UPDATE Criza din Coaliție, la final / S-a ajuns la un consens între liderii PNL-USR-PLUS și UDMR / Ce cuprinde noul acord politic

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 20 aprilie 2021, 11:17 Actualitate | Politic


Orban, Citu, Kelemen, Barna
Foto: AGERPRES
Liderii Coaliției au reluat discuțiile marți după-amiază și au ajuns după cinci ore de negocieri la un consens. Premierul se va consulta cu partenerii de Coaliție în ceea ce privește deciziile privind miniștrii și va acorda un timp rezonabil pentru analiza în interiorul formațiunii din care provine. Performanța miniștrilor va fi evaluată periodic. La capitolul reforme se vor demara discuțiile pe codul electoral, descentralizare, eliminarea pensiilor speciale, adoptarea legilor justiției până la sfârșitul anului.


UPDATE 21.50 Ședința Coaliției s-a încheiat, urmează declarații de presă.

UPDATE 21.15 Ședința Coaliției se apropie de final. Sursele HotNews.ro susțin că liderii Coaliției ar fi ajuns la un consens. Premierul se va consulta cu partenerii de Coaliție în ceea ce privește deciziile privind miniștrii și va acorda un timp rezonabil pentru analiza în interiorul formațiunii din care provine. Performanța miniștrilor va fi evaluată periodic. La capitolul reforme se vor demara discuțiile pe codul electoral, descentralizare, eliminarea pensiilor speciale, adoptarea legilor justiției până la sfârșitul anului.

UPDATE 19.42 Discuțiile au fost reluate în Coaliție. Liderii USR-PLUS s-au întors în biroul lui Ludovic Orban.

UPDATE 18.45 Liderii USR-PLUS au părăsit ședința. Dan Barna: Nu ne-am înțeles la reforme. Discuțiile se reiau la ora 19.30. Negocierile s-au blocat, potrivit surselor HotNews.ro la accelerarea programului de guveranare, pe reformele asumate de USR-PLUS. Aceștia ar fi cerut la capitolul reforme alegerea primarilor în două tururi și eliminarea amendamentelor impuse la Camera Deputaților pe desființarea Secției Speciale, eliminarea pensiilor speciale.

UPDATE 18.10 Florin Cîțu a plecat de la ședința Coaliției pe ușa din spate. Surse oficiale au declarat pentru HotNews.ro că acesta va reveni la ședința Coaliției. Premierul Florin Cîțu are pe agenda oficială la ora 18.30, o întâlnire cu președintele Republicii Moldova, Maia Sandu.

UPDATE 16.07 Liderii coaliției au intrat la negocieri. Dan Barna a anunțat declarații de presă la finalul ședinței.

Surse politice au declarat pentru HotNews.ro că USR-PLUS intenționează să renunțe la demiterea premierului și să ceară semnarea unui acord politic care să includă câteva reguli de funcționare a Coaliției. Mai exact, liderii USR-PLUS doresc ca evaluarea miniștrilor, inclusiv a premierului, să fie făcută de comun acord în Coaliție.

O altă condiție cerută este să existe pe hârtie un program al reformelor care urmează să fie aplicate de Guvern și care să prevadă și termene bine definite de aplicarea acestora.

Cea de-a treia propunere vizează o centralizare a deciziilor Guvernului printr-o consultare săptămânală între premierul Florin Cîțu și vicepremierul Dan Barna.

USR-PLUS a avut în cursul serii de luni o ședință de informare a membrilor și au decis să-și mențină cele trei puncte și să le prezinte partenerilor de Coaliție în ședința de marți programată de la ora 16.00.

De asemenea, USR-PLUS va prezenta partenerilor în ședință și propunerea de ministru al Sănătății. În urma discuțiilor interne de luni seară, USR-PLUS va merge pe nominalizarea Ioanei Mihăilă la Ministerul Sănătății.

De altfel, liderul de grup al USR-PLUS, Ionuț Moșteanu a declarat, marți că partidul său ar putea renunța, în anumite condiții, la solicitarea ca Florin Cîțu să nu mai fie premier.

”Există această posibilitate, dacă reușim să așezăm coaliția pe noi baze”, a spus într-un interviu la RFI liderul deputaților USR-PLUS, Ionuț Moșteanu. El afirmă că s-ar impune ”niște acte adiționale” la protocolul de funcționare a coaliției, legate în special de modul de demitere a unui ministru.

De partea cealaltă și liberalii par dispuși să pună capăt conflictului, dar așteaptă să vadă condițiile pe care le au cei din USR-PLUS. Nu există în momentul de față o decizie în PNL privind modul în care vor aborda solicitările partenerilor de Coaliție, au declarat surse liberale pentru HotNews.ro.

Potrivit surselor citate, la discuțiile din spatele ușilor închise de luni seara, Florin Cîțu ar fi adoptat un ton calm, însă ferm referitor la garanțiile cerute de Dan Barna în ceea ce privește remanierea miniștriilor. Cîțu le-ar fi spus că le poate oferi un răgaz de 48 de ore înainte de a demite un ministru, perioadă în care USR-PLUS ar putea să-și determine omul fie să demisioneze, fie să-i retragă sprijinul politic.

Premierul le-a spus că nu este de acord cu un protocol prin care să-i fie tăiate atribuțiile.

Întrebat dacă ar fi dispus să semneze un document în acest sens, Cîțu a răspuns într-o emisiunie la Digi 24: "Eu sunt OK cu a avea discuții, protocoale, să facem ce vrem, atât timp cât eu îmi păstrez atributul constituțional. Este foarte clar că nu poți să negociezi Constituția. Dacă cu toții suntem de acord în coaliție că este decizia premierului, în urma evaluării premierului, foarte bine! Că putem să comunicăm altfel, că putem să spunem lucruri, aici putem să discutăm, nu e nicio problemă, suntem flexibili, dar nu avem cum să negociem Constituția. Este foarte simplu, din punctul meu de vedere”.

Reamintim că prima ședință de Coaliție după demiterea lui Vlad Voiculescu de la Ministerul Sănătății s-a încheiat după aproape cinci ore fără niciun rezultat. În spatele ușilor închise au existat momente tensionate între partenerii de Coaliție.

Potrivit surselor HotNews.ro a existat un moment tăios între Cătălin Drulă și Ludovic Orban. Ministrul Transporturilor i-ar fi reproșat premierului că l-a demis pe Vlad Voiculescu fără să aibă o discuție prealabilă cu USR-PLUS. Ludovic Orban ar fi intervenit în discuție și i-ar fi transmis acestuia că Voiculescu a făcut praf imaginea Guvernului prin atacurile la adresa premierului, dar și prin incoerența declarațiilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















29448 vizualizari

  • -34 (76 voturi)    
    Normal. Nimeni nu vrea sa piarda ciolanul. (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:31)

    Amad [utilizator]

    Își incordează mucschii dar este greu sa renunți la ciolan când tocmai ai dat de gust.
    • +24 (38 voturi)    
      asta cu ciolan(c)ul (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:51)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      e de gradinita si aplicabila pentru oricine din cealalta tabara

      esti FIX ca CATZ / BACIU, deschizi gura doar ca sa nu taci, pe principiul face sa fie bine sa nu fie rau
      • -15 (33 voturi)    
        Chiar despre ciolan e vorba, omul zice bine. (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:39)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui programatoru

        Chiar despre ciolan e vorba, omul zice bine.

        USR-istii, precum toti oamenii politici, alearga dupa ciolanul propriu...nimic mai mult. Sunt politicieni, la fel ca ceilalti. Doar trei caracteristici fundamentale ii deosebesc de ceilalti:
        - sunt prosti/ignoranti/necititi/neumblati*, au probleme enorme de logica elementara, de ratiune primara, de "asezare in pagina" a lor si a celor ce-i inconjoara.
        - sunt incrancenati, urasc tot ce se poata ura, din tot sufletul lor mic si meschin
        - sunt decuplati de planeta, in toate sensurile. Daca nu cred ca laptele se produce printr-un app, se comporta de parca au aterizat ieri pe Terra.

        Dar, deep down, ca toti politicienii, sunt interesati de CIOLAN, sa le fie lor bine. D'aia isi dau legi "sa nu plateasca CFR-ul, sa li se dea bani cu lopata si ei sa nu raspunda (ONG-uri), etc".
        • +12 (36 voturi)    
          Ai vazut pe cineva in puscarie de la USRPLUS? (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:11)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          In schimb am vazut zeci daca nu sute de la PSD si PNL. Pentru ca ii interesau doar ciolanul.
          • -3 (17 voturi)    
            urmeaza (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:43)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            fii linistit si increzator in justitia care lucreaza la nivel european
          • -6 (18 voturi)    
            Dupa nick name ar trebui sa (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:54)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            gandesti inainte de postare, cum sa-i vezi pe stimabilii de la USR la puscarie daca de-abia s-au abonat la ciolan, asteapta, se dau ei pe brazda.
          • -8 (20 voturi)    
            Remus Cătălin Șerban (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:13)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            iti spune ceva ?

            "Remus Cătălin Șerban ocupă poziția a 6-a pe lista girată de Clotilde Armand la Sectorul 1. Bărbatul de 50 de ani este manager de turism la socieatea Centrul Vechi Turism SRL. Firma este patronată chiar de el și de soția sa Luminița Șerban. Din 9 mai 2018 politicianul a fost revocat de soție de la conducerea firmei. Manevra venea în momentul în care procurorii de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 1 îl cercetau pe Șerban pentru nerespectarea regimului armelor și muniției. Dosarul are numărul 1154/P/2018. Remus Cătălin Șerban avea să apară în fața judecătorului în luna august a anului 2018. Atunci magistrații trebuiau să se pronunțe cu privire la arma pe care acesta o deținea. „Dispune confiscarea specială a pistolului marca Browning seria C 14705393, cal. 9 mm, depus la camera de corpuri delicte în baza dovezii seria H nr. 0223380/29.03.2018 în dosarul de urmărire penală nr. 1154/P/2018 al Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti."

            inainte sa te arunci in gol, macar pune o parasuta pe tine !
            • +8 (14 voturi)    
              si puscarie? (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:43)

              well_good [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              si unde scrie ca a facut puscarie? Mai mult, scrie ca "ar fi trebuit" dar de ce nu s-a mai intamplat de ce nu scrie?

              Iar partea cu prost/neciti/neumblati e absolut ridicola =)))) tu ii compari cu ratatii aia din aur care au iesit din judet si au impresia ca au vazut toata lumea sau cum?
              • -7 (15 voturi)    
                mah (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:46)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui well_good

                un dosar penal se poate incheia si cu amenda penala, bidiviul ramane un penal ( pana la proba contrarie )
                • +3 (9 voturi)    
                  Psd a vandut tara la fiare vechi (Marţi, 20 aprilie 2021, 19:09)

                  relax4 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  si dictatorii lor Năstase, Dragnea etc au trecut prin spatele gratiilor ai trolii roșii se chinuie sa găsească un consilier local cu care sa arate ca toti e la fel :) dacă n-ar fi manipulare tip sovietic ar fi analfabetism funcțional.
                  • -3 (3 voturi)    
                    Tu esti nou (Marţi, 20 aprilie 2021, 20:54)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui relax4

                    Aici, inteleg misiunea ta
          • -7 (17 voturi)    
            Ai vazut procurori impotriva uSRI+2,15 (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:17)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Ai vazut procurori impotriva uSRI+2,15?

            S-a dovedit ca Statul Paralel calareste ce tinte vrea...cati procurori ai vazut ca "se autosesizeaza" impotriva sectiunii securistilor prosti uSRI+2,15?

            Uite, cazul de ieri-alaltaieri...la Ministerul Sanatatii s-a facut un fals in acte publice cat casa, vizibil de pe Marte, dar fiind vorba despre Voiculescu, nu se "autosesizeaza" nimeni.

            Udrea fura de rupea pe vremea lui Basescu, da' a fost deranjata de Statul Paralel numai dupa cei 10 ani ai lui Basescu la Putere. Acum, e dovedita hoata, da' pe vremea aia, matale, ca #basist tot asa intrebai: "cati PD-i ai vazut la inchisoare?" De ce? Te platea Udrea cu un coltisor de pizza, precum pe alti #rezisti de acum, proveniti din #basisti.

            Oricum, ai fentat miezul discutiei: despre cele trei trasaturi fundamentale ale #rezistilor: prostia fudula, ura incrancenata si decuplarea de realitate. Despre astea nu ai nimic a spune?
      • -1 (9 voturi)    
        Explicatia a ceea ce acuza Vlad Voiculescu (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:32)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui programatoru

        Miile de morți în plus de care vorbește Vlad Voiculescu s-ar ascunde, cică, între cele două platforme care îi numără: Corona-Forms și AlerteMS. Pe prima sînt notați morții de COVID-19 raportați de DSP-uri, medici de familie și spitale. Pe a doua sînt notați doar morții de COVID-19 raportați de spitale.

        După ce l-a dat Cîțu afară din Guvern, Vlad Voiculescu spune că a verificat el cu echipa lui și au descoperit că morții de pe AlerteMS sînt mai mulți ca cei de pe Corona-Forms. Zeci de nume de pe AlerteMS n-ar fi fost trecute pe Corona-Forms, în fiecare zi, și de aici ordinul miilor.
        • 0 (2 voturi)    
          Cu ce ajută? (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:02)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

          Pe cine?
    • +26 (30 voturi)    
      mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:18)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      si daca plecau de la guvernare comentariul tau era: au fugit lasii si au aruncat Romania in criza...
      va place formularea asta cu ciolanul de tind sa cred ca este indicatie de partid :)
      daca pleaca ei sunt vinovati ca Romania este neguvernabila sau o dam pe mana PSD-ului. daca nu pleaca inseamna ca nu vor sa piarda ciolanul.
      pe voi nu va multumeste oricum nimic. doar niste babe pe marginea santului comentand contra mereu...
      la fel pot sa spun si de catzu ca nu vrea sa plece de la ciolan. este exact aceeasi situatie. putea sa dezamorseze repede conflictul dandu-si demisia.
    • +15 (33 voturi)    
      Trebuie puse limite pt PNL la guvernare (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:32)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      USR e plin de creduli, de naivi care cred ca PNL le vrea binele. de fapt PNL vrea distrugerea USR ca ei sa guverneze singuri in cazul unor anticipate

      trebuie ca USR sa puna clar in acrodul coalitiei ca primul ministru NU are dreptul sa demita peste noapte un ministru USR

      trebuie sa fie niste reguli, sa existe o sedinta a coalitiei in care primul ministru sa isi exprime nemultumirile fata de un m,embru al guvernului si sa ceara retragerea lui

      ce a facut acum PNL e bataie de joc
      • +10 (30 voturi)    
        Gresesti (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:58)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        PNL vrea inapoi cu PSD. USL nu a murit niciodata, stai linistit. Dupa ce USR dispare, pot reveni la simularea opozitiei asa cum au facut 30 de ani. Show ieftin prin care imparteau ciolanul.
      • -6 (20 voturi)    
        citeste (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:27)

        IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        citeste constitutia
        • +3 (21 voturi)    
          Ce are Constitutia de-a face aici? (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:16)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

          Vorbim aici de o coalitie care a numit premierul. Daca premierul se ia dupa o Constitutie comunista scrisa de pesedisti, face ce vrea, ori nu este asa. In coalitia care l-a facut premier, trebuie sa dea socoteala la ce face. Pentru ca a fost numit, nu ales.
          • 0 (10 voturi)    
            Plin de habarnisti pe aici . . . (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:16)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            - "USR e plin de creduli, de naivi care cred ca PNL le vrea binele" Ai auzit de vreun partid care-i vrea binele altui partid? Ca au interese comune pentru o perioada se mai intampla i rest . . .
            - "NU are dreptul sa demita peste noapte un ministru USR" Asta suna ca dracu. Ar fi un fel de dictatura USR in coalitie. Are dreptate IpseAnton. Vezi constitutia.
            - "PNL vrea inapoi cu PSD. USL nu a murit" Or fi astia din PNL in toate felurilec dar chiar sa se ajunga la un partid unic nu-i cred in stare mai ales ca si USR tragetare tare spre stanga.
            - "Daca premierul se ia dupa o Constitutie comunista scrisa de pesedisti" Este drept ca acesta constitutie a fost croita de urmasii comunistilor care nu prea s-au lepadat de naravurile mostenite dar este constitutia care a fost validata prin referendum de populatia tarii noastre si este in functiune de la data validarii. In guvern fiecare ministru trebuie sa dea socoteala de ce face in fata premierului care a fost confirmat in aceasta pozitie de catre reprezentantii poporului adica parlamentarii sau daca preferi majoritatea parlamentara.
            Cred ca sedintele coalitiei ar trebui sa inceapa cu lecturarea Legi prostiei a lui Cippola. Am avea o viata mai fericita.
        • +2 (6 voturi)    
          Constitutia si legea nu are de-a face aici (Marţi, 20 aprilie 2021, 18:51)

          opinius [utilizator] i-a raspuns lui IpseAnton

          E vorba de cum inteleg partenerii sa-si exercite puterile legale pe care le dobandesc fiecare. Adica si le pot exercita cu mai multa sau mai putin buna credinta. Nu i-a propus nimeni lui Catu modificarea constitutiei.

          Sa zici ca un eventual protocol ar incalca legea e prea mult. Doar nu se propune modificarea constitutiei... ci doar o intelegere aspra modului de decizie in coalitie foarte aproape de gandirea lui Orban din 2007 ("decizia de ia in partid").

          Si in plus ce fel de argument este acesta ca primul ministru isi poate exercita atributele conferite de lege (Constitutie in cazul lui), cand vrea el, fara sa se consulte cu nimeni, dar ministrii si secretarii de stat trebuie sa se consulte vezi doamne cu CNSU, desi legea nu prevede asta. Cum ramane cu atributiile legale ale ministrului? Sa intelegem ca numai atributiile primului ministru sunt sfinte, restul nu?

          Asta este democratie pentru dulai (maturi), dar nu pentru catei.

          A aparut deja prin presa (G4media), si puteti oricum verifica si noi in HG-ul de organizare si functionare al CNSU, CNSU nu emite avize.

          Informatia pe care a dat-o Catu aseara cum ca Ordinul d-nei Moldovan nu avea avizul CNSU se refera la avizele informale pe care si le dau ei acolo, dar nu sunt avize prevazute de lege.
          Asta inseamba ca primul ministru a mintit. Putem s-o catalogam si ca balba (ca poate n-a stiut, ca poate a confundat avizele informale - de gentlemen din CNSU, cu cele chiar prevazute de lege pentru alte situatii), dar pe altii i-a demis pe motiv de "balbe".

          Cum vine asta? Tot democratie? tot pentru catei?
      • -3 (17 voturi)    
        Coalitia va deveni rigida si disfunctionala (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:46)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        USR intinde latul cu care o alianta PNL-UDMR in interiorul coalitiei va putea evalua negativ orice ministru USR-PLUS.

        O alta naivitate, pt ca in caz de conflict USR nici macar nu va putea arunca vina doar pe liberali sau pe premier, pt ca verdictul va veni cu majoritate de voturi liberal-udemeriste !

        Organizatia separatista maghiara are o foarte mare experienta de a guverna cu oricine si oricat timp are interes, e gata intotdeauna de mici concesii si aranjamente de culise.

        USR-PLUS e condusa de aroganti psihorigizi care se percep mesianic ca "salvatori ai Romaniei", au impresia ca detin un "monopol al adevarului politic", ceea ce este ridicol si infantil.

        Felul in care dl Voiculescu, deja banuit cu temei de mai multe tipuri de infractiuni in calitate de complice, continua sa arunce cu noroi in "dragi colegi de coalitie" (cum ar zice dna Armand Clothilde), arata care e nivelul la USR-PLUS cand vine vorba de subtilitati din astea.

        Nu exista "management politic" la USR-PLUS, nu exista o strategie de relationare cu alte forte politice.

        Ceea ce se vede si afirma e doar un continuu val de injurii, insulte si acuzatii aduse inclusiv de ministri si lideri USR-PLUS contra tuturor celorlalte partide si politicieni.

        Abia acum s-au gandit cei de la USR sa propuna niste "reguli" cand au realizat ca efectiv un prim-ministru are dreptul constitutional si legal sa demita imediat orice ministru.

        Abia cand au inteles ca nu-i suporta nimeni si ca UDMR se va intelege intotdeauna mult mai bine cu PNL, uneori in detrimentul USR, incearca sa dreaga lucrurile lasandu-l din brate pe dl Voiculescu.

        E bine ca USR a renuntat la cererea patetica (electoral iresponsabila) de a fi dat afara premierul, cu consecinta doborarii propriului guvern.

        E rau ca se incearca o formula rigida care va diminua capacitatea de reactie a premierului si va crea blocaje.

        Ajungem la "ok, ministrul meu e idiot, dar daca-l votezi negativ la evaluare, il votez si eu pe al tau, uite-asa, de-a naibii" !
      • -1 (19 voturi)    
        Bataie de joc... (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:45)

        Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Bataie de joc este ce a facut/ce n-a facut Vlad Voiculescu;daca l-ar fi mentinut ministru,Catu ar fi periclitat sanatatea Romaniei.Si l-a informat pe Barna care i-a raspuns"niciodata"!Ce ma surprinde este ca niciun corifeu USR nu recunoaste ca ministrul Voiculescu a fost un dezastru-ba din contra-si toti se refera la modalitatea destituirii fara sa sufle o vorba despre performantele lui.Atitudine incalificabila-sa faci atata tapaj riscand soarta Coalitiei;si va spune asta un fost votant USR.
        .
        • -3 (11 voturi)    
          Votantule USR (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:25)

          RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

          1) Voiculescu a fost cel mai bun ministru a sanatatii ever daca ne uitam la faptele concrete de acum si din 2016. Motivele? A demarat depolitizarea caselor de asigurare judetene. A demarat depolitizarea managerilor de spitale. A adus cativa profesionisti adevarati la varful ministerului (oameni cu un CV in spate si fara legaturi politice). A implementat un sistem de feedback al pacientilor (in 2016). A demarat transparentizarea tuturor cheltuielilor publice si a transparentizat procesul de vaccinare. Asta in 10 luni. Spune-mi un ministru al sanatatii care a facut mai multa reforma.
          2) Catu, daca ar fi vrut sa evite o criza in coalitie, ar fi putut incepe cu Bode, care e de la dumnealui din partid si care raspunde de DSP-uri. Sau cu Arafat. Daca ar fi inceput cu unul din ei si apoi l-ar fi demis pe Voiculescu, nu cred ca era tot scandalul asta.
          3) Catu ar fi putut incerca sa-i fie un partener ministrului inainte sa-l demita. De exemplu ar fi putut sa nu-l atace cu corpul de control pentru ca a facut un lucru bun. Sau ar fi putut macar sa-i faca o evaluare inainte sa-l demita (precum Tudorel i-a facut lui Kovesi).
          4) Catu pericliteaza sanatatea romanilor pentru ca pune economia pe primul plan si demite, fara sa le ofere o motivatie, specialisti care spun ce nu vrea sa auda (Moldovan de examplu)
          5) Catu isi bate joc efectiv de USR, deci nu poate fi un partener si un lider pentru ministrii USR. Cum naiba sa il numesti pe Barna interimar fara ca macar sa-l intrebi inainte
        • -1 (5 voturi)    
          dar si (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:56)

          codrean [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

          noua propunere ? a USR+ mi se pare nepotrivita : in pandemie - un moment greu pentru toata lumea - si in Romania unde reforma in sanatate se impunea oricum - nu stiu ce scrie in "programul" lor - se cere pe acest post un om respectat de catre profesionistii din sanatate, puternic, cu experienta manageriala si viziune ! Calitati care - imi pare rau - Dnei Dr. Mihaila ii lipsesc !
          Chiar ne batem joc de romani ?! Conteaza doar "culoarea politica "?
          Desteptarea ! ca mai vin si alte alegeri !!!
    • +9 (15 voturi)    
      Vorbesti despre Citu? (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:44)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      .
    • +12 (16 voturi)    
      Ciolacule, tu ne vorbesti de... ciolan? (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:50)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      Hai, mai stai pe bara un pic, crede-ma nu vrei sa vii la putere in pandemia asta.
    • 0 (10 voturi)    
      Eu nu inteleg sablonul asta cu Constitutia la PNL (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:37)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      O tot da Catu cu Constitutia de parca USR nu poate sa spuna la fel si sa tranteasca in Parlament orice lege/OUG emisa de guvern tot in virtutea constitutiei. Daca venea cu argumentul ca in conditiile in care fiecare membru al guvernului face ce vrea, atunci guvernul se dezintegreaza, atunci ar avea un argument mult mai credibil. Si apropo, ce facem la sectorul 1 unde PNL si PSD au refacut USL si blocheaza toate proiectele primarului ?
      • -2 (12 voturi)    
        La Sectorul 1 USR a furat alegerile (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:38)

        AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        In cateva zile vor fi facute publice rezultatele oficiale de la numaratoarea dispusa de SIIJ. Pe surse s-a aflat inca de ieri ca USR a furat alegerile.
  • +20 (58 voturi)    
    Nu vor rezista impreuna (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:35)

    vasile78 [utilizator]

    Citu se incapataneaza sa poata demite cum pofteste ministrii USR. E evident ca va face asta de cate ori pofteste, poate doar ca sa acopere incompetenta ministrilor PNL. E clar ca nu vor rezista impreuna. PNL pare mai degraba pregatit sa guverneze minoritar sau cu PSD.
    • +8 (22 voturi)    
      normal ca nu vor rezista (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:53)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      pai avem "meritocratie " PNL VS meritocratie USR+

      avem fata lu' Velea VS Andreea Moldovan
      avem Bode-manuitorul-de-medalii-somorosul-cu-sofer-creator-de-moarte-mutatoru-de-sefi VS VV-depolitizare
    • +3 (13 voturi)    
      Tacerea lui Ciolacuu (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Poate fi un semna ca P$D si PnL sa refaca U$Lamul, insa asta este Sinucidere politica la PNL, ceea ce, in aprilie 2021 nu cred, Alina Gorghiu, Perdoiu si alti Fomisti nu vor lasa sa se refaca U$Lamul
    • +13 (23 voturi)    
      exact (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:14)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      catzu o tot tine cu atributul constitutional pe care nu-l neaga nimeni. problema este ca atributul acela constitutional nu te folosesti de el in functie de cum dormi noaptea. cat timp remanierea unui ministru este facuta cu justificari clare, nu inchipuite, nu se supara nimeni.
      ca urmare, protocolul intre cele 3 partide trebuie schimbat. astfel fiecare ministru are niste tinte si daca nu sunt atinse atunci se poate cere revocarea.
      dar nu trebuie sa ramana la latitudinea premierului care poate sa-l demita doar pt simplul fapt ca nu-i place de fata lui.
      nu asa se guverneaza in coalitie catzule. nu esti stapan pe guvern. ai fost mandatat si votat de catre o coalitie
      • -2 (10 voturi)    
        asa e (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:33)

        IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Dar daca incalci legea? Dar daca faci fals in acte?
    • -3 (23 voturi)    
      Ai fost vreodata sef? (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:47)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Stii cum e sa nu poti da afara un om?
      Inseamna sa nu ai autoritate asupra lui, sa iti rada in nas.
      Sa faca 2 prim ministri atunci, unul de la USR cu ministrii lui si altul de la PNL cu ai lui.
      Problema e ca raspunderea nu se imparte asa.
      Daca ceva merge prost, raspund cei din varf, nu ministrii. Peste 2 ani, lumea va fi uitat cine a fost Voiculescu, Barna, dar va continua sa il injure pe Catu pentru ce nu a mers bine.
      Acum au pe cap si o pandemie si oricum nu vor iesi prea bine.
      Toate institutiile statului sunt paralizate de lipsa de autoritate a sefilor, aparati si de legislatie. Stii ca un director de scoala nu poate da afara un profesor decat foarte greu. Asta vrem si la guvern?
      • +2 (12 voturi)    
        Tipic Sef Roman (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:29)

        RobertM70 [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Tu ai impresia ca se poate conduce doar autoritar? Cei mai slabi sefi sunt aia care nu stiu sa conduca si pe alte cai, asta spune multe despre gandirea ta si probabil si a lui Cutzu.
        E foarte foarte bine ca nu pot fi dati usor afara profesorii de directorasi, mai ales cand directorasii habar nu au cum sa faca management.
      • +3 (11 voturi)    
        Am fost sef (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:56)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Dar nu m-a votat nimeni sef. Daca te voteaza, respecti regulile politice. Vrei mana libera? Du-te-n privat.
        • +2 (6 voturi)    
          pai... (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:50)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Daca te voteaza ca ai pieptul lat sau ochii albastri asta inseamna ca isi asuma alegerea pe anumite criterii care evident sunt departe de cele legate de

          COMPETENTA - cuvantul cheie are tine inca legata la mal nava numita Romania.

          deci sa dam frau liber competentei si competitiei corecte ca sa ne putem lasa la apa si sa navigam spre zari mai bune.

          Stiu un guvern, nu spui de unde, care lucreaza cu privatii adica isi asigura competentii de acolo...

          de ce statul se comporta diferit fata de privat?

          pentru ca isi permite si cetatenii ei ii permit!
          • +2 (4 voturi)    
            Sunt (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:22)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            Sunt mai multe treburi complicate in comentariul dumneavoastra.
            Statul se comporta diferit fata de privat pentru ca conducerea lui are putere nelimitata si nicio raspundere. Acolo unde privatul trebuie sa negocieze, statul poate sa dea cu bata. Niciun individ din primele trei esaloane ale statului n-ar rezista mai mult de 6 luni in orice firma privata.
            Nu stiu cum si de ce l-au preferat pe Citu, dar problema nu-i Cati, asa cum problema nu-i nici Voiculescu si nici Barna.
            Problema reala sunte(m noi) votantii, asta-i clar.
      • +1 (7 voturi)    
        Vai de asa sef! (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:36)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Seful care nu se impune prin competenta si personalitate si are nevoie de topor, nu e sef, e un pinguin ajuns sef pe pile!
  • -13 (41 voturi)    
    mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:36)

    sentenced [utilizator]

    Astia din USR numai pasi in spate au facut dupa alegeri. A fost vreo negociere din care au iesit bine?
    • -8 (18 voturi)    
      e normal.. (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:45)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      .. la fel cum la ultimele doua alegeri voturile s-au imputinat. deschizi pliscul in functie de bruma de voturi pe care o obti.
      la 10% si dacopatii din haur rad de tine.
      • +3 (5 voturi)    
        Ismaile, (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:09)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Hai ca au obtinut 14,85%...!
        Puteau sa aiba si 5,5% ca UDMR dar daca i-ai cooptat intr-o alianta trebuie sa te confirmezi intelegerii si protocolului semnat!
    • +6 (10 voturi)    
      Da, (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:52)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      au ministere mai multe si, mai ales, "mai babane" decat ponderea parlamentarilor in coalitie.
    • +11 (13 voturi)    
      din toate (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:02)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      au castigat tot ce au vrut. presedentia senatului, fara Orban prim ministru (cel mai mare pas inapoi facut de liberali) desi Orban era presedintele PNL ce ministere au vrut pe acelea lau castigat. deci negocieri de succes.
    • +14 (16 voturi)    
      Asa-i in negocieri (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:06)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ceri mai mult ca sa primesti ce-ti doresti
    • -2 (18 voturi)    
      Au fortat sa nu fie Orban premier. (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:49)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Acum il vor inapoi. Sau sa ramana Catu, dar doar de forma. Sa fie 2 premieri sau mai multi, din umbra. Numai propuneri imature, de la un capat la celalalt.
      • +4 (8 voturi)    
        )))) asta i buna gluma )))) (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:26)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui clint

        insa nu e a ta )))) e a urmasilor, urmasilor, tai))))
  • -19 (47 voturi)    
    Constitutia e Constitutie ? (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:37)

    cristian.l [utilizator]

    sau un protocol pe genunchi e mai important.

    Regulile de comportament intr-o coalitie sunt normale pana la momentul atata timp cat nu doresti sa schimbi niste atributii stabilite in Constiutie atunci deja devin anticonstitutionale.

    Daca schimbati regula atunci Constitutia e doar o bucata de ziar .... la naiba cu drepturile cetatenilor, ce dorim noi conteaza si uite asa ne intoarcem incet la comunism.
    • +14 (18 voturi)    
      De prin Constituție adunate (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:56)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      În Constituție scrie că premierul răspunde în fața Parlamentului, mai exact în fața majorității parlamentare care l-a votat. Adică în fața coaliției PNL-USRPLUS-UDMR.
    • +11 (19 voturi)    
      Aberatie....marca Citu (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:16)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      O coalitie nu poate rezista daca PM demite ministrii de la celelalte partide cum pofteste, fara sa se consulte cu partidul care a trimis acei ministri.
      Evident ca PM poate face asta conform Constitutiei, dar sa vedem ce partid din coalitie rezista mult timp cu un PM care procedeaza asa? Daca USR nu rezolva problema asta rapid, la urmatorul ministru USR demis (si as pune pariu ca urmatorul ministru va fi tot de la USR, eventual Drula......ca a deranjat Mafia de la Metrou) vor iesi de la guvernare.
      E cat se poate de clar ca PNL are chef sa considere USR un fel de "ruda saraca", nu vor rezista mult timp la guvernare impreuna. Cel putin cat Citu va fi PM, nu pare omul care poate face politica la nivel mare, mai degraba e bun de expert.
    • +6 (12 voturi)    
      fluturarea Constitutiei e o aberatie (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:25)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      asa si partenerii de coalitie au voie prin constitutie sa voteze alaturi de opozitiece legi vor.
      sunt de acord cu citu cand spune ca voiculescu trebuia demis, dar nu sunt de acord cand spune ca poate demite ce ministru vrea el, cand vrea el.
      sigur, costitutional o poate face, dar exista riscul sa rupa coalitia, tot constitutional
    • +6 (14 voturi)    
      Bullshit (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:45)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      Doar premierul poate demite, asta nu se poate schimba si nimeni nu vrea sa schimbe. Cred ca nu intelegi ce scrie.
      • +5 (11 voturi)    
        Premierul nu poate demite! (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:55)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Nici macar nu poate demite, formularea este revocare din functie si are nevoie de aprobarea presedintelui, asa ca nu e doar decizia lui! Prevederea e acolo pentru a arata ca portarul de la guvern sau oricine altcineva, inclusiv presedintele, nu poate face propunerea de revocare!
        • +4 (4 voturi)    
          Aveti dreptate (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:24)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

          Scuze.
  • +30 (42 voturi)    
    //// (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:42)

    GemstonePig [utilizator]

    Platiti cea mai tare firma de avocatura din Europa si puneti-i sa faca un plan proiect de anulare a tuturor pensiilor speciale. TOATE.
    • +10 (12 voturi)    
      Si nu cu jumatati de masura (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:08)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Ca la justitie unde vad ca noua directie nu mai e eliminarea ci "sa nu fie mai mare ca ultimul salariu".
    • +8 (14 voturi)    
      Nu cred ca PNL intentioneaza desfiintarea (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:17)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      .....pensiilor speciale. Cum nu pare sa intentioneze scaderea cheltuielilor cu bugetarii. E un fel de PSD, care pozeaza in reformatori. E mai mult asa de imagine treaba cu reforma!
    • 0 (2 voturi)    
      Nu se pune problema (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:35)

      AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Alea cu pensiile speciale erau povesti de adormit copiii.
  • +3 (43 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:42)

    [anonim]

    • 0 (12 voturi)    
      gresit (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:48)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui

      USL lucreaza
  • -19 (45 voturi)    
    Ciolosh Go Home! (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:42)

    un domn [utilizator]

    Ia si pe VV cu tine ! Cei mai toxici pentru USR !
    • 0 (12 voturi)    
      pacat.. (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:47)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      .. ca nu lasa oameni mai buni sa iasa la suprafata. sunt o gramada de oameni cu bune intentii in usr, iar ei il tin pe potignitul ala de barna. vai steaua lor.
      • -1 (7 voturi)    
        cred ca Ciolosh are ceva la adresa (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Birnei in Ochi, un schelet, ceva
    • +7 (13 voturi)    
      Tu de unde ai mai aparut flacau (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:08)

      gogu70 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ti-au dat drumul de la ATI si te crezi in 2016?
      • -3 (7 voturi)    
        nu vorbesc cu minorii pe net (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:14)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

        considera ca ti am raspuns
  • +1 (13 voturi)    
    grea decizie pentru USR+ (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:47)

    programatoru [utilizator]

    PNL, sau mai degraba USL+UDMR, isi doresc niste parteneri de umplutura, sa le asigure majoritate pentru hotiile care le au in vedere

    sincer daca de la negocierile astea USR+ nu vine cu niste calendare CLARE de reformare, ASUMATE, degeaba sunt acolo

    poate vor incerca sa faca ceva, dar ESENTA ca spitalele sunt mai "bine" conduse de directori de pompe funebre, beizedele sunt mai bine "pregatite", iar "chelneritele" cor ocupa functii in continuare, "chiricii" si "alexsii" penali vor dainui asteptand reunificare cu partidul tovaras si preten VOR ramane

    e o chestiune de timp pana USL se reface !!!!
  • +3 (15 voturi)    
    daca usr-ul cedeaza si sustine neconditionat (Marţi, 20 aprilie 2021, 11:53)

    qwerasdf [utilizator]

    ciuma galbena... nu mai pupa usr-ul votul meu! m-am convins ca sunt doar niste papa lapte si le lipseste orice tact, diplomatie, fermitate, profesionalism..
    • -4 (10 voturi)    
      Sa te completez (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:36)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Face politica acum la fel ca in anii trecuti , cand cantau cu vuvuzeaua in parlament .
      Jalnici !
    • +5 (5 voturi)    
      @qwerwsdf (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:26)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Trebuiesc respectate intelelegerile avute de ambele parti, pnl trebuie sa accepte ca fara restructurarea institutiilor statului si acceptarea transparentei totale nu se va schimba nimic in politica romaneasca, iar tara va ramane tot timpul in criza.
      PNL inca are multe metehne pe care le blamam psd-ului....doar azi citeam de continuarea de angajari dupa lista ordonata de secretarul de stat PNL in sistemul silvic...trafic de influenta.
      Gelu Puiu (secretarul de stat PNL in cauza)si-a dat azi demisia dupa publicarea reportajului Recorder.
      Individul asta ar fi trebuit dat pe mana parchetului!

      Pe de cealalta parte USR+ trebuie sa nu renunte la negocieri, fara sa aleaga iesirea din coalitie.
      Pana la urma politica inseamna si negociere, altfel Romania risca sa o ia de la capat cu coruptia si nemernicia psd-ista.
  • +4 (16 voturi)    
    Cu domnul Citu (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:00)

    Harald2 [utilizator]

    pe post de manager HR si purtator de cuvant al guvernului, lucrurile pot sa mearga doar prost. E nevoie de un profesionist care sa stie sa lucreze cu oamenii si sa sprijine reformele. Ori dansul are mari carente la aceste doua capitole.

    Daca USR-Plus renunta la demiterea sa acum pentru a salva coalitia fara a obtine in schimb nicio garantie, ori va disparea ca partid (cine ar mai vota un partid neputincios), ori alianta se va rupe in viitorul apropiat, dupa ce va mai merge inca o perioada cu frana de mana trasa.
  • -3 (17 voturi)    
    USR renunta la demiterea premierului, Plus inghite (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:00)

    RazC [utilizator]

    Iti dai seama de rezultat dupa cum evolueaza likeurile pe Hotnews. Daca inainte comentariile pro Voiculescu aveau 70% de likeuri pe plus, acum au intors armele. S-au cam saturat de el? Or fi primit USRistii ordin de la centru? Plus inghite galusca, inca mai sunt vreo 20% comentarii pro Voiculescu. PNL e cam inexistent online iar cei cativa troli rusi sau PSD se pierd de obicei in cati USRisti sunt ghidati de la centru unde sa posteze si ce.

    E interesant de realizat si ca procentele de likeuri pe Hotnews nu se transforma in “likeuri” si la alegeri, poate va puneti problema de ce. ;)
  • +6 (16 voturi)    
    un lucru e clar... (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:01)

    liviu_ [utilizator]

    daca USR accepta MIZERIA asta de "compromis" (pnl nu pateste nimic si din "bunatate" le spun ca-l demit cu 48 de ore inainte -> hai sictir).... la urmatoaerle alegeri o sa-i votez pe toti... in forma de 2 oo si un carnat!

    ca sa fie clar eu NU am votat USR sa stea capra!
  • -7 (19 voturi)    
    Asta pt ca USR pune un infractor ca ministru. (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:10)

    adrianhn [utilizator]

    Data viitoare nu mai puneti infractori care falsifica documente ...

    Altfel va trebui sa alegeti iarasi intre a face concesii sau puscarie ...

    *USR: fara penali in functii publice


    * se aplica doar infractorilor de la alte partide nu si USR-ului.
    • +6 (14 voturi)    
      PLUS a pus ministru, NU cei de la USR (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      este O Mare Diferenta !
      • +1 (3 voturi)    
        oare? (Marţi, 20 aprilie 2021, 20:15)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        "USR și PLUS au fuzionat. Decizia Curții de Apel București, definitivă"
        • -1 (1 vot)    
          Mizeria e trecuta in Fuziune ? (Marţi, 20 aprilie 2021, 20:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui atc

          Se va arunca peste bord in curand
  • 0 (8 voturi)    
    Coalitie? (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cu Barna, minstrii usr sunt niste slugi in cabinet, iar useristii niste voturi care doar ii sustin pe liberali. In rest, bu conteaza.
  • 0 (6 voturi)    
    Abureli (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:15)

    ACP [utilizator]

    Nu are rost o intelegere de a nu demite un minitru pentru ca ea poate fi incalcata legal. Dupa ce acest lucru se intampla primul ministru poate fi demis in parlament prin motiune de cenzura. PNL trebuie strans cu usa pentru ca nu are alta sansa de a avea un prim ministru decat in acuala coalitie.
  • +4 (16 voturi)    
    Citu si Mafia din Sanatate (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:16)

    robyzs [utilizator]

    PNL si Florin Citu nu au o problema cu USR ci cu ministrii care deranjeaza Mafia din Sanatate sau care verifica de ce fix inainte de alegerile parlamentare au scazut brusc numarul oficial de morti de Covid desi per total am cam avut acelasi numar de morti din alte cauze. Nu s-a testat intentionat pentru a reporta o scadere a cazurilor de Covid si a se organiza Alegeri pentru ca PNL era in cadere in sondaje.

    Florin Citu, Ludovic Orban si PNL vor ramane in istorie cu aceasta manevra iar Vlad Voiculescu a fost victima colaterala.
  • -4 (14 voturi)    
    Intrebare! (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:21)

    Zubizareta [utilizator]

    Hohannis e la munte?
    • -1 (5 voturi)    
      Ce-mi plac ciolovecii astia sovietici (Marţi, 20 aprilie 2021, 19:24)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Zubizareta

      n-au nimic de spus, sau nu sunt in stare, in schimb stalcesc numele "inamicilor".
      Nu-i asa, Zubi ?
  • +7 (11 voturi)    
    Certați-vă voi că PSD-ul râde (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:28)

    ploiesteanu [utilizator]

    și așteaptă să vă sfâșiați între voi. Cine are dreptate, nici nu mai contează când lupul pândește și-i curg balele abundent.
  • -3 (7 voturi)    
    Varza tocata .... (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:37)

    muscha mbanana [utilizator]

    o coalitie "praf si pulbere "vai de capul lor si al nostru , lumea nu mai vrea sa se vaccineze , ce ne facem , nici zeama de varza n-avem destula ! cacatzu a inceput sa se inmoaie ,(n-a fost niciodata cine stie ce de capul lui , are scheleti in sifonier ) primul schior al tarii , doarme-n apreschiuri , ,au mai ramas ungurii sa faca ce vor , ba chiar sa se infrateasca cu discipolul lui bivolaru ( ciolosh)si sa-si bea urina impreuna !
  • -3 (9 voturi)    
    ciolanu' (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:41)

    muscha mbanana [utilizator]

    Nu pleaca nici un Azorel de langa macelarie , sa fie clar , da' si cand o veni romanul cu tarnul pe spinarea lor , nu-i mai scapa nici amicele ,nici amantele !!!
  • -1 (5 voturi)    
    c'man baieti (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:55)

    John_Re [utilizator]

    ce negocieri?! .... circ sa fie...
  • +3 (5 voturi)    
    in afara de (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:06)

    GNG [utilizator]

    ... comentatori de pe statele de plata ale partidelor nu gasesti pe aici? baieti, sunteti singuri, bataia voastra nu intereseaza cititorul simplu...
  • +2 (6 voturi)    
    in afara de (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:06)

    GNG [utilizator]

    ... comentatori de pe statele de plata ale partidelor nu gasesti pe aici? baieti, sunteti singuri, bataia voastra nu intereseaza cititorul simplu...
  • -4 (10 voturi)    
    mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:14)

    g01an [utilizator]

    stabilitate aparenta + conditii mai riguroase ar trebui sa fie considerate o negociere castigata, dar in practica stiu ca nu inseamna nimic, pnl si udmr si-au incalcat angajamentele in primele 2-3 luni, cat ar conta mai multe prevederi?

    in perioada pesedista incepusem o greva fiscala, pe cat posibil. nu vad de ce as renunta, suntem in aceiasi oala, dar cu galben. in perioada asta se incearca cu nesimtire sa ni se transmita mesajul ca lucrurile sunt ok, dar n-au fost pana acum, nu s-a schimbat nimic radical si nici nu se indreapta in directia potrivita. nu ne-am tampit brusc, macar atat este evident.

    stiam ca pnl are interese obscure si ca doar trage de timp pentru a putea ajunge la putere sa se manifeste, dar aveam speranta ca macar vor fi posibile unele reforme importante, ori tot ce se face (si doar partial) este curatenie in urma pesedeului, dar in rest ramane cum s-a stabilit. nu merge asa.
  • -4 (6 voturi)    
    Dulcis est ciolanum (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:30)

    VOX. [utilizator]

    Traducere aproximativa, dar sugestiva, in lb. latina.
  • +4 (12 voturi)    
    in dulcele stil clasic (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:43)

    nea_caisa [utilizator]

    "Cîțu le-ar fi spus că le poate oferi un răgaz de 48 de ore înainte de a demite un ministru, perioadă în care USR-PLUS ar putea să-și determine omul fie să demisioneze, fie să-i retragă sprijinul politic"
    vedem acelasi modus operandi si in ultimul documentar recorder cu "demisiile" din silvicultura.
  • +3 (9 voturi)    
    Să-i pună lui Câțu filmul Recorder de azi. (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:30)

    ouyang [utilizator]

    Chiar, de ce tace USRPLUS pe subiectul numirilor abuzive ce le tot face peneleul? E ok? Ne batem joc de Apele Române? de Romsilva? O lăsăm pe mâna batracienilor ca alexe, sau gelu puiu, sau ce alte lighioane or fi și mai supuse ca astea?
  • +4 (12 voturi)    
    Cei din USR s-au dovedit a fi (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:31)

    galeo [utilizator]

    Caractere foarte slabe.
    Ați fost bătaia de joc a PNL până acum, ei bine își vor bate și mai tare joc de voi după ce ați cedat acum.
    Sau poate v-au șantajat serviciile secrete cu ceva dosare ținute la sertar.
  • +3 (11 voturi)    
    Ce credibilitate va mai avea USR (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:32)

    galeo [utilizator]

    După ce au cedat atât de ușor în fața PNL?
    I-a învins sistemul și pe cei din USR, partid anti sistem
  • -3 (9 voturi)    
    Ciolanul e baza (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:34)

    AndyXXX [utilizator]

    Am putea chiar sa-i spunem Ciolosanul...
  • 0 (8 voturi)    
    update... ciolaniada continua (Marţi, 20 aprilie 2021, 18:10)

    John_Re [utilizator]

    .. foamea e mare... si lupii flamanzi...
  • +4 (8 voturi)    
    Aham (Marţi, 20 aprilie 2021, 19:11)

    Luk [utilizator]

    Deci blocajul e de la Iohannis prin interpusul Citu. Lui Iohannis i-au crescut ovarele prea mari, ar trebui sa ia niste testosteron.
  • +2 (6 voturi)    
    daca usr (Marţi, 20 aprilie 2021, 19:27)

    DiDiRo [utilizator]

    nu realizeaza rapid adevarata intentie a sobolanilor roshii de la pnl va avea soarta pntz. In intreaga lor istorie galbenii si-au tradat aliatii indiferent de culoarea lor politica ; au tradat poporul roman mintzindu-l nerusinat si si-au tradat chiar propriile lor valori doar sunt vezi Doamne liberali. Sunt niste banditi cum spuneau si bunicii mei care erau tineri sub monarhie dar nu puteau spune nimic bun despre ei, Din cauza lor a aparut legionarismul.
    • 0 (4 voturi)    
      Despre pnl nu prea sint lucruri (Marţi, 20 aprilie 2021, 21:06)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      bune de spus in toata istoria lor fiindca au pus inaintea intereselor tarii interesele personale si, a naibii treaba, acestea coincideu cu cele ale rusiei. Dar cit priveste legionarii (zelea-codreanu) acestia s-au constituit ca o contrapondere nationala la atacurile internationaliste (pro rusesti) ale comunistilor imediat dupa primul razboi mondial cind acestia voiau ca moldova sa devina stat sovietic. Iar orientarea politica a liberalilor a fost intotdeuna de "centru-stinga" de filiatie masonica (obedienta la sankt-petersburg, din pacate), nu de "dreapta" care implica credinta in Dumnezeu si nationalism.
  • +6 (6 voturi)    
    hai ca incep sa tin scorul (Marţi, 20 aprilie 2021, 20:40)

    faracatuse [utilizator]

    PNL vs USR 1-0
  • +1 (1 vot)    
    Ca-n Caragiale (Marţi, 20 aprilie 2021, 21:50)

    Dinu-I [utilizator]

    Pupat Piata Endependendentei !!!!!!

    Sa se schimbe .......dar nu prea mult si nu prea repede ca n-avem cu ce pacali prin programele electorale de la alegerile din 2024
  • +1 (1 vot)    
    Pupicei Piata Independentei (Marţi, 20 aprilie 2021, 21:57)

    Torquemada13 [utilizator]

    "Reforma" continua ! ......in pas alergator. Pe autostrazile Moldovei deja se monteaza indicatoarele (surse -:)........
    Sa traiti bine (cei cu "ciolanele", salarii uriase de la stat -pe scaun-, pensii speciale & co., of course) !...........restul asteapta. Alegerile din veac !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by