Joi, 12 decembrie 2013, 12:55)

    fosta zoezoe [utilizator]

    daca nu retrag cu totul modificarile la Codul penal si legea cu gratierea si amnistia ! Sfatuitorul antonescului , care i-a spus ca legile sunt ok (si erau din punctul lui de vedere) e chiuariu repetentul care face constitutia si care este si el unul dintre beneficiari !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version