O noua sesizare de plagiat pe numele lui Victor Ponta a fost depusa la Consiliul National de Etica

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Luni, 23 iulie 2012, 11:19 Actualitate | Esenţial

Victor Ponta
Foto: Agerpres
O noua sesizare de plagiat impotriva prim-ministrului Victor Ponta a fost depusa in aceasta dimineata la Consiliul National de Etica din subordinea Ministerului Educatiei, a declarat pentru HotNews.ro Gabriela Catana, purtator de cuvant al institutiei. Sesizarea se refera la cartile: "Raspunderea in dreptul international umanitar" din 2010 semnata de D. Coman si V. Ponta si la "Curtea penala internationala" din 2004 semnata de Victor Ponta, potrivit unor surse apropiate situatiei.  

Consiliul National de Etica aflat in subordinea Ministerului Educatiei si care a decis ca Victor Ponta nu a plagiat a primit o noua sesizare referitoare la "serioase suspiciuni de plagiat" in doua lucrari semnate de prim-ministru. Lucrarile trimise spre analiza de aceasta data sunt:
- D. Coman, V. Ponta. "Raspunderea in dreptul international umanitar". Editura Universul Juridic, 2010.
- V. Ponta. "Curtea penala internationala". Editura Lumina Lex, 2004.

Una dintre cartile semnate de Ponta si acuzate acum de plagiat, "Curtea penala internationala" publicata in 2004, se bazeaza pe teza sa de doctorat "Curtea Penala Internationala" cu care a obtinut titlul de doctor in 2003.

HotNews.ro a obtinut textul integral al sesizarii depuse astazi, 23 iulie, la Consiliul National de Etica, potrivit surselor HotNews.ro.
Textul sesizarii depuse la Consiliul National de Etica




"Stimati membri ai CNECSDTI,

Prin prezenta, va supun atentiei urmatoarele doua lucrari, asupra carora planeaza serioase suspiciuni de plagiat:

D. Coman, V. Ponta. "Raspunderea in dreptul international umanitar". Editura Universul Juridic, 2010.

V. Ponta. "Curtea penala internationala". Editura Lumina Lex, 2004.

Aceste lucrari contin texte extrase verbatim (prin copiere directa), fara atribuire, din cel putin urmatoarele surse:
  • Grigore Geamanu. "Dreptul international penal si infractiunile internationale". Editura Academiei Republicii Socialiste Romania, 1977.
  • Dumitru Diaconu. "Curtea penala internationala - istorie si realitate". Editura All Beck, 1999.
  • Vasile Cretu. "Drept international penal". Editura Tempus, 1996.

In particular, in cazul lucrarii publicate in 2010, este remarcabila prezenta unor pasaje in care se analizeaza cazul fostului dictator chilean Augusto Pinochet, la timpul prezent si chiar la viitor. Este clar ca pasajele sunt preluate din opere scrise elaborate inainte de moartea lui Pinochet in decembrie 2006. Aparitia acestor pasaje intr-o opera publicata in 2010 este o dovada incontestabila nu numai ca acele pasaje constituie un plagiat, ci si ca cei doi autori, doamna Coman si domnul Ponta, au copiat in bloc pasaje fara a le citi, doar pentru a umple paginile si pentru a da lungimea corespunzatoare lucrarii.

Este important de subliniat, de asemenea, ca legislatia in vigoare si in 2004 si in 2010 (datele de publicare ale lucrarilor) contine prevederi clare privind etica si buna conduita in activitatea de cercetare. Legea nr. 206 din 2004 privind buna conduita in cercetarea stiintifica, dezvoltarea tehnologica si inovare, contine, la art. 4 lit. d) urmatoarea definitie a plagiatului:
d) plagiat - insusirea ideilor, metodelor, procedurilor, tehnologiilor, rezultatelor sau textelor unei persoane, indiferent de calea prin care acestea au fost obtinute, prezentandu-le drept creatie personala;

De asemenea, la art. 2 alin. (3) lit. n), textul legii scoate in afara bunei conduite in activitatea de cercetare si 
n) publicarea sau finantarea repetata a acelorasi rezultate ca elemente de noutate stiintifica.

Avand in vedere ca o parte din textele plagiate apar in ambele lucrari, acest caz se incadreaza si la aceasta prevedere care este distincta de prevederea privind plagiatul, de la art. 2 alin. (3) lit. e).

Legislatia in vigoare la data publicarii acestor lucrari interzice si sanctioneaza in mod explicit acest tip de conduita incompatibila cu standardele minime de onestitate academica.

In rezumat, prezenta sesizare contine trei elemente distincte:

1. Plagiatul lucrarii din 2004.

2. Plagiatul lucrarii din 2010.

3. Publicarea repetata a acelorasi rezultate ca elemente de noutate stiintifica, pentru lucrarea din 2010."

Revista Nature despre aceste doua texte semnate de Victor Ponta

Despre aceste doua carti sesizate astazi la Consiliul National de Etica a scris si revista Nature pe 18 iunie.

Teza de doctorat a prim-ministrului Victor Ponta "a fost republicata cu foarte mici modificari intr-un volum in 2004 (Ponta, V. & Coman, D. Curtea Penala Internationala, Lumina Lex, 2004) si de asemenea formeaza baza unei carti din 2010 despre raspunderea in dreptul international umanitar (Coman, D. & Ponta, V. Raspunderea in Dreptul International Umanitar, Universul Juridic, 2010). O fosta doctoranda a lui Ponta, Daniela Coman, este co-autor al cartii", scrie Nature.

Potrivit prestigioasei publicatii stiintifice, "parti substantiale din cele trei texte par identice sau aproape identice cu texte aparute in volumele profesorilor de drept Dumitru Diaconu (Diaconu, D. Curtea Penala Internationla, Istorie si Realitate (Editura All Beck, 1999) si Vasile Cretu Cretu, V. Drept International Penal (Editura Tempus, 1996). De asemenea, apar traduceri in romana ale unor parti dintr-o carte publicata in limba engleza de profesorul Ion Diaconu Diaconu, I. The International Criminal Court: A New Stage (Nicolae Titulescu Romanian Inst. International Studies, 2002)".

Despre cazul Ponta si comisiile care i-au analizat pana acum teza de doctorat

Consiliul National de Etica - organism in subordinea Ministerului Educatiei si a carui componenta a fost schimbata din temelii de fostul ministru Liviu Pop chiar inainte de a se pronunta in cazul Ioan Mang - a anuntat joi, 19 iulie, ca Victor Ponta NU a plagiat. O zi mai tarziu, Universitatea din Bucuresti a anuntat ca Victor Ponta A PLAGIAT si ca "elemente de plagiat pot fi identificate in 115 pagini din cele 297 de pagini" ale tezei de doctorat.

"Cel putin o treime din teza este plagiata. S-a copiat in succesiune. 15 pagini - este cel mai mare bloc copiat. A fost copiat enorm in anumite situatii", a concluzionat Universitatea din Bucuresti.

Victor Ponta a declarat ca decizia Universitatii din Bucuresti este politica si ca singura decizie pe care o recunoaste este cea a Consiliului National de Etica, ce a spus ca el nu a plagiat. Anterior, prim-ministrul Victor Ponta declarase - imediat dupa anuntul Universitatii din Bucuresti ca va analiza si ea si teza de doctorat: "E foarte bine, pentru ca eu ieri (21 iunie - n.red.) am constatat ca nimeni nu depusese nicio sesizare la Comisa de Etica. Totul se dorea sa ramana la nivel mediatic. Eu personal am depus ieri la Ministerul Educatiei, conform legii, solicitatea mea de a fi verificata teza acuzata. Ma voi prezenta si la Facultatea de Drept, si la Comisia de Etica si la orice institutie legal abilitata, pentru a-mi sustine punctul de vedere."

"Pe de alta parte, va spun cinstit ceea ce cred. Tot acest scandal a fost declansat de presedintele Basescu din cauza dorintei mele de a participa la Consiliul European", a mai afirmat premierul pe 22 iunie, adaugand "probabil ca dupa 28 (28 iunie, data desfasurarii Consiliului European - n.red.) nu va mai exista aceeasi presiune din partea presedintelui".

Victor Ponta, pe 10 mai: E greu sa-ti anchetezi propriul sef

Amintim ca in cazul Ioan Mang, fostul ministru al Educatiei acuzat de plagiat, Victor Ponta Victor Ponta a cerut Academiei Romane sa verifice acuzatiile de plagiat, si nu Consiliul National de Etica (CNE) din subordinea Ministerului Educatiei. In cazul CNE, "inevitabil va dati seama ca nu poate fi o ancheta considerata o ancheta obiectiva. E greu sa-ti anchetezi propriul sef. De aceea am analizat ideea unei institutii independente, sper sa primesc un raspuns favorabil" (de la Academia Romana - n.red.), a declarat pe 10 mai Victor Ponta.

Cativa membri ai Consiliului National de Etica - nedumeriti de verdictul pe care l-au dat

Decizia Consiliului National de Etica s-a bazat pe un raport realizat de o echipa de trei "experti juristi", unul dintre ei fiind Gheorghita Mateut. Membrii Consiliului National de Etica au fost supusi unei presiuni imense in ultimele saptamani, scrie Mediafax, citandu-l pe profesorul Nicolae Burnete, de la Universitatea Tehnica Cluj.  

"Sunt satul pana peste cap de tot. (...) Este nedrept felul in care suntem tratati ca oameni", a declarat Burnete, potrivit sursei citate. Si Horia Iovu, decanul Facultatii de Chimie Aplicata si Stiinta Materialelor din cadrul Universitatii Politehnica Bucuresti si membru al Consiliului National de Etica, a declarat ca, desi si-a asumat verdictul CNE, nu intelege totusi cum o lucrare in care sunt 85 de pagini copiate nu este plagiat. Potrivit acestuia, daca lucrarea de doctorat a prim-ministrului Victor Ponta era in domeniul ingineriei, "fara indoiala ca era plagiat", scrie Mediafax.

29 iunie - Consiliul National de Atestare a Diplomelor: Victor Ponta a plagiat. Este plagiatul de tip copy-paste

Amintim ca, pe 29 iunie, si Consiliul National de Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor Universitare (CNATDCU) a decis ca Victor Ponta A PLAGIAT. Consiliul general al CNATDCU este abilitat sa analizeze calitatea tezelor de doctorat si sa propuna ministrului educatiei retragerea titlului de doctor pentru nerespectarea standardelor de calitate sau de etica profesionala, adica inclusiv pentru plagiat.

"85 de pagini din cele 307 cat cuprinde partea propriu-zisa a tezei de doctorat, fara anexe, reprezinta copieri fara indicarea sursei", a anuntat in cadrul unei conferinte de presa Marius Andruh, presedintele Consiliului General al CNATDCU, referitor la teza de doctorat a premierului Victor Ponta. Este "plagiatul de tip Copy-Paste", a precizat acesta. CNATDCU a propus la finalul sedintei din 29 iunie retragerea titlului de doctor prim-ministrului Victor Ponta, propunere care a fost inaintata Ministerului Educatiei.

Liviu Pop, ministrul Educatiei de la acea vreme, a dat insa un ordin prin care a reorganizat intregul CNATDCU. Ordinul a fost dat cu o seara inainte de sedinta Consiliului si a fost publicat in Monitorul Oficial chiar a doua zi, in timp ce membrii CNATDCU se aflau in sedinta in care discutau teza de doctorat a lui Victor Ponta - acuzat de plagiat.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   






















25125 vizualizari

  • +110 (120 voturi)    
    Acesta este premierul Romaniei!? (Luni, 23 iulie 2012, 11:29)

    iulia [anonim]

    Acesta este premierul Romaniei!?
    Cu acest premier ne prezentam in fata Uniunii Europene??
    Un astfel de om ne conduce guvernul!?
    Este inadmisibil ce se intampla cu Ponta!
    Acest om si gesturile sale sfideaza toti romanii!
    • +49 (53 voturi)    
      Mai era nevoie de alte argumente (Luni, 23 iulie 2012, 11:45)

      foxy100 [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      prin care sa se intareasca "calitatea" si caracterul acestui om?
      Probabil dupa marea izbanda impotriva lui Basescu de la referendum "domnul"prim-ministru Victor Ponta va iesi "triumfator"din functia de premier.
      Isi va fi desavarsit opera.
      Faptul ca a plagiat nu-l deranjeaza deloc .Ceea ce-l deranjeaza este ca a fost prins ca a plagiat.
      Daca va continua sa fie premier ii va strica traseul de imagine spre presedintie lui Crinut.Asa ca va trebui ca Ponta sa se dea la o parte.
      • +28 (32 voturi)    
        ... (Luni, 23 iulie 2012, 13:36)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui foxy100

        demisia!!! demisia!!!! demisisa!!!! atat am avut de zis
      • +14 (18 voturi)    
        sa copiem baieti! (Luni, 23 iulie 2012, 18:18)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui foxy100

        inteleg ca si teza a copiat discursuri Churchill si Stalin fara sa indice NICAIERI sursa. nici la bibliografia finala macar! dar asta n-a vazut-o Mateut.
    • +54 (56 voturi)    
      Pai nu se vede (Luni, 23 iulie 2012, 11:51)

      Gipsi [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Eu nu stiu de ce va mirati, omul asta inspira sau a inspirat cuiva incredere vreodata? L-am ales noi? Cum ne reprezinta el?
      "A venit" in fruntea guvernului cu japca.
      In conditiile actuale, daca victor ponta ar candida la o funtie in stat care sa necesite vot direct cred ca ar acumula in jur de 11 voturi (familia lui plus el). Atat.
    • +22 (26 voturi)    
      bun de citit (Luni, 23 iulie 2012, 11:53)

      kelye [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      Nu ştiu dacă sunt permise link-urile dar merită citit

      http://www.kmkz.ro/opinii/invitatii-kmkz/dropiile-sint-imune-la-dispret/
    • +34 (40 voturi)    
      Halal conducatori! (Luni, 23 iulie 2012, 11:56)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Se pare ca da... si ca bonus avem si un presedinte repetent
      • +4 (4 voturi)    
        De două ori repetent, (Marţi, 24 iulie 2012, 9:55)

        Optimista [utilizator] i-a raspuns lui Nicu

        ceeace este o performanţă greu de egalat chiar şi de către lideri din ţări bananiere.
        Ne-a explicat totuşi Pogonici somnorici că prima oară, prin repetenţie a vrut să "facă frondă" regimului comunist, iar a doua oară,
        n-a vrut să-şi părăsească iubita sau soţia până la terminarea facultăţii. E clar proştilor? mai doriţi vreo explicaţie, că eu nu v-o mai dau că mi-e somn. Mă duc să mă culc ...preşedinte interimar şi să mă trezesc aşa cum m-am culcat, adică...prost.
    • +42 (44 voturi)    
      Asta este (Luni, 23 iulie 2012, 11:56)

      cobra1000 [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Tare ingrijorator este numarul mare de inconstienti care il sustin.
      • +3 (3 voturi)    
        Cu parere de rau ; (Marţi, 24 iulie 2012, 7:14)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

        nu inconstienta este cauza celor care il sustin ,ci sustinatorii sunt si ei hoti ca-si individul Ponta !
    • +29 (31 voturi)    
      Era si de asteptat, nu? :-) (Luni, 23 iulie 2012, 12:08)

      ZZ77 [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      Insa Ponta n-are demnitate, asa ca degeaba se asteapta demisia sa.
    • -42 (46 voturi)    
      Re: (Luni, 23 iulie 2012, 12:10)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Lasa ca ne-a reprezentat Basescu mai bine lol ....
      • +28 (30 voturi)    
        mda (Luni, 23 iulie 2012, 12:59)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        din punkt de vedere al obiectivitatii esti subdezvoltat.Sau antenat.
        • -29 (31 voturi)    
          Tu esti inteligent ca o leguma (Luni, 23 iulie 2012, 13:19)

          korcico [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          Tu si tovarasul basescu ultimul presedinte comunist din UE sunteti inteligenti si ati reusit sa prostiti oamenii de rind
          Uite in urma auditului de la ministerul elenei udrea ca sau luat capace de WC la 15 mii euro
          Si cite si mai cite. Mie greata cind vat cit de inteligent esti tu. Oare mama ta este mindra de tine?
          • +20 (24 voturi)    
            Oricum dupa 29 (Luni, 23 iulie 2012, 13:47)

            potaissa [utilizator] i-a raspuns lui korcico

            au sa-ti fie idolii USL la putere.Mi-as dori sa mai vorbim asa intr-un an.Tu nu ai sa-ti mai doresti.Sigur.Si era vorba de obiectivitate ,nu de inteligenta ,dar dupa cum se vede ,la voi in sat e cam aceeasi chestie. Dar ma rog ,asta e nivelul votantilor USL ,n-ai ce astepta mai mult.
            • +14 (16 voturi)    
              nu se va intampla (Luni, 23 iulie 2012, 14:35)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

              ca usele sa ajunga la putere..usele o sa ajunga precum tabloul cu tzaran alergand..de Bancila...nici urma de ochleari sau crinuletz nu va fi..capete sparte..razboi civil..nea nelu vor fi sfasiati...in irect la latrinelel lui voiculescus feliaxiatus miaunitus..caramida din latrina nu va ramane in picioare..iar korcico..nu va mai fi korcit..ci doar purificat ..prin foc si sabie
          • +14 (16 voturi)    
            re (Luni, 23 iulie 2012, 15:11)

            Adi [anonim] i-a raspuns lui korcico

            Tovarase, este vorba de 15.000 eur in total si la un pret sa zicem de 5 eur/ capac ar fi 3000 capace in 3 ani jumatate.. si banuiesc ca nu numai pentru cladirea ministerului. Poate e mult, dar sa iesi si sa declari foarte mandru ca ai descoperit jaful secolului este cam de kkt - ca sa ne pastram in acelasi sector :)
            Si apoi ce legatura are chestia asta cu plagiatul? Sa nu aruncam perdele de fum pt ca se vede ca a copiat si din satelit
            • +6 (8 voturi)    
              Nu doar atat (Luni, 23 iulie 2012, 23:30)

              hoinar [utilizator] i-a raspuns lui Adi

              Documentul de audit nici n-a fost facut public, doar ministrul X a zis ca a vazut el in audit 15k euro pt capace de WC. N-a zis cate capace au fost cumparate, n-a zis perioada...a aruncat doar un numar asa..sa se afle in treaba la TV.

              Nu zic..or fi atatia bani cheltuiti, da' oare n-au vazut risipa inceputa pe vremea cand nu era criza? 2006-2008 a fost o perioada mai buna ;). Sau Tariceau si prietenul Paturiciu nu trebuie deranjati?
      • +16 (20 voturi)    
        Te rog (Luni, 23 iulie 2012, 14:06)

        catri81 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        da-mi un exemplu cand te-a facut Presedintele Basescu de ras in UE?
        • +12 (14 voturi)    
          Cand (Luni, 23 iulie 2012, 14:55)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui catri81

          il tinea Angela Merkel pe dupa gat....
      • +12 (14 voturi)    
        ce aflu! (Luni, 23 iulie 2012, 18:14)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        a scris Basescu vreo teza de doctorat? are basescu vreo doua masterate FICTIVE in CV? o fi scris si carti Basescu? Esti din clanul Camatarilor baietzas?
    • +35 (37 voturi)    
      Acesta este.... (Luni, 23 iulie 2012, 12:28)

      lia [anonim] i-a raspuns lui iulia

      DA, acesta este premierul.
      Ue il va accepta , ca pe un musafir caruia ii miros picioarele - la fel ca multora din familia lui.
      Acesta este omul care conduce guvernul, chiar daca nu l-am auzit emitand mari judecati politice, ci doar lansand promisiuni populiste si aruncand vorbe mizere, de ferentari uneori. Conduce un guvern aidoma lui.
      Este intr-adevar inadmisibil, dar este o realitae care incanta. Nu pe toata lumea, dar cei care au in biblioteca personala cel mult doua volume de Sandra Brawn il iubesc, si chiar daca nu au auzit de continutul conceptului de plagiat cred ca Ponta este smecher, ceea ce este foarte tare pentru un premier.
      Din nefericire asa suntem noi, naspa este ca votam cu totii, unii chiar cu doua maini. C red ca cei care il apara sau se dau dupa colt sunt parte a plagiatului national.Pacat, tara frumoasa...
    • +21 (25 voturi)    
      aceste este (Luni, 23 iulie 2012, 12:37)

      petre [anonim] i-a raspuns lui iulia

      DA, acesta este premierul, si imi vine sa imi strang de gat bunicii cand ii vad cat de atrasi sunt de brigada USL.
    • +21 (23 voturi)    
      care guvern??? Ala cinstitu'? (Luni, 23 iulie 2012, 12:50)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      .daca nu ar fi de plans, as rade tot timpul de toata aceasta stupizenie..
      Insa imi pasa, pentru ca toate acesta panarama o sa ne coste foarte sump.. si cum noi suntem cewi care platim..

      Ma intreb daca doamna Caty o mai fi avand detergent , sa il mai spele pe Victoras si de acest plagiat ...
    • +8 (10 voturi)    
      stai relaxat (Luni, 23 iulie 2012, 13:05)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      ca in mediul rural este foarte iubit...
    • +6 (8 voturi)    
      Si inca nu ai vazut tot ! (Luni, 23 iulie 2012, 13:08)

      dany [anonim] i-a raspuns lui iulia

      Iata ce poate face un "copy-lot"!

      http://xdangels.com/rally-car-big-air-big-splash/

      Oare in aceasta situatie doreste poporul roman sa ajunga ?
      P.S. Orice asemanare cu persoane politice din Romania este exclusa !
    • +5 (9 voturi)    
      in sfarsit (Luni, 23 iulie 2012, 13:46)

      ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      Acest articol arata ca legislatia referitoare la plagiat a fost adoptata in 2004 (legea 206). Lucrarea de doctorat a lui Ponta, despre care s-a tot vorbit aiurea pana acum, era facuta in 2003, deci nu se punea problema de plagiat in lucrarea de doctorat.
      De-abia acum avem un caz serios : lucrarea din 2010, poate si cea din 2004 daca a fost publicata anterior legii 206 din 2004. Trebuie vazut.
      Pana acum lumea a fost manipulata si a tot batut campii, fara sa aiba habar cum era situatia legislativa in 2003. Conform legii 8/1996, valabila in 2003, daca aveai acordul autorului, puteai lua o carte intreaga si sa o publici ca si cand tu ai fi fost cel care a scris-o. :)
      • +2 (4 voturi)    
        Tu te auzi ce spui ? (Luni, 23 iulie 2012, 23:49)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

        "Conform legii 8/1996, valabila in 2003, daca aveai acordul autorului, puteai lua o carte intreaga si sa o publici ca si cand tu ai fi fost cel care a scris-o."

        Conform legilor bunului simt (valabile de mii de ani, dar se pare ca nu si pe meleagurile noastre) copierea si insusirea in nume propriu a lucrarii unei persoane inseamna PLAGIAT (adica FURT) si este pedepsit de societate.

        Ia vezi un DEX: http://dexonline.ro/definitie/plagiat

        PLAGIÁT s.n. Faptul de a plagia; furt literar; plagiere. [Pron. -gi-at, pl. -te, -turi. / < fr. plagiat].
        Sursa: DN (1986) !!!!

        A PLAGIÁ vb. I. tr. A lua, a fura ideile, expresiile, invențiile cuiva și a le prezenta drept creații proprii; a publica pe numele său fragmente din lucrarea altuia; a comite un furt literar. [Pron. -gi-a, p.i. 3,6 -iază, ger. -iind. / < fr. plagier].
        Sursa: DN (1986) !!!!
    • +9 (11 voturi)    
      Ponta Almighty :)) (Luni, 23 iulie 2012, 16:33)

      Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      ... deci, printre ultimele realizari - invierea lui Pinochet :)))).
    • +2 (2 voturi)    
      Mai bine studia ce-a patit Pinochet.. (Marţi, 24 iulie 2012, 9:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui iulia

      Generalul ala a dat o lovitura de stat in Chile. Desi in final a renuntat la putere si i s-a garantat inpunitate, victimele si rudele lor l-au urmarit prin mandate internationale pana la moarte!
      Asa ca daca tot i-a inclus cazul in lucrare putea sa se documenteze si cum a ajuns acolo...
  • +12 (14 voturi)    
    Verdictul e usor de ghicit. (Luni, 23 iulie 2012, 11:41)

    andreiu [utilizator]

    Sesizare facut de Ponta pentru a primi o decizie negativa si astfel operele lui vor fi pe veci originale.
  • +12 (14 voturi)    
    2010 (Luni, 23 iulie 2012, 11:44)

    buncrestin [utilizator]

    Pana acum argumentul USL era ca la data doctoratului, erau alte legi si ca Ponta le-a respectat. Era o minciuna, dar asta era apararea lor. Acum se arata ca si in 2010 a copiat, pe acelasi sistem. Ce argument mai au acum?
    • 0 (4 voturi)    
      Sunt putzin nedumerit, (Luni, 23 iulie 2012, 19:03)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Toata lumea se concentreaza pe plagiatul lui Ponta, dar, de la cine o fi copiat Diaconu? Nu poate fi cercetat? Poate porneste ca un bulgare de zapada.
  • +19 (23 voturi)    
    a plagiat si din alte carti (Luni, 23 iulie 2012, 11:48)

    Jean [anonim]

    In afara de cele mentionate in text, lucrarea contine plagiate importante (zeci de pagini) si din urmatoarele carti, in special in primul capitol:

    1. Constantin Iordache, Rezolvarea legala a diferendelor internationale, 2005
    2. Duculescu, V., Duculescu, G. Justiţia europeană. Mecanisme, deziderate, perspective. Ed. Lumina Lex. Bucureşti, 2002
    3. Nicolae Purda - Drept international umanitar, 2004
    • +15 (19 voturi)    
      Alte amanunte (Luni, 23 iulie 2012, 12:57)

      Jean [anonim] i-a raspuns lui Jean

      Mai mult, paginile 30-31 din cartea lui Dumitru Diaconu, apar plagiate de 2 ori, aproape la fel, in cartea lui Ponta: pag. 133-134 si pag 245-246

      De asemenea, numele lui Milosevici apare scris in 4 feluri distincte de-a lungul cartii, marturie a faptului ca a luat cu copy&paste din diverse surse, fara ca macar sa le aduca la un numitor comun:

      Milosevic p. 75,143,223
      Milosevici p. 104,107
      Miloşevici p. 102,103,104,105,106,107,
      Milošević p. 221,238

      La fel apar de-a lungul lucrarii si Kosovo, Kossovo, Iugoslavia, Yugoslavia, Tokio, Tokyo.
    • +10 (12 voturi)    
      Cartea plagiata din 2010 (Luni, 23 iulie 2012, 13:03)

      Jean [anonim] i-a raspuns lui Jean

      O parte din paginile plagiate se afla ca pdf la http://www.fileshare.ro/68384747558.5

      Legenda:
      1. Constantin Iordache, Rezolvarea legala a diferendelor internationale, 2005
      2. Ion Diaconu, International Criminal Court: a new stage, 2002
      3. Vasile Creţu, Drept internaţional penal, 1996
      4. Nicolae Purda - drept international umanitar, 2004
      5. Dumitru Diaconu, Curtea penala internationala. Istorie si realitate, 1999
      6. Duculescu, V., Duculescu, G. Justiţia europeană. Mecanisme, deziderate, perspective. Ed. Lumina Lex. Bucureşti, 2002
      7. Elihu Lauterpacht,C. J. Greenwood, International law reports vol. 108, anul 1998, p 128-129 pe books.google.ro
      8. Grigore Geamanu, Raspunderea in dreptul international umanitar, 1977
      9.
      10 Dumitru Mazilu Dreptul international public, vol I, 2005
      11 Dumitru Mazilu Dreptul international public, vol II, 2005
      12.
      13.
      14. http://iisd.md/wp-content/uploads/2010/06/rev_di_2009-2.pdf
      15. http://www.newspad.ro/Franta-Pinochet-ar-putea-fi-judecat-in-lipsa,77685.html
      16. http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/12428/Augusto-Pinochet-a-ramas-din-nou-fara-imunitate.html
      17. http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/16358/Pinochet-recunoaste-frauda-de-13-milioane-de-dolari.html
      18. http://www.realitatea.net/coincidenta-stranie_4393.html
      19. http://www.realitatea.net/tenis_4350.html
      20. http://www.realitatea.net/razboaiele-balcanice_4377_comentarii.html
      21. http://www.realitatea.net/procesul-lui-milosevici_4369.html
      22. http://www.realitatea.net/presa-internationala_4411.html
      23. http://www.realitatea.net/erou-sau-criminal_4379.html
      24. http://www.realitatea.net/carla-del-ponte-invinsa_4410.html
      25. http://rtsa.ro/files/1(7)_202002_20-_2010_20-_20Buda.pdf
      26. old.parlament.md/download/drafts/ro/302.2008.doc 1998
      27. http://www.icc-cpi.int/menus/icc/press%20and%20media/press%20releases/2004/prosecutor%20receives%20referral%20of%20the%20situation%20in%20the%20democratic%20republic%20of%20congo?lan=en-GB
  • -23 (27 voturi)    
    halal campanie electorala (Luni, 23 iulie 2012, 11:48)

    jackalphonse [utilizator]

    daca sunt luate la puricat cartile, 99% din cartile de specialitate romanesti sunt plagiate, inclusiv cartea dupa care a copiat ponta la teza. hai sa fim seriosi....
    • +14 (18 voturi)    
      OK, (Luni, 23 iulie 2012, 13:23)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      dar asta nu face din Ponta negustor cinstit.Ca jurist poate exista doar printr-un moral intact.Omul asta nu are caracter ,cei sapte ani de-acasa ,e imoral ,minte, deci pur si simplu un om fara cuvant.Tu dac-ai avea nevoie de-un avocat ,ai apela la mojicul asta?? Eu nu.
    • +11 (13 voturi)    
      asa o fi (Luni, 23 iulie 2012, 13:34)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      ..dar tare mi-as dori ca unul din aia 1% sa imi fie prim ministru, presedinte, primar, senator, etc. Nu ne trebuie mai multi. Dar ceilalti 99% sa nu se creada cercetatori si sa isi manance painea linistiti in umbra. Sa nu aiba dorinte de a fi mari conducatori. Daca ii toleram asta, nu inseamna ca trebuie sa le dam pe mana fraiele tarii. Daca ai trisat odata ca sa iti faci un viitor mai bun, o vei face din nou.
      • +1 (1 vot)    
        si eu mi-as dori acelasi lucru (Marţi, 24 iulie 2012, 8:26)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        ...insa, ai fost deja condus de plagiatori. cei 1% isi vad de treaba lor, nu intra in politica:)
    • +7 (9 voturi)    
      deci e permis furtul? (Luni, 23 iulie 2012, 18:19)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      unde stai alphonse? sa vin sa fur de la tine, fara a fi pedepsit pt. ca e campanie electorala!
      • -3 (5 voturi)    
        fac eu o cinste (Marţi, 24 iulie 2012, 8:26)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        nu-i nevoie sa furi
    • +4 (6 voturi)    
      Argument (Marţi, 24 iulie 2012, 10:20)

      mircealun [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Asta e argument de clasa a doua, "doamna invatatoare, da si Gigel a facut la fel".

      Ma astept la altceva in cazul unui om politic adevarat. Sa-si asume greseala, sau sa dea dovezi ca nu e asa, nu sa dea vina pe altii sau sa numeasca tot felul de comisii care-i dau dreptate.
      • 0 (2 voturi)    
        NU este un argument (Miercuri, 25 iulie 2012, 9:40)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui mircealun

        este o constatare
    • +2 (2 voturi)    
      NU! (Marţi, 24 iulie 2012, 11:18)

      MoshCraciun [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Tocmai de aia e periculos faptul ca primul ministru e un hot (furtul intelectual e FURT). Toti au impresia ca in Romania se copiaza la greu, diplomele romanesti isi pierd valoarea si cel mai trist e ca sunt multi care spun ce ne intereseaza pe noi sau cine nu a copiat in scoala sau 99% se copiaza... NU NU NU! Sunt care fac pe bune va vine sau nu sa credeti si atatia cati sunt valoreaza mai mult decat restul si nu merita sa li se minimalizeze munca! Trebuie sa schimbam lucruri in scoala romaneasca trebuie sa invatam de mici ca a copia e furt, trebuie sa invatam sa respectam niste reguli pentru numele lui Dzeu!
  • +21 (25 voturi)    
    Rusine Victor Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 11:49)

    Rusine Victor Ponta [anonim]

    Cum este posibil ca o tara din U.E. sa aiba ca premier un om care a plagiat in teza de doctorat?? Este inadmisibil!! Este incredibil!! Suntem rusinea Europei, de cand au venit sobolanii astia la putere nu a mai intrat nici un ban de la U.E. in tara, suntem priviti cu alti ochi si suntem marginalizati!!! Ponta sa-si dea demisia imediat! A stricat imaginea tarii, a stricat relatiile Romaniei in Europa.. Tot ce s-a construt in 5 ani de cand facem parte din aceasta familie a Europei a fost irosit de Ponta in numai 2 luni... Romanii o sa devina iarasi necajiti si o sa ajunga iar la nefericirea din vremea lui Iliescu..!!
    • -13 (15 voturi)    
      Rusine Traian Basescu (Luni, 23 iulie 2012, 15:33)

      Rusine Traian Basescu [anonim] i-a raspuns lui Rusine Victor Ponta

      Si cum este posibil ca presedinte sa fie de atatia ani un om care a lovit un copil si nici macar nu a negat ca nu ar fi fost asa?! Se pare ca este o practica perfect legala sa lovesti copii in tara noastra.
      • +9 (11 voturi)    
        Esti cumva copilul acela?! (Luni, 23 iulie 2012, 16:52)

        dess [anonim] i-a raspuns lui Rusine Traian Basescu

        Ceva mai serios n-ai gasit?!
      • +2 (2 voturi)    
        E tara in care (Marţi, 24 iulie 2012, 7:56)

        Cetateanul Roman [anonim] i-a raspuns lui Rusine Traian Basescu

        Idolul unei majoritati, presedinte de onoare si fost presedinte al tarii a chemat minerii la haituit si ucis in Bucuresti. Si nimeni nu are nici o problema cu asta!
        Mai degraba il acuza pe Basescu ca i-a plagiat pe Magellan, Sir James Cook, Sir Francis Drake s.a.m.d. folosind aceleasi trasee de navigatie.
        Till Eulenspiegel asteptam DEMISIA!
  • +17 (21 voturi)    
    magna cum fraudae (Luni, 23 iulie 2012, 11:49)

    andreitom [anonim]

    Ponta are doar un singur mesaj acum : plagiatori din toate tarile uniti-va!

    Ii multumesc dl-Ponta et USL, mi-am dat demisia la firma unde lucrez si ma mut in Germania. Nu mai am dubii tara asta nu va fi niciodata civilizata.

    Cu bine!
    • +10 (14 voturi)    
      summa cum fraudae... (Luni, 23 iulie 2012, 12:57)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui andreitom

      ...caci depaseste orice se poate inchipui.
      E cel mai tare dottore, in nesimtire.
    • +3 (5 voturi)    
      magna cum ? (Luni, 23 iulie 2012, 13:08)

      ionut_mm [utilizator] i-a raspuns lui andreitom

      Drum bun si mult noroc.
  • -17 (21 voturi)    
    Poonta! Poonta! Poonta! Jos Base! (Luni, 23 iulie 2012, 11:51)

    Pensionar revoltat [anonim]

    Si ce daca a copiat? Asta inseamna ca a furat? Poti sa furi un ou sau un bou, dar cum sa furi niste cuvinte? Toate cuvintele din limba romana sunt la fel, indiferent cine le scrie. Pe mine ma intereseaza un singur lucru: a promis ca daca cade Basescu, el, Ponta, imi va mari pensia. Asta ma intereseaza. Traiasca Ponta! Poonta! Poonta! Poonta!
    • +8 (12 voturi)    
      o gluma... (Luni, 23 iulie 2012, 12:39)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui Pensionar revoltat

      ce spui matale ori e o gluma, ori matale insusi esti una...
    • +12 (14 voturi)    
      Domnule pensionar, (Luni, 23 iulie 2012, 12:52)

      cris19 [utilizator] i-a raspuns lui Pensionar revoltat

      daca nepotul Dvs. vine acasa cu 2 la Limba Romana pentru ca a copiat ce ii spuneti: lasa, tataie, ce conteaza ca ai copiat! important e sa copiezi mai bine pe viitor sa nu fii prins, sa ai ce pune pe masa cand te faci mare?
      • -11 (13 voturi)    
        Pooonta! Poonta! Poonta! DA, DA, DA! (Luni, 23 iulie 2012, 14:30)

        Pensionarul si mai revoltat [anonim] i-a raspuns lui cris19

        Corect. Aa as face.
        Dar: Ponta, repet, mi-a promis ca daca votez DA, el, personal, imi va mari pensia. Basescu dece nu-mi promite la fel, adica ca imi va mari pensia si mai mult decat Ponta daca votez NU, ca atinci as vota NU.
        • +8 (10 voturi)    
          pai o sa de la pensie... (Luni, 23 iulie 2012, 15:00)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Pensionarul si mai revoltat

          Eu sunt aproape sigur ca glumiti , dar daca totusi nu...
          am si eu o intrebare...
          Pensionarii cu Alzheimer au drept de vot?
        • +8 (12 voturi)    
          se pare ca intelepciunea nu vine cu varsta (Luni, 23 iulie 2012, 17:51)

          cris19 [utilizator] i-a raspuns lui Pensionarul si mai revoltat

          daca dl. Ponta a mintit cand si-a luat doctoratul, ce va face sa credeti ca spune adevarul cand va promite sa va mareasca pensia?
  • +10 (14 voturi)    
    Demisia (Luni, 23 iulie 2012, 11:53)

    Nicu [anonim]

    D-le Ponta, sunteti chiar atat de lipsit de moralitate si bun simt sa ramaneti in continuare prim-misistru? Nu stiu cum de mai puteti sa tineti fruntea sus....
  • +11 (13 voturi)    
    contributia lui Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 11:55)

    Klaus_CT [utilizator]

    Pana la urma, Ponta a avut vreo contributie la lucrarea respectiva? Mi se pare din ce in ce mai penibila situatia in care se afla "premierul"...
    Nu credeam vreodata ca o sa ajung a-l regreta pe Boc :)
  • +7 (7 voturi)    
    Minciuni (Luni, 23 iulie 2012, 11:56)

    dodo [anonim]

    Pentru identificarea unui individ primul element este sexul, dupa care varsta,domiciliu etc.In cazul susnumitului am ajuns sa nu-l mai cred ,chiar daca declara sexul pe propria raspundere.
  • +6 (6 voturi)    
    ?!? (Luni, 23 iulie 2012, 12:00)

    daniel [anonim]

    Interesant e ca se crede reprezentativ.
    Cat de dus este individul !
    • +6 (6 voturi)    
      Nu va suparati (Luni, 23 iulie 2012, 12:34)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Dar ESTE reprezentativ. Ba chiar as putea spune ca este peste medie. Din pacate.
  • +13 (13 voturi)    
    Cum poti spune.. (Luni, 23 iulie 2012, 12:05)

    Andrei [anonim]

    in 2010 ca " Pinochet va face si va drege.." cand el e mort din 2006??? Ha.. ha.. ma tin d burta de ras. Daca nici asta nu e plagiat...
    • +5 (5 voturi)    
      inca se poate rade de el (Luni, 23 iulie 2012, 13:24)

      iorgu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      ..dar tare mi-e ca dupa un timp acel ras va fi "atentat la siguranta tarii" si "defaimarea ei" .
  • +6 (6 voturi)    
    Vai (Luni, 23 iulie 2012, 12:06)

    akmm [anonim]

    Nu e adevarat. Acest om e iubit de popor. Dovada ca cei ce se aseamana se aduna....
  • +12 (12 voturi)    
    si abramburica cit il poate spala (Luni, 23 iulie 2012, 12:07)

    curiosul [anonim]

    sigur poanta politicii ropmanesti nu isi poate da demisia ca l-ar executa voiculescu. el trebui sa ramina cel putin pina in 29 iulie si sa-l indeparteze pe base ca de asta a fost numit nu pentru a conduce tara: ati mai auzit de vreo masura economica care sa redreseze leul, sa dea garantii celor care vor sa investeasca etc etc?
    pai nici nu stie nimic de economie, nici nu vrea sa asculte si nici nu are nici un interes, asa cum tot base a spus ei vor controlul justitiei sa isi spele puscariabilii, restul NU conteaza. alegeti romani usl si o sa va dati palme pt ca dictatura scrie pe astia. adormescu nici nu a devenit pres a lui voiculescu si tine conferinte de presa tot la 2 zile in care cu minie proletara infiereaza Bxl etc etc. mai trebuie unul ca sova la interne si va aresteaza pe strada daca nu aplaudati cind trece poanta si adormila pe strada, iar marga va trimite la munca in siberia.
  • +6 (6 voturi)    
    Ghilimelele (Luni, 23 iulie 2012, 12:09)

    Cristina [anonim]

    sa vedem daca si pentru cartea din 2010 erau alte reguli de citare.........
    • +6 (6 voturi)    
      Drepturile de autor (Luni, 23 iulie 2012, 12:36)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

      Sunt curios cine detine drepturile de autor. Daca acea entitate (persoana, institutie, editura, etc) nu depune plangere, este apa de ploaie si sunt vorbe in vant.

      Daca eu ii fur masina lui X, Dvs. ma vedeti dar X nu depune plangere, eu sunt ca si nevinovat.
  • +6 (8 voturi)    
    parerea mea (Luni, 23 iulie 2012, 12:09)

    cosmo [anonim]

    Ponta=hotz!
    • -6 (6 voturi)    
      Ponta hot??? (Luni, 23 iulie 2012, 18:54)

      Cipy_82 [utilizator] i-a raspuns lui cosmo

      Ponta hot? Pai atunci pe cei care au fost la guvernare in ultimii 8 ani cum putem sa-i mai numim??? Poate n-ati vazut cat a furat Elena Udrea sa Videanu! Si multi altii!
  • +9 (11 voturi)    
    rusine (Luni, 23 iulie 2012, 12:12)

    pita [utilizator]

    oare ce simt elevii care sunt dati afara din examene pentru ca sant prinsi ''Copiind'', ce exemplu inspira acest P.M NESIMTIT, care ignora tot ceea ce nu-i convine , cu fata aia de piele galbena.
    DEMISIA D-LE PONTA , ne faci de rusine.
  • +8 (10 voturi)    
    plagiatul este o infractiune (Luni, 23 iulie 2012, 12:13)

    Dogaru [anonim]

    Conform Legii drepturilor de autor nr. 8/1996, plagiatul este o infractiune. Oficiul Roman pentru Drepturi de Autor (ORDA) isi poate exprima un punct de vedere daca este sesizat de cel care a fost plagiat sau la cererea organelor de cercetare penala, Politia sau Parchetul. Detalii la http://www.contributors.ro/cultura/miracolul-unei-definitii-invizibile-plagiatul/).
    • +4 (4 voturi)    
      Si daca nimeni nu depune plangere (Luni, 23 iulie 2012, 12:37)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Dogaru

      Si daca nimeni nu depune plangere dintre cei abilitati? Sa fim sinceri: autorii pot incasa mai multi bani unsi decat din vanzarea cartilor. Romanii nu sunt niste devoratori de literatura, mai ales de specialitate...
      • +5 (5 voturi)    
        Autosesizare (Luni, 23 iulie 2012, 12:46)

        Dogaru [anonim] i-a raspuns lui Porcurorul General

        Organelor de cercetare penala, Politia sau Parchetul se pot autosesiza, chiar daca autorul lucrarii plagiate nu depune plangere
  • +9 (11 voturi)    
    He, he... (Luni, 23 iulie 2012, 12:14)

    Vlad [anonim]

    ...se strange latul, dle Ponta....Mai rezisti? :-)
  • +7 (7 voturi)    
    Premierul (Luni, 23 iulie 2012, 12:16)

    lobelo [utilizator]

    Premierul este din pacate pt el ultimul om privind caracterul si primul la tupeu si nesimtire. Pt noi va fi vai de noi la conducere cu un impostor mincinos fara coloana vertebrala. E desconsiderant pt noi ca natie.Onoarea nu are nimic comun cu hotia asa ca mai ramane alternativa demisiei definita de M. Macovei.
  • +4 (4 voturi)    
    Inutil (Luni, 23 iulie 2012, 12:16)

    ion [anonim]

    Apreciez efortul titularilor sesizarii, insa am intrat in "duminica orbului". Nu este plagiat si basta. Problema a fost transata de d-na Andronescu. Dl Ponta este cel mai curat dintre pamanteni si basta.
    Ma gandesc ca educatia primita in familie si primii ani de scoala mi-au consolidat un puternic sentiment patriotic. M-am lecuit si nu-ncetez sa ma rusinez de propriul buletin. De-asta cand sunt in concediu, sunt doar un turist polonez.
  • +13 (13 voturi)    
    E groasa Ponta tata, ar trebui sa te retragi (Luni, 23 iulie 2012, 12:16)

    mman [anonim]

    E groasa Ponta tata, ar trebui sa te retragi pana nu apar si alte lucrari. Cine stie cate mai sunt??
    Auleu, vai de noi, pe mana cui am incaput....
  • +10 (10 voturi)    
    Aiasta nu se (mai) poate Maria Ta (Luni, 23 iulie 2012, 12:17)

    mos Ion Roata [anonim]

    Se strange funia la par.
    Singura solutie: DEMISIA (de rusine, nu de onoare - citat din Macovei, ca sa nu fiu acuzat de plagiat)
  • +6 (8 voturi)    
    Dottore (Luni, 23 iulie 2012, 12:17)

    sorna [anonim]

    In mod normal sunt inclinata spre ingaduinta mai ales cu tinerii. Vazand insa RAUTATEA si persistenta in TICALOSIE cred ca este drept cosmarul pe care trebuie sa-l traiasca dnul Ponta vis-a vis de lucrarile lui.
  • +9 (9 voturi)    
    Ponta insusi e un plagiat (Luni, 23 iulie 2012, 12:19)

    banel [utilizator]

    Dupa mentorul sau Adrian Nastase.
  • -8 (8 voturi)    
    cine imparte parte isi face.... (Luni, 23 iulie 2012, 12:19)

    Sorin [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=H1qlzY0haDM&feature=player_embedded
    • +4 (4 voturi)    
      Este un trucaj (Luni, 23 iulie 2012, 12:39)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      Evident. Din pacate ca si toata conducerea politica a Romaniei.
  • +9 (9 voturi)    
    inca o plangere... (Luni, 23 iulie 2012, 12:19)

    Lucky1 [utilizator]

    ...si, sigur, inca o infirmare a plagiaturii, probabil cu aceeasi seninatate...
    doza de nesimtire este totala, nu mai are loc de nimic altceva.
  • +14 (14 voturi)    
    ******* (Luni, 23 iulie 2012, 12:23)

    Andradda [utilizator]

    Pe Ponta il doare exact in dos de aceste acuzatii.
    Cat timp este premier si cat timp el isi numeste proprii ministrii ai educatiei, stie ca nu are ce sa i se intample!
    Dar asta nu inseamna ca Ponta nu va infecta cu mirosul pestilential al hotiei, orice adunare, orice intalnire la care va participa de-acum inainte, mai ales in afara tarii.
  • -18 (18 voturi)    
    :) (Luni, 23 iulie 2012, 12:25)

    alex [anonim]

    disperare :) . mai bine va ganditi serios ce o sa faceti dupa 29, hai ca nu e sfarsitul lumii :)
    • +11 (11 voturi)    
      Ce o sa facem ? (Luni, 23 iulie 2012, 12:29)

      anonim1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex

      O sa locuim tot in Romania, cel putin pentru o perioada. O sa ne uitam la bugetari cum raman fara case, fara bani, fara nimic, motivul fiind inflatia care ne asteapta. Grecia iese din Euro in curand, Spania se pregateste tare, iar Romania cu un guvern socialist nu poate decat sa spere ca nu va si foamete in tara.
      In rest, mai nimic.
      A, ca mai plagiaza Pontacul, pai deja noi de aici ne-am cam obijnuit, sa vedem cei de pe afara ce vor zice, tu ce parere ai ?
    • +7 (7 voturi)    
      Pai.. (Luni, 23 iulie 2012, 13:39)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui alex

      Pai noi o sa muncim in continuare si o sa traim bine, pentru ca sunt independenti. Dar voi, astia care nu realizati ca cersiti, ce veti face? Voi care sunteti bugetari, sau depindeti de stat ca sa aveti cu ce va plati ratele la aragaz, ce veti face cand, dupa 29 veti fi uitati pentru 4 ani? In loc sa il dati jos pe Basescu mai bine faceti o scoala de meserii ca sa aveti o o alta alternativa decat intinsul mainii.
  • +14 (14 voturi)    
    Hotia este la putere. (Luni, 23 iulie 2012, 12:26)

    mircea [anonim]

    Ca Victor Ponta este reprezentantul hotilor se vede.Plagiatul,pentru cine nu stie este tot o forma de hotie.Victor Ponta este reprezentantul hotilor in fruntea Romaniei.Nu retin vre-un hot cu onoare ,care sa recunoasca ca a furat,de aceia nici nu ma astept ca hotul Ponta sa demisioneze.Avem obiceiul sa-i numim mafioti,dar gresim.sunt niste banditi ordinari,inculti,obraznici si fara idei.Fura tot ce prind si se bucura ca suntem fraieri si-i lasam sa fure.Acum vor sa ne fure si dreptul la speranta.
  • +16 (16 voturi)    
    First things first (Luni, 23 iulie 2012, 12:27)

    Maria Monica Matache [anonim]

    Comisia de Etica va amana o decizie pana la calendele
    grecesti. Pentru a observa ceea ce e evident e nevoie
    de comisii de specialisti.
    Mai important si mai urgent este ca Univ. Bucuresti sa-i
    retraga titlul de doctor premierului, aruncand astfel o castana incandescenta in bucataria ministrei Andronescu.
  • +13 (13 voturi)    
    Victor Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 12:27)

    MirceaIo [utilizator]

    Cetatenii pot fi manipulati si mintiti. Votul se poate frauda si astfel se da o falsa legimitate noilor veniti. De ce se incerca tot felul de smecherii ieftine care pe mine ma enerveaza la culme: sa se prelungeasca ora votului, s-a prezentat un film in care Basescu loveste un baiat (surse PSD au afirmat ca filmul a fost trucat), glontul a strapuns gatul lui Nastase (minciuna) se poate demonstra si de cel mai fraier procuror si chiar de un psiholog ca NU esta adevarat. Ponta o tine sus si tare ca nu a copiat in lucrarea de doctorat (am vazut textul e identic). Chiar vreau si sunt sigur ca o schimbare e bine venita la conducera tarii dar NU pot sa il cred pe Victor Ponta. Simt ca ma ia de prost: MINTE, MINTE, MINTE. De ce minte dl V. Ponta?
    Minciuni:
    1.Nastase a incercat sa se sinucida (cand l-a vizitat la spital s-a vazut ca e implicat in acest caz de obstructionare a justitiei a declarat:"acum sunteti multumit dl. Basescu?";
    2.nu recunoaste ca a gresit in anumite paragrafe sau parti din lucrarile scrise;
    3. au modificat filmul in care Basescu loveste un copil;
    4.i-a spus lui M. Geoana sa minta il legatura cu vizita la Vantu acasa din seara precedenta alegerilor din 2009;
    5.Vreau sa stiu de ce e NERABDATOR????? graba asta ma face sa fiu foarte suspicios.
  • +14 (14 voturi)    
    Copy Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 12:28)

    Andrei [anonim]

    Dupa felul in care omul asta si-a redactat lucrarile, respectiv prin furt, putem deduce nu doar ca e rau intentionat, dar e si incompetent.
    Daca nu e in stare sa-si faca lucrarea de doctorat, e in stare sa conduca o tara?

    Cum a facut studiile, asa va conduce si tara. A facut lucrarile sa fie acolo, la CV , asa va conduce si tara. Va da legi , asa acolo, sa fie, sa vada lumea ca da legi.

    Nu doar un HOT, un parvenit, ajuns in varf prin relatii, cunostinte si favoruri, dar si un INCOMPETENT!
  • -17 (17 voturi)    
    Mai lasati-ne (Luni, 23 iulie 2012, 12:30)

    Colonel [utilizator]

    cu prostiile astea. Daca scriu un comentariu pe net o sa fiu acuzat ca am plagiat din DEX. Asta sa fie problema noastra principala ? Sau faptul ca avem orase fara canalizare si apa curenta ? In plus, avem o gramada de localitati in care s-au inchis spitale, iar cel mai apropiat spital e la 50-100 km. Nu avem un aparat bugetar supradimensionat. Putem vorbi cat vrem despre aberatiile astea, dar adevaratele probleme le vedem cand stam la doctor 12 ore pentru ca sunt numai 2 doctori in singurul spital dintr-o zona cu 300 000 locuitori.
    • +7 (7 voturi)    
      Sigur (Luni, 23 iulie 2012, 12:36)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Colonel

      In caz ca am vreun accident in vre-un sat fara curent si canalizare, decat sa fiu dus la un spital comunist cu medici care au studiat la fel ca Ponta, prefer sa astept o ora in plus , sa ma duca un elicopter( cumparat in timpul guvernului BOC ) si dus la un spital universitar ( imbunatatit si dotat in timpul guvernarii BOC , exemplu spitalul Coltea, sa nu zici ca bat campii) .
      Oras fara canalizare in anumite zone, fara apa curenta potabila in anumite cartiere, fara apa calda toata vara, cu tramvaie vechi de 70 de ani si autobuze la mana a 3 a si strazi sparte , este IASI ul prietene, condus de Nechita de 8 ani , Nechita este un important membru PSD .
      • -9 (9 voturi)    
        Esti dus (Luni, 23 iulie 2012, 14:23)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        Tu nu sti ce inseamna sa astepti o ora in plus cand ai un accident. Tu nu sti ce inseamna sa ai de facut un tratament de 4 ori pe zi la un spital, iar spitalul sa ti se inchida. Cand nu ai probleme serioase incepi sa iti inventezi singur. Medici comunisti care au studiat precum Ponta ? Tu te auzi ? Ponta a facut studiile de specialitate dupa comunism. Poti urla cat vrei, dar medicii faceau scoala serioasa in comunism.
        • +4 (4 voturi)    
          Scoala serioasa? (Luni, 23 iulie 2012, 15:33)

          Catalin [anonim] i-a raspuns lui Colonel

          Sunt doctori in spitale de-astea mici care cand vad un nodul la san, vai... nu e nimic ungeti-va cu alifia asta, ne vedem peste 6 luni. A patit mama mea intr-un spital comunist, avea cancer. Doctorita avea inele de aur pana-n gat.
          De ce nu vor doctorii retete electronice? pentru ca sunt prea lenesi pentru nou si pentru ca nu mai pot fura.
          Spitalele nu trebuiau inchise, trebuiau daramate, sa fie siguri ca nu le redeschid nebunii astia.
          Un alt caz. Bunica mea internata la neurologie. Avea un dop de ceara in ureche, si pentru ca unchimiu l-a spaguit pe doctor, au tinut-o in spital 2 saptamani internata si i-au pus perfuzii cu vitamine, la neurologie, repet !
          Asa ca, cu spitalele inchise, nu mai veniti la noi.
          Daca doctorii o duc atat de rau de ce isi trimit copii la medicina?
          • -8 (8 voturi)    
            Ba venim (Luni, 23 iulie 2012, 16:03)

            Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

            Pentru ca nu e peste tot la fel. Daca medicii nu lucreaza fara spaga, sa fie inlocuiti, nu inchise spitalele! Asta cu retetele electronice are alta cauza. Policlinicile NU au internet! Medicul meu de familie merge 1 data pe saptamana la Deva (resedinta de judet) ca sa introduca datele despre pacienti la casa de asigurari, ca sa ii fie decontate fondurile. Asa au informatizat astia sistemul! Obliga medicii sa introduca anumite lucruri in sistemul electronic, dar nu asigura echipamentul necesar! In oras e internet foarte ieftin, dar nu ai voie decat din reteaua lor, care inca nu poate fi trasa (desi de 2 ani s-a bagat obligatia de a furniza date electronice) in zona. Cu asa retea, retete electronice ne mai trebuie! Cat crezi ca o sa se mai plimbe doctorii pe banii si timpul lor doar ca sa declare niste retete ?
    • +7 (7 voturi)    
      don' colonel... (Luni, 23 iulie 2012, 12:53)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Colonel

      Faptele graiesc despre oamenii care le-au comis.
      Dovedirea in sine a plagiatului nu ne incalzeste cu nimic, dar ne ajuta sa intelegem mai bine cine sunt cei care ne conduc acum.
      Un om pentru care furtul intelectual e un delict de ascuns sub pres nu cred ca va bate cu pumnul in masa pentru corectitudine si competenta. Nu va fi partizanul unui invatamant serios, bazat pe munca asidua, ci mai degraba un sustinator al sloganului "las' ca merge si-asa". Acest mod de a trata problemele ne-a dus unde suntem, si daca vrem sa ajungem undeva departe trebuie sa ne debarasam de acest mod de a gandi si a actiona. Din pacate, vremelnicul premier nu e unul care ne va duce acolo. Despre celalalt pacalici nici nu are rost sa vorbim, sa nu-i stricam somnul de frumusete.
      Intotdeauna marile puteri au avut suprematia sprijinindu-se pe 3 piloni:
      - invatamant
      - armata
      - demografie
      Daca al treilea dintre cei enumerati e in declin cam peste tot in occident iar al doilea tine in ziua de azi mai mult de aliantele strategice, primul dinte ele ne apartine in totalitate, e raspunderea noastra cum il gestionam.
      Plagiatul premierului reprezinta boala invatamantului nostru, boala care tebuie eradicata inainte de a scrie toti "innot", "sat-i", etc. Trebuie sa intelegem toti de la premier pana la ultimul muncitor necalificat ca doar munca cinstita ne va ridica, studiul adevarat, si nu colectia de diplome fara valoare.
      O zi buna!
    • +9 (9 voturi)    
      Esti naiv, amice! (Luni, 23 iulie 2012, 12:55)

      tigan2012 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Si crezi ca un HOT si un CHIULANGIU o sa le inmulteasca si o sa-ti creasca nivelul de trai?
      I-a lasat Ilici pe ai lui sa fure "cat China", si tara a ajuns unde a ajuns.Esti foarte naiv sa crezi ca-s mai buni cei din CIUMA ROSIE decat LEPRELE PORTOCALII, insa, daca CIUMA ROSIE pune cstapanire pe tot in tara asta, vei plange in pumni sa poti sa mai scoti capul din tara.Si asta nu va fi tot, din pacate!
      • -8 (8 voturi)    
        naiv ? (Luni, 23 iulie 2012, 14:25)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui tigan2012

        Tu vorbesti ce ti-au spus pdl-istii si basescu prin mijloacele lor de propaganda. Zi ceva de la tine, ceva ce ai vazut tu, o problema pe care ai trait-o tu si lasa-ma cu propaganda basista ca sunt satul. Tu esti naiv sa crezi ca in tara problemele sunt cele pe care le auzi tu la TV sau le citesti prin hotnews. Se vede ca stai intr-unul din orasele in care s-au dus banii nostrii de spitale.
    • +8 (8 voturi)    
      ***** (Luni, 23 iulie 2012, 13:06)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Daca o sa copiezi un comentariu din DEX, nu e nicio problema.
      Dar daca pe baza acelui comentariu obtii titlul de doctor, atunci e cu totul altceva!
      Dar voi, USLamistii n-aveti voie sa ganditi.
      Ordinele se executa!
      • -8 (8 voturi)    
        nu cred (Luni, 23 iulie 2012, 14:26)

        Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        daca am o pagina (sau 100) cu explicatii din dex, iar apoi comentez pe marginea lor, si scot in evidenta ceva nou, atunci am tot dreptul sa imi iau doctoratul si nu e plagiat.
    • +5 (5 voturi)    
      superficial (Luni, 23 iulie 2012, 14:35)

      MirceaIo [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      crezi ca Ponta e in stare sa rezolve toate problemele astea?. poate ca nu pare ceva grav "plagiatul" dar cine copiaza asa e foarte superficial.
    • +5 (5 voturi)    
      Tovarase colonel ! (Luni, 23 iulie 2012, 17:46)

      ncy [anonim] i-a raspuns lui Colonel

      Dumneavoastra ce ati facut in ultimii ani? Cu ce ati contribuit la binele tarii?....
      Cu o pensie nesimtit de mare ptr care NU ati facut nimic???
      Tovarasii dvs de partid si de doctrina,...stiti bine ma refer la tov ILICESCU , care ar trebui sa stea in inchisoare ptr genocid, si sleahta lui de comunisti au preluat tara in anul 1989 cu datorii 0 adica ZERO,....de atunci cate spitale au construit,...cate drumuri au facut, ca doar au bagat tara la minus urat de tot.....
      Ei nu au facut decat sa pompeze bani in pensionari de lux,...fosti colegi din securitate ,..etc.
      Ptr a tine spitalele sunt nevoie de FONDURI,...de si mai multi bani luati cu japca e la cei care mai lucram in aceasta tara, Si cum sectorul privat tot scade, ramane marea parte de trantori care trebuie tinuti din ceva. Pensionari de lux, biserici noi construite, salarii ale bugetarilor marite fara nicio acoperire.
      Da, aveti dreptate tot raul asta e facut de BASESCU pana acum 8 ani totul a fost perfect, a venit el si a distrus totul. A stricat drumurile, a inchis el singur toate spitalele.
      Dar va intreb eu, stiti de vreo platforma program al echipei PLAGIATUS de cum o sa se construiasca drumuri, se vor redeschide spitale, si bineinteles sa se creasca si pensiile de lux.....
      Intrebati-i la sedinta de maine pe sefii dvs si astept sa-mi raspundeti.
      Cu stima, si va doresc multa minte ca sa puteti gandii si singuri
  • +14 (14 voturi)    
    "stiintific" (Luni, 23 iulie 2012, 12:31)

    Publicus [utilizator]

    Din nefericire, cele mai multe lucrari "stiintifice" de pe la noi sunt nule. Titlurile sunt castigate prin relatii si nu prin munca. Un om ca Oprea, un zero barat in ale culturii, as zice chiar un grobian, aflat nu departe de nivelul cultural al lui Vanghelie, ajunge sa fie doctor si general de patru stele.
    Oportunistul asta de Ponta nici nu ar fi avut timp sa scrie lucrari stiintifice, el a fost ocupat cu pupatul dosurilor sefilor din politica de multa vreme.
  • +8 (8 voturi)    
    Cateva constatari (Luni, 23 iulie 2012, 12:32)

    Porcurorul General [utilizator]

    1) Cea mai interesanta: eu sunt in faza de finalizare a unei teze de doctorat (in afara nu in Romania) si cred ca am citit-o de 20 de ori. La fiecare citire gasesc pasaje care nu sunt clare, mai schimb virgule, etc. Am dat lucrarea si la cativa prieteni care deja sunt PhD ca sa o citeasca si sa imi spuna daca e ok, iar de la ei am primit o avalansa de raspunsuri caci una e sa iti citesti tu lucrarea (si deja stii ce vrei sa spui) si alta e sa ti-o citeasca altcineva. Si acum intrebarea: domnul Ponta si-a citit lucrarea/lucrarile inainte sa o/le predea?

    2) La Victor Ponta fireste ca analiza lucrarilor este politica. In mod normal ar fi trebui sa se faca la toti si asta pentru ca dintre doctorii nostri politici cred ca aproape toti sunt la fel de "originali". Atentie: am zis analiza, nu concluziile ei, ca este politica.

    3) Ce tot atatea comisii si comitete? Este ca si cum il pui pe acuzat sa isi scrie verdictul. De ce nu le trimit in afara la niste universitati din Top 100 sa le faca analiza? Acele comisii vor fi cu adevarat impartiale.

    4) Macar Victor Ponta a mai si citit cate ceva. Din pacate multi politicieni de la noi au probleme cu cititul in sine, nu cu continutul acestuia. Goagal este doar unul din ei.

    5) Victor Ponta a fost propus si a fost acceptat de presedintele tarii. Indiferent daca a plagiat sau nu, pana la revocarea sau demisia sa, este primul-ministru. Aceasta e calea legala. In rest, toate aceste comisii pot doar pune presiune asupra uneia dintre aceste variante (demisie sau revocare), insa nici una nu are caracter obligatoriu.

    6) Daca astfel de oamnei au fost propusi, acceptati si sunt populari, probabil ca sunt tot ce are Romania mai bun de oferit in domeniul politic. Ce sa spun? Stapanire sanatoasa. Altii mai buni poate nu vor in politica, este alegerea lor.

    7) USL vs. PDL? Din cate imi amintesc in nici una dintre guvernari (din '90 incoace) nu ne putem lauda cu un "boom" economic. Totul a fost facut la limita, dupa metoda "las' ca merge".
    • -10 (10 voturi)    
      la punctul 3 (Luni, 23 iulie 2012, 12:43)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Iti pot raspunde eu. Asta e legea educatiei la noi in tara. Avem o comisie competenta sa dea decizii in aceste cazuri. Actuala lege a educatiei e facuta de PDL si Funeriu. Pana nu se schimba legea asta, toate comisiile ce se autosesizeaza si lucreaza voluntar pentru a da verdicte care sa acopere verdictul comisiei oficiale, sunt numai niste petarde politice.
      • +8 (8 voturi)    
        Gresit amice cu grade (Luni, 23 iulie 2012, 12:49)

        tigan2012 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Total gresit, amice.Mai citeste putin legile si dupa aceea vorbeste, iar despre plagiatul lui Poantahotul, daca sustii ca nu se poate demonstra decat de niste comisii numite de CIUMA ROSIE in functii, atunci iti recomand sa te duci la rusi la reciclare!
        • -7 (7 voturi)    
          Ce vorbesti ? (Luni, 23 iulie 2012, 17:06)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui tigan2012

          Eu am citit toata legea, nu doar articolele promovate de propaganda basista! Nu a numit nimeni nici o comisie. Cea numita politic a fost desfiintata si oricum nu ar fi avut dreptul sa se bage in lucrari scrise pe vremea doctoratului lui Ponta. (daca ai fi citit legea, ai fi stiut asta)
      • 0 (0 voturi)    
        In concluzie nu e plagiat (Luni, 23 iulie 2012, 12:50)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        Legal vorbind. Ca legea e buna sau proasta asta e cu totul alta discutie. Insa asta dovedeste fie viclenia fie prostia fauritorilor de legi: avand in vedere logica si legea, poti obtine prin cele doua mecanisme verdicte evident opuse.
        • -8 (8 voturi)    
          corect (Luni, 23 iulie 2012, 16:48)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

          Dar traim dupa legi si trebuie sa respectam legea. Daca legal nu e plagiat, atunci nu este. Restul sunt pareri. Valorile morale, ca si legile, se schimba in timp. Nu judecam retroactiv dupa legile prezentului.
      • +5 (5 voturi)    
        art 170 (Luni, 23 iulie 2012, 13:04)

        dorina [anonim] i-a raspuns lui Colonel

        cititi legea inainte de a o incrimina. Articolul 170 va lamureste CLAR, dar pentru asta e nevoie sa fiti de buna credinta
        • -6 (6 voturi)    
          Am citit (Luni, 23 iulie 2012, 16:49)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui dorina

          Toata legea! Nu doar articolul 170 promovat de propaganda basista! Citeste tot si vezi ce se intampla.
      • +6 (6 voturi)    
        problema (Luni, 23 iulie 2012, 13:06)

        DAP [anonim] i-a raspuns lui Colonel

        Problema nu este legea lui Funeriu... Problema este calitatea morala a oamenilor numiti de usl in comisie.
        • -4 (4 voturi)    
          Nu e nici o numire (Luni, 23 iulie 2012, 16:49)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui DAP

          Comisia nu a fost numita de politic (spre deosebire de prima comisie, care constata plagiatul, care era numita de minister).
      • +7 (7 voturi)    
        gresesti (Luni, 23 iulie 2012, 13:10)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Colonel

        legea PDL & Funeriu spune ca exista o singura comisie se poate pronunta si se numeste CNATDCU. In timp ce aceasta comisie evalua cazul, Monitorul Oficial a publicat un ordin ministerial prin care competentele acestei comisii sunt mutate la alta, pregatita special cu dedicatie pt Marga si Ponta.

        Nu vorbi aiurea, ca te murdaresti de cacao la gura.
        • -7 (7 voturi)    
          Gresesti TU! (Luni, 23 iulie 2012, 16:51)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          Citeste legea omule. Nu mai vorbi ce ti-au bagat in cap propagandistii basisti. CNATDCU nu avea dreptul sa se bage decat in lucrari recente, iar guvernul a considerat ca e absurd sa ai o comisie pana la o anumita data si alta comisie pentru lucrarile de dupa acea data. De asta nu mai avem CNATDCU (care fusese alcatuita prin numiri politice).
          • +3 (3 voturi)    
            Valabil numai pentru lucrari recente...!!! (Luni, 23 iulie 2012, 20:55)

            Vreau_in_europa [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Problema nu este cu comisiile(daca sunt legale sau nu sau daca e de competenta lor); problema este cu noi. Daca vrem sa credem ca plagiatul este real sau nu.
            Dumneta resti un "anti-Basist" convins si crezi ca noi ceilalti care sustinem ca a fost plagiat suntem spalati pe creier de propaganda lui Basescu.
            Ca sa picam pe o cale de mijloc, sa presupunem ca amandoi nu suntem nici pro si nici contra Basescu, sau hai sa zicem ca Basescu nici nu exista. Singurul lucru care exista este lucrarea lui Ponta.

            Simplu de tot faptele sunt:
            - Ponta nu a respectat niste reglementari internationale de redactare a unei lucrari de acea natura.
            - Reglementarile sunt in vigoare de foarte multi ani iar Romania a aderat la ele, pentru ca numai astfel diplomele si doctoratele obtinute aici puteau avea recunoastere internationala. Chestia asta e cu mult inainte de 2003.

            Verdictul dat de orice persoana sau institutie care este de buna credinta si in cunostiinta de cauza nu poate fi decat unul singur:
            ---- PLAGIAT !!! ---

            Iar asta nu tine nici de Basescu si nici de Iliescu ; ci doar de spiritul de corectitudine si de onoarea fiecaruia.

            Poti dumneata sa ai asa ceva (corectitudine si onoare) si sa "stai stramb si sa judeci drept"? Sau esti doar inacrit in adancul sufletului de frustrari de natura personala impotriva unuia sau altuia incat nu mai poti vedea adevarul!?!?!
  • +10 (10 voturi)    
    Ponta este rusinea tarii (Luni, 23 iulie 2012, 12:32)

    Alina [anonim]

    PONTA SA-SI DEA DEMISIA!!! Toata viata lui a trait numai din minciuni si plagiat!! Omul si politicianul Ponta este un fals!
    Cum este posibil ca o tara din U.E. sa aiba ca premier un om care a plagiat in teza de doctorat?? Este inadmisibil!! Este incredibil!! Suntem rusinea Europei, de cand au venit sobolanii astia la putere nu a mai intrat nici un ban de la U.E. in tara, suntem priviti cu alti ochi si suntem marginalizati!!! Ponta sa-si dea demisia imediat! A stricat imaginea tarii, a stricat relatiile Romaniei in Europa.. Tot ce s-a construt in 5 ani de cand facem parte din aceasta familie a Europei a fost irosit de Ponta in numai 2 luni... Romanii o sa devina iarasi necajiti si o sa ajunga iar la nefericirea din vremea lui Iliescu..!
  • +7 (7 voturi)    
    Interviu Ponta in Der Spiegel (Luni, 23 iulie 2012, 12:40)

    adi [anonim]

    http://www.spiegel.de/international/europe/interview-with-romanian-prime-minister-ponta-on-democracy-and-europe-a-845850.html

    Hai la tradus, ca sunt niste chestii interesante pe-acolo.
    Ia uite cum minte porcul:

    SPIEGEL: Are we really just talking about misperceptions and misunderstandings? Let's go through some of the points. You have, for example, significantly limited the authority of the Constitutional Court.
    Ponta: That was never my intention. A related decree was just annulled on my initiative. My government has promised to comprehensively respect the independence of the judiciary.
    --> Deci a fost initiativa lui, nu sutul in cur de la Barroso. Hmm, interesant.

    SPIEGEL: It is very doubtful that they would accept such an invitation at the moment. Did it hurt you that Chancellor Angela Merkel called Basescu instead of you in recent days? Was that not a targeted affront?
    Ponta: Of course I would have preferred it if she had called me. But there is a long-standing relationship between Merkel and Basescu, deep ties among conservatives, one has to accept that, it is completely legitimate.
    --> Pai cum, ca pana acum era ca "s-a dus cu para", ca sunt combinatii politice europene, ca har, ca mar.

    Si partea cea mai interesanta...
    SPIEGEL is the first international media organization that Ponta has received since the storm of protest erupted, saying he wanted to speak "openly" about his positions. Still, he declined to answer questions relating to accusations that he plagiarized his Ph.D. dissertation.
  • -8 (10 voturi)    
    cine e reclamantul?! (Luni, 23 iulie 2012, 13:18)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Reclamatia a aparut din neant?! :))

    Sa fim seriosi: Basescu, in incultura lui (apropo de asta, a facut ghiveci comedia dell'arte cu dottore, dar fie: cand e consiliat de Funeriu, cel caruia trebuia sa i se sopteasca ce sa spuna in conferinte de presa, n-ai ce sa ii ceri mai mult si lui Basescu), crede ca mai rupe ceva cu un nou val de venin...
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 13:19)

    Ana [anonim]

    Unde o sa ajungem cu acest tampit?
    • +6 (6 voturi)    
      Nicaieri (Luni, 23 iulie 2012, 13:58)

      barbidoc [anonim] i-a raspuns lui Ana

      Noi vom face ce-am facut si pana acum. Intrebarea este unde o sa ajunga el?
  • +6 (6 voturi)    
    Despre "imaculatul" Ponta (Luni, 23 iulie 2012, 13:19)

    fieger [anonim]

    Ne agitam degeaba,Ponta nu va demisiona.Nici chiar daca UE ne scoate din UE, evident.Nu va demisiona, nu va demisiona si pace! Daca o va face, e constient ca va fi rejectat chiar de partidul lui, asa ca fiind acolo conduce despotic.Cine ar unelti impotriva lui? Cine ar avea curajul? Lasii ai de imediat sub el? Ce este mai tragic, este ca oameni educati, oameni cu facultati la baza, ii tin partea si zic ca nu e plagiat...Este ca si cand , tu , cu buletinul in mana zici ca nu esti roman, desi e evident.
  • -6 (6 voturi)    
    atac (Luni, 23 iulie 2012, 13:20)

    doc [anonim]

    atacuri de tip securisto-comunist, cum numai in anii 50-60 au mai fost (culmea useleului i se zice ciuma rosie). nu zic ca ponta e un sfant supercapabil, dar ma distreaza daca nu ar fi de plans diperarea si paranoia pedeleului care poate ramane fara jucarii. s-a dus dracului campania constructiva, scoaterea in evidenta a lucrurilor bune facute de presedinte, nu avem parte decat de atacuri la persoana si laturi. si pedeleul face dupa mine o campanie complet gresita!
  • +11 (11 voturi)    
    Ponta- rusinea Europei (Luni, 23 iulie 2012, 13:30)

    alecu [anonim]

    Ecaterina Andronescu incearca sa mascheze plagiatul lui Ponta si sa spuna ca este un capitol inchis!! Ei bine, doamna Andronescu romanii nu sunt prosti, romanii vad negru pe alb ca a plagiat lucrarea de doctorat, furtul intelectual este o jignire la adresa romanilor si a academicienilor!! Ponta mai are acuzatia unor plagiaturi, acest om traieste numai din minciuni si din plagiat! Victor Ponta este un fals, el nu este cine sustine ca este!! Romanii cer DEMISIA lui Ponta!! DEMISIA VICTOR PONTA!!!
  • +6 (6 voturi)    
    USL (Luni, 23 iulie 2012, 13:44)

    Vizitiul [utilizator]

    Dupa ce sa sunteti prosti, mai sunteti si fuduli!
  • +8 (8 voturi)    
    imi cer scuze insa revin cu (Luni, 23 iulie 2012, 13:46)

    visio [utilizator]

    un comentariu scurt: Elena Ceausescu este invidioasa...
  • +8 (8 voturi)    
    DEMISIA!! (Luni, 23 iulie 2012, 14:13)

    dobre [anonim]

    Este inadmisibil ce se intampla in Romania!! Este inadmisibil ca un premier al unei tari membre in Uniunea Europeana sa plagieze 115 pagini din teza de doctorat si sa nu-si dea demisia!! Toti romanii ii cer asta!! Nu se mai poate sa traim in halul asta! Ponta ne-a stricat toata reputatia in Europa!! Toti liderii Europeni ne iau peste picior din cauza acestui plagiator nesimtit!!! Si de parca n-ar fi de ajuns a mai plagiat si alte carti!!!
  • +6 (6 voturi)    
    isterie - nationala (Luni, 23 iulie 2012, 14:28)

    MirceaIo [utilizator]

    Referendumul e un abuz - (nu se doreste schimbarea presedintelui pentru a-mi fie mie mai bine)
    Liviu Dragnea e corupt
    Adrian Nastase a simulat sinuciderea
    Dr. Lascar si Bradisteanu au mintit in legatura cu diagnosticul lui Nastase dupa simularea sinuciderii (ei nu au nici o vina au raspuns presiunilor politice)
    Victor Ponta a fost implicat in acest eveniment
    Victor Ponta a plagiat in mai multe lucrari
    Victor Ponta a spus ca nu va tine cont de decizia curtii constitutionale (eu AM parlamentul, Basescu curtea), si-a plecat la Bruxelles - INCREDIBILA DECLARATIE!!!!
    Victor Ponta m-a dezamagit
    Filmul in care Basescu loveste un copil a fost modificat (putin dar a fost)
    Votul poate fi usor fraudat
    Loteria nationala e in slujba securistilor, ei stiu care sunt numerele castigatoare;
    Mircea Badea crede ce spune
    Boureanu e un smecher care fura
    Sorin Oprescu tace - oare mai e in tara - si ii place sa joace jocuri de noroc
    Radu Mazare e exagerat de bogat.
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Luni, 23 iulie 2012, 14:47)

    alberto [anonim]

    Cum este posibil ca o tara din U.E. sa aiba ca premier un om care a plagiat in teza de doctorat?? Este inadmisibil!! Este incredibil!! Suntem rusinea Europei, de cand au venit sobolanii astia la putere nu a mai intrat nici un ban de la U.E. in tara, suntem priviti cu alti ochi si suntem marginalizati!!! Ponta sa-si dea demisia imediat! A stricat imaginea tarii, a stricat relatiile Romaniei in Europa.. Tot ce s-a construt in 5 ani de cand facem parte din aceasta familie a Europei a fost irosit de Ponta in numai 2 luni... Romanii o sa devina iarasi necajiti si o sa ajunga iar la nefericirea din vremea lui Iliescu..!!
  • +7 (7 voturi)    
    Propunere... (Luni, 23 iulie 2012, 14:48)

    Nugru oe plantatie [anonim]

    Ar fi indicat un test de inteligenta inainte de referendum; cine are IQ sub 100 sa nu aiba drept de vot, ca destul a suferit tara asta!
    Pontisor mongoloid, ai decenta si dispari inainte sa strici lucrurile mai rau! Si ia-l si pe Crinut cu tine!
  • +6 (6 voturi)    
    LISTA RUSINII (Luni, 23 iulie 2012, 15:00)

    vasile [anonim]

    Toti membrii CNE care au girat verdictul in cazul de plagiat a lui Victor P trebuie trecuti pe o LISTA A RUSINII. Lista care sa fie afisata in fiecare universitate si facultate din tara. Principalele ziare si reviste sa publice pe prima pagina LISTA RUSINII impreuna cu pozele celor trecuti pe ea.. Comunitatea academica si universitara aratand astfel ca se leapada de cozile de topor,de oamenii fara caracter si verticalitatea care pentru "cativa arginti" vand onoarea invatamantului romanesc. Acesti oameni trebuie izolati de comunitatea academica,exclusi din orice foruri din care fac parte,neaceptati la intalnirile stiintifice. Numai astfel comunitatea stiintifica isi va pastra demnitatea in fata politicului. Alfel veti fi cu totii murdariti.
  • +7 (7 voturi)    
    Stima nostra si mandria (Luni, 23 iulie 2012, 15:00)

    piciul [anonim]

    "Plagiatus Pinoceau" si "Dormidus Repetensis" oameni de nadejde ai Romaniei de maine
  • +5 (5 voturi)    
    Revoltator (Luni, 23 iulie 2012, 20:41)

    Un roman din America [anonim]

    D-na Andronescu, d-le "prof. de drept" Gh. Mateut! Toata lumea o tine de coarne, iar dv. sustineti (sus si tare) ca e suta. Mare jignire aruncati pe intreg poporul roman si mai ales pe forurile academice ale Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    sa fie (Marţi, 24 iulie 2012, 7:58)

    gabster [anonim]

    da' cine are vreme sa tot depuna sesizari? cine are vreme sa studieze operele lui P? oamenii aia nu se duc la lucru?
  • +2 (2 voturi)    
    Cu alte cuvinte, ... (Marţi, 24 iulie 2012, 8:04)

    Eu the first [utilizator]

    ... o intreaga "opera" bazata pe plagiat. Oare de ce nu ma mir?

    Pariu ca multimea de votanti USL, spalati pe creier, vor ignora complet realitatea, si vor vota sa fie condusi de un hot?
  • +2 (2 voturi)    
    mandrie postuma (Marţi, 24 iulie 2012, 8:34)

    comentator [anonim]

    tovarasa (c)academician Elena Ceausescu ar fi fost mandra ! (nota: (c) vine de la copyright)
  • -1 (1 vot)    
    mru trebuie verificat (Marţi, 24 iulie 2012, 8:40)

    marin [anonim]

    mru critica bine, cere bine restituirea banilor de catre premier, dar eu cer verificarea studiilor acestui mru de 2 lei, cer restituirea tuturor sumelor furate din bugetul statului de catre toti pdl-istii in toti acesti ani de domnie ai lor, in special elena udrea care s-a dat la fund......
    • +1 (1 vot)    
      MeReU (Marţi, 24 iulie 2012, 9:51)

      X [anonim] i-a raspuns lui marin

      de 2 lei va fi Ponta, stimabile. Crezi ca nu l-au verificat usl-istii si pe MRU, asa cum au facut cu Udrea, Blaga si Kovesi?
  • +2 (2 voturi)    
    Tot mai ciudat (Marţi, 24 iulie 2012, 8:52)

    marvio [utilizator]

    Incep sa ma intreb daca certificatul de nastere este original si nu avem in fata ochilor vreun agent kgb sub acoperire.
  • +1 (1 vot)    
    Noul slogan ... (Marţi, 24 iulie 2012, 11:57)

    za-k [utilizator]

    Jos plagiatorii si repetentii si ala micu' :)

    Numa' bine,
    za-k/
  • -2 (2 voturi)    
    Oare? (Marţi, 24 iulie 2012, 13:33)

    unu [anonim]

    Sunt de acord ca Ponta a plagiat. Ceea ce nu intelegeti este ca pe 29 nu conteaza decat Basescu. El singur si tot ceea ce a facut in cei 7 ani de domnie. Un presedinte care a facut jocuri de culise pentru ca fiica analfabeta sa ne reprezinte tara, un presedinte care dintr-un salariu umil e unul din cei mai bogati romani, un presedinte care a ignorat poporul roman cu aroganta si ingamfare iar cand pamantul ii fuge de sub picioare incepe sa apeleze la mila romanilor. Acelasi presedinte care si-a pus amanta in capul unui minister care a inghitit enorm de multi bani. Daca vorbim de plagiat de ce nu zice nimeni de celebra frunza care e un plagiat ordinar si care a fost cumparata cu milioane de dolari cand pretul ei era de maxim 100 de euro. Si este numai vina noastra ca nu avem din ce alege, sunt perfect de acord ca USL-ul este la fel de putred precum PDL-ul iar conducatorii propusi sunt la fel de gaunosi ca Basescu.
  • +1 (1 vot)    
    Dottore, ma inveti si pe mine sa plagiez/fur? (Marţi, 24 iulie 2012, 13:39)

    tigan2012 [utilizator]

    Poate ca nu ar strica sa cerem consultatii, cei care vrem sa avem o diploma de dottore in mana celui mai bun profesoras al domeniului:Tonta.
    Dottore, cum se face cel mai bine acest lucru?Ma inveti si pe mine?LOL


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi