Final in cazul Tocatorul uman de hartii: Assystem Romania a platit amenda de 20.000 lei pentru discriminarea angajatei pe care a obligat-o sa faca manual confetti

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 19 decembrie 2014, 15:16 Actualitate | Esenţial

Tocatorul uman de hartii
Foto: Hotnews
Compania Assystem Romania a platit amenda de 20.000 lei care i-a fost aplicata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD), dupa ce a obligat o angajata care daduse firma in judecata sa rupa cu mainile hartii. De asemenea, firma a publicat in Curierul national rezumatul deciziei CNCD. "Salut faptul ca au admis ca au gresit, ca asta dovedeste plata amenzii, si sper sa invete din acest caz", a declarat pentru HotNews.ro presedintele CNCD, Csaba Asztalos.
Oficialul a precizat ca "Assystem Romania a facut dovada indeplinirii obligatiilor dispuse prin hotararea noastra, adica dovada platii si publicarea unui rezumat al CNCD in Curierul national din 17 decembrie 2014".

Csaba Asztalos
Foto: Hotnews
"Salut faptul ca au admis ca au gresit, ca asta dovedeste plata amenzii, si sper sa invete din acest caz, atat Assystem, cat si orice angajator care a putut sa incalce demnitatea umana", a declarat Csaba Asztalos pentru HotNews.ro. Acesta a spus ca CNCD a aplicat amenzi "constant si consistent, dupa acest precedent". 

Amintim ca fosta angajata a societatii Assystem Romania care a primit ca sarcina de serviciu sa rupa cu mainile hartii a castigat in prima instanta procesul cu aceasta companie. Magistratii au respins cererea companiei ca decizia CNCD sa fie anulata si a obligat-o sa ii plateasca fostei angajate 3.000 lei cheltuieli de judecata.

Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) a decis in unanimitate, pe 4 decembrie 2013, ca "obligarea unei persoane sa distruga manual documente considerate a fi secrete, ca efect al unui proces castigat de persoana in cauza impotriva firmei angajatoare reprezinta discriminare, hartuire si incalca dreptul la demnitate".

Fragment din hotararea CNCD:
1. Faptele prezentate in petitie reprezinta discriminare directa, hartuire si incalca dreptul la demnitate al petentei conform art. 2 alin. 1 , art. 2 alin. 5 si art. 15 al O.G. nr. 137/2000;
2. Aplica amenda contraventionala in valoare de 20.000 lei reclamatei S.C. Assytem Romania S.R.L. 
3. Obliga reclamatul sa publice intr-un ziar de tiraj national un rezumat al hotararii de constatare, cu respectarea caracterului confidential al numelui si domiciliului petentei.
4. O copie a prezentei hotarari se va comunica partilor si Administratiei Finantelor Publice sector 6 Bucuresti pentru plata amenzii.
VI . Modalitatea de plata a amenzii: Amenda se va achita la Administratia Finantelor Publice Sector 6 Bucuresti, dovada platii se va trimite catre C.N.C.D. in termen de 15 zile de la ramanerea definitiva a hotararii. In mod similar partea reclamata va trimite catre C.N.C.D. dovada publicarii intr-un ziar de tiraj national a rezumatului hotararii de constatare. In caz contrar, C.N.C.D . va lua masurile legale necesare.

Tocatorul uman de hartii
Foto: Hotnews
Fosta angajata a povestit pentru HotNews.ro, sub protectia anonimatului, ca a primit ca unica sarcina de serviciu sa rupa hartii cu mainile, fara foarfeca sau alt instrument ajutator, dupa ce a contestat in instanta propria demitere. Aceasta schimbare a activitatilor sale a venit dupa ce a fost data afara din firma, a atacat in instanta demiterea, judecatorii i-au dat dreptate si l-au obligat pe angajator sa o reprimeasca la munca, potrivit tinerei.

La reangajarea ei, conducerea companiei a decis initierea unui "nou business", dupa cum se arata in minuta unei intalniri de lucru: transformarea documentelor confidentiale in confetti pentru Mardi-Gras si pentru Carnavalul de la Rio - "varianta FUN" asa cum a fost denumita in sedinta conducerii firmei - post pe care avea sa il ocupe fosta secretara. 

Roger Coat, administrator Assystem Romania
Foto: Hotnews
Roger Coat, administratorul companiei Assystem Romania, a declarat atunci pentru HotNews.ro ca a contestat in instanta decizia CNCD si ca distrugerea manuala a documentelor este o munca obisnuita pentru angajatii din firma, impusa de politica de confidentialitate convenita cu clientii. "Distrugerea documentelor se face intotdeauna manual in situatia inscrisurilor care, din cauza dimensiunilor, nu pot fi distruse mecanic, pentru a ne asigura ca nu exista documente care sunt aruncate la gunoi fara sa fi fost inainte distruse", spune Roger Coat.

Alte fragmente din Hotararea CNCD:
  • "reprezentatii C.N.C.D. au constatat ca d-na (...) nu are un computer sau telefon de serviciu si ca desfasura activitatea descrisa in sesizarea catre C.N.C.D. si anume rupea manual hartii."
  • "Colegiul director constata ca petenta, in urma reintegrarii ca efect a deciziei instantelor de judecata dupa ce anterior societatea reclamata a desfacut contractul ei de munca, a primit sarcina speciala de a rupe in bucati mai mici de 1 cm ciornele colegilor de serviciu, mutat la distanta de cativa metri de biroul colegilor (ale caror birouri sunt grupate), in timp ce o alta persoana, angajata pe locul petentei, a indeplinit atributiile de serviciu ale petentei"
  • "Conform Minutei de intalnire de lucru din 13.08.2013 (...) petenta a primit sarcina de a 'fabrica' confetti pentru Mardi-Gras si pentru Carnavalul de la Rio. Conform Procesului verbal de primire din 25.07.2013 petenta a primit un card de acces (...), insa chiar directorul societatii reclamate recunoaste (cu ocazia investigatiei) ca acest card nu permite accesul in toate zonele in care alti angajati au acces."
  • "petenta, avand aceleasi atributii de serviciu ca si alte persoane, a fost singura persoana pusa sa distruga manual documente considerate a fi secrete"
Citeste si:


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

16827 vizualizari

  • +16 (22 voturi)    
    Deci, se poate (Vineri, 19 decembrie 2014, 15:11)

    Soljenitin [utilizator]

    Asadar, dragi angajati romani, in fata unor asemenea personaje mizerabile nu trebuie plecat capul ci ridicat sabia!
  • -4 (8 voturi)    
    de-fazare (Vineri, 19 decembrie 2014, 15:40)

    demaGOGU [utilizator]

    in conditiile in care joburile din tertiar se robotizeaza noi le "umanizam" (vezi si acest tocator de hartii0
  • +11 (13 voturi)    
    Bravo fetei! (Vineri, 19 decembrie 2014, 15:54)

    t_roxx [utilizator]

    Si felicitari! Si justitiei si CNCD!
  • -14 (26 voturi)    
    O idiotenie. (Vineri, 19 decembrie 2014, 16:14)

    mad0nion [utilizator]

    Legislatia ar trebui sa-i permita angajatorului sa poata renunta la un angajat atunci cand doreste sa o faca fara prea mari discutii, iar asta sa fie stipulat in contractul de angajare. Dragoste cu de-a sila nu se face.
    Este de un comunism infiorator faptul ca trebuie sa recurgi la astfel de metode sa intelegi pe cineva ca nu este dorit in acea organizatie.
    Iar persoana aceea este o greseala a HR-ului. Aia trebuie sa-si asume vina ca au putut sa angajeze o persoana cu astfel de caracter...
    • +11 (11 voturi)    
      roger = gunoi (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:08)

      joao_ [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      eu am lucrat pentru gunoiul din imagine, este un afemeiat si un om cu cugetari coloniale, el pentru el Romanii erau oameni inferiori, care el i-a civilizat si el i-a invatat .... pentru el era o regula clara la sulaterne... nu sta... pa pa...asa ca nu tine parte unui astfel de specimen
      • +7 (7 voturi)    
        Atentie la francezi... (Vineri, 19 decembrie 2014, 19:16)

        7imist [utilizator] i-a raspuns lui joao_

        ... sunt incredibil de ipocriti si perversi!
        La ei in tara sunt seriosi, principiali ... dar, cum vin in Romania se dezlantuie, sunt cu ochii dupa "aventuri"! Problema este ca, sunt prea zgarciti sa plateasca, asa ca ofera ca moneda de schimb "promovarea in cariera". Cunosc un caz de angajare de secretara dupa interviu la ora 3 dimineata, la o firma concurenta a Assystem (tot "multinationale"); de asemenea, la Renault Technologie Romania mai vezi cate o secretara recompensata cu o pozitie de manager, cand seful francez isi termina misiunea.
        In aceste firme ipocrizia este considerata o virtute, mai ales in management.
    • -1 (11 voturi)    
      Da (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:13)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      E intr-adevar aberant sa pierzi in instanta dreptul de a concedia pe cineva, in conditiile in care discutam despre o firma cu capital privat.
      E la fel ca si cand judecatorul decide ca nu ai voie sa divortezi, doar ca aici trebuie sa iti mai si platesti 'jumatatea'.
      Cum se uita o persoana la colegi, dupa ce a fost concediata si s-a intors la serviciu prin decizie judecatoreasca?
      • 0 (0 voturi)    
        Well... (Marţi, 30 decembrie 2014, 10:04)

        JohnDoy [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Treaba cu uitatul, este discutabilă.
        Și depinde efectiv, de competențele persoanei concediate...
        De cele mai multe ori însă, persoana concediată nu se mai uită spre colegi de sub biroul șefului.
        ;)
    • +6 (8 voturi)    
      Din fericire, gresesti (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:18)

      mullard [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Cred ca iti dai seama ca au fost vremuri cand se intampla cum iti doresti tu. Din fericire au existat oameni destepti care au realizat abuzurile la care erau expusi angajatii, fiindu-le incalcate drepturi fundamentale doar pentru ca aveau un sef cretin. Nu iti inchipui ca angajatorii sunt perfecti. Exista legislatie care permite angajatorilor sa concedieze angajatii in conditii corecte. Firma in cauza (mai exact administratorul) a dovedit exact potentialul de abuz si injustete despre care iti povestesc eu. Administratorul respectiv este exact specimenul sefului cretin - si poti sa fii sigur ca sunt o multime ca el. Bravo fetei pentru tarie!
      • -1 (1 vot)    
        Care drepturi? (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 13:35)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui mullard

        Doar de curiozitate, care drepturi fundamentale sunt incalcate prin concedierea cuiva? Si care drepturi fundamentale sunt respectate cand iti dai demisia?
        • +1 (1 vot)    
          Verifica drepturile fundamentale ale omului (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 14:26)

          mullard [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Si vei vedea ce drepturi sunt incalcate. Iti dau doar doua exemple: dreptul la munca (art 23) si dreptul la un nivel de trai care sa ii asigure sanatate si bunastare (art 25). Dar nu concedierea este pusa in discutie, ci concedierea abuziva. Exista legislatie care spune conditiile in care poti concedia un angajat - iar printre acele conditii se afla, spre exemplu, neindeplinirea atributiilor de serviciu sau indisciplina. In cazul in care angajatorul vrea sa scape de un angajat, dar nu are argumentele de partea lui (spre exemplu nu a formalizat responsabilitatile sau codul de conduita) atunci are la dispozitie alte modalitati - restructurarea postului, formalizarea fisei postului si urmarirea atenta a angajatului pentru a-si construi cazul sau (cel mai simplu si echitabil) intelegerea cu angajatul si plata unei sume. Dar nu fii nesimtit, ordinar sau pur si simplu prost, precum administratorul din cazul de fata.

          Cat despre demisie, atat timp cat este decizia ta (si nu este fortata de abuzurile angajatorului) nu se poate pune problema de incalcarea vreunui drept. Tot articolu 23 explica asta. Happy reading.
    • +8 (8 voturi)    
      N-are legatura cu comunismul (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:21)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      De ce ar fi contractul de munca diferit de alt contract ?
      Daca faci un contract de vanzare cumparare pentru o casa, de pilda, nu poti sa te hotarasti peste 6 luni ca nu o mai vrei si sa-i ceri banii inapoi cumparatorulu.
      Orice contract are doua parti, fiecare cu obligatiile si depturile sale. La majoritatea exista o perioada de gratie, in care se poate renunta mai usor la decizie, dupa care trebuie sa se ajunga din nou la un comun accord. Nu poate doar o parte sa decida asupra ruperii unui contract.
      Contractul de munca respecta acesti termini, ca orice alt contract. Se stabilesc obligatiile angajatului, ale angajatorului, se hotaraste o perioada de proba, si conditii clare in care se poate rupe acel contract dupa perioada de proba.
      In felul asta nu poti fi dat afara pentru ca ai refuzat sa te culci cu seful sau nu I-ai facut curat acasa. Si nu ma lua cu idiotenia ca "Ce, daca nu vrei sa te culci cu seful, te duci in alta parte, el nu a facut nimic gresit ca te-a pus sa alegi, e dreptul lui, numai comunistii cred ca au dreptul sa refuze sa se culce cu sefii sau sa le faca menajul si sa ramana, totusi, in firma", ca .... nu-I chiar asa. Desi multi cred asta, se pare ...
      • -1 (1 vot)    
        Corect. Aproape. (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 13:36)

        AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

        Conform contractului de munca in Romania angajatul poate pleca oricand are chef cu preaviz de 2 saptamani, dar angajatorul nu poate sa faca la fel. Foarte echitabil.
        • 0 (0 voturi)    
          S-a prelungit preavizul :) (Miercuri, 24 decembrie 2014, 1:24)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

          Este cam o luna - 20 de zile lucratoare, daca nu ai functie de conducere. Stiu sigur, pentru ca tocmai mi-am dat demisia :D Daca ai functie de conducere, este de cam 40 de zile - aici nu mai stiu sigur cat, ca nu am functie de conducere.
          Dincolo de asta, demisia este unilaterala, deci pare a nu fi fair pentru angajator. Dar aici discutia ar deveni prea detaliata pentru o sectiune de comentarii.
          De pilda: exista un principu, dreptul tau se sfarseste unde incepe dreptul altuia. In realitate, nu este perfect aplicabil. La modul absolut, ar trebui sa fie legal sa faci sex in fata unei scoli - sa faci sex e o activitate legala, si cata vreme nu le propui copiilor sa participe, nu incalci dreptul nimanui La urma urmei, e legal sa bei un pahar de vin in fata unui minor, daca nu-i dai si lui. Sa faci sex e la fel de legal si totusi e tratat diferit, pentru ca traim intr-o societate in care sexualitatea si spatiul public, si mai ales prezenta copiilor, se exclud fara drept de apel (nici eu nu as fi de acord ca cineva sa faca sex in fata unei scoli, chiar daca nu am copii).
          Deci, aplicarea rigida a unui principiu nu este fezabila, un principiu este doar ... un ideal de urmat, ca sa zic asa.
          Cu angajatorii si angajatii ....cam tot asa: nu exista egalitate perfecta in felul in care sunt tratate situatiile. All in all, eu cred ca legile sunt imperfecte, dar urmeaza niste linii care respecta cel mai mult principiile cele mai de baza : faptul ca ai dreptul sa-ti intemeiezi o familie, de exemplu (care e nul daca nu ai timp sa o faci), faptul ca trebuie sa existe limite ale lucrurilor pe care poti fi considerat obligat sa le faci etc. Dar, repet, argumentatia e cam stufoasa pentru o sectiune de comentarii.
    • +6 (8 voturi)    
      abuz (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:22)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Si atunci un om care munceste si isi vede de treaba iar apoi se trezeste ca este dat afara abuziv numai pentru ca "nu mai are un look corespunzator", sau eu stiu ce i-a tunat patronului, deci fara o baza reala, deci in cazul in care nu mai corespunzi "unor criterii" abuzive, cum te poti proteja? Privatii si nu numai sunt foarte predispusi abuzurilor, si in procent foarte mare cei care nu sunt romani si nu dau doi bani pe noi considerandu-ne doar forta de munca ieftina si atat.
    • +2 (6 voturi)    
      E clar (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:24)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Eşti patron.
    • +5 (7 voturi)    
      "nu mai esti dorit" (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:34)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Expresia ta "nu mai esti dorit" intr-o compania arata un abuz asupra acelei persoane. Un angajat fie corespunde jobului fie nu. Daca nu corespunde sunt o multime de instrumente la indemana sa dovedesti acest lucru, instrumemte masurabile. Si comparand doi angajati de pe aceeasi pozitie. Dar nu dam afara un om pentru nu il mai dorim,
    • +6 (8 voturi)    
      asa e ... (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:34)

      lulu123 [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      hai sa dam angajatorului putere deplina. daca nu-i place cum te imbraci sa te dea afara. daca nu-i place cum stai pe scaun sa te dea afara.

      tu esti intreg la minte?! il dai afara daca nu si-a indeplinit atributiunile de serviciu. daca in job description scrie ca trebuie sa faci raspunzi la telefon, si NU sa-i duci cafeaua sefului, atunci nu are niciun drept sa te dea afara ca NU i-ai dus cafeaua. corect?!
    • +3 (3 voturi)    
      avantaje (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:35)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Fara obligatii?casca bine ochii pe cine angajezi. Managerul respectiv si firma si-au facut o reputatie proasta si probabil va recurge periodic la cate o l..a trista
    • +5 (5 voturi)    
      V-as da dreptate dar,... (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:35)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Nu stiu cum e in legislatia romaneasca insa ceea ce spuneti dvs poate naste abuzuri din partea angajatorului. Exista trei variante de incetarea a contractului de munca:

      1. demisia = este decizia angajatului
      2. desfacerea = este decizia angajatorului
      3. amiabil = compromis

      Angajatorul nu te poate obliga sa iti dai demisia. Este ilogic, imoral si alte i-uri. Decizia trebuie sa iti apartina din motive ce tin de persoana ta.

      Acest angajator (despre care se scrie in articol) a incercat sa forteze demisia angajatei facandu-i zile fripte. Nu este dorita si vrei sa renunti la ea? A fost o greseala la HR? Nici o problema: da-i salariile compensatorii (e greseala ta adica a angajatorului) si las-o sa plece. Sau...

      Gaseste un compromis: ii spui - mertiti 3 salarii compensatorii insa uite, iti dau unul sau doua dar nu mai e nevoie sa vii la serviciu ci cautat-ti de lucru. Accepti?

      Faptul ca s-a ajuns in aceasta faza este ca nici angajatorul si nici angajata nu au avut capul pe umeri. Daca in cazul unui om asa ceva poate fi acceptabil si pardonabil, in cazul unei firme nu este (acolo nu ar trebui sa fie gradinita ci un colectiv de oameni capabili sa gandeasca solutii durabile. Din pacate aeste gradinita.)

      Din pacate castigul acestei doamne este o sabie cu doua taisuri: a fost reangajata dar poate fi data afara. Odata ce i se afla numele, nu stiu ce angajatori "de top" o vor mai angaja. Asa cum e libertatea ei sa dea firma in judecata pentru abuz, este si libertatea celorlalti angajatori sa nu o angajeze.
    • -3 (5 voturi)    
      renuntare (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:43)

      blu3s0ul [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      mi se pare corect ca firma sa poata renunta oricand la angajat.
      dar sa ii plateasca salariul pe 3 luni in avans.
      • 0 (0 voturi)    
        Cam arbitrar (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 14:30)

        mullard [utilizator] i-a raspuns lui blu3s0ul

        De ce 3 si nu 6 sau 12? Nu e chiar asa de simplu. Tocmai de-asta nu este specificata in legistlatie chestiunea asta. Salariile compensatorii se discuta si se decid in functie de situatie. Principiul, insa, este corect.
    • -1 (3 voturi)    
      Cu ce fel de caracter? (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 11:27)

      European [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Poate stiti ceva ce noi nu stim. Legislatia permite angajatorului sa renunte la angajat, cu respectarea conditiilor contractuale, desigur. Ori poate ca dumneavoastra clamati de fapt ca angajatii nu ar trebui sa beneficieze de nici-un drept, ca angajatorul sa poata incalca angajamentele contractuale oricand, fara rpercursiuni? Cazul de fata nu are nici-o legatura cu comunismul, dar ci cu respectarea drepturilor omului si legislatia muncii ( apropos, in tarile cu adevarat capitaliste, compania ar fi platit mult mai mult amenda/despagubiri), dar ceea ce promovati dumneavoasta seamana usor cu intoarcerea la sclavie.
  • +4 (6 voturi)    
    roger coat (Vineri, 19 decembrie 2014, 17:17)

    manon [utilizator]

    La tine in tara, de unde vii, cetatenii bastinasi tot asa rup hartiile secrete cu mainile?? Sunteti niste nesimtiti care ati venit pe plantatia de negri numita Romania sa va exacerbati nebuniile care nu le puteti pune in aplicare in tarile din care veniti. Acolo legile nu va dau voie sa faceti asa ceva! Ati venit in Romania si va bateti joc de catatenii muncitori ai acestei tari. Mergeti la voi in tara si angajati-va acolo conationali sa rupa hartiile cu mana. Inseamna ca la Casa Alba si la Pentagon, CIA, FBI, you name it, ar fi o armata de oamani care fac aceasta activitate manuala!!! Producatorii de shradere pot sa dea faliment! Va bateti joc!!
  • +2 (2 voturi)    
    ...patron din ''lumea civilizata''... :)) (Vineri, 19 decembrie 2014, 18:02)

    SV [utilizator]

    ...exemplu pentru cei care mai gandesc pe modelul ''ai lor sunt mai buni ca ai nostrii''...
  • +1 (1 vot)    
    (editat HotNews.ro)<br> (Vineri, 19 decembrie 2014, 19:31)

    AndreiNedelcu [anonim]

    am citit un intreg articol de pomana crezand ca gasesc ceva interesant.. sunteti in halul asta incat nu ati reusit sa compuneti un articol astfel incat sa se inteleaga ce s-a intamplat.. amenda nu a fost data pentru atributiile respective ci pentru ca a fost incalcata reincadrarea d-soarei la locul de munca, dispusa de instanta in procesul anterior.. DOOOOOH ! .. dezinformati grav lumea cu stilul de a redacta in halul asta.. noroc cu blocul de citate de la final..se ma intelege ceva.
    Uitandu-ma la comentarii toata lumea a inteles ca respectiva companie a fost amendata pentru ca a solicitat ruperea hartiilor cu mana !!! De fapt a fost amendata pentru ca pe noul post pe care a fost reincadrata nu a avut aceleasi beneficii ( calculator..telefon ) nu a avut acelasi mediu de lucru ( biroul langa al colegilor ), acces limitat .. obligatiile dupa astfel de decizii ale instantei este ca angajatul sa primeasca in principiu acelasi job .. nu post de maturator !!!
    • 0 (0 voturi)    
      De acord (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 9:10)

      AliMar [utilizator] i-a raspuns lui AndreiNedelcu

      E plin tot internetul de articole ca acesta. E rusinos. Majoritatea nu ofera un minim de context, ar fi trebuit sa stii tot cazul ca sa intelegi ceva.

      Ma intreb insa daca exista cititori care prefera acest stil de articole, care scot in evidenta un detaliu destul de neimportant ignorand pana la urma esentialul. Ce era asa rau la un titlu ca "angajata castiga procesul impotriva angajatorului dupa ce a fost concediata abuziv"?
      • +1 (1 vot)    
        De acord? (Sâmbătă, 20 decembrie 2014, 13:19)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui AliMar

        Este adevărat că-i plin internetul de articole scrise (și gândite) cu picioarele, însă în acest caz te înșeli. Dacă voiai să afli contextul, ai fi dat click pe numeroasele linkuri care te duc la începutul poveștii (relatate tot de HotNews). A, că nu aveau titluri spectaculoase care să te ducă la știri de 3 lulele de pe România TV, Click, Libertatea... asta-i altceva.

        Eu sunt dezamăgit de amenda insignifiantă pe care a plătit-o firma în cauză. Mă rog, șicanarea și umilințele nu pot fi cuantificate, însă cred că o sancțiune care să-i usture pe francezi ar fi fost de dorit.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri