Surse: Referendumul pentru suspendarea presedintelui ar putea avea loc pe 29 iulie

de L.Parvu. C. Ionel     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 21:35 Actualitate | Politic

USL intentioneaza sa programeze referendumul pentru suspendarea presedintelui Traian Basescu pentru data de 29 iulie, au declarat surse politice pentru HotNews.ro. USL a demarat miercuri actiunea de suspendare a presedintelui Traian Basescu. Joi, la ora 10:00, incepe sesiunea extraordinara a celor doua Camere in care se va citi propunerea de suspendare. Votul final in plenul reunit este asteptat vineri dupa-amiaza. 

Guvernul a adoptat miercuri si o ordonanta de urgenta prin care modifica legea Curtii Constitutionale astfel incat hotararile Parlamentului sa nu mai fie contestate la CCR. Totodata, surse din interiorul USL au declarat pentru Hotnews.ro ca la Guvern se ia in calcul si modificari la legea referendumulu care sa faca mult mai simpla suspendarea si apoi demiterea presedintelui. Vezi aici mai multe detalii despre planul USL

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

10174 vizualizari

  • +43 (53 voturi)    
    De ce? (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:43)

    DenisaC [utilizator]

    Ca sa nu poata lumea sa se dezmeticeasca? Sau sa nu isi dea seama tot poporul ce se intampla? De ce se organizeaza asa repede?
    • +33 (43 voturi)    
      asa si dupa? (Joi, 5 iulie 2012, 0:26)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Nu intelege dece nimeni nu ii intreaba pe cei de la USL ce au de gand dupa ce motivul ajungerii lor la putere (jos Traian Basescu) va fi dat jos?
      Tot ce au promis romanilor de cand am auzit de USL a fost Jos Basescu!
      sau dupa "reusita" vor zice....dupa noi potopul?
      Romani....TREZITI-VA!!!!
      • +20 (30 voturi)    
        Iresponsabili (Joi, 5 iulie 2012, 0:48)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        Mai e putin si reusesc baietii sa puna Romanica afara din UE. Vezi mai jos:
        http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/Romania-amenintata_cu_suspendarea_din_UE_0_730727332.html
        • -12 (22 voturi)    
          IATA DATA CAND VA CAUTATI DE LUCRU (Joi, 5 iulie 2012, 1:10)

          ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          Io zic sa incepeti de acum cu bestjobsu, pe 29 o sa fie inghesuiala :))
          Hai ca nu-i asa grav cum pare, va fi doar vointa poporului. De ce va e frica de ea?
          • +6 (10 voturi)    
            Oare (Joi, 5 iulie 2012, 8:47)

            Mao2 [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            un presedinte interimar (sa zicem prin absurd Antonescu) poate semna un decret de gratiere ptr. un condamnat penal (sa zicem asa, la intamplare Nastase)?
          • +11 (13 voturi)    
            Pt ca poporu e prost... (Joi, 5 iulie 2012, 9:19)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

            Poporu voteaza de 22 de ani pe baza sentimentelor, nu pe baza unei gandiri logice, bazata pe rationamente normale. De asta...
            Pt ca poporul asta l-a dorit pe Iliescu, cand trebuia sa-l fi ales pe Ratiu, pt ca poporul asta a acceptat ca viitorul sa-i fie decis de un grup de mineri, pt ca poporul asta, in 2008, dupa ce a observat ca toate variantele politice existente sunt proaste si f proaste...a continuat sa aleaga dintre ele.
            Acum, acelasi popor indobitocit, accepta ca democratia pt care unii au murit in 89...sa fie calcata in picioare intr-un mod pur si simplu grotesc, din ura fata de Basescu.
            De asta imi este frica... mi-e frica de prostia asta generalizata si de hienele ce prospera de pe urma ei.
            • +1 (1 vot)    
              Alternativa? (Joi, 5 iulie 2012, 20:57)

              valjean [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              OK !Si ce sa faca poporul, daca variantele sint proaste si foarte proaste?
        • +29 (33 voturi)    
          "nu mai era nimeni în jur" (Joi, 5 iulie 2012, 1:53)

          garhus [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          „La început, i-au luat pe comunişti şi n-am spus nimic, fiindcă nu eram comunist.
          Apoi i-au luat pe sindicalişti, dar am tăcut, căci nu făceam parte din niciun sindicat.
          Pe urmă i-au luat pe evrei, dar eu nu eram evreu.
          I-au luat pe catolici, dar am tăcut din nou, căci eu eram protestant.
          Iar când au venit să mă ia şi pe mine, nu mai era nimeni în jur, ca să se ridice în apărarea mea”
          (Martin Niemöller, victimă a lagărelor naziste; in Academia Catavencu, 03/07/2012)
        • +5 (7 voturi)    
          Tehnologia loviturii de stat in 8 pasi. (Joi, 5 iulie 2012, 8:40)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          Adevarul.ro arata tehnologia loviturii de stat a USL in 8 pasi intr-un mod simplu de inteles. "
          http://www.adevarul.ro/actualitate/Tehnologia_loviturii_de_stat_0_730727342.html" merita citit!
        • +1 (3 voturi)    
          :)))) (Joi, 5 iulie 2012, 8:48)

          iobagul [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          Pai ne-ar face un bine :)))
        • +5 (9 voturi)    
          Poate ca asta este agenda lor ascunsa (Joi, 5 iulie 2012, 9:16)

          mosnicolae [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          Odata iesiti din UE , e liber la orice marsavie. Nu degeaba telectualu` de marga e filorus. oricum suntem tara tutror posibilitatilor. Sa vedeti atunci!
        • +2 (4 voturi)    
          eroare Adevarul (Joi, 5 iulie 2012, 11:40)

          koder [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          " Liderul eurodeputaţilor creştin-democraţi germani va iniţia procedura de suspendare a României din Consiliul European pentru „lipsa standardelor minime funcţionării statului de drept. "

          CE si nu UE
      • +4 (6 voturi)    
        Conjuratia ticalosilor face ce vrea! (Joi, 5 iulie 2012, 8:07)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        A fost voci din presa care au pus intrebari ,dar au ramas fara raspuns.
      • -3 (3 voturi)    
        Preşedintele "Jos Băsescu!"... (Joi, 5 iulie 2012, 15:49)

        periscop [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        ... este o replică contemporană a tov. preş. "Jos Iliescu!"...
    • +20 (22 voturi)    
      si daca.... (Joi, 5 iulie 2012, 1:13)

      neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      .... nu pica Basescu? Cine isi asuma infrangerea?... ca ma inteles ca e un razboi.... cu invingatori si invinsi.... sau e doar un test de electorat inainte de parlamentare? Parerea mea e ca romanul are sansa sa infaptuiasca cat de curand, prin voturile astea repetate, cerute de politicieni, ceva ce eu imi doresc de mult: polarizarea politicii romanesti in 2 mari partide: dreapta si stanga; socialisti si liberali.... ceva ca in america.... problema este ca pdl-ul mai trebuie intarit, un vot de incredere pentru viitorul politic al tarii... poate nu pentru baselu, dar pentru "balanta", nu pentru caracatita... 2 brate, nu 8, ca mai apoi sa aiba loc aliante (permutari).... de conjunctura..... solutia mea: inca 4 ani grei cu pdl.... sau orice partid de dreapta, dar numai unu .... nu o mie.... ca socialistii se strang singuri in monobloc....
      • +7 (9 voturi)    
        N-avem voie sa dormim cind tara este in primejdie! (Joi, 5 iulie 2012, 7:45)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui neintelesul

        Nu putem sa-i lasam pe robotii astia telecomandati sa distruga democratia si statul de drept.Sa iesim in strada sa le aratam care este vointa poporului.
        • +5 (9 voturi)    
          vointa poprului (Joi, 5 iulie 2012, 9:20)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui valjean

          vointa poporului se va vedea la referendum, asa cum s-a vazut si la alegerile din 2008 si din 2012
    • +22 (24 voturi)    
      O, dar (Joi, 5 iulie 2012, 1:37)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      inițial se vehiculase că ar vrea să programeze referendumul pentru 15 iulie..

      Blitz attack, huh..

      Nu cumva să apuce careva să-și modifice planurile de vacanță sau să întoarcă de pe undeva și să-i contrazică la vot.

      Niște mișei în toată regula.
    • +6 (8 voturi)    
      Sistemul ticalosit! (Joi, 5 iulie 2012, 7:38)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Acestea sint metodele infractorilor , iuteala de mina si nebagarea de seama a victimei.In 1990 foloseau bita si ranga.
    • 0 (0 voturi)    
      Este legal (Vineri, 6 iulie 2012, 12:33)

      Pneul [utilizator] i-a raspuns lui DenisaC

      Din pacate este legal ca in 30 zile sa se faca referendumul.Dar base nu va pierde asta ne-ar mai trebui sa vina Chuky la Cotroceni.
  • +38 (40 voturi)    
    ok (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:48)

    Uzu_buzu [utilizator]

    nu-mi prea convine 29 iulie ca aveam alta treaba dar o sa aman si o sa ma prezint la vot. probabil ca inutil dar o voi face.
    • +21 (23 voturi)    
      Nu inutil (Joi, 5 iulie 2012, 1:39)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      mai sunt oameni ca tine pe lumea asta, care consideră că exercitarea dreptului de a vota este importantă.
      • +6 (8 voturi)    
        Robotii sistemului mafiot din Romania. (Joi, 5 iulie 2012, 8:09)

        valjean [utilizator] i-a raspuns lui .Ana.

        Asa este ii putem scoate din priza pe robotii astia defecti!
    • +7 (9 voturi)    
      Cum sa fie inutil?! (Joi, 5 iulie 2012, 8:14)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      Si eu voi vota. Stai linistit, nu esti singur!
    • +4 (6 voturi)    
      La fel si eu... (Joi, 5 iulie 2012, 9:37)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      Pe 30 trebuie sa fiu in alta tara, deja mi-am platit vacanta...dar asta e.
      Sper totusi sa nu-mi sara in cap nevasta-mea :)
  • +41 (47 voturi)    
    suspendare (Miercuri, 4 iulie 2012, 21:58)

    endriago [utilizator]

    Sunt sanse destul de mari sa nu il demita prin referendum.Toata familia mea ( parinti,frati,bunici ) va vota impotriva suspendarii.Asa ca din start sunt 8 voturi impotriva.
    • -21 (27 voturi)    
      hai cu suspendarea (Joi, 5 iulie 2012, 0:40)

      j.j.okocha [utilizator] i-a raspuns lui endriago

      lasa doar 7 ... ca eu votez pt suspendare
      • +20 (24 voturi)    
        Amestec (Joi, 5 iulie 2012, 0:51)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui j.j.okocha

        E incredibil dar se pare ca Rusia are din nou un cuvant aici.Nu vazusem pana acum dar se pare ca presa rusa scrie de un "amestec" american in treburile interne ale Romaniei. Incredibil!
    • +21 (25 voturi)    
      ... (Joi, 5 iulie 2012, 1:49)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui endriago

      La alegerile locale am votat împotriva înroșirii României.

      Aveam senzația (tot citind comentariile de pe Hotnews) că mai sunt oameni ca mine, anti-USL, pe care nu a apucat să-i întrebe nici un sondator de opinie nimic, că suntem o mulțime mută care ne vom arăta prin vot.

      M-am înșelat. România s-a înroșit masiv. Iar acum USL mai și spune că să-ți alegi primarul e totuna cu a-ți alege parlamentarul și chiar președintele țării.

      Eu aș propune să nu ne culcăm pe o ureche, ci să-i încurajăm pe oameni să se exprime prin vot.
      Sunt mulți care spun că e ”probabil inutil”, așa cum spune Uzu_buzu mai sus, dar puțini sunt dispuși, ca el, să meargă totuși.
      • -7 (11 voturi)    
        Sperietori basiste (Joi, 5 iulie 2012, 9:18)

        korcico [utilizator] i-a raspuns lui .Ana.

        Lasama cu comentarii de genul irosirea romaniei
        Eu merg sa l suspend pe base sa poata sa fie presedinte de partid linistit nu sa conduca si tara si PDL ul.
        A avut majoritate a avut prim ministru a avut servicii secrete iar noi am avut doar dispret jigniri scaderi de salarii.
        Intre timp are 4 case ca nastase si urmeaza dosarul si brutaria..........
        Eu zuc sa inceapa votul si jucatorul sa intre in ring ca asa i place
    • -6 (12 voturi)    
      Frumos endriago (Joi, 5 iulie 2012, 4:46)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui endriago

      Speranta moare la sfarsit...
  • +35 (41 voturi)    
    La urne! (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:04)

    Ana Conda [utilizator]

    Si eu care voiam sa ma duc la mare week-endul ala. Nu ma misc din Bruxelles, ca la mare nu-i Consulat. Avem treaba pe 29 iulie.
    • +18 (20 voturi)    
      Sper ... (Joi, 5 iulie 2012, 1:52)

      .Ana. [utilizator] i-a raspuns lui Ana Conda

      ... că nu se apucă să dea pe 28 seara o ordonanță de urgență, publicată în Monitorul Oficial la miezul nopții, prin care se interzice votul românilor din afara granițelor.
  • +20 (26 voturi)    
    La vot! (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:09)

    voxwatt [utilizator]

    La vot si in functie de rezultat ne vedem in fata ambasadei Republicii Congo
  • +26 (32 voturi)    
    RUSINE!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:14)

    romanica [utilizator]

    Domnule Antonescu!
    O sa fiti la fel de prezent ca presedinte cum ati fost ca parlamentar?
    Daca Nastase nu "a nimerit" poate dumneavoastra reusiti!!!
  • +26 (30 voturi)    
    e ce vor referendumul asa repede? (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:16)

    ovidiu35 [utilizator]

    pentru ca nu ii place lui bombonel la Rahova!
    • -15 (25 voturi)    
      rahova? (Joi, 5 iulie 2012, 0:41)

      j.j.okocha [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      poate o sa-i placa lui Basescu acolo ... si acolitilor lui
      • -7 (9 voturi)    
        choka boca (Joi, 5 iulie 2012, 0:46)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui j.j.okocha

        Back! Now!
      • +1 (5 voturi)    
        cu o asemenea guvernare (Joi, 5 iulie 2012, 10:52)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui j.j.okocha

        poate intr-o zi o sa-ti placa si tie acolo. Asa pur si simplu.
        • +1 (3 voturi)    
          n-o sa am loc de tine :D (Joi, 5 iulie 2012, 11:25)

          j.j.okocha [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

          eram intr-o zi intr-un anticariat din centrul capitalei, inainte de alegerile primarilor ... si un batranel de langa mine vorbea la telefon si zicea: "Da, da ... ma ocup eu de tot. Toti oamenii mei o sa voteze cu PDL-ul. Nu-i nicio problema!". Asa ca mai lasa-ma cu ideile tale cu guvernarea si cu Rahova. Abia astept sa-l vad jos si pe Basescu, ca a furat destul si si-a intins tentaculele peste tot (cu tot cu PDL-ul). Si sa va vad si pe (multi dintre) voi cum o sa urlati cand n-o sa mai primiti bani sa faceti propaganda pe site-uri.
  • +21 (29 voturi)    
    pronostic (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:24)

    marianstar [utilizator]

    Deci minunatul plan poate da chix in 3 moduri, toate cu CCR:
    a. Luni legea refererendumului e declarata neconstitutionala de CCR si vor trebui tot 50% din alegatorii de pe liste. Cum CCR e singura care valideaza referendumul cf Constitutiei, va ignora fara discutie orice OUG contrar. Indiferent de referendum, Basescu ramane in functie.
    b. CCR refuza sa dea avizul pana vineri (cred ca in 2007 au stat 3-5 zile) si USL isi da seama ca n-are voie sa continue pana nu vine avizul (orice ar zice Crin). Marti Blaga si Anastase sunt pusi la loc de CCR, avizul vine miercuri si se taraganeaza sesiunea de suspendare.
    c. La momentul suspendarii lui Basescu, PDL ataca oricum hotararea Parlamentului si CCR va trebui sa decida daca tine cont de OUG de azi sau nu (adica daca respinge cererea ca depasindu-i atributiile sau nu). Daca declara OUG neconstitutionala (cum este, ca n-ai voie sa schimbi atributiile Curtii prin OUG), atunci ne intoarcem la status quo ante, judeca hotararea Parlamentului si o declara neconstitutionala.

    Asta doar asa, ca sa am ce testa cum se intampla.
    • +13 (19 voturi)    
      :) (Joi, 5 iulie 2012, 0:28)

      ceratosaurus [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      Sper sa ai dreptate
    • +4 (6 voturi)    
      Precizare (Joi, 5 iulie 2012, 7:53)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      Au restrins prin ordonanta de urgenta atributiile Curtii Constitutionale.Avizul Curtii fiind consultativ il vor ignora si vor trece mai departe la suspendare.Politrucii se cred de neoprit si sustin sus si tare ca ei sint poporul! Oare?
      • +2 (4 voturi)    
        E consultativ (Joi, 5 iulie 2012, 9:48)

        lulisor [utilizator] i-a raspuns lui valjean

        dar nu pot merge mai departe fara el, corect?
  • -11 (25 voturi)    
    la brutărie (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:26)

    Mazeta [utilizator]

    Până când nu îl părăsesc și serviciile, Băsescu va încerca să-și negocieze demisia, cerând amnistie financiară și juridică pentru el și familia lui. Ce părinte și soț minunat!
    • +2 (4 voturi)    
      Dar de unde stii tu? (Joi, 5 iulie 2012, 9:55)

      Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ??? Ma ucideti cu manipularea asta de doi lei!
    • 0 (0 voturi)    
      Agentu' da influenta...Mazeta (Joi, 5 iulie 2012, 21:09)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      N-a-ti iesit inca la pensie?
  • +15 (21 voturi)    
    Graba strica treaba . (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:26)

    durul [utilizator]

    Acest proverb se va adeveri .
  • +12 (18 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:36)

    cinevatus [utilizator]

    Scuzati-mi ignoranta: in cazul unui referendum se organizeaza posibilitatea exprimarii votului si in strainatate sau doar in tara?
    Multumesc anticipat!
    • +15 (21 voturi)    
      Si in strainatate. (Joi, 5 iulie 2012, 0:41)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Ca la alegerea lui .
    • +18 (22 voturi)    
      La Consulate (Joi, 5 iulie 2012, 2:18)

      Ana Conda [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Se organizeaza in toate tarile unde Romania are Consulat. Mi se pae esential sa ne ducem anume noi, cei din Diaspora, cei 100.000 de romani din afara care l-au votat pe Presedinte in 2009. Ne-au spus atunci ca noi, astia de afara, i-am dat cele 70.000 de voturi castigatoare si l-am adus pe capul romanilor. Propun sa-l mai aducem o data.
    • +12 (16 voturi)    
      mae.ro (Joi, 5 iulie 2012, 2:51)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      La consulat sau la ambasade, ca la alegere, vezi www.mae.ro
    • +3 (7 voturi)    
      Greu de spus... (Joi, 5 iulie 2012, 7:59)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      La cum le-au aranjat pe toate , ii intereseaza numai rezultatul urmarit de ei, doar n-o sa se impiedice in niste principii democratice cum ar fi facilitarea corecta a votului romanilor din strainatate,parca asa sustineau in 2009 ca Basescu ar fi cistigat alegerile ,cu votul celor de afara.
  • +11 (15 voturi)    
    t(-_-t) (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:42)

    simplex [utilizator]

    Cheat Mode: Activated.
  • +14 (24 voturi)    
    In strada! (Miercuri, 4 iulie 2012, 22:46)

    sebagain [utilizator]

    Marea problema a lui Barosso sau UE este ca au foarte putine parghii sa opreasca ofensiva USL-ista.Dupa ce a pus gheara pe MOf , guvernul poate face orice cu ochii inchisi. Nu stiu ce parere are dl. Ponta despre posibila iesire din UE a romanicii ca urmare a transformarii tarii intr-o diktatura parlamentara. Problema este insa ca actuala coalitie parlamentara a inceput sa-si negocieze procentele pentru viitoarele alegeri cu presedintia, si mai ales cu alegatorul roman din tara si strainatate reprezentat de Base. Base nu trebuie sa cedeze.Iar poporul ar trebui sa iasa strada. De ce nu niscai manifestatii in Roma, Madrid, Berlin, Paris, Londra? Pe acolo se cunoaste cum functioneaza o democratie.
    • +1 (3 voturi)    
      Dictatura! (Joi, 5 iulie 2012, 8:02)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

      O dictatura poate fi a unui om, a douazeci sau a 300 de oameni.Este acelasi lucru.
  • -20 (34 voturi)    
    inca 3 sapt jumate (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:00)

    Montesquieu [utilizator]

    asa cum am rabdat 8 ani de hahaieli, jigniri, plansete, rasete, batjocuri, ilegalitati si hotii prezidentiale, mai rabdam inca 3 saptamani jumate'.

    da' apoi o terminam definitiv cu basescu!!!

    (terminam noi si lasam loc justitiei sa se ocupe de el; dosarele il asteapta; nastase la fel ;) )
  • +21 (27 voturi)    
    si cine (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:04)

    kin3zu78 [utilizator]

    plateste factura ? ca au mai facut un referendum si au luat-o in barba si atunci
    • +2 (6 voturi)    
      factura o platim noi (Joi, 5 iulie 2012, 8:55)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      asa ca nu uitati sa - i scuipati intre ochi pe mafiotii uslcare fac toate aceste ilegalitati ca sa l scape pe nastase voiculescu si alti hoti uslasi.SI NU UITATI CA DIN CAUZA ACESTUI GUVERN MAFIOT NOI PIERDEM ACCESUL LA UE!SI SPRIJINUL ACESTEIA!
      • 0 (2 voturi)    
        Scuze! (Joi, 5 iulie 2012, 10:06)

        Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

        am vrut sa-ti dau plus ai am dat minus din greseala!
  • +23 (29 voturi)    
    se poate vota (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:05)

    Ruhe [utilizator]

    si din strainatate? Sau e numai in Romania?
    • +8 (14 voturi)    
      sigur (Joi, 5 iulie 2012, 0:34)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Ruhe

      sint voturile cele mai importante!!!
      • +3 (5 voturi)    
        O,da!!! (Joi, 5 iulie 2012, 9:11)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

        Eu in 2009 am dus 12 persoane fortat pana la consulat,amu o sa duc dublu,i-am anuntat de pe acum!!Mama lor de tradatori de tara!!!!!!!!Va aratam noi!!
  • +13 (19 voturi)    
    Extern (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:07)

    cinevatus [utilizator]

    Se poate vota in exterior?
  • +32 (40 voturi)    
    numai asa poate fi Crin Antonesscu presedinte (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:07)

    Gryphus [utilizator]

    Crin Antonescu fierbe in suc propriu de cativa ani, e disperat sa ajunga la Cotroceni sa dea niste ordine, sa se simta si el cineva.

    in 2009 a avut sansa sa candideze la presedintie si a iesit pe locul 3 asa ca s-a aliat cu PSD-ul pt a beneficia si de electoraul fostilor comunisti in incercarea disperata de a ajunge la Cotroceni

    acum s-a aliat cu plagiatorul Ponta si evident ca in 2014 nu ar fi avut nicio sansa la alegerile prezidentiale asa ca ahotarat sa darame toate institutiile romaniei in frunte cu CCR pt a fi macar cateva saptamani la Cotroceni

    trista tara
    • +1 (3 voturi)    
      vor sa- l gratieze pe nastase (Joi, 5 iulie 2012, 8:58)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      asta e una din mizele usl!sa ingenuncheze justitia sa l scape pe infractorul nastase ,urmeaza voiculescu fenechiu , vantu etc etc etc MAFIA E LA PUTERE !NUMAI NOI O PUTEAM DA JOS PRIN VOT!
  • +21 (33 voturi)    
    dilema (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:18)

    tot_yo [utilizator]

    Daca ma intreba careva pana mai acum doua daca vrea sa votez suspendarea lui Basescu as fi raspuns:"da, de zece ori daca s-ar putea".
    Azi in schimb..."de zece ori nu". Si nu ca mi-e drag Basescu, dimpotriva.
    Dar daca il dau jos pe asta nu mai ramane nimic pe o parte a balantei. Oricum cam o luna sta pe tusa si joaca Antonescu, timp in care se pot intampla multe. Inclusiv "pregatirea" unui rezultat favorabil la referendum si parlametare.
    Acum o sa si-o ia Basescu la fel de "corect" cum si-a luat-o Geoana.
    O sa nimerim din lac in putz.
  • +13 (19 voturi)    
    Vocea romanilor de afara (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:20)

    Alui [utilizator]

    " îmi pare rău că mă întorc „acasă“"
    http://dilemaveche.ro/sectiune/dileme-line/articol/caraghioslic-bizdic-balamuc
  • +14 (20 voturi)    
    politia (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:24)

    sandup [utilizator]

    daca politia judiciara se afla in subordinea directa a parchetelor nu cred ca se intampla ceea ce vedeti astazi.
  • +26 (32 voturi)    
    In alta ordine de idei... (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:41)

    Tomis [utilizator]

    Crin Antonescu a incercat sa se sinucida:

    http://www.timesnewroman.ro/politic/7500-dupa-ce-a-aflat-ca-de-acum-trebuie-sa-vina-devreme-la-senat-crin-a-incercat-sa-se-sinucida

    Mai in gluma, mai in serios, m-am gandit si eu ca n-o sa-i pice bine sa trebuiasca sa stea toata ziua in Parlament, omul nu este obisnuit cu astfel de cerinte draconice, cum ar fi ca trebuie sa fii prezent la locul de munca.

    Luati-va dopuri de urechi, veti auzi sforaituri groaznice de la Cotroceni pana pe 28. Imi pare rau ca sunetul pe care il va face stampila cand o voi aplica pe buletin il va trezi si-l va da afara de acolo, dar asta e viata.
    • -5 (13 voturi)    
      Foarte interesant (Joi, 5 iulie 2012, 3:01)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Foarte interesanta opinia ta. Chiar ne e de folos. Asta ar vrea sa fie argument la ceva ?
      • +1 (3 voturi)    
        . (Joi, 5 iulie 2012, 8:33)

        LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Da, la "calitatile" care il fac pe Dl. Crin sa se vrea presedintele acestei tari.
  • +20 (24 voturi)    
    da (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:49)

    Uzu_buzu [utilizator]

    aveam altceva in program pe 29 dar o sa merg sa votez . presupun ca o sa votez degeaba dar o sa merg.
    sigur ca se voteaza si in strainatate ... ar fi culmea sa ne suspende si pe noi cu o ordonanta, ceva ...
    • +2 (6 voturi)    
      ar fi jale (Joi, 5 iulie 2012, 2:55)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Uzu_buzu

      Jale mare in presa occidentala daca fac magaria asta.
  • +16 (22 voturi)    
    pontanescu (Joi, 5 iulie 2012, 0:07)

    rekinu74 [utilizator]

    lasati-ma sa ma pregatesc safiu presadinte of, oare se doarme bine la cotroceni?
  • +13 (17 voturi)    
    DESTEAPTA-TE ROMANE (Joi, 5 iulie 2012, 0:32)

    a4 [utilizator]

    Dragi Romani, "ROMANIA nu a fost a noastră, nu e a noastră, ci a urmaşilor noştri şi a urmaşilor urmaşilor noştri".
    Propun, ca maine in P-ta Revolutiei, sa cantam cu totii imnul national!
    Pentru cei care nu sunt prezenti si vor auzi imnul national, impactul sentimentul este profund miscator atunci cand il vor auzi cantat de o multime de oameni! Ei se vor alatura miscarii noastre!
    VIVAT ROMANIA!
    • +1 (3 voturi)    
      ai dreptate! (Joi, 5 iulie 2012, 8:27)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui a4

      da ai dreptate sa cantam imnul Romaniei sa se destepte romanul si sa-l dam jos pe basescu!
    • -1 (3 voturi)    
      Ai cintat imnul la -20 grade (Joi, 5 iulie 2012, 9:37)

      korcico [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Mai bine va stringeti in baneasa la casa ioanei basescu ca tot are 1000 mp si cred ca incapeti cu totii.
      VIVAT ROMANIA
  • +13 (17 voturi)    
    Ghici! (Joi, 5 iulie 2012, 0:53)

    marvio [utilizator]

    Bine ales momentul! Pleaca multi romani in concediu iar la referendum vor putea vota mai mult pensionarii, bugetarii si in general cei care nu au resurse financiare pentru vacante.

    Ghici cum anume vor raspunde ei intrebarii de la referendum?

    Se va putea vota si in alta localitate? Dar in strainatate? Unde anume? Ar trebui sa aflam!
    • +6 (8 voturi)    
      fara finantare (Joi, 5 iulie 2012, 1:09)

      kaki [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      coret, noi aia fara suport finaciar suntem majoritari.
    • -3 (7 voturi)    
      sinistrati (Joi, 5 iulie 2012, 1:30)

      kaki [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      da domnule, vor vota ce care sufera, adica cei aproape sau peste 20 de mil de romani, majoritatea pensionar,i adica clasa mijlocie, cei pe care sunt invocati, apoi revocati, dupa cum se inclina balanta puterii. Ma bucur ca se scutura scaunul tau, oricine ai fi tu, nu ti-ai facut treba in slujba poporului, pleaca dar..te lupta, dar cu ce se pote reflecta asupra mea si a celorlalti peste 20 mil de sinistrati, da, suntem un popor de sinistrati.
      • +2 (4 voturi)    
        . (Joi, 5 iulie 2012, 8:35)

        LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui kaki

        Clasa mijlocie = Pensionari?
        Propozitii mai scurte, mai puneti un punct, ca sa se inteleaga mesajul dumneavoastra.
  • +6 (10 voturi)    
    speranta (Joi, 5 iulie 2012, 0:57)

    kaki [utilizator]

    cu cat mai repde, cu atat mai bine. Asta se vrea, ce nu se intelege?
  • +5 (9 voturi)    
    ... (Joi, 5 iulie 2012, 1:47)

    Witch [anonim]

    Se va putea vota in strainatate la ambasade, consulate, institute culturale... Trebuie doar aflat din timp care e cea mai apropiata sectie de vot.
    • +2 (4 voturi)    
      OUG. (Joi, 5 iulie 2012, 8:56)

      crispolux [utilizator] i-a raspuns lui Witch

      se va da hg, oug sau altceva in care in strainatate sa fie ingradit dreptul de vot,ca de voi nu platiti impozite in tara,nu ati suferit dictatura cu noi,dar nu fiti suparati veti fi inlocuiti cu clasa proletara, ati uitat cind Florim georgescu ,acest nimeni cocotat in functii inalte a spus "daca bagatii votul unde trebuie vor fi si cresteri salariale" iar acum declara ca devalorizarea leului va creste veniturile la buget. Ce prosti sumtem, ne da un leu si ia zece, prin devalorizare si scumpiri, asa ne trebuie .
  • +12 (18 voturi)    
    parerea mea (Joi, 5 iulie 2012, 3:23)

    1leu [utilizator]

    nu imi place de basescu. dar cred ca in momentul asta este singurul care incearca sa tina institutiile care conteaza independente. atat cat poate. de aceea voi vota, daca este cazul fiindca nu poti da un OUG sa modifici o lege organica / constitutia ca asa vor lolek si bolek, impotriva suspendarii. a fost votat 5 ani sa stea 5 ani. dupa il voi vota pe cel mai bun. toate la timpul lor.
    • +2 (4 voturi)    
      Da.Asa este! (Joi, 5 iulie 2012, 9:53)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui 1leu

      Asa este! Aici importante sint agresiunile in contra institutiilor statului roman si nu persoanele.Good point!
      Asta imi aminteste de Vintu cind sustinea ca institutiile statului sint slabe.Politrucii le slabesc sau incearca sa le reduca la tacere.Qui prodest? ( Cui foloseste?)
  • +4 (6 voturi)    
    Daca nu acum atunci cand, daca nu noi atunci cine? (Joi, 5 iulie 2012, 8:12)

    Ovidiu C. [utilizator]

    Pentru ca asistam la incalcarea flagranta a constitutiei, la atacarea institutiilor statului de drept si a spiritului democratic, actiuni fara precedent atat in ce priveste Romania dar si in ce priveste Comunitatea Europeana, consider ca tot cei care “gandim cu capul nostru”, avem datoria civica si patriotica fata de tara careia ii apartinem, sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca Romania sa nu ajunga definitiv pe mana ciumei securisto comuniste care stapaneste de peste 70 de ani Romania si pe care o va aduce in cel mai scurt timp in sapa de lemn, asa cum a facut-o de cate ori a fost la putere. Este de asteptat ca in aceasta intreprindere sa nu fim singuri ci alaturi de institutiile abilitate ale Comunitatii Europene din care Romania face parte.
    Joi la ora 18 eu si familia mea ne vom alatura mitingului de protest din Piata Revolutiei. Sper ca acest moment sa determine coagularea tuturor fortelor civice si de centru dreapta ale societatii romanesti capabile sa opreasca ascensiunea stangii populiste si mafiote. Daca va fi nevoie voi participa activ asa cum am facut-o si in '89, cand prietenul meu Eugen - 26 de ani a fost impuscat in cap langa mine, atunci cand credeam noi ca avem datoria sa aparam revolutia de "teroristii inventati de Iliescu si ai lui", dar si in timpul protestelor din piata Universitatii din '90 cand am fost alergati si schloditi de minerii adusi de acelasi Iliescu sa apere mafia care incet dar sigur a pus din nou stapanire pe Romania.
  • +3 (5 voturi)    
    Daca nu acum atunci cand, daca nu noi atunci cine? (Joi, 5 iulie 2012, 8:15)

    Ovidiu C. [utilizator]

    Pentru ca asistam la incalcarea flagranta a constitutiei, la atacarea institutiilor statului de drept si a spiritului democratic, actiuni fara precedent atat in ce priveste Romania dar si in ce priveste Comunitatea Europeana, consider ca tot cei care “gandim cu capul nostru”, avem datoria civica si patriotica fata de tara careia ii apartinem, sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca Romania sa nu ajunga definitiv pe mana ciumei securisto comuniste care stapaneste de peste 70 de ani Romania si pe care o va aduce in cel mai scurt timp in sapa de lemn, asa cum a facut-o de cate ori a fost la putere. Este de asteptat ca in aceasta intreprindere sa nu fim singuri ci alaturi de institutiile abilitate ale Comunitatii Europene din care Romania face parte.
    Joi la ora 18 eu si familia mea ne vom alatura mitingului de protest din Piata Revolutiei. Sper ca acest moment sa determine coagularea tuturor fortelor civice si de centru dreapta ale societatii romanesti capabile sa opreasca ascensiunea stangii populiste si mafiote. Daca va fi nevoie voi participa activ asa cum am facut-o si in '89, cand prietenul meu Eugen - 26 de ani a fost impuscat in cap langa mine, atunci cand credeam noi ca avem datoria sa aparam revolutia de "teroristii inventati de Iliescu si ai lui", dar si in timpul protestelor din piata Universitatii din '90 cand am fost alergati si schloditi de minerii adusi de acelasi Iliescu sa apere mafia care incet dar sigur a pus din nou stapanire pe Romania.
  • +1 (3 voturi)    
    vot diaspora (Joi, 5 iulie 2012, 8:22)

    i_popescu [utilizator]

    Sper ca romanilor din strainatate sa nu le fie luat dreptul la vot prin, deja celebrele, OUG-uri emise de guvernul Ponta!
    • +2 (2 voturi)    
      nedumerire (Joi, 5 iulie 2012, 10:30)

      armaghedon [utilizator] i-a raspuns lui i_popescu

      Daca se traieste asa de bine in Romania, de ce ai plecat in strainatate ? M-am saturat de romani plecati pe alte meleaguri care mor de grija celor ramasi in tara....
  • +2 (4 voturi)    
    Bunicuta lucreaza... (Joi, 5 iulie 2012, 8:41)

    alexander the great [utilizator]

    Toate demersurile din ultimele zile sunt concepute de bunicuta. Ea inca lucreaza pentru ei. Sincer, nu vad pe nimeni in USL sa aiba creier pentru o strategie atat de marsava. De fapt, toata mascarada asta e facuta pentru eliberarea infractorului Adrian Nastase.
  • +1 (3 voturi)    
    s-a anuntat ca vom pierde dreptul de vot in UE (Joi, 5 iulie 2012, 8:45)

    paolalaan [utilizator]

    Eu cred ca toti ati auzit stirea prin care se spunea ca din cauza derapajelor gravede la legalitate ale actualului guvern Romania va fi scoasa din UE!Asta ne-a facut cadou mafia usl ca sa -l scape pe nastase si voiculescu!daca Crin va veni primul lucru va fi gratierea lui nastase si scaparea lui voiculescu!Si pentru asta noi sa pierdem credibilitatea UEPentru ca usl sustine hotia si frauda?Treziti-va ,oameni buni!Tot ce s-a castigat pana acum cu mari eforturi se pierde din cauza camarilei rosii usl!
  • +1 (3 voturi)    
    melodrama de cacao (Joi, 5 iulie 2012, 8:53)

    Sani [utilizator]

    Motto: Mai bine huligan decat activist, mai bine mort decat comunist!

    Dragilor, s-a terminat! Cu bine carevasazica!

    Sa vedem:
    1. Ponta este mai prost decat intunericul (plagiate, minciuni in CV dovedite)
    2. Este clar ca n-au nici o relatie in afara (v. povestea cu UE, Bundestagul, etc...)
    3. Antonescu (vezi doamne viitorul presedinte) are o prezenta la lucrarile parlamentului de sub 5%. Inteleg ca a cam chiulit!
    4. L-am vazut pe Ponta la ambasada americana. Era verde!
    5. Leu cade, iar prostovanii incep sa se gandeasca daca USL-ul are intr-adevar tiparnita de bani pentru ei.

    Pe scurt, tipii de la USL au fost niste idioti, care si-au planuit atacul fara sa-si cuantifice slabiciunile care au iesit la iveala.

    Concluzie:
    1. Domnii de la USL au intrat pe tobogan
    2. Iliescu, dupa ce terminam cu marionetele tale "we'll come after you!"
  • +1 (3 voturi)    
    de ce oare? (Joi, 5 iulie 2012, 9:10)

    Lucian M. [utilizator]

    De ce oare evenimentele sau intamplat pe 4 iulie, ziua Americii? Nu cumva fosta mare putere rosie a vrut sa demonstreze ceva?
  • +1 (3 voturi)    
    Eu cred (Joi, 5 iulie 2012, 9:26)

    cristinastoian [anonim]

    ca referendumul nici nu prea conteaza si scopul e ca Antonescu sa ajung interimar chiar si pt 4 ore, caci una din "atributiile" lui va fi aceea de a acorda gratiere individuala si sunt convinsa ca va fi primul act pe care il va semna.
    Citisem intr-un articol ca Nastase nu a mai revenit cu un apel si asteapta si el ... interimatul
  • 0 (2 voturi)    
    nu fiti orbi! (Joi, 5 iulie 2012, 9:55)

    m_alina [utilizator]

    .. tatal meu nu avea studii universitare si nici nu citea altceva in afara catorva carti politiste si tehnice.., dar nu ar fi votat nici mort un partid sau un om care sa cocheteze macar o secunda, cu comunistii, dupa ce in '89, in timisoara, a luptat impotriva lor. Cand a aparut crin antonescu pe scena politica, desi pe atunci cei mai multi il considerau curatel, lui nu ii inspira incredere nici cat negru sub unghie si avea el o vorba mai din topor '' eu, pe unde scuip, nu mai calc''; s-a tinut de acest principiu, al logicii lui simple toata viata , pe care si l-a impus ca pe o a 11-a porunca.
    In mare parte , datorita lui, stiu ce NU imi doresc si cred ca , daca cei mai multi ar fi stiut macar atat, nu am fi ajuns azi, in 2012 in situatia halucinanta de a iesi in strada pentru salvarea unei democratii muribunde, la o varsta atat de frageda..
    Lasati naibii mall-urile, bericica , scarpinatul in crestet, aruncatul cu invective si hlizitul la tv si IESITI IN STRADA!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu suntem orbi (Duminică, 8 iulie 2012, 20:03)

      Miau1 [utilizator] i-a raspuns lui m_alina

      Din pacate iesitul in strada nu ajuta. Ajuta mersul la vot cu mic cu mare, si votul NOSTRU impotriva DEMITERII,ceea ce sper sa facem. Avem servicii, nu avem timp sa pierdem timpul in strada cum fac cei racolati cu bani de usd, care dupa aceea se plang ca surpriza...nu au bani..da nici nu muncesc..
  • 0 (2 voturi)    
    lovitura de de stat in plina desfasurare... (Joi, 5 iulie 2012, 10:07)

    valjean [utilizator]

    http://www.nasul.tv/2012/07/03/tavalugul-usl-curat-constitutional/
  • +1 (3 voturi)    
    politica parsiva (Joi, 5 iulie 2012, 10:27)

    vio-e1 [utilizator]

    Constat ca, de multi ani, neocomunistii pesedei au invatat ceva de la tatuca Ilici: cea mai buna aparare este atacul deci, " dati cu detasare vina pe ceilalti pentru exact greselile si ilegalitatile pe care voi le faceti ! a functionat intotdeauna "
  • +1 (3 voturi)    
    deci avem 3 saptamani!! (Joi, 5 iulie 2012, 10:44)

    cristi_an [utilizator]

    3 saptamani sa deschidem ochii celor nehotarati si celor spalati de A3 si realitate.... asa ca LA MUNCA! Viitorul nostru depeinde numai de NOI!
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Joi, 5 iulie 2012, 19:48)

      valjean [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      La treaba, sa indiguim ciuma rosie care se revarsa din Parlamentul Dezonoarei!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri