Presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc: Decizia Universitatii va avea in lumea academica un ecou mai important decat orice comisie

de R.P.     HotNews.ro
Vineri, 20 iulie 2012, 16:01 Actualitate | Esenţial

Ionel Haiduc
Foto: Agerpres
"Cred ca institutia care a dat o decizie si care a acordat titlul e cea mai abilitata sa se pronunte asupra unei teze de doctorat. Nu trebuie sa fii specialist ca sa-ti dai seama ca doua pagini sunt identice", a declarat presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc, pentru Realitatea TV.  

"Decizia Universitatii va avea in lumea academica un ecou mai important decat orice comisie. Universitatea are ca interes protejarea propriei reputatii. Citarea corecta nu mai punea problema plagiatului", a sustinut Ionel Haiduc. Declaratiile acestuia vin dupa ce Universitatea din Bucuresti a anuntat ca decizia finala a Comisiei sale de Etica este ca Victor Ponta a plagiat. Cu o zi in urma, insa, Consiliul National de Etica a anuntat ca Victor Ponta nu a plagiat, iar ministrul Educatiei a declarat ca va tine cont de aceasta decizie, data de o institutie din subordinea ei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

14950 vizualizari

  • +113 (115 voturi)    
    iata un nume predestinat:Haiduc! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:04)

    flitmania [utilizator]

    Va multumim,domnule academician!
    • +75 (77 voturi)    
      onoare (Vineri, 20 iulie 2012, 16:07)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      mai exista oameni de onoare in RO.in ministere ,doar trepadusi politici.
      • +18 (36 voturi)    
        intradevar.... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:59)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        ....inca mai exista acesti oameni iar noi ceilalti trebuie sa ii incurajem in demersul lor de a stopa impostura si furtul intelectual.
        Dupa o asemenea declaratie, daca dl Ponta nu isi da demisia si nu disparea din viata politica, pe linga sindromul severin vom avea un nou sindrom periculos, sindromul ponta.
        Acest tip de indivizi trebuiesc izolati de catre comunitate, ca si cei care inca ii mai au in anturaj.
        • -39 (59 voturi)    
          ce ma uimeste (Vineri, 20 iulie 2012, 17:14)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Dupa atata timp, singurul lucru de care Basescu a reusit sa-l acuze pe Ponta a fost plagiatul. Plagiat care acum e exagerat la maxim, pentru ca e singurul lucru cu care l-au prins pe Ponta. Comparati asta cu anii de nereguli din guvernarea Basescu/PDL. Daca Ponta ar trebui sa demisioneze, Anastase ar trebui sa-si faca probabil harakiri. E de-a dreptul hilar. Abia astept sa vina referendumul, ca sa se termine cu Basescu si cu tot circul asta.
          • +34 (36 voturi)    
            Nimeni nu-l ponegrește pe Tonta (Vineri, 20 iulie 2012, 17:24)

            becicherec [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

            Are el suficientă muniție să se facă singur de râs!Și în țară și afară!!!
          • +24 (28 voturi)    
            si uite asa apar uimitii (Vineri, 20 iulie 2012, 17:44)

            Joiner [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

            Pacat ca ai vazut numai acest lucru... vezi tu cum esti orbit de sindromul Basescu (sindrom implementat de ciuma rosie) si nu vezi ca e vb de falsul intelectual cu care de fapt Ponta da o palma tuturor romanilor , inclusiv tie?
            De ce isi pune anumite titluri in CV daca nu este in stare de ele decat prin plagiat, nu cumva sa iti creeze falsa parere a uinui personaj invatat, intelectual, abilitat sa conduca un guvern, o tara???
            Tu oare nu observi ca acest personaj minte cu nerusinare in orice declaratie data? Daca tu crezi ca justificarea minciunilor sfruntate se concretizeaza in cauza nobila de a-l inlatura pe Basescu, te inseli amarnic ...
            UN OM CARE MINTE IN ASEMENEA HAL SI LA SEMENEA NIVEL , VA MINTI MEREU INDIFERENT DE REPERCURSIUNI (vezi ultimele declaratii ale UE , EXCLUS A3)... ce te face sa crezi ca dulcile promisiuni nu sunt tot MINCIUNI?????
            reflecteaza nu fi uimit
            • 0 (0 voturi)    
              Plagiind un agramat (Luni, 23 iulie 2012, 14:42)

              Wintero [anonim] i-a raspuns lui Joiner

              Nea Joiner,
              Matale cind scrii "repercursiuni" plagiezi un agramat!
          • +26 (26 voturi)    
            circul este, numai ca.. (Vineri, 20 iulie 2012, 17:49)

            hash [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            acum el a iesit la lumina :D

            eu nu astept sa se termine.

            Da, e de-a dreptul hilar, eu mai degraba l-as acuza pe Ponta de inalta tradare si subminarea sigurantei statului, prin amputarea puterilor CC (neconstitutional), OUG neconsitutionale. Asta e chiar mizilic. Pe Ponta sper ca il asteapta ani grei de puscarie. Astea nu mai sunt nereguli. Sunt fapte penale. Numai Ceausescu facea ce vroia el, si nici ala nu a incalcat in asa hal constitutia. Auzi, sa se mobilizeze putorie in ore, nu luni, ei, chiulaii, care inainte absentau din parlament numai ca sa puna bete in roate .. Iata ce construiesc ei. Dezordine si haos.
          • +17 (17 voturi)    
            stii proverbul ala care ... (Vineri, 20 iulie 2012, 18:10)

            exilatul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            zice : ``cine se aseamana , se aduna``....adica marinarul e vinovat ca hotul a furat...pai voi mai vreti justitie corecta in tara aia cind insusi procurorii, judecatorii si avocatii sunt niste hoti...mai ales ca hoti ``intelectuali`` sunt mai periculosi decit ``hotii de rind``....
          • +18 (18 voturi)    
            singurul??? (Vineri, 20 iulie 2012, 18:14)

            Maya_usa [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

            Bogdane, tu pe ce lume traiesti? Ponta minte si se minte de dimineata pana seara, iar tu spui ca singurul lucru odis facut de furacios este plagiatul?

            Dar incalcarile constitutionale? Dar instigatiile la nerespectarea legilor in Ro? Dar instigarile si denigrarea Ro de la Brxl. (de acum cateva luni, impreuna cu Placinta)? Dar implicarrea lui in incercarea de scapare de puscarie a lui Nastase? Dar numirea in posturi cheie a celor ce au MARI probleme cu justitia?

            M-am plictisit deja, enumerand doar cateva dintre "singurul lucru" de care este acuzat.
            Si inca ceva, nu Presedintele Romaniei il acuza, ci noi prostimea de rand, cea pe care el, Ponta si acolitii sai, o ignora si o trateaza cu fundul. Noi suntem cei ce-l acuzam, noi suntem cei care simtim rusinea si palma pe obraz, data de cei cu care avem pretentia sa ne masuram si sa stam la aceeasi masa, a Europei.
          • +14 (14 voturi)    
            ai sa ramai uimit !!! (Vineri, 20 iulie 2012, 23:53)

            Pharaoo [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            Intro tara nrmala, poprietatea este aparata de lege ... si una este cand ataci proprietatea bunurilor si alta cand ataci proprietatea intelectuala. Bunurile in viata orice om le poate castiga prin munca, dar le poate si mosteni, le poate si primi donatie. Dar proprietatea intelectuala este din cap ... aia nu ti-o da nimeni, ci este rezultatul sigur al muncii si educatiei pe care ai urmato.
            Si din aest motiv "UIMITULE" este extrem grav plagiatul. Este cea mai abjecta forma de a fura .... si care e sanctionata dincolo de legi si regulamente de intreaga comunitate internationala de oameni cu creier. Dar tu ramai .... UIMIT la plagiat!
          • 0 (2 voturi)    
            Eroare (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 5:53)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            Va inselati amarnic. Circul atunci va incepe si mai grav este faptul ca noi toti, vom face parte din distributie.
          • +3 (3 voturi)    
            despre nereguli! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 14:33)

            dodel [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

            nereguli au fost tot timpul din 1990 incoace. Problema este daca dorim sa fie sanctionate aceste nereguli sau le bagam sub pres ca poate nu vede nimeni.Niciodata membrii pdl nu au contestat ca sant profitori si la ei in partid,dar nu fac mitinguri de sustinere a penalilor ca la usl.(vezibivolaru,arges,etc....)
            Oricum am ajuns sa ne fie rusine sa fim de acord cu normalitatea,fiindca tot ce apare pe la tv baga in fata tot felul de formatori care in spate au interese si matrapazlacuri de tot felul
            Incercati in sua sau in occident sa incurajati furtul,minciuna, s.a si o sa vedeti reactia tuturor responsabililor (mai ales cele publice) indiferent de tabere.
        • -1 (19 voturi)    
          WOW! (Vineri, 20 iulie 2012, 17:15)

          luca [anonim] i-a raspuns lui translativus

          Simplu, concis, la obiect, respectuos, fara alte cuvinte de prisos.
          • +20 (20 voturi)    
            gresit!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 17:23)

            ovidiu [anonim] i-a raspuns lui luca

            Basescu il poate acuza pe Ponta de sabotarea constitutiei, subrezirea institutiilor de stat, o campanie mediatica dementa, de dezinformare si diseminare a urii, sustinerea infractorilor, etc

            Puci impotriva democratiei - asta se vede din avion.
            • -15 (15 voturi)    
              dezinformare, ura, campanie mediatica dementa... (Vineri, 20 iulie 2012, 17:33)

              Andrei [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

              Credeam ca asta a facut Basescu in ultima perioada. Iar puciul e o lovitura de stat militara, ceea ce la noi nu e cazul; mai informeaza-te si tu.
            • +12 (12 voturi)    
              vorbeam de Domnul Haiduc (Vineri, 20 iulie 2012, 18:48)

              luca [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

              Eu ma refeream la Domnul Haiduc, a spus simplu si pe fatza.
          • +6 (6 voturi)    
            Nu inteleg de ce ai (Vineri, 20 iulie 2012, 19:10)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui luca

            primit minusuri. Chiar nu inteleg.
      • +1 (1 vot)    
        nu chiar (Vineri, 20 iulie 2012, 18:04)

        Maya_usa [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Alpha,

        mai exista, dar sunt atat de putini si "ne-vocali" ca sunt inabusiti de scursurile oportuniste si aservite acelor "binevoitori" ce le arunca mici farame de la ciolanul puterii, pe care-l devoreaza pana la greata.
    • +61 (63 voturi)    
      Omul lui Basescu (Vineri, 20 iulie 2012, 16:09)

      Cil [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Si asta e omul lui Basescu .... Basescu asta a facut genocid in romania ....... pe toti i-a cumparat. HA HA HA.
      Ponta Demisia.
      Altul mai bun.
      • -27 (31 voturi)    
        serios acum chiar nu vreti sa faceti uz de ratiune (Vineri, 20 iulie 2012, 16:25)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui Cil

        chiar sunt oamenii lui. daca te gandesti bine in 8 ani ai timp sa iti aranjezi tot ce dorest. nu inteleg ce te uimeste atat?
        nu spune el ca presedintele are puterea de a subjuga justitia? citeste printre randuri si think ouside the box omule.
        daca admite ca cineva (fie el si Antonescu, dar si Basescu in egala masura ca tot aceeasi functie e in discutie) poate sa influenteze justitia, rationamentul asta e valabil pt oricine ocupa fct de presedinte. de la general la particular, e valabil si pt Base.
        doar pentru ca tu ignori toate astea, nu inseamna ca ele nu exista.
        somnul ratiunii naste monstrii. trezeste-te si fa uz de ratiune. e valabil pt mai toti de pe aici. daca aveti de castigat de la basescu bani, bv voua, faceti ce trebuie. dar daca nu, chiar nu inteleg ce e cu voi, sunteti uimitori. cu tot calmul, mitica
        • +21 (21 voturi)    
          ??? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:09)

          fsda [anonim] i-a raspuns lui mitica

          Nene, scoate-ti Antenele din grila TV ca ti-au amortit neuronii! Din ce vad, in mintea voastra Basescu e mai tare si decat masoneria, e omniprezent, omnipotent
        • -5 (9 voturi)    
          Nu-l iubesc pe Basescu. (Vineri, 20 iulie 2012, 17:09)

          Cil [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          Eu nu-l iubesc pe Basescu si nici pe portocalii.
          Dar tot ce se zice impotriva lor , ei zic ca Basescu, Basescu,Basescu...... Parerea mea este ca oricum pleaca in 29 iulie si peste 1,,2,3 ani vom incepe sa zicem antonescu, Antonescu,Antonescu.....
          Cand nu-ti convine ceva dai vina pe cineva cand iti convine toate bune si frumoase.
          Tu crezi ca acest individ Ponta mai reuseste sa ma pacalesca in fata ca nu a plagiat? Orcine stie cum se face o lucrare de licenta, doctorat,.... poate ai vazut si cu camera ascunsa cum se fac rost de doctorate.
          Speranta mea este ca romanii se v-or destepta(acum nu sigur da poate peste 10-20 de ani) si nu imi va parea rau ca copilul poate pana atunci copii trebuie sa creasca in tara asta jalnica.
          • -14 (14 voturi)    
            raspuns (Vineri, 20 iulie 2012, 17:28)

            mitica [anonim] i-a raspuns lui Cil

            si eu cred ca peste o vreme o sa fie altul la rand. dar acum e basescu.
            si hai sa fim serios, sunt o multime de motive sa il eliberam.
            in estenta nu e un bun conducator de stat.
            apoi, cred ca el trebuie sa fie primul presedinte condamnat penal. are multe in carca. ca sa vada EU ca avem o justitie independenta si corecta. nu?
            • +5 (5 voturi)    
              da nu era mai simplu! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 14:48)

              dodel! [anonim] i-a raspuns lui mitica

              daca schimbam constitutia cu 300 de parlamentari,mandat de 4 ani presedinte ,si demisia lui TB,fara sa mai facem circul asta
              Ca acum sau vazut unde sant probleme la constitutie in 2-3 luni se puneau toti de acord mai ales usl si vota si pdl modificarea si mergeam mai departe.
              Da asa ........leu/euro creste,economia scade,oricum tot noi vom plati facturile ce vor urma.Astept sa le creasca salariile la bugetari,pensiile lapte si miere,trai neneaca
              sub inteleapta indrumare uslista.
              A cand au preluat guvernarea eram o tara stabila macroeconomic,pe crestere,cu potential in ceea ce priveste
              dezvoltarea, deficit in scadere sa vedem cum o lasa.........
              Dupa aia o sa vina niste idioti pusi pe treaba sa indrepte rahatul lasat in urma si care vor fi tocati zilnic de antene
        • +11 (11 voturi)    
          de la unii ca tine a iesit vorba (Vineri, 20 iulie 2012, 17:10)

          releu [anonim] i-a raspuns lui mitica

          ironica, baaa, nu fi mitica!
        • +11 (11 voturi)    
          cum ar fi (Vineri, 20 iulie 2012, 17:17)

          asad [anonim] i-a raspuns lui mitica

          sa cauti lucrarea lui dottore si sai incerci sa iti dai seama singur daca a copiat sau nu ? greu ?
        • +20 (20 voturi)    
          cred ca cel care nu face uz de ratiune sunteti dum (Vineri, 20 iulie 2012, 17:21)

          COSTI [anonim] i-a raspuns lui mitica

          Sa crezi ca presedintele Basescu are la degetul mic presa internationala, liderii UE, inalti functionari si demnitari ai statelor din UE si NATO e chiar absurd. Sa refuzi sa vezi cum toate legile din tara asta, cum constitutia tarii, e calcata in picioare de o gasca de natangi, este iar absurd. Sa nu constientizezi ca ceea ce se intampla acum va avea repercusiuni grave asupra poporului roman si ca romanii vor suporta mai greu efectele a ceea ce se intampla acum decat au suportat scaderile salariale este iar absurd!
        • +17 (17 voturi)    
          Care voi? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:25)

          luca [anonim] i-a raspuns lui mitica

          Spui: think outside the box. Draga Mitica, tu esti cel care gandesti dupa ceea ce vezi la tv, dupa minciunile pe care le spune Ponta, tu dragule Mitica trebuie sa gandesti outside de box.
          Eu de ex., din partea poate sa-l bage pe Basescu si la puscarie, nu-mi pasa de el. Insa in nici un caz nu o sa fiu de partea lui Ponta, Iliescu, PSD. Am avut respect o perioada pentru Tariceanu, insa PNL-ul e, votba aia c..rva politica.
          Eu nu pot sa inteleg cum de mai sint unii care chiar cred ce spune Ponta. Explica-mi si mie te rog, poate ca sint mai incet la minte, mai sint citeva luni pina la alegeri, de ce s-au chinuit ei sa ne bage pe toti in kk sa ne faca de ris in lume si sa pierdem increderea multor parteneri externi, pentru ce?
          • -12 (12 voturi)    
            raspuns (Vineri, 20 iulie 2012, 17:47)

            mitica [anonim] i-a raspuns lui luca

            dar nu e vorba de ce spune ponta. aici e vorba de faptul ca la momenul asta cea mai buna optiune este ca sa il debarcam pe basescu. si nu, nu ii are la degetul mic pe toti. de ex relatiile cu anumite publicatii din afara sau cu grupuri politice din afara sunt de colaborare. deci a facut favoruri si acum ei returneaza favoruri. deci nu e ca si cum ii are la degetul mic.
            dar in tara da, ii are la degetul mic. cu dosarele faci treaba buna. asa ca nu e chiar aberant cum spun antevorbitorii mei.
            • +11 (13 voturi)    
              favor? (Vineri, 20 iulie 2012, 18:28)

              Maya_usa [utilizator] i-a raspuns lui mitica

              @mitica,
              tu vrei sa spui ca Romania (citind Basescu) a facut favoruri UE?
              Tu te auzi / vezi ce spui?
              Adica noi care am batut la poarta UE sa ne primeasca si pe noi la ei in curte, suntem cei ce am facut acest "favor" uniunii?

              Sau poate vrei sa spui ca fara favorul lor, in primul rand cel al banilor europeni sau cei luati cu imprumut (cu dobanzi reduse), acum eram de mult timp "oale si ulcele"? Nici macar cu Grecia nu ne puteam compara (ei avand euro, noi avand leu). Pe Greci, CE era obligata sa-i salveze, pe noi nu. Noi o sa suflam in fluier, o sa dansam samba si o sa dormim linistiti, in timp ce Pontacii, Antonistii, Mazaristii, Voiculistii, si cine mama drack mai sunt, o sa-ti cante de leagan la ureche in dulce grai rusesc.
              Esti patetic, pacat de cap ca minte, ce-ti mai trebuie!
            • +10 (10 voturi)    
              re: raspuns (Vineri, 20 iulie 2012, 18:56)

              luca [anonim] i-a raspuns lui mitica

              deci, dupa cum spuneti dumneavostra, ziarele, presedintii, cancelarii, si prim-ministrii din occident mint, iar Ponta, Crin si USL spun adevarul?!?
              Asta e un fel de presedintele Siriei le spune cetatenilor ca occidentul minte si ca el are dreptate. Toti sint impotriva lui.
              In alta ordine de idei, nu mi-ati explicat de ce a trebuit sa il "debarcam" ACUM, si nu se putea astepta citeva luni pina la alegeri? Toata mascarada asta ne-a dat inapoi cu multi ani.
              Alt punct, optiunea cu "debarcarea" este numai jumate de optiune, cu cine il inlocuim? Cu USL??? Pentru mine USL/PSD/FSN NU este o optiune, asta este o grosolanie odioasa.
        • +13 (13 voturi)    
          ia incearca sa faci si domnia ta uz de ratiune (Vineri, 20 iulie 2012, 18:12)

          Joiner [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          Ti se pare normal sa faci atatea destituiri in atat de putin timp, sa limitezi puterea CCR prin OUG etc.(noroc de interventia UE, ca nu mai aveam nici un organizm de control nepolitizat de USL & Co) in scopul propriu si personal de a-l destitui pe presedinte ????
          Nu ti se pare ca ritmul alert, as putea spune frenetic, de schimbari a fost impus fara vreo justificare logica (cauti nod in papaura pe motiv de incalcare a constitutiei)...este absurd domnule! nu asta era SCHIMBAREA pe care o asteptam de la Ponta si Crin, USL si PNL.
          In vanitatea lor au uitat ca ei de fapt reprezinta tot poporul roman nu doar acolitii lor ... Prin deciziile luate si minciunile crase din ultimele 2 luni au demonstrat ca nu sunt cu nimik mai sus de cei vechi, ba mai mult imi limiteaza si orizontul...
        • +1 (1 vot)    
          ceilalti! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 14:38)

          dodel! [anonim] i-a raspuns lui mitica

          in diferenta de 14 ani erau pusi de iliescu sa pazeasca oamenii partidului sa nu sufere. Diferenta este ca toti au fost schimbati cand li se terminau mandatul (in vremea lui TB) nu peste noapte asa cum se intampla la usl acuma.
          Daca nu le plac fetele unora fiindca isi fac treaba ,ii schimba.
        • +1 (1 vot)    
          Ntz ntz (Duminică, 22 iulie 2012, 13:49)

          Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui mitica

          cum va dati voi cu stangu in dreptu,da asa-i cand esti lipsit de neuroni!Carevasazica dl Basescu a cumparat si REVISTA NATURE,a cumparat toata uniunea europeana,marile corporatii jurnalistice de prestigiu,ce mai,ii influenteaza telepatic de la distanta,ce mai e the best!!Pai uite,d-aia noi il iubim!!
    • +52 (52 voturi)    
      Chiar ma intreb... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:17)

      alin [anonim] i-a raspuns lui flitmania

      daca dupa luarile de pozitie (UB, Presedintele Academiei si cei care vor mai urma), dl. PM isi va da demisia sau va insista cu penibilul.
      • +28 (28 voturi)    
        Va insista (Vineri, 20 iulie 2012, 16:27)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui alin

        Cu si in penibil pana in panzele penibililui.
      • +18 (18 voturi)    
        va... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:39)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui alin

        insista cu penibilul...daca isi da demisia acum si accepta propria greaseala, ca in tarile civilizate (Germania, ungaria ( u mic mai au pana la nemti))orice sansa ca la referendum sa-l dea jos pe marinel scade exponential. Asa ca se va baza pe masinaria propagandistica a mediei afiliate si ii va da inainte cu "comisie politica" "politruc basist" etc.

        Sunt foarte curios de reactiea UE insa, luni, marti cel tarziu...nu uitati nici de plangerea penala si refuzul comisiei juridice de-a discuta situatia a 2 parlamentari incompatibili...
        • +11 (11 voturi)    
          UE (Vineri, 20 iulie 2012, 17:12)

          alin [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

          De UE uitasem. MULTUMESC!
          Chiar sunt curios si eu sa vad reactia.
          De la restul, fie de-o parte sau de alta a baricadei... am auzit cam totul (vor continua cu aceleasi "behehehe-uri" cu care ne-au obisnuit)..
      • +13 (13 voturi)    
        desigur nu va demisiona (Vineri, 20 iulie 2012, 16:49)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui alin

        nu vezi ca are o traiectorie bine definita?Are o sarcina de indeplinit.Cand il vad nu ma pot gandi decat la unul din cei 5000 de soldati de lut dezgropati in China(evident ,o pura intamplare ca individul s-a insurat in China).
      • +12 (12 voturi)    
        va insista (Vineri, 20 iulie 2012, 16:53)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui alin

        va insista in penibil si afundare in mocirla pentru ca in RO nu conteaza subtilitati de acest gen.telespectatorii anencefali ai antenei 3 si oamenii usor influentabili ii vor vota in continuare.in schimb pe plan european este terminat si odata cu el va trage la fund si psd-ul care mai are o "victima inocenta" in persoana lui a.severin.in ritmul asta va urma suspendarea sau excluderea din structurile socialiste europene care vor fi acuzate evident ca fac jocul lui basescu.
    • +21 (21 voturi)    
      nu stiu cat de predestinat este (Vineri, 20 iulie 2012, 16:27)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Omul totusi are o varsta si la functia pe care o are nu mai are nimeni nimic ce sa-i ofere.

      Pe de alta parte, ce zice omul asta are greutate mai mare decat orice comisie de etica numita politic sau decat 10 ministri de educatie sau 10 prim ministri.

      Ca sa ajunga presedinte la Academie omul a dovedit deja excelenta in munca de cercetare.

      Foarte frumos din partea dansului ca a sustinut decizia Universitatii din Bucuresti. Chiar aveau nevoie de o sustinere.

      Speram ca aceasta decizie a Universitatii sa fie prima floare a primaverii schimbarii mentalitatii in invatamantul romanesc si nu numai. A fost o iarna lunga!
    • +18 (18 voturi)    
      va multumim (Vineri, 20 iulie 2012, 16:42)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      pentru ca aveti coloana...
    • -8 (10 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 20 iulie 2012, 17:09)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      Oamenii presedintelui s-au si incolonat la ordin....deh, multi colonei sau cu alte grade descoperide abia dupa de =democratul= bese a fost impins punin intr-o parte.
      PS.Ce mai face tov colonel codruta kovesi? Nu are loc acesta stire si in paginile HotNews?
    • +6 (8 voturi)    
      ar trebui rugat sa preia scaunul de Ministru al Ed (Vineri, 20 iulie 2012, 17:41)

      george [anonim] i-a raspuns lui flitmania

      Dl Ionel Haiduc, presedintele Academiei Romane, ar trebui rugat sa preia scaunul de Ministru al Educatiei, numai asa am avea si noi invatamant de calitate in Romania.
    • -4 (4 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 20 iulie 2012, 17:55)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      ="Potrivit Legii educaţiei făcută de domnul Funeriu, singura decizie recunoscută este cea a Autorităţii Naţionale de Cercetare Ştiinţifică, ANCS. Acea comisie s-a pronunţat definitiv, ieri, şi decizia ei arată că nu există plagiat. Facultatea de Drept a refuzat să încalce legea, iar ce se decide azi este o decizie politică, dovadă că nu am fost chemat niciodată să-mi exprim un punct de vedere. Atenţie! Este singura dată când nu am fost chemat, iar această comisie nu a funcţionat până acum niciodată. Este o comisie ad-hoc făcută special pentru mine", a spus premierul Victor Ponta.=
      • 0 (0 voturi)    
        Şi tu crezi (Duminică, 22 iulie 2012, 14:53)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        tot ce debitează pontacul?
        Eu nu-l pot crede nici când îmi spune "Bună ziua!"
        Întâi măi uit să văd dacă nu este noapte!
  • +46 (46 voturi)    
    Multumiri (Vineri, 20 iulie 2012, 16:09)

    geta [anonim]

    Multumiri.
  • +36 (36 voturi)    
    ***** (Vineri, 20 iulie 2012, 16:11)

    Andradda [utilizator]

    Da, dar Haiduc nu spune clar ca e vb de plagiat.
    Nu are curajul sa-si asume acest termen.
    O suceste, le da oarecum dreptate celor de la UB dar refuza cu incapatanare sa spuna ca , da, e plagiar.
    O sa se mai faca vreo 3 comisii si se va amana decizia , pana cand Ponta va fi scos basma curata de catre slugile din Minister.
    Sigur, in plan academic Ponta e terminat.
    Dar sa nu uitam ca si Elena Ceausescu a fost numita Dr Honoris Causa de o multime de universitati de prestigiu din intreaga lume, cu toate ca toti stiau ca e proasta ca papucul.
    Probabil ca si Ponta va scapa cu un astfel de verdict, dat de o Comisie aflata sub bagheta doamnei Andronescu.
    Ponta ne-a facut si ne va face in continuare de rusine, in intreaga lume.
    Dar nu-i pasa.
    Va ramane Premier si o sa calce in picoare absolut pe oricine nu este de acord cu el.
    • -12 (14 voturi)    
      desigur, asteptam si alte decizii, si alte demisii (Vineri, 20 iulie 2012, 16:45)

      viadolorosa [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Corect, peste citeva saptamini si eu voi gindi exact la fel despre madam Codruta, cunoscuta intregii lumi drept procuror-general al Romaniei, al carei mandat expira in august, dar care va fi prelungit ad infinitum de infinitul presedinte sus-jos al Romaniei.
    • -1 (3 voturi)    
      Pai cum ma? (Vineri, 20 iulie 2012, 17:56)

      Wader [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Pai cum sa se exprime ma daca a fost sau nu plagiat? A facut EL cumva parte din comisie? Esti cu capul?

      Cum sa te exprimi din exterior cu privire la un fapt la care nu ai participat. Domnul, in cauza, prin afirmatiile pe care le face respecta decizia Universitatii Bucuresti. Nimic mai mult.

      Daca te iei dupa logica USL si Ponta si altii s-au exprimat ca Nastase e nevinovat ca e proces politic.

      Rusine pentru asemenea gandire.
  • -17 (23 voturi)    
    Geppetto (Vineri, 20 iulie 2012, 16:11)

    Alin [anonim]

    Seamana putin cu personajul, si imi place. Mai mult decat Mikey Mouse :)))))
    • +15 (15 voturi)    
      Ponta nu e soricel (Vineri, 20 iulie 2012, 16:44)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui Alin

      E mai degraba o marioneta in mainile unor papusari cu nostalgii staliniste.
      Si pentru ca minte mult, muuuult de tot, te las pe tine sa ghicesti despre care marioneta vorbim.
      Sau poate vrei sa-l intrebi pe Geppetto...
  • +35 (37 voturi)    
    Tot respectul (Vineri, 20 iulie 2012, 16:12)

    map [utilizator]

    pentru acesti oameni care nu s-au lasat intimidati de Ponta si ai lui.
  • +38 (40 voturi)    
    Felicitari! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:12)

    AliKimiku [utilizator]

    Dupa episodul cu Mang nu il credeam in stare dar se pare ca m-am inselat.
    Felicitari pentru verticalitate!
  • +32 (34 voturi)    
    ce mai trebuie adaugat? (Vineri, 20 iulie 2012, 16:15)

    ministrul crizelor de urgenta [utilizator]

    nimic! chiar nimic! situatie de nimic! ponta, om de nimic! guvern de nimic! vorbe de nimic! "dejucari" de nimic!
  • +28 (32 voturi)    
    rugaminte pt hotnews (Vineri, 20 iulie 2012, 16:15)

    haimah [anonim]

    Am marea rugaminte catre Hotnews sa publice faptul ca acea comisie de etica nu are competenta juridica de a se exprima pe o teza de doctorat, mai mult, are un rol consultativ. Asa cum deciziile CCR-ului sunt consultative (sic!) si pot fi incalcate de parlamentari (usl-isti), asa si aceasta decizie a consiliului de etica poate fi ignorata.

    "Consiliul Național de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării este un consiliu consultativ de nivel naţional, fără personalitate juridică, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare şi ale Legii 206/2004 privind buna conduită în cercetarea ştiințifică, dezvoltarea tehnologică şi inovare, cu modificările şi completările ulterioare."

    Sursa: http://www.ancs.ro/ro/categorie/966/despre-ancs-organizare-organe-consultative-3-consiliul-national-de-etica
  • +30 (32 voturi)    
    Adica Ponta ce mai poate face? (Vineri, 20 iulie 2012, 16:15)

    Martinezu [utilizator]

    Ma intreb oare cit tip va mai trece pina Ponta va face pasul cuvenit si va parasi viata politica?
    Nu intelege ca nu va avea pace si noi liniste pina nu il vedem acolo unde ii este locul , adica doar in fotografiile articolelor vechi?
    Si poate , de ce nu, sa se alature pt inalta tradare si incalcarea crasa a legilor tarii, lui Nastase Adrian.
    Macar pentru o vreme.
  • +33 (35 voturi)    
    Mai exista oameni demni; multumim COMISIEI (Vineri, 20 iulie 2012, 16:16)

    Grammaticus [anonim]

    in rest, cum si-ar permite Ecaterina Andronescu sa i retraga titlul celui ce-a facut iar ministreasa... Fie-va mila!
  • +30 (34 voturi)    
    sah mat (Vineri, 20 iulie 2012, 16:17)

    Razvan-TheodorIorga [anonim]

    victor ponta!
  • +44 (46 voturi)    
    USL grabiti-va! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:19)

    caesar_55 [utilizator]

    O ordonanta de urgenta si schimbati presedintele Academiei!Delaratia este politica!Domnul Pop Liviu este disponibil,debia asteapta...
    • +16 (16 voturi)    
      mai bine ... (Vineri, 20 iulie 2012, 16:20)

      mm [anonim] i-a raspuns lui caesar_55

      ... o ordonanta de urgenta si schimbati lucrarea de doctorat a lui ponta!
    • +4 (4 voturi)    
      Asta ne mai trebuie (Vineri, 20 iulie 2012, 16:35)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui caesar_55

      Asta ne mai trebuie, sa vina in loc, un cretin! Cu scuzele de rigoare suferinzilor de cretinism.
  • +39 (39 voturi)    
    . (Vineri, 20 iulie 2012, 16:19)

    renegatul [utilizator]

    Jos palaria!
  • +16 (16 voturi)    
    noul (Vineri, 20 iulie 2012, 16:23)

    gst [anonim]

    salut romanesc:
    "ponta a plagiat"
    "adevarat ca a plagiat",
    in rest, mii de multzumiri din partea oamenilor ce si au luat diplomele, indiferent de calitatea lor, prin munca cinstita!!!!!
    • +12 (12 voturi)    
      superb! (Vineri, 20 iulie 2012, 17:04)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui gst

      si inca unul:
      Întrebare la Radio Erevan: cum poate fi exclus un stat din UE?
      Răspuns: În principiu nu este posibilă excluderea, dar ne bazăm pe fantezia României
  • +15 (15 voturi)    
    O luare de pozitie importanta (Vineri, 20 iulie 2012, 16:26)

    PeterPanzer [utilizator]

    Este cazul ca intelectualii adevarati sa se solidarizeze, altfel ajunge tot mediul academic de batjocura, la fel ca Ponta.

    Felicitari domnule Haiduc.
  • +12 (12 voturi)    
    Ponta Demisia! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:27)

    mateiescu [utilizator]

    Inca asteptam Demisia, are tot week-endul sa se gindeasca si Luni poate vedem un nou Guvern, mai cinstit decit "cel mai cinstit" guvern :)
  • +12 (12 voturi)    
    Felicitari! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:28)

    kepler [anonim]

    Haiduc este demn acum si comentariul sau este corect.
  • +10 (10 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 20 iulie 2012, 16:30)

    Degeaba [anonim]

    Cat timp Ponta nu face parte din lumea academica, nu conteaza ce ecou are. Singura decizie care 'se pune' e cea care l-a scos basma curata, ca nu cumva sa existe motiv sa-si dea demisia. Obrazul gros doar comisia ministeriala il mai spala
  • +8 (8 voturi)    
    MO:Desfiintarea Universitatii si a Academiei! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:30)

    ardelean [anonim]

    Chiar nu mai exista limite in manjirea valorilor si spiritualitatii romanesti de catre mincinosii isterici care folosesc orice mijloace pentru a baga muntele de gunoaie si laturi sub presul de la intrare?
    Cat de doct ne va mai explica cea pe care apropiatii o alinta Caty ca plagiatul lui copy!copy paste nu poate fi judecat impartial decat de comisia manarita de nevolnicul Pop,alergand ca bezmeticul in ultima sa zi de provizorat?
    Oare cate conferinte de presa extrordinare de tip sueta cu Gadea va mai organiza formatia de trei parale Ponta Antonescu & Comp ca sa incerce sa indiguiasca puhoiul care e pe cale sa-i mature?
  • +4 (4 voturi)    
    Copy ALL the pages!!!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:32)

    cristi [anonim]

    http://9gag.com/gag/4816345
  • +13 (13 voturi)    
    Cinste dlui Haiduc!!! (Vineri, 20 iulie 2012, 16:34)

    George [anonim]

    Rusine CNE! Rusine Andronescu!! Rusine PLAGIATORULUI ORDINR! Cer demisia hotului!!!
  • +12 (12 voturi)    
    Respect (Vineri, 20 iulie 2012, 16:34)

    Lepus [utilizator]

    RESPECT, DOMNULE PROFESOR!!!
  • +8 (8 voturi)    
    macar de ar fi foar primul "doctor" demascat (Vineri, 20 iulie 2012, 16:37)

    Rolfians [utilizator]

    mi-aduc aminte de un alt mare "doctor" ... in economie de data asta ! .... Dinel va spune ceva ??????
  • +10 (10 voturi)    
    Adevarat (Vineri, 20 iulie 2012, 16:40)

    Catalin Dinu [anonim]

    Onorabil.
  • +6 (8 voturi)    
    MRU (Vineri, 20 iulie 2012, 16:41)

    seb [anonim]

    Pai nu asta i se reprosa lui MRU, cum ca ar vrea sa exploateze gaze de sist?
    Apropo, Polonia poate exploata, dar ei nu au PSD cu eternul "nu ne vindem tara"!
  • +15 (15 voturi)    
    Academicienii sunt precauti (Vineri, 20 iulie 2012, 16:42)

    Demostene [anonim]

    In general, Academia Romana nu se implica in scandaluri, nu isi risca prea usor imaginea. Chiar si acum, aceasta declaratie nu spune direct ca este un plagiat. Cu toate acestea, a dat credit Universitatii Bucuresti, probabil nu s-au putut abtine.
    Teza de doctorat a domnului Ponta este o rusine pentru orice om care stie sa citeasca si sa vada grosolanul copy-paste, dar pentru un academician este un pacat capital.
    Ma astept ca domnul Ponta sa vina cu atacuri la independenta Universitatii.
  • -9 (11 voturi)    
    Te-a premiat Apostu la Cluj (Vineri, 20 iulie 2012, 16:44)

    sunu [anonim]

    marele chimist se pricepe la ...luat bani din partea lui Funeriu...
  • +11 (11 voturi)    
    Om de onoare (Vineri, 20 iulie 2012, 16:47)

    florind341 [utilizator]

    Acum probabil il vor demite si pe el.
  • +9 (11 voturi)    
    AMF (Vineri, 20 iulie 2012, 16:47)

    thjokki [utilizator]

    Facem un pariu ca pana marti,24 iulie Ctrl+v Ponta isi da demisia?Da asa cu lacrimi si dand din picioare cum ii sta bine unui "puradel" care recunoaste ca a furat.
    • +9 (9 voturi)    
      nu cred (Vineri, 20 iulie 2012, 17:36)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui thjokki

      dar mi-as dori enorm sa ai dreptate!
  • +11 (11 voturi)    
    Imi plac sprancenele.. (Vineri, 20 iulie 2012, 16:52)

    Mielu [anonim]

    Ionel Sprancenatu' i s-ar fi potrivit mai bine...in rest, toata stima d-le academician, la gunoiul istoriei cu Dottore Plagiattore! Nici pe Base nu-l am la inima, dar politrucul asta ivit de sub aripa nastasista e mai oribil ca Bufnita...
  • +15 (15 voturi)    
    plagiat (Vineri, 20 iulie 2012, 16:59)

    PIA [anonim]

    Dr. Victor Ponta = Dr.Elena Ceausescu.
  • +13 (13 voturi)    
    multumim (Vineri, 20 iulie 2012, 17:05)

    dj [utilizator]

    ca nu v-ati lasat intimidati!
  • +10 (10 voturi)    
    Dovada (Vineri, 20 iulie 2012, 17:11)

    Dinoone [utilizator]

    Ceea ce vedem este dovada clara ca lumea academica cu itelectuali veritabili se detaseaza de politicienii vagabonzi si pleava societatii. Acuma mi-e si mie foarte clar: In Romania se mai poate spera la valoare morala!
  • -1 (3 voturi)    
    Domnului Profesor Cu dragoste (Vineri, 20 iulie 2012, 17:45)

    Ion Tambrian [anonim]

    Domnule Academician Profesor,

    Sa intelegem ca si dumneavoastra , specialist in cam acelasi domeniu ca domnul academician Andruh, ascultati de ce hotaraste sectia de chimie a academiei. Adica domnul Andruh si apoi domnii Segal ,Sahini,Balaban, doamna Zaharescu,etc..
    Multa Sanatate domnul Profesor.
  • +9 (9 voturi)    
    diplome ! (Vineri, 20 iulie 2012, 17:50)

    liriodendron [utilizator]

    Iata de ce BAC-ul nu trebuie sa fie un examen pe care sa-l treaca toata gloata! Pentru ca scapa in universitati particulare si te trezesti cu "doctori" peste noapte. Nu credeam ca Universitatea Bucuresti va avea curajul sa spuna adevarul! Pana la urma tot o comusie din cadrul Facultatii de Drept i-a acordat doctoratul si este o decizie grea sa recunosti ca s-a gresit atunci. Ca sa nu mai mentionez presiunea politica si mediatica ...
    Jos palaria Domnilor Profesori !
  • -4 (4 voturi)    
    greu cu etica asta (Vineri, 20 iulie 2012, 18:47)

    oituz [anonim]

    Comisia asta "de etica" ar fi putut sa amane verdictul pana in august, ca sa nu mai existe suspiciuni de politizare. Cu ce il ajuta pe Basescu faptul ca a plagiat Ponta in 2003? Din partea mea, sa plece amandoi.
  • +5 (5 voturi)    
    Ce demisie? (Vineri, 20 iulie 2012, 19:21)

    dezamagit [anonim]

    Victor Ponta sa demisioneze? glumiti nu? In acest caz ca sa demisioneze are nevoie de onoare. El nu stie ce inseamna asta...onoare, demnitate. Ponta A Fost politician. Urmasii nostri vor ajunge sa citeasca 2 sau 3 pagini de istorie si vor fi confuzi...nu Caragiale scria asa ceva???
    Pariu - daca ajung usl-isti la guvernare cu majoritate din toamna acesti indivizi incomozi pentru ei de la aceasta universitate vor fi schimbati cu tot cu reguli. Totusi eu inca sper ca se vor trezi romanii si vor vota cu capul si...
  • +2 (2 voturi)    
    Miza importanta alegerile parlamentare (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 6:52)

    Un roman [anonim]

    Am citit mai toate comentariile. Cred ca mobilizarea trebuie sa fie la toamna. Basescu se zbate acum, nu stiu ce va fi la referendum e bine ca explica ce se intimpla dar trebuie ca noi sa mergem la vot in toamna. Inclusiv diaspora. sper sa lase sectiile de votare asa cum sint acum sau mai multe. Mai sper ca USL sa nu distruga totul pina atunci..Buna dimineata Romania! Romani treziti-va si participati. Multe comentarii inteligente dar trebuie sa mergem al vot in toamna...MRU, ICCD, este o speranta.
    Este nevoie sa participam masiv in toamna impotriva USL si sa ne luam tara inapoi. Nu spun vorbe mari..
  • +2 (2 voturi)    
    Sper sa nu se supere d-l academician (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 10:27)

    sile231 [utilizator]

    pentru o mica adaugire: lumea academica internationala. In primul rind pentru ca suntem membri U E .O zi buna !
  • +1 (1 vot)    
    adrese contact Academia Romana (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 10:40)

    turistul2 [utilizator]

    http://www.acad.ro/academia2002/acadrom/pag01.htm
  • +3 (3 voturi)    
    Rușine și obrăznicie! (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 11:11)

    profesor pensionar [anonim]

    Atâta nerușinare, tupeu și impertinență nu am întâlnit decât la elevii mediocri sau foarte slabi, care, deși erau surprinși copiind sau intenționând să o facă, îndrăzneau fără să clipească a nega evidența. Pesemne, din astfel de specimene face parte și individul în discuție. Ceea ce
    devine îngrijorător și, indiscutabil, revoltător este faptul că o liotă de acoliți, în mod cert eiusdem farinae, s-au solidarizat cu gestul scandalos al celui prins cu mâța-n sacul peticit cu
    material furat din truda altuia. Ponta nu a plagiat, nici măcar nu a copiat. El habar nu are de conținutul așa-zisei teze de doctorat. Făcătura aparține celor care, în postura josnică de scribi fără onoare, i-au fabricat, la comandă, fițuica.
    Totuși, laolaltă cu toți cei care trăiesc din muncă onestă, îl întreb și eu pe acest modern dar demodat Catilina, cu indignarea - neplagiată - a lui Cicero: Quo usque tandem abutere, Victore, patientia nostra?
  • +1 (1 vot)    
    dottore n-ai plecat? (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 16:15)

    cldtoma [utilizator]

    http://www.trilulilu.ro/muzica-traditionala/victor-ponta-interviu-el-pais
    asa a declarat il dottore ctrl v ponta ca va face in cazul unei decizii de plagiat
  • 0 (0 voturi)    
    Finalul este previzibil (Sâmbătă, 21 iulie 2012, 18:35)

    Bufnitza Duminicala [anonim]

    Finalul este previzibil...pe 29 iulie 2012, Basescu va fi demis, iar la alegerile prezidentiale va fi intronat si oficializat un sistem din cele mai corupte de tip mexican.

    Acum 23 de ani, am sperat ca odata cu disparitia cuplului Ceausescu o sa dispara si sistemul comunist.

    M-am inselat, "boborul" roman a validat in continuare si mereu la conducerea statului comunisti si un sistem de P(ile) C(unostiinte) R(elatii) din ce in ce mai dezvoltat si din ce in ce mai corupt.
  • +1 (1 vot)    
    prost management (Duminică, 22 iulie 2012, 14:51)

    costa [anonim]

    Pentru ce au facut astia din gruparea usl miscarea asta cu suspendarea lui Basescu? Ce benificii trag de aici?Nimic! Se pare ca Felix este singurul care dirijeaza si la psd si la pnl.Daca Base va cistiga, usl, crini, plagiatori vor fi amintire. Daca base va fi destituit, Base va intra in campania electorala, si ii va ciurui, tinind cont ca i-au dat oxigen din plin pentru reanimare. In afara de ambitia lui felix, pentru ce psd s-a lasat antrenat in acest joc periculos?(cind spun psd ma refer si la somnorici,cit despre membrii pnl dej sunt o masa pesedista gretoasa)
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 23 iulie 2012, 8:43)

    ... [anonim]

    Haiduc = Cluj = Boc = PDL ...
  • 0 (0 voturi)    
    intr-adevar (Luni, 23 iulie 2012, 10:43)

    draq [utilizator]

    Cum ar fi sa cred verdictul dat de comisia numita de usl pentru a analiza lucrarea?! Multumesc de confirmare
  • 0 (0 voturi)    
    plagiat... (Marţi, 24 iulie 2012, 14:06)

    pastel [anonim]

    Vorbiti toti de plagiat, de hoti de mincinosi. Dar vai! Nu va analizati comportamentul, spusele, agresivitatea. Aveti pretentii de ... oameni civilizati si veniti sa improscati mai rau dect pe maidan. Brava voua! Continuati! cu voi in tara este mereu loc si pentru inca o fiara!
    Mai ramine sa iesiti in piata sa aruncati otravurile in spectatori.
    Daca Dl. academician este civilizat, voi nu-i faceti cinste.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri