VIDEO Traian Basescu despre cererea de revocare a sefului STS: Suntem in fata unei lovituri de stat in desfasurare. Acum paiata de la Cotroceni a incercat destructurarea institutiilor de securitate nationala, va raspunde indiscutabil in fata legii

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 19 iulie 2012, 22:59 Actualitate | Politic

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat joi seara, la plecarea de la sediul sau de campanie, ca actuala guvernare are ca obiectiv destructurarea tututor institutiilor de securitate nationala, iar "paiata de la Cotroceni" si "clica sa de ticalosi vor raspunde in fata legii", transmite B1.ro. "Suntem in fata unei lovituri de stat in curs de derulare", a spus Basescu. El a mai mentionat ca presedintele interimar Crin Antonescu poate dispune, pe propria raspundere, suspendarea tuturor sistemelor de securitate pentru presedintele suspendat. "De ce e las si n-o face?", a intrebat Basescu.
  • Ei nu au ca obiectiv doar demiterea sefului STS, au ca obiectiv destructurarea tuturor institutiilor de securitate nationala.
  • Astazi s-a facut un joc murdar, in care politrucii din comisia condusa de fostul ministru de interne Cristian David au incercat sa creeze conditiile unui raport care sa ajunga la CSAT, in baza caruia sa inceapa demiterea sefilor structurilor de securitate.
  • Va spun cu toata responsabilitatea unui sef de stat care a consolidat securitatea nationala: Acesti oameni sunt o clica de tradatori. Nu stiu pentru cine lucreaza inca, dar vor raspunde in fata legii.
  • Suntem in fata unei lovituri de stat in curs de derulare.
  • Acum paiata de la Cotroceni a incercat inceperea destructurarii structurilor de securitate a statului roman. Pentru asta va raspunde indiscutabil in fata legii, nu numai el, toti organizatorii acestei lovituri de stat.
  • Spre ca romanii pe 29 sa inteleaga ce li se intampla: tara le este vanduta de o clica de ticalosi, profitand de asa-numita democratie generata de 256 de parlamentari.
  • Vreau sa va spun un lucru: 178 de parlamentari dintre cei care au votat pentru suspendarea presedintelui sunt aceiasi care au votat pentru reducerea salariilor.
  • Suntem in fata unei lovituri de stat in desfasurare.
  • Nu sunt linii secretizate, sunt liniile de securitate, de siguranta prin care eu pot apela oricand Serviciul de Protectie si Paza. Pana una-alta sunt presedintele ales al Romaniei, chiar daca suspendat, Crin Antonescu inca nu e ales.
  • Dar v-as sugera un lucru: un presedinte poate dispune, pe proprie raspundere, anularea acestui post telefonic de aici (de la sediul de campanie, n.r.) si a celor de acasa. Poate dispune ridicarea sistemelor de protectie pentru presedintele ales al Romaniei: de ce e atat de las incat n-o face?
  • Daca isi asuma responsabilitatea izolarii presedintelui ales, si suspendat deocamdata, ca presedinte interimar poate dispune suspendarea tuturor sistemelor de securitate acum. De ce e las si n-o face?

Presedintele interimar Crin Antonescu a declarat joi ca a propus in CSAT revocarea din functie a sefului STS, dar decizia a fost blocata de consilierul prezidential Iulian Fota.

Seful Serviciului de Telecomunicatii Speciale, generalul Marcel Opris, a fost audiat joi de Comisia de Aparare din Senat, dupa ce a in presa au aparut informatii ca ca STS i-ar fi instalat ilegal lui Traian Basescu un telefon special in sediul de campanie.

Presedintele suspendat Traian Basescu a afirmat joi ca nu detine un telefon secretizat de la STS, ci este vorba despre unul operativ, cu care sa poata comunica cu Serviciul de Protectie si Paza (SPP).
























7999 vizualizari

  • +59 (75 voturi)    
    Lucrurile incep sa se limpezeasca (Joi, 19 iulie 2012, 23:22)

    Troll [utilizator]

    Nenorocitii vor sa vinda tara Rusiei.
    • -49 (65 voturi)    
      =)) (Joi, 19 iulie 2012, 23:39)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      n-a vandut Iliescu tara rusilor in 1990, 1992 si in 2000 cand au castigat alegerile Iliescu si PSD si nu eram in UE si o vind Ponta si Antonescu acum.... ca sa crezi chestia asta trebuie sa ai un IQ cat numarul de la pantofi
      • +20 (24 voturi)    
        Radem radem (Vineri, 20 iulie 2012, 0:13)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Iliescu nu a vandut nimic Rusiei evident, Dinu Patriciu nu are nici o legatura cu Rusia, unele dintre conturile lui nu au legatura cu Rusia, Ion Iliescu nu are legatura cu Rusia si de ajutorul lor in lovitura de stat din 89, cat despre dependenta gazului rusesc mai explica folosind IQ-ul tau mare cum noi nu suntem vanduti lor.
        • +9 (11 voturi)    
          In afara (Vineri, 20 iulie 2012, 2:36)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          de IQ-ul lui mare, nu gresesti nicaieri. Subscriu!
          • -11 (13 voturi)    
            basescule, dar ce ai de ascuns????? (Vineri, 20 iulie 2012, 10:03)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Ce nu poti sa vorbesti la un telefon normal???
            Asa ca mine si ca restul romanilor...
            De ce sa ai tu telefoane speciale?
            Ca sa vorbesti cu oamenii tai din serviciile secrete?
            Momentan esti presedinte suspendat, adica cetatean de rand.
            Nu-ti place?
            Si ce daca......
            • +4 (6 voturi)    
              Gigelule (Vineri, 20 iulie 2012, 10:53)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Presedintele suspendat nu-i cetatean de rand. Tu judeci cu capul tau?
              • -2 (4 voturi)    
                gogule ... (Vineri, 20 iulie 2012, 11:13)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                nici dupa ce nu mai e presedinte nu e cetatean de rand , dar asta nu inseamna ca are dreptul la telefoane "speciale" .

                nici ilescu nici constantinescu nu au aceste drepturi .. asa ca laso mai moale cu vrajeala , lui basescu ii este frica ca arma lui de baza (ascultarea telefoanelor) se intoarce impotriva sa , simplu .
              • +2 (2 voturi)    
                nu, (Vineri, 20 iulie 2012, 12:13)

                meddio [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                el nu judeca cu capul, pentru ca este acefal . si dupa nume este doar un personaj din desenele animate, adica a ramas la stadiul de gradinita si primeste eugenii de la USL pentru articolele pline de "intelepciune si inteligenta " .
              • 0 (0 voturi)    
                ete ca E (Vineri, 20 iulie 2012, 17:02)

                viadolorosa [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                Ba, acum, pina pe 29, E....
      • +25 (31 voturi)    
        Intre timp... (Vineri, 20 iulie 2012, 0:42)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Rusia s-a intarit si condusa de un lider autoritar isi vrea inapoi rolul de superputere.
        Romania a fost avertizata ca joaca pe cai prea mari.
        Scutul, influenta asupra Moldovei, dar mai ales conducta Nabucco, care submineaza monopolul Rusiei in distributia de gaze catre Europa sunt motive care pot scoate nasul marelui urs din barlog. In plus, atacul asupra Romaniei afecteaza drastic o Europa deja slabita.
        Acest atac nu se poate desfasura direct, pentru ca traim intr-o lume civilizata si mai avem si prieteni puternici, dar pe cai ocolite se pot folosi cozile de topor care habar nu au pe cine servesc.
        • +13 (15 voturi)    
          ba da (Vineri, 20 iulie 2012, 3:49)

          cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          cozile de topor stiu exact pe cine servesc. tocmai de aia sunt cozi de topor.
        • +12 (14 voturi)    
          AVETI DREPTATe (Vineri, 20 iulie 2012, 5:55)

          paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          e clar ca rusilor nu le convin multe la noinu le convine protectia Nato, nici Deveselu USA sub nasul lor , nici protectia UE , ,NU LE CONVINE DELOC!A sa ca ei stiu ca politicienii romani sunt perversi (de exemplu cei care au votat acum pt demitere Base ..au votat nu de mult si taierea salariilor !!!!!!!!!!!!Intrebare /numai Base e de vina?LEGAT DE RUSI ,am fost de curand in Moldova cea furata de rusi ,la Nisporeni , ei ,nu aveau apa canalizare la un liceu unde am fost , apoi nu aveau un hotel unde sa ne cazeze , ne-au cazat in paturi de copii de gradinita deci la o gradinita !oameni mari am dormit asa!Strazile nu erau asfaltate !profesorii aveau salariul sub o suta de euro!preturile cam ca la noi!lumea era disperata!directoarea liceului ne-a vorbit cum tatal ei a fost dus in Siberia ,luat fortat noaptea din casa ,fiindca indraznise sa zica ceva impotriva rusilor si acolo a pierit .Daca noi sustinem regimul fraudulos ponta antonescu UE NE REJECTEAZA ,NU MAI VEDEM EUROPA , NU MAI PUTEM MUNCI ACOLO ,DIPLOMELE NU SE MAI RECUNOSC !SIBERIA E CU NOI !TREZITI-VA , OAMENI BUNI!VOTATI NU LA REFERENDUM!
      • +19 (21 voturi)    
        Poate nu stiai (Vineri, 20 iulie 2012, 0:45)

        abcde [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        Aprilie 1991 – Aflat in vizita oficiala la Moscova, presedintele Ion Iliescu semneaza cu presedintele URSS, Mihail Gorbaciov, un tratat de buna vecinatate, cooperare si amicitie, care prevedea ca "Romania si Uniunea Republicilor Sovietice Socialiste nu vor participa la nici un fel de aliante indreptate una impotriva celeilalte". Actul nu a fost insa ratificat de Parlamentul roman.
        • +4 (4 voturi)    
          N-a apucat sa fie ratificat (Vineri, 20 iulie 2012, 10:57)

          CorinaK [utilizator] i-a raspuns lui abcde

          Pentru ca s-a destramat URSS.
        • -4 (4 voturi)    
          si ce ar fi fost rau in asta ? (Vineri, 20 iulie 2012, 11:14)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui abcde

          cumva vrei sa declaram razboi rusiei ?
      • -14 (26 voturi)    
        mitul eternei lovituri de stat (Vineri, 20 iulie 2012, 1:23)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        "Suntem in fata unei lovituri de stat in curs de derulare"....curat Inception! Asa Base, traieste-ti visul pana la capat...
        • +6 (8 voturi)    
          Lovitura de stat (Vineri, 20 iulie 2012, 10:40)

          voltaren [utilizator] i-a raspuns lui busola

          Lovitura de stat este perceputa de orice roman zdravan la cap . Ce inteleg este ca serviciile secrete au fost fie complice fie incompetente . Ce siguranta mai avem noi intr-o tara unde un grup de tradatori atenteaza la statul de drept .
          • -2 (8 voturi)    
            ce e impotriva lui basescu e lovitura de stat (Vineri, 20 iulie 2012, 11:15)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

            e simplu ...

            oricine roman zdravan la cap poate vedea disperarea si manipulare facuta de acest mincinos cronic .
          • 0 (4 voturi)    
            care lovitura de stat? (Vineri, 20 iulie 2012, 11:20)

            lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

            suspendarea presedintelui este prevazuta de lege.

            unde ai auzit tu lovitura de stat data de o majoritate parlamentara si aprobata(sau nu) de populatie prin referendum?

            daca base ar fi dizolvat parlamentul, fapt prevazut la fel de lege in anumite conditii, tot la fel te-ai fi alarmat ca base da lovitura de stat?

            sau statul este doar base?
          • 0 (0 voturi)    
            serviciile secrete (Vineri, 20 iulie 2012, 15:55)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

            sunt conduse de actuala putere, basescu a vrut sa ofere si opozitiei un rol (actualei puteri), pentru ca sa fie un echilibru al puterilor... se pare ca a gresit, ori sunt incompetenti, ori tradatori... vom afla pana la urma...
      • +15 (19 voturi)    
        mda (Vineri, 20 iulie 2012, 1:36)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        tu ai deja un IQ cat un pantof pentru ca Iliescu a vandut tara rusilor. Faptul ca n-ai vazut steagul rusesc in Bucuresti nu inseamna ca n-a fost vanduta. S-a renuntat la Moldova, s-a renuntat la pretentiile fata de rusia (tezaur etc), s-au sprijinit interese rusesti in Romania si tot asa. AI vazut tu NATO pe vremea lui Iliescu? Ai vazut tu Scut American atunci?
        • +2 (2 voturi)    
          NATO (Vineri, 20 iulie 2012, 11:03)

          rider [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          nu pe vremea lui Iliescu ne-a acceptat NATO?
          • +1 (1 vot)    
            ba da . (Vineri, 20 iulie 2012, 11:16)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui rider

            dar asta tot pentru ca am fost vanduti rusilor ... LOL

            propagandismul nu are logica si nici argumente .
    • +5 (9 voturi)    
      Intr-adevar (Vineri, 20 iulie 2012, 0:04)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      Din pacate nu doar se limpezesc (erau suficiente semnale), ci incep sa se imputa. Rau.
    • +28 (32 voturi)    
      Crin e terminat ca politician!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 0:44)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      Titulatura de "paiata" acordata cu atata gratie de Traian Basescu lui Crin Antonescu e de-adreptul virala!!!
      "Paiata de la Cotroceni" va ramane patalamaua cu care Crin Antonescu se va afunda in vidanja istoriei...
    • +1 (1 vot)    
      Despre cine vorbeste Basescu - link! (Vineri, 20 iulie 2012, 11:08)

      AMS [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      http://roncea.net/index.php/intelmedia/item/221-ridica-te-gheorghe-ridica-te-ioane
    • 0 (0 voturi)    
      pentru unii, limpezimea e tot picla (Vineri, 20 iulie 2012, 17:01)

      viadolorosa [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      Nu zau...ce te faci daca Putin nu da doi bani pe Romania?
    • 0 (0 voturi)    
      Si ONG-urile pot avea protectia STS (Vineri, 20 iulie 2012, 17:26)

      Petran [utilizator] i-a raspuns lui Troll

      Cititi legea STS de pe site-ul lor. Pana si ONG-urile care au informatii de interes national pot avea comunicatiile protejate de STS. Un presedinte ales de peste 5 milioane de oameni si care nu si-a pierdut inca scaunul, e doar suspendat, oare nu are acest drept?
  • -45 (67 voturi)    
    diferenta intre institutii si angajatii lor (Joi, 19 iulie 2012, 23:28)

    lucian11 [utilizator]

    sa-i explice cineva lui base care este diferenta dintre o institutie si un angajat al unei institutii.

    la fel si cu diferenta intre "sef de stat" si stat,
    sau interesul propriu si interesul national.

    cam greu...
    • +23 (27 voturi)    
      Pai care e problema? (Joi, 19 iulie 2012, 23:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      Explica-i tu...
    • +50 (58 voturi)    
      Lasa-ne (Joi, 19 iulie 2012, 23:49)

      UncleSam [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      Lucica, tu nu prea gandesti asa de felul tau, logica lipseste cu desavarsire.
      E un amarat de telefon, are protectie de la SPP, ce mare kkt, e inca Presedintele ales nu oricare cetatean. Pana pe 29 si nu numai, pana cand CCR valideaza rezultatul unui referendum de suspendare acest om fie X sau Y are protectia SPP, are un telefon de la STS, are o escorta, alea-alea.
      Cand devine un cetatean simplu nu mai are de ce sa aiba asa ceva.
      Adevarul e ca STS asigura comunicarea si centralizarea voturilor pt. alegeri, referendum, etc.
      Deci e vorba sa puna pe unul de-al lor la STS ca sa fraudeze votul din 29, e simplu. Pana si tanti Aglaia de la Baicoi intelege cum vine treaba, il schimbi pe seful singurul serviciu insarcinat cu comunicatiile pt. vot, rezultatul, iese cum vrei tu si nu are nimeni ce sa-ti mai faca sau sa reclame deoarece totul e la SECRET.
      Ce cauta presedintele interimar, unul ales sef la Senat prin frauda sa convoace CSAT-ul, nu intra in atributiile unui interimar dubios sa ia vreo decizie in CSAT. E grav ce s-a petrecut azi, foarte grav, se cheama subminarea securitatii nationale si se lasa cu ani grei de parnaie.
      Dar ce sa-i explic unui USL-ash spalat pe creier de Antena3 si iRealitatea TV.
      Bombo ce mai face, da' Vantu, du-le niste apa plata la Rahova ca poate au calduri...
    • +7 (11 voturi)    
      Esti slab, amice (Vineri, 20 iulie 2012, 0:08)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      Institutiile sint facute din oameni, mai decenti sau mai fara Dumnezeu.
      Institutiile nu functioneaza de la sine, altfel n-ar mai trebui oameni in institutii.
    • +18 (24 voturi)    
      Sper sa nu fiu paranoic (Vineri, 20 iulie 2012, 1:03)

      Nelu.Popescu [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      Dar eliminarea legaturii cu SPP, eventual o parte din garda presedintelui mie imi da de gandit. USL are un plan B in caz ca Traian Basescu castiga referendumul? Doamne fereste.
      • -7 (7 voturi)    
        SPP nu raspunde la telefoane necriptate? (Vineri, 20 iulie 2012, 9:29)

        lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui Nelu.Popescu

        stii tu ca daca suni de pe un telefon normal la spp nu raspunde nimeni?

        ce nevoie are base de telefoane speciale ca sa cripteze apelul: "baieti veniti sa ma luati de la sediul de campanie ca trebuie sa plec acasa/la masa".

        sigur pentru sunat spp-ul are nevoie base de telefon special.
        • +1 (1 vot)    
          nu trebuie sa cheme "taxiul" (Vineri, 20 iulie 2012, 11:20)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

          el are garda spp tot timpul , si la fel o sa aiba si dupa suspendare ...

          voi ori habar nu aveti , ori mintiti cu nerusinare ...
    • +1 (1 vot)    
      nu exista ... (Vineri, 20 iulie 2012, 11:18)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      el e statul , el e singurul care apara statul si dreptatea ....

      poate cu asta iau si eu multe + :D
  • +23 (31 voturi)    
    fara (Joi, 19 iulie 2012, 23:28)

    sebagain [utilizator]

    Nu vor avea legitimitate niciodata.
    • +10 (10 voturi)    
      Si ce daca? (Vineri, 20 iulie 2012, 0:05)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

      Ce legimitate avea Petru Groza & Co.? Si?...
  • -26 (38 voturi)    
    tel operativ nu e secretizat? (Joi, 19 iulie 2012, 23:41)

    zeita anticoruptiei [utilizator]

    "Traian Basescu a afirmat joi ca nu detine un telefon secretizat de la STS, ci este vorba despre unul operativ"
    sa inteleg ca telefoanele operative nu sunt secretizate?
    nenea ne ia de prosti?
    • -6 (14 voturi)    
      mda (Vineri, 20 iulie 2012, 0:06)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

      vad ca sunt destul de multi care nu pun la indoiala deloc ce zice base (parca ar fi dumnezeu tatal)...
      nici nu ma mai mir ca are 30% intentie de vot
    • +5 (7 voturi)    
      depinde ce inseamna secretizat (Vineri, 20 iulie 2012, 1:27)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

      si telefonul tau mobil cica cripteaza datele, asta nu inseamna ca e "secretizat" in sensul ala evocat de toarasii..
      • 0 (0 voturi)    
        chiar asa? (Vineri, 20 iulie 2012, 11:06)

        rider [utilizator] i-a raspuns lui giigi

        sa mai intrebi oare ce inseamna "secretizat" in cazul asta?
    • +8 (12 voturi)    
      n-ai inteles (Vineri, 20 iulie 2012, 1:39)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

      nu te ia de prost, de prost te-ai luat singur. telefonul operativ cu SPP inseamna ca poate suna SPP oricand si ca convorbirile ii sunt securizate. Nu poate suna pe tanti aglae de exemplu.
    • +11 (11 voturi)    
      telefonul operativ (Vineri, 20 iulie 2012, 8:48)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

      nu este secretizat, este securizat. adica. este o linie telefonica sigura.
      este normal s'o aiba, sa comunice cu spp care'i asigura securitatea.
      un presedinte suspendat este mai vulnerabil si poate fi tzinta.
      avand in vedere ca are inca multe informatii privind securitatea statatului, este o nebunie sa nu'l aperi.

      si, corect, daca nu este de acord, dipune suspendarea telefonului. antonescu, putea ordona sts sa'i ia telefonul.
      generalul de la sts nu putea decat sa execute.

      numai ca antonescu stie exact ce ar risca, in caz in care dispune personal ridicarea telefonului securizat, si se intampla un atac la base.
  • -7 (29 voturi)    
    Acum zici ? (Joi, 19 iulie 2012, 23:43)

    MenInBlack [utilizator]

    ...Lovitura de stat ?
    Dl Presedinte, sunteti cam masochist...
    Nu i-ai bagat la beci cand puteai si-aveai dovezi, acum o sa te bage ei pe dumneata.
    Sau inca nu-ti vine sa crezi ?!
    Oricum, Zana buna nu e Justitia din Rou, poate ai aflat intre timp...iar poporul...e un pic cam nehotarat zilele astea...Cred ca ti-ai cam furat-o...odata cu noi toti.
    Ne-au ciuruit. Rabda, maine va fi si mai rau.
  • -25 (39 voturi)    
    Lui Basescu ii este frica de: (Joi, 19 iulie 2012, 23:54)

    Votati pe 29! [utilizator]

    - demiterea sefului STS, are ca obiectiv destructurarea tuturor institutiilor basiste;
    - jocurile murdare pe care le-a facut de-a lungul ultimilor ani, acum dansul este cel afectat;
    - acesti oameni care lucreaza pentru interesul poporului, spre deosebire de fostii oameni care au lucrat pentru interesul presedintelui sau;
    - loviturile de stat pe care le-a dat, pentru ca se pot intoarce impotriva.
    • +14 (16 voturi)    
      pana una alta... (Vineri, 20 iulie 2012, 0:48)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Votati pe 29!

      - acele jocuri murdare sunt niste legende, spre deosebire de adevaratele jocuri murdare practicate acum la nivel de conducere.
      - in interesul poporului a lucrat si FSN viitor PSD, cu aceleasi tactici: partidele politice tradeaza, au masini de tiparit dolari, teroristii zburau pe blocuri, agenturile straine vor sa faca legea etc.
      • -1 (1 vot)    
        fsn = pd . (Vineri, 20 iulie 2012, 11:24)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        din fsn au plecat si pd si psd ...

        si jocurile murdare sunt legende in aceeasi masure cum sunt legende si cele ale lui nastase .

        cine stie .. poate or sa fie vecini de celula , ca tot au fost vecini de scara candva .. :)
        • 0 (0 voturi)    
          PD... (Vineri, 20 iulie 2012, 14:05)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          ...a fost aripa reformatoare. A fost primit de socialistii europeni inaintea unui PSD condus de suveranul necontestat Ion Iliescu. Dupa aceea s-a desprins treptat, era clar ca nu-si gasea locul. In plus, PSD curta aceeasi curte. Oricum, un traseu pe care nu l-am apreciat, la vremea aceea, mi s-a parut distructiv, dar asta e trecut.
          Legendele lui Nastase au fost confirmate de judecatori, deci mai greu de infirmat. Dar minciunile evidente ale lui Ponta si Crin sunt spuse in fata, cu zambetul, respectiv ranjetul pe buze. De asta ii consider mai virali decat adversarii lor. Nu uit ca in '89 au murit oameni pentru ca nu mai puteau trai in minciuna si manipulare, nu pentru salarii si pensii.
          Astazi salariile si pensiile sunt folosite ca intrumente ale unei manipulari distructive tocmai pentru cei afectati de marimea lor. Pentru ca nu USL, Voicu sau Voiculescu vor avea de suferit de pe urma intreruperii procedurilor democratice, iar de castigat cred ca e clar ca romanii NU castiga nimic din aceste batalii politice
  • +43 (49 voturi)    
    mai avem oleaca si ne ducem dracu' (Joi, 19 iulie 2012, 23:56)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    daca nu era Comisia Europeana si principiile lor , acum eram la munca pt partidul Moscovit din ROmania

    tare imi e frica ca la toamna o sa votam unicul partid, PPsA - partidul ponta si antonescu


    asta este nivelul nostru, 50% din populatie se uita cu admiratie la mazare care baga bani in sutienele tutelor pe litoral

    in ce tara din lume s-au mai organizat sectii de votare in hoteluri si restaurante la mare??? cineva sa-mi spuna ...


    imi pare rau, sper sa se aprobe comentariul
    dar suntem o societate de rahat
    care nu avem nimic in cap, decat pomana... si hotie...
    • -5 (9 voturi)    
      pe bune? (Vineri, 20 iulie 2012, 0:04)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      de pluralismul ideilor ai auzit? (esenta democratiei)
      de cand cei care nu voteaza cum vrei tu sunt o societate de rahat?
      • +3 (7 voturi)    
        pentru ca (Vineri, 20 iulie 2012, 9:21)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zeita anticoruptiei

        cei care nu voteaza cum vreau eu sustin un plagiator, un hot intelectual.
        pt ca cei care nu voteaza cum vreau eu sunt cei care vor pomana de la buget, cei care nu vor sa inteleaga ca banul vine muncind.
        pt ca cei care nu vovteaza cum vreau eu sunt cei care spun ca basecu a dat ALRO rusilor iar ALRO e la rusi de dinainte de 2004.
        pt ca cei care nu vovteaza cum vreau eu il critica pe basescu pt eba dar nu vad nevestele lui ponta si antonescu
        pt ca cei care nu vovteaza cum vreau eu spun ca se traieste prost in romania dar refuza sa vada ca de fapt salariul mediu a crescut, somajul e mic, cursul valutar (a fost) stabil
        pt ca cei care nu vovteaza cum vreau eu voteaza dupa cum vor ei pe doua kg de zahar si unul de ulei.
        • +1 (1 vot)    
          ok, m-am lamurit (Vineri, 20 iulie 2012, 10:32)

          rgm1989 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          bun, din argumentele date, m-am lamurit ca nu fac parte dintre cei care 'nu voteaza cum vrei tu'. acum lamureste-ma te rog cum vrei tu sa votezi, pentru ca aceleasi motive le regasesc in ambele tabere.
          • +2 (2 voturi)    
            ma indoiesc (Vineri, 20 iulie 2012, 12:32)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui rgm1989

            pai nu cred pt ca daca nu faci parte din cei enumerati de mai sus ai vota basescu pt ca ai sti ca se traieste mult mai bine acum decat in 2004, de ex. Ai sti ca justitia incepe sa functioneze si ca ajung dupa gratii oameni politici corupti INDIFERENT de apartenenta politica. Stim cu totii ca parlamentarii sunt corupti (sau cel putin asa declara majoritatea) si cu toate astea exista oameni care sustin clica asta de parlamentari. Ceva nu functioneaza bine in cazul asta la nivel de sinapsa.
          • +1 (1 vot)    
            Cred ca era doar o analiza a (Vineri, 20 iulie 2012, 13:27)

            Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui rgm1989

            societatii romanesti la ora actuala. Atat nu era nicio scuza si nicio acuza.
    • +7 (9 voturi)    
      Mazariche (Vineri, 20 iulie 2012, 0:10)

      UncleSam [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Alt puscariabil celebru acest Voda de Dobrogea. Este ireal cum un om cu serioase dereglari de comportament, ca sa nu zic mai mult, are controlul absolut asupra unui oras pe candva anti PSD, anti-Ilici. Insa intr-o lume in care prin prostirea cu TV-ul si fituica de perete plus masa de pensionari momiti cu 1kg de faina si 1L de ulei, Voda Mazariche face ce vrea muschiu' lui.
      E trist ca in anul de gratie 2012 mai exista asemenea specimene la butoane. Sper sa isi vada de plaja si berica oamenii si sa-l lase pe Mazariche cu ochii in soare la urnele alea.
    • -1 (1 vot)    
      vorbeste doar pentru tine . (Vineri, 20 iulie 2012, 11:25)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      in legature cu ce esti .

      pe de alta parte , ce frumos era cand basescu dansa cu tigancile pe la mare , sau cand facea hora cu bercea mondialu' ... nu ?
      • +1 (1 vot)    
        adrian8 alt postac care a picat BAC-ul (Vineri, 20 iulie 2012, 16:48)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        nu ma intereseaza pe mine ca danseaza basescu cu tigancile

        in schimb ma intereseaza ca ponta si antonescu danseaza cu fostul sef al politiei de la Moscova, intelegi talica?

        ramai postac ...
  • -7 (11 voturi)    
    Paranoia! (Vineri, 20 iulie 2012, 0:18)

    Adryan10 [utilizator]

    Eu vad un presedinte suspendat cam paranoic!
  • +11 (13 voturi)    
    PE BUNE (Vineri, 20 iulie 2012, 0:21)

    lupi [utilizator]

    NU mai inteleg nimic CE SE ASTEAPTA?? Ca jocul politic sa fie unul normal??? Romani ati innebunit?? Este evident ca in momentul asta nimic nu se respecta!! CARE LEGISLATIE? URA care se innoculeaza prin afisele electorale este evidenta!!!!! Nimeni nu-i poate opri pe USL ,decat societatea civila cea care de 22 ani tace prin institutiile proprii, cea prea putin activa in a educa romanii in propria democratie !!! cea care se lamenteaza ca sunt incalcate normele democratice fara a educa macar la nivel scolar un popor absolut necunoscator a ce inseamna un sistem democratic!!{ Nici eu nu am invatat in scoala dar am bunul simt sa invat!!!}
  • -10 (12 voturi)    
    corect! (Vineri, 20 iulie 2012, 0:23)

    amycus [utilizator]

    mai aveti putin si va duceti dracu!
    partea buna e ca o sa va puna opris telefon operativ acolo, ca sa vorbiti cu sefu la rahova.
  • -11 (15 voturi)    
    Baselu si-a tras barca in fata parlamentului (Vineri, 20 iulie 2012, 1:05)

    psihologul de serviciu [utilizator]

    Sper sa plece inca luna asta
    • +1 (1 vot)    
      hai, ne vedem pe Biruinta! (Vineri, 20 iulie 2012, 21:49)

      viadolorosa [utilizator] i-a raspuns lui psihologul de serviciu

      Nope, se construieste acum debarcaderul direct in strada Securitei sau Cusmanitei, la sediul de campanie. Aia de la parlament e de la grinpis. E pe butuci... ce va spun acum va duce direct la BIRUINTAAAA!!!!
  • +10 (14 voturi)    
    despre noi toti (Vineri, 20 iulie 2012, 1:13)

    kianti [utilizator]

    este timpul sa ne trezim si sa fim atenti la manipularea massmedia, in curand o sa doreasca sa dispara si b1si noi toti cei care nu suntem cu ei,imi amintesc perfect de anii ceausisti...ce pacat...lumea ar trebui sa fie cu totul alta...
  • +7 (9 voturi)    
    la urma urmei (Vineri, 20 iulie 2012, 1:18)

    kianti [utilizator]

    pana la urma cred ca meritam sa defilam cu paiatza de la cotroceni- ce bine suna!!! si cu mickey mouse pentru ca meritam, asta e nivelul romanilor cu adevarat,,cei doi ne reprezinta cu varf si indesat ,poate ca suntem niste paiatze si nista caricaturi, sorry
  • +5 (9 voturi)    
    lumea nu stie .. (Vineri, 20 iulie 2012, 1:45)

    luci81 [utilizator]

    dar trebuie sa va spun . .din surse proprii ..presedintele nu a iesit de Revelion in public sa adreseze un mesaj romanilor din motive de securitate. viata domniei sale era in pericol. si informatia asta cred ca poate iesi in public pentru a intelege situatia actuala.
  • +10 (16 voturi)    
    trebuia fermitate... (Vineri, 20 iulie 2012, 1:53)

    Lucky1 [utilizator]

    ...si nu garagatza si bascalie, cu ponta si antonescu.
    Cand au inceput sa comploteze, trebuiau umflati, fara nici un menajament. La fel si in cazul voiculescu. ce dracu mai asteptam? unde sunt banii securitatii, de fapt banii tarii, pe care-i manuia dumnealui prin Cipru si cine sgie cate alte tari? A fost lasat, si i-a indesat mai adanc in buzunare. Cu banetul ala si-a construit aparatul de rasturnat guverne si de salvat coruptii.
    Jucati-va, mai departe de-a democratia cu banditii astia si ne vor lua si putinul de democratie care a inceput a rasari in ultimii ani...
  • +8 (18 voturi)    
    vot (Vineri, 20 iulie 2012, 1:55)

    codycody [utilizator]

    BOICOT!
    nu merg la vot desi ma mananca palmele sa-i plesnesc pe usl-asi.
    antonescu asta numai discret nu e...convoaca csat si vrea sa demita seful sts. de ce sa-l demita? pentru ca si-a facut treaba???
    paiata narcisista! asta cand nu doarme se uita in oglinda si se gandeste cum i-ar sta cu mustata!
  • -3 (5 voturi)    
    tipic (Vineri, 20 iulie 2012, 9:41)

    periscop [utilizator]

    hoţul strigă: "prindeţi hoţii!"
  • +6 (6 voturi)    
    inalta tradare (Vineri, 20 iulie 2012, 9:55)

    MirceaIo [utilizator]

    Sunt sigur ca dreptatea NU este departe. In regimul Adrian Nastase s-au dat cele mai mari lovituri impotriva poporului roman. Victor Ponta RISCA enorm daca protejeza mafiotii. Curand o sa fi arestat pentru INALTA TRADARE. Eu ca cetatean roman ma simt tradat prin deciziile dictatoriale pe care le-a semnat. Si-ai facut consiliu care sa spuna ca nu a PLAGIAT. RUSINE …TRDARE!!!!
    Adrian Nastase Nu a incercat sa se sinucida, el a inscenat asta pentru a scapa de puscarie. Caracterul duplicitar a lui Victor Ponta s-a vazut cand a mers la spital la Floreasca si a declarat: "acum sunteti multumit d-le Basescu?" s-a vazut clar ca e implicat alaturi de Ioan Rus in caest caz. Sunt INGROZIT ca revine iar regimul Nastase la putere!!!!!!!
    Cum poate cineva sa minta "pe fata" si cu zambetul de M Mouse sa te oblige sa il crezi!? Vreau sa se termine cu mizeriile gen. Ponta, Crin!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      Acesta e rolul lui. (Vineri, 20 iulie 2012, 13:50)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Pentru asta a fost impins pe tabla de sah a politicii de catre papusari.
  • -2 (6 voturi)    
    agenturilii (Vineri, 20 iulie 2012, 10:08)

    zaphoss [utilizator]

    Probabil agenturilii straine au revenit. Doi dictatori aceeasi poveste. Sa speram ca si sfarsitul va fi la fel.
    • +2 (2 voturi)    
      din pacate (Vineri, 20 iulie 2012, 12:38)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      si ceausescu avea dreptate. in 89 nu a fost revolutie ci tot lovitura de stat. inca ceva, nicaieri nu in lume nu exista revolutii autentice si doar lovituri de stat date intr-un fel sau altul. oamenii singuri nu se organizeaza sa dea o revolutie ci, cel mult, ies in strada si protesteaza. cand totul devine organizat este limpede (pt cine gandeste) ca este lovitura de stat.
  • -4 (6 voturi)    
    Oare asa functioneaza CSAT? (Vineri, 20 iulie 2012, 10:11)

    catastoi [utilizator]

    Dl presedinte interimar a dat o explpicatie ce mi se pare ciudata.
    CSAT este in fond o structura de consiliere a presedintelui, care este si presedintele CSAT.
    Ca orice structura de consiliere poate produce documente cu recomandari, solutii alternative dintre care presedintele, fie el si interimar, alege.
    Chiar daca presedintele CSAT solicita un vot in cadrul CSAT pentru a vedea parerile membrilor, el poate sa ia o decizie, poate chiar impotriva majoritatii voturilor.
    Concluzia este ca lui Antonescu (fie o decizie personala, fie presat si santajat cu ceva) i-a fost frica sa-l demita pe gl Opris, care este om de casa si lacheu la TB.
    • -2 (2 voturi)    
      cam da ... (Vineri, 20 iulie 2012, 11:27)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui catastoi

      din pacate ..

      structurile baseste sunt inca foarte bine infipte in stat , deaia a aflat presedintele interimar de la jurnalisti despre aceste telefoane secretizate montate la basescu ...
      • +1 (1 vot)    
        Minte in fata! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:53)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        N-a declarat el ca stia inca de la predare-primire la Cotronceni.A spus ca a fost o intelegere eleganta.Ce eleganta, cind o intorci ca la Ploiesti dupa o saptamina?
    • +2 (2 voturi)    
      evident (Vineri, 20 iulie 2012, 12:40)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui catastoi

      ca i-a fost frica pentru ca ar fi insemnat un abuz. de ce i-ai luat lui basescu telefonul securizat? in ce scop? de ce l-ai lasa fara spp? pana la urma basescu este suspendat de un parlament corupt, abia pe 29 se vede care-i adevarul. daca pe 29 iese basescu ce se intampla cu antonescu daca l-ar fi dat afara abuziv pe seful sts? Iti zic eu, era acuzat de inalta tradare.
  • +4 (4 voturi)    
    cerem ajutorul oamenilor antrgi la minte (Vineri, 20 iulie 2012, 11:05)

    ivanescu [utilizator]

    fratilorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,nicolaescu ,este zdravan la minte ...eu cred ca ponta si crinut ar trbui saltati la noapte pentru analta tradare
  • +2 (2 voturi)    
    Felicitari domnului Fota (Vineri, 20 iulie 2012, 12:56)

    george53 [utilizator]

    Toti membrii csat ar trebui sa ia atitudine cu curaj ! Miroase prea tare a lovitura de stat prin vizita rusului tocmai acum si incercarea de destituire a sefului STS. Domnule Fota, felicitari! Sa spuneti limpede romanilor ca domnul Basescu e inca presedinte si ... poate va fi. Doamne ajuta.
  • +1 (1 vot)    
    Au produs pierderi de miliarde economiei... (Vineri, 20 iulie 2012, 13:11)

    valjean [utilizator]

    " http://www.banknews.ro/stire/60623_criza_politica_ne-a_taiat_miliarde_de_euro_din_pib.html "
  • 0 (0 voturi)    
    las-o, nea Traiane... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:59)

    viadolorosa [utilizator]

    Nene Basescu, zicala spune: ride ciob de oala sparta, cam asa esti si mata cind il faci pe Anonescu paiata, dar nu te uiti in oglinda dimineata inainte de a ajunge in Str. Corabitei sau Columnitei sau Securitei, pe unde trei saptamini ai sediu de campanie...

    Apoi nici eu nu inteleg, daca ai fost deposedat de atributiile constitutionale ale functiei de presedinte al republicii pina la referendum, la ce-ti trebuie comunicatii speciale? Ce, SPP-istii nu au telefoane mobile? Apai parca mata conduceai oricum de unul singur Loganul, mori daca n-ai tirla sepepeului dupa mata inca zece zile?

    Las-o ca macane chestia aia cu lovitura de stat, nici lemurienii nu se uita "crucis" la mneata.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri