VIDEO FOTO Protest mare în București: Peste 10.000 de persoane au manifestat împotriva măsurilor antiCOVID, certificatului verde, guvernului Cîțu și președintelui Iohannis / O parte din protestatarii AUR care au ajuns la Cotroceni au strigat „Ieși afară, Javră ordinară!

de Red. Știri     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:28 Actualitate | Esenţial


Protest în fața Palatului Victoria
Foto: Hotnews
Peste 10.000 de persoane au protestat sâmbătă seara în București. Din Piața Universității câteva mii de persoane au mărșăluit până la Victoriei, în fruntea coloanei aflându-se George Simion și alți parlamentari AUR. În Piața Victoriei coloana s-a alăturat unei alte manifestații organizată de grupări precum Legitima Aparare, Calea Neamului sau Starea de Libertate, protest unde senatoarea ex-AUR Diana Șoșoacă a ținut mai mereu microfonul ocupat lângă scenă. Dincolo de prezența unor politiceni sau grupări naționaliste printre ei, câteva mii de oameni, de toate vârstele, au protestat și au purtat mesaje diferite - multe mesaje împotriva măsurile restrictive antiCOVID, dar și mesaje împotriva guvernării PNL, împotriva premierului Cîțu, dar și a președintelui Klaus Iohannis.

Din „arsenalul” protestatarilor din București nu au lipsit steaguri, bentițe, panglici tricolore, costume naționale, jobene, cruci, icoane, vuvuzele, dar și bannere elaborate sau imagini imprimate cu glume sau mesaje anti-sistem.

Desfășurarea protestelor, relatată de HotNews.ro în format LIVE-TEXT, foto și video:

22.00 Mare parte din protestatari au plecat - câteva zeci mai protestează la Cotroceni, în timp ce în Piața Victoriei au mai rămas câteva sute de oameni.

21.30 Coloana a ajuns la Cotroceni, acolo unde foarte mulți jandarmi au făcut un cordon pentru a-i ține la distanță pe protestatari. Se strigă „Ieși afară, Javră ordinară!”





---

21.00 Circa 3.000 de persoane mărșăluiesc cu destinația Palatul Cotroceni - de pe Calea Victoriei au intrat pe bd. Regina Elisabeta. În Piața Victoriei au rămas alți protestatari, dar numărul lor e în ușoară scădere.


---


20.15 O parte din manifestanți, în frunte cu membrii AUR și George Simion, au plecat în marș pe Calea Victoriei. Restul au rămas în Piața Victoriei.


---

19.50 Oamenii prezenți la manifestație, de toate vârstele, poartă mesaje diferite - multe mesaje împotriva măsurile restrictive antiCOVID, dar și mesaje împotriva guvernării PNL, împotriva premierului Cîțu, dar și a președintelui Klaus Iohannis. Printre toate se regăsesc și mesaje împotriva întregii clase politice, dar și mesaje anti PSD sau anti USR.

Deși jandarmii au format un cordon și țin oamenii departe de guvern inclusiv prin garduri, circulația rutieră tot a fost oprita prin fața Guvernului.








19.40 La scenă, cu microfonul în mână, îmbrăcată în haine tradiționale, se află senatoarea ex-AUR Diana Șoșoacă.





19.30 Protestele s-au unit. Coloana de manifestanți care a plecat din Piața Universității a ajuns la Victoriei. În total circa 7-8.000 de persoane protestează în fața Guvernului.

19.15 Circa 2.500-3.000 de persoane protestează acum în Piața Victoriei, potrivit reporterului HotNews.ro aflat la fața locului, așteptând ca și coloana de la Universitate să ajungă în piață.





18.55 Coloana de manifestanți a ajuns la Piața Romană. În marș spre Piața Victoriei coloana a blocat ambele sensuri ale bdului. Lascăr Catargiu.


---

„Suntem foarte mulţi şi încă nu suntem toţi. Suntem foarte mulţi oameni, veniţi alături de noi! Aşa cum am promis am făcut un miting extrem de mare pentru a-l da jos pe Cîţu”, a afirmat liderul AUR, George Simion, potrivit News.ro.

18.35 De la Universitate spre Victoriei au plecat în marș peste 4.000 de oameni. În fruntea coloanei În fruntea coloanei se află liderul AUR George Simion și alți parlamentari AUR. În Piața Victoriei protestează circa 3.000 de oameni.

18.25 Cele câteva mii de protestatari de la Universitate au plecat în marș către Piața Victoriei.





18.15 Cântece la protestul de la Universitate:



18.05 În tot acest timp, alte circa 2.000 de persoane protestează în Piața Victoriei.

18.00 „În Maramureș noi ne vaccinăm cu horincă” - mesajul unui grup de oameni de la protestul organizat de AUR. În zona Universității din București protestează acum circa 3.000 de persoane, potrivit reporterului HotNews.ro aflat la fața locului.






17.40 FOTO - Din „arsenalul” protestatarilor de la Universitate: steaguri, bentițe, panglici tricolore, costume naționale, jobene, cruci, icoane, vuvuzele, dar și bannere elaborate sau imagini imprimate cu glume sau mesaje anti-sistem. Între cei prezenți din piață sunt foarte multe persoane tinere.













17.30 Cu o cruce într-o mână, o doamnă ține cu cealaltă o pancartă pe care scrie „Cu noi este Dumnezeu, cu ei este necuratul”. În tot acest timp în jur se cântă imnul național.


---

17.20 Circa 2.000 de protestatari au blocat Bulevardul Magheru în zona Piața Universității (Protestul AUR) și o parte au pornit în marș spre Victoriei. Se strigă „Demisia” și „Jos Arafat”.

„Libertate fără certificate” scrie mare pe un banner în culorile drapelului național.












17.00 Cele peste o mie de persoane care protestează la Piața Universității (Protestul AUR) au blocat circulația pe bd Magheru.

16.50 În Piaţa Victoriei s-au strâns câteva sute de persoane are au steaguri tricolore şi reclamă dictatura medicală, cerând libertate. Protestatarii au intonat Imnul. În piaţă sunt mame cu copii în braţe, fără a fi păstrată distanţa şi fără ca cineva să poarte mască de protecţie. În Piaţa Universităţii protestul este organizat de AUR, transmite News.ro

Câteva sute de persoane s-au strâns, sâmbătă, în Piaţa Victoriei.

”Avem imunitate, fără paşpoarte”, ”Libertate”, ”Nu forţaţi, nu ne vaccinaţi” - strigă protestatarii care cer renunţarea la certificatul verde şi nu vor impunerea vacinării, susţinând că aceasta nu este o soluţie.




„Noi venim din Parlament, unde am început greva și mergem până la capăt cu acțiunile de protest. Nu mai este timp de stat, nu mai este timp de așteptat, tolerat și de înghițit mizeriile pe care ni le servesc alții. E momentul să venim cu toții la București, e momentul să fim mulți, foarte mulți,” a spus copresedintele George Simion pe Facebook.

Protestul AUR nu are o temă specifică, ci se axează pe toate nemulțumirile pe care oamenii le-ar putea avea: „Un mesaj pentru toți românii care s-au săturat de restricții, s-au săturat de facturile de la gaze, de la curent, de la energie: haideți să ne unim!”

„Toți românii trebuie să iasă în stradă pe 2 octombrie: părinții care nu sunt mulțumiți de ce li se întâmplă copiilor, studenții care nu sunt primiți în cămine, cei care au primit facturi de două sau trei ori mai mari, românii care nu au unde să-și vândă marfa sau cei care sunt dați afară de la locul de muncă pentru că nu s-au vaccinat, toți cei care s-au săturat de Florin Cîțu și de acest Guvern de incompetenți, ieșiți în stradă cu toții (…)Veniți la București, să terminăm cu sistemul”, a mai îndemnat liderul AUR.




George Simion, împreună cu mai mulți membri de partid, au lipit afișe și au împărțit fluturași oamenilor chemandu-i la un miting împotriva măsurilor luate în contextul pandemiei. Acesta se declară convins că va fi cel mai mare miting din ultima perioadă și spune că nu se va lăsa intimidat de nicio restricție a guvernului.

”Florin Cîțu e așteptat sâmbătă, 2 octombrie, ora 17:00, în Piața Universității din București să negocieze pentru menținerea Guvernului în prezența românilor, principalii afectați de întreaga activitate a Executivului pe care îl conduce.”, a declarat copreședintele AUR Claudiu Târziu.

Protestul a fost popularizat și de Colonelul (r) Florin Șinca care consideră că s-a ajuns prea departe, România fiind „ un bolnav în agonie, un muribund”. Ofițerul în rezervă a comparat situația țării cu cea a Titanicului. „Nebunii au ajuns la butoane, s-au cocoțat la puterea discreționară, înconjurați fiind de un aparat represiv pe cât de incompetent, pe atât de obedient”.

Protest și în Piața Victoriei

Tot sâmbătă, de la ora 16, se mai anunță un protest cu revendicări similare în Piața Victoriei organizat de Legitima Aparare și Calea Neamului, împreună cu Starea de Libertate.

Mihai Târnăveanu, unul dintre organizatori, spune că ”este vorba despre un protest împotriva dominației străine din România! Împotriva Pașaportului Covid cu presiunea imensă pe vaccinare și testare, împotriva umilinței la care sunt supuși copiii din școli și licee, împotriva umilinței studenților care sunt obligați să-și plătească testele dacă nu vor să se vaccineze!”.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















65940 vizualizari

  • -24 (120 voturi)    
    Jos Iohannis,Jos PNL (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:41)

    Von Klausewitz [utilizator]

    Ne-am saturat de acesti jefuitori!!!
    • -16 (96 voturi)    
      Ai tu altii ? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:45)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      .
      • +23 (53 voturi)    
        Este criza majora de incredere... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:23)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Oamenii nu au in cine acum...de 30 de ani sunt dovediti numai mincinosi ocazionali de campanie electorala :)))

        La pensie speciala cu ei...
        • -4 (22 voturi)    
          Ca o sa avem incredere in astia cu gura mare si (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:59)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

          care nu respecta pe nimeni si nimic.
        • 0 (0 voturi)    
          Da, Gogule, aa a aparut si Legiunea Arhangelului (Duminică, 3 octombrie 2021, 15:34)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

          Mihail ...
          Fiind ca unii au crezut ca sunt suficienti de destepti sa creada ca nu mai au cine vota!
      • -7 (27 voturi)    
        da (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:51)

        risipiteanu [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Dragnea !
      • -2 (18 voturi)    
        pe tine (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:27)

        vinowatt [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        ...dragul meu
        • -9 (15 voturi)    
          Draga mea, sus maneca ! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:09)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui vinowatt

          .
    • -6 (72 voturi)    
      Idee: (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:23)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      Mergeți în piață!
      • +10 (62 voturi)    
        Daca era si cu 5G (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:28)

        vladionvladion [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        ma duceam
      • +13 (47 voturi)    
        mergeti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:44)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Mergeti in piata!

        In felul acesta ajutati la atingerea cat mai rapid a imunitatii de grup!

        Cat cu mergeti mai multi, cu atat scapam mai repede de restrictii!
        • -1 (49 voturi)    
          prosti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:50)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

          In primul rand s-ar putea sa se imputineze prostii care acum bat campii pe bulevarde...
          • 0 (8 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:18)

            [anonim] i-a raspuns lui Ilidia

      • -1 (39 voturi)    
        idioti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:49)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        Nu va luati dupa asemenea indivizi fara creieras....
        • -7 (15 voturi)    
          Nu se ia nimeni... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:11)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

          ... doar ei inde ei.
          Se ațâță unii pe altii
        • +3 (21 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:13)

          [anonim] i-a raspuns lui Ilidia

      • -3 (15 voturi)    
        Da, prostie șoșokară în stare pură. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:59)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        .
    • -21 (111 voturi)    
      Nu suntem AUR (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:37)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      Suntem cetateni nemultumiti de incalcarea drepturilor si limitarea persoanelor nevaccinate sa circule liber pe strada.
      • +27 (91 voturi)    
        Evident (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:47)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        Ai voie sa circuli liber pe strada!

        Daca vrei restaurant, cinema, sau alte eveniment in spatiu inchis, vaccineaza-te!

        Locuri libere la ATI nu mai sunt, poate cand se vor aduna sacii cu cadavre la poarta spitalelor o sa procesati si voi ce se intampla, ca pana acum nu s-a lipit nimic de voi!

        Toti bizonii care sunt la protest sper sa fiti identificati (ca mna, va puneti singuri pozele de la protest pe FB) si daca aveti nevoie de spital ca v-ati imbolnavit de covid sa vi se dea un pahar de tuica si sa fiti trimisi acasa .. pe jos!
        • +6 (50 voturi)    
          de pomana (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:57)

          Instanta [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          nu te mai chinui, creierul astora nu poate sa inteleaga concepte atat de abstracte :)
        • -11 (57 voturi)    
          - (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:03)

          Kwlski [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          speriatule, vorbesti de un virus care are o rata de supravieturire de 99%. v-a spalat media pe creier, mai iesi din casa, lasa televizorul si traieste-ti viata ca o sa mori singur si trist in casa.
          • +18 (46 voturi)    
            nene (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:36)

            Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Kwlski

            1% din 20 milioane inseamna 200.000 oameni adica dispare un oras de dimensiune mare din Romania. La fiecare 6 luni!
          • +2 (14 voturi)    
            Vezi, nu cumva sa te vaccinezi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:30)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui Kwlski

            Ar fi pacat...
            Neaparat sa te duci in piata, fara masca, desigur.
        • -1 (13 voturi)    
          Aici e problema... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:56)

          teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Restrictiile sunt niste glume proaste pe care oricum nimeni nu le respecta in afara de noi cativa fraieri. Conspiratiile au ajuns sa atinga o majoritate a populatiei tarii, statistic vorbind. Asa ca de ce sa se mai chinuie cu restrictiile. Singurul motiv pentru care am vrea sa tinem sub control pandemia in tara e pentru ca sistemul medical e la limita. Si aici e si rezolvarea. Nu esti vaccinat (pentru ca nu vrei, nu pentru ca nu poti, ca sunt unii oameni care efectiv nu se pot vaccina), ghinion, nu esti primit la ATI... mori sufocat... la tine acasa, pe strada, unde vrei... esti dac liber. Prostia se plateste...Iti garantez ca in maxim 3 saptamani ar fi cozi la centrele de vaccinare!
          • +3 (5 voturi)    
            Mă bag, dar statul colectează CASS doar de la voi (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:04)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

            cei vaccinați; ce zici?
            • -1 (1 vot)    
              Mulica, statul v-a oferit la toti vaccinul gratuit (Duminică, 3 octombrie 2021, 15:41)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              Ati zis ca nu e de demnitatea voastra si ca va creste un c..in talpa daca faceti o simpla intepatura cum ati facut majoritatea zeci in copilarie!

              Pai atunci hai sa facem doua sisteme paralele de sanatate, unul pt vaccinati si unul pt ailalti. Care zici ca crapa primii?
              • 0 (0 voturi)    
                Vaccinurile sunt plătite din taxe (Duminică, 3 octombrie 2021, 18:07)

                hsl [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                taxe care ar fi putut asigura tratamente celor care au nevoie.
                Așa că nu îndrăzni să-mi spui că vaccinul este gratuit, pentru că el este plătit cu viața de sute de copii bolnavi de cancer care nu primesc tratamentele la timp pentru ca oameni sănătoși - cum presupun că sunt al de Cîțu sau Barna și alte câteva milioane de handralăi fricoși - să nu facă muci și scăunel moale vro 2 zile.
        • +10 (18 voturi)    
          NU ai voie să umbli pe stradă nevaccinat (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:01)

          NicuPandemicu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          După ora 20 până dimineața ești arestat la domiciliu dacă nu ești vaccinat sau trecut prin boală. Deci nu e vorba doar că n-ai voie în restaurant și la cinema.
          • +3 (3 voturi)    
            Și cu cei imuni ce facem? (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:06)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui NicuPandemicu

            că noi nu ne îmbolnăvim chiar dacă sar sarscovii pe noi dacă ieșim pe stradă la miezul nopții.
      • +14 (58 voturi)    
        mergeti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:58)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        sa va vaccinati si nu mai faceti scandal !
        • +3 (17 voturi)    
          Păi și selecția naturală? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:01)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

          Trebuie să-și facă și ea treaba...
      • +4 (30 voturi)    
        prosti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:51)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        Sigur nu santeti prosti, sunteti mai rau....
      • +7 (17 voturi)    
        Dacii liberi trăiau în munți. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:00)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

        Nu în restaurante.
    • +18 (58 voturi)    
      Cuie Mîțu! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:06)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      ... acest Ponta de PNL.
      • -5 (21 voturi)    
        ? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:56)

        risipiteanu [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        Un Barna de USR-
    • -10 (42 voturi)    
      PNL = liberalism = corporatocratie (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:49)

      Utilizator5 [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      PNL si Iohannis reprezinta varful de lance al intereselor corporatiilor straine in Romania. PNL e unul din partidele care sustine corporatocratia.
      Sub pretextul unor cuvinte ca "piata libera", "tranzitie" a avut loc vanzarea tuturor resulselor tarii din 90. Tranzitia de la bunurile poporului la bunurile corporatiilor straine.
      Independenta statului national devine una teoretica pentru ca statul roman e o corporatocratie, o entitate coloniala de secol xxi care joaca dupa cum dicteaza cei ce invart banii.
      Investitiile corporatiilor nu ne-au adus un trai mai bun, asta nu e trai bun, ne-au dat faramiturile de la masa bogatilor occidentului, pentru ca liderii nostri sustinuti de ei au ingenuncheat tara si au indatorat-o. Nivelul nostru de trai de azi, e unul josnic, pentru a justifica tradarea.
      Romania e un iobag pe mosia economiei globale.
      • +7 (31 voturi)    
        Du-te repede (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:43)

        Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

        si te trateaza cu injectii cu compot de facut in cap.

        toti retarzii care abia au facut 4 clase se plang ca nu castiga decat pentru pacanele si tuica, punand botul la retorica pesedista anticorporatista.
        • +1 (3 voturi)    
          Inteligentule! (Duminică, 3 octombrie 2021, 9:57)

          Joro [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

          Sezi! Asa, acum adu batul! Bravooo! Culcat! Dormi! Scoala! Treci la munca! Reset!
      • +3 (3 voturi)    
        PNL=socialism (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:07)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

        doar socialiștii știu ei mai bine decât poporul.
    • +1 (11 voturi)    
      tampiti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:48)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      Nu te intebi daca romanii nu s-au saturat de "destepti"ca tine si cei care bat campii !?
    • +10 (32 voturi)    
      si hai cu Sosoaca (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:34)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Von Klausewitz

      care behaie ca vaccinul da sterilitate pe 3 generatii :))))))
  • +56 (142 voturi)    
    Protestele nebunilor (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:45)

    Juga [utilizator]

    Numai un nebun isi poate dori propria moarte precum si a celorlalti compatrioti prin sabotarea masurilor de protectie anti covid. Ar fi bine daca acesti protestatari sa nu fie primiti in spitale in caz ca se imbolnavesc de covid. In toata Europa scade permanent numarul protestelor, doar la Bucuresti mai exista unii fara minte care mai cred in minciunile ...nebunilor!
    • +25 (97 voturi)    
      Adunatura prostilor, asta este acolo (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:48)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Juga

      Macar acum ii vedem clar pe prosti. O sa vina si un sobor de preoti si o sa se faca si o intrunire a celor care cred ca Pamantul este plat
      • +1 (17 voturi)    
        Au fost unii si mai prosti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:53)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Decat cei care ies acum in strada: cei care au iesit in strada din cauza maririi salariilor, aia au fost cei mai prosti si nu vor fi altii mai prosti decat ei!
        Restul sunt cu mult peste aia, indiferent de prostia lor.
    • +15 (57 voturi)    
      Nebuni, da. Da' sunt si multi prosti! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:49)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Juga

      Cu ultimii ce faci?!
      • -4 (26 voturi)    
        Exact cum au fost # (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:12)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        :)))

        Muuuulti....
      • -5 (19 voturi)    
        Exact cum au fost # (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:12)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui danduta

        :)))

        Muuuulti....
    • +30 (66 voturi)    
      Am bagat de seama (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:49)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Juga

      ca desi cei vaccinati au dreptate, se marseaza foarte mult pe ideea de libertate. Nu tu restrictii, nu tu reguli, nu tu nimic, doar .... anarhie.
      Nu conteaza ca se moare, daca esti rugat sa te vaccinezi GRATUIT, este un atentat la libertatea celor care nu vor. Nu conteaza ca ii omori pe altii cu "libertatea " ta. Conteaza sa faca ce vor cei care sunt doar contra. De ce? Ie-te d'aia. Nu pentru ca aiu dreptate ci pentru ca asa vor ei, pentru ca asa inteleg ei libertatea. Sa nu li se spuna ce sa faca,
      Apeleaza la cuvinte ca discriminare, dictatura, lipsa de libertate fara sa stie nicio clipa ce inseamna fiecare cuvant.
      LNu inteleg faptul ca libertatea lor este limitata de libertatea celor care vor altceva.
      Cei care au argumente si le prezinta; cei care doar cred... te omoara. Nu u argument, nu au discurs, ei doar cre.... Atat.
      Niste imbecili care doresc moartea celorlati clamand libertatea lor, si doar a lor.
      • +18 (26 voturi)    
        O nuanță (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:32)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        M-am vaccinat cu ambele doze de Pfeizer și sunt in general in favoarea ideii de vaccin. Cu toate astea nu mi se pare că antivaccinistii le încalcă celorlalți vreun drept. Cei care se tem de Covid se pot vaccina. Dacă este eficient acest vaccin, in principiu ar trebui sa fie in regula. Cine nu se vaccinează își asumă riscul de a se îmbolnăvi. Prea multa dihonie pro vs anti vaccin. E aidoma unei opțiuni politice: cine vrea face și să zicem că e mai protejat, cine nu, nu. Departe de mine că antivaccinistii îmi încalcă vreun drept. Pai daca eu cred in vaccin și mi am făcut cele două doze, de ce sa mă tem de Covid? Nu zic, tre sa mă protejez chiar și vaccinat fiind, dar nu vad cu ochi buni toata retorica și glumitele fata de antivaccinistii. Au fost n bâlbe in lumea medicala cu privire la Covidut. Prin urmare, pot înțelege neîncrederea celor anti vaccin. Către vaccinostil: fiți mai relaxați, bucurați-vă de viață și lăsați grija altora. Vaccinul e o opțiune personală. Nu te face mai bun sau mai deștept. M am vaccinat în cele din urmă, întrucât tabăra aceasta m a convins, dar înțeleg perfect și celălalt punct de vedere. Cunosc n oameni dragi nevaccinați. Pentru mine este exclus sa i privesc vreodată altfel pentru că au gândit altfel în speță asta. Nici medicina nu rupe gura târgului în prezent. Omenirea nu a inventat un antibiotic împotriva unui virus. Da, îl putem preveni, îl putem trata simptomatic, însă nu-l putem distruge DIRECT, ȚINTIT odată intrat în corp. Aaa, dacă ne comparăm cu 1900, am evoluat, dar dacă e sa privesc detașat nu mi se pare că evoluția e uau. Dacă omenirea era chiar așa scula, ar fi fost în stare să rezolve chestiunea virușilor. Putem lua și situația rabiei. Cazurile celor care au scăpat cu viață odată instalată boala pot fi numărate pe degetele unei maini. Și nu, statistica de mai sus nu e pe ani, ci de când se înregistrează chestiunea, adică pe decade... Și asta în secolul XXI, când ne place sa ne credem evoluați. Poate nu suntem chiar așa tari.
        • +2 (22 voturi)    
          spitale pline (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:39)

          danke7777 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          E o singura problema cu asta: nevaccinatii ajung in spitale cu duiumu si blocheaza accesul la sanatate pentru altii si sfarsesc sa omoare oameni nevinovati. Daca ar sta acasa cand de imbolnavesc de Covid nu ar mai zice nimeni nimic.
          • +3 (3 voturi)    
            Contribuția pentru sănătate (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:08)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui danke7777

            Dar prin ipoteza și nevaccinații plătesc asigurarea de sănătate. Prin urmare sunt la fel de îndreptățiți să o primească. A doua ar fi că pe vaccinați nu i vor îmbolnăvi grav, iar daca ii vor îmbolnăvi grav pe nevaccinați, ultimii o vor păți din propria vina. Părerea mea.
        • +2 (6 voturi)    
          Mai Popescule, poate am avut noi neintelegeri (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:55)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Dar iti aplaud comentariul.
        • -2 (6 voturi)    
          prosti (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:48)

          gituca [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Spui prosti. Antibioticele sunt impotriva bacterilor, pe virusi ii lasa rece! Contra virusilor lupta imunitatea pe care o da vaccinul!
          • +4 (4 voturi)    
            Nu spun prostii (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:11)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gituca

            Știu că antibioticul e doar împotriva bacteriilor. Mai sus am folosit generic termenul de antibiotic. Reformulez, medicina nu a inventat un antiviral pentru virusul ajuns in organism. Îl tratam simptomatic și lăsăm anticorpii sa lupte, dar dacă eram așa tari inventam echivalentul unui antibiotic împotriva virusului x.
        • +5 (5 voturi)    
          Mai exista o dilema. (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:28)

          Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Recent mai multe studii au demonstrat ca imunitatea naturala , data de trecerea prin boala, este mult mai puternica decât cea data de vaccin. Acum "eroii" din sistemul sanitar care au tratat bolnavii ,neexistand vaccin, și s-au imunizat în mare parte natural riscând-uși viața, sunt amenințați ca vor fi dați afară dacă nu se vaccineaza.
          • +4 (4 voturi)    
            Am auzit și eu acesta ipoteză (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:14)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Razorxyz

            Am auzit și eu acesta ipoteză. Întregul context Covid mi se pare încă neclar. De aceea găsesc că nu tre sa ne împărțim in doua tabere. Este o chestiune de opțiune personală problema vaccinului. Masca in spațiile închise cred că e ceva ce ar fi de bon ton. Dacă o porți în mall, nu pătrați nimic rău, nu capeți vreo alergie.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu este ipoteza. (Luni, 4 octombrie 2021, 0:00)

              Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              Și nu voi mai intra în mall cât timp se cere masca, nici restaurant, sau alt magazin. Exista internetul. Intru doar la supermarket atât cât este necesar. Masurile sunt exagerate, imunitatea este o noțiune ,se pare, depășită, vaccinul nu oferă imunitate, dar uluitor o masca te protejează de orice și este impusa prin lege.
            • 0 (0 voturi)    
              Masca (Luni, 4 octombrie 2021, 0:06)

              Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              Masca pe care o port în supermarket o am în mașină de la Crăciun. Nu cred ca m-a ajutat prea mult
          • 0 (0 voturi)    
            Pai asta e problema (Duminică, 3 octombrie 2021, 19:48)

            RaulR [utilizator] i-a raspuns lui Razorxyz

            De ce imunitatea naturala nu prea este luata in considerare? Imunitatea naturala este considerata limitata la numai 6 luni la noi. La altii ceva mai mult. Toate ipotezele indicau ca atat timp cat ai avut contact cu toate proteinele virusului il vei recunoaste mai usor. Practica din Israel indica acum la fel. O protectie la infectare de 13,06x mai ridicata fata de vaccin. Si in Israel s-a folosit preponderat Pfizer, care este cam cel mai eficient. Si in conditiile in care numarul de anticorpi scade in timp mai accentuat la imunizarea prin vaccin. Un vaccin adaptat la o tulpina noua ar fi un motiv plauzibil sa incerci vaccinarea si la imunizati naturali. Dar cand tu ai acelasi vaccin mi se pare foarte dubioasa treaba.
            Iar vaccinarea dupa imunizare naturala poate genera boli auto-imune.
            • 0 (0 voturi)    
              Nu numai ipotezele indicau asta. (Luni, 4 octombrie 2021, 0:04)

              Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui RaulR

              Toată știința medicala arāta ca imunitatea naturala este cel puțin la fel de eficienta ca cea data de vaccin. Sunt boli pe care le faci o data în viața. Adevărat, pentru multe este de preferat vaccinul.
        • +2 (2 voturi)    
          Mai exista o dilema. (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:28)

          Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Recent mai multe studii au demonstrat ca imunitatea naturala , data de trecerea prin boala, este mult mai puternica decât cea data de vaccin. Acum "eroii" din sistemul sanitar care au tratat bolnavii ,neexistand vaccin, și s-au imunizat în mare parte natural riscând-uși viața, sunt amenințați ca vor fi dați afară dacă nu se vaccineaza.
        • -3 (5 voturi)    
          @popescu, asul prostiei elaborate! (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:46)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          despre urmarile faptului ca numarul cazurilor de cancer depistate in stadiu precoce a scazut la jumatate incepand cu 2020, te poti lumina?
          • +1 (3 voturi)    
            Și totuși (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:21)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

            Și totuși, se moare de cancer pe toate meridianele. Dacă medicina era așa avansata, găsea un leac împotriva fiecărei forme de cancer. Dacă eram așa evoluați, învățăm să anihilam Alzheimer și alte forme dementa. Cine cu rabia? Spune mi cum stam cu rata de supraviețuire odată instalată boala. Zi mi după asta cum e cu rata de supraviețuire în cancerul de pancreas. Acesta are cea mai ridicată rată de mortalitate în viața reală. Cam in 5% din cazuri se scăpa cu viață. Medicina a progrei, dar hai sa ne recunoaștem limitele. Nu sunt evidente, ci strigătoare la cer. Altfel, poți să vezi ce vrei tu, dar la finalul zilei nimic nu schimbă realitatea sus-menționata. Părerea mea
        • 0 (0 voturi)    
          Nu (Duminică, 3 octombrie 2021, 15:01)

          sorance2000 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          va exista nici un antibiotic impotriva unui virus pentru ca nici nu are cum, ala s-ar numi antiviral (asta daca exista vreun virus - nu ma refer la cei de calculator)
          • 0 (0 voturi)    
            Antiviral (Duminică, 3 octombrie 2021, 23:56)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sorance2000

            Ai dreptate. Trebuia să spun antiviral, nu antibiotic. Voiam să spun că n am descoperit echivalentul antibioticului împotriva virușilor.
  • -13 (69 voturi)    
    HG 826, HG 932 și HG 990 anulate de Instanta (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:49)

    Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre [utilizator]

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25076605-motivarea-instantei-care-anulat-ultimele-uri-privind-starea-alerta-certificatul-verde-covid-exces-putere-guvernului-care-stabilit-alte-masuri-decat-cele-prevazute-lege.htm

    "...
    Pe de altă parte, toate aceste HG-uri au împărțit populația României în persoane vaccinate și nevaccinate punând semnul egalități între o persoană nevaccinată și una bolnavă și între o persoană vaccinată și una sănătoasă, fapt pe care instanța îl consideră absolut inadmisibil.
    ..."
    • +3 (9 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:32)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre

      Corect.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu (Duminică, 3 octombrie 2021, 14:31)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre

      Nu știu de ce ai primit -. Vulgul vaccinat, din care fac parte, in general nu are timp sau deschiderea necesara pentru a analiza cu mintea limpede acele HG. Este fascinat de propria-i "frumusețe", aidoma nefericitului Narcis.

      Actele juridice incriminate exact asta au făcut dpdv legal. Or asta e o stupizenie fara margini. Un nevaccinat poate n a trecut vreodată prin boala asta din n motive: sistem imunitar performant, stil de viață sănătos, igiena ridicata până la obsesie compulsiva, limitarea contactelor cu alte ființe bipede sau mai bine zis, patrupede. Cealalt postulat e la fel de stupid: in realitate un vaccinat răspândește molima bine merci. El este cel care de câștigat prin vaccinare, nu bunica. Bunica dacă vrea, se poate vaccina că sa fie protejata. Eu m-am vaccinat doar pentru mine. E treabă celorlalți cum își croiesc viața.
  • +50 (120 voturi)    
    Bravo, ba! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:55)

    Cataleya [utilizator]

    Dimineata protestati ca nu vreti vaccin, nu vreti masca, nu vreti carantina, ca nici macar nu exista COVID.
    La amiza cititi ca din 200 de morti infectati cu COVID 190 erau nevaccinati
    iar seara urlati la TV ca guvernul nu face nimic impotriva pandemiei!

    Destepti foc, hAURistii astia!
    • +32 (74 voturi)    
      prostia e la nivel mare... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:44)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      prostia e la nivel mare...
      • +13 (35 voturi)    
        Si (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:48)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Si prostia se pare ca se transmite mai repede decat virusul!
    • -3 (7 voturi)    
      Iar marțea viitoare (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:06)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      USR-PLUS va vota alături de acești indivizi fără minte și fără suflet moțiunea de cenzură împotriva guvernului? Întreb și eu, nu dau cu parul.
  • +11 (55 voturi)    
    Si un protest (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:56)

    Rtchj [utilizator]

    Impotriva buletinului cu chip (biometric). Satanaaa!
  • -25 (69 voturi)    
    Citzu , Iohannis (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 16:57)

    Ibit [utilizator]

    Nu veniti sa faceti o baie de multime ?
    Hai Iohannis , sa dam jos guvernul !
  • -10 (84 voturi)    
    Vai, dar cum de a scris hotnews despre proteste? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:08)

    galeo [utilizator]

    Au mai fost proteste in saptamanile trecute, dar nu ati scos o vorba.

    Asta comparabil cu protestele #rezist carora le faceati practic reclama.
    • -19 (43 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:47)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Vai, dar ce urmaritor atent al ceea ce publica dar si ce nu publica unii... Alea de ti se vad la puept sunt ruvle, nu?ochii-pe-voiule...
      • +10 (28 voturi)    
        nu, in niciun caz (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:47)

        Votant Ilici [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        "Alea de ti se vad la puept sunt ruvle"

        Sa fim seriosi!
        Trollii kremlinisti sunt desigur abjecti, dar nu sunt nici nebuni, nici tampiti.
        Nu accepta plata in ruble, ci tot in mult-hulitele valute forte, ale Occidentului pe care il defaimeaza!
  • +32 (92 voturi)    
    Protest anti-restrictii (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:11)

    Horley [utilizator]

    Imagini triste de pe Planeta maimutelor
    • -23 (57 voturi)    
      Mdeh, prostest la care se uita Zombiile (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:44)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Horley

      Care-s inchise in casa si rezoneaza cu masurile naziste luate de Guvern, caruia/carora cica le-ar pasa de altii. Hahahahahahaaaaaaa!
      • +21 (67 voturi)    
        Care masuri naziste? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:07)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        Te-a gazat cineva? Te-a inchis in vreun lagar? Te-a pus la munca fortata?
        • +2 (8 voturi)    
          Nici naziștii n-au început cu gazarea (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:13)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

          ci cu ghetourile - populație închisă în case.
          Sună cunoscut?
          • +2 (2 voturi)    
            Si cum au iesit ieri pe strada? (Duminică, 3 octombrie 2021, 15:59)

            Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui hsl

            Nu numai ca nevaccinatii nu-s inchisi in ghetouri, dar nici in casa nu sunt inchisi, ci ies cu miile in strada, unde pot urla cat ii tin bojocii cat sunt ei de "asupriti". Unde ai vazut sa se intample asa ceva in perioada nazista?

            Hai ca deveniti ridicoli...
            • 0 (2 voturi)    
              În perioada ghetourilor era război (Duminică, 3 octombrie 2021, 18:15)

              hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

              astăzi - chiar dacă statul român a avut îndrăzneala să scoată armata în stradă ca să înfricoșeze populația - nu e, deci metodele folosite încercă să aibă acoperirea legalității (ceea ce este infirmat zilnic de către instanțe).
              Pasul doi după ghetouri a fost eliberarea de pașapoarte în care era înscrisă litera „J”.
              Faptul că metodele folosite astăzi sunt puțin diferite, nu înseamnă că gândirea din spatele lor este la rândul ei diferită.

              Ah, majoritatea germanilor nu a văzut o problemă că evreii aveau nevoie de pașaport ca să iasă din case așa cum pare că populația din România nu vede o problemă că oamenii au voie să iasă din case cu adeverință /PAȘAPORT verde (chiar dacă până și numele abuzului este identic)...
              • +1 (3 voturi)    
                Si totusi, cum au iesit ieri din case? (Duminică, 3 octombrie 2021, 18:43)

                Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui hsl

                Si nu numai ca au iesit din case fara sa-i opreasca cineva, dar unii au venit cu autobuzele, sute de kilometri, pana in Bucuresti, fara nici o opreliste! Protestul a durat ore intregi, fara sa intervina nici macar jandarmii, d-apai armata ta imaginara!

                Apoi, unde vezi ghetouri in Romania? Stii ce-i aia un ghetou?

                Hai ca deja o dai in SF-uri...
                • 0 (2 voturi)    
                  Și evreii ieșeau din case fără să fie opriți (Luni, 4 octombrie 2021, 9:39)

                  hsl [utilizator] i-a raspuns lui Ioan.Toma

                  problema era că trebuiau să prezinte pașaportul ca să poată munci și ca să se poată hrăni.
                  În 1939 a fost adoptată în România o lege care prevedea că toți evreii vor fi excluși din barou, dacă nu dovedesc cetățenia română; ce vezi diferit - la nivel de principiu - între legea aia și o lege care le-ar cere funcționarilor publici să dovedească faptul că sunt vaccinați?

                  Văd câte un ghetou în mintea oricărei persoane care este dispusă să renunțe la drepturile sale și promovează discriminări.
          • +1 (3 voturi)    
            Comparatie de rahat (Duminică, 3 octombrie 2021, 16:24)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui hsl

            Pana la ghetouri si nazism e un drum ff lung.
            Singurii care folosesc reductia la nazism sunt fix comunistii si urmasii lor de tipul Putin. Si ghici ce? exact aia sunt adevaratii nazisti! Mai pe intelesul tuturor, national-socialisti! Sau ti se pare ca AUR e altceva?
            • +1 (3 voturi)    
              Istoria arată că 10 ani sunt suficienți (Luni, 4 octombrie 2021, 9:57)

              hsl [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Ne apropiem de 2.
              Comuniștii și naziștii au folosit metode comune, pentru că scopurile lor au fost și sunt similare.
              Ambele regimuri mai au ceva în comun, ceva care a fost pierdut în ultimii ani ai României de astăzi: lideri inteligenți.
              D-aia pnl - ajuns astăzi un biet partid socialist (centru-stânga) - nu e în stare să ia măsuri coerente iar usr - definiția unui partid de stânga - nici atât; aur este un partid poziționat dpdv doctrinar mai înspre dreapta decât sunt conservatorii (vrei să-ți poziționez și psd-ul?)

              Astăzi nu mai există nici comunism, nici nazism, există însă reprezentanți care duc politici în baza principiilor comuniste și naziste iar ideea de declarație ca să ieși din casă este - așa cum am arătat - unul dintre cele mai naziste principii pe când ideea de tratament obligatoriu este unul dintre cele mai comuniste principii.
      • +3 (43 voturi)    
        Stimata Doamna , (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:13)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        Ce dracu' ? Nu mai trageti la masea, ca sunteti o doamna !
      • +10 (30 voturi)    
        Asa se intampla cand nu te duci la scoala (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:39)

        UnAltVasile [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        O dai cu nazismul dar habar n-ai ce s-a intamplat atunci. Nu exista comparatie.
        • -1 (29 voturi)    
          Ai rabdare!!! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:42)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui UnAltVasile

          Ca si nazismul a luat avant dupa cateva decenii de treburi. Cat timp iti acorzi pana o sa iesi la vanatoare de Nevaccinati??? Ca deja sunt unii care striga ca trebuie bagati la Puscarie!!! Uiti istoria si asa o sa o Repeti!
          • -3 (13 voturi)    
            Cate aberatii... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:34)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

            Ce imaginatie...
          • -4 (12 voturi)    
            Te văd agitat (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:59)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

            Liniștește-te, că face rău sistemului imunitar.

            De vânat, vă vânează COVID-19 pe toți. Scapă cine poate.
            • -2 (14 voturi)    
              Dar eu is foarte linistit, voi stetz nelinistiti (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:03)

              Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Ca trecut prin boala si vaccinat de doua ori, sunt FOARTE linistit, mai ales ca nu am probleme cu gazul, benzina, haleala. Voi o sa va milogiti la Phutin, la iarna!
          • +2 (2 voturi)    
            Dupa cum arata treaba mai degraba (Duminică, 3 octombrie 2021, 16:30)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

            Va incepe vanatoarea de vaccinati! Fiind ca fie ca vrei fie ca nu, extremismul este exact ala din piata. Ce poate fi mai sublim decat o mare de oameni cu idei conspirationiste in cap are cred ca detin adevarurile supreme medicale si sociale?
            Pe bazele unui partid declarat nationalist?
            • -1 (1 vot)    
              Oamenii ăia cer doar dreptul lor să facă prostii (Luni, 4 octombrie 2021, 10:04)

              hsl [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Pentru că fiecare avem dreptul să facem alegeri greșite - acest lucru se cheamă „a trăi” - și să suportăm consecințele (sau să culegem beneficiile, dacă alegerile pe care alții le consideră greșite se dovedesc de fapt a fi bune).
              Oamenii ăia spun „NOI nu vream să..., de ce ne obligați? Faceți voi pentru voi și lăsați-ne pe noi pace să trăim așa cum considerăm că e bine pentru noi”.
  • -1 (57 voturi)    
    protestele trebuie organizate doar in sala (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:15)

    Antenistontel [utilizator]

    unde s-a tinut congresul pnl!
    astfel se intra in legalitate si se face proba ca la congres nu s-a transmis coronavirus.
    • -8 (38 voturi)    
      sa va vad cum il scapati pe kj de suspendare! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:42)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

      .
  • +6 (24 voturi)    
    ala (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:21)

    gopo2016 [utilizator]

    care se vrea premierul romaniei a fost? cum il cheama georgescu, ca pe faisbuc e plin ca el participa ca are alte planuri pt romania
    • -3 (7 voturi)    
      unde (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:10)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui gopo2016

      unde vrei sa fie fiul kgbistului criminal, theohari Gerogescu. KGBul il promoveaza cu obstinatie... si imbecilul Simion sta cu k.ru la bataie, doar primeste si el un post ceva..
  • -13 (53 voturi)    
    daca voi ziceti 3000 (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:22)

    winston_smith [utilizator]

    sigur sunt minim 10. si nici nu incepu.
    • -1 (33 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:48)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      So daca ei au zis 600 de mii la #rezist de fapt cati erau in interpretarea #ciumeirosii? Ca pari priceput��
      • +2 (4 voturi)    
        Mai du-te in mm de nelinistit (Duminică, 3 octombrie 2021, 9:12)

        Joro [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        In afara de "hehe" si "rusii, ruble" mai stii si altceva? Fmm de jeg! Ia de aici... si stai cu ochii pe mata, securici!
    • -3 (9 voturi)    
      ...... ca se si termina.. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:15)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      .
  • +17 (53 voturi)    
    La arme,tovarasi! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:34)

    Kroko Dilu [utilizator]

    Am auzit indemnul lui Terhes si ma conformez:
    Rog tot dusmanii mei,mai ales pe cei nevaccinati, sa mearga in Piata Universitatii si sa-si ia portia de libertate.Si repede-ca se filmeaza!
  • +12 (54 voturi)    
    chestia e ca incidenta.. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:44)

    John_Re [utilizator]

    ..de mental illness in populatia Ro este semnificativa.

    din cand in cand devin si agresivi.
    • +1 (5 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:16)

      [anonim] i-a raspuns lui John_Re

  • +8 (44 voturi)    
    A uitat de cei neprimiti in pat de neveste, etc... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:44)

    danduta [utilizator]

    „Toți românii trebuie să iasă în stradă pe 2 octombrie: părinții care nu sunt mulțumiți de ce li se întâmplă copiilor, studenții care nu sunt primiți în cămine, cei care au primit facturi de două sau trei ori mai mari, românii care nu au unde să-și vândă marfa sau cei care sunt dați afară de la locul de muncă ....".
    PS. Nu sunt misogin: Simion a uitat si de cele ne...
    • -4 (16 voturi)    
      N-a uitat. Da' ce poa' sa faca ,? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:59)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      .
  • +21 (59 voturi)    
    Internaționala Dianei (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:45)

    Dogul [utilizator]

    Internaționala șoșocistă, spuma civismului rumân a ieșit în stradă:))))
  • +5 (51 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 17:50)

    [anonim]

    • -3 (11 voturi)    
      Nu face, zau .... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:19)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

      .
    • -6 (14 voturi)    
      Nu metita, zau .... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:58)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui

      .
      • +4 (10 voturi)    
        nu metita? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:20)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        nu metisă?...poate vrei creolă?...sau dăcît baterii noi
    • +9 (19 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:59)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu, alea sunt cu dedicatie pentru diaspora.
    • +10 (12 voturi)    
      asta si vor (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:05)

      Instanta [utilizator] i-a raspuns lui

      cu noile preturi, ai vazut cat costa un dush in ziua de azi ?
  • -4 (64 voturi)    
    Toti inchisi pt zadarnicirea combaterii bolilor! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:01)

    Miky60 [utilizator]

    Fara exceptie! Nu mai merge cu vorba buna! Direct la puscarie cu ei!
    • +15 (35 voturi)    
      Sa se inceapa cu PNL (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:38)

      mircea112 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Si congresul lor de 5000 de oameni in spatiu inchis!
      • -7 (11 voturi)    
        Cuma asta? Parca aia purtau masca (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:37)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

        Sau tu nu realizezi diferenta?
        • +4 (6 voturi)    
          hmmm (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:39)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          ioha era fara. deci pe ala e ok sa-l bagam la bulau?
    • -5 (17 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:43)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Lasa bre, stati voi inchisi cu zece masti, sa nu moara bunicutii :)))
      • -1 (9 voturi)    
        Tu de ce nu esti la demonstratie? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:38)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Fara masca, desigur?
    • +2 (2 voturi)    
      Bravo, mai, justitiarule! (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:01)

      Joro [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Este ca asa crezi tu ca se rezolva? comunist mic ce esti, afla ca te inseli! :)
  • +29 (51 voturi)    
    Cuvintele lui Ion Ratiu par dintr-o alta lume... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:13)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Ion Raţiu: „Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine!“
    • -6 (32 voturi)    
      Da. Pacat ca nu le intelegi.. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:57)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      ...
      • +3 (19 voturi)    
        Zise inteleptul.. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:39)

        Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        satului
        • +3 (11 voturi)    
          Nu... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:58)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

          Asta-i Cocosila :)))
        • -5 (7 voturi)    
          Catre ... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:13)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

          ..... prostii satului.
          • +1 (3 voturi)    
            Ti-am dat plus! You made my day bro.. (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:04)

            Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            :)
    • -5 (5 voturi)    
      Se referea la oameni rationali si de bun simt (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:02)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      .
  • -1 (63 voturi)    
    da, toti au dreptul sa protesteze, (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:19)

    miculescu-rucar [utilizator]

    impotriva a orice!
    protestatarii sa fie filmati si identificati. in caz ca se imbolnaveste de covid, sa fie tratat doar daca declara ca a fost un idiot cand a protestat impotriva masurilor stabilite de Guvern.
    de unde apar libarcile astea?
    chiar asa de spalati pe creier sunt romanii?
    • +6 (38 voturi)    
      - (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:05)

      Kwlski [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      cand ti-a vrut guvernul binele vreodata retardatule ca sa asculti de ce-ti zic ei? speriatilor, va lasati spalati pe creier de toate aparatele media.
      • -6 (16 voturi)    
        iti doresc tot binele din lume, (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:34)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Kwlski

        inclusiv cresterea iq-ului si pat liber la ati!
    • -3 (19 voturi)    
      dreptate ai (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:40)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      românii sînt spălați pe creier, dovadă că-s numa opt mii în piață...poate s-au speriatără ei de incidență, record de incidență, taman azi la demonstrății...sigur că-i dăcît o coincidență
    • +4 (22 voturi)    
      Lol (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:46)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Mai spalati pe creieri ca agarii astia new-age nascuti dupa 90 nu exista, cu "valorile" lor copiate de la altii mai oi si mai batuti in cap ca ei.
      • +3 (7 voturi)    
        rotfl (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:42)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Ce concis ai caracterizat rezistii... noua generatie, ma rog :D
    • -1 (17 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:50)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Trebuie filmati si identificati. Apoi trecuti pe o lista, ca "elemente dusmanoase" si "dusmani ai poporului".
    • +4 (16 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:08)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Idiotii sunt cei care cer ca niste persoane ce platesc asigurari medicale sa nu primeasca ingrijiri!
      Acesti ''inteligenti'' vor sa ia banii celorlalti asigurati si sa profite ei de acesti bani.
      De aici se poate observa foarte clar cine sunt libarcile...
  • -5 (39 voturi)    
    Toti detinem adevaruri relative (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:33)

    mircea112 [utilizator]

    Cine suntem noi sa-i judecam pe cei din piata?

    Cand oameni merg la spital si mor in incediu ?!
    Cand suntem anuntati ca am invins covidul, si acum suntem iar la restrictii?

    Pai nu am invins covidul? NU au spus ei asta?
  • -12 (44 voturi)    
    Fiecare om este liber sa aleaga (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:40)

    burebista [utilizator]

    Pt ca si ce vacinati iau boala asta nenorocita si la fel o si transmit . Iar mai nou vad ca MULTI si mor si cei vacinati . Este trist si tragic ce se intampla . Doamne ocroteste LUMEA ASTA .
    • -6 (30 voturi)    
      Vaccinatii transmit doar intelepciune. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:41)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Ei (vaccinatii) sunt la fel de informatii ca marea majoritate a cetatenilor Uniuni Europene.
      Ceilalti la fel sa dezinformati ca si poporul rus. Din pacate o sa avem toti aceleasi repercursiuni cu cele din Rusia la durata si decesele din valul 4.
    • +6 (38 voturi)    
      Mai studiaza statistica sefule de trib dacic (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:48)

      UnAltVasile [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Peste 90% din morti sunt nevaccinati. Peste 70% din infectati sunt nevaccinati. Si cei mai multi din aia infectati care sunt vaccinati au forme usoare.
      Vaccinatii nu transmit la fel de eficient boala ca unul nevaccinat.
      • +4 (18 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:25)

        [anonim] i-a raspuns lui UnAltVasile

        • -1 (9 voturi)    
          spital (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:45)

          danke7777 [utilizator] i-a raspuns lui

          si stau acasa nevaccinatii si cand nu mai pot sa respire sau se reped cu toata viteza la spital?
        • +3 (9 voturi)    
          incep sa le dau dreptate (Duminică, 3 octombrie 2021, 3:35)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui

          celor care va injura si va catalogheaza drept anchilozati in evul mediu!
          dar nu esti destul daca nu esti si fudul:Dr. Alexandru Morar PhD
          esti doctor de teologie nu de medicina.
          te pricepi la medicina tot atat cat se pricepe si un absolvent de liceu industrial specialitatea sudura.
      • +7 (11 voturi)    
        faci misto cu statistica, bulibaso? (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:48)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnAltVasile

        Pai daca, dupa cum spui, 30% dintre infectati sunt vaccinati, asta corespunde procentului de vaccinati in tara, ceea ce dovedeste ca vaccinul NU protejeaza de infectare.

        + ca vaccinatii transmit muuult mai eficient boala, dar din alt motiv: nu au restrictii si nu sunt testati.
      • 0 (0 voturi)    
        Greu cu matematica (Duminică, 3 octombrie 2021, 20:08)

        RaulR [utilizator] i-a raspuns lui UnAltVasile

        Asa ca ai cam chiulit de la ore ? Compara si procentele vacinati si nevacinati.
        In rest da, cu cat ai o forma mai asimtomatica cu atat teoretic cat si din obs practice, interlocutorul are sansa sa nu se infecteze.
    • +9 (21 voturi)    
      daca ai rationa (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:48)

      zot [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      ai intelege ca nu traiesti singur si ca poti sau nu sa transmiti boala, intr-o masura mai mare sau mai mica, in functie de starea ta: vaccinat sau nevaccinat
      daca te intereseaza numai de tine, daca crezi ca poti trai singur, incearca, dar nu mai comunica nimic, deci nici ineptii
      • +3 (3 voturi)    
        Transmiți virusuri doar dacă le ai (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:19)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui zot

        altfel nu transmiți nimic, indiferent că ești sau nu ești vaccinat.
        Și tot indiferent dacă ești sau nu vaccinat, poți să te infectezi la fel de ușor.
  • +5 (39 voturi)    
    Bombele (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 18:43)

    bogdanrech [utilizator]

    ambulante sinucigașe protestează să fie libere să-și ucidă semenii. Nu-s cu nimic mai buni decît cei care în ultima clipa strigă ”allahu akbar”...
    • +1 (15 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:02)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui bogdanrech

      Dupa ce ca ati adus virusul in tara, bai vaccinatilor, acum mai faceti si pe moralistii!!
      Cine a adus virusul in tara?! Foarte simplu!
      Nevaccinatii au intrat in tara cu test sau cu carantina daca veneau din tarile rosii, dar vaccinatii au intrat fara test si fara carantina...asa ca vaccinatii au boala in Romania!!
  • +8 (42 voturi)    
    Cred ca... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:09)

    Cataleya [utilizator]

    ...cea mai mare suparare a lui Simion si a Sosoaicei e ca pe-acolo nu-i nici picior de militian, jandarm, tunuri cu apa, bastoane, gaze...
    Sunt lasati de capul lor si nu pot crea conflicte cu fortele de ordine ca apoi sa se victimizeze.
    Nu m-ar mira ca, dupa lasarea intunericului sa apara si cateva manifestari de vandalism, tocmai pt a provoca jandarmeria sa intervina.
    Cred ca 99% din protestatari nu sunt agresivi si nici pusi pe scandal, dar la 3-4000 de oameni sunt destui 10-15 huligani ca sa creeze haos.
    Sa speram ca nu va fi asa.
  • +14 (38 voturi)    
    Marsul (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:25)

    Costi888 [utilizator]

    Prostilor. Ei n au pb cu masurile.. pe ei ii doare de certificate si vaccin :))
  • -3 (35 voturi)    
    restrictiile trebuie sa dispara (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:40)

    rmos [utilizator]

    impreuna cu certificatul acela. au trecut aproape 2 ani. v-ati obisnuit sa traiti cu restrictii? oameni buni, e momentul sa reveniti la viata normala (eu oricum revin, mai am doar cateva zile de stat in tara). avem vaccin, fiecare a avut timp suficient sa decida pentru el. restrictiile sunt metode medievale, extrem de putin eficiente si aplicabile in special in fazele initiale ale unei pandemii. utilizarea lor pe perioade lungi e extrem de nociva si complet nejustificata. habarnistii de la guvernare le folosesc acum pentru ca asta e mentalitatea lor, medievala, atat pot ei. oameni buni, reveniti la normal, lasati pandemia sa treaca, nu o alimentati.
    • -2 (2 voturi)    
      Din pacate (Duminică, 3 octombrie 2021, 11:59)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui rmos

      Gandirea ta este medievala, dar ai drepate noi suntem inca la nivel de tara medievala, asa s-au comportat in anii 1500-1600 statele la epidemiile de ciuma, da ei ii lasau sa moara si immpuneau restrictii de circulatie. Ideea de baza este ca atata timp cat oameni normali( pana la o examinare psihologica) gen Sosoaca, Tarziu, Simion profita de nemultumirile pe undeva justificate incalcand legea iti dai seama unde se va ajunge daca ei vor fi la guvernare, o sa avem inca o miscare tip legionara. Poate PSD-ul va avea o ultima sclipre si nu ii va duce la guvernare, pentru ca este clar guvernul Citu va pica . Cu respect.
  • +9 (27 voturi)    
    demonstratia cefelor late (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:52)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Am vazut la TV si mi s-a facut scarba de atata prostie, ignoranta si mitocanie pe metru patrat si am schimbat postul. Am dat peste congresul USR unde era altceva...orgolii, ranchiuni, si frustrare, dorinta abia ascunsa de a pune mana pe mai multi bani, ca n-au destui!
    Domnul presedinte e la Aachen sa ia un premiu, poate ca statul roman a esuat ,cum singur a zis ieri.
    Am inchis TV!
    • -1 (1 vot)    
      Sesibilule! (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:07)

      Joro [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Este ca te-ai dus direct la opera si ti s-a permis si accesul, vaccinat fiind? :) M.a.r.s.h.!
    • +2 (2 voturi)    
      Asa este (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:06)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Mi-am propus de o luna ca zilnic dimineata langa cafea si o tigara, sa nu ma mai uit pe net la stiri, pentru ca zi de zi gasesc ceva care sa-mi strice toata ziua. Apoi dau drumul la TV(alta prostie) si vad aberatii, prostii tampenii.
      De maine va promit nu ma mai uit la nimic.
      Din pacate un an jumate de pandemie, vrem sau nu vrem sa vedem am ajuns sa avem probleme psihice( numai cine nu vrea nu observa) si ne afecteaza atat viata sociala cat si cea de familie.
      Deci de acum TV inchis pentru politca, deschis doar pentru sport(desi si acolo cand vezi cum se injura gaeriile mai bine dau volumul jos de tot) si filme mai ales documentare. O zi placuta
  • 0 (8 voturi)    
    Curios de oameni (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:54)

    risipiteanu [utilizator]

    Tare as vrea sa va cunosc indeaproape pe voi astia ce va exprimati aici in comentarii.
  • +2 (32 voturi)    
    creier de AUR (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:55)

    Instanta [utilizator]

    Numai cu un iq de cimpanzeu ai putea sa crezi ca poti lupta cu un virus manifestand in Piata Victoriei...
    • +1 (13 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:29)

      [anonim] i-a raspuns lui Instanta

      • -1 (5 voturi)    
        elita (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:48)

        danke7777 [utilizator] i-a raspuns lui

        perfect... acum suntem parte din elitele lumii; inca 1000 de cretini si depasim si Liberia in directia gresita.
  • -5 (11 voturi)    
    protestatarii au scandat lozinci... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 19:58)

    maiorulmura [utilizator]

    ...antiprezidentiale, antiguvernamentale si promonarhiste
  • -2 (16 voturi)    
    Sa fie arestati (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:01)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nu au voie decat in clustere de 100, cf deciziei lui Cîțu
  • -3 (9 voturi)    
    Eu nu vreau micro (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:07)

    persuasiv [utilizator]

    cip.
  • +9 (29 voturi)    
    Protesteaza aia cu sterilitate pe 3 generatii... (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:10)

    taro [utilizator]

    Mai sunt alti "inteligenti" pe acolo cu o pancarda "vaccinati sau nu...." fara sa stie ca pot sa-si faca certificat verde din 3 click-uri.

    Cam 15% din populatie sunt prosti facuti gramada, din aia cu IQ sub 85. Inainte de social media nu era o problema pentru ca restul de 85% erau imuni la prostia lor si impiedicau raspandia epidemiei de prostie. Un prost trebuia sa comunice direct cu alt prost ca sa propage prostia. Acum totul e mai usor...

    Social media conecteaza toti prostii planetei si asa apar mitinguri din astea. Ala de la AUR e tot timpul live pe FB, super-spreader-ul ala de prostie. Daca nu e covid, e 5G sau cipuri de la Bill Gates.
  • +3 (19 voturi)    
    Stalin avea dreptate (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:18)

    VOX. [utilizator]

    Daca nu pui biciul pe ei, incep sa viseze la drepturi si libertati.
  • -1 (29 voturi)    
    ...selectie naturala (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:19)

    florin4u [utilizator]

    ...in curand va creste IQ-ul la nivelul Romaniei.
  • 0 (38 voturi)    
    Au dreptul sa refuze (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:22)

    Ere [utilizator]

    Insa, in cazul infectarii sa suporte eventualele costuri de spitalizare, iar daca se dovedeste ca din cauza lor s-au imbolnavit/murit alti oameni sa suporte consecintele ca atare. Stiu, veti sari cu gura ca, cum domneee ca poate și unul vaccinat să infecteze, bla bla. Da, insa omul e de buna credinta si a urmat instructiunile celor care se pricep in aceasta speta. Una este sa infectezi desi ai luat toate masurile de precautie, alta este sa fii focar deliberat și să ți se rupă de ceilalți. Iti meriti soarta ��
    • +5 (9 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:14)

      [anonim] i-a raspuns lui Ere

  • -7 (23 voturi)    
    O precizare care se impune (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:26)

    Azra [utilizator]

    Ar fi necesar ca la fiecare demonstratie din Piata Victoriei sau Piata Universitatii sa se mentioneze/verifice daca au fost cerute in termenele prevazute de lege si s-au acordat, aprobarile necesare de catre Municipalitatea Capitalei. Am sentimentul ca nu se mai respecta prevederile legale in materie si multe din aceste "demonstratii" se organizeaza spontan, la orice ora si in orice conditii, creind de cele mai multe ori probleme intr-un oras si asa extrem de aglomerat.Ca sa nu mai vorbim si de efectivele Jandarmeriei, care,in absenta unor autorizari de demonstrattii vor trebui totusi sa fie prezente, pentru pastrarea ordinei publice iar riscurile de incidente in asemenea situatii sunt sporite.
    • +6 (18 voturi)    
      Destinul Romaniei s-a schimbat in '89 (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:46)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Tocmai printr-o revolutie fara autorizatie...
      • 0 (2 voturi)    
        Daca armata nu vroia (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:28)

        vladionvladion [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

        destinul Romaniei nu se mai schimba si esalonul doi al PCR nu mai castiga alegerile.
    • -2 (6 voturi)    
      Cred ca acesti oameni se straduie pentru aparitia (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      unei variante autohtone a virusului, mai periculoasa decat varianta delta . . . .
    • +5 (11 voturi)    
      Hmmm (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:54)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Intraba-l pe joha daca avea autorizatie ca sa stea fara masca la congresul pnl cu 5000 de participanti intr-o sala!
      Dupa ce te lamureste el, intraba-l pe ciutu daca altcineva in tara asta poate organiza legal o adunare de 5000 de oameni intr-o sala...bot langa bot, cu masca fara masca, la micisori in comun cu mustar!
      PS. Dupa, intreaba de ce s-au ascuns infectarile din perioada premergatoare congresului pnl si au fost raportate abia dupa!
      Succes!
  • +5 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:51)

    [anonim]

  • -3 (23 voturi)    
    experimente (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:52)

    kostake [utilizator]

    Ce se intimpla acolo sunt experiente psihologice de control al maselor. Rusii sunt experti in astfel de experimente. SRI ar avea mult de lucru daaca ar vrea. Asta cu libertatea este doar de dragul experimentului, in fond se cerceteaza pina unde se poate intinde ata fara a se rupe. imaginati-va ca tara asta ar fi cotropita sau ar fi un real , urias si urgent caz fortuit pentru tara cind se cere cooperare maxima si fara intirziere. Ei, ce s-ar intimpla cand derbedei ca astia vor incepe sa perturbe bunul mers al lucrurilor?
    • +4 (14 voturi)    
      Esti intreg la cap? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:56)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Adica ti se ia pana si dreptul sa mergi pe strada si tu te astepti ca lumea sa fie Zen?
      Pe ce lume traiesti?
    • +3 (9 voturi)    
      Vorbesti ca Ceasusescu (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:57)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Si el credea ca agenturili straine ii sabotau capodopera...
    • +4 (4 voturi)    
      Bullshit (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:10)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Constanta e bunul mers al lucrurilor? Atatia oameni morti aiurea, Alexandra si restul, asta intelegi tu prin bunul mers al lucrurilor?
      Ai impresia ca esti de partea desteapta a lumii?
  • +2 (36 voturi)    
    Sa protesteze! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:54)

    Andy500 [utilizator]

    ..fara masca si sa urle cat mai tare unul spre celalalt.
    Avand in vedere ca nu mai e niciun loc la ATI, o sa se 'rezolve' problema de la sine!
    Succesuri!
    • +6 (12 voturi)    
      La Untold (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:06)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      S-au scuipat in gura 260 de mii. Nimeni nu s-a sinchisit.
    • -2 (6 voturi)    
      ATI (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:33)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Lasciate ogni speranza, voi ch'intrate.
      acasa mai exista o speranta. mai bine ca nu sunt locuri la ati.
    • +3 (9 voturi)    
      oamenii stau fara masca in aer liber (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:54)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      In imp ce Werner si congresmanii de la Polivalenta stateau fara masca intr-un spatiu interior.
    • +1 (7 voturi)    
      Astia ca voi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:12)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Astia ca voi ar trebui sa aiba locuri speciale la ATI.
    • +2 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:15)

      [anonim] i-a raspuns lui Andy500

  • -2 (30 voturi)    
    Cam slabut, sosocilor! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:57)

    Mihail. [utilizator]

    Daca ati fi avut si voi ong-uri si "presa libera" de partea voastra, altfel ar fi stat situatia...Ghinion!
    • +1 (7 voturi)    
      subtil (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:39)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      :D
    • 0 (6 voturi)    
      Nu sti ce zici (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:58)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Astia mobilizeaza nevaccinatii si o parte din vaccinati lejer.

      Sti cati nevaccinati sunt? 73% :)))

      Treaba e ca guvernul si comisia de gestionare covid au incercat sa induca ideea ca vaccinatii sunt un fel de "secta" de partea lor...nu este asa :)))
  • +8 (16 voturi)    
    nuante (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:59)

    Toni_Romania [utilizator]

    protestele nu-s anti-injectie, cum delireaza massmedia... ci contra OBLIGATIVITATII PRIN LEGE LA INJECTIE - care e dictatura.
  • -4 (12 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:14)

    falcoind [utilizator]

    4% din populația uniuni europene a dat 28% din decese azi și ieri , Ghici ce tara e ? yep ROMANIA , "hai sa protestam " poate împotriva prostiei .
  • -3 (13 voturi)    
    10000 de protestari e nimic fata de vaccinari. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:14)

    Statisticianul [utilizator]

    In ultima saptamana peste 250000 de vaccinuri administrate.
    De 25 de ori mai multi ca minoritatea de la demonstratii.
    Acesta e motivul pentru care se agita: sunt doar o minoritate la momentul actual.
  • -1 (7 voturi)    
    Diversiunea toxica e un obicei si o (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:16)

    Namaste! [utilizator]

    traditie romaneasca!
  • +1 (11 voturi)    
    Maimutarirea uriaselor proteste din (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:49)

    Namaste! [utilizator]

    occident, tipica marsavie romaneasca !
  • +1 (15 voturi)    
    Ce mistooo, pot sa vin si io?? (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:57)

    Bucuresteanul_Bezmetic [utilizator]

    Am "doar" 39 temperatura si tusesc destul de rau..dar sunt vaccinat si probabil zilele urmatoare eu o sa ma simt mult mai bine, spre deosebire de voi! Pot sa vin?
    • -1 (11 voturi)    
      Sau, tot probabil, o sa te ia benga (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:05)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Bucuresteanul_Bezmetic

      tot zilele urmatoare, ca am vazut ca candresc si Vaccinatii!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Foarte multi oameni in strada (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:08)

    Luk [utilizator]

    Asta e rezultatul crizei imbecile pe care au cacat-o Iohannis si Varanul.
    Inca una si poate mergem pana la Cotroceni, sa vedem ce mai fac sibienii.
  • +3 (9 voturi)    
    Mă întreb (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:56)

    bilbofil [utilizator]

    Oare cîți dintre demonstranți au votat pentru rămînerea lui Arafat în funcție acum 10 ani?
  • +11 (27 voturi)    
    pentru vaccinati si pentru nevaccinati .. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:01)

    Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre [utilizator]

    Nu sunt adeptul unui anume partid si nu sunt anti-vaxer, dar incerc sa privesc lucrurile obiectiv:

    - politica de "divide & impera" exista de pe vremea Imperiului Roman ... 2 se bat si al 3-lea castiga
    - pentru un virus scapat/eliberat din laborator, cu transmitere respiratorie, masca ar trebui sa fie o masura imperativa indiferent ca esti vaccinat sau nu
    - indiferent ca esti vaccinat sau nu, poti contacta/transmite boala, sau poti dovedi imunitate; segregarea societatii din acest motiv duce doar la pierderea unor drepturi cetatenesti pentru ambele categorii
    - pot intelege nerabdarea celor vaccinati de a ii vedea si pe restul asemeni lor, asa cum pot intelege retinerea celor nevaccinati pe diverse motive: au trecut prin boala fara simptome, exista inca multe necunoscute recunoscute chiar pe site-urile ofciale ale producatorilor de vaccinuri, nu se pot vaccina din motive de sanatate, etc.
    Ceea ce nu inteleg este nepasarea in fata pierderii drepturilor fundamentale, pe motiv ca "dusmanul" din "tabara adversa" este afectat

    Sunt trecut prin boala si sunt vaccinat .. TOTUSI ... ca parinte, consider ca exista inca multe semne de intrebare si necunoscute (ridicate de nume sonore la nivel mondial in domeniul medical) referitoare la efectele pe termen lung, in special asupra copiilor ...
    in plus am cazuri in familie care nu pot fi vaccinate datorita istoricului medical (mai exact trecerea prin tromboza venoasa post operatorie) .. fapt care ma face sa ii inteleg pe cei ce refuza vaccinarea si sa consider un ABUZ conditionarea accesului la Job, cumparaturi, viata normala, de vaccinare si de Certificatul verde

    una din concluziile Instantei de la Cluj ar trebui sa va dea de gandit:

    ".. toate aceste HG-uri au împărțit populația României în persoane vaccinate și nevaccinate punând semnul egalități între o persoană nevaccinată și una bolnavă și între o persoană vaccinată și una sănătoasă, fapt pe care instanța îl consideră absolut inadmisibil"
    • +7 (17 voturi)    
      ati exprimat (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:50)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre

      o mare parte si din gandurile mele. Din pacate, in Romania nu exista cultura dezbaterii si intelegerii. Despre guvernare, total rupta de interesele romanilor, aceia care inca mai tin la tara asta si vor sa traiasca pe acest teritoriu atat de batjocorit si abuzat.
    • 0 (0 voturi)    
      Un comentariu foarte pertinent (Duminică, 3 octombrie 2021, 19:55)

      RaulR [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre

      de acord cu dvs.
    • +2 (2 voturi)    
      Totusi... (Duminică, 3 octombrie 2021, 21:12)

      Dalla [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasi_asezati-va_linistiti_la_locurile_voastre

      Nu vă lăsați păcălit(ă) de "numele sonore la nivel mondial în domeniul medical"! Nu există pericole ascunse sau pe termen lung ale vaccinării, pt copii sau pt adulți! Dacă ar fi fost, comunitatea medicala internațională le-ar fi semnalat aprioric (dacă există interes, pot explica mai pe larg). Posibilele reacții adverse imediate (rarissime și de o redusă gravitate) se cunosc și se fac eforturi continue pt contracararea lor.

      În lume sunt aproape 15 milioane de medici, și alte milioane de microbiologi sau specialiști în științe adiacente. Dacă nu credem ca majoritatea lor ar fi buni profesioniști și oameni onești, atunci putem să ne întoarcem în Evul Mediu si să ne tratăm cu rugăciuni și fumigații. Haideți să dăm credit binelui și inteligenței umane în fața prostiei și imposturii, și să lăsăm teoriile conspirației în seama social media, că din asta își face miliardele (de văzut documentarul The Social Dilemma, 2020).

      Aceste vaccinuri nu sunt experimentale și nu s-au făcut de mântuială. La ele se lucrează de la epidemia de coronavirus SARS din 2003 și chiar mai de mult (există referințe pe Net). Sigur, nu pot fi infailibile. Da, putem transmite în continuare virusul, dar fără simptome, sau cu simptome mult atenuate, și cu risc minim de a muri.

      După administrarea vaccinului, sub acțiunea sistemului imunitar activat, virusul devine mult mai puțin sever. La următoarea transmitere, el va avea mai puțină putere de a se multiplica, de a suferi o mutație sau de a face rău noii gazde. Dacă noua gazdă are și ea un sistem imunitar augmentat (de vaccin sau de trecerea prin boală), atunci virusul va deveni și mai slab la următoarea transmitere, și tot așa, până când, dacă majoritatea oamenilor vor fi fost vaccinați, vom putea spera în acea mult dorită "imunitate de turmă".

      De aceea factorul timp în această vaccinare ar fi fost sau este esențial: pt a reduce nr-ul de variante (tulpini) posibile. Unele ar putea ajunge imune la orice vaccin sau tratament.
  • -6 (18 voturi)    
    Faptul ca (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 23:48)

    VARCIOROVA [utilizator]

    in Romania avem un important numar de analfabeti functionali il stiam. Insa, pe cinstite, nu ma asteptam sa avem atatia cretini functionali cati s-au adunat azi.
  • -3 (15 voturi)    
    Pașol na turbinka, ciorti! (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:09)

    Dalla [utilizator]

    Când pomeneam acum câteva zile despre cozi de topor și vuvuzele ale rușilor, nu-mi închipuiam că ciolovecii și tavarișcii își vor dota la propriu slugile din România cu zeci (sute?) de vuvuzele și steaguri cu heraldică auristă...

    Dacă te uiți la fețele confuze ale manifestanților pt "libertate" și, atenție, pt demisia guvernului, la modul cum sunt manipulați de pe margine, nu poți să nu-ți amintești mitingul "spontan" al cămășilor albe, aduse cu autocarele din toată țara, ca sa-l sprijine pe Dragnea.

    Peste tot în lume sunt manifestări ale celor cu discernământ redus, împotriva vaccinării și a restricțiilor de pandemie, dar numai la noi se cere într-una, din stradă, demisia guvernului... în relație cu aceste lucruri sau cu orice altceva.

    Culmea, aceste proteste sunt orchestrate și conduse de niște parlamentari produși de un așa-zis partid politic, care teoretic ar trebui să lucreze nu cu vuvuzele și steaguri, ci cu discursuri și propuneri legislative, amendamente, interpelări, moțiuni etc. În alte locuri și dupa alte legi asta s-ar numi tentativă de lovitura de stat prin tactici insurgente, și s-ar lăsa cu ani grei de temniță sau mai rău.

    La noi însă, și în unele țări cocotiere și bananiere, urletul, huiduiala, gălăgia și înjurătura groasă sunt argumente politice eufemistice ale unei democrații originale, ce țin locul cu grație datului la gioale, palmei după ceafă și trasului de păr. Fie că se practică în stradă sau în aula Parlamentului...

    Nasol e că pe lângă AUR, Simion și Șoșoanca au apărut în Piață și "grupări precum Legitima Aparare, Calea Neamului sau Starea de Libertate"... Mai răsfirați, băieți, mai răsfirați!

    Să ne așteptăm deci ca în weekend-ul următor aghent Șoșoacă să-i pasese în sfârșit microfonul aghentului Călin Georgescu, că se încălzește cam de multișor pe margine?
  • +6 (16 voturi)    
    alo, aloo, ALOOO (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:13)

    Scarface1000 [utilizator]

    zice Hotnews ca:

    "Anticorpii oferiți de vaccinul anti-Covid Pfizer dispar după 7 luni la multe dintre persoanele imunizate"


    https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-25077046-anticorpii-oferiti-vaccinul-anti-covid-pfizer-dispar-dupa-7-luni-multe-dintre-persoanele-imunizate.htm
    • -3 (15 voturi)    
      Anticoarpele... (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:42)

      Dalla [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

      Păi tocmai d-aia poți să-ți faci, la șase luni după rapelul Pfizer, a treia doză ("booster").
      De asemenea, mulțumită milioanelor de isteți care nu se vor vaccina niciodată, vom avea probabil nevoie de vaccinuri anuale pt noile tulpini, și eventual de un afabet chinezesc, după ce vom fi isprăvit toate literele celui grecesc...
      Da' om trece și peste asta. Mai pupăm niște moaște și se rezolvă...
      • +3 (5 voturi)    
        Și care-i problema ta? (Duminică, 3 octombrie 2021, 14:20)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Dalla

        Și care-i problema ta? Tu crezi in vaccin. Eu la fel. Suntem liberi sa ne vaccinam. De ce te mai temi dacă te ai vaccinat cu ceva eficient? Antigripalul se face anual daca vrei sa te protejezi împotriva noilor tulpini.

        Poate că un nevaccinat e sănătos tun. Poate s-a protejat, s-a spălat pe mâini. Poate că are un sistem imunitar mai bun decât tine. Poate are un stil de viață mai sănătos decât tine. Cine ești tu (oricare tu) sa postulezi că un nevaccinat este un vector de răspândire? I-ai verificat tu pe toți nevaccinații? Pe absolut toți? Nu ți-a scăpat vreunul? Tu nu ești vector de răspândire deși te-ai vaccinat? Vezi-ti de vaccinul și lasă grija schitului in seama arhimandritului. Poate ai treabă...
        • +1 (1 vot)    
          Popescul aflat în treabă (Duminică, 3 octombrie 2021, 16:52)

          Dalla [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Nu ai înțeles ce am vrut să zic, dar nu ești singurul. Peste tot se dezbate chestia asta, dar cu o abordare greșită. Pandemia asta nu e despre fiecare, ci despre ceilalți. Asta nu se numește capra vecinului, ci empatie, simț civic, conștiință socială, adică exact materiile la care comuniștii (și alti factori, dar ar fi prea mult de digerat pt tine) ne-au lăsat corigenți pe multe generații.
          D-aia trebuie să purtăm mască, d-aia trebuie să ne vaccinăm. Nu pt noi, ci pt ceilalți. Iar dacă unii nu înțeleg să facă asta, atunci trebuie să li se explice mai clar, până când înțeleg.
          Cât despre "postularea" mea, trebuie să-ți cer ție voie să mă indignez? Tare grozav te mai crezi, meștere!
          Sper că măcar ai înțeles că virusul ăsta e total diferit de tot ceea ce medicina a cunoscut până acum, și deci nu suportă comparații cu alte gripe, guturaiuri și răceli. Dacă nu, mai ai o șansă sa înțelegi, cănd vei ajunge cu tubu-n gât la ATI.
          Succes!
      • -1 (1 vot)    
        Desigur, (Duminică, 3 octombrie 2021, 20:02)

        RaulR [utilizator] i-a raspuns lui Dalla

        Am auzit ca cu cat iti faci mai multe doze ai imunitate mai mare. In locul tau mi-as face cel putin una pe luna.
        Gandeste-te sa te intalnesti cu un infectat si sa-l vindeci imediat ce-l imbratisezi.
        Ai ajunge celebru.
        • +1 (1 vot)    
          Ai auzit greșit (Duminică, 3 octombrie 2021, 21:17)

          Dalla [utilizator] i-a raspuns lui RaulR

          Sau ai auzit ceva, dar nu ai înțeles. Asta ține de analfabetism funcțional.
          Se poate atinge celebritatea și așa, continuă.
  • -7 (17 voturi)    
    10000 de tampiti (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:22)

    V. Istina [utilizator]

    10000 de tampiti impotriva "sistemului de 30 de ani".

    ???

    Amestec parsiv de opinii sanatoase cu porcarii rusesti...

    Trist si ingrijorator.

    Un amestec toxic de ignoranta, orgoliu nationalist gretos, incultura, resentiment, ragaiala de manelisti furiosi si peste toti trompeta aia repetand obsesiv "mergem pana la capat".

    Ce capat blambecilor? Ce capat poate avea o adunatura a gunoaielor revoltate zbierand netrebnic "Romania"? Romania voastra ragusita si burtoasa de manelisti nevaccinati imi stinge mie Romania mea...

    Trista gloata, trista zi.
  • +4 (12 voturi)    
    10 mii? :))))) (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:08)

    winston_smith [utilizator]

    piata victoriei plina. 30 de mii azi in piata.
  • -5 (11 voturi)    
    Astia sunt (Duminică, 3 octombrie 2021, 5:51)

    Costi888 [utilizator]

    Romanii adevarati, prosti, nevaccinati si tupeisti. AUR trebuie laudat, au reusit sa acceseze o masa de romani :)). A, si era sa uit, mai sunt si “patrioti”
  • +4 (18 voturi)    
    Aceasta boala (Duminică, 3 octombrie 2021, 6:31)

    burebista [utilizator]

    Confor statisticilor de pana acum din cei care au avut covid ,procentul de vindecare este cca. 97% ,Da sunt MULTI CARE MOR este TRIST PT ORICE PIERDERE .Dar aceste vaccinuri NU DAU REZULTATELE SCONTATE. Alte metode de PREVENTIE .TREBUIE DESCOPERITE .
    • +1 (17 voturi)    
      Ne trebuie ceva impotriva prostiei (Duminică, 3 octombrie 2021, 8:29)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      ce zici????Nu simti asta???
    • -2 (2 voturi)    
      paracetamol si eritromicina cu multa tuica! (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:56)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      .
    • 0 (2 voturi)    
      "NU DAU REZULTATELE SCONTATE" (Duminică, 3 octombrie 2021, 17:10)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      Daca ai avea acces la anumite conturi bancare, ti-ai schimba pararea.
  • 0 (4 voturi)    
    Tara arde la propriu si la figurat... (Duminică, 3 octombrie 2021, 9:44)

    mike123 [utilizator]

    Dar Marea Javra nu este acasa, si-a pus coada pe spinare!
  • -3 (3 voturi)    
    N-am nimic cu ei, DAR... (Duminică, 3 octombrie 2021, 9:54)

    Rumple [utilizator]

    VADIM Tudor să vă cheme după el! Sunteți doar uscături din pădure, care trebuie să dispară! Mama natură a dat instrumentul ca să ne scape de voi, retarzilor!
  • -1 (3 voturi)    
    Cică (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:30)

    Ere [utilizator]

    Cică ăia vaccinați sunt mai periculoși decât ăia nevaccinați pentru că umblă brambura peste tot și răspândesc infecția la sărmanii gică-contra. Păi cine te pune să fii nevaccinat? Tu însuți! Să fii sănătos, maestre!
  • -2 (2 voturi)    
    Imagini de ansamblu? (Duminică, 3 octombrie 2021, 16:02)

    crisab [utilizator]

    incerc sa gasesc un cadru larg sa vad toata audienta insa nu gasesc, aici se mentioneaza 10.000, la ghitatv 15.000, se pare ca numarul real a fost de 5 cifre, autocarele le-a fotografiat cineva sau trenurile au fost modalitatea aleasa de adunare?
  • -1 (3 voturi)    
    Nu am inteles (Duminică, 3 octombrie 2021, 16:24)

    Ibit [utilizator]

    Javra ordinara , a iesit ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by