- Imaginile de mai jos nu mai au nevoie de nici un comentariu













Despre lucrarile de amenajare a trotuarului vestic de pe bd Magheru:
Potrivit Administratiei Strazilor Bucuresti, lucrarile au fost executate de firma Tehnologica Radion, proiectul fiind realizat de firma Procons. Potrivit institutiei, cele doua societati au fost desemnate sa execute lucrarea in urma unei licitatii publice. Costul total al lucrarilor care include si proiectarea este de 7,6 milioane de lei.
Cei care sunt responsabili cu amendarea soferilor care parcheaza neregulamentar sunt agentii de Politie Rutiera sau Locala.
Citeste si:
De ce nu sunt ridicate masinile si date amenzi?
De ce nu primesc factura pentru curatarea trotuarului si sa o plateasca ei?
Intrebarea mea este: in ce capitala europeana parcheaza bizonul unde il taie capul ?
Probabil ca tot maidanezii sunt de vina si pt asta.
amenzi! simplu.. avem legi, avem deja pedepse suficiente cand sunt incalcate aceste legi si trebuie doar sa le punem in practica. daca bizonul se suie cu masina pe spatiul verde si este ridicata imediat.. a 2-a oara nu mai face. daca la amenda se adauga si costul refacerii acelui petic de verdeata, a 2-a oara sigur nu mai face..
dar mai greu cand apasa pe ea 300 de kg
pamant e pt. ca bizonii si cocalarii si-au pus carutele unde a vrut muschiul lor.
Cred ca zona aratata tine de sectorul 1...
2. politia locala care nu aplica legea
(ocupata sa haituiasca soferii in locuri absolut aberante ca nu lasa spatiu de circulatie pt pietoni in locuri unde nu se intimpla asta: vezi trotuarul de pe marginea Dimbovitei, in principiu acolo de unde pleaca din lacul Moara Vlasiei)
Bucurestenii nu sunt obisnuiti sa plateasca locul de parcare desi este cu MULT MAI IEFTIN decat in marea majoritate a capitalelor europene. (1,5 -3 lei /ora fata de 3-10 Euro / ora). Numai ca la noi in legislatia rutiera nu cred sa fie vreo prevedere ca nu ai voie sa parchezi pe spatiul verde daca nu este un indicator special instalat care sa prevada acest lucru.... Oricum nesimtirea celor care ne umplu orasul de noroi si praf pentru a economisii 1.5 lei/ora este fara margini. Si nu e ca nu ar avea bani din moment ce, vad in poze, unii au Mercedes.
OBS : 200m se parcurg pe jos in 60 de secunde.
Ce ne lipseste este respectul pentru cel de langa noi; respectul trebuie sa te faca sa nu arunci hartii pe jos, sa nu murdaresti trotuarul, sa nu parchezi aiurea sa ridici rahatzelul cainelui tau.
Dar cu cat avem mai multe situatii ca cele de mai sus, cu atat ne vom respecta mai putin intre noi.
Cred ca suntem intr-un cerc vicios. Oare ne vor scoate conducatorii actuali?
amenda de 50 euro (atunci 50 marci)...o stiu de la cei care sint chiar de acolo....
Cu "anumite" popoare, nu se poate face treaba DECIT cu biciul.
Trist, dar adevarat...........adevar demonstrat in fiecare zi.
2. in urma "imbunatatirii peisagistice" realizata de Primarie in locul prezentat in articol, au fost desfiintate (!!) peste jumatate din locurile de parcare existente anterior exact pe acest spatiu
3. ceea ce se presupune a fi "spatiu verde" (unde, cum spuneam, anterior erau locuri de parcare) are dedesubt o placa de beton care nu a fost inlaturata la lucrare. Astfel ca pamantul pus deasupra ei are 20-30 cm max. A rezultat astfel o minunata jardiniera tocmai buna pentru un gazon sau niste panselute pe care le va uda vara Primaria in fiecare zi (ha-ha!). Ca doar n-o sa ne complicam cu niscaiva arbori, daca tot e sa vorbim despre mediu...
4. cine se uita la poze (sau are curiozitatea sa se deplaseze la fata locului) poate vedea ca pe ambele parti ale bulevardului sunt blocuri care totalizeaza sute de apartamente. Este de bun simt sa se presupuna ca pe acolo ar trebui sa existe niste parcari de resedinta - nu din alea cu 1,5-3 lei pe ora. Oare minunatele parcaje subterane (cele aflate la sute de metri distanta...) ar accepta abonamente la preturi rezonabile? Ca parca asa se promisese odata...
In concluzie, lucrurile nu sunt chiar alb-negre si o consultare a comunitatii in ceea ce priveste nevoile acesteia si cresterea standardului de viata ar fi de bun simt... dar, poate, in alte parti ale lumii...
PS. precizez ca nu am masina, dar daca aveam poate ar fi trebuit sa mi-o sui in apartament :)
2. Sa afli ca nu este vorba despre un spatiu verde ci despre o parcare proiectata si executata in 1935, ar insemna sa nu fi fi chiar indolent. Sa te uiti pe imaginiile de arhiva si sa remarci ca in 1936 arhitectul Horia Creanga a decis sa retraga de la aliniamentul bulverdului imobilul Burileanu Malaxa, edificat de catre Nicolae Malaxa pe proprietatea doctorului Burileanu pentru a crea locuri de paracre deoarece ei credeau la fel ca si Henri Ford, intr-un oras in care oamenii isi vor permite inclusiv masini. De aproape 80 de ani aici a fost parcare, conform faimosului PUG din 1935. Pana cand intr-o buna zi aceasta a fost desfacuta si inlocuita cu frumoasa groapa de noroi din fata imobilului monument de arhitectura clasa A. Nouă nu ne ramâne deact să incepem sa aruncam cu smoala încinsă de la etaj.
3. Acolo unde unii oameni se plimba alți oameni locuiesc, iar acesti oameni detin masini, pe care ei platesc taxe si le parcheaza in parcarea pe care imobilul lor o detine. Pana cand intr-o zi niste binevoitori de la primarie vin si le iau locurile de parcare, dar conform legislatiei romanesti acest lucru este imposibil, deoarece consultarea populatiei este obligatorie. Dar stai acest lucru nu s-a intamplat conform legilor in viguare, daca acest lucru s-ar fi intamplat nu am fi fost de acord, cei a caror parere conteaza, respectiv proprietarii din zona. Un santier fara panou de santier, fara autorizatie de constructie, fara foarte multe lucruri pe scurt TEHNOLOGICA RADION --ILEGAL. Prejudiciu major adus locuitorilor furt din bani publici -penal
4. Solutia - autoritatille competente? parchet sector 1 + DNA, arestat niste baieti de la Tehnologica Radion si niste baieti de la primarie, plantat dala înierbată, ca cei care avem masini inregistrate in talon
Dar acolo gasesc mereu loc de parcare cand merg la Regina Maria din Enescu. Si acum e gratis, nu inteleg de ce...