Iohannis: Această remaniere cerută de premierul Dăncilă este neavenită, nepotrivită și o refuz clar. Niciun ministru nu va fi numit nou în guvern decât după validarea în Parlamentul României

de MH     HotNews.ro
Joi, 12 septembrie 2019, 16:57 Actualitate | Politic


Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis respinge și cea de a treia solicitare a premierului Viorica Dăncilă de numire a unor miniștri și o trimite din nou pe Viorica Dăncilă în Parlament pentru a-și valida Guvernul. "Această remaniere este neavenită, nepotrivită și o refuz clar", a anunțat șeful statului, joi seară, la Cotroceni. El a avertizat-o pe Dăncilă că niciun ministru nu va fi numit în guvern fără validarea Parlamentului.

Președintele Klaus Iohannis a spus că ultima solicitare a premierului este "cras neconstituţională", iar premierul trebuie să se prezinte în faţa Parlamentului cu o solicitare de validare a Guvernului, pentru că "altfel lucrurile nu se pot rezolva".

Iohannis a mai spus că "nu încape nicio îndoială" că Guvernul trebuie să meargă în fața Parlamentului și că se vede că "doamna prim-ministru se teme", iar "PSD se agață de putere într-un mod jalnic".

Declarațiile președintelui Iohannis:
  • Am primit o corespondență de la doamna prim-ministru ieri după-amiază. Doamna prim-ministru îmi cere o remaniere guvernamentală. Îmi solicită acolo doamna prim-ministru eliberarea din funcție a unor miniștri, a unor interimari, și numirea a șase miniștri.
  • Această remaniere este una neavenită, nepotrivită și o refuz clar.
  • Dar, în acest context, dați-mi voie să explic un pic cum am ajuns aici. Am primit o astfel de solicitare de remaniere la sfârșitul lui august, iar la câteva ore după ce primisem solicitarea de remaniere, partidul ALDE a anunțat public că părăsește coaliția de guvernare. În aceste condiții, Constituția solicită explicit un vot din partea Parlamentului în situația în care se înlocuiesc miniștrii. Această chestiune este foarte clară, drept pentru care, la momentul respectiv, am refuzat remanierea solicitată.
  • După câtva timp, doamna prim-ministru a venit cu o solicitare de numire a unor miniștri interimari. Din același motiv, fiindcă Guvernul acum, în noua configurație politică, în conformitate cu Articolul 85 din Constituție, trebuie să se prezinte în fața Parlamentului, am refuzat și acea solicitare.
  • Acum, doamna prim-ministru vine a treia oară cu o astfel de solicitare.
  • Doamnă prim-ministru, vă spun acum direct și public: trebuie să vă prezentați în fața Parlamentului României cu o solicitare de validare a guvernului dumneavoastră. Altfel, lucrurile nu se pot rezolva.
  • Această nouă solicitare, pe care o refuz, vine cu o noutate. Este cras neconstituțională, fiindcă, între timp, este foarte clar și s-a anunțat și public, și în scris, că ALDE a părăsit coaliția de guvernare. Deci, nu încape nicio îndoială: Guvernul trebuie să meargă în fața Parlamentului.
  • Se vede că doamna prim-ministru se teme de un vot în Parlament și încearcă să tragă de timp. În același fel, se vede că, de fapt, PSD, într-un mod jalnic, se agață de putere, tergiversează o procedură care este explicit și clar solicitată în Constituție.
  • Repet: nici un ministru nu va fi numit nou în Guvern decât după validarea din Parlamentul României.
Joi dimineață, la începutul ședinței de Guvern, Viorica Dăncilă a făcut din nou apel la președintele Iohannis "să lase deoparte jocurile politice și să renunțe la blocarea Guvernului pentru a nu periclita funcționarea instituțiilor statului”.

Miercuri, Viorica Dăncilă a anunțat că a decis nominalizarea unor reprezentanți ai ALDE pentru portofoliile lăsate vacante după ce Călin Popescu Tăriceanu a decis retragerea partidului de la guvernare. Ea a susținut că a luat această decizie "pentru interesul României".

Propunerile Vioricăi Dăncilă pentru cele trei portofolii rămase vacante după ieșirea ALDE de la guvernare:
  • Grațiela Gavrilescu pentru Ministerul Mediului și pentru postul de vicepremier
  • Ion Cupă pentru Ministerul Energiei
  • Ștefan Băișanu - ministru pentru Relația cu Parlamentul

"Având în vedere că pe data de 18 septembrie expiră interimatul pentru Ministerul Educației Naționale, iar funcția pentru vicepremier pe probleme economice este vacantă, voi transmite către domnul președinte Iohannis următoarele propuneri de miniștri: pentru MAI - domnul Dan Chirilă, actual secretar de stat în cadrul acestui minister, pentru ministerul Educației Naționale - doamna Camelia Gavrilă, pentru funcția de vice-prim-ministru - domnul Dan Matei", a declarat Dăncilă.

Ea a mai spus că speră "ca de această dată președintele Klaus Iohannis să acționeze ca presedinte și nu ca și candidat pentru acestă funcție și să nu blocheze orice inițiativă de normalitate pentru România".

Călin Popescu Tăriceanu i-a trimis, miercuri seară, o scrisoare președintelui Klaus Iohannis în care îi cere să nu îi numească pe noii miniștri propuși în locul celor demisionari ai ALDE. Tăriceanu precizează că cei trei nominalizați de premier nu mai sunt membri ai ALDE.


CITEȘTE ȘI:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11822 vizualizari

  • -37 (41 voturi)    
    No-no (Joi, 12 septembrie 2019, 17:01)

    Yoi [utilizator]

    No că o sursă mi-a spus că Iohannis are chef de glume zilele astea şi s-a gândit că dacă tot vor interimat de ce să nu îşi pună de ai lui că tare iar încurca pe toţi că dacă nu îi acceptă vor trebui să recunoască că s-a schimbat configuraţia guvernului iar dacă îi acceptă o să îşi ia avânt şi o să îşi facă de cap prin guvern şi în orice formă CCR va fi lăsată cu gura căscată pentru că orice decizie va lua tot pe Iohannis îl va ajuta.
  • -37 (49 voturi)    
    nimic nou, Nero dand foc la tara.. (Joi, 12 septembrie 2019, 17:13)

    demaGOGU [utilizator]

    ..cum a facut-o in ultimii 5 ani. va fi sanctionat dur la vot.
    • +8 (12 voturi)    
      Ai mare dreptate aici! (Joi, 12 septembrie 2019, 19:17)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nero, adica veorica, da foc la tara, numai sa evite sa faca ceea ce Constituta ii spune clar ce trebuie sa faca: adica sa vina in Parlament pentru votul noului Guvern.

      Si prelungeste aceasta stare, doar-doar mai cumpara niste oameni din ALDE sau din ALTE parti.
    • +7 (9 voturi)    
      Nero e tanti veorica! (Joi, 12 septembrie 2019, 20:55)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .
    • +2 (6 voturi)    
      Nu zau... (Joi, 12 septembrie 2019, 21:33)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar ce film ai vazut ?! Cine a dat foc la tara ?? Incepe cu "p" si se termina cu "d" ...
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 12 septembrie 2019, 22:00)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu o sa castige din prima cu peste 50%. o sa castige in al doilea tur cu 60%. cheltuieli in plus. Iohannis este de vina.
  • -26 (40 voturi)    
    Iohanis si-a gasit un nou aliat (Joi, 12 septembrie 2019, 17:21)

    AndJorj [utilizator]

    in persoana penalului Tariceanu. Astia in politica nu se invata niciodata ca viata ii pune sa linga unde au scuipat.
  • +35 (45 voturi)    
    Dancila tot crede ca-i merge cu tiganeala (Joi, 12 septembrie 2019, 17:22)

    Habermas [utilizator]

    PSD-ista.
    • +5 (9 voturi)    
      Totul a incaput (Joi, 12 septembrie 2019, 23:57)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      cand tatal lui Dancila a Falsificat Acte pentru mascarea disparitiei unor cereale in valoare de 5000 de lei, prin 1988, si cam tot in acele timpuri a inceput si fica (studenta) Viorica Dancila sa ia o cale gresita moral.
      Cum ar fi (sa zicem) in noul proverb:
      ,,Cand tatal fura azi un ou, fica fura maine-un bou"
  • -3 (29 voturi)    
    Indiferent ce preferati pt votul la Prezidentiale, (Joi, 12 septembrie 2019, 17:25)

    Habermas [utilizator]

    sa-l apreciati pe Iohannis ca a tinut drumul drept si a lasat Romania sa colapseze sub asaltul total al PSD-istilor si aliatilor lor de stransura.
    • +4 (6 voturi)    
      oh shit! (Joi, 12 septembrie 2019, 19:30)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      si NU a lasat Romania sa colapseze.
      Sorry.

      Nu stiu care este mecanismul asta mental tampit prin care se omite exact negatia atunci cand negatia este cea mai importanta intr-o propozitie. Nu mi se intampla numai mie. Se intampla cand schimbi in cap de cateva ori forma unei propozitii in incercarea de a o simplifica.
      • -1 (3 voturi)    
        dar (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:13)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        nu cred ca ai gresit. afirmatia este corecta.
  • -23 (35 voturi)    
    Constituția obligă președintele să numească (Joi, 12 septembrie 2019, 17:35)

    hic sunt leones [utilizator]

    miniștrii intermediari, însă Iohannis se poate face că plouă - și se face - până când CC va decide.
    Partea proastă - pentru guvern - e că în acest moment Guvernul României nu mai există și toate actele semnate de miniștri(i) - care nu au voie să-și desfășoare activitatea până când nu sunt numiți interimarii sau miniștrii plini - sunt lovite de nulitate absolută (persoanele care fac astăzi parte din guvern pot fi - ar trebui să fie - împiedicate să intre în birouri, pentru că, în lipsa unui cabinet complet, nu au ce căuta în clădirea guvernului și, odată cu suspendarea funcției, trebuie să li se suspende și dreptul de acces la informațiile aferente ministerelor); și, dacă miniștrii apelează la violență - chiar dacă doar verbală - împotriva celor care le împiedică accesul, pot fi arestați instantaneu (e flagrant - deci nu e nevoie de aprobarea nimănui să-i bagi după gratii și, odată ajunși acolo, un judecător poate decide să fie ținuți acolo până la finalizarea procesului).

    Din păcate, am văzut în multe cazuri că nu există oameni de stat care sunt în stare - și au puterea - să urmărească interesul obiectiv al statului și nu interesul unui grup de politicieni...
    • +6 (12 voturi)    
      .... (Joi, 12 septembrie 2019, 19:15)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      ..aveti constitutia voastra si va inteleg. Dar Constitutia Romaniei il obliga pe Iohannis sa NU accepte aceste propuneri, in conditiile date. Din contra, Constitutia Romaniei o oblica pe veorica voastra sa vina la vot in Parlament, pentru noul guvern, indiferent ca ministrii propusi sunt interimari (si nu "intermediari"; intermediar esti, caci postezi la comanda) sau nu.

      Si citam din Constitutia Romaniei:

      "Art. 85 – Numirea Guvernului
      (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.
      (2) În caz de remaniere guvernamentală sau de vacanţă a postului, Preşedintele revocă şi numeşte, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului.
      (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziţia politică a Guvernului, Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru."

      Mai precizez, inca o data, pentru cei care se prefac a nu intelege:

      "Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziţia politică a Guvernului, Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru."

      Exact situatia in care ne aflam, adica s-a schimbat compozitia politica a Guvernului. E simplu.
      • 0 (6 voturi)    
        Ai dreptate, doar că în cazul de acum (Vineri, 13 septembrie 2019, 7:15)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        nu este vorba de remaniere ci de vacanță a postului și se aplică 107, aliniat 4 până când prim-ministrul cere în Parlament aprobarea unui nou cabinet.
        • +6 (6 voturi)    
          Mai greu cu cititul.. (Vineri, 13 septembrie 2019, 7:45)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          ...la tine cu Constitutia: s-a schimbat compozitia politica a guvernului, ALDE retragandu-se de la guvernare. Deci este articolul 85, paragraful 3. Nu este vorba de remaniere, n-a zis nimeni asa ceva. Este vorba de schimbarea compozitiei politice a guvernului.
          • -1 (3 voturi)    
            Degeaba citești, dacă nu înțelegi (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:18)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Atunci când un ministru își dă demisia, funcția sa de membru al guvernului încetează (106) iar postul de ministru se vacantează.
            Prim-ministrul propune un alt ministru și sunt 2 posibilități:
            1. propune ministru plin (intrăm pe 85): Președintele numește ministrul propus - nu apare nicăieri în Constituție dreptul președintelui de a refuza numirea; are doar obligația ca, în cazul în care se schimbă compoziția politică (speța de față), să aștepte aprobarea parlamentului înainte de a face numirea (însă nu are voie să refuze nici cu, nici fără aprobare propunerea făcută de prim-ministru).
            2. Primul-ministru propune un interimar (intrăm pe 107, aliniat 4) timp de 45 de zile - perioadă până la care are timp să ajungă în parlament cu noul guvern - interimar pe care președintele iar nu are, potrivit Constituției, dreptul să-l refuze.

            Oricât nu mi-ar plăcea o persoană sau alta și oricât nu v-ar conveni ce spun, eu interpretez doar din punct de vedere legal și obiectiv situațiile.
            • +3 (3 voturi)    
              In articolul 85 .. (Vineri, 13 septembrie 2019, 15:40)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              . nu se specifica ce fel de ministru este, interimar sau nu, deci nu conteaza ca este interimar. Nu o mai lua ca un ministru isi da denisia. Se schimba compozitia politica a guvernului, nu conteaza cine isi da demisia.

              Bagi din burta niste cuvinte inexistnte in Constitutie: unde scrie ministru "plin"?

              "insă nu are voie să refuze nici cu, nici fără aprobare propunerea făcută de prim-ministru",pentru tine e foarte greu sa intelegi sensul cuvantului "NUMAI" din fraza : "..Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) NUMAI pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru."

              El nu are voie sa accepte nici o propunere, daca nu este trecuta prin Parlament, caci daca o face, a incalcat Constitutia.

              Voit "cofunzi" interimatul cu schimbarea compozitiei politice a guvernului. Nu spune in Cinstitutie ca daca se schimba compozitia politica a guvernului, poti pune un interimar, dupa care, in timp de 45 de zile trebuie sa te prezinti in Parlament pentru validare.

              Ordinea cronologica a evenimentelor este: ALDE a iesit de la guvernare, deci a iesit din coalitia de guvernare, deci s-a schimbat compozitia politica a guvernului, se declanseaza articolul 85, paragraful 3 (interimari sau nu, noile propuneri trebuie aprobate in Parlament). Dupa care ministrii ALDE au demisionat. Asta e tot.

              Obiectivitatea ta nu are nici o legatura cu realitatea.
              • -1 (3 voturi)    
                Tu chiar nu înțelegi că nu intri pe remaniere?! (Vineri, 13 septembrie 2019, 19:31)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                85 specifică 2 situații:
                1. PROPUNERE de remaniere: propunerea poate veni DOAR de la primul-ministru și nu poate fi urmarea unei stări de fapt (adică demisia unor membri ai guvernului);
                2. Vacanță a postului.

                Aliniatul 3 specifică clar că doar - și NUMAI DOAR - în cazul remanierii ce schimbă componența sau structura politică a guvernului (și care, repet, trebuie să rezulte din propunerea prim-ministrului) președintele cere aprobarea parlamentului.

                Însă în speța noastră nu este vorba de remaniere ci de ocupare a unei poziții vacante - interimare - până când prim-ministrul formează noul guvern (caz în care apare remanierea și trebuie să ceară aprobarea parlamentului).
                Codul administrativ (votat recent) îi conferă prim-ministrului dreptul de a perpetua interimatele, însă refuzul acestuia de a forma un nou guvern dă naștere unui conflict de natură constituțională.

                De ce există instituția interimatului? Pentru că guvernul este format din prim-ministru, miniștri și alți membri deci, dacă una dintre aceste componente lipsește - și în acest moment lipsește, pentru că nu avem niște miniștri - Guvernul României NU EXISTĂ!!!
                În momentul acesta România nu are guvern, nu poate fi guvernată și ORICE ACT EMIS DE GUVERN ESTE NUL!

                Ordinea este: interimari pe 107, în max. 45 zile - nou guvern în parlament, aprobare sau refuzul aprobării (caz în care premierul demisionează; dacă nu o face, cere aprobarea până o primește sau până trece o moțiune).
      • -2 (2 voturi)    
        Hotnews, vreau să raportez acest mesaj (Vineri, 13 septembrie 2019, 7:22)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        nu accept să fiu numit cu apelativul „borfaș”!!!
        • +2 (2 voturi)    
          Corect. (Vineri, 13 septembrie 2019, 15:42)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Imi cer scuze si rectific: aparator al borfasilor, care minte si manipuleza, adaugand voit cuvinte la articole din Constitutie, astfel schimband sensul articolelor din Constitutie.

          E ok asa?
          • -1 (3 voturi)    
            Poți să spui ce vrei despre răspunsurile mele (Vineri, 13 septembrie 2019, 19:42)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            că servesc borfașilor, că sunt mincinoase, că sunt manipulatoare, că nu-ți plac - e dreptul tău, chiar dacă părerea ta dovedește o lipsă a cunoștințelor elementare de constituționalitate, politică și chiar morală socială - însă orice formulare care personalizează nu e ok.
            Apelativul de „apărător al borfașilor” este la fel de greșit pentru că: 1. eu nu am făcut decât să explic unde se încadrează speța și cum se interpretează articolele constituționale; 2. borfașul este un hoț mărunt, or, chiar dacă intenția mea ar fi fost să apăr premierul, nu e vorba de un ciubucar de alba-neagra sau de un bișnițar care vinde capace de roți ciordite ci de primul-ministru al României :).
      • -2 (2 voturi)    
        faceți ceva cu cuvântul „borfaș” (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:19)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        !!!
      • -2 (2 voturi)    
        facem ceva, hotnews (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:54)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        în privința cuvântului „borfași”?
    • -3 (3 voturi)    
      Constitutia obliga ? (Joi, 12 septembrie 2019, 21:16)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Ce articol si ce paragraf ?
      • 0 (4 voturi)    
        107, aliniat 4 (Vineri, 13 septembrie 2019, 7:18)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        nu-i dă voie președintelui să refuze nici măcar o singură dată propunerile prim-ministrului.
  • -12 (18 voturi)    
    Reclama asta la Barna, imi place prin (Joi, 12 septembrie 2019, 17:38)

    Habermas [utilizator]

    modul provocator cu care ... provoaca. Serios glumesc. Explic:

    Cand o vad ma gandesc instantaneu la "Fericiti cei saraci cu duhul", si imediat dupa aia ma gandesc "da, trebuie neaparat sa schimbam acest automatism mental pe care il avem toti in comun" (legat de observatia justa ca educatia in Ro este la pamant, ca moralul este slabit, ca ne asteptam - in mod pernicios - ca nimic sa nu functioneze".

    Trebuie sa ne auto-impunem alte automatisme de gandirire, pe alea moderne si normale pe care le vrem. Pentru ca vrem. Nah ca se poate invoca expresia si la la modul pozitiv. Cu incapatanafrea aia pe care o stim de la Americani, si pe care o stim si de la noi in anumite momente ale istoriei noastre - de exmplu "Pe aici nu se trece! Si treceti batalioane Romane Carpatii" sau /// acei detinuti care au murit in inchisorile comuniste pentru ca au REFUZAT sa nege realitatea si propria identitate si gan ganduri)

    Pe scurt, trebuie sa facem acest efort -- si doar sa-l facem, fiecare, fara alte filozofii: Sa schimbam asteptarile noastre comune. Sa le aducem in fata pe cele pozitive. Nu pentru altii. Pentru noi cei care gandim asa.

    Eu asa cred.
    De fapt, multi facem deja asta.
    Dar sa fim si mai multi si sa facem asta si mai al dracului.
    Sa starpim mafia impostorilor, incompetentilor, banditilor si parazitilor fixata in posturi unde nu aiu ce cauta.
    • -3 (5 voturi)    
      vai de tine... (Joi, 12 septembrie 2019, 19:59)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      vai de tine...
  • -21 (31 voturi)    
    hopa !!! s-a trezit ficusul ca vin alegerile (Joi, 12 septembrie 2019, 17:41)

    mnicku [utilizator]

    dupa 5 ani de mandat , aaa,.... pardon de dormit in scaunul prezidential e tarziu , foarte tarziu

    sorry ficusule dar nu ai convins , palaria de Presedinte a RO e prea mare pt tine
    • +2 (4 voturi)    
      asa este (Joi, 12 septembrie 2019, 22:04)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ne trebuie unu cu capul mare. sa stea palaria fix. nu sa-i cada pe ochi. sti tu unu cu capul cat o lubenita? sa merg si eu la vot. nu de alta.
      • -3 (9 voturi)    
        avem nevoie de un Presedinte !!!! (Vineri, 13 septembrie 2019, 0:04)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

        acum avem un indolent si un somnambul .....

        crezi ca dupa cinci ani si-a schimbat tabieturile?

        sigur nu
  • -21 (27 voturi)    
    In toata aceasta debandada ... (Joi, 12 septembrie 2019, 17:55)

    Gigi Kent [utilizator]

    In toata aceasta debandada pe mine ma fascineaza un lucru … unde naiba e motiunea de cenzura a opozitiei?

    E ca in bancurile cu prosti. Dancila / PSD nu mai au majoritatea si nu se dau dusi de la guvernare iar PNL / USR nu vor la guvernare recte nu baga motiune. Asa ceva doar in Romania e posibil ...
    • -3 (7 voturi)    
      Nu-i minunat? (Joi, 12 septembrie 2019, 19:38)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu-i minunat?

      Aseaza-te confortabil, ia floricele si bere. E doar inceputul!
    • +5 (9 voturi)    
      Nu intelegi, psd trebuie sa isi rupa gatul, singur (Joi, 12 septembrie 2019, 20:02)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu sa il rupa altii ca sa racneasca dupa aia ca l-au caftit si alungat golanii. Panimayu?
      Ps: so far, Proasta Satului face treaba buna!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu inteleg logica asta... (Vineri, 13 septembrie 2019, 12:13)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Nu iti inteleg logica. Deocamdata duamna Veorica e la butoane aka refuza sa isi rupa gatul. Ba mai mult, la pus si pe Meodor Telescanu sef la Senat.

        Nu stiu ce e aia "panimayu". Nu vorbesc limba tribului tau ...
  • +6 (8 voturi)    
    mișto (Joi, 12 septembrie 2019, 20:09)

    nahir [utilizator]

    cum au sarit postacii pesedaci în apărarea vasilicăi, ca puricii din blana câinelui.
  • +4 (6 voturi)    
    Dancila si ''tiganiada''... (Joi, 12 septembrie 2019, 20:22)

    astronaut [utilizator]

    Teleormaneana , din punctul ei de vedere , alde a iesit de la guvernare , dar a si intrat (l- au bagat ei) si cica e bine , sa vina Presedintele si sa semneze , bai sunteti nebuni sau doar va faceti , restructrarea se joaca in Parlament , hai fara frica ca doar voi sunteti ''tara'', ca voi mai rar !
  • 0 (6 voturi)    
    M-am saturat (Joi, 12 septembrie 2019, 21:13)

    Libanu [utilizator]

    De 4 ani incoace palatele joaca ub pinpong sinistru. PSD vine cu o propunere, Klaus o respinge, PSD revine, Klaus ia o pauza, si tot asa. Undeva trebuie sa se termine. Nici una din parti nu are inteligenta sa realizeze ca daca cedeaza acum, va pune intr-o lumina defavorabil partea adversa. Daca Dancila ar fi desteapta (daca!!) ar demisiona.
  • -2 (6 voturi)    
    priveeeeeesc cu ingrijoraaaaare (Joi, 12 septembrie 2019, 21:48)

    exis [utilizator]

    despre ce ar vorbi iohannis daca nu ar exista psd? scuze, ar vorbi iohannis, daca nu ar exista psd? si ultima intrebare...cu cat e platit ala care-i intoarce cheita la spate? fain job tre sa fie...
  • +5 (9 voturi)    
    Postaci din toate tarile uniti-va. (Joi, 12 septembrie 2019, 22:32)

    kiko123 [utilizator]

    Vad ca sunt prezenti la datorie toti postacii PSD-URSS,mai rar baieti sau vreti o marire de salariu.Situatia e clara dupa iesirea ALDE de la guvernare Dancila & Co trebuie sa vada cum sta cu sustinerea parlamentara dupa care de poate discuta de noile numiri de ministri.
    • 0 (2 voturi)    
      aha (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:16)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui kiko123

      adica ceilalti sunt liberi si independenti ca pasarile cerului albastru. ce sa zic...haBARNAm.
  • -1 (3 voturi)    
    doi (Vineri, 13 septembrie 2019, 8:28)

    vodatepes [utilizator]

    Doi bugetari au facut tara praf. Unul e dom profesor de fizica Johannis si doamna profesor de tehnologie madam Viorica. Astia sunt bugetari care distrug tara nu parliti de medici, profesori, militari, functionari, pompieri, etc. Toata selahta din palatul Cotroceni, de la palatul Victoria si cel din Palatul Parlamentului sunt bugetari. Pe astia nu ii vede nimeni? Astia joaca un joc sinsitru spund ca fac politica? Toti se fac ca ne vor binele dar in realitate vor doar binele lor. Au avut grija sa dezbine societatea romaneasca impartind cetateni in tabere, asmuntind unele impotriva altora. Oare nu vedem ca ei se bat doar pentru privilege. Luati pe toti la rand si o sa vedeti ca marea majoritate au fost conectati la bugetul statului, nclusiv aia care spund ca lupta cu coruptia: Johnniss a fost toata viata bugetar, Kovesi bugetara, madam Macovei- bugetara, Viorica bugetara, Lazar mare procuror - bugetar. Ba astia sunt adevarati bugetari care ne-au facut si ne fac zile negre.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version