INFOGRAFIC Guvernul a diminuat atributiile Curtii Constitutionale printr-o Ordonanta de Urgenta, publicata rapid in Monitorul Oficial. Suspendarea presedintelui a devenit mai simpla

de L. Pirvu, C. Barbu     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 13:17 Actualitate | Politic

STIRE ACTUALIZATA: Guvernul Ponta a adoptat miercuri o Ordonanta de Urgenta, publicata rapid in Monitorul Oficial, prin care se retrage Curtii Constitutionale abilitatea de a aviza hotaririle Parlamentului. Ordonanta de Urgenta face ca suspendarea presedintelui Traian Basescu sa fie mai simpla. Executivul a dat aceasta OUG dupa ce premierul Ponta anuntase inaintea sedintei de guvern ca nu are "vreo intentie de a afecta independenta institutionala" judecatorilor CCR. Miscarea prin care atributiile CCR sint diminuate face parte dintr-un plan complex al USL care are ca finalitate suspendarea lui Traian Basescu din functia de presedinte (Citeste aici  Planul de actiune al USL pentru suspendarea presedintelui Traian Basescu. Cei 7 pasi esentiali)

UPDATE 14.05: OUG pentru diminuarea puterilor CCR a fost publicata deja in Monitorul Oficial. Demiterea presedintelui a scapat de un filtru institutional

UPDATE 14.00: Guvernul a facut publica Ordonanta de Urgenta care diminueaza atributiile CCR. Motivele emiterii OUG: Conferirea competentei Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra hotararilor Parlamentului este de naura sa creeze disfuctionalitati



STIREA IN VERSIUNEA INITIALA:

Surse politice au declarat pentru HotNews.ro ca Guvernul ar fi adoptat o Ordonanta de Urgenta care a modificat Legea de functionare a CCR astfel incit Curtea Constitutionala sa nu mai dea aviz obligatoriu pe hotaririle Parlamentului. Guvernul nu a confirmat inca informatia. Ministrul delegat in relatia cu Parlamentul Mircea Dusa a confirmat, printr-o declaratie la Parlament, existenta acestei ordonante: "Proiectul de ordonanta este o revenire la normal. Vizeaza proceduri ale constitutionalitatii, niciodata in Constitutie nu s-a prevazut ca CCR sa se pronunte pe hotarari ale Parlamentului".


Ordonanta de Urgenta ar elimina abilitatea Curtii Constitutionale de a aviza hotaririle Parlamentului. Cum influenteaza aceasta modificare actiunea de suspendare a presedintelui? Parlamentul decide suspendarea presedintelui (in urma votului) printr-o hotarire, iar daca CCR constata ca acea hotarire nu este constitutionala, ea este lovita de nulitate. Cu alte cuvinte, CCR functiona pina acum ca un filtru pentru hotaririle Parlamentului, gratie unei modificari realizate de PSD-istul Dan Sova. Odata cu Ordonanta de Urgenta, acest rol al CCR dispare, usurind procesul de suspendare a lui Traian Basescu.

Decizia Executivului apare in contextul in care, in urma cu doua ore, in debutul sedintei de Guvern premierul Victor Ponta a declarat public ca nu va exista niciun act normativ care sa se atinga de judecatori CCR.

Victor Ponta: "Nu a existat si nu va exista niciun fel de act normativ prin care sa fie schimbati. Exista niste prevederi constitutionale pe care le respectam. Nu exista vreo intentie de a le afecta independenta. Pentru a rispi orice fel de indoieli ale partenerilor europeni, ministrul Justitiei a propus azi ca orice fel de sesizari referitoare la persoana sau persoanele care ocupa functiile de judecatori la CCR vor fi retrase pentru a nu mai lasa loc de interpretare. CCR si judecatorii sai sunt independenti

Avem obligatia sa asiguram stabilitate si predictibilitate actului administrativ. Evident, exista batalii politice intre presedintele tarii si Parlament, sau in interiorul Parlamentului. Guvernul, dupa cum ati vazut si ieri, nu s-a implicat, nici eu personal nu am fost acolo, tocmai pentru a incerca sa nu intervenim in procedurile parlamentare. Resping orice incercare a oricarei forte politice, inclusiv din partea presedintelui Romaniei, de a implica Guvernul intr-un conflict parlamentar care nu ne priveste".

Hotnews.ro a prezentat pe larg un material cu strategia USL pentru suspendarea presedintelui Traian Basescu. Liderii USL au stabilit in linii mari planul politic care va duce la suspendarea presedintelui Traian Basescu. Potrivit unor surse politice convergente, exista citiva pasi ce vor fi facuti rapid in urmatoarele zile. Primul pas ar fi inlocuirea Avocatului Poporului. Pasul doi - modificarea Legii CCR prin Ordonanta de Urgenta. Pasul trei - inlocuirea celor doi judecatori de la Curtea Constitutionala. Pasul patru - inlocuirea celor doi presedinti PDL ai Senatului si Camerei Deputatilor. Pasul cinci - initierea procesului de suspendare a lui Traian Basescu, odata ce USL va controla Avocatul Poporului, Parlamentul si CCR

Pe 25 iunie parlamentarii au restrans activitatea Curtii Constitutionale eliminand prerogativele acesteia de a se pronunta asupra hotararilor Parlamentului. Senatul a adoptat luni cu 70 de voturi pentru, 18 impotriva si 4 abtineri proiectul de lege propus si sustinut de USL privind eliminarea atributiilor Curtii Constitutionale de a se pronunta pe constitutionalitatea hotararilor Parlamentului. Eliminarea acestor prerogative ale judecatorilor de la CCR simplifica procedura de suspendare a presedintelui Traian Basescu.

 

Pe 27 iunie PDL a depus la CCR contestatie la legea de modificare a legii Curtii Constitutionale.

Reamintim ca in septembrie 2010, Parlamentul a modificat legea Curtii Constitutionale astfel incat procesele sa nu se mai suspende dupa ridicarea unei exceptii de neconstitutionalitate. La Senat legea a primit un amendament suplimentar prin care controlul Curtii era extins asupra hotararilor adoptate de plenul camerelor separate sau reunite.

Amendamentul a fost propus chiar de un reprezentant PSD, senatorul Dan Sova. Legea, cu tot cu amendament, a trecut cu voturile PD-L in timp ce PSD s-a opus; PSD a atacat-o la Curtea Constitutionala, inclusiv pe modificarea operata de Sova, insa fara succes.

Amendamentul lui Sova complica suspendarea presedintelui Traian Basescu, dand dreptul judecatorilor constitutionali sa decida asupra hotararilor celor doua Camere, asupra carora Parlamentul era pana acum suveran.

Practic, amendamentul lui Sova a facut posibil ca hotararile Camerei Deputatilor si Senatului sa poata fi atacate la Curtea Constitutionala, nu doar legile si ordonantele, ceea ce inseamna ca si o eventuala hotarare privind suspendarea lui Traian Basescu va trebui judecata la Curte, inainte de declansarea unui referendum.


























42913 vizualizari

  • +102 (108 voturi)    
    Dar pe ce sa se pronunte CCR? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:20)

    Respect [utilizator]

    Pe Horoscop?
    • -103 (131 voturi)    
      INCREDIBIL, CITITI AICI (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:43)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Acum serios, nu ne mai putem permite inca 2 ani cu un presedinte care baga numai zazanii si umbla numai cu soparle. Abia a fost Ponta numit si el scoate dosare cu plagiate si alte prostii. De fapt l-a numit pentru ca credea ca-l are la mana, atat ii pasa lui de tara.
      Avem nevoie si de un pic de normalitate, suntem inca in criza. Cu cat mai repede cu atat mai bine, normal ar fi sa-si dea demisia.
      Trebuie sa inteleaga ca vrem sa ne lipsim de binele pe care el insista sa ni-l faca.
      • +40 (50 voturi)    
        De acord cu tine pana la un punct... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:31)

        hahalera [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        sa zicem ca "ne lipsim de binele pe care el insista sa ni-l faca"... suntem pregatiti sa ne asumam insa raul pe care insista sa ni-l faca USL? Nu-mi place sa judec in alb/negru, insa in acest moment mi-e teama ca alta alternativa nu prea avem...
        • -24 (46 voturi)    
          14 iunie 2012 (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:40)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

          Traian BĂSESCU: “Nu mi-e frică de suspendare. Ce pierd? Nu mă duc la spital. Unde e problema?”
          • +18 (20 voturi)    
            TB n-are multe probleme (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:06)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            Noi insa avem: la pranz 1E era pe plaja 4,47lei, bursa se duce-n jos,ratingul de tara tinde spre junk. Daca Victoras&comp mai scoate cateva OU despre CC, DNA, ANI etc. 1 euro va merge spre 6lei si putem zice si pa EU, mecanism de stabilitate si alte fleacuri, ca investitorii se vor fi topit inca de la faza cu suspendare. TB cred ca va pluti linistit pe mare in timp ce bietii romani se vor intreba daca mai au bani de rate ...
          • +15 (17 voturi)    
            Am inteles ce preferi (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:43)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            - suspendarea presedintelui
            - referendumul pentru suspendare (daca Basescu trece de referendum nici o problema il mai suspendati o data pina va iese. Mai bine dati o ordonanta de urgenta ca hotarirea de suspendare e definitiva.)
            - campanie electorala si alegera unui nou presedinte ( daca nu va fi de la USL-asi nici o problema il suspendati si pe ala)
            - inca o campanie electorala si alegeri parlamentare (distractie mare anu asta cu atitea alegeri)
            Apoi urmeaza cearta dintre USL-asi. Unu vrea puterea toata, alalalt vrea regat.
            Cui ii mai pasa de Constitutie, de legi, de regulamente. Cui ii pasa unde ajunge leul in aceasta perioada. Hai la circ.
          • +1 (1 vot)    
            ruble=lipsa de intelegere? (Joi, 5 iulie 2012, 8:30)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

            nu TB e tinta, ci desfiintarea DNA. Procurorii DNA trebuie numiti in cateva sapatamani. PSD vrea sa-si puna pungasi de ai lor ca sa fioe liniste la furat. Crizel o sa accepte orice propunere, iar TB nu ar fi semnat. Nu e mai simplu asa, decat sa pretinzi ca e o incalcare a Constitutie sa spui ca un gras l-a incalecta pe cel slab?
        • -19 (21 voturi)    
          Traian Basescu Shredder (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:30)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

          Cum sa scapi de flota ? Foloseste un Shredder eficient. Rezultat garantat: scapi de flota, 0 prejudicii aduse. Basescu, oferit de 3 surori (SRI, SIE, PCR)!
      • +44 (44 voturi)    
        liniste=furt (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:47)

        catalin87 [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        se creeaza aceasta polemica cu linistea. ce inseamna linistea? sa furam in tacewre ca pe vremea lui iliescu. basescu incurca multe persoane si se incearca indepartarea lui. atentie! liniste va fi un an sau doi pentru ca in acest moment se dau ultimele lupte pentru ce a mai ramas de furat si pentru coruptii care trebuie acoperiti. concret. va intreb: ce masuri economice, legislative, strategice a luat actualul guvern iar presedintele s-a opus? care este motivul?
        • +18 (18 voturi)    
          ALOOOOOOOOO (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:20)

          Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui catalin87

          Vreau sa stiu si eu,ca cetatean al acestei tari,cu drept de vot,am votat un presedinte pt 4 ani!Care este exact motivul suspendarii dlui TRAIAN BASESCU?????Ca io nu accept matrapazlàcurile unor tradatori de neam si tara,si nici ca ei sa-mi decida viitorul copiilor mei!!!M-am saturat,e timpul sa iesim in strada!!!!!!!!
      • +26 (26 voturi)    
        .... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:17)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        omule...argument concret ai si tu?
        jos presedintele ca baga zanzanie nu este argument.
        Zi ceva ce nu ti-e pus in gura de tv... :)
      • +19 (23 voturi)    
        INCREDIBIL ce inconstient esti! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:30)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        Chiar nu realizezi ca nu Basescu este miza? Astia care ne "asigura linistea si normalitatea" sunt speriati de justitia care a inceput sa-si dobandeasca independenta. Voicu zburda linistit si vegheaza pentru linistea si normalitatea ta, Fenechiu sta cu un picior in "bomboniera", Mitrea necheaza pe la TV doar doar scapa de dosarele care zac de ceva vreme, Ponta spera sa se puna batista pe tambal pentru plagiatE, Voiculescu care trebuia sa innapoieze 60 de mil.euro, Dragnea cu hotiile lui si poate ar ramane doi,trei "curati" pe care trebuie sa-i gasesti tu ca sunt greu de descoperit. Poate vei avea o sansa de "liniste si normalitate" cu "frumosul din padurea adormita" - Crin Antonescu. Acum serios: chiar crezi ce scrii? Daca da, esti de toata mila.
        • +2 (4 voturi)    
          Justitia e dependenta de Basescu! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:04)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

          Crezi ca USL se zbate-n van, daca pica Basescu pica si justitia. Ar fi bine sa fie o justitie independenta de politic, independenta ce poate fi asigurata printr-o structura care este superioara politicii. Cum e acum Constitutia, cand orice structura a statului se supune politicului, este o iluzie independenta justitiei.
      • 0 (0 voturi)    
        chiar nu vezi? (Joi, 5 iulie 2012, 8:25)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui ATENTIE

        DUPA, DUPA ce se aseaza praful. Palrmanetul declara ca nu e acceptabila limba slovaca la Arad sau hotaraste suspendarea pe 3 ani a ziatului Adevarul, sau declara ca Hot-News nu mai are voie sa publice decat saptamanal, sau suspenda baza de la Deveselu pe cinci ani. Cum ataci si UNDE aceste hotarari? Iar decizia parlamentului este de fapt decizia Biroului Permanent al PSD. Daca asat nu e dictatura atunci care este? si unde e diferenta intre aceasta OUG si decizia din 1933 cu care Hitler a facut ce a vrut? Iar daca totul se bazeaza pe buna-credinta a unopr parlamentari, pe onoarea unora din PSD/PNL mai bine lasa-ma, ca aud destule bazaconii pe ecrane.....
    • -39 (43 voturi)    
      apel către națiune (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:47)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Români, dați-mi mie banii din bănci și tot ce aveți valoare prin casă. Vine dictatura lui Ponta!
      • +4 (4 voturi)    
        pai... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:47)

        Reshape [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pai oricum Ponta te plateste din banii nostri. Chiar daca tu ai contractul de munca la PSD iti faci iluzii ca aia nu sint bani murdari, furati tot de la noi.
    • +41 (43 voturi)    
      SUSPENDA CONSTITUTIA ca sa-l suspende pe Base? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:58)

      belisarivs [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      dac-ar avea dreptate n-ar mai avea nevoie sa suspende constitutia

      nu pot si Base si Constitutia sa fie gresiti in acelasi timp
      • +26 (26 voturi)    
        Este o lupta Nastase-Basescu (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:06)

        MG [utilizator] i-a raspuns lui belisarivs

        Este o lupta Nastase-Basescu.
        Dupa ce Nastase a intrat la mititica, USL-ul a innebunit.
        Guvernul muta Monitorul Oficial de la parlament, modifica atributiile curtii constitutionale (!!?) - desi ponta se batea cu caramida-n piept ca parlamentul e suveran (bla-bla) calca regulamente, inventeaza pretexte; totul seamana cu o lovitura de stat.
        Justitia trebuie sa trimita niste colegi lui Nastase la Rahova!
        • +15 (15 voturi)    
          usl a innebunit (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:45)

          paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui MG

          fiindca se tem!ca o patesc si ei !e opera lui voiculescu !vor sa gatuie justitia!
          • +8 (8 voturi)    
            Antonescu -turnatorul (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:21)

            kast 309 [utilizator] i-a raspuns lui paolalaan

            Aceasta ciuma rosie nu se mai teme de nimic.
            Incepand de vineri ANTONESCU -Porumbacul va fi presedintele tarii si al romanilor.
            Acest bi-repetent , care nu cunoaste nici o limba straina o sa conduca Romania ,timp de 30 de zile ,pana la referendum .
            Popor mamaligar , nu va dati seama ca urmeaza DICTATURA . Antonescu, Voiculescu ,Ponta Nastase , Iliescu sunt de o mie de ori mai rai ca Ceausescu .
            Iesiti in strada , ce mai asteptati , ,incepand de azi pana pana isi vor da demisia , in toate orasele din tara.
            Traiasca ROMANIA si POPORUL ROMAN.
            DOAMNE OCROTESTEI PE ROMANI .
    • +54 (54 voturi)    
      nu înțeleg (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:20)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Nu pot să înțeleg cum are Guvernul puterea să schimbe atribuțiile Curții Constituționale.
      Practic, guvernul deține în aceste momente puterea absolută; România, devenind, astfel o republică guvernamentală; și asta fără nici un fel de sprijin popular.
      Nu înțeleg de ce nu dizolvă Președintele Parlamentul
      • +8 (8 voturi)    
        Pai cam asa: (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:15)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui domu

        Curtea Constitutionala functioneaza in baza unei legi (unde-s trecute oraganizarea, drepturile, obligatiile, atributiile, etc.). Ca orice lege facuta de oameni, si aceasta poate fi modificata tot de oameni. Modificarea se face ori cu o alta lege (procedeu de preferat, dar se intinde mult in timp), sau prin Ordonanta de Urgenta, care are putere de lege pana cand este discutata in Parlament. Aceasta ultima solutie este preferata de toate Guvernele pentru rapiditatea cu care intra in vigoare, devenind imediat aplicabila. Chiar daca, ulterior, Parlamentul nu este de acord cu aceasta OUG, e tardiv, ea si-a produs efectul...
        • +18 (18 voturi)    
          Nu orice lege poate fi modificata prin OUG! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:33)

          kinn3 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Art.115 din Constitutie, alineatul (6):

          "Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică. "

          Cum OUG a lui Ponta incearca sa afecteza regimul unei institutii fundamentale a statului (CCR), este neconstitutionala. Deci ilegala.
          • +3 (3 voturi)    
            Avocatul poporului (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:20)

            mures [utilizator] i-a raspuns lui kinn3

            este cel care trebuie sa reclame la CCR o asemenea situatie! dar nu o va face pentru ca este altul decat acum cateva zile ... CCR nu se poate autosesiza in aceasta chestiune din pacate.
            Asta a fost schema cu avocatul poporului de ieri.
      • +4 (4 voturi)    
        Din cauza legilor proaste, uite: (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:22)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui domu

        art. 166 indice 1, intitulat "Actiuni împotriva ordinii constitutionale"

        " "Întreprinderea oricãrei actiuni pentru schimbarea prin actiuni ilegale si prin violenta a ordinii constitutionale sau a caracterului national, suveran, independent, unitar si indivizibil al statului român se pedepseste cu închisoare de la 5 la 15 ani si interzicerea unor drepturi."
        Suntem in aceasta situatie? Este actiunea de tip blitzkrieg impotriva ultimelor bastioane ale puterii o "actiunii impotriva ordinii constitutionale"? Se incadreaza aici actiunea impotriva judecatorilor Curtii, nesocotirea unei decizii de catre premierul Victor Ponta, acuzat, in treacat fie spus, ca l-a impiedicat pe seful statului sa-si exercite atributiile constitutionale? Nici asta nu prea merge. Daca cititi cu atentie, articolul 166 contine o conditie cumulativa: "schimbarea prin actiuni ilegale si prin violenta a ordinii constitutionale". Actiuni ilegale sa zicem ca s-ar mai gasi. Dar unde e violenta. Articolul contine, repet, o conditie cumulativa. Llipsind violenta, nu avem infractiune. "

        Sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-12691853-strigatul-neputintei.htm
      • 0 (0 voturi)    
        pai e un pic mai complicat. (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:33)

        Andrei Amaritei [anonim] i-a raspuns lui domu

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_anticipate
      • 0 (0 voturi)    
        Constitutia Romaniei (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:52)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui domu

        ARTICOLUL 89: Dizolvarea Parlamentului
        (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru ca.. (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:04)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui domu

        nu poate (v. Art. 89 Constitutie).
    • +26 (28 voturi)    
      nu înțeleg (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:20)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Nu pot să înțeleg cum are Guvernul puterea să schimbe atribuțiile Curții Constituționale.
      Practic, guvernul deține în aceste momente puterea absolută; România, devenind, astfel o republică guvernamentală; și asta fără nici un fel de sprijin popular.
      Nu înțeleg de ce nu dizolvă Președintele Parlamentul
      • +13 (13 voturi)    
        de ce nu se dizolva Parlamentul? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:39)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui domu

        poate din cauza ca la niste alegeri acum USL inca ar castiga.
        Dupa inca doua sau trei luni de guvernare "iluminata" USL, or sa se mai trezeasca cativa din cetateni.
    • 0 (0 voturi)    
      CCR (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:08)

      DanielaDanutza [anonim] i-a raspuns lui Respect

      pe buletinul meteo....
    • +1 (1 vot)    
      OUG poate fi atacata de avocatul poporului la CCR (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:25)

      stanescu [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      puteti face petitie la avocatul poporului , adresa de mail avp@avp.ro , in care sa solicitati sa atace la curtea constitutionala ordonata de urgenta a guvernului care scoate de sub controlul constitutionalitatii hotararile parlamentului . Practic acum hotararile parlamentului nu mai pot fi controlate de nimeni daca incalca constitutia si legile. Avocatul poporului poate ataca OUG la CCR conform art 13 lit f din Legea 35/1997.
      • 0 (0 voturi)    
        La care? (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:45)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui stanescu

        La cel interimar? Ai facut o gluma?
    • +4 (4 voturi)    
      cererea lui Nastase! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:27)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      de ce Nastase si-a retras cererea de intrerupere a pedepsei? PENTRU CA STAI CE SE VA INTAMPLA!!!
    • 0 (0 voturi)    
      puterile in stat (Miercuri, 4 iulie 2012, 19:56)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui Respect

      Deci sa vedem cum sta treaba. Parlamentul e puterea care legifereaza iar CCR reprezinta justitia.
      Parlamentul se trezeste intr-o zi si il "judeca" pe Presedinte si decide ca a incalcat Constitutia.
      Parerea mea este ca
      1. Parlamentul se transforma in procuror.
      2. Tinand cont ca au taiat atributiile CCR Parlamentul se transforma acum si in judecator (judecator de instanta inferioara iar populatia va reprezenta Inalta Curte de Casatie unde Presedintele face "recurs") .

      Parerea mea este ca suspendarea trebuia sa ramana cum era cu modificarea ca daca CCR decide ca Parlamentul are dreptate Presedintele sa fie demis automat fara nici un referendum. Adica (in opinia mea) puterea judecatoreasca trebuie sa stabileasca daca cineva a incalcat legile sau nu. Decizia nu trebuie sa fie nici a Parlamentului dar nici a poporului (in opinia mea).
  • +125 (129 voturi)    
    asta este democratie? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:20)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    cind un guvern diminueaza atributiile Curtii Constitutionale? Daca erati nostalgici in privinta comunismului de dinainte de 89, am o veste buna - tocmai se reinstaleaza!
    • -46 (52 voturi)    
      Sa ne reamintim (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:22)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui alba_ca_zapada

      'Io zic sa ne intoarcem la popor... hă hă hă'

      Mai tineti minte, PDLacilor? Din cauza mizeriei lui Traian Basescu am ajuns acum-aici sa se prabuseasca democratia.
      Idolul vostru a ridicat stacheta abuzurilor, iar USL are grija sa o puna mai sus...
      • +34 (34 voturi)    
        raspuns (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:43)

        catalin87 [utilizator] i-a raspuns lui cato

        cititi parerea acestui distins domn si veti intelege de ce am ajuns aici. din cauza indiferentei si nestiintei oamenilor. sa nu zic prostiei. acest domn peste 2 ani o sa scrie cu totul alte lucruri. vreau sa stiu cum toti acesti sustinatori ai dezordinii, nerespectarii legilor si ai declinului statului democratic isi vor putea privi in ochii copii, nepotii si le vor spune ca in 2012 au fost partasi la spulberarea viitorului lor. atentie! nu e de joaca! aceste lucruri nu vor fi tolerate de ue. vom pierde fonduri si nu stiu cum vom reusi sa platim pensiile milioanelor de pensionari care acum s-au saturat de basescu iar peste 2 ani, nu mai mult, se vor satura de viata. toate cele bune si nu ramaneti indiferenti!
        • +24 (24 voturi)    
          FRICA! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:48)

          brita [utilizator] i-a raspuns lui catalin87

          mi-e frica! mamei mele ramase in tara ii e frica, isi aminteste de comunistii de dinainte de '89...
          romani, nu lasati ciuma rosie sa sa va fure vietile, din nou!
      • +14 (14 voturi)    
        e trist cum gandesc unii (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:33)

        purplesky [utilizator] i-a raspuns lui cato

        Tu crezi ca orice persoana in tara asta trebuie sa fie ori pro-USL, ori pro-PDL?
        Na, ca unii suntem neutrii, chiar multi, iar cand esti neutru, ti se deschid ochii si vezi ce nedreptate se face zilele astea in Romania.
        Ma doare undeva de Basescu sau de PDL, dar pe USL astia ii urasc pentru ca ce fac ei, n-a mai avut nimeni tupeul sa faca dupa '89.
  • +84 (88 voturi)    
    solutie (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:21)

    marianstar [utilizator]

    Chiar daca Avocatul Poporului nu o mai ataca la Curte (ca a fost pus Dorneanu), Basescu ar face bine sa atace ordonanta urgent la Curtea Constitutionala pe art. 11 lit e) (cu art. 34-35) din Legea 47/1992 a CCR. Citat:
    Curtea "soluţionează conflictele juridice de natură constituţională dintre autorităţile publice, la cererea Preşedintelui României".
    • +19 (19 voturi)    
      pai (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:16)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      si crezi ca o sa se publice decizia CCR in MO?
    • +20 (20 voturi)    
      de ce nu dizolta parlamentul? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:30)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      Basescu ar face bine sa dizolve parlamentul, cat mai rapid!! Nu inteleg de ce nu o face deja! Este stare de urgenta in tara!!
      • -1 (5 voturi)    
        Daca ar fi stare de urgenta... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:24)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        ... ar fi populatia in strada... ca altadata. Asa, ca tine, ca mine, tastam-tastam-tastam... adica, mai pe sleau, nu ne prea pasa!
      • 0 (0 voturi)    
        ARTICOLUL 89 (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:55)

        DIANAMCR [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        ARTICOLUL 89
        (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.
        (2) În cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singură dată.
        (3) Parlamentul nu poate fi dizolvat în ultimele 6 luni ale mandatului Preşedintelui României şi nici în timpul stării de mobilizare, de război, de asediu sau de urgenţă.
    • 0 (2 voturi)    
      Pai... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:23)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      ... ce conflict vezi tu?
  • +61 (63 voturi)    
    Constitutia Romaniei spune... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:22)

    tiberius_p [utilizator]

    ARTICOLUL 147
    ...
    (2) În cazurile de neconstituţionalitate care privesc legile, înainte de promulgarea acestora, Parlamentul este obligat să reexamineze dispoziţiile respective pentru punerea lor de acord cu decizia Curţii Constituţionale.
    ...
    • +27 (29 voturi)    
      .... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:34)

      DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      Asta vroiam sa scriu si eu.

      Multumesc, tiberius_p
    • +25 (27 voturi)    
      N-ai inteles? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:39)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      "Legea" de fapt nu e lege, este Ordonanta de Urgenta a Guvernului.
      Va deveni lege cand o vor vota in parlament, pana una alta aceasta OUG va avea efecte juridice.
      Cu alte cuvinte Guvernul a modificat legi constitutionale prin OUG desi nu are voie.
      Iar o OUG nu poate fi atacata la CC pentru ca nu este lege.
      Te iei cu mainile de cap dar asta este realitatea.
    • +20 (22 voturi)    
      Nici asta nu este lovitura de stat??? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:50)

      PopescuLaurentiu1315572572496 [anonim] i-a raspuns lui tiberius_p

      Il intreb eu acum pe CTP: Nici asta nu este lovitura de stat????
      • -6 (6 voturi)    
        Nu (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:29)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui PopescuLaurentiu1315572572496

        Fiindca ceea ce crezi tu ca e lovitura de stat este de fapt o manevra a Parlamentului. Lovitura de stat este atunci cand un grup de persoane, de obicei din opozitie, pune mana pe putere. Ori Parlamentul nu este "un grup de persoane" ci o institutie in care membrii sai sunt alesi de cetateni, in mod democratic. Si apoi, binomul putere-opozitie, este foarte greu de identificat in aceste zile.
    • +27 (27 voturi)    
      Mafia (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:25)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      Mafia nu tine cont de constitutia tarii. Sunt interese F mari la mijloc iar Basescu si justitia le stau ca un nod in gat. Faptul ca ei sunt majoritari in parlament spune multe despre educatia si inteligenta romanilor. Este trist dar adevarat, tara nu se va schimba decat atunci cand populatia ajunge la un nivel de cultura/inteligenta similar cel al statelor din EU. Sunt F. curios ce se va intampla la parlamentare, daca poporul roman va sanctiona acest derapaj, unic de la revolutie. Primul meu gand este ca NU si sper din tot sufletul sa ma insel.
    • +6 (6 voturi)    
      asa si .... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:11)

      ciolanos [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      usl si mafiotii s-au ...... pe ea de constitutie - parca suntem in venezuela , aruba , congo , zair
  • +72 (74 voturi)    
    Parlamentul desupra legii (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:24)

    Cel [anonim]

    Se pare ca parlamentul este deasupra legii
    • +17 (17 voturi)    
      doar ţi se pare?!... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:51)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      fii liniştit - ai dreptate.
  • +49 (53 voturi)    
    E clar ca vor sa suspende presedintele! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:25)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Calea cea mai sigura pentru a opri suspendarea este in parlament, in strada sunt sanse infime. PDL trebuie sa lupte pentru fiecare vot, pentru ca odata trecuta de votul parlamentului nu mai opreste nimeni suspendarea presedintelui... nici macar votul nostru.
    • +30 (34 voturi)    
      n-ai inteles ca nu mai au putere in parlament ?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:37)

      mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      tu pe ce lume taiesti ?! existenta PDL in Parlament este nula; nu mai au nici un fel de putere

      doar strada poate sa ii mai scoata pe parlamentari si sa-i desfiinteze

      si asta se va intampla !!!
      • +10 (10 voturi)    
        Cred ca este mai bine..... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:41)

        conul [anonim] i-a raspuns lui mirceacr

        sa asteptam votul la referendumul de suspendare a presedintelui. Atunci se poate aplica o palma naucitoare USL-istilor. Daca vom iesi la vot toti cei care il sustinem pe presedinte iar acesta va ramane presedinte, atunci poate se va gandi sa dizolve Parlamentul. Singura speranta a lui Basescu si singura noastra speranta de a nu incapea pe mainile monstrului USL este de a merge la vot si a vota NU DESTITUIRII Presedintelui. Este ultima sansa. Altfel nu o sa mai scapam niciodata de USL. Fratilor , face-ti pe dracu-n patru si nu lipsiti de la votul de destituire a presedintelui. si votati NU DESTITUIRII.
        • +5 (5 voturi)    
          avem presedinte ales si reales si paravotat, gata (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:51)

          mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui conul

          Nu mergem la nici un vot caci nu exista motiv si nici nu e legal !
          Nu votam destituirea presedintelui, pentru ca nu este destituit legal.
          Sunt doua situatii prevazute de constitutie in care presedintele poate fi destituit, cand este gasit vinovat sau pentru inalta tradare, lucru care nu se aplica; mai mult nici suspendarea nu s-a facut legal, deci nici destituirea nu este legala, deci nu votam nimic caci nu avem ce si nici de ce !

          ei hotarasc ca il dau jos pe presedinte ilegal, si vor votul nostru, care ar fi tot ilegal chiar daca pro sau contra. In plus, cand noi am votat pentru reducrea parlamentarilor si parlament unicameral, ei nici macar nu s-au sinchisit si ne-au ignorat in voie.

          Acum nici vorba de iar vot, si alte aberatii.
          L-am votat pe Base de 3 ori, la fiecare 2-3 ani trbuie sa iesim la vot pentru Base, desi constitutia spune ca la fiecare 5. Tot la vot am mai votat reducerea parlamentarilor si degeaba.
          • +2 (2 voturi)    
            Ai dreptate domnule.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:27)

            conul [anonim] i-a raspuns lui mirceacr

            ...a fost votat si paravotat Presedintele, dar pe de alta parte ce mai conteaza inca un vot cand ne paste o catastrofa pe care nu o vom putea impiedica prin miscari de strada. Uitati-va in perioada de la revolutie incoace si spuneti cand a avut succes o miscare de strada care in final, cel mai adesea , presupune violente. Apropo, in perioada cat presedintele Basescu va fi suspendat si va fi inlocuit cu presedintele senatului , acesta, presedintele senatului, are voie sa-l gratieze pe Nastase?
            • +1 (1 vot)    
              conteaza! avem bani de aruncat cu referendumuri ?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:05)

              mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui conul

              cat costa un referendum ?! ca sa ce ?! nu merci, orice e mai bun de facut cu banii aia, pe care oricum nu-i avem, ...evident ne vom imprumuta ! oricum nu producem cat avem nevoie, acum ne-am imprumuta mai mult chiar !...e vorba de bani domnule, de un efort care ne trece prin stomac si nu produce oricum decat haos, timp si bani pierduti !
              si pana la referendum ? nu va fi vineri, nu duminica, ...dureaza ..pana atunci ? haossss ?! va imaginati ce dezastru o sa fie in tot acest interval !? consecintele si pierderile cine le suporta ?!
              un efort care iar trece prin stomac , timp si bani pierduti ! ...ne-au furat destui ani, nu mai avem la dispozitie altii de risipit !

              miscarile de strada de la revolutie incoa au fost provocate, conrolate si dirijate cu interes ! de data asta ei merg pe o reteta cunoscuta, in vreme ce ...generatia nu mai e aceeasi si nici receptiva la mizeriile acelorasi oameni cu aceleasi retete !

              cum sa aibe voie sa il gratieze !? o poate sau nu face, este lipsit de importanta, din moment de presedintele senatului este un fals toate numirile si actiunile sale sunt la fel de false si lovite de nulitate !!! cu cat se avanta mai tare si sus, cu atat isi vor cadea mai tare si-si rupe capul;

              as prefera ca lucrurile sa nu se opreasca rapid, sa se intreaca pe ei insisi in ilegalitati, sa-si reaminteasca romanii (loviti de amnezie, au uitat)

              Pentru o miscare de dreapta(nu neaparat PDL), aceste zile sunt cea mai buna reclama si campanie electorala, gratis !
              • 0 (0 voturi)    
                Stimate domn..... (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:28)

                CONU' [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

                ..... organizarea referendumului nu depinde nici de mine , nici de tine. El se va face si gata. Banii se consuma oricum. Si daca tot se consuma , macar sa aparam singura persoana politica importanta care a mai ramas pe baricade impotriva acestor lupi hamesiti si lipsiti de scrupule.
                • +1 (1 vot)    
                  in acest caz ....nu pot decat sa subscriu :) (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:42)

                  mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui CONU'

                  pana atunci,.. . ..pe la victoriei, universitate...ateneu ,
                  maine la ora 18.00 cu siguranta, si de-acolo mai vedem !

                  si daca va trebui si nu avem incotro, mergem si la vot , evident !
    • +11 (11 voturi)    
      cu alte cuvinte... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:51)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      "stati linistiti in bancile voastre, romani, avem grija de voi! tara are nevoie de liniste..."
      gresit! cu ciuma rosie nu se lupta altfel, decit in strada!
    • +7 (7 voturi)    
      Da si? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:59)

      intel.bodhi [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      OK.
      USL are puterea de a suspenda presedintele pe bune sau pentru ca asa vor muschii lor.
      Daca la referendum nu iesim cu totii sa votam impotriva suspendarii, fiind in acelasi timp si un vot impotriva USL, inseamna ca majoritatea din Romania este cu USL si impotriva presedintelui.
      Scurt si fara patima sau ranchiuna.
      • +5 (5 voturi)    
        referendumul insusi va fi ilegal si fara sens (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:53)

        mirceacr [utilizator] i-a raspuns lui intel.bodhi

        cum demiterea nu e data de respectarea constitutiei, facuta legal, ci este cu incalcarea procedurilor care pot declansa demiterea, la fel si referendumul ca si voturile exprimate vor fi ilegale !
      • +1 (1 vot)    
        fara patima si ranchiuna (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:47)

        GMirela [utilizator] i-a raspuns lui intel.bodhi

        aici nu este vorba pro-usl sau contra Basescu ci DE RESPECTAREA LEGILOR IN VIGOARE , A CONSTITUTIEI si ,de folosirea in interes propriu a institutiilor statului .prin abuz de putere..
  • +70 (74 voturi)    
    Seriously now... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:26)

    Victorie [utilizator]

    We're fucked.
    • +31 (33 voturi)    
      Inca nu... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:36)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

      vom fi cu adevarat "fucked" cand o sa intram in colaps economic, cu euro la 6 lei si investitorii luandu-si talpasita si fugind care incotro. basca, taieri de fonduri europene... pacat pt cei care au de suferit din cauza prostimii useliste.
      • +12 (12 voturi)    
        ce ii intereseaza pe ei... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:33)

        James Bond [utilizator] i-a raspuns lui hahalera

        Lasa ca important pentru nelegiuitii astia este ca nastase sa scape de inchisoare, si sa isi puna ei oameni docili la Parchet, DNA, Proucratura, etc.
        Vai de capul nostru!!! Si cand ii vezi pe idioti ca mazetta, catalin_matei, wizard_of_Coor ce comenteaza, iti vine sa iti doresti ca Batman sa existe si pentru Romania!!
    • -1 (1 vot)    
      word! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:29)

      Vlad083 [anonim] i-a raspuns lui Victorie

      word!
    • +1 (1 vot)    
      seriously (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:32)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

      BIG time fucked!!!
    • 0 (0 voturi)    
      yes (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:02)

      nns [utilizator] i-a raspuns lui Victorie

      you are right !!
  • +68 (70 voturi)    
    Inca ceva (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:27)

    marianstar [utilizator]

    E neconstitutionala aceasta ordonanta de urgenta.

    O OUG nu are dreptul sa modifice o structura fundamentala ca CCR, vezi art 115 (6) din Constitutie: "Ordonantele de urgenta (...) nu pot afecta regimul institutiilor fundamentale ale statului"
    • +52 (54 voturi)    
      Stiu si ei asta.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:35)

      Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      Dar singurul care poate sa ia pozitie si sa sesizeze Curtea, este Avocatul poporului!Ce zici?O sa sesizeze?Singura scapare a noastra este STRADA.
      • +10 (12 voturi)    
        Presedintele (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:39)

        skeptica [utilizator] i-a raspuns lui Danny_craiova

        Presedintele nu o poate sesiza? sper ca da... fingers crossed...
      • +19 (21 voturi)    
        se poate (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:39)

        marianstar [utilizator] i-a raspuns lui Danny_craiova

        Am scris mai sus, Basescu poate sustine ca exista un conflict intre institutii si sa sesizeze Curtea si fara sa mai fie nevoie de Avocatul Poporului.

        Vezi art. 11 lit e) (cu art. 34-35) din Legea 47/1992 a CCR. "Curtea soluţionează conflictele juridice de natură constituţională dintre autorităţile publice, la cererea Preşedintelui României".

        Aproape sigur o s-o faca, macar ca ultima incercare.
        • +10 (10 voturi)    
          Legal ai dreptate.. (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:27)

          Danny_craiova [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

          Dar mai este si Mo(cum a mai scris cineva),care trebuie sa publice acea hotarare!
          Raman la parerea ca STRADA ne-a mai ramas.
    • +8 (10 voturi)    
      Ca sa ajungi la CC trebuie sa treci prin parlament (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:40)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      Cata vreme OUG-ul nu este dezbatut si aprobat in parlament ea are efecte juridice desi este anticonstitutionala!!!
    • +7 (9 voturi)    
      inca ceva (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:42)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui marianstar

      ok, CCR o sa decida ca este neconstitutionala OUG si ca urmare e nula, numai ca aceasta decizie trebuie publicata mai intai in MO ca sa intre in vigoare, ce zici, se va publica? io zic ca nu....
  • +60 (62 voturi)    
    Aloooo (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:31)

    carmabox [utilizator]

    Adica CCR sa nu se atinga de parlament, ca voi sunteti deasupra oricari legi, si in nici un caz nu vi se poate da peste nas cu nimic? Daca parlamentul o ia razna si face constitutia praf, cine sa va traga de urechi si sa va responsabilizeze? Sau sa va credem pe cuvant de onoare, ca sunteti oameni integri, si scopul vostru suprem e binele Romaniei, asa-i? Mai, sa fie...
  • +54 (56 voturi)    
    Adio Europa! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:31)

    Trojan.H [utilizator]

    In pas rapid spre Ucraina si Belarus.
    • +11 (13 voturi)    
      Mama Rusia! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:48)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Sau spre mama Rusia, cu conducere bicefala alternativa, 4 ani unul, 4 ani altul. Stim deja care este unul si care este altul!
  • +47 (49 voturi)    
    CAND SUNT SLAB ATUNCI SUNT TARE (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:32)

    ionanc [utilizator]

    Ati citit Biblia? Ati dat de aceasta afirmatie paradoxala? Ati inteles-o? Curtea Constitutionala este fragila, vulnerabila SLABA...dar are DREPTUL DE PARTEA EI. Banda lui pontantonescu pare TARE, are pistolari, cutitari, raufacatori gata sa-si OMOARE MAMELE la ordinul sefului...dar e slaba: pe termen mediu si lung VA PIERDE PARTIDA!!!
    FITI SIGURI DE ASTA!
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:42)

      ennola25 [utilizator] i-a raspuns lui ionanc

      Asa sa ne ajute Dumnezeu! Romania e ca pasarea Phoenix, va renaste chiar din propria-i cenusa...!!!!
    • +11 (11 voturi)    
      nu mai avem timp (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:52)

      nede [anonim] i-a raspuns lui ionanc

      posibil pe termen mediu sau lung sa piarda, dar Romania va fi intoarsa cu ani greu recuperabili, iar timpul si viata noastra trece..deci nu este nici o consolare..
    • +2 (2 voturi)    
      Doamne ajuta! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:28)

      Victor IonAxinte [anonim] i-a raspuns lui ionanc

      Sa speram ca de data asta va prevala dreptatea. Doamne ajuta!
  • +38 (40 voturi)    
    Zau?? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:35)

    ennola25 [utilizator]

    Revenire la normal?? Poate se vroia a se spune anormal...Oare Parlamentul nu este aparatul legislativ?? Oare legile nu trebuie verificate si avizate obligatoriu ca sunt conforme cu Constitutia tarii??
    • +8 (10 voturi)    
      nu (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:24)

      shoiba [utilizator] i-a raspuns lui ennola25

      Nu, ca nu vrem noi, reprezentantii poporului cu amante la Bucuresti. Nimeni nu are dreptul sa ne strice noua traiul bun pe spatele prostimii. Asta e o lectie care i-o dam lui Basescu astfel incat sa nu mai indrazneasca nimeni sa ne tulbure afacerile! Ati inteles? Daca nu, veti pati si voi la fel.
  • +12 (14 voturi)    
    ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:37)

    John.Doe [utilizator]

    Noapte buna Romania!
    • +13 (13 voturi)    
      in niciun caz! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:35)

      ennola25 [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      Poate Noapte buna USL-ului si acolitilor sai!!!
      Sa avem incredere, curaj romane! Desteapta-te romane, nu dormi...! Ca in aste mani mai curge un sange de luptator!!

      "Deşteaptă-te, române, din somnul cel de moarte,
      În care te-adânciră barbarii de tirani!
      Acum ori niciodată croieşte-ţi altă soarte,
      La care să se-nchine şi cruzii tăi duşmani!

      Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume
      Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman,
      Şi că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume
      Triumfător în lupte, un nume de Traian!
      ..................................................................... "
  • +13 (15 voturi)    
    Speranta (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:38)

    benicio [utilizator]

    Atata timp cat va fi un referendum si un tur de alegeri parlamentare, mai exista o speranta. Oricum trebuie sa iesim in strada, sa le aratam ca nu sunt singuri in tara asta, bolsevicii flausati ce sunt.
  • +12 (14 voturi)    
    Nenorocitii (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:38)

    IASI [utilizator]

    Trebuie vanati de popor!
  • +25 (27 voturi)    
    si-acum? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:40)

    tulipa [utilizator]

    este clar ca este lovitura de stat? sursa wikipedia: "Lovitură de stat (din franceză coup d'État) sau puci (din germană Putsch) se numește o răsturnare bruscă și neconstituționată a puterii legitime a unui stat, impusă prin surpriză de o minoritate, de obicei militară, folosind forța. Se deosebește de revoluție prin aceea că la revoluție există o participare masivă a populației.

    O trecere a unei Armate de partea unei revoluții se numește lovitură de stat militară sau puci, pentru că se face împotriva guvernului și a puterii existente și în folosul unei puteri noi, revoluționare. [1]

    O formă a loviturii de stat este "lovitura de palat", care se realizează departe de ochii și urechile multimii, aparține de regulă unei facțiuni aflate la putere, un partid sau o "tabără" politică, apropiată grupului conducător, uneori chiar din cadrul grupului, și se bazează pe relațiile și influența unor comandanți ai armatei sau serviciilor secrete câștigați de grupul complotist.[2]"
    unde va ajunge tara asta? unde vor ajunge oamenii de rand care au imprumuturi bancare luate corect si cinstit cand euro va exploda dintr-un moment in altul? rusine nationala USL!! IN STRADA, ROMANI!! DE CE JOI?? ASTAZI!!
    • +7 (7 voturi)    
      IESITI IN STRADA (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:12)

      mardanelo [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      asa este ,de ce joi,ASTAZI ca joi este prea tarziu !Trezitiva bucurestenii care ati votat presedintele pentru 5 ani nu pentru 3 ani.Nu stati si va uitati la Tv cum isi bat joc ciumatii astia rosii de optiunile voastre.Eu si altii care vrem sa ne fie respectat votul vom veni din provincie cu primul tren.Trebuie sa i oprim pe nesimtitii astia cu orice pret!
  • +22 (24 voturi)    
    Vad niste sentinte penale (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:42)

    Igriculescu [utilizator]

    Joaca de-a legiferarea este periculoasa. Se poate ajunge pana la puscarie pentru atentarea la statul de drept prin emieterea de legi sau ordonante neconstutionale.
    Baieti, pericolul puscariei exista.
    Nu va bazati pe acest puci, ca asa s-a bazat si Irina Jianu pe Nastase si uite unde a ajuns acum ???!!!
  • +14 (16 voturi)    
    USL-isme cu iz nazist (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:44)

    marvio [utilizator]

    Nu exista niciun motiv temeinic de suspendare a Presedintelui Basescu. Sa fie lasat sa-si duca mandatul pana la capat! Incercarea USL de a forta aceasta nota seamana tot mai mult a actiune de tip nazist si va duce Romania la dezastru politic si economic!

    Mentionez ca nu sunt pedelist si nu fac parte din niciun partid, dar voi sanctiona orice actiune idioata, indiferent de la ce partid provine.
  • +8 (10 voturi)    
    Constitutie vs OUG (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:45)

    Thheo [utilizator]

    In Constitutite in art. 147 scrie foarte clar:
    "Deciziile Curţii Constituţionale se publică în Monitorul Oficial al României. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor."

    Deci decizia CCR este general obligatorie ( este adevarat ca doar pentru viitor.. si au aici o perioada de.. in care isi fac de cap ). Dar cum sa dai un OUG care sa zica ca anumite decizii CCR sunt doar cu titlul consultativ. Cum poti sa sfidezi in halul asta?
    Nu le convine sa schimbe intai Constitutia.. dar de pentru asta au nevoie de mai mult decat niste mizerii in Paralment.
  • +14 (16 voturi)    
    ATENŢIE! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:48)

    barbu007 [utilizator]

    atricuţiile şi funcţionarea curţii constituţionale au fost stabilite prin lege organică şi, ca atare, nu pot fi modificate prin ordonanţă guvernamentală. pe de altă parte, parlamentul nu mai are permisiunea să emită legi organice cu 6 luni înainte de alegerile generale!
  • +14 (16 voturi)    
    Gata! nu se mai poate! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:48)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Nu mai exista nici o solutie in afara de iesitul in strada!
  • +18 (20 voturi)    
    TICALOSII (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:49)

    elwis [utilizator]

    TICALOSII ! Nimic nu mai opreste gasca asta de golani ! In strada, fratilor si....cite locuri mai sint in celula lui Bombonel ?
  • +9 (11 voturi)    
    Ar trebui .. (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:51)

    ac [utilizator]

    ... ca presedintele sa demita guvernul.

    ARTICOLUL 110: Încetarea mandatului
    (2) Guvernul este demis ... sau dacă primul-ministru se află în una dintre situaţiile prevăzute la articolul 106 ...

    ARTICOLUL 106: Încetarea funcţiei de membru
    Funcţia de membru al Guvernului încetează în urma ... stării de incompatibilitate.

    ARTICOLUL 71: Incompatibilităţi
    (3) Alte incompatibilităţi se stabilesc prin lege organică.

    Tocmai Constitutia pe care o incalca primul ministru e legea suprema.
  • +7 (7 voturi)    
    ce adevar! (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:54)

    PutziferStrambeanu [utilizator]

    "Exista niste prevederi constitutionale pe care le respectam" - V Ponta ( ca sa nu fiu acuzat de plagiat )

    Numai cateva , ca pe restul le rescrieti voi fara probleme .
  • +5 (5 voturi)    
    s-a publicat în mof 445 (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:55)

    Tom2 [utilizator]

    în timp record...
  • +9 (9 voturi)    
    Nu vedeti ca ei nu dau doi bani pe Constitutie? (Miercuri, 4 iulie 2012, 13:59)

    MirceaDude [utilizator]

    Basescu trebuie sa cheme imediat CSAT si sa puna armata pe ei. Merita IMPUSCATI CU TOTII, alta solutie nu este!

    Insa cred ca Basescu este satul de mizeriile USL-istilor si vrea sa arate romanilor ca isi merita soarta, asa ca nu cred ca va lua vreo masura, cum nu a luat nici pana acum. Inca mai sper.

    Orice miting, protest va fi inutil, pentru ca Ponta & Co nu dau nici o ceapa degerata pe romani...

    Pe de alta parte si marea majoritate a romanior sunt prosti de dau in gropi, analfabeti si lenesi si isi merita asta.
    • 0 (0 voturi)    
      CSAT (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:58)

      GMirela [utilizator] i-a raspuns lui MirceaDude

      MEMBRII CSAT sunt sefii serviciilor ,primul ministru si membri ai guvernului, care csat?
  • +4 (4 voturi)    
    nu prea au ce sa-i faca (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:03)

    Ruhe [utilizator]

    asta-i treaba curtii prin Constitutie:
    "ARTICOLUL 146
    Curtea Constituţională are următoarele atribuţii:
    a) se pronunţă asupra constituţionalităţii legilor, înainte de promulgarea acestora, la sesizarea Preşedintelui României, a unuia dintre preşedinţii celor două Camere, a Guvernului, a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a Avocatului Poporului, a unui număr de cel puţin 50 de deputaţi sau de cel puţin 25 de senatori, precum şi, din oficiu, asupra iniţiativelor de revizuire a Constituţiei"

    acum ca o fi asta vreo 'hotarare' in loc de lege, nu prea mai conteaza, oricum era consultativ, important e sa nu dea legi care sa fie neconstitutionale.
  • +9 (9 voturi)    
    prea multa vorba (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:04)

    strul [utilizator]

    degeaba tot dicutam si ies 200 de oameni in strada, asa va castiga USL si in toamna. Criza se va adanci din cauza lipsei banilor, oamenii nu-si vor mai platii ratele, vor pierde tot.
    Vor regreta ce n-au facut acum, dar va fi prea tarziu. Pacat.
  • +15 (15 voturi)    
    S-a instaurat regimul NAZIST (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:06)

    Frankie [utilizator]

    Bine ati venit in Romania Nazista !
  • +14 (14 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:07)

    UnchiuSam [utilizator]

    Mai este vreo institutie care sa apere Constitutia si aplicarea prevederilor ei? Daca Parlamentul da maine o lege prin care Ponta si Antonescu pot sa faca pipi pe Constitutie, se mai poate contesta undeva? Se poate opri legal actiunea de a face pipi?
    Ori se va mai putea discuta numai la nivel teoretic, daca e bine sau e rau, daca e cald sau rece, daca este mai moral sa faca impreuna, sau separat?
  • +13 (13 voturi)    
    OUG a aparut! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:08)

    independentu [utilizator]

    a fost publicata: OUG pentru modif legii 47/1992.
    a fost publicata inaintea hotararii de demitere a Presedintilor Camerelor, desi a aparut cu o zi mai tarziu.
    asta ca sa nu mai poata fi atacate hotararile Parlamentului (recte schimbarea celor doi) la CCR.
    numai legile mai pot fi atacate acum la CCR.
    inclusiv suspendarea lui Basescu nu mai poate fi atacata.
    iar mizele adevarate sunt nominalizarile la DNA si Procuratura generala, din toamna, fiindca au nevoie de Presedentie, ca justitia le-a mancat ficatii.
    sau Bombonelul, ca sa zic asa
  • +4 (10 voturi)    
    tara condusa de penali (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:08)

    MirceaIo [utilizator]

    Cine ar merge de buna voie la puscarie. Acest vot arata ca numarul penalilor din parlament e mai mare decat al oamenilor cinstiti. Se doreste ca justitia sa fie indreptata asupra anumitor clase sociale si sa se aplice selectiv.
    Cred ca de Ponta nu mai scapam! El e amic cu Rosca Stanescu, Dan Voiculescu Crin Antonescu, Adrian Nastase.....Jos Basescu!
  • +6 (8 voturi)    
    suntem slabi dar macar (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:10)

    t_roxx [utilizator]

    impreuna! marsaluiti si manifestati! https://www.facebook.com/events/355205587883950/ pentru cei din franta si https://www.facebook.com/events/382477081812081/384912284901894/?notif_t=event_mall_reply pentru romani!
  • +11 (13 voturi)    
    Minciuni comuniste (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:10)

    ac [utilizator]

    "niciodata in Constitutie nu s-a prevazut ca CCR sa se pronunte pe hotarari ale Parlamentului".
    Noroc ca ai venit tu sa ne spui asta. Peste un an o sa ne spui ca de fapt nici constitutia nu s-a vrut sa existe si de fapt nici nu mai trebuie.
  • +8 (8 voturi)    
    Este scandalos (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:17)

    johnesku [utilizator]

    Bun venit in totalitarism
  • -13 (17 voturi)    
    Sunteti pe Terra, nu pe Marte! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:21)

    Heracles [utilizator]

    Oameni buni, reveniti cu picioarele pe pamant! De unde atata scandal cu lovitura de stat, subminarea institutiilor, revolutie, 1989, etc. Unde ati trait 22 de ani de la '89 incoace? Nu va-ti dat seama ca de 22 de ani traim intr-o tara de orice fel, numai democratica nu?!
    Este asa greu de realizat faptul ca 4 ani de zile cat PDL a fost la guvernare, a fost o alta lovitura de stat? Ca toate instutiile statului erau conduse de oamenii acestui partid? Sefii IPJ-urilor, prefectii, directorii de deconcentrate, directori de spitale, secretari de stat, etc. ( lista poate continua mult si bine ) erau toti ai PDL-ului! Cum putem noi ca popor sa ne trezim in 2012, sa spunem ca aceasta este o amenintare a valorilor democrative, bla bla, dupa ce de 22 de ani se intampla la fel?
    Problema este ca deocamdata doar asa putem fi condusi. Din partea mea, guvernul Ponta are o sansa si un vot pentru suspendarea presedintelui. Le acord toata increderea pana la proba contrarie pentru ca nu am ce sa aleg altceva mai bun si sper si cred ca vor face treaba. Partea proasta este ca daca si acest guvern o da in bara, pe cine mai votam? Doamne fereste sa ajunga Dan Diaconescu presedinte.
    Asadar, traiasca libertatea! Traiasca Romania! Nu va ingradeste nimeni drepturile, v-au fost ingradite 22 de ani si nu va afectat, stati linistiti. Ideea de baza este crestere economica, prosperitatea tarii, implicit cresterea salariilor si ridicarea nivelului de trai. In rest, Doamne ajuta!
    • +5 (7 voturi)    
      ma amuzi (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:49)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Heracles

      Guvernul nu avea dreptul sa se bage peste CC, Pontulica promitea alaltaieri ca demisioneaza daca a plagiat si cand se dovedeste ca a plagiat suspenda comisia si multe altele. Ce se intampla e lovitura de stat si ne paste o dictatura de toata frumusetea. Ai rabdare si o sa vezi si dumneata, ca se vor prinde toti prostii in cateva luni. Ca de-aia n-a mai asteptat ei pana la alegerile legislative. Plus ca pe nastase trebuie sa il scoata de la parnaie, ca doar n-o sa isi lase ponta mentorul acolo.
      • -5 (7 voturi)    
        Mai exact (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:00)

        Heracles [utilizator] i-a raspuns lui dj

        CC a fost, este si va fi pur politica dintotdeauna, nu cred ca este un fapt asa greu de realizat daca te uiti putin cum sunt alesi membrii. Plagiatul este un enorm praf in ochi, mai ales intr-o lucrare de drept. Daca stam putin sa judecam, de cand a inventat Aristotel dreptul, toata lumea plagiaza. Mai exact, nu poti sa reinventezi roata. Pe Nastase nu o sa-l scoata de la puscarie, deoarece si-ar pierde absolut orice speranta in a fi credibil, in schimb o sa-i asigure cele mai bune conditii si o iesire cu ajutorul bunei purtari in 6 luni. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt fan Ponta sau PSD, sunt apolitic din tot sufletul, dar momentan asta este varianta cea mai buna, dupa parerea mea bineinteles.
    • +3 (3 voturi)    
      esti sigur? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:02)

      eretic [utilizator] i-a raspuns lui Heracles

      Uiti ca presedintele Romaniei este ales prin vot direct? Cei care au acum puterea in parlament uita asta.
    • 0 (0 voturi)    
      Te intreb si pe tine (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:44)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui Heracles

      Cati ani ai? Probabil ca in ultimii 22 de ani ai trait in Romania, dar daca te-ai nascut acum 23 de ani esti total pe langa situatie! Ca tu ai prins ultimii 4 ani de "non-democratie" e una, ce au facut pesedistii pana acum 8 ani e alta. Dar tu nu ai cum sa stii, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Miercuri, 4 iulie 2012, 23:05)

        Heracles [utilizator] i-a raspuns lui aiureantramvai

        Si intr-adevar se confirma, de obicei, zicala "lupul isi schimba piele dar naravul ba". Ideea de baza in momentul de fata este de a alege intre doua lucruri rele, de preferabil pe cel mai putin rau. In ideea de ai da Pontului o sansa, fiind aproape virgin in cele ale Romaniei, imi sustin ideea in continuare. Ps. Nu ai nevoie sa ai 40-60-80 ani ca sa stii sa citesti articole de ziare, publicatii si carti incepand cu anul 1945 si pana in prezent si sa le combati. Plus ca unii dintre noi mai avem si parinti care au trait in acele perioade.
  • +10 (12 voturi)    
    Romania si-a pus cenusa in cap pt ceva vreme... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:23)

    cristi_an [utilizator]

    Baza intelectuala, comunitatea civila este incomparabil mai slaba cu cea de acum 20 de ani.... Romanilor de acum le arde de maruta si bendeac, tate si buci, mistocareala, trecut bacul pe "sustache".... .......
  • +7 (11 voturi)    
    oare? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:25)

    cosion [utilizator]

    Indivizi "bine intentionati" din USL dau curs la: distrugerea economiei (vezi cazul Hidroelectrica), perpetuarea furtului din Companiile de stat (vezi managementul de la Transelectrica) si actiuni anticonstitutionale (vezi intentia de schimbare a unora dintre membrii CCR). In ritmul acesta vor reusi sa convinga populatia sa nu voteze impotriva lui Basescu la referendum. Se poate sa nu le pese dar in ritmul acesta, in toamna partidele din USL au sanse sa devina istorie!!!
    • -4 (8 voturi)    
      In cazul hidroelectrica (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:37)

      Adryan10 [utilizator] i-a raspuns lui cosion

      s-a procedat astfel pentru a rupe contractele cu baietii destepti. Dar tu nu poti opricepe asta.
      • +2 (2 voturi)    
        ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:04)

        eretic [utilizator] i-a raspuns lui Adryan10

        si au reusit? sau au facut doar valva?
  • +9 (13 voturi)    
    In strada (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:27)

    abcde [utilizator]

    Cand se iese la protest?
    • +3 (5 voturi)    
      Maine (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:43)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui abcde

      Maine la 18
    • +4 (6 voturi)    
      doar noi putem incerca sa ii oprim (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:50)

      coco1963 [utilizator] i-a raspuns lui abcde

      nici in decembrie "89 nu am simtit atat de acut nevoia de a iesi in strada.
      cred ca prin iesirea noastra in strada ii putem convinge pe multi sa participe la referendum
      e important sa fim mai multi decat hotii si milogii adepti ai jivinelor USL- ASE
  • +6 (8 voturi)    
    In strada (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:27)

    abcde [utilizator]

    Cand se iese la protest?
  • +5 (9 voturi)    
    ABUZ (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:29)

    MirceaIo [utilizator]

    In momentul de fata Victor Viorel Ponta e cel mai puternic om din Rmania, putere exercitata in mod abuziv. El poate printr-o ordonanta de urgenta sa faca ORICE. Oficial scrie pe o hartie ce vrea si o publica in monitorul oficial. Pe bune PONTA=DICTATOR, Jos Basescu!
  • +6 (6 voturi)    
    Stati linistiti! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:30)

    Captain Planet [utilizator]

    Cineva ii vegheaza si va lua masurile exact cand le va fi lumea mai draga.
  • +4 (8 voturi)    
    Ce Spune CONSTITUTIA (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:32)

    JR_BC [utilizator]

    Suspendarea Presedintelui se produce:
    ARTICOLUL 95
    (1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.
    Sunt OBLIGATI sa consulte CCR-ul !
    • 0 (0 voturi)    
      constitutia (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:05)

      GMirela [utilizator] i-a raspuns lui JR_BC

      dar nu sunt obligati sa tina cont de aviz,fiind consultativ
  • +7 (9 voturi)    
    Sub asediu (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:33)

    KostasP [utilizator]

    Se vede ca tara are o multime de absolventi ai facultatii de drept. Romania este sub asediu, lupii au intrat in stina si voi ai intimpinati cu articole din constitutia Romaniei, care a si fost incalcata deja de altfel. Romani treziti-va!
  • +4 (6 voturi)    
    Nici o surpriza... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:34)

    hahalera [utilizator]

    guvernul a reusit sa diminueze si valoarea monedei nationale.
  • +8 (10 voturi)    
    Cititorii Hotnews vor fi arestati? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:35)

    Trojan.H [utilizator]

    Daca se da o ordonanta de urgenta ca cititorii Hotnews sa fie luati de pe strada si bagati la puscarie, cine ar putea impiedica acest lucru?
    Daca Mafia aciuata in cladirea Parlamentului legifereaza ca cine injura USL face puscarie, impreuna cu familia lui, cine ar putea impiedica acest lucru?
    Intreb si eu! Nu dau cu paru'
  • +7 (9 voturi)    
    gratiere (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:35)

    slice_of_life [utilizator]

    Pariu ca vineri seara Nastase este Out?
    • +4 (6 voturi)    
      pariu ca ai dreptate! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:50)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui slice_of_life

      Ca doar de asta au inceput sa il suspende pe Basescu acum si n-au asteptat pana la alegeri.
  • +13 (15 voturi)    
    Comunistii la putere (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:36)

    Ricko [utilizator]

    Fratilor, hai sa ne trezim si sa iesim in strada inainte sa ne suspende guvernul Ponta si acest drept. In ritmul asta in 2 luni nu vom mai avea voie sa spunem nimic impotriva celor de la putere de frica sa nu ne salte securitatea de pe strada.
  • +9 (11 voturi)    
    Articolul 115 (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:38)

    b0gdan [utilizator]

    Modificand atributiile Curtii Constitutionale guvernul tocmai a incalcat Aritcolul 115 din Constitutie care stipuleaza:

    (6) Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică.
  • +17 (19 voturi)    
    LOVITURA DE STAT. E clar! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:39)

    tulipa [utilizator]

    este clar ca este lovitura de stat? sursa wikipedia:
    O formă a loviturii de stat este "lovitura de palat", care se realizează departe de ochii și urechile multimii, aparține de regulă unei facțiuni aflate la putere, un partid sau o "tabără" politică, apropiată grupului conducător, uneori chiar din cadrul grupului, și se bazează pe relațiile și influența unor comandanți ai armatei sau serviciilor secrete câștigați de grupul complotist.[2]"
    unde va ajunge tara asta? unde vor ajunge oamenii de rand care au imprumuturi bancare luate corect si cinstit cand euro va exploda dintr-un moment in altul? rusine nationala USL!! IN STRADA, ROMANI!! DE CE JOI?? ASTAZI!!
  • +1 (7 voturi)    
    Oferta (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:51)

    irinel99 [utilizator]

    Ofer Audi A6 S Line plus o suma de bani celui care ii asasineaza pe Ponta si Antonescu plus pe capul rascoalei Iliescu si Felix.

    PS: Sau dati-mi mie o arma!

    NU MAI SUPORT. Zici ca traim in Congo sau in Cuba.
    • -7 (9 voturi)    
      Base, tu esti? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:07)

      ATENTIE [utilizator] i-a raspuns lui irinel99

      Parca tu aveai Logan.
  • +6 (6 voturi)    
    Despre alegerea presedintelui... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:55)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Intr-o zi cu soare generos cat sa orbeasca ochii orisicui, dobitoacele din ograda, dorind sa isi gaseasca scopul in viata si salvarea divina, s-au hotarat sa-si aleaga conducatorul. Gaina si cocosul, rata si ratoiul, porcul si scroafa, dar si calul, iapa, vaca, boul, curca, curcanul, gasca si gascanul, alaturi de altele deopotriva, trecura sa-si decida soarta. Si s-au avantat unele dobitoace la a tine cuvantari, mai de seama, ziceau ele, si, in final, pusera ziua cand sa se tina alegerea. Boul si magarul ajunsera, mugind fiecare in felul lui, in infruntarea de pe urma si dimpreuna asteptau cine va veni sa-i aleaga. Aparu un curcan, o gaina si un tap, o oaie si un gascan si cateva rate obosite de la balta. Cam jumatate din dobitoacele din ograda. Magarul castiga la mustata si destinele dobitoacelor au trecut in carmuirea magarului. Ca orice magar, fara prea mare inzestrare intre urechi, mai se infoia la dobitoace, mai se dadea la umbra, iar curand aparura si nemultumirile dobitoacelor. Pentru ca magarul zbiera mereu cu putere cand era mustrat, dobitoacele renuntau sa se mai planga. Magarul isi aduse tot soiul de magarusi trepadusi pe langa el si totul in ograda era de-o seama: o adevarata magarie! Pana cand dobitoacele au istovit sa mai asude sub copitele magarilor si au trecut la a se apara. Si au hotarat cativa cocosi mai pintenati si o seama de gascani si porci sa cheme la hotarare toate dobitoacele sa graiasca de-l mai vor conducator pe magar. Auzind de acestea, magarul zbiera in cunoscutul obicei, graind: "Suntem 18 dobitoace toate. Cinci ati spus cu ceva vreme in urma ca ma vreti sa va conduc; acum ma vreti alungat. Legea ce ne guverneaza spune asa: cand te vor conducator, nu conteaza cati vin la vot, ci cati spun "DA" din cati vin. Cand te vor alungat, e musai sa vina toti si sa spuna "ALUNGAT" macar cu o dobitoaca peste jumatate. Inclusiv EU.", mugea magarul. Dilema: dobitoacele sunt ele insele dobioace sau asemenea legi sunt dobitoace?!
  • +6 (6 voturi)    
    mincinos de meserie caut functie de premier (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:57)

    coco1963 [utilizator]

    http://www.adevarul.ro/actualitate/Victor_Ponta_si-a_falsificat_CV-ul-_Nu_a_facut_niciun_master_la_Universitatea_Catania_0_730727154.html
  • +4 (4 voturi)    
    fapte concrete (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:00)

    catalin87 [utilizator]

    va invit sa enumerati aici fapte concrete anticonstitutionale ale presedintelui. sau masuri ale guvernului ponta, cxare au fost respinse de presedinte. dar sa raspundem concret. nu citati de pe la nu stiu ce televiziuni lucruri de genul LINISTE, TIRANIC, COMUNIST.
  • +7 (7 voturi)    
    Planul USL (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:17)

    Scepticus [utilizator]

    Planul USL este de o perfidie incredibila ! Are insa o hiba. Daca la referendum nu obtin voturile necesare pentru demiterea lui Basescu tot castelul de carti de joc se prabuseste.
    • +1 (1 vot)    
      Din pacate... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:26)

      Captain Planet [utilizator] i-a raspuns lui Scepticus

      ...multimea si-a spus optiunea la "locale". Ar trebui o mobilizare in masa, ceea ce mi se pare greu de realizat, avand in vedere ca este perioada de concedii, caldura mare, lehamitea romanilor si multe altele.
      • 0 (0 voturi)    
        Solutie (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:53)

        Scepticus [utilizator] i-a raspuns lui Captain Planet

        Din pacate, asta este singura solutie: mobilizare generala la vot impotriva USL.
    • +2 (2 voturi)    
      nu i chiar hiba (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:32)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Scepticus

      Cu niste ulei si faina le vor obtine. Cam asa se petrec lucrurile la noi! TRebuie sa iesim in strada oameni buni!! Toata lumeaaa!
  • +5 (7 voturi)    
    Sugestie pentru presedinte (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

    Calatorintimp [utilizator]

    Domnule presedinte va aflati intr-un moment greu al mandatului dv. Pe scurt va ofer o sugestie....maine o sa va suspende parlamentul si "somnorosul " va prelua atributiile dv...aveti dreptul sa il gratiati pe Nastase...astfel demonstrati ca nu a fost interesul dv sa il vedeti in puscarie ci al lui Ponta ....Nastase daca ar fi fost achitat in proces venea ca un zeu in partid si putea candida si la presedentie in locul lui Antonescu.... a fost interesul lor sa il vada pe Nastase inchis nu al dv.Si in seara asta anuntati toate forurile internationale de ceea ce se intampla in aceasta tara...chiar si daca va puneti demisia pe masa nu e un gest de abandonare ci dovediti ca nu va legati de un scaun pe care cei ce vor sa instaureze dictatura il doresc atat de mult....am un coleg ce doar se uita pe fereastra si a fost exclus din examen...colegii mei sunt supravegheati video la examen iar domnul care a copiat si inserat in teza lui de doctorat munca altuia e ales prim ministru.....unde e dreptatea?....cu respect: un tanar fara viitor in aceasta tara aflata in pragul unei dictaturi....
  • +6 (6 voturi)    
    abuz (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:26)

    MirceaIo [utilizator]

    Eu cred ca s-au schimbat nejustificat de rapid anumite lucruri. De ce atata graba, poate se greseste ceva, poate ar fi bine sa masori de zece ori si sa tai o data? Categoric ca epoca lui Basescu trebuie sa dispara, dar aceste actiuni grabite par a fi facute in favoarea catorva persoane.
    Mie imi displac abuzurile, pentru ca pot crea precedente ffffff periculoase. Ce garantie am ca maine Ponta nu da o Ordonanta in care omoara toti cainii vagabonzi din Romania????? (sau cum poate prin mijloace legale oprit Ponta sa nu abuzeze de putere????????). Asta deranjeaza si sperie cel mai tare. Puterea totala e in mana unui "plagiator". Victor Ponta a fost studentul lui Adrian Nastase, acesta ii dadea ordine lui M. Mitrea, la randul lui Mitrea discuta cu Neculaiciuc. Impreuna au furat enorm si au distrus SNCFR! Probleme e ca dupa Basescu va veni - ANTONESCU!
  • +2 (2 voturi)    
    CE-AR FI DACA ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:29)

    sevilla86 [utilizator]

    ce-ar fi daca dupa toata stradania usl-ului de suspendare a democratiei ,noi ne-am trezi si am spune stop psd , stop antonescu , ramai acolo unde esti nastase !!!

    ar inebuni infometatii usl la un nu categoric pentru suspendarea presedintelui !
  • +6 (6 voturi)    
    Treaba sta in felu urmator (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:30)

    cafo [utilizator]

    Daca nu pica base la referendum...
    1. USL nu o sa mai aiba bani pt campania electorala ca vor fi DNA-ul cu ochii pe transferuri
    2. Vor fi dati in judecata cei numiti de base zilele trecute pt cate legi au incalcat
    3. Nastase o sa isi mai ia condamnari cu suspendare pt zambahcian.. automat se vor transforma in executare mai pe romaneste.. o sa imbatraneasca la mititica

    In concluzie e groasa..
    Vedem la referendum daca poporu roman isi merita soara..
  • +2 (2 voturi)    
    ok ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:32)

    lulisor [utilizator]

    poate cineva sa ne explice care e cel mai negru scenariu daca-l suspenda pe base? oricum referendumul nu trece, asta e clar. ce poate face chuckie? ce atributiuni are? ce (nu) poate face, chestii d-astea..

    acum, ce se intampla daca au fost publicate in MO deciziile de schimbare a celor 2 presedinti de camere, dar CCR decide ca nu e constitutionala demiterea lor? poate cineva sa faca o analiza d-asta, asa mai pentru oamenii de rand?
  • +3 (3 voturi)    
    presedintele trebuie sa conteste ilegalitatile (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:35)

    alex1234 [utilizator]

    presedintele trebuie sa conteste la
    curtea constitutionala

    “toate (repet toate) procedeele juridice ilegale”

    care au dus la
    “impunerea legislatiei existente azi”

    legata de suspendarea sa

    el trebuie sa accepte suspendare doar daca

    curtea constitutionala

    declara legala

    “intreaga legislatie impusa azi de usl”
  • +1 (3 voturi)    
    poate nu le iese (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:35)

    sevilla86 [utilizator]

    ce-as mai rade sa nu le iasa la referendum !!
    o sa crape basica in ei,de-alde ilescu,voiculescu,antonescu-nazy si altii ca ei !!
  • -3 (5 voturi)    
    hai cu suspendarea!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:35)

    lucian11 [utilizator]

    hai cu dosarele!
    hai cu condamnarea!
    base coleg de celula cu bombonel!!!
    • 0 (0 voturi)    
      fara numar, fara numar! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:46)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

      hai cu lovelele!
      hai cu haurul!
      hai sa moara dujmanii!
      baga frate, pa sistem!
  • +7 (7 voturi)    
    PONTA a incalcat azi Articolul 115 din Constitutie (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:37)

    alex1234 [utilizator]

    Modificand atributiile Curtii Constitutionale guvernul tocmai a incalcat Articolul 115 din Constitutie care stipuleaza:

    (6) Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică.
  • +1 (3 voturi)    
    ingenuncherea justitiei (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:43)

    paolalaan [utilizator]

    asta de fapt inseamna suspendarea lui base !ca prea a dat frau liber sa fie cercetati toti hotii!ca nu a intervenit si nu i a aparat!e opera lui voiculescu ,nastase ilici alias ponta andronescu si alti mafioti usl!
  • +4 (4 voturi)    
    ai mai da-o in .... de legalitate (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:45)

    Wanga [utilizator]

    Cum poate una din puterile din stat- cea executiva - sa inlature sau sa diminueze sarcinile altei puteri din stat - cea legislativa?!
    Astgia bat rcord dupa record in ilegalitati!
    ori sunt prea siguri de puciurile in serie si atunci noi suntem cei vinovati si trebuie sa ne suportam soarta- ori sunt inebuniti de precedentul creat cu nastase - si atunci tot noi suntem vinovati ca nu i-am luat la suturi cand trebuia!!
    o armata de haimanale flamande dupa ce au stata 8 ani fara obiectul muncii-furtul- ne sfideaza zi de zi si noi stam spectatori fara reactie!
  • +2 (2 voturi)    
    Basescu ce faci? ATACA Ordonanta la Curtea Const (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:48)

    alex1234 [utilizator]

    Basescu ataca te rog urgent ordonanta de azi

    la Curtea Constitutionala pe art. 11 lit e) (cu art. 34-35) din Legea 47/1992 a CCR. Citat:
    Curtea "soluţionează conflictele juridice de natură constituţională dintre autorităţile publice, la cererea Preşedintelui României".

    este "UN CONFLICT DE NATURA constituţională"

    INTRE "CURTEA CONSTITUTIONALA" SI "PONTA_GUVERN" CARE A DAT ORDONANTA
  • 0 (2 voturi)    
    Referendum?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:49)

    Wanga [utilizator]

    referendumul trebuie sa contina o singura intrebare:
    Romani vreti Basescu sau Antonescu?
    scurt si fara comentarii!
    si apoi cine nu s-a prezentat la referendum si este prins ca mai comenteaza post-factum sa isi ia bulanele corespunzatoare peste bot!
    • +1 (1 vot)    
      corect! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:48)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui Wanga

      Si cine recidiveaza, sa fie trimis la Canal! Da' nu inainte de a-si face autocritica in sedinta de partid
  • +2 (2 voturi)    
    Schema e greşită (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:51)

    Razvan S. [utilizator]

    La varianta actuală, e posibil la referendum să nu fie nici jumătate+1 pentru, nici jumătate+1 împotrivă (fiind vorba de jumătate din alegătorii înscrişi). În acest caz, preşedintele rămânea în continuare în funcţie.
  • +2 (2 voturi)    
    De ce se grabesc asa tare? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:52)

    Ferri [utilizator]

    Adrian Nastase a fixat USL-ului un termen foarte scurt cu data fixa pt.punerea sa in libertate.In caz contrar dezvaluirile pe care le va face sunt de-o gravitate extraordinara care ar pulveriza USL.
  • +1 (1 vot)    
    CV-ul lui ponta arhivat (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:55)

    slider [utilizator]

    http://web.archive.org/web/20070824061912/http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=7&cam=2&leg=2004&pag=0&idl=1
  • +3 (3 voturi)    
    Bucuria USL este de scurta durata (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:57)

    MariusGh [utilizator]

    Asa cum s-a bucurat Geoana la alegerile prezidentiale, intr-un mod foarte amuzant (vezi aici: http://www.tare.tv/timisoara777/mircea-geoana-sare-de-3-ori-in-sus-vezi-aici-imagini-video_2854055c9.html), asa se bucura toti membri USL in prezent. Insa bucuria lor este degeaba, poporul va sanctiona toate aceste derapaje nedemocratice la referendum si la alegerile parlamentare. We can win this, yet again!
  • +3 (3 voturi)    
    In strada.. (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:59)

    Paul_Atreides [utilizator]

    Problema ca orice s-ar face in strada esti automat PDL-ist. Totul este deviat catre politic. DIn nefericire o sa vedeti ca ULSistii vor spune ca PDL-ul a scos oamenii in strada si asta e tot.
    Sunt apolitic, dar nu vreau sa traiesc intr-o tara unde incultii din Parlament in frunte cu ponta si antonescu (intentionat cu litere mici), ne fac legea.
    Cand ii aud pronuntand cuvintele magice "flota", "securisti", "ati furat", "basism" repetate pana la saturatie mi se face greata. Asta e tot ce pot. Sunt o clica de penali stransi sub acelasi steag, care nenorocul nostru face sa fie rosu si care doresc o "democratie" made in Rusia, unde nimeni nu-si poate deschide gura fara sa fie arestat sau ucis. Vor liniste ca sa nu atraga reflectoarele occidentului si daca se face valva in jurul actiunilor lor de vina este Basescu fiindca el a "bagat zazanie".
    Sunt extrem de curios la cum o sa reactioneze lumea atunci cand Nastase o sa fie gratiat...
    Pana atunci...ne incercam norocul in strada in timp ce ei rad de noi de acolo de sus, unde tot NOI ii platim sa fie. We are so fucked right now!
  • +2 (2 voturi)    
    Eu zic asa (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:05)

    Itic [utilizator]

    In cazul in care Base este suspendat, cei care il sustin sa vina la vot si sa voteze impotriva suspendarii, iar cei care sunt impotriva sa voteze pentru suspendare . Lui Base oricum ii plac astfel de lucruri ca e un jucator. Nu-i mai plangeti de mila. Separarea alegerilor prezidentiale de cele parlamentare nu a fost un lucru bun. Chiar Base zice asta si inclin sa-i dau dreptate. Ar trebui schimbat acest lucru.
  • +2 (2 voturi)    
    Curatirea tarii de nemernici e dificila! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:16)

    Metec [utilizator]

    Traian Basescu face, in functia de Presedinte, ceea ce a facut si in functia de Primar General: curatenie! El a curatat Bucurestiul, dupa 10 ani de nepasare si delasare, de caini si buticuri, de gunoaie si de mizerie. Curatase, in prealabil, Gara de Nord si Aeroportul Otopeni. Omul asta stie sa faca: curat! Dar "cautatorii in gunoaie", "pescuitorii in ape tulburi", nu se lasa. Ei l-au blocat vreme indelungata pe TB la Primarie, acum incearca sa-l suspende din functia de Presedinte. Totul, pentru a putea in continuare sa ciupeasca si sa ciuguleasca din banii statului. Imi aduc aminte de Doru Giugula, el era capul razmeritei din Consiliul General. Acum e anchetat de DIICOT, pentru conflict de interese.
    Asa vor cadea toti, ca Dumnezeu nu tine cu hotii, talharii si sperjurii, ci cu cel drept, care face voia Lui! Curatenie, asta doresc Romaniei!
  • +1 (1 vot)    
    ciudat (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:23)

    xox [utilizator]

    schimbam tot si il vopsim cu USL, dupa 4 ani PPDD, apoi din nou PDL, etc.

    Hai sa muncim cu adevarat si sa lasam scandalurile, cred ca asta isi DORESC romani
  • +1 (1 vot)    
    cusut cu ata alba (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:24)

    cosion [utilizator]

    Masurile USL aduc asa mult a "cusut cu ata alba", ca zi de zi cresc sansele ca la referendum Basescu sa ramana presedinte.
  • -1 (3 voturi)    
    Democrația înseamnă opinii diferite, comuniștilor. (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:29)

    The Knight [utilizator]

    Foarte util. Propun să scăpăm odată de acest mârșav conspirativ, care ne manipulează prin populisme și promisiuni. Ce am câștigat noi, românii, în timpul domniei sale? Absolut nimic. Nici măcar o autostradă nu a putut fi terminată. Încă avem nevoie de drept de muncă în EU - ce fel de diplomație a dus? Hai să nu mai fim atât de spălați la creier și să strigăm bezmetici 'BĂSESCU!'. Nu se termină lumea fără el, iar, mai presus de toate, va fi liniște, iar așa se va mobiliza țara. M-am săturat să văd câțiva amețiți pe hotnews că vin ei să propună 'schimbare' și 'rule of law'. Pe când alții își văd de treabă și evoluează, noi stăm și îi ținem partea unuia care ne-a ținut țara pe loc din 2004 încoace. Dacă sunteți raționali, explicați-mi cum s-a modificat țara în timpul 'gloriei' băsesciene. Pensii tăiate, prețuri mai mari, salarii mici, producție nexam, resurse vândute la străini pe bani puțini, mușamalizarea comerțului maritim prin dispariția flotei? Probabil singura realizare a lui Băsescu și guvernului portocaliu a fost construirea Catedralei Mântuirii Neamului. Susțineți orbi niște oameni neproductivi, buni doar la teorie. Țara asta are nevoie de un șoc în sistem, pentru a o lua din loc. Altfel nu rămânem decât niște sclavi amărâți, plătitori de taxe la EU și FMI. De fapt, ei asta și vor. Treziți-vă, este democrație, aveți dreptul să dați jos un președinte ineficient. Este pur și simplu libertatea de exprimare. Însă, am impresia că acest site este plin de neo-fasciști, ce se opun acestei libertăți. Fiecare este liber să aleagă. Cine este împotriva acestei libertăți este împotriva democrației. PUNCT.
    • +1 (3 voturi)    
      cred ca intelegi gresit (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:16)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      nimeni nu zice ca Basescu trebuie sa fie presedinte pentru totdeauna, dar daca vor sa il suspende sa o faca in mod legal. Or ce fac ei e anticonstitutional (guvernul nu stabileste atributiile curtii constitutionale). Iar motive reale sa il suspende n-au.
      Linistea din 2004 (sau dinainte de 1989) eu nu mi-o doresc....
      • -1 (1 vot)    
        Înțeleg diferit, nu greșit. Fii democrat! (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:42)

        The Knight [utilizator] i-a raspuns lui dj

        Înțeleg că ție ți se pare normal ca toate instituțiile să fie controlate de președinte. Atunci care este diferența dintre dictatura lui Ceaușescu și ceea ce se întâmplă la noi din 2004 încoace? Unde este libertatea democratică, unde a dispărut dreptul la replică? Vezi tu, îți place să critici, însă nu realizezi că, într-o democrație, fiecare are dreptul să judece în felul său. Ori acum vei spune că numai tu ai dreptate? Nu ești cinstit frate, nici tu, nici cei de pe hotnews. Trăiți într-o psihoză, generată de o media propagandistă care apără interesele străine, nicidecum cele interne ale românilor de rând. Însă este dreptul tău să alegi, iar eu ți-l respect. Salut!
    • 0 (0 voturi)    
      Maaamaaa (Joi, 5 iulie 2012, 10:23)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui The Knight

      Ce mai bati campii; ai distrus recolta pe o suta de hectare!
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:30)

    radionet [utilizator]

    Stie cineva cati trebuie sa se prezinte la referendum pentru ca el sa fie validat?
  • +1 (1 vot)    
    mai lipseste ceva (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:36)

    Reshape [utilizator]

    Daca Presedintele e repus in functie Parlamentul e dizolvat si se fac alegeri parlamentare. Altfel nimic nu-i impiedica pe parlamentari sa initieze din nou procedura de suspendare, eventual pentru exact aceleasi motive (inventate sau nu).
  • +3 (3 voturi)    
    sunteti o rusine nationala si internationala! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:39)

    tulipa [utilizator]

    de ce Nastase si-a retras cererea de intrerupere a pedepsei? PENTRU CA STAI CE SE VA INTAMPLA!!!
    toti stiti ca veti ajunge, mai devreme sau mai tarziu, la inchisoare! chiar nu va este mila de tara asta? de noi, astia, prostii, care o populam? ca muncim cinstit, ne crestem copiii cinstit, ne platim taxele la timp, va putem acuza de subminarea tarii, en gros sau individual, mie nu imi convine ca din cauza voastra sa platesc taxele la banci cu supertaxa! RUSINE!!! IN STRADA!!!
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu si voiculescu se gasesc in spatele (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:02)

    Anticoruptie [utilizator]

    mineriadei 2012. Scaderea puterii de cumparare, a celor cu rate precum si a tuturor romanilor trebuie sa dea de gandit! Romani sa va vad cand euro va ajunge la 5 RON! USL = Inflatie adica scaderea puternica a puterii de cumparare! Asta a facut USL-ul! Suspendati-l pe Basescu romani si sa-i alegeti din nou pe Iliescu, Voiculescu si "lupii" a caror haita este pe cat de speriata de arestarea lui Nastase pe atat de feroce pentru a pune mana si pe aerul pe care il respirati! Mai este ceva de vandut din Romania?
  • +2 (2 voturi)    
    Adormescu va fi romani presedintele Romaniei (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:04)

    Anticoruptie [utilizator]

    Adormitul sef al tarii! Antenescu ii va gratia pe Nastase si Vantu a doua zi cand se va instala la Cotroceni! Dar va semna dupa amiaza pentru ca dimineata este greu sa se scoale!
  • +2 (2 voturi)    
    daca erau destepti. (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:32)

    Uzu_buzu [utilizator]

    daca era destept Ponta nu facea guvern si lasa guvernul Ungureanu pana la alegeri. In felul acesta in noieimbrie castigau 80% fara probleme si atunci da,. puteau spune ca sunt legitimati sa faca orice.
    asa, Ponta e un politician compromis international. ponta e in scadere clara de popularitate. USL e in scadere clara de popularitate iar PDL e in grafic in singura sansa de a reveni in sondaje. MRU a fost introdus romanilor. N-a facut nimic rau. A aratat o prezenta echilibrata. A aratat foarte bine. El va coagula dreapta. Probabuil va candida la presedentie. Orice om cu scaun la cap l-ar alege pe el intr-o competitie cu Antonescu. sa fim seriosi.
    In plus intr-o luna de zile maxim Basescu poate sa se apuce de politica. Si cine crede ca Basescu nu e un bun politician se insala.Basescu o sa poata sa apata la TV sa dea in USL in Ponta si Crin. Nici unul dintre cei doi nu fac fatza unei discutii tet-a-tet cu Basescu.
    Uite-asa ... USLul crede ca castiga.
    Faza urmatoare: Crin devine presedinte si il gratiaza pe Nastase "condamnat politic".
  • -2 (2 voturi)    
    Guvernul a diminuat atributiile Curtii (Joi, 5 iulie 2012, 9:08)

    ellyna_57 [utilizator]

    Dupa 3 ani s-a revenit la normalitate.Este un pas daca dorim sa traim in democratie.
    Constitutia trebuie intai citita si apoi respectata,indiferent de coluratura politica.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version