Două imagini, aceeași Românie. RO Vaccinare, în timpul protestului anti-restricții: Un român a murit de Covid la fiecare 8 minute în ultimele 24 de ore

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:37 Actualitate | Coronavirus


doua imagini, aceeasi Romanie
Foto: RO Vaccinare Facebook
În timp ce aproximativ 10.000 de persoane protestează în Piața Victoriei față de măsurile anti-Covid, RO Vaccinare pune două imagini una lângă alta: una cu medici care luptă pentru salvarea unui pacient Covid, iar alta cu protestatarii antirestricții, subliniind că numai în ultimele 24 de ore un român a murit la fiecare 8 minute.

RO Vaccinare subliniază că din cei 184 de pacienți decedați în ultimele 24 de ore, 92% erau nevaccinați.


Postarea integrală RO Vaccinare:
  • În aceste momente, cu aceeași credință, sute de medici luptă pentru salvarea vieților unor pacienți cu forme severe de COVID-19.
  • Un român a murit la fiecare 8 minute în ultimele 24 de ore, tot din cauza COVID-19 (184 de pacienți decedați).
  • Din cei 184 de pacienți decedați, 170 erau nevaccinați (92%).
  • 1.412 persoane sunt internate la ATI, din care 20 sunt minori.
  • 11.328 de persoane sunt internate pe secții, din care 325 sunt minori.
  • Acesta este bilanțul COVID-19 din ultimele 24 de ore!
  • Până când???
  • Vă rugăm: ascultați sfatul medicilor!
  • Vaccinarea rămâne cea mai la îndemână soluție de protecție împotriva COVID-19!
  • Prin vaccinare împotriva COVID-19:
  • - se reduce riscul de infectare;
  • - se reduce riscul de transmitere a virusului;
  • - se reduce considerabil riscul de spitalizare;
  • - se reduce considerabil riscul de deces.
Alături de aceste rânduri RO Vaccinare postează una lânga alta două fotografii, una de la UPU Sf. Pantelimon și o captură de ecran cu protestul antirestricții de la Digi24.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15248 vizualizari

  • -35 (81 voturi)    
    I don`t give a shit (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:48)

    galeo [utilizator]

    Oameni au murit, mor si vor mai muri.
    Nu inteleg ce atata patima.
    • +2 (18 voturi)    
      Ai auzit (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:15)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ai auzit sa se planga cineva ca mor romani pana acum? Eu nu. Nu le e grija de ceilalti, adevarul e ca sunt ingroziti pentru pielea lor, le e teama ca o sa moara si atat. Ii doare in spate de tine sau de mine.
    • +3 (35 voturi)    
      Simplu (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:43)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Una e sa mori cand pierzi la zaruri cu Destinul si alta e sa o cauti cu lumanarea.

      In al doiela rand, daca tie nu-ti pasa si te infectezi, bun. Daca virusul ar ramane doar cu tine si tu ai plati pretul pentru ignoranta, ar fi ceva, dar cand doar tu ai potentialul sa infectezi alti 1000 indirect, treaba se schimba.

      Dar deh, mai greu de priceput pentru cei care au fost definiti ca stereotip de catre Darwin in cazul involutiei.
      • -1 (15 voturi)    
        Cei 1000 posibil infectati de mine (Duminică, 3 octombrie 2021, 6:06)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Sunt imuni la covid prin vaccinare.
        Nu de asta te-ai vaccinat, sa fii imun?
        Deci cu ce te pun eu in pericol?

        A iesi din casa si a circula pe strada presupune asumarea unor riscuri, poti muri in orice moment, si nu din cauza Covid.
        • -1 (7 voturi)    
          Desteptule, (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:03)

          Laic [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          cand o sa ai Covid, sa nu te duci sa aglomerezi spitalele, si asa dezastruoase, ale patriei. Nu-ti dai seama ca vei bloca accesul la tratamente pentru bolnavi non-Covid? Minte de sosoc !
  • -9 (17 voturi)    
    sa ajungem de la minute la secunde! (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 20:59)

    Antenistontel [utilizator]

    si discutam atunci!
  • 0 (18 voturi)    
    cum au zis si stramosii, (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:05)

    nick1587873340950 [utilizator]

    singura frica este as u cada cerul peste noi, in rest e apa de ploaie, iar moartea doar o trecere catre lumea "cealalta"
  • +4 (36 voturi)    
    Penibilule (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:08)

    Dogul [utilizator]

    Moș plin de boli? Tu doar asta vezi, șoșoc mic? Stanoevici ce avea? Era tânăr. Ah, mai avea ceva la inimă. Sunteți vai de capul vostru. Urlați că vi se iau drepturile, dar voi nici nu le meritați. Problema e că democrația n-a vindecat și prostia.
    • +4 (20 voturi)    
      Corect, Bogdan Stanoevici era sanatos tun. (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:10)

      Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Dogul

      O fibroza pulmonara de la fumat (un pachet pe zi) din adolescenta, in rest nimic. Un fleac vorba lui Sergiu Nicolaescu.
  • +4 (26 voturi)    
    Sa fim pozitivi, a scazut procentul cancerelor.. (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:16)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Plus ca de gripa sezoniera n-a mai murit nimeni.
    • -4 (8 voturi)    
      Irelevant (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:45)

      Krax256 [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      De gripa sezoniera si asa mureau doar vreo 150-250 anual.
      • -2 (4 voturi)    
        Fals (Duminică, 3 octombrie 2021, 10:40)

        Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui Krax256

        Inainte de 2019 nimeni nu era testat de gripa, 99,99% din populație nici nu știa ca se pot face teste pentru gripa. Primeai niște paracetamol și șapte zile concediu în cazurile grave. Dacă se întâmplă să mori era din cauza vreunei boli cronice pe care o aveai.
      • +1 (1 vot)    
        La fel ca de Covid (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:28)

        hsl [utilizator] i-a raspuns lui Krax256

        plus vreo 10-15000 cauze secundare - tot la fel ca în cazul Covid.
        • 0 (0 voturi)    
          ??? (Joi, 7 octombrie 2021, 0:40)

          Krax256 [utilizator] i-a raspuns lui hsl

          Nu se murea atat de mult ca de covid si nu cu astfel de simptome nasoale si stat pe aparate, in afara de asta exista de prin anii 60 vaccin pentru gripa comuna pe care l-a facut majoritatea cel putin odata in viata. In afara de asta organismul s-a acomodat cu gripa si fiind doar sezoniera anticorpii s-au mai reinoit. Covidul in schimb este o boala noua cauzata de un virus asemanator si totusi diferit (te-am spart cu asta :D) de cel gripal clasic. Iar in fond si la urma urmei nu virusul ucide ci chiar propriul organism care nu stie sa se apere ori se apara total gresit.
          • 0 (0 voturi)    
            Aproximările mele sunt din statisticile MS (Joi, 7 octombrie 2021, 11:02)

            hsl [utilizator] i-a raspuns lui Krax256

            În fiecare an mor cu infecții respiratorii, provocate de virusuri sau bacterii, între 10 și 15000 de români.
            În fiecare an avem sute de mii de persoane infectate cu gripă (din care câteva zeci de mii ajung în spital) și milioane de persoane care fac viroze respiratorii, unele - multe, majoritatea celor în vârstă - murind cu ele fără să fie testate (cu excepția unor cazuri care prezintă simptome specifice).
            Covid s-a așezat peste situația pe care am prezentat-o însă acest lucru nu înseamnă că efectul său este mai mare decât efectul epidemiilor de gripă.
            PS: organismul nostru cunoaște coronavirusurile și știe cum să le combată (ai dreptate, covid este cauzat de un virus diferit de cel gripal, însă foarte apropiat de cel care provoacă banala răceală; ai dreptate și în privința faptului că acest virus nu ucide ci starea de sănătate a persoanei infectate este cea care duce la deces sau, în cazul oamenilor sănătoși, la eliminarea patogenului fără simptome vizibile).
            • 0 (0 voturi)    
              Super (Vineri, 8 octombrie 2021, 19:08)

              Krax256 [utilizator] i-a raspuns lui hsl

              imi place asta cu intre 10 si 15000, are o marja intre Londra si Dubai, dar discutia era strict referitoare la cele doua virusuri, nu si la alte infectii cauzate de bacterii, ciuperci sau alti bilibistroci sau boli.
              Chiar daca de gripa comuna se imbolnavesc 700.000 doar o mica parte ajunge pe aparate si mor intr-un sezon, astfel in 2017-2018 au fost 187 iar 2018-2019 doar 192 de decedati. Si aici vorbim de sezoane care tin cateva luni si vorbesc si eu tot din statisticile MS.
              Totusi statistica pentru 2018 zice ca "Mortalitatea cauzată de bolile aparatului respirator este mai ridicată în rândul bărbaţilor
              decât în rândul femeilor. Mortalitatea datorată acestei cauze a înregistrat o tendinţă de
              creştere în cazul bărbaţilor, de la 75,1 decese la 100000 locuitori în anul 2005, la 97,8
              decese la 100000 locuitori în anul 2018, iar în cazul femeilor, tendinţa creştere a fost, de la
              43,6 decese la 100000 locuitori în anul 2005, la 57,1 decese la 100000 locuitori în anul 2018" Ceea ce inseamna 150 de morti/100.000 deci peste 30.000, sursa INS si daca tot ai scris de cifre dinalea fantastice.
              Iar raportul MS privind mortalitatea generala in 2019, zice: "Principalele cauze de deces prin boli ale aparatului respirator în anul 2019
              Cauze deces Nr. decese Mortalitate
              la 100000 loc......
              J10 Gripa, cu virus gripal identificat 88 0.4....", printre alte cauze ca emfizem, astm, alte boli pulmonare etc.
              • -1 (1 vot)    
                România nu testează decedații fără simptome (Sâmbătă, 9 octombrie 2021, 11:14)

                hsl [utilizator] i-a raspuns lui Krax256

                nici pentru gripă, nici pentru răceală și cu siguranță nu-i testează pentru Ebola sau West Nile, deci nu știm cu siguranță câte persoane răcite au decedat, știm doar câte persoane răcite care prezentau simptome specifice au decedat.
                Dacă numărul decedaților din cauza gripei a fost 200 (2018-19 au fost 199, nu 192 - e puțin important, însă am zis să fac precizarea), numărul decedaților din cauza covid a fost de 227 în 2020, deci o diferență de doar 10%; dacă luăm în considerare precizarea inițială, diferența este probabil 0.
                Diferența de decese covid până la 15700 (totalul raportat pentru 2020) este identică cu cea în cazul gripei: indivizii care au decedat cu covid aveau morbidități, au dezvoltat complicații de natură microbiană („cauzate de bacterii, ciuperci sau alti bilibistroci sau boli”) - vezi un articol recent de pe hn despre decesul unui tânăr care a luat nu știu ce bacterii de prin spitale.

                Nimic special: cei care aveau de murit din cauza unor boli ale aparatului respirator ar fi murit, indiferent că exista sau nu acest nou coronavirus; poate că nu chiar atât de mulți, însă știm cu siguranță că nu ar fi murit atâți bolnavi de cancer, dacă n-ar fi existat psihoza în care trăim astăzi.
  • -7 (31 voturi)    
    Treba nu e asa de simpla (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:23)

    Fu Leng [utilizator]

    Ca sunt zone cu vaccinati pe la 80-90% si is tot in scenariul Romaniei. Cu mortii is mai bine, dar la fel a fost si inainte de vaccin, in Romania se moare pe rupte la ATI si se declara la fel, tot pe rupte ca e de la Covid....just for the money!!!
  • +12 (42 voturi)    
    Doamne ferește (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:27)

    war4peace [utilizator]

    Avem prea mulți sociopați în jur. Citesc și mă crucesc:

    „Ne-au ajuns 2 ani de restrictii brutale, ca sa nu crape cativa mosi plini de boli.”

    „Oameni au murit, mor si vor mai muri.
    Nu inteleg ce atata patima.”

    Iată două exemple patologice. Acești țicniți trăiesc printre noi, sunt cei pentru care un mic și-o bere la terasă valorează mai mult decât o viață de om.

    Nu am cuvinte.
    • 0 (2 voturi)    
      Uită-te la obiectele din posesia ta (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:31)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      și, dacă ai vreunul făcut în Asia, să știi că pentru tine acela valorează mai mult decât viețile acelora - unii copiii - care au muncit pe 2 bani ca să le producă.
      • 0 (0 voturi)    
        Aiurea, amice (Luni, 4 octombrie 2021, 10:09)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Eu nu le cer moartea, și nu sunt indiferent la viețile lor, din păcate pot face prea puțin pentru a-i ajuta. Dar cei de aproape, din societatea imediat înconjurătoare, aceia pot fi ajutați prin forțele mele proprii.

        Greu de priceput, nu-i așa?
        • 0 (0 voturi)    
          Eu pricep ipocrizia, însă nu o accept (Luni, 4 octombrie 2021, 10:52)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

          și nici nu accept să fie motiv de abuz al populației.
          Nici eu nu cer moartea altora însă mă doare fix în cot dacă trăiesc sau nu (chiar dacă le doresc tuturor oamenilor să le fie cât mai bine); cer doar ca fiecare persoană să-și asume responsabilitatea pentru ea însăși și să nu vină cu pretenția aberantă că le poate salva/proteja pe altele, mai ales pe cele care nu vor să fie protejate.
          Ia să te văd: cum mă protejezi pe mine, dacă eu decid să particip la curse de mașini fără să port echipament de protecție?

          PS: poți să ajuți copiii abuzați în Asia, refuzând să mai cumperi produse de acolo; chiar dacă nu vei opri fenomenul, știi măcar că nu ești parte din el.
  • +5 (9 voturi)    
    Memento mori (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:38)

    Pelasgus [utilizator]

    Inscriptie la intrarea in incinta criptei/osuarului capucinilor din Roma: "Si noi am fost ca voi, si voi veti fi ca noi".
    • +1 (5 voturi)    
      nu suntem egali nici in viata nici in moarte (Duminică, 3 octombrie 2021, 2:29)

      richter [utilizator] i-a raspuns lui Pelasgus

      putina teologie ati face lumina;
      • +1 (1 vot)    
        Intradevar, nu suntem egali (Duminică, 3 octombrie 2021, 12:00)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui richter

        Unii isi fac nevoile tinanduse de un par iar altii au colacul de la toaleta aurit.
        Da' ai dreptate cu ,,lumina" care ar trebui sa vina de la teologie via biserica, da' si acolo in timp ce la intrare stau cersetori in interior iconostasu-i aurit...
  • +3 (23 voturi)    
    In Aceeasi Romanie unii fac ce vor fara sa fie pedepsiti (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:38)

    MDK [utilizator]

    Poate ne spuneti de ce in aceasta Romanie mor mai multi oameni decat in tarile vestice? Rata mortalitatii in Spitalele Romaniei este foarte mare in comparatie cu alte state europene. Tot cetatenii sunt de vina? Cat despre vaccinare … vezi Israel.
    • 0 (12 voturi)    
      De prostie (Duminică, 3 octombrie 2021, 0:51)

      Jester [utilizator] i-a raspuns lui MDK

      De ce mor mai mulți oameni de Covid în România cea înapoiată decât în vest? Pentru că 70% din populație e nevaccinată, iar vaccinul îți învață corpul să lupte cu boala. Atât de simplu este.
  • +14 (30 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:43)

    Nevermind [utilizator]

    Se alege o poza de la un protest in aer liber, insa nu s-a ales o poza de la o adunare in spatiu inchis, cum ar fi faimosul congres infect pnl > 5000 oameni.
  • +3 (27 voturi)    
    cam la fel s'a murit (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 21:44)

    nash pandelica [utilizator]

    si uk, unde 90% sunt vaccinati cu cel putin o doza, 80% cu doua.
    in israel e si mai nasol, cu o populatie vaccinata din trei fiole.
    din franta, germania, nu se mai spune. o fi devenit secret de stat.
    in italia, iar nu se spune, soferii de camioane au blocat autostrazile, cu zece km/h, impotriva certificatului ala prazuliu.
    cum drac se raspandeste asa repede in toamna, iar asta vara, pe litoral era zbeng mare, si nu pandemie. nu se spunea, se ascundea, sau chiar nu era ? ramane un mister, iara la sanatate se shcimba garda.
    ca nu e mare infectare, iaca la constanta sunt undeva sub trei la suta, dupa spusele prefectului.. deci, cum naiba ? dupa atata zbeng si soare ?
    o vara de vis, cu surfing, inot, concerrte untold, parazi curcubeu, etc. si nu virus.
    domle, virusul asta e bine dresat !
    • -3 (9 voturi)    
      Minciuni și dezinformări (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:07)

      Jester [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      La fel se moare ]n UK, Franța și Germania? Să mori tu? Până și ungurii au situația sub control. Iar dacă ai fi citit și altceva în afară de teorii ale conspirației, un articol științific de exemplu, ai fi aflat că toți coronavirușii sunt sezonieri, că razele ultra-violete puternice îl ucid mai repede și o grămadă de alte motive pentru care vara sunt mai puține cazuri.
      • +3 (3 voturi)    
        nu mor caii can' vor cainii (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:52)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Jester

        dar pot sa'ti spun ca au murit peste o suta, cam o suta treizeci, pe cand la noi, e adevarat, au murit o suta saizeci, cu covid.
        numai ca la noi, majoritatea au fost nevaccinati, iar la ei, majoritatea vaccinati. deci, se moare proportional.
        caci asta vroiam sa pun, ca unde sunt vaccinati, se moare en gros. apropo, ei sunt la final, la coada valului patru.
        sa nu mai vorbim de ce este la israelieni.
        si inca ceva, la ei cine moare de plamani, inima, diabet, nu moare de covid. iar spitalele trateaza toate bolile, nu au spitale covid, si nici nu ard .
        sa mor daca te mint....:-(
  • 0 (20 voturi)    
    covi (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:09)

    ------ [utilizator]

    Nu mi plac oamenii care se fac ca au grija de mine,politicienii in special.Cred ca conturile acestor indivizi cresc,folosindu ne drept cobai.Trist dar nu vreau sa mai aud de PNL
  • +2 (24 voturi)    
    "Restrictii brutale" (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:19)

    Laic [utilizator]

    Dar ce restrictii ai avut pana acum, monsericule ?
    In vara, romanii erau claie peste gramada pe plaja, sute de mii intr-o sambata de august pe plaja din Costinesti.
  • +1 (19 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:25)

    [anonim]

  • +6 (22 voturi)    
    ok (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:44)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Spune fraza cu mosii si parintilor care stau cu sufletul la gura cand isi vad copilasii la ATI cu covid. Si roaga-te sa nu te ia la bataie pentru prostia debitata.
  • +3 (25 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 2 octombrie 2021, 22:46)

    Sah [utilizator]

    Interesant, nu am vazut sa se prezinte la fel si in cazul congresului pnl!
    Nu am vazut ca sa fie joha vs morti si nr de minute!
    Nu am vazut cutuuuu vs morti.
    Nu am vazut araaafat vs morti arsi in spital!
    Nu am vazut congresul pnl de 5000 de oameni vs morti!
    • -1 (9 voturi)    
      citind ce ai scris (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:04)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      Nu stiu cum creierul tau poate procesa mersul pe jos, miscarea mainilor, respiratia. Esti o minune a naturii maestre.
      • +3 (3 voturi)    
        Hmmm (Duminică, 3 octombrie 2021, 13:12)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

        Inteleg...te miri in primul rand ca ai reusit sa inveti sa citesti! ;)
        Nu face nimic, pana la 70 de ani poate inveti si sa scrii de mana. :)))
        Succes!!
    • +7 (11 voturi)    
      corect (Duminică, 3 octombrie 2021, 1:07)

      omacron [utilizator] i-a raspuns lui Sah

      e atat de evident dublul standard, hyper mediatizarea doar a ceea se incadreaza in narativ..Digi24, care a ignorat ultimele proteste, avea in seara asta live de la protest, va dati seama cat de jos au ajuns cu ratingu fata de televiziunile mai populare....degeaba manipulezi pe bani multi daca ai rating de 50 000...trebuie sa rentezi cumva.
  • +1 (3 voturi)    
    săracu român (Duminică, 3 octombrie 2021, 9:49)

    di livio [utilizator]

    moare și învie din opt în opt minute...a dreq covrig, teribilă boală, amu mă duc să bag tri doze...de ce o fi


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by