Trump anunță că vrea să desemneze mișcarea ”Antifa” ca organizație teroristă

de I.B.     HotNews.ro
Duminică, 31 mai 2020, 21:54 Actualitate | Internaţional


Donald Trump
Foto: REX / Shutterstock Editorial / Profimedia
Președintele american Donald Trump a anunțat duminică că administrația sa va adăuga organizația de extrema stânga „Antifa” pe lista de organizații teroriste din SUA, potrivit AFP.

"Statele Unite vor înregistra Antifa în categoria organizațiilor teroriste", a replicat Trump, care în ultimele zile a atribuit acestei mișcări și altor „extremisti radicali” excesele care au dus la revolte din demonstrații inițial pașnice.

Într-o serie de tweet-uri, președintele american a felicitat și poliția pentru că a reușit să controleze situația, sâmbătă seara, în Minneapolis.

"Anarhiștii conduși de Antifa, în special, au fost blocați rapid. Ar fi trebuit ca acest lucru să fie făcut de primar încă din prima seară și nu ar fi existat nicio problemă", a scris el.

El se referea la Jacob Frey, primarul democrat al acestui mare oraș din nordul țării, de unde a pornit disputa după arestarea și uciderea lui George Floyd.

Polițistul care a provocat moartea lui George Floyd, apăsându-i gâtul cu genunchiul deși victima striga că nu poate să respire, a fost arestat vineri, în contextul în care autoritățile s-au văzut confruntate cu proteste masive ce s-au extins în Minnesota. Acesta a fost pus sub acuzare pentru omor prin imprudență.

Președintele SUA, Donald Trump a avut o poziție similară în 2018 când a avertizat că politicile pe care el le-a impus vor fi subminate în mod violent dacă Democrații câștigă alegerile din Noiembrie. Trump le-a spus liderilor evanghelici că votul în aceste alegeri este un „referendum” în ceea ce privește libertatea de exprimare și libertatea religioasă și că aceste lucruri amintite anterior sunt amenințate de „oameni violenți”,






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11280 vizualizari

  • +13 (73 voturi)    
    Whatever! Nu rezolva situatia! (Duminică, 31 mai 2020, 22:01)

    Alui [utilizator]

    Protestatarii nu sunt de la Antifa. Ce o sa urmeze: Daca revoltele mai dureaza mult, multi politisti vor pleca din politie! Salariile primite nu vor compensa riscurile la care vor fi supusi!
    • -12 (56 voturi)    
      E vorba de incendiatori și prădători (Duminică, 31 mai 2020, 22:32)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Printre ăștia sunt destui Antifa.

      De ce să plece polițaii din polițiile orașelor progresiste?! Avem exemplul luminos din South Chicago. Acum 15 ani poliția intra acolo cu mașinile blindate încercând să potolească prădăciunile și jafurile. Mai mulți polițisti au fost acuzați că omoară bieții negri. Alții au mjurit ca proștii la datorie. Azi poliția nu mai intră deloc acolo. Leafa merge, viața polițailor e liniștită poți să suni la 911 până amețești. Ți se răspude sec că poliția si salvarea nu pot ajunge „safely” în zonă.. În South Chicago morțile violente sunt mai ceva ca-n Kabul sau Bagdad, dar oricum nimănui nu-i pasă când negrii omoară alți negrii.

      Acjum câțiva ani cazul unei fetițe de sub 10 ani, fiica unui șef de bandă, răpită din școală de banda rivală, violată și apoi decapitată, cu capul plantat în mașina lui tac-su abia a ajuns pe pagina ț a ziarelor la fapte diverse :)

      Văd că și în alte părți încep să învețe meserie. Azi noapte în ghettourile din Minneapolis și St. Paul poliția asista calmă la prădăciuni. Guvernatorul a anunțat că stare de asediu și a impus restricții de circulație după orele 8. pe la 7 seara a ținut un discurs furios la TV împreună cu primarul anunțând că oricine e prins pe stradă după orele 20 va fi arestat ca „criminal”. Ora 20 a trecut bine merci Nimănui nu părea să-i pese de amenințarea primarului. Poliția a anunțat prin megafoane că oamenii au încă 15 miunute să dispară. Cum ăia n-au plecat, au plecat polițaii :) Cu asemenea impotență e clar că jefuitorii sunt încurajați.

      Trecerea Antifa la organizații terorsite va permite intrarea pe fir a autprităților federale, consfiscarea fondurilor și propretăților lor. Nu va rezolva desigur problemelor ghettourilor, dar măcar va permite arestarea istericilor de prin camspusrile universitare ce formează grosul Antifa. Fie și câteva zile într-o celulă cu negrii îi va potoli. Funcționează ca ceasul întotdeauna. :)
      • +14 (30 voturi)    
        Ba e vorba de Sua (Luni, 1 iunie 2020, 10:03)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Cu tot ce e in ea...Cati bani iei mai salariu pentru toate aberatiile tale? Hai nu zau, spune tot :)) Esti foarte activ la toate postarile despre america si minti de ingheata apele or folosindu-te de un adevar mic construiesti minciuni gogonate..Hai, recunoaste ca asta e de fapt "mareatza ta america"..A facut-o Trump si mai mareata...Daca ai fii un iubitor al Sua ai avea opinia iubitorilor Sua, precum jurnalistii americani si toti americanii cu scoala si minte, adica dispret fata de Trump si de politica sa, precum si recunoasterea marii prapastii dintre albi si negrii..Or tu faci politica guvernului, adica justificarea uciderileor de orice fel de catre guvern, justificand acestea cu o logica juridica medievala..Aberezi pur si simplu de parca-ti inchipui ca doar idiotzii citesc..Nu e nicio diferenta intre logica ta si cea a lui Hitler or Statul Islamic...Si acestia justificau intodeauna cu ceva, nu lasau nimic fara justificare.. De exemplu, mor de curios cum justifici tu faptul ca un vehicul de politie a intrat icu intentie in multime la New York..Eu nu vad nicio diferenta fata de faptele similare catalogate drept acte teroriste...Eu o vad ca un alt act terorist al guvernului Sua..Si mai cred ca prietenii si familia celor raniti acolo, daca stateau acasa pana atunci, acum sunt in strada..Tu ce crezi despre astea? Si te rog, cati bani ai salariu..Sa nuuu miiintzi !
        • -10 (24 voturi)    
          vujdea (Luni, 1 iunie 2020, 11:21)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

          Masinile alea de politie care au impins un pic multimea erau inscriptionate cu NYPD nu cu FBI.
          Deci nu guvernul SUA e responsabil ci Primaria NY.
          Am vrut sa clarific asta fiindca atunci cand vezi lucruri dar nupoti/vrei se le intelegi se cheama ca esti doar un alt functional.
        • -3 (5 voturi)    
          Vehiculul (Luni, 1 iunie 2020, 16:23)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

          de politie a ripostat la atacurile vandalilor anarhisti care altfel l-ar fi devastat. Aia e politia adevarata, oricine se manifesta agresiv trebuie neutralizat.
        • -1 (5 voturi)    
          ai dreptate, dar (Luni, 1 iunie 2020, 19:40)

          karryne [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

          "ai avea opinia iubitorilor Sua, precum jurnalistii americani si toti americanii cu scoala si minte, adica dispret fata de Trump si de politica sa" >> oare nu faci si tu cam la fel? Exagerari si generalizari ca sa-ti sustii punctul de vedere?

          (si asta lasand la o parte integritatea posturilor de stiri americane ... alta poveste trista)
      • +10 (22 voturi)    
        Mda, aici ai o problemă de raționament. (Luni, 1 iunie 2020, 13:25)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        ANTIFA nu este o grupare organizată ierarhic, cu membri și ședințe. Oricine poate fi ANTIFA - e o etichetă. Și e o etichetă care se poate aplica oricui protestează împotriva lui Trump. Fiindcă Trump este un fascist, și dacă ești împotriva lui Trump atunci poți să te consideri ANTIFA. Trump vrea să facă în așa fel încât oricine are o problemă cu domnia sa ar putea fi considerat terorist. Nici o diferență față de ce a făcut Erdogan.
    • -7 (41 voturi)    
      Și unde se vor duce? (Duminică, 31 mai 2020, 22:33)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      La Mac....?
      • +9 (43 voturi)    
        Nimeni nu-si risca viata pentru Trump! (Duminică, 31 mai 2020, 23:19)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Daca economia se duce de rapa, banii nu mai inseamna nimic.
        • -12 (20 voturi)    
          Mafalda loveste din nou (Luni, 1 iunie 2020, 11:25)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Deci tu zici ca ne intoarcem la troc?
          O sa fie misto sa fii bandit :
          <Tu imi dai ce ai in casa, eu iti las viata!>
          Deci cam asta e viziunea ta despre viitor!
    • +10 (20 voturi)    
      Nu mai puteti de grija americanilor (Luni, 1 iunie 2020, 9:40)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ce va ingrijorati asa? Va pierdeti locurile de munca? Face Trump concedieri?
  • -12 (58 voturi)    
    DOW up 7000 (Duminică, 31 mai 2020, 22:04)

    marc.andre [utilizator]

    Cea mai spectaculoasa revenire a bursei: indicele DOW a crescut cu 7000 puncte din martie 2020

    https://www.thegatewaypundit.com/2020/05/breaking-exclusive-shhh-greatest-economic-recovery-us-history-begun-dow-nearly-7000-points-since-march-low/

    Nimeni nu a "observat" asta, oficial.
    • -9 (37 voturi)    
      O obssevă alegătorii lui Trump (Duminică, 31 mai 2020, 22:09)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      E suficient
      • +10 (34 voturi)    
        Alegatorii lui Trump sunt niste (Luni, 1 iunie 2020, 7:07)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        rednecks saraci si analfabeti pentru care Wall Street e "lucrul diavolului", dar care-s fericiti cu armele lor automate cu care apara democratia de conspiratiile oculte care ar vrea sa ia ostatic guvernul federal.
        • -10 (20 voturi)    
          Te pomenesti ca alegatorii lui Trump (Luni, 1 iunie 2020, 11:31)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          Sunt aia din Occupy? Ca aia erau foarte suparati pe Wall Street iar Obama numai ca nu-i lingea in f....
        • -6 (16 voturi)    
          Ce vorbești! (Luni, 1 iunie 2020, 13:35)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          Cunoști un singur county cu media de venituri de peste $70000/an unde să nu fi câștigat Trump în 2016?! Dacă da, luminează-ne

          în toate ghettourile țării a câștigat Hillary la scor de maidan. Asta ca să înțelegi cine cu cine votează. Fără ghettouri nu ar exista partdiul democrat.

          Cu ocazia prădăciuunilor de acum circula bancul că „Joe Biden's voters went shopping” (Alegătorii lui Joe Bidden au plecat la cumpărărturi).
          • +6 (6 voturi)    
            Ce-mi dai dacă-ți zic de trei? (Luni, 1 iunie 2020, 16:32)

            jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Arlington, VA (venit median 105,000); Alexandria, VA (venit median 87,000); Howard, MD (venit median 110,000). Și mai sînt destule. Zău, un search pe Google ia 5 secunde și te ajută să nu te faci de rîs.
        • -4 (4 voturi)    
          Alegatorii lui Trump (Luni, 1 iunie 2020, 16:28)

          wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          sunt departe de ce incerci sa sugerezi. Cati cunosti? Sau vorbesti din auzite, de prin presa "quality"?
          Ce spui de vandalii anarhisti care devalizeaza orasele? Dupa logica ta toti ar trebui sa fie cel putin profesori universitari, doar sunt anti-trump, nu?
    • +26 (50 voturi)    
      Indicele a crescut! (Duminică, 31 mai 2020, 22:32)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      SLAVĂ!
      SLAVĂ!
      SLAVĂ!
    • +6 (40 voturi)    
      Vorbim maine! (Duminică, 31 mai 2020, 23:06)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Cu 40 de milioane de someri in America, revoltele, Covid.
      Dar pe tine cu ce te incalzeste cresterea DOW?
      • -13 (25 voturi)    
        pai (Luni, 1 iunie 2020, 1:41)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        somerii astia sunt din cauza statelor democrate care au bagat carantina
        ce are asta cu trump ?
  • -4 (64 voturi)    
    Politia locala vs Antifa, dependenta de primari (Duminică, 31 mai 2020, 22:13)

    animatron [utilizator]

    Politistul a fost acuzat de "omor involuntar" (nu de "homicide").

    Ancheta va stabili si legaturile personale dintre politist si victima afro-americana, ambii aveau un trecut de violenta si lucrau la acelasi club de noapte din oras.

    Politistul avusese 18 plangeri pt abuzuri in serviciu si doar pt doua primise "avertisment".

    Afro-americanul fusese condamnat in Texas la 5 ani de puscarie pt jaf armat in cadrul unei "home invasion" si acum fusese arestat dupa ce incercase sa plaseze o bancnota falsa de 20 de dolari la un mic magazin.

    Astea sunt personajele tragediei, ar trebui putin mai mult echilibru si onestitate cand e vorba de oamenii implicati.

    Reactia primarului din Minneapolis (exponent al aripii de stanga din Partidul Democrat) nu a fost la inaltimea tensiunii sociale create, desi el a decis sa il dea afara din slujba pe politist imediat dupa incident.

    De altfel, aproape toate orasele cuprinse de "revolte" sunt conduse de primari de stanga, ceea ce poate e mai greu de inteles pt romanii care nu cunosc sistemul federal american.

    Fortele de politie depind de primar, seful politiei locale e numit politic de primar si primarul in functie poate decide concedierea oricarui functionar platit din banii contribuabililor locali.

    Asa ca in orasele conduse de democrati, e foarte probabil ca organizatiile anarhiste si de extrema stanga s-au simtit mai sigure pe ele sa iasa in strada si sa indemne la "lupta" si proteste.

    Politia a reactionat mai slab la inceput, de unde faimosul tweet al presedintelui Trump, furios ca primarul nu da ordin politiei sa intervina ferm contra celor violenti.

    Guvernul federal are puteri limitate prin Constitutie, intr-o situatie de violenta urbana se intervine in trepte.

    Mai intai politia locala, la ordinul primarului. Va fi in functie si de sondaje, alegatori, interese politice.

    Apoi Garda nationala, la ordinul guvernatorului local.

    In ultima instanta, forte federale trimise de Guvern (Trump a amenintat deja cu asta).
    • -10 (28 voturi)    
      bravo (Luni, 1 iunie 2020, 1:44)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      foarte frumos si clar explicat
      pacat ca asa ar fi trbuit sa arate articolul nu comentariul
    • +7 (23 voturi)    
      Nu-i asa ca e o tara mareata? (Luni, 1 iunie 2020, 10:15)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Cu oameni minunati? Ce mai oameni, americanii astia..Suuuper..Au fost si pe la noi evenimente din astea cu armata impotriva propriei populatii ( a unora nu a tuturor) dar in mod ciudat, istoria parca condamna acestea... De fapt, pe la noi se numeau rascoale, poate de aceea
      • -10 (20 voturi)    
        Functionalule (Luni, 1 iunie 2020, 11:35)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

        Pentru moment, in US armata isi vede de treburile ei.
        Exista politie locala, statala, federala.
        Exista Garzi nationale la nivel de stat si la nivel federal. Apoi exista armata.
      • -11 (21 voturi)    
        USA nu (Luni, 1 iunie 2020, 11:58)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

        e tara mareata mai vujdea mai, exista o singura tara mareata si se numeste rusia. Si china si iranul sint marete, dar nu asa ca rusia.
    • -6 (28 voturi)    
      Excelenta explicatie a contextului (Luni, 1 iunie 2020, 10:26)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Dar pe aici sunt multi care nu vor sa o accepte.

      Categoria cea mai periculoasa sunt anti-occidentalii, care speculeaza orice moment ca sa strige „Huo America, Huo Europa, Huo capitalism”. Astia sunt cat de cat rationali, chiar daca rau-intentionati.

      A doua categorie cuprinde pe cei care au o problema strict cu Trump. Aici gasim oamenii cu trairi viscerale si nu exista vreo sansa ca ei sa accepte vreo explicatie, oricat de buna ar fi.

      Oricum eu multumesc pentru ce ai scris. Keep it on!
    • +7 (17 voturi)    
      Analiza partizana (Luni, 1 iunie 2020, 14:54)

      vorbis [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Pe are o deghizezi stangaci in analiza moderata. Menajezi imaginea presedintelui Trump si ataci adversarii sai. Caracterizezi ca deplasata reactia primarului de concediere a politistului acuzat de crima. In orice stat civilizat o persoana acuzata de infractiuni e concediata pentru a proteja imaginea institutiei.

      Acuzi ANTIFA pentru violentele declansate, fara nici un fel de dovezi. In realitate au fost arestati membri violenti ai extremei drepte americane

      Minnesota Officials Link Arrested Looters to White Supremacist Groups
      https://www.courthousenews.com/minnesota-officials-link-arrested-looters-to-white-supremacist-groups/

      Acuzi reactia slaba a primarilor in raport cu pozitia strong a presedintelui. Dar in timpul unei crize generate de tensiuni sociale cea mai proasta solutie este sa transmiti mesaje incitatoare care sa amplifice criza. Trump a amenintat cu uciderea manifestantilor, desi recomanda retinere a Chinei in Hong Kong

      Cand politia a reactionat violent manifestatiile au luat amploare, cand politia a reactionat moderat acestea nu au degenerat. Cazul serifului care s-a alaturat manifestantilor.
      https://edition.cnn.com/2020/05/31/us/flint-michigan-protest-police-trnd/index.html

      America e in criza profunda, economia e la pamant, managementul dezastruos al pandemiei a facut peste 100 de mii de morti, sunt peste 40 de milioane de someri, au loc revolte in multe state americane. Si singurul raspuns al lui Trump a fost sa ameninte cu uciderea.

      Criza profunda din America isi are cauza in criza de leadership. 2016 a inceput cu speranta, 2020 se termina cu revolte. Mesajul angajant "only I can fix this" a ajuns 4 ani mai tarziu "I take no responsability". Va ramane in istorie imaginea simbolica a acestor zile, Biden in mijlocul manifestantilor ascultand doleantele oamenilor versus presedintele Trump care a fost plasat in buncar pentru a fi protejat de manifestantii din fata Casei Albe.
    • -3 (7 voturi)    
      incearca (Luni, 1 iunie 2020, 16:32)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      sa vorbesti la Hotnews, poate te angajeaza pentru editoriale despre situatia din USA, ar fi mare nevoie de asemenea opinii realiste. Ai blog, pagina de FB, ceva?
  • -17 (71 voturi)    
    Devine aproape obligatoriu (Duminică, 31 mai 2020, 22:24)

    RoyPeters [utilizator]

    ca Trump sa desemneze imediat Rusia si China (RP) ca agenti instigatori si promotori a demonstratiilor din orasele americane. Eventual sa le desemneze ca fiind state teroriste. Nu-I greu pentru Genialu'!
    • -10 (48 voturi)    
      De ce? (Duminică, 31 mai 2020, 23:43)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      Adevărații promotori sunt trădătorii din interior, mai exact partidul democrat (PSD-ul lor) și susținătorii acestuia.
      • +5 (5 voturi)    
        Nyk1. Pai ce am spus mai sus? (Luni, 1 iunie 2020, 20:43)

        RoyPeters [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24029652-doi-demnitari-americani-sugereaza-protestele-sunt-deturnate-extremisti-unii-avand-legatura-rusia-reactia-kremlinului.htm

        Era la mintea cososului ca vor "descoperi" instigatorii rusi. In urmatoarele zile, vor fi "dovezi concludente" ca agentii rusi au amplificat demonstratiile "pasnice".

        Ca sa vedem pana unde duce stupiditatea unui presedinte care dezonoreaza SUA!
    • -13 (27 voturi)    
      Hilary (Duminică, 31 mai 2020, 23:47)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui RoyPeters

      cand Democratii se boceau de asta erai ok?

      sau a pierdut hilary de prea mult timp sa-ti amintesti?!
  • +31 (73 voturi)    
    Gata frate (Duminică, 31 mai 2020, 22:29)

    galeo [utilizator]

    A gasit vinovatul pe care sa il serveasca credulilor.
  • +33 (93 voturi)    
    Cate crime a comis Antifa? (Duminică, 31 mai 2020, 22:31)

    albik [utilizator]

    Zero. Nebunul cauta tapi ispasitori cum o face mereu. Ba e presa, China, democratii, Twitter, deep state. Acum antifascistii. Niciodata el.
    • -12 (44 voturi)    
      Matale esti comunist sau doar trol ? (Duminică, 31 mai 2020, 22:59)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui albik

      Exact asa este,cum le spui matale, dar pe dos. Da astia sunt de vina !
    • -10 (48 voturi)    
      Așa-i că ți-e ciudă... (Duminică, 31 mai 2020, 23:44)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui albik

      ...că huliganii de stânga nu vor mai putea opera ca o veritabilă organizație paramilitară în interiorul USA?
    • -9 (29 voturi)    
      antifa (Duminică, 31 mai 2020, 23:50)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui albik

      Berkeley, August 29, 2017
    • -9 (39 voturi)    
      simplu (Luni, 1 iunie 2020, 0:41)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui albik

      Crima de a fi mai fascisti decat fascistii, desi au "anti" in nume.
    • -10 (34 voturi)    
      Cu sutele de milioane (Luni, 1 iunie 2020, 0:46)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui albik

      antifa=commie
      • +20 (32 voturi)    
        Să înțeleg (Luni, 1 iunie 2020, 0:52)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        ... că anticomuniștii sînt fasciști? Că în cazul ăsta ar trebui să-mi regîndesc serios ideologia.
        • -12 (26 voturi)    
          Lumea buna asa zice (Luni, 1 iunie 2020, 2:32)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

          Cam asta e ideea cu decredibilizarea lui McCarthy, si mai nou, Bolsonaro.
          • +12 (16 voturi)    
            Bolsonaro si Trump victime (Luni, 1 iunie 2020, 12:48)

            nginx [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

            Bolsonaro nu e fascist, nu deloc :)

            "Bolsonaro has publicly referred to the military dictatorship as a "glorious" period in Brazil's history"

            "Bolsonaro said that "the error of the dictatorship was that it tortured, but did not kill".

            "Bolsonaro praised the Chilean dictatorship of Augusto Pinochet, and said the Pinochet regime, which killed over 3,000 Chilean citizens, "should have killed more people"

            "Bolsonaro said that the only way of "changing" Brazil was by "killing thirty thousand people, beginning with Fernando Henrique Cardoso" (then President)"
            • -5 (13 voturi)    
              Si eu ce ziceam? (Luni, 1 iunie 2020, 13:47)

              Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui nginx

              @jcjc
              Ai vazut?
              anticomunist=fascist
              • +2 (6 voturi)    
                Ha...haaa (Luni, 1 iunie 2020, 16:36)

                nginx [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                Esti la fel de destept ca liderul de cult la care te inchini. Bolsonaro e fascist pentru ca glorifica dictaturile de extrema dreapta, glorifica violenta si indeamna la crime, nu pentru ca e anticomunist.

                Straw man. Voi va ghidati dupa Goebbels: acuza-i pe adversarii tai de ceea ce faci tu, fa-i comunisti pe toti si apoi plange-te ca te fac nazist.
                • -5 (5 voturi)    
                  Ha ha (Luni, 1 iunie 2020, 17:54)

                  Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui nginx

                  dictatura de extrema dreapta = regim eficient impotriva comunismului, spre deosebire de Cuba.
                  Voi va ghidati dupa tatuca Stalin: acuza de fascism pe toti care stiu cum se lupta cu comunismul.
                  • +3 (3 voturi)    
                    foarte eficient (Luni, 1 iunie 2020, 23:08)

                    albik [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

                    mii de morti. E drept ca inca nu a avut eficienta camerelor de gazare ale lui Hitler, ce sa-i faci nu toti politrucii se ridica la maretia idolului suprem, nu-i asa white boy?
                    • -2 (2 voturi)    
                      It's OK to be white (Marţi, 2 iunie 2020, 2:11)

                      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui albik

                      A lupta cu gherile teroriste inarmate n-are nimic de a face cu camerele de gazare.
            • -6 (16 voturi)    
              Vorbind de lichidarea comuniștilor (Luni, 1 iunie 2020, 13:50)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui nginx

              Dacă în 1944 România n-ar fi fost ocupată de ruși și puterea ar fi fost preluată de ceva șef militar care ar fi luat mia de comuniști cu Ana Pauker, Dej, Ceaușescu, Nikolski, Brucan, Apostol, etc. i-ar fi îmbarcat în avioane și aruncat peste Marea Neagră fără parașute, așa cum a făcut Pinochet cu cei 3000 de comuniști chillieni, ar fi fost vreo pagubă?! Romîânia ar fi scăpat astfel de milioane de vieți distruse și sute de mii de morți. Exact așa acțiunile lui Pinochet au salvat de la distrugere milioane de vieți în țara sa.

              De altfel Poinochet a transformat Chile în cea mai prosperă țară aAmericii Latine. În 1973 când a preluat puterea era ca Venezuela azi.

              La fel Bolsorano are perfectă dreptate când vorbește de dictatura militară braziliană. Într-adevăr au greșit enorm că nu i-au lichidat pe teroriștii comuniști prinși. Printre care foștii președinși Lulla și bugăroaica Rusev. Ambii sunt acum condamnați definitiv pentru corupție și diverse alte mârșăvii. Ambii au distrus economia țării și zeci de milioane de vieți. Nu ar fi fost mai bine să fi fost lichdați înainte de a putea produce pustiirile?!
              • +5 (9 voturi)    
                Si Hitler a facut Germanai prospera (Luni, 1 iunie 2020, 16:38)

                nginx [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Asta nu e un argument. E considerat un dictator extremist pentru ca a comis crime nenumarate fara nici un fel de proces. Faptul ca tu lauzi astfel de regimuri demonstreaza ca eticheta de fascisti care vi se aplica este perfect justificata.
            • -6 (12 voturi)    
              Juma din America Latina l-au laudat pe Castro (Luni, 1 iunie 2020, 14:38)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nginx

              Cati cubanezi a omorat Castro? Peste 3000 cumva?
              Dar Castro e vaca sfanta a stangii mondiale pe cand Pinochet e dictatorul cel rau care a lasat mostenire cea mai stabila tara din America Latina.
              • +5 (9 voturi)    
                Au experienta cu invaziile americane (Luni, 1 iunie 2020, 16:38)

                nginx [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                De ce sunt urati atat de tare americani daca au adus pace si prosperitate?
                • -4 (6 voturi)    
                  mda, ma uit la cat de prospere sunt (Luni, 1 iunie 2020, 16:58)

                  AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nginx

                  Cuba si Venezuela si ii deplang pe chilieni.
  • +38 (72 voturi)    
    Splendid! (Duminică, 31 mai 2020, 22:34)

    jcjc [utilizator]

    Îmi închipui că urmează și Proud Boys, Boogaloo Bois, Ku-Klux-Klanul și alt-right-ul, nu?
    • +15 (35 voturi)    
      excelent comantariul! (Duminică, 31 mai 2020, 23:05)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

      multi vad, putini pricep :) Lumea se schimba, dar mai sunt si nebuni gen Proud Boys, Boogaloo Bois, Ku-Klux-Klanul care vor sa fie exact ca acum 200 de ani, cu negrii in lanturi si vanati cu cainii... si mai zis ca sunt civilizati... totusi, acestia nu sunt scosi in afara legii in usa, interesant, nu?
    • -22 (38 voturi)    
      asa ar trebui (Luni, 1 iunie 2020, 0:42)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

      Dar doar in momentul in care si aia vor face mitinguri pasnice si contra-demonstratii si mai pasnice, la fel ca antifa. Merge?
      • +22 (36 voturi)    
        De curiozitate (Luni, 1 iunie 2020, 0:50)

        jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Există linșaje pașnice? Se pot pune bombe în mod pașnic?
        • -14 (32 voturi)    
          da da da (Luni, 1 iunie 2020, 1:06)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

          Poti sa-mi dai exemple de linsaje recente sau tu ai de gand sa vii cu istoria kkk? Ca in cazul asta ar trebui belita total biserica. Deh, inchizitie.

          Cat priveste dilii izolati care au tras cu ak in scoli, aia nu au urmat o ideologie clara care spunea sa faca asta, a miscarii x sau y. Iar faptul ca erau fani/simpatizanti nu e un argument. Poate erau si fani MCD/KFC, dar asta nu-i face pe aia firme teroriste pentru ca au tras astia in supraponderali.

          In momentul in care iubitii tai distrug universitati, lasa si o mica ciordeala din magazine, pentru ca are loc o prelegere a cuiva "neaprobat", asta spune multe. Vrei exemple?
          • +11 (25 voturi)    
            Da, da (Luni, 1 iunie 2020, 1:33)

            jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Ultimul linșaj comis de Klan s-a întîmplat în 1981. Iar după ce au fondat Stormfront, și-au găsit destui adepți care să tragă cu mitraliera prin biserici și moschei. Iar David Duke l-a susținut pe Trump în 2016.

            E interesant însă cum teroriștii de dreapta, care au omorît zeci de oameni și care se revendică personal de la tot felul de ideologii rasiste și fasciste sînt niște dilii izolați, dar antifa (care nu e oricum o organizație ci mai degrabă o etichetă foarte vagă aplicată unor grupuri altfel foarte eteroclite) sînt inamicul public numărul 1. Cîți oameni a omorît antifa? Cîte bombe a pus?

            Jenant oricum să compari biserica cu o organizație teroristă. Și poate-mi dai exemple de universități distruse de antifa, că eu lucrez în domeniu și n-am auzit de așa ceva.
            • -11 (19 voturi)    
              Senatorul democrat Robert Byrd (Luni, 1 iunie 2020, 11:54)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

              Cel mai longeviv membru al Senatului, 51 de ani.
              Ia vezi cum era cu KKK-ul.
            • -7 (13 voturi)    
              Și apoi să nu uităm (Luni, 1 iunie 2020, 13:54)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

              Că KKK era o organizație strâns legată de partidul democrat american.

              „Democrații” au evoluat de la spânzurarea negrilor la culegerea voturulor lor. În schimb îi țin în sărăcie și mizerie. Pentru că doar oameni complet îndobitociți pot vota mereu asemenea monstruozități politice.

              E exact strategia PSD din Botoșani,. Vaslui, Teleorman și Olt. Zonele ținute în mizerie de ei sunt cele mai solide bastioane electrorale...
              • +4 (10 voturi)    
                Traiesti din amintiri (Luni, 1 iunie 2020, 16:39)

                nginx [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Asta a fost in trecut, acum partidul republican este partidul rasist si democratii apara drepturile minoritatilor.
              • +7 (11 voturi)    
                Aveți perfectă dreptate (Luni, 1 iunie 2020, 16:40)

                jcjc [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Poate mă lămuriți și de ce Republicanii sînt votați și susținuți totuși de atîția rasiști de vreo 60 și ceva de ani încoace. E aproape ca și cum ceva s-ar fi întîmplat prin 1964-65.
          • +10 (22 voturi)    
            De exemplu ( vrei exemple recente) (Luni, 1 iunie 2020, 10:27)

            vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Cum justifici tu cu logica specific guvernamentala, ca o masina de politie a intrat cu intentie in multime, la New York, ieri? Sunt nenumarate exemple in lume de astfel de acte teroriste..Da" daca o face guvernul Sua, actul terorist e justificat, nuh? Si Daesh si-a justificat intodeauna decapitarile in public dar acum vb despre Sua..Hai spune, justifica si atarnarea de un pod a unui adolescent de catre politia americana, in Miami.. Ce crezi ca simt familia, prietenii si cunoscutii persoanelor ranite care pana atunci nu s-au miscat din fata televizorului? Despre asta-i vorba acolo, respectiv te tratez cum ma tratezi...Oare ce simt negri dupa sute de ani de tratament rasist?
            • -7 (13 voturi)    
              funny (Luni, 1 iunie 2020, 13:32)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

              Ai vazut clipurile sau ai citit doar titlul? Isi luau caramizi in masina si se dansa deja pe ea, in conditiile in care alte masini au fost incendiate si politistii linsati. Ce voiai sa faca aia 2 din masina, sa stea?

              Misto dublul standard. Deci tu folosesti acelasi tip de "scuza" pentru unii (numar ani sclavie, culoarea pielii, numele organizatiei), iar la ceilalti devine acuza.

              A se scuti cu negrii si asimilatii, vesnic "discriminati", pentru ca le-au murit unii pe galere sau gazati sau mi se rupe, acum zeci sute de ani. Brusc a devenit permis in alb sa faca ORICE, nu? Jaf, crime, nu conteaza. Marfa de logica.

              Daca vrei un exemplu de abuz al politiei in speta asta, este cu ala de la cnn, si nu e singurul, ca altul si-a luat pepper spray in fata zbierand presa si fiind la pamant. Daca spun asta, probabil vor veni fanii trump si-mi vor spune ca tin cu antifa. Ce ti-e si cu turmele astea...
        • -12 (22 voturi)    
          Ai uitat sa spui ca KKK a fost fieful (Luni, 1 iunie 2020, 11:51)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

          Democratilor pana prin anii '70 cand a disparut total ca relevanta.
          Ia vezi cine era senatorul democrat Robert Byrd.
          Cand KKK a devenit irelevanta democratii si-au reinventat trupele de soc sub numele Antifa.
          Un nume foarte sonor dealtfel, bun de dezorientat tanara generatie.
          Numai ca tacticile lor amintesc foarte mult de camasile brune ale lui Hitler.
    • -12 (18 voturi)    
      astia care i-ai enumerat tu acum (Luni, 1 iunie 2020, 11:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

      Participa cumva la jafurile si incendierile actuale?
  • +36 (74 voturi)    
    hai cu dictatura (Duminică, 31 mai 2020, 22:38)

    bimor [utilizator]

    pe cand interzicerea partidelor politice? Ca poate ii trece prin cap ca democratii sustin terorismul or something.
    • -16 (36 voturi)    
      Păi cam așa este (Duminică, 31 mai 2020, 23:47)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui bimor

      Partidul democrat de azi nu este nici pe departe ceea ce a fost pe vremea lui FDR sau Kennedy.

      Nu trebuie interzis, trebuie doar să le ia Antenele (CNN & restul presei) și toate celelalte mijloace de propagandă.
      • +14 (20 voturi)    
        Mai dar suntei razna rau (Luni, 1 iunie 2020, 10:43)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Hotarasti tu, asa, cu de la tine putere, ca partidu" asta nu-i bun..Ca-i bun doar alalaltul..Ca trebuie scos in afara legii cutare si cutare..Asta-i mama si tatal gandirii democratice national-socialiste..Eliminarea partidelor adversare..Hm..Io cred ca v-a facut cineva cu ghiocul..Sunt si-au fost si inainte o gramada ca tine...Cand au ajuns la putere, a fost intodeauna nenorocire, ca acum..Make America greatza again..De exemplu, cum comentezi tu aceste vorbe- "oamenii se cunosc dupa faptele lor si dupa roadele faptelor lor, precum pomii..Cei buni, fac roade bune, cei rai, roade rele.." Ce crezi, ar trebui scos in afara legii autorul acestor vorbe? Pana unde, cat de departe puteti merge cu antilogica si antiomenia in justificarea uciderilor, in fanatismul vostru ??
      • -12 (18 voturi)    
        ha, ha, (Luni, 1 iunie 2020, 12:01)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        astazi kennedy ar un ''egzdremizd de dreapta''.
  • +10 (36 voturi)    
    Idiocracy in toata regula (Duminică, 31 mai 2020, 22:43)

    galeo [utilizator]

    Mai ramane sa ude cullturile cu gatorade, caci are electroliti
    • +6 (16 voturi)    
      Nu chiar (Luni, 1 iunie 2020, 12:51)

      nginx [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      In Idiocracy president Camacho era un imbecil dar nu unul desavarsit ca Trump. A stiut sa tina cont de sfaturile unuia care stia mai multe ca el, pe cand Trump se crede buricul pamantului si expert in toate.
  • +9 (47 voturi)    
    WOW ce soc !!!! (Duminică, 31 mai 2020, 22:58)

    tordz [utilizator]

    fascistul Trump ii declara teroristi pe antifascisti :)) Daca era presedinte in al doilea razboi mondial idiotul era in stare sa declare toata armata SUA organizatie terorista.

    Cu cat se apropie alegerile cu atat face crize mai dese si mai severe. Ascultati la mine, asta nu paraseste puterea de buna voie, daca pierde alegerile o sa acuze ca s-au furat voturi si o sa treaca la arestari. Iar toti palmasii extremisti care il sustin o sa iasa in strada sa-l apare cu armele in mana.

    Cultul lui Trump va muri in chinuri si nu se va preda, va fi scos cu forta din Casa Alba.
    • -11 (21 voturi)    
      antifascisti? (Luni, 1 iunie 2020, 11:59)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tordz

      Stii, fascistii au cam disparut dupa WW2. A fost o vanatoare generala de fascisti si in multe tari din lumea asta sunt scosi in afara legii.
      Dar stii cine inca lupta la nivel de stat impotriva fascismului ?
      Rusia coane, maica Rusie. Cel mai recent impotriva fascistilor ucrainieni.
      Cam aici se intalnesc si se infratesc marile ganduri. Cand vrei sa inchizi gura opozitiei ii acuzi de fascism.
      Asta fac rusii, asta face Antifa.
      Tipic fascist- cine nu e cu noi e impotriva noastra!
      • +6 (16 voturi)    
        Fascistii nu au disparut (Luni, 1 iunie 2020, 12:53)

        nginx [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        America are unul in fruntea tarii.
  • +9 (39 voturi)    
    Interzice antifascismul? (Duminică, 31 mai 2020, 23:44)

    veganu [utilizator]

    Ar fi interesant ca SUA castigatoare a razboiului impotriva nazistilor si fascistilor sa fie prima tara din lume care sa interzica antifascismul cred ca de la razboi incoace.

    Si inca ceva,

    Anarhism = din limba greacă αναρχία - „fără archon”, fără stăpân

    "Anarhiștii conduși de Antifa" = "Cei fara stapan condusi de antifascisti"
    • -7 (25 voturi)    
      Ti-a scapat un lucru (Luni, 1 iunie 2020, 6:32)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui veganu

      Antifa astia numai anti fascism nu is!!!
      • +6 (14 voturi)    
        Sunt antifacisti (Luni, 1 iunie 2020, 12:53)

        nginx [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Si pe fascisti ii deranjeaza asta.
        • -5 (9 voturi)    
          Da, da, vezi sa nu (Luni, 1 iunie 2020, 16:37)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui nginx

          Ca si greenii actioneaza caun Cult si la Ordin!!!
  • +5 (33 voturi)    
    "The American Dream" is a (Duminică, 31 mai 2020, 23:44)

    Namaste! [utilizator]

    Nightmare! Visul American e un cosmar! ...
  • -9 (19 voturi)    
    Referitor la proteste (Luni, 1 iunie 2020, 0:04)

    Futurist Irefutabil [utilizator]

    Daca presedintele american Donald Trump ar avea cu adevarat oo are face din ele o mleta.
    • +7 (9 voturi)    
      Vai, ce vorbesti (Luni, 1 iunie 2020, 14:24)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      Trump sa faca omleta din propriile "bijuterii"? Inteleg ca e dus, dar inca nu a ajuns in acel stadiu...
  • -8 (38 voturi)    
    Proteste ? (Luni, 1 iunie 2020, 0:10)

    Observatory [utilizator]

    Continui sa ma uit și sa văd un om serios la aceste violente... tot gunoiul tari se perinda cu telefoanele sa și facă fotografii de ce mare distrugere sunt capabili..
    Din păcate ca in orice țara, exista și gunoaie și animale , care doresc a fi tratate onorabil ?
    Demonstrații ? Sunt bine venite și atrage atenția , violenta și crima nu ajuta la nimic... prost instruiți , PR-ist organizați și manipulați
  • +12 (28 voturi)    
    ha ha :)) (Luni, 1 iunie 2020, 1:25)

    John_Re [utilizator]

    parca e Ceausescu in decembrie '89.

    agenturile... sigur... agenturile sunt de vina.

    :))
  • -7 (17 voturi)    
    long overdue (Luni, 1 iunie 2020, 11:25)

    hanu [utilizator]

    .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by