Ce le răspunde Cioloș celor care cred că USR a fost atras într-o capcană politică prin nominalizarea la funcția de premier

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 12 octombrie 2021, 16:34 Actualitate | Politic


Dacian Ciolos
Foto: AGERPRES
Dacian Cioloș, desemnat de Klaus Iohannis pentru postul de premier, le răspunde celor care cred că prin această nominalizare USR a fost atras într-o capcană politică, subliniind că USR este al treilea partid ca număr de mandate parlamentare, dar singurul care a prezentat o soluție politică la criza actuală.

Mesajul integral postat pe Facebook, marți după-amiază, de către Dacian Cioloș:
  • "Am primit sute de întrebări și mesaje legate de nominalizarea mea ca premier în acest moment de criză. Cei care mi-au scris sunt îngrijorați că am fost atrași într-o capcană politică sau că mi s-a oferit această soluție pentru a mi se închide oportunitatea unei candidaturi prezidențiale. Îmi doresc să lămuresc această situație, pentru a nu continua speculații sau îngrijorări care nu-și au rostul.
  • Din perspectivă politică, trebuie să înțelegeți că suntem al treilea partid ca număr de mandate parlamentare, dar singurul care a prezentat o soluție politică la criza actuală. Nu suntem blocați în probleme interne, nu jucăm criza politică gândindu-ne la voturile de peste doi ani. Pur și simplu, am făcut ceea ce trebuie să facă un partid politic: să își asume o situație de criză și să răspundă pe măsura momentului în care ne găsim. Ideea că se câștigă timp printr-o astfel de nominalizare este o greșeală profundă. Nu suntem într-o situație de calm și bunăstare socială în care să ne permitem să tărăgănăm decizii măsurând cu șublerul ce avantaje ne ies dacă speculăm momentul. Noi am ales să acționăm.
  • Din perspectivă personală, cred că ar trebui să existe mai multă îngrijorare pentru cei bolnavi și care nu au loc în spitale sau de cum se vor plăti facturile în această iarnă. Nu e cazul să se îngrijoreze nimeni pentru cariera mea politică sau pentru candidatura mea la președinție. Suntem în plină pandemie și se pierd sute de vieți omenești în fiecare zi, iar societatea noastră trebuie să iasă din fascinația jocului politic și să se îngrijoreze pentru adevăratele motive. Principala greșeală a politicienilor este că au crezut mereu că totul este despre ei. Guvernarea este despre cum se vor descurca românii în aceste luni dificile în care pandemia amenință pe fiecare dintre noi, iar facturile sunt o povară peste care unii dintre noi nu vor fi în stare să treacă".
Marți dimineață, Dacian Cioloș a anunțat că a discutat telefonic cu liderii PNL și UDMR, iar o primă rundă de negocieri cu aceștia pentru refacerea coaliției de guvernare va avea loc miercuri după-amiază. "De foarte multe ori au clamat responsabilitatea, sunt convins că vor da dovadă de responsabilitate, mai ales într-o perioadă în care mor zilnic oameni în spitale", a spus Cioloș, subliniind că este nevoie rapidă de refacerea coaliției și de formarea unui nou guvern, cu sprijinul minorităților naționale.

El a subliniat că protocolul coaliției PNL-USR-UDMR nu a fost denunțat, iar de la acest fapt se pornește.

Întrebat dacă nu consideră că USR a încălcat protocolul în momentul în care a votat moțiunea de cenzură ce a dus la căderea Guvernului Cîțu, liderul USR a răspuns: "Nu, pentru că noi acolo nu am votat împotriva unui program de guvernare stabilit prin acel protocol al coaliției".

Potrivit Constituţiei, Dacian Cioloş are termen 10 zile de la desemnare pentru a veni în faţa Parlamentului pentru un vot de încredere asupra programului şi a întregii liste a Guvernului şi are nevoie de o majoritate de 234 de voturi pentru a ajunge la Palatul Victoria. Astfel, în 10 zile, Cioloș trebuie să își asigure majoritatea în Parlament.

După anunțul președintelui, Florin Cîțu a reacționat imediat și l-a trimis pe Cioloș la "aliații" săi, PSD și AUR, cu care a dărâmat Guvernul. O reacție similară a avut și UDMR.

Același mesaj, că nu vor susține un guvern condus de Dacian Cioloș, l-au avut și PSD și AUR.

Potrivit regulamentului, birourile parlamentare stabilesc data ședinței comune pentru votul de învestitură, la cel mult 15 zile de la primirea programului şi listei Guvernului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17879 vizualizari

  • -31 (95 voturi)    
    ce altceva putea spune ? (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:44)

    un domn [utilizator]

    #nimic
    • +28 (42 voturi)    
      Ce altceva să spui și tu? (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:04)

      thegreat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Bine-nțeles putea spune și altceva (vezi ce de prostii au spus de pe la alte partide). Dar a spus ce trebuia în acest moment.
      • +6 (10 voturi)    
        Ai scris un raspuns (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui thegreat

        #competent
    • -3 (11 voturi)    
      Deocamdata are optiuni deschise (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:07)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Orban va demisiona in curand de la sefia camerei deputatilor, for sprijinul USR acolo va putea ajunge PSD-ul - o carte pe mana lui Ciolos.
      Ciolos poate forma un guvern de tehnocrati fara consultarea altor partide, AUR si PSD au anuntat un sprijin pentru o asemenea solutie - o alta carte.
      Pot fi adusi in guvern membrii gruparii Orban, PNL ar fi pus in dificultate sa voteze impotriva lor - inca o carte de jucat.
    • 0 (2 voturi)    
      USR a primit ce și-a dorit. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:01)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De ce ar fi nemulțumiți !
  • +65 (125 voturi)    
    electoratul e pretentios (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:45)

    Hans Metter [utilizator]

    daca nu se duceau cu propunere nu era ok, daca s-au dus iar nu e ok... pana nu apare Fat Frumos pe un cal alb nu e convins electoratul ...

    Pt toti astia care viseaza un partid perfect: treziti-va baaaa! nu exista asa ceva! mergeti pe mana celor mai curati dintre cei existenti, altfel o sa ajungem condusi de sosoaca!
    • +17 (37 voturi)    
      Electoratul e de fapt prost (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:37)

      Gametry [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Pentru ca se intoarce mereu la cei care le dau cate-o caldare umpluta cu iluzii de mai bine.
      • +4 (6 voturi)    
        foarte bine spus (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:27)

        MTTRN [utilizator] i-a raspuns lui Gametry

        circ fara paine
    • -19 (41 voturi)    
      Celor curați?! Care-s ăial? (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:06)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Adică a lui Cioloș care a impus-o cu forcepsul la ministerul de interne pe generăleasa pensionata cu pensioară specială la 42 de ani ca să faca și ea un pic de cumul de pensie și leafă de stat. Și asta după ce cât era în opoziție a zbierat că se luptă cu pensiile spciale și cu cu cumulul lor cu leafa de stat? Unde vezi tu curățenie?
      • +11 (35 voturi)    
        Te roade ca USR nu sunt corupti ca PSDistii tai (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:25)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Oamenii cinstiti te deranjeaza vizibil. Sigur esti bugetar.
        • 0 (16 voturi)    
          hahaha!!!... (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:26)

          EXILAT2 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          """Te roade ca USR nu sunt corupti ca PSDistii ta""....ce gluma , de parca in politica ( ca de altfel in toate sferele societatii ) din tara aia le iese "cinstea" pe nas la toti...dar e normal ca un popor sa fie condus de cei care ii reprezinta cel mai bine.. .
        • -6 (20 voturi)    
          Care „oameni cinstiți”?! (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:40)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Cioloș a fost toată viața bugetar, iar acum a ajuns superbugetar la PE.

          Barna a făcut toată viața afaceri cu statul - „consultanță”.

          Au promovat alți bugetari ca ei. Au făcut înțelegeri pe la spate cu PSD pentru alegerea lui Ciordache (ăla cu ordonanța 13) pe viață la Consigliul egislativ. În schimb PSD l-a votat pe USReul Dircă adjunct al lui Ciordache.

          Au alugat-o din partid pe Florina Presadă ca să-l pună primul la Senat București pe un nimeni ca Fane Pălărie.

          Cioloș abăgat-o la interne pe o creatură penibilă ca irina Alexe - cumul de pensie specială și leafă de stat.

          După ce s-au jurat că se luptă cu pensiile speciale primii USRei ce s-au calificat pentru ele (Goțiu și Dircă - ăsta face și cumul de leafă cu pensie de stat) le-au înșfăcat cu lăcomie. Măcar putea să-i excludă din partid.

          Unde vezi tu cinste?!
      • +3 (5 voturi)    
        n-a zis "curati" (Marţi, 12 octombrie 2021, 23:59)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        A zis "mai curati decat ceilalti" ;)
    • 0 (2 voturi)    
      electoratul (Miercuri, 13 octombrie 2021, 12:42)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      nu al lor, desigur. Ca pana la urma si cei putin rosii pe botic, sau putin galben pe botic, vorbesc si au pretentii.
  • -28 (90 voturi)    
    Pai si de ce nu sintem in bunastare sociala? (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:45)

    DanBruma [utilizator]

    Ca doar sinteti la guvernare, tu si USR-ul, de vreo 9 luni de zile? Cum explici aceasta situatie de nebunastare sociala? Deci ai vrea sa prelungim aceasta stare de nebunastare sociala instalata de cand sinteti la guvernare ? De ce acum ai ctiona pentru bunastare sociala cand pana acum nu ai facut nimic pentru asta ?
    • +21 (45 voturi)    
      romanul e nerabdator cu cei onesti (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:12)

      Barbaneagra [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      dar iarta fara sa clipeasca hotii si nesimtitii care i-au condus 30 de ani in cardasie (psd si pnl). de ce nu ati facut, ba, autostrazi in noua luni, hein? ce ati pazit? uite, psd-ul nostru a facut treaba maaare de tot si promite ca-cand vine o sa stam toti pe vine sa ajutam la... furt. cam asa e, nu?
      • +9 (25 voturi)    
        Cand zic ca romanii nu sunt normali, ma injurati (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:24)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

        Dar romanii vor hoti la putere, PSD si PNL. De ce? Nu stiu, poate le place sa fie furati an de an.
        • 0 (4 voturi)    
          Presupun că nu ești român. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:03)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Că prea îi faci albie de porci pe români.
  • +37 (93 voturi)    
    Mi se pare (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:46)

    fokerul [utilizator]

    de bun simţ abordarea. Păcat că nu are şanse şi ne vom trezi cu Cazzo, Buie Moc sau mai rău, cu doamna Rareş Bogdan în fruntea guvernului.
    • -14 (34 voturi)    
      ȘI mai ales foarte inteligentă... (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:10)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Manevra iscusită a lui Cioloș & Barna va duce cel mai probabl la alegeri anticipate. Alegeri ce vor fi câștigate la scor de PSD și de AUR. PNL va ieși bușit bine de tot din ele. Însă USR are toate șansele să zboare pe sub pragul electroral...
    • -3 (19 voturi)    
      Adaugă și impertinența. (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:22)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui fokerul

      Numai susținător USR nu ești, după tonul impertinent cu care comentezi. Dacă pretinzi că negociezi adopți un ton civilizat, respecți interlocutorul.
      • -2 (12 voturi)    
        usl vs civilizatie (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:48)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        hai, lasa impertinenta, ca nu stii ce e aia. impertinenta mai mare decit la postacii citzisti ca tine nu am vazut inca. in penale adica, ca pezede asa au fost tot timpul. du-te dom'le si faceti usl 2 dupa care tinjiti atit, ce mai pierdeti vremea cu "impertinentii" de la usr?
  • +40 (112 voturi)    
    USR e mult prea bun pentru natia asta (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:54)

    emil bobu [utilizator]

    Voi meritati sa fiti condusi de PNL si PSD, nu de USR.

    "Nu e cazul să se îngrijoreze nimeni pentru cariera mea politică sau pentru candidatura mea la președinție. Suntem în plină pandemie și se pierd sute de vieți omenești în fiecare zi"

    Cine mai vorbeste asa? Nimeni. PSD, PNL, UDMR, AUR, toti sunt pe interesul personal si al mafiei de partid.
    • -19 (33 voturi)    
      bingo ! (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      bingo !
    • -13 (29 voturi)    
      Pleacă și nu te mai întoarce... (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:02)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ... dacă îți pute atât de tare nația asta. Toți care nu-s de acord cu tine sunt proști, analfabeți funcțional, etc., etc. Dar tu cum ești, Paulică cu a mut, de-ți permiți să-i jignești pe toți care nu-ți împărtășesc opiniile? Lasă-ne pe noi cu ce merităm și du-te acolo unde oamenii merită mai mult.
      PS 1: Ia-i și pe toți ăștia care ți-au dat plusuri, să nu se mai chinuie aici cu noi, prostimea.
      PS 2: Foarte frumos ceea ce a postat Cioloș. Asta nu schimbă cu nimic ceea ce am scris mai sus (nu are legătură cu Cioloș și nici cu USR, ci doar cu tine și cu cei care gândesc ca tine - apropos, Cioloș nu gândește ca voi, nu vă asemănați cu el).
    • -16 (46 voturi)    
      Poate că ar trebui să-și găsească altă nație :) (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:16)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Problema nu e ce vorbește, ci ce face. Acestă criză a fost provocată de USR. Ei au cauzat căderea guvernului jucând exact pe partitura lui Ciolacu ce are toate șansele să câștige anticipatele din pirmăvară la un scor ce nu l-a mai văzut PSD din 1990.

      Dacă le păsa de interesul țării, erau liberi să-și retragă miniștrii din guvern în semn de protest pentru demiterea lui Stelian Ion. Au preferat în schimb să provoace o criză din care nu aveau nimic de câștigat si acum se miră că chiar nu câștigă nimic
      • +21 (41 voturi)    
        Ce spuneti e o poveste liberala (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:39)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ministri USR au fost dati afara de Citu, impotriva unui acord semnat de coalitie. Asta nu inseamna spargerea de facto a coalitiei din vointa lui Citu si Iohannis?

        Si doi: in orice tara civilizata din lumea asta, un ministru care pierde sustinerea parlamentara ISI DEPUNE MANDATUL. Premierul Citu nu mai are sistinere parlamentara din 6 septembrie. Motiunea de cenzura era inevitabila, in conditiile astea. Doar va amageati singur ca statea Citu agatat ani de zile in functia de premier cu o sustinere parlamentara de 35%.

        Si, ca sa o spunem pe a dreapta, de ce liberalii refuza absolut orice discutie daca nu ramane Citu premier? Cine pana mea e Citu? CE a realizat pana acum ca premier? Campania de vaccinare a fost un dezastru, omul a rispit banii ca disperatul cu clientela de partid, a numit numai pile si amante in functii publice si a trecut si un OUG prin are face alti 10 miliarde de euro cadou pentru clientela.

        DIn promisiunile din campania electorala nu a facut absolut nimic.

        Pai, in cazul asta, poata sa vina si PSD in locul lui Citu, pentru ca nu e nicio diferenta.
        • -12 (26 voturi)    
          Soluția trebuia să fie exact cea pe care am spus-o (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:18)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Faptul că Cîțu are capul în 6 colțuri nu înseamnă că Cioloș & Barna trebuiau imediat să dovedească că ei îl au doar în 5. :)

          Cîțu le-a dat un pumn în bot și ei au dat foc la casă ca să dovedească că nu-s mai proști. :) Exact ca la cârciuma de mahala.

          În mod normal trebuiau să-și retragă miniștrii fără să provoace căderea guvernului. Așa au jucat direct după muzica lui Ciolacu fără a se alege cu nimic...

          Pentru genul ăsta de infatilisme merită 100% să nu mai treacă pragul electoral la anticipatele din primăvară...

          De altfel Cioloș e bine antrenat în ghidonarea partidelor de 3%-4%. Bag seamacă acolo o să ducă și USReaua.
          • +3 (11 voturi)    
            Dar de ce? (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:04)

            RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            De ce sa nu dea jos guvernul? Sa-i lase pe unii fara sustinere parlamentara sa isi faca de cap? Foarte bine ca i-au dat jos. Guvernele minoritare nu sunt compatibile cu democratia. Sper ca USR nu va gira vreun guvern minoritar PNL pana in 2024. N-are decat PNL sa decida. Vor cu PSD sau cu USR. De unii singuri clar ca ar vrea, dar trebuie invatati ca nu se poate. Daca USR nu i-ar fi dat jos, ar fi devenit irelevanti pe scena politica (condamnati la izolare si vesnic sub cei 50% necesari pt a face ceva)
            • -2 (12 voturi)    
              Foarte bine! (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:29)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

              Atunci să nu se mai plângă că țara e în criză - așa cum se smiorcăie Cioloș acum. E o criză generată de ei. Un om nomral se gândește in pic la consecințele acțiunilor sale ÎNAINTE de a face ceva.

              Acum n-au decât să pună în aplicare planul la care la care s-au gândit când au inițiat și votat moțiuni de cenzură împotriva proprilui giuvern. Care e problema?!
              • +1 (7 voturi)    
                nope! (Miercuri, 13 octombrie 2021, 1:05)

                Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Criza e generata de PNL (cu comportamentul lor ABUZIV), nu de USR!
                Oricum: misto manipularea asta, cu deturnarea vinei de la cei cu adevarat vinovati, la altii! >:
                Tu erai, mai, Catu? :P
          • -1 (9 voturi)    
            Baiete, vad ca nu stii ce vorbesti desi (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:58)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            iti raspunzi singur: tocmai asta au si facut cei de la USR, au retras ministrii si au parasit guvernul lui Catzu, luat pe persoana fizica. Adica si-au dat demisiile din guvern, dupa cum poate iti aduci aminte. Sau crezi ca mai exista un alt mod de a se retrage din guvern ? Iar lui Catzu i-a fost administrata o lectie despre responsabilitatea unei guvernari.
            • -5 (9 voturi)    
              E un pic invers (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:34)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

              USR a inițiat o moțiune de cenzură împreună cu AUR împotriva proppriului guvern înainte ce miniștrii săi să-și dea demisiile.

              Cîțu le-a cerut ca daca tot votează împotriva propriului fguvern să-și dea demisiile. În prima fază au refuzat. Apoi, când au fost amenințați cu revocarea dacă votează moțiunea de cenzură împotriva prorpriului guvern au demisionat în sfârșit. A fost un joc penibil a meschinăriei și lașității...

              „Logica” întregii comedii e că dacă erau dați afară atunci își păstrau dreptul la pensii speciale. Ața ca demisionari și le-au pierdut. De aia n-au făcut-o de la bun început...
              • +2 (2 voturi)    
                prezinți (Miercuri, 13 octombrie 2021, 10:08)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                faptele fragmentate și în manieră irealistă, care nu are legătură cu adevărul, doar ca să vă iasă vouă, usl-iștilor, conform dispozițiilor de la varanii care vă plătesc.
                Doar nu-ți închipui că oamenii sunt surzi și orbi, ori lipsiți de judecată proprie?
      • +14 (28 voturi)    
        USR a refuzat sa gireze jaful PNDL3 al PNL (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:23)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        si pentru asta, Citu i-a taxat. USR avea de ales, putea sa ramana la putere si sa gireze jaful PNDL3, sau sa plece si sa scape tara de guvernul mafiot Citu.
        • -4 (12 voturi)    
          USR a girat cu vârf și îndesat (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:54)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Toți miniștrii USR cu excepția lui Stelian Ion au avizat planul de pomeni al lui Cîțu. Stelică și-a dat talente din cauză că știa că oricum urma să fie remaniat datorită contraperfomanței sale totale de la justiție

          Dacă planul de pomeni al lui Cîțu e într-adevăr unul criminal de ce nu au fost sancționați public miniștrii USR ce l-au avizat?
      • 0 (10 voturi)    
        Baiete, puneti ochelari daca nu vezi. (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:51)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Catzu i-a dat afara din guvern pe cei de la USR pentru ca-i incurcau jocurile si chiar faceau treaba. Tu vrei sa ne explici ca au plecat de bunavoie si ca au dat jos guvernul doar pentru amuzament ? Nu baiete, L-AU EJECTAT PE CATZU. A cazut si guvernul odata cu el dar sa stii ca nu-i mare paguba. PNL-ul si UDMR-ul aveau pe acolo niste "specialisti" de marca gen Bode, Turcan, Tanczos etc. Tot unul si unul.
        • -1 (11 voturi)    
          Fals din nou (Marţi, 12 octombrie 2021, 22:31)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

          Câțu l-a dat afară pe Stelian Ioan - probabil cel mai incompetent ministru USR.

          USReii s-au enervat și au zis că dacă nu pleacă Cîțu atunci ei vor depune moțiune de cenzură. Și au despus-o.

          Nu a fost loc de niciun fle de negocieri sau discuții. Au provocat o criză, Acum n-au decât să o rezolve. iar dacă nu o pot rezolva, n-au decât să aibă minima demnitate de a nu se mai smiorcăi...
          • +1 (7 voturi)    
            Catu a provocat criza! (Miercuri, 13 octombrie 2021, 1:59)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            NU te apuci sa dai afara ministrii aliatilor, desemnati in urma unui protocol, fara sa te consulti cu acestia!
            Catu trebuia aruncat la gunoi de cand l-a dat afara pe Voiculescu!
            • -1 (1 vot)    
              Îți repet, că poate o să pricepi (Miercuri, 13 octombrie 2021, 15:35)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              Faptul că Cîțu a comis o tâmpenie nu justifică nicio clipă tâmpenia și mai mare comisă de USR...
    • -10 (24 voturi)    
      So, vira, ce mai stati? (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:41)

      Sympa [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      So, vira, ce mai stati? Cautati pe altii, care va apreciaza.
      Romanii au avut destui care sa-i faca bine cu forta, langa Stalin, Pauker, Dej ... fix USRi mai lipsea din poza.
    • +6 (6 voturi)    
      Pleca tu sa vin eu - inteleapta miscare a (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:56)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      acestor politicieni cu cas la gura. Este adevarat ca ei se gandeau la Barna?
    • +1 (5 voturi)    
      De aia voi veți pleca. Nu vă merităm. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:06)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Vezi că Elon Musk mai are locuri pentru Marte. Mergeți voi acolo și scăpați de noi. A, să știi că nu vrem să fim guvernați de voi. Nu avem încredere.
  • -8 (74 voturi)    
    ciolos draga.... (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:59)

    sile1 [utilizator]

    ....credeam ca esti putin mai destept dar se pare ca m-am inselat !

    Atunci cand lideri UDMR,PNL ti-au transmis public ca nu vor forma o alianta cu USR invinovatindu-l ca a sabotat guvernul Catzu cum crezi tu ca vor accepta sa refaca alianta de "dreapta" ?

    Cand KWJ a criticat furibund USR inainte si dupa iesirea de la guvernare cum crezi ca iti vrea binele acum ?

    Insistenta USR-Ciolos de a crede ca va crea o majoritate cu PNL+UDMR mi-aduce aminte de o gluma care suna asa:

    Pe Bula il intreaba un prieten cum e relatia cu noua lui prietena ,fac si ei ceva sau nu ?
    Bula raspunde cu aplomb ,da, treaba e aranjata 50% !
    Cum adica 50% intreaba prietenul lui
    Bula raspunde,pai eu vreau ,mai ramane sa vrea si ea !!

    Cam asta mi se pare postura in care se afla Ciolos acum.
    • +3 (11 voturi)    
      Ai sa vezi (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:50)

      lumi74321 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Asa cum Ciolos a primit ordin sa se propuna PM, la fel toti ceilalti care "conteaza" si-au primit ordinele, si deocamdata mai fac cate una-doua declaratii "contra" inainte de a vota cu un DA HOTARAT noul guvern Ciolos, nu de alta, dar sa nu "bata la ochi" ca-l sustin dintr-o data, dupa ce s-au aratat teribil de suparati ca USR le-a imbrancit guvernul. Motivul pentru acceptarea acestui nou guvern va fi, evident, "iesirea rapida din criza".
      "La vremuri noi, tot noi!"
      Lectia care nu se invata, se repeta.
  • -24 (78 voturi)    
    Lol (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:59)

    HP [utilizator]

    Interesul Romaniei era o guvernare stabila, nu motiunea de cenzura pe care ai sprijinit-o si care ne-a adus aici.

    Ti s-a rupt tie de romanii din spitale...a fost mai important scaunul de ministru al alora 2 sau 3 de la USR.

    Prioritatile boss, nu le intelegi.
    • +12 (32 voturi)    
      deci sa inteleg (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:36)

      User53221 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cand e vorba de interesele PNL, e interesul Romaniei. Cand e vorba de interesele USR, e fuga dupa ciolan.
      Convenabila logica. Sunteti rau intentionat sau doar limitat?
      • 0 (8 voturi)    
        Mai degraba co-interesat. (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:00)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui User53221

        La jaf. Banuiesc ca e un primar pnl-ist.
    • -7 (35 voturi)    
      s-a (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui HP

      trezit un pesedist notoriu ca tine să ia apărarea penaliștilor.
      Pe bune că sunteți penibili voi usl-iștii.
      • -8 (18 voturi)    
        Lol (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:02)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Nu iau apararea nimanui, pur si simplu observ ce s-a intamplat, si anume ca USR au iesit din coalitie si au dat jos guvernul.

        Iar acum Ciolos ne abureste cum ca tine la interesul Romaniei si la responsabilitate.

        Trebuie sa fii tare partinitor ca sa nu intelegi atata lucru.
        • +2 (20 voturi)    
          Esti 100% postac PSDist (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:44)

          emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Crezi ca nu ne prindem? PNL a dat afara USR din coalitie, nu avea cum USR-ul sa gireze jaful urias PNDL3 comis de PNL, fiindca USR nu sunt ticalosi ca PNL si PSD.

          Nu pacalesti pe nimeni.
          • +5 (11 voturi)    
            fiecare comentariu al tău este Nevrotic (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:42)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

            Încearcă sa îți combați interlocutorul cu Respect și nu asezona bălării ( lucruri de notorietate )
          • +1 (11 voturi)    
            Ce gavarești acolo Franț?! (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:56)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

            toți minișltrii usr cu excepția lui stelian ion au girat pndl3.

            altceva mai ai pe tarabă?
        • +4 (4 voturi)    
          putintica nuanta (Miercuri, 13 octombrie 2021, 0:50)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          cel care a daramat guvernul si si-a scos ministrii a fost Barna.

          intre timp la USRPlus care a devenit doar USR a primit postul de Presedinte de partid Ciolos - mare, mare de tot surpriza pentru dl. Barna - a se relua inregistrarea cu Barna dupa primul tur de alegeri din USRPLus.

          A doua nuanta este sa privim atent la deosebirea dintre Ciolos si restul echipei de negociere.

          Asta este ce a reusit Ciolos sa adune mai bun din noul USR, este drept in cateva zile...

          simultima nunata cu voia Dvs. Pe de alta parte nici PNListii nu sunt chiar fraieri - brusc o parte din parlamentarii PNL care au aderat la grupul Orban nu au venit la sedinta convocata de noul Presedinte FC si culmea tot astazi cu surle si trambite LO si-a dat demisia deci este in afara jocului politic - nu cred ca va adera la USR si nici nu cred ca e capabil sa faca un nou partid - grup parlamentar.

          Asa ca ramane dorinta cea mai fierbinte a PNL-ului acum este de a avea anticipate - cele rele sa se spele cele bune sa se adune.

          vom vedea unde se vor aduna voturile mai multe...

          dar vai de fundurile noastre in aceasta iarna..
      • +3 (11 voturi)    
        Pe bune? (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:26)

        JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Acel USR care a votat motiunea PSD si acuza PNL de colaborare cu PSD?
    • +7 (23 voturi)    
      Guvernare stabila cu 35% sustinere parlamentara? (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:41)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ca atat mai avea guvernul Citu dupa ce a dat ministri USR afara din guvern. 35% sustinere in parlament. La ce visati aici?

      Daca prioritatea natiei era o guvernare stabila, ar fi trebuit ca Citu si Iohannis sa se abtina in a demite ministri USR, desi aveau un ACORD SEMNAT pe care l-au folosit ca hartie igienica.
      • -1 (21 voturi)    
        Lol (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:04)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Ok, ai dreptate. Ce cauta Ciolos sa bata la usa PNL, daca sunt atat de ticalosi ?

        E aceeasi coalitie, acum 2 luni era proasta, acum e buna ?

        Daca era proasta, de ce vor cei de la USR sa o refaca ?

        Daca era buna, de ce au stricat-o ?
        • -2 (10 voturi)    
          Draguta, ai probleme de logica. (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:03)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Ciolos nu cu pnl-ul are o problema ci cu catzu. Sau poate sunt eu mai prost si nu pot sa inteleg ca catzu (sic!) este totuna cu pnl-ul ? Daca crezi asa ceva, ai o mare problema.. Si tu si rares-batistuta.
  • +21 (53 voturi)    
    Capcana e de alta natura (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:03)

    andipetre [utilizator]

    PNL vrea sa scoata castanele fierbinti cu mana USR.

    USR inghite galusca din oportunism politic, conduce guvernul intr-o perioada cu mari probleme (scumpiri, probleme cu energia, masuri impotriva populatiei, gen vaccinare obligatorie) si pierde urmatoarele alegeri.

    E o idee chiar foarte buna, pentru PNL. Scapa de principalul rival politic, USR, fara sa ridice un deget.
    • -18 (32 voturi)    
      atât (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:01)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      pnl cât mai ales psd asta vor. Să se ardă USR cu o guvernare într-o perioadă foarte grea, căreia îi vor pune cât mai multe tălpi. Deh, lam plăcinte înainte, la război înapoi, nu-i așa ciolacule, nu-i așa cîțule? Deși lui cîțu și iohannis le-ar fi plăcut un guvern minoritar, cu largul concurs al lui ciolacu, Cioloș cu USR le-a stricat aranjamentul prin propunerea de a-și asuma guvernarea. iohannis nu putea să respingă propunerea lui Cioloș pt. că s-ar fi compromis politic atât pe plan intern cât mai ales extern.
    • -10 (32 voturi)    
      Posibil, dar putin probabil (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:43)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Oricum, jos palaria pana la urma chiar si in situatia asta. Un partid de 17% in parlament accepta singur guvernarea intr-o situatie critica, in timp ce cele doua partide care au 60% impreuna in parlament stau in opozitie.

      Dar, cum ziceam, e posibil, dar e putin probabil.

      Guvernul Ciolos nu va trece prin parlament.
      • -2 (8 voturi)    
        Ce inseamna sa nu-ti cunosti lungul nasului (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:59)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        . . . .
    • -2 (2 voturi)    
      Și USR nu poate. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:11)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Că are mâinile ocupate cu prea multe . Au luat și ei ca la început. De toate, să fie, că nu se știe.
  • -8 (62 voturi)    
    lol (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:07)

    liviu_ [utilizator]

    ce-=mi place... toata lumea "nu ati incalcat protocolu cand ati votat motiunea?", dar NIMENI: "mitzule nu ai incalcat protocolu cand l-ai demis pe stelian!" (cu semnul exclamarii ca acolo e o afirmatie, nu o intrebare!)
  • -5 (81 voturi)    
    Jumatatea plina/goala a paharului. (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:12)

    Cataleya [utilizator]

    Ciolos are dreptate cand afirma ca:
    "USR este singurul partid care a prezentat o soluție politică la criza actuală." Adica USR s-a prezentat totusi cu o propunere de premier la Cotroceni.
    Asta ar fi partea plina a paharului, (din perspectiva lui Ciolos, bineinteles)

    Din pacate, obiectvitatea lui Ciolos dispare la jumatatea goala a paharului, refuzand categoric sa accepte ca "criza actuala" a fost declansata (si) de USR.

    Da, Citu le-a tras o palma, el a inceput, el a dat primul, el e de vina.
    Dar, in replica la palma primita, USR i-a dat foc la casa, a bagat tara in haos si s-a ajuns unde s-a ajuns..
    Si pt ce? Pt orgoliul lui Barna sau al lui Stelian?
    Sa fim seriosi.

    Culmea infantilismului la USR este ca ei nu accepta nici in ruptul capului, nici macar 1% din vina.
    Nu. Nici vorba.
    In incapatanarea lor, pt tot haosul creat, de vina e 100% Citu!
    Marsand in continuare cu aceasta lozinca, nu vor gasi absolut niciun dram de intelegere din partea PNL.
    Aceasta abordare a problemei nu ii ajuta deloc pe USR-isti.
    Si pandemia si cresterea pretului la gaze si curent erau deja arhicunoscute cu mult inainte de circul politic, dar USR-istii le-au ignoiorat complet.
    Acum, vine Ciolos si face apel (naiba mai stie la cine) ca e pandemie, e criza de gaz, se scumpeste totul si tara trebuie neaparat guvernata-
    O sa primeasca un sictir cat Barna de mare, din partea tuturor..
    • -20 (44 voturi)    
      dudui (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:31)

      NoapteaCaHotii [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      de prostie ...pacat
    • -19 (45 voturi)    
      Asta'i logica de arendas (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:01)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Pe mosia tzeparului Citu.
      USR nu a venit la guvern cu mandat sa toace un miliard ca sa'i cumpere chelului tichie de margarintar. Nici sa se manjeasca in fata electoratului acceptand la infinit cioaca cu pensiile babane mentinute, SIIJ tot acolo, bani tocati pe slugile politice, etc., etc., etc.
      Iar voi fara aceste manareli n'aveti cum exista, de unde criza.
      Vrei si desen ? :)
    • +17 (47 voturi)    
      Fractura logica a celor din USR (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:45)

      tudorl [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      e evidenta.Cred ca e dreptul Prim-ministrului sa destituie ministri care nu reusesc sa tina pasul cu echipa guvernamentala,amanand intentionat sau din neglijenta avizele necesare desfasurarii operative a masurilor stabilite.Ministri trebuie sa rezolve problemele nu sa vina cu scuze ,invocand un protocol de guvernare care,nu are forta legala.Sa arunci tara in haos pentru ca nu mai esti de acord cu persoana pe care ai desemnat-o anterior ca Prim -ministru,demonstreaza lipsa de seriozitate a celor din USR,iar alianta cu AUR si PSD pentru motiune e cea mai mare gafa politica a celor din USR.
      • -13 (35 voturi)    
        Fractura logica in minta ta (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:21)

        Roby745 [utilizator] i-a raspuns lui tudorl

        Usr nu a fost de acord cu planul PNL de a da un tun de 10 mld euroi. De aia i-a dat Catu afara, nu ca erau neprformanti.
      • -2 (12 voturi)    
        Raspunderea e a USR (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:08)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui tudorl

        Daca un ministru USR nu isi face treaba, in primul rand deconteaza electoral USR si abia apoi prim ministrul liberal, oricare ar fi el. Televiziunile de casa ale partidelor vechi se vor asigura de asta, fii sigur. Nu pierdea PNL voturi din cauza lui Voiculescu spre exemplu.

        Si vrei sa spui ca ministrii USR nu reuseau sa tina pasul cu mega performantii Vilceanu, Bode, Turcan, Campeanu, Oros, etc? Lol. Ce dume ai in program
    • -16 (40 voturi)    
      Deci spuneti ca trebuiau sa ramana cu CItu (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:49)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Sa se faca ca nu vad ca ala nu mai are nicio treaba cu programul de guvernare. In loc de reforme in justitie, in legile electorale, in administratia publica, Citu se ocupa de alegerile din partid, de miliarde de distribuit din pixul lui spre primari si de PNDL-ul cu valoare TRIPLA fata de cat a furat Dragnea sau Udrea - bani dati catre clientele politica.

      Pentru binele tarii, aia de la USR trebuiau sa inchida ochii. A, si sa accepte si ei din cand in cand ca le mai da Citu cate un ministru afara, cand vine omul suparat la guvern.

      O singura intrebare am: care mai era diferenta intre guvernarea asta si una a PSD-ului?
  • +8 (66 voturi)    
    Bun de tot (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:14)

    Adrian C. [utilizator]

    Imi era/este simpatic Barna, dar Ciolos e cu multe clase peste, trebuie sa recunosc.
    • -1 (35 voturi)    
      Exact! (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:20)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      Și amândoi împreună au câte clase are acceleratul de Fetești :)
      • +2 (20 voturi)    
        Numai un postac PSD ar spune ca tine, (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:47)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        cand PSD-ul tau colcaie de analfabeti. Ai atat de multi analfabeti in partid, incat a pus Iohannis unul prim-ministru.
        • +2 (6 voturi)    
          Ești Rabic in exprimare (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:44)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Spune o altfel
        • +3 (9 voturi)    
          Uimește-ne! (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:08)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Tu așa ca postac nePSDist spune-ne atunci câte clase au de fapt ăia doi. Nu ne mai ține în suspans.
  • +11 (59 voturi)    
    Dacian Cioloș a fost propus de USR, nu de Iohannis (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:15)

    IoPaNet [utilizator]

    Da, a fost desemnat de Klaus Iohannis, dar nu putea fi desemnat dacă nu era propus de USR. Deci, despre ce vorbim? USR a făcut propunerea "la mișto", sau ce să înțelegem din toată această discuție?
  • +26 (46 voturi)    
    Ce va face pnl daca Ciolos va demite un pnlist (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:15)

    Cozmin II [utilizator]

    Ciolos sa-i intrebe pe cei de la pnl, daca se reface coalitia, cu el premier si dupa o perioada, il da afara pe ministrul de finante, care ar fi de la pnl, sa zicem, Citu, ce va face pnl :
    - Va ramane in coalitie ?
    - Va iesi de la guvernare ?
    - Va vota o motiune de cenzura impotriva propriului guvern ?
    • -1 (13 voturi)    
      PNL (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:38)

      il_gattopardo [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Va iesi de la guvernare .
      Va vota o motiune de cenzura impotriva propriului guvern.
      Va initia procedura de suspendare a presedintelui Romaniei............!
    • -6 (24 voturi)    
      Problema nu e ce ar face PNL (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:22)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Problema e ceea ce a făcut deja USR.
      • 0 (10 voturi)    
        Problema e ca PNL omoara tara (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:48)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        pentru interesul propriu. PNL a lasat tara neguvernata, ca sa nu se mai erodeze electoral.

        Mananci bors cu polonicul, postacule.
        • +2 (10 voturi)    
          Mai încearcă (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:12)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Țara a rămas neguvernată și cu perspectiva ca PSD să câștige la scor în pirmăvară alegerile anticipate exclusiv din cauză că USR a votat moțiunea de cenzură a PSD împotriva propriului guvern. Astea sunt faptele. Restul e gargară.
          • -1 (3 voturi)    
            NU era "propriul guvern"! (Miercuri, 13 octombrie 2021, 3:19)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Catu ii daduse afara un ministru, FARA sa se consulte cu USR!
            Era "guvernul Catu:, NU era guvernul USR sau al Coalitiei!
            Mai terminati cu manipularile, ca nu toata lumea e proasta ca PeDistii!
            • -1 (1 vot)    
              Faptele rămân (Miercuri, 13 octombrie 2021, 15:39)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

              USR a făcut 150% jocul lui Ciolacu și al șoșonarilor de la AUR. Că a făcut-o din prosti sau din ticăloșie e irelevant.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu are cum. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:15)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Cioloș nu va fi prim ministru cu miniștri PNL. Dacă vrea să fie neapărat prim ministru să apeleze la prietenii ,PSD și AUR. După cum sunt și amicii, vom avea un guvern unicat, cu trei prim miniștri.
  • +13 (67 voturi)    
    Hai ca v-a dat (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:17)

    persuasiv [utilizator]

    clasa.Oricum ai da-o,orice ai zice,are dreptate.
    • +3 (41 voturi)    
      Care dreptate? (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:54)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Ciolos cere echilibru si responsabilitate ca e criza, prag de iarna, pretul la energie a explodat si in spitale mor romanii. Si? Nu tot asa era cand Pnl ii ruga sa nu rupa alianta, sa negocieze pt alt ministru al justitiei? Raspunsul a fost un cap in gura si daramarea guvernului, provocand inca o criza pe langa ce era pana acum. Asta e tipul de "responsabilitate"asumat de Usr.
      • 0 (28 voturi)    
        Cand a rugat PNL pe USR sa nu rupa alianta? (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:54)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Le-au blocat toate proiectele, le-au sucit mana la spate sa voteze mizerii uriase precum PNDL 3 si apoi le-au dat ministri afara rand pe rand, in ciuda un acord SCRIS.

        In prima saptamana de dupa ruptura, au scos din administratie in viteza maxima absolut orice om adus sau promovat de USR si au adus pile, amante si copii de primari de Jegalia.


        Timp in care umilirea USR a continuat de 6 voci: cand Iohannis mai gros, cat Citu mai scutit, cand Rares Bogdan, pe o voce mai subtire.

        De la data demiterii lui Stelian Ion, PNL nu a facut absolut niciun efort real de a reface alianta. Din contra.. Mesajul venit de la Iohannis e clar: fara USR in guvern!
        • +1 (9 voturi)    
          Fă un efort de memorie (Marţi, 12 octombrie 2021, 22:50)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          În primul și în primul rând spune-mi și mie ce proiecte au avut USReii?! Mă topesc de curiozitate... Cel mai „performant” ministru USR, Drulă, nu areușit să înceapă nici măcar 1 cm de autostradă în 9 luni de ministeriat. A reușit în schimb să îngroape magisrtala de metrou spre otopeni și să fie umilit de sindicatul PSDist mafiot de la metrou.

          Alt băiat performant ca Ghinea a reușit cu chiu cu vai să depună PNRRul României ULTIMUL din toate cele 27 de țări UE. Iar ăla fost trecut din milă doar din cauză că CE e în conflict cu Ungaria și Polonia. și trebuia să arate că uite oricât de prost ar fi, e aprobat dacă ești cuminte. :)

          Despre tipa de la sănătate nici nu s-a știut că e acolo. A fost cuminte și na supărat pe nimeni :)

          Stelian Ion a moștenit legile justișiei de la Predoiu. Timp de 9 luni s-a smiorcăit că el vrea dar nu poate.

          Cîțu le-a cerut USReilor să numească înlocuitori pentru miniștrii pleacși până în ultima clipă. Au refuzat. Cum poți să zici că nus-a rugat de ei să rămână?

          Evident că după ce a fost clar că USReii vor vota orice moțiune de cenzură împotriva propriuljui guvern, i-au trimis la plimbare pe toți oamenii lor de la toate nivelele. nu poți să fi director și sp faci grevă împotriva companiei ce te plătște. Nu-i așa?
      • 0 (16 voturi)    
        Ruga? (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:22)

        Doser [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        PNL a rugat USR+ sa nu iasa de la guvernare?
        Hai sa fim realisti. Latratul si arucantul cu laturi nu e tot una cu "rugatul". Diplomatia nu se face prin decizii de berbec.

        Realitatea care doare... e ca PNL vede USRPLUS-ul ca un concurent direct, iar aceasta situatie e inca de anul trecut.
        A nu uita toate gesturile de "prietenie" care au avut loc inainte de alegeri, cum ar fi impartirea de fluturasi fake, "de speriat populatia", cu sigla USRPLUS, de catre presedintele PNL tineret CLUJ.
        Faptul ca s-a initiat o colaborare cu USRPLUS la alegeri a fost un pas bun dar o buna parte din PNL a vazut-o ca o oportunitate de crestere in sondaje, nicidecum ceva pentru Romania, ceea ce s-a si intamplat.

        Iar dupa ce s-a ajuns la guvernare, PNL s-a vazut cu sacii in caruta, si-au intors tunurile pe partenerii de guvernare.

        Tragand linie:
        PNL are de pierdut ceva procente, daca USRPLUS e partener de guvernare si USRPLUS performeaza bine.

        PNL are ENORM de pierdut daca nu e partener cu USRPLUS, in sensul ca sunt obligati sa se asocieze cu PSD, chiar si pe la spate, caz in care... in 2024 nu stiu cati votanti mai raman de partea lor.


        Da, USRPLUS e in offside acum dar isi va pastra votantii. Nu-mi imaginez un votant USRPLUS care sa-si doreasca USRPLUS pasiv in situatia data.
        Ma intreb de votantii PNL... ce se asteptau de la propriul partid?
      • -1 (7 voturi)    
        Sa inteleg ca tu esti fan Pavianca? (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:59)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Si ca il vedeai pe Catzu ca pe copilul ei, vezi adica?
      • 0 (6 voturi)    
        Baiete, ai halucinatii auditive. (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:13)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Cind a rugat pnl-ul pe cei din usr sa nu rupa alianta? Inainte, sau dupa ce catzu i-a dat afara din guvern pe ministrii usr ? Nu mai incerca sa faci pe prostul ca s-ar putea sa-ti iasa figura.
    • +3 (23 voturi)    
      Îhî (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:23)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Tot ce-i mai lipsește sunt de vreo 4 ori mai multe votui în parlament decât are partidul lui... Un fleac. :)
  • +10 (20 voturi)    
    Ce va face pnl, daca Ciolos va demite un pnlist (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:19)

    Cozmin II [utilizator]

    Ciolos sa-i intrebe pe cei de la pnl, daca se reface coalitia, cu el premier si dupa o perioada, il da afara pe ministrul de finante, care ar fi de la pnl, sa zicem, Citu, ce va face pnl :
    - Va ramane in coalitie ?
    - Va iesi de la guvernare ?
    - Va vota o motiune de cenzura impotriva propriului guvern ?
    • +5 (5 voturi)    
      Pai (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:38)

      JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      A fost demis un ministru PNL de la finante din aceleasi motive ca si Stelian Ion: era degeaba.
  • -1 (43 voturi)    
    Ciolos si USR castiga pe termen lung in 2024 (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:19)

    inmono [utilizator]

    chiar daca sunt de sacrificiu acum...
    Citu si echipa nu sunt vesnici, credeam ca nu mai scapam nici de Dragnea si s-a intamplat, tarziu, dar totusi.
    Important e ca USR sa vrea sa faca politica altfel si sa nu adopte jocurile PSD / PNL.
    • -3 (27 voturi)    
      A dovedit ca face politica "altfel": (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:11)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui inmono

      Cand nu te astepti ei darama guvernul si trec in opozitie. Toti se vor feri sa intre in combinatie cu ei.
      • +3 (21 voturi)    
        Pai asta e si scopul (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:01)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        combinatii am tot vazut de 31 de ani.
        Daca esti intr-o coalitie iti respecti partenerii si negociezi. Daca ai majoritate absoluta nu ai ce combinatie sa faci. Iar PNL-ul era cazul sa inteleaga ca nu au majoritate si trebuie sa discute. Orban a inteles, Citu nu.
    • -4 (24 voturi)    
      Ei s-o vedem șipe asta! (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:27)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui inmono

      Iar dacă nu trec de pragul electoral în 2024, las' că sigur o să câștige în 2028 :) Știi cum e? Speranța piere ultima.
      • +3 (21 voturi)    
        Pier multe, ai dreptate, ca de exemplu: (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:05)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        - generatiile nostalgice care voteaza PSD ca era mai bine inainte si "astia ne fura, dar ne si dau"
        - PNL-ul condus de Citu piere, ca si PNTCD
        - anti-vaccinistii pier si ei saracii
        - la un moment dat piere si Iliescu
        ...
        si cate si mai cate.
        Speranta e ultima, sunt multe inaintea ei :)
        • +7 (7 voturi)    
          ai dreptate in general (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:57)

          ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui inmono

          da' de aia cu "piere iliescu" nu-s asa sigur :)!
    • -1 (17 voturi)    
      Da, e un joc pe termen lung (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:58)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui inmono

      Chiar si acum, cand aia de la PSD, PNL si UDMR ranjesc si ii asteapta in parlament sa le ia gatul, ei ar trebui sa faca ce trebuie sa faca un partid intr-o democratie parlamentara reala.

      Sa vina cu un program de guvernare bun si cu oameni cu rezultate in echipa guvernamentala (Drula si Ghinea nu ar trebui sa lipseasca). Sa se prezinte bine in parlament. Sa nu isi bata joc de acest vot in parlament, chiar daca rezultatul e stiut dinainte. Dupa cum e stiut ca o sa fie circ: ura partidelor vechi impotriva primului partid care a facut o bresa e uriasa si se vor manifesta ca atare.
      • +2 (10 voturi)    
        De ranjit (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:04)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        au ranjit cei de la Aur si Psd cand v-ati aliat cu ei sa va daramati guvernul.
        • +2 (2 voturi)    
          era "pe persoana fizica"! :P (Miercuri, 13 octombrie 2021, 4:20)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Nu era "guvernul lor", era guvernul lui Catu si numai al LUI! pe persoana fizica! >:
    • -1 (7 voturi)    
      Pai si-a trantit prin motiune guverenul din care (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:07)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui inmono

      faceu parte. A mai facut cineva asa ceva pe la noi? USR sa vrea sa faca politica altfel? Astia-s mai ahtiati dupa putere decat PSD-isti.
  • +2 (18 voturi)    
    PNL a jucat la cacialma (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:01)

    John_Re [utilizator]

    .. si USR a muscat.

    Pt USR si pt Ro cel mai bine era sa fie organizate alegeri anticipate pt a detensiona starea de spirit din tara. Iar la vot puteau castiga ceva.

    Acu PSDul are ocazia sa dea jos si al doilea presedinte de partid si sa dovedeasca stupiditatea dreptei si a prezidentului.

    Wow
  • -4 (12 voturi)    
    Nu integeg de ce-s Romanii nemultumiti!!! (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:28)

    Fu Leng [utilizator]

    Ca Santa Klaus i-a scapat de doi pisoi mitomani, Michi Maus si Maztu Maus. Nu e ceva extraordinar? Nu mai sunt romani fericiti?
  • -3 (21 voturi)    
    hai ca m-am enervat... (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:32)

    Barbaneagra [utilizator]

    Sar toti din copac "Ce, ba, "vulpe", te dai mare dupa ce ai votat impotriva Tatalui si a Fiului?"
    Am mai vazut un comentariu tare: "ce ai facut tu, ba, in noua luni de zile? nu tu autostrazi, nu tu scoli, nu tu spitale.
    Si inca unu de nota zece: "Ti s-a rupt tie de romanii din spitale...a fost mai important scaunul de ministru al alora 2 sau 3 de la USR."
    Astia sunt romanii. Asa i-a creat si crescut Comunismul. Daca te scuipa sefu' si te da afara ca ar fi vrut el sa faca ce ai facut tu, ca ar fi vrut el sa puna pe cumnata, sora, consateanul, ma rog ruda, in post banos, dar tu nu, nu sefu, nu se cade. Pai cum, ba, nesimtitule, stai in guvernu meu (ma rog, al Tatalui meu, fie-I Numele Laudat JWK), infuleci croissante, bei cafele si ... vrei sa te tragi cu mine de bracinari?
    Nu vezi ca toata mass media e aliniata si trage in USR-ul tau de parlit din toate pozitiile, ca mai avem si munitie "securizata", d'aia de care avea unchiu-tau Vulpache, si tac-tu, nenorocitule. Mars la colt!
    Oooo, sa traiasca Don Marcelinni! Lume noua, lume noua!
    Bai Rares, ia fa tu o cafea pana vine si Jupanu de la schiat. Hai ca n-am impartit inca banii la toate primariile, ce dreaq, Dom' Ciolanu... scuze, Ciolacu.
  • +5 (17 voturi)    
    N-aveti grija de UDMR (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:39)

    Chasm [utilizator]

    Nu trebuie sa-si faca griji de UDMR, astia sunt crva politica si daca le da un pic de ciolan o sa vina imediat.
  • 0 (24 voturi)    
    ptr cum gestioneaza pnl si klaus criza (Marţi, 12 octombrie 2021, 18:44)

    Coco Whistle [utilizator]

    ar trebui scosi din viata politica a romaniei. oamenii astia nu au scrupule.
    • +1 (5 voturi)    
      Altceva le lipseste. (Marţi, 12 octombrie 2021, 21:19)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Dar nu au de unde sa ia. Ca daca n-ai de unde , nici Dumnezeu nu cere.
  • -6 (16 voturi)    
    Mai multă acțiune, mai puține vorbe (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:09)

    MVM [utilizator]

    Una dintre bolile grave ale vechilor politicieni este că stau prea mult pe internet sau prin studiouri TV să se războiască cu adversarii.
    Dl. Cioloș dovedește auto-suficiență și chiar aroganță, dacă răspunde la persoana I singular la îngrijorări privind soarta USR, un partid format din mai multe persoane, care au investit timp și suflet în acesta. Nu cred că de cariera dlui Cioloș se agită cei din USR - acesta are oricând o ușă deschisă prin Europa, pe la prieteni, ci de soarta USR, aflat deja pe muchie de cuțit.
    Până acum infatuarea l-a dus pe dl.Cioloș într-o poziție imposibilă și de neinvidiat, o capcană în care a căzut copilărește și din care nu prea are cum să iasă bine.
    • -3 (9 voturi)    
      PNL si PSD de ce nu au propus premieri? (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:52)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      Fiindca PNL si PSD vor banii si privilegiile, fara sa conduca tara.
  • +7 (7 voturi)    
    Asta in timp (Marţi, 12 octombrie 2021, 20:36)

    Costi888 [utilizator]

    Ce Simion se tine de caterinca pe facebook..
    • +1 (1 vot)    
      daca ar avea ceva in biluta (Miercuri, 13 octombrie 2021, 2:07)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      s-ar alatura noului proiect. nu are nimic de pierdut.
  • +2 (2 voturi)    
    va spui sincer (Miercuri, 13 octombrie 2021, 1:09)

    ..13 [utilizator]

    Ca m-am distrat copios citind comentariile.

    Un gand pios catre dl. Ciolos - astia sunt romanii ca ca ei nu prea gasesti... 100 de comentarii - care mai de care...nu e chiar usor sa faci fata la asa o avalansa de opinii...

    O noapte relaxata si zile mai bune!

    PS
    Imi pusei in cap sa citesc in seara - m-au furat comentariile si am ratat lectura pregatita cu grija- ntzz, ntzz nu este bine pentru mine.
  • 0 (2 voturi)    
    120 comenturi (Miercuri, 13 octombrie 2021, 3:34)

    yol [utilizator]

    pt o declaratie!!! Le a bagat ciolos mortul in casa!
    Se vede imediat diferenta fata de barna!
    • 0 (2 voturi)    
      Le-a băgat Cioloș mortul în casă la USR? (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:26)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui yol

      Cei de la USR numai ce își făcuseră mâna bună pentru dat jos guverne și se bucurau că au ocazia să dea jos un guvern de-al lor. Sau grăbit, nu au avut răbdare să negocieze și au rămas cu buza umflată. Cred că Barna se bucură cel mai mult. La făcut pe Cioloș să-și dea demisia de la UE și prim ministru nu va fi. Așa înțeleg reacția lui Barna care amenință pe viitorii parteneri de coaliție, că-i învață minte, că USR are prim ministrul și își iau posturile de miniștri care vor, ceilalți, ce rămâne, dacă rămâne, că au și USR multe guri de hrănit.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by