UPDATE Protest la sediul CSM fata de revocarea judecatorilor Alina Ghica si Cristi Danilet, organizat pe Facebook

de V. Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 1 martie 2013, 11:14 Actualitate | Esenţial

(Articol Actualizat) Circa 30 de persoane au protestat, vineri dupa-amiaza, in fata sediului Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) fata de revocarea judecatorilor Alina Ghica si Cristi Danilet. Protestatarii au depus si o petitie la registratura consiliului, semnata printre altii si de regizorul Stere Gulea, prin care cer presedintelui CSM "legalitate, nu tirania majoritatii in CSM". Protestul a avut loc in urma unui unui eveniment creat pe reteaua de socializare Facebook-ul. "E momentul sa iesim de pe Facebook in lumea reala Veniti toti cei care credeti ca revocarea lui Cristi Danilet si a Alinei Ghita este abuziva, intrucat cei doi judecatori NU si-au incalcat cu nimic competentele si NU si-au exercitat in mod necorespunzator atributiile de membri ai CSM" este scris in descrierea evenimentului "Sa cerem dreptate la CSM" initiat de un grup de persoane din societatea civila.

Petitia depusa la CSM
Foto: Facebook
"Dupa 23 de ani de la Piata Universitatii, ani in care multe sperante si vise ne-au fost spulberate, ceva parca incepuse sa functioneze in Romania: Justitia. Dar, ca orice lucru bun, nu trebuia sa dureze mai mult de trei zile. Asa vor unii. Sa nu-i lasam! E momentul sa iesim de pe Facebook in lumea reala!

Veniti toti cei care credeti ca revocarea lui Cristi Danilet si a Alinei Ghita este abuziva, intrucat cei doi judecatori NU si-au incalcat cu nimic competentele si NU si-au exercitat in mod necorespunzator atributiile de membri ai CSM, asa cum sunt acestea specific enumerate in Legea 317/2004 (Sectiunea a 2-a. Atributiile Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, art. 35-39; Sectiunea a 3-a. Atributiile sectiilor Consiliului Superior al Magistraturii, articolele 40-43).

Si, mai ales veniti sa spuneti raspicat ca Judecatorii lor ad-hoc nu au adus argumente! E primul pas in subjugarea Justitiei. Ceea ce va urma poate depinde si de noi!

Initiatori Alina Popescu, Laura Stefan, Ana Otilia Nutu, Dana Isabelle Zarojanu, Iulia Briceag,Pusa Frasineanu,Marian Dragomir, Viorel Muha, George Staicu, Emil Moldoveanu, Gabriela Solomoneanu, Duma Victor Sebastian, Octavian Frank.F, Ioana Cosmeanu,Victor Duma", se arata scris in descrierea evenimentului "Sa cerem dreptate la CSM" de pe Facebook.

Pana la momentul actualizarii acestui articol (vineri, ora 17:50) pe pagina evenimentului de pe Facebook isi anuntasera prezenta la protest circa 180 de persoane.

Judecatorii Danilet si Ghica, revocati din CSM


Protestul inititat pe  reteaua de socializare vine ca urmare a faptului ca cei doi judecatori au fost revocati, marti, de catre Plenul CSM dupa ce pe numele celor doi a fost declansata procedura de revocare in instantele din tara.

Procedura de revocare in cazul celor doi judecatori a fost decalansata in luna ianuarie in toata tara dupa ce acestia au votat pentru procurorul Oana Schmidt Haineala la functia de presedinte CSM (a devenit primul procuror presedinte al CSM) si apoi si-au anuntat si ei candidatura pentru vicepresedintia Consiliului.

Votul pentru procurorul Haineala si candidatura celor doi la vicepresedintie a starnit nemultumiri in randul unor membri ai Consiliului, iar la cateva zile in instantele din tara au fost demarate procedurile de revocare pentru cei doi judecatori.

Cei doi judecatori au contestat revocarea la Curtea Suprema

Marti, in urma votului plenului CSM, Alina Ghica a fost revocata cu 11 voturi pentru si 7 impotriva, in timp ce in cazul lui Cristi Danilet s-au inregistrat 14 voturi pentru si 4 impotriva.

Cei doi judecatori au atacat la sectia de contencios a Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ) decizia CSM. Cele doua actiuni au fost inregistrate joi in instanta, insa, deocamdata, ICCJ nu a stabilit un termen pentru judecarea celor doua dosare.

Citeste mai multe pe aceasta tema:


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

7858 vizualizari

  • -40 (56 voturi)    
    Si o petitie online pe cand ? (Vineri, 1 martie 2013, 11:30)

    TraianMitrica [anonim]

    Au anuntat prezenta 100 si vor veni fix 15.
    1 Autorizatie exista ?
    2 Asta nu e "presiune asupra justitiei " ?
    • +41 (51 voturi)    
      Pe Facebook?! (Vineri, 1 martie 2013, 11:56)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui TraianMitrica

      Ma mir ca respirati fara manual de instructiuni!
      Cate "mitinge" cu cagula au fost pe vremea lui Boc?!
      Cine face presiuni?!
      Pe vremea lui Boc se injura pe fata, pe vremea pontalaului se acopera fata! Unde este dictatura?
      Vezi daca maica/ta mai este gravida; nu de alta dar .. "la mamma degli idioti è sempre incinta"!
      Si tu faci parte dintre ei cu succes!
      • -15 (27 voturi)    
        da' de ce te enervezi? O sa va numar..... (Vineri, 1 martie 2013, 14:34)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Ca la referendum nu ati iesit sa vedem ce multi sunteti.
        Nici la alegerile locale nu ati fost ....
        Nici la alegerile parlamentare nu ati fost....
        Voi chiar existati?
        Si chiar va place Basescu?
        Sunteti masochisti?
        • +23 (29 voturi)    
          Pai sa-ti raspund (Vineri, 1 martie 2013, 14:49)

          Calin_file_de_dosar [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Da, chiar existam!
          Si da, PENTRU CE A FACUT IN JUSTITIE, chiar ne place Basescu!
          Si da, vazand cat va doare pe voi ca va intra liderii in puscarii, ne place, deci suntem masochisti!
          • -6 (16 voturi)    
            Justitia celor care il au pe Nasu in suflet (Vineri, 1 martie 2013, 17:19)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Calin_file_de_dosar

            Sa-ti explic ce a facut tov. Basescu in justitie.

            In primul rand l-a luat pe unul Morar care l-a spalat de dosarul Flota si l-a pus sef DNA. Mie asta imi suna a mafie si a "o mana spala pe cealalta, te fac sef daca ma faci scapat". Si asta e una minora.

            Si a facut una, si mai grava ... a luat foarte multi procurori fideli lui si Monicai Macovei si i-a facut judecatori (cele mai multe decrete de numire de judecatori in ultimii ani) ca sa se asigure ca puterea "independenta" judecatoreasca ii este de fapt fidela lui.

            http://www.infopolitic.ro/wp-content/uploads/2012/10/FMDL-ACTE-PRESEDINTE-2012.pdf

            Cam astea sunt realizarile lui Basescu legate de justitie. In rest MCV-ul e tot prost si nu am scapat de el, coruptia e tot cat casa iar Schengen-ul e departe, departe ... (sau astea nu se pun la realizari?).
            • +3 (7 voturi)    
              Te ostenesti degeaba (Vineri, 1 martie 2013, 20:08)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Cind avem MCV-ul, de ce ar trebui sa credem ce scrii tu?
              • +5 (9 voturi)    
                Am fost acolo! (Vineri, 1 martie 2013, 22:20)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ty

                Am semnat 47 de persoane petitia pe care a depus-o Stere Gulea la registratura CSM. Deci vorbim de aproximativ 50 de oameni, neplatiti, fara ganduri oportuniste si manjiti de interese obscure voiculesciene.
                Au fost oameni normali, cu viziuni de dreapta, care au vorbit si s-au comportat civilizat.
            • +1 (1 vot)    
              conspiratia mondiala basista (Sâmbătă, 2 martie 2013, 10:23)

              quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Dupa parerea ta latrinele, jurnalul si alte cateva fituici ale turnatorilor dovediti au ajuns singurele detinatoare ale adevarului! Restul mapamondului, presa, serviciile de informatii straine si cei care scriu rapoarte internationale despre romania sunt cu totii pacaliti de marele basescu.
              Culmea e ca sunt unii cu atat de putini neuroni incat chiar cred asta , muhahahahha:))
        • +8 (14 voturi)    
          Pai... (Vineri, 1 martie 2013, 16:58)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ca sa vorbesc pe limba voastra, poti sa incepi sa ne numeri... ouale! De aproape!
          Bombonel dixit!
          • +1 (1 vot)    
            am numarat.....cca.30 oua (Sâmbătă, 2 martie 2013, 9:17)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            ca din cele cca.30 persoane 1/2 nu aveau oua...raman cca.15x2 oua....
            Slab....daca ma uit bine, multe nici nu mai functioneaza (vezi Gulea).....
            Asta este tot ce puteti?
            De fapt cati sunteti?
            Aici pareti multi, viteji, tari....dar poate sunteti doar 1..2...si lucrati in schimburi.
    • +23 (33 voturi)    
      =) (Vineri, 1 martie 2013, 12:22)

      penibil [anonim] i-a raspuns lui TraianMitrica

      Prostestul de marti din fata CSM a premiantul Congresului PNL, Cezar Avramuta, simbol al revolutiei bolsevice ( postimage.org/image/v18grzqx9 ) avea autorizatie ? facea presiune asupra justitiei ?
      • +12 (14 voturi)    
        rock (Vineri, 1 martie 2013, 15:04)

        TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui penibil

        este membru PNL de 2 ani -deci si n ianuarie 2012
    • +23 (31 voturi)    
      de ce nu 16? (Vineri, 1 martie 2013, 12:23)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui TraianMitrica

      vino si tu. 100 sau 1000 tot unul cate unul vin..
      • +19 (25 voturi)    
        va sustinem (Vineri, 1 martie 2013, 13:07)

        nooname [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Va sustin si eu de aici din Germania.
        Trebuie sa ne facem auziti - sa aratam ca avem societate civila si ca ne pasa. Avem nevoie de astfel de atitudini in Romania!
        • +11 (13 voturi)    
          Subscriu (Vineri, 1 martie 2013, 16:01)

          emigrant [utilizator] i-a raspuns lui nooname

          Deocamdata va sustinem din diaspora. Dupa cum se misca lucrurile insa, cred ca va trebui sa ne implicam si noi sa punem de niste demonstratii..Fara Justitie nu exista democratie
        • -5 (11 voturi)    
          DUMNEAVOASTRA ATI VAZUT DOSARUL LUI TB? (Vineri, 1 martie 2013, 21:01)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui nooname

          ...nici eu.
          Sà fi fost asa slabà securitatea, sà nu-i facà dosar, unui sef de mare navà, apoi sef la Anvers?
          Fata dumneavoastrà este parlamentar UE ?
          …nici a mea.
          • +1 (1 vot)    
            dar nevastele nu se pun? (Sâmbătă, 2 martie 2013, 10:27)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            fata n-o fi dar nevasta e?
            • 0 (0 voturi)    
              DACIANA SIRBU... (Duminică, 3 martie 2013, 0:32)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

              ... este europarlamentar din 2007, bine cotatà...
              Ponta este ales Presedintele PSD, in 2010.
              Deci, ea l-a ridicat, sau invers?
              (Poate tata Sirbu, pe amindoi!)
  • +45 (57 voturi)    
    ******** (Vineri, 1 martie 2013, 11:32)

    Andradda [utilizator]

    Foarte bine.
    Din moment ce judecatorii isi permit sa faca greve de fiecare data cand nu le ies socotelile "de la centru", ar fi bine ca si "talpa tarii" sa le dea un raspuns pe masura.
    • +35 (43 voturi)    
      nu e talpa (Vineri, 1 martie 2013, 12:00)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Asta e fruntea tarii, nu talpa.
      Inteleg sensul figurativ, dar e important de notat ca daca incepe comunitatea online sa devina activa in societate soarta Romaniei se poate schimba.
      • +17 (23 voturi)    
        OK (Vineri, 1 martie 2013, 13:02)

        Pishku [utilizator] i-a raspuns lui catelu

        DE ACORD
    • +17 (19 voturi)    
      ...d-nii judecatori... (Vineri, 1 martie 2013, 13:24)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ...uita prea-adesea de unde si de cine sunt plati...si sunt platiti sa judece in numele si in spiritul dreptatii...nu in favoarea infractorilor care intr-un anumit context au ajuns la cirma puterii,oprimind si incercind sa elimine pe cei cu coloana veriicala...
  • +32 (38 voturi)    
    judecatorii sa fie in slujba oamenilor (Vineri, 1 martie 2013, 11:42)

    dadan [utilizator]

    si nu in slujba diferitelor grupuri de interese... in primul rand sfideaza legea asociindu-se in sindicate sub acoperire gen "asociatii de magistrati" si lupta lor se concentreaza in a obtine beneficii de grup profesional dar si se aservesc anumitor intere politice prin conducatorii lor de asociatii care au legaturi stranse cu lideri politici sau lideri de grup infractional...
    Dar cu noi prostimea (poporul) cum ramane?
    Cristi Danilet mi se pare un exemplu de magistrat tanar si cu principii care ar trebui sa serveasca drept exemplu grupului profesional din care face parte... pacat ca inca magistratii comunisti , fosilizati, inca fac legea in acest domeniu...
    • +13 (17 voturi)    
      OK (Vineri, 1 martie 2013, 13:03)

      Pishku [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Subscriu
  • -3 (25 voturi)    
    nu (Vineri, 1 martie 2013, 12:01)

    Reshape [utilizator]

    Nu as veni, chiar daca sint de aceeasi parere, ca cei doi au fost revocati abuziv, din doua motive:
    1/ nu judecatorii sint vinovati, ci ambiguitatea legilor (nu numai in domeniul asta). Daca legile, regulamentele, ordonantele sint derutante si neclare, nu e vina smecherasilor care fac lucruri legale dar imorale ci a captelor care au elaborat respectivele legi. Iar daca legea e proasta, aia trebuie schimbata.
    2/ imi doresc ca USL sa acapareze toata puterea si sa se aleaga odata praful. Macar se alege intr-un fel, ori la bal, ori la spital. Si dup-aia poate aia care au votat cu penibilii si penalii vor realiza ce porcarie au facut. Praful oricum se va alege cu astia la putere; cu cit mai repede, cu atit mai bine, poate dup-aia ne apucam sa reconstruim pe baze sanatoase.
    • -1 (15 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 1 martie 2013, 12:40)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      Aveti dreptate, asa cred si eu!

      Si eu cred ca pana astia nu vor avea toata puterea ca sa se aleaga praful de toti si de toate, nimic nu se va schimba in tara asta.

      Abia apoi vom avea poate sansa s-o luam de la capat cu alte principii si mentalitati, macar asa cum acestea sunt propovaduite de morala crestina care a permis supravietuirea poporului roman de acum 2000 de ani si pana in prezent. Altfel, aceasta natie este condamnata la disparitie.

      Nu exista nicio natiune care sa fi supravietuit istoriei promavand la nivel de politica de stat doar prostia, impostura, furtul, plagiatele, turnatoriile, delatiunea, minciunile, coruptia, incultura, analfabetismul, saracia, arbitrariul in justitie sau cultul mediocritatii.
      • +9 (11 voturi)    
        Sunteti (Vineri, 1 martie 2013, 15:00)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Niste naivi amandoi.
        Ati uitat cat ne-a trebuit sa iesim din comunism? Au venit altii sa ne "ajute" sa facem revolutia.
        Credeti ca mai vine cineva sa ne scape de astia care se vor lati pe tot ce se poate?
        Il mai scoate cineva pe varan din locurile pe care a pus mana?
        Doar un naiv poate sa creada ca noi putem fi Pasarea Pheonix.
        Mai dureaza pana sa devenim constienti de puterea populara, de constiinta civica a oamenilor.
        Nu uitati cu cat s-a castigat la votul din decembrie.
    • +22 (26 voturi)    
      usl (Vineri, 1 martie 2013, 12:45)

      marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      daca usl acapareaza justitia va mai dura probabil o jumatate de secol sa se mai poata schimba ceva. Va fi la spital cu noi si copiii nostrii. Se pare ca nu sti ce vorbesti. Aia care au votat cu penibili si penalii nu-si dau si nici nu-si vor da seama. Ei traiesc la limita saraciei, sunt indoctrinati de antena3. Daca le mai da 4% la pensie ii mai voteaza odata. Daca nu facem acum nimic , va asigur ca 50 ani de aici incolo vom suporta comunismul cu fata umana. Uitati-va la dragnea. Domeniul lui este inconjurat cu bordee. Din cand in cand le mai arunca cate un os si locuitorii acestor bordee, sunt multumiti si-l voteaza din nou. Nu stiu si nu-i intereseaza sa traiasca altfel decat taranduse. Imi pare rau ca sunt departe si nu pot veni. Le urez succes initiatorilor si poate vor face si o petitie online. Judecatorii trebuiau sa respecte legea. Sa faca revocarile asa cum scrie la lege (care exista si este clara). Nu le putem permite chiar lor sa sfideze legea. Interventia monei pivniceru si a vioricai costiniu ,indemnul la nerespectarea legii venit din partea lor este sfidator. (Am scris intentionat numele propri cu litere mici )
      • +7 (11 voturi)    
        Teoretic, aveti dreptate (Vineri, 1 martie 2013, 14:09)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui marmarin

        Practic insa, NL are dreptate.
        Nu exista niciun exemplu in istorie in care dictaturile sau extremismul s-au instaurat altfel decat prin sprijinul masiv al populatiei, mai mult sau mai putin indoctrinate sau indobitocite.
        Asa s-a intamplat si cu bolsevismul din Rusia lui Stalin, asa s-a intamplat si cu nazismul in Germania lui Hitler.

        Pana in ultima clipa, pana cand in Germania n-a mai ramas piatra pe piatra, pana cand tara n-a fost transformata intr-o ruina totala, pana cand tara n-a fost practic rasa de pe fata pamantului, nici poporul german nu si-a schimbat mentalitatea si nici conceptiile naziste.
        Aceasta lectie a facut ca Germania de astazi sa reprezinte modelul de succes economic si idealul de nivel de trai pentru intreaga Europa.

        Poate ca si Romania va trebui sa parcurga aceeasi istorie pentru a se trezi; iar ceea ce se intampla acum cu clasa politica ma face sa cred ca singura sansa de renastere a tarii este de a ajunge mai intai la dezastrul total; asa putem sa mai avem sperante macar pentru copiii sau nepotii nostri.
        • +2 (4 voturi)    
          De acord cu tine (Vineri, 1 martie 2013, 20:19)

          marmarin [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          dar n putem sta cu mainile in san sa asteptam sa vina ziua cand totul va fi facut praf. Nu mai suntem in ani aia. Mijloacele de comunicare sunt din ce in ce mai eficiente. Nici eu nu stiu cum . Nu mai avem timp si nu cred ca este cea mai buna idee sa stam cu mainile in san, asteptand sa se instaleze dictatura repetentilor, plagiatorilor, puscariasiilor si incompetentilor. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va iesi din revizuirea constitutiei. Ar trebuii si aici sa facem in asa fel incat sa nu mai fim luati de prosti. Comisiile alea conduse de antonescu si parvulescu sunt catastrofe, numai neaveniti in ele. Pe zi ce trece este tot mai rau.
    • +8 (12 voturi)    
      Gresit. (Vineri, 1 martie 2013, 13:05)

      Pishku [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      Profund gresit. Dupa ce treci de virsta de 40 de ani, ai sa imi dai dreptate.
    • +19 (21 voturi)    
      Sper sa nu se intample asta :( (Vineri, 1 martie 2013, 14:25)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      Dar sunt sanse mari. In jurul meu vad oameni normali, muncitori, cinstiti, care insa au strans o ura uriasa in eu. Au picurat Antenele ura picatura cu picatura pana cand s-au umplut.

      Am incercat sa discut rational, fara ura si patima. Concret, cand si in ce fel l-a ajutat Danilet pe Basescu sau vreo forta politica. Din tot ce am gasit pe net nu au fost decat declaratii de aparare a procurorilor sau judecatorilor cand oameni politici atacau si comentau in orice fel activitatea celor de mai sus. Lucru pe care oricine din CSM ar trebui sa il faca oricand. Mai degraba s-au contrat cu politicieni din USL decat sa spui ca l-au ajutat pe Basescu.

      Evident ca argumentele mele nu au fost urmate de contra-argumente. Ci doar de racnete "bai, e clar ca e omul lui Basescu, tu esti orb". Si cu asta basta.

      E trist daca am ajuns aici, dar poate ca singura solutie e ca USL-ul sa acapereze tot, inclusiv puterea judecatoreasca. Or sa urmeze achitari pe banda la ICCJ, iar apoi o sa urmeze NUP-uri pe banda la DNA. Adica o liniste de mormant, coruptia se va rezuma la nasi de tren si la doctori spagari. Asta in conditia in care banul public se scurge prin toata gaurile, adica coruptia e la un nivel ridicat.

      Poate numai asa o sa ne trezim si o sa intelegem ce face USL-ul astazi: preia controlul asupra puterii judecatoresti, el fiind forta politica. Orice se opune e lichidat cu simplu argument ca e "basist". Cei din CSM sunt basisti, cei 8 judecatori de la ICCJ care l-au condamnat pe Nastase sunt basisti. Si tot asa. E cel mai facil atac. Ura, justificata sau nu, impotriva lui Basescu a fost transferata cu ajutorul antenelor catre orice om din justitie curajos si incomod, procuror sau judecator.
  • +29 (33 voturi)    
    participati cati mai multi (Vineri, 1 martie 2013, 12:06)

    jochen [utilizator]

    Va doresc succes si va tin pumnii de aici din Germania.
    Ramaneti uniti si mai presus de toate comportati-va civilizat. Nu jigniti nu provocati!
    Dorim deschiderea unei petitii online.
    • -3 (7 voturi)    
      VA PLACE ANARHIA? (Vineri, 1 martie 2013, 21:18)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui jochen

      Dacà au fost revocati legal, este perfect. Nu existà in lege, o scarà valoricà a motivelor. (Motivul divortului - nepotrivire; este suficient!)
      Apropo, ce pàrere aveti, despre motivarea condamnarii lui Nàstase? Va ràmine in istorie !
      • +1 (1 vot)    
        este perfect pentru hoti (Sâmbătă, 2 martie 2013, 10:31)

        quetzal [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ca au scapat de judecatori incomozi.
        Legal nu a fost asa cum nu e legal nimic din ceea ce face grupul infractional condus de voiculescu
        • 0 (0 voturi)    
          NU CUMVA TB FUSESE CEL SCAPAT? (Duminică, 3 martie 2013, 0:36)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

          ...prejudiciu zero!
  • +23 (27 voturi)    
    intrebare (Vineri, 1 martie 2013, 12:09)

    rezis [utilizator]

    da daca niste procurori ar cerceta revolta "spontana" a celor 1400 care au votat pentru elimiarea celor doi? eu cred ca vor fi mari surprize....
    • +14 (16 voturi)    
      Asta as fie tare (Vineri, 1 martie 2013, 13:17)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui rezis

      Ei ar cerceta, numai ca nu pot face nimic mai departe :-)) , ca nu prea o sa gaseasca un judecator sa ii condamne pe 80% din aia care trebuiau sa voteze.

      Pe cand cercetatul poate sa il bage direct in puscarie pe procuror :-))
  • +25 (29 voturi)    
    revocarea Alinei Ghica&Cristi Danilet (Vineri, 1 martie 2013, 12:36)

    visatorul [utilizator]

    Nu sunt in masura sa intru n dispute specific juridicein ce masura revocarea lor are o baza statutara din CSM,ceea ce am putut observa,ca simlu cetatean,a fost ca toata aceasta lupta dn Jutitie,localizata in CSM,a fost tipic securistica,,este intristator'ptr ca ca oamenii din justitie puteau deveni printre putinii din sistemul puterilor in stat sa-si cistge increderea si demnitatea - din punct de vedere financiar stau f.bine,au ratat;orgoliile,promisiunile Pvniceresei,unul dintre celemai sinistre personaje,iau sedus pe unii si au injosit Justitia care incpuse sa dea semne ca se poate face justitie si in Romania.Nu stiu ude se afla sediul CSM,reau sa particip la acestprotest,multumesc.
    • +10 (12 voturi)    
      de nu ma-nsel... (Vineri, 1 martie 2013, 12:58)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui visatorul

      aici s-ar situa: Bucureşti, Calea Plevnei nr. 141B, sector 6, cod poştal: 060011.
  • +18 (22 voturi)    
    Rusine judecatoriilor din Valcea.. (Vineri, 1 martie 2013, 12:50)

    Mao2 [utilizator]

    au fost primii mafioti care au solicitat revocarea...dealtfel judetul ala este atat de rosu ca-ti vine greata....si in special toate din sud..."saraci" da multi si voteaza...
  • -12 (22 voturi)    
    vai vai (Vineri, 1 martie 2013, 13:05)

    jackalphonse [utilizator]

    am ajuns sa repetam modele useliste de anul trecut:)))
    veniti sa protestam. de parca nu toate numiririle s-ar face politic. alte motive de protest nu sunt. suntem bine platiti pentru munca noastra, nu dam spagi incolo si incoace ca sa ni se vorbeasca frumos samd. nivelul de trai este ridicat...ce sa mai. revocarea asta ne sta ca un ghimpe in gat. nu mai pot eu de cida ca ""ai lor"" iau locul ""oamenilor nostri""
  • +13 (19 voturi)    
    sustin initiativa (Vineri, 1 martie 2013, 13:30)

    dan.h [utilizator]

    pacat ca sunt atit de departe
  • +15 (21 voturi)    
    Succes! (Vineri, 1 martie 2013, 13:42)

    Sani [utilizator]

    Eu nu sunt din Bucuresti, ca sigur as veni!

    As dori sa adaug ca cei care nu vin, nu protesteaza in fata abuzurilor astazi, sa inteleaga ca maine NU VOR MAI PUTEA SA IASA!

    Ati dori sa vedeti in Romania "Camatari" si "Sportivi", clanuri afiliate poitic?
    De fapt asta se urmareste: indepartarea celor care au curaj sa lupte si inlocuirea lor cu indivizi lingusitori puterii!

    Eu sunt convins ca aceste clanuri interlope nu se pot dezvolta in lipsa unui sprijin politic!

    Iar USL si mai ales PNL sunt in acest moment promotorii mafiei in Romania.
    Distrugerea CSM = PRIMUL PAS dintr-un plan bine organizat!

    ATENTIE LA NEATENTIE!
  • +10 (12 voturi)    
    Modelul din SUA (Vineri, 1 martie 2013, 14:26)

    CetateanLogat [utilizator]

    Justitia este principala vinovata pentru intarzierea economica a Romaniei si pentru prabusirea standardelor morale a societatii. A acceptat sa fie controlata politic si astfel a "luptat" pentru perpetuarea coruptiei.
    Solutia este una singura: alegerea de catre cetateni a magistratilor cu functii de conducere, la fel ca in SUA.
  • -10 (12 voturi)    
    Mergeti baieti (Vineri, 1 martie 2013, 14:54)

    miguelito [utilizator]

    mergeti. Abia dati apa la moara celor care spun ca se fac presiuni asupra justitiei si in felul asta vor arata cu degetul de unde vin presiunile. In plus, de cind societatea civila are dreptul de a se amesteca in treburile unei societati profesionale?
  • +7 (9 voturi)    
    in sfarsit... (Vineri, 1 martie 2013, 16:17)

    nedumeritul [utilizator]

    in sfarsit ! au aparut oameni care iau atitudine publica conform cu crezul lor.
    • -1 (1 vot)    
      protest (Vineri, 1 martie 2013, 16:34)

      Chow Chow [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Da , suntem aici la C S M .
  • +6 (8 voturi)    
    oare cine ? (Vineri, 1 martie 2013, 16:27)

    nedumeritul [utilizator]

    oare cine a sincronizat pe cei 1600 de judecatori sa solicite demiterea celor doi si cum au motivat acest "ordin" si de ce nu poate fi facut public acest motiv ?
  • +2 (6 voturi)    
    cred ca era normal... (Vineri, 1 martie 2013, 16:46)

    egroeg5 [utilizator]

    sa se supuna votului de revocare sau reconfirmare fiecare membru CSM, dat fiind ca toti au fost alesi si confirmati in aceleasi conditi.In fapt se contesta sistemul de promovare la CSM.Ori daca s-au supus votului doua persoane,atunci trebuia sa fie supusi reconfirmarii sau revocarii toti membrii...si atunci vedeam cine mai ramanea.
    • +2 (4 voturi)    
      nu sariti...corectez (Vineri, 1 martie 2013, 17:07)

      egroeg5 [utilizator] i-a raspuns lui egroeg5

      aceleasi conditii...
  • +5 (7 voturi)    
    ********** (Vineri, 1 martie 2013, 17:16)

    Andradda [utilizator]

    N-ar strica un update la articol, sa stim si noi cati au fost intr-adevar prezenti?
    Doi, sapte, zece..o suta????
    • -4 (8 voturi)    
      Au fost (Vineri, 1 martie 2013, 18:33)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      asa de multi ca nimeni nu i-a vazut :))
    • -3 (9 voturi)    
      Constatare (Vineri, 1 martie 2013, 19:11)

      Loda [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Pai ...sa calculam : Au fost, comform uodate,30 de participanti din care 15 au fost, conform articolului care ii da nominal, initiatorii.Cutremurator ! S-a zguduit Bucurestiul, s-a paralizat circulatia, populatia revoltata a umplut strazile.
  • +8 (10 voturi)    
    Hotnews (Vineri, 1 martie 2013, 19:08)

    gigtic [utilizator]

    Ar fi trebuit sa tineti stirea asta la inceputul paginii de start ca sa citeasca mai multa lume despre ea. Si ar fi fost frumos sa faceti si un update. Dar va inteleg, o stire despre romani care incearca sa ia atitudine nu e la fel de interesanta ca stirea despre reclamele pe RomaniaTV, sau cine se mai perinda pe la Transelectrica...
  • +2 (6 voturi)    
    Mai tineti minte ce spunea... (Sâmbătă, 2 martie 2013, 0:03)

    finutza [utilizator]

    ... Dem Radulescu in "Un suras in plina vara"? "Oh, ce de purcei, trei ori unu trei, oh ce de purcei, trei ori unu trei...".
  • +2 (6 voturi)    
    diavolul (Sâmbătă, 2 martie 2013, 2:25)

    DHondt [utilizator]

    Mona Pivniceru,Crin Antonescu,Victor Ponta,Dan Voiculescu,Mihail Vlasov,Relu Fenechiu si cele doua asa-zise ascociatii profesionale ,sunt forte ale diavolului care au casapit doi magistrati tineri care au pledat pentru un stat de drept si nu pentru niste feude a acestori calici!!!Mai devreme sau mai tarziu adevarul iese la iveala!!!Trebuie facuta o petitie on-line pentru a apara ce se mai poate din statul de drept,Romania este bantuita de teroristi flamazi,care vor sa desfiinteze statul de drept!!
  • 0 (0 voturi)    
    reforma face progresul unei societati (Sâmbătă, 2 martie 2013, 9:04)

    sutasul [utilizator]

    Intrucat distanta si posibilitatile ma opresc sa particip fizic la protestul acesta,va dau procura pentru a ma include in randul celor care protesteaza impotriva revocarii celor doi judecatori si a incercarii de a submina progresul justitiei si al statului de drept.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri