Traian Basescu la RRA: Au dat 8% inapoi la salarii, dar devalorizarea leului e mult mai puternica; nu au facut nimic de fapt/ TVR interzice prezenta mea in televiziune

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 19 iulie 2012, 18:34 Actualitate | Politic

Presedintele suspendat Traian Basescu a declarat, joi seara, la Radio Romania Actualitati, ca TVR interzice prezenta sa la televizunea publica. "Am fost la o emisiune saptamana trecuta, in afara campaniei, de atunci nu mai pot ajunge la televiziunea romana, pentru ca am si eu dreptul sa le explic romanilor", a declarat Basescu. Presedintele suspendat a mai sustinut ca cei aflati acum la putere "vor scufunda tara, din cauza ambitiei lor de a controla justitia". "Au dat 8% inapoi la salarii, dar devalorizarea leului e mult mai puternica; nu au facut nimic, de fapt. Somajul creste, investitorii straini si-au sistat orice investitie in Romania", a aratat el.

Declaratiile lui Traian Basescu:
  • Maine, dupa ce vor controla si justitia, nimeni nu-l va mai apara pe omul de rand si justita va fi la dispozitia marilor rechini
  • Presedintele numeste cei mai mari magistrati la ICCJ, procurorul sef DNA, este cel care poate tine justitia aparata de interesele dl Voiculescu, de exemplu
  • Am vazut abordari anti-europene si la Crin Atnonescu si la Victor Ponta, am vazut cum i-au certat pe politicienii europeni. Foarte bine, nu e rau sa fii tafnos, dar trebuie sa ai si dreptate
  • Deocamdata, raspunsurile dlui Ponta sunt doar angajamente si din acest motiv Romania intra intr-o monitorizare in ceea ce priveste statul de drept, e singurul stat din UE in aceasta situatie
  • Azi, Romania e izolata la nivel european si aceasta izolare ne costa
  • Acesti doi oameni nu inteleg ca din respectarea valorilor democratice romanii au castigat, cei din agricultura au primit subventii, cei din mediul rural au beneficiat de canalizare si apa, avem la dispozitie bani sa construim autostrazi
  • Cand iesi din familie nu mai primesti nici bani de subventii, nici pentru agricultura, nimic, pana cand nu devii stat functional
  • (Intrebat de urmarirea penala) Rade
  • Ar trebui sa spuna un singur ziarist strain cu care eu am vorbit sau un singur ziarist roman cu care am vorbit. Oamenii acestia nu stiu ce e democratia, dupa ei nu ai voie sa vorbesti
  • TVR interzice prezenta mea in televiziune. Am fost la o emisiune saptamana trecuta, in afara campaniei; de atunci nu mai pot ajunge la Televiziunea Romana, pentru ca am si eu dreptul sa le explic romanilor
  • Atunci cand nu mai indeplinesti criteriile politice, risti sa nu mai circuli liber prin Europa. Ponta si Antonescu vor circula liber prin Europa, pentru ca ei au pasaport diplomatic
  • Daca vor continua asa cu democratia, sa stiti ca europenii nu au nicio ezitare
  • Au dat cu piciorul la opt ani de munca migaloasa in constructia Romaniei ca stat de drept
  • Mizez pe voturile romanilor si pe dorinta lor de a ramane in Europa
  • Eu nu mai apar un scaun acum, eu apar Romania
  • Eu le spun oamenilor sa vina la referendum. Oamenii trebuie sa vina la referendum, sa voteze, pentru ca nu mai voteaza pentru Basescu sau pentru Antonescu
  • Sunt convins ca romanii vor judeca daca vor sa fie mai aproape de Europa sau de catre orice alta directie
  • Romania seamana acum, cu acesti doi oameni in frunte, cu o tara careia nu ii pasa de criteriile statului de drept si de valorile europene
  • Romanii, oricat sunt de suparati pe mine, nu vor da perspectiva europeana pentru Crin si pentru Ponta
  • Vor merge pe un vot care ii va surprinde pe acesti doi domni, pe Crin si Ponta
  • Ei le spun: presedintele, asa cum il stim de opt ani, nu-l schimbati voi cand vreti, ci il schimbam noi cand ii vine ceasul
  • Voi coabita institutional cu Guvernul Ponta, asa cum am facut-o din momentul in care i-am pus dl Ponta mandatul in mana
  • In toata aceasta perioada nu l-am atacat o singura data macar in mod direct, l-am lasat in toata campania de locale
  • Singura aluzie a fost acel "Dottore", o aluzie la masteratul de la Catania pe care nu-l avea
  • Pentru ei, interesul politic a fost deasupra celui national
  • Foamea de a pune mana pe justitie i-a facut sa nu tina cont de interesul national; pun mai presus interesele puscarabililor, a celor din spatele lor, pentru ca Parlamentul are 20 de oameni cu dosare penale
  • Ce spune lumea cand senatorul Catalin Voicu voteaza suspendarea presedintelui, cand a stat un an si jumatate la beci?
  • As fi vrut sa lucrez si cu Guvernul Ponta, pentru ca eu i-am dat mandatul de prim ministru
  • Ei in loc sa se ocupe de guvernare s-au ocupat de decapitarea presedintelui
  • Au dat 8% inapoi la salarii, dar devalorizarea leului e mult mai puternica; nu au facut nimic, de fapt
  • Somajul creste, investitorii straini si-au sistat orice investitie in Romania
  • Oamenii astia trebuie sa plece de la putere imediat daca vrem sa repunem tara pe linie dreapta, pentru ca o vor scufunda, datorita ambitiei lor de a controla justitia
  • Eu le-am oferit coabitarea chiar desemnandu-l pe Ponta
  • Altceva nu se va putea cu mine, nu voi putea fi o sluga a oamenilor din Parlament
  • Vor un presedinte care sa le rezolve problemele: avem dosar penal, vorbeste cu judecatorii de la ICCJ sa ne rezolve dosarele. Ei vor un presedinte sluga. Eu nu voi scapa pe nimeni de la puscarie
  • Am trecut printr-o perioada grea, extrem de grea, perioada de criza nu a fost usoara. Tot efortul meu s-a concentrat in a fi alaturi de guvern pentru a nu ne prabusi cum s-a prabusit Grecia
  • Nu am facut o prioritate in a umbla prin tara si poate am gresit pentru ca puteam explica mai bine. Daca imi faceam timp sa umblu prin tara si sa explic, oamenii ar fi fost solidari cu o masura care a salvat tara, pentru ca nimeni nu a vrut sa ia bani bugetarilor
  • Acum televiziunea lui Vantu s-a impartit in doua, una e a lui Ghita. Acest Ghita Sebastian e tot un Vintu, care vrea sa controleze, sa faca presiune politica prin emisiuni. Vintu era la fel de toxic ca proprietar de trust ca si acest Ghita si ca si Voiculescu
  • Nu am micsorat pensiile. Eu as vrea sa ma voteze toti aceia carora le-au crescut pensiile in perioada cat am fost presedinte si sa nu ma voteze cei carora le-au scazut pensiile
  • Sunt 800.000 agricultori care aveau pensii de 5 lei, au toti 350 lei. Militarilor, la marea majoritate le-a crescut pensiile
  • Este adevarat, e o categorie de ofiteri care au iesit la pensie la 30 de ani, 40 de ani, care au luat atunci intre 12 si 36 de salarii, ei au semnat ca vor sa iasa la pensie, li s-a facut o pensie militara. Acestia din categoria... e unul asa cu o fata mai mistretoasa asa, cu plete, in varsta... Militarii din aceasta categorie au pierdut la pensie cateva sute de lei
  • (Despre telefonul STS) Este una din marile gogosi ale unor oameni pur si simplu disperati. Trebuie sa-l am, in primul rand pentru legatura cu SPP. Sunt presedintele ales al Romaniei, pana pe 29 seara, un presedinte nu poate fi lasat neprotejat, nu pentru ca vreau eu, ci pentru ca cei care il protejeaza risca ani grei daca i se intampla ceva
  • Poate vrea presedintele interimar, are nevoie de un punct de vedere legat de o problmea care arde. As fi bucuros daca l-ar interesa parerea mea despre Siria, ar putea sa sune oricand pe acel telefon care nu e secretizat, e unul operativ
  • Telefonul secretizat este unul negru, cu 12 butoane, pe care nu il am
  • (A sustinut-o pe Elena Udrea, de ce nu-l sustine acum Elena Udrea?) Sunteti intr-o situatie de intoxicare, vorbiti ca la Antena 3. Eu nu am sustinut pe nimeni, in general, am sustinut o generatie de politicieni tineri
  • Nu-mi dati deconturi pentru ce fac oamenii majori, ei sunt responsabili pentru ei insisi
  • Una din preocuparile mele majore a fost absorbtia fondurilor europene. Trebuie sa va spun ca pe 4 mai cel mai mare grad de absorbtie - 19,4% era la ministerul doamnei Udrea. Urmatoarele ministere erau in jur de 4-5%
  • Depinde la ce ne uitam: la cum se imbraca un ministru sau cat este de eficient
  • Am sentimentul ca sunt un presedinte adus la judecata poporului si e poate singura judecata valabila pentru un sef de stat. Am insa constiinta impacata ca am facut pentru tara mea tot ce trebuia sa fac. Eu am incredere in judecata romanilor


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

6697 vizualizari

  • +46 (48 voturi)    
    Dragi români (Joi, 19 iulie 2012, 18:45)

    nano2k [utilizator]

    Va era dor de astfelde vremuri in care esti cenzurat?
    Bravo voua, votati cum va invata antenele.
    Azi il cenzureaza pe Basescu, maine pe mine, poimaine pe voi.
    Tot inainte, tovarasi!
    • -26 (26 voturi)    
      alertă (Joi, 19 iulie 2012, 19:23)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Traian Băsescu, președintele kamikaze: și-a ținut poporul ostatic timp de 8 ani, umblând trotilat în fiecare zi.
      • +9 (9 voturi)    
        pentru mazeta (Joi, 19 iulie 2012, 22:54)

        antiusl [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Mazeta, ai norma de comentarii pro usl sau esti doar persuasiv?
        • 0 (0 voturi)    
          suna bine dar... (Vineri, 20 iulie 2012, 10:00)

          dandra [utilizator] i-a raspuns lui antiusl

          ne putem certa in asa pana in 2072.
          important este ca duminica viitoare sa mergem toti la vot, indiferent de alegeri.
          pe net se spun multe, dar sunt sigur ca majoritatea se vor trezi duminica, dupa betia de sambata, se vor plange ca este cald afara si uite asa nu vor mai merge la vot.
          trist, dar adevarat
    • -21 (27 voturi)    
      il cenzureaza pe naiba .. (Joi, 19 iulie 2012, 19:38)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      sunt sigur ca pana si la antene ar fi binevenit la o dicutie ..daca ar avea suficient "sange in instalatie" ...

      cat despre ce zice el ... sincer cine mai il crede pe asta ? de 8 ani de zile minte pe banda , nu are cuvant ,e lipsit de onoare ... injura oameni apoi ii reevalueaza cand sunt aserviti lui , promite demisii in 5 minunte si se razgandeste ...

      sirul ar fi prea lung , dar cine are minim 2 neuroni activi poate sa isi aduca aminte de toate ...
      • +16 (18 voturi)    
        aaaa (Joi, 19 iulie 2012, 20:07)

        ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        te referi la poanta, nu?
        • -13 (17 voturi)    
          nu (Joi, 19 iulie 2012, 20:09)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

          nu ai citit cu atentie ?

          numai : "de 8 ani de zile minte pe banda " si ar fi trebuit sa te convinga de cine vorbesc ...
          citeste mai cu atentie ;)
          • +19 (19 voturi)    
            am citit cu atentie (Joi, 19 iulie 2012, 20:23)

            ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            daca tai "de 8 ani de zile " din context, iese fix portretul moral al lui poanta... dar na' ce nu face romanul pt un ban...
            • -9 (13 voturi)    
              da .. sigur .. (Joi, 19 iulie 2012, 21:32)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

              poanta a minti cu :
              -dau demisia in 5 min,
              -romania are bani pentru majorarile salariale ale profesorilor , tariceanu minte ,
              -nu ne atinge criza,
              -suntem pe crestere economica ,
              -e criza taiem cheltuielile (cu exceptia presedintiei si a serviciilor unde le majoram) ,
              -nu luam imprumut de la fmi ,
              -luam imprumut dar doar ca o 'centura' de siguranta ,
              etc...

              sincer numai cineva orb sau rauvoitor poate sa nu vada toate aceste cazuri si sa il mai creada pe asta cand spune orice ...

              la basescu , si daca spune ca e zi trebuie sa te uiti si sa verifici ....
              • +6 (6 voturi)    
                hello! (Joi, 19 iulie 2012, 22:36)

                dj [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                Basescu a spus ca nu sunt bani, nu tariceanu!
              • +10 (10 voturi)    
                La ce minciuni a scos Ponta zilele astea.. (Vineri, 20 iulie 2012, 6:31)

                Alius [anonim] i-a raspuns lui adrian8

                ...Basescu e mic copil. Ponta este cel mai mare mincinos al politicii noastre.

                Sper ca nu-mi ceri sa-ti dau exemple. Mai crasa decat minciuna aia cu interviul la El Pais cand spune ca l-a dat in engleza si nu au inteles aia bine, nu ai sa gasesti la Basescu.

                Parerea mea e ca Ponta este mitoman. Se vede si cum si-a cladit cariera, tot ce a pus in CV.
      • +8 (8 voturi)    
        2 neuroni (Vineri, 20 iulie 2012, 7:37)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Avem doi neuroni in fruntea tarii momentan :(
    • -2 (2 voturi)    
      manipulare (Vineri, 20 iulie 2012, 9:33)

      farfatonia [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      MANIPULARE
  • +38 (40 voturi)    
    pe 29 castiga democratia (Joi, 19 iulie 2012, 19:06)

    razvan [anonim]

    Pe 29 va castiga Democratia. Basescu este si va fi in continuare un politician care apara statul de drept, neavand interese meschine asa cum au Ponta bolsevicul si Crin somnorosul!!! USL trebuie sa dispara dupa referendum. La puscarie cu toti plagiatorii, coruptii si penalii PSD in frunte cu Hrebenciuc, Dragnea si odiosul turnator Voiculescu!!
    • +11 (15 voturi)    
      presedinte (Joi, 19 iulie 2012, 19:55)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui razvan

      Sa vedeti ca revine din nou la putere Base .Nu vreau sa-i vad in fata ochilor pe Ponta si pe Crin.Daca vine la putere Base o sa-i scoata afara pe cei din tvr 1.Nu tin cu Base dar nici cu cei doi.
    • +2 (16 voturi)    
      nu particip pe 29 (Joi, 19 iulie 2012, 19:56)

      andi [anonim] i-a raspuns lui razvan

      eu unul nu particip la smecheria pusa la cale de USL pe 29, din simplul motiv ca se vor face fraude si nu vreau sa fiu partas la ele, nici macar prin numar!
    • 0 (10 voturi)    
      putina rabdare (Joi, 19 iulie 2012, 19:58)

      marius [anonim] i-a raspuns lui razvan

      pe 29 se vor limpezi apele si vocea si vointa boborului va fi suverana!

      si probabil ca 10% din voturi va face diferenta intre "Romania o democratie autentica cu un popor curajos si responsabil" si "Romania o tara de neghiobi asistati din care trebuie sa emigrezi".

      PS: de coruptii si penalii PDL, nimic?
      • +4 (4 voturi)    
        sunt si aia investigati, arestati (Joi, 19 iulie 2012, 22:37)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui marius

        au fost si cand erau ei la putere.
    • -9 (11 voturi)    
      hm... (Joi, 19 iulie 2012, 20:22)

      owl [anonim] i-a raspuns lui razvan

      daca esti amabil, poti explica care e legatura intre Basescu si democratie? Si cum apara Basescu statul de drept? (de exemplu in cazul adoptarii legii pensiilor, cand a numarat Anastase...)

      cu usl-ul n-ar fi rau sa dispara; la puscarie pot ajunge daca justuitia se pronunta...si nu vad cum ar ajunge acolo cat timp sunt ei la putere... era bine sa fie cercetati cand era pdl la putere; dar am vazut ca pana si pe ala de la consiliul judetean arges l-au scapat...
  • -32 (34 voturi)    
    presedinte ales? (Joi, 19 iulie 2012, 19:11)

    wert [anonim]

    esti un EXpresedinte, prezidente!
    • +15 (17 voturi)    
      Te grabesti stimabile (Joi, 19 iulie 2012, 19:18)

      Luminita [anonim] i-a raspuns lui wert

      ,, precum fata mare la ... bordel, Base este presedinte ales si va ramane cel putin pana pe 30 iulie, pe actualul ocupant de la Cotroceni nu l-a ales nimeni, nici macar senator, a intrat prin frauda de pe locul trei.
    • +7 (9 voturi)    
      Inca NU (Joi, 19 iulie 2012, 19:37)

      avint [utilizator] i-a raspuns lui wert

      Mai vedem, bolsevicilor!
    • +2 (2 voturi)    
      de ce (Vineri, 20 iulie 2012, 10:27)

      selu [utilizator] i-a raspuns lui wert

      de ce expresedinte? A fost ales cu peste 5 milioane de voturi pentru un mandat de 5 ani in 2009,deci inca mai are pana in 2014 mandat, cel putin asta rezulta daca calculezi 2009+5=2014.
      Eu l-am votat si in 2007 sa ramana si o sa merg sa-l votez si acum sa ramana.
      Treaba fiecaruia cum voteaza si cum se informeaza.
  • +21 (25 voturi)    
    Cred ca lumea asta inebuneste cu totul... (Joi, 19 iulie 2012, 19:30)

    Ion B [utilizator]

    Oameni buni, nu o sa aveti un om de stat ca Basescu nici in viitorul indepartat. O fi mai direct decat un diplomat de profesie, dar nu da cu muci'n fasole cum face Antonescu nici nu joaca tras de sfori ca marioneta Ponta (si invers, ca sunt la fel de neispraviti amandoi...).
    Ar trebuii ca Dumnezeu sa va lase pe mana nemernicilor astia de USL-isti, dar este pacat. Ma rog lui Dumnezeu sa va treziti.
    Parca este un cosmar din care poporul roman refuza sa se trezeasca. Fratilor, nu este nici macar cosmar: este realitate ce fac astia cu voi!!

    Dumnezeu sa va lumineze mintile, Amin.
  • +6 (8 voturi)    
    8% (Joi, 19 iulie 2012, 19:43)

    costache [anonim]

    " Dragutii de ei",ne dau 8% inapoi,dar TVA-ul ramane tot 24 %.Sa-l reduca la 19 % ca sa simtim ceva.Acum simtim doar scumpiri,majorari,minciuni,nenorociri si.....un TVA de 24 %
    • -8 (10 voturi)    
      ei sa reduca tva? (Joi, 19 iulie 2012, 20:10)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui costache

      da cand basescu a facut 24% nu erai suparata ?
      • +17 (17 voturi)    
        Raspuns (Joi, 19 iulie 2012, 20:37)

        costache [anonim] i-a raspuns lui adrian8

        Cand ne-au taiat din venituri si ne-au explicat motivul (criza economica)am inteles situatia.Nu era vorba de o anumita categorie sociala.Era vorba de un sacrificiu pe care trebuia sa o facem.Era pe o anumita perioada si era spre binele viitorului nostru.Ni s-a explicat care sunt sacrificiile si pentru ce trebuie sa le facem.Acum,chiar daca ni s-au dat inapoi 8 %,valoarea euro a crescut (din cauza loviturii date de USL),benzina s-a scumpit,preturile au crescut (fara sa ni se spuna,doar simtim).Daca TVA-ul ar fi revenit la 19 %,tot am mai fi castigat ceva.
        Sincer,nu-mi place sa port discutii contradictorii,dar asta este parerea mea.Eu am o pensie de 960 ron,deci nu am o suma mare.Am trei copii,mari,dar tot copii sunt.Am inteles situatia.Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca tot sacrificiul facut s-a dus pe "apa sambetei".
        O seara buna tuturor.
      • +5 (5 voturi)    
        apropo (Joi, 19 iulie 2012, 22:39)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        stii cati bani a costat Romania criza asta politica? Ma refer la banii care i-a folosit BNR sa tina cat de cat cursul Euro in frau.
        Cam cat reintregirea salariilor bugetarilor.
        Asta ca sa intelegi cat le pasa pesedeilor de popor. Daca declaratia lui socaciu nu iti era de ajuns.
  • +17 (19 voturi)    
    Eu am inima cat un purice (Joi, 19 iulie 2012, 19:44)

    abel [utilizator]

    cand vad lupii de la putere . Eu sa votez pentru democratie, sunt alaturi de domnul Basescu si daca Dumnezeu nu lumineaza mintea romanilor , sa fim cat mai multi impotriva dictaturii USL , inseamna ca ne meritam soarta care va urma...
  • -13 (15 voturi)    
    penibil acest Basescu (Joi, 19 iulie 2012, 19:46)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Aceleasi baiguieli despre faptul ca nu apara un scaun, ca Voiculescu e in spatele a tot raul din Romania, ca Romania e izolata, ca a fost lovitura de stat...

    Omul acesta, presedintele suspendat, intelege ca esecul pe care ni-l reproseaza Europa acum e cel putin IN EGALA MASURA si al tau pentru ca esti PARTE LA ACEST CONFLICT, nu victima.

    Ce om rational te poate vedea victima?!

    Nu Ponta, nu Antonescu au condus la defaimarea Romaniei, ci, alaturi de ei, presedintele suspendat Basescu, duduia Macovei, profesorasul Preda, vamesul Blaga, ecumenicul Baconski, robespierreanul Neamtu si lista poate continua...

    29 iulie este ziua in care ii dam un sut sa dispara lui Basescu. Ar fi bine ca cei care ii vor ocupa locul sa nu uite ca si ei se pot duce dupa el.
    • +13 (13 voturi)    
      :) (Joi, 19 iulie 2012, 20:27)

      owl [anonim] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      si crezi ca Voiculescu e imaculat ??? sau ca pontacu si antonescu nu au nici o vina?

      de disparut basescu - nu dispare, stai linistit; daca ramane fara indemnizatia de fost presedinte, trebuie sa gasesca ceva de lucru, nu? un prim-ministru jucator e numai bun...
    • +6 (6 voturi)    
      atunci cum explici (Joi, 19 iulie 2012, 22:41)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui contele_de_saint_simon

      ca voiculescu in mai spunea ca in 60 de zile il suspendam, in 90 de zile referendum si sa fie demis cu majoritate simpla? Se gaseste videoclipul pe youtube, cauta-l.
  • +13 (15 voturi)    
    hei (Joi, 19 iulie 2012, 19:49)

    Dedalus [utilizator]

    Am sentimentul ca se reediteaza anii 50"
    • -6 (10 voturi)    
      normal .. doar spus zeul tau ... (Joi, 19 iulie 2012, 20:11)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      ca altfel nu ai idei ...
      • +4 (4 voturi)    
        .... (Vineri, 20 iulie 2012, 10:23)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        tu esti platit la nr de comentarii? ca in privinta ideilor nici tu nici mazeta nu aduceti nici un argument.
  • +15 (15 voturi)    
    Sa inteleg ca nu mai platim abonament tvr? (Joi, 19 iulie 2012, 20:20)

    Maria [anonim]

    Sunt profund revoltata si foarte ingrijorata , de tot ce s-a intamplat in Romania in ultimile 2-3 saptamani Constat cu tristete ca alesii nostrii dau dovada de o irespnsabilitate crasa ,jucandu-se de vatiascunselea prin parlament, probabil sa mai ciupeasca si o diurna pentru aceastra drama a romanilor, jucata de comedianti nepregatiti pentru demnitatea de parlamentar pe care o ocupa .
    Sunt revoltata ca ne facem de rusine si spulberam increderea partenerilor europeni Grav si extrem de periculos este ca nu recunosc mai marii neamului ce gafe fac, aducandu-ne grave si poate ireparabile deservicii .
    As face propunerea ca in cazul esuarii referendumului, cheltuielie sa fie decontate de parlamentarii care au votat sa se organizeze referendumul, asa cum daca referendumul reuseste d-l Basescu plateste cu functia si pleaca acasa . Ma sperie dorinta de putere" a unor politicieni tineri care eu speram sa ofere un alt mod de a face politica si de a se comporta (vezi discursul si tinuta D-lui Ponta la investirea guvernului Ungureanu,care a ramas un vis )
    Cred junilor politicieni ca in politica trebuie sa gandesti de cinci ori si apoi sa faci un pas si nu sa faci cinci pasi pe unde si cum apuci, si apoi sa gandesti . Romanii s-au mai desteptat si toti oamenii cinstiti ,fara sa fie fani Basescu(cum este si cazul meu ) , nu vor fi de acord cu tot ce s-a facut abuzand ,tragand de lege pana uneori ati rupt-o .
    Toate aceste restrictii mi se par abuzive si sunt convisa ca multi romani le dezaproba si vor vota in consecinta sau nu se vor duce la vot ; mai mult se vor gandi bine ce si cum vor vota la alegerile ce urmeaza in viitorul mi apropiat sau mai indepartat
    Pacat domnilor ca porniti cu stangul in politica
  • -12 (12 voturi)    
    Care cenzura ? (Joi, 19 iulie 2012, 20:27)

    Silviusgi [anonim]

    A uitat domnul Basescu cum timp de 2 ani el si cu tot partidil democrat erau buricul pamantului si nu veneau la nici o emisiune la care erau invitati la televiziunile private si mergeau numaila televiziunea publica unde li se puneau intrebari predefinite si nederanjante, acum se plang de fapt ca nu li se mai pun intrebarile care vor ei la televiziune publica si drept urmare sunt niste victime saracutii
  • -7 (7 voturi)    
    Pentru raspunsul asta voi vota DA la referendum ! (Joi, 19 iulie 2012, 22:17)

    hghjgjhgjhg [anonim]

    Eu vad lucrurile foarte personal.
    Prin Basescu se va intelege Basescu si oamenii lui (care au infaptuit vointa lui).
    1. Basescu a hoatarat sa-mi taie mie veniturile cu 50% in realitate (nu cu 25 % cum a zis) .
    2. Basescu mi-a schimbat directorul eficient, corect si apolitic cu unul pedelist care-i avantajeaza pe pedelisti si pe cei care fac meditatii cu elevii clasei .
    3. Basescu a hotarat sa-mi mareasca norma didactica cu 2 ore .
    4. Basescu a dat bani foarte multi pe lucruri foarte scumpe, inutile si proaste. (telegondole, parcuri prin paduri si lunci inundabile, studii de fezabilitate, afaceri si comenzi de stat , afaceri cu energie, etc.)
    5. Basescu a crescut somajul si a facut ca milioane de roamani sa plece din tara dupa o bucata de paine. Pe unii i-a invitat chiar el sa plece din tara.
    6. Basescu m-a jignit de cel putin trei ori (ca grup din care fac parte).
    7. Basescu este motorul si catalizatorul scandalului permanent din tara asta.
    8. Basescu m-a mintit de nenumarate ori.
    9. Basescu a imprumutat tara cu foarte multi bani pe care nu-i vad nicaieri utilizati (putini au ajuns in pensii si salarii).
    10. Basescu insista pe vanzarea aurului, cuprului, gazului de sist si pe cumpararea de avioane vechi din strainatate. Tot el a participat si in 1999-2000 la negocierile cu Banca Mondiala (acordul PSAL II) care prevedea vanzarea gazului si petrolului.
    11 . Nu am resimtit nici macar o sinura masura luata de Basescu care sa-mi fie si mie favorabila.
    Voi vota DA la referendum si sper din tot sufletul ca sa fie validat acest referendum si rezultatul sa fie DA.
    E normal sa votez impotriva omului care-mi aduce raul.
    Cine a avut avantaje e normal sa-l sprijine dar marea majoritate a oamenilor au fost jigniti si impulati.
    Sper ca se publica pentru ca este o opinie, zic eu, obiectiva si personala.
    • +6 (6 voturi)    
      Aha (Vineri, 20 iulie 2012, 2:15)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui hghjgjhgjhg

      Mai du-te si mai invata ,si dupa voteaza . Incep sa fiu de acord cu votul cenzitar
      • -2 (2 voturi)    
        Eu voi mai invata dar tu nu poti! (Vineri, 20 iulie 2012, 7:33)

        hjkkkkkkk [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Uite cum scrii "Mai du-te si mai invata ,si dupa voteaza '" dar dai sfaturi altora.
        Cred ca e cam tarziu sa mai inveti ceva , ca nu mai prinzi!
        • +4 (4 voturi)    
          prietene.... (Vineri, 20 iulie 2012, 10:31)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui hjkkkkkkk

          tu nu intelegi ca Basescu nu a adus el de acasa criza economica.
          tu nu intelegi ca USL o sa aduca inflatie si izolare politica pe plan UE plus impozitare progresiva.
          tu nu intelegi ca degeaba ti se mareste salariul daca moneda se devalorizeaza.
          tu nu faci diferenta dintre aspecte personale si cele politice. votezi din ura si nu din ratiune
          tu nu intelegi ca Basescu isi termina oricum mandatul la anul si nu mai poate candida.
          tu nu intelegi ca lovitura de stat USL nu vizeaza presedintele / populatia ci doar acapararea puterii in stat.
          tu nu intelegi ca ura ta contra unui individ care iti e antipatic aduce la putere o guvernare mult mai proasta de stanga.

          daca tu esti profesor....vai de copii care sunt educati de tine cu modul asta de gandire. i
          • -2 (2 voturi)    
            DA , dar nu din ura ci din iubire fata de dreptate (Vineri, 20 iulie 2012, 11:39)

            hjkkkkkkk [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

            Nu ai cum sa stii dar unii din copii educati si de mine dau interviuri prin ziare datorita notelor mari obtinute la examene. Parintii lor sunt foarte multumiti si am si dovada acestui sentiment.
            Sigur ca Basescu imi este antipatic , dar nu-l urasc pentru ca stiu ca el actioneaza avand un mobil imbogatirea sa si a grupului care-l sustine la putere.
            Atata-l duce capul si atata face.
            Urasc insa minciuna si manipulare.
            Urasc prostirea pe fata.
            Urasc ca cineva care a condus ultimii trei ani exact cum a vrut el sa dea vina pe altii de nereusita.
            Urasc nedreptatea prin care in timp ce aproape toti saracim crunt , o mana de oameni foarte vocali se imbogatesc fara alt merit decat ca sunt intr-o gasca "politica".
            Nu cred ca USL sau altii sunt sfinti dar mare parte din ei , adica cei fara dosare sunt cinstiti pentru ca altfel ar fi fost atacati si terfeliti de telejustitia din tara asta.
            Pana acum USL, Voiculescu, Vantu sau chiar Dan Diaconescu etc nu mi-au facut rau in mod direct , dar Basescu si pedeleul lui DA.
            Cand Basescu a hotarat taierea veniturilor nu a afectat numai bugetarii ci si pe micii patroni si salariati din privat care depindeau de consumul acestora. A aplicat un soc economiei reale de circa 10% cred eu . daca mai punem si cresterea evaziunii si cheltuielile nejustificate ale statului e clar ca explicatiile date sunt aiuristice.
            Pe mine chiar nu ma intereseaza ce spun cei cativa esponenti ai popularilor din UE mai ales ca am vazut cum trateaza in Spania populatia revoltata
            • +1 (1 vot)    
              ... (Vineri, 20 iulie 2012, 12:52)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui hjkkkkkkk

              spui ca urasti minciuna manipularea si nedreptatea dar votul tau o sa favorizeze un guvern de stanga sa ajunga la putere si sa isi consolideze abuziv pozitia. o sa cadem din lac in put!
              gandeste dincolo de "sus/jos basescu"!
              de ce USL nu asteapta pana la anul...sa fie alegeri normale...evitand criza politica. pt ca PDL a pierdut electorat din cauza masurilor anti-criza deloc populare si vor acum sa ia puterea in stat. La anul nu o sa mai aiba avantajul asta.
              Si astfel ei castiga puterea in stat cu orice pret, pret platit de noi fraierii de rand. Daca USL nu orchestrau lovitura asta de stat acum romania putea adera la spatiul schengen, moneda nu se devaloriza la minim istoric si investitiile in Ro nu se riscau sa fie pierdute.
              Eu tot timpul am lucrat in corporatii nu de drag ci pentru bani. Asta e mediul si nu fac decat sa ma adaptez. Si mie mi s-au redus veniturile. Castig considerabil mai putin decat in 2008. Si ce vrei sa fac? Am schimbat compania...si ma straduiesc mai departe.
              Tie ti s-a redus salariul nu ca a vrut basescu....el e prea mic in economia moniala...el chiar nu conteaza in peisajul recesiunii mondiale.
              Tie ti s-a redus salariul pentru ca eu din mediul privat am fost incapabil sa produc mai mult ca sa aibe statul ce sa impoziteze ca sa iti plateasca tie. Vezi tu... Guvernul si Basescu sunt doar intermediari in ciclul asta. Poti spune ca vinovatul sunt eu... ca am incapabil sa produc mai mult. Atata am putut...dar crede-ma am tot interesul sa fac cumva sa castig mai mult...in primul rand pt mine. Apoi din impozitele mele la stat... o sa aibe guvernul oricare ar fi el mai multi bani pt bugetari.
              Asa merg lucrurile. Nu basescu te plateste pe tine...ci impozitul meu. Daca e cineva de vina... probabil sunt eu ca din 2008 incoace castig mai putin... pt ca intr-un climat economic dificil... ce-i drept ma descurc mai greu...dar lucrez la asta...si sper sa reusesc, ca si eu nu am mai avut un concediu din 2005 si crede-ma ca mi s-a acrit!
              • -2 (2 voturi)    
                Butoni si ceas de aur sun masuri de criza? (Vineri, 20 iulie 2012, 13:33)

                hjkkkkkkk [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

                Aud auditurile care ies la iveala prin ministere si ma crucesc ce masuri de criza a luat pedeleul condus de Basescu. Mai bine sa gresesc si sa votez DA decat sa-mi para rau in continuare ca nu am facut-o. Cum as putea altfel sa vad si alte posibilitati. Doar nu va imaginati ca procedez pe baza de cuvintele si declaratiile celor pe care i-am vazut deja cum au condus acesti atat de negri ani.
                Eu mai stiu un lucru " Daca doi zic ca esti beat , te duci si te culci !"
                daca toti ceilalti politicieni spun ca asa nu mai merge si numai unul zice ca asa e bine si ca e minunat ce se intampla in tara , atunci o sa-i zic sa se culce si voi vota DA.
                • +2 (2 voturi)    
                  argument primit.... (Vineri, 20 iulie 2012, 14:07)

                  un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui hjkkkkkkk

                  ceilalti fiind ponta si antonescu...care tot ce au zis a fost "jos basescu" ... dar nu au prezentat niciodata un plan de guvernare, o ideologie nimic. doar sa ajunga la ciolan si atat.
                  Antonescu cu 0 prezenta la locul muncii in calitate de parlamentar si Ponta un mincinos josnic. Asta avem acum in calitate de conducatori.
                  Eu personal nu vreau sa cad din lac in put....o sa votez impotriva devalorizarii RONului, impotriva masurilor de stanga promovate de USL .
                  la ce bun o marire de salariu mai mica decat devalorizarea RONului.
                  Sunt trist sa vad ca oamenii ca tine sustin ideologii de stanga avand in vedere ca dupa 50 de ani de comunism se presupune ca am invatat si noi ceva...
                  Voteaza tu cu USL.... si tine minte peste ani cum ai gandit acum.
                  Pacat... de noi toti ...pacat ca sunteti multi care nu ganditi decat pe termen scurt si nu puteti sa vedeti dincolo de "8% la salariu"...8% din nimic.
                  Se spune ca fiecare isi are pretul... poate asta e pretul votului.... dar consecintele o sa fie mai mari si mai triste. Din cauza asta noi nu progresam...pentru ca nu ne duce capul
                  • -2 (2 voturi)    
                    OK M-ai convins sa votez DA (Vineri, 20 iulie 2012, 14:51)

                    fhyvfsd [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

                    Cred ca ai ceva avantaje in aceasta guvernare dar eu am doar ponoase . Castig 50% fata de 2010 si muncesc de doua ori mai mult. Eu saracesc si clica se imbogateste. Auzi , cumpara ceas de aur de 1500 euro, posete de 10000 RON , butoni de aur la Oil Terminal in timpul asta. Miliarde de euro imprumutate de la FMI si volatilizate in neant (nu au ajuns la pensii si salarii decat foarte putini din ei). Pana nu-l vad pe Basescu demis nu voi fi multumit. Mai incolo vom vedea , dar acum e clar DA.
                    • +2 (2 voturi)    
                      ... (Vineri, 20 iulie 2012, 15:01)

                      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui fhyvfsd

                      eu traiesc din vaznarile companiei... care sunt cam praf.
                      Nu am avantaje in aceasta guvernare... sunt afectat de economia proasta a tarii.
                      Deci...problema ta este extravaganta unui menbru PDL si asta te determina sa votezi cu USL. De acord cu tine ca Udrea nu are ce cauta in politica...dar asta nu e argument ca sa il avem presedinte pe Antonescu, prim ministru pe Ponta si un guvern de stanga manevrat de Voiculescu & CO.
                    • +1 (1 vot)    
                      pentru fhyvfsd (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 9:17)

                      luciaS [utilizator] i-a raspuns lui fhyvfsd

                      te felicit, voteaya cum vrei tu, doar asa ai facut si la locale si le-ai dat incredere hotilor (sti la cine ma refer) problema mare este ca din cauza ta si a altora ca tine, o sa sufar eu si altii ca mine, cred ca ar trebui sa lasi antena 3 si sa incerci sa citesti ceva, poate te mai destepti, stiu ca e greu cand esti asa de indoctrinat dar poate ai tu ceva avantaje de pe urma acestei guvernari nu?
    • +4 (4 voturi)    
      Eu credeam (Vineri, 20 iulie 2012, 6:37)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui hghjgjhgjhg

      ...ca Parlamentul a fost cel care a aprobat taierile de salarii si pensii etc. E acelasi Parlament ca si atunci, sunt aceiasi parlamentari ca si atunci, iar mare parte din ei acum au votat pentru suspendare.

      Din cate vad eu, tu crezi ca Basescu e un fel de Batman, sau Spiderman, cineva cu puteri supranaturale, care el face singur de toate. Da' tu voteaza acolo, ca atat te duce capsorul.
      • -5 (5 voturi)    
        Credeai gresit ! (Vineri, 20 iulie 2012, 7:22)

        hghjgjhgjhg [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Treaba ta ce credeai. Conta cine numara voturile (vezi numaratoarea lui Anastase) , ce legi se supuneau la vot si care masuri se luau prin ordonanta. Da, eu sunt convins ca pedeleul reprezenta vointa lui basescu 99%. In plus mai cred ca miile de colonei si generali in rezerva nu au foast facuti fara rost si ca daca USL nu declansa razboiul fulger cine stie ce curs nefast ar fi luat istoria romanilor. Care a fost scopul fabricarii atator mii de colonei si generali in rezerva ? Nu cumva acestia puteau fi activati in caz de necesitate nationala.? Care este motivul real al acestor avansari ! Trebuie lamurita aceasta actiune pentru ca eu cred ca este extrem de importanta.
    • +4 (4 voturi)    
      Te-ai gandit bine (Vineri, 20 iulie 2012, 8:18)

      Moise [anonim] i-a raspuns lui hghjgjhgjhg

      Ce zici daca peste vreo 3 ani o sa constati ca Ponta si Antonescu ti-au adus mai mult rau decat Basescu? Incearca sa gandesti macar cu o mutare mai inainte, ca la sah ca sa nu iti doresti sa te intorci in timp pentru a-ti da o palma de trezire.
      • -2 (2 voturi)    
        Principiul drobului de sare ? (Vineri, 20 iulie 2012, 8:59)

        hghjgjhgjhg [anonim] i-a raspuns lui Moise

        Cand vad un lucru rau trebuie sa-l indrept pe loc !
        Acum am o oportunitate sa schimb un lucru rau si pentru asta voi vota DA.
        Am raul actual de circa 8 ani. Este cam mult timp pierdut si nu stiu cum vor proceda cei ce -l vor inlocui pe Basescu , dar eu cred ca el a atins limita maxima de suportabilitate. Convingerea mea este ca Romania ar fi putin mai buna fara basescu la conducere .Mi-a taiat 25% din venituri (de fapt mult mai mult) , eu sper ca noi si prin votul meu o sa-i taiem 25% din mandat. Scurt, dupa fapta si rasplata.
  • +6 (6 voturi)    
    au luat mai mult decat au dat... (Joi, 19 iulie 2012, 23:39)

    licuta12 [anonim]

    Corect este : Au dat 8% unor bugetari si au luat aproape echivalentul de la toata lumea, adica de la sectorul productiv privat si de stat, de la bugetari, pensionari si din alocatia copiilor.

    Avantaj votantul de rand!
  • +9 (9 voturi)    
    Base are dreptate (Joi, 19 iulie 2012, 23:50)

    Sorin [anonim]

    M-as bucura ca romanii sa aiba minte, sa judece corect, macar in al 12-lea ceas! Altfel...
  • +8 (8 voturi)    
    dA (Vineri, 20 iulie 2012, 2:39)

    Babilou [utilizator]

    Ma uit aici la Montreal pe TVRI la ora 19.00 de aici si vad "Ora de stiri" de la TVR de la ora 10.30 (in reluare)
    Incredibil.
    Decizia ca ponta n-a plagiat nu face parte din cele trei headlines ale stirilor, apoi sunt prezentate alte subiecte, intre care o discutie cu 2 ziaristi balbaiti (18 minute !!!) despre atentatul din Bulgaria, apoi alte stiri, in final si stirea cu decizia de azi ca nu a fost plagiat la minutul 28, stire de 15 sec.: ca nu e plagiat, ca maine si Univ. Buc. va da verdictul si ca, daca deciziile vor fi contradictorii, Andronescu a declarat ca va considra doar decizia Comisiei de Etica.
    Iata care sunt, in conceptia a tov. Ghiurco, stirile de interes larg pt. romani.
    Sau cum se poate ingropa o stire...
    Deci plagiatul e de interes restrans....
    Bravo TVR !
  • +5 (5 voturi)    
    Vot (Vineri, 20 iulie 2012, 5:24)

    Didi [anonim]

    Sper sa nu se prezinte lumea la vot si sa ramana Basescu pana la sfarsitul mandatului. Pare singurul care sta cat de cat in fata tavalugului USL.
    Daca nu, se prefigureaza o perioada ca in 2000-2004 in care Nastase aparea la televizor mai ceva ca Ceausescu. Probabil ca furia cu care vor sa-si anihileze oponentii va fi cea care va duce la caderea USL.
    Romani, stati linistiti acasa pe 29 :)
    • -2 (2 voturi)    
      tv (Vineri, 20 iulie 2012, 9:18)

      dany [anonim] i-a raspuns lui Didi

      Base l-a depasit, demult, pe Ceausescu, in aparitiile TV, tu chiar nu vezi ?...
      • 0 (0 voturi)    
        pt dany (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 9:23)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui dany

        serios? chiar nu l-am vazut la tvr nu stiu unde il vezi tu, probabil in vis, sau asa te invata membrii de partid?
  • +4 (4 voturi)    
    dar e o diferenta! (Vineri, 20 iulie 2012, 7:59)

    catelu [utilizator]

    Sporul de 8% la salariu il primesc numai bugetofagii, pe cand deprecierea de curs o suportam toti.
  • -2 (2 voturi)    
    25% (Vineri, 20 iulie 2012, 8:34)

    kerm [anonim]

    "Au dat 8%, dar devalorizarea leului [...]" DAR CINE A TAIAT 25% ??? Cata nesimtire si tupeu intr-un singur om !!! Un marlan de presedinte...
  • -4 (4 voturi)    
    DA, pe 29 !!! (Vineri, 20 iulie 2012, 8:49)

    kerm [anonim]

    Eu zic sa ramana Bashescu forever... N-ar fi cool ? Ba, ar fi chiar MISHTO (cum ar zice el mundial bercea, amicu' lu' Base).
    Chiar, ce ziceti de o dictatura bashineasca ???... Ce "fericire" !!! Asadar, haideti la FASOLE !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Mda (Vineri, 20 iulie 2012, 9:32)

    ion [anonim]

    Pentru referendumul din 29 mie alegerea mi se pare foarte simpla:
    Crezi ca Nastase nu merita puscarie? Demite-l pe Basescu
    Crezi ca Nastase ajungea in puscarie daca era USL la putere? Demite-l pe Basescu
    Crezi ca Vantu nu merita puscarie? Demite-l pe Basescu
    Crezi ca ajungea Vantu la puscarie daca era USL la putere? Demite-l pe Basescu
    Crezi ca Voiculescu nu merita puscarie? Crezi ca acuma cand ii USL la putere mai ajunge la puscarie? Demite-l pe Basescu

    Raspundeti la aceste intrebari si o sa fie usor de ales pe 29.
    • -3 (3 voturi)    
      replica (Vineri, 20 iulie 2012, 10:08)

      da, pe 29 [anonim] i-a raspuns lui ion

      Crezi ca Base nu merita ?
      Crezi ca Roberta nu merita ?
      Crezi ca Udrea nu merita ?
      Crezi ca Blejnar nu merita ?
      ETC, ETC, ETC...
    • -3 (3 voturi)    
      Pachetul cistigator arata altfel: (Vineri, 20 iulie 2012, 10:12)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui ion

      Votezi pentru raminerea lui Basescu? Daca DA, atunci - votezi pentru mentinerea mafiei lui Udrea (care colecteaza banii pentru Basescu), votezi pentru mentinerea in functie a lui Anastase (hoata de voturi, mafia petrolului din Prahova), votezi pentru mentinerea lui Olteanu (cel care ia 30% din dosarele de despagubire la Fondul Proprietatea), votezi pentru mentinerea lui VIDEANU (cel care a dat energie sub costuri, pentru ca mafiotii din energie sa aiba profituri de sute de milioane de euro cu 1-2 angajati), votezi pentru mentinerea mafiotului Pinalti (a facut 50 milioane de euro in 20 zile pe semnatura lui Videanu cu energie ieftina), votezi pentru revenirea paiatei Boc (un incompetent slugarnic), votezi pentru revenirea lui MRU (un corupt care si-a luat sute de mii de euro spaga de la OMV - si care a semnat pentru gazele de sist, pentru Cuprumin si alte afaceri ale evreilor lui), voteti pentru chiorul si votezi pentru Berceanu, cel care a facut ZZERO km de autostrada, cel care a facut licitatia trucata pentru Comarnic-Brasov (cost in 30 de ani de 4,5 MILIARDE De EURO pentru 50 km autostrada!!! - O HOTIE IMENSA LA CARE A RENUNTAT CHIAR EL PENTRU CA ERA DE PUSCARIE). Putem sa-i multumim javrei Berceanu pentru ca stam 7 ore in coada pina la Brasov.
      • +3 (3 voturi)    
        da (Vineri, 20 iulie 2012, 11:08)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Chiar nu am vrut sa scriu de Udrea & co. Pe moment nu vad nici un dosar pe rol, nu vad nici o investigatie nu vad nimic. De ani buni striga USL ca Udrea ca Videanu ca Blaga ca uite flota nu e flota, dar nu vad un dosar.
        Cei pe care i-am mentionat au dosare, au condamnari definitve. Se vorbeste de slugarnicul Boc? Omul acela si-a asumat o responsabilitate cand Romania risca sa mearga la fund de mana cu Grecia, politic este terminat si el stia asta in momentul cand a acceptat. Asta spre deosebire de slugarnicii USL care se fac ca nu vad adevarul, vezi marioneta avocatul poporului si chiar azi marionetele din CNE.
        Asa ca va rog terminati cu si Udrea si Videanu si Berceanu sa ii bagam pe astia rosii la racoare si pe urma putem trece la portocalii. Nu mai merge ca nu ii bagam pe astia ca si aia fac la fel
        • -1 (1 vot)    
          replica (Vineri, 20 iulie 2012, 11:49)

          da, pe 29 !!! [anonim] i-a raspuns lui ion

          ... pai, vrei sa se condamne singuri: Berceanu, Urea, Blejnar, Robeta, portocaliii sa-si faca ei insisi, singuri, rau ? INEPTIE ! Tu gandesti, cand vorbesti ? Cine vroiai sa-i condamne, puterea portocalie ?!?...
      • 0 (0 voturi)    
        pentru nicolae (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 9:25)

        luciaS [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

        platesc bune usl-isti?
  • 0 (0 voturi)    
    Nu participati (Vineri, 20 iulie 2012, 12:25)

    doi si-un sfert [utilizator]

    la referendum dacat daca constatati la orele 18.00 ca procentul de participare este aproape de 45-50%.Altfel nu faceti decat sa ajutati la validarea unui simulacru de referendum organizat dupa orarul si preferintele hotilor din USL, in care furaciunea si votul multiplu vor fi oricum la ele acasa.
    NU PUCISTILOR USL!
    • -2 (2 voturi)    
      tatucul (Vineri, 20 iulie 2012, 12:40)

      da, pe 29 !!! [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      Tatucul tau, BASHESCU, a zis sa iesi la vot, iar tu nu-l asculti !?!...
  • 0 (0 voturi)    
    PA , Ponta! (Vineri, 20 iulie 2012, 13:43)

    valjean [utilizator]

    Nu poti avea pur si simplu in PA (Ponta -Antonescu).N-au cuvint deloc.Mint cum respira.
  • 0 (0 voturi)    
    intrebari simple (Vineri, 20 iulie 2012, 16:00)

    livius [anonim]

    1.
    Daca maine va fi un cutremur de 8 grade ? Suntem capabili sa ne organizam ?
    2.
    Daca maine este un atentat terorist in bucuresti ? ce facem ?
    3.
    daca ne ataca iranul sa zicem ?

    dincolo de lupta stupida crin vs. base, oare suntem pregatiti sa ne salvam din situatii complicate ?
    crin pare atras de microfonul prezidential, base are telefonul taiat, ponta are examene, etc, etc.
    pe bune ca pare un scenariu de film prost.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri