BAC 2011 S-au afisat rezultatele la Bacalaureat. Cea mai slaba promovabilitate din istorie si licee in care toti elevii au picat examenul

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 3 iulie 2011, 14:21 Actualitate | Esenţial

Rezultatele obtinute de elevi in sesiunea iunie-iulie a Bacalaureatului 2011 au fost afisate, iar Ministerul Educatiei a anuntat ca promovabilitate la nivel national este de 44.47%, inainte de solutionarea contestatiilor. In mai multe licee din tara, toti candidatii au picat BAC-ul. Potrivit calendarului examenelor, luni, 4 iulie, se depun contestatiile intre orele 08:00 - 12:00, iar solutionarea acestora se va realiza in perioada 5 - 7 iulie.  
Centrul National de Evaluare si Examinare a finalizatcentralizarea a 100% din rezultatele examenului national de Bacalaureat din anul scolar 2010-2011. Procentul de promovabilitate la nivel national este de 44.47%, inainte de solutionarea contestatiilor.

Bucuresti: promovabilitate de aproximativ 40%

Promovabilitatea de la examenul de bacalaureat in Capitala inainte de depunerea contestatiilor este de aproximativ 40%, informeaza Agerpres. In 2010, promovabilitatea la nivelul Capitalei a fost de 59%, cu 17 procente mai mica decat in 2009.

Arad: Promovabilitate de 36,43%

Promovabilitatea in judetul Arad, inainte de solutionarea contestatiilor, este de 36,43%, in acest an existand licee cu un singur candidat promovat. In 2010, promovabilitatea a fost de 86,38%, potrivit
Mediafax. Conducerea ISJ Arad afirma ca acest rezultat este cel mai slab inregistrat vreodata in judet. In aceasta sesiune a bacalaureatului, 23 candidati din Arad care au copiat sau care au fost prinsi cu telefoane mobile au fost eliminati din examene.

Arges: Promovabilitate de
36,42% / In patru licee niciun candidat nu a trecut
 
Promovabilitatea la examenul de bacalaureat este de 36,42% in judetul Arges, iar la patru unitati de invatamant niciun candidat nu a obtinut medii de trecere. Inspectorul scolar general, Gabriel Bratu, a declarat ca din cele 43 de unitati de invatamant din judet, 25 inregistreaza promovabilitate sub zece la suta, potrivit
Mediafax. In 2010, promovabilitatea in jdetul Arges la examenul de bacalaureat a fost de 61,6 la suta.

"Unitatile de invatamant unde s-a inregistrat promovabilitate zero sunt Grupul Scolar din orasul Stefanesti, unde s-au prezentat 77 de elevi la bacalaureat, toti fiind respinsi, Grupul Scolar Stalpeni, cu 107 elevi respinsi, Grupul Scolar Agricol din orasul Costesti, cu 110 elevi respinsi, si Liceul Tehnic de Protectie a Mediului din Pitesti, o unitate de invatamant particulara unde s-au prezentat 21 de absolventi, toti fiind respinsi. La Grupul Scolar Stefanesti nu este o surpriza in conditiile in care anul trecut a avut promovabilitate la bacalaureat 0,9 la suta, iar acum are zero", a declarat profesor Gabriel Bratu.

Bistrita-Nasaud: Mai putin de 42% dintre elevi au promovat bacalaureatul

Mai putin de 42% dintre elevii care au sustinut anul acesta examenul de Bacalaureat in judetul Bistrita-Nasaud au reusit sa obtina medii peste 6, potrivit datelor comunicate de catre Inspectoratul Scolar Judetean. Astfel, din cei 3.447 de elevi prezenti la Bacalaureat, doar 1.445 au fost declarati reusiti, ceea ce reprezinta un procent de 41,92%. Mai mult, 50% dintre candidati au avut medii sub 5.

Cei mai multi elevi care au promovat, si anume 931, au medii intre 6 si 7,99, alti 335 au obtinut intre 8 si 8,99, iar restul de 179 au medii intre 9 si 9,99, nefiind inregistrata nicio medie de 10.

Statistica pe licee arata ca sase dintre aceste unitati de invatamant au avut o rata de promovare de sub 10% - Grupul scolar de servicii Bistrita (3,13%), Grupul scolar Feldru (3,86%), Grupul scolar 'Henri Coanda' Beclean (4,41%), Grupul scolar agricol Bistrita (6,06%), Grupul scolar forestier Bistrita (6,84%), Grupul scolar Telciu (8,59%).

Cea mai mare rata de promovare s-a inregistrat la Colegiul national 'Liviu Rebreanu' Bistrita - 97,71%, urmat de Liceul de arte plastice Bistrita - 90,74% si Colegiul national 'George Cosbuc' Nasaud - 90,23%. La examenul de bacalaureat din acest an s-au inregistrat 120 de absente si patru elevi care au fost eliminati pentru tentativa de copiere.

Bihor: Promovabilitate de 50,38%

Promovabilitatea la examenul de bacalaureat este de 50,38% in Bihor. In judet nu a fost obtinuta nicio medie 10. Dintre candidatii care s-au prezentat la examen in judetul Bihor, au fost eliminati 13, pentru frauda sau tentativa de frauda, potrivit
Mediafax. La singurul liceu particular din Oradea, "Henri Coanda", promovabilitatea a fost de doar 15,69 la suta. Promovabilitatea pe judet in 2010 a fost de 87,48% si in 2009 a fost de 87,60%.

Botosani: Promovabilitate de 56%

Doar unul dintre cele 28 de licee din judetul Botosani a inregistrat o rata de promovabilitate de 100% la prima sesiune a examenului de bacalaureat din acest an, potrivit datelor prezentate de Inspecoratul Scolar Judetean. Statisticile arata ca toti cei 20 de elevi ai Seminarului Teologic Liceal Ortodox 'Sfantul Ioan Iacob' Dorohoi au fost declarati admisi, transmite Agerpres.

Pe locul al doilea in clasamentul ratei promovabilitatii se afla Colegiul National 'Mihai Eminescu', ai carui elevi au promovat in procent de 99,53% bacalaureatul. Singurul care a fost respins este un elev care a fost prins copiind si a fost eliminat din examen. Pe locul al treilea s-a situat Colegiul A.T. Laurian cu o promovabilitate de 96,55%.

La popul opus, cea mai scazuta rata de admitere, 6,32%, a fost inregistrata la Grupul Scolar de Industrie Usoara, unde din totalul celor 295 de elevi inscrisi la examen doar 18 au fost declarati admisi. La Grupul Scolar 'Petru Rares' doar patru din cei 63 de absolventi de clasa a XII-a au trecut bacalaureatul, ceea ce sa facut ca procentul de promovabilitate sa fie de doar 6,56%.

La nivelul judetului Botosani, promovabilitatea a fost de 56%. In 2010, promovabilitatea la nivel judetean a fost de 82%, iar in 2009 de 97%.
 
"Procentul este mult sub asteptarile noastre. Ne-am fi dorit ca nivelul de pregatire al elevilor sa fie mai bun, dar acestea sunt adevarurile dureroase ale unui examen corect. Putem pune rezultatele pe seama trecerii prin liceu intr-un mod superficial", a declarat seful ISJ, Alexandrina Ada Macovei, citata de Agerpres. Aceasta sustine ca si familia, dar si sistemul de invatamant au partea de responsabilitate pentru promovabilitatea scazuta la bacalaureat.

Brasov: Promovabilitate de 45,89%

Promovabilitatea din judetul Brasov este de 45,89%, inainte de contestatii. Pe parcursul probelor scrise ale examenului de bacalaureat, opt candidati au fost eliminati pentru ca au fost prinsi cu telefoane mobile sau cu copiute, potrivit Mediafax.

Buzau: Peste 1.800 de absolventi, respinsi la examenul de bacalaureat

In judetul Buzau, 53,20% din cei 4.148 de absolventi au luat examenul de bacalaureat, cu 15 la suta mai putini decat anul trecut. "1.836 de absolventi au fost respinsi din cei 4.148 inscrisi, sase au fost eliminati, iar 212 nu s-au prezentat", a declarat pentru Agerpres inspectorul general al Inspectoratului scolar judetean Buzau, Florina Stoian.

Potrivit sursei citate, "anul trecut procentul de promovabilitate a fost de 68%, dar anul acesta, datorita celor 118 camere web instalate in circa o treime din salile centrelor de examen, posibilitatile de fraudare au fost mult mai reduse".

Cluj: Promovabilitatea la Bacalaureat este de 54,07%

Promovabilitatea la examenele sustinute de elevi in sesiunea iunie-iulie a Bacalaureatului 2011 este 54,07% in Cluj, inainte de depunerea si solutionarea contestatiilor.  Procentul este cu aproximativ 10% mai mic in sesiunea iunie-iulie 2011, comparativ cu anul trecut, potrivit CityNews.ro.

Constanta: promovabilitate de 57,6%

Gradul de promovabilitate la BAC in judetul Constanta este de 57,6%, inainte de solutionarea contestatiilor. In 2010, acesta a fost de aproape 79%, potrivit Agerpres. Purtatorul de cuvant al Inspectoratului Scolar Judetean Constanta, Gabriela Costea, a anuntat ca, la cele 26 de centre de examinare din judet, promovabilitatea variaza intre 0%, situatie inregistrata la Grupul Scolar Ostrov, unde circa 130 de elevi nu au luat examenul, si 100%, Colegiul National Mircea cel Batran Constanta fiind singurul centru unde toti absolventii de liceu au obtinut note de trecere.

Covasna: Promovabilitate de 44,29%

Procentul de promovabilitate la examenul de bacalaureat este, in judetul Covasna, de 44,29%, inainte de contestatii. La sesiunea din vara anului trecut, examenul era promovat de 72,12% dintre candidati, transmite Mediafax. Potrivit sefului Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Covasna, Keresztely Irma, cele mai mari procente de promovabilitate - 91,59, respectiv 89,91 - s-au inregistrat la Liceul Teoretic "Mikes Kelemen" si la Liceul Teoretic "Szekely Miko" din Sfantu Gheorghe, iar cele mai mici - 0,99, respectiv 1,25 - la Grupul Scolar Agricol si de Industrie Alimentara "Gaman Janos" si la Grupul Scolar "Puskas Tivadar", tot din Sfantu Gheorghe.

Dolj: Promovabilitate de 39,74%

39,74% dintre elevii din judetul Dolj inscrisi la bacalaureat au promovat examenul. Anul trecut, promovabilitatea a fost de 67%, potrivit datelor oferite de Inspectoratul Scolar Judetean. Cele mai bune rezultate s-au inregistrat la Colegiul National "Carol I", Colegiul National "Fratii Buzesti" si Colegiul National "Elena Cuza", toate din Craiova. La polul opus se situeaza Colegiul Tehnic "Stefan Milcu" Calafat, Grupul Scolar Industrial "C.N.Plopsor" din Plenita si Centrul Scolar "Beethoven" din Craiova.

Galati: Promovabilitate de aproximativ 30%

Aproximativ 30% dintre cei peste 5.200 de candidati inscrisi in concurs au promovat examenul de bacalaureat, dupa afisarea primelor rezultate oficiale.

Potrivit statisticii privind promovabilitatea pe licee, postata de Inspectoratul Scolar Judetean Galati, in niciunul dintre cele 35 de licee sau grupuri scolare nu s-a inregistrat o promovabilitate de 100% si in nici una din aceste unitati de invatamant nu a existat un grad de promovabilitate zero.

Cele mai slabe procente la gradul de promovabilitate s-au inregistrat la Grupul Scolar Ovid Caledoniu, 1,11% si Liceul Particular Concord, 1,12%, ambele din Tecuci, in conditiile in care in 2010 obtinusera 25,64%, respectiv 30%.

Gorj: Promovabilitate de 34,94%

Niciun elev care au sustinut bacalaureatul la Grupul Scolar din comuna Bustuchin nu a promovat aceasta sesiune a examenului. Potrivit Agerpres, la nivelul judetului Gorj procentul de promovabilitate al bacalaureatului este de 34,94%, mai mic cu circa 19 procente comparativ cu datele inregistrate la sesiunea din vara a anului trecut. Cel mai mare procentaj al promovabilitatii a fost obtinut la Colegiul National 'Ecaterina Teodoroiu' din Targu-Jiu (97,13%), iar cele mai slabe au fost inregistrate la centrele din Tismana (2,67%), Barsesti (3,16%) si Pestisani (3,6%).

Harghita: Rezultatele la bacalaureat sunt reale si echilibrate, spune seful ISJ

Procentul de promovabilitate la Bacalaureat in Harghita este de 64.03%. Seful Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ), Ferencz Salamon Alpar, a declarat pentru Agerpres ca rezultatele sunt corecte si echilibrate. Datele statistice arata ca in Harghita s-au inscris la bacalauareat 3484 de candidati si s-au prezentat la examen 3434, din care doi au fost eliminati pentru ca au fost prinsi copiind.

2199 dintre candidatii harghiteni au fost declarati admisi, iar 1233 nu au reusit sa obtina medie de trecere, procentul de promovabilitate fiind de 64.03 la suta, fata de 72.08 la suta, cat a fost anul trecut. Ferencz Salamon Alpar a declarat, duminica, pentru AGERPRES, ca elevii harghiteni au intampinat probleme mai mari la limba romana si la fizica, unde mediile sunt mai mici.

Hunedoara: Promovabilitate de 39 % la examenul de Bacalaureat

Doar 39 % dintre elevii hunedoreni au promovat, in sesiunea din vara, bacalaureatul, potrivit rezultatelor preliminare centralizate duminica de Inspectoratul Scolar Judetean Hunedoara. La Colegiul Tehnic Agricol 'Alexandru Borza', din orasul Geoagiu, au reusit sa obtina note de trecere numai 6 candidati, dupa ce 111 dintre cei 159 de elevi au fost eliminati din examen pentru ca ar fi copiat la proba de Matematica.

La examenul de Bacalaureat din acest an s-au inscris 5.200 de absolventi de liceu, probele fiind sustinute de 5.050 dintre acestia. Anul trecut, examenul de Bacalaureat a fost promovat de 85 % dintre candidatii din judetul Hunedoara, potrivit Agerpres.

Ialomita: Procentul de promovabilitate la bacalaureat este de 40,2%

Procentul de promovabilitate la examenul de Bacalaureat in judetul Ialomita este de 40,2%, a declarat pentru Agerpres inspectorul general al Inspectoratului Scolar Judetean Ialomita, prof. Ilie Stavar. "Acesta este rezultatul comunicat inainte de contestatii. Este un rezultat real. Ne apropiem de realitate", a spus acesta.

Iasi: Peste 60% din elevi nu au promovat BAC-ul

La nivelul judetului Iasi, procentul de promovabilitate inainte de depunerea contestatiilor este de 41,9%. In aceasta sesiune a examinarii de vara a bacalaureatului s-au inscris peste 5.400 de absolventi de liceu, sapte dintre ei fiind dati afara de la examen pentru tentativa de frauda, a declarat pentru Agerpres Sabina Manea, purtatorul de cuvant al ISJ Iasi.

La nivelul judetului Iasi au fost obtinute 12 note de zece, cele mai bune rezultate fiind la Colegiul Emil Racovita, Colegiul Costache Negruzzi si Colegiul National. La Colegiul Emil Racovita din Iasi au fost patru elevi care au obtinut nota 10, in timp ce la Colegiul National din Iasi doar o eleva a obtinut o astfel de nota.

Mehedinti: Elevii de la doua licee din Drobeta Turnu Severin nu au promovat; grad de promovabilitate: 27,5%

Niciunul din cei aproape 300 de elevi de la Liceul agricol Halanga si Colegiul tehnic de transporturi auto din Drobeta Turnu Severin nu a promovat examenul de bacalaureat, a declarat duminica inspectorul general al Inspectoratului Scolar Mehedinti, Emil Mirica. Acestia nu au obtinut o medie de trecere, lucrarile lor fiind evaluate cu note cuprinse intre 1 si 3.

"Gradul de promovabilitate in judetul Mehedinti este de 27,5 %, spre deosebire de anul trecut cand am inregistrat 82,76 %", a precizat Mirica.

Printre unitatile de invatamant cu numarul cel mai mare de elevi promovati se numara Colegiul National Traian - 97,39% si Colegiul National Gh. Titeica - 94,82%.


Mures: Promovabilitate de doar 45,56%

Promovabilitatea la bacalaureat in judetul Mures este de doar 45,56%. La noua unitati scolare, promovabilitatea a fost sub zece procente, potrivit Mediafax. La liceul din localitatea Band, niciun elev nu a luat examenul. Cele mai dificile probe s-au dovedit cele de matematica - peste 50 la suta din candidati respinsi - si limba romana.

Neamt: Liceu cu promovabilitate zero la bacalaureat

Niciun absolvent al Grupului Solar 'Ion Ionescu de la Brad' din Horia nu a promovat examenul de bacalaureat. Luminita Georgeta Varlan, inspector scolar general al judetului Neamt, a declarat pentru Agerpres ca o echipa de inspectori va declansa o ancheta la unitatea de invatamant pentru a constata cauzele care au condus la aceasta situatie.

"Va fi o verificare a activitatii manageriale si o verificare, la inceputul anului scolar, cu privire la continutul actului didactic. Vom vedea si care este media cu care s-a intrat in liceu, pentru ca nu se justifica activitatea unor oameni timp de patru ani de zile. Statul a platit inutil niste oameni, cel putin asa pare", a declarat inspectorul scolar general Luminita Georgeta Varlan.

Procentul de promovare a examenului de bacalaureat in judetul Neamt este, anul acesta, de 44,5 la suta, aproape la jumatate fata de anii trecuti, potrivit sursei citate. "Toleranta noastra in raport cu frauda a fost zero. Doi ani de zile am incercat sa daram un asa-zis sistem performant. Ministerul a dat semnalul foarte clar de toleranta zero. Si a fost o explozie la nivel national. Este clar ca sistemul acesta care isi dovedise in timp eficienta pentru candidati si unii colegi nu mai putea fi daramat prin implozie, ci prin explozie", a adaugat inspectorul scolar general al judetului Neamt.

La examenul de Bacalaureat s-au inscris aproape 4.900 de candidati, din care au fost eliminati, pe parcursul probelor, din cauza fraudarii, 24 de candidati. Daca anul trecut promovabilitatea a fost de aproape 80 la suta, anul acesta au promovat bacalaureatul doar 44,5 la suta dintre candidati.

Olt: Promovabilitate de 54,26%, mai multi candidati respinsi la liceele tehnice

Promovabilitatea la examenul de bacalaureat in judetul Olt este de 54,26%, potrivit inspectorului scolar general adjunct al ISJ Olt, Geanina Parvu, care considera rezultatele de anul acesta fiind determinate si de vigilenta crescuta a supraveghetorilor.

Inspectorul scolar Geanina Parvu a afirmat ca rezultatele sunt mult mai slabe decat anul precedent, dar ele reflecta si faptul ca elevii nu au mai fost tentati sa copieze din cauza sanctiunilor drastice, iar cadrele didactice care au supravegheat desfasurarea examenelor au fost foarte vigilente, in conditiile in care in judet nu au fost camere video de supravegehere in sali.

Cele mai slabe rezultate au fost, conform reprezentantului ISJ Olt, la unitatile de invatamant cu profil tehnic si cele mai bune rezultate s-au inregistrat la liceele teoretice.

In judet nu sunt unitati de invatamant unde niciun elev sa nu fi promovat examenul, dar nici licee cu proportie de promovabilitate de 100%. In toate unitatile proportia de promovabilitate a fost mai mare de 10%.

In 2010 promovabilitatea la bacalaureat a fost de aproape 80 de procente, iar in 2009 au promovat bacalaureatul din prima sesiune circa 90% dintre candidati.

Suceava: Promovabilitate de 65,03%

Promovabilitatea la BAC in judetul Suceava este de 65,03%, cu aproape 20 de procente mai putin comparativ cu sesiunea din vara anului trecut (87,39% in 2010). Potrivit statisticilor intocmite de Inspectoratul Scolar Judetean (ISJ) Suceava si citate de Mediafax, la examenul de bacalaureat din acest an s-au inscris 7.342 de candidati si s-au prezentat 7.147, din care cinci au fost eliminati pentru frauda la proba scrisa de limba si literatura romana.

Din totalul candidatilor care au promovat examenul de bacalaureat, 30,25 la suta au obtinut note intre 6 si 6,99, 30,9 la suta - note intre 7 si 7,99, 27,62 la suta - note intre 8 si 8,99, iar 11,23 la suta au luat note intre 9 si 9,99. Niciun candidat din judet nu a promovat examenul cu nota 10.

Teleorman: Promovabilitate de 46%

46% din cei aproximativ 3.200 de candidati din judetul Teleorman au promovat examenul de bacalaureat, in comparatie cu nivelul de 67% inregistrat in vara anului trecut. Seful Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Teleorman, Constantin Amarie, a declarat pentru Agerpres ca "promovabilitatea este la cota asteptarilor, exprimand interesul scazut al absolventilor de liceu fata de un asemenea examen deosebit din viata lor".
Ca si in anii trecuti, rezultate foarte slabe s-au inregistrat la licee cu profil tehnic sau din mediul rural. De pilda, la Grupul Scolar Auto din Rosiorii de Vede un singur candidat din circa 100 a obtinut nota de trecere, in timp ce la Olteni si Draganesti Vlasca sunt cate zece elevi admisi.

Valcea: 54,41% promovabilitatea la examenul de Bacalaureat

Procentul de promovabilitate in sesiunea iunie-iulie a examenului de Bacalaureat 2011 este, in judetul Valcea, de 54,41%. "Din cei 4.749 de elevi care au sustinut probele, au reusit sa promoveze examenul 2.584 de candidati, corespunzand unui procent de 54,41%. Asa cum prognozasem, procentul va fi de sub 60% in acest an pe judet", a declarat inspectorul general al ISJ Valcea, prof. Gabriela Ene, pentru Agerpres.

Vaslui: Promovabilitate de 43,27% la Bacalaureat

Procentul de promovabilitate in sesiunea iunie-iulie a examenului de Bacalaureat 2011 este, la nivel judetului Vaslui, de 43,27%. Potrivit Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) Vaslui, primele trei pozitii in topul celor mai bune rezultate obtinute in aceasta sesiune sunt ocupate de: Colegiul National 'Gh. Rosca Codreanu' Barlad, cu o promovabilitate de 97, 59%, Seminarul Teologic Husi - 94, 12% si Liceul Mihail Kogalniceanu Vaslui - 92, 57%, transmite Agerpres.

Vrancea: Promovabilitate de 38,73%

38,73% dintre absolventii de liceu din judetul Vrancea au promovat BAC-ul din acest an, comparativ 64,1%, procentul inregistrat anul trecut. "Consideram ca intr-o analiza simpla a cauzelor care au condus la aceasta situatie, putem enumera slaba motivatie a invatarii, neimplicarea familiei, lipsa locurilor de munca, grupurile sociale defavorabile dezvoltarii armonioase a personalitatii, diminuarea autoritatii cadrelor didactice, salarizarea neatractiva, schimbarea modelului cultural, abandonarea valorilor traditionale", a declarat profesoara Maria Lupu, inspector scolar general adjunct, citata de Agerpres.

Citeste si:
In 2010, promovabilitatea la prima sesiune a Bacalaureatului a fost de 67,4%, cea mai slaba din ultimul deceniu. Din anul 2000, rata de promovabilitate la examenul de bacalaureat nu a coborat la nivel national sub pragul de 75%.

In 2009, peste 78% dintre elevii care au sustinut examenul de bacalaureat au promovat, dupa solutionarea contestatiilor depuse de candidati. In 2008, procentul exact al candidatilor care au obtinut media minima de promovare, adica 6, a fost de 78,26%, fata de 80,78%, in 2007.

Reamintim ca un numar de 661 de elevi au fost eliminati de la toate probele scrise, in cadrul sesiunii iunie-iulie a Bacalaureatului 2011. Acestia au fost dati afara din examene pentru frauda sau tentativa de frauda, au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii Ministerului Educatiei. Numarul elevilor eliminati in aceasta sesiune este dublu fata de cel inregistrat anul trecut, tot in sesiunea iunie-iulie.

Sambata, 127 de lucrari de la bacalaureat ale unor elevi din Caras Severin au fost anulate. Este vorba de lucrari apartinand unor elevi de la Grupul Scolar Auto si Liceul Forestier. S-a dovedit ca lucrarile erau identice. Politia a demarat o ancheta in acest caz.

Tot sambata, 98 de lucrari la proba scrisa de Limba si literatura romana din cadrul sesiunii iunie-iulie a Bacalaureatului 2011 au fost anulate. Candidatii eliminati din BAC au sustinut probele la centrul de examen "Romulus Paraschivoiu" din localitatea Lovrin, judetul Timis.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
55044 vizualizari
  • +23 (27 voturi)    
    Bravo, d-le Ministru Funeriu! Felicitari pt curaj! (Duminică, 3 iulie 2011, 14:28)

    Colette [utilizator]

    ESTE MOMENTUL ADEVARULUI! FELICITARI D-LUI MINISTRU FUNERIU PT CA A AVUT CURAJUL SA DEMONSTREZE CONCRET UNDE SE AFLA SCOALA ROMANEASCA!!!! Elevii s-au invatat ca 'colectioneze' diplome, de la cea de bac la cea de facultate si sa nu invete nimic, sa nu stie sa faca ceva concret pentru a-si castiga existenta. Le sta gandul doar la Moni, Iri si alte prostii ce tin de moda, sex si metode de a fura o nota buna! Profesorii care stiu doar sa ceara salarii marite, acum ar trebui sa-si revizuiasca atitudinea si sa fie trasi la raspundere de parintii copiilor cu rezultate dezastruoase. Ce au facut in orele de curs daca rezultatele sunt asa de catastrofale???? Iar clevetitorii de pe margine sa se puna in locul parintelui care isi trimite copilul la scoala sa invete si constata ca l-a trimis degeaba.. Pana nu se trece la o disciplina reala in scoli, la uniforme, nu se interzic tot felul de 'fitze' de la vestimentatie, tunsori pana la comportament, nu se va reveni la normalitate. De asemenea, pana nu se instituie un sistem de penalizare a profesorilor cu rezultate slabe la bac, nu se va preda materia cu adevarat. Si nu in ultima instanta, pana nu se revine la examenul de admitere in facultate, se va continua marea fraudare a rezultatelor pt. a fi admis pe baza de dosar...Sunt multe de facut dar important e ca acum s-a atins punctul culminant al democratiei prost inteleasa de catre toti: parinti, elevi, cadre didactice!
  • +17 (21 voturi)    
    asta e drumul !! (Duminică, 3 iulie 2011, 14:33)

    SCORTOSUL [anonim]

    Asta e drumul si directia data de PSD di anii '90 "Fura cat poti" "fate ca lucrezi"= fate ca inveti si copiaza !!!!! Aici am ajuns ca daca nu-i lasam pe copii sa invete atunci vai de capu lor!!! Directorii obliga profii sa treaca toate loazele sa se poata mandri cu promovabilitatea !!! Acest sistem s-a extins si in universitati !! se copiaza pe rupte la examene si tre sa treaca toti !!!!Ii invatam in minciuna si cu minciuna !!! TREBUIA SPARTA BUBA !!! DUREROS DAR TREBUIE CHIURETAT BUBOIUL, CANGRENA !!! NICIODATA NU-I PREA TARZIU !!!!SI ACUM E BINE !! IERI ERA F. BINE !!!!
    • -4 (6 voturi)    
      hai ca esti penibil (Luni, 4 iulie 2011, 9:01)

      lllll [anonim] i-a raspuns lui SCORTOSUL

      "FATE" ca nu existi. ai luat bac-ul pe copiat datorita PSD-ului, ai trecut in barca PDL-ului si acum te dai intelectual. nu iti e rusine??? mai bine te duci la BAC sa spargem odata nesimtirea unora care au curajul sa comenteze, dar au trecut pe la scoala doar sambata ca sa joace miuta pe terenul de sport.

      RUSINE sa iti fie si tie si unora ca tine!

      "Dacă aş putea să o iau de la capăt, nu aş da examenul de bacalaureat mai devreme de 27 de ani. În același sistem și în același context, eu mi-am dorit să fiu independent față de familia mea. Noi eram patru frați acasă și m-am dus la o școală profesională și mi-am făcut liceul la seral. Tocmai ca să fiu independent, să am banii mei. Eu provin dintr-o familie modestă. În aceleași condiții, din nou m-aș duce la o școală profesională și mi-aș face un liceu la seral. Pentru că am imaginea colegilor mei care și-au terminat facultățile cu repartițiile. Pe vremea aia erau unii care au primit tot felul de repartiții aiurea. Și ei șase ani la medicină, noi șase ani bani de diverse. Și când ești tânăr, ai nevoie și de bani. Și la 2.000-2.400 de lei cât câștigam noi atunci, copii fiind, era ceva, era o șmecherie. (...) Eu la 27 de ani mi-am luat diploma de bacalaureat, pe urmă am făcut și eu dreptul după zece ani și după 20 de ani mi-am luat și licența", a spus Silviu Prigoană.

      POAE ASTA SI BASESCU SUNT IDEALURILE VOASTRE!!!
      • +1 (1 vot)    
        Mai curajosule... (Luni, 4 iulie 2011, 14:43)

        Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui lllll

        Vai de capu'tau...Respiri degeaba... Rusine.
  • +22 (22 voturi)    
    Vinovatii? (Duminică, 3 iulie 2011, 14:34)

    IC Breteanu leberal si conservator [anonim]

    Vinovatii pentru acest dezastru? In ordine:
    - parintii (carora nu le pasa de proprii lor copii, lasandu-i de capul lor);
    - elevii (care nu invata si nu sunt mai deloc preocupati de scoala, preferand sa-si petreaca timpul prin baruri, discoteci, pe la terase si pe la colturile blocurilor band, fumand si chiar drogandu-se);
    - profesorii (unii dintre ei);
    - scoala;

    P.S. Felicitari ministrului Funeriu! Acesta este anul in care s-a dat masura aproape exacta a submediocritatii elevilor de liceu!
    Eu consider ca este absolut necesara reintroducerea examenului de admitere in facultati. Numai asa elevii vor putea deveni ceva mai preocupati de soarta si viitorul lor. Si vor pune mult mai serios mana pe carte.

    Va imaginati cu cine vor vota acesti paria ai invatamantului romanesc care au esuat la examenul de Bacalaureat? Cu USL. Fac pariu. Motivul? Funeriu nu i-a mai lasat sa copieze.
  • -16 (18 voturi)    
    reforma lui Basescu! 7 ani de PDL (Duminică, 3 iulie 2011, 14:38)

    george [anonim]

    se vad din plin acesti elevi au studiat aproape in intregime pe vremea PDL si al lui Basescu,se vad rezultatele reformelor:

    - invatamantul terminat
    - politia / militarii vor fi si ei reformati
    - sanatatea "reformata"


    Mumtumim din inim Partidului!

    Noroc ca excelem la relatii internationale , in special cu Franta si Rusia avem niste relatii extraordinare!
  • +9 (17 voturi)    
    dansul pinguinilor (Duminică, 3 iulie 2011, 14:40)

    hatru [utilizator]

    Cred ca profesorii ar trebui drastic sanctionati. "Domnule profesor cum a ajuns X Absolvent al clasei a12a cand el nu stie sa rezolve o ecuatie de gr1?Sau cum a ajuns Y sa aiba posibilitatea sa dea Bac-ul cand el nu stie nici macar sa citeasca?"Ar trebui ca profesorii PUNCTUAL sa dea explicatii cum au ajuns analfabeti sa absolve 12 clase!
    • +17 (17 voturi)    
      de acord (Duminică, 3 iulie 2011, 21:52)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui hatru

      Predau la o universitate si destul de des sunt nevoita sa fac alfabetizare???? si eu as lua la intrebari niste profesori... nu numai de liceu ci si de generala. Si institutori. Si corectori la titularizarea pe posturi in preuniversitar. Este o rusine, ceea ce se intampla cu invatamantul romanesc de cativa ani. Faptul ca la Londra, Nisa si alte centre universitare pe unde am mai fost situatia este la fel de jalnica nu ma incalzeste cu nimic. Sistemul infailibil de invatamant creat de Spiru Haret a sucombat in fata sistemului Bologna care uniformizeaza in sens negativ. Nu avem nevoie de absolventi de facultate analfabeti ci de buni meseriasi, mecanici, lucratori in agricultura. Si avem nevoie de cei cativa cu minti luminate selectati pe criteriul performantei intelectuale. Cu stima.
  • +14 (14 voturi)    
    cauza????!!! (Duminică, 3 iulie 2011, 14:41)

    constantin [anonim]

    La o asa dilema de mare si la o asa mirare ce i-a cuprins pe toti(vezi impetuasa decizie:"Va fi o verificare a activitatii manageriale si o verificare, la inceputul anului scolar, cu privire la continutul actului didactic. Vom vedea si care este media cu care s-a intrat in liceu, pentru ca nu se justifica activitatea unor oameni timp de patru ani de zile. Statul a platit inutil niste oameni, cel putin asa pare", a declarat inspectorul scolar general Luminita Georgeta Varlan. ",nu exista decat o explicatie:copiii nu mai invata, nu au fost motivati,bacalaureatul i-a surprins nepregatiti pentru ca stiau ca oricum il iau...poate in anii urmatori va fi mai bine daca se va da examen la admiterea in licee.Altfel nu vad nici o imbunatatire...Aceasta este adevarata fata a invatamantului liceal si nu de acum ci de peste 30 de ani...Inca din timpul lui Ceausescu se copia pe rupte la Bac sau se dadeau note de pomana tuturor tampiteilor.Odata trebuia sa se rupa ata...Tot neispravitul termina liceul si avea si tupeul sa-si depuna dosar la ...facultate.
    • +11 (13 voturi)    
      responsabilitatea corpului didactic. (Duminică, 3 iulie 2011, 21:56)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui constantin

      Cata vreme profesorii au copiat intr-o facultate pe care au accesat-o prin admitere pe baza de dosar si au terminat-o printr-un proiect de diploma al carui pret s-a negociat in parc nu putem avea pretentii ca elevii sa aiba performante stralucite. Introduceri numar limitat de locuri bugetate la facultate, admitere draconica, licenta sangeroasa, examene de intrare in profesia didactica pe baza de competenta si atunci schimbarile se vor vedea curand. Da, stiu, fantasmez. Si totusi a fost o vreme cand aspectele pe care le propun aici au fost reale si orice elev care termina un liceu si lua un bac avea cunostinte de cultura generala mai ample decat un fanfaron de profesoras de liceu de azi.
  • +2 (2 voturi)    
    si in bucuresti (Duminică, 3 iulie 2011, 14:41)

    Daniel [anonim]

    NU se publica si rapoartele pentru bucuresti
  • +15 (15 voturi)    
    Felicitari, d-le Ministru Funeriu! (Duminică, 3 iulie 2011, 14:43)

    Colette [utilizator]

    ESTE MOMENTUL ADEVARULUI! FELICITARI D-LUI MINISTRU FUNERIU PT CA A AVUT CURAJUL SA DEMONSTREZE CONCRET UNDE SE AFLA SCOALA ROMANEASCA!!!! Elevii s-au invatat ca 'colectioneze' diplome, de la cea de bac la cea de facultate si sa nu invete nimic, sa nu stie sa faca ceva concret pentru a-si castiga existenta. Le sta gandul doar la Moni, Iri si alte prostii ce tin de moda, sex si metode de a fura o nota buna! Profesorii care stiu doar sa ceara salarii marite, acum ar trebui sa-si revizuiasca atitudinea si sa fie trasi la raspundere de parintii copiilor cu rezultate dezastruoase. Ce au facut in orele de curs daca rezultatele sunt asa de catastrofale???? Iar clevetitorii de pe margine sa se puna in locul parintelui care isi trimite copilul la scoala sa invete si constata ca l-a trimis degeaba.. Pana nu se trece la o disciplina reala in scoli, la uniforme, nu se interzic tot felul de 'fitze' de la vestimentatie, tunsori pana la comportament, nu se va reveni la normalitate. De asemenea, pana nu se instituie un sistem de penalizare a profesorilor cu rezultate slabe la bac, nu se va preda materia cu adevarat. Si nu in ultima instanta, pana nu se revine la examenul de admitere in facultate, se va continua marea fraudare a rezultatelor pt. a fi admis pe baza de dosar...Sunt multe de facut dar important e ca acum s-a atins punctul culminant al democratiei prost inteleasa de catre toti: parinti, elevi, cadre didactice.
  • +8 (10 voturi)    
    varful aisbergului (Duminică, 3 iulie 2011, 14:46)

    fara [anonim]

    asta e doar varful, dezastrul e si mai mare.. invatamantul e depasit pe toate planurile.. profesorii is dezastru, au ajuns mafioti de cultura, elevii habarnisti si scarbiti de ceea ce vad in scoli, meditatiile dau tonul, scoala e de umplutura, pentru fraieri.. in tot sistemul e la fel.. totul pt bani, fara legi , fara scrupule.... deh asa e in tara lui pulea voda unde nu se aplica nicio lege ci totul se cumpara si se ia la spaga: diplome, sanatate, medicamente, carnete de sofer, posturi de judecator, procuror, senator, deputat, director si toate toate.. toate is pe spaga.... bac, concursuri, alegeri, etc si tot ce mai vreti sunt doar un mare circ pentru pulime. in rest, la mai mare... astia suntem.. urati, prosti, rai, buni, frumosi, mergem impreuna. :).
    • +4 (6 voturi)    
      foarte bine (Luni, 4 iulie 2011, 0:20)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui fara

      Incep acest raspuns la comentariul tau prin a te felicita pentru perceptia ta asupra mediului inconjurator. Totusi, ca fiu de profesori ma simt indatorat sa raspund la ce spui tu despre ei.Nu toti sunt la fel, tata ia 300 de lei in mana, mama 1200, suntem doi copii unu la facultate altu la liceu.Cum sa nu dea meditatii ?! (macar de ar face-o) Cand stiu ca pleaca la scoala dimineata si vin amandoi la 6 seara obositi ? Tata nu m-a putut educa din punct de vedere moral, a trebuit sa filtrez eu ceea ce vedeam in jur, cine imi facea mancare ? Mama ? Era la scoala. Ti se pare normal ce se intampla ? Unde sunt salariile alea extraordinare ? Abia am ce manca acasa.
  • +19 (19 voturi)    
    Adevarul doare. (Duminică, 3 iulie 2011, 14:46)

    martianu [anonim]

    Pai cam asta-i nivelul. Felicitari domnului ministru pentru curajul de a scoate mizeria de sub covor.
  • -11 (15 voturi)    
    autonomizarea tinerilor (Duminică, 3 iulie 2011, 14:53)

    monica L [anonim]

    Cind minciuna si hotia se infiltreaza in politica statului, toate bratele societatii intra in acest sistem al falsitatii.
    Sfatul meu pentru tinerii care au patit dezamagirea de a nu fi trecut bacul este sa se autonomizeze cit mai mult, sa isi vada de interesele lor si de proiectul personal fara sa se uite in stinga si in dreapta. Sa-l ignore pe Basescu in grobianismul si nimicnicia lui, pe Boc in slugarnicia si relativismul sau moral, pe anasatase cu hotia ei, pe boagiu sau funeriu cu agramatismul lor, pe udrea cu ipocrizia si traseismul sau, pe ponta cu demagogia, pe antonescu cu indolenta, pe profesorii care-si masoara profesia dupa sporuri, pe toti, pe toti... Sa priveasca la sansele lor de a se construi pe sine singuri sau impreuna cu familia lor .
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Luni, 4 iulie 2011, 15:52)

      hash [anonim] i-a raspuns lui monica L

      .. pe ponta cu teribilismul si lipsa de gandire si perspectiva, dublata de o obraznicie ce frizeaza absurdul, pe crin absentul cu limbajul lui demagogic si rupt de realitate, pe nastase avocatul care nu se poate apara singur la propriile procese cu violenta verbala si nesimitirea fatisa, pe ...

      hai, zi tot, fii corecta cu toti :)
      • +2 (2 voturi)    
        Nu poate sa zica tot (Luni, 4 iulie 2011, 16:23)

        eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui hash

        E fan inrait A3 si RTV si totul i-se blocheaza cand trece mai departe de Basescu si Boc.

        Probabil ca este si membra a clubului mamicilor dezamagite ca sarmanii copilasi nu sunt lasati sa copieze in liniste.
  • +13 (13 voturi)    
    Promiscous (Duminică, 3 iulie 2011, 14:53)

    ady [anonim]

    daca nu se intra in mafia invatamantului..Romania va fi un schiop handicapat pt multa vreme in Europa...
  • +19 (19 voturi)    
    Cine si de ce? (Duminică, 3 iulie 2011, 15:02)

    Trojan.H [utilizator]

    Acum vedem de ce e nevoie de reforma in invatamint si nu numai. Pina acum reforma "Andronescu" ne-a aratat ca suntem toti toba de carte in timp ce in viata reala vedem ca e exact invers.
    Sunt aproape sigur ca cineva ne-a vrut prosti. Cine oare? Si de ce?
    • +9 (9 voturi)    
      adevarata problema (Duminică, 3 iulie 2011, 21:57)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      este lipsa liniei de mijloc. Avem o masa de analfabeti si o mana de varfuri; dar acestia din urma care ajung sa studieze la centre universitare din europa fac o figura foarte buna.
    • +1 (1 vot)    
      Cine ? Comunistii (Luni, 4 iulie 2011, 16:30)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      De ce?

      Pentru ca asa au invatat ei la Stefan Gheorghiu.

      Gradul e eficienta al manipularilor este invers proportional cu gradul de cultura si educatie al cetatenilor cu drept de vot.

      Cu cat nivelul de educatie ar fi fost mai mare cu atit sansa lor de a ne fraieri ar fi fost mai mica.

      Pacat ca la anul ministrul Funeriu va fi schimbat si ne vom intorce la glorioasele vermuri cand PSD era la guvernare si curgea lapte si miere in casa fiecarui roman si cu totii eram destepti si frumosi , evident mai putin Basescu si Boc.
  • +13 (13 voturi)    
    bravo! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:03)

    dorul [utilizator]

    felicitari domnule ministru!
  • +7 (7 voturi)    
    rezultate bac (Duminică, 3 iulie 2011, 15:07)

    in dig natu [anonim]

    nici o problema! E atata nevoie de oameni in agricultura, constructii, spania, portugalia, italia mai nou chiar si china au mare nevoie de forta de munca.
  • +9 (9 voturi)    
    am renuntat la un doctorat POSDRU in Romania (Duminică, 3 iulie 2011, 15:08)

    Daniel [anonim]

    la o facultate tehnica de top, deoarece totul se rezuma la a mima cercetarea, la a inventa articole si a face in asa fel incat datele experimentale sa para ca duc la ceva....

    si sa se poata primi mai departe fonduri de la statul roman, pentru bonusurile profesorilor, pentru a cumpara calculatoare performante, care nu sunt folosite nici la 10% din pontialul lor, pentru licentele unor programe care vor fi folosite de cateva ori, desi sunt program open-source echivalente...

    sper sa intre si in asta si sa se aleaga graul de neghina deoarece sunt familii intregi care sunt centre de influenta, si intotdeauna cei din familie vor avea acces la fonduri si la oportunitati inaintea altora ce nu fac parte din familie....
  • +3 (9 voturi)    
    HORGITA!! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:10)

    Janosh [anonim]

    Pei uitati-va dragi compatrioti ca se poate...! La noi in comune s-a putut...asta este un semne ca noi esti mai bun decit voi!! Asteptam sa vedem si cate elevi de la noi de la hor-cv au avut note de maxim...sigur mai multe elevi dacit la iasii...ne pare reu ca trebuie sa ne mandrim,dar suntem intaiul pe tara!!!
    • -4 (8 voturi)    
      O tara pe care... (Duminică, 3 iulie 2011, 23:25)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Janosh

      ...nu o vreti...
  • +15 (15 voturi)    
    da (Duminică, 3 iulie 2011, 15:11)

    me [anonim]

    tocmai am vazut declaratia lui Ponta de pe iRealitatea si m-am cracanat de ras. Cum e posibil sa spuna ca nu e corect sa tai in carne vie anul asta cand anul trecut a fost cum a fost. Cu alte cuvinte sa perpetuam la nesfarsit frauda...

    In alta ordine de idei rezultatele a 20 de ani de ignoranta in invatamant se vad...

    Singurii vinovati sunt profesorii si parintii: copii sunt prea tineri sa isi dea seama ce se intampla
  • +47 (53 voturi)    
    din pacate (Duminică, 3 iulie 2011, 15:14)

    flo [anonim]

    asta demontreaza gradul de retardare/lene al elevilor de liceu, implicarea excesiva a parintilor in luarea notelor cu spaga (in trecut), si probabil lipsa cadrelor didactice valoaroase (in special cele tinere, care prefera mediul privat in loc de 8 milioane salariu si 30 de ne-educati scapati din mana de catre parinti)
    • +5 (9 voturi)    
      nu castiga 8... (Duminică, 3 iulie 2011, 15:25)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui flo

      sunt invatatori de clasa primara care cu sporuri ajung la 2000 lei net, la fel cum cunosc asistente medicale in spitale care in concediu de maternitate (76,5% din salariu) primesc app 2400 lei net. ... In sistemul nostru de invatamant vina este impartita: elevi, profesori, si cei ce ii patroneaza: parinti, sistem. Cu asemenea rezultate mai mult ca sigur vor incepe romanisemele: de ce au inceput cu mine examenele sa fie corecte?... Iar cu exceptia matematicii (materie de baza) probele au fost sub nivel de mediocru (de ex: la geografie, care e capitala rusiei, 2 forme de relief in ucraina, de ce grecii au turism si servicii mai mare in PIB, de ce romania are mai mult in pic ca elvetia, de ce malta are densitate pe km2 mai mare ca altii).
      • -3 (5 voturi)    
        ne lesi, ma? (Duminică, 3 iulie 2011, 21:37)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        da-ne UN EXEMPLU. DOAR UNUL. si te credem
      • -1 (5 voturi)    
        Nivelul mizeriei (Luni, 4 iulie 2011, 8:38)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

        Ghitaaaaaaaaa! 800 de lei e doar o mizerie mai mare decit 2000 de lei. Nu mai compara mizeriile intre ele.

        Daca vrei sa avem o scoala buna cu maxime salariale ale profesorilor de 2000 de lei, inseamna ca ai probleme la mansarda. Pentru 2000 de lei, oricare dintre noi, se preface ca lucreaza, nimeni nu lucreaza cu adevarat.
        • -1 (1 vot)    
          cred ca .. (Luni, 4 iulie 2011, 15:56)

          hash [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

          nu te opreste nimeni sa-ti gasesti un loc de munca mai bine platit, daca nu-ti plac cei 2000 de lei.

          dar nu te mai vaita. daca ai putea, ai munci pe bani mai multi. dar nu poti. asa ca nu te mai lamenta.

          alternative sunt atat in tara, cat si in strainatate.
          • +1 (1 vot)    
            Sanatate! (Luni, 4 iulie 2011, 18:22)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui hash

            N-ai ghicit. Eu lucrez mult, pe salariu foarte bun in afara. N-am de ce sa ma vaiet. Imi mentin parerea ca 2000 de lei sint o mizerie. Sa fii sanatos!
    • +11 (11 voturi)    
      boala veche (Duminică, 3 iulie 2011, 15:36)

      cetateanul [anonim] i-a raspuns lui flo

      Nu pot aprecia obiectiv daca noi eram mai buni decat cei de azi, dar si prin 94 eram paraleli cu invatatul. s-a invatat putin, materia a fost predata de o forma neinteresanta si greoaie, profesorii ciobani camuflati in costum. Intr-o tara unde preotii si studentii asculta manele ce rezultate vreti ?
      • +2 (2 voturi)    
        nu stiu.. (Luni, 4 iulie 2011, 15:58)

        hash [anonim] i-a raspuns lui cetateanul

        unde ai invatat tu, dar eu in '94 nu eram deloc paralel cu invatatul.

        din contra, imi trebuiau note mari ca sa iau bursa - asa mi-am luat primul calculator 486.

        poate tu erai paralel cu invatatul.
    • +4 (6 voturi)    
      Amintiri din copilarie! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:45)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui flo

      Ce l-a facut pe Creanga sa-si invinga lenea si sa se apuce de invatat: parintii, dascalii, Calul Balan, sau Sfantu Nicolai?

      Un copil invata atunci cand se duce cu placere la scoala.
      • +7 (7 voturi)    
        Aiurea! (Luni, 4 iulie 2011, 8:47)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Stiam ca trebuie sa invat, dar preferam sa fac alte lucruri. Parintii m-au mai troznit, profesorii m-au certat, am pus mina pe carte, m-am indragostit de unele discipline. Stiam si atunci, ca si acum, ca nimeni nu-mi dorea raul, si-n primul rind parintii, carora le multumesc pentru exigenta lor. Daca raminea dupa metehnele mele, nu stiu cind mi-as fi asumat responsabilitati, nu as fi avut curaj, nu as fi avut bun simt, as fi fost mai putin pregatit si as fi ratat multe placeri intelectuale, caci n-as fi stiut ca ele exista.

        Trebuie sa invatam la fel, daca ne face sau nu placere. Caci foamea vine mincind.
    • +12 (12 voturi)    
      este oglinda realitatii romanesti! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:51)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui flo

      Sa ne inchipuim ca s-ar face o rexaminare riguroasa a tuturor bacalaureatilor din ultimii 10-20 de ani: Cati credeti ca ar mai lua notele atunci obtinute? Unde credeti ca s-ar situa jurnalistii care se balbaie la tv sau in articolele din presa? Unde s-ar situa absolventii de la facultatile cu taxa? Sa te fereasca D-zeu sa ajungi in urgenta pe masa de operatie la un absolvent de facultate cu dipülome pe banda rulanta... Nici macar absolventii insisi nu-si opereaza proprii membri de familie, de buni ce se considera... Veti vedea ca la anul copiii vor invata mai bine si vor avea note mai bune, alta alternativa nu exista.
    • +11 (11 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 3 iulie 2011, 15:54)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui flo

      Ai perfecta dreptate..... Asa e..... Elevi slabi, parinti care dau spaga, profesori slabi, sistem de invatamant slab etc-etc
    • 0 (4 voturi)    
      Basescu si Funeriu... (Duminică, 3 iulie 2011, 15:59)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui flo

      ...sunt marii "vinovati' au furat banii de ascutitori...ha,ha,ha...
    • +4 (4 voturi)    
      Aşa zic şi eu, ca dumneavoastră: din păcate (Duminică, 3 iulie 2011, 16:36)

      Amy Neagoe [anonim] i-a raspuns lui flo

      Şi mai adaug factori cu influenţă directă asupra educaţiei din Romînia(dar şi nivelul aceleia din lumea întreagă s-a deteriorat acum prea mulţi ani, să ştiţi!): sărăcia şi prostia şi lipsa de implicare a AMBILOR PĂRINŢI, A TUTUROR POLITICIENILOR, A TUTUROR OAMENILOR DE AFACERI ŞI A CELOR DE RÎND, EGOISMUL ŞI LIPSA DE VALORI UNITARE ŞI ÎMPĂRTĂŞITE CHIAR ŞI DE ULTIMUL BORDEI (casă jerpelită, nu bordel de tîrfe)DĂRĂPĂNAT, părţile proaste a globalizării, lipsa de interes, lipsa de interes şi de bun simţ, nesimţirea şi perversiunile şi acutizarea lenei generale şi individuale şi a lipsurilor de experienţe complexe de viaţă, discriminarea acutizată a femeilor şi promovarea fufelor şi a tărfelor şi a babelor şi a poftelor şi a credinţelor misogine în locul lor(sic!!), curiozitatea şi populismul şi demagogia şi corupţia şi obişnuinţa netrebnică de a nu face distincţie între ceea ce este egal şi ceea ce nu, lipsa de educaţie din ce în ce mai scăzută, la nivel mondial!!!!!!!!!! Într-un cuvînt: multiculturalismul ăsta comunisto-socialisto-islamisto-ortodoxo-protestant etc., care a invadat pînă şi monarhiile, s-a împrăştiat în democraţie şi acum se crede 'egal' cu ea.Multiculturalism înseamnă, în definitiv, pe lîngă cîţiva factori biologici şi geografico-istorici, un singur lucru, pe acest Pămînt: I.Q. şi bun-simţ şi experienţe de viaţă dezvoltate neunitar!!(prostie-lene a minţii şi a corpului, în diferite forme 'multi' ale ei şi-atît!!Punct.
    • -35 (35 voturi)    
      esti un cretin (Duminică, 3 iulie 2011, 18:03)

      doamne [anonim] i-a raspuns lui flo

      Mai du'te mai flo... daca tu crezi ca acesta este nivelul de "Retardare" al elevilor... am sa te rog sa te pui in locul nostru sa vezi cum a fost...

      Toti fac pe desteptii, normal dupa ce au dat bacul anii trecuti... sa nu intram in detalii..

      Macar taceti dracului de inapti, tot faceti pe desteptii, sa va vad cum faceti o varianta la matematica MT1... legati la ochi cum am facut'o noi, pentru ca "varianta" s'a ales inainte de inceperea examenului... unde? intr'o baie.. cine? basescu, funeriu si udrea.

      Parca am jucat poker, in timp ce voi ati jucat septica anii trecuti... se poate spune si asa, ca doar putini sunt foarte buni la poker, dar mai sunt si care nu doar stau in casa si invata...
      • +17 (17 voturi)    
        dragule (Duminică, 3 iulie 2011, 19:00)

        flo [anonim] i-a raspuns lui doamne

        iti inteleg supararea, daca tocmai ai fost picat.

        Eu, in cretinitatea mea, mi-am luat bacul cand tu erai la gradinita. Nu am copiat pentru ca in primul rand NU AM FOST LASATI. Am invatat pentru BAC! Si si daca am fi fost lasati nu conta pentru facultate pentru ca acolo am dat examen. Din 2 probe!

        Pe de alta parte e grav ca tu, si majoritatea picatilor va considerati nedreptatiti. Eu am vazut subiectele la matematica si le pot rezolva de trecere si ACUM!

        E ingrozitor ca de fapt peste jumatate din promovatii din anii trecuti nu erau capabili de trecut. Si va intreb retoric unde au ajuns ei angajati daca nu majoritatea in sistemul de stat, pe pile si spaga, unde la randul lor intretin ROMANISMUL!
        • +7 (7 voturi)    
          3 probe la admitere la facultate erau... (Duminică, 3 iulie 2011, 21:40)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui flo

          3 (trei) probe au fost la facultate...2 examene de matematica si unul de fizica...eeehh...ce vremuri!
      • +16 (16 voturi)    
        Sa vedem ce poker joci cand muncesti... (Duminică, 3 iulie 2011, 19:03)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui doamne

        Crezi ca BAC-ul dechide portile Raiului ? A copia la BAC (numit in trecut Examen de Maturitate) inseamna a nega tot ce ai jnvatat in liceu.

        Din pacate, in viata reala este mult mai greu decat se vede de pe bancile scolii si cei nepregatiti ajung niste ratati. Crezi ca daca ai o problema la serviciu iti acorda cineva 2-3 zile sa inveti cum se rezolva ?! Nu stii o data, nu stii de doua ori, preaviz, concediere !

        Cine fura la examenul asta isi fura singur caciula, pentru ca nu e ca un examen de admitere in care trebuie sa castigi in detrimentul altora (si se poate spune ca scopul scuza mijloacele), ci este un examen personal, o autoevaluare care sa spuna daca poti incerca sa mergi mai departe cu studiile sau e cazul sa te opresti...
      • +24 (24 voturi)    
        gresit... (Duminică, 3 iulie 2011, 19:07)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui doamne

        Din curiozitate m-am uitat pe M1 chiar in ziua cand s-a dat proba si pot spune ca este de nivel mediu... Un absolvent de mate-info ar trebui sa rezolve problemele alea... Acum 15-20 de ani ar fi fost considerat un examen usor...

        Dar poate eu am facut parte din generatiile alea fraiere care chiar a invatat carte...
      • +13 (13 voturi)    
        clar (Duminică, 3 iulie 2011, 19:30)

        lb [anonim] i-a raspuns lui doamne

        basescu e de vina ca ai picat tu bacul. si termina cu atitudinea asta. unii dintre cei carora li te adresezi invitandu-ti sa-ti rezolve varianta m1 au studii universitare sau postuniversitare.
        vezi-ti de problemele tale, nu esti in masura sa dai lectii nimanui.
      • +5 (5 voturi)    
        Dupa 7 ani de la BAC... (Duminică, 3 iulie 2011, 23:00)

        Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui doamne

        ...ia sa vedem daca mai stiu ceva matematica.

        Subiectul I(BAC mate M1)
        1) Pentru ca numerele alea sa fie in progresie aritmetica cel din mijloc e media aritmetica a vecinilor. Daca scrii relatia asta obtii o ecuatie de gradul 1 in x...care sper ca stii cum se rezolva..sper...
        2) f(5)=0 deci tot carnatul ala de produs este egal cu 0
        3) Ridici la patrat egalitatea si rezolvi ecuatia de gradul 2.
        4)7 la patrat=49
        5) Aplici teorema lui Pitagora generalizata :
        NP^2=MN^2+MP^2+2*MN*MP*cos(M)
        In relatia cunosti tot mai putin cos(M) pe care trebuie sa-l calculezi.

        Subiectul II
        1.
        a) banal - operatii cu matrici(inmultiri , adunari etc.)
        b) Calculezi membrul drept, apoi membrul stang si ajungi la acelasi lucru q.e.d.
        c) Calculezi determinantul lui X(a) si demontrezi ca e diferit de 0
        2.
        a)Aplici primele doua relatii ale lui Viete si relatia asta
        x1^2+x2^2+x3^2=(x1+x2+x3)^2 - 2*(x1x2+x2x3+x1x3)
        b) Calculezi membrul drept(folosind relatiile lui Viete), apoi membrul stang(tot Viete) si ajungi la acelasi lucru q.e.d.
        c) Scrii expresia determinantului ala si grupezi termenii astfel incat sa-i poti calcula cu relatiile lui Viete. Vei obtine o suma de cuburi pe-acolo care e mai tricky de calculat si nu-mi ajung caracterele sa o explic.

        Subiectul III
        1.
        a) Se rezolva cu l'Hospital...iese imediat
        b) Inlocuiesti expresia lui f(x) in inegalitatea aia si obtii ceva gen x*exp(x)>1 care se demonstreaza usor.
        c) f(x) nu admite asimptota la +infinit pentru ca limita ei la +infinit este +infinit
        2.
        a) Volumul ala se calculeaza cu o formula care trebuie stiuta pe de rost macar inainte de BAC. Formula aia se rezuma la calculul integralei de la 0 la 3 a lui x^2+10 si inmultirea rezultatului cu pi...simplu nu?
        b) asta e cel mai tricky subiect. Multi ar fi tentati sa calculeze primitiva F a lui f dar F'(x)=f(x) iar f(x)>=0 si daca derivata unei functii este mai mare sau egala cu zero atunci functia aia e crescatoare...un rand de scris

        De mi-ar fi picat si mie subiectele astea la BAC acum 7 ani
        • +2 (2 voturi)    
          Scuze... (Duminică, 3 iulie 2011, 23:24)

          Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

          Astea sunt subiectele de M2...nu-i de mirare ca erau asa simple...
      • +4 (4 voturi)    
        destepti (Luni, 4 iulie 2011, 8:26)

        eu [anonim] i-a raspuns lui doamne

        in loc sa facipolitica mai bine te-ai apuca de invatat...cu totii stim ca primele subiecte sunt pentru nota de trecere iar urmatoarele sunt pentru nota mare...asa ca pune burta pe carte.....ca nu ai pic de cultura generala in tine...pun pariu ca stai si asculti manele in fata blocului
      • 0 (0 voturi)    
        amice, esti pe langa.. (Luni, 4 iulie 2011, 16:05)

        hash [anonim] i-a raspuns lui doamne

        dupa 15 ani de cand am luat bacul am facut subiectele alea ale tale M1, 'grele', in afara de unul, fara nici o problema.

        vino sa-ti arat cum se invata, frustratule, ca nu stii.

        unii dintre cei mai buni matematicieni au fost buni jucatori de carti, da' tu de unde sa ai habar daca te cultivi doar la teveu.

        (si cum se fac pe urma banii gramada, profitind de 'prostiile' pe care 'esti obligat' sa le inveti in scoala)
    • +28 (28 voturi)    
      Perfect descris sistemul de invatamant Romanesc (Duminică, 3 iulie 2011, 18:04)

      legolas1979 [utilizator] i-a raspuns lui flo

      E bine totusi ca a avut cineva curajul sa starneasca mizeria adica sub pres de ani de zile! Macar stim cum stam si sper sa dea de gandit tuturor implicati (incepand cu elevi si pearinti si terminand cu ministru) situatia aceasta.
    • +7 (7 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 3 iulie 2011, 18:53)

      eduard [anonim] i-a raspuns lui flo

      ai dreptate, decat degeab in facultate mai bine asa, si asa e romania plina de prosti in facultati si in scoli, profesori care fac 1 ora din 4 si tot asa, macar de s-ar respecta si nu ar trece toti in toamna cu spaga si tot asa ...
    • -3 (5 voturi)    
      Frauda nu este pentru popor (Duminică, 3 iulie 2011, 19:02)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui flo

      ca le cresc sansele sa ne dea la o parte. Sa limitam accesiunea si prin frauda numai la elite, poporul sa ramana la invatatura si munca ca singurele lor mijloace de a avansa pe scara societatii.
    • -6 (10 voturi)    
      fals (Duminică, 3 iulie 2011, 19:20)

      io [anonim] i-a raspuns lui flo

      asta demonstreaza prostia si coruptia generatiei care ne conduce. Cine i-a crescut? cine a creat mediul in care au crescut si ar fi trebuit sa invete? cine i-a invatat? (sau mai bine spus si-au batut joc).

      Prostia se vede doar din comentariile de pe site-uri de genul asta..."retardati", "prosti", "needucati"(sper ca ai notat cum se scrie). Nu prea am inteles de ce va tot excludeti in tot ce se intampla in tara asta...voi nu faceti parte din ea? Tu nu crezi ca ai contribuit la cresterea generatiei de "retardati"?
      • +7 (7 voturi)    
        nu te lua de forma (Duminică, 3 iulie 2011, 20:06)

        flo [anonim] i-a raspuns lui io

        nu te lua de forma ca sa maschezi fondul la mesajul meu. Cand am scris am fost neglijent.

        Ca sa iti mai tai din aripi, uite un exemplu: "de ce va tot excludeti in tot ce se intampla". Te excluzi din ceva, nu in ceva. Mi-ai demonstrat ca am pus o diacritica prost, in schimb te lasa logica....

        Si acum la fond: eu nu contribui la cresterea generatiei de retardati! Ceea ce am scris in comentariu reprezinta si felul cum gandesc si interactionez cu cei din jur, si este un mesaj pe care il transmit nu doar in comenturi pe pagini de stiri. Eu imi cresc acum copii, inca nu au ajuns la scoala si mi-i cresc invatandu-i sa fie corecti.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu te supara! (Luni, 4 iulie 2011, 9:43)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui flo

          Astia cand nu au argumente, precum comunistii cauta forma, nu fondul. Si ceea ce este si mai rau este ca rup din context ceea ce le convine.
          Demonstratia ta privind lipsa de logica este binevenita.
          Pe scurt, nu ai cu cine.
          Amicul, este pe langa problema.
          Nu poti rezolva ceva cand pleci din premise gresite si vrei sa iti impui punctul de vedere, fara argumente solide.
          Succes, flo!
    • -3 (3 voturi)    
      alo.. (Duminică, 3 iulie 2011, 20:39)

      danarad [anonim] i-a raspuns lui flo

      ai gresit salariul de profesor la stat, e muuuult mai mare, daca tot postezi pe 'net, informeazate,si eu ma refer doar la cel de incadrare, fara vechime si alte privilegii..
    • +7 (9 voturi)    
      incredibil dar adevarat (Duminică, 3 iulie 2011, 20:57)

      fabian [anonim] i-a raspuns lui flo

      --> Eu cred ca liceele unde niciun elev nu a luat bacalaureatul ar trebui desfiintate;
      --> Problema e ca sunt si absolventi de facultate care nu stiu sa scrie corect (iar altii au trei facultati dar le lipsesc cei sapte ani de acasa);
      --> Sistemul de invatamant romanesc este la pamant, asta e clar, Funeriu a inceput sa opereze buboiul, dar trebuie urmat un tratament serios;
      --> Fara un sistem de valori sanatos societatea romaneasca se duce de rapa in cativa ani ! Numai cu spaga, relatii si copy-paste nu mai merge.
  • -10 (10 voturi)    
    Rezultat Criza_PDL (Duminică, 3 iulie 2011, 15:18)

    Bac_Laureat [anonim]

    Mare victorie PDL in invatamant!
    Ce nota ar fi obtinut EBA la romana?
    Dar Funeriu la toate probele?
  • +14 (14 voturi)    
    opinia mea (Duminică, 3 iulie 2011, 15:23)

    vladut [anonim]

    sunt profesor pensionar. sunt dezamagit de dezastrul ce a cuprins tot mediul de invatamanat romanesc.
    elevii nostri nu mai invata pentru ca stiu ca se pot"desurca " dand mita . asa au fost deprinsi de ani buni si asa a mers.
    de aceea si atitudinea lor dispretuitoatre fata de profesori si de sistem
    FELICITARI , DOMNULE MINISTRU , CA AI REUSIT
    SA FACI DREPTATE !!!!!!!!!!!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      responsabilitate (Duminică, 3 iulie 2011, 23:31)

      florin [anonim] i-a raspuns lui vladut

      Cu tot respectul domnule profesor dar inainte de-a ajunge la elevii care nu invata si care sunt totusi copii, sa vedem care sunt cei dintai responsabili: parintii si profesorii. In calitate de parinte sustin ca parintii sunt cei primii responsabili de aceasta situatie pt. ca le-au transmis un sistem de valori distorsionat. Pe locul doi vin profesorii care nu au absolut nici o scuza ca nu si-au facut datoria trecand clasa elevi care nu meritau. Daca acesti profesori ar fi lucrat intr-o societate comerciala privata erau dati afara pt. incompetenta, neglijenta sau rea vointa.
      Desigur elevii trebuie sa invete dar nu o vor face decat daca sunt motivati in vreun fel sau altul de catre parinti in primul rand si de profesori in al doilea rand
  • 0 (2 voturi)    
    din pacate (Duminică, 3 iulie 2011, 15:24)

    all [anonim]

    inca nu reflecta realitatea... performantele noastre ca natiune sunt pur teoretice.. cum e si invatamantul in tara asta... in loc sa se dezvolte aptitudini.. sa incurajeze copilu sa faca ce-i place.. la noi.. se baga multa toceala.. reformele momentan sunt doar pe hartie (pur teoretice cum ziceam mai sus).. si consecintele se vad... si asta, eu zic ca, nu reflecta realitatea in totalitate.. (cred ca e mai rau)..
  • -2 (2 voturi)    
    pretul chiriilor la toamna va exploda (Duminică, 3 iulie 2011, 15:24)

    Daniel [anonim]

    :))))

    sau poate nu?
  • +4 (4 voturi)    
    Gradul de coruptie (Duminică, 3 iulie 2011, 15:26)

    Claudiu [anonim]

    45% cat citeam ca e procentul de promovabilitate mai devreme eu l-as transforma intr-un procent de "coruptabilitate" la nivel national. Adica cel putin 55% din romani sunt corupti, cu varfuri in functiile de conducere a statului. Pentru ca ani la rand bacalaureatul a fost promovat asa cum a fost, prin facultate s-a trecut dupa aceleasi principii si acum deja fostii elevi sunt oameni ai muncii aplicand aceleasi principii.

    Revenind la bacalaureat, vreau sa vad care sunt masurile luate impotriva profesorilor si directorilor de licee, acolo unde au fost cele mai mari probleme. Pentru ca oamenii aia au luat niste bani degeaba, si au invatat niste elevi ca merge si asa.
  • +6 (6 voturi)    
    Poate ne trezim! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:35)

    Constantin1 [anonim]

    Ma uitam la comentariile politicienilor privind acest rezultat si ma cutremur.
    Chiar in actuala situatie cand evident rezultatul unui examen national (cum este bacalaureatul), de fapt este rezultatul unui proces educational extrem de prost.
    Scoala evident are o mare vinovatie, insa si familia, mass media si societatea, care proveaza non valorile, reusita prin frauda sau ,,smecherie,, avem acum un rezultat ,,pe masura unei educatii prost croite,,.....
    Dar acum trebuie sa privim lucrurile obiectiv si sa incercam corectarea aspectelor semnalate, daca dorim o societate normala!
    Poate vom intelege.
    Si inca ceva, rezultatele din anii trecuti nu sunt datorate unei competente mai mari dobindite de elevi ci datorita unor fraude generalizate si care anul acesta au fost mai limitate numeric prin niste masuri coercitive....
  • +3 (3 voturi)    
    Cred ca e pe bune de data asta (Duminică, 3 iulie 2011, 15:35)

    Andu [anonim]

    Bravo celor care au invatat si au trecut!
  • +6 (8 voturi)    
    trist dar este si o [parte buna .. (Duminică, 3 iulie 2011, 15:38)

    neanonim [anonim]

    Partea buna e ca multe "universitati" n-o sa aiba candidati la admitere .. (univ gen spirtu..)
    Si mai sunt parti bune ,, un dus rece pt elevi ii va trezi la realitate probabil nu pe toti .. dar sper ca pe cat mai multi!
  • +3 (5 voturi)    
    FB (Duminică, 3 iulie 2011, 15:39)

    Iustin [anonim]

    Pai cui trebe iobagi educati?! Sa stea cu botu'n brazda si sa rame, sa pasca, sa plateasac taxe si sa se inmulteasca!
  • 0 (0 voturi)    
    edu.ro down (Duminică, 3 iulie 2011, 15:40)

    Ciprian [anonim]

    Decet portalul de stiri HotNews. Ati pus rezultate din cateva judete nu ca altii se lauda cu spam catre edu.ro, site ca e down din cauza serverului.
  • +2 (2 voturi)    
    presupunere (Duminică, 3 iulie 2011, 15:49)

    Adrian [anonim]

    ar fi interesant de vazut o statistica complete in care sa apara promovabilitatea in:

    zonele urbane vs zonele rurale.
    licee teoretice vs de arte si meserii vs tehnice vs etc
    media de elevi / cadru didatic / judet
  • +3 (5 voturi)    
    bac (Duminică, 3 iulie 2011, 15:50)

    coco de severin [anonim]

    este rezultatul muncii depuse de profesori,care au facut mai multe gerve decit ore de curs,au ascultatde liderii de sindicat.nu sint repetenti ,corigenti pentru ca ar fi pierdut salariile de merit.nici pregatirile pe care le-au facut contra cost nu i-au ajtat pe elevi, deci lipsa de profesionalism,cind profesorii iau note sub 5 la titlularizare,ce pretentiii sa mai ai de la elevi? acum nu-i mai pot ajuta nistor(psedistul),izvoranu, latrind de le ieseau ochii din orbite pe antene si irealitatea acesta est e . nivelul de prgatire al prfesorilor.
    • 0 (0 voturi)    
      pardon (Luni, 4 iulie 2011, 21:47)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui coco de severin

      nu sunt corigenti pentru ca directorii nu le permit asta profesorilor.
  • -2 (4 voturi)    
    pam pam (Duminică, 3 iulie 2011, 15:51)

    George [anonim]

    Mult zgomot pentru nimic. Sa analizam putin situatia. Astia fara bac, se numesc fara calificare. Va fi un impact enorm asupra fortei de munca. Toata asta se rasfrange asupra economiei nationale. Procentul de infractionalitate va lua o directie de crestere.
    Vad peste tot numai acuzatii, ca elevii nu citesc, ca nu invata, etc, etc. Se incearca o propagare a ideii ca a scazut inteligenta, preocuparea. Asta nu e posibil in 15 ani, sa fie schimbari ereditare asa de pronuntate. Am intalnit si romani de alte etnii, nu spun care pentru a nu crea comentarii, care desi absolvisera nu stiau nici 20 de cuvinte in romana. I-am intrebat ce au facut la scoala la limba romana. Raspunsul a fost ca vorbeau in limba lor si notele erau fictive.
    Bun, au picat atatia. Ce e de facut? Se pun astia cu burta pe carte? Ei au probleme la acorduri si vor invata sa relateze un roman sau o drama? Au probleme la adunarea de baza si invata sa rezolve o problema de geometrie analitica?
    Sa fim seriosi. Daca sunt dati de-o parte, nu vor sta cuminti si vor reveni pe alte parti. Vad ce frumos se lauda dom' ministru al invatamantului. I-am ciuruit. Ii transmit ca n-a facut astfel nimic, doar o palma la un rahat...
  • +4 (4 voturi)    
    Asa DA! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:51)

    iustin [anonim]

    Avem parlamentari cu 5 doctorate luate in 2-3 ani si o natie de iobagi tampi si manelisti! Raiu politicianului de Dambovitza! Ce atata educatie!? Strica la iobag! Incepe sa viseze case cu jacuzi inloc sa are brazda! Si frizeri nene! Sa fie - mai o suvita mai o freza pierdut la spate...
  • -4 (6 voturi)    
    - (Duminică, 3 iulie 2011, 15:52)

    minona [anonim]

    asta demonstreaza ca in ultimii ani s-a schimbat examenul asta in fel si chip.. ganditi-va ca procentul celor picati il depaseste cu mult pe cel al promovatilor. eu zic ca asta ar trebui sa puna pe ganduri un minister prea ocupat cu propriile interese si absolut dezinteresat de ce e in capul copiilor de liceu.

    daca au picat multi, asta nu inseamna ca sunt copiii lenesi, e generatia facebook, tineretul cel neobrazat.. sunt copii buni care au picat pentru ca subiectele au fost neasteptat de grele iar sistemul este incredibil de prost organizat. elevii de mate-info trebuie sa stie programa de lb romana la fel de bine ca cei de la uman, in timp ce acestora din urma nu li se cere sa aiba nici cunostinte elementare de matematica, dupa clasa a 10a. si cand spun lb romana, nu ma refer la lucruri de bun-simt, ca gramatica sau vocabular, ci la capacitatea de creatie si interpretare, caracteristica, teoretic, celor de la uman..

    si sa nu incercati sa comparati bacul din anii trecuti cu cel de acum.. intr-o vreme probele orale se adaugau la media finala, spre deosebire de anul asta...
    • +1 (1 vot)    
      subiecte grele (Duminică, 3 iulie 2011, 23:38)

      florin [anonim] i-a raspuns lui minona

      Subiecte neasteptat de grele? Subiectele de la matematica-informatica erau subiecte de dificultate medie si, da, toti elevii care termina 12 clase trebuie sa fie in stare sa faca o minima analiza literara si sa fi citit cateva carti.
  • +8 (10 voturi)    
    IN SFARSIT!! (Duminică, 3 iulie 2011, 15:56)

    jos_iliescu [anonim]

    In sfarsit!! N-o sa mai treaca toti agramatii BAC-ul !!
  • +4 (4 voturi)    
    stam si mai prost (Duminică, 3 iulie 2011, 16:01)

    g [anonim]

    Daca s ar lua masuri si mai drastice anticopiat /antifrauda nu ar mai promova nici 50% iar 25-30% ar lua note intre 5-7. Sunt proaspat abs.de fac si cunosc situatia din inv. romanesc, dezinteres total fata de educatie din partea tuturos celor implicati :studenti/elevi ,profesori poate chiar si parintii elevilor.
    • 0 (0 voturi)    
      40% procent mare (Duminică, 3 iulie 2011, 23:27)

      student [anonim] i-a raspuns lui g

      sunt de acord cu "g"....adevarul este ca 40% nu este adevarata promovabilitate....la liceul unde a dat fratele meu bacul s-au stins camerele 30 min, timp in care s-a copiat....sunt multe centre unde s-a intamplat la fel....cred ca adevaratul procent de promovabilitate este de 30%....dintre care 15% note intre 5 si 7....este dezastru!!!
  • -5 (5 voturi)    
    Rezultate (Duminică, 3 iulie 2011, 16:02)

    Marius [anonim]

    Bravo Funeriule, bravo Adroneasco. Iata ca incep sa se vada rezultatele incompetentei voastre.

    Important e sa avem o masa cat mai mare de votanti si platitori de taxe.
  • +1 (1 vot)    
    Viitor de aur... (Duminică, 3 iulie 2011, 16:14)

    Taxe mai mari in viitor [anonim]

    "Viitor de aur tara noastra are/Si prevad prin seculi a ei inaltare". Astia-s viitorii ministri, parlamentari, securisti, la mai mare.
  • +1 (1 vot)    
    Viitor de aur (Duminică, 3 iulie 2011, 16:17)

    Lucifer [anonim]

    tara noastra are....
  • +2 (2 voturi)    
    momentul adevarului (Duminică, 3 iulie 2011, 16:25)

    florin [anonim]

    Este f.trist, dar cel putin este adevarat. Mai bine sa ne vedem asa cum suntem decat sa ne autoamagim. Acesta este un inceput bun si creeaza premiza pt. o schimbare.
  • 0 (0 voturi)    
    N-am chef de nimic... (Duminică, 3 iulie 2011, 16:25)

    SLK [anonim]

    Daca Elena a luat 7.93 la BAC si conduce Romania, mie pentru ce mi-ar trebui ca sa conduc un SLK.
    • 0 (0 voturi)    
      Orice prost poate conduce un SLK... (Luni, 4 iulie 2011, 20:44)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui SLK

      ...dar nu orice detept il poate FACE...ha,ha,ha...
  • 0 (0 voturi)    
    constatare (Duminică, 3 iulie 2011, 16:28)

    sile [anonim]

    Sistematic dupa 1989 am distrus agricultura industria,educatia.

    Daca sansele pentru a reindustrializa tara sau a reface agricultura sunt foarte mici si necesita costuri imense e foarte bine ca se incearca macar,in ultimul ceas,redresarea sistemului de invatamant prin respingerea fenomenelor de coruptie (spaga pentru promovarea examenelor si note mari ) si furt (copiat) .

    Singura sansa a Romaniei pentru un viitor mai bun o reprezinta o populatie cu un ridicat nivel de profesionalism si cultura.
    E bine sa nu uitam lucrul asta!
    • 0 (0 voturi)    
      eiiii sa nu exageram... (Luni, 4 iulie 2011, 21:56)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui sile

      ...au si loazele o parte de vina. Adica, au avut la dispozitie de toate: internet, biblioteci, schimburi de experienta, concursuri internationale si burse in strainataturi.

      Parintii care nu au stiut sa ii motiveze au si ei o parte de vina.

      Societatea care nu le ofera nimic dupa absolvire si le serveste pe tava non-modele si non-valori, are si ea o parte de vina. Astfel loazele afla ca un intelectual castiga X lei / luna si Gica de la Valcea castiga X la puterea n lei pe weekend de cantat la nunti. Idem Gica, vezi si Floricica din Fratii Golanesti,la fel castiga din topless in pleiboi: X la puterea n lei pe shuting. Pai... doar se dezbraca nu face nimic altceva rau; deci daca ea da, eu de ce nu - Nu? Si apoi, daca pot sa castig dintr un simplu shuting X la puterea n lei, de ce sa mi sparg creierul sa ma fac de ex profesoara si sa castig x lei?

      Apoi eu mai sunt socata si cand vad cum ies elevele din casa. Ma intreb doar atat: mamele lor nu le vad cand ies dezbracate pe strada? La scoala? Cum dau ele socoteala pentru banii de buzunar primiti? Cum justifica ele oare noptile pe care nu le petrec acasa?
  • +2 (4 voturi)    
    Rezultate reale. (Duminică, 3 iulie 2011, 16:45)

    coman [anonim]

    1)As dori sa cunosc reactiile forurilor sindicale din cadrele didactice atat de zgomotoase in cursul anului, intrucat rezultatele deplorabile din acest an reflecta carente grave acumulate si din anii/deceniile precedente, nu numai din acest an scolar, cu reduceri de salarii si in invatamant.2) Cred ca se atribuie cu prea mare usurinta numele unor personalitati de frunte ale culturii si stiintei romanesti unor licee/grupuri scolare(Coanda, Al.Borza, Ion Ionescu de la Brad s.a.), care se descalifica prin aceste rezultate si dezonoreaza pe patronul lor spiritual.
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo Domnule Funeriu! (Duminică, 3 iulie 2011, 16:53)

    Rescatorul [anonim]

    Asta da revolutie! Sa punem capat formarii de hoti si corupti in tara asta. Poate asa societarea romanesca viitoare va fi mai curata. Asta arata si "adevarata valoare" a scolii romanesti si a cadrelor didactiece. Sa speram ca noua lege a invatamantului va produce schimbarile de care Romania are nevoie. Nu avem nevoie de cadre didactice care, in loc sa lucreze cu elevii slabi si sa-i faca sa aibe rezultate bune, prefera sa lucreze numai cu cei 5 - 6 meditati din clasa cu care nu se obosesc. Nu avem nevoie de cadre didactice care incurajeaza toceala si fabricarea de rebuturi umane. Nu avm nevoie nici de parinti tampiti si iresponsabili care vin cu cadouri la scoala sa le ia odraslele note mari. Sa le fie la toti un dus rece!
  • 0 (0 voturi)    
    Ei, liceenii nu erau pregatiti pentru asa ceva (Duminică, 3 iulie 2011, 16:57)

    PacatulLunii [utilizator]

    Au introdus o monitorizare mult mai stricta a procesului de examen/examinare > ori .. Romania la nivel de clasa a 12-a, nu este pregatita nicicum pentru asa ceva. Mai intai ar fi trebuit sa-i invete ceva in scoala si apoi sa aiba pretentii sa nu copieze, sa nu se fofileasca pe langa subiecte. Dar daca cumva se ia in seama ultima idee, se ajunge la cum sunt platiti si motivati profesorii. Poate anul viitor situatia va fi alta ... [dar pobabil tot mai proasta]
  • +5 (5 voturi)    
    Nelamurire (Duminică, 3 iulie 2011, 16:57)

    Marian [anonim]

    Daca intr-adevar rezultatele sunt cele corecte, atunci nu pot decat sa ma bucur de initiativa nationala de a filtra in mod corespunzator calitatea. Nelamurirea mea este : cum s-a dat ordinul la nivel national ca sa inceteze orice frauda si cum de aceste ordine chiar au fost respectate de profesorii corectori ?
  • +5 (7 voturi)    
    „Quod erat demonstrandum” (Duminică, 3 iulie 2011, 16:59)

    eugenrc [utilizator]

    A fost nevoie de un ministru hotarat ca sa iasa la suprafata adevarata fata a invatamantului romanesc si a inconstientei parintilor care si-au inavatat copiii ca pot termina un liceu si prin alte metode decat cele clasice.

    Din pacate acest ministru va fi schimbat in 2012 si ne vom intorce la vechiul sistem in care o parte din profesori se vor face ca predau si o mare parte din elevi se vor face ca invata.

    La cat de bine ne pricepem noi romanii sa ne furam caciula singuri , in urma acestor rezultate din acest an de la Bac vor ramane doar niste date contabilizate in statistici pentru ca in conformitate cu stitul nostru caracteristic ne vom multumi sa ascundem pentru a nu stiu cita oara gunoiiul sub pres.

    Sper din tot sufletul sa ma insel.
  • +2 (4 voturi)    
    nam cuvinte.... (Duminică, 3 iulie 2011, 17:02)

    banateanul. [utilizator]

    sub ori ce critica! Lipsa de interes din partea PARINTILOR,PROFESORILOR SI MAI ALES AL ELEVILOR !
  • +4 (6 voturi)    
    Bacalaureat 2011 (Duminică, 3 iulie 2011, 17:36)

    emi [anonim]

    Dureros,dar aceasta este oglinda invatamantului actual,in care majoritatea profesorilor nu sant preocupati decat de greve si salarii....Acesta este rezultatul muncii dvs,domnilor profesori,nu va fie rusine.....Atata puteti,atata faceti si statul -bine face-va plateste tot cu atata.... sau credeti ca trebuie sa va premieze pentru astfel de rezultate "stralucite"?.....
    Copiii sant singurii nevinovati si adevarate victime in acest caz.....Va trebui sa-si gasesca de lucru fara diploma de bacalaureat,un an de zile de acum inainte macar....
    Poate acest semnal, tras de minister,ne va trezi la realitate in ultimul moment.....Competenta nu se cumpara in examene cum am fost obisnuiti in ultimii douazaci de ani...
  • -7 (13 voturi)    
    profesorii sunt de vina ! (Duminică, 3 iulie 2011, 17:51)

    Elev [anonim]

    Profesorii sunt de vina ca nu au invatat elevii !
    • +14 (14 voturi)    
      da? (Duminică, 3 iulie 2011, 18:55)

      eduard [anonim] i-a raspuns lui Elev

      si elevii nu sunt de vina ca nu au invatat,? timp de 4 ani au frecat menta ...
    • +7 (7 voturi)    
      Sa dai vina pe altii (Duminică, 3 iulie 2011, 19:19)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Elev

      dovedeste neputinta, fie pentru un profesor, un elev sau un politician.
  • +20 (20 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 3 iulie 2011, 17:54)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    decat cocalari bacalaureati si analfabeti , mai bine o meserie .

    Luati aminte profesori si parinti! Este responsabilitatea voastra.
  • +20 (20 voturi)    
    un pas mic pt funeriu (Duminică, 3 iulie 2011, 17:56)

    Dan-T [utilizator]

    un pas urias pentru romania.
    Nu credeam ca o sa vad asa ceva la noi in tara, imi pierdusem speranta. Dar iata ca daca se vrea se poate. Acum sa urmeze universitatile si gimnaziul. Sunt atatea de facut si acolo....
    • +10 (10 voturi)    
      un (Duminică, 3 iulie 2011, 19:21)

      un [anonim] i-a raspuns lui Dan-T

      un bun inceput. un pas mic pentru funeriu, poate. dar un merit foarte mare pentru acest ministru care, iata, a reusit sa demonstreze ca *se poate* si corect.
  • +13 (13 voturi)    
    PoatePoate (Duminică, 3 iulie 2011, 17:57)

    ion [anonim]

    Poate asa se trezeste cineva la realitate si in insfarsit constientizeaza ca invatamatul romanesc este in colaps. Faptul ca nu lasi sa se copieze este numai o caramida din ceea ce ar trebuie sa fie recladirea invatamantului romanesc
  • -11 (15 voturi)    
    Asta "demontreaza" ca managementul ... (Duminică, 3 iulie 2011, 17:58)

    Ioan A. [anonim]

    ... sistemului este PROST, domn' Fune(b)riu aka flo, prea sunt toti elevii de liceu "retardati si lenesi", prea sunt toate cadrele didactice "lipsite de valoare", numa' Ministru Fune(b)riu straluce ca un astru, bineinteles de genul neutru si cu "lapsuri" la tot pasu' !
    Da' ce conteaza, cu Fune(b)riu-al-nostru n'frunte, veti avea succesuri multe, sa traiti bine Romani si tineti minte, iarna nu-i ca vara !
  • +13 (13 voturi)    
    Realitatea duresroasa (Duminică, 3 iulie 2011, 18:00)

    Nickmann [anonim]

    Incep sa iasa la suprafata rezultatul "reformelor" educatiei din ultimii 21 de ani. Frumos! Asta e rezultatul a 21 de ani de cifre masluite de inspectorate, spagi si profesori ce au inchis ochii. Acum se vede rezultatul real al lucruriilor. Realitatea e dura, dar e un inceput spre a merge cum trebuie, nu promovabilitate 100%, din care 80% demidocti si semianalfaeti.
    • 0 (2 voturi)    
      Rezultatul a 30 de ani (Duminică, 3 iulie 2011, 19:38)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Nickmann

      Doar că în anii '80 compensau elevii și părinții cu meditații (sau cu cadouri la învățători și profesori, cei care nu voiau facultate).
  • +20 (20 voturi)    
    in sfarsit, are si gauss dreptate, (Duminică, 3 iulie 2011, 18:08)

    imm [anonim]

    anii trecuti marga si abranburica se faceau ca ploua cand venea vorba de notele de la bacalaureat !
    au creat o generatie de ignoranti care au impresia ca stiu si li se cuvine totul !
  • +10 (14 voturi)    
    ciudat (Duminică, 3 iulie 2011, 18:10)

    eu [anonim]

    e adevarat ce spune flo in totalitate, insa sunt si cateva ciudatenii

    Ciudat e faptul ca unele licee nu au respectat noua regula, neavand camere de luat vederi (exemplu judetul Olt), culmea acolo nefiind un procent prea mic de nepromovabilitate....

    Cum au reusit sa faca unii lucrari identice intr-un numar atat de mare? cu toate masurile de supraveghere de anul acesta???

    Acolo unde s-a respectat legea in exces, la Hunedoara, au fost eliminati 111 elevi si se pare din ultimele stiri ca ar fi fost un abuz...in plus au fost anuntati prin telefonul "verde"...de catre cine?...elevii nu aveau telefoane in interiorul salii,iar profesorii care faceau frauda nu prea aveau interes

    si uite asa,,,,daca se tine cont de notele din liceu si nota de la bac pt a intra la facultate, se fac o gramada de nereguli. SA SE DEA EXAMEN LA FACULATATE! si nu mai e nici un interes de de fraudare
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Duminică, 3 iulie 2011, 19:34)

      lb [anonim] i-a raspuns lui eu

      ia explica-mi si mie ce inseamna aia "s-a respectat legea in exces"? esti si tu, cumva, unul care a picat bacul?
  • +11 (11 voturi)    
    examen ar trebui si la intrarea in liceu (Duminică, 3 iulie 2011, 18:12)

    eu [anonim]

    capacitatea e ceva similar cu BAC-ul
  • +17 (21 voturi)    
    Asa le trebuie (Duminică, 3 iulie 2011, 18:19)

    http://android.webook.ro [anonim]

    In sfarsit s-a vazut adevarata valoare a elevului roman care termina liceul. Macar este si o parte buna: nu vom mai vedea anul acesta toti cocalarii si pitipoancele stergand praful din bancile facultatilor. Vom avea in final o generatie de specialisti adevarati care vor termina facultatea si vor avea habar de ce urmeaza sa faca. Nu ducem lipsa de ingineri... cineva trebuie sa mai spele si toaletele sau sa mature strazile...
    • +1 (1 vot)    
      apropo de maturat strazi... (Luni, 4 iulie 2011, 10:49)

      ravenka [anonim] i-a raspuns lui http://android.webook.ro

      parca cei picati o sa mearga sa mature strazile... nu au ei nevoie de banii aia.
  • +21 (21 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 3 iulie 2011, 18:22)

    vlad dracul [anonim]

    In sfarsit se vede nivelul elevilor romani. Probabil ca este primul an in care supraveghetorii si-au facut treaba mai bine. Mesajul transmis este ca fara munca ajungi la groapa de gunoi.

    Aplicarea regulilor este un soc dur pentru haimanalele obisnuite cu furatul si imbogatitul peste noapte. Ministrul actual nu poarta vina lipsei de interes a elevilor si a parintilor acestora.

    Sper sa se inteleaga o data ca tara asta nu mai are nevoie de generatii de spagari analfabeti care ajung sa ne conduca.

    Cred ca este nevoie de curaj pentru a-si asuma o asemenea masura. Sper ca ministrul sa continue cu aplicarea dura a legii.
  • +14 (14 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 3 iulie 2011, 18:24)

    cosming@cosming.ro [utilizator]

    A aparut la suprafata adevarata "valoare" a invatamantului romanesc care produce someri pe banda rulanta.

    Ce este de mirare ca peste 90% din liceeni au ajuns sa sustina examenul de bacalaureat !!! Aici intradevar este o problema foarte mare.

    Cei de la ministerul invatamantului ar trebui sa se autosesizeze si sa compare mediile din timpul liceului la materiile de BAC cu notele obtinute la BAC si apoi sa ia masuri indreptate exclusiv asupra profesorilor in cazul in care se constata diferente majore.

    Felicitari celor care au luat BAC-ul cu peste 8!
  • +7 (7 voturi)    
    Bacalaureat 2011 (Duminică, 3 iulie 2011, 19:02)

    Paulian [anonim]

    Fiţi atenţi şi meditati: bacalaureatul nu a fost doar examenul şcolii, ci al întregii societăţi de azi şi de ieri. Cea mai gravă greşeală ar fi să se de vina pe copii. Şcoala face parte dintr-un sistem de vase comunicante.
    • +3 (3 voturi)    
      Bacalaureat 2011 (Duminică, 3 iulie 2011, 21:07)

      SmarandaN [utilizator] i-a raspuns lui Paulian

      Iti dau intrutotul dreptate. Esecul ne apartine tuturor. Parintilor care au asteptat prea mult de la scoala, Profesorilor care au lasat prea multe pe umerii parintilor. Si noua, celorlalti, care nu ne simtim (inca) direct implicati in problema educatiei formale, si am tratat-o cu indiferenta. De ca si cum progresul societatii se exprima numai in PIB si participari la Campionate Mondiale. (Voiam sa scriu Nobel-uri, dar mi-am amintit ca traiesc in tara Regelui Hagi, nu a Craiesei Herta!) Sa ne fie rusine.
    • 0 (0 voturi)    
      da! (Luni, 4 iulie 2011, 22:00)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Paulian

      cata dreptate ai, din pacate! Este simptomul unei lumi in declin. E suficient sa arunci o privire si peste ceea ce s-a intamplat recent si in Franta si nu numai. Ai o imagine fidela. Si la francezi bacul chiar e bac, tata...
  • -11 (13 voturi)    
    REFORMA lui Basescu! (Duminică, 3 iulie 2011, 19:04)

    george [anonim]

    din 12 ai aceste promotii 7 au fost cei de reforme ai PDL si Basescu.

    Acum se vad rezultatele!
    • +1 (3 voturi)    
      Saracul de tine (Luni, 4 iulie 2011, 10:21)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui george

      Excesul de A3 si RTV poate aduce daune permanente logici.
      Presupun ca in cazul dumneavoastra si daca vi-se strica televizorul tot Basescu este de vina.

      Saraci profesori si elevi , s-au prostit din cauza lui Basescu nu din cauza indiferentei si a aderarii fara discernamant la principiul "lasa ca merge si asa" .

      O gramada pun botul la aberatiile de pe A3 si RTV si habar nu au care sunt noile baze ale reformei invatamantului.

      Probabil e mai simplu sa-ti serveasca alti pe tava concluzii decit sa tragi concluziile de unul singur citind si informandu-te cu obiectivitate.
  • +6 (6 voturi)    
    exigenta si seriozitate (Duminică, 3 iulie 2011, 19:19)

    nera [utilizator]

    Aceste rezultate arata decaderea si superficialitatea invatamantului romanesc din ultimii 21 de ani, cand tuturor li s-a urcat "democratia" la cap. Libertatea este buna, dar trebuie sa stii ce sa faci ea. Bravo D-le ministru Funeriu! Ar trebui sa organizati examene de admitere si la intrarea in liceu si la intrarea in facultatile de stat => triere la sange , absolventi de calitate...si mai putini, ca tot tampitul are diploma in Romania!
  • +10 (10 voturi)    
    Interesante reactiile parintilor (Duminică, 3 iulie 2011, 19:25)

    Florin [anonim]

    Este un pas mic, dar este totusi un pas inainte. Problema generala a acestei tari este schimbarea mentalitatii. Ca dovada, vedeti reactiile parintilor ale caror odrasle au picat examenul. In loc sa-si puna intrebari privind modul in care si-au educat copiii (alaturi de profesori), privind valorile pe care le-au insuflat si le insufla propriilor fii si fiice, respectivii parinti sunt indignati ca odraslele lor nu au fost lasate sa copieze: "Este criminal, (copiii) au fost paziti mai ceva ca puscariasii!", spunea o doamna a carei fata luase nota... 2.
  • +3 (3 voturi)    
    bac (Duminică, 3 iulie 2011, 19:51)

    vasile [anonim]

    nu pot sa inteleg ce se intampla,am 61 ani,am dat examene cu gramada iar acum un elev nu poate sa vorbeasca bine romaneste nu stie matematica la nivel mediu etc.
  • +8 (10 voturi)    
    Adevarul este.... (Duminică, 3 iulie 2011, 20:02)

    adina [anonim]

    ca bacalaureatul exprima exact societatea romaneasca care este bolnava astazi.... Vrem ca intr-o societate in care totul se duce de rapa invatamantul sa evolueze?
    Trebuia sa se inceapa odata s de undeva vindecarea invatamantului romanesc (si chiar a societatii)... Parerea mea este ca acesta este UN INCEPUT BUN!!!! Elevii care vor da bacalaureatul la anul vor sti ca pentru a promova trebuie sa SI invete, iar profesorii sa munceasca mai serios, altfel vor fi "monitirizati"....
    Personal, consider ca subiectele a fost de nivel mediu, la materiile la care chiar ma pricep...Daca nici macar atat n-au fost in stare sa faca, acesti elevi (si ma refer aici doar la cei care n-au fost capabili sa obtina media 6!!!!!) CHIAR NU MERITA SA AIBA O DIPLOMA DE BACALAUREAT!!!!! Nu le mai plangeti de mila!!! Trebuie sa le oferim copiilor nostri o alta scara de valori, ALTFEL SUNTEM PIERDUTI!!!!
    N.B. MULTUMIM, D-LE FUNERIU!!!! Ne dati sperante in viitor!
  • +5 (5 voturi)    
    Rezultat mincinos (Duminică, 3 iulie 2011, 21:08)

    Ionutz [anonim]

    Daca totul ar fi decurs ca pe hartie , procentul de promovabilitate ar fi fost sub 10%. Nimeni nu invata. Au fost invatati din anul trecut ca BAC-ul e un examen usor , in care toti copiaza. Anul acesta nu a fost chiar asa. Numai cei din PSD dau vina pe ministru. Desi nu-mi place Funeriu, pot spune ca acum a facut un lucru bun. Pentru mine, pentru o perioada de 2-3 de ani de acum incolo , cu cat pica mai multi cu atat rezultatul e mai corect.
    • 0 (0 voturi)    
      poftim??? (Luni, 4 iulie 2011, 22:03)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Ionutz

      In logica ta, daca vom avea promovabilitate zero in urmatorii doi ani, vom avea o imagine clara? Te invit sa mergi in centre universitare mondiale unde studiaza romani cu bacalaureat in Romania sa vezi cum bat la fund americani, francezi, englezi sadea pe toate domeniile posibile. Picatul bacului nu e un criteriu pentru ca bacul nu e un concurs. Este doar un simptom. Cu cat isi vor reveni mai multi, cu atat mai bine.
  • +2 (2 voturi)    
    Asta este nivelul (Duminică, 3 iulie 2011, 22:14)

    Lucianmotzul [anonim]

    Incet se instaleaza legea si corectitudinea in Romania,trebuie recladit totul dela zero,sa vrut sa fim o natie de analfabeti si prosti ,asta sa urmarit de sistemul si conduita implimentata de Iliescu si sleahta de PSDisti ,sa fie adus poporul roman la nivelul de cel mai de jos ,astia cit au fost la putere cca 12 ani au distrus tot,dar tot ce sa putut distruje .guvernul asta nu este bun ca vreau sa puna lucrurile in Romania pe un fagas normal.Cea mai mare vina o au profesori care alceva decit mariri de salari nu viseaza,au sesizat parinti ce fac elevi la scoala ,citi parinti au fost chemati la scoala cu odrasla sa-i spuna ce face (ca nu face nimic de fapt) ordine dreptate ,justitie si respectarea legilor ,pedepse grele pt hoti si ceicare nu respecta legea .
    • 0 (0 voturi)    
      ce nota ai luat la bac? (Luni, 4 iulie 2011, 11:07)

      diana [anonim] i-a raspuns lui Lucianmotzul

      Eu nu-mi dau seama cum poti sa emiti pareri pe net atata timp cat iti lipsesc notiuni elementare de gramatica...
  • +1 (1 vot)    
    bacalaureatii (Duminică, 3 iulie 2011, 23:27)

    dana [anonim]

    Printre alte ineptii,am vazut si auzit la anumite posturi TV cum o distinsa doamna comenta printre altele ca subiectele au fost prea grele si ca elevii ar trebui sa aiba doar cunostinte generale.Are dreptate.La romana sa comenteze poezioara,,Catelus cu parul cret" pe care o invata toti la gradinita.Basmul ,,Alba ca zapada si cei sapte pitici" trebuie eventual sa-l citeasca si e prea obositor.l
    La matematica cunostinte generale de tipul:cat face 1+1?Atunci vor fi toate loazele ,,bacalaureati"si vom avea promovabilitate 100%.Dar mai sti?
  • +2 (2 voturi)    
    Subiecte medii, nicidecum "de olimpiada" (Luni, 4 iulie 2011, 9:06)

    cosmin [anonim]

    Nu stiu licee cu renume din alte judete/orase, dar va pot spune situatia la liceele cu renume din Cluj:
    - la Racovita - nici unul picat
    - la Balcescu din 116 au picat 4
    - la info din 84 au picat 4 si unul nu s-a prezentat
    - la cosbuc din 129 a picat 1
    - la Avram Iancu din 109 nu a picat niciunul
    Cu toata parerea de rau pentru cei picati, sa mai puna mana pe carte. La liceele unde s-a facut scoala si au pus osul la treaba si elevii, rezultatele sunt foarte bune.
    • 0 (0 voturi)    
      Sursa informatiilor de mai sus (Luni, 4 iulie 2011, 9:08)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      Am uitat sa adaug sursa informatiilor scrise mai sus:
      http://bacalaureat.edu.ro/2011/rapoarte/CJ/lista_unitati/index.html
    • +1 (1 vot)    
      ntzz! (Luni, 4 iulie 2011, 11:20)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui cosmin

      In cazul liceelor care au o promovabilitate peste 90%,parerea mea este ca s-au incalcat regulile. Am absolvit cel mai bun liceu din orasul meu in 1995 si un procent de peste 30 % dintre absolventi nu ar fi trebuit sa obtina diploma de bac...procentul a fost peste 95 % iar in anul de gratie 2011 observ cu stupoare ca acest liceu are un procent de 97% ...eu cred ca in liceele de renume s-au acoperit fraudele .
  • 0 (0 voturi)    
    sa-ti fie rusine dinu patriciu (Luni, 4 iulie 2011, 9:08)

    lilidelabar [anonim]

    tot base e de vina

    ca profesorii nu ii invata pe elevi, ca elevii nu invata

    ca parintii trebuie sa munceasca de dimineata pana seara( ca asa e la privat, nu ca la stat) si nu ii pot supraveghea

    ca cei de la stat nu stiu ca cei de la privat muncesc cate 12 ore de le sar capacele( profesorii nu stiu, dar, ii judeca pe parinti....)

    etc,etc
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Luni, 4 iulie 2011, 9:54)

    Anca [anonim]

    Felicitari celor care au promovat si ma bucur pentru cei care au incercat sa copieze si au fost prinsi si exmatriculati ... acestia sunt cei mai periculosi pentru viitorul Romaniei ... In sfarsit ... 20 de ani a trebuit sa asteptam dar macar a inceput sa merite asteptarea !!!
  • -1 (1 vot)    
    BAC ca si Funeriu (Luni, 4 iulie 2011, 13:42)

    felderean [anonim]

    Cum puteti sa spuneti k elecii sunt in primul rand de vima?
    comisiile de la corectat sunt competente, cu note de 2 si3 ca si suplinitori nu stiu ce-i "Iona" sau "Jocul ieleler", si-0au batut joc de elevi.Elevi , de ex ;la limba si literatura romana nu scriu nimic la subiectul II si III si primesc note peste 7 si cei care au invatat, au luat si meditatii si au luat note de 5 si 6.Nu e de mirare cum e sistemul , incepand de la ministru in jos, daca COLEGI e genul NEUTRU, ce sa mai spunem
    Cei care invata au note mici si cei care se fac ca invata au note mari
    Asta e tara in care traim, ipotenti intelectuali in funcii de conducere, nu trebuie sa stii , important e sa faci politica sau sa ai pe cineva in functii politice.
    RUSINE SISTEWMULUI, cadrelor didactice care nu stiu ei materie si dau note dupa ureche
    • +1 (1 vot)    
      ce mai post.. (Luni, 4 iulie 2011, 16:15)

      hash [anonim] i-a raspuns lui felderean

      nici o compunere nu esti in stare sa faci. si asta se studiaza in scoala generala.

      asculta si tu de unu' trecut prin multe: stiinta din cap nu ti-o poate lua nimeni. invata de 10 si nu ai cum sa nu iei 10.
  • 0 (0 voturi)    
    Situatia sociala (Luni, 4 iulie 2011, 17:44)

    roko [anonim]

    Situatia de la BAC nu este decat o reflectie a situatie sociale din Romania, o societate care este bazata pe niste valori gresite, unde intelectualul este privit ca pe un individ idiot pentru ca a muncit atat de mult sa invete ceea ce stie si in comparatie cu "elitele" societatii, ei nu ajung sa aiba un cuvant puternic de spus in politica si afaceri. Manelisti, oieri, maidanezi si alte migrene ale societatii romanesti au ajuns sa sufoce tara nostra. Situatia de la BAC este reflectia reala a ceea ce e in Romania, o tara in care spaga e de baza si nepotismul este sistemul de promovare. Toate acestea pleaca de la un punct comun: copiatul. In scurta mea experienta didactica, copiatul a fost inamicul numarul unu, deorece consider copiatul ca un prim pas inspre formarea tinerilor ca si niste fraude ulterioare. Profesorii care accepta copiatul, ar trebui indepartati din sistemul de invatamant. Elevii/studentii care practica copiatul ar trebui sa fie pedepsiti, iar societatea ar trebui sa respinga si sa incrimineze frauda incepand cu copiatul, urmand cu spaga, "tunurile" si acceptarea analfabetilor in functii publice de rang inalt, politic sau administrativ.
  • 0 (0 voturi)    
    GRUP SCOLAR AGRICOL COSTESTI ARGES (Luni, 4 iulie 2011, 21:16)

    GRUP SCOLAR AGRICOL COSTESTI ARGES [anonim]

    Maria Anca ar trebui sa-si dea demisia sau sa fie demisa. Anul trecut au luat bacul 10% din colegii mei. Anul asta nu a luat niciunul. Asa se intampla cand in loc sa facem ore facem soricei din cartofi in care infingem scobitori, pepeni din scoarte de copac, casute din cutii de chibrituri, desene si alte parade ecologice in care suntem pusi sa ne imbracam in rochii noi ca baieti. Directoarea Anca sa plece din liceu, a nenorocit generatii.
  • 0 (0 voturi)    
    ,,,asta e soarta, o meritam...!>!>! (Marţi, 5 iulie 2011, 22:58)

    lila [anonim]

    ...sa dam vina ,,,comentarii- acum zic in zadar! psd, pd, pdl,,,sa nu uitam fratilor ca,,sistemul de invatamant a suferit majore schimbari pe timpul ministrului Marga,,,,pana atunci examenele erau examene,,,!!! dam vina pe spiru haret??? pai pana la facultate?? prin cate alete teste trece un elev???... sistemul fratilor,,,eu la fiyica nu pot depuncta ca scrie ca un semianalfabet! nici la biologie,,,doar prof, de romana,,,pai e scoala?sau nu e?...programa,,,si aplicabilitatea ei... e ceva la mijloc oricum,,,elevii s-a demonstrat ca sunt deyastru-urmeaza profesorii cu exam din iulie, am inteles ca politistii dau examen,,,"pe post",,,administartia era facuta,,,deja,,,PAI fratilor,,, cine-i "al mai tare???... POLITICIANUL,,,,ca doar fara atributii, fara evaluare,,,,pt cine i mai bin??!?!?...cati imi dati dreptate??? multumesc!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version