VIDEO New York Times publică o a doua filmare care arată că avionul ucrainean este lovit de două rachete

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:40 Actualitate | Internaţional


a doua racheta
Foto: Captura video
Imaginile de securitatea arată că două rachete iraniene, lansate la distanță de aproximativ 23 de secunde, au lovit avionul ucrainean în Iran pe 8 ianuarie, scrie New York Times.

New York Times a verificat imagini de securitate care arată, pentru prima dată, că două rachete au lovit avionul ucrainean. Acestea au fost lansate de la o bază militară iraniană aflată la aproximativ 12 kilometri de avion.



Noul video umple golul cu privire la motivul pentru ca transmițătorul avionului a încetat să mai funcționeze, cu câteva secunde înainte să fie lovit de a doua rachetă.

O analiză anterioară a Times a confirmat ceea ce Iranul a recunoscut ulterior, respectiv că o rachetă iraniană a lovit avionul. The Times a stabilit de asemenea că transmițătorul a încetat să funcționeze înainte ca racheta să lovească avionul. Noul video apare să confirme că o primă rachetă a dezafectat transmițătorul, înainte ca aeronava să fie lovită de a doua rachetă, care de asemenea poate fi fi văzută, cu aproximativ 23 de secunde mai târziu. Niciuna dintre lovituri nu au doborât imediat avionul. Acest nou video arată că avionul în flăcări, se îndreaptă spre aeroportul internațional Teheran. Cu câteva minute mai târziu a explodat și s-a prăbușit.

Vezi și:



Iranul a recunoscut sâmbătă că a doborât miercuri avionul ucrainean, însă spune că uciderea celor 176 de oameni de la bord a fost neintenționată. Până atunci, Teheranul a negat vehement că aeronava ar fi fost doborâtă de una dintre rachetele sale.


Anunțul autorităților iraniene a venit la o zi după ce New York Times a publicat primele imagini cu momentul în care avionul ucrainean de pasageri e lovit de o rachetă iraniană înainte de prăbușire.

Inițial regimul de la Teheran a negat orice implicare în prăbușirea avionului, calificând zvonurile privind doborârea sa de către o rachetă ca fiind „lipsite de sens”.



Pe de altă parte, acesta a precizat că au fost arestate 30 de persoane care au participat la protestele din aceste zile. "În jur de 30 de persoane au fost arestate pentru participarea la adunări ilegale... Avem toleranță pentru mitingurile legale”, a spus Gholamhossein Esmaili, citat de agenția Tasnim.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















36430 vizualizari

  • +31 (41 voturi)    
    Maine (Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:48)

    Keloo Cooper [utilizator]

    New York Times va fi arestata de Gardienii Revolutiei.
    • -35 (47 voturi)    
      Calitatea imaginilor este voit deteriorata. De ce? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:15)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Nu ce prezintă NYT în acel video este claritatea celei mai slabe camere de securitate. Clipul este deteriorat voit cu un soft și pe deasupra filmat de pe ecranul unui monitor. Împrejurimile locului de unde a fost făcută filmarea nu se disting. De unde are NYT asemenea video și de ce ascunde intenționat detalii?

      Citat:
      "New York Times a verificat imagini de securitate care arată, pentru prima dată, că două rachete au lovit avionul ucrainean. Acestea au fost lansate de la o bază militară iraniană aflată la aproximativ 12 kilometri de avion."
      • +25 (33 voturi)    
        Leika (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Avea Calitate mai buna
        Sau Smena?
      • +34 (44 voturi)    
        "Soldatul japonez".. (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 0:12)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        ...."razboiul s-a terminat", Iranul a recunoscut ca a doborat avionul. Stim, pentru tine este evident ca americanii l-au doborat...
        • +20 (24 voturi)    
          simplicitatea (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:18)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          lui @simplex1 (or fi mai multi?) il duce dincolo de limitele minim acceptabile ale analfabetismului functional. Pesedist din convingere si/sau postac platit, omu nu are cum sa inteleaga inutilitatea si absurdul ineptiilor pe care se simte dator sa si le exprime (doar suntem o tara libera, nu?). Inclusiv, dupa cum ne onoreaza si azi, pe plan extern.
        • +12 (14 voturi)    
          Asta nu-i recunoaștere. (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 9:41)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Să spui că ai tras din greșeală,dar pentru-că nu erai sigur ai mai tras o rachetă !Nu ți se pare că sună ciudat o asemenea explicație?
      • 0 (20 voturi)    
        putin probabil sa fie false (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:44)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Ce interes ar avea acum sa arate imagini false? Faptul este consumat.

        Dar de ascuns, e normal sa se ascunda cine le-a filmat. Pentru ca este clar ca stia ce se va intampla. Cine naiba filmeaza cu o camera mobila, in miez de noapte, fix bucatica aia de cer in care se va intampla tragedia?
        La fel si celalalt clip, care a aparut primul. Cica a auzit un zgomot si a iesit sa filmeze.. si iata cum venea racheta sol-aer supersonica, Mach 5, dar la el sunetul deja ajunsese de cateva secunde. Apoi dureaza 10 secunde de cand vezi explozia pana o auzi.

        Din pacate, prostimea pune botul si imparte lumea in alb si negru - unii sunt buni, altii sunt rai. Cand ucid aia "buni", e perfect!.. Cand exporta arme in toata lumea, toti se fac ca nu vad.
        • +4 (6 voturi)    
          poftim?! (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 12:05)

          igorashu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Se vede clar ca e material filmat de o camera de securitate (timestamp-ul se vede ocazional in dreapta sus).
          Daca cel/cea care filmeaza cu telefonul prindea tot ecranul ti-ai fi dat seama ca mare parte din imagine e ocupata de curtea aia, iar cerul e doar o mica parte.

          Din imagini se vede clar ca au existat doua rachete trase la cel putin 10 secunde distanta - suficient timp sa scoti un telefon din buzunar si sa filmezi a doua racheta.
      • +6 (8 voturi)    
        Pff (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 11:17)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Asta traieste cu impresia ca aia in Republica Islamica Iran au camere de supraveghere de la 4K in sus.
      • +5 (5 voturi)    
        Simplu! (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 12:57)

        Criscat [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Ca imaginile (probabil) provin de la o camera de securitate iraniana de pe aeroport; probabil ca ziaristii de la NYT au platit greu pt. ele, Iranul este o tara profund corupta, cu suma potrivita se poate obtine orice...posibil ca cel care le-a furnizat deja sa fie plecat din Iran si sa ceara azil politic undeva...
        • +3 (3 voturi)    
          Sau (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 13:22)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Criscat

          Cei care au facut publice inregistrarile video sunt deja arestati.

          Iran says it has arrested the person who filmed the footage showing a Ukrainian passenger plane being shot down by a missile.

          https://www.bbc.com/news/world-middle-east-51114945
    • +16 (18 voturi)    
      Obligatoriu (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:23)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Iar in Arest Ziaristii vor purta Barba
    • -20 (34 voturi)    
      Filmarea e din 2019-10?! Scrie în dreapta sus! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:25)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

      Foarte buna remarca cuiva. In coltul din dreapta sus apare data 2019-10 (vezi la secundele 8-9 de pe video). Totuși avionul ucrainian cu 176 persoane a căzut pe 8 Ianuarie 2020. Ce ne arata clipul?!
      • +8 (12 voturi)    
        Fake (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:45)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Avioanele si rachetele sunt usor de fake-uit , dar modificarea datei necesita implicarea CIA si NASA si astia de la NYT isi depasisera deja bugetul asa ca l-au lansat asa poate nu se prinde lumea . Noroc cu simplex :P

        Ce reiese din film este ca bateria a fost sub contol manual si nu auto . In mod auto intre cele doua lansari succesive ar fi fost un timp mai scurt cu cateva secunde (4-5)
      • +6 (8 voturi)    
        teoria constipatiei (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 10:28)

        nonenone [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Data din filmare e 2019-10-17. Iranul nu foloseste calendarul gregorian, ci pe cel persan, unde 7 ianuarie corespunde datei de 17 Dey (Dey fiind luna a 10-a in calendarul persan).
        • +1 (1 vot)    
          8 Ian. 2020 Gregorian = 18 Dey 1398 Iranian (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 19:29)

          simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui nonenone

          Data afișată de înregistrarea doborârii avionului cu 176 persoane la bord este 2019-10-17 în timp ce aeronava a căzut pe 8 Ianuarie 2020 care corespunde lui 18 Dey 1398 în calendarul Iranian și nu lui 2019-10-17. Nu avea ce sa caute anul 2019 dacă într-adevăr calendarul folosit era cel Persan. Data este standard, Gregoriana. NYT a făcut o gluma. Filmarea nu este autentica.
  • -47 (63 voturi)    
    daca Suleimani nu era asasinat (Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:54)

    cucuveauamov [utilizator]

    mai plecau rachetele spre avion?
    • +27 (29 voturi)    
      Dar Ayatollah ul Khomeini ? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Fascinata Intrebare
    • +24 (34 voturi)    
      Daca ai renunta la hrishka (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:17)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ai mai trage farturi mentale?
    • +35 (41 voturi)    
      nu fraiere (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:21)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Explodau alte bombe pe la ambasade, hoteluri cu turisti straini si mai coordona si cativa spalati pe creieri ce se aruncau in aer prin Israel, Europa, SUA.
      Asta facea Suleimanul tau.
      Or fi de vina americanii ca niste idioti au butoane care lanseaza rachete.
      Doamne fereste sa aiba astia bomba atomica.
      Sper sa se implice si europenii si sa-i opreasca pe nebunii aia din a construi o bomba atomica.
      • -8 (8 voturi)    
        Propaganda amerloca (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 12:45)

        jugul [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

        Nici un terorist iranian nu s-a aruncat in aer in Europa, toti au fost suniti, sponsorizati de aliatii amerlocilor, sauditii. Mancati cu polonicul ce va arunca propaganda amerloca. Unde sunt dovezile ? A...stim...ca armele chimice ale lui Saddam.
    • +24 (28 voturi)    
      Numai un idiot poate gandi asa! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:26)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      E drept ca nu mai era nevoie de o dovada in plus ca esti asa. Individul era militar (sa mai zic ce fel) si asta face parte din riscul meseriei. Daca si iranienii ar fi omorat unul, sau mai multi chiar, militari americani, nu as fi zis nimic. Dar acei civili (si inca din ce tari!) ce vina au avut?
    • +27 (29 voturi)    
      Dar daca fratii Wright (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:32)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Nu construiau primul avion, mai avea catre ce sa plece racheta? Ce poti spune altceva decat ... minte de cucuvea?!? Nu te astepti nici la mai mult nici la mai putin. Atat poate, atat face. Bu-huhu.
      • -20 (26 voturi)    
        Fratii Wright au mintit. Citeste cartea asta: (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:57)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

        Citește cartea de aici:
        http://wright1903dec17.altervista.org/A-I-Root-Liar-No-4-After-Wright-Brothers-and-Chanute-Book-by-Bogdan-Lazar.pdf

        Ea contine scrisorile si articolele lui Amos Root, o persoana care a scris un articol, publicat in Ianuarie 1905, pretinzand ca l-a văzut pe Wilbur Wright zburand in Septembrie 1904. In realitate a mintit. Și el este singurul martor independent pe care îl au frații Wright pentru zborurile lor cu motor de dinainte de 8 August 1908.
        • +10 (12 voturi)    
          Nu uita (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 6:52)

          Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Pila Karpen, primul perpetuum mobile....
          • -5 (11 voturi)    
            Pila Karpen e un perpetuum mobile de speța II (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:32)

            simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

            Pila Karpen este un perpetuum mobile de speța a doua. Cum s-a demonstrat ca principiul al doilea al termodinamicii nu este valabil în orice condiții, generatorul lui Karpen nu contrazice vreo lege a fizicii.
            • +4 (4 voturi)    
              Multumesc mult (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 14:29)

              Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Pt aceasta completare. Mi-ai salvat mult timp. Incepusem sa citesc cartea dar acum stiu ca nu merita.
              • 0 (2 voturi)    
                Cum sa citești dacă nu ai descarcat cartea?! (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 19:35)

                simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

                Cartea nu a fost descărcată de nimeni din momentul în care am postat adresa sa. Nu aveai cum sa te apuci de citit.
                • +1 (1 vot)    
                  QED! (Joi, 16 ianuarie 2020, 14:39)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                  Dovada inteligentei e clara: ca si cum ar exista un singur loc de unde se poate descarca!
                  • 0 (0 voturi)    
                    Da, e un singur loc de unde se poate descărca! (Joi, 16 ianuarie 2020, 18:55)

                    simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                    Da, este doar un singur loc de unde se poate descărca.
                    • +1 (1 vot)    
                      Ha! Ha! Ha! (Joi, 16 ianuarie 2020, 21:57)

                      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                      O simpla cautare pe net de nici doua minute si am gasit deja alte 2 link-uri!! De ex: http://app.box.com/s/d9ze28znylkmd2lzvy5za1mnofpzzpsd
                      Pe urma, asta dovedeste cel mult ca un martor a mintit in legatura cu prezenta lui la zbor, nicidecum cu existenta zborului. Mai citeste o data cartea si alte comentarii de pe net. Desi daca ai gasit doar un link pentru carte, ma indoiesc ca vei gasi link-uri la comentarii, istorie a zborurilor... Probabil pentru tine nici Coanda, Vlaicu, Vuia nu au facut nimic...
                      • +1 (1 vot)    
                        Si care sunt ceilalți martori? (Vineri, 17 ianuarie 2020, 2:37)

                        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                        Care sunt ceilalți martori ai fraților Wright?!
                        • 0 (2 voturi)    
                          Nu stiu si nici nu ma intereseaza subiectul (Vineri, 17 ianuarie 2020, 14:57)

                          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                          Nu vad o legatura cu ce se discuta aici. M-am uitat doar putin, de curiozotate. Eu iau de bune ceea ce o lume intraga accepta, ca ei au fost aceia. Daca nu crezi si sustii ferm ca nu ei, si mai mult vrei sa ii decazi din drepturi, n-ai decat sa deschizi un proces si sa dovedesti asta. Daca esti in stare, fii sigur ca lumea intreaga iti va fi recunoscatoare pentru indreptarea unei erori istorice!
    • +19 (21 voturi)    
      Stimati cititori (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 0:27)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Eu recunosc, am idei putine si fixe. In plus educatia am primit-o de la parinti. Eram mic copil cand la Cotroceni in parc am vazut o cucuvea si am intrebat-o ce parere are despre polisilogismul reversibil in interpretarea secventiala a probabilitatilor. Si mama mi-a spus atunci ca nu are sens sa ma intind la discutie cu cucuvelele ca e pierdere de timp. Iata, nu am ascultat-o pe mama nici azi, dar macar voi ceilalti sa ii dati ei ascultare.

      Mama mea a fost un om tare bun. Spre deosebire insa de mine, cucuveauamov - cred eu - nu a avut mama. El s-a autonascut si, precum Chronos, acum se autodevoreaza. Si veti vedea ca cucuveauamov imi va da dreptate ca asa este. Caci de nu am dreptate si totusi a avut sau are o mama atunci va cert eu pe voi: ce aveti cu biata femeie sa i-o pomeniti atat de des?!? Nu va dati seama ca - ce-i drept, cu o singura exceptie - femeia este nevinovata, la fel ca pasagerii avionului?!?
      • +8 (8 voturi)    
        cat am putut sa rad... (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 10:41)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

        Multumiri pentru comentariu.
    • +8 (10 voturi)    
      cat rah*t poti sa mananci (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 9:09)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      da stiu, americanii sunt de vina. si daca guvernul la noi era PSD nu se intampla asta.
      vinovant mai e si babsescu. si sa nu uitam ce iti palce tie mai mult Kovesi.
  • +13 (19 voturi)    
    Ce mai poti zice la asta? (Marţi, 14 ianuarie 2020, 21:56)

    LiviuX [utilizator]

    Pentru mine era clar inca de la inceput, cand inca nu se stia clar daca a fost vorba de o racheta, ca daca a fost lovit de o racheta era clar cu intentie, nu din greseala cum se vehicula. Pentru a lansa aceste rachete trebuie o programare, o procedura de urmat, nu e ca acasa unde daca ai doua intrerupatoare de lumina unul langa altul poti aprinde lumina grestia folosind celalalt intrerupator din greseala!
    • +16 (20 voturi)    
      Probabil la iranieni (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:35)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      E altfel. Ca sa apere revolutia islamica, gardienii au butoane pana si la wc. Toate pe acelasi panou. Cum scrierea este mai mult ca ciudata, cineva a incurcat butoanele. In loc apese "trage apa" a apasat "trage racheta". Acum fii sincer: pus in fata unui panou scris in arabeste ai face o treaba mai buna?!? Eu unul recunosc ca nu as face. Macar de ar colora butoanele, dar si culorile sunt confuze: steagul Profetului e verde dar pe moschee arboreaza steagul rosu asta in masura in care este absolut evident ca situatia in zona nu numai ca nu a fost roz, dar acum e chiar maro!
      • -14 (18 voturi)    
        scris arabeste? (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 1:13)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

        in Iran?
        In rest, ai facut o analiza ireprosabila a situatiei.
        • +7 (11 voturi)    
          sunt echipamente rusesti. (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 3:11)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          cu siguranta ce face fiecare buton e scris in alfabet chirilic. va dati seama ce traducere la traducere la traducere trebuie sa faca cineva care apasa lansarea de rachete acolo? In 10 secunde? Si ei vor bombe nucleare...
          • +8 (10 voturi)    
            iti dai seama (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:26)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

            cum ar suna anuntul iranienilor daca ar fi fost racheta cu focos nuclear :

            "Ne cerem scuze ca am declansat o apocalipsa nucleara si am distrus Terra".
            • 0 (0 voturi)    
              Ar fi fost mult mai scurt (Joi, 16 ianuarie 2020, 9:29)

              Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Un simplu "oupsy" era de ajuns...
        • +1 (7 voturi)    
          Si in chineza de ar fi (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 6:54)

          Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          Te-ai descurca la citit?
  • +11 (29 voturi)    
    Aici e mâna lui Şoroş! (Marţi, 14 ianuarie 2020, 22:08)

    farty [utilizator]

    Dupa cum v-ati dat seama, e conspiratie de tip Şoroşist-Gulenist-securisto-comunista! Iranienii sunt buni!
    • +5 (9 voturi)    
      Iranienii (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui farty

      chiar sunt buni.
      Ghinionul lor e ca au un dragnea la conducere, inconjurat, bineinteles, de o ciurda de incompetenti.
      • +1 (1 vot)    
        Stiu, (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 14:48)

        farty [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Doar ca atunci cand un grup de tineri iese in strada sa protesteze, automat, de vina sunt corporatiile, Şoroş sau Gullen. Adica, oamenii aia care ies in strada sunt de fapt niste prosti, niste dobitoci, niste oameni care pot fi manipulati foarte usor de propaganda Şoroş-ista. Ei nu sunt in stare sa gandeasca de unii singuri, tocmai de aceea sunt "ajutati" de Şoroş sa iasa in strada. Inclusiv la Revolutia noastra din '89, tu crezi ca oamenii aia au iesit asa de capul lor? Nu. Acolo au fost fortele oculte de tip sovietic, care si-au unit puterile cu americanii si ceilalti capitalisti din vest pentru a-l da jos pe Ceausescu, fiindca tocmai era pe zero la capitolul datorii. De fapt, si de drept, poporul il iubea pe Ceausescu, el a facut metrou, casa poporului, viaducte, Transfagarasan, canalul Dunare-Marea Neagra. Nu te joci cu Şoroş!!!
  • +17 (25 voturi)    
    Trist (Marţi, 14 ianuarie 2020, 22:13)

    Gicone [utilizator]

    Saracii oameni... :(
    • +15 (17 voturi)    
      cu adevarat trist (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 0:03)

      c8 [utilizator] i-a raspuns lui Gicone

      cei care au murit la prima lovitura nici n-au stiut ce se intampla... ceillati insa au trecut prin zeci de secunde de groaza :(
  • -13 (27 voturi)    
    da bravo bre “lost in times” (Marţi, 14 ianuarie 2020, 22:19)

    mbembe [utilizator]

    nu vreau sa zic ca iranienii nu sunt dusi cu pluta... dar nici ziaristii fake news nu sunt mai de treaba...
    atentie la coltul drept sus... tehran jan 2020??? sau 2019-10... totusi?
    chiar asa tampiti ne cred facatorii de news alert?
    pute a propaganda mincinoasa
    • +12 (20 voturi)    
      Imi pare rau (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:37)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      Ca nu ai fost in avion. Era singurul loc in care ai putut fi sigur ca situatia e reala. Si, in plus, ai ratat ocazia sa faci o lume mai buna, chiar si asa fake cum este ea.
      • -6 (12 voturi)    
        intelegi romana? (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 7:05)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

        sau esti bot? eu ce am scris mai sus?
        • +3 (3 voturi)    
          Rau ai ajuns (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 14:31)

          Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

          Daca vorbesti cu boii.
      • 0 (0 voturi)    
        data viitoare asa voi face (Joi, 16 ianuarie 2020, 9:14)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

        am sa-ti descriu amanuntit cum a fost :)
        sper sa fie un eveniment important la tine in familie si sa fiu in momentul decisiv cu toti care-ti sunt mai dragi :)
        iar tu vei comenta fericit pe paginile hn- gen, uite bah ce zice si asta, adevarul pur! si o sa dai si plusuri
    • -10 (16 voturi)    
      mai ai dubii dupa comentariie de aici? (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 1:14)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      nu ne cred, stiu sigur ca suntem!
      • +10 (16 voturi)    
        Nu ma .. (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 2:36)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ... si asta iarasi este o afirmatie: voi ati descoperit nu numai ca nu e dictatura in Iran, dar si ca americanii au doborat avionul, au contrafacut niste video-uri si i-au convins pe membrii guvernului Iranian sa admita ca avionul a fost doborat de catre iranieni. Ce mai, ati rezolvat tot puzzle-ul!

        Specialisti ca voi, nimeni nu are. Fireste, nimeni nu vrea niste specialisti ca voi. Asta a fost o afirmatie. Dar ai dreptate: sunteti.
        • +1 (3 voturi)    
          Nu doar (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 11:34)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Nu doar ca i-au convins, asa pur si simplu... I-au platit, cu 30 de lei de caine!
    • +6 (8 voturi)    
      Uite propaganda .. (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 2:31)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      .... mincinoasa unde este:

      https://adevarul.ro/international/in-lume/video-noaptea-mintii-justifica-televiziunea-iraniana-doborarea-unui-avion-racheta-1_5e1d6ad65163ec427117a8e7/index.html
  • +14 (26 voturi)    
    Ne explica simplecs ca alea erau artificii (Marţi, 14 ianuarie 2020, 22:22)

    Dalinar [utilizator]

    Si ca avionul a fost doborat de fapt de niste americani, infiltrate printer barbosi, cu prastii, model Stinger de buzunar!!!
    • -11 (21 voturi)    
      daca te uiti atent.... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:22)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      ai vedea ca data filmuletului din coltzu drept sus indica clar 2019-10-17... se vede perfect atunci cand “first missile” e undeva in drept cu butelia de gaz sau ce o mai fi... chiar daca au fost niste rachete- legatura lor cu avionul ucrainean sunt niste artificii de fake news...
      mizerabil e ca cineva isi face rating pe vietile unor oameni, extrem de mizerabil!
      • +14 (20 voturi)    
        Bre, pana si Barbosii au recunoscut (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 0:47)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

        Numai voi mujinii nu ati primit update de la Phutin!! Vi s-a pufait Stapanu?!!!
        • -9 (17 voturi)    
          e grele sa deschizi ochii (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 7:07)

          mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          mai usor e sa comentezi din lipsa de somn, mai ales cand ai 2 teme: rusi si pesedisti
          • 0 (2 voturi)    
            Tu ai idei putine dar fixe! (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 15:42)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

            Ce importanta are un film, mai ales prezentat de o companie de stiri, cand chiar Iranul a recunoscut? Crezi ca a recunoscut din cauza unui film fake? Apoi, filmului, chiar daca e si chiar daca nu e real, in cazul unei anchete, proces, fii sigur ca i se va verifica autenticitatea. Chiar esti asa de p___t incat sa crezi ca Iranul va accepta sa fie acuzat si pedepsit doar pe baza unui fake, fara probe adevarate?
            Asta e valabil si pentru ceilalti care se leaga doar de film.
            • 0 (0 voturi)    
              jigniri din cauza unui surplus de inteligenta? (Joi, 16 ianuarie 2020, 17:54)

              mbembe [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              as zice ca si asta e fake, altfel ai fi avut cuvinte pe masura.
              daca ai citi mai atent ai vedea ca nu am aparat vreo secunda iranienii, ba mai mult ca ei au recunoscut faptul.
              ei, las-ca prea multe litere am trecut si iarasi o sa le citesti doar pe cele dintre cuvinte, altfel e prea obositor!
              da un minus, o injuratura ca apuci pana la sf.programului sa-ti primesti banutul si samponul!
              • +1 (1 vot)    
                Imi cer scuze!!! (Joi, 16 ianuarie 2020, 19:38)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

                Nu am vrut sub nici o forma sa te jignesc, am vrut doar sa subliniez ca te legi prea mult de un lucru fara mare importanta. Inca o data, te rog sa ma scuzi!
                • 0 (0 voturi)    
                  ba e de importanta (Joi, 16 ianuarie 2020, 22:39)

                  mbembe [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  prostiile astea arunca apa la moara kremlinului, teheranului si asa mai departe.
                  tot nyt (poate ma insel) proteste masive la rusi... iarna... lume multa... arabi si palmieri pe fond! la fel prostii scoase despre australia si africa... si turmele de oameni care apara rahaturile astea! interesant cum ar reactiona publicul de aici daca iranienii ar prezenta asa “dovezi”...
                  apropos de dovezi, daca lumea a trecut de la explicatia cu posibilul calendar persan la o banala setare gresita... la ce foloseste o camera? sa fie dovada cumva? exact, dovada! pentru asta e nevoie de ora ca sa fie setata corect (sper sa nu fie cazul sa faceti dovezi la asigurator).
                  eu am atras atentia la greseli si am fost atacat- faceti ce vreti oameni buni, dar cum gasiti voi scuze si explicatii credibile - asa au gasit si comunistii, si nazistii, si idolii unpra (aia de peste ocean).
                  inca un apropos- avionul a fost doborat din cauza unui conflict Iran-USA, USA e in zina din cauza teroristilor (chipurile), ISISul a aparut din cauza distrugerii unui stat (ma rog, chipurile a unui dictator) si culme e ca tara respectiva a fost distrusa din cauza unor minciuni recunoscute de americani!
                  si la final inca un apropou- americanii au doborat un airbus iranian, au murit aproape dublu oameni... ceva tambalau si indignari in tabara voastra?
                  nu desigur, viata iranienilor si a celor ucisi in Ucraina va intereseaza mai putin, important e sa mentineti atacul asupra inamicilor suveranilor nostri. insa pe ei ii doare in cot de romani mai putin decat pe noi de iranieni!
                  adevarul nu trebuie sa fie doar al celui cu bata mai mare! sau au avut dreptate rusii cand au fost pe val si invadau tot ce puteau?
                  • -1 (1 vot)    
                    OK, crezusem ca am gresit, dar se pare ca nu... (Vineri, 17 ianuarie 2020, 14:52)

                    LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

                    Crezusem ca aici vorbesc cu oameni mai rasariti la minte, care stiu si inteleg mai usor lucrurile. Botul la filme fake il pun numai cei care nu sunt in stare sa si analizeze o problema, sa-i vada implicatiile. Evident ca unii vor sa foloseasca asta (vezi Kremlin-ul, cum bine spui), dar eu unul nu "pun botul" la tot ce zice Kremlin-ul.
                    Apoi, daca e vorba de o filmare ca sa fie proba, data aparuta pe ecran nu are nici o importanta. Oricine stie ca poit filma oricand si orice, chiar edita o filmare. Sunt alte metode de a analiza veridicitatea filmari si a datei la care a fost facuta. Mai documenteaza-te in sensul asta.
                    Apoi, avionul nu a fost doborat din cauza unui conflict, chiar daca SUA si Iranul nu se au bine, nu exista conflict militar declarat, si mai important chiar, avionul era Ucrainian. Nu ai aflat asta inca? Daca eu sunt in conflict cu tine inseamna ca pot omora sau ataca pe oricine trece pe strada prin fata casei mele??? E o idiotenie ca si cea cu "avionul a fost doborat din greseala"!
                    Apoi, a fost tambalau si atunci, trebuie doar sa citesti ca sa vezi asta. Si iarasi, mai mult, cati ani au trecut? Nu crezi ca tehnologia a evoluat si astfel de erori nu mai sunt posibile? Si iarasi, esential, atunci s-a incercat comunicarea cu avionul, care nu a raspuns. Deci macar s-a incercat. Acum l-au doborat imediat, Nu crezi ca e o diferenta?
                    P.S. Din cate stiu, in Romania si nici in alte tari, inregistrarile camerelor auto nu sunt probe in justitie, tocmai pentru ca sunt greu de verificat. Din cate stiu doar Anglia le accepta.
                    • 0 (0 voturi)    
                      mda pacat de timpul pierdut (Vineri, 17 ianuarie 2020, 18:55)

                      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                      ti-as raspunde cu 100 de “daca” insa mu are rost, nu eu pun botul la filmulete editate, mai vb cu alta ocazir, poate...
      • +15 (19 voturi)    
        Chiai nu va lasati? (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 1:57)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

        Adica Iranul recunoaste si voi o tineti una si buna cu fake news-ul?

        Dupa mintea voastra amricanii lanseaza niste filmari fake si uita sa falsifice data?

        "The date visible on the footage is “2019-10-17,” not Jan. 8, the day the plane was downed. We believe this is because the camera system is using a Persian calendar, not a Gregorian one. Jan. 8 converts to the 18th of Dey, the 10th month in the Persian calendar. Digitally that would display as 2019-10-18 in the video. One theory is that the discrepancy of one day can be explained by a difference between Persian and Gregorian leap years or months. "
        • -7 (11 voturi)    
          hai ca sunteti buni (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 7:14)

          mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          calendarul persan zice ca ei sunt in 1398...
          asta in ideea verificarii imaginii!
          ce sampon bun! :)
        • +1 (5 voturi)    
          calendar persan (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 9:05)

          nimenni [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Totusi explicatia asta nu se sustine total. 8 Jan 2020 e 18 Dey(12) 1398 (vezi https://calendar.zoznam.sk/persian_calendar-en.php). Acuma nu e exclus ca data camerei de supraveghere pur si simplu sa fi fost setata incorect si sa nu fi interesat pe nimeni. Asta si pentru ca iranienii nu au negat veridicitatea filmarii.
  • -8 (18 voturi)    
    Precizare Necesara: (Marţi, 14 ianuarie 2020, 22:24)

    un domn [utilizator]

    Rachetele sunt Telecomandate de Kremlin
    Asa cum Kremlin a Doborat un Avion Malaezian

    Ce
    Mai
    Asteptam ?

    Zero
    Dark
    Moscow
    Este
    Medicamentul
    • +2 (16 voturi)    
      Felicitari (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:39)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cand adorm cu capul pe tastaura de obicei imi iese rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttiuydfastttyyyuuiiiiiiiiiiisiisi, in functie de cum rotesc fruntea. Nu mi-au iesit niciodata cuvinte. Esti tare!
  • 0 (4 voturi)    
    fac pe prostii .... (Marţi, 14 ianuarie 2020, 23:24)

    alex562 [utilizator]

    .... dar au tehnologie si pregatire ... hmmmm?
    • +9 (13 voturi)    
      Gresesti (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 0:10)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui alex562

      Nu fac.
  • -5 (9 voturi)    
    trebuie crezuti (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 8:37)

    idealogul [utilizator]

    Ucrainenii au spus ca racheta a lovit sub cabina pilotilor si ca acestia au murit instantaneu si totusi avionul a virat inapoi spre aeroport incercand sa aterizeze.
  • -5 (9 voturi)    
    Keywords: Ciberwarefare Sutxnet NitroZeus (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 9:00)

    eyewitness [utilizator]

    Inteleg de la cei 8 postaci de serviciu ca au convingeri absolute si ca trebuie sa privim acest conflict ce se desfasoara de mai bine de 3 decenii ca o lupta intre bine si rau, alb negru steaua dinamo hai nea Gigi. Insa anumite detalii ale acestui conflict care se desfasoara de mai bine de 1 deceniu legate de razboiul cibernetic sunt omise si atentia ne este intreptata spre a crede ca fiecare tabara are doar niste rachete actionate de niste butoane.

    Imi este greu sa cred ca o tara precum Statele Unite ale Americii ce dispune de un buget de 1000 de miliarde, cu o experienta dovedita prin nenumarate de lovituri de stat si razboaie purtate in tariler bogate in resurse naturale, ce care a fost avertizata cu cateva ore inainte de atac, a stat bine mersi si a privit atacul. Este la mintea gainii ca atacul asupra unui avion de pasageri nu avea nici un rost.

    Avem dreptul sa credem dupa ce chiar fostul director NSA ne-a declarat cu gurita lui (in filmul documentar ZeroDays) ca au investit miliarde in [Nitro Zeus] varful de lancie al "cyberwarfare" si ca astazi detin control total asupra tuturor retelelor publice si militare si ca pot interfera cu sistemele de comanda si control IADS (Integrated Air Defense System) de pe intreg teritoriul Iranului de mai bine de 1 deceniu?

    https://www.youtube.com/watch?v=PJBBRUraKgo
    • +3 (5 voturi)    
      Enemy of The State (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 12:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui eyewitness

      Ti a plăcut la vremea lui ? Însuși Tony Scott l a regizat
  • +1 (3 voturi)    
    no, problema cea mai mare a unora (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 11:23)

    ..13 [utilizator]

    Este legata de data - rog operatorii de securitate din zona sa faca update-urile necesare - ce mama lui stefan cel mare apare acolo 2019 si aia cu teorira conspiratiilor zic no, si no, ca este fake...

    Unii chiar invoca calitatea slaba a imaginii - bai mai stergeti un pic chestiile alea sa iasa imaginea mai clara...

    Apropo de semnalul de urgenta declansat dar fara sa fie receptionat in raportul preliminar publicat pe site-ul iranienilor spune ca echipamentul a fost avariat ca urmare a primei lovituri.

    In raportul preliminar se mai precizeaza ca avionul se intorcea la aeroportul de la care plecase dupa ce a fost trasnit prima data si ca a decolat cu o intarziere de aprox. 1 h.

    Ref. speculatiile legate de nationalizatea unor pasageri - in raport este precizat ca nationalitatea a fost cea declarata la aeroport adica este posibil sa fie cetateni care au multiple nationalitati dar din diferite motive au ales sa plece cu un anume pasaport.

    Nu stiu daca am mai scapat ceva din teoriile alea ale conspiratiei - dar cred ca mereu vor aparea noi si noi aberatii si de aceea urez succes deplin celor pasionati de astfel de activitati.
  • -5 (13 voturi)    
    Amerlocii au bruiat apararea antiaeriana (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 12:48)

    jugul [utilizator]

    Au luat controlul sistemului de rachete si apoi au aruncat vina pe Iran. I-au amenintat ca daca nu recunosc vor da peste ei cu bomba atomica. Au mai facut-o cu japonezii, singura natie de pe planeta care a bombardat nuclear populatia civila. Asa ca Iranul a recunoscut ca sa-si salveze tara.
    • 0 (6 voturi)    
      Extraordinar ! (Miercuri, 15 ianuarie 2020, 16:26)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui jugul

      Stupiditati de astea numai un postac iranian sau sovietic ar scrie !
      Mai ai "noutati" de astea incredibile, din lumea prostilor?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by